Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Hebben ze die ook in de hunt gedaan?AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:56:
Haha, het valt wel op dat het na Zeef opeens een stuk rustiger is.
Zeff = mod... beter gezegd, ubermachtige admin.fifarunnerr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:57:
[...]
Hebben ze die ook in de hunt gedaan?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ben even een uurtje weggeweest en zie meteen 400+ posts, wtf is hier aan de handWaarschuwing:
Mensen met HK style posts : doe dit in HK of verwacht een ban om je werkelijk nietszeggende en compleet off topic postgedrag te overpeinzen. Eerste, enige en daarmee ook laatste waarschuwing.
Hou het gezellig en on topic of ga voor de GoT vakantie.
0:00citruspers schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:58:
Derp. Goeiemorgen. Hoe laat is de hunt begonnen?
Zal nog wel tot iets van 22:00 duren
[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 01-12-2011 12:59 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Nitai op 01-12-2011 13:09 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Begin van deze dag.. (00:00 uur)citruspers schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:58:
Derp. Goeiemorgen. Hoe laat is de hunt begonnen?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
en neushaarepilator!
ora et labora
prima ding om vanalles mee open te maken ? ik kan hier vast een dora lunchbox ombouwen tot dvdspelerBartske schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:59:
Een multitool voor mensen met studieontwijkend gedrag (zoals ik)
of eigenlijk, Fifarunner zou dat kunnen
Kan je met die ene multitool de andere dan niet repareren ?citruspers schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:00:
Die dingen van DX zijn vaak wat botter en minder stevig. Ik ben zelf al door 2 multitools heen gegaan
Ipsa scientia potestas est
Philips 24 inch groot HDMI-scherm |
Hunt prijs: € 119,95 |
Normale prijs: € 229,95 |

[ Voor 10% gewijzigd door stefanxxx511 op 01-12-2011 13:04 ]
Wil nog wel een keertje zo'n micra ding hebben.skoozie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:03:
Niet nodig met mn Leatherman Micra en Leatherman CHarge TTI
dan gaat die zeker mee!Robbbbbbbb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:03:
Ik hoop dat deze nog een keer langskomt!
Philips 24 inch groot HDMI-scherm Hunt prijs: € 119,95 Normale prijs: € 229,95
Blijf kijken...Lanithro schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:05:
Ik zoek ook nog een nieuwe monitor voor een leuk prijsje.
on topic: mesje doet in de winkel 40,- dus ik zeg kopen jongens!
Offtopic replies...Reksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:07:
Kan iemand mij vertellen wat een HK style post is? Ik zie ineens die waarschuwing en wil geen ban natuurlijk
HK = Huiskamer, een soort offtopic van GoT gedeelte van GoT.
Voor maar 20 euro is t natuurlijk geen geld. m'n hudige valt aardig uit mekaar.
Ik heb 15 jaar geleden bij de postbank een multitool gehad met knijptang, en p[aar maanden terug een aldi ding, maar als je eenmaal zo'n leatherman heb merk je toch wel de bouwkwaliteit/verschil.citruspers schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:04:
Ik zit er wel stevig over te twijfelen hoor, deze multitool. Skeletool CX kost meteen 3x zoveel...:/
ook de 25jaar garantie op Leathermans geeft een veilig gevoel. Het mes wat er bij zit blijft ook gewoon vlijm scherp. je zou bijna denken dat ik voor leaterman werk als ik het zo lees
HK = HuisKamer (= niet on topic)Reksie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:07:
Kan iemand mij vertellen wat een HK style post is? Ik zie ineens die waarschuwing en wil geen ban natuurlijk
blup
Dat bedoel ik, dus, ik heb zelf 2 goedkope multitools gebroken, eentje had nog wel scherpe utilities maar met de andere kon ik de zaag op mijn arm zetten en zagen wat ik wilde, geen effectskoozie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:09:
[...]
Ik heb 15 jaar geleden bij de postbank een multitool gehad met knijptang, en p[aar maanden terug een aldi ding, maar als je eenmaal zo'n leatherman heb merk je toch wel de bouwkwaliteit/verschil.
ook de 25jaar garantie op Leathermans geeft een veilig gevoel. Het mes wat er bij zit blijft ook gewoon vlijm scherp. je zou bijna denken dat ik voor leaterman werk als ik het zo lees
Maarja, ik wil liever een multitool waar een bitsetje bij kan, als systeembeheerder heb ik met nogal wat verwschillende schroeven te maken.
uiteraard voorzien van dezelfde teksten..Meer informatie
Pel de Pinda! De legendarische avonturen van Spongebob Squarepants, met Patrick, Octo, Plankton, Sandy, Gerrit en Mr Krabs bezorgen menige pappa en mamma een rustig half uurtje. En de kinderen liggen intussen gevouwen om de hilarische grappen van die gele doerak. Dus zoek je nog nét dat ene leuke cadeautje dan zorgt deze compacte Spongebob DVD speler voor heerlijk rustige kerstdagen…
Als je niet de wereld verbetert, waarom woon je hier dan nog?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

En wie is Pel de Pinda?
[ Voor 13% gewijzigd door AW_Bos op 01-12-2011 13:12 ]
(Stomme vraag: wat zijn "HK" style posts)
Off-topic postsPaul - K schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:12:
HK = Huiskamer, non-tech forum van GoT (besloten)
[ Voor 3% gewijzigd door walterworld op 01-12-2011 13:13 ]
volgens mij is hij compact, maar heeft hij geen scherm aan boord?AFKboy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:11:
Wel echt spotgoedkoop voor een portable dvd speler... Hmm... Nehhh toch maar niet
volgens mij is dat ook een verloren zaak, en Pel de Pinda is awesome, zoek eventjes op youtube naar hem, dan kom je niet meer bijAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:12:
En Sponsbob is er weer, en Zeefs waarschuwing lijkt weer genegeerd te worden
En wie is Pel de Pinda?
Leer eens lezen? wordt al 3x hierboven gevraagd.Paul - K schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:12:
Was even naar buiten, kom je terug zie je de spongebob dvd speler, ik kom niet meer bij van 't lachen
de 7" digitale fotolijstje is ook al geweestwalterworld schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:13:
Spongebob Wekker en dvd speler wat komt er nog meer van Spongebob?
Dat is de reden dat ik de Charge heb, die heeft (kleine) bitjes, en met een extra los te bestellen ding zou je er generieke bitjes op kunnen zetten.citruspers schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:10:
[...]
Dat bedoel ik, dus, ik heb zelf 2 goedkope multitools gebroken, eentje had nog wel scherpe utilities maar met de andere kon ik de zaag op mijn arm zetten en zagen wat ik wilde, geen effect
Maarja, ik wil liever een multitool waar een bitsetje bij kan, als systeembeheerder heb ik met nogal wat verwschillende schroeven te maken.
maar die kleine bitjes zijn er in plat/kruis/torx in verschillende maten
Oh haha. Ja ik dacht alcitruspers schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:13:
[...]
volgens mij is hij compact, maar heeft hij geen scherm aan boord?
Als je niet de wereld verbetert, waarom woon je hier dan nog?
Klopt helemaal vergeten te noemen.BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:13:
[...]
de 7" digitale fotolijstje is ook al geweest
Dit gaat gewoon niet hard, heb ik het idee?
[ Voor 35% gewijzigd door AW_Bos op 01-12-2011 13:16 ]
Dat is een display op je TV scherm, wat de dvd speler over je film heen rendertLanithro schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:15:
Er is een: On screen display
Krijg je bob in je OSDLanithro schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:15:
Er is een: On screen display
1. De Spongebob-rage voorbij is
of
2. De DVD-rage voorbij is
Gelukkig kan ik hierdoor wel weer concentreren op mijn werk
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Mwah we zitten al bijna op de helft.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:15:
Dit duurt minimaal tot half twee denk ik.
Kom op mensen, het is bijna sinterklaas!
Maak die kinderen blij !
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Leuke variant voor het Sinterklaasjournaal, kan Ibood tijdig leveren want anders zijn er geen cadeautjes.Andyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:17:
Wedden dat sinterklaas ook aan het hunten is
Ach die komt wel ff langs met zijn pieten en stoombootTMoose schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:17:
Met de levertijden van ibood zou ik als sinterklaas nog eens achter mijn oren krabben...
Mischien wel binnen voor de volgende Sinterklaas, beetje vooruit kijken.TMoose schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:17:
Met de levertijden van ibood zou ik als sinterklaas nog eens achter mijn oren krabben...

Maar ik heb mn verlanglijstje van volgend jaar nog niet ingestuurdXiquena schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:18:
[...]
Mischien wel binnen voor de volgende Sinterklaas, beetje vooruit kijken.
Die dvd-speler is verkocht trouwens
Een elektrische stoomboot, kan die in al die windparken wel onderweg op zee opladen.:)Timmynator0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:18:
wel n hybride stoomboot dan he, anders is dat niet goed voor het milieu
Andyk125 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:18:
[...]
Ach die komt wel ff langs met zijn pieten en stoomboot
Ik denk het niet.quote: ibood FAQKan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Omdat iBOOD elke dag grote aantallen pakketten verzendt vanuit verschillende magazijnen kunnen we hierop geen uitzonderingen maken.
Ik denk trouwens dat met alle kerstdrukte in het postverkeer de levering nog een hele opgave wordt..
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Door een slechte levering van de website Ibood zijn alle cadeautjes niet op tijd bij de inpak pieten terecht gekomen.
Gewone gebruiker koopt dit spul toch nooit
WrongAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:15:
Dit duurt minimaal tot half twee denk ik.
totdat het weg is..
[ Voor 24% gewijzigd door TVL op 01-12-2011 13:22 ]
Kom nu pas binnen bij de hunt helaas! Hoop op wat leuke keukenspullen, is er al wat moois langsgeweest?
Degene die dit vroeg: Het zit erin. Even F5 en klaar is kees.Farid_A schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:37:
Als de maker van ibood.vxv.nl hier de boel meeleest. Kan je het percentage in de titel zetten? Dan ik dat meteen zien zonder naar dat tabblad te gaan! Mooi gemaakt verder!
Of komt ie dan om 2 uur net zo hard weer terug lol
is pas 5 keer gevraagd afgelopen 10 minuten gok ikSarrr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:21:
Wat is een 'HK style' post? (Gezien de waarschuwing hier onderin?)
Kom nu pas binnen bij de hunt helaas! Hoop op wat leuke keukenspullen, is er al wat moois langsgeweest?
Dit topic is gesloten.
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!