Veel -1 mods in dit topic; nieuws: 'Ubisoft werkt aan mmorpg voor de Wii U'
bijv; nieuws: 'Ubisoft werkt aan mmorpg voor de Wii U'
bijv; nieuws: 'Ubisoft werkt aan mmorpg voor de Wii U'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Edit: Ow dan heb ik dat altijd al verkeerd begrepen... of is dat in de tussentijd weer veranderd?Waarom wordt deze comment gedownvote?
[ Voor 30% gewijzigd door MineTurtle op 07-12-2011 11:58 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Reacties met klachten over moderaties hoeven niet op -1, maar krijgen meestal 1 punt aftrek, zie modfaq:_-SaVaGe-_ schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:29:
Annihilism in 'nieuws: Telegraaf zet in op actiever gebruik Hyves-technologie' waarom krijgt dit +1 moderaties? klachten over moderaties horen op -1...
[...]
Een on-topic reactie waarin wordt geklaagd komt zodoende op 0 te staan.Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen.
[ Voor 39% gewijzigd door Xubby op 07-12-2011 12:13 ]
Hij is al verwijderd zie ikXubby schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:52:
Anoniem: 127500 in 'nieuws: Fout in Facebook-code gaf inzage in privéfoto's andere gebruikers'
-1 gegeven. Mag ook -2. Iets met "ophange". Taalkundig zullen we er in elk geval niks aan missen: staat "steif van de spelvoute ..."
De eerste -1 gegeven de 2e neig ik toch naar de 0 ondanks zijn taal.. een -1 kan ook gewoon hoor daar niet van. 0.5 eigenlijk^^Verwijderd in 'nieuws: Telegraaf zet in op actiever gebruik Hyves-technologie'
-1 topper.
Verwijderd in 'nieuws: Telegraaf zet in op actiever gebruik Hyves-technologie'
-1 gegeven. Wie volgt? Staat nu op 0,0.
-1 gegeven, door dat zetje staat hij nu op -1.tweaker2010 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:37:
Vinny1994 in 'nieuws: Fujifiilm gaat 'white disc'-probleem X10-camera aanpakken'
Deze hoort wel op -1, ongelofelijk dat iemand daar +3 voor geeft...
[ Voor 20% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 13:14 ]
Liefhebber van Tweakers
Eigenlijk was dat altijd al hoe die passage in de modfaq bedoeld was_-SaVaGe-_ schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:29:
[...]
Edit: Ow dan heb ik dat altijd al verkeerd begrepen... of is dat in de tussentijd weer veranderd?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
"... of andere idioot is geweest die die aflopende benden ..."[...]
De eerste -1 gegeven de 2e neig ik toch naar de 0 ondanks zijn taal.. een -1 kan ook gewoon hoor daar niet van. 0.5 eigenlijk^^
[...]
-1 gegeven, door dat zetje staat hij nu op -1.
[ Voor 9% gewijzigd door Herman op 07-12-2011 14:59 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
[ Voor 15% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 15:25 ]
Liefhebber van Tweakers
[ Voor 18% gewijzigd door mae-t.net op 07-12-2011 15:43 ]
Ik heb die eerste twee een 0 gegeven en de laatste +1, tevreden?mae-t.net schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:39:
Het lijkt me dat
mae-t.net in 'nieuws: Minister verhoogt minimumaantal tv-zenders basispakket tot 30',
mae-t.net in 'nieuws: Minister verhoogt minimumaantal tv-zenders basispakket tot 30' en
mae-t.net in 'nieuws: Minister verhoogt minimumaantal tv-zenders basispakket tot 30'
toch niet zò slecht van inhoud zijn dat ze -1 verdienen.
Heb een +1 en een nulletje gegevenalex3305 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:04:
boelensman1 in 'nieuws: Android Market bereikt 10 miljard downloads' < een lijstje, wat elke dag gaat veranderen. Verder kun je ook gewoon op de link klikken in het artikel, dus lijkt me geen +2.
Malarky in 'nieuws: Android Market bereikt 10 miljard downloads' < gaat niet eens over de Android Market maar over hoe goedkoop een creditcard is.
Zelfde scores gegeventweaker2010 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:47:
[...]
Ik heb die eerste twee een 0 gegeven en de laatste +1, tevreden?
[ Voor 60% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 17:06 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Jij vraagt je af waarom dit filmpje op deze site geplaatst wordt, kritiek op de redactie kun je beter in het GR-topic bespreken. Een +1 is het zeker niet, een 0 of -1 zou je nog over kunnen twisten.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:39:
Blijkbaar mag je geen opbouwende kritiek leveren. Ik vind het zelf gewoon +1 ontopic en zeker geen -1 waard.: Verwijderd in 'video: Bits, Bytes & Babes: Annemarie van Campen'
Je reactie is op zich wel mooie opbouwende kritiek maar zoals tweaker2010 al zegt niet op de juiste plaats. Omdat we dat niet meteen weg willen maaien hebben we het erover gehad dat een 0 (want off-topic EN irrelevant) hier gewoon de juiste score voor is. Als je dit had gepost in een topic waar om kritiek zou worden gevraagd was het zeker wel een +1 geweest!Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:39:
Zit hier weer te mouwen over moderatie: Vinny1994 in 'nieuws: YouTube-website krijgt nieuw design'
Hier heeft hij daarvoor modbreak gekregen: Vinny1994 in 'nieuws: Fujifilm gaat 'white disc'-probleem X10-camera aanpakken'
Blijkbaar mag je geen opbouwende kritiek leveren. Ik vind het zelf gewoon +1 ontopic en zeker geen -1 waard.: Verwijderd in 'video: Bits, Bytes & Babes: Annemarie van Campen'
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Mee eens, geen +1 , een -1 vind ik aan ene kant iets TE, ik houd het op een nulletje.tweaker2010 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:02:
[...]
Jij vraagt je af waarom dit filmpje op deze site geplaatst wordt, kritiek op de redactie kun je beter in het GR-topic bespreken. Een +1 is het zeker niet, een 0 of -1 zou je nog over kunnen twisten.
[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 18:20 ]
Liefhebber van Tweakers
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 19:29 ]
Liefhebber van Tweakers
Inderdaad dit is een duidelijke -1.Wolfos schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:31:
Deze commenter vond het nodig zijn mening nog eens te herhalen vanwege het (naar eigen woorden) "gebrek aan normale modding".
moreasy in 'poll: Video online huren'
-1 lijkt me?
Liefhebber van Tweakers
maar goed HET grootste terroristisch netwerk is de VS zelf.
[ Voor 48% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 19:52 ]
Liefhebber van Tweakers
Ontopic, toch?pino85 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:52:
Waarom is dat voor jou een +1? ik kom daar toch niet aan als er zo'n dingen in staan:
[...]
maar goed HET grootste terroristisch netwerk is de VS zelf.
[ Voor 49% gewijzigd door Xubby op 07-12-2011 20:02 ]
Ik vind zijn woordkeus niet echt gepast. Heb hem een 0 gegeven.Xubby schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:49:
himlims_ in 'nieuws: Rop Gonggrijp vecht overhandiging Twitter-data aan'
+1 gegeven. Staat op 1,5, door die +3. 0 mag ook nog wel, denk ik.
Het is niet zo omdat andere opmerkingen ook grof zouden zijn dat dat wil zeggen dat dit maar getolereerd moet worden bij bv deze post, beetje vreemde redenatie vind ik dat.Xubby schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:55:
[...]
Ontopic, toch?
Oké inhoudelijk wat aan de korte, grove kant. Maar dat is het hele draadje ...
De VS beschuldigen ook redelijk "willekeurig" allerlei instelling van terrorisme. Wikileaks ook al, dacht ik. Dus als ze die beschuldiging retour krijgen, zit ik er niet mee.
Daarnaast, het filmpje gaat kennelijk over "zomaar" mensen doodschieten, door de VS. Los van of dit zo is, ook zoiets kan je een beschuldiging van terrorisme opleveren. Het filmpje "ondersteunt" dus tot op zekere hoogte een dergelijke beschuldiging, krijg ik de indruk, dus +1 lijkt me geen probleem.
[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 20:16 ]
Liefhebber van Tweakers
Ik heb nu al een mailtje gestuurdk1n8fisher schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:38:
Ja. Vooral omdat ie zelf ook al aangeeft dat het een dubbelpost is. Zijn originele post was ook al niets en daar had ie een flinke ediit op gedaan omdat die omlaag was gemod waardoor de inhoud grotendeels gelijk is aan die die jij hier aanhaalt.
Even in de gaten houden en als ie datzelfde nog een keer post sturen we wel een mailtje.
Zo'n zinsnede maakt het voor mij een -1, zulke uitspraken zonder enige fundatie zijn onacceptabel.pino85 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:52:
Waarom is dat voor jou een +1? ik kom daar toch niet aan als er zo'n dingen in staan:
[...]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
De "fundatie" (het wel of niet "terecht" schieten op "onschuldigen") is nu net een van de discussie punten van het draadje, als je het mij vraagt. Daarover vliegen de tweakers elkaar enigszins in de haren ...Dirk schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:36:
[...]
Zo'n zinsnede maakt het voor mij een -1, zulke uitspraken zonder enige fundatie zijn onacceptabel.
[ Voor 6% gewijzigd door Xubby op 07-12-2011 20:42 ]
Hmm nu ik hem nog eens terug lees heb je een goed punt, ik heb mijn 0 dan ook aangepast naar een -1.Dirk schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:36:
[...]
Ik heb nu al een mailtje gestuurd
[...]
Zo'n zinsnede maakt het voor mij een -1, zulke uitspraken zonder enige fundatie zijn onacceptabel.
Liefhebber van Tweakers
[ Voor 61% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2011 01:49 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Liefhebber van Tweakers
Mee eens. Die eerste is niet meer dan een 0 waard (en kan nog wel een zetje gebruiken), die andere is idd +1.pino85 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 02:30:
Eerste post geef ik geen +1 vanwege de edit dus die geef ik een nulletje, de andere post staat na mijn zetje wel op +1
[ Voor 44% gewijzigd door tweaker2010 op 08-12-2011 09:05 ]
Of hij staat gewoon prima op +1. Als je het een 0 vind door die 7 woorden in z'n edit (wat een terechte vraag was, hij kreeg 4x -1) kun je 'm een 0 geven, maar zeggen "dat ie nog wel een zetje kan gebruiken" vind ik wat ver gaan.tweaker2010 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:48:
[...]
Mee eens. Die eerste is niet meer dan een 0 waard (en kan nog wel een zetje gebruiken)
[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2011 11:02 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Volgens mij is het de bedoeling om bij moderatiegezeur een punt aftrek te geven, dus dan klopt een +1 niet..oisyn schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:59:
[...]
Of hij staat gewoon prima op +1. Als je het een 0 vind door die 7 woorden in z'n edit (wat een terechte vraag was, hij kreeg 4x -1) kun je 'm een 0 geven, maar zeggen "dat ie nog wel een zetje kan gebruiken" vind ik wat ver gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2011 11:07 ]
☻/
/▌
/ \
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Exact mijn gedachte, die dubbele +3 boost is funest. Meer dan een 0 vind ik zo'n irrelevante opmerking niet.Deathchant schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:12:
Verwijderd in 'nieuws: 'Mario-bedenker Shigeru Miyamoto doet stap terug bij Nintendo''
goed bedoeld, maar youtube-achtige comments hebben we niet zoveel aan. Ik heb em naar 0 geboost, maar helaas geen effect.
http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
Heb deze reactie ook een 0 gegeven, die +3's zijn idd mismods.Deathchant schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:12:
Verwijderd in 'nieuws: 'Mario-bedenker Shigeru Miyamoto doet stap terug bij Nintendo''
goed bedoeld, maar youtube-achtige comments hebben we niet zoveel aan. Ik heb em naar 0 geboost, maar helaas geen effect.
Nouja, dit was gewoon omdat iemand een mismod uitdeelde. Als je daarover gaat zeuren is dat natuurlijk begrijpelijk.Kixtart schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:26:
Zullen we die moderatiegezeur anders gewoon negeren en een moderatie geven op basis van totale inhoud? We hoeven niet elke keer dergelijke reacties op een bepaalde score te krijgen. Het is in dit geval wel duidelijk dat het geen -1 hoeft te zijn, maar 0 of +1 maakt niks uit en is aan de moderator.
Ik heb deze ook 0 gegeven. Aan de ene kant is het toch on-topic, aan de andere kant is het weer irrelevant. 't Is wel zo'n reactie waarvan je beide scores kunt verdedigen. Ik heb het irrelevant-wezen ervan maar een keer zwaarder laten wegen.Deathchant schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:12:
Saved by the buoyancy of citrus
En als je een issue hebt met een bepaalde modderatie kom je naar hier en doe je dat niet in je post.Wolfos schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:40:
[...]
Nouja, dit was gewoon omdat iemand een mismod uitdeelde. Als je daarover gaat zeuren is dat natuurlijk begrijpelijk.
0 gegeven, wellicht dat een power mod naar die+3 uitdelers kan kijken? hij staat effectief nog steeds op +1 zie ik dankzij de inmiddels 12x+3tweaker2010 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:36:
[...]
Heb deze reactie ook een 0 gegeven, die +3's zijn idd mismods.
[ Voor 42% gewijzigd door pino85 op 08-12-2011 13:32 ]
Liefhebber van Tweakers
Liefhebber van Tweakers
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
[ Voor 111% gewijzigd door pino85 op 08-12-2011 19:27 ]
Liefhebber van Tweakers
De moderaties voor die zijn idd alll over the board al heb ik het idee dat sommigen hem inderdaad naar de -1 modden vanwegen wat ze lezen van anderen ipv wat ze zelf zien. Als ik kijk wat er -1 is gemod na jouw mod dan kan dat gewoon niet anders. Heb er zelf een +1 aan gegeven.Kixtart schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:42:
Ik heb hem niet gezien als -1, al is het wel een beetje duidelijk, dus ik heb wel gewoon een normale score gegeven.
[ Voor 42% gewijzigd door wildhagen op 08-12-2011 19:22 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 22% gewijzigd door Zoijar op 08-12-2011 19:29 ]
Alles boven de -1 vind ik persoonlijk te hoog voor die eerste link.wildhagen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:16:
CobraVE in 'nieuws: Nederland gaat activisten helpen met internettoegang'
+1 lijkt me meningmodden... 50 procent van de reactie is moderatiegeleuter, en de overige 50 procent hangt tegen een troll aan...
wildhagen in 'nieuws: Nederland gaat activisten helpen met internettoegang'
Waarom krijgen die -1? Naam-modder actief? Kan dit even nagekeken worden? Zijn namelijk beiden gewoon +1.
Zetje naar +1 gegevenZoijar schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:27:
Ik heb het idee dat er de laatste tijd iemand, of meerdere, continu zitten te zieken door allemaal normale posts -1 te geven. Voorbeeld hier weer: Verwijderd in 'nieuws: Nederland gaat activisten helpen met internettoegang'
[ Voor 91% gewijzigd door pino85 op 08-12-2011 19:29 ]
Liefhebber van Tweakers
Het is zelfs dezelfde die ook die andere reactie een +3 heeft gegeven met boost!wildhagen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:16:
CobraVE in 'nieuws: Nederland gaat activisten helpen met internettoegang'
+1 lijkt me meningmodden... 50 procent van de reactie is moderatiegeleuter, en de overige 50 procent hangt tegen een troll aan...
Waarom krijgen die -1? Naam-modder actief? Kan dit even nagekeken worden? Zijn namelijk beiden gewoon +1.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Heeft ie nu 2 mailtjes! zag dat net toen ik klaar was met verzenden!
[ Voor 11% gewijzigd door TheCapK op 08-12-2011 19:51 ]
Liefhebber van Tweakers
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Inderdaad, deze krijgt zelfs +3. Heb m ook -1 gegeven.Herman schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:28:
Fanboyisme is niet informatief maar ongewenst:
lars_jj in 'reviews: Galaxy Nexus: Android 4.0 in volle glorie'
Zeker als het op die manier verwoord wordt...
Liefhebber van Tweakers
Heb zelf de 1e en 4e rood gemaakt, de andere 2 geel. Daar maakt ie een beperkt punt. Het is niet verboden meerdere keren onder elkaar te posten. Maar je mag wel de onzin op rood zetten. Net gedaan dus.Herman schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:05:
Die user reageert 4 keer onder elkaarEn als je het gehele beeld van die reacties bekijkt, dan is dat m.i. wel ongewenst gedrag
Dit soort capslock acties worden niet echt op prijs gesteld door de meeste mensen.AAAARRRRRRRGGGGGGHHHHHHHH.
Die toon zorgt er voor dat mensen je post nog een keer omlaag waarderen als ik het zo bekijk.Was het eindelijk over en einde met dat gezeik, gaat het ons TOCH weer 2 miljoen kosten.
Rot toch op met je registratie drift.
Al ben ik het gedeeltelijk met je eens kom met voorbeelden anders is het enkel wat roepen.Daarom mislukken al die overheids ICT projecten
[ Voor 9% gewijzigd door pino85 op 09-12-2011 06:35 ]
Liefhebber van Tweakers
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
[ Voor 48% gewijzigd door Zoijar op 09-12-2011 09:35 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Zoijar op 09-12-2011 10:05 ]
Ok ,dank je welCloud schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:53:
[mbr]Ik heb beide reacties even verplaatst naar dit topic. :)[/mbr]
Liefhebber van Tweakers
Het heeft weinig met het onderwerp te maken, al kan ik me voorstellen dat iemand het interessant vind.Zoijar schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:26:
Waarom is dit een +3? Eerlijk gezegd vind ik het gewoon een +1. Shamalamadindon in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'
[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 09-12-2011 12:49 ]
Virussen? Scan ze hier!
+1 gegeven: mooi voorbeeld van meningmod, als je het mij vraagt. 0 Mag ook, meerdere kwalificaties aan lieden voor een puntje aftrek. Maar misschien ben ik dan erg recht in de leer.SidewalkSuper schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:00:
Deze post vond ik zelf een 0 en niet de +2 waar ie op stond. Er staat niets in wat goed onderbouwd is of informatief.
swel in 'nieuws: Australisch verkoopverbod Galaxy Tab opnieuw ingetrokken'
Hij heeft misschien wel gelijk, maar ik vind zijn woorkeus niet zo netjes, dit lijkt me geen +2 waard.Tweakers is belachelijk laat.
+1 gegeven: Misschien was het +2. +2 -1 = +1. Puntje aftrek voor kritiek op T.net publicatie beleid. Woordkeus is niks mis mee, vind ik, de laatste regel dus wel.tweaker2010 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:11:
naarden 4ever in 'nieuws: Packard Bell roept brandgevaarlijke notebookaccu's terug'
[...]
Hij heeft misschien wel gelijk, maar ik vind zijn woorkeus niet zo netjes, dit lijkt me geen +2 waard.
Beiden heb ik een +1 gegeven.tweaker2010 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:42:
[...]
Het heeft weinig met het onderwerp te maken, al kan ik me voorstellen dat iemand het interessant vind.
+3 is het zeker niet, heb deze ook +1 gegeven: tc982 in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'
Dit vind ik echt trollerig dus max een 0 imoSidewalkSuper schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:00:
Deze post vond ik zelf een 0 en niet de +2 waar ie op stond. Er staat niets in wat goed onderbouwd is of informatief.
swel in 'nieuws: Australisch verkoopverbod Galaxy Tab opnieuw ingetrokken'
[ Voor 38% gewijzigd door pino85 op 09-12-2011 14:47 ]
Liefhebber van Tweakers
Trollerig ... meer wat laagdunkend, vind ik. Er reageert niemand tot dusver op ...pino85 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:04:
[...]
Dit vind ik echt trollerig dus max een 0 imo
[ Voor 32% gewijzigd door Xubby op 09-12-2011 15:27 ]
[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 09-12-2011 16:01 ]
Liefhebber van Tweakers
Zo ongeveer al die reacties zijn door dezelfde persoon consequent verkeerd gemod. Dat lijkt meer op opzettelijk mismodden dan het systeem niet snappen. Zal eens kijken of er actie is ondernomen anders doe ik het wel!Zoijar schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:23:
Iemand die de +3 niet snapt:
mkllrpim in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'
Blokker_1999 in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'
AtleX in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'
Waarschijnlk dezelfde waarvan ik hier een -1 krijg. Sterk staaltje meningmodden weer.
Zoijar in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'
Iemand die de +2 niet snapt
Verwijderd in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'
Nog een die -1 niet snapt hier:
majic in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'
Op zich allemaal niet erg hoor, maar kunnen dat soort mensen er niet eens uitgefilterd worden? Het is toch raar dat er continu een paar mensen bij zitten die gewoon alles mismodden?
[ Voor 3% gewijzigd door TheCapK op 09-12-2011 16:22 ]
Liefhebber van Tweakers
[ Voor 22% gewijzigd door pino85 op 10-12-2011 10:28 ]
Liefhebber van Tweakers
Virussen? Scan ze hier!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hij heeft er wel gelijk in, was er maar een manier om reviews te modereren, of een eis dat het minstens 6 regeltjes moet beslaan.Herman schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:41:
Wegens toonzetting mag deze wel op -1:
Verwijderd in 'productreview: Apple iPad 2 Smart Cover (Roze) review door gelr'
[ Voor 15% gewijzigd door Hazurr op 10-12-2011 11:51 ]
Pessimism is the foundation of survival
Zie bovenstaande.Hazurr schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:46:
[...]
Hij heeft er wel gelijk in, was er maar een manier om reviews te modereren, of een eis dat het minstens 6 regeltjes moet beslaan.
Ik zeg ook niet dat de reactie onjuist is, maar de toonzetting is onjuist. Die reactie is op basis van de Moderatie FAQ niets meer waard dan -1 of een 0. Dat staat los van het feit of je er mee eens bent of niet.Update:
Ik heb het net getest, het klopt dat een kleuter (5 jaar) weet hoe het werkt, alleen maken de magneten het volledig verwijderen van de cover lastig.
[ Voor 71% gewijzigd door Herman op 10-12-2011 11:59 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dergelijke topics modereer ik wat minder streng. Een 0 en +1 vind ik allebei prima. Informatief is het zeker niet.pino85 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:27:
Ik twijfel of ik dit als +1 post moet zien, laat staan +2 of +3( wat mis modding is)
Verwijderd in 'video: Vrouwen in de ict: Felienne Hermans'
Inderdaad, -1!Herman schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:41:
Wegens toonzetting mag deze wel op -1:
Verwijderd in 'productreview: Apple iPad 2 Smart Cover (Roze) review door gelr'
Liefhebber van Tweakers
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq