Nou...net was er wel een dora dvd speler!miranon schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:55:
Waren er nog leuke aanbiedingen vannacht??
Of is 'aanwezig' op stage.
iets zegt mij dat tzhaar mij niet niet kan spellen...Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:55:
[...]
BadPunK fluisterde in me oor dat die ze wil o_O
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Ja, maar die was persoonlijk en niet op iBood.miranon schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:55:
En een Sponsbob wekkerfifarunnerr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:55:
[...]
Nou...net was er wel een dora dvd speler!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
It's not the dying but the living that scares me to death
+1 xD
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
http://www.daghit.nl/ibood-hunt/miranon schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:55:
btw dat etui mogen jullie allemaal kopen hoor
gaat lekker.
[ Voor 56% gewijzigd door Wii4all op 01-12-2011 11:58 ]
Burp
Achter een bureau op kantoor zitten kijken in plaats vanachter je bureau thuis;)
Ga gewoon naar iBood.
It's not the dying but the living that scares me to death
hahahaSQB schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:56:
[...]
Ja, maar die was persoonlijk en niet op iBood.
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
[ Voor 76% gewijzigd door Remyoman op 01-12-2011 11:58 ]
AW_Bos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:58:
Da's me toch sterk.. een versterker
Ik heb 3D-geluid nooit gesnapt...
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
quicklinkNeHoX schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:58:
Onkyo TX-SR309 staat voor 209 euro in de picewatch.
Ja!Southern Sun schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:59:
Kut m'n portemonnee...zou dit een goede receiver zijn voor m'n jamo boxen?
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
oh dan laat maarNeHoX schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:58:
koop hem lekker in de winkel, daar is die net zo duurSouthern Sun schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:59:
Tis inclusief die wireless hdmi connector ofzoNeHoX schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:58:
What a fine day for Science! | Specs
pricewatch is goedkoper!Southern Sun schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:59:
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Ja ze geven inderdaad het voordeel beter weer dan het eigenlijk is. Het is geen BBC ofzoNeHoX schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:58:
Daar zit ik al de hele hunt op te wachten namelijk....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Ipsa scientia potestas est
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
En daar wil ik er dus twee van....Palm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:00:
Die quicklink raken ze los nooit kwijt natuurlijk
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Nee, geen afbeelding dit keer hopelijkBadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:00:
superdopjes... ik zeg doen!
[ Voor 18% gewijzigd door Remyoman op 01-12-2011 12:01 ]
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
LD 20?Joarie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:00:
fijne zaklamp...maar wil graag een andere versie
blaasst de maglites helemaal weg op 2 penlites
Verwijderd
hele nacht zitten kijken ?GeneralBurrito schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:01:
Al deze meuk is vannacht ook al 3 keer langsgekomen
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Even een serieuze vraag, wat wordt er bedoelt met 'HK style'?zeef schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:01:
[modbreak]Mensen met HK style posts : doe dit in HK of verwacht een ban om je werkelijk nietszeggende en compleet off topic postgedrag te overpeinzen. Eerste, enige en daarmee ook laatste waarschuwing.
Hou het gezellig en on topic of ga voor de GoT vakantie.
[/modbreak]
ja een nederlands adresErycius schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:01:
Op de .be site van Ibood staat er gewoon een dagelijkse aanbieding, maar houdt iets mij tegen om als Belg dingen te bestellen van de .nl site (en dus mee te doen met de hunt)?
Yup, die zoek ik. Kheb nog een paar Eneloops liggen die op zoek zijn naar een 2-penlite Feniksdfrenner schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:01:
[...]
LD 20?
blaasst de maglites helemaal weg op 2 penlites
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
yes zeur. vanaf nu alleen nog omaar OT slowchatzeef schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:01:
[modbreak]Mensen met HK style posts : doe dit in HK of verwacht een ban om je werkelijk nietszeggende en compleet off topic postgedrag te overpeinzen. Eerste, enige en daarmee ook laatste waarschuwing.
[/modbreak]
ora et labora
Daarvoor zou ik even de FAQ doorlezen. Misschien staat het daar inErycius schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:01:
Op de .be site van Ibood staat er gewoon een dagelijkse aanbieding, maar houdt iets mij tegen om als Belg dingen te bestellen van de .nl site (en dus mee te doen met de hunt)?
Over 10 seconden staat dit alleen op pagina 4, zo hard dat het gaat. Ik las het met toeval.zeef schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:01:
[/modbreak]
Misschien beter koppelen aan het reageren?
Huiskamer is een afgesloten forum op GoT waar offtopic enigszins getolereerd wordt.CRXDelSol schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:02:
[...]
Even een serieuze vraag, wat wordt er bedoelt met 'HK style'?
koop ze dan hier nog maar;)=> http://samenkopen.net/Marce schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:02:
Hele diepe zucht, eindelijk iets wat ik wil kopen (oordopjes) Zegt ie, voor deze pagina moet javascript aan staan
of enkele bans uitdelen.. kan dit niet enkele keren gepost worden? dan leest iedereen hetdfrenner schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:02:
[...]
Over 10 seconden staat dit alleen op pagina 4, zo hard dat het gaat. Ik las het met toeval.
Misschien beter koppelen aan het reageren?
Dan is er altijd nog FoK!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verzendpolicy van NL website:
Wat gebeurt er met de bezorging van mijn pakket als ik niet thuis ben?
Zodra het pakket ons warehouse heeft verlaten, is te zien door welke transporteur het pakket wordt vervoerd. In België is dat altijd UPS, in Nederland is dat UPS of TNT. Dit is een geautomatiseerd proces, er kan door klanten dus geen keuze gemaakt worden voor een transporteur.
Dus tegenstrijdig
Verwijderd
als ze meerdere keren achter elkaar posten dan is het spam!BadpunK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:03:
[...]
of enkele bans uitdelen.. kan dit niet enkele keren gepost worden? dan leest iedereen het
Ach, ik kan altijd nog andere halen ofzo, ging meer om het ideeGeneralBurrito schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:03:
[...]
koop ze dan hier nog maar;)=> http://samenkopen.net/
Dit topic is gesloten.
![]()
Hunt is AFGELOPEN :)
Let even goed op het slowchat gehalte. Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website. Veel plezier met uitpakken!