Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Je doet net alsof het een vereiste is, ik heb het nog niet unlocked maar laat me er niet door tegen houden een tank te pakken.icegodd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:48:
ik word er zo moe van.als ik een CITV beman heeft driver GEEN guided shell. 15 min lang locken voor NIX. kinderen .......
Ja maar als je er niet in zit of er wordt bijna niets gelocked is die guided shell dikke crap!icegodd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:48:
ik word er zo moe van.als ik een CITV beman heeft driver GEEN guided shell. 15 min lang locken voor NIX. kinderen .......
Heb er even mee gespeeld maar direct weer ingeruild omdat toch niemand locked en dan heb je een guided shell terwijl je aan eem LMG veel meer hebt als tank driver
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Haha laatste keer dat iemand hier nog commentaar post op andere spelers, was het maar zo
ja snap wat je bedoelt maar als je veel op infantry gaat schieten is een cannister shell handiger. maar dat is typisch bf he..Zijn er veel voertuigen dan heb je cannister of heavy mg geselecteerd en bij veel infantry heb je weer guided shell. Of selecteer je net medic spawn je tussen tig voertuigen, selecteer je enigeer liggen er overal lijken om je heen om te kunnen reviven heheicegodd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:48:

Maar ik ben gewoon ingelogd?
De CITV is niet te kiezen bij 'customize'. Deze heb je dus gewoon altijd nadat je 'm hebt geunlockt. Ik heb in mijn tank dus ook een CITV-station maar géén Guided Shells omdat ik liever Canister Shells gebruik.icegodd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:48:
Ja?Grudgie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:52:
Wil ik net een server joinen van de nieuwe B2K maps krijg ik dit bericht "Your active soldier is not ready for duty. Please choose a PC soldier in the top menu"
Maar ik ben gewoon ingelogd?
Bovenin staat je naam met BF3PC erachter? Browse plugin ge-update? Origin herstart?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nee dat is karmadjerror schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:52:
[...]
ja snap wat je bedoelt maar als je veel op infantry gaat schieten is een cannister shell handiger. maar dat is typisch bf he..Zijn er veel voertuigen dan heb je cannister of heavy mg geselecteerd en bij veel infantry heb je weer guided shell. Of selecteer je net medic spawn je tussen tig voertuigen, selecteer je enigeer liggen er overal lijken om je heen om te kunnen reviven hehe
Wat wel irritant blijft, is dat je met een perfect samenwerkend squad alsnog helemaal afhankelijk bent van je team. Ook al zijn wij ace squad en lopen we vlaggen te cappen als een gek (48 man server), dan nog worden de vlaggen net zo snel overgenomen omdat er mensen zijn die ook Conquest als TDM zien. Je kan dan blijven racen en vlaggen overnemen, maar je wint er te weinig mee.Bezulba schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:48:
k/d ratio zegt ook helemaal 3x niets. Je kan al je potjes verliezen en nog 3x meer kills dan deaths hebben.
Het zijn vaak de mensen die voor objectives gaan die vaak dood gaan. Omdat die vaak tegen beter weten in alsnog proberen bij een objective te komen.
en laten dat nou juist de mensen zijn waar ik liever wel mee samen speel dan van die eenlingen die vrolijk zitten te campen in een rush map en compleet niet kijken naar wat voor objective dan ook.
Opzich is dit mooi natuurlijk, want het wordt echt een team-effort. Maar soms is het wel heel erg frustrerend.
Ja bovenin staat BF3PC erachter, ja broswer plugin ook ge-update en Origin nog niet geherstart.MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:53:
[...]
Ja?
Bovenin staat je naam met BF3PC erachter? Browse plugin ge-update? Origin herstart?
Boeiuh, dan maar Ace Squad en mogelijk MVP en wat Flag ribbons...StealthyPeanut schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:53:
[...]
Wat wel irritant blijft, is dat je met een perfect samenwerkend squad alsnog helemaal afhankelijk bent van je team.
Verwijderd
I know that feel bro. Net de hele tijd Support gespeeld in B2K, proberen vehicles te flanken en op te blazen met C4. Lukt natuurlijk niet, dan maar Assault spelen, en dán kom ik constant prachtige C4 opportunities tegendjerror schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:52:
[...]
ja snap wat je bedoelt maar als je veel op infantry gaat schieten is een cannister shell handiger. maar dat is typisch bf he..Zijn er veel voertuigen dan heb je cannister of heavy mg geselecteerd en bij veel infantry heb je weer guided shell. Of selecteer je net medic spawn je tussen tig voertuigen, selecteer je enigeer liggen er overal lijken om je heen om te kunnen reviven hehe
Verwijderd
Om deze redenen blijf ik soms ook achter als het moet want de flag word vaak niet gedekt.StealthyPeanut schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:53:
[...]
Wat wel irritant blijft, is dat je met een perfect samenwerkend squad alsnog helemaal afhankelijk bent van je team. Ook al zijn wij ace squad en lopen we vlaggen te cappen als een gek (48 man server), dan nog worden de vlaggen net zo snel overgenomen omdat er mensen zijn die ook Conquest als TDM zien. Je kan dan blijven racen en vlaggen overnemen, maar je wint er te weinig mee.
Opzich is dit mooi natuurlijk, want het wordt echt een team-effort. Maar soms is het wel heel erg frustrerend.
Sluit ik me tabbladeren dan staat er gewoon up-to-date...
NeeAndyk125 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:55:
Heeft iemand van jullie wel eens het probleem dat wanneer je IE gebruikt voor battlelog, dat als je andere tabbladeren open hebt dat je een melding krijgt dat je plugin niet up-to-date is??
Sluit ik me tabbladeren dan staat er gewoon up-to-date...
ok.
Verwijderd
Uw sceptisch inzicht was correct.Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:40:
[...]
Dat is wel erg laat ja, hopelijk lukt het ze ook echt voor 2 uur.
'Current Patch status: In progress, delayed until 15.00'
Ik heb liever een win zonder Ace Squad en MVP. De W/L ratio in BF3 hecht ik veel meer waarde aan dan mijn andere stats. Helaas kan je nog zo goed spelen met je squad, of zelfs 2 squads, maar dan nog is dat geen garantie dat je wint met je team.MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:54:
[...]
Boeiuh, dan maar Ace Squad en mogelijk MVP en wat Flag ribbons...
Misschien de server wat vaker op 32 man zetten, daar is het weer wat beter verdeeld.
Daar is al genoeg over gezegd... RAM, SSD, CPU etc...vonhell schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:57:
Hoelang duurt het laden van een back to karkand map bij jullie? bij mij duurt t bijna 5 minuten
Met 3 posts kan ik je system-specs niet terugvinden en ook niet echt in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic ofzo...
Mijn test net was minder dan 20s voor een reload...
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2011 14:00 ]
Als er een paar man in zit en hij staat op waiting for players tikken de tickets alsnog. Je kan dus al verliezen terwijl je nog niet gespeeld hebt.
En veel server crashes schijnt, wellicht dat i3D.net daarom zo traag is. Onze Clanhost servers waren voor 12 uur omgezet, die van i3D.net wachten we nog steeds op.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Enige waarde waar ik me aan hecht zijn headshotsStealthyPeanut schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:00:
[...]
Ik heb liever een win zonder Ace Squad en MVP. De W/L ratio in BF3 hecht ik veel meer waarde aan dan mijn andere stats. Helaas kan je nog zo goed spelen met je squad, of zelfs 2 squads, maar dan nog is dat geen garantie dat je wint met je team.
Misschien de server wat vaker op 32 man zetten, daar is het weer wat beter verdeeld.
Ik kan de maps pas na 16:30 proberen.
An a day keeps the doctor away.
Het is alweer 2 uur geweest nog ff volhoudenHardCoreGamer schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:03:
Hoe zijn de Maps? Weer Battlefield vanouds? En de de-constructie?
Verwijderd
De stream komt van de Japanse kant, gezien de taal in de vensters.djerror schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:37:
deze stream is wat actiever
http://www.ustream.tv/channel/9221124
BF3 is dus daar ook populair.
Dagen niet posten en niet teruglezen...HardCoreGamer schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:03:
Hoe zijn de Maps? Weer Battlefield vanouds? En de de-constructie?
* MAX3400 wordt er een beetje simpel van, sorry...
http://battlelog.battlefi...view/2832654347794882470/Grudgie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:14:
Apart wil ik server joinen krijg ik nu dit : Game Disconnected: you are missing content from the game.

Dit had ik dus ook, maar hoe kun je hem dan wel spelen?IWriteCode schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:35:
Mja... stelletje prutsers hoor bij origin... online dlc kopen via hun tool... en dan wordt er op je bf3 profiel gepost dat jij het ook hebt... maar je kan het vervolgens niet spelen... ... digitale content... zou toch meteen beschikbaar moeten zijn... prutsers...
@Joystick in BF3 vanochtend de assen geinvert met de logitech tool en dan gaat het wel goed. nu alleen nog de knoppen mappen gaat voor geen meter, omdat wanneer je op een knop drukt je ook per ongeluk de stick een beetje beweegt waardoor je schieten aan een andere as bind

Je bent verder ook niet druk bezig de minder handige post te filteren zodat jij zo'n slappe reactie kan posten.MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:13:
[...]
Dagen niet posten en niet teruglezen...
* MAX3400 wordt er een beetje simpel van, sorry...
negeer het gewoon als je het irritant vind.
Wat ziet het in de trailers altijd gelit uit, zo soepel loopt het bij mij allemaal niet hoor.. misschien moet ik toch maar weer eens wat ana me pc doen, en hij is nog maar een jaar oudpriemt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:14:
nieuwe trailert van Sharqi( via t BF3 blog: http://blogs.battlefield.ea.com/)
[video]
Klopt... Maar ja, als er een paar uur geleden een "discussie" van enkele posts is geweest over deconstruction, waarom valt dat dan niet; zeker op een dag dat de maps worden vrijgegeven, lees je dan toch even terug om te kijken of er issues zijn, bugs of andere zaken?ikbengoofy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:17:
[...]
Je bent verder ook niet druk bezig de minder handige post te filteren zodat jij zo'n slappe reactie kan posten.
Zeker mijn CPU? (E8400 @ 3.0ghz)
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Eerder videokaart & RAM... Allebei redelijk tegen de ondergrens van minimale game-specs aan.rickyy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:21:
ccleaner en na een paar x cache verwijderen in de browser is het eindelijk gelukt, heel bizar...
---Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3, MSI GTX570 Twin Frozr III ---
Die videokaart is kapot gegaan. Zit nu een GTX460 HAWK in. Ook zit er 4gb ram in. Heb mijn specs nog niet geupdate.MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:22:
[...]
Eerder videokaart & RAM... Allebei redelijk tegen de ondergrens van minimale game-specs aan.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Bedoel je de guided rockets van attack helicopters of de guided missiles van scouts & attack?bones schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:23:
Hoop dat ze snel de guided rockets van heli's alleen laten guiden naar ground targets. Nu zie je vaak air battles tussen heli's die elkaar bestoken met guided rockets. Gaat nergens meer over.
Heli's hebben 4 verschillende rockets... Duzze, geen idee over welke guided versie je het hebtbones schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:23:
Hoop dat ze snel de guided rockets van heli's alleen laten guiden naar ground targets. Nu zie je vaak air battles tussen heli's die elkaar bestoken met guided rockets. Gaat nergens meer over.
Tja, dan je CPU of mogelijk je resolutie iets omlaag schroeven of bepaalde effecten uitzetten?rickyy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:24:
[...]
Die videokaart is kapot gegaan. Zit nu een GTX460 HAWK in. Ook zit er 4gb ram in. Heb mijn specs nog niet geupdate.
Misschien ter referentie: MAX3400 in "[PC] Battlefield 3 - Deel 6" en MAX3400 in "[PC] Battlefield 3 - Deel 6"
[ Voor 39% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2011 14:26 ]
true, maar zo gaat het nou eenmaal 6 topic lang al. ofwel, je bent nog wel ff bezig iedereen erop te wijzen. heeft weinig zijn en bovendien lok je een niet topic gerelateerde discussie uit waar al helemaal niemand op zit te wachten.MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:19:
[...]
Klopt... Maar ja, als er een paar uur geleden een "discussie" van enkele posts is geweest over deconstruction, waarom valt dat dan niet; zeker op een dag dat de maps worden vrijgegeven, lees je dan toch even terug om te kijken of er issues zijn, bugs of andere zaken?
Maarja, alsof ik weet wat ze bedoelen met "le stokbrood de escargot kilo de peche non RPG vortre corridor". Flikker dan op met je Franse rotserver, je stomme Franse taal en je strom Frans rotland.
Zeker weten ja. I.c.m. met de hoeveelheid RAM. Ik heb 2 weken geleden BF3 geprobeerd te draaien op een e8400 met 4 gig ram en een ati 6870 en kwam nauwelijks aan de 30 fps. Bottleneck ligt dus gedeeltelijk bij je RAM en voor een deel bij je CPU. Officieel staat in de minimale systeemeisen trouwens dat je een quad-core cpu nodig hebt. Als je gaat upgraden zou ik het overigens wel in de volgorde RAM->CPU doen i.v.m. kosten.rickyy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:21:
Net mijn eerste potje Sharqi gespeeld. Geweldige map. Al direct 10x beter dan al de andere originele Battlefield 3 maps. Helaas is het voor mij niet echt speelbaar door de lage framerate in de drukke stukken. Hoewel ik ruim 60fps haal als ik op niet drukke punten zit.
/Clarkson...Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:26:
Flikker dan op met je Franse rotserver, je stomme Franse taal en je strom Frans rotland.
Heb zelf voornamelijk issues op Duitse servers; wordt je gewoon in het Duits in chat uitgescholden... En als je dan iets terug zegt in het Duits, zijn ze nooooggggg meer pissed off
Echt diepgewortelde wrok dit.Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:26:
K/D is ook aardig onder invloed van anderen. Ik merk op de GoT server dat mijn K/D een stukje lager ligt dan op gare Franse servers. Enige probleem is dat op een of andere manier ik altijd gekickt wordt van Franse servers. Heeft er misschien mee te maken dat ik, zodra ik merk dat de regels in het Frans voorbij komen, vrij baldadig wordt en een beetje herrie ga schoppen.
Maarja, alsof ik weet wat ze bedoelen met "le stokbrood de escargot kilo de peche non RPG vortre corridor". Flikker dan op met je Franse rotserver, je stomme Franse taal en je strom Frans rotland.
[ Voor 6% gewijzigd door peakaboo op 13-12-2011 14:28 ]
volgens google vertalen:Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:26:
"le stokbrood de escargot kilo de peche non RPG vortre corridor".
e stokbrood kilogram slak Fishing Niet RPG vortre gang
mijn vertaling:
een stokbrood met een kilo vis mag niet met een RPG afgeschoten worden.
rare fransen idd
[ Voor 33% gewijzigd door ikbengoofy op 13-12-2011 14:30 ]
Dat je een slak in een stokbrood niet als RPG in de gang mag schieten.ikbengoofy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:29:
[...]
e stokbrood kilogram slak Fishing Niet RPG vortre gang
wat zegt u?
idd, net ook die map gespeeld! Echt hele leuke mooie map!peakaboo schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:28:
Wat is karkand een dikke choas stad!!! Totally love it, overal rotzooi, dingen die exploderen en uit elkaar vallen, overal loop je gevaar door steegjes e.d. heerlijk![]()
![]()
Hier ook ex-user van E8400 op HD6870 kaart. Loopt goed, maar inderdaad 30 fps.Grimmie187 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:26:
[...]
Zeker weten ja. I.c.m. met de hoeveelheid RAM. Ik heb 2 weken geleden BF3 geprobeerd te draaien op een e8400 met 4 gig ram en een ati 6870 en kwam nauwelijks aan de 30 fps. Bottleneck ligt dus gedeeltelijk bij je RAM en voor een deel bij je CPU. Officieel staat in de minimale systeemeisen trouwens dat je een quad-core cpu nodig hebt. Als je gaat upgraden zou ik het overigens wel in de volgorde RAM->CPU doen i.v.m. kosten.
Nieuwe mobo gehaald met i5-2100 of zo, 8 GB DDR3 (ram is goedkoop) en ik zit op 60 fps. Nu is videokaart de blijkbaar de limiet, ik zit wel op high settings en ik kan vlot mee spelen. Frapsen loopt gelukkig wel tijdens spel en alles is speelbaar. Ben tevreden.
MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:30:
[...]
Dat je een slak in een stokbrood niet als RPG in de gang mag schieten.

Gewoon een opmerking maken over de oorlog, vergelijk de admin met Hitler en de server met een concentratie kamp, hoef je niet eens op quit game te drukken!MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:27:
/Clarkson...![]()
Heb zelf voornamelijk issues op Duitse servers; wordt je gewoon in het Duits in chat uitgescholden... En als je dan iets terug zegt in het Duits, zijn ze nooooggggg meer pissed off
Maar wat heeft dat land nog voor nut? Stokbrood haal ik bij de AH, wijn importeren we uit Zuid Afrika, slakken lust ik niet, kikkers heb ik zelf in de vijver en als ik arrogant geneuzel wil horen start ik Teamspeak wel op. Dat land is gewoon nutteloos en enkel een hindernis om naar Spanje of Italië te gaan. Wat heb je aan Frankrijk? Helemaal niks.
Verwijderd
HahaTsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:26:
K/D is ook aardig onder invloed van anderen. Ik merk op de GoT server dat mijn K/D een stukje lager ligt dan op gare Franse servers. Enige probleem is dat op een of andere manier ik altijd gekickt wordt van Franse servers. Heeft er misschien mee te maken dat ik, zodra ik merk dat de regels in het Frans voorbij komen, vrij baldadig wordt en een beetje herrie ga schoppen.
Waar ik me vooral aan irriteer is dat Fransen en Duitsers compleet weigeren Engels te spreken. Maakt niet uit op welke server ze zitten, ze blijven altijd hun eigen rottaaltje brabbelen.
bedoel die van de attack helicopters.itsleon schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:24:
[...]
Bedoel je de guided rockets van attack helicopters of de guided missiles van scouts & attack?
MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:30:
[...]
Ik draaide met eenzelfde cpu op 3,6 + 4gb ram + 560ti en dat was ook niet alles, na een upgrade naarrickyy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:24:
[...]
Die videokaart is kapot gegaan. Zit nu een GTX460 HAWK in. Ook zit er 4gb ram in. Heb mijn specs nog niet geupdate.
een core i5 2500k + 8gb ram en dezelfde kaart loopt eea een stuk soepeler
Mijn conclusie is dan ook dat je cpu en ram de bottleneck zijn.
Ik zeg: Gebruik het als een real life Battlefield 3 map!Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:30:
[...]
Maar wat heeft dat land nog voor nut? Stokbrood haal ik bij de AH, wijn importeren we uit Zuid Afrika, slakken lust ik niet, kikkers heb ik zelf in de vijver en als ik arrogant geneuzel wil horen start ik Teamspeak wel op. Dat land is gewoon nutteloos en enkel een hindernis om naar Spanje of Italië te gaan. Wat heb je aan Frankrijk? Helemaal niks.
Als je het zo moeilijk met the French hebt, connect je toch niet? Gewhine over rules van de server is als mosterd na de maaltijd.. Als ik een eigen server zou hebben, wil ik ook dat mijn regels nageleefd worden. Ik betaal immers, en ben je het er niet mee eens, rot je toch lekker op .Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:26:
Anyway, heb nu net die CITV voor MBTs geunlocked, met de guided shells haal je lekkere killstreaks en bonussen. Tevens levelt de driver vrij snel door als ik zijn targets blijf locken, steeds 2/3 kills. Schiet lekker op!
Nou heb ik eerdere versies van BF (vrijwel) nooit gespeeld, en ik mis eigenlijk alleen een flashbang. Waarom zitten die er niet bij ?
Jij bent echt los he? Liever via Duitsland & Zwitserland naar Italie toe... Kost ook minder aan boetes als je 130+ rijdt, nog los van het feit dat Le Gendarmerie ook niet zo vriendelijk is.Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:30:
[...]
Dat land is gewoon nutteloos en enkel een hindernis om naar Spanje of Italië te gaan. Wat heb je aan Frankrijk? Helemaal niks.
Nou precies! Alsof een normaal mens dat nog kan volgen? Dat land is compleet van de pot gerukt.MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:30:
[...]
Viva la countryblocklist!
Het probleem is niet dat ik de regels niet wil naleven, het probleem is dat ze weigeren het in een normale taal te schrijven die iedereen snapt. Hoe moet ik weten wat wel en niet mag als ik die flut taal niet spreek? Ja ik weet nog net hoe ik de richting naar de Moulin Rouge vraag en hoe ik hun moeders beledig, maar een verbod tegen baserapen in het Frans kan ik geen chocola van maken.ihre schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:33:
Als je het zo moeilijk met the French hebt, connect je toch niet? Gewhine over rules van de server is als mosterd na de maaltijd.. Als ik een eigen server zou hebben, wil ik ook dat mijn regels nageleefd worden. Ik betaal immers, en ben je het er niet mee eens, rot je toch lekker op .
Onze regels zijn gewoon in het Engels zodat iedereen het snapt.
Prepare the Apaches! Tonight we dine in France!freggel schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:32:
Ik zeg: Gebruik het als een real life Battlefield 3 map!
[ Voor 63% gewijzigd door Tsurany op 13-12-2011 14:36 ]
Nu nog een i3d filter en ik ben helemaal tevreden met Battlelog. Minder dan i3d is er niet qua servers, ik speel nog beter op Singapore servers dan op i3d qua lag.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:32:
i3d..dat meen je niet.Uitgesteld naar 19:00...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Same here. In Maart ben ik weg bij i3D..Net gevraagd voor meer informatie via de live chat:Zerosum schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:39:
Het is erg jammer voor I3D, maar onze volgende server rental gaat echt naar een andere partij. Deze release zie je aankomen en had je dus kunnen plannen, echt heel slap om niet, en concurrenten wel, klaar te zijn....
'I was wondering if any other information is available about the Battlefield 3 server update issues? What's the hold up?'
Antwoord: 'All our servers will be patched to R12 including the B2K update this evening. At this moment you are not able to play the new maps on our servers yet.'
' How come it got postponed 3 times, if I may ask?'
Antwoord: 'I'm afraid i don't have that information'
Daar heb je dus helemaal niks aan
Misschien wachten ze tot kerst?Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:40:
Ja dit is toch te idioot voor woorden? Met alle respect maar je bent juist de provider met directe lijntjes naar DICE toe, dan hoor je toch dit te regelen?
Nou neeMAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:33:
[...]
Jij bent echt los he? Liever via Duitsland & Zwitserland naar Italie toe... Kost ook minder aan boetes als je 130+ rijdt, nog los van het feit dat Le Gendarmerie ook niet zo vriendelijk is.

Nu weer OT:
Begint nu toch wel erg te kriebelen, ik wil naar huis en nieuwe maps spelen!
Kweenie... Als je de site mag geloven hebben ze heleboeeeell servers; als je die allemaal moet updaten, misschien herstarten, controleren etc, dan kan het even duren.
Dat een provider niet van te voren kan/mag testen ofzo en dus voor de live uitrol een script heeft, lijkt me sterk maar dat is mijn opinie.
98 in die Ferrari van je? Valt me tegen...Grimmie187 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:42:
[...]
In Zwitserland geflitst in een tunnel met 98 waar je 90 mag, maand later een rekening van 210 euro in de bus..
[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2011 14:43 ]
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
blijven proberen.ProCeela schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:43:
Hij komt bij mij niet verder dan "joining server" , iemand tips ?
Anders dan: update je plugin, herstart Origin, herstart Battlelog, try again?ProCeela schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:43:
Hij komt bij mij niet verder dan "joining server" , iemand tips ?
Na ja het zal wel aan de drukte zijn die momenteel plaats vind door al die updates enzo , probeer het vanavond nog wel weer.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Vervelend; ik heb nog nergens last van gehad...ProCeela schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:46:
yes , allebei al gedaan.
*knocks on wood*
i3D.net: Christmas should be doable
Er is dus nog hoop
-Knife: Ik krijg vrijwel niemand dood met me mes. Ik stond laatst achter zo'n kneusje met een Mortar, en wat ik ook probeerde hij wilde hem maar niet knifen. Zowel de sneltoets (F) als het wapen zelf selecteren maakt niet uit, hij wil gewoon niet aanvallen, en gaat staan "trillen" Ook heb ik dat ik bij iemand sta en sla iemand met het mes door de lucht ipv de kill te maken. Zie het poppetje een schok hiervan krijgen, draait zich om en ik ben dood... Ik ga er steeds dood door zulke achterlijke acties...
- Tank: Al ben je een paar keer geraakt en bij 50% rijd die al voor geen meter. Repareer je, je tank naar 90 rijd die nog steeds amper vooruit/achteruit en is het alleen maar bliepbliepbliep dat die "kapot is". Nee je moet hem volledig repareren voordat die het weer doet, waar gaat het over??? Ook dat je al damage blijft nemen terwijl je tank nog 48% health heeft. Mis ik nou iets?
-Vliegtuigen/Heli's: Zijn echt niet goed de lucht uit te halen, met een beetje skill piloot..
Ik merk met de grote mappen dat ik echt zuig, maar de kleinere zoals Metro ect gaan stukke beter, maar ben je enorm snel op uit gekeken... (en zitten veelal n00bs op met die M320/RPG)
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Multiplay was erg vlot vanochtend met updaten.Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:40:
Ja dit is toch te idioot voor woorden? Met alle respect maar je bent juist de provider met directe lijntjes naar DICE toe, dan hoor je toch dit te regelen?
Alleen jammer dat onze server zo weinig hits krijgt na die verrekte battlelog update van vorige week
Wat betreft die knife moet je aan komen lopen, meestal werkt die niet als je stil gaat staan en vervolgens knifen. dus rennen, als je vlakbij bent op f rammen. alleen van achter en de zijkant. van voor werkt niet.Mother_Goozz schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:48:
Heerlijk spel, eindelijk na vervanging van me nieuwe/kapotte GTX560 TI eindelijk zonder problemen kunnen spelen. Wat ik alleen niet snap en ook nogal gek van wordt eigenlijk:
-Knife: Ik krijg vrijwel niemand dood met me mes. Ik stond laatst achter zo'n kneusje met een Mortar, en wat ik ook probeerde hij wilde hem maar niet knifen. Zowel de sneltoets (F) als het wapen zelf selecteren maakt niet uit, hij wil gewoon niet aanvallen, en gaat staan "trillen" Ook heb ik dat ik bij iemand sta en sla iemand met het mes door de lucht ipv de kill te maken. Zie het poppetje een schok hiervan krijgen, draait zich om en ik ben dood... Ik ga er steeds dood door zulke achterlijke acties...
- Tank: Al ben je een paar keer geraakt en bij 50% rijd die al voor geen meter. Repareer je, je tank naar 90 rijd die nog steeds amper vooruit/achteruit en is het alleen maar bliepbliepbliep dat die "kapot is". Nee je moet hem volledig repareren voordat die het weer doet, waar gaat het over??? Ook dat je al damage blijft nemen terwijl je tank nog 48% health heeft. Mis ik nou iets?
-Vliegtuigen/Heli's: Zijn echt niet goed de lucht uit te halen, met een beetje skill piloot..
Ik merk met de grote mappen dat ik echt zuig, maar de kleinere zoals Metro ect gaan stukke beter, maar ben je enorm snel op uit gekeken... (en zitten veelal n00bs op met die M320/RPG)
Het zijn een kleine honderdduizend gameservers die multi-platform updaten, vanaf 10 gigabit fileservers met een install die wij vanochtend kregen en waarvan geen incremental patch is in verband met de vele wijzigingen en uitbreidingen. Het duurt nu eenmaal iets langer dan dat als we maar 200 gameservers hebben te updaten.Zerosum schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:39:
Deze release zie je aankomen en had je dus kunnen plannen, echt heel slap om niet, en concurrenten wel, klaar te zijn....
Je kan ervan uitgaan dat alles zo snel mogelijk gebeurd, en dat je binnen niet al te lange tijd de geweldige B2K mappen kan spelen!
Soms werkt hurken en dan F ook wel bij mortar-boys... Maar over het algemeen geen enkel probleem om iemand een mes in zijn rug te stekenMother_Goozz schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:48:
Heerlijk spel, eindelijk na vervanging van me nieuwe/kapotte GTX560 TI eindelijk zonder problemen kunnen spelen. Wat ik alleen niet snap en ook nogal gek van wordt eigenlijk:
-Knife:
The boss has spoken...Stewie! schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:51:
[...]
Het zijn een kleine honderdduizend gameservers die multi-platform updaten, vanaf 10 gigabit fileservers met een install die wij vanochtend kregen en waarvan geen incremental patch is in verband met de vele wijzigingen en uitbreidingen. Het duurt nu eenmaal iets langer dan dat als we maar 200 gameservers hebben te updaten.
Je kan ervan uitgaan dat alles zo snel mogelijk gebeurd, en dat je binnen niet al te lange tijd de geweldige B2K mappen kan spelen!
/ot: alles goed?
[ Voor 41% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2011 14:52 ]
i3D.net is experiencing some issues.SileX schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:50:
[...]
Multiplay was erg vlot vanochtend met updaten.
Alleen jammer dat onze server zo weinig hits krijgt na die verrekte battlelog update van vorige week
Slowpoke is kies jou! Doe je server update aanval!
Slowpoke is fast asleep.
@ Stewie!: Als het voor 18:00 geregeld kan worden ben ik blij, wel jammer dat we nu onze grote 64p servers niet kunnen inzetten. Misschien als goedmakertje alvast een preview van de nieuwe DLC?
[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 13-12-2011 14:54 ]
Verwijderd
Dit is de informatie die ik een tijdje terug had willen hebben, hulde! Ik vind het niet erg om te wachten, mits er goede informatie is gegeven over wat er aan de hand is.Stewie! schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:51:
[...]
Het zijn een kleine honderdduizend gameservers die multi-platform updaten, vanaf 10 gigabit fileservers met een install die wij vanochtend kregen en waarvan geen incremental patch is in verband met de vele wijzigingen en uitbreidingen. Het duurt nu eenmaal iets langer dan dat als we maar 200 gameservers hebben te updaten.
Tsurany is on a rampage!Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:52:
[...]
i3D.net is experiencing some issues.
Slowpoke is fast asleep.
Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:48:
Ik: Will the Back to Karkand expansion arrive on our servers before Christmas?
i3D.net: Christmas should be doable
Er is dus nog hoop

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
PokemonTsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:52:
[...]
i3D.net is experiencing some issues.
Slowpoke is fast asleep.
ff serieus
XanderDrake schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:54:
B2K Wake Island net geprobeerd: buggggggggggggyyyyy, textures blijven vol hangen als ik spawn, onspeelbaar....
Mechwarrior Online: Flapdrol
See you guys on the battlefield
Dat moet DICE nog regelen. Ik kick standaard mensen met een ping boven 300ms.haarbal schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:55:
Zijn er al automatische pingkickers beschikbaar? In gotbf3 #3 loopt gewoon iemand rond meet een 500ms ping....
[ Voor 30% gewijzigd door jopitan op 13-12-2011 14:56 ]
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Ach je bereid je 's avonds en 's ochtends zo goed voor en dan gaat het veel langzamer dan je had gehoopt, wordt je gewoon niet zo blij van
Moet wel zeggen dat onze i3D.net servers gewoon goed presteren, de weinige lag issues die we hebben zijn volgens mij Battlelog gerelateerd aangezien ik deze probleempjes op meerdere servers hoor. Zelf heb ik nooit last van lag tenzij het daadwerkelijk mijn eigen verbinding is.
Ligt dat niet aan de server waar je op speelde? Als ik het zo lees gaat dat ook niet op alle servers even vlekkeloos, het updaten.XanderDrake schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:54:
B2K Wake Island net geprobeerd: buggggggggggggyyyyy, textures blijven vol hangen als ik spawn, onspeelbaar....

Verwijderd
Procon heeft plugins daarvoor.haarbal schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:55:
Zijn er al automatische pingkickers beschikbaar? In gotbf3 #3 loopt gewoon iemand rond meet een 500ms ping....
Verwijderd
1ste keer: iemand gebruikt m320 of rpg op infantry = warm
2de keer = kill
3de keer = kick
en of dit ook mogelijk is wanneer iemand bepaalde (scheld)woorden gebruikt
Bij voorbaat dank
Dit topic is gesloten.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.