Hoi dagboek,
Hm, van de week mijn rogue van 80 naar 85 in een paar uurtjes, en gisteren gelijk firelands in. Best wel anders als non ranged non tank non healer, maar even goed lachen. Paar keer DPS mogen toppen (was een alt-alt raid, voor mensen met meer dan 2 alts, dus de meeste waren "nieuw" in FL), en mijn rotatie door gekregen...
Nog een paar stukjes loot mogen oppakken, en de sfeer was goed. TOT iemand met het nieuws kwam...
4.3 deze reset. Pot-vol-blommen! Het plan was om 2 weken te hebben om mijn rogue naar ilvl 378 te krijgen zo dat ik de nieuwe raid in kan voor de legendaries. Nou, maar even aankijken of dit te doen is dmv die 3 nieuwe 5 mans te farmen voor 378 gear voordat we alt raid #3 beginnen.
Nog een nadeel is dat ik had gegokt dat 4.3 pas volgende week zou uitkomen, en er dus voor had vrij genomen.
Ach, eindelijk een destro buff voor mijn main dus het zit uiteindelijk allemaal wel goed

. Een leuk concept; deze patch gaan we met altraid #1 (best gegearde en mensen die het meest confortabel zijn met hun dubbel rol) als 10 man raid competen met de main raid (25HC geared, de mains zijn rond de ilvl 388, altraid #1 zit gemiddeld op ilvl378). Het zou echt lachen zijn als we meer succes zouden boeken als de mainraid

.
2 nachtjes en we gaan het zien