Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:48:
[...]

Als eigen teammates er zitten schoppen wij ze er ook af, als je daar zit weet je donders goed dat je aan het bug abusen bent. Overigens kicken wij niet meteen, eerst een waarschuwing met @kill en uitleg.
het is natuurlijk de bedoeling dat je ze op een battlefield-waardige manier van het dak af krijgt... :)

bug-abuse ??... ik weet bijna zeker dat je in de hele verdere toekomst van battlefield op daken zult kunnen landen met een chute....en dit gaat er met een patch ook zeker niet uitgehaald worden

en dit is tevens het laatste wat ik zeg over unfors ''godmode''

[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Detonator op 27-11-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Mr. Detonator schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:50:
[...]

het is natuurlijk de bedoeling dat je ze op een battlefield-waardige manier van het dak af krijgt... :)

bug-abuse ??... ik weet bijna zeker dat je in de hele verdere toekomst van battlefield op daken zult kunnen landen met een chute....en dit gaat er met een patch ook zeker niet uitgehaald worden

Daarom is het ook zo jammer dat je niet net als in bc2 de onderkant van het dak kan vernielen. Problem solved.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Mr. Detonator schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:50:
[...]

Dit specifieke gebouw heeft echter een dak wat je er uit kunt schieten, maar desondanks blijft het heel en kun je er niet door heen schieten.
Zoals je kon zien in het filmpje wat eerder werd gepost, er is niets irritanter dan iemand in je line of sight te hebben maar hem niet te kunnen schieten door een invisible wall.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 27-11-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wat houdt het in als iemand je "killed" zonder verdere vermelding en zonder killcam?
Ik zat bij metro op een goede plaats onderaan een roltrap m'n kill streak te verbeteren, val ik ineens vanuit het niets dood neer? [insert naam] KILLED MadMarky84, vervolgens blijft het beeld op mij staan en krijg ik niet mijn killer te zien. Dit zaakje stinkt?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
MadMarky schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:58:
Wat houdt het in als iemand je "killed" zonder verdere vermelding en zonder killcam?
Ik zat bij metro op een goede plaats onderaan een roltrap m'n kill streak te verbeteren, val ik ineens vanuit het niets dood neer? [insert naam] KILLED MadMarky84, vervolgens blijft het beeld op mij staan en krijg ik niet mijn killer te zien. Dit zaakje stinkt?
Waarschijnlijk roadkilled door een MAV, doen veel mensen op metro :)

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 28-11-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan goed een bug zijn in Battlefield 3. Kwam het in de beta vaak tegen, ging je dood door iets willekeurigs en staat er ook een willekeurige naam.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Klote cheater nu op got server :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weg :) Het lastige is dat wij als admins dit niet direct te horen krijgen en dus niet altijd tijdig kunnen ingrijpen. Zelfs van de clanmembers op Teamspeak hebben we niks gehoord, dat maakt het erg lastig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:14:
[...]

En weg :) Het lastige is dat wij als admins dit niet direct te horen krijgen en dus niet altijd tijdig kunnen ingrijpen. Zelfs van de clanmembers op Teamspeak hebben we niks gehoord, dat maakt het erg lastig.
Het rare is , ik kan hem ook niet vinden in battlelog om hem te reporten, hebben ze daar nu ook al een manier voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, ging om user marioowns en kan hem op Battlelog niet vinden. Geen idee wat er mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:16:
Klopt, ging om user marioowns en kan hem op Battlelog niet vinden. Geen idee wat er mis mee is.
http://bf3stats.com/stats_pc/marioowns
Nog maar een half uur gespeeld, dus waarschijnlijk nog niet op battlelog updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:59:
[...]

Waarschijnlijk roadkilled door een MAV, doen veel mensen op metro :)
[video]
Dus zo'n klein onding kan soldaten roadkillen? Over bugs gesproken 8)7

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:18:
[...]

http://bf3stats.com/stats_pc/marioowns
Nog maar een half uur gespeeld, dus waarschijnlijk nog niet op battlelog updated.
Inderdaad, thnx voor de link. Zie dat hij al gereport is dus dan laat ik het verder liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 14:15
MadMarky schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:20:
[...]

Probeer jij 'm dan maar eens terug te koppen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
[...]

Kon in BC2 ook gewoon, daar was de UAV veel krachtiger met machinegun en rocket.
Hij is in 1 a 2 schoten uit de lucht te halen, dus het enige wat je nodig hebt is 1 iemand met hersenen en een stel oren.
Echter voldoen die 24/7 metro noobs daar vaak niet aan ;)

Dat minirobotje kun je overigens ook roadkills mee maken, en het ding heeft ook een repairtool waarmee je kunt killen.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 28-11-2011 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

unfor schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:25:
[...]

Kon in BC2 ook gewoon, daar was de UAV veel krachtiger met machinegun en rocket.
Hij is in 1 a 2 schoten uit de lucht te halen, dus het enige wat je nodig hebt is 1 iemand met hersenen en een stel oren.

Dat minirobotje kun je overigens ook roadkills mee maken, en het ding heeft ook een repairtool waarmee je kunt killen.
1tot 2 schoten? met wat wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:03
Vandaag een paar lekkere potjes gehad op een GoT server. Ik vind de F2000 het meest fijne assault wapen so far. Ik heb bijna de PDW-R geunlocked though, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
[...]

Net zoals de EOD bot. Nou vind ik deze wat realistischer dan de EOD, maargoed :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

unfor schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:25:
[...]

Dat neerhalen gaat nu een iets hogere prio krijgen inderdaad. Maar 1 tot 2 schoten? Niet iedereen heeft een shotgun met explosive ammo he.
Met een M249 zijn het sowieso 5-6 schoten, volgens mij heeft dat ding net zoveel HP als een soldaat.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
MadMarky schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:36:
[...]

Dat neerhalen gaat nu een iets hogere prio krijgen inderdaad. Maar 1 tot 2 schoten? Niet iedereen heeft een shotgun met explosive ammo he.
Met een M249 zijn het sowieso 5-6 schoten, volgens mij heeft dat ding net zoveel HP als een soldaat.
Zou best kunnen, ik merk iig zodra ik met dat ding vlieg dat ie nooit lang in de lucht hangt. Afhankelijk van de tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:05

mrc4nl

Procrastinatie expert

unfor schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:37:
[...]

Zou best kunnen, ik merk iig zodra ik met dat ding vlieg dat ie nooit lang in de lucht hangt. Afhankelijk van de tegenstanders.
ik vlieg heel veel met mav.
met een beetje geluk in rush blijf ik de hele tijd "on-air"
tegen rifles kun je heel goed dekking zoeken door de hoogte in te gaan.
het beste wapen ertegen is de AA. (igla of die andere)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Zo, net in de Sinterklaassfeer mijn naam maar even gewijzigd in KPoentje i.p.v. KPoontje. :7

Leek me wel toepasselijk in deze tijd van het jaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

freggel schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:51:
Zo, net in de Sinterklaassfeer mijn naam maar even gewijzigd in KPoentje i.p.v. KPoontje. :7

Leek me wel toepasselijk in deze tijd van het jaar. :+
Je Originnaam? Hoe verander je die? :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
lama

[ Voor 97% gewijzigd door pafdaddy op 28-11-2011 03:45 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Laatste potje van vandaag, join een waardeloos team maar wil nog wel ff een flag capturen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JLtAUk_71Ls]
Niet heel bijzonder, meer een test of ik nog fatsoenlijk kon recorden met normale fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:23

Pindamann

Human

Tsurany schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:50:
Unfor ik snap precies wat je bedoelt. Iedereen heeft een bepaalde voorkeur voor speelstijl en jullie kiezen voor spannende potjes waarbij iedereen actief meespeelt. In tegenstelling tot velen proberen jullie echter ook een bepaalde speelstijl te forceren met kicks (en wellicht bans?) en ik snap dat je daardoor een hoop tegenstand ondervind van spelers die het hier absoluut niet mee eens zijn.
Echter jullie betalen voor die server, dan is het verdomme jullie goed recht om te doen wat je wilt. Het is toch idioot dat je zelf een server huurt en anderen op jou gaan zeiken omdat jij bepaalt hoe daar gespeeld wordt? Dan zoeken ze maar een andere server op, er zijn er duizenden waarbij je kan doen en laten wat je wilt. Ik zeg ga zo door als jullie dat fijn vinden en trek lekker niks aan van al het commentaar er op. Je hebt een vaste groep die dat zeer waardeert en daarom ook terugkomt.

Ik speel trouwens zelf vooral op onze GoTBF3.nl servers maar ik snap je ergernissen maar al te goed.
Verhaal heeft 2 kanten inderdaad. Enerzijds betaal je en is het jouw server. Anderszijds staat die server gewoon in de public serverlist die ik voor mn neus krijg als ik een server kies.

Meerdere malen gehad dat ik gewoon een public server join waarna ingame pas blijkt dat er allemaal regeltjes voorbij komen in de MOTD. Dat is gewoon vervelend :)

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:05
gisteren zat ik op caspian border in zon mobile AA.
kom er een mannetje van het eigen team naast de mobile AA staan.
Ik zie hem een beetje heen en weer drentelen rond de mobile AA.
Op eens word ik gekicked van de server met als reden dat er plaats gemaakt moest worden voor leden.

Tssssss.

gelukkig kon ik weer joinen. Zie ik die zelfde dude in de mobile AA zitten.
die gast is dus admin en kickt gewoon mensen om zelf in een mobile AA ( in dit geval ) te kunnen spelen

zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:35:
Op eens word ik gekicked van de server met als reden dat er plaats gemaakt moest worden voor leden.

Tssssss.

die gast is dus admin en kickt gewoon mensen om zelf in een mobile AA ( in dit geval ) te kunnen spelen

zielig
Dan plak ik vriendelijk wat C4 op een buggy, parkeer naast hem en blaas ik die wel op ;)

Heb geen respect voor dat soort mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Dan is het toch nog steeds friendlyfire? doorrijdende buggys ed niet maar jou c4 wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
mrc4nl schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:43:
[...]
ik vlieg heel veel met mav.
met een beetje geluk in rush blijf ik de hele tijd "on-air"
tegen rifles kun je heel goed dekking zoeken door de hoogte in te gaan.
het beste wapen ertegen is de AA. (igla of die andere)
Als ik lang genoeg irritant ben geweest met de MAV, dan wordt hij bij mij neergehaald door stingers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:39

tha_crazy

Mafketel

het is heel jammer maar voor mij is het battlefield 3 af.
hij crasht continu, eerst tijdens het opstarten en zodra ik eindelijk kan spelen en een voertuig inga crasht die weer!
ook tijdens gewoon lopen crasht die met grote regelmaat

zelfs voor de patch was het nog beter, toen crashte die alleen tijdens het opstarten en na 2-3 potjes.
maar nu, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
tha_crazy schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:25:
het is heel jammer maar voor mij is het battlefield 3 af.
hij crasht continu, eerst tijdens het opstarten en zodra ik eindelijk kan spelen en een voertuig inga crasht die weer!
ook tijdens gewoon lopen crasht die met grote regelmaat

zelfs voor de patch was het nog beter, toen crashte die alleen tijdens het opstarten en na 2-3 potjes.
maar nu, nee
Mooi moment om even BF3 helemaal te uninstallen en er fris opnieuw op te zetten, daarnaast ook even je videokaart drivers met Driver Sweeper compleet wissen en opnieuw installeren. Dat heeft bij mij wonderen gedaan. Heb het gevoel dat de beta drivers en de BF3 beta de boel een beetje vervuilen, zo'n cleanup kan dan de problemen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://battlelog.battlefi...show/7783376/1/186401280/

Daarom zit ik graag in de AA als defender op Noshar Canal, zodra er iemand in ziet die weet wat hij doet is het voor de enemy al snel over en uit. De komen niet aan land aangezien elke heli of boot direct stuk is en ook de Amtrac niet snel verder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:35:

Tssssss.

zielig
Och ik zat in een server die kickte iedereen die in een MAA ging, zodat de admin/clanleden konden jet en heli-whoren. Das dus tegen de terms of service (TOS). Reporten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Wat betreft server admins die eigen rulesets erop na houden is mijn standpunt simpel: Doe dat lekker op een unranked server.

Er zijn zoveel mensen die iets niet leuk vinden in het spel, omdat ze er te vaak gekilled door worden, omdat het niet binnen hun speelstijl past, of omdat ze gewoon niet tegen hun verlies kunnen. Aan al die mensen heb ik een advies: Zo zit het spel in elkaar, leer er nu eens mee om te gaan. Tuurlijk, ik vind het ook niet leuk om gekilled te worden door een RPG, of gesniped te worden vanaf een dak waar ik niet op kan komen maar de tegenstander wel kan zien. Ik zal misschien vloeken op zo'n moment, maar ik ga gewoon verder, omdat dit in het spel hoort.

Kijk naar de competetieve ESL ladder, daar zijn IRNV scopes en Flashlights verbannen vanwege alle jankerds. Tuurlijk, het heeft een dikke impact op de gameplay, maar het is verreweg van onoverwinnelijk. Je moet er gewoon mee om leren gaan, en wachten totdat DICE het patched. Een dergelijk iets een bug noemen is een heel slecht excuus. Iemand kan iets een bug noemen en het verbannen, maar door het een bug te noemen betekent niet dat dat zo is. Het is puur subjectief, totdat er een officiële verklaring van DICE komt of het gepachted wordt, en dus de betreffende ergernis uit het spel verdwijnt.

Sommigen hebben daar dan weer hun eigen oplossing voor bedacht. Zij vinden het algemene kader waarin het spel functioneert niet helemaal goed en huren daarom hun eigen server, waarin ze het kader aanpassen door hun eigen regels te hanteren. Dit maakt mij verder niet uit en moet vooral kunnen. Maar wanneer op wat voor manier dan ook afgeweken wordt van de standaardnorm, dan mag wat mij betreft de ranked-status ook gelijk afgenomen worden. De custom regels hebben direct impact op het spel en hoe het gespeeld wordt. Verander je het spel, dan wordt het verkrijgen van punten altijd op een bepaalde manier beïnvloed. Daarmee haal je de basis van het hele ranked-systeem onderuit en verdien je dus geen ranked-status. En gaat het je als speler of admin niet om de punten, dan maakt die ranked-status toch geen ene donder uit.

Als het gaat om de bevoegdheden van admin van een privé-gehuurde ranked server, ga ik zelfs zo ver om negen van de tien bevoegdheden af te schaffen. Kicken aan het eind van de ronde, verbannen aan het eind van de dag. Anders kan je met kicks/bans alsnog teveel een bepaalde speelstijl forceren. Alle scripts die custom rulesets forceren, een impact hebben op de map (vehicle spawn time, tickets size, waar je wel en niet mag lopen), of de autobalance beïnvloeden moeten vworden verbannen van ranked servers.

Alleen dan krijg je zuivere ranked servers. Al het andere mag je gerust doen, maar wel op een unranked server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 20:41
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:46:
[...]

Och ik zat in een server die kickte iedereen die in een MAA ging, zodat de admin/clanleden konden jet en heli-whoren. Das dus tegen de terms of service (TOS). Reporten!
Oh bedankt, wist niet dat het tegen de TOS was. Werd net ook gekickt omdat ik (waarschijnlijk) de admin 7x killde in een row.
Kick -> Reason: "fukc yu".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Laatst online: 13-08 09:46
Ik heb deze website gereport bij Punkbuster.

Antwoord:

"Note #2: Thanks for taking the time to send us this link. We will add it to our database if needed. If you ever find other links or cheats feel free to pass them along to us at "research@evenbalance.com".

As a reminder, please DO NOT test cheat programs to see if they are "working" as you may unwittingly ban yourself. We are currently doing silent detections for future kick/bans.

Thanks again!"

Ik denk dat er binnekort wel eens een wave van bans gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShortsNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:53:
Wat betreft server admins die eigen rulesets erop na houden is mijn standpunt simpel: Doe dat lekker op een unranked server.
knip genoeg andere servers waar je kan spelen.

[ Voor 2% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
ShortsNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:53:

Er zijn zoveel mensen die iets niet leuk vinden in het spel, omdat ze er te vaak gekilled door worden, omdat het niet binnen hun speelstijl past, of omdat ze gewoon niet tegen hun verlies kunnen. Aan al die mensen heb ik een advies: Zo zit het spel in elkaar, leer er nu eens mee om te gaan. Tuurlijk, ik vind het ook niet leuk om gekilled te worden door een RPG, of gesniped te worden vanaf een dak waar ik niet op kan komen maar de tegenstander wel kan zien. Ik zal misschien vloeken op zo'n moment, maar ik ga gewoon verder, omdat dit in het spel hoort.
Je kunt ook gewoon lekker makkelijk doen, en gewoon een andere server kiezen die wel de gewone regels hanteren. Mensen betalen voor hun server, en mogen dan ook bepalen wat ze er mee doen, sommige rulesets zijn gewoon belachelijk, maargoed dat is natuurlijk hun eigen keus!

Als ik zie dat je iets niet mag gebruiken join ik de server gewoon niet en zoek ik wel een andere ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Andyk125 op 28-11-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Bij BF2 had je toch EA admins die servers joinden om te kijken naar custom regels? Geloof niet dat EA daar tegenwoordig nog veel mee doet maar toen was het best een hype. Eigen regels waren verboden door EA anders dan de gangbare regels als baserapen. Ik heb er wel eens eentje gesproken op een grote LAN, zijn allemaal fanatieke spelers die benaderd waren door EA om serveradmin te spelen.

Maar ik vind dat overreguleren ook ongewenst, een spel moet een spel blijven en dat moet je niet naar je eigen hand willen zetten. Jouw visie hoeft niet die van anderen te zijn of zijn helemaal niet zo bezig met wat wel en niet moet kunnen. Echter ik ga dan gewoon naar een andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jpjedi schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:19:
Maar ik vind dat overreguleren ook ongewenst, een spel moet een spel blijven en dat moet je niet naar je eigen hand willen zetten. Jouw visie hoeft niet die van anderen te zijn of zijn helemaal niet zo bezig met wat wel en niet moet kunnen. Echter ik ga dan gewoon naar een andere server.
Toch heel simpel? Jij vind het ongewenst dus jij gaat weg. Anderen vinden het gewenst dus die komen wel.
knip

[ Voor 4% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShortsNL
Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:11:
[...]

#care, genoeg andere servers waar je kan spelen.
Dat is omgekeerde wereld. Ranked is de standaard. Wijk je af van de standaard, dan verdien je geen ranked voor de redenen die ik aangaf. Ik vind dat wanneer ik via Quick Match een willekeurge server join mij een standaardkader gegarandeerd kan worden, en niet onnodig geconfronteerd hoef te worden met een speler die niet tegen zijn verlies kan, zijn eigen ranked server huurt, en vervolgens iedereen die hem killt kickt omdat hij zijn puntjes anders mist.

Geef me één goede reden waarom custom rulesets wel thuishoren op ranked servers. Omdat men daar ook puntjes moet kunnen verdienen? Neen, wat dit gebeurt dan volgens andere normen, en beïnvloedt dus het ranked systeem. Veredelde stat-padding dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:51

codex

Geen OpenAI agent :)

Gisteren een admin die ons team een nuke kado deed omdat hij in het nogal vervelend vond dat wij in Metro zijn team tot in hun basis hadden teruggeduwd. Deed me een beetje denken aan MW2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:55:

Daarom zit ik graag in de AA als defender op Noshar Canal, zodra er iemand in ziet die weet wat hij doet is het voor de enemy al snel over en uit. De komen niet aan land aangezien elke heli of boot direct stuk is en ook de Amtrac niet snel verder komt.
Je bedoelt dat je 23-1 hebt gehaald door te baserapen met de mobile AA? Of heb je het over stationary AA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:20:
[...]

Toch heel simpel? Jij vind het ongewenst dus jij gaat weg. Anderen vinden het gewenst dus die komen wel.
knip
Het 'probleem' en frustratie met dit soort dingen is denk ik dat je het pas merk als je eenmaal in het spel zit. Daar is vooraf een hele inlog / opstart procedure. Het zou mooi zijn als je van te voren de regels van de desbetreffende server kan inzien. Dan kan je pas beslissen of je wil joinen of niet. Ik heb niks tegen servers die hun eigen regels willen hanteren maar wel als ik dat niet van te voren weet.

[ Voor 3% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 14:26 ]

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Laatst online: 17-08 17:14
Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:20:
[...]

knip
Tijdje de discussie gevolgt. Het is ook lastig.. Enerzijds ben ik ermee eens dat je als server admin met een RANKED server geen restricties op kan/mag leggen aan spelers. Dat is nou eenmaal de regel.

Anderzijds heb ik zelf enorm veel plezier op een pistol only server gehad en snap ik dan niet waarom mensen daar de lol moeten vergallen door met een P90 op de tegenstanders te gaan schieten (of nog erger met een P90 met flashlight, of nog erger een RPG). Die mensen worden dan van de server gebanned, maar dan is meestal het kwaad al geschied. Ga dan gewoon ergens anders spelen. Er staat toch duidelijk PISTOL ONLY als server naam.

[ Voor 2% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShortsNL
Oakley schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:47:
[...]

Tijdje de discussie gevolgt. Het is ook lastig.. Enerzijds ben ik ermee eens dat je als server admin met een RANKED server geen restricties op kan/mag leggen aan spelers. Dat is nou eenmaal de regel.

Anderzijds heb ik zelf enorm veel plezier op een pistol only server gehad en snap ik dan niet waarom mensen daar de lol moeten vergallen door met een P90 op de tegenstanders te gaan schieten (of nog erger met een P90 met flashlight, of nog erger een RPG). Die mensen worden dan van de server gebanned, maar dan is meestal het kwaad al geschied. Ga dan gewoon ergens anders spelen. Er staat toch duidelijk PISTOL ONLY als server naam.
Helemaal mee eens, pistol only kan geweldig zijn en het is geweldig dat zulke servers bestaan. Maar dan wel liever unranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:42:
[...]

Je bedoelt dat je 23-1 hebt gehaald door te baserapen met de mobile AA? Of heb je het over stationary AA?
Was op rush bij de eerste basis. Ik stond met de mobile AA op de kade en schoot alle bootjes en andere voertuigen stuk die op onze basis wilden komen. Baserapen zou ik het niet noemen, maar ze werden er wel door hard geraped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShortsNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:39:
Geef me één goede reden waarom custom rulesets wel thuishoren op ranked servers. Omdat men daar ook puntjes moet kunnen verdienen? Neen, wat dit gebeurt dan volgens andere normen, en beïnvloedt dus het ranked systeem. Veredelde stat-padding dus.
knip Who cares hoe anderen aan hun punten komen? Zij willen gewoon op hun manier spelen en daardoor ook lekker punten verdienen. Als jij dat niet leuk vind dan ga je gewoon weg, klaar. Om nou te zeggen dat zij niks verdienen omdat JIJ dat niet leuk vind. Genoeg mensen vinden het wel leuk.
Dat is echt anderen niks gunnen en je eigen wereldbeeld op willen dwingen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:55:

wat ik op die battlelog zag:

Aim King

Leon8524

Accuracy

130%

Hoe doe je dat? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Fantasma schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:52:
[...]

wat ik op die battlelog zag:

Aim King

Leon8524

Accuracy

130%

Hoe doe je dat? :o
double kills?
of voertuigen met meer mensen erin?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Macchill schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:58:
[...]

double kills?
of voertuigen met meer mensen erin?
Oh, zo had ik het nog niet bekeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Even geen BF3 meer voor mij :(
Afgelopen weekend mijn sleutelbeen gebroken godverdegodver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 14:27
Murphy schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:03:
+1 minder voor je..

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Beterschap dude! :)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Welke arm? Je kunt nog altijd fulltime gunner gaan spelen of in Stationary AA's gaan zitten. ;) Beterschap iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Veel beterschap Murphy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Sagaris schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:09:
[...]
Welke arm? Je kunt nog altijd fulltime gunner gaan spelen of in Stationary AA's gaan zitten. ;) Beterschap iig!
Haha wel een creatieve oplossing. Wat als je bestuurder uitstapt? Zie het al voor me, zit je daar als gunner in the middle of nowhere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShortsNL
Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:52:
[...]

knip Je kan echt zeiken om niks. Who cares hoe anderen aan hun punten komen? Zij willen gewoon op hun manier spelen en daardoor ook lekker punten verdienen. Als jij dat niet leuk vind dan ga je gewoon weg, klaar. Om nou te zeggen dat zij niks verdienen omdat JIJ dat niet leuk vind. Genoeg mensen vinden het wel leuk.
Dat is echt anderen niks gunnen en je eigen wereldbeeld op willen dwingen.
knip

Je stelt dat ik anderen mijn beeld op wil dwingen. Pardon? Is dat niet precies wat admins van privé-ranked servers doen? Zij forceren een bepaalde ruleset op een server waar spelers toevallig op kunnen komen. Ik #care als ik niet het spel mag spelen op de standaardwijze, omdat een of andere joker, met zo veel #care dat hij zijn eigen server huurt, vindt dat hij zijn punten anders niet snel genoeg verdient.

Mensen met servers die op hun eigen manier willen spelen en tegelijkertijd ook de #care hebben om punten te verdienen moeten kiezen. Hetzelfde gebeurde bij de ranked Knife, Pistol & Defib servers in BF2. Ik wil niemand iets wegnemen. Iedereen mag van mij lekker de admin-dictator uithangen op zijn eigen server. Maar om het algemene Battlefield-publiek daarmee lastig te vallen gaat mij te ver, dus unranked. Als genoeg mensen de custom ruleset leuk vinden, is ranked ook helemaal niet nodig.

[ Voor 1% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Sagaris schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:09:
[...]

Linker, dus WSAD. Maar LOL ja inderdaad! Straks ff proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knip Kennelijk moet elke ranked server 100% identiek zijn? Als jij die server regels niet leuk vind ga je er niet heen. Als jij niet met quickmatch op zo'n server wilt komen ga je niet quickmatch gebruiken.

[ Voor 71% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me denkt "One down... more to go..."

anyway, beterschaps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Und, al datum bekend wanneer Back to Karkand gereleased wordt? Ja in december, datum svp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Arsenius schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:22:
Und, al datum bekend wanneer Back to Karkand gereleased wordt? Ja in december, datum svp. ;)
Nee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Arsenius schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:22:
Mijn glazen bol kapot laten vallen. sorry...

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Laatst online: 18-09 16:28

BramT

Rule #1

Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:19:
knip Kennelijk moet elke ranked server 100% identiek zijn? Als jij die server regels niet leuk vind ga je er niet heen. Als jij niet met quickmatch op zo'n server wilt komen ga je niet quickmatch gebruiken.
En toch heeft hij wel gelijk. Ja, ranked servers horen 100% identiek te zijn. Dat is zo'n beetje de basis van alles wat "ranked" is.... Bij de 100 meter sprint heeft er toch ook niet een z'n baan op 94 meter staan omdat hij dat fijner/eerlijker/leuker vindt?

Prima dat er servers zijn met custom-rules. Maar deze zouden echt niet mogen terugkomen in het 'quickmatch' systeem. Sterker nog, als ik een ranked server met normal-preset zoek, dan wil ik die figuren ook niet in m'n lijst.

Verder kunnen de custom-rules te eenvoudig worden misbruikt voor stat-padding. Dus ja, custom = unranked ben ik (ook) helemaal voor, al is dat minder belangrijk.

Belangrijkste is dat er een 'vlaggetje' komt voor wel of niet custom-rules. Af en toe beland je echt op wereldvreemde servers :(

[ Voor 14% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 14:29 ]

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vage dingen gebeuren er met bf3,:

Spawn bij de tank en rijd weg. Staat er mannetje van mn eigen team op de tank. Plof tank naar 3%?
Spawn in de jet, zit ff te kloten met keybindings gaat mannetje op mn jet staan..plof jet naar de klote en suicide kill??

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:31

BTU_Natas

Superior dutchie

knip

Hoe kan je ooit "ranked" spelen als je niet dezelfde regels hebt. Zowat zijn, als mensen bijv met voetbal als ze een thuiswedstrijd organiseren hun eigen regels mochten inbrengen. Krijg je straks ajax - feyenoord met 14 ballen tegelijkertijd.

Eigen regels = unranked.

Standaard regels opgelegd door spel = ranked.

Het is geen hogere wiskunde.

[ Voor 9% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik krijg een 404 - Page not found. Hij klopt dus waarschijnlijk niet.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T'is maar net hoeveel waarde je hecht aan de stats. Het heeft veel minder waarde als bijvoorbeeld in een Starcraft of Diablo game. De stats in BF3 zijn alleen leuk voor jezelf en kennis kringen. Leaderboards slaan nergens op, want ook op een non custom ruleset kun je statpadden. Er zijn gewoon TEVEEL factoren om dat tegen te gaan, en daarom zijn de stats niks waard voor anderen.

Daarnaast is het ook behoorlijk triest om de hele tijd #care te typen maar vervolgens je wel in de discussie te mengen :')
Maargoed, als ik zie wat er al naar je hoofd is gesmeten, dit en vorige topics...moge het duidelijk zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Yorin schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:38:
[...]

Ik krijg een 404 - Page not found. Hij klopt dus waarschijnlijk niet.
hier werkt het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Yup ranked servers moeten 100% identiek zijn, anders heeft het hele ranked gedeelte geen nut.
Anders heb jij een ranked server draaien met andere rules, waar je misschien wel sneller punten haalt door de custom rules en dat is niet eerlijk.
Zodra er settings anders zijn zou een server niet meer ranked mogen/moeten zijn. (Met uitzondering van servers met meer tickets.)

[ Voor 6% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 14:30 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShortsNL
Dit kan je niet tegen iedereen zeggen die quickmatch gebruikt. Zij moeten een normale omgeving gegarandeerd worden wanneer zij quickmatch gebruiken. Hetzelfde geldt overigens voor mensen die wel gewoon de serverbrowser gebruiken en op eerlijke wijze binnen de standaardkaders willen spelen, die moeten daar niet in belemmerd worden door eerst door een waslijst van servers te moeten bladeren waar 'NO RPG' of iets dergelijks instaat, om vervolgens er eentje met een gewone naam te joinen en dan te ontdekken dat er alsnog een custom ruleset geldt.

Servers hoeven van mij niet 100% identiek te zijn. Hiervoor hebben we immers een veelvoud aan gamemodes van DICE gekregen on om online te spelen, en daarnaast de opties Hardcore en Infantry Only. Ook de map rotatie kan een admin naar alle vrijheid instellen. Kicks en bans natuurlijk ook, maar niet meer tijdens de ronde zelf. Hiermee beïnvloed je het spel te veel. Admins moeten er zijn om het spel van anderen te faciliteren, niet hun eigen spel.

Dat GoT zijn eigen servers heeft (en dat de admins hopelijk een beetje redelijk zijn), betekent waarschijnlijk dat je het volgende fenomeen zelden meemaakt: Mensen met admin-bevoegdheden op eigen servers zijn lang niet altijd volwassen genoeg om hier ook verantwoordelijk mee om te gaan. Zij kicken wanneer ze zin daarin hebben, omdat ze gekilled worden of niet tegen hun verlies kunnen. Bevind je je toevallig in het team van de tegenstander, en ben je een beetje goed in het spel, dan is de kans groot dat je te maken krijgt met zo'n persoon. Hier moeten we vanaf.

[ Voor 2% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 17-09 10:54
ShortsNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:42:
[...]

Bevind je je toevallig in het team van de tegenstander, en ben je een beetje goed in het spel, dan is de kans groot dat je te maken krijgt met zo'n persoon. Hier moeten we vanaf.
Hier kunnen we niet van af en moeten we mee leren leven, gezien dit al jaren bij diverse games speelt en niemand daar invloed op kan uitoefenen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:40:
Anders heb jij een ranked server draaien met andere rules, waar je misschien wel sneller punten haalt door de custom rules en dat is niet eerlijk.
knip Zoek een paar leuke servers en speel daar en laat anderen lekker hun server adminnen zoals jij dat wilt. Zolang jij niet betaald voor je eigen server en anderen dat wel doen moet je je maar schikken. Zij betalen een fix bedrag en dan wil jij ze het recht ontnemen om dan net wat andere regels te hebben? Ga zelf dan eens lappen voor je eigen server.
In al die jaren Bad Company 2 en Battlefield 2 op andermans servers heb ik vrijwel nooit last gehad van zulk gedoe. Ik snap niet dat je er zo'n punt van maakt als een handvol servers moeilijk doen of eigen regels hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShortsNL
mouzetc schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:45:
[...]

Hier kunnen we niet van af en moeten we mee leren leven, gezien dit al jaren bij diverse games speelt en niemand daar invloed op kan uitoefenen.
De oplossing is echter simpel: Admins moeten niet meer kunnen kicken tijdens de ronde, maar spelers worden verwijderd als de ronde voorbij is. Voor bans geldt hetzelfde, maar hier gaat het om een ingrijpende maatregel, dus bans moeten gewoon de volgende dag ingaan. Dit houdt de server schoon van tuig op de lange termijn maar zorgt niet voor een impact op de gameplay op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hier nu ook, maar ik kan nu (tijdelijk) niet inloggen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Om van dit hele ranked/nonranked gedoe af te komen zouden er twee leaderboards moeten zijn: eentje ranked en eentje nonranked. Eens kijken hoeveel customrules en statpadders er dan nog over zijn.

Speel het spel zoals het ontworpen is, of speel het anders, maar dan niet zeuren over de consequenties. Wat mij betreft moet iedereen vrij zijn in zijn keuzes. Alleen keuzes hebben altijd consequenties.

@Tsurany, je hebt wel lange tenen vandaag volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zou willen dat alle ranked servers hetzelfde zijn dan zou EA/Dice de hostende partij moeten zijn.

Het hele idee van EA/Dice om dat juist niet te doen (en mensen hun eigen servers te laten hosten) is om zo de rules aan te kunnen passen binnen bepaalde grenzen.

Zie het zo:

Ik kan in de hedendaagse wereld ook een auto op de startopstelling van een hardloopwedstrijd zetten. Het is gewoon mogelijk. Maar omdat de HOSTENDE partij bepaald dat dat niet mag, kan ik dat dus niet doen.

Zelfde geld voor de BF3 servers, hoster (admin) bepaald gametype/rules binnen de normen van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
ShortsNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:49:
[...]

De oplossing is echter simpel: Admins moeten niet meer kunnen kicken tijdens de ronde, maar spelers worden verwijderd als de ronde voorbij is. Voor bans geldt hetzelfde, maar hier gaat het om een ingrijpende maatregel, dus bans moeten gewoon de volgende dag ingaan. Dit houdt de server schoon van tuig op de lange termijn maar zorgt niet voor een impact op de gameplay op korte termijn.
Ja hoor, volgens mij ben je niet goed wijs!
Cheaters door laten spelen tot de ronde voorbij is |:( lekker is dat als alle andere spelers er dan eerder uit gaan, wie wil er nu tegen een cheater speler!
Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:47:
[...]

knip Zoek een paar leuke servers en speel daar en laat anderen lekker hun server adminnen zoals jij dat wilt. Zolang jij niet betaald voor je eigen server en anderen dat wel doen moet je je maar schikken. Zij betalen een fix bedrag en dan wil jij ze het recht ontnemen om dan net wat andere regels te hebben? Ga zelf dan eens lappen voor je eigen server.
In al die jaren Bad Company 2 en Battlefield 2 op andermans servers heb ik vrijwel nooit last gehad van zulk gedoe. Ik snap niet dat je er zo'n punt van maakt als een handvol servers moeilijk doen of eigen regels hebben.
Volledig met je eens! :Y)

Zit allemaal toch niet zo te zeiken! en ga lekker op een server spelen die geen eigen rules hebben. Zolang er geen drastische veranderingen zijn mag een server best ranked blijven en meedoen met de gewone leaderboards, voor de mensen die geen andere rules willen er zijn zat alternatieven!

Huur bijv. zelf een server, kun je je eigen rules hanteren!

[ Voor 46% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zerosum schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:51:
@Tsurany, je hebt wel lange tenen vandaag volgens mij.
Nee ik vind het gewoon idioot dat er hier een paar figuren zijn die gaan klagen over andermans servers waar ze zelf niks voor betalen en die anderen maandelijks flink wat geld voor neer leggen. Server admins mogen geen rechten meer hebben op servers waar ze voor betalen? Pardon? Stelletje profiteurs, lekker op andermans kosten spelen en vervolgens gaan klagen als iemand een keer andere regels ziet.

En kennelijk hechten mensen wel heel veel waarde aan stats als het zo'n ramp is als anderen iets meer verdienen. Waarschijnlijk ook de mensen die zelf nooit mee kunnen komen en daardoor enorm lage stats hebben, anders snap ik niet waarom je er moeilijk over doet.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 28-11-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
Even voor mij.
Ik lees dat ranked servers allemaal het zelfde moeten zijn toch?
Nu hebben wij ook een aantal regels op onze servers om de fun van alle spelers te verhogen zoals
- geen baserape
- onze members niet allemaal aan 1 kant.

Hierdoor zal onze server volgens jullie unranked moeten zijn om dat wij regels hanteren?
Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
itsleon schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:55:
Even voor mij.
Ik lees dat ranked servers allemaal het zelfde moeten zijn toch?
Nu hebben wij ook een aantal regels op onze servers om de fun van alle spelers te verhogen zoals
- geen baserape
- onze members niet allemaal aan 1 kant.

Hierdoor zal onze server volgens jullie unranked moeten zijn om dat wij regels hanteren?
Of zie ik iets over het hoofd?
ach ga er gewoon niet op in, blijf mooi je regels hanteren daarom heb je een EIGEN server gehuurd!

Ben het niet altijd met Tsurany eens, maar hiermee heeft hij gelijk ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Andyk125 op 28-11-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Het ligt er imho helemaal aan welke regels er zijn.

Geen RPG op infanterie is een trieste regel in mijn ogen. Hiervoor zou de server zeker unranked moeten zijn.

Geen baserape is een goede regel. DICE probeert dit ook tegen te gaan door de base no-entry te maken voor de tegenstander. Hiervoor zou een server best ranked mogen zijn.

M.a.w. -> DICE zou iets meer instelmogelijkheden mogelijk kunnen maken op hun server. Dan blijven ze ranked, maar toch duidelijk en eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:54:
[...]

Nee ik vind het gewoon idioot dat er hier een paar figuren zijn die gaan klagen over andermans servers waar ze zelf niks voor betalen en die anderen maandelijks flink wat geld voor neer leggen. Server admins mogen geen rechten meer hebben op servers waar ze voor betalen? Pardon? Stelletje profiteurs, lekker op andermans kosten spelen en vervolgens gaan klagen als iemand een keer andere regels ziet.

En kennelijk hechten mensen wel heel veel waarde aan stats als het zo'n ramp is als anderen iets meer verdienen. Waarschijnlijk ook de mensen die zelf nooit mee kunnen komen en daardoor enorm lage stats hebben, anders snap ik niet waarom je er moeilijk over doet.
Hier toch even reageren als zijnde iemand die nul komma nul om stats geeft:
Ik vind je een aardige peer Tsurany maar hier zit je toch echt fout hoor. Allereerst verwar je twee zaken met elkaar: dat wat admins al dan niet met hun server mogen doen (en de vrijheid die ze hierin krijgen omdat ze betalen) en dat wat ranked inhoudt.

Stats zijn er niet voor jan met de korte achternaam. Of je ze serieus neemt is een tweede, maar een statsysteem dat per server op andere regels stoelt is natuurlijk sowieso waardeloos.
Ja, je hebt gelijk dat iemand betaalt voor zijn server en dat iemand dan ook rechten moet krijgen deze in te stellen. Nee, je hebt geen gelijk in dat dat zou moeten betekenen dat je dan ook het hele concept onderuit moet kunnen halen door Ranked custom regels in te stellen waardoor iedereen veel sneller levelt.

Dus ja; vrijheid voor admins die betalen voor hun servers. Nee, niet in ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Eens met Stoffa. En als je zelf voor een server betaald (en hoopt dat anderen (niet betalenden) joinen, anders blijft het stilletjes) geeft je het recht om HELEMAAL te doen op die server wat je wilt, jij betaalt er tenslotte voor. En als dat kicken is omdat iemands nick je niet aanstaat, jouw goed recht.

Maar om de hardloopwedstijd en dan even bij te halen: ranked betekent dat je conform de Internationale Hardloopfederatie of whatever regels een score kunt neerzetten. En als iedereen zijn eigen loop om het blokje, maar gebruik onderwijl geen RPG of IRNV scopes, wedstrijd wil organiseren, veel plezier. Maar dat is geen officieel gerankede hardloopwedstrijd. Dus non-ranked.

@itsleon: jullie regels zijn bedoeld om het spel leuker te maken voor iedereen (in jullie ogen), niet om bepaalde geprogrammeerde/bedoelde spelelementen (RPG, IRNV, F2000 gebruik) aan banden te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShortsNL
Ik ben het met SythAdmin eens dat het in het belang van de portemonee van EA/DICE is om mensen die een ranked-server huren een vrij kader te geven, en dit vind ik niet per sé slecht. Iedereen heeft echter zijn eigen voorkeur qua kader, en zoals duidelijk mag wezen in dit topic kan dit nogal hard botsen. Wat dat betreft zijn er drie oplossingen:

-Het voorstel wat o.a. ikzelf deed om het vrije kader in te perken tot richting de standaard.

-De stelling dat iedereen een server moet vinden/kopen waarin je eigen kader gehanteerd wordt.

-Het idee dat er meer instelmogelijkheden moeten zijn in de browser, zodat geconfronteerd worden met een ruleset waar je niet op zit te wachten tot een minimum beperkt wordt.

Allen hebben zo zijn nadelen en zijn voordelen. De derde is wellicht een goede middenweg.

Tsurany, agree to disagree dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Laatst online: 13-08 09:46
LosGieros schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:35:
Vage dingen gebeuren er met bf3,:

Spawn bij de tank en rijd weg. Staat er mannetje van mn eigen team op de tank. Plof tank naar 3%?
Spawn in de jet, zit ff te kloten met keybindings gaat mannetje op mn jet staan..plof jet naar de klote en suicide kill??
waarschijnlijk c4 lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Hierbij mag het trollen/flamen naar elkaar ophouden. het discusseren mag een stuk vriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Tsurany schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:54:
[...]

Een ranked server hoort gewoon een vaste set regels te hebben anders heeft het geen zin meer om een ranked server te maken. Maar als je via de Quickconnect op een ranked server terecht komt waarop allerlei rare regels gelden, ja dan is dat behoorlijk irritant.

Probleem is alleen dat ze niet moeten klagen richting de admins/huurders van de server maar richting Dice. Dice had gewoon strakkere en duidelijkere regel mbt ranked moeten maken. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 17-09 13:11
Graag tips voor een beginnende FPS player die net de offline story met moeite op easy heeft afgerond. :+

Als een een quick MP game start lig ik binnen 20 seconden op m'n rug. :P en na de respawn binnen 10 seconden. :P Zo is er dus niet veel aan, hoewel ik moet toegeven dat dit deels ook kwam omdat ik met open mond de omgeving aan het bewonderen was. Das natuurlijk niet zo handig ;)

Hoe dan ook, feit is dat ik gewoon veel te weinig skills heb om aangenaam en nuttig mee te spelen. Wie heeft tips hoe je als (zeer) onervaren gamer toch een leuke MP pot kan spelen.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
dirkjesdirk schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:23:
Graag tips voor een beginnende FPS player die net de offline story met moeite op easy heeft afgerond. :+

Als een een quick MP game start lig ik binnen 20 seconden op m'n rug. :P en na de respawn binnen 10 seconden. :P Zo is er dus niet veel aan, hoewel ik moet toegeven dat dit deels ook kwam omdat ik met open mond de omgeving aan het bewonderen was. Das natuurlijk niet zo handig ;)

Hoe dan ook, feit is dat ik gewoon veel te weinig skills heb om aangenaam en nuttig mee te spelen. Wie heeft tips hoe je als (zeer) onervaren gamer toch een leuke MP pot kan spelen.
Vermijd open stukken en zoek altijd stukken op waar je goed dekking kan zoeken.
Speel veel. De learningcurve is iets stijler dan bij andere shooters dus het heeft even tijd nodig voordat je je draai kan vinden/in de flow zit.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-08 20:02
Ga op zoek naar een Noob server, en ren niet teveel in het rond (open stukken)

You’re a nut! you’re crazy in the coconut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125

Gewoon beginnen met het spelen van de MP. Leer de maps een beetje kennen, dan gaat het al stukken beter. Je weet dan waar de tegenstanders vandaan kunnen komen en wordt je niet constant in de rug afgeschoten.

Loop eventueel mee met je teamgenoten en kijk hoe hun spelen. Als je enkele attachments unlocked van de wapens zal het een stuk beter gaan en dan wordt het vanzelf leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Veel spelen en niet al te veel verschillende wapens willen proberen.
Ik ben nu bijna rank 7 met 5 uur speeltijd op de klok.
Daarbij heb ik enkel assault.medic gespeeld en de grenade launcher gebruikt die er aan zit.

Vind ik nu enkel medic leuk? Geen idee, maar ik kan er na 5 uur wel goed mee overweg/rondhobbelen en niet constant afgeslacht worden omdat ik een wapen niet goed ken.

Kortom: speel even 1 class, en verken daar alles mee.

en met stom natuurlijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10

Oefenen oefenen oefenen.

En wat mij bij Bad Company een beetje heeft geholpen is How to not be a noob at bad company 2:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0p4fkH9qC4M]

Hoewel dit over console versies gaat én over het vorige spel, is veel info nog steeds nuttig voor BF3.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:51
Tomino schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:26:
Veel spelen en niet al te veel verschillende wapens willen proberen.
Ik ben nu bijna rank 7 met 5 uur speeltijd op de klok.
Daarbij heb ik enkel assault.medic gespeeld en de grenade launcher gebruikt die er aan zit.

Vind ik nu enkel medic leuk? Geen idee, maar ik kan er na 5 uur wel goed mee overweg/rondhobbelen en niet constant afgeslacht worden omdat ik een wapen niet goed ken.

Kortom: speel even 1 class, en verken daar alles mee.

en met stom natuurlijk ^^
vergeet niet een squad te joinen aan het begin van een potje, scheelt een hoop rennen.

en tijdens het spelen Q (spot) spammen als je iemand ziet, en ook als je niemand ziet, vaak spot je dan toch.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05

Wat je ook kunt doen is een keertje op de GoT teamspeak langskomen (zie gotbf3.nl) en even vragen of iemand je misschien wil helpen. Dan kan je met diegene in hetzelfde squad gaan en als je dan met elkaar meeloopt heb je al veel meer kans om te overleven! Vooral dan kun je goed samenwerken en dit scheelt al zo ontzettend veel :). En verder heb ik (als wel ervaren FPSser maar wel als battlefield noob) geleerd om inderdaad niet als een kip zonder kop rond te rennen, mocht je iemand zien lopen, raak je hem en gaat hij dan net een hoekje om (om dekking te zoeken) ren dan niet zomaar achter hem aan, leer de maps een beetje kennen zodat je weet waar je goed kunt schuilen en mocht je conquest spelen ga als jullie de meerderheid van de punten hebben gewoon eens verdedigen, ze komen vanzelf op je af dan.

Je kan me altijd ff toevoegen (Bartske) op battlelog :), dan zie ik je nog wel eens ingame
Pagina: 1 ... 7 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.