Het kleine-mismoderatietopic deel XXIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste
Acties:
  • 36.364 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prive info en niet onderbouwde beschuldiging
0Burner0 in 'nieuws: Nederlander opgepakt bij FBI-actie tegen MegaUpload'
0Burner0 in 'nieuws: Nederlander opgepakt bij FBI-actie tegen MegaUpload'

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:15

Stoney3K

Flatsehats!

Xubby schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:12:
[...]

Dit is niet ingediend op het werk of bij de studie.

Ook +3 gegeven, maar +2 mag ook. Interpunctie, tja die liggende dubbele punt is wel duidelijk, voor de missende hoofdletters ... :) Ik had er geen lees en / of begrijp problemen mee. Aftrek voor taal? Waar trek je dan de grens? Ik vind het gewoon goed leesbaar. Het ziet er niet uit zonder hoofdletters, ik weet het.

Voor de rest scoort ie de "punten" die er bij copyright enz. te scoren zijn, en verteld ie het duidelijk zonder schelden.
Wel eens anders gezien, dat laatste.
Dan is het nog altijd geen post die er inhoudelijk dusdanig uit springt dat ie van mij een +3 zou verdienen. Sure, hij laat een aardige mening horen, maar relativeert hem niet direct aan het artikel of onderbouwt hem met duidelijk onderzoek en bronvermelding. Een goed los stukje opinie verdient van mij ook altijd een +2.

Zonder schelden een verhaal vertellen is niet een bonuspunt, dat is vanzelfsprekend als je kans wil maken op een score die boven de 0 ligt.
Daarnaast: aftrek voor slechte taal kan ik nergens zo snel in de modfaq of zo vinden. Aftrek toepassen doe ik ook wel, maar dan meestal onder het motto: lastig leesbaar, inhoud lijd ter onder. Aangezien ik zo snel geen aftrek voor interpunctie o.i.d. kan vinden, ben ik wat zuinig met aftrek, als het er niet echt minder leesbaar door wordt. Taal blijkt in het algemeen erg moeilijk te zijn voor velen, dus dan blijf je bezig.
Ik vond het stuk op eerste gezicht heel moeilijk lezen en dat kwam mede door het gebrek aan hoofdletters, zineinden en alinea's. Er staat aardig wat inhoud in, maar als je het wil lezen kun je er moeilijk een touw aan vastknopen als het gaat om waar één stukje begint of eindigt. TL;DR dus, en dat vind ik persoonlijk een puntje aftrek.

Openlijk klagen in je post over negatieve moderaties valt er trouwens ook onder. De talloze reacties van 'Edit: waarom is dit irrelevant?' horen eigenlijk ook niet op de FP.

Wat ik ook nogal eens tegenkom is het blindelings nakwaken van iets wat ergens anders vandaan is gehaald, wat wel relevant is, maar waar totaal geen eigen inbreng in zit. Vaak genoeg wordt er dan ook nog heel dof gelinkt naar de bron zelf, zoals:

MTDjassen in 'nieuws: Nederlander opgepakt bij FBI-actie tegen MegaUpload'

Linkje, en de rest van de hele reactie is een quote van waar hij naar verwijst. Zoiets verdient geen +3 maar is zeker een goed voorbeeld van een reactie die op +1 hoort.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninaomi in 'nieuws: Apple levert gratis micro-usb-adapters bij Chinese iPhones'

Lijkt mij gewoon een 0 aangezien er in het artikel staat dat de 4S buiten de verklaring valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

SvMp in 'nieuws: Nederlander opgepakt bij FBI-actie tegen MegaUpload'

Lekkere rant en troll.... mag wel naar -1 lijkt me, en die +2 en +3 gevers een onderzoekje?

Verwijderd in 'nieuws: Nederlander opgepakt bij FBI-actie tegen MegaUpload'

Achterlijke WO2-vergelijking, dan heb je wérkelijk geen flauw benul wat de Gestapo was/deed, als je dit hiermee vergelijkt....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb een idee om het mismodden tegen te gaan.

We maken een flashgame waarin je op de nicknames die over de schreef gaan tomaten kunt gooien. Op deze tomaten staat -1 geschreven en vertegenwoordigen ook die waarde.

Nu komt het. Iedere keer wanneer je raakgooit verdwijnt bij die gebruiker 1 karmapunt (De tomaat trekt er 1 af). Wanneer de 50x raak hebt gegooid dan wordt de hoofdprijs uitgekeerd. De gooier krijgt 50 karmapunten bijgeschreven en de persoon waarop is gegooid mag 2 dagen lang niet modden. *O*

Hmmm, ik vrees dat dit idee het niet gaat halen maar het was wel leuk om over na te denken.

* bazs2000 houdt van blije gedachten. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Uhmm ik snap dat hij misschien niet heel serieus is, maar is dit niet een beetje vreemde oproep? Gerardus in 'nieuws: Nederlander opgepakt bij FBI-actie tegen MegaUpload'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Jasper Janssen in 'nieuws: Rechter: klant draait niet op voor ongemerkt datagebruik bij grens'
+2 gegeven. +3 mag ook.
De 6x 0 lijkt me niet correct, en verstiert de score.

@bazs2000: Zelf had ik Tiscali internet, werd na 3/4 jaar Telfort. En bepaald niet beter, om de haverklap, elke maand wel een keer, een storing: korte tijd geen e-mail, geen ftp, en geen aankondigingen of excuses hiervoor. Telfort GSM geeft dus ook klachten.

[ Voor 34% gewijzigd door Xubby op 20-01-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Zoijar schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:04:
Uhmm ik snap dat hij misschien niet heel serieus is, maar is dit niet een beetje vreemde oproep? Gerardus in 'nieuws: Nederlander opgepakt bij FBI-actie tegen MegaUpload'
Vreemde reactie en niet wenselijk. Ik heb er een -1 tegenaan gegooid.
+2 gegeven. Een +3 zou het worden als hij ook wist hoe de situatie nu is bij Telfort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 15:49

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Quacka in 'nieuws: Nederlandse isp hostte honderden MegaUpload-servers - update'
+1 of 0 lijkt me wel genoeg voor deze reactie.
edit: Ik zie dat hij intussen op +1 staat, maar daar mag hij nog wel wat steviger op (of op 0).

[ Voor 20% gewijzigd door Ghost Dog op 20-01-2012 12:29 ]

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Ghost Dog schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:28:
Quacka in 'nieuws: Nederlandse isp hostte honderden MegaUpload-servers - update'
edit: Ik zie dat hij intussen op +1 staat, maar daar mag hij nog wel wat steviger op (of op 0).
0 Gegeven. Taalles geef je maar elders. Je hebt gelijk. En uiteraard, hoe wordt er gespeld nota bene in de eerste regel:
"ik vind dat ... . Ik word daar namelijk behoorlijk flauw van."
Jammer van die missende hoofdletter, daar zou je ook flauw van kunnen worden ... ;)
Die 5x +3 klopt niet. En inhoudelijk vind ik de reactie ook niet echt sterk.

[ Voor 5% gewijzigd door Xubby op 20-01-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik geef een 0 voor de huidige vorm.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Hier gaat het niet helemaal lekker, zowiezo iemand die alles een -1 heeft gegeven: nieuws: Microsoft gaat videoproblemen Xbox 360 te lijf

Ik zie het meteen aan nieuwe reacties als: ultimasnake in 'nieuws: Microsoft gaat videoproblemen Xbox 360 te lijf' en die van mij, meteen iemand die er een -1 neerzet.

[ Voor 33% gewijzigd door vgroenewold op 20-01-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
vgroenewold schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:38:
Hier gaat het niet helemaal lekker, zowiezo iemand die alles een -1 heeft gegeven: nieuws: Microsoft gaat videoproblemen Xbox 360 te lijf

Ik zie het meteen aan nieuwe reacties als: ultimasnake in 'nieuws: Microsoft gaat videoproblemen Xbox 360 te lijf' en die van mij, meteen iemand die er een -1 neerzet.
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Deze meneer mag ook eens aangesproken worden: [Verwijderde gebruiker] die heeft niet zo'n beste reputatie en zoals hij in dat topic bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Die gast zag ik in twee Battlefield topics ook al flink trollend bezig en in het StarWars Kotor topic ook. Echt een irritant figuur, constant anderen beschuldigen van trollen terwijl hij zelf de grootste troll is en uitermate sfeerverziekend bezig is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik heb hem een 0 gegeven. Overigens staat ie gemiddeld nog steeds op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Zoijar schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:04:
Verwijderd en gemaild!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tsurany schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:53:
Die gast zag ik in twee Battlefield topics ook al flink trollend bezig en in het StarWars Kotor topic ook. Echt een irritant figuur, constant anderen beschuldigen van trollen terwijl hij zelf de grootste troll is en uitermate sfeerverziekend bezig is.
Ok, maar hier is dit topic dus niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Desalniettemin mag er tegen z'n gredrag op de FP imho wel opgetreden worden.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 20-01-2012 15:20 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:56:
[...]

Ik heb hem een 0 gegeven. Overigens staat ie gemiddeld nog steeds op +1.
Ik zit te twijfelen tussen 0 en -1. Hij probeert mensen te verbeteren terwijl hijzelf nou ook niet uitblinkt. Zo begint hij zijn post zonder hoofdletter en is het concept van elke zin op een nieuwe regel nou ook niet bijzonder fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Hij staat nu op 0, maar nog wel een beetje wankel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pure warez post nogmaals: Anoniem: 420974 in 'nieuws: Stemming over omstreden piraterijwet is uitgesteld'

Edit: Shoot had een edit moeten zijn :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Zijn weg.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Daar wordt je niet vrolijk van, nee... :/

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

NSG in 'reviews: HTC Sensation XE: meters in het rood'
0 of +1?
Ik twijfel een beetje....ik heb uiteindelijk een 0 gegeven omdat hij het niet inhoudelijk heeft over de review, maar over een abonnement/toestelkeuze wanneer zijn abonnement afloopt....
Tis wel deels ontopic, maar het heeft niks met toestel specifieke dingen te maken...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Niets, gewoon een 0 (beetje onzingepraat over WO3, wat uiteraard nergens op slaat) is wel irrelevant, maar niet ongewenst.

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 20-01-2012 18:53 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:53:
Niets, gewoon een 0 (beetje onzingepraat over WO3, wat uiteraard nergens op slaat) is wel irrelevant, maar niet ongewenst.
Ok mss wat overdreven, maar de dreiging op een cyberwar is nog nooit zo groot geweest.
En waarover het artikel gaat was deels de oorzaak van de eerste aanval... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:55:
[...]
Ok mss wat overdreven, maar de dreiging op een cyberwar is nog nooit zo groot geweest.
En waarover het artikel gaat was deels de oorzaak van de eerste aanval... ;)
Als je de volgende keer, en die komt, er een "leuk" verhaaltje van maakt, waarin b.v. particuliere, onschuldige, websites SOPA "tarten" door net niet rechten schendende content te plaatsen, met alle mogelijke consequenties van dien, ga je voor een +2, denk ik. ;)
Mijn website gaat dat zeker doen. Laat ze die maar onderuit halen. Dat gaat leuk worden :+

[ Voor 4% gewijzigd door Xubby op 20-01-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

RavonsDaro in 'nieuws: Microsoft gaat videoproblemen Xbox 360 te lijf'

Kan die reactie, en alles eronder, niet door het vacuum gezogen rioolputje worden afgevoerd? Gaat werkelijk nergens over zo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wildhagen schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:14:
RavonsDaro in 'nieuws: Microsoft gaat videoproblemen Xbox 360 te lijf'

Kan die reactie, en alles eronder, niet door het vacuum gezogen rioolputje worden afgevoerd? Gaat werkelijk nergens over zo.
Inderdaad, heel dat draadje staat inmiddels gelukkig op -1, alleen deze kan nog wel zetje gebruiken:
Jewcookie in 'nieuws: Microsoft gaat videoproblemen Xbox 360 te lijf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd... hij vraagt nota bene zélf om een -1, en dan geven een stel idioten hem +2 en +3... volgens mij willen er een ste1l van hun modrechten af ofzo....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
In die thread stonden alleen -1-reacties, dus ik heb de parent maar op -2 gezet :) Mismodders gaan we naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Dit betoog heeft m.i. te veel scherpje randjes voor een +3... Zelf heb ik er een +1 voor gegeven.
Moby Dick in 'reviews: Sopa en pipa: een zwarte dag voor het internet'

edit:
Oops, deze reactie is al te oud :P * Herman faal

[ Voor 12% gewijzigd door Herman op 20-01-2012 20:52 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

IStealYourGun in 'nieuws: Amerikaanse politiek trekt omstreden sopa- en pipa-wetsvoorstellen in'
Deze reactie krijgt zowel -1 als +3, maar +1 lijkt me een betere score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Ik vind 0 wel genoeg eerlijk gezegd. Zo veel stelt het niet voor en dan afsluiten met de WC eend line maakt het bij mij snel een 0.

@Herman: als RoD, Cloud en Kixtart hem ook nog even modden staat ie zo alsnog op +1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is mijn reactie offtopic?

Verwijderd in 'nieuws: Google maakt Plus-netwerk verplicht voor nieuwe accounts'

Ik geef een ontopic aanvulling dat het Google+ account is te deactiveren/verwijderen na registratie. Dat staat in het hoofdartikel niet vermeld. Tenzij de quote uit nu.nl niet klopt. Die kans is natuurlijk nogal groot bij deze site. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Lijkt me gewoon ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 16:58

player-x

Disruptive by design

player-x in 'nieuws: MegaUpload neemt bekende advocaat in de arm'

Als reactie op een reactie dat Kim zo een idioot is.
quote: player-x
Het gaat er niet om of hij wel of niet een idioot is, waarom worden deze dingen altijd in het persoonlijke getrokken? :?

Waar het om gaat is, of dat MU de wet in dermate heeft overtreden dat het een reden is om MU te sluiten, en duizenden en duizenden mensen die MU wel legaal gebruikte, ook van hun data af te sluiten.

Als arrogante idioot zijn als hoofdeigenaar een reden was om een bedrijf te sluiten, kan men bv Facebook ook wel sluiten.
Krijg hier 6x off-topic / Irrelevant, volgens mij gaat het bij de sluiting van MU niet om wat voor een idioot Kim dotcom is, maar of dat het bedrijf MU verkeerde dingen heeft gedaan.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 18:30
Verwijderd in 'nieuws: MegaUpload neemt bekende advocaat in de arm'

Ik vind elke verwijzing naar Hitler hier niet thuis horen. Dus ook deze niet.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

player-x schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:17:
[...]
Krijg hier 6x off-topic / Irrelevant, volgens mij gaat het bij de sluiting van MU niet om wat voor een idioot Kim dotcom is, maar of dat het bedrijf MU verkeerde dingen heeft gedaan.
Jouw reactie staat nu op 30x +1 dus het lijkt erop dat die 0-gevers van mening veranderd zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

tweaker2010 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:41:
Jouw reactie staat nu op 30x +1 dus het lijkt erop dat die 0-gevers van mening veranderd zijn. ;)
Staat 6x niet gelijk aan een boost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
player-x schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:51:
[...]

Staat 6x niet gelijk aan een boost ?
Hoeft niet. Er zijn ook mensen met een 6x weging!

@KevimP: reactie aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze reactie en de reacties eronder zijn als offtopic/ongewenst gemod,
Verwijderd in 'nieuws: Google maakt Plus-netwerk verplicht voor nieuwe accounts'

Maar er wordt toch gevraagd naar manier hoe je het surfen google-vrij kunt aanpakken in deze post:
WOteB2 in 'nieuws: Google maakt Plus-netwerk verplicht voor nieuwe accounts'

Lijkt mij onterecht dat de reacties (waaronder de mijne) als offtopic / ongewenst worden gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=5269714

Stom foutje gemaakt en nu ben ik ongewenst gemod, lijkt me een beetje overdreven. Reactie hier ook op aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 17-09 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Dat gaat je om Tk55 in 'nieuws: XBMC geport naar goedkope Raspberry Pi-pc' denk ik? Ik heb hem op 0 gezet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad een interessante post, maar +3 lijkt me teveel van het goede. Ik geef ook +2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Brummetje in 'nieuws: Groei Windows Phone Marketplace in een maand fors toegenomen'
Deze lijkt me geen +1 waard, ik dacht meer aan -1.

Edit: DeTinuxNL in 'nieuws: Groei Windows Phone Marketplace in een maand fors toegenomen'
deze mag wel op +2 ipv +1.

[ Voor 31% gewijzigd door tweaker2010 op 23-01-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Worden reacties bij .plans net zo 'streng' gemod als bij normale nieuwsartikelen? De mods bij plan: Maak kans op een jaarabonnement CoD Elite zijn namelijk ontzettend krom. Reacties als 'Ik doe mee, voor de Xbox 360, krijgen een +1. Reacties zoals 'Jammer dat het niet voor de PC is', of redelijk onderbouwde 'Ik doe niet mee, want CoD is niet mijn ding' worden standaard keihard op -1 gemod. Sommige reacties kunnen wel wat subtieler, maar het meeste lijkt me echt puur pro-console meningmodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
"Ik doe (niet) mee" is volstrekt zinloos, want daarvoor is nou juist die poll in de .plan zelf. Dus een -1 of 0 lijkt me een goede score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Bij polls zet ik 'ik ook'-achtige reacties zonder verdere inhoud meestal op 0. Een -1 is te zwaar, het ligt gewoon in het verlengde van de poll, al voegt het niets toe.

En over reacties over de pc:
Zen!th in 'plan: Maak kans op een jaarabonnement CoD Elite' hoort bijvoorbeeld niet op -1;
Verwijderd in 'plan: Maak kans op een jaarabonnement CoD Elite' wel.

Reacties dat ze niks met CoD hebben kom ik zo snel niet tegen op -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

En dit soort reacties dan?
actionInvoke in 'plan: Maak kans op een jaarabonnement CoD Elite' (voegt niets toe maar krijgt +3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Dirk schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:08:
Reacties dat ze niks met CoD hebben kom ik zo snel niet tegen op -1?
PepijnK in 'plan: Maak kans op een jaarabonnement CoD Elite' bijvoorbeeld.
Hij onderbouwt zijn mening enigzins, speelt niet op de man en is ook zeker geen troll. Hij zegt gewoon wat hij vindt. Ik heb hem een '0' gegeven, maar een -1 verdient hij zeker niet.

Edit: Staat ondertussen op 0. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Awesome op 24-01-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
player-x in 'reviews: Drie nieuwe ssd's onder de loep' hoort gewoon op +1, Swordlord in 'reviews: Drie nieuwe ssd's onder de loep' was ruimschoots eerder.
Die voegt inderdaad niets toe, de +3 is gewoon een mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bigg Balls in 'nieuws: Rechter verbiedt verkoop Samsung Galaxy Tab 10.1 niet'
3x +3 meningmod? Ik vind deze reactie hooguit een 0 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
+3 is inderdaad meningmodden. Maar waarom is deze reactie niet gewoon +1 waard? Hoewel ik de mening uit die reactie niet deel, is het m.i. gewoon een (eenvoudig)gemotiveerde opinie :)

edit:
@ Dirk, goed punt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Herman op 24-01-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
De manier waarop hij zijn reactie afsluit, door zijn mening te poneren als een voldongen feit waar niet over te discussiëren valt, maakt dat ik hem een 0 geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

manuarmata in 'nieuws: Wegener-sites en -apps gaan achter paywall - update'
+1. Ik vind hem gewoon leuk. +2 Hoeft niet, en er "missen" nog wat 0 en -1 compensatie mods, die meestal al wel aanwezig zijn, maar nu (gelukkig) nog niet. ;)

@bazs2000: 0 (en -1) Mag je natuurlijk ook geven omdat je het een grap van niks vind, danwel het een ongewenste reactie vind. Dat laatste lijkt me wat overdreven, maar ze worden gewoon gegeven (ook) op grappen ... ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Xubby op 24-01-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Dit is niet hoe ik het normaal gesproken zou doen maar deze heeft van mij een +1 gekregen.
Dat is een grappige reactie en die moeten zeker kunnen, die ga ik echt niet afstraffen met een 0. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gnermo in 'nieuws: KPN legt verzoek om blokkade The Pirate Bay naast zich neer'

Mooie fipo voor de -2? :)

Krijgt wel +1's en zelfs +3's....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Hoezo? Dit is geen fipo-hunter, dit is gewoon iemand die in te weinig woorden neerzet wat hij ervan denkt, en toevallig als eerste. Zulke reacties worden ook vaak zat later gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het iig teveel naar fipo smaken, weinig inhoud en wel erg snel na het posten van het artikel gepost.. Maargoed, als een +1 / +3 acceptabel is voor die reply, vind ik het ook prima hoor. Ik meld hem alleen maar. Je moet maar kijken wat je er mee doet.

Gotcha92 in 'nieuws: KPN legt verzoek om blokkade The Pirate Bay naast zich neer'

Oproepen tot het plegen van geweld, is dat wel reden voor -2?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Die +3's zijn niet acceptabel, ik zeg enkel dat ik het geen typische fipo is die bestreden zou moeten worden.

En die andere reactie is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'nieuws: KPN legt verzoek om blokkade The Pirate Bay naast zich neer'

Waarom krijgt dat -1? Is toch gewoon een ontopic antwoord op de vraag? Dit lijkt me rieken naar meningmodden. Alles anti-BREIN lijkt hoge scores te krijgen, en nuancerende replies worden weggedrukt naar -1 en 0.

Geld overigens zeker niet alleen voor mijn eigen reactie, het hele artikel is er van vergeven. Tweede voorbeeld: coptician in 'nieuws: KPN legt verzoek om blokkade The Pirate Bay naast zich neer'

Lijkt me gewoon +1, geen +2. Exact dezelfde reactie als die eromheen (die +1 krijgen), maar dan de anderen kant op, en dan is het meteen +2...

[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 24-01-2012 16:55 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Probeert met weinig woorden iets duidelijk te maken en dat 3 minuten na plaatsing van het artikel. Wat mij betreft niks meer of minder dan een 0 waard.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Shamalamadindon in 'nieuws: Brein daagt hoster torrentsite voor de rechter'

Beetje flamen? Hij heet Kuik, geen Kuikentje... als je niet gewoon echte namen kunt gebruiken is het wellicht verstandiger om maar niet te reageren. Het is niet alsof de reactie verder iets toevoegt.

Ik ga dan ook voor de -1, niet de 0 waar hij nu (mede met dank aan nogal wat +1's, +2's en zelfs +3's) op staat? Of is dat te streng?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Vind ik wel. Een onschuldig woordgrapje imho. Krijgt een 0 van mij.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Bij meer inhoud zou ik het gedogen,nu toch maar niet. Reactie doet alleen maar afbreuk en voegt geen zak toe.
Meer dan een -1 zie ik er niet in.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wildhagen schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:53:
wildhagen in 'nieuws: KPN legt verzoek om blokkade The Pirate Bay naast zich neer'

Waarom krijgt dat -1? Is toch gewoon een ontopic antwoord op de vraag? Dit lijkt me rieken naar meningmodden. Alles anti-BREIN lijkt hoge scores te krijgen, en nuancerende replies worden weggedrukt naar -1 en 0.

Geld overigens zeker niet alleen voor mijn eigen reactie, het hele artikel is er van vergeven. Tweede voorbeeld: coptician in 'nieuws: KPN legt verzoek om blokkade The Pirate Bay naast zich neer'

Lijkt me gewoon +1, geen +2. Exact dezelfde reactie als die eromheen (die +1 krijgen), maar dan de anderen kant op, en dan is het meteen +2...
Beide reacties +1 gegeven. Zijn niet meer en ook niet minder waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:49

RayNbow

Kirika <3

.oisyn schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:28:
Vind ik wel. Een onschuldig woordgrapje imho. Krijgt een 0 van mij.
Kun je M$ dan ook onder de categorie onschuldige woordgrappen schuiven? ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, niet echt. Da's ronduit een troll, net als Linsux, Appl€ en meer van dat soort basisschool-onzin.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat, en frequentie maakt ook heel wat uit. Als iedereen continu Kuikentje schreef zoals dat met M$ gebeurde in het verleden dan had ik er ook anders tegenaan gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:49

RayNbow

Kirika <3

[google=brein kuikentje site:tweakers.net]? :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Eens met diverse heren hierboven :)

Verbasteren van namen getuigt m.i. van een bijzonder laag niveau. Dat zou ik niet willen toejuichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 10:13
Deze twee:
10 feet high in 'nieuws: Brein daagt hoster torrentsite voor de rechter'
10 feet high in 'nieuws: Brein daagt hoster torrentsite voor de rechter'

Gewoon even common sense gebruiken, maar sommigen hier zien dat liever niet, want dan kunnen ze torrentsites niet goedpraten.
Gewoon on-topic, beiden hebben 10x 0 en 1x -1.

Duidelijke meningmods dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Wolfos op 24-01-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jep, beiden zijn gewoon +1 idd. Meningmodders zijn weer op het oorlogspad kennelijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Dit is gewoon een opsomming van voorheen genoemde feiten, inclusief wat foutieve informatie:
.oisyn in 'nieuws: Databasestoring legt internetbankieren ING plat'
Daarnaast voegt dit echt niet veel toe aan de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Wolfos schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:30:
Dit is gewoon een opsomming van voorheen genoemde feiten, inclusief wat foutieve informatie:
.oisyn in 'nieuws: Databasestoring legt internetbankieren ING plat'
Daarnaast voegt dit echt niet veel toe aan de discussie.
+2 gegeven.
Heb er zelf ook onder gereageerd. Dat met die login cookie (onthoud gebruikersnaam) is wel interessant, als ze blijven staan, na sluiten van de bank sessie ...
Verder wijst ie je er terecht op dat het meenemen van dit soort spullen in één tas een risico kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Al eerder ter sprake gekomen, ik vind het toch echt een -1 waard. Verder komt deze woordspeling wel vaker voor en vind ik het ook overduidelijk denigrerend. Net zoals M$, is zeggen dat iemand een kuiken is een andere vorm om te zeggen dat je iemand dom vind.

Dus wat mij betreft mag die echt wel op een -1 komen te staan, staat nu op 0. Misschien ook een idee om even naar de +2 en +3 mods te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

-1 gegeven maar ik kan niet genoeg lood in het schaaltje leggen om hem goed te krijgen. De hogere waarderingen maken het een lastige klus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
crizyz schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 04:11:
Al eerder ter sprake gekomen, ik vind het toch echt een -1 waard. Verder komt deze woordspeling wel vaker voor en vind ik het ook overduidelijk denigrerend. Net zoals M$, is zeggen dat iemand een kuiken is een andere vorm om te zeggen dat je iemand dom vind.

Dus wat mij betreft mag die echt wel op een -1 komen te staan, staat nu op 0. Misschien ook een idee om even naar de +2 en +3 mods te kijken.
Volgens mij is het gewoon een koosnaampje voor de internettroll Tim Kuik, ik heb in ieder geval nooit iemand de term kuiken horen gebruiken om te zeggen dat iemand dom is. Of de reactie veel toevoegt is natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 17-09 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

Hij staat nu op +1 (Waar hij hoort te staan) maar er lijkt iemand te zitten meningsmodden/mismodden
D4NG3R in 'nieuws: RuneScape-ontwikkelaar wint rechtszaak van botmaker'

-1 ongewenst x2?..

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 25-01-2012 10:32 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hadespuiter in 'nieuws: Apple verkoopt recordaantal iPhones'
Deze krijgt maar liefst 3x +3 en staat op +1, terwijl mijn reactie eronder een 0 krijgt... Hoezo meningmodden?
tweaker2010 in 'nieuws: Apple verkoopt recordaantal iPhones'

[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 25-01-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Beetje een flauw grapje, hoger dan een 0 kan ik hem niet geven. -1 hoeft voor mij ook weer niet.
Die van jou vind ik eigenlijk ook off-topic, want het is een artikel over iOS en dan begin je weer af te dwalen.

[ Voor 37% gewijzigd door Wolfos op 25-01-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 17-09 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

tweaker2010 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:51:
Deze krijgt maar liefst 3x +3 en staat op +1, terwijl mijn reactie eronder een 0 krijgt... Hoezo meningmodden?
Jouw reactie geboost op +1. Staat nu op +1 waar hij (imho) hoort. De reactie daarboven krijgt van mij een 0.

Ik moet wel zeggen dat de reactie van jouw net tussen Offtopic en Ontopic hangt.

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 25-01-2012 11:39 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

18x 0 en 6x -1, voor een reactie die volgens mij behoorlijk on-topic is, zijn er mensen met verhoogde modstatus die mij niet mogen of zo, want ik ging van het ene moment in de ander met 6x stemmen omlaag.

player-x in 'nieuws: Google biedt geen privacy-opt-out meer voor eigen diensten - update'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
player-x schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:29:
18x 0 en 6x -1, voor een reactie die volgens mij behoorlijk on-topic is, zijn er mensen met verhoogde modstatus die mij niet mogen of zo, want ik ging van het ene moment in de ander met 6x stemmen omlaag.

player-x in 'nieuws: Google biedt geen privacy-opt-out meer voor eigen diensten - update'
We doen hier geen uitspraken over wie of hoe je reactie is/heeft gemodereerd. Verder staat de score gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015

Drunk3nD3m0n

<|:-) I'm a Wizard !

Goedendag beste mede tweakerenaaren :D

ik zou hierbij graag een paar mensen aanspreken om de boostknop eens boven te halen er staan 2 reacties op het artikel nieuws: Brein daagt hoster torrentsite voor de rechter

die mij niet echt zo aanspreken wegens de mensen die het grappig vinden om nutteloze +3tjes uit te delen
naarwaar op deze reactie's

D-Day in 'nieuws: Brein daagt hoster torrentsite voor de rechter' ( de minst erge )

en deze die ik nogal een beetje over the top vind :D
278119 in 'nieuws: Brein daagt hoster torrentsite voor de rechter'

[ Voor 0% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 25-01-2012 14:07 . Reden: ze staan op -1 thnx ]

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

en deze die ik nogal een beetje over the top vind :D
278119 in 'nieuws: Brein daagt hoster torrentsite voor de rechter'
Die laastste mag ook wel op -2, denk ik.
@RoD: Dat soort verwensingen lijkt me inderdaad niet horen ... ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Xubby op 25-01-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb em op -1 gefixeerd, en ik ga even duidelijk maken dat dit niet hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Verwijderd in 'reviews: Shootout: de goedkoopste Windows Phones'
Waarom krijgt deze zoveel -1's, omdat hij aangeeft WP7 zelf niet zo goed te vinden?
Ik vind het een redelijk onderbouwde mening die daarom van mij +1 krijgt. De reactie is wel aan de lange kant, en wat negatief, waardoor ik een 0 ook prima vind.

Relief2009 in 'reviews: Shootout: de goedkoopste Windows Phones'
+1 lijkt me wel genoeg.

arnoudwokke in 'reviews: Shootout: de goedkoopste Windows Phones'
arnoudwokke in 'reviews: Shootout: de goedkoopste Windows Phones'
Beide reacties van redacteur Arnoud Wokke zijn erg informatief, maar ook dermate (of zelfs onmisbaar bij het artikel) dat ze +3 zouden moeten krijgen?
Let wel, ik vraag het me oprecht af; het is niet bedoeld als commentaar.

[ Voor 50% gewijzigd door Ghost Dog op 25-01-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby

Xubby

just waddling around ...

Ghost Dog schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:26:
Verwijderd in 'reviews: Shootout: de goedkoopste Windows Phones'
Waarom krijgt deze zoveel -1's, omdat hij aangeeft WP7 zelf niet zo goed te vinden?
Ik vind het een redelijk onderbouwde mening die daarom van mij +1 krijgt. De reactie is wel aan de lange kant, en wat negatief, waardoor ik een 0 ook prima vind.
[...]
0 Gegeven, vind ik wel genoeg:
"Als binnenkort MS met zijn $49 phones komt en die ook in de schappen van de Aldi en Wibra te vinden zijn, zal het imago van de poor man's phone definitief gevestigd worden.
[...]
Door deze strategie om als prijsbreker door te breken, zal het imago van deze toch al niet erg aansprekende smartphone verder verlagen. Ik denk dat dit een van de redenen is dat MS met dit product gaat falen. Smartphones zijn namelijk bij uitstek imago producten zelfs nog meer als de auto. Het is jouw extensie naar de wereld, het vertelt anderen wie jij bent. Eigenzinnig, no nonsense als Blackberry, elegant, innovatief, stijlvol als Apple, bruisend, vernieuwend, sociaal als Android, of saai, achterlopend als Microsoft. Hoe wil je dat de wereld jou ziet?
[...]
... misschien maakt het voor de doelgroep wel niets uit wat er op geplakt wordt."

Ik zal dit even kort proberen samen te vatten in mijn eigen woorden: Als je een achter de trends aan hobbelende, bij de Aldi winkelende, naar vooral goedkope hardware zoekende, niet in merken geïnteresseerde consument bent, koop dan een WP 7 gsm. Maar wacht nog even op de 3 voor de prijs van 2 voordeel actie ...
Gut, ben ik nu echt op de tenen van MS klanten gaan staan dansen, was me nog niet opgevallen ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Kan aan mij liggen maar ik zie geen raakvlak,kom hier niet hoger dan een 0. Altijd maar die kromme vergelijkingen en ook nog eens zonder diepgang.
Ryack in 'nieuws: MegaUpload-oprichter blijft in voorarrest'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

pcgek schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:56:
Kan aan mij liggen maar ik zie geen raakvlak,kom hier niet hoger dan een 0. Altijd maar die kromme vergelijkingen en ook nog eens zonder diepgang.
Ryack in 'nieuws: MegaUpload-oprichter blijft in voorarrest'
Ik vind het wel een grappige (maar scheve) vergelijking, dus heb +1 gegeven.
Alles hoger dan dat vind ik echter niet te beargumenteren.

Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.