RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Me clanmaat werd overigens in het begin van de ronde gekicked omdat die al een game langer erin zat met als reden plaats maken voor members terwijl er nog 4 lege plekken waren.
Ik werd bij de laatste 2 tickets gekicked met de zelfde reden terwijl er toen ook nog genoeg plaats was. Heerlijk zulke kinderachtige clans die niet tegen hun verlies kunnen.
die krijgt iedereen gratisUltraman schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 10:28:
Mij ook wel eens gelukt met de M240B. Beetje spray op de cockpit toen hij redelijk dichtbij was.
Eindelijk die chopper neer die ons al een tijd aan het terroriseren was
En er zijn wel degelijk dogtags die je kunt gebruiken nadat je ze gejat hebt. Dat zijn vaak de promotional typen. Zo heb ik twee Mass Effect 3 dogtags die ik gejat hebt en kan gebruiken. Ik heb die zeker niet via de game, welke ik niet heb..., of via een website verkregen.
2 ME3 dogtags
Wat heb je aan flippo's, wat heb je aan voetbalplaatjes? Juist..bvk schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:50:
Wat heeft iedereen toch met die dogtagsJe kunt er niet mee schieten en je krijgt er ook geen punten voor, wat heb je er aan dan?
Wat heb ik eraan als ik om de 2 minuten wordt gekicked uit servers? Zelfs uit GoT servers met de melding: Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Pablo11392' (for 2 minutes) ... Ignoring MD5Tool Queries?Remzz schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:59:
[...]
Wat heb je aan flippo's, wat heb je aan voetbalplaatjes? Juist..
Heb PB geupdate, omdat sinds vanochtend ik bij elke server wordt gekicked, veelal met het bericht "kicked from the game" Voorheen heb ik dit never nooit gehad. Maarreh... nou is het niet leuk meer.
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Aha... was mij niet bekend.SonyEricsson schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 13:40:
[...]
die krijgt iedereen gratis
2 ME3 dogtags
Toch ben ik sterk onder de indruk dat ik ze niet had voordat ik iemand knifde.
Dat was vlak na de release date dus helemaal precies weet ik dat ook niet meer...
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ach, aan een hoop van de wapens heb je ook niks, is gewoon geinig om een of andere obscure dogtag te nemen, ik heb nu de radio beacon dogtag.bvk schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:50:
Wat heeft iedereen toch met die dogtagsJe kunt er niet mee schieten en je krijgt er ook geen punten voor, wat heb je er aan dan?
Mechwarrior Online: Flapdrol
Oh, gewoon verzamelwoede dus, ik snap. Nou vind ik flippo's en voetbalplaatjes ook niet interessant, net zomin als deze dogtags... Dus je mag de mijne allemaal hebben hoor, moet je me wel even kniven natuurlijkhaarbal schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:32:
[...]
Ach, aan een hoop van de wapens heb je ook niks, is gewoon geinig om een of andere obscure dogtag te nemen, ik heb nu de radio beacon dogtag.
Ja..maar dat is logischPindamann schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 00:00:
[...]
Dat dacht ik ook. Tot ik klein uurtje mee heb zitten spelen. Hij is niet slecht maar verre van OP. Op meer dan 10 meter ga je het echt afleggen tegen iemand die een beetje met een Assault rifle kan spelen
USAS is een close range wapen. Te gebruiken in maps zoals Metro / Bazaar
Je gaat niet zo een wapen nemen om meer dan 50m iemand neer te knallen.
heb voor de gein even een potje met de USAS op metro gespeeld.
zoveel punten voor sup. kills je kill ratio is altijd wel 2/1 met dat ding.
Ja gebruik ik ook ..Saxsymbol schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:44:
Als helicopter piloot, welke 3 specials pakken jullie meestal? Ik ben tot nu erg tevreden over -stealth, -flares en heatseekers
Hij verkoopt de cheats op zn site. Als dice ze nou ff koopt en gelijk fixt...
Misschien moet je die melding eens door Google gooien.Pablo11392 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:04:
Wat heb ik eraan als ik om de 2 minuten wordt gekicked uit servers? Zelfs uit GoT servers met de melding: Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Pablo11392' (for 2 minutes) ... Ignoring MD5Tool Queries?
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ik heb het even bij punkbuster gemeld.. pff , waarom zou je uberhaupt 50 euro aan een spel geven om dan te "hacken" ..Pred87 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:55:
Ik kwam net deze mongool tegen in een metro server: YouTube: TMCheats.com Presents BF3 Knife hack!
Hij verkoopt de cheats op zn site. Als dice ze nou ff koopt en gelijk fixt...
Pfff ... te triest
Je kan ze niet equippen als je iemand met je mes om zeep helpt. Messen duren trouwens veel te lang, gebruik ze alleen maar als ik geen supressed wapen bij me heb en ik een recon op een heuvel tegenkom.bvk schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:44:
[...]
Oh, gewoon verzamelwoede dus, ik snap. Nou vind ik flippo's en voetbalplaatjes ook niet interessant, net zomin als deze dogtags... Dus je mag de mijne allemaal hebben hoor, moet je me wel even kniven natuurlijk
Mechwarrior Online: Flapdrol
Zo juist 2 potjes in een random squad gezeten wat echt perfect ging! Eerst defend rush op CB waar we in een heli stapten. Goede piloot, 2 gunners en ik als engi die constant heli repareert en af en toe RPG's schoot op autootjes (heerlijk als het lukt om een karretje vanuit een heli met een RPG te raken
Daarna rush attack op Seine. Ging ook weer heerlijk. Zelfde squad; squadmate en ik als medic, andere 2 als support. Constant reviven, healen, resupplyen en op elkaar spawnen. 2 of 3 squadmates neergeschoten? Dekking zoeken, wachten tot ze spawnen en verder oprukken.
Ja, het was een van die zeldzame keren dat ik in een random squad stap (op de ACE server) en zonder enige chat een goed samenwerkend team krijg.
Maar dan...
Na het potje stoppen de andere 3 er mee
Ik ben wel gewend aan dit soort gasten, maar na de 2 potjes er voor valt het altijd wat extra zwaar
En dat moest er even uit
idd te triest voor woorden.
werd laatst ook gekilld op kargh terwijl ik nog in de US base was.
op de kill-cam zie ik dat de helo gunner die me met een headshot afmaakte net opstijgt van de RU basis
maar ja, niet te veel bij stilstaan maar.. eikels moeten er ook zijn..
/edit
godsamme.. ff snel een game spelen is er niet meer bij sinds de patch.
ben nu al 5 minuten bezig en krijg alleen maar disconnect errors
[ Voor 13% gewijzigd door Webjunkie op 26-11-2011 18:04 ]
Verwijderd
Alan Kertz
Demize99 Alan Kertz
@StoneFaceLock 64 rush is not official or supported.
http://twitter.com/#!/Demize99
Die zijn voor een bepaalde doelgroepRemzz schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:59:
[...]
Wat heb je aan flippo's, wat heb je aan voetbalplaatjes? Juist..
Gotta Catch 'Em All ? ik vind het wel leuk die dingen
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Met 2 tickets verschil eindigen.
Had nog een gigantische ketting reactie van enemy mines waardoor ik ineens een stuk of 8 anti-explosive ribbons kreeg
TV die met 1 schot een tank afmaakt ?? Dat hoort zo, die game noemen we Battlefield 3 en is de opvolger van Battlefield 2 waar dat ook zo wasWebjunkie schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:42:
wat is er met die heli gebeurd sinds de patch?
de guided missile is instagib geworden ofzo?
zo maak je echt geen enkele kans meer tegen een goede pilot + gunner en het was al niet makkelijk
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Bovendien is het uitkijken voor de kiddo admins die het niet kunnen hebben als ze gesniperd worden. ffs... een recon hoort toch op zekere mate te 'campen'? In BFBC2 had je nog een VSS, waarmee je keihard aan het front mee kon vechten.
Gewoon de scope van je sniper rifle afhalen en snel naar pistol switchen als je niet meteen een headshot maaktFunFair schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:46:
Bovendien is het uitkijken voor de kiddo admins die het niet kunnen hebben als ze gesniperd worden. ffs... een recon hoort toch op zekere mate te 'campen'? In BFBC2 had je nog een VSS, waarmee je keihard aan het front mee kon vechten.
Als er iemand op ons server vanaf spawn of ergens ver vanaf de objectives zit te snipen word je er ook afgegooid.FunFair schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:46:
Heeft weinig met kiddo admins te maken, ik ben 29. Wij verwachten van ons spelers dat ze ten alle tijde voor de objectives spelen, zo niet dan zoeken ze maar een noobserver.
Zo nu en dan een infantry mannetje neerknallen vanaf een km afstand terwijl je nooit captured voegt niets toe aan het team.
tot voor kort had ik altijd nog 36% over.nero355 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 21:42:
[...]
TV die met 1 schot een tank afmaakt ?? Dat hoort zo, die game noemen we Battlefield 3 en is de opvolger van Battlefield 2 waar dat ook zo was
rook helpt ook al geen moer, dus als je een lock hebt is 't nu dus maar bailen en rennen..
[ Voor 1% gewijzigd door Webjunkie op 27-11-2011 00:37 . Reden: algehele grammatica upgrade ]
Dan heb je geen benul van het werk van een sniper. Die liggen soms uren dan niet dagen ergens schuil. Ergens ver van de aktie liggen sniperen en spotten is ook deel van het spel.unfor schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:05:
[...]
Als er iemand op ons server vanaf spawn of ergens ver vanaf de objectives zit te snipen word je er ook afgegooid.
Heeft weinig met kiddo admins te maken, ik ben 29. Wij verwachten van ons spelers dat ze ten alle tijde voor de objectives spelen, zo niet dan zoeken ze maar een noobserver.
Zo nu en dan een infantry mannetje neerknallen vanaf een km afstand terwijl je nooit captured voegt niets toe aan het team.
Met al die server admin regels tegenwoordig moet je blij zijn als je met je pistool rond kan rennen. Dan niet sniperen , dan geen rakketen, dan geen granaten dan geen 320's....
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Das mooi, er zit echter een verschil tussen Recon en Sniper.Badtothebone schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:20:
[...]
Dan heb je geen benul van het werk van een sniper. Die liggen soms uren dan niet dagen ergens schuil. Ergens ver van de aktie liggen sniperen en spotten is ook deel van het spel.
Iemand die lekker in de heuvels ligt terwijl zijn team dik aan het verliezen is is simpelweg niet welkom bij ons, zouden meer servers moeten doen.
In de tijd dat zij 1 ticket afhandig hebben gemaakt van de tegenstander heb ik er 15.
Als in je Caspian midden in het veld ligt, waarbij je alle vlaggen ondersteund en na een kill ook van positie veranderd, verwacht ik toch niet dat ik gekickt wordt voor 'campen'.unfor schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:05:
[...]
Als er iemand op ons server vanaf spawn of ergens ver vanaf de objectives zit te snipen word je er ook afgegooid.
Recon is onderdeel van het spel ffs. Als er tig mensen recon spelen en daardoor de game onspeelbaar wordt, mag je wat mij betreft kicken. Maar als je toevallig als admin een kogel door je kop krijgt... ben je gewoon lame.
Nee hoor, iemand die actief deelneemt aan het spel is altijd welkom, zolang er maar gecaptured word.FunFair schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:25:
[...]
Als in je Caspian midden in het veld ligt, waarbij je alle vlaggen ondersteund en na een kill ook van positie veranderd, verwacht ik toch niet dat ik gekickt wordt voor 'campen'.
Recon is onderdeel van het spel ffs. Als er tig mensen recon spelen en daardoor de game onspeelbaar wordt, mag je wat mij betreft kicken. Maar als je toevallig als admin een kogel door je kop krijgt... ben je gewoon lame.
Zodra een team dik aan het verliezen is ga ik actief op jacht naar campers die puur voor de k/d spelen.
Iemand die bij voetbal maar wat doelloos in het veld staat en steeds schreeuwt waar de bal is (spotten?
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 26-11-2011 23:31 ]
Server admins met dergelijk gedrag zouden geen ranked servers moeten kunnen draaien.unfor schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:28:
[...]
Nee hoor, iemand die actief deelneemt aan het spel is altijd welkom, zolang er maar gecaptured word.
Zodra een team dik aan het verliezen is ga ik actief op jacht naar campers die puur voor de k/d spelen.
Iemand die bij voetbal maar wat doelloos in het veld staat en steeds schreeuwt waar de bal is (spotten?) word toch ook gewisseld?
Maar goed, als ik recon speel dan is dat vrijwel altijd met m98 en acog op hardcore.
1 shot 1 kill close combat snipen.
[ Voor 10% gewijzigd door djkooij op 26-11-2011 23:36 ]
Vreemd genoeg (djkooij schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:34:
[...]
Server admins met dergelijk gedrag zouden geen ranked servers moeten kunnen draaien.
mouzetc; staat in m'n sig.
[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 26-11-2011 23:42 ]
Waarom zou een sniper / recon niet op afstand kunnen spotten? Ik doe het ook wel vaker hoor, tis sowieso lekker voor de afwisseling om af en toe eens lekker languit te liggen schieten en help mn teammaten er ook nog eens meeunfor schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:36:
[...]
Vreemd genoeg () is ons server toch bijzonder populair onder de gevorderde speler, newbies vinden het vaak minder prettig ja, maar daar zijn genoeg noobservers voor.
En wat is die gevorderde server van jullie dan? Kom ik eens koekeloeren!
[ Voor 15% gewijzigd door mouzetc op 26-11-2011 23:42 ]
Signature
ook niet als je continue spot met de mav, en via ts aanwijzingen geeft waar alles en iedereen zit ??unfor schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:05:
[...]
maw: een (of meerdere) sniper die ergens zit waar die overzicht heeft, en alles spot/doorgeeft ipv puur voor de (eigen) kills gaan is zelfs waardevol voor een team...en is zelfs al menig rondje door gewonnen
dat zie je namelijk zelf niet als je neergeschoten word...en dan denk je: daar ligt weer zo'n camper !?
heb nou van ieder klasse een service star....en van recon zelfs 2 )..... ben ook vaak in de toren te vinden bij caspian border, maar het eerste wat ik dan doe is alles spotten met de mav (ik spot sowieso vrijwel alles)
het ligt gewoon aan de tegenstander hoe lang dat goed gaat.....heb wel eens hele ronde van 1000 tickets bovenin gezeten (en alles gespot)... maar heb ook wel eens dat ik het nog geen minuut volhoud )
mannetjes uit de basis wegschieten doe ik niet, tenzij het iemand is die op mij aan het schieten is of we alle vlaggen hebben oid..
mijnen schiet ik ook zo weg op 600mtr+...heerlijk wapen die m98b _)
Its all in the game
[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Detonator op 27-11-2011 01:18 ]
Als mensen in BF3 nou ook nog eens zouden spotten... zelfs de kamperende reconners doen het niet, die gaan liever gewoon direct voor de kill.unfor schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:28:
[...]
Nee hoor, iemand die actief deelneemt aan het spel is altijd welkom, zolang er maar gecaptured word.
Iemand die bij voetbal maar wat doelloos in het veld staat en steeds schreeuwt waar de bal is (spotten?) word toch ook gewisseld?
Argh, ik zit hier met problemen op m'n internetaansluiting, pingplotter testje wijst uit dat op hop 4 30% van m'n packets verloren gaan (ja, effectief, 600+ lost packets op een sample van 2000). Hierdoor veel last ook van random disconnects en lagspikes, ook in games als EVE online. Echt om van te rotten dit

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
9800X3D | 3070
ik heb behoorlijk gezocht maar kan het niet echt vinden....
Ingame niet geloof ik. Je kunt achteraf wel in je history kijken en dan favoritten.WeeDzi schreef op zondag 27 november 2011 @ 01:26:
Kun je in de server eigenlijk ook een server als fav toevoegen.... heb tot nog toe servers toegevoegd vanuit browse functie
ik heb behoorlijk gezocht maar kan het niet echt vinden....
9800X3D | 3070
http://blog.brixit.nl - Programming, electronics and guitars. http://debestesupermarktpizza.nl - pizza
Verwijderd
Mannetje stop is, vreet mezelf op wat een held ben je unicef !unfor schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:36:
[...]
Vreemd genoeg () is ons server toch bijzonder populair onder de gevorderde speler, newbies vinden het vaak minder prettig ja, maar daar zijn genoeg noobservers voor.
pro gamer en dan met een 64 mans server aankomen laat me niet zo lachen pik.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 01:50 ]
toen werd ik gekicked door een admin, omdat er lui begonnen te whinen..
heb echter toch mn score gekregen na afloop.. maar wel jammer dat je niet gewoon naar skill kan spelen, maar je in moet houden.
battlereport hieronder ; ik ben KittenLefty
http://battlelog.battlefi...show/7592790/1/362793864/
[ Voor 5% gewijzigd door mvz op 27-11-2011 01:55 ]
Zozo, en waar heb jij het wel niet over kind?Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 01:47:
[...]
Mannetje stop is, vreet mezelf op wat een held ben je unicef !
pro gamer en dan met een 64 mans server aankomen laat me niet zo lachen pik.
Pro gamer? Je weer wel wat een pro gamer is niet? Pro = Professioneel = Betaald.
Pro gamers spelen overigens niet op publics en BF3 is nou niet bepaald e-sport friendly.
Mannetje.
[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 27-11-2011 02:04 ]
Je weet dat elke death ook van je tickets afgaat he? Daarbovenop kan een recon die op een heuvel ligt prima tanks spotten, dan kan ik er als Engineer achteraan zonder opeens oog in oog te staan met het business end van een loop.unfor schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:28:
[...]
Verwijderd
jij zult als admin wel een lange E-peen hebben he? (L.Rozewater) " ik ga op jacht naar spelers die spelen voor hun K/D". pffffffffffffffff
e-peen? nee.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:11:
@ unfor,
jij zult als admin wel een lange E-peen hebben he? (L.Rozewater) " ik ga op jacht naar spelers die spelen voor hun K/D". pffffffffffffffff
Ik en de vele andere admins zorgen er wel voor dat het spel spannend blijft en dat het ene team niet het andere teveel domineert, wij moven onszelf waar nodig.
Als ik de reakties van mensen op de server lees dan is dat vaak dat mensen het fijn vinden om eens op een fatsoenlijk gemodereerde server te spelen.
Op de GoT clan servers word bijvoorbeeld helemaal niet gemodereerd/gebalanced, daar lees je hier regelmatig klachten over.
Lezen is ook een vak overigens, ik kick dan de campers in de heuvels en mensen die anderszijds niet willen meehelpen om de objective te behalen. (oftewel k/d hoeren)
[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 27-11-2011 02:18 ]
dus iemand die ligt te ''campen'' en geen vlaggen pakt is een kd-hoer...heb je die post van mij net wel gelezen ??unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:14:
[...]
ik kick dan de campers in de heuvels en mensen die anderszijds niet willen meehelpen om de objective te behalen. (oftewel k/d hoeren)
iemand die ergens ver weg ligt, is niet ''per definitie'' aan het campen ! ook al word je zelf 3x achter elkaar weggeschoten
zo iemand kan heel waardevol zijn voor zijn eigen team (in tegenstelling tot het andere team
[ Voor 23% gewijzigd door Mr. Detonator op 27-11-2011 02:25 ]
Ja, ik blijf erbij dat diegene nutteloos bezig is.Mr. Detonator schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:21:
[...]
dus iemand die ligt te ''campen'' en geen vlaggen pakt is een kd-hoer...heb je die post van mij net wel gelezen ??
Spotten klinkt heel leuk en aardig, maar het is stukken minder effectief dan BF2 en BC2.
Ten eerste is de spot vrijwel meteen weg omdat er zat cover is, en ten tweede omdat de minimap zo slecht is in BF3.
Ik heb liever mensen in mijn squad die mee helpen tanks op te blazen, vlaggen capturen en elkaars aars coveren en spotten ipv van veraf te spotten en constant te missen.
Ik vind spotten een zwak excuus wat ik vaker hoor van nutteloze campers.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 27-11-2011 02:27 ]
beetje sneuunfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:14:
[...]
ik kick dan de campers in de heuvels en mensen die anderszijds niet willen meehelpen om de objective te behalen. (oftewel k/d hoeren)
recon class zit er niet voor niks in.
Inderdaad, je zegt het goed: Recon, geen Sniper.mvz schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:27:
[...]
beetje sneu![]()
recon class zit er niet voor niks in.
Een Recon is op zijn best op medium range, hij heeft niet voor niets een spawn beacon.
Of dacht je dat het de bedoeling was dat je die in de heuvels neer te zetten zodat je elke keer op je camp plekje kunt respawnen.
[ Voor 32% gewijzigd door unfor op 27-11-2011 02:29 ]
Recon met Sniper Rifle.unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:27:
[...]
Inderdaad, je zegt het goed: Recon, geen Sniper.
Goed, iedereen heeft z'n punt gemaakt en er zijn meerdere juiste en ook wat waar anderen over vallen. Too bad, jij runt je server zo en daar heb je t recht op
Ik trap af, want moet bekennen dat ik er snel 60uur op had zitten, maar eigenlijk afgelopen 2 weken nog geen 5uur heb gespeeld. Meer mensen last van? Het pakt me wat minder dan voorgaande games..
Signature
een recon heeft niet allleen een spawn beacon....maar ook een 12x vizierunfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:27:
[...]
Inderdaad, je zegt het goed: Recon, geen Sniper.
Een Recon is op zijn best op medium range, hij heeft niet voor niets een spawn beacon.
Of dacht je dat het de bedoeling was dat je die in de heuvels neer te zetten zodat je elke keer op je camp plekje kunt respawnen.
dus jij bent zo iemand die stopt met zoeken zodra de ''spot'' verdwenen isunfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:25:
[...]
Ja, ik blijf erbij dat diegene nutteloos bezig is.
Spotten klinkt heel leuk en aardig, maar het is stukken minder effectief dan BF2 en BC2.
Ten eerste is de spot vrijwel meteen weg omdat er zat cover is, en ten tweede omdat de minimap zo slecht is in BF3.
Ik heb liever mensen in mijn squad die mee helpen tanks op te blazen, vlaggen capturen en elkaars aars coveren en spotten ipv van veraf te spotten en constant te missen.
spotten werkt heel goed hoor in bf3
mensen die tanks ed opblazen zijn natuurlijk ook nodig... maar het is nog altijd 16x16 of 32x32... als er dan 1 of 2 snipers bijzitten die veel spotten is dat heel waardevol voor een team
en dan mag je daar zelf van vinden wat je wil
[ Voor 51% gewijzigd door Mr. Detonator op 27-11-2011 02:34 ]
Dat is altijd zo met nieuwe games, je speelt ze eerst helemaal kapot wat op een gegeven moment wel weer minder word.mouzetc schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:30:
[...]
Ik trap af, want moet bekennen dat ik er snel 60uur op had zitten, maar eigenlijk afgelopen 2 weken nog geen 5uur heb gespeeld. Meer mensen last van? Het pakt me wat minder dan voorgaande games..
Ik ben met de meeste maps nu ook wel klaar, veel sneller dan BC2.
Hoop dat de B2K pack het wat vers houd.
Ze hebben die scope glare toegevoegd om het campen te ontmoedigen, tevens zijn er geen wookie suits meer.Mr. Detonator schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:30:
[...]
een recon heeft niet allleen een spawn beacon....maar ook een 12x vizier
[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 27-11-2011 02:35 ]
Ja, maar in BC2 had ik na een intensieve periode van COD:DO (+/-350uur in korte tijd), ook al snel 320uur. Gezien de regelmaat en de spanning denk ik dat ik dat echt niet weer zo snel ga halen. Vrienden hoor ik precies hetzelfde zeggen. Sowieso speel ik niet in m'n eentje, dan ben ik vaak na 10min al klaar.unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:32:
[...]
Dat is altijd zo met nieuwe games, je speelt ze eerst helemaal kapot wat op een gegeven moment wel weer minder word.
Ik ben met de meeste maps nu ook wel klaar, veel sneller dan BC2.
Hoop dat de B2K pack het wat vers houd.
Signature
Dat kun je denk ik ook op het mapdesign gooien.mouzetc schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:35:
[...]
Ja, maar in BC2 had ik na een intensieve periode van COD:DO (+/-350uur in korte tijd), ook al snel 320uur. Gezien de regelmaat en de spanning denk ik dat ik dat echt niet weer zo snel ga halen. Vrienden hoor ik precies hetzelfde zeggen. Sowieso speel ik niet in m'n eentje, dan ben ik vaak na 10min al klaar.
Ik weet niet hoe anderen er over denken maar er zijn imo maar een paar maps de moeite waard.
Metro, Davamand Peak en Seine Crossing zijn allen vrij waardeloos met veel te weinig flanking routes, nog minder dan BC2 dat al vrij linear was.
Dan heb je nog Bazaar die ook vaak uitloopt op een clusterfuck, maar het is de enige infantry map die enigzins speelbaar is.
of om het iets makkelijker te maken om snipers te ''zien'' zodat er een beetje evenwicht in het spel blijftunfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:32:
[...]
[...]
Ze hebben die scope glare toegevoegd om het campen te ontmoedigen, tevens zijn er geen wookie suits meer.
wookie suits ken ik niet ??
er zijn heus wel echte campers die niks spotten en puur voor de kd/ratio gaan......en daar is juist die scope glare voor uitgevonden...niet voor de ''echte'' recons
je kan nou eenmaal niet zeggen dat iemand die je van 500+ meter neerschiet een camper is...misschien heeft ie net wel voor zijn team 2 tanks en 5 soldiers gespot die vervolgens zijn afgeschoten...
ik adviseer je om zelf een recon te spelen..... dan heb je er in de toekomst ook minder last van, want dan kun je ze met hun eigen wapens bestrijden
[ Voor 24% gewijzigd door Mr. Detonator op 27-11-2011 02:45 ]
in de praktijk gaat het niet altijd zo, elke situatie is weer anders, maar wel een hele slimme manier om een vlag aan te vallen. Als de recon zich dus niet met het team bemoeit (liefst via ts) vind ik dat een recon wel minder waarde heeft.
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
en dat gaat perfect vanaf de toren op caspian borderionicdog schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:46:
betreft het recon gebeuren; in mijn optiek is de ideale situatie als de recon de vrij weg maakt voor het team en dus enkele mannetjes die rond de vlag zitten/lopen/campen afknalt. Zodat de rest dekking gaat zoeken. Het assault team komt dan naar de vlag en knalt de rest af die de recon heeft gespot (ook via ts)
in de praktijk gaat het niet altijd zo, elke situatie is weer anders, maar wel een hele slimme manier om een de vlag aan te vallen. Als de recon zich dus niet met het team bemoeit (liefst via ts) vind ik dat een recon wel minder waarde heeft.
en zo gaat het ook vaak....dan zeg ik via ts exact waar iemand zit (na op Q te hebben gedrukt
[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Detonator op 27-11-2011 02:54 ]
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
lukte mij ook pas de 7e keer ofzo, en gaat nog steeds vaak misionicdog schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:48:
al 3x geprobeerd om erop te landen met chute, helaas steeds mis tot nu toe.

beste plek is niet bovenop, maar eentje lager....dan kun je tenminste schuilen achter de paal )
[ Voor 22% gewijzigd door Mr. Detonator op 27-11-2011 02:55 ]
Recon. Een afkorting voor 'reconnaissance'. Wat zegt Merriam-Webster over reconnaisance?unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:25:
[...]
Ergo in Battlefield 3: Spotten, MAV en T-UGS. Beetje kort door de bocht om 'campende' Recon meteen te kicken, nietwaar?a preliminary survey to gain information; especially : an exploratory military survey of enemy territory
Wookie was een term die iedereen gebruikte in BC2. klik
YouTube: The Natural Habitat of the Wookie
[ Voor 40% gewijzigd door unfor op 27-11-2011 05:48 ]
Nog even op terugkomen; mijn stelling was ook wel erg ongenuanceerd.unfor schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:36:
[...]
In ieder geval ben ik van mening dat de gameplay van het spel op elke open ranked server tot zijn recht moet komen. En ach, kicken van verstokte campers ligt ergens op de grens en moet nog kunnen.
Gelukkig heeft elke scope boven de 4x een ingebouwd 'enemy homing beacon' die dit probleem al aardig reduceert.
Niets leuker dan met een shotgun met frag over honderden meters een sniper te frustreren
Scientia potentia est
Ik kom niet meer bij.unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 05:43:
[...]
Wookie was een term die iedereen gebruikte in BC2. klik
YouTube: The Natural Habitat of the Wookie

[ Voor 3% gewijzigd door pafdaddy op 27-11-2011 10:31 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Drive it like you stole it.
Drive it like you stole it.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb net bij het meest slechte team ooit gezeten. Operation firestorm 64 man large conquest, binnen de minuut waren we alle vlaggen kwijt. Tegenwoordig ben ik niet zo heel erg meer van het leaven wanneer het team me niet aan staat. Wanneer een volgende pot zou komen dan kan het maar zo weer helemaal anders zijn. Maar dit werd me toch echt te gek. Ik had nog snel even twee vlaggen gepakt maar die waren ook zo weer weg toen ik die plek verliet.
Op gamespot loopt een serie, the controller. Daar zijn een aantal teams van duos met noobs en pros. Ik durf te wedden dat die gasten het nog beter hadden gedaan en geloof me die noobs zijn echt verschrikkelijk !!!!
Hmpfff grrrrrrrrrTsurany schreef op zondag 27 november 2011 @ 11:22:
Net met een guided shell van een tank een heli uit de lucht geschoten, werkt goedFlares doen er niks tegen
Je hebt mijn heli al vaker als 3x neer geknald daarmee...-.-
Sommige teams zijn echt bedroevend slecht en dan zoek ik ook een andere server uit, het liefste join ik een server waar de teams altijd redelijk balanced zijn (ik speel meestal 500-600 tickets, en soms heb je echt 500 tickets tegen 20 tickets). Als het zo unbalanced is dan is er ook echt niks aan om te spelen.stoofpeer schreef op zondag 27 november 2011 @ 11:33:
Klopt, ik schoot gister een jet aan flarden die te laag over kwam.
Ik heb net bij het meest slechte team ooit gezeten. Operation firestorm 64 man large conquest, binnen de minuut waren we alle vlaggen kwijt. Tegenwoordig ben ik niet zo heel erg meer van het leaven wanneer het team me niet aan staat. Wanneer een volgende pot zou komen dan kan het maar zo weer helemaal anders zijn. Maar dit werd me toch echt te gek. Ik had nog snel even twee vlaggen gepakt maar die waren ook zo weer weg toen ik die plek verliet.
Op gamespot loopt een serie, the controller. Daar zijn een aantal teams van duos met noobs en pros. Ik durf te wedden dat die gasten het nog beter hadden gedaan en geloof me die noobs zijn echt verschrikkelijk !!!!
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Al moet ik zeggen dat ik wel toe ben aan een die DLC, ik hoop ook dat het blijft komen.
Zet de player limit filter op 1-5 vrije slots, dat scheelt ook een hoop. Dan heb je opeens veel meer servers.Tomino schreef op zondag 27 november 2011 @ 11:33:
Ligt het aan mij of zijn er bedroevend weinig servers? enige filter is Europe only en Ranked servers..?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
IP (kan je van IP wisselen, opgelost)
Origin name (kan je naam wisselen, opgelost)
EA ID (nieuw spel kopen, opgelost)
Ik moet ook zeggen dat de "verbeteringen" aan het squad systeem echt bedroevend slecht werken.. Ik vergeet constant om een squad te joinen. Ben je lekker bezig en dan zie je dat ineens...
stoofpeer schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:04:
Kick stelt niets voor, je wordt alleen van de server getrapt.
Ik moet ook zeggen dat de "verbeteringen" aan het squad systeem echt bedroevend slecht werken.. Ik vergeet constant om een squad te joinen. Ben je lekker bezig en dan zie je dat ineens...
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 11:57:
Hey mensen ik ben door een admin gekickt en gebanned omdat hij dacht dat ik cheat. Gaat zo'n ban via ip of via je battlelog of origin naam?
Damage is identiek, wacht maar tot je de M98B hebt unlocked!Pirate-Bozz schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:17:
Gistermiddag de M40A5 geunlockt, deze is wel ERRUG fijn. Weinig bulletdrop vergeleken met de SV98 en meer power erachter.
Verwijderd
Yup, zo heb ik ook een keer een verloren match weten om te draaien met m'n squad. Zodra je punt C van achter aanvalt (met het halve team dat dan spawnt op een van de vlaggen daar) is een hamburgerfabriek er niks bijreemprive schreef op zondag 27 november 2011 @ 11:40:
Damavand Peak hetzelfde met een heli over de berg vliegen en als de vijand C heeft en met een beetje teamwerk heeft de vijand dan ook alleen nog maar C.
Sterker, ik heb een keer in mijn eentje die 2 vlaggen gepakt omdat de tegenstanders te druk waren met mijn team afslachten en niet door hadden wat er achter hun gebeurde. Toen begon mijn team achter ze te spawnen en kregen wij uiteindelijk alle vlaggen in handen en konden zij hun spawn niet meer uit komen. Leuke momenten soms...Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:28:
[...]
Yup, zo heb ik ook een keer een verloren match weten om te draaien met m'n squad. Zodra je punt C van achter aanvalt (met het halve team dat dan spawnt op een van de vlaggen daar) is een hamburgerfabriek er niks bij
Bijna Eerste, bij de verliezende partij... als het potje 10 seconden langer had geduurd had ik de brug ge captured en voor het eerst eerste geweest
Overigens had ik echt een kutteam niemand die ook maar een poging deed te reviven ofzo... en dan ben ik daar met mn defs
Ik kwam halverwege potje binnen... dat is trouwens zo kut
[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 27-11-2011 13:27 ]
M40A5 heeft dan wel weer een enorm hoge fire-ratereemprive schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:19:
[...]
Damage is identiek, wacht maar tot je de M98B hebt unlocked!
Ik zit tegenwoordig ook nooit meer in een squad, want sinds die fantastische patch zorgt dat er voor dat het spel binnen no-time crash; terwijl als ik niet in een squad ga zitten het blijft draaien als een tierelier.Silvin schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 17:37:
Maar dan...
Na het potje stoppen de andere 3 er meeHelaas, dus naar een andere squad. Is er überhaupt maar 1 squad! De rest is alleen aan het wolven
Dus ik in die squad... die gasten maken me echt helemaal gek. Gaan daar in Seine allemaal rustig achter een raampje zitten (niet bij elkaar) om op voorbijganger te schieten terwijl ze constant in hun rug gemesd worden. Immers, ze hebben geen dekking. Compleet van de kaart geveegd natuurlijk.
Ik ben wel gewend aan dit soort gasten, maar na de 2 potjes er voor valt het altijd wat extra zwaar![]()
En dat moest er even uit
Dit topic is gesloten.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.