Ja, dat zag ik ook al, maar als ik op mijn DK bijvoorbeeld Army en Ghoul pop, dan hebben die dat echt lang niet zoveel_Johannn_ schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:21:
[...]
Moet je maar eens naar je skada kijken, je ghost wolves en searing totem proccen ook Magistrike Arc
detheavn schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:20:
Oh aan gear geen gebrek, zijn voornamelijk items uit de nieuwe heroics. Moet zo'n beetje voor gear daar alleen m'n trinket nog van Mannoroth hebben. Nieuwe DBW?
Over Mannoroth gesproken. Ik weet niet of iemand van jullie een enahance shammy speelt, maar ik heb op die fight dat Magistrike Arc proct als een malle. Sta daar vaak met 150k+ DPS op m'n skadaMijn DK en druid komen ook vrij hoog, maar daar proct die MA bar weinig
Hunter pets proccen het ook, zal vast ook wel zo zijn met Warlocks, (Unholy) DK's en Priest pet_Johannn_ schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:21:
Moet je maar eens naar je skada kijken, je ghost wolves en searing totem proccen ook Magistrike Arc
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Mja, de LFR qualiteit wisselt sterk, maar vooralsnog tref je voornamenlijk spelers die wat raidervaring hebben dus gaat alles over het algemeen wel neer. Het wordt pas dramatisch als de raidmeute flink in de normal gear zit, die komen er dan niet meer 
Op mijn priest heb ik de LFR nu 4/4 gedaan (paladin natuurlijk ook, maar die telt niet
). daar werd de Malygos baas nog met 10/15 man afgemaakt, maar gisteren met mijn undergeared warrior tank was er zowaar maar één dode bij dat gevecht. Trouwens wel kunnen bepalen dat het niet helemaal easymode is. De ooze baas knalde best hard op mijn warrior, en taunten rond 3/4 stacks was echt nodig. Goed cooldown gebruik etc en het was weer goed te doen. Drie wipes later was er een andere healer bij die ook tijdens de oozefase de tank met stacks in de gaten bleef houden, dus toen zowaar ook een kill
. Warrior moet de eerste twee bazen nog doen, dan de dungeons misschien nog een keer zodat er een basis kit klaar ligt, kan hij weer de koelkast in voor als hij een keer bij een alt raid nodig is
.
Horde side LFR met een bak tweakers lijkt me trouwens wel eens een keer grappig
Op mijn priest heb ik de LFR nu 4/4 gedaan (paladin natuurlijk ook, maar die telt niet
We spend our years as a tale that is told
Ik hou het wel op dungeons runnen, heb weinig zin om BoE's en PvP gear te kopen. Ik weet dat je die BoE's niet hoeft te equipen en je ze weer door kunt verkopen als je er klaar mee bent, maar daar heb je niet veel aan als je weet dat de prijzen van die BoE's alleen maar droppen op het moment.TroX schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:12:
[...]
BOE's en de nieuwe PVP blue ringen neck en PVP sets in je bags/bank hebben scheelt veel hoor, daarnaast wat dungeons runnen voor gear
Ondanks dat ik een enchanter én een scribe heb overigens en mats te over heb. Ben meestal te lui om die te loggen
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Tanken op mijn paladin ging prima, misschien scheelt het dat een vriend de tweede tank was, waardoor het taunten iig soepel gingDutchman! schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:38:
Mja, de LFR qualiteit wisselt sterk, maar vooralsnog tref je voornamenlijk spelers die wat raidervaring hebben dus gaat alles over het algemeen wel neer. Het wordt pas dramatisch als de raidmeute flink in de normal gear zit, die komen er dan niet meer
Op mijn priest heb ik de LFR nu 4/4 gedaan (paladin natuurlijk ook, maar die telt niet). daar werd de Malygos baas nog met 10/15 man afgemaakt, maar gisteren met mijn undergeared warrior tank was er zowaar maar één dode bij dat gevecht. Trouwens wel kunnen bepalen dat het niet helemaal easymode is. De ooze baas knalde best hard op mijn warrior, en taunten rond 3/4 stacks was echt nodig. Goed cooldown gebruik etc en het was weer goed te doen. Drie wipes later was er een andere healer bij die ook tijdens de oozefase de tank met stacks in de gaten bleef houden, dus toen zowaar ook een kill
. Warrior moet de eerste twee bazen nog doen, dan de dungeons misschien nog een keer zodat er een basis kit klaar ligt, kan hij weer de koelkast in voor als hij een keer bij een alt raid nodig is
.
Overigens nog een tip over die BOE gear enzo, zorg dat je cloth pvp items regelt voor in je bags en ringen, necks en trinkets. Kan je ze op al je alts gebruiken als je ze niet equipped
Ik dacht dat items class viable moesten zijn, dus plate voor pala en leather voor druids of zo, maar dat is dus niet het geval?TroX schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:59:
[...]
Overigens nog een tip over die BOE gear enzo, zorg dat je cloth pvp items regelt voor in je bags en ringen, necks en trinkets. Kan je ze op al je alts gebruiken als je ze niet equipped
Weer iets nieuws geleerd vandaag
Ja het gaat om het itemlevel van het item dat jij hebt voor het slot, als je het kan gebruiken.detheavn schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:01:
[...]
Ik dacht dat items class viable moesten zijn, dus plate voor pala en leather voor druids of zo, maar dat is dus niet het geval?
Weer iets nieuws geleerd vandaag
Dus plateusers hebben het makkelijk
Moesten de items ook niet bound zijn om mee te tellen?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Nee_Peter2_ schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:22:
Moesten de items ook niet bound zijn om mee te tellen?
Je hebt sinds 4.3 wel equipped ilvl en uhm ilvl ;p
Welke nou wordt gebruikt weet ik niet zeker ? Waarschijnlijk de normale ilvl oftewel hetgene wat ook in je bags zit ook al gebruik je het niet?
Welke nou wordt gebruikt weet ik niet zeker ? Waarschijnlijk de normale ilvl oftewel hetgene wat ook in je bags zit ook al gebruik je het niet?
Verwijderd
ilvl en niet equiped.sjaak88 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:06:
Je hebt sinds 4.3 wel equipped ilvl en uhm ilvl ;p
Verwijderd
haha.. zo dan die gasten zijn dan best genaaid.. 8 dagen dat is dus geen gear voor een hele week.. misschien dat het voor paragon nog te doen is, maar die andere guilds lagen bij FL heel dicht bij elkaar (binnen 1 week d8 ik).. denk dat blizz ze behoorlijk hard pakt met deze actie.
wel komisch dat dit mij zelf ook een handige truck leek, maar gelukkig werd ik hier gewaarschuwd
Net nog even de laatste 2 bosses in LFR afgemaakt op mijn pala als dps.. ging allemaal best wel smooth. leek ook wel dat de mensen de gevecht beter beginnen te begrijpen. helaas niets gewonnen, maar morgen ga ik keihard vp's farmen op mijn alts en denk dat mijn main er zo 3 nieuwe 397 bij zal hebben
ben erg benieuwd hoe de progress op HC van vele hier zal verlopen.. lol die ping pong boss op HC zal wel echt brute shit zijn in die burn phase.. zelf ff kijken of ik met de pro slackers bosses 5/6/7 en misschien 8 de komende week kan killen.
Eindelijk, na zoveel tijd en eindeloze wipes, de Lich King neer en The Kingslayer title binnen.
Op level 85, dat wel. Maar kan me niet schelen wat iedereen denkt, ik ben best trots op onze very casual guild.
Met zijn achtjes de klus geklaard, in totaal in 3 weken. Vanavond hadden we alleen Lich King op programma. Na 3 oefenpogingen om iedereen scherp te krijgen was de 4e raak.
Had best wel chills bij het bekijken van de video
Op level 85, dat wel. Maar kan me niet schelen wat iedereen denkt, ik ben best trots op onze very casual guild.
Met zijn achtjes de klus geklaard, in totaal in 3 weken. Vanavond hadden we alleen Lich King op programma. Na 3 oefenpogingen om iedereen scherp te krijgen was de 4e raak.
Vanavond weer 3 dungeons gedaan want ik was te laat voor mijn raid. Gelukkig kon mijn team zonder mij ook vooruit, 6/8 inmiddels. Niet slecht gezien hoe casual we zijn.
Anyway, 5 character met 1000 VP deze week, volgende week nog eens herhalen en dan kan ik BoE boots én bracers kopen voor mijn main via een stel alts en vervolgens een BoP item op mijn main zelf. Blijven er twee sets bracers over om te verkopen.
gzuashy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:27:
Eindelijk, na zoveel tijd en eindeloze wipes, de Lich King neer en The Kingslayer title binnen.

Leuk dat mensen nog veel plezier kunnen halen uit oude content

Heb er 4 kunnen doen uit eindelijk, gisteren maw of madness met alts duurde iets langer als verwacht, en daarna nog even een uurtje FL ingedoken om cinders te farmen, maarja 4 bosses down toch nogNMe schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:39:
Vanavond weer 3 dungeons gedaan want ik was te laat voor mijn raid. Gelukkig kon mijn team zonder mij ook vooruit, 6/8 inmiddels. Niet slecht gezien hoe casual we zijn.Anyway, 5 character met 1000 VP deze week, volgende week nog eens herhalen en dan kan ik BoE boots én bracers kopen voor mijn main via een stel alts en vervolgens een BoP item op mijn main zelf. Blijven er twee sets bracers over om te verkopen.
Helaas dus geen tijd om me mage of priest naar 1000 valor te krijgen.
Mijn mage was al capped, net als de priest. Dus heb ik mijn tankadin maar eens van stal gehaald…
Uiteindelijk hebben we in één keer alle 3 de nieuwe heroics afgerond. Ik was best wel Lucky. Een paar offspec holy items geloot, maar vooral ook de tank mainhand, het schild en de trinket! 450 VP in de pocket en een hoop lol gehad op ventrilo, prima besteding van mijn tijd dus!
Vanavond raid – nu al zin in!
@ Lichking kill: Gratzies!
Uiteindelijk hebben we in één keer alle 3 de nieuwe heroics afgerond. Ik was best wel Lucky. Een paar offspec holy items geloot, maar vooral ook de tank mainhand, het schild en de trinket! 450 VP in de pocket en een hoop lol gehad op ventrilo, prima besteding van mijn tijd dus!
Vanavond raid – nu al zin in!
@ Lichking kill: Gratzies!
NOES!! Patch notes stond dat pets geen Magistrike Arc meer proccen ... Dan haal ik de 158K DPS op Mannoroth niet meer
Gisteren voor het eerst met mijn holy priest eens LFR ingegaan.
Ik begon bij de ene laatste baas, of teminste de big blob baas.
Het was wel simpel zeg! Maar waar ik mij bij verbaasde was hoe veel resto druids wel niet healen 0o
boven de 20k hps en Wildgrowth is bijna 50% healing ervan.
Alle andere healer classes zaten veel lager, ik stond dan wel verreweg 3de plek maar de druids deden het dus ff nog een stap beter.
Ik weet dat ik goed kan healen ook al heb ik nog maar 374ilvl.
Ook het loot systeem is maar meh zeg.
Droppen 3x cloth items en stuk of 10 man rolled per cloth. Wat dan helemaal bizar is, is dat 1 mage gewoon 2 stukken cloth wint en ook nog eens een ring =/
1 loot stuk per boss dacht ik? Grote loterij dus dat LFR en eigenlijk alleen voor de VP leuk om te doen...
Laatste boss op de malygos platform stond ik net onder de druid met healing done.
Als je dan gaat vergelijken hoe de healing is verdeeld bij de druid en bij mij, dan lijkt een resto druid wel simpel zeg.
Uiteraad weer wildgrowth in de 3x% en rejuv....
Kijk je naar een priest zie je dat je top healing in de 1x% zit.
Maar ik klaag niet, ik ben ontzettend blij hoe holy atm is, heel leuk om mee te healen =)
Vraag me alleen af of het echt zo simpel met druids is en of dat uberhaupt wel leuk healen is als je bv holy priest hebt gespeeld?
Het was wel simpel zeg! Maar waar ik mij bij verbaasde was hoe veel resto druids wel niet healen 0o
Alle andere healer classes zaten veel lager, ik stond dan wel verreweg 3de plek maar de druids deden het dus ff nog een stap beter.
Droppen 3x cloth items en stuk of 10 man rolled per cloth. Wat dan helemaal bizar is, is dat 1 mage gewoon 2 stukken cloth wint en ook nog eens een ring =/
1 loot stuk per boss dacht ik? Grote loterij dus dat LFR en eigenlijk alleen voor de VP leuk om te doen...
Laatste boss op de malygos platform stond ik net onder de druid met healing done.
Als je dan gaat vergelijken hoe de healing is verdeeld bij de druid en bij mij, dan lijkt een resto druid wel simpel zeg.
Maar ik klaag niet, ik ben ontzettend blij hoe holy atm is, heel leuk om mee te healen =)
Vraag me alleen af of het echt zo simpel met druids is en of dat uberhaupt wel leuk healen is als je bv holy priest hebt gespeeld?
Verwijderd
Vraagje. Waar kun je overal vendors vinden die Valor Points en Justice Points aanvaarden. Kan ik met deze valor points en justice points ook wapens kopen (gun, staff,....) voor een hunter?
Healen als druid is wel leuk hoorsjaak88 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:30:
Gisteren voor het eerst met mijn holy priest eens LFR ingegaan.
Ik moet trouwens wel zeggen dat een goede discpriest niet onderdoet voor resto in 10 mans. Prayer of Healing is erg sterk, vooral omdat het ook nog eens geen cd heeft.
Lekker, wij zijn gisteren uiteindelijk op 7/8 blijven steken.NMe schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:39:
Vanavond weer 3 dungeons gedaan want ik was te laat voor mijn raid. Gelukkig kon mijn team zonder mij ook vooruit, 6/8 inmiddels. Niet slecht gezien hoe casual we zijn.Anyway, 5 character met 1000 VP deze week, volgende week nog eens herhalen en dan kan ik BoE boots én bracers kopen voor mijn main via een stel alts en vervolgens een BoP item op mijn main zelf. Blijven er twee sets bracers over om te verkopen.
Ik weet niet wat het is, maar de dps is bij ons ook erg casual guildje echt laag de laatste tijd.
Vooral bij spine liepen we tegen een dps probleem aan op de burning tendril, tot onze mage arcane ging voor de burst
Daarvoor hadden we moeite met het vinden van de juiste dpsverdeling voor lootship 2.0 en bleek toch wat lastiger.
Helaas geen echte try kunnen doen op madness.
Denk dat volgende reset alles een stuk vlotter gaat en we ook tijd hebben op madness.
Helaas geen heroics volgende reset, maar dat komt dan een weekje later wel
De VP vendors Faldren Tillsdale (Ally) / Jamus'Vaz (Horde)Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:31:
Vraagje. Waar kun je overal vendors vinden die Valor Points en Justice Points aanvaarden. Kan ik met deze valor points en justice points ook wapens kopen (gun, staff,....) voor een hunter?
en JP vendors staan er in de buurt
En nee wapens zijn cata niet te koop voor JP of VP (tenzij je PVP item koopt)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ik ben van plan om vanavond maar weer eens op mijn mage te gaan spelen. Iemand die enig idee heeft of Fire nu daadwerkelijk beter is dan Arcane? Of dat het in iedergeval goed in de buurt komt? Ik vind zelf Fire vele malen leuker spelen dan arcane namelijk, maar als de spec nog steeds niet echt viable is heeft het wat mij betreft weinig zin:(
Ik zat even op EJ te kijken en daar kon ik het niet echt vinden. Ik vind het een beetje zonde als ik al mijn gear nu reforge en opnieuw enchant om er vervolgens achter te komen dat ik flink minder dps doe.
Als ik het goed heb is de damage van living bomb toegenomen toch? Betekend dat dan ook dat ik beter die glyph kan nemen dan de pyroblast? Of is het voor de ignites nog steeds beter om die glyph te behouden?
Ik zat even op EJ te kijken en daar kon ik het niet echt vinden. Ik vind het een beetje zonde als ik al mijn gear nu reforge en opnieuw enchant om er vervolgens achter te komen dat ik flink minder dps doe.
Als ik het goed heb is de damage van living bomb toegenomen toch? Betekend dat dan ook dat ik beter die glyph kan nemen dan de pyroblast? Of is het voor de ignites nog steeds beter om die glyph te behouden?
fire geeft prima damage hoor! Mij hoor je niet klagen...
Het is hoogstens een beetje wennen ten opzichte van arcane. Procs in de gaten houden en minder manamanagement.
Het is hoogstens een beetje wennen ten opzichte van arcane. Procs in de gaten houden en minder manamanagement.
Lijkt mij heerlijk:) Dan nog een vraagje;) Als je hitcapped bent, reforge je dan alles naar haste of alles naar crit? Of doe je een tussenweg?hulkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:49:
fire geeft prima damage hoor! Mij hoor je niet klagen...
Als je reforgelite gebruikt met standaard instellingen dan gaat hij vooral voor crit. Maar volgens de theorycrafters moet je hetvolgende doen:
1. Hit cappen
2. Haste tot je met je raidbuffs op de 25% haste komt voor een extra tick combustion (2050 rating waarschijnlijk)
3. Crit stacken
4. Mastery is de zwakste secondary stat voor fire
Ik moet zelf nog even zorgen dat mijn mage die haste cap haalt, heb op dit moment alles nog volgens reforgelite ingedeeld. Simulationcraft is natuurlijk het meest precies, maargoed. Dat is voor mij op dit moment nog even een brug te ver.
1. Hit cappen
2. Haste tot je met je raidbuffs op de 25% haste komt voor een extra tick combustion (2050 rating waarschijnlijk)
3. Crit stacken
4. Mastery is de zwakste secondary stat voor fire
Ik moet zelf nog even zorgen dat mijn mage die haste cap haalt, heb op dit moment alles nog volgens reforgelite ingedeeld. Simulationcraft is natuurlijk het meest precies, maargoed. Dat is voor mij op dit moment nog even een brug te ver.
Verwijderd
mogguh.. zo ik check even wow. progress.com en de top us zit al op 4/8... dat gaat snel.
ben lekker vrij dus kan full speed vp's farmen.. eens kijken hoe snel dat kan. focus mij alleen op de nieuwe dungeons omdat hier voor mijn 2 alt tanks ook nog wel wat te halen valt (dat schild/trinket dropt gewoon niet
.. pff lijkt FL wel
)
en dan vanavond die raid finder.... ja ik ruik een 397 cloak/relic/boots en misschien ook wrist
.. gearen is denk ik nog nooit zo simpel geweest als nu.
nu ff wachtenh tot de servers up zijn... gogo slackers bij blizzard mijn koffie is op.. wil vp's farmen
ben lekker vrij dus kan full speed vp's farmen.. eens kijken hoe snel dat kan. focus mij alleen op de nieuwe dungeons omdat hier voor mijn 2 alt tanks ook nog wel wat te halen valt (dat schild/trinket dropt gewoon niet
en dan vanavond die raid finder.... ja ik ruik een 397 cloak/relic/boots en misschien ook wrist
nu ff wachtenh tot de servers up zijn... gogo slackers bij blizzard mijn koffie is op.. wil vp's farmen
die 1000 vp's heb je al snel weinig aan te farmenVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:01:
mogguh.. zo ik check even wow. progress.com en de top us zit al op 4/8... dat gaat snel.
ben lekker vrij dus kan full speed vp's farmen.. eens kijken hoe snel dat kan. focus mij alleen op de nieuwe dungeons omdat hier voor mijn 2 alt tanks ook nog wel wat te halen valt (dat schild/trinket dropt gewoon niet.. pff lijkt FL wel
)
en dan vanavond die raid finder.... ja ik ruik een 397 cloak/relic/boots en misschien ook wrist.. gearen is denk ik nog nooit zo simpel geweest als nu.
Vanavond DS 25m!
Is kijken hoe de heroics zijn
Is kijken hoe de heroics zijn
Als je me nou vanavond ff poked rond een uur of 8 kan je mee met onze LFRVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:01:
ben lekker vrij dus kan full speed vp's farmen.. eens kijken hoe snel dat kan. focus mij alleen op de nieuwe dungeons omdat hier voor mijn 2 alt tanks ook nog wel wat te halen valt (dat schild/trinket dropt gewoon niet.. pff lijkt FL wel
)
en dan vanavond die raid finder.... ja ik ruik een 397 cloak/relic/boots en misschien ook wrist.. gearen is denk ik nog nooit zo simpel geweest als nu.
Ik ga met groepje van mensen naar de LFR
Verwijderd
Gisteren Madness gedaan op http://eu.battle.net/wow/.../grim-batol/Plocks/simple
Toch wel een uitdaging met 376 ilvl
en solo tanken
Maarja..hadden nog 3 mains en een friend die de achievement/gear nodig hadden ;c Ze waren al bezig met een DK tank maar healers gingen gewoon OOM omdat ze gewoon nog steeds zoveel damage krijgen blijkbaar.
Toch wel een uitdaging met 376 ilvl

Maarja..hadden nog 3 mains en een friend die de achievement/gear nodig hadden ;c Ze waren al bezig met een DK tank maar healers gingen gewoon OOM omdat ze gewoon nog steeds zoveel damage krijgen blijkbaar.
Bij mij zijn het mijn feral druid (main), prot pally, fire mage, BM hunter en resto shammy geworden. Vooral die laatste was even spannend want ik heb sinds ICC niet meer geheald.Terence(x) schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:04:
[...]
Heb er 4 kunnen doen uit eindelijk, gisteren maw of madness met alts duurde iets langer als verwacht, en daarna nog even een uurtje FL ingedoken om cinders te farmen, maarja 4 bosses down toch nog
Helaas dus geen tijd om me mage of priest naar 1000 valor te krijgen.
Ach in LFR als je mijn healing bekijkt dan is het voornamelijk de melee die mijn heals krijg, heel LFR is als healer zijnde niet veel aan want echt healen is er niet bij.sjaak88 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:30:
Ik Holy Fire en Smite gewoon want anders heb ik niets te doen als disc priest, kan wel PoH gaan spammen maar dat heeft geen nut want het is overheal to the max. Dan maar DPS'en en als nodig is een Gheal/PoH tussendoor met Barrie op AoE damage.
Nu met wat nerfs verwacht ik weinig anders
Smite wel gaan die fights nog sneller.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ik had afgelopen week in LFR anders wel wat communicatie met onze tank nodig gehad op Yor'Sahj. Maar dat kwam meer doordat we die aan het 1-tanken waren en hij met 9 stacks debuff ook tijdens de Ooze-DPS phase wat aandacht nodig had 
Ik denk dat juist in LFR het als healer een interessante ervaring of uitdaging kan opleveren. Je zult op veel meer dingen moeten reageren dan je in een vaste groep gewend bent, waar uiteindelijk toch een soort van healing verdeling ontstaat. Tenzij je LFR-groep natuurlijk louter uit pro raiders bestaat. Dan is er waarschijnlijk weinig aan ja
Ik denk dat juist in LFR het als healer een interessante ervaring of uitdaging kan opleveren. Je zult op veel meer dingen moeten reageren dan je in een vaste groep gewend bent, waar uiteindelijk toch een soort van healing verdeling ontstaat. Tenzij je LFR-groep natuurlijk louter uit pro raiders bestaat. Dan is er waarschijnlijk weinig aan ja
Vanavond maar is kijken of we de 1e 6 kunnen killen.
Heb er zin in !
Heb er zin in !
Had me :NMe schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:35:
[...]
Bij mij zijn het mijn feral druid (main), prot pally, fire mage, BM hunter en resto shammy geworden. Vooral die laatste was even spannend want ik heb sinds ICC niet meer geheald.
Prot warrior - main
Feral tank druid - main alt
Holy pala - alt
Rogue - alt
De warrior en druid heb ik door raiden gecapped, en holy pala voor de helft door raids, dus ging wel snel.
Gelukkig niet al te veel heroics hoeven doen (wil ze echt nog niet kapot grinden)
Vanavond dus ff LFR doen, en dan morgen begint het echte werk, heroic bosses \0/
Ja deden wij ook one tanking, de LFR tanks bestond beide uit eigen guildBlistimo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:47:
Ik had afgelopen week in LFR anders wel wat communicatie met onze tank nodig gehad op Yor'Sahj. Maar dat kwam meer doordat we die aan het 1-tanken waren en hij met 9 stacks debuff ook tijdens de Ooze-DPS phase wat aandacht nodig had
Dacht dat dit gewoon een 1 tank fight was want op 10man normal deden wij ook single tanking, ff serieus is het een 2tank fight ?
Dacht dat ik deze fight goed doorgelezen had lol
Ach zo moeilijk was het ook niet deze fight.
Hoop vanavond snel door deze bosses te komen en vanavond 1 tank 2 heal ultraxion proberen om zo de DPS race te winnen. Onze resto druid een speciale kitty spec laten aanmeten, beginnen in bear vorm (thrall buff) en alleen op fading light van de tank af taunten incase deze net 1 sec te vroeg op IW knopje druk en de melee niet ge-oneshot word.
Je kan je debuff in principe droppen tijdens de ooze phase, maar in LFR leek die lang op zich laten wachten vandaar de negen stacks. Misschien boss HP based? Op onze normal kill leek ik niet boven de vier oid uit tekomen waarna er weer een ooze tevoorschijn kwam en hadden we het net zo goed kunnen one-tanken...
We spend our years as a tale that is told
Kan, we hebben een pally tank wellicht dat hij uit de debuff bubbled 
We lieten onze druid bij hem op normal ik hf/smite de ooze holy pally spot heal de wat laag in health zittende spelers en melee de ooze voor dat de AoE fest begon.
Maar de debuff was nou niet echt bedreigend als single tank.
Zal je zien dat het een lucky shot was (was de 2de try een kill) en dat we vanavond wel problemen hebben.
Ik gebruik namelijk pain suppresion op tank als we Yellow hebben, de tank gebruikt geen CD's op yellow dat doet hij bij Paarse en Blauw tergelijk (paars en blauw is nauwlijks damage dus mooie regen mana combi).
We lieten onze druid bij hem op normal ik hf/smite de ooze holy pally spot heal de wat laag in health zittende spelers en melee de ooze voor dat de AoE fest begon.
Maar de debuff was nou niet echt bedreigend als single tank.
Zal je zien dat het een lucky shot was (was de 2de try een kill) en dat we vanavond wel problemen hebben.
Ik gebruik namelijk pain suppresion op tank als we Yellow hebben, de tank gebruikt geen CD's op yellow dat doet hij bij Paarse en Blauw tergelijk (paars en blauw is nauwlijks damage dus mooie regen mana combi).
Mijn main is een Enh Shaman. Eerste keer daar zat ik op 90k. Met gearups zit ik nu op 130k aan het einde van het gevecht. Zo leukdetheavn schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:20:
Oh aan gear geen gebrek, zijn voornamelijk items uit de nieuwe heroics. Moet zo'n beetje voor gear daar alleen m'n trinket nog van Mannoroth hebben. Nieuwe DBW?
Over Mannoroth gesproken. Ik weet niet of iemand van jullie een enahance shammy speelt, maar ik heb op die fight dat Magistrike Arc proct als een malle. Sta daar vaak met 150k+ DPS op m'n skadaMijn DK en druid komen ook vrij hoog, maar daar proct die MA bar weinig
Ja, volgens fixes op MMO champ zou dat niet meer het geval moeten zijn
Is jammer, vond het leuk om constant m'n DPS te zien groeien. Max tot nu toe op die fight was 158k of zo
Het is een rare fight. Als je op Mannoroth wiped dan kun je gewoon weer naar binnen lopen en weer door gaan. Op het eind, als je als halve warlock de adds om zeep helpt en ondertussen blijft hakken op de boss gaat je dps skyhigh. Ik zat op 175k (tussendoor reset van recount vanwege wipe) Geen ranged die me dan nog bij houdt.
Er zitten rare glitches in de loot bij die boss. Ik had een roll gewonnen maar kreeg het item niet, terwijl ik de chest opende. GM kon niets terugvinden in de logs. Een van de dps was uit de groep gestapt maar deed nog gewoon mee in de loot rolls. Uiteindelijk verliep de loot timer en kwam er een pass vanaf zijn kant.
En in End of time ook iets raars meegemaakt.
- Tank boots droppen,
- Ik vraag of ik mag needen voor offspec, tank zegt "NOOOO!!"
- Ik pass
- Tank teleport naar volgende dungeon (Quest complete)
- Kan hij niet meer needen voor de loot
- Loot timer verloopt en hij krijgt een automatische pass
- Disenchant roll, huppelkutje ontvangen mealstrom crystal
- Ik en tank, FUUUUUUUU**
Er zitten rare glitches in de loot bij die boss. Ik had een roll gewonnen maar kreeg het item niet, terwijl ik de chest opende. GM kon niets terugvinden in de logs. Een van de dps was uit de groep gestapt maar deed nog gewoon mee in de loot rolls. Uiteindelijk verliep de loot timer en kwam er een pass vanaf zijn kant.
- Tank boots droppen,
- Ik pass
http://hawvie.deviantart.com/
Zo wat grappigs gebeurd.. De souldrinker is BiS voor dual wielding frost dk's maar in LFR krijgen de tanks een +100 roll de dps niet.. En ja hoor wat gebeurd er.. er dropt 2x souldrinker.. Warrior tank en Pala tank rollen beide en nog wat dps waaronder ik.. de Pala wint beide souldrinkers.. Na de loot leaved de warrior en nog wat dps.. en ik blijf als enigste over dus vraag heel lief aan de pala of hij misschien 1 souldrinker wilt geven aan mij.. en tadaa.. ik ben 1 souldrinker rijker voor mijn dps spec
Ben nu dus 2x tier rijker voor mijn tank spec en een leuke OH voor dps omdat ik morchok al heb van de normal raid..
Als hij leaved wanneer de items in beeld komen, en niet gerolled heeft, ja dan moet je wachten op z'n pass, maar dat is volgens mij al een eeuwigheid zo. Moeten ze idd eens wat aan doenHawVer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:17:
Een van de dps was uit de groep gestapt maar deed nog gewoon mee in de loot rolls. Uiteindelijk verliep de loot timer en kwam er een pass vanaf zijn kant.
Zo haalde ik altijd de timed ZA items op als iedereen de run uit was. Niemand lootte die shit nog
Een goede DK tank krijgt niet meer damage.. zelfs minder damage dan een block tank op sommige fights als hij weet hoe hij moet spelen.. Op HC's is dat soms wat anders.. Maar doordat deze keer in DS raid veel magic damage erbij zit is een DK tank best goed te doen.. vooral met de buffs deze patch..Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:30:
Ze waren al bezig met een DK tank maar healers gingen gewoon OOM omdat ze gewoon nog steeds zoveel damage krijgen blijkbaar.
Probleem met DK tanks vind ik als healer zijnde nog altijd het "moeten vertrouwen op die selfheal". Het is waar dat je hier een goede van een matige DK tank kan onderscheiden, maar uiteindelijk moeten ze t.o.v. een warrior of paladin toch die meer spiky damage income compenseren met selfheals. Ik kan er als healer wel continue vanuit gaan dat wanneer hij een grote klap krijgt, ik rustig door kan healen met mn cheap heal. Maar doet/kan hij die selfheal even niet doen en ik cast alleen die kleine heal, dan ligt ie bij de volgende hit gewoon op de grond. Dus cast je voor de zekerheid vaker toch die grote/snelle/dure heal, met het risico dat het niet nodig was. Cast cancellen en opnieuw de cheap heal casten kan, maar ten tijden van veel incoming raiddmg is dat geen optie.bechown schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:39:
[...]
Een goede DK tank krijgt niet meer damage.. zelfs minder damage dan een block tank op sommige fights als hij weet hoe hij moet spelen..
Nu moet ik toegeven dat het sinds de armor buff iets beter is geworden, maar ik bij een vrije keuze qua tanks heb ik toch nog altijd het liefst een paladin punchbag
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Om die reden vraag ik het tegenwoordig niet meer maar need ik als ik iets nodig heb, als ik zie dat de tank geneed heeft maar ik gewonnen heeft krijgt hij van mij gewoon de item.HawVer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:17:
Het is een rare fight. Als je op Mannoroth wiped dan kun je gewoon weer naar binnen lopen en weer door gaan. Op het eind, als je als halve warlock de adds om zeep helpt en ondertussen blijft hakken op de boss gaat je dps skyhigh. Ik zat op 175k (tussendoor reset van recount vanwege wipe) Geen ranged die me dan nog bij houdt.
- Tank boots droppen,
- Ik pass
Iedereen greed namelijk op alle loot, en ik kan die loot toch echt gebruiken, ook al is het offspec. Ik geeft het echter wel ff in het begin aan bij de tank om problemen te voorkomen
damn, nu zelfs al 5/8 op 10man, geen idee wat er exact anders is aan ultraxion, maar ik ben benieuwd hoe ze die dps requirements gehaald hebben. Ik vond ze al redelijk straf op normal.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:01:
)
Verveelde me een beetje laat op de middag en weinig zin om iets te doen dus maar eens een paar grafieken gemaakt van de Guild progression history
De grafiek voor WoTLK heb ik op 2000 gecapped (dus alles hoger dan 2000 is een volle balk)
Die voor Cata op 17000 aangezien we laat begonnen op normal modes
http://www.terence.nl/progress_wotlk_graph.jpg
http://www.terence.nl/progress_cata_graph.jpg
Is wel grappig om te zien hoe verdomd goed wij het deden in WoTLK
De grafiek voor WoTLK heb ik op 2000 gecapped (dus alles hoger dan 2000 is een volle balk)
Die voor Cata op 17000 aangezien we laat begonnen op normal modes
http://www.terence.nl/progress_wotlk_graph.jpg
http://www.terence.nl/progress_cata_graph.jpg
Is wel grappig om te zien hoe verdomd goed wij het deden in WoTLK
Hoe vind je een goede guild? Ik kan binnenkort de classic raids gaan doen lijkt me, maar zonder guild gaat dat niets worden. Heel veel spelers in een guild zullen ook level 85 zijn lijkt me, dus dan heb ik er niet veel aan voorlopig.
Iemand misschien nog tips voor Steamwheedle Cartel?
Iemand misschien nog tips voor Steamwheedle Cartel?
http://eu.battle.net/wow/en/forum/941556/
of Guild (J) en daar aangeven wat je zoekt daarna kun je meeste guild ook bekijken
of Guild (J) en daar aangeven wat je zoekt daarna kun je meeste guild ook bekijken
Verwijderd
Hoi man.. is een goed plan.. ik heb er wel een guild event van gemaakt bij dragon world en er hebben zich wel wat gasten ingeschreven.. die moeten dan ook wel mee kunnen.. anders laat ik ze een beetje zittenTerence(x) schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:23:
[...]
Als je me nou vanavond ff poked rond een uur of 8 kan je mee met onze LFR
Ik ga met groepje van mensen naar de LFR
Heb begrepen dat we nu de laatste 4 ook kunnen slopen... zelf heb ik mij vandaag bezig gehouden met die dungeons.. en mijn doelen zijn gehaald
http://eu.battle.net/wow/...oon/Woefwoefwoef/advanced
laten we ff kijken straks voor wat epic rambammen
Is er een addon die de health van alle mobs bij jou in de buurt laat zien in een lijst? Dus eigenlijk de lijst van alle mobs waar jij en/of jou groep aggro van heeft.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
http://www.curse.com/addons/wow/tidy-platespingkiller schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:36:
Is er een addon die de health van alle mobs bij jou in de buurt laat zien in een lijst? Dus eigenlijk de lijst van alle mobs waar jij en/of jou groep aggro van heeft.
of is 'v' (standaard nameplates) genoeg
[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 07-12-2011 19:46 ]
Dat had ik gister ook... Souldrinker dropt en gaat vervolgens naar de meest zuigende tank everbechown schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:27:
Zo wat grappigs gebeurd.. De souldrinker is BiS voor dual wielding frost dk's maar in LFR krijgen de tanks een +100 roll de dps niet.. En ja hoor wat gebeurd er.. er dropt 2x souldrinker.. Warrior tank en Pala tank rollen beide en nog wat dps waaronder ik.. de Pala wint beide souldrinkers.. Na de loot leaved de warrior en nog wat dps.. en ik blijf als enigste over dus vraag heel lief aan de pala of hij misschien 1 souldrinker wilt geven aan mij.. en tadaa.. ik ben 1 souldrinker rijker voor mijn dps spec![]()
Ben nu dus 2x tier rijker voor mijn tank spec en een leuke OH voor dps omdat ik morchok al heb van de normal raid..

Gister even de LFR gedaan op mijn warrior en dk. Dk full clear en op warrior alleen eerste wing. Tweede wing doe ik wel samen met mijn vriend op zn tank. Mijn warrior heeft nu in ieder geval 2p T13

's Avonds met de guild eerst Firelands ingedoken voor de legendary van onze moonkin om daarna door te gaan naar DS. We hadden nog een uurtje voor DS, maar dan leg je alsnog 4 bosses om op normal
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Gister maar DS heroic in gedoken. Eerste fight is eigenlijk ook op heroic niet echt heel lastig. In plaats van één boss heb je er 2. 4 Healers gedaan, na ff finetunen op de 4e try down.
Daarna richting Yor'Sahj. Pff wat een ramp. 4 Blobs in plaats van 3. Dat maakt het echt bizar lastig. Of teveel raiddamage, of je kan niet healen door geen mana, of stacks van de paarse. Daarbij ook een enragetimer die we bij lange na niet gaan halen.
Wel wat trucjes in filmpjes boven water gekomen. Eerste mana void niet killen, hymn gebruiken. Pas killen als de volgende mana void spawned. Soms ook de zwarte ooze killen zodat je niet adds hoeft te killen (Die adds slaan trouwens HARD!).
Anyway, zondag maar weer verder schoppen en hopen dat het wat beter wil lukken
Daarna richting Yor'Sahj. Pff wat een ramp. 4 Blobs in plaats van 3. Dat maakt het echt bizar lastig. Of teveel raiddamage, of je kan niet healen door geen mana, of stacks van de paarse. Daarbij ook een enragetimer die we bij lange na niet gaan halen.
Wel wat trucjes in filmpjes boven water gekomen. Eerste mana void niet killen, hymn gebruiken. Pas killen als de volgende mana void spawned. Soms ook de zwarte ooze killen zodat je niet adds hoeft te killen (Die adds slaan trouwens HARD!).
Anyway, zondag maar weer verder schoppen en hopen dat het wat beter wil lukken
Zo, gisteren de eerste reset DS. Vorige week mijn priest en pally gecapped op VP en ik ging met 3 guildies DS qeue in. Eerste 4 bazen alles 1shot met LFR. Easy 250VP binnen het uur. Daarna de overige 4 bosses, die ik nog nooit gedaan had. Ultraxion (of hoe heet die knakker) 1 shot, gunship 3 pogingen (omdat mensen niet kunnen bewegen en dpsen/healen blijkbaar), Daarna Deathwings ruggetje, dat is als healer op LFR echt "prayer of mending, Chakra circle, koffie drinken, tv kijken, prayer of mending.... rinse repeat"
Daarna Madness of Deathwing gedaan, dat is ook een lachtertje, als dps een beetje weet hoe ze elementium bolts dodgen, en die kleine tendrils neerdpsen. Nog een mooie staff geloot, ....., steps of time.
Volgens velen een dps staff, maar last time I checked waren intel en haste proc ook niet weg voor een healer... Al met al een leuke raid.
Daarna Madness of Deathwing gedaan, dat is ook een lachtertje, als dps een beetje weet hoe ze elementium bolts dodgen, en die kleine tendrils neerdpsen. Nog een mooie staff geloot, ....., steps of time.
Volgens velen een dps staff, maar last time I checked waren intel en haste proc ook niet weg voor een healer... Al met al een leuke raid.
Gisteren mijn eerste item mogen looten uit DS normal. Ik ging maar weer eens mee met mijn mage. Nu fire weer viable is, is mage spelen ook weer wat leuker.
Dps viel mij opzich nog een beetje tegen, ook al moet ik als dps met andere dingen rekening houden dan dat ik normaal doe als tank. Op normale bosses ongeveer 24~25k dps, dat moet toch nog wel wat hoger te krijgen zijn met mijn gear (http://eu.battle.net/wow/...genjuros/Aludoti/advanced), al helemaal omdat we gisteren een redelijk gebalanceerde raidgroup hadden (en ik dark intent van de lock kreeg:)).
Dps viel mij opzich nog een beetje tegen, ook al moet ik als dps met andere dingen rekening houden dan dat ik normaal doe als tank. Op normale bosses ongeveer 24~25k dps, dat moet toch nog wel wat hoger te krijgen zijn met mijn gear (http://eu.battle.net/wow/...genjuros/Aludoti/advanced), al helemaal omdat we gisteren een redelijk gebalanceerde raidgroup hadden (en ik dark intent van de lock kreeg:)).
gisteren met een 7-tal guildies LFR ingedoken en gecleared, maar ik kan niet zeggen dat ik dat een plezierige ervaring vind.
Ik houd trade wel in de gaten of er mensen gezocht worden voor normal.
Ik houd trade wel in de gaten of er mensen gezocht worden voor normal.
Goede morgen,
Gister toen ik thuis kwam heb ik LFR de eerste wing gecleared op mijn mage. Nog een 384 tier chest gepakt, maar die kan ik nog niet equipen ivm setbonussen.
Daarna was het tijd voor onze normale raid. Over het algemeen ging dat prima, alleen Zon’Ozz was een drama. Healing was gewoon veel te laag… Lang leven recount, ik zag al vrij snel dat onze paladin niet wist dat hij nog een sterke AoE heal had ‘Flashlite’. Even uitgelegd hoe die spell werkt en gaan met die banaan… Dat maakte de encounter een stuk makkelijker, twee tries later hadden we een kill (Doh!) Wel triest dat hij na 1,5 maand holy paladin als main spelen nog steeds niet weet welke spells je allemaal hebt…
Hier de logs van de raid: http://www.worldoflogs.co...sum/damageDone/?enc=kills
Was zelf nog niet helemaal tevreden met mijn dps, de raiddps in het algemeen vond ik wel weer redelijk op orde. En er zijn verschillende mensen die weer gear upgrades hebben gepakt, komt wel goed dus!
Op de server staan inmiddels 6 guilds op 1/8. De nummer 1 guild heeft er al twee omgelegd en staat daarmee 60ste. (Dit betekent dat 20 hardcoreguilds vannacht nog een baas extra hebben omgelegd, voor ik uitlogde stonden ze namelijk nog 40ste)
Gister toen ik thuis kwam heb ik LFR de eerste wing gecleared op mijn mage. Nog een 384 tier chest gepakt, maar die kan ik nog niet equipen ivm setbonussen.
Daarna was het tijd voor onze normale raid. Over het algemeen ging dat prima, alleen Zon’Ozz was een drama. Healing was gewoon veel te laag… Lang leven recount, ik zag al vrij snel dat onze paladin niet wist dat hij nog een sterke AoE heal had ‘Flashlite’. Even uitgelegd hoe die spell werkt en gaan met die banaan… Dat maakte de encounter een stuk makkelijker, twee tries later hadden we een kill (Doh!) Wel triest dat hij na 1,5 maand holy paladin als main spelen nog steeds niet weet welke spells je allemaal hebt…
Hier de logs van de raid: http://www.worldoflogs.co...sum/damageDone/?enc=kills
Was zelf nog niet helemaal tevreden met mijn dps, de raiddps in het algemeen vond ik wel weer redelijk op orde. En er zijn verschillende mensen die weer gear upgrades hebben gepakt, komt wel goed dus!
Op de server staan inmiddels 6 guilds op 1/8. De nummer 1 guild heeft er al twee omgelegd en staat daarmee 60ste. (Dit betekent dat 20 hardcoreguilds vannacht nog een baas extra hebben omgelegd, voor ik uitlogde stonden ze namelijk nog 40ste)
Gistere in de LFR me mateloos geirriteerd aan mensen, echt jaren wachten nergens iets van zeggen.
Geen tactics bespreken etc ( ok lang niet altijd nodig ).
Na 3/4 brainless wipes en 10/15 nieuwe spelers elke keer, heb ik maar gezegt dat ik wel zou leaden als toch niemand het wil.
Daarna nog 2wipes gehad op Deathwing en toen ging die plat met 24/25 nog in leven.
Loot 2x een Dagger en 2x een Sword
Bah, verder wel grappig deathwing al te zien bloeden, ( ja ja LFR )
Na 3/4 brainless wipes en 10/15 nieuwe spelers elke keer, heb ik maar gezegt dat ik wel zou leaden als toch niemand het wil.
Daarna nog 2wipes gehad op Deathwing en toen ging die plat met 24/25 nog in leven.
Tell me about it ik heb gister dan even Spine en Madness gedaan in de LFR, en beide 1h Axes droppen op madness ik was uiteindelijke de enige die ze echt konden gebruiken maar ze werden beide door dezelfde hunter gewonnen , die ook open en bloot zei dat hij ze ging vendoren omdat het kon. grmbl grmblMektheb schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:50:
Gistere in de LFR me mateloos geirriteerd aan mensen, echt jaren wachten nergens iets van zeggen.
Aan de andere kant in de run daarvoor op the unsleeping looten een elemantal shaman beide T13 leggs die hij ook igg fair en square gewonnen had, toen ik heb feliciteerde ermee, gaf hij aan er maar eentje nodig te hebben en gaf het andere token aan mij aangezien hij alleen Elemental doet in PvE en daarna nog een PvP build had, dus het kan blijkbaar wel in de LFR !
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Daar erger ik mezelf ook altijd aan, dat mensen gaan klagen als je een keer iets neemt zonder spirit erop.Tarz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:58:
Het was in FL niet eens mogelijk om alle slots met spirit te hebben, en als je dat doet gimp je jezelf.
Gister de eerste 4 bosses in LFR gedaan, ging wel oke =)
Vorige LFR had ik nog het gevoel dat je echt ongelooflijk veel geluk moet hebben wil je als clothy wat winnen.
Wonder boven wonder kom ik met 2 tier pieces uit de raid
De healers waren dit keer echt slecht behalve 1 andere holy priest die een leuke uitdaging gaf.
Ik neem terug dat resto druids puur wildgrowth spammers zijn, want de 2 resto druids die er waren zogen wel enorm met hun 40% wildgrowth healing done.
Divine Hymn gaat trouwens 100% generfed worden, dat is echt een sterke heal met maar een 2min CD.
Voor mijn tier set heb ik voor shadow gekozen ipv holy. De 2set bonus sprak mij zo niet aan, en helemaal niet na het uitproberen, 23 sec duration voor 30% minder mana met al je healing spells na het casten van Divine Hymn voor holy en Power Infusion voor disc. Leuke is dat PI instant cast is en je met DH 10 sec cast tijd hebt zonder haste, houd effectief dus 13 ipv 23 sec over .....
Geef mij dan maar 55% meer dmg done met Death pls =)
Ik reforge wel wat spirit erbij mits ik dat nodig heb.
Ach ik heb gewoon nu geleerd dat als het niet goed gaat ik gewoon moet gaan leaden, en dan gewoon Name and Shame.
Kortom alles voorkauwen, .;/RW ADDS ./RW BLOOD's ./ WARLOCK X THAT MEANS YOU
Etc etc.
En dan alsnog 2e top dps staan aangezien je alles moet vertellen >.>
Etc etc.
Dat ben ik dus ook sinds vorige week weer in de guild gaan doen ( Raidleading en name en shame ), nadat ze vorige week begonnen metMektheb schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:58:
Ach ik heb gewoon nu geleerd dat als het niet goed gaat ik gewoon moet gaan leaden, en dan gewoon Name and Shame.
Etc etc.
4x wipe op morchok ( ik was laat ivm stroomstoring ) toen ik erbij kwam was het een one-shot.
22x wipen op Zono'zz voordat we hem downkregen
17x wipen op Yorshj voordat we hem downkregen
en dan verspreid over 3 dagen, one shotten we gister mor'chok ( duh ) en Yorshj , we hadden ook zono'zz ge-oneshot ( welke we uiteindelijk gister niet down hebben gekregen ) als op 1 van de eerste tries onze MT zijn muisbatterijen niet op waren en natuurlijk had hij geen vervanging in huis, nog een paar keer geprobeerd maar dat ging niet lekker dus gister avond vroeg gestopt met raiden, en Zondag full focus op Hagara en Zono'zz om door te stomen het ging gister zo lekker.
Heb gisteren 2x LFR gedaan 1x op me paladin als healer, en als tank op me main warrior.
Maar heb in totaal maar 1x een wipe gehad op spine omdat iemand een tentacle killde toen we net wouden rollen en een nieuwe tentacle op ons spawnde
Verder de LFR souldrinker (1h str) geloot op de warrior en boots en trinkets op de paladin \0/
Was wel weer een avondvullend iets 2x 8 bosses 2 uur per 8
Hoe is de progress hier geweest voor de gasten die heroic's hebben gedaan ?
Ik begin zelf pas vandaag daarmee dus ben wel benieuwd
Maar heb in totaal maar 1x een wipe gehad op spine omdat iemand een tentacle killde toen we net wouden rollen en een nieuwe tentacle op ons spawnde

Verder de LFR souldrinker (1h str) geloot op de warrior en boots en trinkets op de paladin \0/
Was wel weer een avondvullend iets 2x 8 bosses 2 uur per 8
Meeste staat still op 1/8HC alleen Inner Sanctum staat op 2/8HC, mor'chok heroic gister wel gezien lijk me een erg leuke uitdaging maar ons team is gewoon simpel weg way undergeared ervoor.Terence(x) schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:08:
Morchok is niet echt moeilijk.ShadowBumble schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:11:
[...]
Meeste staat still op 1/8HC alleen Inner Sanctum staat op 2/8HC, mor'chok heroic gister wel gezien lijk me een erg leuke uitdaging maar ons team is gewoon simpel weg way undergeared ervoor.
- 4 healers (10 man)
- 2 groepen
- Ver uit elkaar, 100 yds kan makkelijk
- Iets met veel armor, of cd stomp laten soaken (de dubbele dmage van dichtbij) samen met tank
- de overigen aan één kant van jouw boss stacken voor crystals, crystal spawnd in 25 yd stomp range als het goed is, afhankelijk van waar je staat denk
- Hard healen laatste paar procenten
En dat is de juiste instelling Mektheb. Als je je ergert aan een gebrek aan leiderschap en niet eens zelf probeert en lekker achteruit blijft zitten komt zo'n raid nergens. Iemand die netjes dingen voorkauwt zorgt er alleen maar voor dat mensen de tactics leren kennen en uiteindelijk zelf de handschoen oppakken. 't Is een investering, zeg maar 
Zelf hebben wij gisteren Morchok HC om mogen leggen. Voor een 10m guild met maar 2 caster DPS is dit toch nog wel een uitdaging. We hebben uiteindelijk gekozen voor een totale raid split tactic, waarbij er uiteindelijk dus 2 clubjes van 5 man hun eigen boss bevechten. Begonnen met 3 healers, maar omdat dat helaas toch voor teveel onzekerheden zorgde (ik was zelf solohealer, met een rogue met Enveloping Shadows en Feint als Stomp soaker. Op zich de ideale combinatie) zijn we puur voor de stabiliteit van de tries naar 4 healer geswitcht. Na wat analyse van wanneer welke groepen op welke momenten damage pakten (Morchok doet meer stomps en crystals dan Kohcrom) hebben we de healers wat omgewisseld, en dat eindigde uiteindelijk in een kill. Best lekker, als je bij het begin van je raid leest dat het vrijwel onmogelijk is om te doen met 3 melee DPS...
Ik denk dat ik met wat betere cooldown en manamanagement (en dan vooral juist meer spammage) één groep wel moet kunnen solo healen. Het is zéker een uitdaging.
-- oh, logs
Uiteindelijk is op Morchok HC 60k rHPS dus voldoende. Da's prima af te handelen met 3 healers, ware het niet dat de verdeling van de incoming damage veel te spikey is
Zelf hebben wij gisteren Morchok HC om mogen leggen. Voor een 10m guild met maar 2 caster DPS is dit toch nog wel een uitdaging. We hebben uiteindelijk gekozen voor een totale raid split tactic, waarbij er uiteindelijk dus 2 clubjes van 5 man hun eigen boss bevechten. Begonnen met 3 healers, maar omdat dat helaas toch voor teveel onzekerheden zorgde (ik was zelf solohealer, met een rogue met Enveloping Shadows en Feint als Stomp soaker. Op zich de ideale combinatie) zijn we puur voor de stabiliteit van de tries naar 4 healer geswitcht. Na wat analyse van wanneer welke groepen op welke momenten damage pakten (Morchok doet meer stomps en crystals dan Kohcrom) hebben we de healers wat omgewisseld, en dat eindigde uiteindelijk in een kill. Best lekker, als je bij het begin van je raid leest dat het vrijwel onmogelijk is om te doen met 3 melee DPS...
Ik denk dat ik met wat betere cooldown en manamanagement (en dan vooral juist meer spammage) één groep wel moet kunnen solo healen. Het is zéker een uitdaging.
-- oh, logs
Uiteindelijk is op Morchok HC 60k rHPS dus voldoende. Da's prima af te handelen met 3 healers, ware het niet dat de verdeling van de incoming damage veel te spikey is
[ Voor 8% gewijzigd door Blistimo op 08-12-2011 10:32 ]
Verwijderd
Hey mensen,
Gisteren ook lekker LFR gedaan.. eerste deel met veel guildies en ik als tank.. 1 stomme wipe bij die ooze boss omdat we zowel de trahs als de boss hadden (een huntard zat net ff iets te enthousiast te tabben
) Verder wel een unicum.. geen dooien bij alle boss fights verder in LFR... en er zaten toch wel 15 pugs ofzo bij.
Daarna deel 2 en ben toen maar dps gegeaan omdat ik totaal geen tactrics ect had gechecked. was ff wat puzzelen bij die spine omdat we eerst gewoon al die tentacles hadden afgemaakt en daarna ook nog van die draak afgeblazen werden
.. daarna ging alles prima. Nog een chest en trinket kunnen looten dus ben content 
maar om loot ellende te voorkomen kan je echt veel beter met wat guildies/guilds dit samen gaan doen. Gisteren dropte deathwing 2 keer die agi pole arm.. rolled een warrior erop en die wont het ook gewoon... heeft er totaal geen reet aan, maar ja.. pugs *&^*(&(% idioten
Gisteren ook lekker LFR gedaan.. eerste deel met veel guildies en ik als tank.. 1 stomme wipe bij die ooze boss omdat we zowel de trahs als de boss hadden (een huntard zat net ff iets te enthousiast te tabben
Daarna deel 2 en ben toen maar dps gegeaan omdat ik totaal geen tactrics ect had gechecked. was ff wat puzzelen bij die spine omdat we eerst gewoon al die tentacles hadden afgemaakt en daarna ook nog van die draak afgeblazen werden
maar om loot ellende te voorkomen kan je echt veel beter met wat guildies/guilds dit samen gaan doen. Gisteren dropte deathwing 2 keer die agi pole arm.. rolled een warrior erop en die wont het ook gewoon... heeft er totaal geen reet aan, maar ja.. pugs *&^*(&(% idioten
Als ze kunnen needen, dan needen ze....
Dat met +100 bonus werkt echt maar voor de helft, mogen ze wel even verbeteren =/
Dat met +100 bonus werkt echt maar voor de helft, mogen ze wel even verbeteren =/
Verwijderd
Gisteren voor het eerst in tijden weer twee 10 man raids kunnen doen. Ik had een Pro Warrior tank gerecruit, dus heb ik mijn spot maar aan hem gegeven voor Raid 1 (voor HC's). Ze hadden voor de eerste baas wel 34 tries nodigShadowBumble schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:11:
[...]
Meeste staat still op 1/8HC alleen Inner Sanctum staat op 2/8HC, mor'chok heroic gister wel gezien lijk me een erg leuke uitdaging maar ons team is gewoon simpel weg way undergeared ervoor.
Mijn raid ging wel redelijk. Kon wel merken dat ik niet in Raid 1 zat. De dps was best wel aardig, maar wel een stuk minder dan Raid 1 en kon merken dat er toch wel een paar mensen tussen liepen die alle tactics goed niet wisten en die ook niet zo oplettend zijn. Gelukkig wel 2 goeie tanks (de MT's van 4.2). Uiteindelijk 5 bazen gedowned. Vanavond de 6e baas, de tries gister gingen gisteren niet bepaald vlekkeloos, dus zal de tactics nog maar eens goed doorlezen zodat het nu beter gaat.
dat alleen al, maakt het voor mij nauwelijks de moeite waard LFR in te gaan. zowel LFG als LFR maakt spelers alleen maar asocialer.sjaak88 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:28:
Als ze kunnen needen, dan needen ze....

Mijn begrijpend lezen zal wel achteruit gegaan zijn, maar dat hij zich elite voelt kan ik totaal niet uit zijn reply halenTwylight schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:38:
Ik vind spelers die zich elite voelen zoals jij dat overduidelijk voelt asociaal
[ Voor 3% gewijzigd door Bartjeh op 08-12-2011 10:44 ]
LFR is gewoon een manier om wat VP te sprokkelen… Als je geluk hebt wat 384 items, die zijn binnen een paar weken toch amper wat waard voor je main. Ik zou er dus niet al te veel waarde aan hechten. Win je wat items, dan kun je in je eigen raid iets beter presteren. Win je geen items op je main, dan heb je in ieder geval de VP’s nog!
Ik ga vanavond in ieder geval weer een poging wagen om op mijn mage deel twee van de LFR te voltooien. Misschien pak ik nog wat tactieken mee voor normal mode!
Ook moet ik als een gek de 650 VP’s halen op mijn priest. Ik wil zondag 397 schoentjes aan hebben. Ultraxion heeft 27k dps nodig als je met 5 dpsers speelt?
Ik ga vanavond in ieder geval weer een poging wagen om op mijn mage deel twee van de LFR te voltooien. Misschien pak ik nog wat tactieken mee voor normal mode!
Ook moet ik als een gek de 650 VP’s halen op mijn priest. Ik wil zondag 397 schoentjes aan hebben. Ultraxion heeft 27k dps nodig als je met 5 dpsers speelt?
Verwijderd
Kan je vertellen dat het zeker niet aan jouw ligt. Voor zover ik kan zien heeft hij gewoon (enige) kennis van een class, en Twylight blijkbaar niet...Bartjeh schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:44:
[...]
Mijn begrijpend lezen zal wel achteruit gegaan zijn, maar dat hij zich elite voelt kan ik totaal niet uit zijn reply halen
Ik ga met opzet niet voor de feets en bracers omdat deze BoE zijn.hulkie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:47:
Na verloop van tijd en helemaal sinds 4.3 met de inflatie van VP, worden deze zeer veel aangeboden op AH voor een leuke prijs neem ik aan.
Waarom ga je meteen voor de feet en niet bijvoorbeeld voor iets anders?
Ik ook niet ik weiger VP uit te geven voor de feet of bracer aangezien ik gister de bracers kon kopen voor iets meer dan 3ksjaak88 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:55:
[...]
Ik ga met opzet niet voor de feets en bracers omdat deze BoE zijn.
Na verloop van tijd en helemaal sinds 4.3 met de inflatie van VP, worden deze zeer veel aangeboden op AH voor een leuke prijs neem ik aan.
als het niet needen op items die ik zelf niet nodig heb en dat ook niet voor een guildie wil doen omdat iedereen in de raid in mijn ogen gelijke kans moet hebben asociaal is, dan ben ik asociaal ja.Twylight schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:38:
Ik vind spelers die zich elite voelen zoals jij dat overduidelijk voelt asociaal
edit: in klassebeheersing en met name een dpsbeoordeling ben ik misschien wel elitist ja, hoewel mensen die in LFR consequent <8k dps doen door iedereen hier wel als 'slecht' zullen worden beoordeeld, neem ik aan?
Maar me ergeren aan vragen om kicks om iedereen die je ook maar een beetje niet aan staat, lootwhoring, je geen zak aantrekken van aanwijzingen van de raidleader aangaande tactics e.d. kan ik niet als elitair bestempelen.
[ Voor 35% gewijzigd door JoeBravo op 08-12-2011 11:05 ]
Jah inderdaad. Krijg eigenlijk het idee dat LFR een -nog- grotere groep totaal malloten aantrekt.JoeBravo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:34:
[...]
dat alleen al, maakt het voor mij nauwelijks de moeite waard LFR in te gaan. zowel LFG als LFR maakt spelers alleen maar asocialer.
Bijv. mages die de raid joinen (zijn nog bezig met tactuitleg), vervolgens TW casten en direct de party leaven

Sneu volk.
Mja, het kan nog gekker. Gister in een nieuwe verse LFR, baas neergehaald, krijg ik opeens een trade van iemand. Ik denk, zal wel een misclick van hem zijn, dus klik de trade weg, en loop even opzij.. Trade ie weer, ik weer wegklikken, paar pasjes opzij, en alweer een trade, nu met een whisper: GIVE IT TO ME!
Eeuuuh, wtf? Dus ik ff in de log teruglezen of ik iets gehad zou hebben ofzo, en oh nice, heb blijkbaar de roll van de Tier token gewonnen.
Wil die gast gewoon serieus dat ik dat tier token ga afstaat, omdat hij hem blijkbaar wil hebben.
Vraag ik nog even waarom ik dat zou doen, "GIVE TO ME OR I WILL TICKET YOU FOR RACISM".. Echt WTF? En blijft me vervolgens continu trade spammen. Rare jongens daar op Crushridge.
Dan ga ik nog eens queuen voor de eerste 4 bosses, kom dan weer pijnlijk achter dat het roll systeem nog niet perfect is.
1e boss neer, ik need op de beiden tier tokens.. En wtf, ik win ze beiden

Dus in de raid-chat roep ik even dat de mensen opnieuw mogen rollen, ik heb toch niets aan die 2e.
Winnaar de token gegeven, en even later downen we de 2e boss. En alweer wint er iemand 2 dezelfde tokens. Die was echter niet van plan om het 2e token weg te geven, hij gaf hem liever aan zijn guidie die ook mee was (kan ik nog wel inkomen).
3e boss gaat neer, en OMGWTF weer iemand die 2 tokens wint (echt hoe klein is die kans om dat 3x achter elkaar te zien). In een whisper vraag ik hem of hij die 2e token nodig had en misschien wilde laten rerollen, laat ie weten dat hij de token wilde verkopen. Uitgelegd dat je cross-realm geen gold kunt traden, en zijn enige realmgenoten (Crushridge uiteraard) een andere class zijn die hem niet kunnen gebruiken, vertelt ie doodleuk dat hij er nog liever de 5G vendor wil opstrijken dan dat ding aan een ander te gunnen

Ik noem het voortaan maar LookingForRetard
Als ik het goed heb is zijn main een mage en de priest zn alt. Dus hij haalt voor zn main de boots met vp's op zn alt. Oftewel, hij heeft de vp op zn main nog voor andere upgrades.sjaak88 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:55:
[...]
Ik ga met opzet niet voor de feets en bracers omdat deze BoE zijn.
Ik doe nl. precies hetzelfde. Gister de boots gekocht voor mijn dk met de vp's van mijn warrior en ik haal vanavond de bracers met vp's van mijn shammy. Dan bewaar ik de vp's voor de headitem die ik volgende week kan halen.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Domme ikMik! schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:04:
[...]
Als ik het goed heb is zijn main een mage en de priest zn alt. Dus hij haalt voor zn main de boots met vp's op zn alt. Oftewel, hij heeft de vp op zn main nog voor andere upgrades.
Ik doe nl. precies hetzelfde. Gister de boots gekocht voor mijn dk met de vp's van mijn warrior en ik haal vanavond de bracers met vp's van mijn shammy. Dan bewaar ik de vp's voor de headitem die ik volgende week kan halen.

Dat verklaard natuurlijk alles =)
@ hierboven exact waarom ik zo'n hekel heb aan LFR / LFG.
WTB tbc style gewoon je eigen realm en klaar.
Je kan natuurlijk altijd op je eigen realm een raid starten en daarmee lfr starten. Gewoon duidelijk maken dat looting dan eerlijker gaat, je evt Vent beschikbaar hebt. Kweekt denk een hoop goodwill. Is alleen wat lastiger als je dan een retard in je group heb zitten. Maar moet op veel realms wel te doen zijn denk.Mektheb schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:07:
Nou dat weet ik nog zo net niet op Bladefist, daar krijg je amper een BH of een BT / Sunwell of andere dingen van de grond.Bartjeh schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:08:
[...]
Je kan natuurlijk altijd op je eigen realm een raid starten en daarmee lfr starten. Gewoon duidelijk maken dat looting dan eerlijker gaat, je evt Vent beschikbaar hebt. Kweekt denk een hoop goodwill. Is alleen wat lastiger als je dan een retard in je group heb zitten. Maar moet op veel realms wel te doen zijn denk.
zie regelmatig ik voor het eten inlog en dan iemand een groep zie zoeken / maken op trade of general en dan echt 2 uur later nog steeds bezig.
Inderdaad, mage is mijn main. En de gear heb ik toch niet echt nodig op mijn priest. Die is alleen bij lack aan healer signs backup healer. De bracers heb ik niet nodig, heb al 397 bracers geloot die volgens mij beter zijn dan degene die ik van VP kan halen.Mik! schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:04:
[...]
Als ik het goed heb is zijn main een mage en de priest zn alt. Dus hij haalt voor zn main de boots met vp's op zn alt. Oftewel, hij heeft de vp op zn main nog voor andere upgrades.
@ Ticket you for racism: Haha, wat een lutser, screenshotje maken en zelf een ticket sturen.
Ik logde gister ook in op mijn mage, krijg binnen 4 seconden een invite van iemand die ik niet ken. Ik decline, weer een invite… ‘/who invitemeneer’ Level 80 DK uit een guild die ik niet ken.
Ik loop weg, weer een invite! En 10 seconden later: ‘Make portal!!!!!!’
Haha, niet dus! Als mensen me netjes vragen om een portal geef ik ze gratis weg. Meestal decline ik zelfs tips… Maar zomaar inviten en dingen eisen – RARE MENSEN!
Wij laten ook iedereen die kan rollen in LFR rollen als we met een guild groep zijn, als iemand dan iets wint want een andere nodig heeft traden we dat gewoon, vrij simpel.
Zal gerust wel wat mensen tegen de benen stoten, maar om eerlijk te zijn hebben wij alle mensen die er waren zwaar gecarried, maar dat is weer een andere discussie.
Zal gerust wel wat mensen tegen de benen stoten, maar om eerlijk te zijn hebben wij alle mensen die er waren zwaar gecarried, maar dat is weer een andere discussie.
Verwijderd
Hmm, wilde in het weekend ook LFR gaan, maar na al de comments die ik hier lees zorg ik ervoor dat in ieder geval de helft uit mijn guild komt en dat de rest ook uit onze realm komt.Mik! schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:04:
[...]
Maar inderdaad, ik was ook mee als tank in ZA lfg, op die Birdbaas wipen (Als tank was ik Top dps), beginnen ze te klagen dat ik niet zo moet focussen op de Dmg... terwijl ik alleen wat AoE voor de birds...
klopt. ik bijvoorbeeld.Terence(x) schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:25:
Wij laten ook iedereen die kan rollen in LFR rollen als we met een guild groep zijn, als iemand dan iets wint want een andere nodig heeft traden we dat gewoon, vrij simpel.
Verwijderd
Niet helemaal netjes, maar kan er op zich wel inkomenTerence(x) schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:25:
Jup.. het hele LFG/LFR systeem heeft voordelen gebracht, maar imo meer nadelen dan voordelen. Respect en geduld voor elkaar is sinds de invoering vaak ver te zoeken. Noem het een geromantiseerde terugblik, maar destijds waren mensen op zn minst bereid om samen te werken om een instance te clearen en begonnen ze niet meteen te schelden/leaven. Doordat je nu vaak met mensen van andere realms samen zit is de anonimiteit nog groter en loop je niet direct die reputatieschade op.Mektheb schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:07:
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Eens. (over elitair gesprokenVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:40:
[...]
Niet helemaal netjes, maar kan er op zich wel inkomenmaar om dan als defence te geven dat je mensen carried, vind ik wat zwak
.

ik snap het ook, want het is makkelijk en kan ongestraft. Maar ik zou het ronduit kunt vinden om op die manier m'n toch al kleine kansen op loot nog verder te zien slinken als ik als eenling in een LFR-raid van een andere guild terecht kom. Daarom vind ik dat ik dat zelf ook niet moet doen.
Ja, naief enzo, weet ik, maar daar voel ik me toch het beste bij.
Dat ik me door m'n guildies heb laten verleiden om er toch aan mee te doen is misschien dan ook wel de grootste frustratie van gisteravond. Zeker omdat ik vooraf m'n bezwaar ertegen had aangegeven. Maar daar ga ik ook nog wel een post op het guildforum aan wijden.
Nog een veelgehoord kulargument: "ja maar iedereen doet het"... echt eentje van het niveau: "en als iedereen van de brug springt..."
Klopt niet helemaal, want dat je bijzondere mensen tegenkomt, ligt niet aan het systeem imho. Respect en geduld kan Blizzard niet afdwingen bij mensen. Heb vroeger ook drama genoeg gehad in groepen met alleen realm of guildgenoten, en reputatieschade houd mensen echt niet tegen.Moi_in_actie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:40:
[...]
Jup.. het hele LFG/LFR systeem heeft voordelen gebracht, maar imo meer nadelen dan voordelen. Respect en geduld voor elkaar is sinds de invoering vaak ver te zoeken. Noem het een geromantiseerde terugblik, maar destijds waren mensen op zn minst bereid om samen te werken om een instance te clearen en begonnen ze niet meteen te schelden/leaven. Doordat je nu vaak met mensen van andere realms samen zit is de anonimiteit nog groter en loop je niet direct die reputatieschade op.
Rotte appels zullen er altijd blijven. Feit is wel dat je vroeger gewoon wel moest samen werken anders kreeg je niks neer. Iemand de de taktiek niet kende legde je liever uit hoe het moest dan dat je hem kickt en weer een uur moet zoeken voor vervangen.SouLmaN schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:50:
[...]
Klopt niet helemaal, want dat je bijzondere mensen tegenkomt, ligt niet aan het systeem imho. Respect en geduld kan Blizzard niet afdwingen bij mensen. Heb vroeger ook drama genoeg gehad in groepen met alleen realm of guildgenoten, en reputatieschade houd mensen echt niet tegen.
Het is allemaal zo gemakkelijk en anoniem geworden en dat heeft zeker met de invoering van LFG te maken.
Communicatie is gewoon amper nodig nog waardoor mensen ook niet meer het groeps gevoel hebben maar meer een individueels gevoel, en dan krijg je zulke omstandigheden waarin we nu verkeren.
Lekker gaan 2 healen joh! Onze eerste kill was 2 healing met nog ruime 45sec over op enrage lol. Geen dooie.hulkie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:47:
LFR is gewoon een manier om wat VP te sprokkelen… Als je geluk hebt wat 384 items, die zijn binnen een paar weken toch amper wat waard voor je main. Ik zou er dus niet al te veel waarde aan hechten. Win je wat items, dan kun je in je eigen raid iets beter presteren. Win je geen items op je main, dan heb je in ieder geval de VP’s nog!
Ben sinds DS gemain changed van feral kitty naar Blood DK. Wat zijn die gevechten in DS HEERLIJK voor DK tanks! Op yor na elke add fase gewoon 190k shield hebben staan en dus praktisch 0 mellee dmg nemen!
Op warlord 4,5k HPS doen op mezelf. En dat terwijl ik kwa gear best wel achterloop (heb maar 373 iLVL nog).
Maar met juiste CD usage is het prima te doen.
De alts joh! Heb 3 alts die VP farmen. Eerste me main en dan me 1e alt etc.ShadowBumble schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:57:
[...]
Ik ook niet ik weiger VP uit te geven voor de feet of bracer aangezien ik gister de bracers kon kopen voor iets meer dan 3khet kost wat moeite om de juiste persoon te vinden maar voor 3k ga ik echt geen VP uitgeven terwijl de Neck of Head vele malen beter upgrades zijn. ( Relic had ik de eerste week al gehaalt )
[ Voor 23% gewijzigd door Osxy op 08-12-2011 12:05 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Het heeft ook voornamelijk te maken met de huidige toegankelijkheid van WoW. Het kinder niveau is tegenwoordig erg laag, daarnaast weet je gewoon dat dergelijke dingen gaan voorkomen met de LFG/LFR tool. Meestal ga ik gewoon met 2 vrienden, en dan heb je daar geen last van ( Dps/tank/healer )sjaak88 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:59:
[...]
Rotte appels zullen er altijd blijven. Feit is wel dat je vroeger gewoon wel moest samen werken anders kreeg je niks neer. Iemand de de taktiek niet kende legde je liever uit hoe het moest dan dat je hem kickt en weer een uur moet zoeken voor vervangen.
Het is allemaal zo gemakkelijk en anoniem geworden en dat heeft zeker met de invoering van LFG te maken.
Communicatie is gewoon amper nodig nog waardoor mensen ook niet meer het groeps gevoel hebben maar meer een individueels gevoel, en dan krijg je zulke omstandigheden waarin we nu verkeren.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dit topic is gesloten.