sabriel schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:02:
* dagboek *
Voor het eerst met de guild dragonsoul in.
Geen tijd gehad om sfeer voor te proeven.
2 uur later eerste 2 bosses down, Morgod en Warloard Zoo'ozz
Maar wat is die warlord een bugged fight.
Zoveel tries dat we niet P2 kregen maar de lightning ball terug bounced.
Laatste paar tries ben ik als ranged maar achter melee gaan staan zodat mijn shadow appraciations niet de boss-fight bugde en 2 hunters met pet op passive. Helaas hadden we 2 invallers nodig, waardoor ik als DPS doorging. Heb als spriest elke P2-fase mee moeten healen doordat we allemaal veel te laag eindigden.
Eindige opbijna 8k HPS naast 19k DPS. We gingen voor 5-3-3-3 bounces. Gaan volgende keer voor 7-5-3-3 om sneller stacks op de boss te gaan krijgen
6s in enrage killden we eindelijk de boss. Had zo veel makkelijker gekund als de andere healer beter geared was geweest. Maar voor eerste keer 2 bosses neer, niet slecht. Woensdag een reset en dan voor minimaal 4/8 clear.
*einde dagboek *
toon volledige bericht
Ja die ball bounced wel eens om onverklaarbare reden terug.
Gaurdian van een pally bleek hem terug the bouncen >.>
Zie dat jullie 5-3-3-3 doen, als je 5-5-5-5 doet dan is de Raid damage altijd het zelfde voor de healer.
Zondag was teleurstellend, vlak voor de raid onze tank op tentative.
Healer Connection issues.
Dus puggen, dik een uur kwijt aan het puggen van een tank + dps (heal offspec) die het niet erg vonden om te biginnen @ 4/8. Uit gekomen op een pally (alleen LFR ervaring, wel gevraagd om eerst weapon chant te nemen en dit deed hij) en een shaman (same story alleen LFR ervaring), ultraxion waren we gebleven dus daar gingen we verder.
Eerste 2 tries shammy fail op de knop de pally tank deed het goed.
2 tries later leip het goed, 5th try 2% wipe door dat we 1 dps down hadden.
6th try een kill, met zo'n 35 sec vrij op de klok. De tank pug deed maar 8k dps gelukkig deed de enh. shaman 23k guildies ook de wat minder gegearde deden het zo'n 5k minimaal beter dan vorige week.
Gelukkig heeft onze guildy's geluk met loot in LFR dit helpt enorm.
Warmaster, tank moest gaan dus weer 30min spammen, gelukkig een hele goede warrior tank gevonden met de naam Royzhelegend. Moest ik wel mee nemen want alle Roy's zijn legends

Kon zien dat hij ervaring had op de fight, heroic leap op de small blasts enzo perfect gewoon.
Was onze eerste keer 6try's en het was over voor de avond.
Effectief 12keer pullen op een raid avond is niet leuk, iig een progression boss neer, 6 decent try's gehad op de volgende. Morgen 5/8 clearen dan weer verder progression op zondag denk ik hopelijk woesdag warmaster neer die is opzich niet moeilijk nu de dps weet hoe het werk.
Al met al ben ik blij met LFR, zo hebben de Pugs/low Geared Guildy's/Alts vaak al de fight gezien snappen ze de basics en dan is het alleen een kwestie van betere excecution en damage leveren en hebben ze vaak minder faalgear.
Thx LFR