Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Inderdaad, plugins die apart de speler pingen want via Rcon kan je niet de ping zien of opvragen helaas. Beetje jammer.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:56:
Procon heeft plugins daarvoor.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Precies, over de service van i3D.net over het algemeen tevreden. Sowieso goedkoper dan bijvoorbeeld Multiplay. Ook geen lag gemerkt, en geen klachten gehad van spelers op mijn server. Jammer dat die berichtgeving alleen zo laat kwam en niet via het goede kanaal, in mijn ogen.Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:56:
[...]
Moet wel zeggen dat onze i3D.net servers gewoon goed presteren, de weinige lag issues die we hebben zijn volgens mij Battlelog gerelateerd aangezien ik deze probleempjes op meerdere servers hoor. Zelf heb ik nooit last van lag tenzij het daadwerkelijk mijn eigen verbinding is.
Je hebt alleen nog de optie om een persoon te kicken na zoveel teamkills. Ik weet niet zo snel of er plugins zijn voor dat soort dingen, maar het lijkt me sterk. Voornamelijk omdat de source niet openbaar is.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:56:
Wij hebben sinds kort onze eigen server draaien, met de nieuwste PROCON erop. Maar weet iemand of het ook mogelijk is om bijvoorbeeld de volgende acties in te stellen (d.m.v. een scriptje of plugin of iets dergelijks)
1ste keer: iemand gebruikt m320 of rpg op infantry = warm
2de keer = kill
3de keer = kick
en of dit ook mogelijk is wanneer iemand bepaalde (scheld)woorden gebruikt
Bij voorbaat dank
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Ja alles heel goed!
Gisteren enkele meetings gehad en ik kijk alweer vooruit naar alles wat gaat komen. Dice
[ Voor 42% gewijzigd door Stewie! op 13-12-2011 15:02 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
http://www.phogue.net/for...ommunity-Released-PluginsVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:56:
Wij hebben sinds kort onze eigen server draaien, met de nieuwste PROCON erop. Maar weet iemand of het ook mogelijk is om bijvoorbeeld de volgende acties in te stellen (d.m.v. een scriptje of plugin of iets dergelijks)
1ste keer: iemand gebruikt m320 of rpg op infantry = warm
2de keer = kill
3de keer = kick
Staat een wapen kick plugin tussen, zelf niet getest maar schijnt goed te werken.
http://www.phogue.net/for...ommunity-Released-Pluginsen of dit ook mogelijk is wanneer iemand bepaalde (scheld)woorden gebruikt
Bij voorbaat dank
Staat een Watchdog plugin tussen, die werkt hier goed en je kan zelf invullen of scheldwoorden killwaardig, kickwaardig, tempbanwaardig of permbanwaardig zijn. En na hoeveel kills een kick volgt, na hoeveel kicks een tempban en na hoeveel tempbans een permban. Wij gaan er me experimenteren en hem operationeel hebben op alle servers.
En welke heb je stiekem meegenomen terwijl niemand keek?Stewie! schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:58:
Ik was gisteren toevallig in Stockholm bij Dice op bezoek. Ze hebben een leuke lijst van awards opgehangen:
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 13-12-2011 15:00 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Volgens mij staat die ergens op Wake Island. Ergens in de grootste base.RSD1982 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:00:
waar vind je trouwens de skid loader....een soort bulldozer. Staat nu namelijk tussen mn vehicles onder stats
[ Voor 5% gewijzigd door jopitan op 13-12-2011 15:02 ]
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Ik speel zelf altijd op de BFN servers, deze heeft momenteel alleen maar new maps rotations.Arsenius schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:02:
Waarom zijn de 4 nieuwe maps niet rotating op de GOT server? Alleen strike at karkand?
We draaien wel een 32p Rush die rotate en een 32p Conquest Assault die rotate. De i3D.net server komt hopelijk voor 6 uur online en dan hebben we eentje met enkel Back to Karkand mappen en eentje die Wake Island en Gulf of Oman combineert met de andere vliegmappen uit vanilla.
Ok bedankt voor de info.Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:04:
Omdat de server die ingezet is op rotating bij i3D.net staat en die nog niet geupdate hebben
We draaien wel een 32p Rush die rotate en een 32p Conquest Assault die rotate. De i3D.net server komt hopelijk voor 6 uur online en dan hebben we eentje met enkel Back to Karkand mappen en eentje die Wake Island en Gulf of Oman combineert met de andere vliegmappen uit vanilla.
Ik kom wel eens even gezellig knallen op de serverTsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:04:
Omdat de server die ingezet is op rotating bij i3D.net staat en die nog niet geupdate hebben
Prepare to die
Verwijderd
Thanks for the quick reply, ik zal vanavond eens kijken of er wat tussen staat.Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:00:
[...]
http://www.phogue.net/for...ommunity-Released-Plugins
Staat een wapen kick plugin tussen, zelf niet getest maar schijnt goed te werken.
[...]
http://www.phogue.net/for...ommunity-Released-Plugins
Staat een Watchdog plugin tussen, die werkt hier goed en je kan zelf invullen of scheldwoorden killwaardig, kickwaardig, tempbanwaardig of permbanwaardig zijn. En na hoeveel kills een kick volgt, na hoeveel kicks een tempban en na hoeveel tempbans een permban. Wij gaan er me experimenteren en hem operationeel hebben op alle servers.
Kijk dat is nuttige informatie! Ga daar eens naar kijken. Ben niet bekend met die taal maar valt vast snel te leren.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:01:
Gelukkig kan je heel makkelijk plugins maken voor Procon, tis C#.
Misschien iets om mee te nemen in de TS? Stukje over procon en plugins? Snap dat het niet relevant is voor mensen die zelf geen server huren maar toch...
misschien moten DICE CITV uitbreiden naar javalin en jet/heli zoals guided shell + javalin + jet/heli met soflam.
helder.
Veel mensen rekenen er niet op... Als ik met mijn squad speel, heeft iedereen Guided en/of CITV bij zich. Speel ik zonder mijn squad, pak ik de Tungsten ipv CITVicegodd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:11:
probleem is als ik in CITV zit heeft opeens niemand guided shell. ben ik een keer driver met guided shell dan heeft weer niemand CITV.
misschien moten DICE CITV uitbreiden naar javalin en jet/heli zoals guided shell + javalin + jet/heli met soflam.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Dat is een eitje... Paar rondjes Metro en die moet je toch wel unlocked hebben?Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:12:
Ik kan niet wachten tot ik de MG36 heb geunlocked. Hij lijkt me wel tijdroven: 100 LMG kills, 50 suppression assists and 50 resupplies. Ik denk dat ik maar de SUPR specialization pak
Verwijderd
haha ik speel eigenlijk alleen ConquestMAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:13:
[...]
Dat is een eitje... Paar rondjes Metro en die moet je toch wel unlocked hebben?
Conquest MetroVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:14:
[...]
haha ik speel eigenlijk alleen Conquest
Verwijderd
Ik wist niet eens dat Conquest op Metro mogelijk was hahaMAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:15:
[...]
Conquest MetroEn dan lekker campen rondom Ticket Hall... Scope op je gun
/slowchatVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:15:
[...]
Ik wist niet eens dat Conquest op Metro mogelijk was haha
Even je filters op Battlelog goed zetten

[ Voor 37% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2011 15:20 ]
Lekkere relatie heb je met je vriendin...Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:19:
Jeej m'n eerste cheater gebannedllIIIllllIIllII was aan het lamen en heeft een perm ban
Hoe merk je zo iets op eigenlijk? Doet punk buster dat niet voor je?Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:19:
Jeej m'n eerste cheater gebannedllIIIllllIIllII was aan het lamen en heeft een perm ban
Verwijderd
Ga je nu die ban kopiëren naar dat hele datacenter aan servers dat jullie daar hebben bij GoTBF3?Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:19:
Vervolgens stats bekeken en daar een gemiddelde K/D van 35, dan is het direct duidelijk. Dan een handmatige permban ingevoerd die op heel GoTBF3.nl gesync wordt.
Punkbuster ban sync plugin bij ProconVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:24:
[...]
Ga je nu die ban kopiëren naar dat hele datacenter aan servers dat jullie daar hebben bij GoTBF3?:P
[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 13-12-2011 15:27 ]
Heel goed! Nu maar hopen dat hij ook zijn Origin inlog rechten verliest!Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:24:
Punkbuster pakt niet alle cheaters, de nieuwe cheats zeker niet. Ik kreeg een berichtje op Battlelog over deze persoon en kort daarna een DM op GoT ook over deze persoon. Je ziet dat hij 41-2 staat als je komt kijken met Procon en kort daarna 47-2 staat. Dan krijg hij direct een kick omdat dat erg verdacht is en je ziet dat heel veel lachten in de chat binnenkomen en mensen leaven. Zelfs al zou het niet fake zijn, dan is het nog niet gewenst op de server omdat je server leeg loopt. Wellicht een glitch abuse als het geen cheaten is of misschien wel de beste speler ooit met razendsnelle reflexen en een computerbrein. Hoe dan ook, het verpest je server dus hij moet direct weg.
Vervolgens stats bekeken en daar een gemiddelde K/D van 35, dan is het direct duidelijk. Dan een handmatige permban ingevoerd die op heel GoTBF3.nl gesync wordt.
[...]
Punkbuster ban sync plugin bij ProconIk hoef niks te doen
Origin heeft niets te maken met BF3... Net zoals dat je wel op Steam mag inloggen maar geband kan zijn op een bepaalde CS:S server...PhoneTech schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:26:
[...]
Heel goed! Nu maar hopen dat hij ook zijn Origin inlog rechten verliest!
taart!Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:19:
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
If you cheat in any HL1 engine game, you will get banned from all games of the HL1 engine:
Counter-Strike 1.6
Counter-Strike: Condition Zero
Day of Defeat
Deathmatch Classic
Half-Life
Opposing Force
Team Fortress Classic
Ricochet
If you cheat in any of the following Source Engine games you will get banned from all of the following Source Engine games:
Counter-Strike: Source
Day of Defeat: Source
Half-Life Deathmatch Source
Half-Life 2: Deathmatch
Team Fortress 2
Source SDK Base (required for mods)
Zoiets mogen ze wat mij betreft permanent maken wanneer cheaten bewezen is. Permanente ban op Steam voor multiplayer gaming en permanente ban op Origin voor multiplayer gaming. Des noods voor een maand of een jaar als permanent niet kan, maar ze riskeren dan meer en leren het sneller af.

Tsurany in "[PC] Battlefield 3 - Deel 6"Raimundus schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:31:
Klopt het dat de achievements nog niet in de TS zijn bijgewerkt, of.....?
Niet dat ik ooit zulke scores heb (bij lange na niet zelfs), maar iemand bannen omdat ie te goed is vind ik eigenlijk ook wel weer een beetje kinderachtig. Dat doe je alleen in de echt uitzonderlijke gevallen, neem ik aan?Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:24:
Punkbuster pakt niet alle cheaters, de nieuwe cheats zeker niet. Ik kreeg een berichtje op Battlelog over deze persoon en kort daarna een DM op GoT ook over deze persoon. Je ziet dat hij 41-2 staat als je komt kijken met Procon en kort daarna 47-2 staat. Dan krijg hij direct een kick omdat dat erg verdacht is en je ziet dat heel veel lachten in de chat binnenkomen en mensen leaven. Zelfs al zou het niet fake zijn, dan is het nog niet gewenst op de server omdat je server leeg loopt. Wellicht een glitch abuse als het geen cheaten is of misschien wel de beste speler ooit met razendsnelle reflexen en een computerbrein. Hoe dan ook, het verpest je server dus hij moet direct weg.
[...]
Hij is nu nog op naam gebanned maar met onze statsystem kan ik zo IP en PB Guid en EA Guid achterhalen en hem zo ook nog bannen. Ook al reported bij EA voor cheaten.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Firewall uitgezet , Chrome gebruikt ipv IE , maar hij blijft maar hangen op "joining server"
Hoelang ik ook wacht. Wat kan er ingodsnaam aan de hand zijn ?
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
ik neem aan dat je battlelog geüpdatet hebt?ProCeela schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:34:
Nou , word nou wel een beetje vervelend , heb van alles gedaan , pc gereboot.
Firewall uitgezet , Chrome gebruikt ipv IE , maar hij blijft maar hangen op "joining server"
Hoelang ik ook wacht. Wat kan er ingodsnaam aan de hand zijn ?
Edit: dan zou ik zeggen, installeer de plug-in opnieuw of repareer je game in Origin?
[ Voor 10% gewijzigd door Robbertjan94 op 13-12-2011 15:38 ]
Ik denk het idd.. Ik zit soms weleens in een chopper of tank en heb dan makkelijk 40 - 5 of iets dergelijks. Zeker als het enemy team wat lomp bezig is.jagermeister schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:32:
[...]
Niet dat ik ooit zulke scores heb (bij lange na niet zelfs), maar iemand bannen omdat ie te goed is vind ik eigenlijk ook wel weer een beetje kinderachtig. Dat doe je alleen in de echt uitzonderlijke gevallen, neem ik aan?
Daarom ben ik zo blij met onze eigen server. Daar zijn WIJ echt de admin
Tot nu toe nog niet gedaan, maar stel hij had een K/D van 40-5. Dat is goed maar niet onmogelijk. Wellicht cheat hij niet en is hij echt een pro speler. Echter mijn server loopt wel leeg, mensen leaven dankzij hem en de chat is een puinhoop daardoor. Dan kan je denk ik beter 1 speler bannen dan dat de server leeg loopt en je met een lege server komt te zitten.jagermeister schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:32:
Niet dat ik ooit zulke scores heb (bij lange na niet zelfs), maar iemand bannen omdat ie te goed is vind ik eigenlijk ook wel weer een beetje kinderachtig. Dat doe je alleen in de echt uitzonderlijke gevallen, neem ik aan?
Tot nu toe is dat nooit gebeurt, meesten weten wel het verschil tussen goed spelen en cheaten en dit was een overduidelijke zaak. Het is meer een what if dan dat we het echt als optie hebben opgenomen omdat we verwachten dat het gebeurt. We hebben nog nooit meegemaakt dat mensen leaven omdat iemand te goed is en nog nooit meegemaakt dat iemand echt onverklaarbaar goed is.
Punt is dat als een server leeg loopt vanwege het gedrag van een enkeling het misschien beter is die enkeling te verwijderen ook al doet hij officieel niks verkeerds dan dat je server leeg loopt en iedereen er onder lijd.
[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 13-12-2011 15:42 ]
Neemt niet weg dat je iemand een ban geeft op basis van vermoedens en symptomen.Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:24:
Punkbuster pakt niet alle cheaters, de nieuwe cheats zeker niet. Ik kreeg een berichtje op Battlelog over deze persoon en kort daarna een DM op GoT ook over deze persoon. Je ziet dat hij 41-2 staat als je komt kijken met Procon en kort daarna 47-2 staat. Dan krijg hij direct een kick omdat dat erg verdacht is en je ziet dat heel veel klachten in de chat binnenkomen en mensen leaven. Zelfs al zou het niet fake zijn, dan is het nog niet gewenst op de server omdat je server leeg loopt. Wellicht een glitch abuse als het geen cheaten is of misschien wel de beste speler ooit met razendsnelle reflexen en een computerbrein. Hoe dan ook, het verpest je server dus hij moet direct weg.
[...]
Hij is nu nog op naam gebanned maar met onze statsystem kan ik zo IP en PB Guid en EA Guid achterhalen en hem zo ook nog bannen. Ook al reported bij EA voor cheaten.
Ik ga die persoon niet verdedigen, maar op dit soort momenten mis je wel de killcam-record functie van COD:BO...die gaf dan net even de visuele ondersteuning bij een onderzoek naar cheaten.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
je merkt het snel genoeg hoor of iemand een aimbot heeft of gewoon lekker in een vehicle zit. Je ziet het sowieso aan de killicoontjes. Als het constant headshots met een machinegun zijn weet je prima hoe laat het is.StealthyPeanut schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:41:
[...]
Ik denk het idd.. Ik zit soms weleens in een chopper of tank en heb dan makkelijk 40 - 5 of iets dergelijks. Zeker als het enemy team wat lomp bezig is.
Daarom ben ik zo blij met onze eigen server. Daar zijn WIJ echt de admin
blup
Sorry maar dit vind ik persoonlijk verkeerd... Omdat jij graag een server of servers bezet wil zien, ga je maar mensen bannen vanwege een (on)mogelijke score waardoor servers leeglopen? Probleem lost zich dan vanzelf op; goede speler blijft in zijn eentje en gaat vanzelf weg om ergens anders mensen te killen.Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:41:
[...]
Punt is dat als een server leeg loopt vanwege het gedrag van een enkeling het misschien beter is die enkeling te verwijderen ook al doet hij officieel niks verkeerds dan dat je server leeg loopt en iedereen er onder lijd.
Daarnaast had die persoon een score per minuut van over de 7000, dat lijkt me bijna onmogelijk. Maar je hebt volgens mij goed gehandeld, er vertrokken mensen en er waren heel wat klachten op de ingame chat over die persoon.Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:41:
[...]
Tot nu toe nog niet gedaan, maar stel hij had een K/D van 40-5. Dat is goed maar niet onmogelijk. Wellicht cheat hij niet en is hij echt een pro speler. Echter mijn server loopt wel leeg, mensen leaven dankzij hem en de chat is een puinhoop daardoor. Dan kan je denk ik beter 1 speler bannen dan dat de server leeg loopt en je met een lege server komt te zitten.
Tot nu toe is dat nooit gebeurt, meesten weten wel het verschil tussen goed spelen en cheaten en dit was een overduidelijke zaak. Het is meer een what if dan dat we het echt als optie hebben opgenomen omdat we verwachten dat het gebeurt.
Het is een dilemma die ik nog nooit ben tegengekomen. Wellicht dat we dan ook niet kicken, dat weet je in de praktijk pas. Dit was een overduidelijke zaak, dat scheelt een hoop.MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:42:
Sorry maar dit vind ik persoonlijk verkeerd... Omdat jij graag een server of servers bezet wil zien, ga je maar mensen bannen vanwege een (on)mogelijke score waardoor servers leeglopen? Probleem lost zich dan vanzelf op; goede speler blijft in zijn eentje en gaat vanzelf weg om ergens anders mensen te killen.
Echter als je moet kiezen tussen 1 speler duperen of 31 spelers duperen? Een speler van AZ laat je ook niet mee doen bij het kindervoetbal omdat het dan voor 21 spelers niet leuk is.
Het is een lastig dilemma.
Alleen bij uitzonderlijke gevallen, of Fransen...jagermeister schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:32:
[...]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Bij deze persoon lijkt het me redelijk duidelijk. Een score per minuut van 7000, zie ik staan. 800 is al heel hoog geloof ik, als je dat haalt. 7000 simpelweg onmogelijk dan lijkt me.Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:44:
True, maar ik loop in dit geval liever het risico van een false ban dan het risico van een cheater zijn gang laten gaan. Dat eerste levert een ontevreden speler op maar die kans is zeer klein dat hij niet cheat, dat laatste levert 31 ontevreden spelers op en de kans dat hij echt cheat is zeer groot.
[...]
Het is een dilemma die ik nog nooit ben tegengekomen. Wellicht dat we dan ook niet kicken, dat weet je in de praktijk pas. Dit was een overduidelijke zaak, dat scheelt een hoop.
Echter als je moet kiezen tussen 1 speler duperen of 31 spelers duperen? Een speler van AZ laat je ook niet mee doen bij het kindervoetbal omdat het dan voor 21 spelers niet leuk is.
Het is een lastig dilemma.
Bij de G53 of hoe die heet die MP5 heb je ne x12 balistic scope er stock opunfor schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:46:
L85A2 unlocked, krijg je er een gigantische scope op :x

Nouw eenmaal die scope deraf en dan VLAMMEEUUUHHH
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Kicken omdat iemand een score behaald van 41-2 is onzin, dat kun je halen als ervaren tank bestuurder in Seine crossing als gunner met een goede pilot in een lucky run of een lucky run op canals in een scout chopper, deze scores haal ik op ze tijd ook. K/D ratio van 35 klopt idd niet zal wel een cheater zijn. Kicken omdat iemand een zeer goede score haalt is onzin.Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:24:
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Wake Island ging mis, maar Sharqi en Karkand (freggel schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:56:
Ligt dat niet aan de server waar je op speelde? Als ik het zo lees gaat dat ook niet op alle servers even vlekkeloos, het updaten.
Grote verbetering, vooral bij Karkand: Je kan in ELK gebouw! Vaak vele verdiepingen en op het dak aan toe. Dit zorgt natuurlijk voor ideale sniperspots en plekken waar je heen kan gaan om tanks neer te halen.
En natuurlijk Destruction 3.0
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ik ben er zeker van dat Tsurany die speler niet enkel om die score gekickt heeft. Hij zal vast wel eerst naar al zijn andere stats zijn gaan kijken.evilpin0 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:56:
[...]
Kicken omdat iemand een score behaald van 41-2 is onzin, dat kun je halen als ervaren tank bestuurder in Seine crossing als gunner met een goede pilot in een lucky run of een lucky run op canals in een scout chopper, deze scores haal ik op ze tijd ook. K/D ratio van 35 klopt idd niet zal wel een cheater zijn. Kicken omdat iemand een zeer goede score haalt is onzin.
Phyxion schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:53:
De FAMAS is best wel nice overigens, jammer van de verschrikkelijke iron sight erop. Ik kan mij niet een wapen in BF3 herinneren die een slechtere iron sight heeft dan de FAMAS

Ziet er immo uit als ne x4 iron sight scope
dit is obvious van BF2 maar forums zeggen dat ze gelijk zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door yzx op 13-12-2011 15:58 ]
Graphics zijn wel beter dan in BF3...yzx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:58:
[...]
[afbeelding]
Ziet er immo uit als ne x4 iron sight scopejoh lijkt me niet lekker om te mikken
Het is nooit alleen score of alleen klachten. In dit geval was het score, klachten in de chat en twee betrouwbare leden die mij informeerden. Met de vele uren ervaring van de admins zal niemand op basis ban score kicken.evilpin0 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:56:
Kicken omdat iemand een score behaald van 41-2 is onzin, dat kun je halen als ervaren tank bestuurder in Seine crossing als gunner met een goede pilot in een lucky run of een lucky run op canals in een scout chopper, deze scores haal ik op ze tijd ook. K/D ratio van 35 klopt idd niet zal wel een cheater zijn. Kicken omdat iemand een zeer goede score haalt is onzin.
Ik heb me met BF2 toch 1300 uur vermaakt
Special forces & european assault vond ik niet zo veel aan helaas.
Meteen nog even een nieuwe high score voor een game gehaald maar Battlelog geeft die nog niet aan.
Verwijderd
Heelveel heli en jetrape meegemaakt (ja, in Battlefield 3).
Stingers kun je ze niet mee neerhalen, je raakt ze toch niet.
Vooral Sharqi en Wake zijn erg wat chopperrape betreft
Battlelog ligt ongeveer 4 uren achter met updatenDanielWW2 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:00:
Karkand is GEWELDIG.![]()
Meteen nog even een nieuwe high score voor een game gehaald maar Battlelog geeft die nog niet aan.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
^ik heb misschien maar 500-600uur dermee gespeelt maar tochTerrz schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:00:
[...]
Ik heb me met BF2 toch 1300 uur vermaakt![]()
Special forces & european assault vond ik niet zo veel aan helaas.
En nu met Karkand is het ergens wel terug dat BF2 gevoel maar niet helemaal misschien moet ik nog wat meer spelen dat 2 potjes
Y U NO WAIT BEFORE SHOOTINGVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:00:
B2K...ik weet t niet...

Juiste moment wachten voor te knallen en die vliegen meestal laag genoeg dus RPG is ook ne optie of gewoon keihard ne javelin via soflam derop
[ Voor 35% gewijzigd door yzx op 13-12-2011 16:02 ]
Nog even wachten dus. Nu terug naar Battlefield 3. (leren voor een tentamen is overrated)Phyxion schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:01:
[...]
Battlelog ligt ongeveer 4 uren achter met updaten
Battlelog registreerd ongeveer 1/3e van mijn potjes 'juist'. Merendeel kan ik gewoon niet terugvinden (gelukkig stats wel geregistreerd).Phyxion schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:01:
Battlelog ligt ongeveer 4 uren achter met updaten
Nog even doorbijten en dan vanavond eens kijken wat er allemaal aangepast is.
Statpadden, bahTsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:06:
Vanavond statpad avond voor de nieuwe unlocks met rare eisen?

En dan over paar weken nog eens voor mensen die vanavond niet kunnen?Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:06:
Zo raar zijn die eisen toch niet? Dat haal je toch gewoon tijdens het spelen?Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:06:
Of je neemt een bunzenbrander en begint alle mensen en tankjes rustig pr0 skillz te verbrandenTsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:06:
Tmeeste van die dingen kun je via spelen toch bereiken
Moelijkste is die van engineer hoor met je repair tool ne enemy vehicle verbranden

Wake Island was over het algemeen 100+ kills in de chopper, tv guided op BlackHawk, tv guided op cobra, bootjes neer gunnen en hallo carrier met 32 man aan dek….ik mis de z10Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:00:
B2K...ik weet t niet...
http://www.twitch.tv/jannustitannus
I ain't gonna pad forever
Opzich haal je het idd bij het spelen wel, enkel die repairtool kills zijn lastig. Moet je echt domme tegenstanders hebben. Franse server wellicht?
Denk dat je dan het beste iets van SpecOp camo kan uitrusten en een campende jeep aanvallen... Lekker naast de banden gaan liggen en snijden maaryzx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:09:
[...]
Of je neemt een bunzenbrander en begint alle mensen en tankjes rustig pr0 skillz te verbranden![]()
Tmeeste van die dingen kun je via spelen toch bereiken
Moelijkste is die van engineer hoor met je repair tool ne enemy vehicle verbranden
Verwijderd
Dat zou wat zijn. Dragon Valley, Dalian Plant, Zatari Wetlands, en noem maar op..stuk voor stuk topmaps.goosche schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:11:
nieuwe maps zijn echt veel beter dan die ouwe of zijn het oude ahahhahah komen ze allemaal terug eigenlijk van bf2?
En in Battlelog blijft hij maar hangen in Loading.
Ik ga nog ff verder met zoeken en anders moet ik de hele boel maar even opnieuw proberen te installeren.
Wil gvd die nieuwe maps spelen
trolololololTsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:10:
It's now or never
I ain't gonna pad forever
Opzich haal je het idd bij het spelen wel, enkel die repairtool kills zijn lastig. Moet je echt domme tegenstanders hebben. Franse server wellicht?

Diene dr pepper camo is ook goedMAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:10:
[...]
Denk dat je dan het beste iets van SpecOp camo kan uitrusten en een campende jeep aanvallen... Lekker naast de banden gaan liggen en snijden maar
[ Voor 29% gewijzigd door yzx op 13-12-2011 16:14 ]
Verwijderd
Maar heb trouwens wel een goed idee waar ik hem kan halen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 16:13 ]
Vrij easy om daar iemand te killen mee heb er al een stuk of 10 kills meVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:12:
Moet zeggen dat die repairtool kill wel nasty kan zijn (vooral voor mij omdat ik als pipo de clown op toeterschoenen over het veld loop...)
Ik kan het maar niet vinden
| Youtube |
ik heb zelfs 1 gast met die robot gekilled ahhahhahahhahehehhehehheyzx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:13:
[...]
Vrij easy om daar iemand te killen mee heb er al een stuk of 10 kills me
Assault/medicSV3NNER schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:14:
Hoe kan ik de Underslung Grenade Launcher equippen, en bij welke class is dit?
Ik kan het maar niet vinden
Heb er 4 kills mee gebruik het meestal om te armengoosche schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:15:
[...]
ik heb zelfs 1 gast met die robot gekilled ahhahhahahhahehehhehehhe
EDIT. wie ne kill maakt met de Skid Loader
[ Voor 40% gewijzigd door yzx op 13-12-2011 16:17 ]
En dikke kans dat de enemy uitstapt om zelf te gaan repareren...
Verwijderd
Duurt wel ff ja, ook met de EOD Bot is het erg lang...Terrz schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:19:
Een tank kapotbranden met een brandertje duurt nog wel even ofniet?
denk ne goei 20 seconden brandenTerrz schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:19:
Een tank kapotbranden met een brandertje duurt nog wel even ofniet?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
LolJoarie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:21:
Het duurt inderdaad langer dan je denkt. Ik heb ook weleens een snoekduik genomen onder een Mobile AA waarna deze doodleuk 5 meter naar voren reed toen hij doorhad dat zijn health op automagische wijze afnam. Daar lig je dan helemaal zonder beschutting, klaar om afgeschoten te worden
Ma vandaag ook ne paar keer gehad dat ik op vehicle knal met JAV die dan in de fik schiet , en dan alsnog ga ik dood en na een half minuut heb ik ineens kill daardoor
Zou dit ook gaan met je brander`?
Gewoon dat die noob er in blijft zitte
Verwijderd
Nee die punten krijg je niet door jouw "kill" dat is een assist.yzx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:23:
[...]
Lol
Ma vandaag ook ne paar keer gehad dat ik op vehicle knal met JAV die dan in de fik schiet , en dan alsnog ga ik dood en na een half minuut heb ik ineens kill daardoor
Zou dit ook gaan met je brander`?
Gewoon dat die noob er in blijft zitte
Brander werkt ook niet op die manier, je moet hem echt doodbranderen (lekker werkwoord)....
Twas mijn kill hoorVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:24:
[...]
Nee die punten krijg je niet door jouw "kill" dat is een assist.
Brander werkt ook niet op die manier, je moet hem echt doodbranderen (lekker werkwoord)....
Dan moet ik maar Tsurany door branden in zijn graafmachine
Waarom rijdt Tsurany eigenlijk altijd in die graafmachine rond?yzx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:25:
[...]
Twas mijn kill hoorkreeg kill puntjes voor enemy +100, dan nog zijn kill spreee die stopte en dan nog destroy vehicle
degelijk mijn kill dus
Verwijderd
Of elke kliko in de hens zetten die je tegen komt, wil hij ook nog wel eens zich in thuis voelenyzx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:25:
[...]
Twas mijn kill hoorkreeg kill puntjes voor enemy +100, dan nog zijn kill spreee die stopte en dan nog destroy vehicle
degelijk mijn kill dus
Dit topic is gesloten.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.