Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:31
dirkjesdirk schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:23:
Graag tips voor een beginnende FPS player die net de offline story met moeite op easy heeft afgerond. :+

Als een een quick MP game start lig ik binnen 20 seconden op m'n rug. :P en na de respawn binnen 10 seconden. :P Zo is er dus niet veel aan, hoewel ik moet toegeven dat dit deels ook kwam omdat ik met open mond de omgeving aan het bewonderen was. Das natuurlijk niet zo handig ;)

Hoe dan ook, feit is dat ik gewoon veel te weinig skills heb om aangenaam en nuttig mee te spelen. Wie heeft tips hoe je als (zeer) onervaren gamer toch een leuke MP pot kan spelen.
- Probeer de drie classes even uit, alsmede de vehicles. Kijk dan even wat je het leukst vindt (kunnen een paar dingen zijn) en ga dat oppakken. Wat ik bijv doe is: infantry + jets. Dit kan ik nu beiden goed, begin nu langzaamaan de tank er steeds meer bij te pakken, next stage: choppers.
- Kijk ook wat guides op youtube etc. Hier is bijv een geweldige guide die het verschil tussen de rifles uitlegt: YouTube: Battlefield 3: Assault Rifle Weapon Guide
- Join altijd een squad, al is het maar voor de extra spawnpoints.
- Leer het spel map voor map kennen. Hiermee bedoel ik dat je pas een tweede map speelt, als je de eerste goed kent. Wat ik namelijk fout deed is dat ik in het begin constant op alle maps speelde waardoor niets bleef hangen en ik ze uiteindelijk langzamer leerde. Maar goed, aan de andere kant is de afwisseling die je daarmee hebt natuurlijk wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:42
sterker nog, je spot vaak nog 3 onzichtbare personen voor de prijs van 1!

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een heuse guide: http://www.enterbf3.com/g...aros-battlefield-3-guide/

Hij heeft wel een punt:

''Hardcore = Easycore. Don't play it if you want to improve on your strategy/teamwork. If you want mindless slaughter, go ahead and play it''

HC = niet l33t. Altijd al gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:47:
[...]

Ach gut, het is niet eerlijk? Iemand heeft eerder zijn unlocks dan jij? Grow up man, who cares? Zoek een paar leuke servers en speel daar en laat anderen lekker hun server adminnen zoals jij dat wilt. Zolang jij niet betaald voor je eigen server en anderen dat wel doen moet je je maar schikken. Zij betalen een fix bedrag en dan wil jij ze het recht ontnemen om dan net wat andere regels te hebben? Ga zelf dan eens lappen voor je eigen server.
In al die jaren Bad Company 2 en Battlefield 2 op andermans servers heb ik vrijwel nooit last gehad van zulk gedoe. Ik snap niet dat je er zo'n punt van maakt als een handvol servers moeilijk doen of eigen regels hebben.
Gozer leer eens lezen, ik zeg nergens dat ze niet hun eigen regels mogen gebruiken, maar enkel dat servers met andere regels niet onder het kopje ' ranked' thuis horen ivm eerder genoemde andere regels...
Dat jij hier meer in leest kan ik niets aan doen, blijkbaar #care je net iets te veel...

En fyi ik betaal al jaren voor m' n eigen servers.

Zie het zo: We gaan een potje voetballen, als jij scoort telt krijg je 1 punt, als ik scoor krijg ik 2 punten, want ik onderhou in m'n vrije tijd het veld. Das toch ook niet fair?

[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 28-11-2011 14:40 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 13:11
Tnx voor alle tips. Ik ga ze toepassen. Is er overigens een server voor n00bs?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:54:
[...]

Nee ik vind het gewoon idioot dat er hier een paar figuren zijn die gaan klagen over andermans servers waar ze zelf niks voor betalen en die anderen maandelijks flink wat geld voor neer leggen. Server admins mogen geen rechten meer hebben op servers waar ze voor betalen? Pardon? Stelletje profiteurs, lekker op andermans kosten spelen en vervolgens gaan klagen als iemand een keer andere regels ziet.

En kennelijk hechten mensen wel heel veel waarde aan stats als het zo'n ramp is als anderen iets meer verdienen. Waarschijnlijk ook de mensen die zelf nooit mee kunnen komen en daardoor enorm lage stats hebben, anders snap ik niet waarom je er moeilijk over doet.
Het manier van communiceren kan ik al opmaken dat jij een waardeloze admin bent.
Mensen die op eeen dak liggen gaan kicken. royal sadness.
Jij gaat mij ook zeker kicken omdat ik mijn tank altijd parkeer IN de huizen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
1
SCAR-H
275 Kills
2
AKS-74u
138 Kills
3
M4A1
104 Kills

Ik twijfel hard tussen deze 3 wapens... Ben nu met de M4A1 begonnen. Schiet iets fijner op afstand heb ik het idee. Iemand enige voorkeur tussen deze 3?

[ Voor 9% gewijzigd door Eikkie op 28-11-2011 14:53 ]

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 22:31
@Eikkie, ik ga voor de M4A1 vooral met IRNV erg lekker. Ik gebruik hem wel in de single shot modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:48
dirkjesdirk schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:48:
Zoek maar op 'Noob' in je server browser, je zal wel eentje vinden :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
ThaJoop schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:53:
@Eikkie, ik ga voor de M4A1 vooral met IRNV erg lekker. Ik gebruik hem wel in de single shot modus
Ah ja, single shot modus moet ik nog even aan wennen :) Vooral voor dichtbij 8)

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJoop
  • Laatst online: 27-03 22:31
Eikkie schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:59:
[...]

Ah ja, single shot modus moet ik nog even aan wennen :) Vooral voor dichtbij 8)
tja gewoon sneller en vaker klikken ;) Ik heb het alleen kloten, dat je elke keer dat je doodgaat weer de andere shot modus moet selecteren, aangezien die steeds automatisch op automatic gaat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:34

IceStorm

This place is GoT-like!!!

dirkjesdirk schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:48:
Zijn er genoeg. Ik speel zelf (als er geen vrienden zijn om mee te spelen) ook vaak op een n00b server. Ik zou in het begin ook niet meteen op 64-man servers gaan spelen, die kunnen nogal hectisch overkomen.

Ik ben zelf ook geen enorme FPS'er (meer) en ik vond het begin ook echt erg pittig. Chaotisch was het codewoord.
Zoals eerder gezegd, kies eerst een class uit die je leuk vind. Voor mij is dat Engineer (altijd iets bij de hand om tanks te mollen en te repairen ;)) geworden. En dan heb je de pech dat je eerste wapen zonder extra scopes, laser sights, grips en barrels gewoon best wel lastig is. Even doorbijten zou mijn devies zijn. Ik ben er nog steeds niet 'goed' in maar vermaak me prima.
Ben altijd wat onvoorzichtig, ga dus vaak dood maar pak wel weer relatief veel punten door captures.

En voor de afwisseling kun je altijd in vehicles gaan zitten, rondvliegen of eens een rondje gunner gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Die harriers lijken me echt de max, beetje combi tss jet en attack heli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
tumtum100 schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:46:
Wow deze kill vond ik toch wel prachtig van me zelf, hij zat in die tower boven die boom
[afbeelding]
Waarom ben je meteen een noob als je in die toren een IKEA tent hebt opgezet?
Ik kan alle spots overzien en een shitload aan informatie geven aan mijn team over waar iedereen zit.
Via TS stel ik ze dan op de hoogte bij welke capture points bijna tot geen vijanden zitten.

Ik ben daar een vrij makkelijke target, als de tegenstander daar geen moeite voor wil doen is dat hun probleem. Caspian border heeft ook een leuke toren.

Lijkt mij dus de ideale plaats voor één recon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ploeg400 schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:06:
[...]

Waarom ben je meteen een noob als je in die toren een IKEA tent hebt opgezet?
Ik kan alle spots overzien en een shitload aan informatie geven aan mijn team over waar iedereen zit.
Via TS stel ik ze dan op de hoogte bij welke capture points bijna tot geen vijanden zitten.

Ik ben daar een vrij makkelijke target, als de tegenstander daar geen moeite voor wil doen is dat hun probleem. Caspian border heeft ook een leuke toren.

Lijkt mij dus de ideale plaats voor één recon.
Yup, is het ook. Maar dan niet op de top, daar kan je je spawnbeacon goed neerzetten ook voor de rest van je squad.

Ik ga dan liever een niveautje lager zitten, of op 1 van die grote oliereservoirs, daar word je minder snel gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:52:
Het manier van communiceren kan ik al opmaken dat jij een waardeloze admin bent.
Mensen die op eeen dak liggen gaan kicken. royal sadness.
Jij gaat mij ook zeker kicken omdat ik mijn tank altijd parkeer IN de huizen.
Wie zegt dat ik op die manier onze servers beheer? Wij hebben zeer duidelijke regels waar niemand van af wijkt tijdens het beheren. Enkel vind ik het idioot dat iemand anders beschuldigd wordt van alles en nog wat enkel omdat zij andere regels verkiezen. Dat heet opkomen voor je mede admins.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Laatst online: 17-09 13:51
Kijk ik denk dat je 2 verschillende soorten Admins rondlopen

Je hebt admins die er moeite voor doen om het spel voor iedereen zo leuk mogelijk te maken en die dus bijna niet kicken tenzij bijv veel teamkillen of baserapen

Daarbij heb je ook admins die jou kicken als je hun 3x heb gekilled en slecht tegen hun verlies kunnen.

Ik denk het beste wat je als speler kan doen is een server zoeken waar jij je thuis voelt en daar zoveel mogelijk op blijft spelen. Misschien heb jij een hekel aan rockets op infantry en zoek je dus een server op die deze regel hanteert. Heb je er geen problemen mee dan zoek je een server op die deze regel niet hanteert.

Bij ons op de server is eigenlijk alles wel toegestaan zolang het maar leuk blijft voor beide partijen
geen baserape dus. En we hebben wel een aantal keer iemand gekicked omdat ze rockets als primaire wapens gingen gebruiken en na meerdere waarschuwing niet luisteren is het kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
mngm schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:05:
Die harriers lijken me echt de max, beetje combi tss jet en attack heli :)
Het zijn F-35's maar nu ben ik aan het muggeziften ;)
Het is inderdaad een mooie combi.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:24
Vraagje over dat knifen. Als er iemand ligt en ik wil knifen. Wat is het slimst. Er heen, op hem gaan staan en 1x kort op F drukken? Of langer inhouden? Wat werkt het beste..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:32:
Vraagje over dat knifen. Als er iemand ligt en ik wil knifen. Wat is het slimst. Er heen, op hem gaan staan en 1x kort op F drukken? Of langer inhouden? Wat werkt het beste..?
klein beetje er op staan en van achter, dan word ie in 1 keer geknifed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Voor zover ik weet maakt het geen fluit uit? Je moet alleen niet 'head on' gaan knifen, dat is niet effectief omdat je dan geen instakill hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Gewoon erachter gaan staat en je knife toets indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Gewoon schieten :)

Knifen in bf3 heeft meer nadelen dan voordelen.

Het is beetje een coin flip of de (knife animatie instant kill) afgaat.
Je hebt anders 3 knifes nodig voor een kill.

Tijdens de animatie ben je zeer kwetsbaar.

Kortom

Gewoon schieten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
dirkjesdirk schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:23:
Hoe dan ook, feit is dat ik gewoon veel te weinig skills heb om aangenaam en nuttig mee te spelen. Wie heeft tips hoe je als (zeer) onervaren gamer toch een leuke MP pot kan spelen.
Ga 64man spelen en pak een jeep. Ga via een omweg naar de andere kant en ga mensen aanrijden van achter!! BF3, GTA Style!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Dat er ook in de heftruck gereden kan worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ploeg400 schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:36:
[...]

Kortom

Gewoon schieten 8)
Zeker waar, maar ik wil me knife ribbons ook wel eens hebben.

Anders is het gewoon headshot met welk wapen dan ook, of C4 neerleggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zo heb ik gisteren een antiair vehicle gastje met m'n chopper beslopen, niemand wou meer gunner zijn omdat we altijd zijn first target waren. Heb ik via een omweg en echt laag over de grond gevlogen om hem van achteren te kunnen beschieten (dus zonder gunner!), dan kun je nog zo'n antiair verslaan. Van voren wordt het moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:24
[...]

Kortom

Gewoon schieten 8)
Het maakt dus niet echt uit zoals te lezen. Bij mij pakt die animatie niet altijd, óf ligt er nog een mannetje naast. Soms wíl je gewoon iemand knifen die jouw al drie keer te pakken heeft gehad. Anders inderdaad, schieten < knifen.

Nog iets. Ik had gisteren een kit opgepakt met een Stinger. Ammo was op dus ik was een chopper aan het vervelen met een con-stan-te lock. Maar het deerde hem niet! Bleef gewoon hangen zonder mij te zien. Krijgt air geen lock als ik out of ammo ben? Als dat wel is kan je behoorlijk irritant zijn voor air door iedereen wildraak constant een lock te geven ( }) )

[ Voor 22% gewijzigd door Tomino op 28-11-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
[...]

Huh? Tjidens de animatie ben je toch juist onaantastbaar? Krijg het idee dat, als ik bezig ben met een knifekill, ik gerust 10 kogels kan vangen zonder dood te gaan. Nadat de animatie is afgelopen (en ik de dogtag heb) ben ik uiteraard wel meteen dood.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
ChojinZ schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:47:
[...]

Huh? Tjidens de animatie ben je toch juist onaantastbaar? Krijg het idee dat, als ik bezig ben met een knifekill, ik gerust 10 kogels kan vangen zonder dood te gaan. Nadat de animatie is afgelopen (en ik de dogtag heb) ben ik uiteraard wel meteen dood.
Neen. Ik heb wel eens mensen van de dood gered door de knifer af te schieten voor het mes raakt, en zo ben ik zelf ook wel eens gered in de animatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 20:42
Dan krijg je toch die Savior bonus?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Joarie schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:52:
Ja, onder andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:51

codex

Geen OpenAI agent :)

ChojinZ schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:47:
[...]

Nee, dat dacht ik ook maar gisteren werd ik halverwege een animatie gekilled en mijn tegenstander leefde ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:52:
Die krijg je ook als iemand gewoon zit te schieten op een teamgenoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
unfor schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:51:
[...]

Neen. Ik heb wel eens mensen van de dood gered door de knifer af te schieten voor het mes raakt, en zo ben ik zelf ook wel eens gered in de animatie.
K. Das dan vaag. Meerdere malen in de situatie gezeten dat ik midden in een squad van de tegenpartij belanden. Aantal keren toch maar gegaan voor de knifekill en uiteindelijk ook gekregen. Maar tijdens die situatie's werd er wel op me geschoten maar kreeg ik het idee dat het niets uithaalde.

Hmmm... vanavond toch maar eens testen met wat maten... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Is al gepost.

Over knifen: Dat is inderdaad te cancellen als iemand je aanvaller killed. Egens halverwege de animatie zit de killtrigger, als je daarvoor de knifer killed dan overleeft het slachtoffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:07

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

itsleon schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:15:
Daarbij heb je ook admins die jou kicken als je hun 3x heb gekilled en slecht tegen hun verlies kunnen.
Die kwam ik van het weekend een tegen ja. Ik was zoals gebruikelijk weer aan het snipen (we speelden Kharg Island). Het ging leuk, paar mooie headshots van 300+ meter, ik stond op 9-1 ofzo. Krijg ik ineens 6 keer achter elkaar de melding "You have been killed by an admin, making room for reserved slot". Vervolgens niet gekicked (wat ik dan zou verwachten). Schijnbaar vond ie m'n killstreak niet leuk ofzo?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

F-35 :9~

Wel jammer dat die maps niet in de normale rotatie komen (toch?).

@Vimon: ik doel meer op dat je deze maps niet kan spelen met de normale BF3 wapens en voertuigen. Ook heeft niet iedereen deze maps als je geen limited edition hebt of deze uitbreiding niet koopt. Het is dus meer zoals BC2: Vietnam in plaats van een normale mappack.

[ Voor 32% gewijzigd door Gundogan op 28-11-2011 16:11 . Reden: dumdidum edit skills om fail lees skills te verbergen :X ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:06:
[...]

F-35 :9~

Wel jammer die maps niet in de normale rotatie komen (toch?).
Klopt want niet iedereen heeft die maps straks. Dus aparte rotaties van originele en BTK maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ze kwamen juist wel in de normale rotatie, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:08:
Ze kwamen juist wel in de normale rotatie, dacht ik.
Wat gebeurt er dan met mensen die op een server zitten die ineens maps gaat laden die zij niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze komen inderdaad in de normale rotatie. Denk dat de spelers die niet die map hebben dan niet naar die server verbinding kunnen maken of gekickt worden zodra die map komt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijkste (en beste) optie lijkt mij om gewoon een BTK-filter te maken. Ga je zonder BTK in een server waar de maps wel gedraaid worden dan is het een kick zodra er een komt die je niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
In de discussie over servers met custom rules; hoezo zijn noob-servers niet custom dan?
De custom regels die wij instellen kun je ook zien als een no-noob server imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Haha, dat graafmachientje is baas! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vick291
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-06 12:25
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:12:
Makkelijkste (en beste) optie lijkt mij om gewoon een BTK-filter te maken. Ga je zonder BTK in een server waar de maps wel gedraaid worden dan is het een kick zodra er een komt die je niet hebt.
die is er al, kijk maar in je server filter opties links ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:12:
Ze komen inderdaad in de normale rotatie. Denk dat de spelers die niet die map hebben dan niet naar die server verbinding kunnen maken of gekickt worden zodra die map komt.
Ah mooi voor de mensen die grotere mappen willen dus, want ze lijken toch een slag groter dan wat we nu hebben.

En je zal inderdaad wel een kick + melding krijgen dat je B2K niet hebt zodra een map uit die pack wordt geladen. En ook extra filter opties om te filteren op servers die geen B2K maps draaien of juist alleen maar.

(zou trouwens ook wel mooi zijn als er ook pack komt met echt kleine mappen, weinig spelers en infantry only, goed voor de variatie en wordt BF3 echt voor ieder wat wils) (tenzij het te veel fragmentatie in de playerbase oplevert ;) )

[ Voor 15% gewijzigd door Gundogan op 28-11-2011 16:19 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Wie weet de datum waarop het Back 2 Karkie mappack uitkomt? Dice zegt zelf een maand ná de release. Die maand is om. En hoe zit het met de weapon packs? Moet je die kopen? A la spect act in BFBC2? Enne ik begin toch echt te twijfelen aan het vroeg bestellen icm limited edition. Ik betaal de hoofdprijs om vroeg te reserveren en bij de introductie is het spel gewoon 10 € goedkoper. Hoezo naaistreek?!

Dan een frustratie mijnerzijds. In Bf2 kon je in een tank je secondary als machinegeweer instellen. Nu moet je eerst op 2 drukken en dan kun je infanterie uitschakelen (CQB). Zie ik een optie in de key bindings over het hoofd?

Sinds kort heb ik ook problemen met mijn vizier. Als je van primairy naar secondary gaat, heeft mijn bv 1911 het vizier van de m320. Ik moet dan even snel naar een ander wapen scrollen en weer terug om het op te lossen.

Off-topic: kunnen we de non-discussie over Unfor zijn server met rust laten aub? Dit gaat nergens over. Hij betaald en wie baas is, bakt koek. Huur je eigen server, ga niet naar die server toe ofzo. Je gaat het toch niet veranderen en de tijd die je hieraan besteedt, kun je beter in het spel besteden.

[ Voor 15% gewijzigd door Dispenzer op 28-11-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

dit zijn nou eens potjes:

http://battlelog.battlefi...show/7803750/1/327419577/

alle 4 van de squad boven aan en mvp 1,2,3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ApC_IcE schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:36:
dit zijn nou eens potjes:

http://battlelog.battlefi...show/7803750/1/327419577/

alle 4 van de squad boven aan en mvp 1,2,3 ;)
Ik zou me dood schamen als ik in het winnende team zat.
500 ticket win... kom op man, ga het andere team eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:12:
Dit zit er al in, kijk maar bij je server filters.

Je kunt mooi aanvinken Back to Karkand ;)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:41:
[...]

Moet jij geen mensen kicken/bannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterRF
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 12:13
tha_crazy schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:25:
het is heel jammer maar voor mij is het battlefield 3 af.
hij crasht continu, eerst tijdens het opstarten en zodra ik eindelijk kan spelen en een voertuig inga crasht die weer!
ook tijdens gewoon lopen crasht die met grote regelmaat

zelfs voor de patch was het nog beter, toen crashte die alleen tijdens het opstarten en na 2-3 potjes.
maar nu, nee
Same here helaas... voor de patch viel het nog mee, maar sinds de patch heb ik nog niet 1 (letterlijk nog niet 1) potje af kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:15:
[...]

Moet jij geen mensen kicken/bannen?
Kinderachtig, net doen alsof wij constant mensen kicken/bannen... move along zoals eerder al gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Djmaddox schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:13:
[...]

Haha, dat graafmachientje is baas! :P
Inderdaad :)
Top Comments

You have been disconnected from EA online.
MeeSoPhony 3 minutes ago 78
:+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Tomino schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:44:
[...]

Het maakt dus niet echt uit zoals te lezen. Bij mij pakt die animatie niet altijd, óf ligt er nog een mannetje naast. Soms wíl je gewoon iemand knifen die jouw al drie keer te pakken heeft gehad. Anders inderdaad, schieten < knifen.

Nog iets. Ik had gisteren een kit opgepakt met een Stinger. Ammo was op dus ik was een chopper aan het vervelen met een con-stan-te lock. Maar het deerde hem niet! Bleef gewoon hangen zonder mij te zien. Krijgt air geen lock als ik out of ammo ben? Als dat wel is kan je behoorlijk irritant zijn voor air door iedereen wildraak constant een lock te geven ( }) )
Ach.... het boeit me niet echt die locks. SOFLAM geeft ook een constante lock, maar die is dan wel weer makkelijker uit te schakelen vanwege het Infrarode licht dat continu in je bek schijnt.
Het wordt pas vervelend als meerdere mensen met stingers op je schieten. Het herladen van de flares duurt even en dus ben je dan zo neer, als je niet op tijd weg kunt komen.

Heb gisteren overigens alle unlocks voor de attack heli binnen weten te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 28-11-2011 17:29 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Gratis Dr. Pepper DLC: http://forums.electronica...62-dr-pepper-codes-2.html
Voor elke key die je redeemed een nieuw fake account aanmaken, kan een willekeurig email zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door unfor op 28-11-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:32:
Gratis Dr. Pepper DLC: http://forums.electronica...62-dr-pepper-codes-2.html
Voor elke key die je redeemed een nieuw fake account aanmaken, kan een willekeurig email zijn.
Alvast een tip van flip: Doe geen moeite voor de skins tenzij je er als een clown wilt bijlopen.
Dispenzer schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:29:
Wie weet de datum waarop het Back 2 Karkie mappack uitkomt?
December. Een week nadat de PS3 hem krijgt.
En hoe zit het met de weapon packs? Moet je die kopen? A la spect act in BFBC2?
En hoe zit het met jou zoekvermogen? Er is een enkele weapon pack en alle items daarvan kan je met spelen ook unlocken.
Enne ik begin toch echt te twijfelen aan het vroeg bestellen icm limited edition. Ik betaal de hoofdprijs om vroeg te reserveren en bij de introductie is het spel gewoon 10 € goedkoper. Hoezo naaistreek?!
Ja dat vraag ik me ook af, hoezo is dat een naaistreek? Kennelijk bij de verkeerde winkel gekocht. De Wehkamp verkocht de pre-order al maanden voor onder de 40 euro. En ik neem aan dat iedereen nu al bekend is met die key sites? Dat was pas een goede optie geweest. Nog geen 30 euro voor het spel.
Dan een frustratie mijnerzijds. In Bf2 kon je in een tank je secondary als machinegeweer instellen. Nu moet je eerst op 2 drukken en dan kun je infanterie uitschakelen (CQB). Zie ik een optie in de key bindings over het hoofd?
Nee, dat is met opzet gedaan om te zorgen dat de tank wat minder sterk is en niet meer instant kan schakelen. Nu kost het even tijd en moeite. Echter met de juiste muis kan je alsnog instant wisselen.
Sinds kort heb ik ook problemen met mijn vizier. Als je van primairy naar secondary gaat, heeft mijn bv 1911 het vizier van de m320. Ik moet dan even snel naar een ander wapen scrollen en weer terug om het op te lossen.
Dat is een bug in een van de recente patches, gaat hopelijk weer opgelost worden. Heb er zelf inderdaad ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Dispenzer schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:29:
Wie weet de datum waarop het Back 2 Karkie mappack uitkomt? Dice zegt zelf een maand ná de release. Die maand is om. En hoe zit het met de weapon packs? Moet je die kopen? A la spect act in BFBC2? Enne ik begin toch echt te twijfelen aan het vroeg bestellen icm limited edition. Ik betaal de hoofdprijs om vroeg te reserveren en bij de introductie is het spel gewoon 10 € goedkoper. Hoezo naaistreek?!

Off-topic: kunnen we de non-discussie over Unfor zijn server met rust laten aub? Dit gaat nergens over. Hij betaald en wie baas is, bakt koek. Huur je eigen server, ga niet naar die server toe ofzo. Je gaat het toch niet veranderen en de tijd die je hieraan besteedt, kun je beter in het spel besteden.
December heb ik gehoord/gelezen/vernomen. Exacte datum weet ik echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:38:
[...]

Alvast een tip van flip: Doe geen moeite voor de skins tenzij je er als een clown wilt bijlopen.

[...]

December. Een week nadat de PS3 hem krijgt.

[...]

En hoe zit het met jou zoekvermogen? Er is een enkele weapon pack en alle items daarvan kan je met spelen ook unlocken.

[...]

Ja dat vraag ik me ook af, hoezo is dat een naaistreek? Kennelijk bij de verkeerde winkel gekocht. De Wehkamp verkocht de pre-order al maanden voor onder de 40 euro. En ik neem aan dat iedereen nu al bekend is met die key sites? Dat was pas een goede optie geweest. Nog geen 30 euro voor het spel.

[...]

Nee, dat is met opzet gedaan om te zorgen dat de tank wat minder sterk is en niet meer instant kan schakelen. Nu kost het even tijd en moeite. Echter met de juiste muis kan je alsnog instant wisselen.

[...]

Dat is een bug in een van de recente patches, gaat hopelijk weer opgelost worden. Heb er zelf inderdaad ook last van.
Zat er anders al in de beta in :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Is er eigelijk iemand die elke match z'n skin aanpast?

Vraag ik me gewoon af, want je unlocked ze wel allemaal, maar om elke keer voor een match te gaan kieze welke je neemt, daartegen is het spel waarschijnlijk al begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantasma schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:44:
Is er eigelijk iemand die elke match z'n skin aanpast?

Vraag ik me gewoon af, want je unlocked ze wel allemaal, maar om elke keer voor een match te gaan kieze welke je neemt, daartegen is het spel waarschijnlijk al begonnen.
Ik hoef mijn skin nooit aan te passen.
Ik gebruik de Ops skin en staat hier aldoor standaard ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wissel indien nodig naar de SpecOps Black skin, werkt goed tegen die IRNV en maakt je in schaduwen en gebouwen een stuk minder zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:25
Die skin moet je die altijd opnieuw instellen eenmaal je BF3 hebt afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Maar eigenlijk kun je in je eentje met rpg of stinger/igla niks tegen luchtvoertuigen beginnen? Je doet niks tegen flares en rpg is knap lastig bij een bewegende heli :/

[ Voor 28% gewijzigd door Surgue op 28-11-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
Surgue schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:14:
Maar eigenlijk kun je in je eentje met rpg of stinger/igla niks tegen luchtvoertuigen beginnen? Je doet niks tegen flares en rpg is knap lastig bij een bewegende heli :/
Wat ik doe: Ik lock een aircraft, maar vuur m'n missile niet. Door de constante lock raken veel piloten in de war en vuren ze de flares af, wanneer ze dat gedaan hebben lock ik nog een keer en vuur ik m'n missile.
Helpt me vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat werkt bij nieuwe piloten, maar een goede piloot (die je maar al te graag de lucht uit wilt hebben) kan wel tegen die stress. Dan is je stinger vrij waardeloos ja.
Wat ik ook vervelend vind is dat de stinger gewoon niet vuurt zonder lock. Dus al sta je achter een tank, je kunt er niet op schieten >.< Al meerdere keren gehad dat ik een mooi schot had, maar stond ik daar met m'n stinger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
En nog een keer op deze pagina:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FAeDGt1U8kY]

OMG OMG OMG. Rijdende graafmachines! _/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Sagaris schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:39:
[...]

[video]

Wat nou als je hoge postview per topic hebt? nu zie ik hem 3keer op 1 pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:36:
Dat werkt bij nieuwe piloten, maar een goede piloot (die je maar al te graag de lucht uit wilt hebben) kan wel tegen die stress. Dan is je stinger vrij waardeloos ja.
Wat ik ook vervelend vind is dat de stinger gewoon niet vuurt zonder lock. Dus al sta je achter een tank, je kunt er niet op schieten >.< Al meerdere keren gehad dat ik een mooi schot had, maar stond ik daar met m'n stinger..
Haha heb hetzelfde al een paar keren gehad.
Zelfde voor Javelin, die niet lockt op aircrafts zonder dat de crafts "gepaint" zijn. En wanneer ze "gepaint" zijn heb je vaak een seconde maar om te schieten, doordat de range van SOFLAM zo bs is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Quantor schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:42:
Zo heb ik gisteren een antiair vehicle gastje met m'n chopper beslopen, niemand wou meer gunner zijn omdat we altijd zijn first target waren. Heb ik via een omweg en echt laag over de grond gevlogen om hem van achteren te kunnen beschieten (dus zonder gunner!), dan kun je nog zo'n antiair verslaan. Van voren wordt het moeilijk.
Ben in de Tunguska vaak zat afgemaakt door een Viper die van een onmogelijke afstand mij aan het beschieten was met ongeleide raketten. Hij was op dat moment maar een stipje aan de hemel, nog buiten het bereik van m'n cannon. Zo onkwetsbaar is mobile AA dus niet.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 18:27
Sagaris schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:39:
[...]

[video]

Had hem nog niet gezien, maar het ziet erg ergug goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Minaaj schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:40:
[...]

Wat nou als je hoge postview per topic hebt? nu zie ik hem 3keer op 1 pagina.
Ha, daar had ik niet aan gedacht. En ik had mijn postview al verhoogd. Excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Wat me steeds opvalt is dat bij mij de laadtijden zo lang zijn.
Soms kom ik pas als er al een paar vlaggen of Mcom's veroverd zijn.

Ik speel alles op high met een I5/ ati 5850. Maar ik weet niet of dat iets met de laadtijden te maken heeft.
Zou het aan mijn harde schijf kunnen liggen of wellicht intern geheugen (4 gb? cheap valueram)

Ik lees hier weinig over in dit topic.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

unfor schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:41:
[...]

Wat is dit nou voor moraalridder opmerking..
Ik ben juist blij dat het een keer super goed gaat, kom jij een beetje tof doen.
Dit was een 1000 ticket server, dus al jouw potjes zijn zo balanced?
Ik had al een beetje een naar gevoel bij jouw opmerkingen.
Stop eens met zeiken.

Een simpel: Netjes was voldoende geweest.
bah ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
madmaus schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:43:

Ik speel alles op high met een I5/ ati 5850. Maar ik weet niet of dat iets met de laadtijden te maken heeft.
Zou het aan mijn harde schijf kunnen liggen of wellicht intern geheugen (4 gb? cheap valueram)

Ook een i5 en ATi 5850 en 4GB standaard ram. (alle DDR3 ram is op het moment cheap) Bij mij is het heel wisselend. Soms ben ik als eerste in de map. soms is iedereen al weggereden en kan ik gaan lopen. :'(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

madmaus schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:43:

Ik heb bf3 op de SSD staan, en sinds de laatste patch duurt alleen de 1e map laden erg lang..
soms wel 3 minuten.
als ik een mapchange heb duurt het maar een paar seconden (10 ofzo) vanaf het moment dat ie echt begint te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een idee wanneer de DLC back to karkand beschikbaar komt aangezien er geen limited edition meer te koop is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
Kan je ook je nickname in BF3 wijzigen, zonder dat je alles kwijt raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 20:41
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:50:
Iemand al een idee wanneer de DLC back to karkand beschikbaar komt aangezien er geen limited edition meer te koop is :'(
In december volgens EA, aangezien de PS3 het een week eerder krijgt dan de 360 en de PC zullen de laatste twee het op z'n vroegst 8 december kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:05

mrc4nl

Procrastinatie expert

TecTo schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:55:
je raakt niets kwijt :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

TecTo schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:55:
Ja dat kan : Je wijzigt alleen je nickname niet je account!

Alleen vraag ik me af wanneer ze wat gaan doen met de belofte dat je meerdere soldiers per account kan maken of in ieder geval met een aparte nickname :|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repeat123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 20:31
Blij dat ik nog een Limited Edition op de kop heb kunnen tikken voor 29 euro's. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die het bericht krijgen dat de verificatieservers van Origin offline zijn? :/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:36

steveman

Comfortabel ten onder

Blijft episch om met de AH1 teammates uit het water op te pikken :D

Heb je ook meteen een gunner :*)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Magiciano,

Kan niet wachten om me nieuwe pc te bouwen deze week en BF3 te spelen !!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
Done! Vanaf nu xxTecToxx

Vandaag record na record gebroken als sniper. Nu head shot op 963 meter! :)

[ Voor 3% gewijzigd door TecTo op 28-11-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

iedereen op got speelt met USAS + IRV + Frag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fantasma schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:39:
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Ok, half het winnende team van daarnet dan...

(Of in ieder geval iedereen die mij afmaakte :p )

Hoop ook dat sommige spawns wat beter gaan worden in een komende patch...
(zou al beter moeten zijn met de deze maar toch :/ )

[ Voor 35% gewijzigd door Fantasma op 28-11-2011 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 09:29

djkooij

voorheen Facemodder

Fantasma schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:39:
Ik speel nooit (althans niet bewust) op got servers, maar usas+irv+frag is geen winnende combi per se.
Het is genadeloos en simpelweg briljant tegen m320/rpg/fragfest whookies op metro. Laat ze maar komen, met de usas reken je er wel mee af.
Heb je de usas tegen je en speel je tegen een overmacht pas dan je speelstijl aan.
Neem bijv. de m98 eens met acog en je krijgt (net als mij vaak lukt) zomaar de overhand op het fraggende team.
Tegen een muur van frags/nades/320s/rpgs oplopen is zinloos. Val een stukje terug met het juiste gereedschap en ze moeten wel naar jou toe komen. Dan valt er opeens veel meer te scoren en valt er zomaar een gaatje om een objective te pakken.
Ik hou van metro, zo veelzijdig als je het fragfestijn negeert en alternatieven gebruikt!

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Is het normaal dat je zo af en toe de TV raket die je gunner afknalt vol in je snuit krijgt 8)7

Of is dat een bug? Ik bedoel, t'is nou niet zo dat hij op onze eigen heli richtte zeg maar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin me echt te ergeren aan het feit dat ik wel lekker guided missles voor mn chopper gunner heb, maar dat niemand ze ook gebruikt. Iedereen blijft maar een beetje mis schieten met zn machine gun. Zeer irritant :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 00:23:
Begin me echt te ergeren aan het feit dat ik wel lekker guided missles voor mn chopper gunner heb, maar dat niemand ze ook gebruikt. Iedereen blijft maar een beetje mis schieten met zn machine gun. Zeer irritant :S
Volgens mij bepaald de load out van de gunner zelf welke wapens hij tot zijn beschikking heeft. Als de gunner nog niet zo ver is met unlocks dan heeft hij ook de guided missile nog niet. Overigens is de canon van de gunner extreem goed om voertuigen af te maken. Als je een goede run doet met rockets en gunner dan heb je een tank in een run neer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:56
Ik denk dat de mensen die 2 pagina's terug zeggen dat er weinig servers zijn toch iets niet goed doen met de filterinstellingen, of misschien een netwerk config. Ik weet het niet. . Ik krijg altijd 300 servers, meer lijkt ie er niet te geven. Als ik de empty filter ook aan vink zitten er een heleboel lege tussen, als ik die uit laat staan er net zoveel servers maar dan geen enkele lege. Als ik voor de serverbezetting alleen 1-5 lege plaatsen aan vink en de rest uit laat geeft ie nog ongeveer 100 results.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Pagina: 1 ... 8 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.