Als ik mijn post begin met "te kort door de bocht" dan kun je daaruit afleiden dat ik het niet geheel oneens ben, maar dat ik een nuance probeer aan te brengen. Anders begin ik wel met "onzin" oid

Tenzij de crew dit ook vind, de regels hierop (alsnog) worden aangepast, enz. ...
Het zijn sowieso geen regels, maar richtlijnen. Per geval moet je kijken hoe relevant de discussie is.
Compleet uitgekauwde discussies over de "hype" van de iPhone in een artikel over Samsung vind ik echt ongewenst, en dus krijgen ze van mij een 0. Je zou het zelfs kunnen zien als feeding the troll. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, ik zeg niet dat mijn redenatie de enige juiste is.
Xubby schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:36:
[...]
Zelf ben ik geen pro-mod. Hoeft ook niet. Er staan al enige tijd regelmatig klachten over moderaties in de reacties. Dan helpt het niet als er hier in het TMF openlijk de regels niet
lijken te worden gevolgd.
Als ik klachten zie over de moderaties dan is het ofwel omdat ze het idee van modereren compleet niet snappen (het is geen like/dislike vote) óf omdat de moderaties inderdaad daadwerkelijk compleet absurd zijn. Het komt zelden voor dat mensen zeuren over wat kan worden opgevat als een nuanceverschil in de modregels.
[
Voor 29% gewijzigd door
.oisyn op 12-12-2011 12:51
]