nog 4% pannen.
Ik hoop dat je van Spongebob houdt.mouzetc schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:13:
Nog maar 1 box geweest zo te zien (die ik heb, hihi).
http://ibood.vxv.nl/ (aka http://ibood.trivix.nl/) - aantal fixes doorgevoerd, site zou nu veel stabieler moeten lopen. Have fun! Refresht elke 2 sec en actuele voorraad in titelbalk.
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/

Werkt die nu weer??
Kwalitatief blaten
hartslagmeter... kunnen sommige tweakers goed gebruiken hier
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Mozes z'n hart klopte ook uit zichzelf, dus zo'n ding heb ik niet nodig.
Next
Next
ow een motivator 
die kan ik wel gebruiken op school.
met de hunt komt er niets van werken tercht
die kan ik wel gebruiken op school.
met de hunt komt er niets van werken tercht
ora et labora
Voor deze hunt kan je beter een bloeddruk meter gebruiken met al die Spongebob, Dora meuk en braadpannen ..
Verwijderd
"jouw persoonlijke sportassistent die met je meedenkt!"
Met de hengelsport heb je dit niet nodig...
Was er niet iemand op zoek naar een klokkie? Het lijkt er in ieder geval op
Hmm gaat opzich wel rap, met een redelijk voorraad aan het percentage te zien .. Zitten schijnbaar wel mensen op te wachten ..
deze heeft geen bling bling uitstraling. men zoekt een horloge voor patsers denk ik.Palm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:18:
Was er niet iemand op zoek naar een klokkie? Het lijkt er in ieder geval op
ora et labora
heeft degene die de oostblok tabletten geslikt had hier niet wat aan?
Met de bedsport wil je dit niet nodig hebben....Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:17:
"jouw persoonlijke sportassistent die met je meedenkt!"
echt hartverwarmend is deze aanbieding niet..

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Chinezen verkopen dat zo..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vol verwachting klopt ons hart
...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Epic fail in de caption ook: rollex=rolex
beddenrace? @eextcitruspers schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:19:
[...]
Met de bedsport wil je dit niet nodig hebben....
ora et labora
ook echt droog op 1dagskoopjes forum sommige grappen: Ik ben toch bang dat hij stoort op mijn pacemaker
Het is een Trollex
⏩ PVOutput☀️
Vol verwachting klopt ons hart ...
wie me los maakt van dit pacht.
wie me los maakt van dit pacht.
Vrij normaal om IIII te gebruiken bij horloges en klokken, omdat het dan niet te verwarren is met VI, als ik me niet vergis. De grootste fail is wel die Rollex in de caption.
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
op
It's just a donkey
WTF moet je nu met al die smartphones, iedereen heeft tegenwoordig toch bijna een abonnement
het is dat ik al voorzien, anders had ik deze misschien wel genomen
88 euro voor telefoon met oa whatsapp is niet veel! Het ruikt hier naar pindakaas opeens trouwens op mn stage..
Al uitverkocht, leek erop dat er maar 4 waren aangezien het in stappen van 25% ging
Ja, dat duurde zeker lang!bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:22:
gaan we weer zo'n telefoon kan nog wel even gaan duren weer
deze t best te doen voor beginners. 88 euro+capatief scherm. dat kan slechter
ora et labora
Nee.Andyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:22:
WTF moet je nu met al die smartphones, iedereen heeft tegenwoordig toch bijna een abonnement
The devil is in the details.
Hup hup volgende!
Hoe weet je dat?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Verwijderd
toch niet in rotterdam zuid aan het werk?Gerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:23:
88 euro voor telefoon met oa whatsapp is niet veel! Het ruikt hier naar pindakaas opeens trouwens op mn stage..
Spongebob! Weer een DVD-speler. Die past bij mijn andere spongebob en dora DVD-speler
Sponsjebobje
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
LOl at die SpongeBob DVD speler
nog even en mijn collectie is ECHT compleet, met all dat spongebob
yeah! spongebob dvd speler
Meer Sponsbob!! Woohooo! 
Als ik nou kinderen had gehad...
Als ik nou kinderen had gehad...
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Wist niet eens dat er zoveel spongebob spul te koop was
NOOOOOOOO. geen spongebob
ora et labora
Toen ik deze zag, wou ik gelijk weer kijken wat de reactie was!
Spongebob!

wtf heeft ibood met die *** spongebob
* BadpunK doet klikkerdeklik maal 4x
Deze is in ieder geval wel portable, dus MET scherm
Eh, nee. Er is absoluut geen noodzaak om een abonnement te hebben voor een smartphone oid.Andyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:22:
Niets mis met simlockvrije losse foons. Kun je dan ook nog gewoon gebruiken met een sim-only abo, heb je alsnog abonnement.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
mensen die iets willen sparen zitten goed op iBood!
Haha, de systeembeheerders kunnen weer pauze gaan houden met zo'n artikel.
ze kunnen waarschuwen wat ze willen, maar nu vragen ze er gewoon om! We zijn gewoon ontopic door over spongebob te praten!
Kan ik er wel mee bellen?
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Goed punt... was alweer door mn bakkie koffie heenafvalzak schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:25:
Haha, de systeembeheerders kunnen weer pauze gaan houden met zo'n artikel.
volgens mij gaan Nyan cat en iBood non-stop heel goed samen..
Hij leeft in een ananas diep in de zee!
ik heb er nu 16
wie is de volgende?
Gewoon allemaal 4x bestellen, daarna de bestelling even cancellen...
Ipsa scientia potestas est
maar die is leuk. spongebob is afgrijselijk afzichting geelGerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:26:
volgens mij gaan Nyan cat en iBood non-stop heel goed samen..

ora et labora
waar blijven de grote led beeldschermen en grote NAS'jes
Postbode tas?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:27:
vraag me toch af wat een Messenger tas is
Daar kan je mee chatten, volledig compatibel met die telefoon van netVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:27:
voor brieven, kranten ofzo. iets als postbode.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:27:
ora et labora
kan er niet genoeg van krijgen... is namelijk ook voor mijn neefje..bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:27:
[...]
Maar ik dacht dat ik ze voor jou moest bestellen naja heb je er nu 16 bij
hmm denk dat sinds ik kijk het horloge wat net is geweest het meest aansprak, maar die was me te snel weg
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!