☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
40x380Wp Solaredge SE16K E-ESE-SE-SSE-S-SSW-SW-WSW / 3xVictron MPII 5000 / DIY 16 kWh
Nee, het zijn 6 persoons borden....BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:04:
hmm voor 6 personen betekend 6 borden?
Borden sets gaan vaak in setjes van 6 of 9.
[ Voor 10% gewijzigd door Armageddon_2k op 01-12-2011 12:05 ]
Een goede grap mag vrienden kosten.
gebeurd vaker tijdens een hunt, de website trekt dat niet helemaalCommander69 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:05:
Iemand ook problemen met iets van database connection errors als je wat wil kopen ?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
der zijn nog veel goedkopere chineese lampjes!!! die meer licht geven!!!dfrenner schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:01:
[...]
LD 20?
blaasst de maglites helemaal weg op 2 penlites
vanwaar de waarschuwing dan ?
Linkje graag :boppos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:06:
[...]
der zijn nog veel goedkopere chineese lampjes!!! die meer licht geven!!!
win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
de hunt gaat niet zo snel..Timmynator0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:06:
dit komt van pagina 1 : Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Ja maar de Fenix lampjes schaar ik toch wel onder de kwaliteit die groter is dan maglite, daar durf ik menig chinees lampje niet te plaatsen.boppos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:06:
der zijn nog veel goedkopere chineese lampjes!!! die meer licht geven!!!
Je betaald voor het merk he!dfrenner schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:06:
Ik vind dit nou niet bepaald mooie borden... En dan alsnog 45 euro...
frisbees
ora et labora
Slowchat !== offtopic, lijkt meTimmynator0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:06:
Hetmoet wel ontopic blijven, en niet over dora, spongebop of nopeisdope gaan .Timmynator0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:06:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Blijft een vage error trouwens, nog nooit gezien in chrome
Precies, en we hebben het wel overd e borden. En dat vind ik enige toegevoegde warde(zie eerste pagina).
Dus, wie heeft er borden gekocht/gaat kopen?
Verwijderd
dat is flauw:O hun gooien dora sponsbob enz in de aanbieding!Quad schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:07:
[...]
Hetmoet wel ontopic blijven, en niet over dora, spongebop of nopeisdope gaan .
Chrome Portable werkt perfect hierMarce schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:07:
*Marce gaat maar eens aan zijn werk, er achter komend dat ik toch niks kan kopen hierzo, stomme javascript :S*
Blijft een vage error trouwens, nog nooit gezien in chrome
nu 8,95 voor die borden
die had je ook gemist als je 20sec weg was geweestHydrosine schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:08:
potverdrie ben je ook eens 5 minuten wegmis ik dat mooie lampje...
Verwijderd
ik zit op 2sec refresh en ook gemist! o_OK.Rotteveel87 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:08:
[...]
die had je ook gemist als je 20sec weg was geweest
Die ging inderdaad snel!K.Rotteveel87 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:08:
[...]
die had je ook gemist als je 20sec weg was geweest
Verwijderd
frits piet of henk naast me xD wilt wete wat voor lampies het waren ( hij is zelf een lampie)
jep doet me denken aan ikea dingen, maar dan goedkopermajic schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:10:
saaiere borden dan dit zelden gezien ...zzz
ora et labora
Grapjas, die zijn net voorbij gekomen!!BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:12:
* BadpunK wacht nog steeds op een (fatsoenlijke) e-reader
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
ikea is wel een andere kwaliteit dan villeroy & bochstefanxxx511 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:12:
bij ikea heb je wel wat goedkopere borden
Bah... nu heb ik zin in ikea hotdogsmrc4nl schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:11:
[...]
jep doet me denken aan ikea dingen, maar dan goedkoper

Maar het lijken wel heel erg op Xenos borden oid.
Verwijderd
grapjas hij wilt een fatsoenlijke xDThe Executer schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:13:
[...]
Grapjas, die zijn net voorbij gekomen!!
ik was net een uur in vergadering...Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:13:
[...]
grapjas hij wilt een fatsoenlijke xD
Nou, die hotdog kon anders ook zo bij de Xenos wegkomen, gezien het kleurtje...Armageddon_2k schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:13:
[...]
Bah... nu heb ik zin in ikea hotdogs
[afbeelding]
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
moet je naar delft, is goedkoperArmageddon_2k schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:13:
[...]
Bah... nu heb ik zin in ikea hotdogs
[afbeelding]
nope moet staan "Ik neem er Géén"AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:13:
Valt me op dat onderaan iBood staat: 'Ik neem er een', het moet toch zijn 'Ik neem er één'
Krijg alleen altijd pijn aan mn oren van die plastic beugels..
NEM kan nog wel wat gebruiken denk ik.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:14:
Een headset... ja leuk, wie heeft er een callcenter?
ora et labora
Een keuze van analoge connectiviteit of USB-maakt het gemakkelijk om het apparaat aan te sluiten.
[ Voor 78% gewijzigd door BadpunK op 01-12-2011 12:16 ]
ik denk aansluitbaar op usb met dat losse dingDirrukje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:15:
is die headset ook draadloos??
ik zie er toch echt een draad aanDirrukje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:15:
is die headset ook draadloos??
je kunt er ook meerdere bestellen...AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:13:
Valt me op dat onderaan iBood staat: 'Ik neem er een', het moet toch zijn 'Ik neem er één'
waar is dat usb dongel ding voor nodig dan
als je geen geluidsaansluiingen hebt?Palm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:16:
[...]
ora et labora
specs lezen blijft lastig..Een keuze van analoge connectiviteit of USB-maakt het gemakkelijk om het apparaat aan te sluiten.
fatality gaming headset, 30 euro en werkt prima vind ikshenr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:16:
Hoe zou de geluidskwaliteit zijn? Zocht eigenlijk iets beters voor gamen
Nee. Of 2x jack of USB. Anders zouden er batterijen in moeten zitten...Dirrukje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:16:
Ja duhh, maar voor gamen wil ik hem draadloos op de bank hebben. Via USB kan die dan connecten?
"Een keuze van analoge connectiviteit of USB-maakt het gemakkelijk om het apparaat aan te sluiten. "Palm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:16:
[...]
makkelijk is dat heTjidory schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:18:
Zat ff te twijfelen of ik er een zal nemen... Maar ze zijn al op, dus ook geen tijfel meer
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Idd, zit ook niet voor niks een link naar "Meer informatie"....AE86 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:17:
[...]
"Een keuze van analoge connectiviteit of USB-maakt het gemakkelijk om het apparaat aan te sluiten. "
Ipsa scientia potestas est
Niet echt, zo, tot op 1 decimaal denk ik.BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:19:
ik vraag mij af hoe nauwkeurig deze contactloze meters zijn..
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Ik zou niet in de specs kijken, daar staat het namelijk in.BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:19:
ik vraag mij af hoe nauwkeurig deze contactloze meters zijn..
Zou het slowchat gehalte van het topic beperken...
Geen contact he, dus hygiënisch.stefanxxx511 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:19:
serieus wat moet je hier nou weer mee, bij de trekpleister heb je ook een thermometer voor een paar euro
WhahahahahahahahahaAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:19:
[...]
Niet echt, zo, tot op 1 decimaal denk ik.
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Maar die moet je ergens instekenstefanxxx511 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:19:
serieus wat moet je hier nou weer mee, bij de trekpleister heb je ook een thermometer voor een paar euro
deze hoef je niet in je reet te stekenstefanxxx511 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:19:
Klopt maar die zijn niet contactloos, iets wat sommige mensen prefereren boven de ouderwetse "broek op de enkels en buk maar voorover" thermometersstefanxxx511 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:19:
hoe kun je nou iets (goed) meten als je er niet tegen aanhoud?Fidler schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:20:
[...]
Ik zou niet in de specs kijken, daar staat het namelijk in.
Zou het slowchat gehalte van het topic beperken...
eh..infrarood?BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:21:
[...]
hoe kun je nou iets (goed) meten als je er niet tegen aanhoud?
Welkom in the real world.BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:21:
[...]
Bij de brandweer hebben ze warmtebeeld camera's die op een decimaal nauwkeurig op afstand een temperatuur kunnen meten.
ben wel op zoek naar een mooi Android dingetje...
[ Voor 41% gewijzigd door AW_Bos op 01-12-2011 12:23 ]
Te laat, hij is al wegAW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:22:
Een ACER telefoon? Beetje goed ding?
Je had gelijkVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:22:
deze gaat hard (denk ik)
Wel eens een afstandsmeting met laser gedaan ? Kan super nauwkeurig zijn.BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:21:
[...]
Of precisie GPS plaats bepaling.
130 euro is teveel, neem een zte blade!AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:22:
ora et labora
Retorische vraag, hoop ik? Het is Acer.AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:22:
no tx.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Dit topic is gesloten.
![]()
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!