Nou en er is ook zat andere onzin wel 100x gemeldceekah schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:22:
[...]
is pas 5 keer gevraagd afgelopen 10 minuten gok ik

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nou en er is ook zat andere onzin wel 100x gemeldceekah schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:22:
[...]
is pas 5 keer gevraagd afgelopen 10 minuten gok ik
HK schijnt een Huis kamer te zijn.Sarrr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:21:
Wat is een 'HK style' post? (Gezien de waarschuwing hier onderin?)
Kom nu pas binnen bij de hunt helaas! Hoop op wat leuke keukenspullen, is er al wat moois langsgeweest?
Dus 36Wh vermogen.Voltage : 18 Volt
Accu : Li-Ion 2.0 Ah
Bij 100% efficiency dus 36/300= 7.2 minuten vollast tot de accu leeg is....Afgegeven vermogen : 300 Watt
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
dank voor het maken van deze site!Destralak schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:22:
[...]
Degene die dit vroeg: Het zit erin. Even F5 en klaar is kees.
Wh=3600 J dat is geen vermogen maar energie.TMoose schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:23:
Die DeWalt boor:
[...]
Dus 36Wh vermogen.
[...]
Bij 100% efficiency dus 36/300= 7.2 minuten vollast tot de accu leeg is....
Een echte miskoop dus?!TMoose schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:23:
Die DeWalt boor:
[...]
Dus 36Wh vermogen.
[...]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
HK is toch wel een bekende afkorting hier op GoT.CRXDelSol schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:24:
Als ze het dan gewoon Huiskamer noemen in plaats van HK dan krijg je daar ook geen off-topic posts over ..
7 minuten gaten boren is best lang hoor. Tenminste van de week waren mijn buren bezig en ik had het na 5 minuten al gehadTMoose schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:23:
Die DeWalt boor:
[...]
Dus 36Wh vermogen.
[...]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Hahahahahhaha. Dit dacht ik ook alJoarie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:25:
De vorm vind ik nogal dubieus van deze lamp...alsof je sfeerverlichting ergens (al dan niet) geforceerd ergens wilt inbrengen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Mischien wat voor Amsterdam als je aan het RDS woont (Red Light District)Joarie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:25:
De vorm vind ik nogal dubieus van deze lamp...alsof je sfeerverlichting ergens (al dan niet) geforceerd ergens wilt inbrengen
misschien leuk voor met pasen?Joarie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:25:
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
En toch schijnbaar niet voor iedereen. Ik zit al een zeer ruime tijd op GoT, maar ik kende 'm ook niet .. Waar ik kom op het forum (elke dag) wordt dat dus nooit gezegd schijnbaarhyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:25:
[...]
HK is toch wel een bekende afkorting hier op GoT.
Voor mij in ieder geval niet, bedankt voor de opheldering in ieder geval. Ik vraag me wel af wat dan de criteria voor een al dan niet 'HK-post' zijn gezien de chatmodus die hier toch altijd al aanstaat. Maar nevermind.hyptonize schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:25:
[...]
HK is toch wel een bekende afkorting hier op GoT.
Verwijderd
mis ik wat...? paar pagina's terug gelezen, maar toch niet kunnen vinden waar dit over gaat.
HK posts zijn in dit geval als je slap ouwehoert over dingen die 0,0 niks met de iBoodhunt (artikelen) te maken heeft.Sarrr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:26:
[...]
Voor mij in ieder geval niet, bedankt voor de opheldering in ieder geval. Ik vraag me wel af wat dan de criteria voor een al dan niet 'HK-post' zijn gezien de chatmodus die hier toch altijd al aanstaat. Maar nevermind.
http://ibood.vxv.nl/Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:27:
[...]
mis ik wat...? paar pagina's terug gelezen, maar toch niet kunnen vinden waar dit over gaat.
Gewoon even 2 post terugklikken in de quotes en je zag dat het om ibood.vxv.nl gaat.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:27:
[...]
http://ibood.trivix.nl/Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:27:
[...]
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
zoek eens op ebay of een chineese webshop daar heben ze ook van dit soort lampjesfrankivo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:29:
Verdomme, wil ik die lamp bestellen.
Flipt de ING koppeling. Oplossing van iBood is 5 minuten wachten. Dan is de advertentie weg
[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 01-12-2011 13:32 . Reden: oops hehe ]
2GB?? denk dta je 2TB bedoeld!Floris-K schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:31:
Er zit een HDD van 2GB bij. Tegenwoordig is alleen al zo'n HDD duurder dan die 99,95 die ze voor dit apparaat vragen.
[ Voor 79% gewijzigd door Andyk125 op 01-12-2011 13:32 ]
2GB schijf? Jeetje, bestaan die nog ?Floris-K schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:31:
Er zit een HDD van 2GB bij. Tegenwoordig is alleen al zo'n HDD duurder dan die 99,95 die ze voor dit apparaat vragen.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
[ Voor 91% gewijzigd door ozothebozo op 01-12-2011 13:33 ]
Niks mis mee, mijn ouders hebben er al jaren een en doet wat het moet doen. Ook de maps worden nog regelmatig geupdate.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:32:
Een navigatiesysteem van Miauw...
Hoe is de kwaliteit ervan? Iemand?
Jammer plat, teveel verbindingen blijf ik hier zien.
Ik heb ze hier nog wel liggen
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Ben zelf altijd erg tevreden geweest over mio.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:32:
Kwalieit valt tegen, je kunt beter een TomTom kopen welke tevens makkelijker te 'updaten' valtAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:32:
[ Voor 6% gewijzigd door AndereKoekoek op 01-12-2011 13:36 ]
Mio is ook makkelijk te updaten, en ik vind persoonlijk dat de mio beter aangeeft wanneer je de afslag moet pakken dan de tomtom, op de tomtom al vaker foutgereden dan op de mioRobbbbbbbb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:33:
[...]
Kwalieit valt tegen, je kunt beter een TomTom kopen welke tevens makkelijker te 'updaten' valt
Misschien rijd je dan ook vaker met je tomtom dan met je Mionixjuh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:35:
[...]
Mio is ook makkelijk te updaten, en ik vind persoonlijk dat de mio beter aangeeft wanneer je de afslag moet pakken dan de tomtom, op de tomtom al vaker foutgereden dan op de mio
Ja daar moet ik je gelijk in geven, maar het blijft vaker meer een mening dan een feit welk systeem makkelijker is etcnixjuh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:35:
[...]
Mio is ook makkelijk te updaten, en ik vind persoonlijk dat de mio beter aangeeft wanneer je de afslag moet pakken dan de tomtom, op de tomtom al vaker foutgereden dan op de mio
fifarunnerr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:35:
[...]
Misschien rijd je dan ook vaker met je tomtom dan met je Mio
Uiteraard! en het is ook net wat je gewend bent! het ene systeem geeft het begin van de afslag aan, andere weer het einde en dergelijke.Robbbbbbbb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:35:
[...]
Ja daar moet ik je gelijk in geven, maar het blijft vaker meer een mening dan een feit welk systeem makkelijker is etc
[ Voor 8% gewijzigd door nixjuh op 01-12-2011 13:38 ]
Niet iedereen heeft een smartphone.Gerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:38:
Niet erg geliefd. Als ik net een auto zou kopen, zou ik deze ook niet kopen. Ik heb een Android-telefoon met Google Maps en Navigatie en mobiel internet, dus geen reden om een nav-systeem te kopen. Denk dat meer mensen dat denken.
Daarom vind ik dat ze een mooi dubbel din inbouw navigatiesysteem als volgende hunt moeten doen..TMoose schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:39:
Voor gebruik binnen nederland ben ik het met je eens. Maar in het buitenland is een systeem met lokale maps wel erg fijn.
Is leuk, tot je de grens overrijdt.Gerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:38:
Niet erg geliefd. Als ik net een auto zou kopen, zou ik deze ook niet kopen. Ik heb een Android-telefoon met Google Maps en Navigatie en mobiel internet, dus geen reden om een nav-systeem te kopen. Denk dat meer mensen dat denken.
ping 127.212.23.124
klopt google navigatie werkt prima, het probleem is alleen dat de meetste mensen tegenwoordig een datalimiet van 1gb op hun internetabbo hebben en navigeren nogal veel data verbruikt.Gerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:38:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
[ Voor 83% gewijzigd door nexhil op 01-12-2011 13:45 ]
It's just a donkey
sorry is nu MIJN monitor
Stond er wel bij.Mr.Barry schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:46:
Super irritant dat ze nooit modelnummer neerzetten...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bij 'meer informatie' staat gewoon het type nummer hoor.Mr.Barry schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:46:
Super irritant dat ze nooit modelnummer neerzetten...
Het zijn idd leuke gadgets, maar heb alles ook al netjes voor elkaar hier.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq