Alles.koendenbraven schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:23:
Wat is er mis met acer?
1000W BROODROOSTER !!11!!!11!
Een heleboelkoendenbraven schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:23:
Wat is er mis met acer?

hippe naam voor een broodrooster, helaas ben ik al voorzien..
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
[ Voor 22% gewijzigd door Bundin op 01-12-2011 12:25 ]
Hoop alleen niet dat hij zo werkt:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UOX2GOWQ5yE]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Mooie systeemkast incl. voeding.
Ik voel een casemod aankomen...
Ipsa scientia potestas est
Ben ik met je eens, over de laptops dan hé!Jellinek schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:24:
Acer is een stuk minder slecht geworden (iig qua laptops) gedurende de laatste 5 jaar. Het is geen A-merk maar ook niet meer de bagger die het wel eens geweest is. Echter dit telefoontje vond ik niet denderend toen ik 'm een keer vast had
Ja maar dan heb je wel "Progressieve, elektronische bruining controle"Palm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:25:
Mooi ding beetje duur
jij komt er wel!mrc4nl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:02:
[...]
yes zeur. vanaf nu alleen nog omaar OT slowchat
Die zijn vast geen 1000wstefanxxx511 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:25:
![]()
bij de blokker zijn ze goedkoper
http://www.blokker.nl/web...d=42320&name=Broodrooster
Mooie i7 erin en een dikke videokaart, moet je alleen wel goed koelen want wordt wel heeeeeetFidler schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:25:
1000W CTL 660 R
Mooie systeemkast incl. voeding.
Ik voel een casemod aankomen...
daar is het toch ook een broodrooster voor?TVL schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:26:
[...]
Mooie i7 erin en een dikke videokaart, moet je alleen wel goed koelen want wordt wel heeeeeet

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Dude hahahahaBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:27:
[...]
daar is het toch ook een broodrooster voor?
maar wat is er nou zo speciaal tussen dit roostertje en een broodroostertje van de Blokker die 15 euro kost?
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 01-12-2011 12:29 ]
dan heb je geen delonghi : http://www.bestsellers.eu/delonghi-dlctl680m.html?ref=googleshop&utm_source=googleshop&utm_medium=cpc&utm_campaign=googleshopstefanxxx511 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:25:
![]()
bij de blokker zijn ze goedkoper
http://www.blokker.nl/web...d=42320&name=Broodrooster
Deze kost duurder.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:28:
"Delonghi, Delongh, maakt het leven makkelijk"
maar wat is er nou zo speciaal tussen dit roostertje en een broodroostertje van de Blokker die 15 euro kost?
[ Voor 81% gewijzigd door Mythx op 01-12-2011 12:30 ]
De kleurAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:28:
"Delonghi, Delongh, maakt het leven makkelijk"
Of een XBOXTVL schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:26:
[...]
Mooie i7 erin en een dikke videokaart, moet je alleen wel goed koelen want wordt wel heeeeeet
[ Voor 5% gewijzigd door Fidler op 01-12-2011 12:32 ]
What a fine day for Science! | Specs
Heeft iemand kussens teveel besteld ?
Hebb ik aan mijn vriendin gegeven. Vindt ze hem te sterk ruiken
ze kan dan toch ook minder smeren?Mythx schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:33:
#$&!# parfum!
Hebb ik aan mijn vriendin gegeven. Vindt ze hem te sterk ruikenEn hij ruikt zelfs lekker!

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
kost duurder?
Het kost meer of het is duurder. kost duurder
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nee dat was de mannelijke versie! haha
zo ja dan wil ik die link hebbenTECHcrime schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:35:
stonden deze niet op DX voor een paar tientjes minder?
Voor pak'm'beet 5 tientjes minder zoiets?TECHcrime schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:35:
stonden deze niet op DX voor een paar tientjes minder?
Iemand ervaring met dit soort lampen is het z'n geld waard/zijn ze echt zo bijzonder?
Ja en minder verzendkostenCRXDelSol schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:35:
[...]
Voor pak'm'beet 5 tientjes minder zoiets?
It's just a donkey
Maglite ftw

dat is niet eens zo heel langBatterijduur: 700lm/1,5uur
⏩ PVOutput☀️
Waar heb je zo'n ding voor? Meppen of licht?Palm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:36:
Wat een gaar ding, met een maglite ken je tenminste lekker meppen
Ik voor licht en dan is een willekeurige maglite een gaar ding.
Mijn Fenix LD-20 schijnt op 2 penlites mijn Maglite 4D-cell helemaal zoek!
Als de stroom eens uitgevallen is, is het wel handig.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Eentje die dus helemaal onder water kan i.p.v. tegen een paar drupjes bestand is maar niet meer.
862 berichten gemist! Even terug lezen....
10x zo goedkoop als iBood aanbieding.
http://www.dealextreme.co...lip-1-18650-1-17670-36357
[ Voor 8% gewijzigd door Blord op 01-12-2011 12:41 ]
OT: Eerder contaminatieQuad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:34:
Tautologie :x
Natte krant (363218) (V.242)
Duude. Waarom denk je dat ik het bold en italic maakte? Volgende keer zal ik netjes de standaard [sarcasm] [/sarcasm] tags gebruiktentjtristan schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:34:
[...]
kost duurder?
Het kost meer of het is duurder. kost duurderjezus, valt onder de categorie "smaakt lekker"
[ Voor 4% gewijzigd door nexhil op 01-12-2011 12:43 ]
⏩ PVOutput☀️
Was het zij-aanzicht..... damn wat dun!
Ja, maar niet de LG 42LW650 !Gerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:47:
Voor dit geld heb je wel goedkopere 42" tv's..
⏩ PVOutput☀️
altijd. maar als ik de specs zie, lijkt me dit wel ff een top model met van alles en nog watGerjannn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:47:
Voor dit geld heb je wel goedkopere 42" tv's..
ora et labora
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
[ Voor 19% gewijzigd door AW_Bos op 01-12-2011 12:50 ]
Bestel er dan even een paar kunnen we door.Chief-XL schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:48:
Dit is eentje uit de nieuwste modellen van LG. Zeker geen slechte deal
Een tv van LG kopen, nee thanks! Laat ze maar is met een mooie pana plasma uit de topseries komen -25%. Daar worden wij vrolijk van.
Is huawei een goed merk? Die is net langsgekomen.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:49:
Hoe groot is de kans dat er een mooie Android telefoon van Samsung of anders goed merk langs komt? Ik wordt echt gek van mijn Nokia...
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
wordt veel verkocht onder eigen namen van de providersNivali schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:50:
Huawei is volgens mij best oké, heeft alleen geen naam.
Ik heb liever een Samsung of ander goed merk die je vaak hoort. Geen eigen merk.BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:51:
[...]
wordt veel verkocht onder eigen namen van de providers
En dan de 47" voor in de slaapkamer ?Chief-XL schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:50:
Ik heb dit weekend een 55" en een 47" gekocht. Vind het wel mooi zo

ora et labora
het ging allemaal goed totdat er een modje kwam waarschuwen
En ook nog omdat we gewoon ontopic bezig waren.Timmynator0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:54:
willen we 7k halen dan ?
het ging allemaal goed totdat er een modje kwam waarschuwen
Weet iemand trouwens wat die Smart LG doet?
Die 2D naar 3D converter is wel vet, trouwens...
Kan dit dan wel offtopic zijn?fifarunnerr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:56:
[...]
En ook nog omdat we gewoon ontopic bezig waren.
Weet iemand trouwens wat die Smart LG doet?
Dit topic is gesloten.
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!