- Probeer de drie classes even uit, alsmede de vehicles. Kijk dan even wat je het leukst vindt (kunnen een paar dingen zijn) en ga dat oppakken. Wat ik bijv doe is: infantry + jets. Dit kan ik nu beiden goed, begin nu langzaamaan de tank er steeds meer bij te pakken, next stage: choppers.dirkjesdirk schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:23:
Graag tips voor een beginnende FPS player die net de offline story met moeite op easy heeft afgerond.![]()
Als een een quick MP game start lig ik binnen 20 seconden op m'n rug.en na de respawn binnen 10 seconden.
Zo is er dus niet veel aan, hoewel ik moet toegeven dat dit deels ook kwam omdat ik met open mond de omgeving aan het bewonderen was. Das natuurlijk niet zo handig
![]()
Hoe dan ook, feit is dat ik gewoon veel te weinig skills heb om aangenaam en nuttig mee te spelen. Wie heeft tips hoe je als (zeer) onervaren gamer toch een leuke MP pot kan spelen.
- Kijk ook wat guides op youtube etc. Hier is bijv een geweldige guide die het verschil tussen de rifles uitlegt: YouTube: Battlefield 3: Assault Rifle Weapon Guide
- Join altijd een squad, al is het maar voor de extra spawnpoints.
- Leer het spel map voor map kennen. Hiermee bedoel ik dat je pas een tweede map speelt, als je de eerste goed kent. Wat ik namelijk fout deed is dat ik in het begin constant op alle maps speelde waardoor niets bleef hangen en ik ze uiteindelijk langzamer leerde. Maar goed, aan de andere kant is de afwisseling die je daarmee hebt natuurlijk wel weer leuk.