Herman schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:00:
[...]
Ik denk niet dat +2 een juiste moderatie is. Sowieso ontbreekt onderbouwing maar daarnaast verdraait de schrijver van deze reactie feiten. De vier jaar is gegeven voor nalatigheid in het behandelen van een patient en niet het doden ervan. Dus feitelijk onjuist en geeft dus een verkeerde weergave van de feiten dus 0.
[...]
Hmm... veel modmisbruik. Die heeft nog wel wat zetjes nodig voor een juiste moderatie.
De docter is aangeklaagd voor:
"onvrijwillige doding van een mens"
Verder: "The prosecutors told the jury that to find Murray guilty of involuntary manslaughter they must agree that he had engaged in serious neglect and gross negligence in Jackson’s death."
En de
docter werd hiervoor
veroordeeld.
Inderdaad, graag even de feiten geven: de docter is aangeklaagd, en veroordeeld, voor het onvrijwillig doden van een mens. Niet zo raar, als je "four gallons (4x 3,8 liter) of propofol" koopt, voor 1 patient, i.p.v. voor een compleet ziekenhuis.
Of je het vervolgens +2 of niet waard vind, mag je zelf weten. Maar off-topic, dat is dan een nieuwe standaard, kennelijk. Het downloaden wordt verder genoemd in het artikel.
Maar ik verwacht geen aanpassing van een eventueel gegeven 0. Dat zit er niet in, als je zo diep in de loopgraven zit. Bovendien, er staat maar 42x een 0, dus waar hebben we het over ...
@pcgek: Wat er scheef is aan de 4 jaar straf (max. die staat) voor de docter en 5 jaar voor illegaal downloaden (voorgestelde max.) is, dat iemand doden toch echt van een andere orde is als een mp3 downloaden, die je misschien wel, misschien anders niet, had gekocht voor 1 of 2 euro. Of een film van een tientje. Zulke straffen komen op sommige mensen toch echt vreemd over.
Verwijderd in 'nieuws: VVD pleit voor internetkabels in dijken'
0 gegeven, +1 kan ook wel voor o.a.: "... ongebreidelde mateloze arrogantie ! [...] Ik walg van uw soort mensen met bijbehorend geblaaskaak !" en voor de rest een "gewone mening".
@Wildhagen: +1 is wellicht wat "aan de ruime kant"
[
Voor 16% gewijzigd door
Xubby op 25-01-2012 21:56
]