Ja maar dan isie inmiddels verkochtSymenGT schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:47:
[...]
Bij 'meer informatie' staat gewoon het type nummer hoor.
Die ipod dock heb ik laatst 'normaal' besteld. Op zich grappig ding. Maar met 1 major design flaw. De dock voor je ipod zit achter de dock voor de dongle. Als je ze daar beide standaard in wilt hebben, dan zit de dongle dus voor het scherm van je ipod....
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Daar heb je wel tijd voor...SymenGT schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:47:
[...]
Dat knopje gebruikte ik dus voor resolutie maar toen was de balk al leeg.SymenGT schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:47:
[...]

En ik ben weer wakker,is er iets onwijs geweldigs langs gekomen?
Omdat die inferieure telefoons allemaal afwijkende ontwerpen hebben.TVL schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:48:
Ifoon ding, waarom maken ze dit soort dingen niet universeel dus ook voor een Samsung of HTC
Voor iphone maken ze 1 design en dan past het. Hebben ze in 1x 60% van de markt.
/me Rent weg
Omdat iedere samsung / HTC weer een andere plek heeft voor de connector.TVL schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:48:
Ifoon ding, waarom maken ze dit soort dingen niet universeel dus ook voor een Samsung of HTC
Ja.Bron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:48:
ja een sponsbob dvd spelertBron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:48:
Hebben ze ooit Dell beeldschermen verkocht??
* BadpunK kickt Armageddon_2k
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
nu kan je je iphone met je hifiset en je laptop met je tv verbinden, als je dan ook nog je tv met je hifiset verbind, en je iphone met je laptop.. dan is het cirkeltje rond!
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Qua standaardisatie (itt tot de meeste andere aspectenArmageddon_2k schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:49:
[...]
Omdat die inferieure telefoons allemaal afwijkende ontwerpen hebben.
Voor iphone maken ze 1 design en dan past het. Hebben ze in 1x 60% van de markt.
/me Rent weg
ik zou het niet weten, gewoon kopen!webdamx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:49:
Is dit wat of niet?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Alle Andoid telefoons hebben een microUSB aansluiting. Een simpel design zorgt er dus voor dat hetArmageddon_2k schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:49:
[...]
Omdat die inferieure telefoons allemaal afwijkende ontwerpen hebben.
/me Rent weg
op elk toestel wel past.
Verwijderd
So ben ook net wakker en ik heb gedroomd dat er een trillende komkommer uit mn gekochte Box kwam
Je krijgt er een HDMI kabel bij? Waarom dan niet alleen een HDMI kabel kopen en die tussen je TV en PC leggen? Dat heb ik ook gewoon.
De snelheid zit er in ieder geval weer in
Behalve dat bij de ene telefoon de muUSB aansluiting aan de rechtsonderkant zit en bij de andere weer aan de linkerzijkant.fifarunnerr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:50:
[...]
Alle Andoid telefoons hebben een microUSB aansluiting. Een simpel design zorgt er dus voor dat het
op elk toestel wel past.
Verder gaat het wel ?:DVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:51:
So ben ook net wakker en ik heb gedroomd dat er een trillende komkommer uit mn gekochte Box kwam
jammer genoeg niet voor de xbox..
wat heb jij geslikt voordat je ging slapen?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:51:
...hyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:51:
Je krijgt er een HDMI kabel bij? Waarom dan niet alleen een HDMI kabel kopen en die tussen je TV en PC leggen? Dat heb ik ook gewoon.
Ik met dit draadloze magische ding en jij met je HDMI-kabel:
Twee rondjes draaien?
Komt vast nog wel voorbij.. Hij is ook al voor de Wii geweest
Iemand interesse in de WII-variant?
Die van mij is te koop
Die van mij is te koop

Die tablet van vanochtend die maar niet weg gingBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:52:
[...]
wat heb jij geslikt voordat je ging slapen?
vorige hunt??frankivo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:53:
Iemand interesse in de WII-variant?
Die van mij is te koop
Ohja die oostblok tablettenfifarunnerr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:53:
[...]
Die tablet van vanochtend die maar niet weg ging
Waarom? Mijn PC komt niet van z'n plek af, en m'n TV hangt ook stevig aan de muur. HDMI kabeltje ligt langs de muur achter m'n bed. Klaar.Mythx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:53:
[...]
...
Ik met dit draadloze magische ding en jij met je HDMI-kabel:
Twee rondjes draaien?
Omdat niet iedereen op 1 kamer leefthyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:54:
[...]
Waarom? Mijn PC komt niet van z'n plek af, en m'n TV hangt ook stevig aan de muur. HDMI kabeltje ligt langs de muur achter m'n bed. Klaar.
[ Voor 77% gewijzigd door TMoose op 01-12-2011 13:55 . Reden: quote toegevoegd ]
Jij kijkt in 5 kamers tegelijkertijd TV via je PC?
Ok dan zeggen we het zo:hyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:54:
[...]
Waarom? Mijn PC komt niet van z'n plek af, en m'n TV hangt ook stevig aan de muur. HDMI kabeltje ligt langs de muur achter m'n bed. Klaar.
HDMI-kabel is misschien wel handig voor een desktop, maar om je laptop met je tv te verbinden is dit toch wel erg handig. Hoef je hem niet ergens in de buurt van de tv te leggen.
Yess....2x Q-Waves besteld
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Nah.. keer van marktplaats getrokken..
Maar ligt nu stof te happen
Bij de Ikea heb je van die plak dingen, erg handig bij stroomuitval! En 10 euro ofzo heb je er 3...AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:38:
Als de stroom eens uitgevallen is, is het wel handig.
ik was alweer vergeten wie ze ook alweer wou, gefeliciteerd, nu slapen?
3, maar daarom gaat mijn beeld dan ook grotendeels over UTP ipv HDMIhyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:55:
[...]
Jij kijkt in 5 kamers tegelijkertijd TV via je PC?
Iemand wilde nog keukengerei!
sla je slag!
iemand een koekenpan?
Die monitor kost in de winkel 150 euro!
Tomorrow is not today!
Ja, maar geen sauteerpanBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:58:
iemand een koekenpan?
En liever geen RVS, maar edelstaal. Een Demeyere voor een leuk prijsje mag wel langskomen
Nog even een goedkope grip voor mn DSLR bestellen en dan kan ik tweaken...K.Rotteveel87 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:55:
[...]
ik was alweer vergeten wie ze ook alweer wou, gefeliciteerd, nu slapen?
Slapen..nee zit op mn werk
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Beetje laat! nog wat gemist ?
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Verwijderd
Dat is het em juist, helemaal niets ! vergeten mn jaarlijks ipillen in te slikken voor het slapen tijdens de huntBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:52:
[...]
wat heb jij geslikt voordat je ging slapen?
Afgelopen hunt sliep ik voor de pc, besloten mn bed in te gaan..laptop meegenomen naar bed en weer in slaap gevallen, maar geen haast..in me droom bleef ik bij alles tikken op 'ik neem er neem' maar kreeg elke keer een error melding
Uiteindelijk helemaal niets gekocht, heb daar nog een trauma van over..
lol, proberen een nieuw record te vestigen van het langst in de active topics top 5
Ach.. er zijn zoveel kook programma's, er zijn genoeg "chefs" in NLBron schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:59:
Dit gaat lang duren.
Ja, maar er zijn veeeeeeel pannen bij iBoodJerk61 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:00:
[...]
Ach.. er zijn zoveel kook programma's, er zijn genoeg "chefs" in NL

sta je lekker te sauteren....
Van die pan ga je niet beter koken hoor..Jerk61 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:00:
[...]
Ach.. er zijn zoveel kook programma's, er zijn genoeg "chefs" in NL
ping 127.212.23.124
nu is jouw kans.. pak 'm en neem er een! btw je hebt wel lang geslapen als je net wakker werdVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:59:
[...]
Dat is het em juist, helemaal niets ! vergeten mn jaarlijks ipillen in te slikken voor het slapen tijdens de hunt![]()
Afgelopen hunt sliep ik voor de pc, besloten mn bed in te gaan..laptop meegenomen naar bed en weer in slaap gevallen, maar geen haast..in me droom bleef ik bij alles tikken op 'ik neem er neem' maar kreeg elke keer een error meldingschud me vrouw mij wakker van wat is er aan de hand, ik lag letterlijk te praten in me slaap..
Uiteindelijk helemaal niets gekocht, heb daar nog een trauma van over..
SSsstttt.. nou komen we er helemaal niet snel vanaf.pjottum schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:01:
[...]
Van die pan ga je niet beter koken hoor..
Heel best, was net op zoek naar niet te duur, niet te groot pannetje zonder anti-aanbak om biefstukjes in te bakken.
Kom op huisvrouwen koop dat ding
btw Hi BadpunK hier ook nog steeds
[ Voor 3% gewijzigd door bobsquad op 01-12-2011 14:03 ]
@jellinek
Is dan een grillplaatje niet iets voor je?
Is dan een grillplaatje niet iets voor je?
[ Voor 13% gewijzigd door TMoose op 01-12-2011 14:04 ]
zekers.. twee keer in vergadering geweest, maar ik wacht nog steeds op mijn e-readerbobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:03:
Kom op huisvrouwen koop dat ding
Kun je aan het feit dat de voorraad met 1% afneemt afleiden dat deze >100 bedraagt?
btw heb je nog mijn spongebob artikelen besteld??
Verwijderd
Ik heb wat fijner kunnen slapen heb de box en cinderella kussens kunnen kopen..ik lag om 6 uur smorgens in bed vandaar dat ik pas wakker benBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:02:
[...]
nu is jouw kans.. pak 'm en neem er een! btw je hebt wel lang geslapen als je net wakker werd
Zo'n pannetje niet wat voor jou haha...
Ach ergens op hopen bij een hunt dat heb ik al lang afgeleerd
Alleen 1 wekker de moet nog wat meer langskomen
[ Voor 20% gewijzigd door bobsquad op 01-12-2011 14:05 ]
Als je hem niet nodig hebt smelt je hem maar om, RVS is ook duurBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:02:
[...]
nu is jouw kans.. pak 'm en neem er een! btw je hebt wel lang geslapen als je net wakker werd
..hoop doet leven.. en de dag doorkomenbobsqaud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:05:
Zo'n pannetje niet wat voor jou haha...
Verwijderd
volgens mij kan ik nu even koffie gaan halen voor mijn collega's zonder dat ik de volgende aanbieding mis
Zullen er nog laptops voorbij komen denken jullie? Ben eigenlijk op zoek naar een laptop, en vroeg mij af of ze hier nou echt goedkoper zijn dan normaal. Is dit verstandig om te doen? Of kan ik er niet van uit gaan dat ik echt een zacht prijsje betaal op de hunt?
Strak planVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:07:
volgens mij kan ik nu even koffie gaan halen voor mijn collega's zonder dat ik de volgende aanbieding mis
Er zijn al meerdere goede prijzen voor laptops voorbij gekomen.
je schijnt voorrang te krijgen als je 4x van deze pannen meeneemt....Jarrovanginkel schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:08:
Zullen er nog laptops voorbij komen denken jullie? Ben eigenlijk op zoek naar een laptop, en vroeg mij af of ze hier nou echt goedkoper zijn dan normaal. Is dit verstandig om te doen? Of kan ik er niet van uit gaan dat ik echt een zacht prijsje betaal op de hunt?
soms zijn ze interessant, maar hangt van de configuratie af
scheelt een hoop geld, en is sowieso goedkoper. Je moet wel snel zijn, binnen de minuut zijn ze weg
Ik doe mee.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:07:
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
In tegenstelling tot pannen..Gerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:09:
scheelt een hoop geld, en is sowieso goedkoper. Je moet wel snel zijn, binnen de minuut zijn ze weg
daar heb ik collega's voorVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:07:
Heb er in totaal 4 voorbij zien komen.Jarrovanginkel schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:08:
2x dell een HP en een Toshiba.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Allright, na een nachtje tot half 6 en daarna 6 uur werken, ben ik weer zuruck!
Iemand de pagina met alle producten die geweest zijn?
Iemand de pagina met alle producten die geweest zijn?
Signature
Vannacht veeeel laptops geweest, maar tip: koop ze niet. Overal wel beter voor een gelijke prijs.Quad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:10:
[...]
Heb er in totaal 4 voorbij zien komen.
2x dell een HP en een Toshiba.
Signature
Het gaat snel nu. Ik zou er als de wiedeweer bijzijn want op = op
Krijg de t*ring met die pannen joh
hahahaha

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
ja net weer monitor gemist, ik was op weg naar school
ora et labora
ik moet zeggen dat je hier beter mee kunt slaan dan met dat toetsenbord of combi hamer.
Zo, duurt lang zeg die pan. Ik ben meer op zoek naar dingen met een stekker eraan
Lamakomen!
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Nog maar 1 box geweest zo te zien (die ik heb, hihi).
Signature
Ja man, helemaal vertieft haha.. ff TS?Gualterio schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:13:
weer terug vant werk mouz?
Signature
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!