• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:31
Ben er zojuist (...oh, kwart voor zes inmiddels, dat gaat zeer doen :p ) achter gekomen hoe enorm leuk het is om Recon te spelen met een gedempt wapen als de PP2000, een gedempte sidearm, een radio beacon en een squad die de bedoeling van die radio beacon begrijpt :)

Naast de serieuze potten speel ik regelmatig op een 1000 tickets Metro 'alles toegestaan' big fucking clusterfuck server. Gewoon, voor de explosieve lol! Maar als je bovenstaande uitrusting gebruikt en vervolgens als de wiedeweerga achter enemy lines komt, daar de beacon neer zet en je geluidsdemper er van langs geeft kan je, mits je squad bij jouw of je beacon spawnt, in 20 seconden tijd de hele clusterfuck opheffen en de enemy 2 linies terugdringen.

Het geeft echt een lekker gevoel als je weet dat jij daar voor gezorgd hebt nadat ruim 60 man aan het clusterfucken zijn :D

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-11 11:35

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

madmaus schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:43:
Wat me steeds opvalt is dat bij mij de laadtijden zo lang zijn.
Soms kom ik pas als er al een paar vlaggen of Mcom's veroverd zijn.

Ik speel alles op high met een I5/ ati 5850. Maar ik weet niet of dat iets met de laadtijden te maken heeft.
Zou het aan mijn harde schijf kunnen liggen of wellicht intern geheugen (4 gb? cheap valueram)

Ik lees hier weinig over in dit topic.
Tip om het op te lossen welke ook nog eens goedkoop is: Haal wat extra DDR3 bij. Voor 40 euro heb je al een goed 2x4GB setje (Corsair Vengance 1600CL9 in mijn geval) en voor ongeveer 25 heb je dus ook vast 2x2GB als je 12GB in je systeem teveel van het goede vind. (is overkill voor BF3 iig)
4GB voor Battlefield 3 is net genoeg, het werkt allemaal lekkerder met 8GB. Er is naast RAM om Battlefield en je browser in te stoppen ook nog RAM over. Je (filesystem) caches hoeven dan niet gedropt te worden, waardoor de cache warm blijft en Battlefield 3 sneller geladen kan worden omdat de veel gebruikte data al in het RAM is gecached.
Ook Alt-Tab tussen BF3 en je browser of Skype/Teamspeak (als je dat gebruikt) gaat merkbaar vlotter met 8GB.

Als je nog DDR3 gebruikt kan ik dus aanraden om nu te upgraden, de prijzen staan nu erg laag.
Silvin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 05:43:
Ben er zojuist (...oh, kwart voor zes inmiddels, dat gaat zeer doen :p ) achter gekomen hoe enorm leuk het is om Recon te spelen met een gedempt wapen als de PP2000, een gedempte sidearm, een radio beacon en een squad die de bedoeling van die radio beacon begrijpt :)

Naast de serieuze potten speel ik regelmatig op een 1000 tickets Metro 'alles toegestaan' big fucking clusterfuck server. Gewoon, voor de explosieve lol! Maar als je bovenstaande uitrusting gebruikt en vervolgens als de wiedeweerga achter enemy lines komt, daar de beacon neer zet en je geluidsdemper er van langs geeft kan je, mits je squad bij jouw of je beacon spawnt, in 20 seconden tijd de hele clusterfuck opheffen en de enemy 2 linies terugdringen.

Het geeft echt een lekker gevoel als je weet dat jij daar voor gezorgd hebt nadat ruim 60 man aan het clusterfucken zijn :D
Nu ik Assault en Support heb "uitgespeeld", als in ik heb de Service Star voor die klasse, speel ik ook Recon.
En dat bevalt mij ook prima. Wel houd ik het zo dicht mogelijk bij de klassieke stijl en loop ik rond met een sniper rifle, maar wel redelijk aggro ipv "i'm a sniper"-campstijl.
Zodra ik rank 45 ben ga ik jouw stijl eens proberen met de AS Val, want dat lijkt mij ook wel een geschikt wapen voor die stijl. Scope er op en gaan.

[ Voor 34% gewijzigd door Ultraman op 29-11-2011 06:14 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

AS VAL is wel leuk. Het is vooral jammer dat je moet kiezen tussen extended mags of silencer bij veel PDW wapens, juist die combo zou dodelijk zijn en elkaar totaal niet in de weg zitten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Tsurany schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 07:12:
AS VAL is wel leuk. Het is vooral jammer dat je moet kiezen tussen extended mags of silencer bij veel PDW wapens, juist die combo zou dodelijk zijn en elkaar totaal niet in de weg zitten.
Dat is inderdaad spijtig.
Ik vond een beetje hetzelfde voor de M249/240B. Ook daar moet je kiezen uit Ext Mag of Laser of Silencer. Ik ben maar voor de Ext Mag gegaan omdat sprayen nou eenmaal heerlijk is. Dan zien en horen ze me maar, meer kans dat ze de spray in lopen >:)

Verwijderd

Dat heeft toch alles met balans te maken. Iemand onzichtbaar maken op de mini-map en meer tegenstanders laten neermaaien zonder herlaad zou de betreffende guns veel krachtiger maken. Leuker voor de gebruiker ervan maar het maakt dan andere unlocks en vooral andere guns minder nuttig.

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Ik snap nooit zo goed wat het doel is om in het winnende team te zitten. Zelf heb ik een negatieve w/l ratio qua teams, maar je kan in je eentje niet altijd zoveel invloed uitoefenen dat je team direct wint. Ik snap dus niet waarop mensen willen switchen om dat positief te maken aangezien het toch een beetje mazzel hebben is in welk team je terecht komt in het begin.

BF1: Don-Panio

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:35:
Een heuse guide: http://www.enterbf3.com/g...aros-battlefield-3-guide/

Hij heeft wel een punt:

''Hardcore = Easycore. Don't play it if you want to improve on your strategy/teamwork. If you want mindless slaughter, go ahead and play it''

HC = niet l33t. Altijd al gedacht.
lol :') hc hoef je tenminste niet 20 minuten op iemand te knallen voordat hij er bij gaat liggen. En op non-hc servers is het teamwork ook heel, heel ver te zoeken. Dat heeft vrij weinig met hc/non-hc te maken maar met de type gamer die tegenwoordig mp speelt.

blup

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 07:41:
Dat heeft toch alles met balans te maken. Iemand onzichtbaar maken op de mini-map en meer tegenstanders laten neermaaien zonder herlaad zou de betreffende guns veel krachtiger maken. Leuker voor de gebruiker ervan maar het maakt dan andere unlocks en vooral andere guns minder nuttig.
Maar LMG's, carbines en assault rifles hebben vrijwel altijd magazijnen van 30+ kogels met silencer en doen meer damage. Het zou de PDW's verre van OP maken maar juist meer in balans brengen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-10 17:55
Ultraman schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 06:07:
[...]

Tip om het op te lossen welke ook nog eens goedkoop is: Haal wat extra DDR3 bij. Voor 40 euro heb je al een goed 2x4GB setje (Corsair Vengance 1600CL9 in mijn geval) en voor ongeveer 25 heb je dus ook vast 2x2GB als je 12GB in je systeem teveel van het goede vind. (is overkill voor BF3 iig)
4GB voor Battlefield 3 is net genoeg, het werkt allemaal lekkerder met 8GB. Er is naast RAM om Battlefield en je browser in te stoppen ook nog RAM over. Je (filesystem) caches hoeven dan niet gedropt te worden, waardoor de cache warm blijft en Battlefield 3 sneller geladen kan worden omdat de veel gebruikte data al in het RAM is gecached.
Ook Alt-Tab tussen BF3 en je browser of Skype/Teamspeak (als je dat gebruikt) gaat merkbaar vlotter met 8GB.

Als je nog DDR3 gebruikt kan ik dus aanraden om nu te upgraden, de prijzen staan nu erg laag.
Bedankt voor de tip.
Dit zat ook nog in mijn gedachte. Maar ik denk dat ik mijn Kingston Valueram maar helemaal verwissel voor 8gb sneller geheugen.
Liever 4 balkjes van 2 gb, of 2 van 4gb?

Ik merk nu vaak dat als ik switch naar mijn browser dat ik eruit geknalt wordt. BF3.exe stopped working.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hebben meer mensen er last van dat C4 echt bijna nooit ontploft? Vooral als ik wat C4 op de jeep gooi dat gebeurd er helemaal niks meer als ik een stukje verder ben :F

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-11 23:07
Sagaris schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:39:
[...]

En nog een keer op deze pagina:

[video]

OMG OMG OMG. Rijdende graafmachines! _/-\o_ *O*
Vandaag na nog een keer het bekeken hebben blijkt dat ground destruction gwn hetzelfde is als nu.. Zwarte ronde vlekken op de grond :/ @0:50 en verder

Destruction was in de beta veel meer.. Alleen dan kreeg je bugs dat je onder de grond komt te hangen. Wat nu hier en daar nog steeds is...

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:56
Ultraman schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 06:07:
[...]

Merk ik inderdaad ook heel erg. 1 potje BF3 gaat wel met 4GB, dan sluit het allemaal redelijk snel af. Maar als ik 2 uurtjes achter elkaar speel, is mijn PC eerst 2 minuten bezig om alles weer op een rijtje te krijgen. Druk bezig met de pagefile. Alt-tabben of per ongeluk de Windows toets indrukken zorgt ook voor een time-out ingame.

Ik ben afgelopen weekend wel de lol tegengekomen in Metro! Had eerst een gruwelijke hekel aan deze map in Conquest, maar heb gemerkt als ik gewoon een soort rush doe ik veel verder kom, i.p.v. blijven hangen bij de trappen bij B. Zelfs 1x het enemy team weten terug te dringen tot de spawn plek bij C. We konden niet verder, dan waren we out of combat area.

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10 09:51
Fantasma schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:39:
iedereen op got speelt met USAS + IRV + Frag
Inderdaad, gister avond ff paar potjes gespeeld, server zat bij lange na niet vol en dat maakt de USAS 12 erg vervelend. Omdat er vaak direct op jou gericht wordt, en er weinig gerevived wordt!

Nog paar puntjes en dan heb ik hem ook, kan ik in ieder geval ook lekker vervelend doen ;)

Verwijderd

Om je geheugen uit te breiden van 4GB naar 8GB moet je wel Windows 64 bit hebben om daar voordeel van zo'n geheugen uitbreiding te krijgen. Windows 32 bit kan nog geen 4 GB adresseren.
Maar ik neem aan dat dit een overbodige opmerking is voor bovenstaande posters. :)

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10 16:09
djkooij schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 00:01:
[...]

Ik speel nooit (althans niet bewust) op got servers, maar usas+irv+frag is geen winnende combi per se.
Het is genadeloos en simpelweg briljant tegen m320/rpg/fragfest whookies op metro. Laat ze maar komen, met de usas reken je er wel mee af.
Heb je de usas tegen je en speel je tegen een overmacht pas dan je speelstijl aan.
Neem bijv. de m98 eens met acog en je krijgt (net als mij vaak lukt) zomaar de overhand op het fraggende team.
Tegen een muur van frags/nades/320s/rpgs oplopen is zinloos. Val een stukje terug met het juiste gereedschap en ze moeten wel naar jou toe komen. Dan valt er opeens veel meer te scoren en valt er zomaar een gaatje om een objective te pakken.
Ik hou van metro, zo veelzijdig als je het fragfestijn negeert en alternatieven gebruikt!
Lekker is dat, staat de rest te knokken en dan lig jij vanachteruit te campen. Moet je even voorstellen als dat de helft van je team gaat doen.

Als je deze tactiek aanhoudt, dan verzwak je het team nog meer en verlies je sowieso omdat je team snel tickets verliest doordat je bijvoorbeeld alleen de A vlag kan houden op metro.

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Van de maker van operation asshat!

Warhammer en PC games en lego

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Ik ben op zoek naar een map-overview van alle maps op Conquest mode, 64-size, met daarop de vehicle spawns bij alle control points.

Een google zoektocht leverde slechts 32-size varianten op. Kan iemand mij in de juiste richting wijzen?

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
wat ik echt mega irritant begin te vinden zijn die auto aim rockets van die attack helicopters. Elke keer als ik vlieg in de heli, word ik door de vijandelijke heli beschoten met deze auto aim rockets, en overleef het haast nooit.

Nu heb ik zelf ook die auto aim rockets geunlocked, maar als ik die vuur op een andere heli of tank, dan raken ze de vijand haast nooit. Dus is dit een apparte instelling/knop o.i.d. ?

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-10 14:08
Guided rockets werken enkel goed op stilhangende heli's. Als jij maakt dat je in beweging blijft, dan gaan die rockets je bijna niet raken. Ze zijn wel 'guided', maar niet zoals een javelin ofzo guided is, ze veranderen maar een heel klein beetje van koers.

Ook is het belangrijk om een klein beetje onder de target te mikken als je ze zelf gebruikt.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
mngm schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:05:
Guided rockets werken enkel goed op stilhangende heli's. Als jij maakt dat je in beweging blijft, dan gaan die rockets je bijna niet raken. Ze zijn wel 'guided', maar niet zoals een javelin ofzo guided is, ze veranderen maar een heel klein beetje van koers.

Ook is het belangrijk om een klein beetje onder de target te mikken als je ze zelf gebruikt.
Stil hangen maakt het makkelijker. Een ervaren pilot compenseert echter zijn bewegingen door anders te mikken waardoor je ook heel veel raakt als je beweegt. 1 salvo is bij mij vrijwel altijd vehicle disabled, vaak gewoon vanaf de andere kant van de map. Echter zijn de rockets veel minder sterk dan in BF2 daar kon je 1/2 tank's killen ermee. Nu heb je ca 2 salvos nodig ervoor (of van achter raken)...maar dus wel met auto aim :)

Vergeet niet dat in BF2 een tv guided instant kill was, dat is nu niet meer zo. Speel al tijden met guided rockets en als ik in de heli zit en het andere team heeft matige air spelers dan verlaat vrijwel geen enkele tank de basis.Destroy soms 3 tanks binnen 30 seconden.

Je out range ook AA tanks er dik mee, eerst ff op Q drukken en dan sprayen, kan niet mis gaan. Je bent idd wel kwestbaar als je rockets sprayed want je moet wel wat rustiger vliegen om alles te laten raken.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

Jpjedi schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:52:
[...]

Lekker is dat, staat de rest te knokken en dan lig jij vanachteruit te campen. Moet je even voorstellen als dat de helft van je team gaat doen.

Als je deze tactiek aanhoudt, dan verzwak je het team nog meer en verlies je sowieso omdat je team snel tickets verliest doordat je bijvoorbeeld alleen de A vlag kan houden op metro.
Pure onzin.

Fragfests werken alleen bij bottlenecks in de map. Geef ze wat ruimte om de trappen op te komen en schiet ze dan stuk voor stuk af met een sniper of iets dergelijks en je hebt snel de overhand.

Nadeel is alleen dat velen de bottleneck verkeerd interpeteren. En zo er dus alleen maar voor zorgen dat het een fragfest blijft.

• White_Collar
  • Laatst online: 13:23
evilpin0 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:11:
[...]

Stil hangen maakt het makkelijker. Een ervaren pilot compenseert echter zijn bewegingen door anders te mikken waardoor je ook heel veel raakt als je beweegt. 1 salvo is bij mij vrijwel altijd vehicle disabled, vaak gewoon vanaf de andere kant van de map. Echter zijn de rockets veel minder sterk dan in BF2 daar kon je 1/2 tank's killen ermee. Nu heb je ca 2 salvos nodig ervoor (of van achter raken)...maar dus wel met auto aim :)

Vergeet niet dat in BF2 een tv guided instant kill was, dat is nu niet meer zo. Speel al tijden met guided rockets en als ik in de heli zit en het andere team heeft matige air spelers dan verlaat vrijwel geen enkele tank de basis.Destroy soms 3 tanks binnen 30 seconden.

Je out range ook AA tanks er dik mee, eerst ff op Q drukken en dan sprayen, kan niet mis gaan. Je bent idd wel kwestbaar als je rockets sprayed want je moet wel wat rustiger vliegen om alles te laten raken.
Dat is is nog steeds zo. Echter ligt het er aan hoeveel lagg er op de server is.

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• evilpin0
Rekenblok schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:16:
[...]

Dat is is nog steeds zo. Echter ligt het er aan hoeveel lagg er op de server is.
Hmm mag wel es gefixed worden dan, een direct hit ketst nl vrijwel altijd af van het voertuig. 5-10 meter ervoor mikken levert iig een disabled op.

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-10 14:08
evilpin0 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:11:
[...]
Stil hangen maakt het makkelijker. Een ervaren pilot compenseert echter zijn bewegingen door anders te mikken waardoor je ook heel veel raakt als je beweegt.
Ik bedoelde niet dat je moet stilhangen om te schieten op andere heli's/tanks. Ik bedoelde dat als je stilhangt, je een veel makkelijker target bent voor de guided rockets van de tegenstand.
Ook moet je proberen altijd zo laag mogelijk te vliegen, dan wordt je veel minder snel opgemerkt door de attack heli van het andere team, op die manier moet je proberen achter hem te komen en te locken/neergunnen.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-11 10:59
ShortsNL schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:56:
Ik ben op zoek naar een map-overview van alle maps op Conquest mode, 64-size, met daarop de vehicle spawns bij alle control points.

Een google zoektocht leverde slechts 32-size varianten op. Kan iemand mij in de juiste richting wijzen?
Ik denk dat je hier wel wat mee kan: http://uk.ign.com/wikis/battlefield-3/

• White_Collar
evilpin0 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:17:
[...]

Hmm mag wel es gefixed worden dan, een direct hit ketst nl vrijwel altijd af van het voertuig. 5-10 meter ervoor mikken levert iig een disabled op.
Ik zat gisteren op een server waar het instant dead was als ik een tv missel op een tank gooide.
Toen ik een andere server joinde, ketste de missel continu af :/

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:48:
Om je geheugen uit te breiden van 4GB naar 8GB moet je wel Windows 64 bit hebben om daar voordeel van zo'n geheugen uitbreiding te krijgen. Windows 32 bit kan nog geen 4 GB adresseren.
Maar ik neem aan dat dit een overbodige opmerking is voor bovenstaande posters. :)
Als je 4GB hebt wil je al een 64 bits OS draaien omdat je die 4GB met een 32 bits OS niet in zijn geheel zult kunnen benutten.
Waarom je vandaag de dag nog een 32 bits OS zou draaien terwijl je een 64 bits CPU hebt snap ik verder ook niet. Zolang je niet afhankelijk bent van 16 bits legacy spul of oude hardware waar geen 64 bits drivers voor zijn ken ik geen argumenten om het niet te doen.

Veel mensen denken overigens dat de 3.2GB limit de enige reden is om 64 bits te draaien maar dat is niet de enige. Ik draai overal waar een 64 bits CPU in zit een 64 bits OS. Ook op deze werkbak waar "maar" 2GB RAM in zit.

Wat Windows 7 betreft, een licentiekey daarvoor is geldig voor zowel 32 bits als 64 bits, dus ook daar geen problemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ultraman op 29-11-2011 10:24 ]

• ShortsNL
Bedankt, maar die link is helaas niet precies wat ik zoek :) Ik had hem zelf al gevonden, maar helaas staan op die website geen plaatjes van de overviews. Wel staan er de voertuigen genoteerd die zich op de kaart bevinden, maar niet hoeveel er spawnen en waar precies.

Ik ben op zoek naar zoiets: http://www.flickr.com/photos/45714461@N07/page5/. Het jammere aan deze link is dat Conquest Large als enige mode er niet instaat! De Conquest-plaatjes zijn allemaal Small. De vehicle spawns zijn anders op Large, dus daarom ben ik daar specifiek naar opzoek.

• evilpin0
mngm schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:17:
[...]

Ik bedoelde niet dat je moet stilhangen om te schieten op andere heli's/tanks. Ik bedoelde dat als je stilhangt, je een veel makkelijker target bent voor de guided rockets van de tegenstand.
Ook moet je proberen altijd zo laag mogelijk te vliegen, dan wordt je veel minder snel opgemerkt door de attack heli van het andere team, op die manier moet je proberen achter hem te komen en te locken/neergunnen.
Ik weet, inmiddels al meer 1000 kills met de heli :) Nog maar niks te zeggen over de 40k+ kills van BF2 chopper.

Het is een beetje een combinatie, wordt je weinig locked is het beter om wat hoger te vliegen. Meer overzicht, meer kansen om voertuigen te slopen. Dat gecombineerd met een "low run" waar de gunner los kan gaan.

Guided shells zijn wel een hell voor de heli, enige counter is ECM maar dan moet de gunner zijn Theral Optics inleveren om flares mee te nemen en last but least heb je dan voice nodig aangezien alleen de pilot kan bepalen of flares gedropt moeten worden.

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10 13:11

djkooij

voorheen Facemodder

Jpjedi schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:52:
[...]

Nee, de rest staat niet te knokken, de rest staat terug te spammen. Degenen die wel knokken hanteren ongeveer dezelfde stijl als mij en zijn van veel grotere waarde voor het team en de winkans is vele malen groter.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:15:
[...]

Pure onzin.

Fragfests werken alleen bij bottlenecks in de map. Geef ze wat ruimte om de trappen op te komen en schiet ze dan stuk voor stuk af met een sniper of iets dergelijks en je hebt snel de overhand.

Nadeel is alleen dat velen de bottleneck verkeerd interpeteren. En zo er dus alleen maar voor zorgen dat het een fragfest blijft.
Gelukkig voor de teamplay zijn er mensen die het wel aanvoelen en gelukkig voor de score staan er steeds mensen onderaan/bovenaan de roltrapjes :+

fotospul

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-11 10:49

StrongArmLance

Endless flow

join! http://battlelog.battlefi.../Fortress-Europe-RUSH-32/

[ Voor 24% gewijzigd door StrongArmLance op 29-11-2011 10:54 ]

• White_Collar

djkooij schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:52:
[...]

Nee, de rest staat niet te knokken, de rest staat terug te spammen. Degenen die wel knokken hanteren ongeveer dezelfde stijl als mij en zijn van veel grotere waarde voor het team en de winkans is vele malen groter.

[...]

Gelukkig voor de teamplay zijn er mensen die het wel aanvoelen en gelukkig voor de score staan er steeds mensen onderaan/bovenaan de roltrapjes :+
Doe geen moeite, djkooij, laat ze gewoon de USAS + Frag unlocken en gebruiken, ze komen ervanzelf achter dat ze daarmee toch niet plots constant de MVP zijn. Het beste wapen verschilt per situatie, team en locatie. De beste spelers zijn die spelers die hun tactiek er het beste op aan kunnen passen op elk moment.

Het valt me ook op dat het gejammer over die IRNV behoorlijk gedimd is nu bijna iedereen spec ops camo heeft, blijkt het toch niet die cheat te zijn die het genoemd is.

PS. Neemt natuurlijk niet weg dat de USAS wel één van de allerleukste, zeg maar gerust meest hilarische, wapens is om te gebruiken in BF3. Zo prettig om campers achter een toonbank, kistje or whatever weg te blazen :D

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:00:
[...]

Doe geen moeite, djkooij, laat ze gewoon de USAS + Frag unlocken en gebruiken, ze komen ervanzelf achter dat ze daarmee toch niet plots constant de MVP zijn. Het beste wapen verschilt per situatie, team en locatie. De beste spelers zijn die spelers die hun tactiek er het beste op aan kunnen passen op elk moment.

Het valt me ook op dat het gejammer over die IRNV behoorlijk gedimd is nu bijna iedereen spec ops camo heeft, blijkt het toch niet die cheat te zijn die het genoemd is.

PS. Neemt natuurlijk niet weg dat de USAS wel één van de allerleukste, zeg maar gerust meest hilarische, wapens is om te gebruiken in BF3. Zo prettig om campers achter een toonbank, kistje or whatever weg te blazen :D
Mooiste van de USAS vind ik dat je bij bazaar in de allyway mensen achter cover af kan maken als je net op de grond mikt naast ze, 3 schoten en ze zijn dood :P

En met frag rounds is ook op lange afstand iemand echt niet veilig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 11:04 ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wat doe jij hier? Moet jij niet werken? :P

Hoop dat de patch voor de xbox 360 snel komt, die zaklamp is vervelend

Verwijderd

Rockvee2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:04:
[...]

Zaklamp is niet verholpen in de patch, moet nog komen....

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:30

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Taclight is irritant ja. Ik hoop dat de F2000 ook een keer een tik met de nerfbat krijgt. Man dat ding is overpowered.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Rockvee2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:04:
[...]

ouch, you got me... :|

Let op: NSFW!! | Altijd handig

ShortsNL schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:56:

De topicstart? Heeft ze allemaal keurig staan.
MueR schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:05:
Taclight is irritant ja. Ik hoop dat de F2000 ook een keer een tik met de nerfbat krijgt. Man dat ding is overpowered.
Ik denk dat je zelf gewoon niet goed genoeg bent om eerlijk te zijn. Mensen die zelf qua niveau onder de maat zitten klagen volgens mij het meest over wapens die overpowered zijn. Ik speel de laatste tijd met allerlei soorten wapens van close combat snipers tot de M27 LMG en ik merk dat er geen enkel wapen bij zit die echt overpowered genoemd kan worden. Elk wapen heeft zijn voor- en nadelen maar kennelijk kijk je vooral naar de voordelen en niet naar de nadelen.
Ik merk dat er geen enkel wapen is waardoor ik vaak gedood wordt, het gaat vooral om de skill van de tegenstander en het verrassingseffect, niet om welke assault rifle hij gebruikt.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:00:
Alleen is het nogal overpowered dat de voorkeur voor IRNV wel goed onthouden wordt maar voor SpecOps camo niet :+

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 29-11-2011 11:10 ]

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
MueR schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:05:
Al dat geklaag, met de F2000 is toch niks mis.
Met de M16 speel ik net zo goed, en daar hoor je niemand over.
De ROF is wat hoger maar de recoil is iets erger.

Als je het verliest van een F2000 verlies je het ook van een AEK/M16.

• MueR

MueR

is niet lief

Tsurany schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:09:
Ik denk dat je zelf gewoon niet goed genoeg bent om eerlijk te zijn. Mensen die zelf qua niveau onder de maat zitten klagen volgens mij het meest over wapens die overpowered zijn.
Dat is nogal een claim. De F2000 schiet enorm rap en met de frontgrip ook nog enorm stabiel. Gebeurde me gisteravond een paar keer op rij dat ik langs een raam ren en in die tijd heeft iemand een vol magazijn in me gepompt. Dat vind ik een beetje veel zeg maar.

Verwijderd

[...]

[...]

Ik denk dat je zelf gewoon niet goed genoeg bent om eerlijk te zijn. Mensen die zelf qua niveau onder de maat zitten klagen volgens mij het meest over wapens die overpowered zijn. Ik speel de laatste tijd met allerlei soorten wapens van close combat snipers tot de M27 LMG en ik merk dat er geen enkel wapen bij zit die echt overpowered genoemd kan worden. Elk wapen heeft zijn voor- en nadelen maar kennelijk kijk je vooral naar de voordelen en niet naar de nadelen.
Ik merk dat er geen enkel wapen is waardoor ik vaak gedood wordt, het gaat vooral om de skill van de tegenstander en het verrassingseffect, niet om welke assault rifle hij gebruikt.

[...]

Alleen is het nogal overpowered dat de voorkeur voor IRNV wel goed onthouden wordt maar voor SpecOps camo niet :+
Hey klikoman :P

AS Val is wel geinig in de handen van een CQ recon, zoals gisteren op Tehran Highway Rush, dat ding is redelijk precies en heeft niet veel nodig om iets dood te maken :)

TROUWENS!

Hoe kwam jij daar toen op die flyover te staan samen met Cornelisson met Tehran Highway Conquest?
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:13:
AS Val is wel geinig in de handen van een CQ recon, zoals gisteren op Tehran Highway Rush, dat ding is redelijk precies en heeft niet veel nodig om iets dood te maken :)
Opzich een aardig wapen ja, alleen wat weinig kogels en de damage is ook niet bijzonder. Redelijk precies op korte afstand maar op long range niet meer.
TROUWENS!

Hoe kwam jij daar toen op die flyover te staan samen met Cornelisson met Tehran Highway Conquest?
Is niet moeilijk, ga op een MAV staan en zorg dat die MAV rechtstreeks omhoog vliegt en uit komt naast de overpass. Dan er af springen op de overpass en dan sta je daar. Levert niet veel op in Rush omdat je constant heen en weer moet rennen maar in Conquest kan het volgens mij wel handig zijn.
Spawn beacon neerzetten en je hele squad kan er staan. Wellicht wel handig om zo snel achter de vijand te droppen zonder dat ze je zien aankomen.

MueR schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:12:
[...]

Dat is nogal een claim. De F2000 schiet enorm rap en met de frontgrip ook nog enorm stabiel. Gebeurde me gisteravond een paar keer op rij dat ik langs een raam ren en in die tijd heeft iemand een vol magazijn in me gepompt. Dat vind ik een beetje veel zeg maar.
1 headshot is toch genoeg? Af en toe heb je gewoon van die rondes/avonden dat je op een of andere obscure manier in elke kogel loopt, wat je ook probeert. Dat is niet persé direct het wapen, andersom geldt het ook. Soms krijg je alles nét wat te lekker en te makkelijk voor de loop en gaat alles neer waar je ook maar naar kijkt. Hoort nu eenmaal bij FPS-en denk ik.

De F2000 is een zeer fijn wapen, zeker, maar met de PDW-R, M416, M249, USAS, UMP maak ik minstens zo makkelijk kills eerlijk gezegd :)

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ben zelf de laatste paar keer fan geworden van de aek, af en toe moeilijk onder controle te houden, maar dat maakt kills wel zo bevredigend :)

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-11 10:59
Tsurany schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:18:
[...]

Is niet moeilijk, ga op een MAV staan en zorg dat die MAV rechtstreeks omhoog vliegt en uit komt naast de overpass. Dan er af springen op de overpass en dan sta je daar. Levert niet veel op in Rush omdat je constant heen en weer moet rennen maar in Conquest kan het volgens mij wel handig zijn.
Spawn beacon neerzetten en je hele squad kan er staan. Wellicht wel handig om zo snel achter de vijand te droppen zonder dat ze je zien aankomen.
Op Conquest vonden jullie het gister inderdaad een mooie locatie op de RU spawn te bestoken. Leuk potje was dat. ;(

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

naar school bedoel je? Nee ik heb toetsweek, 1 of 2 toetsen per dag dus tijd genoeg

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
MueR schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:12:
[...]

AEK schiet sneller met 900rpm, F2000 is 850 en M16 800.
Die 50 rpm zal het hem niet doen.

Als je wordt gekilled en je hebt echt geen schijn van kans dan ligt dat hoogstwaarschijnlijk aan de slechte netcode/hitdetectie en niet aan de F2000.
Ik heb zo vaak dat ik echt 0 kans heb terwijl ik hem eerder zie.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:19:
[...]
1 headshot is toch genoeg? Af en toe heb je gewoon van die rondes/avonden dat je op een of andere obscure manier in elke kogel loopt, wat je ook probeert. Dat is niet persé direct het wapen, andersom geldt het ook. Soms krijg je alles nét wat te lekker en te makkelijk voor de loop en gaat alles neer waar je ook maar naar kijkt. Hoort nu eenmaal bij FPS-en denk ik.
Alleen met een sniper gun. Headshots zijn niet dodelijk met een andere gun.

[ Voor 29% gewijzigd door Redje op 29-11-2011 11:24 ]

De assault wapens doen 25 damage per wapen met de G3 als uitzondering. Headshot is 100% bonus damage dus je hebt met 100% health twee headshots nodig voor een kill.

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

F2000 en AEK-971 zijn mijn favoriete Assault wapens en ik merk verdomd weinig verschil tussen beiden.
De F2000 ligt iets beter in de handen volgens mij, wat het richten en on target houden ten goede komt. De AEK heb ik het idee bij dat ik iemand sneller dood heb als ik raak schiet. Persoonlijke voorkeur, ik heb van beiden veel plezier (gehad). Met de AEK lopen steeds meer mensen rond volgens mij, want ik word er vaker door afgeschoten dan voorheen.

Overpowered kun je ze niet noemen. Wat hierboven ook is gezegd, dood door de F2000 was je ook wel door geweest door een ander wapen. In de handen van iemand die een beetje skill heeft maakt het weinig uit.
Het zijn voor mij de unlocks die mij met elk wapen beter maken. Een Red Dot, de scopes, en soms de IRNV, zijn voor mij de hulpstukken die mij effectiever maken ongeacht het wapen.

Nu loop ik met een SV98 en G18 rond, als Recon dus. Maar ook daarmee kan ik nog dodelijk genoeg zijn. En dan lukt het me vaak in 1 schot en als ik geen tijd heb moeten het er dan maar 2 of 1 en wat pistol rounds worden.
Oefening baart kunst, ongeacht het wapen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ultraman op 29-11-2011 11:29 ]

Tsurany schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:25:
[...]

De assault wapens doen 25 damage per wapen met de G3 als uitzondering. Headshot is 100% bonus damage dus je hebt met 100% health twee headshots nodig voor een kill.
Hehe, dat was me na een kleine 10.000 kills nog niet opgevallen, weer wat geleerd!

edit: dat mogen ze van mij wel opschroeven naar instant deaths bij headshots op acceptabele afstanden, met body armor en helmen kan je een hoop goedpraten, maar een kogel vol van voren in de bakkes overleven helpt niet mee bij de suspension of disbelief...

[ Voor 25% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 29-11-2011 11:30 ]

Verwijderd

Een frag granaat op 2 meter afstand met 100hp overleven ook niet, dus wat dat betreft...

• MueR

MueR

is niet lief

Ultraman schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:28:
Dat klopt wel ja. Met de sniper rifle ben ik ook dodelijk. Gisteravond in 1 potje 8 keer voor cheater/botter uitgemaakt, omdat ik vrijwel alleen maar headshots aan het maken was. Tja, dat krijg je als de tegenstander achter plantenbakken etc gaat schuilen. Dan heb je niet veel over om op te schieten.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ultraman schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:28:
F2000 en AEK-971 zijn mijn favoriete Assault wapens en ik merk verdomd weinig verschil tussen beiden.
De F2000 ligt iets beter in de handen volgens mij, wat het richten en on target houden ten goede komt. De AEK heb ik het idee bij dat ik iemand sneller dood heb als ik raak schiet. Persoonlijke voorkeur, ik heb van beiden veel plezier (gehad). Met de AEK lopen steeds meer mensen rond volgens mij, want ik word er vaker door afgeschoten dan voorheen.

Overpowered kun je ze niet noemen. Wat hierboven ook is gezegd, dood door de F2000 was je ook wel door geweest door een ander wapen. In de handen van iemand die een beetje skill heeft maakt het weinig uit.
Het zijn voor mij de unlocks die mij met elk wapen beter maken. Een Red Dot, de scopes, en soms de IRNV, zijn voor mij de hulpstukken die mij effectiever maken ongeacht het wapen.

Nu loop ik met een SV98 en G18 rond, als Recon dus. Maar ook daarmee kan ik nog dodelijk genoeg zijn. En dan lukt het me vaak in 1 schot en als ik geen tijd heb moeten het er dan maar 2 of 1 en wat pistol rounds worden.
Zeer zeker waar, echter snipen kan ik gewoon niet, dus als ik recon uberhaupt ooit level, word dat met een p90 ofzo ><

Maar over assault, f2000 heb ik nog niet, dus kan ik niet over oordelen. Vond zelf de m416 een fijn wapen, weinig recoil en makkelijk mee te schieten.
AEK, heeft soms rare recoil die soms wat moeilijk onder controle te houden is. Echter als je dit wel onder controle weet te houden is het naar mijn mening een zeer goed wapen.

Hoe is de recoil van de f2000?

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Andyk125 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:46:
[...]

Inderdaad, gister avond ff paar potjes gespeeld, server zat bij lange na niet vol en dat maakt de USAS 12 erg vervelend. Omdat er vaak direct op jou gericht wordt, en er weinig gerevived wordt!

Nog paar puntjes en dan heb ik hem ook, kan ik in ieder geval ook lekker vervelend doen ;)
ja en dan spawn je net wanneer de vijand het punt (market denk ik) overnam, stond ik achter een paaltje aan de overkant van de straat onder zo'n gebouw, omdat ik niet weg kon, begint die te schieten en val ik dood aangezien er achter mij een muur stond waardoor die frags explodeerde :D
wel spijtig :( had ik bijna een 1 als K/D :p (van 0,5 naar 0,998 gegaan :p Leve andere speelstijl!)
EDIT: Ik weet dat K/D niet uit maakt maar ik wil daar stiekem wel eens een 1 zien staan :p

[ Voor 5% gewijzigd door Fantasma op 29-11-2011 11:38 ]

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-11 10:42
Hoe zit het eigenlijk met die grenades? Als je er op 2m vanaf staat, ben je dood, als je gaat liggen ook? Moet ik eens uittesten anders :)

Drive it like you stole it.

• MueR

MueR

is niet lief

Ach, ik speel voornamelijk op een server waar M320, RPGs en de USAS niet toegestaan zijn. Ik vind die dingen zo vervelend op Metro..

• ShortsNL
[...]

Inderdaad, hartstikke keurig, thanks!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Welke recoil? :+

De lage recoil is -naast de relatief hoge ROF- de kracht van de F2000. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat veel mensen ermee rondlopen. Dit zag je in het begin ook met de M416. Wapens met weinig recoil trekken spelers aan.
MueR schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:32:
[...]

Dat klopt wel ja. Met de sniper rifle ben ik ook dodelijk. Gisteravond in 1 potje 8 keer voor cheater/botter uitgemaakt, omdat ik vrijwel alleen maar headshots aan het maken was. Tja, dat krijg je als de tegenstander achter plantenbakken etc gaat schuilen. Dan heb je niet veel over om op te schieten.
Was dat ook met de M98B? Dat is zo'n tof wapen met 12x scope en straight pull bolt _/-\o_ Ik had laatst een K/D van 88/28 met dat wapen en iedereen was dik aan het haten op mij. Een paar spelers begonnen te zeuren over hacks. Ik beschouw dat altijd maar als een compliment, want hacks komen er hier never-nooit-niet in.

De sleutel achter goed snipen is leren quickmoven/quickscopen en goed anticiperen. Meestal loop ik noscope rond (je moet nooit stilstaan!) en zodra ik een scope glare zie neem ik positie in. Zodra je ook een beetje weet hoe hoog je moet mikken op grotere afstanden, ben je moeilijk te verslaan.

• MueR

MueR

is niet lief

Bee.nl schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:45:
Was dat ook met de M98B? Dat is zo'n tof wapen met 12x scope en straight pull bolt _/-\o_
Wel de M98B ja, maar ik gebruik de 8x scope. Ballistic scope is te beperkt in een krappe map als metro. Op grotere maps zoals Kharg of Caspian gebruik ik wel de Ballistic.
offtopic:
De accuracy van je sniper rifles laat wel wat te wensen over :P
De sleutel achter goed snipen is leren quickmoven/quickscopen en goed anticiperen. Meestal loop ik noscope rond (je moet nooit stilstaan!) en zodra ik een scope glare zie neem ik positie in. Zodra je ook een beetje weet hoe hoog je moet mikken op grotere afstanden, ben je moeilijk te verslaan.
Het liefst speel ik met een andere sniper samen op voice. Communicatie daarbij is key, scheelt je wat knifes in je rug. Maar anders is veel bewegen inderdaad wel belangrijk. Op Firestorm is het me al te vaak overkomen dat ze me maar met een helikopter komen halen, want normaal komen ze niet in de buurt :(

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 29-11-2011 11:51 ]

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-11 19:49
Is vast eerder langsgekomen, maar waar ik me aan erger is dat er soms wel vijf personen op tanks of chopper spawns in base zitten te wachten. Ik zit er liever ook in maar als deze er niet zijn ga ik gewoon naar het gevecht. Dan duurt het maar langer voor ik er ben. Of personen die anderen niet meenemen terwijl er nog zat plek is in het voertuig. Je hoeft ook niet lang te wachten tot je hele voertuig vol zit maar enkele mee is toch handig.

Zojuist had ik ook iemand bij wie ik in de tank sprong en hij niet verder reed om ververvolgen meermaals mij te verzoeken of ik eruit wou omdat zijn stats zo hoger waren voor die tank :?.

Erg jammer allemaal. Teamwork is dan ver te zoeken..........Naja, dat moest ik even kwijt dank u :*)

AULXJMHR

• Andyk125
DPhoenix schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:54:
Is vast eerder langsgekomen, maar waar ik me aan erger is dat er soms wel vijf personen op tanks of chopper spawns in base zitten te wachten. Ik zit er liever ook in maar als deze er niet zijn ga ik gewoon naar het gevecht. Dan duurt het maar langer voor ik er ben. Of personen die anderen niet meenemen terwijl er nog zat plek is in voertuig. Je hoeft ook niet lang te wachten tot je hele voertuig vol zit maar enkele mee is toch handig.

Zojuist had ik ook iemand bij wil ik in de tank sprong en hij niet verder reed om ververvolgen meermaals mij te verzoeken of ik eruit wou omdat zijn stats zo hoger waren voor die tank :?.

Erg jammer allemaal. Teamwork is dan ver te zoeken..........Naja, dat moest ik even kwijt dank u :*)
Probleem is dat al die personen die wachten niet meedoen met het gevecht. wat een team meteen benadeeld. Daarnaast moet je zelf wel zoiets uithalen om ook een keer in een chopper of jet te kunnen!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:05
DPhoenix schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:54Of personen die anderen niet meenemen terwijl er nog zat plek is in voertuig. Je hoeft ook niet lang te wachten tot je hele voertuig vol zit maar enkele mee is toch handig.
Precies, soms schiet ik dan even 2x met m'n pistol op de tank om duidelijk te maken dat achter hem ook iemand loopt die mee wilt. Maar dat snappen er maar zéér weinig.
Was dat ook met de M98B? Dat is zo'n tof wapen met 12x scope en straight pull bolt _/-\o_
Vind hem nogal overrated. Vuursnelheid is volgens mij wat lager dan die van de M40A5 en je hebt een stuk minder kogels in het magazijn. Als sniper hoor je gewoon headshots te maken en dan zijn beide wapens een one shot kill.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zojuist had ik ook iemand bij wil ik in de tank sprong en hij niet verder reed om ververvolgen meermaals mij te verzoeken of ik eruit wou omdat zijn stats zo hoger waren voor die tank :?.
Wat is dat voor onzin dan? Hij krijgt juist meer punten, omdat de passagiers ook mensen afknallen. Hij zal daar assistpunten voor krijgen. Het is wel zo dat als jij net een kill voor z'n neus wegvaagt met jouw onboard kanon/mitrailleur, dat hij alleen de assist krijgt en niet de volledige punten. Maar dat vind ik best vergezocht... Meestal zie je met twee man meer dan hij in zijn uppie.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Is vast eerder langsgekomen, maar waar ik me aan erger is dat er soms wel vijf personen op tanks of chopper spawns in base zitten te wachten. Ik zit er liever ook in maar als deze er niet zijn ga ik gewoon naar het gevecht. Dan duurt het maar langer voor ik er ben. Of personen die anderen niet meenemen terwijl er nog zat plek is in het voertuig. Je hoeft ook niet lang te wachten tot je hele voertuig vol zit maar enkele mee is toch handig.

Zojuist had ik ook iemand bij wie ik in de tank sprong en hij niet verder reed om ververvolgen meermaals mij te verzoeken of ik eruit wou omdat zijn stats zo hoger waren voor die tank :?.

Ik erger me ook dood aan het teamwork, 100 punten voor een revive is vaak te weinig en idd iedereen is direct weg met de vehicles

Mijn kd is overigens van 1.8 naar 0.9 gegaan.. Wel meer score per minute :p
Ik weet niet wat ik liever heb
als sniper op metro heb ik ook vaak een kd van 7 ofzo... Maar snipen verveeld zo snel en ik heb echt geen geduld, ik heb als 15 no scope kills gemaakt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 29-11-2011 12:02 ]

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Tsurany schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:57:
[...]

Vind hem nogal overrated. Vuursnelheid is volgens mij wat lager dan die van de M40A5 en je hebt een stuk minder kogels in het magazijn. Als sniper hoor je gewoon headshots te maken en dan zijn beide wapens een one shot kill.
Welke sniper rifle is nou het beste? Kwa damage en bulletdrop? Weet ik naar wat ik moet uitkijken!

Gister even voor het eerst als sniper gespeelt, het beviel me wel opzich! Maar ik blijf nog het beste als Assault maar na wat enige oefening als sniper hoop ik daar verandering in te brengen :)

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Tsurany schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:57:
[...]

De M98B heeft een grotere stopping power dan de andere rifles. Dat kon je ook mooi terugzien in de wapenstatistieken die hier een tijdje terug waren gepost, maar ik kan ze niet meer terugvinden (kan dat niet in de TS?) Het magazijn is inderdaad een stuk minder, die is best snel leeg. Daarom heb ik standaard de SQD Ammo spec aan staan op Recon.

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:17

superwashandje

grofheid alom

sjezus ik had gister echt mijn beste potje ooit:44/12 ofzo met meer dan 25 van die awards want ik kreeg er maar 1 te zien met een (25) erachter. (ja ik weet het ik ben niet zo goed als 95% van de mensen hier) maar nu wil ik het potje opzoeken in de battle reports maar daar staat ie niet terwijl ik de punten en unlocks wel heb gekregen. weet iemand hoe lang het soms kan duren voordat een potje erop staat? of dat het soms helemaal er niet bij komt?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• MueR

MueR

is niet lief

erikvandenberg schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:00:
Welke sniper rifle is nou het beste? Kwa damage en bulletdrop? Weet ik naar wat ik moet uitkijken!
In mijn beleveing de M92B. De M40A5 is zeker niet verkeerd, maar ik heb toch het idee dat ik minder "raak maar net niet dood" shots heb met de M98B.

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

superwashandje schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:02:
sjezus ik had gister echt mijn beste potje ooit:44/12 ofzo met meer dan 25 van die awards want ik kreeg er maar 1 te zien met een (25) erachter. (ja ik weet het ik ben niet zo goed als 95% van de mensen hier) maar nu wil ik het potje opzoeken in de battle reports maar daar staat ie niet terwijl ik de punten en unlocks wel heb gekregen. weet iemand hoe lang het soms kan duren voordat een potje erop staat? of dat het soms helemaal er niet bij komt?
Was het een 1000 tickets server? Dan komen ze volgens mij niet in je overzicht te staan ( :( )

• itsleon
  • Laatst online: 25-10 12:48
AEK zonder scope dus iron sight is heerlijk. Voor mijn gevoel dan ook veel minder recoil.
Maar speel nu met de standaard M16A3 + red dot + fore grip + heavy barrel. Heerlijk wapen met weinig recoil.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ja volgens mij wel inderdaad. anders heb ik geen tijd genoeg om 44 kills te maken :P. Maar dat is wel mooi kut dan zeg :( doe je het een keer goed en sta je ver bovenaan.....

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
MueR schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:03:
[...]

In mijn beleveing de M92B. De M40A5 is zeker niet verkeerd, maar ik heb toch het idee dat ik minder "raak maar net niet dood" shots heb met de M98B.
Oke oke, het is tevens degene met de minste bullet drop toch? Ik ging net even kijken blijk ik toch al weliswaar 1 kill ermee te hebben! Ergens een keer opgepakt!

EDIT: Wel logisch ook als hij minder bulletdrop heeft.. raak je net wat vaker het hoofdje ipv lichaam..

[ Voor 10% gewijzigd door Facenoise op 29-11-2011 12:12 ]

• dynosu

dynosu

Orly ?

[...]

Welke recoil? :+

De lage recoil is -naast de relatief hoge ROF- de kracht van de F2000. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat veel mensen ermee rondlopen. Dit zag je in het begin ook met de M416. Wapens met weinig recoil trekken spelers aan.
Dat word dan interessant als ik hem krijg. Maar eerst alle unlocks voor de aek halen :) Thanks :)

En ik vond/vind de m416 inderdaad een heerlijk wapen om mee te beginnen als assault. Heel makkelijk mee te schieten, heeft alleen minder power dan de AEK heeft. Vandaar dat ik toch de AEK uitprobeer

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 09:13
zelf vind ik de m416 heerlijk en de aek ook lekker te gebruiken :) wat ik vaak doe zeker met de aek is hem op single shot zetten met een leuk scopeje erop schiet het perfect :D

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

erikvandenberg schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:00:
[...]

Gister even voor het eerst als sniper gespeelt, het beviel me wel opzich! Maar ik blijf nog het beste als Assault maar na wat enige oefening als sniper hoop ik daar verandering in te brengen :)
Ik heb de wapenstats terug kunnen vinden in het vorige topic.

Dit is recon. Ik zou zeggen: kijk en vergelijk ;)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2mq8cgk.png

De M98B heeft een hogere bullet velocity dan de andere rifles. Je ziet dit terug in de grafiek: de lijn loopt minder steil naar beneden, dan bijvoorbeeld de M40A5. Ook de damage op point blank is hoger (95) dan andere rifles (maar 50 of 75).

De andere kits:

Assault
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/14o7gx3.png
Engineer
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/f0ao45.png
Support
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/4j8387.png

[edit]
@hieronder: links toegevoegd.

[edit2]
Note: dit is van vóór de patch!
Recenste stats vind je hier (thx The_Marsmellow)

[ Voor 13% gewijzigd door Bee.nl op 29-11-2011 12:20 ]

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

zijn daar ook grote (clickable) plaatjes van? edit: thx!

[ Voor 10% gewijzigd door superwashandje op 29-11-2011 12:15 ]

• Spaiker
Rechtsklik en openen in nieuw tabblad?

• Andyk125
Spaiker schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:15:
Haha heb je dat zelf al wel eens geprobeerd? oh nu doet ie het wel.. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Andyk125 op 29-11-2011 12:18 ]

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:23

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Spaiker schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:15:
of Hier kijken aangezien ze de stats regelmatig updaten op de site.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

• Spaiker
Andyk125 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:17:
[...]

Ja, anders zou ik het niet zeggen e :)

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

Andyk125 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:17:
[...]

ja werkt gewoon

rechts klikken en dan afbeelding bekijken oid.

• MueR

MueR

is niet lief

Bee.nl schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:02:
[...]

De M98B heeft een grotere stopping power dan de andere rifles. Dat kon je ook mooi terugzien in de wapenstatistieken die hier een tijdje terug waren gepost, maar ik kan ze niet meer terugvinden (kan dat niet in de TS?) Het magazijn is inderdaad een stuk minder, die is best snel leeg. Daarom heb ik standaard de SQD Ammo spec aan staan op Recon.
Het hoort inderdaad in de TS thuis. Echter toen ik dat wilde doen was er net een nieuwe patch uit en sindsdien nog niet echt de tijd genomen er echt wat van te maken. Stopping power is leuk maar in het geval van een headshot staat die gene toch meteen stil ;) Maar goed, dat is mijn mening over een fijne sniper. Ik lig ook niet op long range en 400 meter headshots zijn voor mijn speelstijl al veel. Ik schiet liever in close combat effectieve headshots en dan is een M40A5 met zijn grotere magazijn een stukje fijner. Headshot is kill en anders twee snelle bodyshots voor een kill.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik ben het hier wel (gedeeltelijk) mee eens. Het wapen maakt wel degelijk verschil, maar het belangrijkste is nog de speler zelf. Ik zelf zie wel een groot verschil tussen bepaalde wapens. Als ik bijvoorbeeld de an-94 neem dan krijg ik daar ongeveer 1 kill/min mee (2000 kills totaal nu), maar met de AEK haal ik 1.4 kills/min (1000 kills totaal). Dit is onder ongeveer dezelfde omstandigheden (conquest, zelfde servers, pka-s holo als sight).

Gebruik overigens liever de KH2002, burst only maar heb er lekkere accuracy mee (20%~). Het lijkt wel of de supressor op dat wapen bugged is daar die gewoon zo veel lekkerder speelt met de supressor dan zonder (recoil, accuracy, spread?). Geen enkel probleem om snipers op medium (~200 meter) met die combo neer te halen zonder scope.

Een maat van me is trouwens alle unlocks van alle wapens aan het halen, en heeft zo'n beetje alles nu 8)7. Is nogal een fan van pumpaction shotguns + slugs geworden vanwege de hoge damage. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik denk dat mijn accuracy te laag is om daarmee effectief te zijn.

Raku

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Die Sims-reclame bij het opstarten van Origin. :')

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

CodeCaster schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:30:
Origin opstarten? Wasdah? :P

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
CodeCaster schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:30:
battlesims??

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

De eerste keer dat je (na het rebooten ;)) een game start, moet Origin worden opgestart. Toen kreeg ik deze te zien:

Origin reclame

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Cool nu kun je paardrijden in je BF3

Warhammer en PC games en lego

Verwijderd

CodeCaster schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:33:
De eerste keer dat je (na het rebooten ;)) een game start, moet Origin worden opgestart. Toen kreeg ik deze te zien:

[afbeelding]
Ik draai origin in silent mode, ik zie dus alleen heel kort een klein splash screentje, maar meer niet :)

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ah, fijne optie, die heb ik ook meteen aangezet. :P

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-11 11:36
Raku schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:13:
[...]

Is nogal een fan van pumpaction shotguns + slugs geworden vanwege de hoge damage. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik denk dat mijn accuracy te laag is om daarmee effectief te zijn.
Dan kan je het juist wel gebruiken..je hoeft totaal niet te kunnen mikken met shotgun en fragammo..gewoon ergens in de buurt van poppetje schieten hehe
Hij heeft het over shotgun en slugs, dan moet je wel degelijk goed kunnen mikken.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Wie weet of razor1911 al weer een nieuwe originloze bf3.exe heeft uitgebracht?
Die van voor de patch van vorige week doet het volgens mij niet meer?

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-10 13:32
Arnevld schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:34:
Cool nu kun je paardrijden in je BF3
Mag hopen dat ie wel een machine gun heeft + flares. Wat heb je anders aan zo'n paard..

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:34:
[...]

Ik draai origin in silent mode, ik zie dus alleen heel kort een klein splash screentje, maar meer niet :)
Hebben jullie ook last van een 'hangende' pc bij de eerste keer opstarten van Origin? De computer zelf loopt niet vast, maar ik kan voor enkele seconden nergens op klikken. Ik heb het op twee pc's, waarvan één zelfs met SSD. Erg vervelend :-(

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-10 07:26
Heb ik ook, Origin freezed de hele PC voor een korte tijd. Zal wel te maken hebben dat al mijn personal info naar EA gestuurd wordt ;-)

Hoe doe je dat silent trouwens?

[ Voor 11% gewijzigd door Zerosum op 29-11-2011 13:43 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.