Het kleine-mismoderatietopic deel XXIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste
Acties:
  • 36.368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 23:59
Annihilism in 'nieuws: Telegraaf zet in op actiever gebruik Hyves-technologie' waarom krijgt dit +1 moderaties? klachten over moderaties horen op -1...
Waarom wordt deze comment gedownvote?
Edit: Ow dan heb ik dat altijd al verkeerd begrepen... of is dat in de tussentijd weer veranderd?
Maar dan nog kloppen die +1 's nog niet ;)

[ Voor 30% gewijzigd door MineTurtle op 07-12-2011 11:58 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Reacties met klachten over moderaties hoeven niet op -1, maar krijgen meestal 1 punt aftrek, zie modfaq:
Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen.
Een on-topic reactie waarin wordt geklaagd komt zodoende op 0 te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Anoniem: 127500 in 'nieuws: Fout in Facebook-code gaf inzage in privéfoto's andere gebruikers'
-1 gegeven. Mag ook -2. Iets met "ophange". Taalkundig zullen we er in elk geval niks aan missen: staat "steif van de spelvoute ..."

Verwijderd in 'nieuws: Telegraaf zet in op actiever gebruik Hyves-technologie'
-1 topper.
Verwijderd in 'nieuws: Telegraaf zet in op actiever gebruik Hyves-technologie'
-1 gegeven. Wie volgt? Staat nu op 0,0.

[ Voor 39% gewijzigd door Xubby op 07-12-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vinny1994 in 'nieuws: Fujifiilm gaat 'white disc'-probleem X10-camera aanpakken'
Deze hoort wel op -1, ongelofelijk dat iemand daar +3 voor geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Xubby schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:52:
Anoniem: 127500 in 'nieuws: Fout in Facebook-code gaf inzage in privéfoto's andere gebruikers'
-1 gegeven. Mag ook -2. Iets met "ophange". Taalkundig zullen we er in elk geval niks aan missen: staat "steif van de spelvoute ..."
Hij is al verwijderd zie ik
De eerste -1 gegeven de 2e neig ik toch naar de 0 ondanks zijn taal.. een -1 kan ook gewoon hoor daar niet van. 0.5 eigenlijk^^
-1 gegeven, door dat zetje staat hij nu op -1.

[ Voor 20% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 13:14 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
_-SaVaGe-_ schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:29:
[...]

Edit: Ow dan heb ik dat altijd al verkeerd begrepen... of is dat in de tussentijd weer veranderd?
Eigenlijk was dat altijd al hoe die passage in de modfaq bedoeld was :) Alleen zoals nu ook wel blijkt, was daar geregeld wat verwarring over, dus ik heb die passage deze week wat duidelijker gemaakt. Geen keiharde -1 dus, maar een punt aftrek.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

[...]
De eerste -1 gegeven de 2e neig ik toch naar de 0 ondanks zijn taal.. een -1 kan ook gewoon hoor daar niet van. 0.5 eigenlijk^^
[...]
-1 gegeven, door dat zetje staat hij nu op -1.
"... of andere idioot is geweest die die aflopende benden ..."
Vind ik toch wat grof. Zowel over de "nalatenschap" van Raymond, naar de Telegraaf als de Hyvers toe. Dat Hyves toch wat verliest van Facebook is nu duidelijk, maar was dat toen ook zo bij de verkoop van Hyves?
In een Apple of Brein artikel gaat het er redelijk grof aan toe, en dit artikel kent ook wat negatieve uitschieters, maar zou minder erg moeten zijn.
Deels vind ik het toch wat direct gespeeld naar voorgenoemde drie. Dus -1 voor mij. Maar 0 kan ook. (Zit zelf ook op Hyves, maar doe er bijster weinig meer ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Twee ongewenste reacties die nog wat schopjes nodig hebben:
mr.niceguy.89 in 'nieuws: Iran claimt controle over onbemand toestel te hebben verkregen'
AwesomE in 'nieuws: NMa doet inval bij KPN, Vodafone en T-Mobile om prijsafspraken'

edit:
Oops, sorry pin85, ik zag 'maandag' maar had niet naar de tijd gekeken :P

[ Voor 9% gewijzigd door Herman op 07-12-2011 14:59 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

De eerste kan ik niet meer modden die is meer dan 48 uur oud( dat kan jij wel als power mod)
De 2e staat na mijn zetje op -1.

No problem Herman :9

[ Voor 15% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 15:25 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
boelensman1 in 'nieuws: Android Market bereikt 10 miljard downloads' < een lijstje, wat elke dag gaat veranderen. Verder kun je ook gewoon op de link klikken in het artikel, dus lijkt me geen +2.
Malarky in 'nieuws: Android Market bereikt 10 miljard downloads' < gaat niet eens over de Android Market maar over hoe goedkoop een creditcard is 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

alex3305 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:04:
boelensman1 in 'nieuws: Android Market bereikt 10 miljard downloads' < een lijstje, wat elke dag gaat veranderen. Verder kun je ook gewoon op de link klikken in het artikel, dus lijkt me geen +2.
Malarky in 'nieuws: Android Market bereikt 10 miljard downloads' < gaat niet eens over de Android Market maar over hoe goedkoop een creditcard is 8)7.
Heb een +1 en een nulletje gegeven
tweaker2010 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:47:
[...]

Ik heb die eerste twee een 0 gegeven en de laatste +1, tevreden? ;)
Zelfde scores gegeven

[ Voor 60% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 17:06 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier weer te mouwen over moderatie: Vinny1994 in 'nieuws: YouTube-website krijgt nieuw design'

Hier heeft hij daarvoor modbreak gekregen: Vinny1994 in 'nieuws: Fujifilm gaat 'white disc'-probleem X10-camera aanpakken'

Blijkbaar mag je geen opbouwende kritiek leveren. Ik vind het zelf gewoon +1 ontopic en zeker geen -1 waard.: Verwijderd in 'video: Bits, Bytes & Babes: Annemarie van Campen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:39:
Blijkbaar mag je geen opbouwende kritiek leveren. Ik vind het zelf gewoon +1 ontopic en zeker geen -1 waard.: Verwijderd in 'video: Bits, Bytes & Babes: Annemarie van Campen'
Jij vraagt je af waarom dit filmpje op deze site geplaatst wordt, kritiek op de redactie kun je beter in het GR-topic bespreken. Een +1 is het zeker niet, een 0 of -1 zou je nog over kunnen twisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:39:
Zit hier weer te mouwen over moderatie: Vinny1994 in 'nieuws: YouTube-website krijgt nieuw design'

Hier heeft hij daarvoor modbreak gekregen: Vinny1994 in 'nieuws: Fujifilm gaat 'white disc'-probleem X10-camera aanpakken'

Je reactie is op zich wel mooie opbouwende kritiek maar zoals tweaker2010 al zegt niet op de juiste plaats. Omdat we dat niet meteen weg willen maaien hebben we het erover gehad dat een 0 (want off-topic EN irrelevant) hier gewoon de juiste score voor is. Als je dit had gepost in een topic waar om kritiek zou worden gevraagd was het zeker wel een +1 geweest!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

tweaker2010 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:02:
[...]

Jij vraagt je af waarom dit filmpje op deze site geplaatst wordt, kritiek op de redactie kun je beter in het GR-topic bespreken. Een +1 is het zeker niet, een 0 of -1 zou je nog over kunnen twisten.
Mee eens, geen +1 , een -1 vind ik aan ene kant iets TE, ik houd het op een nulletje.

[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 18:20 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wie kijkt even naar de +3's op deze open deur (imho gewoon een +1 maar meer ook niet) ?

jj71 in 'nieuws: Download.com voegt malware-installers toe aan downloads'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad +1 is hij wel waard maar meer ook echt niet.
* geeft +1

[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 19:29 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 10:13
Deze commenter vond het nodig zijn mening nog eens te herhalen vanwege het (naar eigen woorden) "gebrek aan normale modding".
moreasy in 'poll: Video online huren'

-1 lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Ja. Vooral omdat ie zelf ook al aangeeft dat het een dubbelpost is. Zijn originele post was ook al niets en daar had ie een flinke ediit op gedaan omdat die omlaag was gemod waardoor de inhoud grotendeels gelijk is aan die die jij hier aanhaalt.
Even in de gaten houden en als ie datzelfde nog een keer post sturen we wel een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Wolfos schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:31:
Deze commenter vond het nodig zijn mening nog eens te herhalen vanwege het (naar eigen woorden) "gebrek aan normale modding".
moreasy in 'poll: Video online huren'

-1 lijkt me?
Inderdaad dit is een duidelijke -1.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

himlims_ in 'nieuws: Rop Gonggrijp vecht overhandiging Twitter-data aan'
+1 gegeven. Staat op 1,5, door die +3. 0 mag ook nog wel, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Waarom is dat voor jou een +1? ik kom daar toch niet aan als er zo'n dingen in staan:
maar goed HET grootste terroristisch netwerk is de VS zelf.

[ Voor 48% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 19:52 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Met die zinsnede in zo'n korte post vraag ik me af of dit niet gewoon op -1 moet staan!

* TheCapK doet -1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

pino85 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:52:
Waarom is dat voor jou een +1? ik kom daar toch niet aan als er zo'n dingen in staan:
[...]
maar goed HET grootste terroristisch netwerk is de VS zelf.
Ontopic, toch?
Oké inhoudelijk wat aan de korte, grove kant. Maar dat is het hele draadje ...

De VS beschuldigen ook redelijk "willekeurig" allerlei instelling van terrorisme. Wikileaks ook al, dacht ik. Dus als ze die beschuldiging retour krijgen, zit ik er niet mee.
Daarnaast, het filmpje gaat kennelijk over "zomaar" mensen doodschieten, door de VS. Los van of dit zo is, ook zoiets kan je een beschuldiging van terrorisme opleveren. Het filmpje "ondersteunt" dus tot op zekere hoogte een dergelijke beschuldiging, krijg ik de indruk, dus +1 lijkt me geen probleem.

[ Voor 49% gewijzigd door Xubby op 07-12-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik vind zijn woordkeus niet echt gepast. Heb hem een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Xubby schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:55:
[...]

Ontopic, toch?
Oké inhoudelijk wat aan de korte, grove kant. Maar dat is het hele draadje ...

De VS beschuldigen ook redelijk "willekeurig" allerlei instelling van terrorisme. Wikileaks ook al, dacht ik. Dus als ze die beschuldiging retour krijgen, zit ik er niet mee.
Daarnaast, het filmpje gaat kennelijk over "zomaar" mensen doodschieten, door de VS. Los van of dit zo is, ook zoiets kan je een beschuldiging van terrorisme opleveren. Het filmpje "ondersteunt" dus tot op zekere hoogte een dergelijke beschuldiging, krijg ik de indruk, dus +1 lijkt me geen probleem.
Het is niet zo omdat andere opmerkingen ook grof zouden zijn dat dat wil zeggen dat dit maar getolereerd moet worden bij bv deze post, beetje vreemde redenatie vind ik dat.
Daarom geef ik geen +1 maar gewoon een nulletje.

[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 20:16 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 17-09 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
k1n8fisher schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:38:
Ja. Vooral omdat ie zelf ook al aangeeft dat het een dubbelpost is. Zijn originele post was ook al niets en daar had ie een flinke ediit op gedaan omdat die omlaag was gemod waardoor de inhoud grotendeels gelijk is aan die die jij hier aanhaalt.
Even in de gaten houden en als ie datzelfde nog een keer post sturen we wel een mailtje.
Ik heb nu al een mailtje gestuurd :+
pino85 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:52:

[...]
Zo'n zinsnede maakt het voor mij een -1, zulke uitspraken zonder enige fundatie zijn onacceptabel.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Dirk schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:36:
[...]
Zo'n zinsnede maakt het voor mij een -1, zulke uitspraken zonder enige fundatie zijn onacceptabel.
De "fundatie" (het wel of niet "terecht" schieten op "onschuldigen") is nu net een van de discussie punten van het draadje, als je het mij vraagt. Daarover vliegen de tweakers elkaar enigszins in de haren ...
Vervolgens verschillen de meningen.

[ Voor 6% gewijzigd door Xubby op 07-12-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dirk schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:36:
[...]

Ik heb nu al een mailtje gestuurd :+

[...]

Hmm nu ik hem nog eens terug lees heb je een goed punt, ik heb mijn 0 dan ook aangepast naar een -1.
Hij staat nu effectief op -1.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

1 of 2 grapjassen hebben hier heel veel -1's uit lopen delen
nieuws: Overheid wil landelijke bibliotheek voor e-books

Verwijderd in 'nieuws: Overheid wil landelijke bibliotheek voor e-books' en godofal in 'nieuws: Overheid wil landelijke bibliotheek voor e-books' lijken mij beide gewoon +1. Ze hebben nog een klein zetje nodig.

[ Voor 61% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2011 01:49 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Eerste post geef ik geen +1 vanwege de edit dus die geef ik een nulletje, de andere post staat na mijn zetje wel op +1

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pino85 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 02:30:
Eerste post geef ik geen +1 vanwege de edit dus die geef ik een nulletje, de andere post staat na mijn zetje wel op +1
Mee eens. Die eerste is niet meer dan een 0 waard (en kan nog wel een zetje gebruiken), die andere is idd +1.

Travelan in 'nieuws: Facebook reorganiseert om zich op privacy te richten'
Verwijderd in 'nieuws: Facebook reorganiseert om zich op privacy te richten'
Travelan in 'nieuws: Facebook reorganiseert om zich op privacy te richten'
Wie heeft er nu gelijk? Voor dat gezeur over die fipo geef ik een punt aftrek, dus een 0.

[ Voor 44% gewijzigd door tweaker2010 op 08-12-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

tweaker2010 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:48:
[...]

Mee eens. Die eerste is niet meer dan een 0 waard (en kan nog wel een zetje gebruiken)
Of hij staat gewoon prima op +1. Als je het een 0 vind door die 7 woorden in z'n edit (wat een terechte vraag was, hij kreeg 4x -1) kun je 'm een 0 geven, maar zeggen "dat ie nog wel een zetje kan gebruiken" vind ik wat ver gaan.

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2011 11:02 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

.oisyn schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:59:
[...]
Of hij staat gewoon prima op +1. Als je het een 0 vind door die 7 woorden in z'n edit (wat een terechte vraag was, hij kreeg 4x -1) kun je 'm een 0 geven, maar zeggen "dat ie nog wel een zetje kan gebruiken" vind ik wat ver gaan.
Volgens mij is het de bedoeling om bij moderatiegezeur een punt aftrek te geven, dus dan klopt een +1 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Volgens mij hadden we eerder al geconcludeerd dat men van mening kon verschillen daarover :)

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Zullen we die moderatiegezeur anders gewoon negeren en een moderatie geven op basis van totale inhoud? We hoeven niet elke keer dergelijke reacties op een bepaalde score te krijgen. Het is in dit geval wel duidelijk dat het geen -1 hoeft te zijn, maar 0 of +1 maakt niks uit en is aan de moderator.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

Verwijderd in 'nieuws: 'Mario-bedenker Shigeru Miyamoto doet stap terug bij Nintendo''
goed bedoeld, maar youtube-achtige comments hebben we niet zoveel aan. Ik heb em naar 0 geboost, maar helaas geen effect.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramerty88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 18:48

kramerty88

Soms geniaal... (meestal niet)

Deathchant schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:12:
Verwijderd in 'nieuws: 'Mario-bedenker Shigeru Miyamoto doet stap terug bij Nintendo''
goed bedoeld, maar youtube-achtige comments hebben we niet zoveel aan. Ik heb em naar 0 geboost, maar helaas geen effect.
Exact mijn gedachte, die dubbele +3 boost is funest. Meer dan een 0 vind ik zo'n irrelevante opmerking niet.

http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Heb deze reactie ook een 0 gegeven, die +3's zijn idd mismods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 10:13
Kixtart schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:26:
Zullen we die moderatiegezeur anders gewoon negeren en een moderatie geven op basis van totale inhoud? We hoeven niet elke keer dergelijke reacties op een bepaalde score te krijgen. Het is in dit geval wel duidelijk dat het geen -1 hoeft te zijn, maar 0 of +1 maakt niks uit en is aan de moderator.
Nouja, dit was gewoon omdat iemand een mismod uitdeelde. Als je daarover gaat zeuren is dat natuurlijk begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:03

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb deze ook 0 gegeven. Aan de ene kant is het toch on-topic, aan de andere kant is het weer irrelevant. 't Is wel zo'n reactie waarvan je beide scores kunt verdedigen. Ik heb het irrelevant-wezen ervan maar een keer zwaarder laten wegen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Wolfos schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:40:
[...]

Nouja, dit was gewoon omdat iemand een mismod uitdeelde. Als je daarover gaat zeuren is dat natuurlijk begrijpelijk.
En als je een issue hebt met een bepaalde modderatie kom je naar hier en doe je dat niet in je post.
Maar zoals al gezegd laten we er maar niet meer over hebben, de richtlijn is duidelijk wat dat betreft.
0 gegeven, wellicht dat een power mod naar die+3 uitdelers kan kijken? hij staat effectief nog steeds op +1 zie ik dankzij de inmiddels 12x+3

[ Voor 42% gewijzigd door pino85 op 08-12-2011 13:32 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 12:16
Mijn boost heeft hem ondertussen op 0 gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Je reactie is niet offtopic, heb hem een +1 gegeven :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik mis gezeur over moderatie, van mij krijg je een punt aftrek :+
(seriously, moet gewoon +1 zijn idd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Laatst online: 17-09 19:22
TvdW in 'nieuws: Google: Microsoft sponsort klachten over ons'

Dit lijkt me gewoon +1, snap die -1-mods niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik wel. Editslet. Stond eerst alleen de 1e regel. Daarna zijn er nog 4-5 ofzo edits gevolgd...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Laatst online: 17-09 19:22
Ah, in dat geval geef ik deze ook een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Ik heb hem niet gezien als -1, al is het wel een beetje duidelijk, dus ik heb wel gewoon een normale score gegeven.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

6x+3 hierop? ik geef voor nu een +1
Bartjebart in 'nieuws: Renault werkt aan tablet met TomTom voor auto's'

Edit:

Die eerste zin lijkt me not done?

Buggle in 'nieuws: EPD maakt doorstart buiten overheid om'

[ Voor 111% gewijzigd door pino85 op 08-12-2011 19:27 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Kixtart schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:42:
Ik heb hem niet gezien als -1, al is het wel een beetje duidelijk, dus ik heb wel gewoon een normale score gegeven.
De moderaties voor die zijn idd alll over the board al heb ik het idee dat sommigen hem inderdaad naar de -1 modden vanwegen wat ze lezen van anderen ipv wat ze zelf zien. Als ik kijk wat er -1 is gemod na jouw mod dan kan dat gewoon niet anders. Heb er zelf een +1 aan gegeven.

@pino85
Die kan gewoon een +1 krijgen maar ik denk dat degene die die +3 heeft gegeven ook gewoon een slechte ervaring met een Franse auto achter de rug heeft en daarom een mee eens mod heeft gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

CobraVE in 'nieuws: Nederland gaat activisten helpen met internettoegang'

+1 lijkt me meningmodden... 50 procent van de reactie is moderatiegeleuter, en de overige 50 procent hangt tegen een troll aan...

wildhagen in 'nieuws: Nederland gaat activisten helpen met internettoegang'

Waarom krijgen die -1? Naam-modder actief? Kan dit even nagekeken worden? Zijn namelijk beiden gewoon +1.

[ Voor 42% gewijzigd door wildhagen op 08-12-2011 19:22 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ik heb het idee dat er de laatste tijd iemand, of meerdere, continu zitten te zieken door allemaal normale posts -1 te geven. Voorbeeld hier weer: Verwijderd in 'nieuws: Nederland gaat activisten helpen met internettoegang'

Zonder de edit zou die eerste link echt geen -1 zijn. Gewoon een duidelijke 0, misschien zelfs wel +1 want hij heeft wel degelijk een punt als is de formulering wat kort.

[ Voor 22% gewijzigd door Zoijar op 08-12-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

wildhagen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:16:

+1 lijkt me meningmodden... 50 procent van de reactie is moderatiegeleuter, en de overige 50 procent hangt tegen een troll aan...

Waarom krijgen die -1? Naam-modder actief? Kan dit even nagekeken worden? Zijn namelijk beiden gewoon +1.
Alles boven de -1 vind ik persoonlijk te hoog voor die eerste link.
Je 2 reacties heb ik een zetje gegeven en staan gewoon op +1 waar ze op thuis horen.
Zoijar schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:27:
Ik heb het idee dat er de laatste tijd iemand, of meerdere, continu zitten te zieken door allemaal normale posts -1 te geven. Voorbeeld hier weer: Verwijderd in 'nieuws: Nederland gaat activisten helpen met internettoegang'
Zetje naar +1 gegeven

[ Voor 91% gewijzigd door pino85 op 08-12-2011 19:29 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
wildhagen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:16:

Het is zelfs dezelfde die ook die andere reactie een +3 heeft gegeven met boost!

Die ga ik even mailen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 17-09 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Die -1-gever op wildhagen heb ik al gehad hoor ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Dirk schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:46:
Die -1-gever op wildhagen heb ik al gehad hoor ;)
Heeft ie nu 2 mailtjes! zag dat net toen ik klaar was met verzenden! :$

[ Voor 11% gewijzigd door TheCapK op 08-12-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die zal wel 2x nadenken in de toekomst voordat hij weer op die manier mod haha

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Fanboyisme is niet informatief maar ongewenst:
lars_jj in 'reviews: Galaxy Nexus: Android 4.0 in volle glorie'

Zeker als het op die manier verwoord wordt...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Herman schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:28:
Fanboyisme is niet informatief maar ongewenst:
lars_jj in 'reviews: Galaxy Nexus: Android 4.0 in volle glorie'

Zeker als het op die manier verwoord wordt...
Inderdaad, deze krijgt zelfs +3. Heb m ook -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

-1 gegeven, mijn zetje heeft hem naar een nul gebracht

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

[Yellow] in 'nieuws: EPD maakt doorstart buiten overheid om'
0 gegeven. Staat op -0,6
Wat is hier sociaal ongewenst aan? Of zijn er modders die het invullen van die website even "onzichtbaar" willen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Die user reageert 4 keer onder elkaar ;) En als je het gehele beeld van die reacties bekijkt, dan is dat m.i. wel ongewenst gedrag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Herman schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:05:
Die user reageert 4 keer onder elkaar ;) En als je het gehele beeld van die reacties bekijkt, dan is dat m.i. wel ongewenst gedrag :)
Heb zelf de 1e en 4e rood gemaakt, de andere 2 geel. Daar maakt ie een beperkt punt. Het is niet verboden meerdere keren onder elkaar te posten. Maar je mag wel de onzin op rood zetten. Net gedaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik begrijp niet waarom mijn bericht [Yellow] in 'nieuws: EPD maakt doorstart buiten overheid om' is weggemod.
Wat is er nu verkeerd aan die reaktie? Er staat geen onvertogen woord in. Het laat alleen mijn duidelijke afkeer van de EPD zien.
Ik begrijp het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Je post in het verkeerde topic gedeelte, klachten/vragen omtrent een modderatie zijn voor het mis modderatie topic:

Het kleine-mismoderatietopic deel XXIV

Maar ik zal je vraag alsnog even beantwoorden dat is geen probleem.

Aller eerst begin je met:
AAAARRRRRRRGGGGGGHHHHHHHH.
Dit soort capslock acties worden niet echt op prijs gesteld door de meeste mensen.

Dan:
Was het eindelijk over en einde met dat gezeik, gaat het ons TOCH weer 2 miljoen kosten.

Rot toch op met je registratie drift.
Die toon zorgt er voor dat mensen je post nog een keer omlaag waarderen als ik het zo bekijk.
Daarom mislukken al die overheids ICT projecten
Al ben ik het gedeeltelijk met je eens kom met voorbeelden anders is het enkel wat roepen.
Als je met deze zaken in de toekomst rekening houd zal je post niet als -1 worden gemod.
Hoop dat het zo wat duidelijker is, succes!

[ Voor 9% gewijzigd door pino85 op 09-12-2011 06:35 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ik heb beide reacties even verplaatst naar dit topic. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Iemand die de +3 niet snapt:

mkllrpim in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'
Blokker_1999 in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'
AtleX in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'

Waarschijnlk dezelfde waarvan ik hier een -1 krijg. Sterk staaltje meningmodden weer.
Zoijar in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'

Iemand die de +2 niet snapt
Verwijderd in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'

Nog een die -1 niet snapt hier:
majic in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'

Op zich allemaal niet erg hoor, maar kunnen dat soort mensen er niet eens uitgefilterd worden? Het is toch raar dat er continu een paar mensen bij zitten die gewoon alles mismodden?

[ Voor 48% gewijzigd door Zoijar op 09-12-2011 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, jouw reactie is gewoon +1 waard. Hier nog eentje:

Deze krijgt +1, terwijl mijn reactie erboven -1 krijgt, dat lijkt op meningmodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Ik had die van Blokker al op +0 staan. Jouw reactie is idd zeker geen -1 maar gewoon +1.

Je zou er haast moe van worden :)

[ Voor 19% gewijzigd door Zoijar op 09-12-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Cloud schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:53:
[mbr]Ik heb beide reacties even verplaatst naar dit topic. :)[/mbr]
Ok ,dank je wel :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Waarom is dit een +3? Eerlijk gezegd vind ik het gewoon een +1. Shamalamadindon in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het heeft weinig met het onderwerp te maken, al kan ik me voorstellen dat iemand het interessant vind.
+3 is het zeker niet, heb deze ook +1 gegeven: tc982 in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +3 is idd voor beiden veel te hoog.

Maar binnen hun draadjes vind ik het wel informatieve reacties, heb dus zelf een +2 gegeven daarvoor. Een +1 is idd ook prima.

Anoniem: 404034 in 'nieuws: Packard Bell roept brandgevaarlijke notebookaccu's terug'

-2?

[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 09-12-2011 12:49 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:38
Deze post vond ik zelf een 0 en niet de +2 waar ie op stond. Er staat niets in wat goed onderbouwd is of informatief.
swel in 'nieuws: Australisch verkoopverbod Galaxy Tab opnieuw ingetrokken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

SidewalkSuper schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:00:
Deze post vond ik zelf een 0 en niet de +2 waar ie op stond. Er staat niets in wat goed onderbouwd is of informatief.
+1 gegeven: mooi voorbeeld van meningmod, als je het mij vraagt. 0 Mag ook, meerdere kwalificaties aan lieden voor een puntje aftrek. Maar misschien ben ik dan erg recht in de leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
+1 vind ik ook te doen. Het verhaal over "dan ben je kinderachtig / zielig" etc betekende echter een punt aftrek voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

naarden 4ever in 'nieuws: Packard Bell roept brandgevaarlijke notebookaccu's terug'
Tweakers is belachelijk laat.
Hij heeft misschien wel gelijk, maar ik vind zijn woorkeus niet zo netjes, dit lijkt me geen +2 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
+1 gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

tweaker2010 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:11:
naarden 4ever in 'nieuws: Packard Bell roept brandgevaarlijke notebookaccu's terug'
[...]

Hij heeft misschien wel gelijk, maar ik vind zijn woorkeus niet zo netjes, dit lijkt me geen +2 waard.
+1 gegeven: Misschien was het +2. +2 -1 = +1. Puntje aftrek voor kritiek op T.net publicatie beleid. Woordkeus is niks mis mee, vind ik, de laatste regel dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

tweaker2010 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:42:
[...]

Het heeft weinig met het onderwerp te maken, al kan ik me voorstellen dat iemand het interessant vind.
+3 is het zeker niet, heb deze ook +1 gegeven: tc982 in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'
Beiden heb ik een +1 gegeven.
SidewalkSuper schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:00:
Dit vind ik echt trollerig dus max een 0 imo

@ hier onder, laagdunkend kan je ook zeggen idd en de toon in die post is ook niet dat je zegt dat is (Y)

[ Voor 38% gewijzigd door pino85 op 09-12-2011 14:47 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

pino85 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:04:
[...]
Dit vind ik echt trollerig dus max een 0 imo
Trollerig ... meer wat laagdunkend, vind ik. Er reageert niemand tot dusver op ...
Zelfs de Apple fans laten 'm links liggen, vooralsnog ... zeker vrijdagmiddag ;)

@ Hierboven: het toontje is gewoon niet best. Volgens mij is +2 gewoon een mee-eens-mod. Inhoudelijk heeft ie gewoon gelijk wat mij betreft, en noemt ie een paar best wel terzake doende dingen.
Jammer van het toontje, echt jammer. Hetzelfde mooi verwoord had terecht +1 of +2 kunnen zijn ... goed weekend ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Xubby op 09-12-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:26
Mijn postje heeft nog geen moderaties ontvangen

Lambo LP670 SV in 'nieuws: Proximus komt met 2GB data en 2000 sms'jes voor 20 euro'

Er zijn overigens nog wel redelijk veel posts op het nieuwsartikel die nog geen moderaties ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Je post is gemod, en heb ook even heel wat andere reacties in dat topic voorzien van een mod.

telenut in 'nieuws: Proximus komt met 2GB data en 2000 sms'jes voor 20 euro'
Deze mag wel even bekeken worden (+3?) lijkt me eerder een nulletje.

[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 09-12-2011 16:01 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Zoijar schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:23:
Iemand die de +3 niet snapt:

mkllrpim in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'
AtleX in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'

Waarschijnlk dezelfde waarvan ik hier een -1 krijg. Sterk staaltje meningmodden weer.
Zoijar in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'

Iemand die de +2 niet snapt
Verwijderd in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'

Nog een die -1 niet snapt hier:
majic in 'nieuws: Iran toont neergehaalde Amerikaanse drone'

Op zich allemaal niet erg hoor, maar kunnen dat soort mensen er niet eens uitgefilterd worden? Het is toch raar dat er continu een paar mensen bij zitten die gewoon alles mismodden?
Zo ongeveer al die reacties zijn door dezelfde persoon consequent verkeerd gemod. Dat lijkt meer op opzettelijk mismodden dan het systeem niet snappen. Zal eens kijken of er actie is ondernomen anders doe ik het wel!
Actie was al ondernomen!

@^^ die staat nu op 0. Waren twee beginnende modders die dat een +3 gaven. Waarschijnlijk mee eens modders.

[ Voor 3% gewijzigd door TheCapK op 09-12-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Woppie1979 in 'nieuws: Nokia brengt tweede Windows Phone-toestel uit'
Deze +3 is een mismod, heb hem maar op -1 gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad dat is een duidelijke mismod, -1 gegeven.
Allemaal fijn weekeind btw.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik twijfel of ik dit als +1 post moet zien, laat staan +2 of +3( wat mis modding is)

Verwijderd in 'video: Vrouwen in de ict: Felienne Hermans'

[ Voor 22% gewijzigd door pino85 op 10-12-2011 10:28 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gewoon irrelevant lijkt me, dus 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Blijkbaar vond men het dit keer geen babe gezien het eerdere artikel de originele naam nog draagt ;)

Ik heb een 0 gegeven overigens.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Hij heeft er wel gelijk in, was er maar een manier om reviews te modereren, of een eis dat het minstens 6 regeltjes moet beslaan.

Update:

Ik heb het net getest, het klopt dat een kleuter (5 jaar) weet hoe het werkt, alleen maken de magneten het volledig verwijderen van de cover lastig.

[ Voor 15% gewijzigd door Hazurr op 10-12-2011 11:51 ]

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Als je een review ziet die niet Tweakers-waardig is, dan moet mag je een melding maken in Pricewatch en niet eronder gaan flamen...

edit:
Hazurr schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:46:
[...]

Hij heeft er wel gelijk in, was er maar een manier om reviews te modereren, of een eis dat het minstens 6 regeltjes moet beslaan.
Zie bovenstaande.
Update:

Ik heb het net getest, het klopt dat een kleuter (5 jaar) weet hoe het werkt, alleen maken de magneten het volledig verwijderen van de cover lastig.
Ik zeg ook niet dat de reactie onjuist is, maar de toonzetting is onjuist. Die reactie is op basis van de Moderatie FAQ niets meer waard dan -1 of een 0. Dat staat los van het feit of je er mee eens bent of niet.

[ Voor 71% gewijzigd door Herman op 10-12-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Inderdaad, de toon maakt dit toch een -1 imho. Toch krijgt hij maar liefst 6x (!) +3....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pino85 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:27:
Ik twijfel of ik dit als +1 post moet zien, laat staan +2 of +3( wat mis modding is)

Verwijderd in 'video: Vrouwen in de ict: Felienne Hermans'
Dergelijke topics modereer ik wat minder streng. Een 0 en +1 vind ik allebei prima. Informatief is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad, -1!
krijgt wel 6x+3 dus staat effectief nu nog zeer stevig op een 0

Liefhebber van Tweakers

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.