Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 252 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.770 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Heb trouwens net even zitten rekenen op Ultraxion HC voor volgende week :

met 2 healers, 2 tanks en 6 DPS heb je ongeveer 36k dps per persoon nodig om de enrage timer met 15seconden te verslaan, punt is alleen dat het rond dat punt onmogelijk word voor 2 healers om iedereen up te houden. dus heb dat maar even als bench mark genomen. (dit is met 2x tanks op 15k dps)

Als je van de 6 minuten hard enrage uitgaat is het 2x 35k dps en 4x 34k dps nodig, en 15k dps van je tanks

Zal nog best lastig worden om dat te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Zertaxka schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:10:
[...]

Je krijgt per boss kill een currency waarmee je een "suprise" kunt kopen. Die bevat gems en dat kan ook een epic gem zijn.
Als je Madness of Deathwing killed dan krijg je weer een andere currency waarmee je weer een "surprise" kunt kopen die gegarendeerd een epic gem bevat.
Ik weet dat de normals je die mote's of darkness krijgt (voor mij tot nu toe: 2 chars, 10 motes en 2 epic gems)
Maar deze krijg je volgens mij alleen op normal/heroic? In ieder geval volgens wowhead. Zoniet ga ik toch maar ff LFR farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Helza schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:12:
Ik weet dat de normals je die mote's of darkness krijgt (voor mij tot nu toe: 2 chars, 10 motes en 2 epic gems)
Maar deze krijg je volgens mij alleen op normal/heroic? In ieder geval volgens wowhead. Zoniet ga ik toch maar ff LFR farmen :P
Heb er eerlijk gezegd niet op gelet of je ze ook in LFR krijgt. Zou wel mooi zijn.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:13

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Helza schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:12:
[...]

in LFR krijg je ze niet ;) zojuist nog even gedubbel checked op mijn character maar ik heb alleen de motes van de bosses die we gekilled hebben in de normal.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
ShadowBumble schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:13:
[...]

in LFR krijg je ze niet ;) zojuist nog even gedubbel checked op mijn character maar ik heb alleen de motes van de bosses die we gekilled hebben in de normal.
Volgens mij droppen er wel Essence of Destruction's in de LFR, dus farmen zal toch nog zinhebben dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 12:48
Blistimo schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:09:
[...]

3 healers ja. Ik kan me voorstellen dat het met 2 healers goed uit te houden is, tenzij je de laatste fase niet met 1 add spawn haalt. Volgens mij trek je het met 2 healers niet om een hele add wave met DW op 5% (en dus 3x zoveel AoE dmg) te overleven. Sowieso zou het voor ons dan Resto druid + Disc priest worden, terwijl we met 3 healers er een zeer welkome Spirit Link Totem bij hebben.

Wij hebben deze clear overigens alles met 3 healers gedaan. Maar wat denk je dat de trend wordt? Morchok, Hagara, Ultraxion en Warmaster B zijn 2 healbaar. Yor'Sahj misschien ook, hoewel bepaalde combo's wel pijnlijk zijn. Zon'Ozz vereiste bij onze kill 60k HPS met 3 healers, dat lijkt me vrij onhaalbaar met 2 healers. Spine of DW is tricky als je naar combat logs kijkt, maar ik vind 3 healers daar op dit moment nog wel noodzakelijk.
Ik heb geen idee eigenlijk, volgens mij hebben wij het meeste met 3 man gehealed, behalve de eerste en Madness of Deathwing (Bare with me, het duurt nog wel een paar weken voordat ik de bossnamen kan onthouden :))

60k Hps is inderdaad voorlopig nog niet echt goed haalbaar nee. Gister zat ik wel op 31k op madness, maar daar heb je dan ook wat modifiers die het iets makkelijker maken(1e nog 20% healing, daarna nog een poosje 20% haste en p4 alles weer).

Ik moet nog is even uit gaan zoeken hoe het op heroic zit. Ik denk dat op normal veel bosses wel 2 man gehealed kunnen worden. (Uitzondering: Ultraxion, die boss dat balletje tikken, spine of deathwing, twijfels over die met die oozes). Ofwel, ongeveer de helft zou wel met twee healers moeten kunnen op normal.

Voor heroic eerste boss heb ik begrepen twee groepen, één voor iedere boss (Hij schijnt te splitten(?) ) dus ik neem aan dat in ieder geval die boss 2 heal wordt :D. Anyway, we gaan het woensdag zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Helza schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:14:
Volgens mij droppen er wel Essence of Destruction's in de LFR, dus farmen zal toch nog zinhebben dan :P
wowhead zegt dat ze ook niet in LFR droppen en moet eerlijk zeggen dat ik ze ook niet in LFR heb zien droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:11:
Heb trouwens net even zitten rekenen op Ultraxion HC voor volgende week :

met 2 healers, 2 tanks en 6 DPS heb je ongeveer 36k dps per persoon nodig om de enrage timer met 15seconden te verslaan, punt is alleen dat het rond dat punt onmogelijk word voor 2 healers om iedereen up te houden. dus heb dat maar even als bench mark genomen. (dit is met 2x tanks op 15k dps)

Als je van de 6 minuten hard enrage uitgaat is het 2x 35k dps en 4x 34k dps nodig, en 15k dps van je tanks

Zal nog best lastig worden om dat te halen :D
In ieder geval mooi dat de heroics echt Heroic zijn. De normals zijn veel te makkelijk, op onze realm hebben al 10 guilds alles down. Wat ik niet echt normaal vind voor nieuwe content. Hebben ze zo'n Supereasy mode gemaakt met de LFR voor de casual spelers, maken nog een extra easy mode in de normal mode. Kijk nu al uit naar de Heroics, hoop dat deze wel een uitdaging worden. Zou wel eens een gigantische stap kunnen worden in vergelijking met de normals, zal wel moeten anders kunnen guilds als Method en Paragon wel stoppen, want als het niet veel moeilijker is dan rennen ze ook door de Heroics.

Wij hadden ook niet getest op de PTR (hoewel we dat wel wilden), maar 2 bosses 1-shot en 1 was nog een ninjapull ook. Rest was even uitvinden hoe alles nu echt in het echt werkt en daarna ging het vrij snel down. Wij hadden veel connectie problemen op donderdag, waardoor we alles nog niet down hadden op donderdag, maar zondag gingen de laatste 2 toch vrij snel down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjeh schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:22:
[...]

Ik heb geen idee eigenlijk, volgens mij hebben wij het meeste met 3 man gehealed, behalve de eerste en Madness of Deathwing (Bare with me, het duurt nog wel een paar weken voordat ik de bossnamen kan onthouden :))

60k Hps is inderdaad voorlopig nog niet echt goed haalbaar nee. Gister zat ik wel op 31k op madness, maar daar heb je dan ook wat modifiers die het iets makkelijker maken(1e nog 20% healing, daarna nog een poosje 20% haste en p4 alles weer).

Ik moet nog is even uit gaan zoeken hoe het op heroic zit. Ik denk dat op normal veel bosses wel 2 man gehealed kunnen worden. (Uitzondering: Ultraxion, die boss dat balletje tikken, spine of deathwing, twijfels over die met die oozes). Ofwel, ongeveer de helft zou wel met twee healers moeten kunnen op normal.

Voor heroic eerste boss heb ik begrepen twee groepen, één voor iedere boss (Hij schijnt te splitten(?) ) dus ik neem aan dat in ieder geval die boss 2 heal wordt :D. Anyway, we gaan het woensdag zien :)
Wij hebben alleen de Zon'Ozz (tennisbaas), Ultraxion, Spine en Madness met 3 healers gedaan, de rest voor zover ik me kan herinneren met 2 healers, wat goed te doen was.

Hoe doe je Madness met 2 healers :O Zullen wel erg goeie healers zijn, want wij hadden het nooit gehaald met 2 Healers. Hoewel dat zal ook wel aan de tactiek liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:29:
[...]

Wij hebben alleen de Zon'Ozz (tennisbaas), Ultraxion, Spine en Madness met 3 healers gedaan, de rest voor zover ik me kan herinneren met 2 healers, wat goed te doen was.

Hoe doe je Madness met 2 healers :O Zullen wel erg goeie healers zijn, want wij hadden het nooit gehaald met 2 Healers. Hoewel dat zal ook wel aan de tactiek liggen.
Natuurlijk erg goeie healers (steekt veer in eigen reet). Toch hebben we als eerste Ysera gedaan (healboss ding). Maar we hadden wel 2x tranq (feral en balance) en hymn van shadow priest. En natuurlijk mijn eigen tranq nog.

De paladin zat rond 23k geloof ik, en ikzelf zat stukje over de 31k hps heen (de pala kreeg de innervates van de feral en de balance... :D). Dus helemaal ideaal is het niet. Maar zeker een fun challenge. Toch als ik hier zo lees hadden we beter gewoon 3 healers kunnen pakken en dan hadden we het helemaal omver gelopen. Ohwell, maybe next time :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Gisteren terug gegaan naar DS, waar we vorige raid vastliepen op Ultraxion dit keer zonder al te veel problemen er doorheen gekomen. 3x wipes, maar dit was vanwege een nieuwe tank (doh, alweer een afhaker op raiden, nu al de 3de) die nog even de mechanics moest leren.

Daarna Gunship 2.0 ook nog down gekregen :)
Kost wel aardig wat moeite (10 wipes). Langzamerhand vielen echter de stukjes op z'n plek en werd het toch nog een kill.

Direct door naar Spine of Deathwing, 1 try terwijl de helft niet wist wat te doen :P en toen ging de instance server plat.. ...gggggggrrrr... Helaas, nouja, dinsdag toch maar een (kort) extra raid avondje danm zodat we Spine ook plat krijgen, en als het een beetje meezit ook madness. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjeh schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:35:
[...]

Natuurlijk erg goeie healers (steekt veer in eigen reet). Toch hebben we als eerste Ysera gedaan (healboss ding). Maar we hadden wel 2x tranq (feral en balance) en hymn van shadow priest. En natuurlijk mijn eigen tranq nog.

De paladin zat rond 23k geloof ik, en ikzelf zat stukje over de 31k hps heen (de pala kreeg de innervates van de feral en de balance... :D). Dus helemaal ideaal is het niet. Maar zeker een fun challenge. Toch als ik hier zo lees hadden we beter gewoon 3 healers kunnen pakken en dan hadden we het helemaal omver gelopen. Ohwell, maybe next time :+
Volgens mij deden wij het zo: Ysera, Kalecgos, Nozdormu en als laatste Alexstrasza

En volgens mij komen onze healers daar niet op, hoewel met al die buffs zou het ook wel kunnen dat ze er wel komen. Kan het nu alleen niet checken zit op werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gisteren moeite gehad op Ultraxion, 3 healing is niet te doen met onze dps.
2 healing redden wel maar mijn eigen dps is laag als shadow (geen enkele caster buff in onze raid gister, was dan ook de enigste caster) en 17k dps was het maximale daar waar ik in FL zo'n 20k haal maar dan hebben wel een lock die een fine debuff op de baas heeft.

(geen 2set bonus (t12), ben ook vaak niet valor capped geweest door dat 4.2 erg saai was)

Rest van de dps haalde maar rond de 22k was erg teleurstellend daar waar de meeste een ilvl heeft van 377 en makkelijk hoger zou moeten komen. Denk mensen teveel focussed zijn op de debuff en knopje drukken want dat viel niet mee de eerste paar try's.

Knop niet werkend op sommige UI's of een DBM bar die de knop blokeert en soms ook totaal niet op die knop drukken >.>, uiteindelijk die problemen onder de knie maa stee vast op die 4:40 Heroic Will phase gaat het mis. Maar door het gekloot met UI's / Blokades hebben we weinig echte tries gehad om onze raid cd's te syncen. Volgende week weer, had meer verwacht maar ja kan nie alles hebben :)

Verder wel een leuke fight voor de healers, daarnaast werkt 1 tanking ook hebben we geprobeerd maar dan moet je maintank wel erg scherp zijn en echt op de laaste seconden drukken anders wordt je melee geoneshot. Ging heel vaak goed hoor, maar echt 1 foutje is een dooie melee maar 2 healing 1 tanking is te doen maar focus is laag naar een aantal wipes en nutteloze wachten op UI fixes.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:46:
[...]

Volgens mij deden wij het zo: Ysera, Kalecgos, Nozdormu en als laatste Alexstrasza

En volgens mij komen onze healers daar niet op, hoewel met al die buffs zou het ook wel kunnen dat ze er wel komen. Kan het nu alleen niet checken zit op werk :P
Als je met 3 man healed dan kom je daar natuurlijk niet op ;)
Meh ik moet beter lezen >.<

[ Voor 4% gewijzigd door sjaak88 op 05-12-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
sjaak88 schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:53:
[...]

Als je met 3 man healed dan kom je daar natuurlijk niet op ;)
Meh ik moet beter lezen >.<
Haha, je had het prima gelezen hoor, wij deden het met twee healers en kwamen daar wel op, hij deed het met drie healers en kwam daar niet op. Lijkt mij prima te kloppen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben na een 8tal maanden pauze, vorige vrijdag terug eens ingelogd. De caverns of time instances waren echt wel leuk om te doen, maar de trash leek echt op het AOE fest die ik me van Wotlk herinnerde.

Ik zie hier vaak spreken over die nieuwe dragon soul raid. De madness die vele mensen hier al neer hebben, dat is toch niet de laatste bossfight mag ik hopen van die instance ? Verbaasd me dat die al zo snel gecleared wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:12:
Ik zie hier vaak spreken over die nieuwe dragon soul raid. De madness die vele mensen hier al neer hebben, dat is toch niet de laatste bossfight mag ik hopen van die instance ? Verbaasd me dat die al zo snel gecleared wordt.
ja dat is wel de laatste Boss van de Dragon Soul raid echter vergeet niet dat we het hier hebben over de normals, de heroics versies zijn zowel op de PTR niet getest als Live nog niet te vinden, ( Volgende week worden die gereleased ). Dit zal volledig andere koek zijn adn de verhalen die je hier tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Derr_Hans schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:52:
Gisteren moeite gehad op Ultraxion, 3 healing is niet te doen met onze dps.
2 healing redden wel maar mijn eigen dps is laag als shadow (geen enkele caster buff in onze raid gister, was dan ook de enigste caster) en 17k dps was het maximale daar waar ik in FL zo'n 20k haal maar dan hebben wel een lock die een fine debuff op de baas heeft.

(geen 2set bonus (t12), ben ook vaak niet valor capped geweest door dat 4.2 erg saai was)

Rest van de dps haalde maar rond de 22k was erg teleurstellend daar waar de meeste een ilvl heeft van 377 en makkelijk hoger zou moeten komen. Denk mensen teveel focussed zijn op de debuff en knopje drukken want dat viel niet mee de eerste paar try's.

Knop niet werkend op sommige UI's of een DBM bar die de knop blokeert en soms ook totaal niet op die knop drukken >.>, uiteindelijk die problemen onder de knie maa stee vast op die 4:40 Heroic Will phase gaat het mis. Maar door het gekloot met UI's / Blokades hebben we weinig echte tries gehad om onze raid cd's te syncen. Volgende week weer, had meer verwacht maar ja kan nie alles hebben :)

Verder wel een leuke fight voor de healers, daarnaast werkt 1 tanking ook hebben we geprobeerd maar dan moet je maintank wel erg scherp zijn en echt op de laaste seconden drukken anders wordt je melee geoneshot. Ging heel vaak goed hoor, maar echt 1 foutje is een dooie melee maar 2 healing 1 tanking is te doen maar focus is laag naar een aantal wipes en nutteloze wachten op UI fixes.
Tja, je moet gemiddeld daar 26k doen om de hard enrage te halen, met 22k gaat je dat helaas nooit lukken. (plus 2 tanks samen 26k, maar dat moet wel lukken)

UI problemen:
/click ExtraActionButton1

binden onder een key en probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
ShadowBumble schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:15:
[...]

ja dat is wel de laatste Boss van de Dragon Soul raid echter vergeet niet dat we het hier hebben over de normals, de heroics versies zijn zowel op de PTR niet getest als Live nog niet te vinden, ( Volgende week worden die gereleased ). Dit zal volledig andere koek zijn adn de verhalen die je hier tegen komt.
Neemt niet weg dat dit wel echt heel erg makkelijk blijkbaar is.
Kan me niet herinneren dat een normal endboss zo snel door zoveel guilds is neergehaald. Zelfs niet naxx 80 (en dat zegt wat)
Nu er ook nog eens een makkelijker niveau is, is het wel jammer imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

sjaak88 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:18:
[...]

Neemt niet weg dat dit wel echt heel erg makkelijk blijkbaar is.
Kan me niet herinneren dat een normal endboss zo snel door zoveel guilds is neergehaald. Zelfs niet naxx 80 (en dat zegt wat)
Nu er ook nog eens een makkelijker niveau is, is het wel jammer imo.
Het valt nog best mee hoor Madness of Deathwing is "maar" door 2473 Guilds wereldwijd tot nu toe neergehaalt. wat natuurlijk eenschijntje is, alleen hier op GoT lopen voornamelijk mensen in high end guilds rond vandaar het vertekende beeld.

De echte check komt pas met Heroics zoals ik al eerder heb aangegeven aangezien sinds wotlk de normale content eigenlijk nog maar weinig voorstelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
ShadowBumble schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:20:
[...]

Het valt nog best mee hoor Madness of Deathwing is "maar" door 2473 Guilds wereldwijd tot nu toe neergehaalt. wat natuurlijk eenschijntje is, alleen hier op GoT lopen voornamelijk mensen in high end guilds rond vandaar het vertekende beeld.

De echte check komt pas met Heroics zoals ik al eerder heb aangegeven aangezien sinds wotlk de normale content eigenlijk nog maar weinig voorstelde.
Ik ken geen aantallen dus of dat nou veel of weinig is in vergelijking met vorige endbosses, geen idee.
Maar ik baseerde het inderdaad op de verhalen die ik hier zo lees, heb helaas zelf nog geen ervaring in dragonsoul ( nog aan het upgearen, had FL patch overgeslagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja, ik herinner me dat Lich King toch niet zo snel neer was. Werd inderdaad al gecleared bij release maar toen was er nog iets met een exploit die de rand van het platform deed buggen.

Lijkt nu toch wel heel snel te gaan. Ook het feit dat na nieuwjaar de nieuwe expansie al klaar staat, lijkt het allemaal wat iets te snel te gaan voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:29:
Nja, ik herinner me dat Lich King toch niet zo snel neer was. Werd inderdaad al gecleared bij release maar toen was er nog iets met een exploit die de rand van het platform deed buggen.

Lijkt nu toch wel heel snel te gaan. Ook het feit dat na nieuwjaar de nieuwe expansie al klaar staat, lijkt het allemaal wat iets te snel te gaan voor me.
Wanneer na nieuw jaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Bartjeh schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:31:
[...]

Wanneer na nieuw jaar dan?
December 2012? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de blizzard product slate die vorig jaar ergens gelekt werd en tot op heden vrij accuraat is nog 2e kwartaal 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
:p Het kwam op me over dat we begin volgende maand 5.0 konden verwachten :P
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:35:
Volgens de blizzard product slate die vorig jaar ergens gelekt werd en tot op heden vrij accuraat is nog 2e kwartaal 2012.
Ahh, nouja tegen die tijd zit ik aan d3 :)

[ Voor 41% gewijzigd door Bartjeh op 05-12-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bartjeh schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:35:
Ahh, nouja tegen die tijd zit ik aan d3 :)
Waarbij tijdens Blizzcon is aangegeven dat deze release datum naar achter is geschoven van Q4 2011 naar Q? " Early" 2012 is geschoven ;)

Ik heb zo'n vermoeden dat er nog plenty tijd is tussen D3 en MoP, ik verwacht MoP niet eerder als eind april begin mei op zijn vroegst aangeziende BETA tests nog niet eens started zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(jarig!)
hulkie schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:23:
Moggel!

Weinig wow voor mij dit weekend. Toen ik gister sinterklaas vierde was de guild aan het wipen op baas nr 5. Opzich jammer dat het niet is gelukt, maar voor mij wel leuk om de mogelijkheid te krijgen de 1st kill mee te pakken.

We zijn dit weekend een raider kwijtgeraakt. Z’n account was gehacked, hij was officer (rank, hij deed er tot grote irritatie van de rest niks mee). De hacker heeft gold en een flink aantal items uit de guildbank gehaald. De items en het gold zijn allemaal terug. Hij is echter zaterdagnacht met al zijn characters de guild geleaved.

Jammer dat het op deze manier moest, maar eerlijk gezegd ga ik hem niet heel erg missen.
Lage dps, onregelmatig aanwezig, snel op zijn teentjes getrapt… Verder wel een relatief relaxte kerel, ga vooral zijn ranzige ziekenhuis praat missen ;)
Dan weet ik wel wie je bedoeld. Vreemd?

Anyway, gisteren Ultraxion geprobeerd, twee uur lang. In de basis een oersimpel gevecht, maar de DPS requirements liggen hoog, dus één foutje en je mag weer overnieuw. Raidsamenstelling was ook niet optimaal, geen mages/locks/shammies en dan ben je als caster al behoorlijk "genaaid".

Hoe dan ook, ik verwacht dat ie komende reset nog wel neer gaat, zeker als onze resto shammie er weer bij is om de healing te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
ShadowBumble schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:44:
[...]

Waarbij tijdens Blizzcon is aangegeven dat deze release datum naar achter is geschoven van Q4 2011 naar Q? " Early" 2012 is geschoven ;)

Ik heb zo'n vermoeden dat er nog plenty tijd is tussen D3 en MoP, ik verwacht MoP niet eerder als eind april begin mei op zijn vroegst aangeziende BETA tests nog niet eens started zijn.
Ik gok alleen dat ik geen MoP meer ga spelen. Heb ook niet die anual pass deal gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Lich King lag in de eerste week dat hij beschikbaar was ook al plat hoor. Alleen heeft het twee maanden na de release van ICC gekost voordat je überhaupt naar zijn platform kon porten :)

Iedere baas sinds WotLK die in normal mode vanaf week 1 beschikbaar was is in week 1 plat gegaan. Heroic bosses duren vaak wat langer.

Overigens kom ik op onze Madness kill op 57k HPS van de 3 healers totaal. Pieken tijdens de 'normale' fases van 75k, en zelfs 140k HPS tijdens P2. Die fight 2 healen lijkt me op heroic nog niet haalbaar, maar ik heb geen idee hoe dat gevecht schaalt naar Heroic. Als de incoming damage gelijk blijft zou het heel goed 2-healbaar kunnen zijn. Misschien juist wel met die Ysera-healer-buff en de raid CD die iedereen het hele gevecht krijgt. Kun je heel de damage van de Elementium Spike (Bomb, hoe heet dat ding) negeren :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
rodie83 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:48:
[...]

Anyway, gisteren Ultraxion geprobeerd, twee uur lang. In de basis een oersimpel gevecht, maar de DPS requirements liggen hoog, dus één foutje en je mag weer overnieuw. Raidsamenstelling was ook niet optimaal, geen mages/locks/shammies en dan ben je als caster al behoorlijk "genaaid".

Hoe dan ook, ik verwacht dat ie komende reset nog wel neer gaat, zeker als onze resto shammie er weer bij is om de healing te doen :)
Wij hadden afgelopen donderdag een 500k whipe op Ultraxion. Het is op dat gevecht weer duidelijk hoe goed paladin tanks zijn. Ik tank altijd die 'tussenphase' waarbij iedereen behalve de MT (op 10 man) even uit de shadow realm moet. De ene keer gebruik ik mijn 50% cooldown, de andere keer Ardent Defender en 10% damage reduction. Maakt het stukken makkelijker voor zowel de healers als voor de andere tank.

Helaas komen wij ook niet aan de dps requirement (WoL:http://bit.ly/slRXdF), onze lock en shaman doen eigenlijk altijd het meeste dps, beiden iets meer dan 26k in dit gevecht. Helaas stond de laagste dps deze try op 21k, wat gewoon te laag is. Beide tanks deden allebei wel redelijk wat damage (ik 16k, en de druid 15.5k). Ik denk dat de dps komende dinsdag (2 raidavonden in de week) hoger zal liggen. Afgelopen donderdag moest iedereen het gevecht nog leren, waardoor je dps vaak een stuk lager ligt.

Overall moet ik zeggen dat Dragon Soul normal mij qua moeilijkheidsgraad tegenvalt, de gevechten zijn opzich wel leuk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
Thysiej schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:59:
[...]

Wij hadden afgelopen donderdag een 500k whipe op Ultraxion. Het is op dat gevecht weer duidelijk hoe goed paladin tanks zijn. Ik tank altijd die 'tussenphase' waarbij iedereen behalve de MT (op 10 man) even uit de shadow realm moet. De ene keer gebruik ik mijn 50% cooldown, de andere keer Ardent Defender en 10% damage reduction. Maakt het stukken makkelijker voor zowel de healers als voor de andere tank.

Helaas komen wij ook niet aan de dps requirement (WoL:http://bit.ly/slRXdF), onze lock en shaman doen eigenlijk altijd het meeste dps, beiden iets meer dan 26k in dit gevecht. Helaas stond de laagste dps deze try op 21k, wat gewoon te laag is. Beide tanks deden allebei wel redelijk wat damage (ik 16k, en de druid 15.5k). Ik denk dat de dps komende dinsdag (2 raidavonden in de week) hoger zal liggen. Afgelopen donderdag moest iedereen het gevecht nog leren, waardoor je dps vaak een stuk lager ligt.

Overall moet ik zeggen dat Dragon Soul normal mij qua moeilijkheidsgraad tegenvalt, de gevechten zijn opzich wel leuk:)
Ik vond de eerste 4 bazen absoluut leuk, over Ultraxion ben ik nog niet zo te spreken. Die knop is mij gewoon te obvious een retardcheck en de rest is me te overduidelijk een gearcheck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
ShadowBumble schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:20:

Denk dat het er wel meer zijn dan de 2473 die jij aanhaalt. WoWProgress will in ieder geval onze progress niet updaten, Armoury doet een beetje raar dus daar zal het wel door komen.

Zelf gisteren Madness neer gehaald. Eindelijk een beetje een fight die wat uitdaging geeft. Al was het na de 7e poging wel raak. Volgende week dus heroics, zullen wel wat uitdagender zijn hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Die Ultraxion knop is er om Mages niet AFK te laten gaan op een Patchwerk boss :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Blistimo schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:50:
Lich King lag in de eerste week dat hij beschikbaar was ook al plat hoor. Alleen heeft het twee maanden na de release van ICC gekost voordat je überhaupt naar zijn platform kon porten :)

Iedere baas sinds WotLK die in normal mode vanaf week 1 beschikbaar was is in week 1 plat gegaan. Heroic bosses duren vaak wat langer.

Overigens kom ik op onze Madness kill op 57k HPS van de 3 healers totaal. Pieken tijdens de 'normale' fases van 75k, en zelfs 140k HPS tijdens P2. Die fight 2 healen lijkt me op heroic nog niet haalbaar, maar ik heb geen idee hoe dat gevecht schaalt naar Heroic. Als de incoming damage gelijk blijft zou het heel goed 2-healbaar kunnen zijn. Misschien juist wel met die Ysera-healer-buff en de raid CD die iedereen het hele gevecht krijgt. Kun je heel de damage van de Elementium Spike (Bomb, hoe heet dat ding) negeren :>
je hebt het nu over lich king ;p

vergelijk het met ulduar en kom dan maar weekje later terug XD. daar was alles beschikbaar maar toen was het nog beetje normaal etc. na ulduar kwam activision echt in play en is het eigenlijk down hill gegaan.

gister zon'ozz geprobeerd met een social paladin , mijzelf (paladin) en eerst een druid , daarna / disc priest.

opzich is het zoon simpel fight maar we worden helemaal gek van hunter pets , totems etc waar die bal dan ineens weer op weet terug te bouncen op rare momenten , al paar keer close call gehad erdoor echt super irri XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Yogg Saron lag ook in week 1 al plat. Volgens mij zelfs binnen anderhalve dag.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

Hoe bevalt de nieuwe Darkmoon Faire eigenlijk?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen.. voor alle gasten hierzo die ook op Silvermoon spelen.

Ik wil woensdag een raid finder groep maken.. doel is om gewoon zo snel mogelijk alles te clearen zonder dat debiele gedoe dat je vaak met die pugs hebt. Indien iemand dit wat lijkt.. pm mij maar. ik start om 19:45. met een beetje een groep kan je denk ik rond de 30-40 min klaar zijn.

zelf zal ik op Woefwoefwoef gaan als tank... dus nog nodig 1 tank/17 dps en 6 healers. Denk niet dat de raid finder het doet als we een andere compositie hebben.

Lijkt het je wat of heb je guildies dit dit ook wel trekken.. pm mij maar. zorg dat ik rond 19:20 ofzo wel online ben. Heb er een guild event van gemaakt, maar er is vast plaats voor meer dps/healers.

mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:23:
Yogg Saron lag ook in week 1 al plat. Volgens mij zelfs binnen anderhalve dag.
Lich & Yogg lagen misschien al neer in de eerste week, maar niet door iemand van hier. Nu zie je echter wel her en der verhalen over de laatste encounter hier op het gedeelte. Goed, het doet er eigenlijk niet toe, maar het is toch een vaststelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaak88 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:26:
[...]

Ik ken geen aantallen dus of dat nou veel of weinig is in vergelijking met vorige endbosses, geen idee.
Maar ik baseerde het inderdaad op de verhalen die ik hier zo lees, heb helaas zelf nog geen ervaring in dragonsoul ( nog aan het upgearen, had FL patch overgeslagen)
In vergelijking met vorige patches en LK, dan vind ik dit echt faceroll. Hoewel ik altijd in een 25 mans guild gezeten in de vorige patches, waar ook veelal mensen bij zaten die niet echt goed waren. Waardoor het nu misschien faceroll lijkt, maar mijn guild had altijd weken nodig om de eindbaas down te krijgen en nu doen we het in minder dan 1 week (10 man guild) en 1-shotten we bazen die we nog nooit gedaan hebben. Dat vind ik niet echt kloppen. Zeker die eerste baas is te makkelijk, we hadden echt zoiets van: Oh, hij is al down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:39:
hey mensen.. voor alle gasten hierzo die ook op Silvermoon spelen.

Ik wil woensdag een raid finder groep maken.. doel is om gewoon zo snel mogelijk alles te clearen zonder dat debiele gedoe dat je vaak met die pugs hebt. Indien iemand dit wat lijkt.. pm mij maar. ik start om 19:45. met een beetje een groep kan je denk ik rond de 30-40 min klaar zijn.

zelf zal ik op Woefwoefwoef gaan als tank... dus nog nodig 1 tank/17 dps en 6 healers. Denk niet dat de raid finder het doet als we een andere compositie hebben.

Lijkt het je wat of heb je guildies dit dit ook wel trekken.. pm mij maar. zorg dat ik rond 19:20 ofzo wel online ben. Heb er een guild event van gemaakt, maar er is vast plaats voor meer dps/healers.

mzzls
Jammer dat Azjol-Nerub niet in dezelfde battlegroup zit, anders was ik graag meegegaan:( Of werkt de raidfinder alleen met mensen van dezelfde realm?

[ Voor 3% gewijzigd door Thysiej op 05-12-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:24
[...]

Ben zelf erg benieuwd naar Ultraxion. Moet qua dps prima haalbaar zijn voor onze groep. Helemaal als de samenstelling een beetje OK is.

Als je op onze resto shaman mee wilt moet je tot zondag wachten Rodie, hij is weer een weekje op bivak… Als de eerste 4 maar redelijk snel neer willen komt het helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
azjol nerub ^^ , das mijn servertje :D

als je keertje raidfinder wilt doen thijs ga je met mij mee , drop me maar whisp op eliana of aion =]

kan ook wel is mee naar DS normal als we iemand missen , voornamelijk een goede dps/healer atm aangezien we 2 raiders hebben ide even afk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:40:
[...]

Lich & Yogg lagen misschien al neer in de eerste week, maar niet door iemand van hier. Nu zie je echter wel her en der verhalen over de laatste encounter hier op het gedeelte. Goed, het doet er eigenlijk niet toe, maar het is toch een vaststelling.
Ja, daar heb je een punt. Het heeft bij ons ook een goede 2 maanden geduurd voor wij Yogg-Saron om hadden liggen, maar dat was gedeeltelijk te wijten aan een grondige reorganisatie van de raid groep. En nu hebben we DS in 2 raid avonden leeg. Maar Ulduar had nog een 'oude' moeilijkheidsgraad, imo. De Hard modes werden daar weliswaar geïntroduceerd, maar waren nog niet strict gescheiden van de normal modes. Yogg+0 heeft toen ook weken geduurd voor hij neer was.

Anub'Rekhan, de eerste echte gescheiden-modus-baas lag bij ons echter in 1 attempt plat. De hard mdoe heeft daarentegen nog weken geduurd. Vergeleken daarmee klopt het dus dat we nu normal DS leegmeppen en ons fijn kunnen storten op, voor ons, de juiste content.

Ik vind het er wel overzichtelijker op geworden. Ondanks dat ik er een hekel aan heb om ze strict te scheiden, kunnen casual guilds zich dus nog fijn een week of wat stukbijten op normal DS, om daarna langzaam aan de hard modes te beginnen. En de hardcore guilds gaan vanaf week 2 al DSHC in. Wat mij betreft hadden dus ook de heroic modes al wel vanaf week 1 beschikbaar mogen zijn. De huidige manier van de content vrijspelen werkt dus gedrag als 25x LFR leegmeppen met je top end guild in de hand. Dat was nooit gebeurd als Method en Paragon nu al met hard modes bezig waren hoor.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Aionicus schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:47:
azjol nerub ^^ , das mijn servertje :D

als je keertje raidfinder wilt doen thijs ga je met mij mee , drop me maar whisp op eliana of aion =]

kan ook wel is mee naar DS normal als we iemand missen , voornamelijk een goede dps/healer atm aangezien we 2 raiders hebben ide even afk zijn.
Bedankt voor de aanbieding, ik sla het aanbod voor de raidspot echter af aangezien ik al twee dagen in de week casual raid (zit in 'Chewondis' met een RL vriend:)) en meestal weinig zin heb om meer te raiden. De Raidfinder lijkt me wel een keer gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
Thysiej schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:56:
[...]

Bedankt voor de aanbieding, ik sla het aanbod voor de raidspot echter af aangezien ik al twee dagen in de week casual raid (zit in 'Chewondis' met een RL vriend:)) en meestal weinig zin heb om meer te raiden. De Raidfinder lijkt me wel een keer gezellig :)
ah chewondis , die guild ken ik wel, ik ben de gm van de covenant atm , al heb ik een lvl 29 alt maar de gm rank gegeven , al die whispers afentoe is om gek van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredfles
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07 17:35
Ben al een tijdje aan het lurken in dit topic. Ik zal ook eens posten.

Sinds TBC wat aan het rotzooien met verschillende characters, maar sinds WotLK een (holy)priest begonnen en daar eigenlijk niet meer vanaf geweken. Ook erg weinig alts, dit vanwege tijdgebrek.

Ik speel op Outland, horde side, nick is médussa.
De patch is wat mij betreft een welkome aanvulling. Geen enkele (fatsoenlijke)guild wil me 'mee' hebben vanwege de 1 à 2 avonden per week dat ik kan raiden. Dus de LFR geeft me de kans om wat sneller in een pug te komen. Nadeel van de LFR is de moeilijkheidsgraad, waar in dit topic al genoeg over gezegd is.
De nieuwe HC's zijn lekker kort om snel doorheen te raggen. Sinds een aantal maanden zit ik zelfs op VP cap.
En de transmo is imo de leukste aanvulling. helaas heb ik veel gear gedissed, dus moet weer ff wat items verzamelen helaas, maar leuk om alle oude raids weer te zien.

Ik weet niet in hoeverre er mensen op outland zitten, maar momenteel zit ik zonder guild, dus mochten er mensen zijn die ook op Outland zitten... en je heb een holy priest nodig. Zonodig als social/casual... pm me maar.

En nu weer aan het werk :-D

[ Voor 1% gewijzigd door fredfles op 05-12-2011 15:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Blistimo schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:54:
[...]
Wat mij betreft hadden dus ook de heroic modes al wel vanaf week 1 beschikbaar mogen zijn. De huidige manier van de content vrijspelen werkt dus gedrag als 25x LFR leegmeppen met je top end guild in de hand. Dat was nooit gebeurd als Method en Paragon nu al met hard modes bezig waren hoor.
De reden dat je dit niet ziet, is omdat er gewoon in de eerste week nog bugs uit gehaald worden, aangezien dat de eerste echte 'stress' test van de meeste encounters zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Mensen die nog wat tips hebben voor Warmaster Blackhorn? Lijkt me een aardige fight in vergelijking met de andere fights die we zover gezien hebben. Hopelijk kunnen we snel starten met Deathwing zeg want die boot is maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiMMieJ schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:20:
Mensen die nog wat tips hebben voor Warmaster Blackhorn? Lijkt me een aardige fight in vergelijking met de andere fights die we zover gezien hebben. Hopelijk kunnen we snel starten met Deathwing zeg want die boot is maar irritant.
Wat wil je weten? Waar gaat het fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Lijkt bij ons in de eerste phase nu fout te gaan. Mensen pakken veel dmg en adds gaan denk niet snel genoeg neer. Ook lijkt het er op dat we teveel dmg pakken op de boot. Moet je teams maken van healers/dpsers welke samen dan dmg incasseren? Neem je je tanks mee in de grote swirls? Tank je de grote adds op een vaste plek aan het einde van de boot waar de sappers landen?

Wij doen nu vooral de adds in midden tanken. En verder is er een beetje freeroaming voor het incasseren van de losse bolts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
TiMMieJ schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:20:
Sappers, sappers, sappers :)

Die dingen halen 20% van je schip hp af, die moet je echt dood hebben, als je een DK heb, laat die het macro'en om ze te deathgrippen.

Daarnaast had ik gewoon op 4 punten op het schip groepjes van 2 mensen staan om vanuit daar snel op elke locatie op het dek die shadow bolts op te vangen met ze 2'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

En de draken laat je die altijd dpsen door ranged en melee focussed op de grote adds? Of doe je adds onboard neerhalen en dan switchen naar de drakes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiMMieJ schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:25:
Lijkt bij ons in de eerste phase nu fout te gaan. Mensen pakken veel dmg en adds gaan denk niet snel genoeg neer. Ook lijkt het er op dat we teveel dmg pakken op de boot. Moet je teams maken van healers/dpsers welke samen dan dmg incasseren? Neem je je tanks mee in de grote swirls? Tank je de grote adds op een vaste plek aan het einde van de boot waar de sappers landen?

Wij doen nu vooral de adds in midden tanken. En verder is er een beetje freeroaming voor het incasseren van de losse bolts.
Wij tanken de Adds vlak bij de deur zodat de DPS makkelijk dmg kan doen en ook de sapper makkelijk kunnen zien. Tank de adds in phase 1 wel van de DPS af, want ze cleaven.
Mellee => op de Grote adds op het schip
Ranged => op de Draken (daarna op de Grote adds)
Als er een Sapper land iedereen vol op de Sapper en zoals aangegeven DK grip hem weg van de poort en slow hem asap.
Verspreid de raid en zorg dat er altijd 2 op die kleine shadowzones, de Grote shadowszones zoveel mensen als mogelijk, Tank ook als hij de add maar van de raid af tankt.

In de 2e Phase moet je tank 2 stacks laten krijgen en dan laten taunten door de andere tank, alleen de tank die tankt zou voor de baas moeten staan want hij cleaved, en tank hem ongeveer in het midden. De rest versprijd zich zoveel als mogelijk, want hij doet een Cone-effect waardoor 1 persoon getarget word en dan wil je niet dat er 10 man weg moeten rennen. Voor de rest is het vooral tank en spank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Gisteren m'n aars voor het eerst eens de LFR ingegooid. Had na een goede 5 minuten al een group, als DPS, welliswaar dat ik op de 3de boss binnen kwam ipv de eerste (binnenkort nog maar eens queuen), maar goed.

Groep was bijkomend van een wipe. Kan gebeuren, eens kijken wat er gebeurt. Al snel merk je dat het een beetje scheef loop op wie de leiding heeft, 4 mensen die door elkaar lopen te krijsen dat welke slimes we moeten mollen, dat ging halverwege niet goed toen ze allemaal twijfelden en we wipeten (is dat een echt woord? o.O) omdat we te laat een slime kozen.

Anyhoo, m'n bek open getrokken (net als zoveel anderen :p), gevraagd om maar 1 persoon te laten schreeuwen en dat als ze twijfelden gewoon een kleur te schreeuwen zodat we iig iets mollen. Dat werkte een stuk beter. Voor de een of andere reden leek het ook alsof iedereen meer gefocussed was, die boss ging met 1 dode neer, welke achteraf AFK bleek te zijn.

Kijken, shammy schouders, rollen ... GET! :D

Toen naar EoE voor nummer 4. Op zich een leuke fight, vrij gimmicky, vooral als je daar rond rent met lightning shizzle om je heen, wat ik als shammy eigenlijk wel gewend ben. Jammer genoeg daar niet in de prijzen gevallen.

Ik merk eigenlijk wel dat het vrij faceroll is. Je kunt als je echt niet weet wat je moet doen goed 'faken' alsof je tactics kent. Ik zelf ben naar bnnen gerend na alleen eens door de dungeon journal te lopen... DBM deed de rest :p

Anyway, moet toch eens meer gaan raiden nu, begint vet hard te kriebelen :D

Het enige wat ik jammer vind van deze patch is dat ik steeds zoveel geld kwijt ben voor transmogging :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dat was bij ons ook de key inderdaad, sappers. Eerste try zonder enige voorbereiding eigenlijk gewoon FFA pakken wat je pakken kan, dus melee op de grote adds en ranged op de vliegertjes, maar toen gingen we vrij snel down. Tweede try met focus op sappers en we kwamen meteen in P2. En ging die ook meteen down :+

Ik moet zeggen dat ik door het gebrek aan voorgekauwde tactics niet echt opgelet heb op wie op welke adds zaten, maar wij hadden inderdaad clubjes van 2 die zoveel mogelijk Swirls pakten, en pakten allemaal de grote, incl. tanks, zodat de melee nog wat te DPSen had. Voor zover ik weet hadden de grote losloop adds de laagste prio. De charge die ze doen is wel vervelend, maar niet enorm dodelijk als je ze weet te ontwijken.

Zodra de boss actief wordt is het zsm draakje down, boss in het midden met de ranged op ongeveer 15yd range. Als je tever weg staat kun je namelijk niet meer uit de shockwave wegkomen, en die overleef je alleen als je full health bent.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

TiMMieJ schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:25:
Lijkt bij ons in de eerste phase nu fout te gaan. Mensen pakken veel dmg en adds gaan denk niet snel genoeg neer. Ook lijkt het er op dat we teveel dmg pakken op de boot. Moet je teams maken van healers/dpsers welke samen dan dmg incasseren?
Heeft weinig zin denk ik. Je kan beter spreiden en zorgen dat iedereen die binnen loopafstand van zo'n swirly staat ernaartoe loopt.
Neem je je tanks mee in de grote swirls?
Alleen als ze dat kunnen doen zonder hun add tegen de raid in te richten in verband met de cleave. Wij doen het dus alleen als het samenvalt met een charge of als de tanks er alleen maar voor achteruit hoeven te lopen. :)
Tank je de grote adds op een vaste plek aan het einde van de boot waar de sappers landen?
Wij doen het aan de kant waar de sapper naartoe loopt zodat melee minder ver hoeft te lopen. Sappers zijn stealthed tot halverwege hun route.
Wij doen nu vooral de adds in midden tanken.
Zou ik niet doen. Door de cleave pakt je DPS ongetwijfeld extra damage.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

De nieuwe 5m dungeons zijn gewoon te gemakkelijk (ook met crap gear).

Zonde, want het zijn erg leuke dungeons die niet te lang duren. ZA/ZG waren na hun release stukken 'lastiger'

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
deadsy33 schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:53:
De nieuwe 5m dungeons zijn gewoon te gemakkelijk (ook met crap gear).

Zonde, want het zijn erg leuke dungeons die niet te lang duren. ZA/ZG waren na hun release stukken 'lastiger'
ZG/ZA was gewoon klote vanuit de optiek van de gemiddelde pugger, zoals ik al vaker heb gezegt, veel spelers zijn gewoon niet goed, en de spelers die wel goed zijn worden terug gehouden en gefrusteerd door de constante wipes, en in de nieuwe instances is dat gewoon veel minder.

Als je uitdagingen zoekt zijn 5 mans daar zowiezo niet de tool voor, dat is om mensen te gearen voor LFR en normal raids, en who knows misschien zelfs een heroic raid boss hier en daar :)

Daarbij gezegt heb ik wel goede hoop voor de Challenge modes in 5.0 met normalised gear, dat kan nog best wel gaaf worden qua uitdaging om het zo snel mogelijk te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:46:
[...]

ZG/ZA was gewoon klote vanuit de optiek van de gemiddelde pugger, zoals ik al vaker heb gezegt, veel spelers zijn gewoon niet goed, en de spelers die wel goed zijn worden terug gehouden en gefrusteerd door de constante wipes, en in de nieuwe instances is dat gewoon veel minder.

Als je uitdagingen zoekt zijn 5 mans daar zowiezo niet de tool voor, dat is om mensen te gearen voor LFR en normal raids, en who knows misschien zelfs een heroic raid boss hier en daar :)

Daarbij gezegt heb ik wel goede hoop voor de Challenge modes in 5.0 met normalised gear, dat kan nog best wel gaaf worden qua uitdaging om het zo snel mogelijk te doen :D
Je kan je ook afvragen waarom er zoveel slechte spelers zijn.
Vroeger wipete ik uren lang op een dungeon baas en dan werden er verschillende tactieken besproken, mensen geholpen en leerde men langzaam aan hoe hun class of de baas werkte.

Door het hele LFG systeem vanuit allerlei servers begint iedereen gelijk te schelden als er iets niet goed gaat omdat ze toch geen reputatie verliezen op hun server. Alles moet nu maar Faceroll zijn om de mensen die slecht zijn blij te houden ipv hen langzaam te laten leren spelen, word alles nu zo simpel gemaakt dat iedere idioot alles kan doen zonder dat ze enig idee hebben wat ze aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Dat probleem hadden wij dus gister, onze mage is nog steeds niet available voor raids, onze lock had sinterklaas viering en we hebben helemaal geen shaman meer in de guild.

Raid dps nodig is 158k met een 2 heal 2 tank setup heb je toch al snel 23k beide tanks 10k.
Prot Pally's kunnen zelfs single tanken, alleen moet hij het goed timen op de fading light debuff.

1 sec op de teller use HW en spam click taunt dan pew pew, mocht het fout gaan en je heb een feral druid dan ben je ook al klaar. Bear Druid kan 90% van de fight in Kitty dps'en en alleen taunten op fading light debuff op je main tank. Bear druid in kitty doen meer dan die 10k dps.

Zelf denk ik aan 1 tank 2 heal met een mainly kitty specced in survival instinct en op de pull beginnen als bear. Wachten tot de Thrall buff en dan Kitty gaan, taunten op Fading Light met Barkskin voor het geval de prot pally net iets lagged om te taunten om 1 melee hit op te vangen in bearform met barkskin soms ook met survival instinct en Pain Supression.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:02:
[...]

Je kan je ook afvragen waarom er zoveel slechte spelers zijn.
Vroeger wipete ik uren lang op een dungeon baas en dan werden er verschillende tactieken besproken, mensen geholpen en leerde men langzaam aan hoe hun class of de baas werkte.

Door het hele LFG systeem vanuit allerlei servers begint iedereen gelijk te schelden als er iets niet goed gaat omdat ze toch geen reputatie verliezen op hun server. Alles moet nu maar Faceroll zijn om de mensen die slecht zijn blij te houden ipv hen langzaam te laten leren spelen, word alles zo simpel gemaakt dat iedere idioot alles kan doen zonder dat ze enig idee hebben wat ze aan het doen zijn.
"dont preach to the choir" :)

Paar pagina's terug kan je al een rant van me vinden daarover, zal er daarom ook geen woorden meer aan vuil maken :D

10x wipen op de eerste pull in UBRS nadat de eerste deur open was [pink tinted glasses mode]*ow the good old days*[/pink tinted glasses mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enige nadeel vind ik dat wowhead de prijzen van die S3 items totaal mis heeft :(.. ben echt een vermogen aan jp's kwijt geweest om dit te halen (converteer jp nar honor en pak wat 378 gear mee)

http://eu.battle.net/wow/...ermoon/Farmernld/advanced

farm me helemaal suf op die nieuwe dungeons om de 2 alts er "toonbaar" bij te laten lopen... alleen nog deze 2 afschuwlijke wapens vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik het volgende kan oplossen?
Heb tijdje geleden een authenticator op mn iPhone geinstalleerd, deze ging kapot en is nu weg voor reparatie. Kan nu dus niet het web formulier invullen, want daar is de authenticator voor nodig. En ik heb een tel. nr van technical support gevonden maar die werkt niet meer -0909 2658769.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:50:
Heb tijdje geleden een authenticator op mn iPhone geinstalleerd, deze ging kapot en is nu weg voor reparatie. Kan nu dus niet het web formulier invullen, want daar is de authenticator voor nodig. En ik heb een tel. nr van technical support gevonden maar die werkt niet meer -0909 2658769.
http://eu.blizzard.com/su...ale=en_GB&articleId=23210

0800-nummer tegenwoordig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
http://www.methodwow.com/...ene-News-LFR-exploit-bans

http://www.wowheadnews.co...ltiple-bans-in-top-guilds

Leuk leesvoer voor op de ochtend :)

Gisteren met me guild 7/8 DS gecleared op de alts, ging erg relaxed alleen de Ultraxxion was even uitzoeken, maar ging ook snel genoeg :)

Misschien vanavond nog ff madness doen, we wipete door een gast die dood ging tijdens jumpen (1 van de 2 heaelrs :s) op de laatste claw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andurin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 15:03
Heerlijk die gear reset die de nieuwe dungeons heeft opgeleverd. Gearwise liep ik gewoon erg achter omdat ik in de laatste paar weken van Firelands nog mee ging raiden. Gisteren kon ik eindelijk laten zien dat ik, met de gear, ook gewoon mee kan doen met de dps lijst :D

De hele avond alleen een deathknight voor me moeten hebben op de dps lijst op Ultraxion. Helaas is deze niet dood gegaan :( We begonnen met een hele mooie try op 3 mil en hebben ons eigenlijk alleen maar verbeterd, tot we om half 9 en 200k geen puf meer hadden... 4 seconden en we hadden hem dood gehad! 4 SECONDEN! >.< Bah, vanavond nog maar eens doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:50:
Is ergens ook een support site voor. Kan je formuliertje invullen en een kopie van je ID-kaart meesturen en dan halen ze em er vanaf. Ik had een keertje nieuwe firmware op m'n telefoon geflashed zonder m'n authenticator van m'n account af te halen. Was allemaal redelijk snel gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
Top guild waarmee wij proberen te concurreren op onze server heeft de LFR exploit gebruikt.
Wij hebben er bewust voor gekozen om dit niet te doen.
Als hun raiding roster nu een 3day ban krijgt kunnen we misschien een kleine voorsprong nemen op ze :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

Maar gisteren ging ik dus met een paladin tank alt naar ZG.

In 1 woord was het gewoon DRAMA. De laatste baas was helemaal rampzalig omdat echt niemand wist wat de tactics waren. Hoe lang is die dungeon nou al uit... :| Nou ben ik best geduldig en wil best wat tactics uitleggen maar als een warrior in pvp gear toch 10x dood gaat omdat hij te belazerd is om in de groene bubble te staan...dan raakt mijn geduld echt op. /kick en hup...de volgende retard in de groep. En zo ging het een half uurtje door. Uiteindelijk was ik het zat en hebben we de boss ge-4-manned omdat de 5e de boss niet kon vinden na 10 minuten.

Nee, dan zijn die HoT dungeons stukken beter te doen. Wellicht komt dat omdat iedereen voor deze HoT dungeons queued maar het is een verschil tussen dag en nacht. De meeste gevechten zijn gewoon tank and spank met af en toe een gimmick.

Overigens heb ik DS alleen gezien in LFR en normal mode (alleen Blackthorn 25m). Gisteren is de guild op een offnight bezig geweest met 25m Spine of Deathwing maar ik zag zojuist dat deze nog niet dood is. Misschien vanavond meer succes.

Woensdag maar weer eens LFR queuen met mijn hunter/mage, hopelijk dropt mijn 2e T13 piece voor mijn hunter.Verder moet ik eens uitzoeken welke BoE bracers het beste zijn om te verkopen op de AH.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:24
Ik heb gister met een aantal guildies de nieuwe dungeons gelopen. Was wel geinig, en mijn priest is nu ook Valor Capped. BoE boots here i come! Die mage moet zo snel mogelijk in de gear zitten. Des te makkelijker is het om om Rodie hard te outdamagen ;)

Was gezellig gisteravond! Heb nu al zin in aankomende woensdag!

Vanavond/ vanmiddag misschien mijn paladin of rogue eens door de nieuwe instances gooien en eventueel een LFR meepakken. Hoe meer VP hoe beter zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ishama
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-02-2022
Na heel wat gelezen te hebben over resto shammy's toch mijn spec een beetje aangepast en wat meer gereforged naar mastery i.p.v. haste. Heeft iemand misschien nog tips voor mij om er nog meer uit te halen. Qua spells die ik gebruik voornamelijk HW en Chain heals als groep stacked staat. UE+riptede+GHW of HW is ook geweldig om te doen.
Healing rain gebruik ik in 5-mans zelden die gebruik ik voornamelijk in de raids.
Linkje: http://eu.battle.net/wow/...ld-legion/Ishama/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ishama schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:48:
Na heel wat gelezen te hebben over resto shammy's toch mijn spec een beetje aangepast en wat meer gereforged naar mastery i.p.v. haste. Heeft iemand misschien nog tips voor mij om er nog meer uit te halen. Qua spells die ik gebruik voornamelijk HW en Chain heals als groep stacked staat. UE+riptede+GHW of HW is ook geweldig om te doen.
Healing rain gebruik ik in 5-mans zelden die gebruik ik voornamelijk in de raids.
Linkje: http://eu.battle.net/wow/...ld-legion/Ishama/advanced
He SSL das mijn oude server :D om heel eerlijk te zijn doe ik eigenlijk een beetje blind op EJ en onze resto shammy zijn advies handhaven.

http://elitistjerks.com/f...iding_4_1_updating_4_3_a/

Vond ik erg intressant om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

is het nou mogelijk om met mensen van tweakers via battlenet id samen een LFR te doen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
hmr schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:10:
is het nou mogelijk om met mensen van tweakers via battlenet id samen een LFR te doen?
Jup, dat is mogelijk. Maar dan moeten wel alle members Horde, danwel Alliance zijn natuurlijk ;-)

[ Voor 14% gewijzigd door Thysiej op 06-12-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

hmr schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:10:
Ja via je RealID kan je een group vormen om LFR te gaan doen, echter heb ik het zelf nog niet uitgeprobeerd maar er stond laatst iets over op mmo.
Q: Does Raid Finder support Real ID friends?
A: With patch 4.3, you can invite Real ID friends to a party and then queue together for the Dragon Soul raid using Raid Finder. You can't, however form a raid with cross-realm Real ID friends before joining the Raid Finder queue. While not currently supported, this is something that we’re interested in implementing in a future update
Dus party maken met RealID friends kan wel maar een Raid niet je zit dus altijd aan het limiet van max 5 friends in LFR, voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

jammer.. had wel leuk geweest om tweaker raid te maken! die nieuwe dungeons zijn zo face roll dat je er niet echt een skilled groupje voor nodig heb :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Oh BTW on a side note,

Paragon, Ensidia en nog een zooitje TOP Guilds hebben een 8-day BAN gekregen voor het exploiten van de LFR :D Ik gok op "Casual Allianced Forces " voor world first HC Deathwing :D

Meeste van de Top guilds zijn namelijk nu dus precies een een raid week gebanned en toevallig de eerste Heroic raid week :D

/cackle

Ik moet hier toch wel erg om grinneken om eerlijk te zijn, die guilds die nu gebanned zijn wisten het zo goed hebben het bewust gedaan en nu lopen ze te jammeren dat ze de eerste week DS HC raiding moeten missen.
An LFR Apology

Submitted by arx on Tue, 06/12/2011 - 05:02
There has been a lot of misinformation going around, so to clear things up, here is a truthful account of what exactly happened with the LFR and what we have to say about it:

The patch hit EU servers on Wednesday. We started off with our 5x Firelands runs to wrap up legendaries and called it a night. For Thursday, we had an elaborate plan to run a personal LFR raid for every main character to get the maximum amount of loot.

As we were doing the first few runs, we noticed an unrealistic amount of tier pieces on some guilds' armory profiles, which we thought was unattainable through normal means. We started looking into it, and found out that you can loot passed gear from bosses, regardless of save status, if you zone out and back into the instance. This did not provide the raid with any extra loot, but it did eliminate a major portion of the RNG that would have been involved in simply doing personal runs for everyone.

We acknowledge that using this unintended behavior, which was quite clearly a bug, to our gain, was wrong. The fact that others were using it as well is no justification for doing it ourselves. We apologize for doing it, and accept whatever consequences follow.
En het eerste Excuse van een guild is er Source

[ Voor 55% gewijzigd door ShadowBumble op 06-12-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
Edit: ahhh. Als iedereen passt kan je alsnog van een baas looten als je eigenlijk al gesaved bent voor die baas.

Terecht als je dan gebanned wordt zeg.

[ Voor 168% gewijzigd door rodie83 op 06-12-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rodie83 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:33:
[...]

Wat viel er te exploiten dan?
Geloof ze iets deden met loot en tiers ?.
Ik zag iemand in 1dag van hun full tier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ze kregen er geen extra loot van inderdaad echter maakte het ze wel instaat om het merendeel van hun mensen al in Full LFR gear te uit te rusten terwijl de rest nog in max HC FL gear liep, wat weer een advantage geeft in de heroic progress runs.

Confirmed Banned Guilds momenteel ( Althans de Main B.net Accounts ):

Paragon, Method, Envy, Ensidia, more to follow.

[ Voor 107% gewijzigd door ShadowBumble op 06-12-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:44
Lang geleden, maar toch maar weer is een post maken ;)

Vanuit ons casual guild was het gister de eerste kans voor de nieuwe DS raid, nadat we donderdag nog even FL hadden gedaan voor de eerste legendary in ons 10 man guildje.
De eerste boss begon meteen goed, stroomstoring in belgie en faalinternet van de MT en een van de DPS.
Met behulp van priestpulls de boss met 7 man geonshot :) Hier begon de ellende duurde 45 minuten voordat de tank en dps naar een andere locatie waren verhuisd, vergeet onze MT zijn authenticator....
Nieuwe tank opgespoord. En door!
Dus door naar de pingpongboss. Na een wijziging (extra healer ballen in melee) in de positionering ging deze snel down, derde try.
Door naar de oozeboss. Oneshot, dus we konden weer doorgaan.
We wipen tussendoor natuurlijk op trash voor Hagara, die daarna natuurlijk werd geonshot.
Bij ultra-erection zoals deze boss bij ons nu al werd genoemd was het klikken voor sommige mensen toch echt een uitdaging. Uiteindelijk ging deze op try 5 neer.
Daarna nog even een FFA pull gedaan op lootship 2.0, dat bleek zonder tactics toch iets lastiger.
Die staat voor vanavond op het programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm.

[ Voor 133% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:35:
Ze kregen er geen extra loot van inderdaad echter maakte het ze wel instaat om het merendeel van hun mensen al in Full LFR gear te uit te rusten terwijl de rest nog in max HC FL gear liep, wat weer een advantage geeft in de heroic progress runs.
Hmm, Ik meende dat LFR gear slechter was dan HC FL. Voor zover ik weet is LFR gear 384 ilvl en HC FL is 391 ilvl. Als ze het dan ergens voor deden moet dit voor de nieuwe Tier 4set bonusses zijn, die zijn namelijk wel heel erg goed, ten minste voor tanks (super raid cooldowns) en de Dps zal ongetwijfeld ook wel iets heel moois hebben voor raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:05:
[...]

Hmm, Ik meende dat LFR gear slechter was dan HC FL. Voor zover ik weet is LFR gear 384 ilvl en HC FL is 391 ilvl. Als ze het dan ergens voor deden moet dit voor de nieuwe Tier 4set bonusses zijn, die zijn namelijk wel heel erg goed, ten minste voor tanks (super raid cooldowns) en de Dps zal ongetwijfeld ook wel iets heel moois hebben voor raids.
Eens hij is ook slechter dan de HC FL loot ( in sommige gevallen ) maar zoals je zelf al aangeeft als jij je tanks en healers al in 4p T13 Bonus mode kan krijgen zonder al te veel moeite wil je dat echt wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:05:
[...]

Cloak, Belt, Trinkets, eventueel boots/bracers voor sommige classes. Kunnen allemaal upgrades zijn. Namelijk geen echte 391 caster dps cloak (dat stomme crit ding van alysrazor) ook geen 391 belt. De nieuwe trinkets zijn behoorlijk goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroX schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:14:
[...]

Cloak, Belt, Trinkets, eventueel boots/bracers voor sommige classes. Kunnen allemaal upgrades zijn. Namelijk geen echte 391 caster dps cloak (dat stomme crit ding van alysrazor) ook geen 391 belt. De nieuwe trinkets zijn behoorlijk goed :)
Hmm, daar had ik nog niet aangedacht :P Ik heb maar op 1 baas wat gewonnen in de normal dus als ik nog tijd over heb na de Firelands raid van vanavond is het misschien wel de moeite waard om er even snel doorheen te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Tsja, je hebt gewoon de mogelijkheid om twee keer per week kans te maken op loot in plaats van 1, dus je bent eigenlijk gek als je het niet doet ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:21:
[...]

Hmm, daar had ik nog niet aangedacht :P Ik heb maar op 1 baas wat gewonnen in de normal dus als ik nog tijd over heb na de Firelands raid van vanavond is het misschien wel de moeite waard om er even snel doorheen te rennen.
Ja, dat is zeker nice hoor, moet je gewoon echt doen. Daarnaast geeft het 250 VP , vanaf woensdag 8 bosses en dus ook 500VP scheelt weer wat saaie heroics.
Met de "exploit" kon je gewoon met masterlooter alles geven aan de ene persoon die niet gelocked was, die op zijn beurt rustig de items weer kon traden met wie hem dan ook maar nodig had. Dus zeker interessant voor al die opties en de 4set bonussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:35
De afgelopen paar dagen heb weer eens wat aan mijn professions gedaan. Mining en jewelcrafting allebei zo'n 100 levels hoger nu. Wel een lege bank nadat ik alle nu voor mij waardeloze ores en gems op de AH heb gezet.

Verder een behoorlijke tijd in de Blackrock Mountain dungeon rondgelopen de afgelopen 2 dagen. Eerste 2x maar braaf achter de guide aangelopen, maar merkte toen dat de 2 dungeons daar hetzelfde startpunt hebben en men altijd naar de upper city ging. Ik had nog wat quests openstaan voor het detention block, dus bij poging 3 daar de groep maar eens naar toe geleid en eindelijk mijn class quests afgemaakt. Voortaan even beter lezen wat de volledige opdracht is... Alleen die dungeon is groot als je overal langs gaat! Ben uiteindelijk maar uit de groep gestapt toen ik het laat genoeg vond. Wel nog een mooi nieuw schild mee kunnen nemen en nog 1 of 2 nuttige gear items, dus dat viel dan weer mee.

Ook eens een bezoekje gebracht aan Darkmoon Island. Ken de oude opzet niet, maar zag er wel grappig uit. Alle gele quests daar gedaan en kreeg zowaar ook profession bonussen.

Binnenkort toch ook maar eens WotLK en Cata installeren. Ik ben level 55, dus zou een Death Knight kunnen doen en zit ook aan de max van First Aid en Cooking zo ongeveer.

Paar vraagjes. Kun je eigenlijk classic raids zoals Molten Core doen zonder in een guild te zitten? Vanaf level 60 zou ik raids kunnen doen, maar ik heb nog geen guild.

En als prot paladin heb ik een hele lijst aan nuttige acties zoals aantal sec. extra defense en zo, die je eigenlijk constant wil spammen zodra de cooldown klaar is. Zijn hier macros voor te maken die bijhouden wanneer er weer 1 uitgevoerd kan worden en dat automatisch doen? Nu gebruik ik die dingen eigenlijk nooit omdat ze niet onder een shortcut zitten en ik dan teveel moet zoeken waar ik op moet klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
IntToStr schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:26:
[...]
Paar vraagjes. Kun je eigenlijk classic raids zoals Molten Core doen zonder in een guild te zitten? Vanaf level 60 zou ik raids kunnen doen, maar ik heb nog geen guild.
Ja, het kan ook zonder guild of je ook een groep gaat vinden zonder in zo'n guild zit is 2de.
Er zijn guild die hun level op 60, 70, 80 houden om zo te raiden op juiste level.
het aantal van dt soort guild die dit nog doen is heel wisselend per server, gewoon opzoek naar zo'n guild en vragen of je mee mag zodra je 60 bent.
Maar dit soort guild nemen meestal niemand mee die 5 levels boven het orginele raid level is.
En als prot paladin heb ik een hele lijst aan nuttige acties zoals aantal sec. extra defense en zo, die je eigenlijk constant wil spammen zodra de cooldown klaar is. Zijn hier macros voor te maken die bijhouden wanneer er weer 1 uitgevoerd kan worden en dat automatisch doen? Nu gebruik ik die dingen eigenlijk nooit omdat ze niet onder een shortcut zitten en ik dan teveel moet zoeken waar ik op moet klikken.
Goede addon om cooldown te managen: OmniCC
Geeft teller waarneer je weer kan gebruiken.

Automatsch, nee helaas dat is eula technisch niet toegestaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 06-12-2011 12:19 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41
Vlak vóór de introductie van patch 4.3 weer verder gegaan in de wondere wereld van Wow.
Inmiddels alweer wat gear kunnen upgraden zodat Zul Gurub toegankelijk is.
Helaas lukt het niet om boven de 7 a 8k dps uit te komen (via recount gemeten).

Ik neem aan dat met onderstaande gear / items toch wel meer uit te halen zou moeten zijn, of is het echt te laag?

http://www.wowhead.com/profile=eu.nagrand.caranten

(PS, heb nog een paar echants niet op orde die probeer ik deze week op orde te krijgen).

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gisteren voor het eerst sinds Cata uitkwam een heroic geheald. Mijn shammy van stal gehaald, even de tijd genomen om te glyphen en daar ging ik. Wel met een guild group gelukkig, al bleek dat achteraf weinig goeds op te leveren. De tank markte niks, de DPS was full melee, dus iedereen had aggro. Na 4 dungeons heb ik mijn skills weer helemaal opgepoetst geloof ik. :+

Vanavond nog even drie dungeons doen op mijn shammy na de raid en dan heb ik vijf chars VP capped. :D
Henkje.doc schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:04:
Vlak vóór de introductie van patch 4.3 weer verder gegaan in de wondere wereld van Wow.
Inmiddels alweer wat gear kunnen upgraden zodat Zul Gurub toegankelijk zijn
Helaas lukt het niet om boven de 7 a 8k dps uit te komen (via recount gemeten).

Ik neem aan dat met onderstaande gear / items toch wel meer uit te halen zou moeten zijn, of is het echt te laag?

http://www.wowhead.com/profile=eu.nagrand.caranten

(PS, heb nog een paar echants niet op orde die probeer ik deze week op orde te krijgen).
Je loopt rond in PvP gear? :? Daar ga je niet veel damage mee doen nee, maar meer dan 8k zou je toch wel moeten kunnen halen. 14k moet zeker haalbaar zijn, ook in die gear.

[ Voor 46% gewijzigd door NMe op 06-12-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik doe eigenlijk alleen maar enhance als shaman, maar misschien dat het eens wat is om weer eens te healen. Heb eigenlijk het grootste gedeelte van WotLK als healer rondgerend, maar wou toch eens wat anders.

Nu smacht ik niet echt om weer te gaan healen, maar aan m'n spellpower gear gezien zou ik het toch misschien maar weer eens moeten proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
detheavn schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:07:
Ik doe eigenlijk alleen maar enhance als shaman, maar misschien dat het eens wat is om weer eens te healen. Heb eigenlijk het grootste gedeelte van WotLK als healer rondgerend, maar wou toch eens wat anders.

Nu smacht ik niet echt om weer te gaan healen, maar aan m'n spellpower gear gezien zou ik het toch misschien maar weer eens moeten proberen :p
Spellpower gear aan en de LFR joinen om items op te pikken.
Laatste keer dat ik er was waren er maar 4 healers aan het healen en er maar 3 het echt snapte.
Mooi moment om weer mee te beginnen. De gemiddelde persoon in de Failfinder merkt toch niet dat je suckt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

TroX schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:09:
[...]

Spellpower gear aan en de LFR joinen om items op te pikken.
Laatste keer dat ik er was waren er maar 4 healers aan het healen en er maar 3 het echt snapte.
Mooi moment om weer mee te beginnen. De gemiddelde persoon in de Failfinder merkt toch niet dat je suckt :P
Moet je wel in de eerste instantie al genoeg gear hebben om de raidfinder in te mogen. Ik ben bij 4.2 opgehouden met mijn alts gearen, dus die mogen allemaal de raid finder niet in ondanks dat ik waarschijnlijk iedereen eruit trek op damage of tanking. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
NMe schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:10:
[...]

Moet je wel in de eerste instantie al genoeg gear hebben om de raidfinder in te mogen. Ik ben bij 4.2 opgehouden met mijn alts gearen, dus die mogen allemaal de raid finder niet in ondanks dat ik waarschijnlijk iedereen eruit trek op damage of tanking. 8)7
BOE's en de nieuwe PVP blue ringen neck en PVP sets in je bags/bank hebben scheelt veel hoor, daarnaast wat dungeons runnen voor gear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Oh aan gear geen gebrek, zijn voornamelijk items uit de nieuwe heroics. Moet zo'n beetje voor gear daar alleen m'n trinket nog van Mannoroth hebben. Nieuwe DBW? :p

Over Mannoroth gesproken. Ik weet niet of iemand van jullie een enahance shammy speelt, maar ik heb op die fight dat Magistrike Arc proct als een malle. Sta daar vaak met 150k+ DPS op m'n skada :p Mijn DK en druid komen ook vrij hoog, maar daar proct die MA bar weinig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:10:
Wat TroX al zei.

Gewoon de AH (of laten craften) af lopen en wat 377 PvP zooi in je bags gooien. En anders eens kijken naar wat 378 BoE's die droppen in de nieuwe HC's, kosten afgelopen weekend ook al niets meer. Van het weekend verveelde ik me dus eerst mijn Priest van 349 ilvl naar 353 geholpen en door de nieuwe HC's gegaan. 4-5 uurtjes later al 372 geared voor LFR 8)7 . Nu vol 378. Dus op naar de volgende alt, Hunter nu maar. Die zat nog in greens :X . Met wat BoE's voor erg weinig en PvP 377 spull klaar voor de nieuwe HC's en zit ook al dicht tegen de 372 aan. Het is nu gewoon erg makkelijk om alts/offspecs te gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Laatst online: 11:23
detheavn schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:20:
Oh aan gear geen gebrek, zijn voornamelijk items uit de nieuwe heroics. Moet zo'n beetje voor gear daar alleen m'n trinket nog van Mannoroth hebben. Nieuwe DBW? :p

Over Mannoroth gesproken. Ik weet niet of iemand van jullie een enahance shammy speelt, maar ik heb op die fight dat Magistrike Arc proct als een malle. Sta daar vaak met 150k+ DPS op m'n skada :p Mijn DK en druid komen ook vrij hoog, maar daar proct die MA bar weinig :|
Moet je maar eens naar je skada kijken, je ghost wolves en searing totem proccen ook Magistrike Arc :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.