Het kleine-mismoderatietopic deel XXIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste
Acties:
  • 36.362 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Er word weer duidelijk naar mening gemodereerd

Relief2009 in 'nieuws: Activision licht planning Modern Warfare 3-dlc toe'
Verwijderd in 'nieuws: Activision licht planning Modern Warfare 3-dlc toe'

edit: iemand is ze al af gegaan

[ Voor 4% gewijzigd door Sn0wblind op 25-01-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:49

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

pcgek schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:56:
Kan aan mij liggen maar ik zie geen raakvlak,kom hier niet hoger dan een 0. Altijd maar die kromme vergelijkingen en ook nog eens zonder diepgang.
Ryack in 'nieuws: MegaUpload-oprichter blijft in voorarrest'
+2 Gegeven. Het geeft heel mooi de scheve (straf) verhoudingen van het USA systeem weer.
Lijkt me wel on-topic: downloaden van (een nummer van) Michael Jackson had vanaf MegaUpload zijn site gekund, en daar is ie voor opgepakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Xubby op 25-01-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kan iemand me uitleggen waarom dit soort reacties een +2 krijgen?

Lanithro in 'nieuws: Activision licht planning Modern Warfare 3-dlc toe'

Of is dit wat jullie hier 'meningmodden' noemen? PC-gamerts / FP-moderators die niet objectief kunnen beoordelen?

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 25-01-2012 15:31 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Verwijderd in 'VVD pleit voor internetkabels in dijken'

Ik vraag me af wat hier de meerwaarde van is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Meer dan een 0 kan ik er niet van maken.
Xubby schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:07:
[...]

+2 Gegeven. Het geeft heel mooi de scheve (straf) verhoudingen van het USA systeem weer.
Lijkt me wel on-topic: downloaden van (een nummer van) Michael Jackson had vanaf MegaUpload zijn site gekund, en daar is ie voor opgepakt.
Omdat af en toe de maximale straf wordt opgelegd? Komt nog bij:Verschillende staten, verschillende (maximale)straffen.Verder wordt er bij het beoordelen van de strafmaat rekening gehouden met achtergrond(strafblad ja of de nee), omstandigheden en nog allerlei andere persoonlijke dingen die van invloed kunnen zijn. En hoe kun je het nou over scheve vergelijkingen hebben als de beste man nog niet eens uitgeleverd is? Reactie voegt echt niks van waarde toe.

[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 25-01-2012 16:00 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:43

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Xubby schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:07:
[...]

Ik denk niet dat +2 een juiste moderatie is. Sowieso ontbreekt onderbouwing maar daarnaast verdraait de schrijver van deze reactie feiten. De vier jaar is gegeven voor nalatigheid in het behandelen van een patient en niet het doden ervan. Dus feitelijk onjuist en geeft dus een verkeerde weergave van de feiten dus 0.
Hmm... veel modmisbruik. Die heeft nog wel wat zetjes nodig voor een juiste moderatie.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ghost Dog schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:26:
Verwijderd in 'reviews: Shootout: de goedkoopste Windows Phones'
Waarom krijgt deze zoveel -1's, omdat hij aangeeft WP7 zelf niet zo goed te vinden?
Ik vind het een redelijk onderbouwde mening die daarom van mij +1 krijgt. De reactie is wel aan de lange kant, en wat negatief, waardoor ik een 0 ook prima vind.
Ik heb zelf een 0 gegeven, maar -1 vind ik ook prima.
MS staat bekend als een monopolist
Dit soort ongefundeerde meningen kan ik helemaal niets mee.
Vul hier Apple in en je krijgt ook iedereen over je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:58

player-x

Disruptive by design

tweaker2010 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 17:25:
Dit soort ongefundeerde meningen kan ik helemaal niets mee.
Vul hier Apple in en je krijgt ook iedereen over je heen.
Ik kan zelf soms best een beetje een MS basher zijn.

Maar elke keer als er een WP7 onderwerp is, gaat Magalaan ellen lang door met ongefundeerde kritiek op WP7, en komt hij met argument die echt nergens op slaan.

Kijk elk oud WP7 nieuws artikel maar na, en zie je dat hij als elke keer te keer als een Don Quixote tenstrijde gaat tegen WP7, en alleen maar digitale ruimte vervuiling achter laat.

Het rare is dat al zijn andere bericht wel redelijk doordacht zijn. :?

Misschien zou een mailtje kunnen helpen, want nu is hij voornamelijk, alleen maar contra productief bezig.

[ Voor 21% gewijzigd door player-x op 25-01-2012 18:11 ]

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nikeo in 'nieuws: Blizzard slaat BlizzCon 2012 over'
Deze krijgt +3 en -1, ik dacht meer aan een 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Herman schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:00:
[...]

Ik denk niet dat +2 een juiste moderatie is. Sowieso ontbreekt onderbouwing maar daarnaast verdraait de schrijver van deze reactie feiten. De vier jaar is gegeven voor nalatigheid in het behandelen van een patient en niet het doden ervan. Dus feitelijk onjuist en geeft dus een verkeerde weergave van de feiten dus 0.
[...]
Hmm... veel modmisbruik. Die heeft nog wel wat zetjes nodig voor een juiste moderatie.
De docter is aangeklaagd voor: "onvrijwillige doding van een mens"
Verder: "The prosecutors told the jury that to find Murray guilty of involuntary manslaughter they must agree that he had engaged in serious neglect and gross negligence in Jackson’s death."
En de docter werd hiervoor veroordeeld.

Inderdaad, graag even de feiten geven: de docter is aangeklaagd, en veroordeeld, voor het onvrijwillig doden van een mens. Niet zo raar, als je "four gallons (4x 3,8 liter) of propofol" koopt, voor 1 patient, i.p.v. voor een compleet ziekenhuis.
Of je het vervolgens +2 of niet waard vind, mag je zelf weten. Maar off-topic, dat is dan een nieuwe standaard, kennelijk. Het downloaden wordt verder genoemd in het artikel.

Maar ik verwacht geen aanpassing van een eventueel gegeven 0. Dat zit er niet in, als je zo diep in de loopgraven zit. Bovendien, er staat maar 42x een 0, dus waar hebben we het over ...

@pcgek: Wat er scheef is aan de 4 jaar straf (max. die staat) voor de docter en 5 jaar voor illegaal downloaden (voorgestelde max.) is, dat iemand doden toch echt van een andere orde is als een mp3 downloaden, die je misschien wel, misschien anders niet, had gekocht voor 1 of 2 euro. Of een film van een tientje. Zulke straffen komen op sommige mensen toch echt vreemd over.

Verwijderd in 'nieuws: VVD pleit voor internetkabels in dijken'
0 gegeven, +1 kan ook wel voor o.a.: "... ongebreidelde mateloze arrogantie ! [...] Ik walg van uw soort mensen met bijbehorend geblaaskaak !" en voor de rest een "gewone mening".

@Wildhagen: +1 is wellicht wat "aan de ruime kant" ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Xubby op 25-01-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

met dat taalgebruik kan ik er echt niet meer dan een 0 van maken. Zonder die laatste regel had het best een +1 kunnen zijn.

Een +2 is sowieso veel te hoog, en over die +3's zal ik maar niet beginnen....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

reistier in 'nieuws: VVD pleit voor internetkabels in dijken'
+2 gegeven, plagiaat van er boven, met 10 minuten vertraging?
Voor het "extra" wil nog wel wat geven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+3 en +2 yeah right. Het is gewoon een flame. -1 dus: Verwijderd in 'nieuws: VVD pleit voor internetkabels in dijken'

Als hij zijn standpunt over de toekomst van decentralisatie had toegelicht had het wel een waardevolle post kunnen zijn, nu is dat het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
player-x schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:05:
[...]

Misschien zou een mailtje kunnen helpen, want nu is hij voornamelijk, alleen maar contra productief bezig.
Tenzij het echt doelbewust trollen is om flamewars uit te lokken valt er niet zoveel te zeggen. Iedereen mag een mening hebben; laat het moderatiesysteem de rest doen.

Wel of niet mailtjes sturen is verder aan ons.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'nieuws: Nederlandse MegaUpload-verdachte op borgtocht vrijgelaten'

Ongewenst? Waarom in 's hemelsnaam? Het zijn de feiten zoals ze er liggen, dit lijkt me gewoon een +1 Ontopic? :?

Is dit ongewenst omdat ik niet blind MegaUpload verdedig, maar nuance probeer te zien ofzo?

wildhagen in 'nieuws: Nederlandse MegaUpload-verdachte op borgtocht vrijgelaten'

Ook al ongewenst??? Anderen die hetzelfde zeggen, maar wel later dan mij, krijgen wel +1....

Volgens mij is hier iemand weer eens op naam het modereren????

[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 26-01-2012 09:11 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

@wildhagen: het lijkt er idd op dat iemand het niet met je eens is. Ik heb beide reacties op +1 gezet :)

Rob Coops in 'nieuws: VVD pleit voor internetkabels in dijken'
Deze krijgt ook -1, maar hoort volgens mij op +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

tweaker2010 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:27:
@wildhagen: het lijkt er idd op dat iemand het niet met je eens is. Ik heb beide reacties op +1 gezet :)

+1 Gegeven. Er zijn een paar door "dijk deskundige techneuten" geschreven reacties met betere technische onderbouwing van een kabel door een dijk. Hij heeft een leuke mening, meer niet, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Xubby schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:40:
[...]
+1 Gegeven. Er zijn een paar door "dijk deskundige techneuten" geschreven reacties met betere technische onderbouwing van een kabel door een dijk. Hij heeft een leuke mening, meer niet, wat mij betreft.
Er staan 5 door experts geschreven reacties in dat topic die netjes allemaal op +3 staan.
Dus wat dat betreft is de drempel voor mij dan iets lager om +2 te geven, maar +1 vind ik ook prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

tweaker2010 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:23:
[...]
Er staan 5 door experts geschreven reacties in dat topic die netjes allemaal op +3 staan.
Dus wat dat betreft is de drempel voor mij dan iets lager om +2 te geven, maar +1 vind ik ook prima. :)
Vijf al, ik heb ze niet allemaal gemod, maar in elk geval 1 op +2 gemod ... beetje schifting ... deels ook omdat meerdere deels dezelfde inhoud hadden / hebben ... :)
Ja, dat verhaal van euri 100.000,- voor een kabel ... ik ken het, maar het is triest ... (pa mocht hfl 10.000 aftikken voor een coax kabel, heeft nu satelliet) mag je +2 op geven ... heb ik ook aan zitten denken ... maar is bij denken gebleven. Rond 1,5 - 1,6 is heel mooi, staat ie ongeveer op ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Xubby op 26-01-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

tweaker2010 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:27:

Na mijn zetje staat hij op +2
wildhagen schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:05:

Ongewenst? Waarom in 's hemelsnaam? Het zijn de feiten zoals ze er liggen, dit lijkt me gewoon een +1 Ontopic? :?

Is dit ongewenst omdat ik niet blind MegaUpload verdedig, maar nuance probeer te zien ofzo?

Ook al ongewenst??? Anderen die hetzelfde zeggen, maar wel later dan mij, krijgen wel +1....

Volgens mij is hier iemand weer eens op naam het modereren????
Ze moeten jou ook met regelmaat hebben zeg.
Je reacties staan nu stevig op +1 waar ze op thuis horen, maar ik vraag me af ook al krijg je 1 a 2x bv een -1 je post is pas 2 uurtjes oid oud,dat word imo echt wel door het systeem zelf gecorrigeerd.
Als dit na een dag bv nog niet zo is kan je dat toch melden, waarom zo snel? ik zouz eggen post het als het na een halve dag of dag nog niet is goed gezet :9
Dan kan men alsnog mits men dat nodig acht dit aanpassen en eventueel de -1 gever benaderen.

[ Voor 63% gewijzigd door pino85 op 26-01-2012 10:40 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

pino85 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:34:
[...]
Na mijn zetje staat hij op +2
[...]
Ze moeten jou ook vaak hebben of niet ;)
[...]
+2 samenzwering ... :+

Ja, Wildhagen lijkt even weer het haasje, viel mij ook al op. Maar een verdwaalde -2 komt wel vaker voor, alleen bij sommigen (misschien?) iets vaker dan bij anderen ... ;)
Naja, staat weer goed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

hmmm 0 of toch +1:
sh1nigami in 'productreview: Joby Gorillapod SLR-ZOOM review door the mod man'

Hij zegt niks inhoudelijk over de review, maar eerder dat zijn foto's het niet doen. Kep nu een 0 gegeven, maar ik weet niet of dat te streng is?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015

Drunk3nD3m0n

<|:-) I'm a Wizard !

Deathchant schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:31:
hmmm 0 of toch +1:
sh1nigami in 'productreview: Joby Gorillapod SLR-ZOOM review door the mod man'

Hij zegt niks inhoudelijk over de review, maar eerder dat zijn foto's het niet doen. Kep nu een 0 gegeven, maar ik weet niet of dat te streng is?
heb je de juiste post doorgegeven want zo te zien zijn er nog maar 2 moderaties gebeurd imo :P

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ja dat is de juiste post. volgens mij was ik de eerste die em modde....maar ik weet dus niet waar ik em op moet modden...

edit: dit is het mismoderatietopic en daar is hier nog geen sprake van....My bad....

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een heel klein beetje humor op z'n tijd op Tweakers mag toch wel?

Verwijderd in 'nieuws: Pentax introduceert compactcamera met twee sluiterknoppen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Lijkt me een goede kandidaat voor een 0.

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

+1 Gegeven. Hoezo humor? Als ik op "monique sluyter tutti frutti" zoek, krijg ik toch ook "2 knoppen" in beeld ... O-)
@ F0nz0: Vind het eigenlijk een 0 / +1 grap, toch maar naar boven afgerond. Maarja, grappen met sommige lichaamsdelen liggen wat moeilijk, denk ik. Alles dan maar "omlaag modden" vind ik ook niks ...
Krijg je weer het idee dat grappen helemaal niet kunnen.

[ Voor 22% gewijzigd door Xubby op 26-01-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xubby schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:17:
[...]

+1 Gegeven. Hoezo humor? Als ik op "monique sluyter tutti frutti" zoek, krijg ik toch ook "2 knoppen" in beeld ... O-)
Tja....

Humor is nu eenmaal een relatief begrip en is soms ver te zoeken op www.tweakers.de. Hoe relatief blijkt wel uit deze (overigens vermakelijke) reactie die als Informatief wordt gemod:

Dakdoef in 'nieuws: NEC schrapt 10.000 banen'

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:23:
[...]

Tja....

Humor is nu eenmaal een relatief begrip en is soms ver te zoeken op www.tweakers.de. Hoe relatief blijkt wel uit deze (overigens vermakelijke) reactie die als Informatief wordt gemod:
Tweakers.de is inderdaad gesloten ja, denk dat daar niet zoveel grappigs meer te lezen valt. Ik zie alleen niet wat dat met ons noch met dit topic te maken heeft.

Verder is humor inderdaad een subjectief iets, het valt dus niet te zeggen waarop een humoristische reactie hoort te staan; dat is voor iedereen anders. +2's en +3's zijn natuurlijk wel wat gortig, maar een 0 of +1 is doorgaans prima.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Deathchant schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:36:
ja dat is de juiste post. volgens mij was ik de eerste die em modde....maar ik weet dus niet waar ik em op moet modden...

edit: dit is het mismoderatietopic en daar is hier nog geen sprake van....My bad....
Als je twijfelt over moderatie mag je hier ook gerust posten hoor. Het doel van dit topic is om de reacties op de goede score te krijgen, of je nu post vanwege een mismoderatie of omdat je twijfelt maakt niet echt uit.

Deze reactie is overigens offtopic en staat dus prima op een 0 :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphere-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 19:53
thmeky in 'nieuws: 'AMD verwerkt nieuwe architectuur eerst in apu's''

thmeky interpreteert het artikel fout (het is precies andersom) maar krijgt 27 x een + 2 en zelfs een spotlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

Drunk3nD3m0n

inderdaad typish zo een voorbeeld van

Hé kijk een lange tekst met een paar getalletjes in Dit is een slim persoon +3 ; +2 ...
hij zit inderdaad wel verkeerd met de reactie imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sphere- schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:49:
thmeky in 'nieuws: 'AMD verwerkt nieuwe architectuur eerst in apu's''

thmeky interpreteert het artikel fout (het is precies andersom) maar krijgt 27 x een + 2 en zelfs een spotlight.
Mee eens, eigenlijk zou deze reactie op 0 moeten of ben ik dan te streng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

Drunk3nD3m0n

tweaker2010 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:18:
[...]

ik heb hem zelf ook op nul gezet want het is totaal niet correct hetgene dat in die post staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphere-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 19:53
tweaker2010 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:18:
[...]

Nee hoor ik heb hem op -1 staan :).
Ook al voegt zijn tweede deel wel wat toe ben ik er bang voor dat veel lezers na het lezen van zijn reactie ook het artikel verkeerd interpreteren, dus imho liever onzichtbaar voor de meeste users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dakdoef in 'nieuws: NEC schrapt 10.000 banen'
Leuke grap maar +3 en +2 vind ik teveel van het goede. Heb hem een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 213985 in 'nieuws: UPC weigert vrijwillig The Pirate Bay te blokkeren'

Oproepen tot het plegen van vernielingen lijkt me geen +3 waard, maar een -2? Of op zijn minst een -1....

Vhond in 'nieuws: Motorola en Google willen verkoopverbod iPhone 4S'

Fipo, -1? Iig zéker geen +2 of +3....

[ Voor 26% gewijzigd door wildhagen op 26-01-2012 17:03 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Evil_king in 'nieuws: UPC weigert vrijwillig The Pirate Bay te blokkeren'

Oproepen tot het in de brand steken van bedrijven zijn bij wet toch echt volledig strafbaar, en lijken me dan ook een -2 waard

edit: eh, oeps, ik dacht een edit van de vorige reply te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door wildhagen op 26-01-2012 17:41 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het is idd een fipo waar veel mensen het mee eens zijn (zie draadje), dus vandaar de hoge moderaties.
Ik deze reactie -1 gegeven, maar een 0 kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
wildhagen schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:41:
Evil_king in 'nieuws: UPC weigert vrijwillig The Pirate Bay te blokkeren'

Oproepen tot het in de brand steken van bedrijven zijn bij wet toch echt volledig strafbaar, en lijken me dan ook een -2 waard

edit: eh, oeps, ik dacht een edit van de vorige reply te doen.
De rest van de reactie is netjes genoeg om niet weg te hoeven. Heb de oproep weggehaald! ;)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

tweaker2010 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:15:
[...]

Het is idd een fipo waar veel mensen het mee eens zijn (zie draadje), dus vandaar de hoge moderaties.
Ik deze reactie -1 gegeven, maar een 0 kan ook.
+1 Gegeven. Op een gegeven moment mag je het echt zeggen. Nu dus kennelijk, 33x +1. Als je als bedrijf "meer rechtszaken aanspant dan nieuwe gsm modellen uitbrengt," bij wijze van spreken ...
Oeps, het is Motorola, die brengt amper nieuwe gsm's uit ... dan gaat dat vrij snel ... :+

[ Voor 8% gewijzigd door Xubby op 26-01-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Sphere- schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:27:
[...]

Nee hoor ik heb hem op -1 staan :).
Ook al voegt zijn tweede deel wel wat toe ben ik er bang voor dat veel lezers na het lezen van zijn reactie ook het artikel verkeerd interpreteren, dus imho liever onzichtbaar voor de meeste users.
Dat is dus niet de bedoeling. Inhoudelijk onjuiste reacties mogen niet op -1, tenzij er nog andere zaken mis mee zijn. Het per ongeluk posten van onjuiste informatie is in principe niet ongewenst, maar irrelevant.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20

World Citizen

FreeReef.nl

Wat nou als ik per ongelijk zelf gemismodereerd heb?

nozem in 'poll: Tijd voor een nieuwe gamingconsole?'

Ik klikte ... scheef... en zetten hem op ongewenst. Maar dit is zeker +1 waard.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Je kunt je moderatie gewoon weer aanpassen ;)

(Binnen 48 uur, uiteraard)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Deze vond ik lastig. De reactie is ontzettend schreeuwerig maar hij maakt wel een punt en er hangt verder ook geen "negatief wolkje" omheen behalve dan dat schreeuwerige. Ik heb een nulletje gegeven, als dat stuk niet in hoofdletters was geschreven zelfs een 1. Maar goed, nu lijkt het mij een 0. Toch?

ghost010 in 'nieuws: Battlefield 3-spelers klagen over onterechte 'bans''
tweaker2010 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:28:
[...]

Interessante post! Ik heb je +2 gegeven ;)
Ik heb er zelfs een 3 + boost tegenaan gegooid. :)

Hij gaat in op de technische perikelen die je kunt tegenkomen bij het gebruik en hoe dit kan worden voorkomen. Dit legt hij uit met helder taalgebruik zonder daarbij negatief te zijn over het product zelf. Dit is gewoon een must-read want dit zijn nu net de dingen die je wilt weten voor aanschaf of wanneer je geinteresseerd bent. :)

[ Voor 38% gewijzigd door bazs2000 op 27-01-2012 06:39 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Edit:
Dubbel, mod maar weg. :'(

[ Voor 93% gewijzigd door bazs2000 op 27-01-2012 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

bazs2000 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 06:33:
Deze vond ik lastig. De reactie is ontzettend schreeuwerig maar hij maakt wel een punt en er hangt verder ook geen "negatief wolkje" omheen behalve dan dat schreeuwerige. Ik heb een nulletje gegeven, als dat stuk niet in hoofdletters was geschreven zelfs een 1. Maar goed, nu lijkt het mij een 0. Toch?

ghost010 in 'nieuws: Battlefield 3-spelers klagen over onterechte 'bans''
Daarboven in dat draadje wordt het al duidelijk uitgelegd, dus ik vind deze reactie niets toevoegen.
Bovendien stop ik met lezen als iemand 5 regels met CAPS LOCK typt, ik heb hem -1 gegeven.

Volgens deze reactie
E-Bastard in 'nieuws: Battlefield 3-spelers klagen over onterechte 'bans''

zou onderstaande reactie onjuist zijn, moet hij dan niet op 0 ipv +2?
Niemand_Anders in 'nieuws: Battlefield 3-spelers klagen over onterechte 'bans''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@tweaker2010 + basz...sow hehe merci :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Deze krijgt -1 maar is volgens mij gewoon een normale vraag (en dus +1):

_Piwi_ in 'nieuws: Piratenpartijen willen FBI juridisch aanpakken om MegaUpload-actie'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Heb er een 0 voor gegeven omdat ik voor deze uitspraak toch wel wat meer onderbouwing wil zien:
99 % van de content was illegaal...

[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 27-01-2012 10:33 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ben ik het helemaal mee eens. Zelfs over TPB zou dat al een gewaagd percentage zijn, maar bij Megaupload betwijfel ik heel sterk of dat wel klopt.

Ik kom zoveel sites tegen die nu hun downloads kwijt zijn die gehost werden bij MU. Er was wel degelijk een sterk legaal aanbod op MU. En dan vergeet ik nog even de 'gewone' klanten die MU als storage gebruikten zoals je ook Dropbox hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat zou een mooie tegen reactie zijn Cloud. De onderbouwing onderbreekt inderdaad bij de genoemde post dus een 0 is prima. Ik vind het ontbreken van onderbouwing deze keer niet zo erg gezien de post een onderbuikgevoel aanduid welke veel mensen zullen hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:08:
Dat zou een mooie tegen reactie zijn Cloud. De onderbouwing onderbreekt inderdaad bij de genoemde post dus een 0 is prima. Ik vind het ontbreken van onderbouwing deze keer niet zo erg gezien de post een onderbuikgevoel aanduid welke veel mensen zullen hebben denk ik.
Ik vind een 0 ook prima, de -1 waar hij nu op staat is iets te streng. Gelukkig hebben al diverse mensen gereageerd met het punt wat ik ook maakte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Durandal in 'nieuws: Wetenschappers maken vrijstaand 3d-object onzichtbaar' en
Ginz in 'nieuws: Wetenschappers maken vrijstaand 3d-object onzichtbaar' krijgen beide +2-moderaties, waar 0, of +1 als je het een echt grappige reactie vind, me de enige juiste moderaties lijken.
Sowieso wordt er bij dat artikel vaak te hoog gemodereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Goede grappen zijn inderdaad +1. Op inhoudelijk vlak voegen ze niets toe maar er is altijd ruimte voor een goede grap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ghost Dog schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:26:
Durandal in 'nieuws: Wetenschappers maken vrijstaand 3d-object onzichtbaar' en
Ginz in 'nieuws: Wetenschappers maken vrijstaand 3d-object onzichtbaar' krijgen beide +2-moderaties, waar 0, of +1 als je het een echt grappige reactie vind, me de enige juiste moderaties lijken.
Sowieso wordt er bij dat artikel vaak te hoog gemodereerd.
Grappige reacties idd, die +2's lijken me teveel van het goede. Ik heb +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tweaker2010 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:04:
[...]

Grappige reacties idd, die +2's lijken me teveel van het goede. Ik heb +1 gegeven.
Same here. +1 vind ik een prima score in beide gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

mphilipp in 'nieuws: Dekkingstekort van 8,8 miljoen euro dreigt voor ict Amsterdam - update'

Ik vind 0 beter dan de +1 waar hij nu staat, vind de toon net dermate op de man dat ik één punt aftrek geef.

Verwijderd in 'nieuws: Dekkingstekort van 8,8 miljoen euro dreigt voor ict Amsterdam - update'

+3??? Veel verder dan een goede +1 kom ik niet eigenlijk.

mutley69 in 'nieuws: 'Publiek en parlement bewust buitenspel gezet bij EU-besluit Acta''

Te onzinnig voor woorden, een vergelijking van ACTA met Hitler... ja, ACTA heeft ook de doelstelling hele bevolkingsgroepen uit te moorden! :X 7(8)7

Mag imho wel een modbreak hebben...

[ Voor 55% gewijzigd door wildhagen op 27-01-2012 20:48 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

J.J.J. Bokma in 'nieuws: Amerikaanse HTC heeft verborgen antenne voor Nederlandse gsm-netwerken'

Deze mag nog wel een zet hebben naar -1.. gelukkig heeft ie pas 17 +3's te pakken ><

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10 feet high
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10-2024
Verwijderd in 'nieuws: 'Publiek en parlement bewust buitenspel gezet bij EU-besluit Acta''

+3 en 42 spotlights om een petitie te tekenen?
Ik vind het al dubieus dat zo'n dingen bij een nieuwspost toegelaten zijn, laat staan dat ze een kadertje verdienen...

[ Voor 8% gewijzigd door 10 feet high op 28-01-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

10 feet high schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:16:
Verwijderd in 'nieuws: 'Publiek en parlement bewust buitenspel gezet bij EU-besluit Acta''

+3 en 42 spotlights om een petitie te tekenen?
Ik vind het al dubieus dat zo'n dingen bij een nieuwspost toegelaten zijn, laat staan dat ze een kadertje verdienen...
+1 Gegeven, heb wat "twijfel" over tekenen bij een organisatie die mogelijk gehost is in de VS, als ik dat zo snel begrijp.
Maar een +2 voor een "goede" anti-acta link heb ik nog wel begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Xubby schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:46:
[...]

+1 Gegeven, heb wat "twijfel" over tekenen bij een organisatie die mogelijk gehost is in de VS, als ik dat zo snel begrijp.
Maar een +2 voor een "goede" anti-acta link heb ik nog wel begrip.
Nofi, maar +1 vind ik al overdreven. Gezien het feit dat er al linkjes naar anti-petities in eerdere nieuwsberichten op tweakers staan is +1 imo teveel. De post voegt namelijk letterlijk niets toe. +2 en hoger is imho een schaamteloze meningmod.

Ben na wat twijfel tussen 0 en -1 maar voor -1 gegaan. Denk namelijk niet dat links en rechts petities posten wezenlijk aan een discussie bijdraagt.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Is dit het, is de FP verworden tot een plaats waar taalzeikerds worden beloond met stapels +3? Ik heb er een -1 + boost tegenaan gegooid maar voldoende zal het niet zijn.

Kunnen de (inmiddels) 18x +3 worden ontdaan van de modrechten? Dit is echt niet normaal meer want je hebt meningmodden en je hebt misbruik van het modden en dit is gewoon misbruik. :(

Ongewensd gedrag prijzen, het zou niet geaccepteerd moeten worden, wacht eens, dat is het ook niet. Uitzetten van de modrechten en alleen maar aanzetten wanneer deze figuren aangeven het nooooit maar dan ook noooooit meer te zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Er is naar gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, kan deze samen met de reactie hieronder niet verborgen worden?
Xirt in 'nieuws: Amerikaanse HTC heeft verborgen antenne voor Nederlandse gsm-netwerken'
De FP lijkt me niet de juiste locatie hiervoor, de rest van dat draadje staat al op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Heb alle reacties in die draad een -1 gegeven,behalve die van Xirt. Om 1 of ander duistere reden lukte het me niet om die als ongewenst aan te merken, heb er een 0 aan gehangen :P

[ Voor 8% gewijzigd door pcgek op 28-01-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pcgek schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:13:
Heb alle reacties in die draad een -1 gegeven,behalve die van Xirt. Om 1 of ander duistere reden lukte het me niet om die als ongewenst aan te merken, heb er een 0 aan gehangen :P
Eigenlijk is zijn reactie ook geen -1 waard, maar aangezien de rest van dat draadje ook al verborgen is voegt zijn reactie niets meer toe aan dat topic ;)

Er is trouwens iemand met +2's aan het strooien in dit topic: nieuws: Sony Xperia S heeft 'snel laden'-functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op de man, much? Kan er echt niet meer dan -1 van maken, maar krijgt wel +3....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:24
Volgens mij moet hier nog ff naar gekeken worden; veel ongemodde reacties, of reacties die op +2 mogen maar ongemod dreigen te blijven....

nieuws: HTC gaat in 2012 minder smartphones en tablets uitbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Trishul schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:08:
Volgens mij moet hier nog ff naar gekeken worden; veel ongemodde reacties, of reacties die op +2 mogen maar ongemod dreigen te blijven....

nieuws: HTC gaat in 2012 minder smartphones en tablets uitbrengen
Volgens mij is je modstatus actief, dus ik hou je niet tegen om die reacties op +2 te zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 10:13
Serieus, wat?
Wolfos in 'nieuws: Tool steelt encryptiesleutels smartphone via radiogolven'
Ik geef antwoord op een vraag. Als het onjuist is geef je me een 0 en pas ik het aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat doen jullie met deze? Verwijderd in 'nieuws: Tool steelt encryptiesleutels smartphone via radiogolven'

Net een minuut na het plaatsen van het artikel en niet echt T.net materiaal imho. Ik zie alle scores tussen van +1 t/m -1 op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:54:
Wat doen jullie met deze? Verwijderd in 'nieuws: Tool steelt encryptiesleutels smartphone via radiogolven'

Net een minuut na het plaatsen van het artikel en niet echt T.net materiaal imho. Ik zie alle scores tussen van +1 t/m -1 op dit moment.
ongewenst is misschien overdreven. On-topic wil ik het niet echt noemen!

* TheCapK doet een 0!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 10:13
Nee, is een beetje domme vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wolfos schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:45:
Serieus, wat?
Wolfos in 'nieuws: Tool steelt encryptiesleutels smartphone via radiogolven'
Ik geef antwoord op een vraag. Als het onjuist is geef je me een 0 en pas ik het aan.
Ik heb je ook een 0 gegeven, deze vind ik wel +2 waard:
OddesE in 'nieuws: Tool steelt encryptiesleutels smartphone via radiogolven'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijgt deze +2 en zelfs +3 terwijl zoals ik en later iemand anders ook schrijft dat de situatie in Nederland exact eender is. TranceSetter in 'nieuws: Provider verzoekt Google om Android minder data te laten verstoken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iftert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-03 17:58
imaxus in 'nieuws: 'Ziggo gaat klanten streaming-muziekdienst aanbieden''

Beetje te laag gemod. een 0 zou meer waarde geven dan -1

Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Na de edit met geklaag over de moderatie vind ik een -1 niet zo verkeerd. Zeker omdat er voor de rest weinig inhoudelijks in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bron in 'nieuws: Drie op de vier huishoudens kijkt digitale televisie'
Waarom krijgt deze reactie 11x -1? Lijkt me toch wel minimaal een 0 waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximaal een 0 vind ik ook prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 22:45

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd in 'nieuws: Ziggo en Xs4all voeren blokkade The Pirate Bay door'
Deze gaat heel veel -1 krijgen maar verdient dat niet. Ik vind minimaal 0, 't is irrelevant of off-topic te noemen, maar meer niet.

Geldt ook voor Verwijderd in 'nieuws: Ziggo en Xs4all voeren blokkade The Pirate Bay door'

En aansluitend moeten reacties als Relief2009 in 'nieuws: Ziggo en Xs4all voeren blokkade The Pirate Bay door' ook op waarde geschat worden maar net zoals de reactie(s) van GetBack enorm uitlokken om te meningmodden doen reacties die hem "verrader" noemen of iets in die geest dat eigenlijk net zo hard.

[ Voor 51% gewijzigd door Cyphax op 31-01-2012 09:35 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Deze post krijgt nu een flink aantal +2's.. maar ligt het aan mij of is het totaal offtopic? Het bericht gaat immers over verkenner. Zoefff in 'nieuws: Verkenner-ribbon Windows 8 zal standaard ingeklapt zijn'

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Totaal off-topic is overdreven, het haakt er wel op in omdat het een functie is die je in de verkenner terugziet. En het is op zich wel informatief, dusse... Ik weet niet. :D

Ik vind dat de post wel gezien mag worden als informatief. Te streng is in dit geval jammer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Cyphax schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:25:
Deze gaat heel veel -1 krijgen maar verdient dat niet. Ik vind minimaal 0, 't is irrelevant of off-topic te noemen, maar meer niet.
Het is maar goed dat ie deze uitspraak via z'n toetsenbord doet, bij een protest op straat was het vast een stuk minder goed afgelopen :P Mee eens, een 0 van mij.
Hier ook een nulletje.
En aansluitend moeten reacties als Relief2009 in 'nieuws: Ziggo en Xs4all voeren blokkade The Pirate Bay door' ook op waarde geschat worden maar net zoals de reactie(s) van GetBack enorm uitlokken om te meningmodden doen reacties die hem "verrader" noemen of iets in die geest dat eigenlijk net zo hard.
Gaat me allemaal te ver,meer dan een -1 kan ik er niet van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat Verwijderd in 'nieuws: Ziggo en Xs4all voeren blokkade The Pirate Bay door' een +3 krijgt. Zo zijn er wel meer reacties die te veel + krijgen. Tweakers.net is er toch niet om links naar sites waar "illegaal" materiaal makkelijk te verkrijgen is aan te moedigen?

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik heb er een -1 aangegeven. Het is niet de bedoeling dat gebruikers dit doen en het is ook tegen het beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Weer veel meningmods in het item over brein:
reyals in 'nieuws: Ziggo en Xs4all voeren blokkade The Pirate Bay door' Gewoon +1
itsalwaysme in 'nieuws: Ziggo en Xs4all voeren blokkade The Pirate Bay door' Ook m.i. een +1
psyBSD in 'nieuws: Ziggo en Xs4all voeren blokkade The Pirate Bay door' Irrelevant? Danwel +1

Tot slot:
Marando in 'nieuws: Ziggo en Xs4all voeren blokkade The Pirate Bay door'
Vanwege die laatste alinea en de term 'criminele organisatie' heb ik een 0 gegeven. Een +2 is het in ieder geval niet waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

k1n8fisher schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:09:
[...]

ongewenst is misschien overdreven. On-topic wil ik het niet echt noemen!

* pino85 doet een 0!
Pino doet mee met een nulletje!
-1 gegeven!
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:20:
Waarom krijgt deze +2 en zelfs +3 terwijl zoals ik en later iemand anders ook schrijft dat de situatie in Nederland exact eender is. TranceSetter in 'nieuws: Provider verzoekt Google om Android minder data te laten verstoken'
Heb hem een +1 gegeven.
+2 is inderdaad de juiste score.
pcgek schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:53:
[...]

Het is maar goed dat ie deze uitspraak via z'n toetsenbord doet, bij een protest op straat was het vast een stuk minder goed afgelopen :P Mee eens, een 0 van mij.

[...]

Hier ook een nulletje.

[...]

Gaat me allemaal te ver,meer dan een -1 kan ik er niet van maken.
Mee eens!
ThePrutser schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:59:
Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat Verwijderd in 'nieuws: Ziggo en Xs4all voeren blokkade The Pirate Bay door' een +3 krijgt. Zo zijn er wel meer reacties die te veel + krijgen. Tweakers.net is er toch niet om links naar sites waar "illegaal" materiaal makkelijk te verkrijgen is aan te moedigen?
Dit is inderdaad niet de bedoeling zo ver ik weet, -1, kan nog heeel wat zetten gebruiken.

@ herman,

Na mijn zetjes staan die eerste 3 weer op +1 en de laatste heb ik ook ene 0 gegeven meer is deze niet waard, maar kan nog zetjes gebruiken!

offtopic:
Pino is amost back in tha mod house

[ Voor 117% gewijzigd door pino85 op 31-01-2012 12:16 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

bazs2000 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:18:
Ik heb er een -1 aangegeven. Het is niet de bedoeling dat gebruikers dit doen en het is ook tegen het beleid.
Ik geloof dat die -1 weinig effect heeft aangezien ie alweer op +1 staat :/

geboosted -1 gegeven, voor zover dat nut heeft |:(

[ Voor 8% gewijzigd door ThePrutser op 31-01-2012 12:23 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me beter als het moddereren in zulke topics voorlopig gewoon uitgezet wordt. Het is één grote bende meningmods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:24:
Het lijkt me beter als het moddereren in zulke topics voorlopig gewoon uitgezet wordt. Het is één grote bende meningmods.
Hihi, ironie :D
Ik ben met je eens dat dit soort berichten snel verzanden in meningmods maar om het moderatiesysteem helemaal uit te zetten is een beetje net als heel TPB blokkeren omdat het illegale sjit promoot. ;)

Ik zou dan liever zien dat reacties als die van GetBack gewoon vastgezet worden op de juiste eindscore. Niet elke reactie lokt ook meningmoderaties uit, misschien is het zelfs een minderheid.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ach, ik ga vanavond de mismodders wel weer af, en zo nodig zal ik dan ook wel een score locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Is dit niet gewoon een +1?

Controversiële meningen mogen m.i. niet weggemod worden. Ongewenst is het in ieder geval niet.

Idem:

[ Voor 22% gewijzigd door Herman op 31-01-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik vind het eerlijk gezegd ook echt geen -1, een nul zou ik wellicht nog begrijpen al kan een +1 imo ook!

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Herman schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:43:
[...]
Marando in 'nieuws: Ziggo en Xs4all voeren blokkade The Pirate Bay door'
Vanwege die laatste alinea en de term 'criminele organisatie' heb ik een 0 gegeven. Een +2 is het in ieder geval niet waard :)
Inderdaad, deze staat nu op +1 gemiddeld en heeft dus nog een paar schopjes nodig naar 0.
Ik heb beide reacties +1 gegeven. Die -1's zijn idd meningmods.

Edit: tweaker2010 in 'plan: Maak kans op een Samsung Series 5 Ultrabook' waarom krijg ik hier -1 voor? 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door tweaker2010 op 31-01-2012 12:54 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.