Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Voor mensen die ff geen zin hebben in BF3
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7iavBVfuvoc]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig "BF3 has stopped working." Ook gewoon in B2K. :)

GoT #3 staat bij mij zelfs bovenaan in de lijst. :+

Edit: Missing content message is random heb ik het idee. Paar keer gespeeld zonder problemen. Soms geeft 'ie de error.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
DJH schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:54:
[...]
Wat ik uiteraard bedoel is of de destruction beter in de B2K maps is i.t.t. de standaard maps.
Geen idee, op de gemiddelde server lig je binnen 10 seconden om op die maps. Is echt een chaos.

Ik snapte metro nog...maar deze maps?!? Het lijkt wel of mensen deze maps al jaren spelen, want ik krijg gewoon binnen een fractie van een seconde een kogel door m'n kop iedere keer als ik er ook maar aan denk een deur uit te lopen. Blijf ik binnen zitten na een spawn, dan komt er een strafe-schietend om de hoek.

Soort van WTF momentje. Andere maps stond ik toch altijd in de hogere regionen. Hier in 6 potjes niet beter dan 1-6 ofzo :z

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:39
tss68nl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:01:
[...]
Het lijkt wel of mensen deze maps al jaren spelen
Serieus? Kan geen sarcastische smiley ontdekken in ieder geval...

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien ervaring met het B2K downloaden via Origin en het hebben van een originele Russische versie met language changer? :) Gaat dat problemen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:16:
Heeft iemand misschien ervaring met het B2K downloaden via Origin en het hebben van een originele Russische versie met language changer? :) Gaat dat problemen opleveren?
vast niet, maar ik ga het niet proberen, over 2 dagen ligt karkand retail in de winkel en kan je waarschijnlijk dus ook een elcheapo russische versie krijgen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

BF3 future update possibilities by Alan "Demize99" Kurts:

So, Volume Two of the Future Balance Changes. We've recently updated with patches that have changed some balance items, and the community has responded with feedback. This list includes some direct responses to that feedback, as well as a very important issue close to several player's hearts: Aggressive Recon.

Bolt action sniper rounds now have a chance to kill at close range if the player is hit in the upper chest.

Why are we making this change?

-Aggressive Recon was a popular (and controversial) play style in BFBC2, the fact that the playstyle is essentially not present in BF3 has been a disappointment to many players.

-The balance issues of BC2 (Magnum ammo increasing the 1 hit kill range) is not present in BF3, the range is set and cannot be improved by players. Additionally the 1 hit kill is not guaranteed in BF3, the target is small and can be blocked by the player's arms.

-Additionally, all kits have access to the Slug shotguns, the 870 pump with slugs is still far superior to a bolt action rifle at close range. It is faster, and it can hit anywhere in the torso to 1 hit kill, though it lacks the accuracy of the snipers at range.

-Finally, Recon is under represented in the game, especially in CQB game modes, giving the Recon player a place in CQB is important to us as developers.

And yes, for those of you who follow me on Twitter, I changed my mind. I hope this change pleases the Recon players, and I believe it will not negatively impact the game for the rest of you.

important to note:

This list is provided as a way for the Community to give us feedback on potential Balance changes to the game.

This list is specifically focused on Balance changes. Feature requests and bug fixes are purposefully absent from this list.

There is no guarantee that any of these Balance changes will make it into a future update at all, nor is this list a guarantee that there will be future updates.
  • Slightly increased the AEK971 recoil.
  • Slightly increased the ASVAL recoil.
  • Added Extended Mags to the ASVAL.
  • Slightly increased the recoil on the M249.
  • Reduced the recoil of the SKS rifle.
  • Fixed aimed firing max accuracy on the Pecheneg to be consistent with other LMGs.
  • Slightly reduced the recoil of the F2000 and restored it to the previous base accuracy.
  • Semiautomatic and automatic shotguns firing FRAG rounds now do slightly less splash damage.
  • Increased the damage of the G3, M60, and M240 at close range.
  • Claymores can now detonate from vehicles and can be used to disable jeeps or kill the passengers in light jeeps. Claymores will not do any damage to heavy vehicles.
  • Reduced the spot times on C4 and Claymore projectiles from 30 to 15 sec.
  • The Radio Beacon, Mortar, Mav, EOD bot, T-UGS, and SOFLAM should now be much easier to deploy.
  • C4 will no longer be detonatable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.
  • The player may now have a maximum number of mines which will persist after the player's death. Deploying more than the maximum of 6 mines will remove a previous mine from the world.
  • Claymores now also persist through death, the player can have 2 claymores planted.
  • 9x39mm rounds no longer benefit from the Sniper headshot bonus.
  • Increased the damage of the 9x39mm rounds.
  • Fixed the AKS74u damage at max range, it was incorrectly higher than other carbines.
  • Increased the damage of the .357 and .44 magnum rounds at max range.
  • All semiautomatic and bolt weapons, including all shotgun slugs, now have their maximum damage out to 15m.
  • Semiautomatic sniper rifles, Assault Rifles, LMGs, and shotgun slugs now have more consistent damage over long range.
  • Tweaked IRNV to be more consistent across all levels.
  • Fixed a rendering issue with IRNV view when taking damage.
  • Tweaked the IRNV zoom times and scope visible areas to be the same across all weapons (some were faster than others).
  • Fixed the QBU-88 sniper and the L96 IRNV scopes to use the proper aiming reticule.
  • The spread for Flechette rounds has been reduced slightly on all shotguns.
  • The spread for buckshot has been reduced on the M1014, DAO-12, and S12k. These weapons have an accuracy advantage over the USAS12 but are not as accurate as the 870.
  • Semiautomatic weapons will no longer "jam" if the player presses fire faster than the weapon is capable of shooting. Some semi automatic weapons have had their rates of fire adjusted to fit this change.
  • Slightly reduced the effective blast radius of the RPG, SMAW, and 40mm grenade projectiles against infantry.
  • Reduced the total number of RPG and SMAW missiles carried from 5 to 4.
  • Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
  • Fixed a problem when locking on to two nearby targets, the locking should no longer jump rapidly between multiple targets.
  • Significantly increased the damage of the Javelin and Air to Ground missiles against laser designated targets.
  • Javelin missiles fired without laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs.
  • Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets.
  • Increased the locking distance for Jets when locking on laser designated targets.
  • Slightly reduced the repair speed of the repair tool.
  • Increased the damage the MBT's primary weapon does to other main battle tanks.
  • AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle.
  • Reduced the damage AA missiles do to jets.
  • Stinger and IGLA missiles now do 50% damage to Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
  • Slightly reduced the damage of Jet cannons.
  • Increased RPG and SMAW damage against aircraft.
  • Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
  • Reduced the direct damage done by helicopter gunners vs armor.
  • Helicopter guns should now suppress correctly.
  • Improved the accuracy of the Mi28 gun to match the AH1 gun.
  • Increased the direct hit damage of the APFSDS rounds for the IFVs.
  • Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars.
  • Increased the power of explosions from cars and other explosive static objects.
  • Dying from the explosion of a car or other explosive static object should now correctly credit the player who caused the explosion.
  • Adjusted the F35's Center of Mass and Lift Engine for more stable, level flight.
  • Updated the F35 weapon systems to be consistent with the other air craft.
  • Changed the Kornets to TOW launchers on Wake Island and moved the spawn position of the AAV to a more level position.
  • Fixed several bugs with air vehicles colliding with objects at high speeds and taking no damage.
  • Players will no longer receive suicides or team kills if they crash their vehicle (dying is punishment enough).
  • You can now spot with the EODbot.
  • Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots.
  • Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around.
  • Slightly increased the speed at which a player can shoot again after sprinting.
  • Fixed some situations that would unintentionally make a player unrevivable.
  • Reduced the black screen fade in time on spawn.
Bron: http://battlelog.battlefi...view/2832654624783579995/

Voor de mensen die geen zin hebben om te lezen:

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:16:
nou ik heb ook een russian key en heb 2 dagen geleden de B2K dlc gekocht, ging gewoon goed en heb nu ook de B2K logo achter me naam, ik heb het helaas nog niet kunnen testen omdat ik nog op me stage zit :F
maar ik heb al aangegeven dat ik vanmiddag eerder weg ga ivb B2K O-) maar dan ga ik het even testen ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja na iedere update moet ik weer wat EN update files zien te regelen, dan werkt het weer. Hoe dat echter bij die expansion zal gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
allemaal leuk die extra destruction enzo..maar heb net de 4 maps eens even snel gespeeld...\

idd binnen 6 seonden 3x afgeknald....en de maps zijn gewoon weer waardeloos wat mij betreft...behalve wake zo op het eerste gezicht...

golf of oman staan de vlaggen zowat 10mtr van elkaar af ?!... sowieos zijn alle maps gewoon veel te klein tot nu toe...

kan niet wachten op de mods/extensies, want dis is gewoon COD wat ik nu aan het spelen ben met een bf3 engine (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wow. B2K heeft echt alle retards weer teruggetrokken.

Medics die je doodleuk reviven voor een tank,
squadmates die je niet helpen als jij in je eentje een flag capt
Mensen die continu zitten te schelden op de chat...

Probeer B2K nog wel s over een paar maanden ofzo, nu is er geen zak aan.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Jeroenneman schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:19:

Gewoon in de late uurtjes nog eens proberen. Nu zijn er veel kiddo's online, gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No offense, het is dat ik het met maten leuk vind om te spelen maar BF spelers zijn over het algemeen retards. Op zo naar mogelijke manier je kills pakken/punten halen en niemand kijkt er naar om :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Hopelijk zijn ze er over een weekje al af :D (dan kan ik normaal terug gamen! :D )

Haha blijkbaar zijn er paar T-rex verspreid over de B2K maps? :D

[ Voor 6% gewijzigd door Fantasma op 13-12-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pascal073 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:18:
[...]

nou ik heb ook een russian key en heb 2 dagen geleden de B2K dlc gekocht, ging gewoon goed en heb nu ook de B2K logo achter me naam, ik heb het helaas nog niet kunnen testen omdat ik nog op me stage zit :F
maar ik heb al aangegeven dat ik vanmiddag eerder weg ga ivb B2K O-) maar dan ga ik het even testen ;) !
Ik wacht het graag af. Het gaat niet om de purchase maar of je na het loading scherm de game te zien krijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het spel inderdaad het best met een groepje vrienden spelen, de hoeveelheid kiddies die niet normaal kunnen doen is oververtegenwoordigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:24:
[...]

Ik wacht het graag af. Het gaat niet om de purchase maar of je na het loading scherm de game te zien krijgt :D
Voeg me anders maar even toe : Mc_friemel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Reduced the damage AA missiles do to jets.
Stinger and IGLA missiles now do 50% damage to Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.

Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters

langere tijd voor repair......

:s grumble raar hoor anti air moeilijker en dus minder snel kapot, tank vs air sneller :S

maar wat een lijst weer, ben benieuwd hoe het uitpakt.

[ Voor 25% gewijzigd door leosand op 13-12-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pascal073 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:29:
[...]

Voeg me anders maar even toe : Mc_friemel :9
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 32p Strike at Karkand all maps Rush server is ook geupdate!

https://battlelog.battlef...32p-Rush-Back-to-Karkand/

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Mr. Detonator schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:19:
allemaal leuk die extra destruction enzo..maar heb net de 4 maps eens even snel gespeeld...\

idd binnen 6 seonden 3x afgeknald....en de maps zijn gewoon weer waardeloos wat mij betreft...behalve wake zo op het eerste gezicht...

golf of oman staan de vlaggen zowat 10mtr van elkaar af ?!... sowieos zijn alle maps gewoon veel te klein tot nu toe...

kan niet wachten op de mods/extensies, want dis is gewoon COD wat ik nu aan het spelen ben met een bf3 engine (
Console of pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip, dubbelpost EN vragen om warez

[ Voor 96% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Net even een paar rondjes gedaan op Wake... Erg fijn gespeeld alleen meteen een groot nadeel gevonden; als je verdedigt, heb je maar 1 AA-gun tot je beschikking en de tegenstanders al snel 2 heli's en 2 jets... Niet verloren, wel vaak doodgegaan... ;(

@sjomp: ik zou veel van je vraag weghalen als je nog een lange carriere op GoT wil... Cracks zijn niet toegestaan om te bespreken!

Het feit dat je niet online kan, ligt meer aan jouw netwerk/modem/router/firewall dan iets anders; al 6 topics lang kan iedereen gewoon online spelen.

Welkom op GoT maar ga eerst maar eens zoeken naar de bekende issues!

[ Voor 48% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
dit is toch het pc topic ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe game mode testen van Back to Karkand?
https://battlelog.battlef...-Assault-Back-to-Karkand/

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:46:
Net even een paar rondjes gedaan op Wake... Erg fijn gespeeld alleen meteen een groot nadeel gevonden; als je verdedigt, heb je maar 1 AA-gun tot je beschikking en de tegenstanders al snel 2 heli's en 2 jets...

Niet verloren, wel vaak doodgegaan... ;(
Dan is het goed toch? ;)

@ Detonator,
Maar natuurlijk! Heb je helemaal gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:45:
Damn, denk maar niet dat ik tevreden ben over Origin.

Dit is misschien off-topic, maar moet het gewoon even kwijt ;)

Ik kan op deze manier niet BF3 installeren aangezien ik m moet 'downloaden' Ook snap ik niet waarom er in het hoesje uit de winkel 2 cds zitten. beetje raar als ik het spel alsnog moet downloaden.

Thx! _/-\o_
Ter informatie: Je installeert van de dvd's ook al staat er "download "

[ Voor 42% gewijzigd door Fantasma op 13-12-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik snap de game mode niet? Heb net gespeeld maar buiten het feit dat het Conquest is waar 1 partij alle vlaggen al heeft, beginnen de tickets vrij snel te lopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje geleden BF3 gekocht, limited edition en geïnstalleerd op een pc thuis.
Aangezien ik op kamers woon wil ik m hier ook installeren. Denk maar niet dat dat dus wil -.-"
Als ik origin installeer/opstart, kom ik in de offline-modus. Online gaan, wil die niet, de verificatieservers zijn al 3 week offline.

Ik kan op deze manier niet BF3 installeren aangezien ik m moet 'downloaden' Ook snap ik niet waarom er in het hoesje uit de winkel 2 cds zitten. beetje raar als ik het spel alsnog moet downloaden.

ik snap er echt helemaal niets van en raak lichtelijk geïrriteerd om het zo maar te zeggen. denk dat ik dus 50 euro heb weggegooid omdat origin/EA niets goed kan doen voor de gamer. BF3 is een geweldig spel (heb ik gehoord) en ben er zelf ook enthousiast over, maar een goede zorg voor de klanten, ho maar!

Iemand enig idee hoe ik BF3 kan installeren? met Multiplayer, heb er immers voor betaald..
En werkt de Crack van Razor1911 om Origin te omzeilen?

Thx! _/-\o_
Heb je het nu op 2 locaties geïnstalleerd? Of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:35

Bezulba

Formerly known as Eendje

Ik heb een tijdje geleden BF3 gekocht, limited edition en geïnstalleerd op een pc thuis.
Aangezien ik op kamers woon wil ik m hier ook installeren. Denk maar niet dat dat dus wil -.-"
Als ik origin installeer/opstart, kom ik in de offline-modus. Online gaan, wil die niet, de verificatieservers zijn al 3 week offline.

ik snap er echt helemaal niets van en raak lichtelijk geïrriteerd om het zo maar te zeggen. denk dat ik dus 50 euro heb weggegooid omdat origin/EA niets goed kan doen voor de gamer. BF3 is een geweldig spel (heb ik gehoord) en ben er zelf ook enthousiast over, maar een goede zorg voor de klanten, ho maar!

Iemand enig idee hoe ik BF3 kan installeren? met Multiplayer, heb er immers voor betaald..
En werkt de Crack van Razor1911 om Origin te omzeilen?

Thx! _/-\o_
het lijkt me sterk dat de authentication servers 3 weken offline zijn. Dan zou dit topic namelijk volstaan met lotgenoten en dat is niet het geval. Een crack gaat niet werken, want dat is allemaal voor SP geneuzel. Multiplayer met inloggen en authentications worden bijna niet gekraakt (en als ze al gekraakt worden, duurt het vaak niet lang meer voordat het niet meer werkt)

Het ligt dus waarschijnlijk aan je eigen instellingen. Want waarom wil je trouwens een spel opnieuw authenticaten? Je hebt een origin account, met daaraan BF3. Waarom moet je dat opnieuw instellen? Download origin los, installeer het, log in met je origin account met bf3 en hij gaat het gewoon downloaden.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezulba schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:51:
[...]

het lijkt me sterk dat de authentication servers 3 weken offline zijn. Dan zou dit topic namelijk volstaan met lotgenoten en dat is niet het geval. Een crack gaat niet werken, want dat is allemaal voor SP geneuzel. Multiplayer met inloggen en authentications worden bijna niet gekraakt (en als ze al gekraakt worden, duurt het vaak niet lang meer voordat het niet meer werkt)

Het ligt dus waarschijnlijk aan je eigen instellingen. Want waarom wil je trouwens een spel opnieuw authenticaten? Je hebt een origin account, met daaraan BF3. Waarom moet je dat opnieuw instellen? Download origin los, installeer het, log in met je origin account met bf3 en hij gaat het gewoon downloaden.
dat is het probleem, origin wil geen verbinding maken met internet ofzo, wordt niet geblokkeerd door firewall o.i.d
ik krijg alleen maar de melding dat verificatieservers offline zijn, daar moet ik het mee doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

leosand schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:31:
Reduced the damage AA missiles do to jets.
Stinger and IGLA missiles now do 50% damage to Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.

Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters

langere tijd voor repair......

:s grumble raar hoor anti air moeilijker en dus minder snel kapot, tank vs air sneller :S

maar wat een lijst weer, ben benieuwd hoe het uitpakt.
tankround vs jet is heel, heel lastig om te doen. Het is mij 1x gelukt en ik schiet echt vaak op alles wat rondvliegt.

Het staat er wel een beetje raar, volgens mij zijn die AA missiles van static en mobile AA, niet van Stingers en Igla's. En die 50% is volgens mij een increase, een verhoging van de dmg van 50%.

then again, i could be wrong about all of that
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:53:
[...]

dat is het probleem, origin wil geen verbinding maken met internet ofzo, wordt niet geblokkeerd door firewall o.i.d
ik krijg alleen maar de melding dat verificatieservers offline zijn, daar moet ik het mee doen :(
je zit hier eigenlijk verkeerd voor problemen, maar deinstalleer origin eens en probeer het helemaal opnieuw met een verse download van de origin site zelf, niet van de DVD. Gewoon om te proberen, want nogmaals, ik heb een hele herinstallatie van mijn pc gehad en zelfs toen hoefde ik niet opnieuw te authenticaten. Inloggen met m'n origin account was toen genoeg.

[ Voor 28% gewijzigd door Bezulba op 13-12-2011 12:55 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:50
echt soms verlies ik gewoon de helft van mijn health als ik van 10 cm hoogte afspring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
[...]

Goh misschien omdat je thuis ook toevallig bent ingelogt op zelfde moment? dat kan dus wel

maar miss snap ik je stelling niet zo dat het mis is je koopt toch 1 spel?
als je bv 1 auto koopt dan heb je toch 1 auto? niet 1 bij je huis en 1 bij je kamer? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door leosand op 13-12-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:34
Ruben0s schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:54:
echt soms verlies ik gewoon de helft van mijn health als ik van 10 cm hoogte afspring.
Doet vrij veel pijn als je je enkel verzwikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

leosand schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:55:
[...]

Goh misschien omdat je thuis ook toevallig bent ingelogt op zelfde moment?
krijg je dan niet ala steam de melding dat je ergens anders ingelogt bent en dat je daar uitgelogt gaat worden?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Bezulba schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:55:
[...]

krijg je dan niet ala steam de melding dat je ergens anders ingelogt bent en dat je daar uitgelogt gaat worden?
Nee... Ik heb ook de installatie op meerdere PC's staan; dat kan gewoon... Je kan ook op meerdere plekken tegelijk op Battlelog inloggen, ook geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 19:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

nou kan niet anders zeggen dan 'wat is strike at karkland een epische map echt geweldig
beter als de standaard maps

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Jammer dat je niet kan filteren op de game mode 'Conquest Assault'.
Wat zijn eigenlijk de verschillen?

(staat ook niet in de topicstart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Live stream voor de mensen die op kantoor zitten :P

http://wiziwigfootball.co...720hd-karkand-on-pc-live/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
priemt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:00:
[...]

Bij Conquest Assault begint een team met alle vlaggen (BF2 Stijl). Bij Conquest Large/Small begint je beiden bij de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 11:09

TheTeek

TheTeek

beuker19 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:59:
nou kan niet anders zeggen dan 'wat is strike at karkland een epische map echt geweldig
beter als de standaard maps
Ja bedankt, zit op kantoor... :9~

Ohw deze map zo vaak gespeeld in BF2, jij ook?
Dan weet je het verschil me tde oude en de nieuwe?
Ik weet nog precies hoe de map in elkaar zat, heb er zin in!!!

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
priemt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:00:
[...]

Wat hier boven staat, zal het vanavond in de TS zetten inclusief nieuwe mappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
Ik snap werkelijk niet dat al twee patches achter elkaar het steeds moeilijker wordt gemaakt om een stinger raak te schieten op een heli of een jet.

* Lock-on tijd is belachelijk lang, en goede vliegers vliegen laag en af en toe dus achter cover.
* Stel, je hebt een lock, dan gebruikt de jet gewoon zijn flares en is je lock weg
* Stel, de piloot is zo dom om zelfs na zijn flares nog in het zicht te blijven (of jij zo dom om midden in de map boven op een gebouw te staan), en je krijgt meteen daarna weer een lock.....

...dan ben je er nog niks mee op geschoten, want tegen de tijd dat je kan schieten heeft de piloot al weer nieuwe flares!

En zelfs dan, als je toevallig een hele domme piloot hebt die zijn flares niet op tijd weg gooit (het welbekende piepje mist), dan doet je stinger nog maar 50% damage, en tegen de tijd dat je de hele mikmak weer doorlopen hebt en de piloot nog 4x dom is geweest, dan is z'n health van zijn vliegtuig al lang weer aangevuld.

Serieus: Wat kan je uberhaupt met zo'n stinger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kan je alleen maar aanraden om dan contact op te nemen met EA, zal me niet verbazen dat het probleem bekend is bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:02:
[...]

Bij Conquest Assault begint een team met alle vlaggen (BF2 Stijl). Bij Conquest Large/Small begint je beiden bij de basis.
Maar is het dan zo dat als het team wat begint zonder, alle vlaggen van de tegenstander heeft overgenomen dan heeft gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20
Troll

[ Voor 96% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

tss68nl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:04:
...
Heb je lag ofzo? Met mijn Stinger heb ik eerder een reload & lock dan dat de piloot flares heeft...

En anders moet je lock houden, hopen dat ze flares eerder afgooien en dan schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
Knip

[ Voor 92% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:05:
Maar is het dan zo dat als het team wat begint zonder, alle vlaggen van de tegenstander heeft overgenomen dan heeft gewonnen?
Vroeger was het zo dat de vijand dan geen spawn plek meer had en dus of een vlag terug moest cappen of idd verloren had als alle mannetjes dood waren of de tickets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tss68nl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:04:
Ik snap werkelijk niet dat al twee patches achter elkaar het steeds moeilijker wordt gemaakt om een stinger raak te schieten op een heli of een jet.

* Lock-on tijd is belachelijk lang, en goede vliegers vliegen laag en af en toe dus achter cover.
* Stel, je hebt een lock, dan gebruikt de jet gewoon zijn flares en is je lock weg
* Stel, de piloot is zo dom om zelfs na zijn flares nog in het zicht te blijven (of jij zo dom om midden in de map boven op een gebouw te staan), en je krijgt meteen daarna weer een lock.....

...dan ben je er nog niks mee op geschoten, want tegen de tijd dat je kan schieten heeft de piloot al weer nieuwe flares!

En zelfs dan, als je toevallig een hele domme piloot hebt die zijn flares niet op tijd weg gooit (het welbekende piepje mist), dan doet je stinger nog maar 50% damage, en tegen de tijd dat je de hele mikmak weer doorlopen hebt en de piloot nog 4x dom is geweest, dan is z'n health van zijn vliegtuig al lang weer aangevuld.

Lees de laatste notes eens door, dat gaat dus veranderen, en de vorige patch is de reloadtijd van flares al verlengt...

Dus jouw idee van het word moeilijker gemaakt is onzin. Misschien is AA niet jouw ding, want ik heb er totaal geen moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Knip

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:46 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Knip, TR aanmaken werkt beter

[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

waw een sniper in live stream... saaier kan het niet worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:06:
[...]
Heb je lag ofzo? Met mijn Stinger heb ik eerder een reload & lock dan dat de piloot flares heeft...

En anders moet je lock houden, hopen dat ze flares eerder afgooien en dan schieten?
Dat is precies wat ik doe. Ga maar proberen nu na de patch.

Ik lock een heli (of een jet, maar heli's blijven vaak wat langer in zicht), wacht tot de lock...piloot zenuwachtig...gooit flares af...lock weg, blijf erop mikken...lock weer terug...vuur meteen, en binnen de tijd dat de stinger misschien 50m aflegt, komt er weer een set flares uit de heli of het vliegtuig.

Op een server met 20ms ping ofzo. Geen lag iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Fantasma schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:09:
Hier een Xbox360 stream...met wat meer actie ;)

http://wiziwigfootball.co...tic-xbox-back-to-karkand/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Snip

[ Voor 96% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 01:02
tss68nl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:10:
[...]

Ik lock een heli (of een jet, maar heli's blijven vaak wat langer in zicht), wacht tot de lock...piloot zenuwachtig...gooit flares af...lock weg, blijf erop mikken...lock weer terug...vuur meteen, en binnen de tijd dat de stinger misschien 50m aflegt, komt er weer een set flares uit de heli of het vliegtuig.

Piloot en gunnen kunnen samen onafhankelijk van elkaar flares schieten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
com2,1ghz schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:11:
[...]

Piloot en gunnen kunnen samen onafhankelijk van elkaar flares schieten toch?
Klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:02:
[...]
Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:02:
[...]
Wat hier boven staat, zal het vanavond in de TS zetten inclusief nieuwe mappen :)
Beiden bedankt !

Nu ff zoeken naar wat sharqi footage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50

[ Voor 104% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:48 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Troll

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:48 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 19:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

Avalaxy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:06:
[...]

Zijn de VMBO'ers weer vrij vanmiddag?
Ik zit hier toch niet op school je snapt het toch ?
Ben al een jaar of 10 van school af.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:07
tss68nl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:10:
[...]

Teamplay.... Doe het dan met z'n tweeën... Los van het feit dat het me in mijn eentje vaak genoeg lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jullie toch kinderachtig bezig gaan zijn doe het dan gewoon hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KUNNEN WE HET NU WEER ON-TOPIC EN VRIENDELIJK MAKEN?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
Sharkware schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:15:
[...]
Teamplay.... Doe het dan met z'n tweeën... Los van het feit dat het me in mijn eentje vaak genoeg lukt.
Teamplay....in BF3? Haha. De helft van het team zit niet eens in een squad. Laat staan dat men uberhaupt overlegt om wat samen te ondernemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

kan beter niet kijken, duurt nog bijna 2 weken voor ik ga kunnen spelen :/
en verveel mij nu al 2 weken mega hard... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:09
tss68nl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:17:
[...]

Teamplay....in BF3? Haha. De helft van het team zit niet eens in een squad. Laat staan dat men uberhaupt overlegt om wat samen te ondernemen :)
Weet niet op welke servers jij speelt, maar op de GoT servers icm Team Speak worden er erg leuke potjes gespeeld als je met een paar mensen in een squad zit. En ja, daar zit ook genoeg samenwerking bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:07
tss68nl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:17:
[...]

Ik speel altijd met vrienden /collega's dus bij ons is er wel degelijk sprake van teamplay. Maakt het spel ook een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantasma schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:09:
I lolled! _O-

Maaaaar! je kan wel mooi de omgeving goed bekijken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Nu heb ik net even wat nieuwe maps gespeeld maar.... klopt het dat geen 1 gebouw stuk gaat? Of komt dit doordat ik de enigste speler was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Icepegel schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:25:
Nu heb ik net even wat nieuwe maps gespeeld maar.... klopt het dat geen 1 gebouw stuk gaat? Of komt dit doordat ik de enigste speler was....
Heb je ergens op geschoten en was het een 1-player-start-server? Want er gaat veel kapot hoor...

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Het laatste vermoed ik. game is dan nog niet begonnen.

was een eindbaas ben je trouwens om in je 1tje in een server gebouwen te gaan slopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:25:
[...]

Heb je ergens op geschoten en was het een 1-player-start-server? Want er gaat veel kapot hoor...
Jazeker.. met chopper.. rockets... alles zeg maar. Maar geen brokstukken van gebouwen af enzo. Denk toch dat het komt doordat er niet meer spelers in de server zitten.
ikbengoofy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:26:
[...]

Het laatste vermoed ik. game is dan nog niet begonnen.

was een eindbaas ben je trouwens om in je 1tje in een server gebouwen te gaan slopen :D
Eindbaas??? Verkenner :o

[ Voor 28% gewijzigd door Icepegel op 13-12-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het komt omdat je alleen in een server zat ;)

Bewaar die voor de HK

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:30:
[...]

[afbeelding]
_/-\o_ _O-

ok klaar anders word meester SythAdmin weer boos.

[ Voor 7% gewijzigd door ikbengoofy op 13-12-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katerke
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:27
:( steeds ik de nieuwe maps wil opstarten vraagt men om de browser plugin te installeren. Reeds allang gebeurd .....

---Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3, MSI GTX570 Twin Frozr III ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:30:
[...]

[afbeelding]
ROFLMAO Geniaal... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 01:02
Icepegel schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:27:
[...]

Jazeker.. met chopper.. rockets... alles zeg maar. Maar geen brokstukken van gebouwen af enzo. Denk toch dat het komt doordat er niet meer spelers in de server zitten.

[...]

Eindbaas??? Verkenner :o
Komt in de DLC die over een maand uitkomt. Is een addon voor B2K pack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Laatst online: 31-01 15:46
katerke schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:33:
:( steeds ik de nieuwe maps wil opstarten vraagt men om de browser plugin te installeren. Reeds allang gebeurd .....
browser cache legen?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i3d.net heeft nu pas laten weten dat ze bezig zijn de met de update en voor 2 uur klaar zijn. Beetje laat i3d :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:56
Knip

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:52 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
deze stream is wat actiever

http://www.ustream.tv/channel/9221124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:36:
i3d.net heeft nu pas laten weten dat ze bezig zijn de met de update en voor 2 uur klaar zijn. Beetje laat i3d :(
Dat is wel erg laat ja, hopelijk lukt het ze ook echt voor 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog helemaal geen zin gehad om de game op te starten. Ik weet niet wat dat is maar mijn gevoel in zzin is weg. Gelukkig heb ik dit niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:41:
Ik heb nog helemaal geen zin gehad om de game op te starten. Ik weet niet wat dat is maar mijn gevoel in zzin is weg. Gelukkig heb ik dit niet altijd.
Gewoon lekker niet opstarten en wat anders gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Heeft me vrouw ook wel eens last van. gelukkig ook niet altijd.

oh verkeerde topic

[ Voor 17% gewijzigd door ikbengoofy op 13-12-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Net even een potje gespeeld en met mijn sniper riffle 12 kills gemaakt. Uitgelogd maar zie bij assignments dat er helemaal niets is bijgeteld om te unlocken.

Hoe werkt dat precies met die assignments?

Edit; Zie net dat ze er toch zijn bijgeteld.

[ Voor 10% gewijzigd door TecTo op 13-12-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Misschien ben je bang om ge-owned te worden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Nah kun je weer naar school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJH schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:43:
[...]

Misschien ben je bang om ge-owned te worden? :D
Nee dat is het niet. Het komot amper voor dat ik vaker dood ga dan kills maak. Maar als dat gebeurd stop ik sowiso dus laat het dan niet verder oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit niet op school. Ik heb al een pension, vervroegd. Op mijn 23e al trouwens.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Laatst online: 31-01 15:46
als ik meer deaths heb dan kills, so what, ik speel door en probeer alsnog te winnen voor het team, ga zeker niet stoppen...pff

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ionicdog schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:47:
als ik meer deaths heb dan kills, so what ik speel door en probeer alsnog te winnen voor het team, ga zeker niet stoppen...pff
Tjah ieder zijn ding he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

k/d ratio zegt ook helemaal 3x niets. Je kan al je potjes verliezen en nog 3x meer kills dan deaths hebben.

Het zijn vaak de mensen die voor objectives gaan die vaak dood gaan. Omdat die vaak tegen beter weten in alsnog proberen bij een objective te komen.

en laten dat nou juist de mensen zijn waar ik liever wel mee samen speel dan van die eenlingen die vrolijk zitten te campen in een rush map en compleet niet kijken naar wat voor objective dan ook.

[ Voor 27% gewijzigd door Bezulba op 13-12-2011 13:49 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik word er zo moe van.als ik een CITV beman heeft driver GEEN guided shell. 15 min lang locken voor NIX. kinderen .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezulba schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:48:
k/d ratio zegt ook helemaal 3x niets. Je kan al je potjes verliezen en nog 3x meer kills dan deaths hebben.

Het zijn vaak de mensen die voor objectives gaan die vaak dood gaan. Omdat die vaak tegen beter weten in alsnog proberen bij een objective te komen.
Zegt ook niet veel maar ik persoonlijk vind het leuk om dit goed te houden. Daar voor speel ik een beetje shooters en voor de mooie gfx natuurlijk ook.

Verder loop ik altijd mee naar het front toe om daar mensen van supliers te voorzien als ik daar dan tijd voor heb. Ik ga namelijk niets droppen zodat ik erna direct gekilled word. Ik ben rambo niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 13:51 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.