Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

De 558 heeft geen verwisselbare kabel voor zover ik weet.

Het enige wat je kan proberen is een andere plug erop solderen maar ik denk dat zoiets niet wenselijk is of wel?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als de stekker te lang is, neem een verloopje wat niet een stekker is maar een klein (paar cm) kabeltje?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
Beakzz schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:08:
[...]

Heeft dat niks te maken met je vorige verhaal toevallig ?

"xxxneoxxx hij past toch echt wel hoor, ik dacht aanvankelijk dat ie ook niet 'pakte', maar met wat voorzichtig wiebelen past het zwarte gedeelte net aan door het locking gedeelte. Dat lock gedeelte zit in een plastic plaatje wat nog een beetje flexibel is :)"

Of heb je die kabel niet meer gebruikt ?
Nee, want de jackplug zelf (het metalen gedeelte) is gewoon een standaard 3,5" plug, en klikte gewoon vast.
Het probleem met de krapte was puur met het locking gedeelte boven de socket, en heeft niks met de contactpunten te maken.

Verder heb ik die nieuwe kabel er een dag later er alweer af gehaald omdat ik ontdekte dat de nieuwe dunne straight kabel begon te knikken bij de stekker aan de andere kant, die in mijn telefoon gaat, wat meestal inhoudt dat ie na een week of wat gewoon breekt. De dikke L-plug van de standaard krulkabel is veel robuuster, dus ik had me alweer neergelegd bij de krullen eigenlijk.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:52
Touchdomex schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:44:
De 558 heeft geen verwisselbare kabel voor zover ik weet.

Het enige wat je kan proberen is een andere plug erop solderen maar ik denk dat zoiets niet wenselijk is of wel?
Volgens mij is de kabel mbv een stekker te verwijderen: kwartslag draaien en dan is ie eruit te halen.

[ Voor 12% gewijzigd door pietr op 10-06-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Chiron schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:15:
[...]

dus ik had me alweer neergelegd bij de krullen eigenlijk.
Nou ik niet , want wat is die kabel vreselijk irritant en zwaar. Dus vandaag maar de straight cable besteld. Weer 23 euro armer , maar ik denk dat het het wel waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Een vraagje aan de kenners. Ik heb een iPhone 4S waarmee ik elke dag een uur of 3 muziek luister (vooral op de fiets en in de trein). Momenteel heb ik de Klipsch Image X10i daarop aangesloten (in ears) en die bevallen best aardig. Toch ben ik op zoek naar nog iets beters.

Is bijvoorbeeld de BD DT770 Pro een optie om te gebruiken als koptelefoon voor onderweg? Hij wordt vooral aangeprezen als studio koptelefoon, maar de vraag is dus of hij ook geschikt is als mobiel ding.

Nu weet ik dat je verschillende modellen hebt qua weerstand (250 ohm tot 80 ohm geloof ik) en dat mijn iPhone dat wel wel moet kunnen trekken om wat geluid te horen. Een mobiele versterker zou een optie zijn. Ik heb nog een Fiio E11 liggen.

Daarnaast: zou dit kwaliteitswinst opleveren?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAX
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 05:52
Weet iemand wat het beste apparaat is om de Sennheiser hd598 te gebruiken voor een laptop en xbox 360?
pricewatch: Sennheiser HD 598

Ik heb een aantal mogelijkheden gevonden, maar ik weet niet wat het beste resultaat oplevert. Indien iemand nog een andere mogelijkheid heeft dan kan dat natuurlijk ook.

Creative soundblaster recon 3d: pricewatch: Creative SoundBlaster Recon3D
Nadeel is echter dat de 3.5 mm en optical ingang dezelfde poort gebruikt waardoor ik steeds moet switchen bij gebruik laptop en xbox.

Turtlebeach DSS: pricewatch: Turtle Beach Ear Force DSS, PC, PlayStation 3, Xbox 360
Nadeel: ziet er niet zo heel stevig uit, maar heeft wel 2 ingangen.

Astro gaming mixamp: http://www.astrogaming.com/mixamp-usb
Voordeel: veel inputs.
Nadeel: Niet zomaar in Nederland te krijgen, garantie, duurste optie.

Het gaat mij om het beste geluid want als ik een HD598 haal dan wil ik daar natuurlijk wel optimaal gebruik van maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 23:23

Guldan

Thee-Nerd

Ik zag dat teufel zich ook bezig met koptelefoons hield. Ik ben zeker geen audiofiel of iets dergelijks, maar de prijs kwaliteit verhouding ziet er wel goed uit.

Afbeeldingslocatie: http://s5.teufel.eu/media/oart_0/k451/k452/k1175/oart_265/thumbs/7708_21115.jpg

http://www.teufelaudio.nl...aureol-massive-p2110.html

Hebben mensen deze al besteld? En wat zijn de ervaringen?

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Beakzz schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:57:
[...]

Nou ik niet , want wat is die kabel vreselijk irritant en zwaar. Dus vandaag maar de straight cable besteld. Weer 23 euro armer , maar ik denk dat het het wel waard is :)
Ben ik opzich ook wel met je eens, ik stopte het krulgedeelte meestal in het borstzakje of binnenzak van mn jas, dan was het wel te doen.

Ben wel benieuwd wat voor kabel je dan krijgt, want ik zie overal de straight van de vorige versie (zonder lock). Als het een straight met lock is ga ik die ook wel bestellen :) Die kabel van kit-sound is wel lekker licht, maar te fragiel om elke dag mee te nemen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Sluuz schreef op maandag 11 juni 2012 @ 08:40:
Een vraagje aan de kenners. Ik heb een iPhone 4S waarmee ik elke dag een uur of 3 muziek luister (vooral op de fiets en in de trein). Momenteel heb ik de Klipsch Image X10i daarop aangesloten (in ears) en die bevallen best aardig. Toch ben ik op zoek naar nog iets beters.

Is bijvoorbeeld de BD DT770 Pro een optie om te gebruiken als koptelefoon voor onderweg? Hij wordt vooral aangeprezen als studio koptelefoon, maar de vraag is dus of hij ook geschikt is als mobiel ding.

Nu weet ik dat je verschillende modellen hebt qua weerstand (250 ohm tot 80 ohm geloof ik) en dat mijn iPhone dat wel wel moet kunnen trekken om wat geluid te horen. Een mobiele versterker zou een optie zijn. Ik heb nog een Fiio E11 liggen.

Daarnaast: zou dit kwaliteitswinst opleveren?
Imho is 80 Ohm nog net ff te veel voor een iPhone om ze te laten 'zingen', maar je hebt ook nog een 32 Ohm uitvoering.. Plus er is sinds een maand een DT770 Pro 88th anniversary Limited Edition 32 Ohm op de markt, weet alleen niet of daar nog voorraad van is:

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimage.org/fmgvlwy9l/DT770_PRO_Anniversary.jpg Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/vyjpokkvr/pic_product_dt770pro_le_detail.jpg

Raysland € 159,-

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 12-09 19:39
Heeft die dan wel dezelfde kwaliteit als de "zwaardere" modellen? Merk je daar qua geluid iets van?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Chiron schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:59:
[...]

Ben ik opzich ook wel met je eens, ik stopte het krulgedeelte meestal in het borstzakje of binnenzak van mn jas, dan was het wel te doen.

Ben wel benieuwd wat voor kabel je dan krijgt, want ik zie overal de straight van de vorige versie (zonder lock). Als het een straight met lock is ga ik die ook wel bestellen :) Die kabel van kit-sound is wel lekker licht, maar te fragiel om elke dag mee te nemen.
Zo te zien is hij lockable ? (als het plaatje klopt)

http://www.dmcworld.com/s...traight-rubber-black.html

Als jij het anders ziet laat het me dan even weten , want dan annuleer ik hem snel :p

edit : nog even goed gekeken en het is volgens mij toch de oude aangezien de nieuwe er zo uit ziet :

http://www.aiaiai.dk/clie..._fg_lock_cropped_1280.jpg Dus maar even navraag gedaan en anders cancellen. Ongelofelijk dat die kabel zo moeilijk te verkrijgen is 8)7

Denk dat ik toch maar de andere ebay kabel ff bijwerk met een dremel.

[ Voor 20% gewijzigd door Beakzz op 11-06-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Ibood heeft een we shop. Misschien wel interessant
http://www.grouponshop.nl...-dt-770-m-80-ohm-101.html
DT770m 80 ohm

ze hebben ook 880pro 250ohm maar weet niet of t duurder is. Zit op telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
DT770 voor onderweg zou ik niet zo snel aan beginnen, ik heb die van mij weleens opgehad onderweg bij wijze van experiment. De dikke krulkabel is irritant en het zijn niet de kleinste headphones :D Ook nog eens niet opvouwbaar, dus neemt veel plek in je tas als je hem niet op hebt.

Het is ook geen koptelefoon die erg fijn om je nek draagt (als je hem afzet om even je buitenwereld te horen), de schelpen zijn echt enorm. En in de zomer kan je snel last hebben van warme/zweterige oren :+

Voor de rest is het de comfortabelste koptelefoon die ik tot nu toe op gehad heb, en klinkt als een huis. Maar gezien het ontwerp is ie meer geschikt voor op een werkplek of thuis, en niet onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelsch
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-08 12:57
Beakzz schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:34:
[...]

Teufel als merk zegt me wel wat , maar als in-ears totaal niet. Heb je deze al bekeken ?

http://www.bax-shop.nl/in...wart/product-details.html

Dit is voor mij het 3e paar van shure en ook de beste tot nu toe. Lekker vol geluid, met draad wat om je oren kan en voor mij een groot voordeel ...vervangbaar snoer. (die van mij gingen altijd op dat punt kapot )

Volgens mij heb je voor in-ears ook een apart topic...succes
ik heb daar de se315(?) van gehad en dat waren mijn slechtste oortjes ooit. het zat voor geen meter en alleen met bepaalde genres klinkt het ok, maar op het moment dat er een kickdrum van een drumstel kwam, vergeet het maar die gaf deze gewoon niet weer...ik heb ook de se215 nog geprobeerd zoals je zei maar ook die vind ik absoluut hun geld niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
nelsch schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:26:
[...]

ik heb daar de se315(?) van gehad en dat waren mijn slechtste oortjes ooit. het zat voor geen meter en alleen met bepaalde genres klinkt het ok, maar op het moment dat er een kickdrum van een drumstel kwam, vergeet het maar die gaf deze gewoon niet weer...ik heb ook de se215 nog geprobeerd zoals je zei maar ook die vind ik absoluut hun geld niet waard.
Nou zo zie je maar dat iedereen andere ervaringen heeft :) Ik ben behoorlijk audiofiel en vind ze lekker klinken en in vergelijking met de vorige versies zit deze echt perfect in mijn oren ( met de kleinste opzetstukjes)

Als ik nog beter zou kopen komt het tekort van mijn Iphone 4s te veel naar voren en mijn cowon trekt hij echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
tsjah hoe oortjes passen is echt heel erg afhankelijk van de vorm van je oor. Vandaar dat er ook customs zijn gekomen. Ik heb bijvoorbeeld nu de Meelec M6 waarvan iedereen zegt dat die niet past maar bij mij past het perfect.

Maar laten we nu weer even ontopic gaan? ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Heilige Kaas op 11-06-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Guldan schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:14:
Ik zag dat teufel zich ook bezig met koptelefoons hield. Ik ben zeker geen audiofiel of iets dergelijks, maar de prijs kwaliteit verhouding ziet er wel goed uit.

[afbeelding]

http://www.teufelaudio.nl...aureol-massive-p2110.html

Hebben mensen deze al besteld? En wat zijn de ervaringen?
Ik heb deze headphone gehad en na 5 minuten luisteren op marktplaats gezet. Bouwkwaliteit in orde maar een achterlijke opgepompte bass waardoor er niks meer van de muziek overblijft. Beetje dr. Dre verhaal denk ik (alhoewel ik die nooit heb gehoord). Ik vind hem verre van neutraal, klinkt als zon goedkoop 2.1 setje met een sub die te hard staat. Heb overigens ook de 2.0 boxjes voor bij de PC van Teufel daar ben ik dan wel weer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:52
Na veel wikken en wegen en reviews lezen toch de Audio Technica ATH-M50S besteld.
toch gekozen voor Niet de goedkoopste winkel. Maar weet dat daar de service gewoon goed is en dat je met creditcard kon betalen.
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:10

Nox

Noxiuz

Chiron schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:31:
DT770 voor onderweg zou ik niet zo snel aan beginnen, ik heb die van mij weleens opgehad onderweg bij wijze van experiment. De dikke krulkabel is irritant en het zijn niet de kleinste headphones :D Ook nog eens niet opvouwbaar, dus neemt veel plek in je tas als je hem niet op hebt.

Het is ook geen koptelefoon die erg fijn om je nek draagt (als je hem afzet om even je buitenwereld te horen), de schelpen zijn echt enorm. En in de zomer kan je snel last hebben van warme/zweterige oren :+

Voor de rest is het de comfortabelste koptelefoon die ik tot nu toe op gehad heb, en klinkt als een huis. Maar gezien het ontwerp is ie meer geschikt voor op een werkplek of thuis, en niet onderweg.
Voor onderweg is hij ruk. Ik heb de DT-990 PRO maar die is open dus al enorm overlastgevend of anders heb je wel last van het geluid van anderen.

Hij is daarnaast erg groot, lastig aan te sturen voor een telefoon (250ohm). Hoewel mijn DHD het wel redt merk ik het toch als ik hem via mijn receiver aansluit. Die heeft gewoon veel meer powah.

Daarover gesproken, ik kijk al een tijdje voor een simpele headamp. Ik heb mijn Beyer DT-990 PRO aangesloten op mijn PC. Moederbord is een Asus Sabertooth 990FX met een Realtak ALC 892 erop en an sich klinkt dat wel leuk maar het klinkt gewoon overstuurd en de bassen blijven enorm achter. Die zijn niet zo diep en zuiver als ik ze via mijn receiver aansluit.

Nou heeft mijn receiver (Marantz, 70's) het nadeel dat die het e.e.a. versterkt maar ook een of ander knarsend elektronisch gepiep/gekrijs. Als ik muziek op heb hoor je het niet maar zodra ik een film kijk met stiltes erin of geen muziek aan heb hoor je dat duidelijk. En het _stoort_ mij enorm.

Daarom wil ik graag een digitale headamp. Optisch of USB maakt me niet zoveel uit, coaxial gaat hem net niet worden. Dat heeft mijn nieuwe moederbord niet :P

Maar het grootste punt is prijs. Ik ben geen audiofiel en ben ook niet bereid die prijzen te betalen maar ik zoek iets simpels met net wat meer power dan mijn moederbord.

Ik weet alleen niet wat het verschil is tussen analoog en digitaal, ga ik dat horen met mijn huidige chipset? Ik heb namelijk nog nooit eerder via een aparte dac geluisterd :o Als er volgens jullie duidelijk een verschil is ga ik dat wel even doen, als het verschil nihil of verwaarloosbaar is ga ik voor een analoog model.

En qua prijzen, je hebt ffs een complete digitale receiver voor 300 euro en headamp ingebouwd, kijk je voor een losse headamp ben je ook 300 euro kwijt :? :(

Zijn ze er ook voor minder? Zou zelf 50 euro al een stevige prijs vinden :+

EDIT:

Ik heb zelf ook even wat onderzoek zitten doen, maar een E9 is weer volledig analoog maar heeft een krachtige versterker. De E10 is digitaal (ook al is het USB, maakt mij niet zoveel uit, gebruik het enkel alleen voor de PC) maar heeft weer minder vermogen. Nu schijnen de BD DT-series nogal lastig aan te sturen zijn, wat dus wel kan kloppen, in de 250ohm-range (mijne dus ook).

Iemand ervaring met een E10 en een DT-990 PRO? Anders wordt het een tweedehands E9 kopen en dan later doorsparen voor een E(1)7. Voordeel is wel dat ik dan voor onderweg, ooit, nog een portable versie heb voor in het vliegtuig oid en waarschijnlijk een betere set heb. Maar tegen een flinke meerprijs uiteindelijk...

[ Voor 12% gewijzigd door Nox op 13-06-2012 02:00 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
De geluisdkaart van dat mobo is opzicht niet slecht. Dus met alleen een amp haal je de meeste winst. Ik denk dat de e9 idd wel een goede optie is. Ik heb hier zelf echter geen ervaring mee.

Edit: Let trouwens op waar je hem besteld. Hier in Nederland zijn ze veel duurder dan in het buitenland. Op dealextreme zijn ze heel goedkoop. Daar heb ik ook mijn e10 vandaan. Alleen de levertijd.. Ongeveer een maand. Kan langer of korter duren.

Edit2: uit de vs is geen goed idee. Die worden vaak door de douane tegen gehouden.

[ Voor 47% gewijzigd door Heilige Kaas op 13-06-2012 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Dan ga ik eerst maar eens voor de E9, een member hier in dit topic had er nog eentje over dus die eerst maar eens benaderen. Ik ga er vanuit dat ze niet na een paar jaar kapot gaan dus tweedehands is ook nog een optie :)

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
NoxiuZ schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:27:
[...]

Maar het grootste punt is prijs. Ik ben geen audiofiel en ben ook niet bereid die prijzen te betalen maar ik zoek iets simpels met net wat meer power dan mijn moederbord.
Wel grappig, audiofiel staat tegenwoordig gelijk aan audiofool. Mijn definitie van een audiofiel is iemand die iets verder kijkt dan zijn neus lang is om een bepaald soort geluid te kopen. Dan kan met enkele tientjes tot aan tienduizenden euro's :) Ook ben ik van mening dat een echte audiofiel zich niet gek laat maken door allerlei verhaaltjes en puur kijkt naar feiten. Daarnaast kan een audiofiel een bepaalde ervaring zoeken in designs, merken etc. maar gaat dit niet verwarren met magische eigenschappen :P

De e10 heeft overigens wel veel goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
NoxiuZ schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:20:
Dan ga ik eerst maar eens voor de E9, een member hier in dit topic had er nog eentje over dus die eerst maar eens benaderen. Ik ga er vanuit dat ze niet na een paar jaar kapot gaan dus tweedehands is ook nog een optie :)
DM terug. :)

Tevens te koop, voor de Het Grote Headphones topic insiders: Grado SR225i en M-Audio Transit DAC. Dit is een griezelige goed instap combo! Als niemand hier hapt gaan ze richting Head-Fi's verkoop forum. De eerste die 200 euro biedt voor deze combo krijgt er een Superlux HD-651 gratis bij!

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de Sennheiser IE60?

Ik heb zelf een IE7, en ben daar heel tevreden mee. Hele mooie, strakke en diepe bas. De rest van het bereik ook prima. Mist wellicht iets in het midden, maar voor de prijs is het een goed compromis. (Typisch gebruik in de fitness, dus ik ga er geen honderden euro's voor uitgeven. )

Nu wil ik eigenlijk dezelfde kopen voor mijn vriendin, maar de IE7 schijnt niet meer gemaakt te worden. Je kunt alleen de IE60 en IE80 krijgen. Hoe verhouden die zich tot de IE7? Toentertijd werd gezegd dat de IE6 gewoon teveel bass leverde, en dat de IE7 neutraler is. (Heb ze helaas niet zelf kunnen beluisteren... geen goede winkel in de buurt.) Is dat met de IE60 ook/nog steeds het geval? En is het echt zo erg?

Ik sta trouwens ook open voor andere merken in dezelfde prijsklasse (~130 euro) Het aanbod is zo groot, en de mogelijkheid tot luisten voor mij zo klein, dat het lastig is door de bomen het bos te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
We mogen de laatste tijd niet meer over in-ears praten in deze thread. :'(

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Negakinu schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:31:
We mogen de laatste tijd niet meer over in-ears praten in deze thread. :'(
Als we stil zijn merkt HAL9000 het niet!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Touchdomex schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:33:
[...]

Als we stil zijn merkt HAL9000 het niet!
Ik durf het niet meer. HAL9000 staat soms 'snachts voor mijn raam. Vooral als het buiten bliksemt.

Afbeeldingslocatie: http://u6171.direct.atpic.com/27003/lgcappapseaxswkrhgor/1695482/0.jpg

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 11:54
ik heb een vraagje.
is de Skullcandy aviator een goede headphone voor gaming?
Ik zoek een headphone voor gaming en muziek (drum & bass en dupstep) en ik kwam hier op uit.
ik ga hem gebruiken op mijn pc en op mijn iphone. het maakt me niet uit of er een mic. op zit of niet.
Ik wil wel graag dat er niet mee voor paal loop :) . ik speel voral FPS.

Gamet (haast) niet meer en heeft geen GTX660TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

imo is de skullcandy aviator, of eender welke andere skullcandy, nergens een goede headphone voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
wat is dan wel een goede headphone voor ~100 euro?

[ Voor 5% gewijzigd door GTX660TIGamer op 14-06-2012 17:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Voor gaming raad ik sowieso een open model aan. Vooral voor de ruimtelijke weergave. Pak geen hele zware koptelefoon want dat trekt je iphone niet. Eigenlijk een degelijke open full size, maar voor dnb wil je misschien wat meer bass dus gesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
AMD Phenom IIX4 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:57:
wat is dan wel een goede headphone voor ~100 euro?
Misschien zoiets als de ATH-ES55, Sennheiser HD 239 of Klipsch Image ONE?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Als ik kijk voor een open headphone kom ik snel op een Sennheiser HD 518 maar die is wel behoorlijk lelijk.
en als het zo is dat een zware headset snel te veel word voor een iphone kan ik beter een pc headset nemen zoals de Corsair Vengeance 1500.
ps. zijn zulke headphones veel beter dan een skullcandy hesh die ik nu heb?
Edit:
Die Sennheiser HD 239 ziet er ook wel goed uit alleen hou ik meer van een full size headphone maar opzich is het wel een goede kandidaat :P .

[ Voor 18% gewijzigd door GTX660TIGamer op 14-06-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Eltax Soundtroops, dit merk heeft aantrekkelijke budgetspeakers. Nieuwsgierig voor 30 euro :)

Afbeeldingslocatie: http://www.son-video.com/images/dynamic/Casques/articles/Eltax/ELTASNDTROOPSNR/Eltax-Soundtroops-Noir_P_700.jpg

http://www.son-video.com/...es/Eltax-Soundtroops.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
is die dan wel beter dan mijn skullcandy hesh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

AMD Phenom IIX4 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:59:
is die dan wel beter dan mijn skullcandy hesh?
Wat voor muziek luister je nog meer naast D&B en dubstep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
gaming geluid (bf3 mw3) en soms rap of pop.
maar hij is vooral voor gaming omdat ik voor gewoon een Logitech Z323 speakerset heb.

[ Voor 51% gewijzigd door GTX660TIGamer op 14-06-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Touchdomex schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:00:
[...]

Wat voor muziek luister je nog meer naast D&B en dubstep?
ik luister daar vooral wel naar, mijn hd205 (sennheiser) vind ik geen goede basweergave te hebben op een of andere manier :$

wie heeft een tip voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

hardwarejunk schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:04:
[...]

ik luister daar vooral wel naar, mijn hd205 (sennheiser) vind ik geen goede basweergave te hebben op een of andere manier :$

wie heeft een tip voor mij?
Wat voor dubstep D&B luister jij? Oftewel kwaliteit, medium, anders belangrijk? Wat voor geluid zoek je? Diepe bass of ook een mooie hoog? Meer muziek nog naast deze genre's?

Ik kan wel random dingen blaten maar wil eerst weten of het geschikt is voor wat je zoekt ;)
AMD Phenom IIX4 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:01:
gaming geluid (bf3 mw3) en soms rap of pop
Wat verwacht je van het geluid? Wat zoek je voor geluid? Niet zozeer goed maar jij wil dus looks en sound? Aviator vind je mooi en een Hesh ook? Zo heb ik dat toch goed begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Laatst online: 15-08 15:32
Touchdomex schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:07:
[...]

Wat voor dubstep D&B luister jij? Oftewel kwaliteit, medium, anders belangrijk? Wat voor geluid zoek je? Diepe bass of ook een mooie hoog? Meer muziek nog naast deze genre's?

Ik kan wel random dingen blaten maar wil eerst weten of het geschikt is voor wat je zoekt ;)

[...]

Wat verwacht je van het geluid? Wat zoek je voor geluid? Niet zozeer goed maar jij wil dus looks en sound? Aviator vind je mooi en een Hesh ook? Zo heb ik dat toch goed begrepen?
lekkere diepe bass, en dan zo erg dat je koptelefoon er van begint te trillen :P
ik vind die sennheiser gewoon niet voldoen, terwijl hij wel als een van de betere word beschreven. qua bass *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer

Klopt, ik zoek vooral iets zoals skullcandy's of Razer's. (of iets niet te opvallend)
De sound heb ik het liefst zo neutraal mogelijk maar er mag ook wat meer bass zijn :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Misschien wel een interessante toevoeging aan de OP/SP:

Heb je geen creditcard, maar wil je wel bij websites betalen die hierom vragen; koop een 'prepaid creditcard'.
Beetje vreemde eend in de bijt; normaliter wordt de het bedrag van je creditcard afgeschreven van je bankrekening maar wel als voorwaarde dat je een vast inkomen hebt. Dat is natuurlijk nu, en al helemaal onder studenten, niet mogelijk/niet zeker. Prepaid is dus al vooraf betaald, daar hoeft de geldverstrekker dus geen zorgen over te maken.

Ik ben niet gelieerd voor een van de (prepaid) creditcard organisaties, dus geef ik er een paar (met mijn favoriet op de eerste plek ;) ):

3VCard (https://www.3vcard.nl/) Visa

ExaCard (http://www.thecreditcardc...itcard/exacard-mastercard) Mastercard

Moneybookers (https://www.moneybookers.com/ads/mastercard/) Mastercard

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

hardwarejunk schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:09:
[...]

lekkere diepe bass, en dan zo erg dat je koptelefoon er van begint te trillen :P
ik vind die sennheiser gewoon niet voldoen, terwijl hij wel als een van de betere word beschreven. qua bass *
Enig idee wat je budget is en of je een open of gesloten klankkast zoekt?

Ik heb zelf het liefste een mooie balans tussen de sound. Dus hoog en laag lekker helder maar wel gewoon een breed bereik. Maar weet niet of jij ook zoiets zoekt of echt een bass koptelefoon. Beetje alá de logitech 2.1 of 5.1 setjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Is een Razer Megalodon (virtual 7.1) misschien een goed idee of is ie slecht (of goed maar te duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omaatjehenk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-08 20:26
hardwarejunk schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:09:
[...]

De Sony MDR-XB500 en Sony MDR-XB700! Schappelijke prijs voor een bass weergave waar je de tonen voelt "drukken" op je oren. Voor mij de perfecte koptelefoon als ik zin heb in een overload aan bass.
AMD Phenom IIX4 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:33:
Als ik kijk voor een open headphone kom ik snel op een Sennheiser HD 518 maar die is wel behoorlijk lelijk.
Je vindt de Skullcandy Hesh mooi, maar de Sennheiser HD518 niet? Daar kan ik met mijn verstand niet helemaal bij..

[ Voor 25% gewijzigd door Omaatjehenk op 14-06-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Je vindt de Skullcandy Hesh lijken op de Sennheiser HD518? Daar kan ik met mijn verstand niet helemaal bij..

ik hou niet echt van die grill. Dan betaal ik liever wat meer voor een goed design.
Maar is de razer electra veel beter dan mijn skullcandy hesh of valt er weinig verschil te merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
AMD Phenom IIX4 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:33:
en als het zo is dat een zware headset snel te veel word voor een iphone kan ik beter een pc headset nemen zoals de Corsair Vengeance 1500.
ps. zijn zulke headphones veel beter dan een skullcandy hesh die ik nu heb?
Edit:
Die Sennheiser HD 239 ziet er ook wel goed uit alleen hou ik meer van een full size headphone maar opzich is het wel een goede kandidaat :P .
Onder de 100 euro is je keuze vrij beperkt, zeker voor de zaken waar je hem allemaal voor wil gebruiken.. & van die 3 die ik noemde zou ik absoluut voor de Audio-Technica gaan..

[ Voor 3% gewijzigd door rabor op 15-06-2012 11:44 ]

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Onder de 100 euro is je keuze vrij beperkt, zeker voor de zaken waar je hem allemaal voor wil gebruiken.. & van die 3 die ik noemde zou ik absoluut voor de Audio-Technica gaan..

Ik houd niet echt van zulke kleine headphones. Ik heb de Sennheiser HD 518 nog kunnen beluisteren en hij klonk heel goed alleen vind ik hem wel behoorlijk lelijk.
Ik vraag me ook af of ik wel zo'n goed ding nodig heb omdat ik niet echt naar studio kwaliteit muziek luister.
Ik luister meestal naar youtube op 720p. (als dat iets zegt)
Als ik niet zo'n goede kwaliteit nodig heb is een Razer Electra dan goed?
Het is niet dat ik een of andere geluids pro ben of zo ... ;) ik zoek gewoon iets met goede looks en goed geluid.
En ik zou graag wat verschil merken met mijn hesh (anders heeft het niet zoveel zin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:47
Iemand hier die ervaring heeft met de pricewatch: Sony MDR-V55 (Rood, Zwart) ?

Ik zit te twijfelen om een koptelefoon te kopen voor portable gebruik en deze leek me wel wat maar er zijn nog maar vrij weinig goede reviews van te vinden aangezien het een best nieuwe koptelefoon is geloof ik.
Wat ik er van kan vinden is in ieder geval vrij positief maar het zou fijn zijn als ik een wat betere beschrijving van de geluidskwaliteit had.

Ik sta ook open voor eventuele alternatieven, ik heb mijn budget echter gesteld op maximaal 80 euro aangezien ik voor thuisgebruik ook al een goede koptelefoon (Ultrasone HFI-780) heb liggen dus ik heb er niet al teveel geld voor over.

Hopelijk weet iemand me verder te helpen. :)

Edit: de Sony MDR-ZX600 zien er ook wel interessant uit en zijn vrij goedkoop te krijgen, wellicht heeft iemand hier ervaring mee?
AMD Phenom IIX4 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:11:

Klopt, ik zoek vooral iets zoals skullcandy's of Razer's. (of iets niet te opvallend)
De sound heb ik het liefst zo neutraal mogelijk maar er mag ook wat meer bass zijn :P .
Skullcandy/Razer of iets wat niet opvallend is? Dat zijn best tegenstrijdige wensen als je de modellen van die 2 fabrikanten bekijkt. :P
Razer en Skullcandy staan in ieder geval niet bekend om goede geluidskwaliteit dus er zal vast wel wat beters te vinden zijn binnen je budget.

[ Voor 36% gewijzigd door Redblader op 15-06-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Skullcandy/Razer of iets wat niet opvallend is? Dat zijn best tegenstrijdige wensen als je de modellen van die 2 fabrikanten bekijkt.
Razer en Skullcandy staan in ieder geval niet bekend om goede geluidskwaliteit dus er zal vast wel wat beters te vinden zijn binnen je budget.

Klopt maar ik bedoelde of een skullcandy/razer design of iets onopvallends.
Maar ik denk dat ik een Sennheiser HD 518 ga kopen omdat hij heel goed is voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96
  • Laatst online: 30-04 22:30

deraco96

Altijd.

Nadat ik al een tijdje dit topic gevolgd heb, kom ik er zelf niet helemaal uit. Ik zoek een headphone voor onderweg en thuis, en ik luister vooral trance en andere elektronische muziek. Bass is dus wel belangrijk maar ik heb het idee dat die bij een neutrale koptelefoon ook goed zou moeten zijn, de andere tonen hoeven er in ieder geval niet onder te lijden. Ik wil graag een gesloten koptelefoon vanwege buitengebruik.
Ik heb niet veel ervaring met headphones, die gaat van iBuds tot Creative Fatal!ty headset, die het allebei alweer begeven hebben. Het geluid van beide vond ik aanvankelijk wel aardig, maar na die headset vond ik de oortjes veel te veel bass tekortkomen, en de betere demping ook wel fijn, en als ik de headset beluister vind ik het geluid eigenlijk best wel bagger: bas is dof. Headset heeft nu een rotte kabel, maar is te goedkoop geweest om naar garantie te gaan zeuren voor mij.
Daarom dat ik nu een duurdere headphone wil nemen die toch langer meegaat. Beats wordt veel gebruikt in mn omgeving, maar veel te popi-jopi en te duur voor het overbasste geluid.
Ik heb hier al wel positieve verhalen gehoord over de TMA-1, de Audio-Technica ATH-M50, maar de HD-25 I-II (oid) lijkt me vooral geschikt vanwege mijn neiging spullen te mollen. Deze zou lang moeten meegaan, en alles is vervangbaar. Wat ik eigenlijk vooral fijn vindt is de verwisselbare kabel, want in mijn beleving gaat die het snelst stuk (hebben die andere modellen dat ook?).
Ook de PX-200 ziet er wel oké uit. Zou die nog iets toevoegen als tweede hoofdtelefoon voor onderweg ofzo?
(Een paar spotgoedkope hoofdtelefoons aanschaffen doe ik zoiezo, mn zusje zit nog zonder en heeft er de ballen verstand van :P )
Vergeet ik nog hoofdtelefoons die beter/goedkoper zijn? Budget is maximaal 150 euro, wat ik veel vind, maar ik vind het te verantwoorden als hij dan ook lang meegaat. (Goedkoper en toch degelijk mag natuurlijk altijd)

P.S. ik luister vanaf een ipod touch V4, en een mobiele versterker heb ik geen zin in
P.P.S. in mijn computer zit het standaard supreme fx-ii geluidskaartje van de iets duurdere asusmoederborden.

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ahem. Dt770. Niet de 250 ohm, dat trekt een iPod niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96

deraco96

Altijd.

Heb ik gezien - is alleen wel open, en dan zul je me eerst moeten overtuigen daarmee te moeten gaan fietsen :+
Ding lijkt verder wel mooi, maar ook voor thuis vind ik een gesloten hoofdtelefoon wel relaxt, niemand die kan horen wat je luistert.

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:52
vandaag de Audio-Technica ATH-M50S in ontvangst genomen.
Net eventjes kort geprobeerd.. eerste indruk klinkt veel voller en veel gedetailleerder dan de AKG K450 die ik heb.
Comfort is goed , zit lekker.. het opvouwen is makkelijker mee nemen.
Tot nu toe goed te vrede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Ik heb zelf de Ath m50 en die schijnt redelijk onverwoestbaar te zijn. Verder kan ik je voor onderweg (t zijn wel in ears) de meelec m6 aanraden. Beter bestaat niet voor 22 euro. Sta er elke keer weer versteld van hoe goed die klinkt. Ik denk dat ik zelf ook wat reserve paar bestel. Kan ik voor elke jas een setje oortjes nemen zodat ik nooit zonder zit. :+

Ook zijn ze denk ik wat minder gevoelig voor regen. Ik fiets in ieder geval liever met deze in de volle regen dan mijn koptelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

deraco96 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:19:
Heb ik gezien - is alleen wel open, en dan zul je me eerst moeten overtuigen daarmee te moeten gaan fietsen :+
Ding lijkt verder wel mooi, maar ook voor thuis vind ik een gesloten hoofdtelefoon wel relaxt, niemand die kan horen wat je luistert.
Mooi, want een DT770 is zo gesloten als de pest :P

Overigens moet je met gesloten headphones eigenlijk niet fietsen-- is gevaarlijk aangezien je geluiden van buiten niet meer (goed) hoort.

[ Voor 14% gewijzigd door CyBeR op 16-06-2012 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Welke zou ik moeten kiezen: de Sennheiser HD 449 of de Sennheiser HD 512?
Ik vind de HD 449 mooier en hij heeft ook gewoon een 3.5 mm aansluiting, bij de HD 512 sleur je weer zo'n groot ding mee. Het gaat me vooral om de geluids kwaliteit maar het oog wil ook wat :p .
Ik wil vooral neutraal geluid (voor games) maar wat meer bass is ook welkom :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:22
Mij lijkt dit Kickstarter initiatief wel interessant:
http://www.kickstarter.co...l-and-leather-de?ref=live
Jammer alleen dat je de audiokwaliteit niet tevoren kunt inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
Mijn favoriete headphone is trouwens een Sennheiser HD-25. Laat echt alles horen. Maar in het vliegtuig toch liever een noicecancelling versie van Bose (verder geen Bosefan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96

deraco96

Altijd.

Ik heb nog even wat rondgekeken (bij head-fi.org) en wat plus-en minpunten gevonden:

HD-25 1-II
Ik zou dan wel de 'gewone' editie willen, met accessoires, zoals die velours pads, maar dit wordt toch al snel duur, rond de 175 euro... Hij is wel heel modificeerbaar, maar daar ben ik niet echt het knutseltype voor. Duurzaamheid is legendarisch, maar dat lijkt bij de AIAIAI TMA-1 ook wel snor te zitten

ATH-M50
Mooi ding met mooie bas, alleen wil ik toch wel erg graag een verwisselbare kabel, wat deze niet heeft. Daarom valt hij af.

AIAIAI TMA-1
Schijnt vooral goed te zijn voor elektronische muziek, en dat is niet zo'n probleem bij mij. Deze schijnt ook heel duurzaam te zijn, waarbij alleen de kabel kan worden vervangen, wat ook het enige onderdeel is dat ik zou willen vervangen. Het design is echt prachtig, en die aanbieding bij de bax-shop loopt nog steeds waardoor ze prijstechnisch ook aantrekkelijk zijn (129 euro). Begrijp ik nou goed dat bij elke versie (als die er al zijn) de leren pads worden geleverd?

Al met al neig ik nu toch naar de TMA-1, vanwege het design, en het meer op bas ('dark') gerichte geluid lijkt me wel leuk. Hij is ook nog een stuk(je) goedkoper dan de HD 25-1 II, waardoor deze wel ruimschoots binnen budget valt en de Sennheiser eigenlijk niet. Denk dat ik het wel weet... :9~

Ik weet dat op de (onderdrukte) treble kritiek is, maar alleen het design maakt al veel goed, en ik geloof dat ik het zo wel heel mooi vindt voor instrumentale trance of een enkele keer dubstep of hardstyle.

Ik denk dat ik er nog een nachtje over slaap en dan bestel, langer wil ik ook niet wachten anders is de bax-shop misschien wel weer klaar met aanbiedingen :)
Vooraf luisteren ga ik denk ik niet doen, wordt een beetje lastig, enige optie is Zwolle. (MediaMarkt hebben ze alleen maar Beats en Pioneer, en Sennheiser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
deraco96 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:43:
Ik heb nog even wat rondgekeken (bij head-fi.org) en wat plus-en minpunten gevonden:

Ik weet dat op de (onderdrukte) treble kritiek is, maar alleen het design maakt al veel goed, en ik geloof dat ik het zo wel heel mooi vindt voor instrumentale trance of een enkele keer dubstep of hardstyle.
Prima overweging. Als je alleen naar hardstyle en trance luistert is de TMA-1 een goede aankoop.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96

deraco96

Altijd.

Ik begrijp dat jullie hier een bredere muzieksmaak hebben, maar mocht ik ooit nog veel andere muziek gaan luisteren dan is er vast wel budget voor een tweede koptelefoon. En die ene keer dat de muziek iets is wat die TMA-1 niet zo graag lust neem ik wel op de koop toe, zo'n probleem is dat niet, het klinkt al snel beter als oortjes denk ik dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96

deraco96

Altijd.

Ben ik even blij dat ik nog niet besteld heb.... ik kan een HD 25-1 II (Basic Edition) krijgen voor 94,50. Ik had me al helemaal ingesteld op die AIAIAI, maar nou ben ik weer helemaal aan het twijfelen. Ik vermoed dat dat wel de betere keus zal zijn...

(Actie is van ING rentepunten, die van mn ouders verlopen toch elke maand weer dus missen doen ze die niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
Ik wil je adviseren om de hoofdtelefoon die je wilt kopen eerst echt te beluisteren met muziek die je goed kent. Afgaan op recensies kan op een teleurstelling uitlopen. Net als met luidsprekers is de waardering erg afhankelijk van je smaak. Wat voor mij goed is is voor jou misschien te analytisch, wat voor de een te veel baas is, is voor de ander net goed enzovoort. De drie hoofdtelefoons die je overweegt verschillen nogal in geluid (en ik bedoel daarmee niet geluidskwaliteit, maar hoe ze klinken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quint3n
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik heb geen idee of ik het juist geplaatst heb, maar ik heb een nieuw topic geopend waarin alle informatie staat omtrent de aankoop van een nieuwe hp. (Aankoop nieuwe hoofdtelefoon)
Ik post het hier maar even zodat het zeker iedereen bereikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Dat had je beter gewoon hier kunnen plaatsen.

Wat opmerkingen:
-De hd558 is misschien minder geschikt in combinatie met een onboard geluidskaart. Deze laat snel horen of die slecht is. Tenzij je onboard goed is. Ook is de hd558 open.
-ath-m50 komt net boven 150 uit.
-Een vriend heeft laatst de srh 240 aangeschaft en hij is er zeer over te spreken. Ook lekt die heel weinig geluid en sluit die goed af. Dit zal dan bij de 440 ook wel zijn aangezien ze erg op elkaar lijken. Ik heb hem nog niet geluisterd.

Welk moederbord heb je? Als je mobo heel crappy is dan zal het geluid ook crappy zijn.

Zit er geen hobo hifi in de buurt? (waar kom je vandaan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quint3n
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-08-2024
hd 558 viel inderdaad al af.
Mijn moederbord is een ASROCK; P67 Pro3

Ik woon in Belgie, regio Turnhout

[ Voor 21% gewijzigd door Quint3n op 17-06-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Heeft iemand hier misschien enig idee waar ik een HD700 zou kunnen beluisteren?
Ik heb een aantal jaar geleden een HD650 gekocht en ondanks dat de koptelefoon heerlijk zit en ik een Ray Samuel's Predator heb, vind ik de koptelefoon toch wat te saai om naar te luisteren.
Vooral in de laagweergave hoor ik gewoon echt te weinig vind ik en dat wordt in menig review ook genoemd bij de HD650 als minpunt.
Ik ben daarom erg benieuwd hoe een HD700 klinkt en als die wat lekkerder klinkt wordt dat waarschijnlijk de vervanger

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Ik zou zeggen bel eens een aantal hobo hifi zaken in de buurt af. Ben een tijd geleden bij de zaak in arnhem. Geweest en daar kon ik de HD 800 beluisteren. Wie weet is de 700ook ergens beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_maniaC schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:20:
Heeft iemand hier misschien enig idee waar ik een HD700 zou kunnen beluisteren?
Ik heb een aantal jaar geleden een HD650 gekocht en ondanks dat de koptelefoon heerlijk zit en ik een Ray Samuel's Predator heb, vind ik de koptelefoon toch wat te saai om naar te luisteren.
Vooral in de laagweergave hoor ik gewoon echt te weinig vind ik en dat wordt in menig review ook genoemd bij de HD650 als minpunt.
Ik ben daarom erg benieuwd hoe een HD700 klinkt en als die wat lekkerder klinkt wordt dat waarschijnlijk de vervanger
Koop die kloemel online en probeer hem een weekje thuis uit. Als het niets is gewoon terugsturen en je krijgt je geld terug. beyerdynamic dt 990 is ook een optie als je lekkere bass prefereert. ben je al voor 1/3 van de prijs voor de hd 700 klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96

deraco96

Altijd.

Voor degene die het nog interesseert :*)
Er is uiteindelijk zowel een HD 25-1 II als een Aiaiai TMA-1 besteld. De HD 25-1 II omdat hij degelijk is en goed geluid voor niet al te veel geld (is door mijn ouders betaald, onder het mom van 'dan kan moeder ook eens uitzendinggemist kijken zonder dat de rest er last van heeft'), en zelf vond ik de TMA-1 heel mooi. Als het geluid minder is dan de HD 25 stuur ik hem gewoon weer terug, en als hij bevalt hou ik hem gewoon :). Mochten ze binnen zijn dan laat ik wel weer wat van me horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
Misschien ben ik hier aan het juiste adres. Onlangs in een opwelling een Monster Beats By Dr. Dre Solo CT gekocht (bij Redcoon EK 2012 actie) voor € 83,40. Deze zit nog nieuw in de ongeopende verpakking. Nu ben ik in dubio deze te behouden of niet.

Ik begrijp dat er veel marketing achter de Beats serie zit, en dat serie wat overrated is. Maar is er voor € 83,40 een beter hoofdtelefoon te vinden (met een beetje dezelfde looks)? Eigenlijk wil ik niet meer geld kwijt, gezien het een impuls aankoop was. Is de prijs kwaliteit verhouding goed voor de prijs van € 83,40?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Jumpman schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:37:
Misschien ben ik hier aan het juiste adres. Onlangs in een opwelling een Monster Beats By Dr. Dre Solo CT gekocht (bij Redcoon EK 2012 actie) voor € 83,40. Deze zit nog nieuw in de ongeopende verpakking. Nu ben ik in dubio deze te behouden of niet.

Ik begrijp dat er veel marketing achter de Beats serie zit, en dat serie wat overrated is. Maar is er voor € 83,40 een beter hoofdtelefoon te vinden (met een beetje dezelfde looks)? Eigenlijk wil ik niet meer geld kwijt, gezien het een impuls aankoop was. Is de prijs kwaliteit verhouding goed voor de prijs van € 83,40?
Philips Uptown and Philips Downtown. :)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FFUUUUUU. 2 Maanden en 2 weken gewacht tot mijn B&W c5 ein-de-lijk terug kwamen van reparatie, ik was dat wachten wel zat. Niks gerepareerd, gewoon nieuwe gekregen. Mooi, althans dat dacht ik. hele dag gewerkt, net thuis. Even testen dacht ik. Ik haal ze uit de verpakking, steek ze in macbook en ja hoor. Een en al gekraak vanuit het linker dopje. Morgen dus weer terug.

Heb ik nu recht op direct een vervangende set of kan ik nu weer 2 en een halve maand gaan wachten? Het komt me een beetje mijn neus uit, zeker ook die houding van die i-am store in Arnhem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:47
Jumpman schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:37:

Dit is misschien een leuk alternatief: pricewatch: Sony MDR-V55 (Rood, Zwart)

Volgens de reviews die ik kan vinden klinkt deze koptelefoon een stuk beter dan de Beats en hij ziet er ook erg mooi uit vind ik zelf, je hebt hem ook nog in het blauw, zwart en wit. :)

Hij ziet er op deze foto beter uit dan op de productfoto:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocket-lint.com/images/4L9W/sony-mdr-v55-headphones-review-5.jpg?20120511-134003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Gisteren bij de mediamarkt geweest voor n nieuwe lens voor de camera van me meisie. ook even geluisterd naar de B&W P5. Wat n HEERLIJKE koptelefoon! Ding zit heerlijk en t geluid is goed. Ik zeg goed en niet uitmuntend omdat de bron bij de mm absoluut niet goed was of de koptelefoon was kapot. Er zat flinke ruis is en ik miste wat zuiverheid waar ik na het lezen van verschillende reviews en vergelijkingen van overtuigd ben dat dit ding dat wel moet hebben. Ik eb gevraagd of ik de P3 ook nog uit mocht proberen maar helaas...zat netjes ingepakt en ging er niet uit!

Ik ga eind juli 2 weken richting amerika en ga daar es kijken of ik dat ding met korting (eur-dollar) op de kop kan tikken. Na gisteren heb ik er iig VEEL zin in!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
lj_tree schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:09:

Ik ga eind juli 2 weken richting amerika en ga daar es kijken of ik dat ding met korting (eur-dollar) op de kop kan tikken. Na gisteren heb ik er iig VEEL zin in!
P3 ziet er veelbelovend uit. Headfonia.com werkt op dit moment ook aan een P3 review. Zie ook:
http://blog.bowers-wilkin...y-acclaimed-by-the-press/

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Negakinu schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:20:
[...]

P3 ziet er veelbelovend uit. Headfonia.com werkt op dit moment ook aan een P3 review. Zie ook:
http://blog.bowers-wilkin...y-acclaimed-by-the-press/
En hij is iets praktischer...kan opgevouwd worden, betere beschermdoos voor in de rugzak...maar de P5 blijkt lekkerder te zitten, betere isolatie voor de luisteraar en de omgeving en beter geluid....ik zal es op zoek gaan naar n fatsoenlijke audio zaak waar ik ze beiden kan proberen voordak op vakantie ga.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

NoxiuZ schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:20:
De FiiO E17, hier bijvoorbeeld, is DAC (wolfson chip) en amp in 1... hij is ook portable te gebruiken, heeft AUX, USB (24/96) en SPDIF (24/192) input, kan ook samen met de E9 gebruikt worden voor de combinatie van de E17 DAC en E9 amp (meer power).

Ik heb hem daar gisteren besteld, maar hij is nog niet binnen. Gratis FedEx shipping, zou er snel moeten zijn.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96

deraco96

Altijd.

Die aiaiai TMA-1 is binnen, en wat een geluid! _/-\o_ Ik ben totaal niet zo'n 'helder' geluid gewend. Ik ben de komende uurtjes wel zoet... oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Ik wil de hifiman he-400 :o
Is iemand hier in het bezit van die koptelefoon?

Ik denk dat ik die later ga aanschaffen. Tot nu toe is dit mijn plan:
Ik heb nu de Audio Technica ath-m50 en de fiio e10 DAC. mijn volgende aanschaf word dan de he-400. Daar koop ik later de schiit lyr bij. Dan kan ik de e10 als dac gewoon gebruiken.
En als laatste de schiit asgard en de audeze LCD1. Welke ik eerst ga halen hangt af van hoe tevreden ik ben over de he-400.

Grote plannen. Maar helaas een klein studenten budget. Het zal voorlopig dus meer een droom blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:41
Voor m'n broertje z'n verjaardag hebben we de HD25I-II Adidas besteld want die had '42% korting' kwam dus net onder de gewone uit :P ziet er toch wat minder saai uit dan gewoon zo'n zwart ding :P is nu helaas weer duurder geworden (van €143 naar €175), maar hij is hier gelukkig op tijd besteld en aangekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdkleijn
  • Laatst online: 31-08 17:19
Ik heb zelf ook de DT770 Pro 250 ohm en geluidskwaliteit is goed, wel aan de heldere kant. Waar ik het alleen niet mee eens ben is de bewering dat hij echt 'goed' gesloten is. De bass reflex gaatjes aan de zijkant laten toch nog wel het een en ander weglekken.

Combinatie met FiiO e10 vindt ik redelijk, ik heb ook een oud iAudio 7 spelertje en daar klinkt de 770 wel heel goed op. Verschil is moeilijk te verklaren, maar de koptelefoon klinkt met de iAudio voller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heilige Kaas schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:16:

Ik heb nu de Audio Technica ath-m50 en de fiio e10 DAC. mijn volgende aanschaf word dan de he-400. Daar koop ik later de schiit lyr bij. Dan kan ik de e10 als dac gewoon gebruiken.
En als laatste de schiit asgard en de audeze LCD1. Welke ik eerst ga halen hangt af van hoe tevreden ik ben over de he-400.

Grote plannen. Maar helaas een klein studenten budget. Het zal voorlopig dus meer een droom blijven.
He-400: Check.
M50: Check
E10: Paar keer check
LCD2 Rev1: check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu

Je leest teveel Head-Fi. ;) Schiit produkten zijn een beetje onlogisch als je in Nederland woont. Importkosten en douanekosten maken ze veel te duur in verhouding. Zorg ook dat je de HE-400 luistert. Laat je niet gek maken door reviews. Head-Fi is wat dat betreft niet heel erg betrouwbaar.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Mwa. Als je zo'n heel topic a 60+ pagina's doorleest en je houdt een beetje in de gaten van wie de meningen komen en wat voor opiniegeschiedenis die hebben kan je er heus wel goede informatie uit trekken.

Maar zoals altijd geldt: Onze hersenen zijn afgestemd op onze oren en onze perceptie van geluid, dus audio kan compleet verschillend klinken verschillend per persoon. Dus altijd luisteren bij grote uitgaven.

[ Voor 34% gewijzigd door Sua op 20-06-2012 11:28 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Tjah het is heel jammer dat ik de he-400 in nl niet kan luisteren. Hifiman en schiit spreken me beide heel erg aan. Het hoeft niet eens perse schiit te zijn maar dat is toch van latere zorg.

Headphonia nl. Zou jij voor mij de he-400 met de m50 willen vergelijken? Verschillen en overeenkomsten. En plus en minpunten van beide headphones. Daarmee zou je me een heel groot plezier doen :) wie weet hebben ze sommige nadelen gemeen en kan ik een miskoop voorkomen ;)
't liefst zou ik m zelf willen luisteren maar ben bang dat dat moeilijk word :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 12:15

Rick-Jan

always connected

Ik kan ook wel een nieuw topic aanmaken, maar vraag het eerst even hier :)

Mijn Sennheiser CX 400-2 gaat weg voor reparatie, (het omhulsel van de 3,6mm aansluiting is kapot, ik hoop dat dit onder de garantie valt, hij doet het nog wel.) was er zeer tevreden over, maar sowieso moet ik nog een nieuwe hebben. Belang is dat het weer een in-ear wordt, en het liefst van betere geluidskwaliteit dan de CX.
budget max 100 euro. (60-70 voorkeur) heb zelf ervaring met de CX 300, maar die vind ik te veel bass hebben.
Het zou ook mooi zijn dat de kabels sterk zijn, deze zou namelijk kevlar draden hebben:

http://www.etymotic.com/ephp/mc5.html

deze had ik al gevonden http://en-de.sennheiser.com/mm-70i
reviews spreken daar aardig goed over.

pricewatch: AKG Q 350 (Zwart)
lijkt mij ook wel wat.

iemand suggesties?

[ Voor 26% gewijzigd door Rick-Jan op 20-06-2012 13:21 . Reden: extra info ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Voor 100 euro kan je aardig wat halen... dan heb je gewoon de keuze in watvoor soort geluid je wilt: warm, neutraal, analytisch etc. Ik weet niet wat de eigenschappen van de CX400 zijn.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker foetus heeft een 500 als ik het goed heb. Misschien moet je hem maar een dm sturen als je wat info wilt daaromtrent :)
Rick-Jan schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:24:

Mijn Sennheiser CX 400-2 gaat weg voor reparatie, (het omhulsel van de 3,6mm aansluiting is kapot, ik hoop dat dit onder de garantie valt, hij doet het nog wel.) was er zeer tevreden over, maar sowieso moet ik nog een nieuwe hebben. Belang is dat het weer een in-ear wordt, en het liefst van betere geluidskwaliteit dan de CX.
budget max 100 euro. (60-70 voorkeur) heb zelf ervaring met de CX 300, maar die vind ik te veel bass hebben.
Het zou ook mooi zijn dat de kabels sterk zijn, deze zou namelijk kevlar draden hebben:

lijkt mij ook wel wat.

iemand suggesties?
EPH 100 Yamaha?

Afbeeldingslocatie: http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/Yamaha/yamaha-eph100sl-inner-ear-headphone-1._V153393420_.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:55:
[...]

tweaker foetus heeft een 500 als ik het goed heb. Misschien moet je hem maar een dm sturen als je wat info wilt daaromtrent :)

Dank U ik zal hem ook eens een dm sturen ;-)

Edit: de 500 is eigenlijk wel wat te duur en kan niet worden aangedreven door de e10. Dus eigenlijk heb ik er niks aan dan. Kom je al bijna aan €600 ipv €300

[ Voor 21% gewijzigd door Heilige Kaas op 20-06-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Heilige Kaas schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:46:
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:55:
[...]

Dank U ik zal hem ook eens een dm sturen ;-)

Edit: de 500 is eigenlijk wel wat te duur en kan niet worden aangedreven door de e10. Dus eigenlijk heb ik er niks aan dan. Kom je al bijna aan €600 ipv €300
Ik vind het ook een beetje onlogische stap op van een M50 naar een HE-400 te gaan zonder ook maar enig idee te hebben hoe een Hifiman klinkt en zonder enige mogelijkheid tot beluisteren. :) Het is jouw geld natuurlijk maar waarom ga je niet eerst eens een HD600/HD650 luisteren ofzo? Die zijn echt niet minder goed dan een HE400 en veel makkelijker verkrijg- en beluisterbaar.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 20:39

lijkt mij ook wel wat.

iemand suggesties?
sennheiser CX880 of CX870 al overwogen? ben er erg tevreden over...

verder: Hoe zit het met de degelijkheid van de b&w C5... ik zit er al geruime tijd naar te kijken, maar ze lijken me echt vrij slap... mijn cx880 zijn nu 3 jaar oud met dagelijks gebruik, kunnen die C5's dat ook waar maken?

[ Voor 9% gewijzigd door Dynion op 20-06-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
lj_tree schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:54:
[...]

En hij is iets praktischer...kan opgevouwd worden, betere beschermdoos voor in de rugzak...maar de P5 blijkt lekkerder te zitten, betere isolatie voor de luisteraar en de omgeving en beter geluid....ik zal es op zoek gaan naar n fatsoenlijke audio zaak waar ik ze beiden kan proberen voordak op vakantie ga.
het is maar net wat je wil wat meer mobiliteit of toch beter geluid. heb zelf al bijna een jaartje mijn P5 en ben er nog steeds enorm blij mee echt een heerlijke headphone ben ook nog steeds enorm blij dat ik de overgang had gemaakt van dre dre solo hd naar dr dre studio naar een B&W P5 :D vond trouwens de dr dre solo hd naar een dr dre studio een enorme downgrade inplaats van een upgrade XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Negakinu schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:53:
[...]

Ik vind het ook een beetje onlogische stap op van een M50 naar een HE-400 te gaan zonder ook maar enig idee te hebben hoe een Hifiman klinkt en zonder enige mogelijkheid tot beluisteren. :) Het is jouw geld natuurlijk maar waarom ga je niet eerst eens een HD600/HD650 luisteren ofzo? Die zijn echt niet minder goed dan een HE400 en veel makkelijker verkrijg- en beluisterbaar.
Hifiman spreekt mij gewoon enorm aan. Grado ook wel dus dat is ook een optie. Maar dat is geen planar.
Sennheiser spreekt mij toch wat minder aan. beyer dynamics al helemaal niet. Lelijke dingen :P. Maar dat is een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

lijkt mij ook wel wat.

iemand suggesties?
etymotic klinkt echt heel anders dan een Sennheiser, wat wel redelijk in de buurt komt van Sennheiser is Audéo. Heb zelf de Audéo PFE 112 en een Sennheiser IE7. De audéo klinkt neutraler en de Sennheiser wat warmer. Maar over het algemeen is de Audéo echt goed zeker voor de prijs. Ik heb ook Ultimate Ears gehad, maar die klinken heel analytisch en daarom vind ik die vrij saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Heilige Kaas schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:09:
[...]

Hifiman spreekt mij gewoon enorm aan. Grado ook wel dus dat is ook een optie. Maar dat is geen planar.
Sennheiser spreekt mij toch wat minder aan. beyer dynamics al helemaal niet. Lelijke dingen :P. Maar dat is een kwestie van smaak.
Je hebt het nu alleen over het uiterlijk van de hoofdtelefoons?

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Negakinu schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:11:
[...]

Je hebt het nu alleen over het uiterlijk van de hoofdtelefoons?
Grotendeels wel ja. En ook het geluid van de merken. Ik weet wel dat elke koptelefoon van hetzelfde merk verschillend klinkt. Maar ze hebben vaak een bepaalde House sound. En het zijn vooral verhalen. Heb gewoon weinig kans om koptelefoons uit te rpoberen.

Zodra ik een laptop heb ga ik naar hobo hifi en daar een paar uur luisteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 12:15

Rick-Jan

always connected

Dynion schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:59:
[...]

sennheiser CX880 of CX870 al overwogen? ben er erg tevreden over...

verder: Hoe zit het met de degelijkheid van de b&w C5... ik zit er al geruime tijd naar te kijken, maar ze lijken me echt vrij slap... mijn cx880 zijn nu 3 jaar oud met dagelijks gebruik, kunnen die C5's dat ook waar maken?
bedankt voor jullie input, de cx 880 die had ik nog niet gezien, maar:
hier een review van een tweaker die dezelfde headset heeft gehad:
productreview: Sennheiser CX 880 (Zilver) review door YopY

valt mij toch wel tegen dan, vooral de volumeregelaar.

de Yamaha is mij wat te duur, evenals de Audéo PFE 112 en een Sennheiser IE7.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Pagina: 1 ... 15 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is echt bedoeld voor headphones voor studio / thuisgebruik.

Geen "dopjes/oortjes"! Naar dit topic voor dopjes/oortjes.