tas met 3g en wifi.
Wat ben jij een aardige oom zegBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:27:
[...]
kan er niet genoeg van krijgen... is namelijk ook voor mijn neefje..
het is niet verplicht om wat te kopen hoorAndyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:28:
hmm denk dat sinds ik kijk het horloge wat net is geweest het meest aansprak, maar die was me te snel weg
Was alleen een 'trendy' hartslagemeter.Andyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:28:
hmm denk dat sinds ik kijk het horloge wat net is geweest het meest aansprak, maar die was me te snel weg
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
tas met CarrierIQ geintregreerd, zodat ze al je spongebob momenten kunnen loggen en bekijken?
Je vergeet het Super AMOLED HD scherm en de hi-def BR-playerwalterworld schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:28:
tas met 3g en wifi.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
nou komop koop zo een ding voor alle kinderen uit de familie dan kunnen we weer door!
Is gewoon een LCD scherm hoorFooLsKi schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:28:
[...]
Je vergeet het Super AMOLED HD scherm en de hi-def BR-player
Dat weet ik, maar ik koop graag wat voor mezelfGerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:28:
[...]
het is niet verplicht om wat te kopen hoor
t zou me zomaar niks verbazen als er zometeen een beavis en butthead audiocasettespeler op ibood staat...
wat moeten we met al die ouwe troep. DVD's...wth...wie gebruikt dat nog?
Wie verlost ons van die laatste paar dvd spelers?
Daarom nu op iBood...majic schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:29:
t zou me zomaar niks verbazen als er zometeen een beavis en butthead audiocasettespeler op ibood staat...
straks krijg je platenspelers..
⏩ PVOutput☀️
Ik probeer de Tweakerts er een beetje warm voor te krijgen, zodat we snel door kunnen naar de volgende aanbieding
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Het woont in een DVDspeler diep in de zee!
het afschuwlijke mannetje bekend van tv.
het afschuwlijke mannetje bekend van tv.
ora et labora
Oldschool FTWQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:30:
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Heb je die ook van spongebob en dora?Quad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:30:

Gaat hard ineens
[ Voor 7% gewijzigd door Haazzz op 01-12-2011 14:31 ]
Iemand heeft flink gekocht...
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ze gooien het van nood maar in de afvalcontainer bij iBood
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Het balke zakt steeds verder terug
Nou, eigenlijk wil ik wel een platenspeler.....Quad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:30:
Ik ook wel eigenlijk ...YoupS schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:31:
[...]
Nou, eigenlijk wil ik wel een platenspeler.....
Wel aan USB dan he, en met een HDD, dan is ie tenminste snel weg.YoupS schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:31:
[...]
Nou, eigenlijk wil ik wel een platenspeler.....
Pas maar op, platenspelers met Sponsbob / Dora afbeeldingen sluit ik niet meer uit.
Volgens mij zit er in die box alleen maar meuk.
Dat is geen kwaliteit gewoon tulp stekkers dan heb ik er ook nog wat aanfifarunnerr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:32:
[...]
Wel aan USB dan he, en met een HDD, dan is ie tenminste snel weg.
Een vraag: als de blauwe balk vol is, is het dan uitverkocht of is het bijna uitverkocht als de blauwe balk bijna weg is?
Anders hebben zojuist heel wat mensen in eens hun bestelling geannuleerd..
iemand moest nog cinderella kussens!
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Iemand was nog op zoek naar die kussens toch?
He een kussen, is misschien voor die ene die net van die tabletten had geslikt en zo raar droomde.
Kussens
Zijn er nog mensen wakker na vanancht?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik ben bang dat die gene ze gaat missen...Mr.Barry schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:34:
Iemand was nog op zoek naar die kussens toch?
Ik durf zodadelijk een box meer te kopen.
Vol gele sponsachtige gadgets en misschien een dora speler.
Vol gele sponsachtige gadgets en misschien een dora speler.

Degene die m wou lag nog waarschijnlijk op 1 oor
.
jaa, voor hier op me stage! 
Ze zien er wel bijzonder lekker uit om op te slapen...:O
ow, ze zijn al weg xD
Ze zien er wel bijzonder lekker uit om op te slapen...:O
ow, ze zijn al weg xD
Blauwe balk is de voorraad die ze hebben, leeg = op blauw is te koopJarrovanginkel schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:34:
Een vraag: als de blauwe balk vol is, is het dan uitverkocht of is het bijna uitverkocht als de blauwe balk bijna weg is?
komt door de komkommerVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:35:
Hey wtf ik heb ze toen straks voor 12,95 gekocht waarom ineens goedkoper ?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Dat doen ze volgens mij wel vaker. Is mij ook eens overkomen.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:35:
Hey wtf ik heb ze toen straks voor 12,95 gekocht waarom ineens goedkoper ?
De kussens heb ik binnen, haha!
⏩ PVOutput☀️
Ik heb hetzelfde stuurtje, maar dan van xbox zelf.. toen voor 40 euro incl. verzenden gekocht..
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
leuk zo een stuurtje uit 1945 next!
Ja heb de cinderella
Woohoo, nu nog een dekbed
Ja hoor, de kussentjes zijn binnen!
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Ja heel goed, hij stuurt, geeft gas en hij remt!
Ik zou m nemen als ik jou was
Ik zou m nemen als ik jou was
Als er nou een dekbek op komt
Die heb ik wel nodig
die kussen van cinderella liggen die ook echt lekker?
Bar slecht stuurtje dit ook gehad en nu ook een ander voor gehaald waar je wel fatsoenlijke feedback op krijgt
Heb geen idee, maar blijkbaar is het een selling point dat het analoge pedalen zijn, wat ze daar ook mee bedoelen. Slechte marketing eigenlijk, we leven in een tijd waarin alles van analoog naar digitaal gaat omdat het beter is,.nexhil schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:36:
is dit een goed stuurtje?
nee, ze zitten wel goed.walterworld schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:37:
ora et labora
thanks..bobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:37:
Bar slecht stuurtje dit ook gehad en nu ook een ander voor gehaald waar je wel fatsoenlijke feedback op krijgt
Snap ook niet dat het een USP zou kunnen zijnJarrovanginkel schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:37:
[...]
Heb geen idee, maar blijkbaar is het een selling point dat het analoge pedalen zijn, wat ze daar ook mee bedoelen. Slechte marketing eigenlijk, we leven in een tijd waarin alles van analoog naar digitaal gaat omdat het beter is,.
[ Voor 46% gewijzigd door nexhil op 01-12-2011 14:38 ]
Verwijderd
Eind van de dag ..sewer schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:36:
Hhhm, kussens gingen wel heel snel, was al bezig met bestellen. Ach ja, weer 15 euro bespaard
en heb je wat gekocht ?
Nee, wel honderden euros bespaard!

* BadpunK haalt rondje koffie
iemand ook een bakkie?
iemand ook een bakkie?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Lekker!BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:38:
iemand ook een bakkie?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Altijd, breng er maar 3 meeBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:38:
iemand ook een bakkie?
LekkerrrrBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:38:
iemand ook een bakkie?
Zwart graagBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:38:
iemand ook een bakkie?

Ultieme wapen in een kussen gevecht en een must voor de professionele kussen fighter!
er gaat wat mis op ibood.vxv.nl.
Productnaam verandert af en toe tijdelijk naar uitverkocht, terwijl de voorraadbalk nog gewoon voorraad laat zien.
Productnaam verandert af en toe tijdelijk naar uitverkocht, terwijl de voorraadbalk nog gewoon voorraad laat zien.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
thee ?BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:38:
iemand ook een bakkie?
Verwijderd
Zwart met Suiker!BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:38:
iemand ook een bakkie?
Een Latte en een gevulde koek aubBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:38:
iemand ook een bakkie?
Bug bij ibood zelf, dalijk even kijken of ik iets in kan bouwen wat het omzeilt.TMoose schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:39:
er gaat wat mis op ibood.vxv.nl.
Ja, en ze hebben mij van mijn allergie afgeholpen!walterworld schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:37:
Daarom heb ik er nu twee extra, voor als ik ergens anders ben oid :-).
⏩ PVOutput☀️
Analoog is "beter".Jarrovanginkel schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:37:
[...]
Heb geen idee, maar blijkbaar is het een selling point dat het analoge pedalen zijn, wat ze daar ook mee bedoelen. Slechte marketing eigenlijk, we leven in een tijd waarin alles van analoog naar digitaal gaat omdat het beter is,.
Je hebt meer "stappen". Bij digitaal heb je bepaalde waarden, bij analoog zou je precies moeten kunnen doseren. Tuurlijk, je gaat er wellicht gaan bal van merken als je 1000 stappen hebt om van nul naar volledig ingetrapt te gaan.
vinyl (afgezien van stof) is altijd nog betere kwaliteit dan CD's. etc. etc.
Volgens mij zit het stuur op stuurvergrendeling.
Ben ik net thuis en ik zie dat de kussen verdwenen zijn !!
Kopen?Blord schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:43:
Ben ik net thuis en ik zie dat de kussen verdwenen zijn !!
⏩ PVOutput☀️
Ik durf niet in de auto te stappen want juist dan komt het dekbed voorbij, let maar eens op.
40x380Wp Solaredge SE16K E-ESE-SE-SSE-S-SSW-SW-WSW / 3xVictron MPII 5000 / DIY 16 kWh
Echt ? Ik wil ze wel hebben.
Lol, zit je in de auto, vliegt er ineens een dekbed langs je autoCommander69 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:44:
Ik durf niet in de auto te stappen want juist dan komt het dekbed voorbij, let maar eens op.
Het zal toch ooit naar digitaal omgezet moeten worden toch? Tenzij je natuurlijk een 100% analoge console hebt (vergeten hoe die ook alweer heette, kwam uit de 70's dacht ikArunia schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:42:
[...]
Analoog is "beter".
Je hebt meer "stappen". Bij digitaal heb je bepaalde waarden, bij analoog zou je precies moeten kunnen doseren. Tuurlijk, je gaat er wellicht gaan bal van merken als je 1000 stappen hebt om van nul naar volledig ingetrapt te gaan.
Bestekset...
[ Voor 8% gewijzigd door MissileHugger op 01-12-2011 14:46 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!