\O/ weeeee =[specs]=
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
De GoT server heeft toch voldoende aanbod? Anderzijds draaien wij op de Band of fok!kers #2 ook bijna alle mappen in CQ64. Maar kan me niet voorstellen dat hier zo weinig aanbod voor is. Er zijn duizenden servers!Energy99 schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:53:
[...]
Ja 't lijkt erop dat er niet zo veel conquest large 64p servers zijn. Ik heb Europe, ranked en PB als filters aanstaan..
Wel vreemd dan,reemprive schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:19:
[...]
Damage is identiek, wacht maar tot je de M98B hebt unlocked!
want minder bullet-drop houdt of een hogere snelheid of een lichtere kogel in. Aangezien de kogel hetzelfde is, moet de snelheid hoger liggen. Hogere snelheid betekent meer energie om over te dragen (e=0,5*v2) en dus hogere schade.
hylarisch (even tussen video tags zetten voortaan please, dan kan ik ook meekijken op me werk)
trouwens het vliegen werkt nog voor geen meter, ik wil graag un-inverted met een heli vliegen.
Iemand de gouden tip?
[ Voor 28% gewijzigd door ApC_IcE op 27-11-2011 14:19 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Waar is de goede oude tijd, waar mensen blij waren met enkele maps. Zelf heb ik Moh:aa 5 jaar gespeeld, 3 Objective maps en speelde 3 DM maps. Je kent de maps erna wel door en door. En dat maakt het erg leuk.Arsenius schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:59:
Man, die DLC mag van mij nu wel komen. Beetje uitgekeken op de huidige mappen.
mijn handpalmen zijn niet zo "vingervlug" als mijn vingersRynji schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:38:
Je muis 180 graden draaien.
Bij BFBC2 was het meer een open, rond gebied met bebouwing/begroeiing.
Bij BF3 is het meer lineair/vast waardoor er minder 'routes' zijn. Hierdoor raak je sneller uitgekeken op de maps.
Het idee wat ik heb is een beetje lastig te beschrijven, maar kunnen meer mensen zich hier in vinden?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Jazeker, bij BC2 waren er meer open velden of brede aanvalswegen. In BF3 zijn er op sommige maps echt duidelijk routes die je volgt.Rynji schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:41:
Wat betreft de levensduur van de maps volgens mij:
Bij BF3 is het meer lineair/vast waardoor er minder 'routes' zijn. Hierdoor raak je sneller uitgekeken op de maps.
Het idee wat ik heb is een beetje lastig te beschrijven, maar kunnen meer mensen zich hier in vinden?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
BFBC2 was voornamelijk open velden/gebieden waar je met geen mogelijkheid doorheen kon lopen.Rynji schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:41:
Wat betreft de levensduur van de maps volgens mij:
Zie het filmpje over de bush wookiez.
Bij BF3 zijn eigenlijk alleen Damavand Peak, Metro, Seine en Grand Bazaar lineair.
De andere mappen zijn wel manoeuvreerbaar zolang je ook durft te manoeuvreren. Bij Seine, Damavand en Grand bazaar kan je ook nog redelijk manoeuvreren als je weet hoe. Metro is gewoon alleen toe besteed aan Rush en dan met twee teams die niet gaan naderspammen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
en toch maak ik een potje redelijk wat kills.
meestal 18 en soms ga ik lekker met 35 kills.
maar vaak heb ik ook meer deaths.
gemiddeled zijn m,n deaths ook hoger.
Zeggen jullie dat ik is moet proberen om gewoon is met Muis en Keyboard moet gamen?
want ik ik zit normaal te browsen met toetsenbord op m,n schoot, en muis op de bankleuning.
en ik heb een grote 42 inch lcd staan full hd waar ik op game en browse.
dus het is wat apart

Suh dude
Nog nooit gehad voor de update... Kan ook toeval zijn.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Of je speelt tegen waardeloze tegenstanders of je bent wel heel goed met een controller.pannekoek141 schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:53:
Ik speel bf3 online met een xbox 360 controller.
en toch maak ik een potje redelijk wat kills.
meestal 18 en soms ga ik lekker met 35 kills.
maar vaak heb ik ook meer deaths.
gemiddeled zijn m,n deaths ook hoger.
Zeggen jullie dat ik is moet proberen om gewoon is met Muis en Keyboard moet gamen?
want ik ik zit normaal te browsen met toetsenbord op m,n schoot, en muis op de bankleuning.
en ik heb een grote 42 inch lcd staan full hd waar ik op game en browse.
dus het is wat apart
Ik zou het toch eens proberen met muis en keyboard, voornamelijk in close combat is een muis veel beter dan een controller. Het keyboard kan me gestolen worden maar gamen met een controller en een muis gaat niet zo lekker.
Met het analoge stickje van de G13 en een muis gaat dan wel weer heerlijk bij mij.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het jammere van battlefield vind ik dat de balans tussen teams vaak ver te zoeken is, de enige spannende potjes zijn dan de rush games waarbij het slechte team verdedigt.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verder gister avond ongeveer 5 uur gegamed. met in totaal denk ik een stuk of 7 errors:
- you where disconnected from EA online
- You where disconnected something went wrong
- Loading level blijft erg lang hangen
- zwart-wit-zwart-wit scherm voor 5/10 seconden
- en 1 nieuwe: Mijn fps zakten naar 30, toen naar 15, toen naar 5 in een minuut of 3 tijd.
en daarna liep hij vast, CTRL ALT DEL en ik kon weer joinen.
Als ik vaak genoeg op join server blijf rammen kan ik best prima spelen (eigenlijk is "prima" nog erg slecht, het zou allemaal gewoon moeten werken)
Al met al ik gok zo'n 18 potjes gespeeld, en zo'n 10 minuten aan deze errors besteed
Als je kijkt naar de fouten en bugs in het spel, had het spel eigenlijk nog een 2e beta moeten hebben, en vervolgens pas in december ofzo gereleased moeten worden na uitgebreid testen.
Maar we leven niet in een utopie
[ Voor 16% gewijzigd door ApC_IcE op 27-11-2011 15:55 ]
Nou, na een reset en weer 10 minuten in een queue te hebben gestaan kreeg ik na 2 minuten weer dezelfde crash...rickyy schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:46:
Net weer een serieuze crash gehad. De game freezed, het geluid blijft ook hangen, alsof je een BSOD krijgt. Gister had ik dit ook, dit duurde 2 tellen en daarna ging kon ik weer verder, maar nu moest ik noodgedwongen resetten omdat alt F4 het niet eens meer deed. Cntrl alt del ook niet. De muis stond ook vast.
Nog nooit gehad voor de update... Kan ook toeval zijn.
Nou hoop ik niet dat mn videokaart kaduuk is.
Edit:
Net een FurMark test gedraait, en krijg binnen 10 seconden ook een vastloper. Althans, de muis beweegt dan nog maar met 1fps en ben gedwongen te resetten... GPU dying? Gewoon desktop applicaties gaat nog prima.
[ Voor 14% gewijzigd door rickyy op 27-11-2011 16:14 ]
Simpel: raak je geen voertuig met je anti tank wapen, gebruik je hem dus verkeerd
Maar al die kinderen hier vinden het makkelijker om een poortje schoon te vegen met het zwaarste wapen wat ze mee kunnen nemen dus doen ze dat ook.
Totdat dit verandert vind ik het maar een belachelijk spel
Jammer dat er niemand met een beetje realiteit inzicht speelt
Updating..............
Als ik een straatje moet clearen en ik speel als engineer gaat er gewoon een RPG in..Enthroned schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:51:
Ik hoop dat ze bij dice eens wakker worden en of die bazooka's e.d. eruit flikkeren of degene die ermee het spel lopen te verzieken geen punten maar strafpunten geven voor het gebruik ervan.
Simpel: raak je geen voertuig met je anti tank wapen, gebruik je hem dus verkeerd
Maar al die kinderen hier vinden het makkelijker om een poortje schoon te vegen met het zwaarste wapen wat ze mee kunnen nemen dus doen ze dat ook.
Als je vaak door RPG's geraakt wordt heb je óf erg veel pech dat je net op de verkeerd plaats bent, óf lig je te vaak lang stil. Als ik weet dat er een aantal gasten ergens achter een muurtje zitten vuur ik er ook een raket op af. Wat is daar in hemelsnaam op tegen? Zij blijven daar schuilen tot ik achter dat muurtje ga kijken, ja dacht het niet: dag muurtje!Enthroned schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:51:
Ik hoop dat ze bij dice eens wakker worden en of die bazooka's e.d. eruit flikkeren of degene die ermee het spel lopen te verzieken geen punten maar strafpunten geven voor het gebruik ervan.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
dus niks mis met de realisme op dat vlak.
tenzij je specifiek over metro spreekt.. ja dat is hell. speel die map dan gewoon niet
Is ook zo mooi op Damavand Peak, in die gangetjes parallel aan de main tunnel, vaak liggen daar wel wat mensen in die je het onmogelijk maken zo'n gang in te gaan. 1 RPG en problem solved! (ik moet eerlijk zeggen dat ik wel leid tot het heen en weer gooien van RPGs in die gangetjes)jterpstra schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:55:
tjah,.. in realiteit word er ook al snel een SMAW of een ander projectiel richting een deur geschoten ?
dus niks mis met de realisme op dat vlak.
tenzij je specifiek over metro spreekt.. ja dat is hell. speel die map dan gewoon niet
n.a.
Damavand is dan ook een slecht voorbeeld.arjen9551 schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:03:
[...]
Is ook zo mooi op Damavand Peak, in die gangetjes parallel aan de main tunnel, vaak liggen daar wel wat mensen in die je het onmogelijk maken zo'n gang in te gaan. 1 RPG en problem solved! (ik moet eerlijk zeggen dat ik wel leid tot het heen en weer gooien van RPGs in die gangetjes)
Zeker op Conquest is het gewoon een BS map.
Op Conquest is het best een aardige map. Je hebt er ten minste nog een heli die over de berg heen kan. Daardoor kan je de eerste (twee) vlaggen pakken van de tegenstander. Dat er binnen altijd een rocketfest afspeelt is minder. Je hebt wel een mogelijkheid tot counter op die map.DanielWW2 schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:08:
[...]
Damavand is dan ook een slecht voorbeeld.
Zeker op Conquest is het gewoon een BS map.
Wanneer je gaat kijken naar Metro is het een compleet ander verhaal. Daar gaat werkelijk alles over B heen. Het aantal raketten die daar dan afgevuurd worden is abnormaal.

Omdraaien in de opties is misschien een idee?ApC_IcE schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:40:
[...]
mijn handpalmen zijn niet zo "vingervlug" als mijn vingers
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
werkt dat dan weer?
Ik heb dat net na de install (bij de release) geprobeert en toen pakte hij die niet .
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Jep gewoon ESC duwen en dan onder opties staat onder de eerste tab dacht ikApC_IcE schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:55:
[...]
werkt dat dan weer?
Ik heb dat net na de install (bij de release) geprobeert en toen pakte hij die niet .
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
YouTube: Battlefield 3: MythBusters Episode 1 | Pixel Enemy Antwoord is nee
M27 IAR, de andere LMG's zijn mij te lomp.reemprive schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:21:
Welke LMG vinden jullie prettig? Ik gebruik de M249 en nu de PKP, met name omdat ik de firerate prettig vind. De PKP is krachter maar schiet full auto vind ik prettiger dan in burst wat bij de M249 weer andersom het geval lijkt.
Ligt ook aan je speelstijl, een passieve speler gebruikt bipod met ext mags en de zware lmg's, de actieve speler gebruikt vaak liever de RPK of M27 met grip. Die zijn gewoon fijner up close.
ok daar heb ik nog niet gekeken.. ik keek bij de key bindings meteen en daar maakte het niet uit welke kant ik me muis op bewoog hij bleef mouse x axis aangeven. (bij de eerste dagen van de release)yzx schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:59:
[...]
Jep gewoon ESC duwen en dan onder opties staat onder de eerste tab dacht ik
Ik zal vanavond eens proberen
graag tussen [ video ] tags..stoofpeer schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:32:
Laatst waren er toch mensen die wouden weten of de toren in Caspian Border neer kon ?
YouTube: Battlefield 3: MythBusters Episode 1 | Pixel Enemy Antwoord is nee
anders kan ik niet kijken op me werk
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MWjG51mKUpw&feature=feedu]
Gast, je speelt een OORLOG-SPEL. Als ik engineer ben en heb een RPG vast omdat ik een vehicle zie, ga ik echt niet snel switchen als ik toevallig infanterie tegenkom.Enthroned schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:51:
Als ik als engineer een muur eruit moet blazen omdat er 3 gasten achter zitten en zich schuil houden, dan doe ik dat zonder na te denken.
Alleen de RPG gebruiken tegen infanterie is triest en zelfs niet slim, maar daar kan het spel helemaal niks aan doen. De RPG werkt precies zoals in reallife. Denk je echt dat in de oorlog NOOIT een RPG wordt geschoten op mensen? Ook niet als het er meer zijn en ze opgeblazen moeten worden? Echt wel....
Dus dan mag ik ook niet op een tank schieten die een engineer staat te repairen? Denk aub eerst even goed na voordat je dit soort dingen post.Enthroned schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:51:
Die eerste klopt niet helemaal. Met explosieven (frag rounds van een shotgun, granaat, RPG e.d.) krijg je een inzittende van een humvee wel dood.ApC_IcE schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:45:
[...]
graag tussen [ video ] tags..
anders kan ik niet kijken op me werk
[video]
[ Voor 21% gewijzigd door Sagaris op 27-11-2011 18:56 ]
Ik had er eerst niet al te veel last van maar sinds de update is het alleen maar verschrikkelijker geworden. Ik snap best dat er wat bugs kunnen ontstaan tijdens het ontwikkelen van een spel. Weet ook precies hoe het in elkaar steekt. Maar het simpel laten opstarten van een programma moet toch kinderspel zijn voor zon ontwikkelaar ? Ik begin echt goed chagrijnig te worden van deze onzin.
Vaak wordt mijn wapen niet weer gegeven, of beweegt mijn wapen niet mee als ik draai. Een keer bleef mijn char half doorzichtig staan toen ik naar achter liep. Soms gaat het even goed, maar net was ik ook een flinke tijd bezig gevechten uit de weg te gaan omdat het nogal buggy en laggy was allemaal.
Samen met mijn 20 fps zorgt dat nogal voor een slechte speel ervaring. Erg jammer. Ik hoop dat ze veel van die bugs nog oplossen, want zo is het niet echt leuk spelen.
Tja, je wist voordat je de game aanschafte dat je systeem net de minimum specs heeft.aicaramba schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:27:
Net weer even bf3 gespeeld, maar echt fijn spelen vind ik het nog niet. Ik heb heel veel character graphics glitches, waardoor ik niet meer goed kan richten.
Vaak wordt mijn wapen niet weer gegeven, of beweegt mijn wapen niet mee als ik draai. Een keer bleef mijn char half doorzichtig staan toen ik naar achter liep. Soms gaat het even goed, maar net was ik ook een flinke tijd bezig gevechten uit de weg te gaan omdat het nogal buggy en laggy was allemaal.
Samen met mijn 20 fps zorgt dat nogal voor een slechte speel ervaring. Erg jammer. Ik hoop dat ze veel van die bugs nog oplossen, want zo is het niet echt leuk spelen.
Minimum specs betekent laagste resolutie, laagste settings en dan nog low fps.
PC gaming is een dure hobbie, met zulke antieke hardware valt er weinig plezier te beleven, dan kun je beter een console nemen.
Klopt. Maar die bugs die ik opnoemde komen ook niet door de fps.. Ik wist idd dat ik een lage fps zou hebben, maar ben van plan een nieuwe pc te kopen, alleen de hdd zijn zo ontzettend duur nu. Dat vind ik ook geen bug in het spel. Die gun glitches enzo wel.unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:33:
[...]
Tja, je wist voordat je de game aanschafte dat je systeem net de minimum specs heeft.
Minimum specs betekent laagste resolutie, laagste settings en dan nog low fps.
PC gaming is een dure hobbie, met zulke antieke hardware valt er weinig plezier te beleven, dan kun je beter een console nemen.
Alle bugs die je hierbij opnoemt, ik heb van geen één last ?aicaramba schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:27:
Net weer even bf3 gespeeld, maar echt fijn spelen vind ik het nog niet. Ik heb heel veel character graphics glitches, waardoor ik niet meer goed kan richten.
nog nooit meegemaakt dat m'n wapen niet meebeweegt of me karakter half doorzichtig bleef staan.
lag? ook bijna geen last van.
volgens mij is het meer je systeem dan game. probeer eens een verse installatie ( win 7 aub ) en de nieuwste drivers en je pc.. ja die kan wel een upgrade gebruiken zoals bekend
Verwijderd
http://www.liveleak.com/view?i=7e3_1322246958
Ik kan sinds vanmiddag geen potje meer afmaken, opeens timen ze allemaal uit. Volgens mij is me verbinding wel goed, echt heel raar. Het ene moment zie je iedereen nog lopen en rennen en opeens staat die uit. Balen want zo is er dus echt geen reet aan.
Hoewel het spel wel vet is vind ik het ook super jammer dat ik niet samen met iemand kan spelen op hetzelfde IP. De helpdesk die zegt dat je dan maar een tweede internetverbinding moet nemen is daar ook behoorlijk dom in (al kunnen zei er ook niets aan doen). De registerfix met poort werkt ook maar heel soms even en de volgende dag niet meer.
Nee, inderdaad want daarmee raak jij vast die tank nietSagaris schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:49:
[...]
Dus dan mag ik ook niet op een tank schieten die een engineer staat te repairen? Denk aub eerst even goed na voordat je dit soort dingen post.

Updating..............
Spelers die niet samen spelen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Was een taaie kaart. Iemand nog wat te koop?
Ze hebben die dingen juist zo gemakt om ook tegen infantry te gebruiken, Sterker nog als je naar BC2 kijkt zie je zelfs dat ze de van Carl Gustav juist meer een anti-infantry dan een anti-tank wapen hebben gemaakt, terwijl de normale rpg-7 en de m136 AT4 beter tegen voertuigen zijn, in BF3 zit de standaard launcher er een beetje tussenin geloof ik, waardoor er gelukkig minder servers zijn dan bij BC3 waar het niet toegestaan is. Het is nogal lame als mensen gelijk gekickt worden als ze er een kill mee krijgen want als je een huis aan het slopen bent weet je vaak ook niet of er een vijand achter de muur zit die je aan het slopen bent.Enthroned schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:51:
En in het echt schieten ze ook liever een raket in een zwaar bezette stelling dan alleen met geweren aan te vallen, dus ja de realiteit die klopt wel aardig. Zorg gewoon dat je niet op een van de welbekende plaatsen zit en dan is er niets aan de hand. En als je in een huis zit niet direct achter de buitenmuur en ook niet tegen de achtermuur gaan zitten dan ben je sowieso meteen dood als er een raket komt.
Ik vind BF3 per definitie totaal niet op de realiteit lijken. Je krijgt bij BF3 heel veel zelfmoordacties om maar zoveel mogelijk kills te maken. In het echt gebeurt dat natuurlijk niet zo omdat niemand dood wil gaan. Bij BF3 kun je respawnen. Daardoor wordt het een grote chaos. Daarnaast vind ik het schade model op soldaten een beetje onrealistisch. Iemand die geraakt wordt loopt echt niet meer verder. Hooguit wat kruipen. Met een zwaar kaliber wapen schiet je iemand gewoon doormidden. Achter een auto of boom schuilen heeft geen effect. Daar schiet je gewoon dwars doorheen (bij een auto zelfs met een licht wapen).Enthroned schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:51:
Kortom het blijft een spel met veel arcade trekjes.
hahaha wat een zootje bullshitEnthroned schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:51:
everything is fair in love and war, dude.
de rpg zit in de game en het is geen exploit.. deal with it of ga dammen ofzo
Maar daar komt ie (mits hij niet goed genoeg is) ook dammen tegen, dat zijn ook exploits omdat ze sterker zijnWebjunkie schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:59:
[...]
hahaha wat een zootje bullshit
everything is fair in love and war, dude.
de rpg zit in de game en het is geen exploit.. deal with it of ga dammen ofzo
Zovaak wordt ik niet omvergeblazen door een rocket, maar ik loop dan ook vaak rond, ik loop meer dan dat ik stilsta
Drive it like you stole it.
Verwijderd
Daarom kun je imo beter deathmatch pistol only servers spelen.DeKemp schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:32:
Die pistol only server snappen echt niet hoe je een goede server maakt. Waarom snappen ze nou niet dat je vlaggen gebalanceerd moet laten. en dan 1 gebied aanwijzen waar er gekilled mag worden. En dan admins die wel kicken als iemand vlag neemt of rpg gebruikt.... Ik mis die goeie oude bf2142 STF pistol only server.
Dit is daar wel een chill servertje voor:
http://battlelog.battlefi...admin-No-G18-200-Tickets/
Je kan nog proberen te bakken.rickyy schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:15:
Nou, het noodlot heeft toegeslagen. Mijn GPU = dood. Na een antal tests met furmark, welke er binnen 10 seconden uitknalde was het na een aantal keer toch echt gedaan. Nu kan windows alleen nog in Basic mode werken en kan ik nog net youtube filmpjes kijken met een acceptabele framerate.
Was een taaie kaart. Iemand nog wat te koop?
Het doodgaan van GeForce 8000 serie kaarten
Dan is er nog die mooie V&A/ pricewatch voor de aankopen.
Ik zou kijken in de richting van de ATi 58xx, AMD 68xx GTX460 1GB, GTX560.
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-11-2011 21:43 ]
Even gespeeld, maar daar snappen ze het ook niet.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:33:
[...]
Daarom kun je imo beter deathmatch pistol only servers spelen.
Dit is daar wel een chill servertje voor:
http://battlelog.battlefi...admin-No-G18-200-Tickets/
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XdKHJK3E-Oo]
In het begin van de video zie je dat ik op 2 vijanden die op het dak staan schiet, maar ze absoluut niet kan raken (zij mij overigens ook niet). Verder een zinloos filmpje
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ja, bijzonder irritant.jagermeister schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:56:
Iemand deze bug al tegengekomen?
[video]
In het begin van de video zie je dat ik op 2 vijanden die op het dak staan schiet, maar ze absoluut niet kan raken (zij mij overigens ook niet). Verder een zinloos filmpje
Als ik iemand op dat dak zie zitten is het ook !kick.
Als je daar als mensen voor gaat kicken...unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:00:
[...]
Ja, bijzonder irritant.
Dat vind ik ook wel een beetje overdreven ja.
Ja. Het is gewoon bug abuse, en vrijwel onmogelijk ze eraf te krijgen. (vooral op rush mode)
Ze plaatsen daar vaak een of meerdere respawn beacons, ik wens je veel succes als je zelf niet op het dak kunt komen.
Het gaat ook tegen ons aggressive-gameplay regels in: Speel altijd voor de objectives.
[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 27-11-2011 22:05 ]
Verwijderd
Dat glas is er al uitgeschotenVerwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:08:
Ik kan mij vergissen, maar zit daar niet glas oid waardoor je er niet doorheen kunt schieten?
Als ze daar spawn beacons neerzetten is het wel irritant ja.unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:02:
[...]
Ja. Het is gewoon bug abuse, en vrijwel onmogelijk ze eraf te krijgen. (vooral op rush mode)
Ze plaatsen daar vaak een of meerdere respawn beacons, ik wens je veel succes als je zelf niet op het dak kunt komen.
Het gaat ook tegen ons aggressive-gameplay regels in: Speel altijd voor de objectives.
Dat is de bug juist, normaal kun je glas eruit schieten, daar zit "bulletproof" glas.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:08:
Ik kan mij vergissen, maar zit daar niet glas oid waardoor je er niet doorheen kunt schieten?
Zelfs met een tank shell van onderen komt er geen gat in dat dak (conquest).Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:08:
wel een bug die gefixed moet worden, liever morgen nog
Kijk maar naar het rechter deel van dat dak... daar zit het glas nog in. Het glas kan gewoon kapot.unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:09:
[...]
Dat is de bug juist, normaal kun je glas eruit schieten, daar zit "bulletproof" glas.
Verwijderd
gewoon hardcore spelen, die gasten worden dan toch na 5 tk's eruit getrapt.Enthroned schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:51:
en zijn genoeg servers met auto kick als je bazooka gebruikt. ideaal.
die servers speel ik nu alleen maar.
Verwijderd
Maar met mijn frag rounds heb ik daar zo'n 25 kills gescoord door alleen maar op 1 stuk te schieten
Mja goed een invisible wall dan.jagermeister schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:10:
[...]
Kijk maar naar het rechter deel van dat dak... daar zit het glas nog in. Het glas kan gewoon kapot.
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:11:
Is er nog enige hoop dat er in de toekomst mod tools vrijgegeven worden of is dit een droom die nooit uit zal komen
[ Voor 49% gewijzigd door unfor op 27-11-2011 22:20 ]
Fijne feature van de Frostbite engine, waar sommige transparante dingen soms volledig kogelwerend zijn.Leeuw070 schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:28:
Heb je al eens iemand door een hek heen geprobeerd neer te knallen ...... Hekken zijn kogelwerend ofzo
Zo had je in BC2:Vietnam kogelwerende blaadjes.
Zijn veel minder zeldzaam dan spelers die wel samenspelen inderdaad. Op publics zie je sinds de laatste patch ook hele volksstammen die niet in een squad zitten.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ligt er ook gewoon aan dat je niet meer automatisch in een squad spawned. Ik betrap mijzelf er ook wel eens dat ik gewoon een half potje zonder squad aan het spelen benBor de Wollef schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:38:
[...]
Zijn veel minder zeldzaam dan spelers die wel samenspelen inderdaad. Op publics zie je sinds de laatste patch ook hele volksstammen die niet in een squad zitten.
 . Ik ben sowieso geen voorstander van het squad systeem zoals het nu is. Heb voornamelijk veel last als ik met een party een server join (2/3 man max), waarbij we dus nooit gelijk in dezelfde squad gezet worden. Of, als het echt tegenvalt, gewoon in niet eens in hetzelfde team zitten.
. Ik ben sowieso geen voorstander van het squad systeem zoals het nu is. Heb voornamelijk veel last als ik met een party een server join (2/3 man max), waarbij we dus nooit gelijk in dezelfde squad gezet worden. Of, als het echt tegenvalt, gewoon in niet eens in hetzelfde team zitten.
                    n.a.
iets met e-penisunfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:00:
[...]
Ja, bijzonder irritant.

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Dat snap ik niet, waarom is het e-peen als ik probeer het spel spannend te houden zonder irritantjes die bugs abusen.
Aggressive-gameplay is onstaan uit het feit dat andere servers amper tot niet gemodereerd werden.
e-peen is als ik constant met mijn stats loop te patsen of iedereen vertel hoe slecht ze zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 27-11-2011 22:53 ]

Maar ehh effe iets anders : Kan je al per vehicle type de sensitivity + key binds aanpassen ??
Daar wacht ik eigenlijk nog op !!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik snap al die ophef niet elke keer als hij gewoon zijn serverregels handhaaft. Wees 'goeddoemme' blij dat er tenminste servers zijn waar admins een beetje opletten en bepaalde gameplay afkeuren.
Als dat niet je ding is ga je toch lekker op een andere server spelen, zijn er genoeg.
[ Voor 6% gewijzigd door schelling op 27-11-2011 23:06 ]
Echt? Die gasten zijn vrij makkelijk te raken met een F2000 of M16A3 hoor. Het is geen bug om daar te komen vind ik. Ja je kunt niet door het glas schieten maar dat is minder interessant omdat ze toch vaak bij de voorkant zitten, en jij ook.unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:00:
[...]
Ja, bijzonder irritant.
Admins met "macht" zijn echt te vervelend voor woorden. Al die kromme regeltjes altijd. Als je daar kunt komen, dan mag je daar staan vind ik. Dat jij als individu, die toevallig admin is én dat niet leuk vind gaat kicken..
Sorry
9800X3D | 3070
Ik ben niet alleen, we hebben een stuk of 20 admins, en we proberen er allemaal voor te zorgen dat de teams in balans blijven en dat mensen voor de objectives spelen.Pindamann schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:10:
[...]
Admins met "macht" zijn echt te vervelend voor woorden. Al die kromme regeltjes altijd. Als je daar kunt komen, dan mag je daar staan vind ik. Dat jij als individu, die toevallig admin is én dat niet leuk vind gaat kicken..
Er zijn genoeg servers waar je voor jezelf kunt k/d hoeren of andere doelloze dingen kunt doen, er is niets irritanter dan een team vol met "snipers" en keihard ingemaakt te worden omdat niemand captured, daarom hebben wij een server gehuurd.
Iemand die het er niet mee eens is mag best een andere server zoeken, we hebben genoeg mensen om de server mee te vullen.
[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 27-11-2011 23:16 ]
Niet bij alle hekken zo, o.a. in Caspian Border en Seine Crossing kan je door een aantal hekken heen schieten.unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:30:
[...]
Fijne feature van de Frostbite engine, waar sommige transparante dingen soms volledig kogelwerend zijn.
Zo had je in BC2:Vietnam kogelwerende blaadjes.
Dus normaal gesproken worden campende recons meteen gekicked, maar nu je makkelijk kills kunt maken is het toegestaan?unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:12:
Overigens laatst wel lachen met wat recons die constant op een richel van een kraan op canals spawnden, ik kon er niet komen en ook de spawn beacon niet kapot krijgen.
Maar met mijn frag rounds heb ik daar zo'n 25 kills gescoord door alleen maar op 1 stuk te schieten
* no excessive killing
* roofs are off limits
* sniperrifles are off limits
* recon class usage is frowned upon
* miscellaneous / completely arbitrary kicks apply
* no walking away from objectives. ( server is modded with a 'wrong way' notifier )
* players with more than 10.000 score will be kicked prior to the ending of the round, to maintain balance.
oh, en overigens kan je er ook je ranked status mee kwijt raken als iemand zonder goede regen gekicked wordt.
unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:14:
[...]
Ik ben niet alleen, we hebben een stuk of 20 admins, en we proberen er allemaal voor te zorgen dat de teams in balans blijven en dat mensen voor de objectives spelen.
Er zijn genoeg servers waar je voor jezelf kunt k/d hoeren of andere doelloze dingen kunt doen, er is niets irritanter dan een team vol met "snipers" en keihard ingemaakt te worden omdat niemand captured, daarom hebben wij een server gehuurd.
Iemand die het er niet mee eens is mag best een andere server zoeken, we hebben genoeg mensen om de server mee te vullen.
[ Voor 4% gewijzigd door mvz op 27-11-2011 23:23 ]
Dan ga je toch niet op hun server. Vind het zelf wel een mooi ideaal. Ze proberen de balans te behouden die vaak door spelers worden ontwricht die het niet zo nauw houden met de battlefield experience (objective play)mvz schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:21:
dus bij inloggen op jou server staat er
* no excessive killing
* roofs are off limits
* no walking away from objectives. ( server is modded with a 'wrong way' notifier )
* players with more than 10.000 score will be kicked prior to the ending of the round, to maintain balance.

oh, en overigens kan je er ook je ranked status mee kwijt raken als iemand zonder goede regen gekicked wordt.
[...]
Ik zou als advies geven: Minder janken, meer spelen.mvz schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:21:
dus bij inloggen op jou server staat er
* no excessive killing
* roofs are off limits

[...]
We hebben 1 regel: PTFO or GTFO. (Play the fucking objective or Get the fuck out)
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 27-11-2011 23:28 ]
Daarom wil je eigenlijk servers favoritten die je prettig vind inderdaad. Het vervelende van dat soort "regels" vind ik alleen dat ik ze niet weet als ik join. Pas als je in de server zit zie je ineens nog infantary killing with SMAW ofzo.BatmanHorizon schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:25:
[...]
Dan ga je toch niet op hun server. Vind het zelf wel een mooi ideaal. Ze proberen de balans te behouden die vaak door spelers worden ontwricht die het niet zo nauw houden met de battlefield experience (objective play)
Niet dat ik daar behoefte aan heb want ik speel geen engineer, die regels irriteren mij alleen.
Edit: ah doen we zo unfor? Ik wil jullie dan als advies geven: minder janken, meer spelen
[ Voor 8% gewijzigd door Pindamann op 27-11-2011 23:28 ]
9800X3D | 3070
Sorry hoor maar ik moest vreselijk lachen op jouw laatste zin.... "niet zo nauw nemen met de battlefield experience" Ik denk in het echt dat het nogal wreed aan toe gaat. Burgers schieten voor de lol om maar een voorbeeld te nemen. Maar goed het is hun server ze doen maar wat ze lekker vinden toch, Jammer dat er nog geen blacklist is voor dit type server of een "Niet Favorite" knopje oidBatmanHorizon schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:25:
[...]
Dan ga je toch niet op hun server. Vind het zelf wel een mooi ideaal. Ze proberen de balans te behouden die vaak door spelers worden ontwricht die het niet zo nauw houden met de battlefield experience (objective play)
https://valid.x86.fr/xhfd5e
rondje meedoen, gekicked worden, en het fraps filmpje opsturen naar EA, + servernaam = bye bye ranked status
idd een unfavorite knopje mist nog net.
Badtothebone schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:30:
[...]
Sorry hoor maar ik moest vreselijk lachen op jouw laatste zin.... "niet zo nauw nemen met de battlefield experience" Ik denk in het echt dat het nogal wreed aan toe gaat. Burgers schieten voor de lol om maar een voorbeeld te nemen. Maar goed het is hun server ze doen maar wat ze lekker vinden toch, Jammer dat er nog geen blacklist is voor dit type server of een "Niet Favorite" knopje oid
Wel enigzins naief om te denken dat EA werkelijk wat zou gaan doen.mvz schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:32:
heel simpel.
rondje meedoen, gekicked worden, en het fraps filmpje opsturen naar EA, + servernaam = bye bye ranked status
idd een unfavorite knopje mist nog net.
[...]
Mensen hebben constant in BC2 ook servers gereported die tegen de ToS waren (wat wij overigens niet doen) en nog nooit is er een server afgesloten.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Verwijderd
dat jij dat irritant vind zegt meer over jou, dan over bf3 of die ''irritantjes''...unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:52:
[...]
Dat snap ik niet, waarom is het e-peen als ik probeer het spel spannend te houden zonder irritantjes die bugs abusen.
word eens wat creativer zou ik zeggen ipv alleen maar vlaggen capturen....dan heb je ze zo van dat dak af ipv kick

in het echt is het natuurlijk ook totaal onrealistich dat je met een parachute op een dak kan landen ?!
en op liveleak staan genoeg ''echte'' beelden op van snipers die van verre afstand iemand neerschieten... dus wat is nou realistich ?!
[ Voor 21% gewijzigd door Mr. Detonator op 27-11-2011 23:48 ]
Als eigen teammates er zitten schoppen wij ze er ook af, als je daar zit weet je donders goed dat je aan het bug abusen bent. Overigens kicken wij niet meteen, eerst een waarschuwing met @kill en uitleg.Mr. Detonator schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:46:
[...]
dat jij dat irritant vind zegt meer over jou, dan over bf3 of die ''irritantjes''...
word eens wat creativer zou ik zeggen ipv alleen maar vlaggen capturen....dan heb je ze zo van dat dak af ipv kick
Echter jullie betalen voor die server, dan is het verdomme jullie goed recht om te doen wat je wilt. Het is toch idioot dat je zelf een server huurt en anderen op jou gaan zeiken omdat jij bepaalt hoe daar gespeeld wordt? Dan zoeken ze maar een andere server op, er zijn er duizenden waarbij je kan doen en laten wat je wilt. Ik zeg ga zo door als jullie dat fijn vinden en trek lekker niks aan van al het commentaar er op. Je hebt een vaste groep die dat zeer waardeert en daarom ook terugkomt.
Ik speel trouwens zelf vooral op onze GoTBF3.nl servers maar ik snap je ergernissen maar al te goed.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.

:fill(white):strip_exif()/i/1301920623.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/1304076345.jpeg?f=thumbmini)
/u/95241/nyancaticon7.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/185947/Eric-Cartman-icon.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/43218/crop5cd29cf426461_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/125175/crop56b8f4c842737_cropped.png?f=community) 
            /u/331213/crop56ef13408ff38_cropped.png?f=community) 
            /u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/346414/10950715_10204884173558346_8836734101788651249_n.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/2939/cc3.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/337051/crop55aa209c43fed_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/194220/1235_plaatje3.jpg?f=community) 
            /u/306376/Icon_music.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/391976/Perry_the_Platypus_by_DragonFirebender_xlarge.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/290910/lasers.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/30508/crop5bcc802fbf6a6_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/263224/crop61b1cc0c2d335_cropped.jpg?f=community) 
            /u/179601/castle%2520small.png?f=community) 
            /u/234505/mexican%2520hat.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/313945/1282927574N2556.jpg?f=community) 
            /u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/114280/web.jpg?f=community) 
            /u/295439/crop5864f3323740c.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/211650/crop68b70ca91092d_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/48563/windowlicker_kl.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/285300/battie.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/21673/crop65674aee06c6d_cropped.jpg?f=community) 
            /u/268819/crop632d8f33526bb_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/292145/avatar-klein.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/49248/DPCkoeienUD.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/49970/oops.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/225415/crop55bfb1675c064.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/78239/housecoolingintel.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)