Na heel veel reviews lezen voor headsets (bijna besloten had de SteelSeries Siberia V2 USB of de Creative F1tality MKii te kopen), kwam iemand met de opmerking. Waarom geen headphones met een losse mic?
... zucht, opnieuw alles uitzoeken... en ik koop al niet makkelijk iets :-)
Situatie: Ik game (race en shooters) en luister ook graag naar muziek, de buitenwereld wil ik kunnen horen. Dus een open systeem.
Na het lezen van de laatste paar paginas van deze thread lijkt mijn keuze te zijn gevallen op de HD 598. Mede door deze
review. En dan met name deze passage
First, a few words on fit and comfort: The HD 598 are exceptionally comfortable. A few factors come together to make this happen. The padded headband all but eliminates pressure from the top of the head, the ear-cups exert very little pressure to the sides of the head, and the velour ear pads breathe well enough that we never felt any heat or humidity, even during long testing sessions.
Comfort is voor mij echt het belangrijkste.
Alleen nu ook nog een mic, in de meeste headsets zitten mics met noise cancelling zodat alleen jouw stem opgevangen wordt en zo min mogelijk omgevings geluiden.
Ik zag in de thread op p46 een mic voorbij komen (ATR-3350). Hoe zit het bij deze en zijn er ook gamers die deze overstap gemaakt hebben en ervaring hebben met zo'n opzet? (losse headphones en mic)
Bevalt de HD 598 voor gamen?