![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Misschien kunnen we een deal maken voor een andere petTeunis schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:28:
[...]
vanilla CE me want that, alleen heb me zelf voorgenomen om niet langer meer dan 50 eur voor pet uit te gaan geven. gezien prijzen die op ebay zie voorbij komen blijven die pets dus helaas op not-collecting.
mijn favo pet wisseld behoorlijk. op dit moment is het de Monk
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
[ Voor 51% gewijzigd door rodie83 op 23-11-2011 14:22 ]
nee dat was nog niet, persoonlijk denk beter tot zijn recht gekomen als monk/pandarodie83 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:21:
[video]
Als ie nog niet was gepost, dan doe ik het alsnog. I lolled.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Maar panda's zijn (goddank) nog niet uit... en obviously niet stoer genoeg voor ChuckTeunis schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:07:
[...]
nee dat was nog niet, persoonlijk denk beter tot zijn recht gekomen als monk/panda
Anoniem: 364396
Nou, ik zou zeggen ga naar je trainer, koop dualspec en probeer eens sv. Zeker met multi target fights doe je dankzij serpent spread al gauw wat meer dmg.Fall3n schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:48:
Pff mn dps is echt te laag ... gemiddeld 7k dps tijdens cataclysm heroics... heb verschillende rotations en priorty's gevolgd maar het werkt niet echt
Mijn Huntard:
http://eu.battle.net/wow/...-aspects/Skelettor/simple
het ligt volgens mij echt aan mijn gear... maarja doordat ik niet zoveel dps doe gaan de heroics niet zo snel dus heb ik niet zo snel JP voor nieuwe gear
wel 1 positief ding is dat ik dit character in ongeveer 60 uur naar 85 heb gelevelled met een vriend (dankzij RAF natuurlijk)
't Scheelt al een boel als je je gear enchant en voorziet van gems. (Dit hoeven natuurlijk niet de duurste enchants / gems te zijn).Fall3n schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:48:
Pff mn dps is echt te laag ... gemiddeld 7k dps tijdens cataclysm heroics... heb verschillende rotations en priorty's gevolgd maar het werkt niet echt
Mijn Huntard:
het ligt volgens mij echt aan mijn gear... maarja doordat ik niet zoveel dps doe gaan de heroics niet zo snel dus heb ik niet zo snel JP voor nieuwe gear
wel 1 positief ding is dat ik dit character in ongeveer 60 uur naar 85 heb gelevelled met een vriend (dankzij RAF natuurlijk)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Gezien de gear, is 7k dps niet eens zo slechtFall3n schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:48:
[ Voor 3% gewijzigd door hulkie op 24-11-2011 09:26 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Dyoma schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:02:
Mocht je een keer iemand nodig hebben om een raid op te vullen dan roep je maar
heb meerdere raid ready 85ers, mage/ele en enh shaman/rogue en binnenkort nog een lock.
Als je me je real id even in een PM doet moet het helemaal goed komen
Als ik eerlijk ben slaat het ook nergens op om nog T11 dungeons te doen, behalve voor HC achieves. Je kan je volledig FL ready gearen met Zanda's, JP's en VP's. En als mensen zelfs dat nog niet gedaan hebben nu, dan kan je inderdaad rustig stellen dat het volk is wat gewoon geen zin heeft in raiden, behalve waarschijnlijk als het uber-easy-win is. Ik zou dus maar eens op zoek gaan naar een nieuwe guild als je wat wilHawVer schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:43:
* dagboekje *
We begonnen goed met de eerste raids met de nieuwe guild, BWD eerste paar bossen omgelegd. Maar het lijkt alsof het totaal gedaan is met het raiden. Er zijn nog maar 3 mensen die zich inschrijven terwijl we zo een 15 mensen raidready hebben. Gaat nu al een paar maanden zo. Jammer, was niet wat ik er van hoopte. Het lijkt er op niemand zich wil vastleggen voor een raid of dat ze te casual zijn. Dus nu maar een beetje ZA/ZG runnen en hopen dat mijn shoulders ooit nog een dropt en wachten op betere tijden.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
ben je mischien in een gebied terecht gekomen waar je de flying skil nog niet voor hebt ?Cthulhu schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:18:
Mijn flying mount wil niet meer vliegen, hoe verander ik dat weer? Was altijd via space, maar dat werkt niet meer, en kan het ook niet in de keybindings vinden
PSN : runeviking
[ Voor 16% gewijzigd door Cthulhu op 24-11-2011 11:25 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
kijk daar dan eens bij de flying trainer, kan dan goed zijn dat je " cold weather flying" nog moet kopen ;-)Cthulhu schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:24:
Ok, ben in Northrend idd, weet niet waar die mount is gekocht, account is niet van mij
Is een Swift Red Wind Rider mount
PSN : runeviking
Daar heb je Cold weather flying ofzo voor nodig, kan je kopen bij flying trainer in dalaran.Cthulhu schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:24:
Ok, ben in Northrend idd, weet niet waar die mount is gekocht, account is niet van mij
Is een Swift Red Wind Rider mount
je gear is nu idd erg laag, zo snel mogelijk de tier set's aanschaffen van jp's & cp's.. maar omdat er nu nog maar een weekje te gaan is zou ik zeggen om jp's/vp's te sparen zodat je 4k in totaal krijgt, en als je kunt nog eens 4k aan honor points. Dan kan je al direct een aantal items vervangen als 4.3 uit komt volgende (?) week. De hp's kan je dan na de patch weer converten naar jp's voor meer oude tier spullFall3n schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:48:
Mijn Huntard:
[ Voor 9% gewijzigd door Helza op 24-11-2011 11:36 ]
Ubergear is voor mij niet een doel op zich, idem voor de hoeveelheid achievment punten. Simpelweg omdat tegen de tijd dat je alles gehaald hebt is er weer nieuwe content, nieuwe achievments en nieuwe gear. Ik wil mij vermaken met uitdagende raids waarbij je goed moet samenwerken, interessant mechanics en leuke nummers neerzetten als ik dps (leuke gear is mooi meegenomen). Ik denk dat mensen bij ons gewoon niet zitten te wachten op structureel raiden en veel uitdaging. Helaasrodie83 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:12:
[...]
Als ik eerlijk ben slaat het ook nergens op om nog T11 dungeons te doen, behalve voor HC achieves. Je kan je volledig FL ready gearen met Zanda's, JP's en VP's. En als mensen zelfs dat nog niet gedaan hebben nu, dan kan je inderdaad rustig stellen dat het volk is wat gewoon geen zin heeft in raiden, behalve waarschijnlijk als het uber-easy-win is. Ik zou dus maar eens op zoek gaan naar een nieuwe guild als je wat wil
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
[ Voor 9% gewijzigd door Blistimo op 24-11-2011 12:22 ]
Is mij ook opgevalen dat Glyphs vrij wel niet geintroduceert worden, wordt hooguit verteld dat je vrij slot hebtIntToStr schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:48:
Ik zag dat ik ook een paar vrije slots voor glyphs heb. Nu wordt er helemaal nergens in het spel uitgelegd dat je hier iets mee kunt tot nu toe. Heb ik dit nu helemaal gemist of moet je dit zelf maar uitvinden? Binnenkort maar eens in de auction house kijken of er wat aan glyphs te koop is.
Enchants heb ik ook helemaal niets over voorbij zien komen in het spel. Nu heeft dat weinig zin op gear die ik toch elke paar levels vervang lijkt me, maar wordt dit eigenlijk ergens uitgelegd?
Beetje raar dat ik een hele hoop informatie van bijv. wowwiki moet halen.
Ik zie dat jullie veel dmg nemen van de acid rain (aoe dmg) & de spinners. Dit houd in dat de spinners wel erg lang aan het web hangen, die aoe houd pas op als alle spinners down zijn.deTwisj schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:04:
Ik schaam me kapot dat ik met mijn guild nog steeds Beth'tilac 10H niet neer krijg, na een goede 70-80 wipes erop. We komen amper in p2 en uit de keren dat we daar zijn gekomen hebben we hoogstens 1 of 2 keer iedereen levend gehad op dat moment. We zijn nog niet lager dan 20% gekomen op Beth terwijl deze toen ~30 stacks had. Onze taktiek is (na menig iteratie) nu als volgt:
[snip]
[ Voor 33% gewijzigd door Helza op 24-11-2011 12:49 ]
Had vanmorgen in de bus al even naar je char gekeken.Fall3n schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:48:
Mijn Huntard:
[ Voor 6% gewijzigd door Hierkomik op 24-11-2011 13:16 ]
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Met Acid Rain bedoel je Venom Rain ability van Beth'Tilac? Zo ver ik weet houd die op zodra er 1 persoon 'boven' is. Wat ik in het begin doe is ik mark 1 van de twee startende spinners met een skull, de tank die omhoog gaat taunt die skull en de andere tank taunt de andere spinner. De tank die omhoog gaat neemt vervolgens het web wat de skull spinner achter laat en de healer pakt de andere web. Dit om zo snel mogelijk Acid Rain te laten stoppen door die tank en healer zsm 'boven' te hebben. De Burning Acid ability die de spinners doen ben ik nog steeds niet achter of ze daar mee ophouden wanneer deze 'naar benenden' worden getaunt.Helza schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:43:
Ik zie dat jullie veel dmg nemen van de acid rain (aoe dmg) & de spinners. Dit houd in dat de spinners wel erg lang aan het web hangen, die aoe houd pas op als alle spinners down zijn.
Dat is een goede tip, nu is onze warrior tank wel de beter gegearde tank dan onze druid (het is immers die druid z'n OS waar we de laatste weken genoodzaakt gebruik van moeten maken). Maar als het helpt met de spinners is het zeker een mogelijke oplossing, vooral als vigilance z'n taunt ook reset wanneer de andere tank naar boven is.Helza schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:43:
Misschien is het beter de warrior tank beneden te laten deze taunten, met de vigilance op de andere tank wordt zijn taunt regelmatig gereset en kan hij snel taunten. Iedereen die een soort van taunt heeft moet hier ook direct bij helpen, daarna moet iedereen zo snel mogelijk de spinners killen als ze op de grond zijn.
Dit is de spec die onze hunter gebruikt voor Beth'Tilac. Dat is inclusief entrapment en Hunter vs Wild. Ik zal vragen of hij meer deterrance en master's call kan gebruiken, ik neem aan dat deterrance ook met cancelaura kan worden geannuleerd?Helza schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:43:
Hunter die dood gaat, hij kan nog een aantal points in hunter vs wild zetten voor extra health ipv die in de bm tree te stoppen en eventueel de entrapment in de sv tree gebruiken voor extra stun op de spiderlings.
Gebruikt de hunter deterrence? Ik kan dit niet terug vinden in de log browser? Dit mitigate the explosive dmg van de broodling. en master's call om immune te zijn voor de poison patches en kan je een stuk makkelijker de volgende broodling pakken. vooral bij 2 broodlings direct achter elkaar is het belangrijk om detterence + master's call te gebruiken. (+readiness als ze deze op cd zijn en je ze wilt pakken ) Je krijgt een grote dmg spike, en als je daarbij ook nog eens een paar ticks van de poison mee pakt ben je zo dood tenzij je op full health zit.
Ik zal het opperen, een holy pala heeft immers ook de nodige self cooldowns.Helza schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:43:
Over het algemeen gat het een stuk makkelijker als de healer de broodlings neemt. Hij kan zichzelf een stuk makkelijker healen en hoeft niet bang te zijn om out of range van de healer te gaan als hij van de poison wegrent/herpositioneerd.
Wat onze hunter zegt is dat broodling eerst achter z'n pet aan gaat (zonder te exploderen) en dan ineens op een willekeurig moment een andere target pakt en er op af gaat rennen. Daarbij heeft hij ook een enkele keer gezegd dat een baneling door hem heen liep, maar ik vermoed dat dat gewoon een lag of camera/positie probleem was.Helza schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:43:
Broodlings & spiderlings blijven na het spawnen vaak nog ff bij de opening staan, vinden ze vaak erg leuk. Maar dat is toch alleen maar handig? geeft je meer tijd om de broodling te pakken
[ Voor 7% gewijzigd door ragged op 24-11-2011 13:51 ]
1
Spinners blijven veel damage veroorzaken. Kwestie van asap naar beneden taunten (ik help als dk mee naast de warrior tank met vigi op de andere tank) en prioriteren bij het killen. Gewoon zoveel mogelijk in de buurt van drone tanken zodat de cleave damage ook de drone damaged. Prio is bij ons dan ook Spinners taunten - killen - dan drone.deTwisj schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:16:
[...]
Met Acid Rain bedoel je Venom Rain ability van Beth'Tilac? Zo ver ik weet houd die op zodra er 1 persoon 'boven' is. Wat ik in het begin doe is ik mark 1 van de twee startende spinners met een skull, de tank die omhoog gaat taunt die skull en de andere tank taunt de andere spinner. De tank die omhoog gaat neemt vervolgens het web wat de skull spinner achter laat en de healer pakt de andere web. Dit om zo snel mogelijk Acid Rain te laten stoppen door die tank en healer zsm 'boven' te hebben. De Burning Acid ability die de spinners doen ben ik nog steeds niet achter of ze daar mee ophouden wanneer deze 'naar benenden' worden getaunt.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
[ Voor 10% gewijzigd door JoeBravo op 24-11-2011 16:46 . Reden: typo ]
[ Voor 19% gewijzigd door chukkepukke op 24-11-2011 18:03 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Anoniem: 283778
Anoniem: 428991
Ravencrest & alliance is win. (Wij zitten daar ook, guild: Zen)chukkepukke schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:55:
Ben nu al een maandje aan het zwerven in de wow wereld, zonder echt iets te done. Heb eindelijk "mijn" class gevonden (priest), maar nu blijkt dat de alliance op mijn server inactief is. Dus is mijn vraag, of er eigenlijk nog een lkkr actieve server is, vooral voor Alliance
EDIT: Ik dacht zelf aan Ravencrest aangezien ze hier het hoogste staan (voor alliance)
http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu
Adds zouden niet eens lang genoeg moeten leven om uberhaupt 2x fiery blast te castendeTwisj schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:24:
Nou, gisteren dan uiteindelijk na ontiegelijk veel wipes toch Beth'Tilac 10H neer gekregen. Tactisch gezien niet veel veranderd maar de eerste keer dat we in phase 2 kwamen met iedereen levend ging hij neer. Vervolgens weer lopen wipen op Rhyolith terwijl die op farm zou moeten staan maar och, we hebben iig toch iets nieuws neer na een aantal weken. Nog 2 te gaan en ik hoop echt dat we nog een extra melee gaan vinden voor de interrupts op Alysrazor. De laatste tijd hebben we eigenlijk altijd 1 rogue, 2 mages, 1 spriest en 1 hunter (zonder silencing shot) waarvan 1 mage (ik) de lucht in gaat bij Alysrazor. Dit houdt in dat we zo ver ik weet maar 1 low cd interrupt(rogue) en 1 high cd interrupt(mage) hebben en met onze dps (zie log) ben ik bang dat er veel fieryblasts de raid in gaan.
Van de eerste twee pieces durf ik het niet te zeggen. (Voor tank is in ieder geval de tweede beter)IntToStr schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:25:toon volledige bericht
Gisteren helaas wat pech met de groep in een random dungeon. Healer die paar keer wegviel en de vervangende healer was een irritante puber. Heb de dungeon maar gewoon afgemaakt, want had nog een aantal quests open staan. Eindelijk eens vervanging voor mijn belt en back gevonden, in beide gevallen verdubbeling van ilvlVerder zowaar nog een paar plate items in een andere dungeon, maar die had ik al... Hopelijk loot ik binnenkort eindelijk eens een fatsoenlijk helm, want ik heb nog nooit een dps/tank helm gehad. Ik blijf in ieder geval maar gewoon oefenen met tanken. Je hoeft in ieder geval nooit te wachten
Als ik kan kiezen tussen de volgende stat bonuses (de rest exact gelijk), wat is dan het beste uitgaande van tank (of dps)?
1: +9 strength, +9 stamina, +9 critical strike
2: +11 strength, +11 stamina
De 2e heeft een hogere verkoopprijs, dus wordt blijkbaar als beter gezien, maar de 1e heeft meer bonuswaarde in totaal.
Qua wapen heb ik ook zoiets. Wat is hier beter?
1: +5 strength, +7 stamina, 30.2 dps
2: 30.5 dps, chance to wound target on hit for 75 damage
Getallen kunnen enigszins afwijken, maar gaat om het idee. Ook hier is nr 2 degene met de hogere prijs (en 1 level hoger).
Uiteraard worden deze items sowieso vrij snel weer vervangen door betere, dus doet het er niet heel veel toe welke ik gebruik, maar ik ben toch benieuwd wat ervaren spelers zouden kiezen in dit soort situaties.
Zoals gezegd heb je dan waarschijnlijk te lage dps. We doen meestal ook nog steeds 2 maar kunnen het af met 1 dps aan beide kanten, die dps't de eerste 2 brushfires en dan moet ie daarna, tijdens casten van de Pyro, dood zijn. Evt. interrupten en daarna door dpssen. Als ie een 2e Pyro kan casten is de dps gewoon veel te laag.deTwisj schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:24:
Nou, gisteren dan uiteindelijk na ontiegelijk veel wipes toch Beth'Tilac 10H neer gekregen. Tactisch gezien niet veel veranderd maar de eerste keer dat we in phase 2 kwamen met iedereen levend ging hij neer. Vervolgens weer lopen wipen op Rhyolith terwijl die op farm zou moeten staan maar och, we hebben iig toch iets nieuws neer na een aantal weken. Nog 2 te gaan en ik hoop echt dat we nog een extra melee gaan vinden voor de interrupts op Alysrazor. De laatste tijd hebben we eigenlijk altijd 1 rogue, 2 mages, 1 spriest en 1 hunter (zonder silencing shot) waarvan 1 mage (ik) de lucht in gaat bij Alysrazor. Dit houdt in dat we zo ver ik weet maar 1 low cd interrupt(rogue) en 1 high cd interrupt(mage) hebben en met onze dps (zie log) ben ik bang dat er veel fieryblasts de raid in gaan.
Bnet pindle#2913
Anoniem: 63072
Waar is die tijd toch gebleven van aparte gear sets voor trash met minder hit en meer damage stats? Die lijkt te zijn verdwenen in dezelfde ton als de resistance setshulkie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:45:
Trash is toch niet belangrijk.
Daarom start bij ons de raid op woensdag een halfuurtje eerder, dan gaan een aantal raiders + wat randoms uit de guild even trash farmen/opruimen, zodat er om half 8 gewoon de eerste boss gepulled kan wordenAnoniem: 63072 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:47:
[...]
Waar is die tijd toch gebleven van aparte gear sets voor trash met minder hit en meer damage stats? Die lijkt te zijn verdwenen in dezelfde ton als de resistance sets
Trash is wel degelijk van belang, hoe langer je over trash doet hoe minder tijd voor attempts op bosses. En zodra je alles oneshot: Hoe eerder je klaar bent met farmen. (En dat is ook een goed ding, farmen is saai)
Dank voor je toelichting! (Ook aan BartjuhAndurin schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:34:
Ik zou zelf kiezen voor optie 2 in de eerste keuze en optie 1 in de 2e keuzeCritical strike rating heb je niet bijzonder veel aan als paladin, ik denk dat door de modifiers uit je talents e.d. de 2 puntjes strength en stamina je meer opleveren als de 9 critical strike rating
Voor de 2e keuze eigenlijk het zelfde verhaal. Wound target on hit for 75 damage is best grappig, maar die +5 strength werkt door op al je skills, niet alleen op je weapon hit
Ik heb Fire nu als offspec. Alleen van spec steeds wisselen is niet echt handig voor de timed ZA.Andurin schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:42:
@HawVer Volgens mij gaan bij ons de mages voor de trash meestal Fire of Frost... Fire om de tanks te pesten en Frost om aardig wat AoE te doen. Heb je niet een van deze twee specs als offspec voor pvp of iets dergelijks? Misschien is dat nog een optie om uit te proberen.
Stacks op houden tijdens arcane explosions is een goede tip. Nadeel van melee range is dat je vaak veel meer damage oploopt. Maar ik ga het eens proberen.hulkie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:45:
Gewoon arcane explosions, dan doe je prima mee. tussendoor een arcane blast blijven casten om je stacks up te houden. Trash is toch niet belangrijk. Ik pop daar alleen cooldowns als het mis lijkt te gaan... (in raids dan)
In normale instances boeit het uberhaupt niet zo heel veel, behalve als je timed wilt halen in ZA. Ik gebruik zelf iig nooit blizzard, flamestrike zeer ZEER zelden.
Ja dat is dus niet altijd zoIntToStr schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:50:
[...]
Dank voor je toelichting! (Ook aan Bartjuh)
Toch maar eens op zoek naar hoe die stats allemaal werken dan... Als alles gekoppeld is aan je main stat (strength voor prot/ret paladin neem ik aan) is het dus mogelijk ook beter om een item met +19 strength te gebruiken ipv +9 strength, +9 stamina en +9 dodge rating. In ieder geval voor dps gebruik ik die +19 altijd al, maar voor tank gebruikte ik altijd die andere optie.
Ik dacht juist dat al geruime tijd bijna alle skills normalized damage deden? En max damage niet echt meer van invloed was op je skills? Maar gewoon de Damage per second?Bartjeh schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:33:
<knip>
Echter is het van belang om even te kijken naar weapon speed. Hoe trager hoe beter, aangezien de meeste skills scalen met weapon damage in plaats van dps.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Ik moet ook ff testen hoe m'n Runestaff of Nordrassil het doet. Vanavond ff een runnetje?hulkie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:15:
Gratz met de kills allemaal!
Het enige dat ik gister heb gedaan is een ZA run op mijn mage samen met ilevel 390 shadowpriest, een alt tankje, een alt elemental shaman en onze nieuwe paladin. Conclusie: de pala gaat goed vooruit met zijn healing. Hij kon de chainpullende DK (zonder gear) prima up houden en we rosten hard door de instance heen. Elke bossfight zat ik (zonder de 15% buff) tussen de 30k en de 42k dps. Korte gevechten en arcane mages = yummy! Reforgelite heeft me richting wat meer crit gestuurd, eens kijken hoe het uitpakt…
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Hmmmm, dat zou ik is uit moeten zoekenUhmmie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:59:
[...]
Ik dacht juist dat al geruime tijd bijna alle skills normalized damage deden? En max damage niet echt meer van invloed was op je skills? Maar gewoon de Damage per second?
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Hymn of Hope is niet een holy only spell.ValHallen schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:19:
lees net de spell changes op mmo-champion, geen hymn of hope meer voor Holy, laat dat nou juist een goede spell zijn voor holy, gezien die over het algemeen meer mana gebruikt dan een disc priest.
Volgens mij willen ze holy priests helemaal uit het spel verbannen. Alles is zwaar disc flavored (en ik vindt disc niet leuk healen in pve).
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Anoniem: 63072
Dan heb ik wel een vraag ... wat doet die druid om OOM te raken?sabriel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:01:
[...]
Hymn of Hope is niet een holy only spell.
Ik gebruik hem vaak als onze druid laag qua mana geraakt
.
En healing als priest is inderdaad disc flavoured.
Heb 1 keer als holy offspec healing gedaan en bijna constant OOM op einde van gevecht
Als disc gevecht eindigen met 80% mana zonder inspanning. Was in P1 doodgegaan op ragnaros door falldamage (ja, ik als healer deed ook de traps), geressed en 1min later weer vol mana. hoef je als holy niet te proberen.
Inderdaad, als druid healer moet je echt al heel gekke dingen doen om OOM te raken. Ik doe op mijn restodruid altje alles op heroic, behalve Ragnaros maar ik heb nooit mana problemen... meestal zelfs nog het meeste mana over aan het einde van een fight. En dit terwijl ik zowat geen spirit heb, atm door mn nieuwe rep ring die spirit heeft kom k weer op iets van 1080 spirit (ik had eerst minder dan 950).Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:00:
[...]
Dan heb ik wel een vraag ... wat doet die druid om OOM te raken?
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
Ik heb op me druid ook eigenlijk nooit manaproblemen, zelfs niet als ik een gevecht start @ 50% mana, of gebattleressed wordt. Daarbij heb ik maar 1 spirit trinket. Woensdag Rag HC voor het eerst gehealed, en toen die op z'n gat lag zat ik nog ruim boven de 30% (heb laatste momenten niet echt meer gekeken, maar rond de 10%(bosshp) zat ik nog op 50%).Moi_in_actie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:06:
[...]
Inderdaad, als druid healer moet je echt al heel gekke dingen doen om OOM te raken. Ik doe op mijn restodruid altje alles op heroic, behalve Ragnaros maar ik heb nooit mana problemen... meestal zelfs nog het meeste mana over aan het einde van een fight. En dit terwijl ik zowat geen spirit heb, atm door mn nieuwe rep ring die spirit heeft kom k weer op iets van 1080 spirit (ik had eerst minder dan 950).
[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 25-11-2011 15:13 ]
Bnet pindle#2913
Hehee, dit is zo bekendporn* schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:13:
Precies zoals hierboven, heb vorige week een alt raid gehealed en we deden veel maar dan ook veel meer HPS op zeker de helft van de bossfights tov de main group (en we deden normal tov hc). Dit komt vooral door faal van mensen zelf, het niet ontwijken van troep. Zo ga ik de ene keer gewoon niet oom op een bepaalde fight, een andere keer moet ik zoveel outhealen dat ik halverwege al bijna oom ben. Ligt echt 100% aan je raiders wat dat betreft.
Er vanuit gaande dat je mage armor gebruikt icm met de glyph; vergeet AoE, gewoon arcane blast spammen op een single target en arcane missiles procs negeren. Een snelle evocate + mana gem uiteraard niet vergeten. Gebruik je mana gem zo snel mogelijk zodat je optimaal gebuik kan maken van improved mana gem en de cooldown timer gaat lopen zodat de spell snel weer beschikbaar is. Zorg er wel voor dat je geen over-regen heb, je mana moet dus iets gedroppped zijn wanneer je 'm gebruikt. Gooi evt. alvast een orb eruit als de tank richting groep loopt. Ook elke cd je arcane power gebruiken en mirror images. Zorg er alleen wel voor dat je arcane power + mirror images beschikbaar is op boss fights. Je kan bij opeen volgende trash fights je presence of mind gebruiken om instant een nieuwe mana gem met 3 charges te krijgen. Mocht je heel veel trash achter elkaar hebben, dan kan je af en toe een missile eruit gooien tbv van mana conservatie. Als je moet lopen een arcane barrage vuren en evt. fireblast/ice lance.HawVer schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:40:
Kan iemand me aanraden wat ik het beste kan doen op trash als Arcane Mage? Op bosses sta ik vaak eerste alleen op trash kan ik meer bereiken denk ik. Dan kak ik helemaal in waardoor ik op overall damage toch vaak als laatste eindig. Wat ik nu gebruik is Flamestrike + Blizzard en soms Arcane Power.
Ik heb geprobeerd om te openen met Flamestrike, te Blinken en dan Arcane Explosions alleen dat is veel te riskant.
Ook geprobeerd om dan maar single target te gaan, alleen dat werkt ook niet optimaal omdat ik op trash niet mijn CD's wil gebruiken.
[ Voor 9% gewijzigd door temp00 op 25-11-2011 16:46 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Wat is je link op de armory? Ik zelf ben momenteel heel erg aan het rondkijken of ik ergens wat meer nog kan pushen met mijn resto. Heb nu als test 4p T12 even laten vallen en 2 normal tiers voor 2 heroics vervangen.Bartjeh schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:28:
[...]
Ik heb op me druid ook eigenlijk nooit manaproblemen, zelfs niet als ik een gevecht start @ 50% mana, of gebattleressed wordt. Daarbij heb ik maar 1 spirit trinket. Woensdag Rag HC voor het eerst gehealed, en toen die op z'n gat lag zat ik nog ruim boven de 30% (heb laatste momenten niet echt meer gekeken, maar rond de 10%(bosshp) zat ik nog op 50%).
Anoniem: 373674
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 373674 op 26-11-2011 17:36 ]
Ziet er uit als een ok guild, hou er wel rekening mee had alle heroic mode progress is gedaan na de nerfs dus niet ervoor.Anoniem: 373674 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 17:35:
hmm nou dit is wel een primeur....
ik sta even meer dan 200 primatic elixers te maken voor 4.3 en wordt in eens gewhisperd door een gast die de guild master blijkt van een behoorlijke goede guild op de server.
na een lang verhaal.. kwam het erop neer dat hij mij samen met nog een paar gespot heeft en mij graag in zijn core team wil hebben.. specifiek een blood DK.. zit die gast even op te zoeken op de armory maar het is idd een beste guild.
mede Silvermoon mensen hierzo.. weten jullie iets af van de guild Crazy Saints?
punt is namelijk dat ik echt heel erg dicht tegen het punt aan zit om gewoon iets anders te gaan doen... guildies in vuur etc te zie staan ben ik eigenlijk klaar mee en raid ook al een paar weken daarom eigenlijk niet meer... dus dit is misschien een leuke optie om het "vuur" weer een beetje aan te steken
In jouw situatie komt dit erg goed uit, maar in het algemeen ben ik tegen guilds die "poachen". Dit komt de naam van die guild trouwens ook niet ten goede.Anoniem: 373674 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 17:35:
na een lang verhaal.. kwam het erop neer dat hij mij samen met nog een paar gespot heeft en mij graag in zijn core team wil hebben.. specifiek een blood DK.. zit die gast even op te zoeken op de armory maar het is idd een beste guild.
Haha Gze, wat ziet mijn lijstje met 3 char's er dan zielig uit
jep dit zag ik ook.. verder heb ik aantal van die core raiders opgezocht en uit echte top guilds komen ze niet. Ik zal nog wel eens een conversatie met die knakker aangaan want ze reqruiten wel veel en als ze echt voor progressie gaan dan lijkt mij een dk gewoon niet het verstandigst (hoe goed mijn skills ook zijnTerence(x) schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 18:26:
[...]
Ziet er uit als een ok guild, hou er wel rekening mee had alle heroic mode progress is gedaan na de nerfs dus niet ervoor.
Heb alleen persoonlijk nog nooit eerder van gehoord qua naam
ja ach ik snap het wel, maar ik weet ook niet of ik dit ga doen.. feit is namelijk dat ik RL mensen ken in deze guild en die "naai' ik wel een beetje als ik weg ga. Het is alleen een beetje jammer dat ons echte team al weken stil staat en er dan maar runs met pugs en andere guildies gedaan worden.. en ja dat is voor mij eigenlijk meer frustratie dan fun..razzor schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 21:13:
[...]
In jouw situatie komt dit erg goed uit, maar in het algemeen ben ik tegen guilds die "poachen". Dit komt de naam van die guild trouwens ook niet ten goede.
Als je verzamel professies hebt (mining/herbing/skinning) of kan dissenchanten dan kan je echt bakken met gold verdienen door al die lage zooi gewoon op de AH te plaatsen. Er zijn nu erg veel mensen aan het lvl-en en dan heb je zo een veelfout aan goldIntToStr schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:31:
Ik dacht laat ik eens bij de AH kijken wat glyphs kosten. Das best veel eigenlijk, 48 goud per stuk. En ik heb maar tegen de 600 goud. Misschien toch nog maar even zonder doen. Morgen maar eens een paar uur doorspelen en vol op levelen gaan.
Ik denk niet dat ik alle classes af ga zoals mijn bovenbuurman
Wat er te w00ten valt? Eindelijk niks meer levelen en mijn persoonlijke goal om van elke class één char op max levelen te hebben gehaald.Anoniem: 373674 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:51:
[...]
wat is er te wooten... het ziet er allemaal impressive uit...maar ehhh multibox je veel ofzo... goede genade dat zijn wat characters
[...] verzamel professies [...]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
hmm ok nou dan ben je daar goed in geslaagdNMe schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:56:
[...]
Wat er te w00ten valt? Eindelijk niks meer levelen en mijn persoonlijke goal om van elke class één char op max levelen te hebben gehaald.Multiboxen met één account kan trouwens helemaal niet, dit zijn gewone alts.
[...]
offtopic:
Professie heeft in het dagelijks taalgebruik met het (christelijk) geloof te maken en hoewel óók "beroep" kan betekenen is die betekenis veel minder gangbaar. Je kan beter gewoon "profession" zeggen.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 373674 op 27-11-2011 00:07 ]
Battletag Vakasha#2284
Dat powerlevelen vind ik saaier dan questen, dus deze karakters zijn allemaal met questen en een sporadische dungeon geleveld.Anoniem: 373674 schreef op zondag 27 november 2011 @ 00:05:
[...]
hmm ok nou dan ben je daar goed in geslaagdheb je dat allemaal gedaan met questen of konden wat guildies/vrienden je helpen in deepholm met wat power lvl-ing?
Daar was ik ook aan gekomen als ik niet laatst flink wat gold uitgegeven had aan pets en als niet elk van mijn alts 280% flying had gehad.oh ja ik heb trouwens ook mijn persoonlijke goal voor 4.3 gehaald.. meer dan 200k gold.. dan kan ik straks wat tijd uitsparen door wat BoE spullen te kopen
Mijn warrior heeft iets van 3 dagen /played staan. Daar zit redelijk wat afk-tijd bij, dus ik schat dat er zo'n 60 uur per char aan besteed zijn.temp00 schreef op zondag 27 november 2011 @ 00:14:
[...]
Wow grats manZal wel behoorlijk wat tijd hebben gekost.
Wil ik nog even niet aan denken.
Dat is nog niet officiëel bevestigd helaas. Ik neem aan dat ze de limiet wel op zijn minst naar 11 opschroeven, maar ik ga er nog maar even niet vanuit. Als ze het niet doen ga ik domweg geen monk spelen want ik heb geen zin om een andere server te rollen en al helemaal niet om een level 85 alt te deleten na alle moeite die ik in het levelen gestoken heb.
[ Voor 33% gewijzigd door NMe op 27-11-2011 14:40 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
die wou ik ook zo graag en had ik hem gebruik ik em nooit..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq