SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Becauseee he is a farmer! hahaStoffa schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:26:
[...]
Waarom rijdt Tsurany eigenlijk altijd in die graafmachine rond?
YouTube: Ich bin ein Farmer
HieromStoffa schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:26:
[...]
Waarom rijdt Tsurany eigenlijk altijd in die graafmachine rond?
yzx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:15:
EDIT. wie ne kill maakt met de Skid Loaderkrijgt veel respect van mij
Mmmmhhhh op ne enemy tank springen en dan toorsen die handelTsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:18:
I will claim that respect! Chaaaarge!
[ Voor 5% gewijzigd door yzx op 13-12-2011 16:30 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
Met SwaggerVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:28:
[...]
Becauseee he is a farmer! haha
YouTube: Ich bin ein Farmer
Ik dacht dat iedereen wel wist dat vandaag de dag Back to Karkand uitgekomen is.MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:13:
[...]
Dagen niet posten en niet teruglezen...
* MAX3400 wordt er een beetje simpel van, sorry...
Rara waar gaan we het in het Battlefield 3 topic over hebben?
Ontopic: Yay, nog ff en ik kan de mappack testen!
An a day keeps the doctor away.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
UPnP al uitgezet in je router?ProCeela schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:12:
Ben er dus achtergekomen dat hij even in de Taakbeheer BF3.exe opstart en hij hem daarnaa weer eruitgooit.
En in Battlelog blijft hij maar hangen in Loading.
Ik ga nog ff verder met zoeken en anders moet ik de hele boel maar even opnieuw proberen te installeren.
Wil gvd die nieuwe maps spelen![]()
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Haha zal het onthouden maar ik ben nog aan het werk. Zal wel ff duren voordat ik hem heb.
Weet nog niet eens hoe dat apparaat er uit ziet
Kan niet wachten tot ik ook eindelijk aan de strijd mee kan doen!
Vindt al die tekenfilm figuur kreten wel een beetje eng TsuranyTsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:31:
We be teaming up! Together we are undefeatable supersayen!
Kom je vanavond wel tegemoet met me tank
Ik mis nog scrossmotoren in BF3, lekker gek doen en stunts uitvoeren met een motor!
[ Voor 21% gewijzigd door Andyk125 op 13-12-2011 16:36 ]
zal is kijken of ik dat kan fixxen , maar ik heb altijd zonder deze problemen gespeeld dus erg raar is het wel.
Ik heb vorige week de nieuwe update binnegehaald maar sindsdien nog niet gespeeld.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
KLIK HIER!Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:33:
[...]
Haha zal het onthouden maar ik ben nog aan het werk. Zal wel ff duren voordat ik hem heb.
Weet nog niet eens hoe dat apparaat er uit ziet![]()
Kan niet wachten tot ik ook eindelijk aan de strijd mee kan doen!
Filmpje van de skidloader
Wow wat een geweldig filmpje, link dan de officiele trailer die ziet er gaver uit
Zo te zien kan er 3 man in, de 3 de in de bak ofz?Andyk125 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:37:
[...]
Wow wat een geweldig filmpje, link dan de officiele trailer die ziet er gaver uit
Zet er dan 3 engineers bij, er passen er vast wel 2 voorop en dan gaan!!!Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:40:
We be A-Team style killing machine! Paar M239 mensjes er in en dan niks raken
Zal er leuk uitize, tank kapot binnen 2 sec

En als we dan bezig zijn, 1 support op afstand die ff paar C4 erop plakt en als finale deze laat afgaan
Kan nie wachten om over paar uur te spelen
Wordt miss toch tijd om eens een headset aan te schaffen..
[ Voor 9% gewijzigd door Andyk125 op 13-12-2011 16:45 ]
wat een verschil met de sv98
maar voor snipers uit de tower schieten is de sv98 beter geschikt omdat de bullet een scherpere boog maakt
ideaal om snipers in de hoogte eraf te knallen
Dat Wake Island was ik al op uitgekeken in de vorige versie en de andere stedentrippen is het zelfde niveau als Grand Bazaar. Gewoon rennen en een vreselijke chaos.
Ben het na drie potjes al helemaal zat.
En ter bevestiging: er kan meer kapot worden geschoten dan in de vanilla maps van BF3!
tags: destruction, Karkland, Karkand, building, kapot, vernieling, patch
[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2011 17:10 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
FlauwMAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:05:
Was ik toch bijna gekickt als ik op Tsurany's server zou zitten... 26/3 op Gulf of Oman...
En ter bevestiging: er kan meer kapot worden geschoten dan in de vanilla maps van BF3!
Neem aan dat je het als grapje bedoelt? Wij kicken nooit enkel op kdr. Zeker niet als Battlelog erg magere stats laat zienMAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:05:
Was ik toch bijna gekickt als ik op Tsurany's server zou zitten... 26/3 op Gulf of Oman...
Vreselijke chaos? Dan moet je niet op 64 slots servers spelen, lijkt me.TecTo schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:04:
Begrijp niet de ophef over Back to Karkland.
Dat Wake Island was ik al op uitgekeken in de vorige versie en de andere stedentrippen is het zelfde niveau als Grand Bazaar. Gewoon rennen en een vreselijke chaos.
Ben het na drie potjes al helemaal zat.
In BF2 was 64 slots ook gewoon chaos in de urban maps.

Wazzgrapje...
Is dat wanneer je een never-ending loading screen voorgeschoteld krijgt bij het switchen van map? Of is het een crash tijdens het spelen. Het eerste overkomt mij best vaak namelijkStewie! schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:08:
64 slot servers hebben in R12 zeer veel crashes, vanavond zal waarschijnlijk R13 al uitkomen.
Raku
Wellicht een beter idee. Ga m'n recon maar even vaarwel zeggen en assault/engineer maar eens kietelen.jagermeister schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:07:
[...]
Vreselijke chaos? Dan moet je niet op 64 slots servers spelen, lijkt me.
In BF2 was 64 slots ook gewoon chaos in de urban maps.
Vond het wel meevallen... 16 vs 16 was best druk maar het was meer chaos door overal vallende stukken gebouwen en zand dan dat het te druk was.TecTo schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:13:
[...]
Wellicht een beter idee. Ga m'n recon maar even vaarwel zeggen en assault/engineer maar eens kietelen.
speel altijd op 64 servers HC maar ga nu voor de 32. Gewoon weer even zoeken naar een paar toffe servers.MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:16:
[...]
Vond het wel meevallen... 16 vs 16 was best druk maar het was meer chaos door overal vallende stukken gebouwen en zand dan dat het te druk was.
Zie hier een voorbeeld ervan op Damavand Peak:

Ben er ook geen fan van, wat mij betreft mogen ze bij stap 15 stoppen, die glare is ook overdreven en verdwijnt en verschijnt op de gekste plekken.ES335 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:33:
Erg jammer dat de nieuwe maps er weer zo vreselijk deprimerend uitzien, op Gulf of Oman na. Weer dat hoge contrast en donkere color grading gedoe maakt de maps echt niet mooier. Ik heb liever de zandstorm terug in Karkand dan deze onzin, wat enorm slecht voor een titel als Battlefield. Het enige wat ze moeten doen is om color grading niet te gebruiken, het is een simpel post-process effect wat je er zou weer af kan gooien.
[afbeelding]
[ Voor 73% gewijzigd door haarbal op 13-12-2011 17:37 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
te kleine fotos?Tsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:41:
Die screenshot laat precies zien wat er mis is met moderne games.
Nja Bf2 was wel machtig en BF3 ook maar met het zand enz erbij zou het niet te zwaar zijn qua graphics?
En liever lui dan moe denken die van DICE He

Zou niet erg zijn als je de settings zo laag kan zetten dat het er uitziet zoals op de eerste drie screens, maar helaasTsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:41:
Die screenshot laat precies zien wat er mis is met moderne games.
Anyway, ben nog niet zo heel erg enthousiast over B2K. Voor CQ large lijken de mappen net te klein en voor CQ small juist weer net te groot voor mij. Verder wel mooi ontworpen/overgezet naar BF3 en voor een 15 dollar DLC zit er behoorlijk wat in (vergeleken wat andere games aanbieden).
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
zou een oneerlijk voordeel opleveren voor mensen die hem op low draaien.Gundogan schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:45:
[...]
Zou niet erg zijn als je de settings zo laag kan zetten dat het er uitziet zoals op de eerste drie screens, maar helaas
Anyway, ben nog niet zo heel erg enthousiast over B2K. Voor CQ large lijken de mappen net te klein en voor CQ small juist weer net te groot voor mij. Verder wel mooi ontworpen/overgezet naar BF3 en voor een 15 dollar DLC zit er behoorlijk wat in (vergeleken wat andere games aanbieden).
Anyways, ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan ARMA2, daar zijn dingen als gras (kan helemaal uit) en viewdistance gewoon serverside settings.
Ik vind het juist wel mooi en erg realistisch ogen. Perfect hoe het is.ES335 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:33:
Erg jammer dat de nieuwe maps er weer zo vreselijk deprimerend uitzien, op Gulf of Oman na. Weer dat hoge contrast en donkere color grading gedoe maakt de maps echt niet mooier. Ik heb liever de zandstorm terug in Karkand dan deze onzin, wat enorm slecht voor een titel als Battlefield. Het enige wat ze moeten doen is om color grading niet te gebruiken, het is een simpel post-process effect wat je er zou weer af kan gooien.
[afbeelding]
Whole lot of stars ***
Dus het is realistisch dat een flashlight je van de andere kant van de map verblind? Zelfde principeRudios schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:56:
[...]
Ik vind het juist wel mooi en erg realistisch ogen. Perfect hoe het is.

AULXJMHR
Tsjah, smaken verschillen.Rudios schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:56:
[...]

En ik vind het niet erg dat m'n e-mail adres te zien is, deze staat hier ook in mn profiel
Jep dies wegDPhoenix schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:59:
Ligt het nu aan mij of hebben ze de tank unlock voor de 2e bijrijder weggehaald? Zo kan je met 3 man in een tank. Ik had deze bijna binnen .

Maakt het uit de mini graafmachine heeft 3 posities !
Zelfde probleem, login op Origin.com gaat ook tergend langzaam helemaal niet atm..agoNITE schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:02:
Hm, kan niet inloggen op Origin ?
[afbeelding]
En ik vind het niet erg dat m'n e-mail adres te zien is, deze staat hier ook in mn profiel
[ Voor 2% gewijzigd door Knijnemans op 13-12-2011 18:04 . Reden: Origin down? ]
hier ook hetzelfde probleemKnijnemans schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:03:
[...]
Zelfde probleem, login op Origin.com gaat ook tergend langzaam atm..

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Hier ook
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
(Ik heb het ook al, werd ineens uit een potje gegooid.)
[ Voor 25% gewijzigd door Silasje op 13-12-2011 18:05 ]
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Wordt snel opgelost, heeft te maken met een game release.Silasje schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:04:
Tuurlijk, nieuwe update, mensen massaal spelen, server plat. net zoals bij de release
(Ik heb het ook al, werd ineens uit een potje gegooid.)
Geen idee, je bent denk ik een van de eerstenGrudgie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:06:
Ik heb FAMAS wapen geunlocked, is dat wapen beter dan M16A3?
Check anders die BF3 Damage Stats pagina. (Daarop heeft de FAMAS zo te zien in ieder geval hoge rof, maar lange herlaadtijd, damage lijkt zelfde als meeste assault rifles, en wat meer horizontale recoil)
idem probleem hieragoNITE schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:02:
Hm, kan niet inloggen op Origin ?
[afbeelding]
retrieve password blijft ook hangen. EA heeft weer een bende van gemaakt van nieuwe release en dit is zelfs maar een gewoon een mappack

Toevoeging:
"We are performing maintenance on the game in general at the moment. We will keep you updated on the progress. #PCplatform"
yeah right maintenance precies wanneer Europa thuis komt van werk. Het is gewoon gecrashed bij ea!
[ Voor 19% gewijzigd door basb op 13-12-2011 18:14 ]
Ik vind het juist totaal onrealistisch. Hoe kan een wereld zonder kleur nou realistisch zijn? Strike at Karkand ziet er haast zwart/wit uit, het is compleet gedesatureerd. Hetzelfde met Wake Island, het is nota bene een eiland! In vorige Battlefield games waren de levels kleurrijk en wel, en nu.. ? Fijn als je de single-player er uit wilt laten zien als The Machinist of Saving Private Ryan, maar doe dat niet in de multiplayer want het is alleen maar storend. Schaduwen zijn ook véél te donker. Hoe kan het nou dat op een map als Wake Island je compleet kan verdwijnen in een schaduw van een steen. Want zo erg is het. Ik snap dat het bewolkt is maar het is gewoon niet realistisch. En ook al zou het wel realistisch zijn, dan zou ik het alsnog niet in een multiplayer game willen zien, DICE snapt er niks van.Rudios schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:56:
[...]
Ze releasen wel méér dan één gamebasb schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:12:
[...]
idem probleem hier
retrieve password blijft ook hangen. EA heeft weer een bende van gemaakt van nieuwe release en dit is zlefs maar een gewoon een mappack
Bij mij gaat origin in offline mode en dan kan ik alsnog bf3 online spelenbasb schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:12:
[...]
idem probleem hier
retrieve password blijft ook hangen. EA heeft weer een bende van gemaakt van nieuwe release en dit is zelfs maar een gewoon een mappack
Toevoeging:
"We are performing maintenance on the game in general at the moment. We will keep you updated on the progress. #PCplatform"
yeah right maintenance precies wanneer Europa thuis komt van werk. Het is gewoon gecrashed bij ea!
Je kan ook wel een beetje zeuren hoor... Het ziet er fantastisch uit en de gameplay is weer als vanouds.. Als je foto-realisme wil wacht je nog maar ff een jaartje of tien, battlefield 6 ofzo? Ik stoor mij er totaal niet aan.. Verder kan je er zelf voor kiezen de schaduw laag of uit te zetten? T is maar wat je wil..ES335 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:13:
[...]
Ik vind het juist totaal onrealistisch. Hoe kan een wereld zonder kleur nou realistisch zijn? Strike at Karkand ziet er haast zwart/wit uit, het is compleet gedesatureerd. Hetzelfde met Wake Island, het is nota bene een eiland! In vorige Battlefield games waren de levels kleurrijk en wel, en nu.. ? Fijn als je de single-player er uit wilt laten zien als The Machinist of Saving Private Ryan, maar doe dat niet in de multiplayer want het is alleen maar storend. Schaduwen zijn ook véél te donker. Hoe kan het nou dat op een map als Wake Island je compleet kan verdwijnen in een schaduw van een steen. Want zo erg is het. Ik snap dat het bewolkt is maar het is gewoon niet realistisch. En ook al zou het wel realistisch zijn, dan zou ik het alsnog niet in een multiplayer game willen zien, DICE snapt er niks van.
Ik wil karkand !! Balen dat de authentication servers offline zijn..
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
nou bij mij niet, misschien moet je het wachtwoord laten rememberen ofzo.Ruben0s schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:18:
[...]
Bij mij gaat origin in offline mode en dan kan ik alsnog bf3 online spelen
dice ook maar niet met dit akkefietje.
Origin is van EA en daar heeft DICE niks mee te maken, EA's schuld dus...Ruffzz schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:24:
Dice faalt weer hard. Kunnen ze nou niets in 1 keer goed ?
Dat heb ik wel in ieder geval.haarbal schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:23:
[...]
nou bij mij niet, misschien moet je het wachtwoord laten rememberen ofzo.
Verwijderd
Eens kijken of ik op de GoT Rush server kan komen.
Nee, ik wil geen foto-realisme, ik wil maps die er niet zo donker en gedesatureerd uitzien, dat is wat ik wil. Zoals in vorige Battlefield games. Ik stoor me er juist wel aan, noem me maar een zeurpiet maar deze vorm van 'art direction' is compleet misplaatst in een multiplayer spel. Het mag er grafisch dan wel goed uit zien maar de aesthetiek is om te huilen.millman schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:20:
[...]
Je kan ook wel een beetje zeuren hoor... Het ziet er fantastisch uit en de gameplay is weer als vanouds.. Als je foto-realisme wil wacht je nog maar ff een jaartje of tien, battlefield 6 ofzo? Ik stoor mij er totaal niet aan.. Verder kan je er zelf voor kiezen de schaduw laag of uit te zetten? T is maar wat je wil..
Ik laat hem starten vanuit de browser en dan vult die gare plugin het wachtwoord in. Dat pikt origin iig niet.
Je kan wel spelen als je origin op "remember me" hebt staan en hij je in offline mode laat gaan. Anders niet.Qlii256 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:28:
Dus we kunnen niet spelen tot Origin login terug werkt?
[ Voor 35% gewijzigd door haarbal op 13-12-2011 18:29 ]
Ik heb net gewoon in een tank gezeten als 3e persoon...yzx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:02:
[...]
Jep dies wegsinds gisteren of vandaag meen ik, want eergister was ik nog 3de passagier
![]()
Maakt het uit de mini graafmachine heeft 3 posities !![]()
Probleem met Battlelog of bug?
http://battlelog.battlefi...view/2832654347794885018/
DICE said: It's a battlelog bug, it's still present in the game. We'll fix is as soon as possible.
[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2011 18:32 ]
Bij mij ging het ook zonder problemen in B2K net.MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:29:
[...]
Ik heb net gewoon in een tank gezeten als 3e persoon...
Probleem met Battlelog of bug?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:54 ]
[ Voor 110% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:54 ]
Ik ben er wel mee eens dat kleuren teveel ontbreken. Daar kan heel veel aan verbeterd worden. Huidige mid-high-end pc hardware heeft wel degelijk de kracht om richting foto-realisme te gaan, daar ligt het niet aan.millman schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:20:
[...]
Je kan ook wel een beetje zeuren hoor... Het ziet er fantastisch uit en de gameplay is weer als vanouds.. Als je foto-realisme wil wacht je nog maar ff een jaartje of tien, battlefield 6 ofzo? Ik stoor mij er totaal niet aan.. Verder kan je er zelf voor kiezen de schaduw laag of uit te zetten? T is maar wat je wil..
[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:54 ]
Hoezo niet aanraden? Ik gebruik het al sinds de release en de game start zeker 10 sec sneller op. Ook geen gezeur van downtimes. Alleen tijdens updates ffkes openen om update binnen te slepen en weer bypassen die troep.haarbal schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:33:
[...]
Ik zou het niet aanraden. Maar het is idd een oplossing
Idd niet aan te raden, je speelt met een modified bf3.exe... EA kan je er voor bannen, zou het er zelf niet op wagen...haarbal schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:33:
[...]
Ik zou het niet aanraden. Maar het is idd een oplossing
Doe eens een goede calibratie van je monitor, let vooral op je Gamma- en Brightnesswaardes, want ik vind het totaal niet donker. Tuurlijk, veel kleur geeft het niet, maar ik weet niet of je weleens in Noord-Afrika bent geweest of een Midden-Oosten land, ik bespeurde daar ook verdomd weinig kleur. Het eilandverhaal is mssn weer iets anders, daar heb je gelijk in.ES335 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:13:
[...]
Ik vind het juist totaal onrealistisch. Hoe kan een wereld zonder kleur nou realistisch zijn? Strike at Karkand ziet er haast zwart/wit uit, het is compleet gedesatureerd. Hetzelfde met Wake Island, het is nota bene een eiland! In vorige Battlefield games waren de levels kleurrijk en wel, en nu.. ? Fijn als je de single-player er uit wilt laten zien als The Machinist of Saving Private Ryan, maar doe dat niet in de multiplayer want het is alleen maar storend. Schaduwen zijn ook véél te donker. Hoe kan het nou dat op een map als Wake Island je compleet kan verdwijnen in een schaduw van een steen. Want zo erg is het. Ik snap dat het bewolkt is maar het is gewoon niet realistisch. En ook al zou het wel realistisch zijn, dan zou ik het alsnog niet in een multiplayer game willen zien, DICE snapt er niks van.
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Je bent niet alleenmegadoom schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:42:
kom ik eindelijk thuis, kan ik het spel met nieuwe dingen weer niet spelen
zelfde probleem als de launch, kreeg t spel om 9 uur in de avond. servers down... (no registration op 27)Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:42:
[...]
Je bent niet alleenIk heb vanmiddag al ff getest maar toch, ik zit er klaar voor hiero...
Mijn monitor is gekalibreerd en ik kan hem geen ongelijk geven.Rudios schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:40:
[...]
Doe eens een goede calibratie van je monitor, let vooral op je Gamma en Brightness, want ik vind het totaal niet donker. Tuurlijk, veel kleur geeft het niet, maar ik weet niet of je weleens in Noord-Afrika bent geweest of een Midden-Oosten land, ik bespeurde daar ook verdomd weinig kleur. Het eilandverhaald is mssn weer iets anders, daar heb je gelijk in.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Verwijderd
Hahahaha, je naam past precies op dit momentVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:42:
[...]
Je bent niet alleenIk heb vanmiddag al ff getest maar toch, ik zit er klaar voor hiero...
Verwijderd
HeheheAdel_F16 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:43:
[...]
Hahahaha, je naam past precies op dit moment
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
What the?Masterkale1 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:46:
Viel me trouwens op dat in de mappen karkand gewoon IR te gebruiken is zoals vanouds
In de Battlefield 2 uibreiding Special Forces zat wel een flashbang, ik hoop dat ze voor BF3 ook zo'n expansion maken, inclusief grappling hook en zipline, die waren tof.ihre schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:33:
[...]
Nou heb ik eerdere versies van BF (vrijwel) nooit gespeeld, en ik mis eigenlijk alleen een flashbang. Waarom zitten die er niet bij ?
Verwijderd
Ik werd zelf gekilled na het zeggen dat een bepaalde map nogal een clusterfuck was qua layout. Kon ik toch niet echt schelden noemenTsurany schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:00:
http://www.phogue.net/for...ommunity-Released-Plugins
Staat een Watchdog plugin tussen, die werkt hier goed en je kan zelf invullen of scheldwoorden killwaardig, kickwaardig, tempbanwaardig of permbanwaardig zijn. En na hoeveel kills een kick volgt, na hoeveel kicks een tempban en na hoeveel tempbans een permban. Wij gaan er me experimenteren en hem operationeel hebben op alle servers.
battlelog misschien wel, maar origin niet..Danielson schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:47:
The server are up at the moment. You can check them here: http://ow.ly/7Y84U. ^TS
login origin down as hellDanielson schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:47:
The server are up at the moment. You can check them here: http://ow.ly/7Y84U. ^TS
[ Voor 84% gewijzigd door PWM op 13-12-2011 18:56 ]
Dit topic is gesloten.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.