Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 252 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.767 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
deadsy33 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:25:
Overigens is die Voidstorage + Transmoggear kolder...zit je weer met die oude sets in je bank
Ja, het is inderdaad wel jammer dat je de gear die je voor Transmogrification wilt gebruiken altijd in je bags moet hebben zitten, maar anderzijds is het een hele opluchting om de rest van je gear in ieder geval in Void Storage kwijt te kunnen. Nu eerst maar eens wat nieuwe dungeons doen. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo het werkt al super...

en pvp S3 is te halen in A52 :P.. die warrior ziet er nu helemaal bad ass uit :D

trouwens dat opslaan is best prijzig.. 25g per item per keer.. let ff op dus als je heel veel snel er in en uit gaat halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Season 3 voor een Warlock is met die blauwe vleugels toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dyoma schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:31:
Season 3 voor een Warlock is met die blauwe vleugels toch ?
jep 8)

trouwens even een weetje.. blauwe armor voor de look kan je overzetten op epic armor, maar dit werkt niet met wapens.. die moeten beide dan epic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:30
Ik ben benieuwd naar het transmogrification gedeelte straks, het onderstaande roept toch weer oude herinneringen op aan de titel General die ik destijds heb behaald met PvP.
In Area 52 a set of vendors has replaced the PvP Vendors who used to live there. Grex Brainboiler, Krixel Pinchwhistle, Tini Smalls, Kezzik the Striker, Big Zokk Torquewrench, and Leeni “Smiley” Smalls. These vendors sell new, transmogrifiable versions of the classic armor to players who have the Feat of Strength for Legionnaire/Knight-Captain or higher under the old PvP system.

The design intent with the Feat of Strength achievement requirement was specifically to limit these particular art styles to players who earned them through the OG (and relentlessly difficult) PvP honor system, while keeping the door open to reward them to more people in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39
Hoest met de addons?
Moet er nog veel vernieuwd worden?
Meen mij te herinneren dat het na 4.2 ontzettend meeviel op de gebruikelijke na (DBM, etc..).
Kwestie van load out of date addons en klaar was ik weer toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Zjanzjak schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:24:
Hoest met de addons?
Meen mij te herinneren dat het na 4.2 ontzettend meeviel op de gebruikelijke na (DBM, etc..).
/kuch

Net de "proving your worth" quest op mijn rogue gedaan, ziet er goed uit!

Productief dagje op werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:19:
zo het werkt al super...

en pvp S3 is te halen in A52 :P.. die warrior ziet er nu helemaal bad ass uit :D

trouwens dat opslaan is best prijzig.. 25g per item per keer.. let ff op dus als je heel veel snel er in en uit gaat halen
Let vooral op dat je de set waar je naartoe wil transmoggen niet in void storage opslaat, want dan kun je telkens bij een upgrade van een item weer dat item uit storage halen, transmoggen en terugstoppen met alle kosten van dien.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik heb al Tier 1 en tier 2 in de void storage opgeslagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Zjanzjak schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:24:
Hoest met de addons?
Nu ook, gewoon 'Load out of date addons' aanvinken en alles werkt bij mij. Geen probleem. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah okidokie dus het kost 25G en aangezien ik wel over de 5x full slot baggs heb aan zooi ben ik dus minstens 10k kwijt aan all me spullen behalve wat ik aan wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Vanochtend toen ik inlogde zag ik nog geen mail van Tyrael's Charger. Is die inmiddels gearriveerd? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
probeer daarvoor eens te reloggen op een andere realm en dan terug. Dat hielp bij mij in ieder geval, anders zit er een 72 max timer op waarin je m krijgt...
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3056495780#15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Laatst online: 11-09 16:01
omg omg, firelands HC's zijn nerfed... rhyo die langzamer loop, raggie die helemala geen Magma Geyser functie meer heeft, alz tornadoes trager en birds die veel minder dmg doen , lijkt erop dat alle bazen minder dmg doen nu.

[ Voor 30% gewijzigd door Helza op 30-11-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
detheavn schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:51:
Vanochtend toen ik inlogde zag ik nog geen mail van Tyrael's Charger. Is die inmiddels gearriveerd? :p
uuuuggggg, gisteren toeavalling in een us live stream Tyrael's Charger gezien, ik had nog zo gehoopt dat die preview filmpjes van die mount een alpha versie toonden, maar nee hoor. Hij is lelijk gebleven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Staat dat in de notes?

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 12:48
Helza schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:06:
omg omg, firelands HC's zijn nerfed... rhyo die langzamer loop, raggie die helemala geen Magma Geyser functie meer heeft..
Geyser was al de enige awareness check :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
nops. stealth nerf ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Helza schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:07:
[...]
uuuuggggg, gisteren toeavalling in een us live stream Tyrael's Charger gezien, ik had nog zo gehoopt dat die preview filmpjes van die mount een alpha versie toonden, maar nee hoor. Hij is lelijk gebleven :(
Ach, ik zit er niet zo mee. Is een extra voor iets wat ik toch al zou doen. M'n gheybelfpala zal er vast van kunnen genieten :p

Enige wat ik had gehoopt is dat ze dat voetspasme eruit hadden gehaald. Dat zit zowel in de sparklepony, invincible en deze dus ook. Maar goed, een gegeven paard niet in z'n bek schijten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Helza schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:06:
omg omg, firelands HC's zijn nerfed... rhyo die langzamer loop, raggie die helemala geen Magma Geyser functie meer heeft, alz tornadoes trager en birds die veel minder dmg doen , lijkt erop dat alle bazen minder dmg doen nu.
Nog een keer generfed?? Serieus? What the... I don't even... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het vervelende aan Tyrael's Charger is dat je er zo'n gigantische hitbox van krijgt. Als je naast een mailbox staat terwijl je op dat ding zit kan niemand de mailbox meer gebruiken. Bij andere mounts is dat alleen als je echt bovenop die mailbox staat. 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
NMe schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:33:
Het vervelende aan Tyrael's Charger is dat je er zo'n gigantische hitbox van krijgt. Als je naast een mailbox staat terwijl je op dat ding zit kan niemand de mailbox meer gebruiken. Bij andere mounts is dat alleen als je echt bovenop die mailbox staat. 8)7
Aaaaaargh, ik eindelijk blij dat de tijd voorbij was gegaan dat iedereen met zo'n Mammoth de complete mailbox blockte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Bartjeh schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:36:
[...]

Aaaaaargh, ik eindelijk blij dat de tijd voorbij was gegaan dat iedereen met zo'n Mammoth de complete mailbox blockte....
Ik heb daar Baby spice voor, gebruik ze nog regelmatig als er weer zo'n malloot bij een mail box staat met de grote draak of mammoet. je krijgt ze vaak bij de cooking dailie in Dalaran.
http://www.wowhead.com/item=44228/baby-spice

Edit* linkje

[ Voor 7% gewijzigd door Thommmyy op 30-11-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Thommmyy schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:39:
[...]

Ik heb daar Baby spice voor, gebruik ze nog regelmatig als er weer zo'n malloot bij een mail box staat met de grote draak of mammoet. je krijgt ze vaak bij de cooking dailie in Dalaran.
http://www.wowhead.com/item=44228/baby-spice

Edit* linkje
Mja, is mij teveel moeite. Ik zocht dan gewoon een andere mailbox op. Gelukkig zijn er daar wel genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Inferno schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:29:
[...]

Nog een keer generfed?? Serieus? What the... I don't even... :( :(
Dat Ragnaros HC een klein nerfje meekrijgt in 4.3 vind ik persoonlijk nog wel enigzins verklaarbaar, maar de rest van de Heroics zijn al niet al te lastig meer nee.

Then again, de enige reden om nu nog terug te gaan naar FL(HC) is voor het afronden van de laatste Legendaries. Dan is het prettig als je daar echt niet meer dan 2 uur voor nodig hebt. Kortom... who cares!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Blistimo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:59:
[...]
Then again, de enige reden om nu nog terug te gaan naar FL(HC) is voor het afronden van de laatste Legendaries. Dan is het prettig als je daar echt niet meer dan 2 uur voor nodig hebt. Kortom... who cares!
Dat heb je nu al niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:28

vhal

ಠ_ಠ

Bartjeh schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:08:
[...]

Geyser was al de enige awareness check :/
WTF zijn Magma Geysers...ik doe al een tijdje ragna hc op 25m maar ik heb hier nog nooit van gehoord of iets van gezien :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(jarig!)
deadsy33 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:22:
[...]

WTF zijn Magma Geysers...ik doe al een tijdje ragna hc op 25m maar ik heb hier nog nooit van gehoord of iets van gezien :/
Die poepvlekken op de grond waar je in moet gaat staan, waarna ze ontploffen? Op normal zitten die alleen in P1, op HC volgens mij ook.

Ik ben ook al in de war met Magma traps :')

[ Voor 14% gewijzigd door rodie83 op 30-11-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
In p4 als je te dichtbij elkaar gaat staan komt er een magma geyser die ontploft.

In p4 moet je dus in van die frozen circles staan om je debuff stacks te resetten. Echter als je dus te dicht bij elkaar ging staan kwam er een geyser en was je frozen circle weg. Ergo-> Whipe. (tenzij eind p4 als je meerdere cirkels hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:28

vhal

ಠ_ಠ

Bartjeh schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:27:
In p4 als je te dichtbij elkaar gaat staan komt er een magma geyser die ontploft.

In p4 moet je dus in van die frozen circles staan om je debuff stacks te resetten. Echter als je dus te dicht bij elkaar ging staan kwam er een geyser en was je frozen circle weg. Ergo-> Whipe. (tenzij eind p4 als je meerdere cirkels hebt).
Ooooow ok, p4 hebben we niet eens gezien :P :X Toch bedankt

Was even in de war met die Magna Traps...dan mis je wel wat in je bovenkamer als je daar op blijft staan als non trapdetonator.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
rodie83 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:23:
[...]

Die poepvlekken op de grond waar je in moet gaat staan, waarna ze ontploffen? Op normal zitten die alleen in P1, op HC volgens mij ook.
Dat zijn Magma Traps.

Enfin, 4.3 nu en ik zit nu op 160/250 smoldering essences. Maandag nog even voor de laatste keer FL afgemaakt, althans dat was het idee. Vanwege weinig opkomst toch nog een social mee moeten nemen en maar alles wat er nog over was op normal gedaan. Komen we bij Ragnaros, wipen we gewoon telkens op stomme dingen en het meest nog op phase transition 2 (dus die van phase 2 naar 3) puur vanwege sons of flame die de hamer raken. We hadden een affli lock die _of_ geen damage _of_ <100k damage op sons of flame deed (over de gehele attempt, dus soms 2 phase transitions). Dan nog is het geen excuus maar het toppunt was wel een van onze healers (disc priest) die het over een catatonic fail begon (ik verstond in eerste instantie catastrophic fail) waarop een andere healer (holy pala) ineens begon te flippen van heb ik jou daar. Een hele verhitte discussie over hoe dat de holy pala wel iedereen eruit aan het healen was etc.etc.

Ik moet een andere guild opzoeken.. Ik wordt soms helemaal gestoord van sommige raiders in m'n huidige guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Blistimo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:59:
Dat Ragnaros HC een klein nerfje meekrijgt in 4.3 vind ik persoonlijk nog wel enigzins verklaarbaar, maar de rest van de Heroics zijn al niet al te lastig meer nee.

Ach een nerf was misschien wel terecht, een complete ability eruit halen en van P4 nu een nuke fest maken is echt teveel hoor. Had liever gezien dat ze iets met de meteor spawn timer of iets anders om P3 iets makkelijker te maken. Dat is de bottleneck voor de meesten nog, P4 is nu een makkie geworden.
En de rest van de HC's nerfen na de laatste ronde is echt te gek voor worden, zo moeilijk waren ze nu ook weer niet.
Sinestra, Nefarian, Al'Akir en Coucil hebben ze ook niet generfd voor 4.2, die zijn nog steeds lastiger dan 6/7 FL HC's nu 8)7 .

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Nou die LFR is ook appeltje eitje zeg. Duurde net 30 sec voor je een raid had. En na een klein uurtje stonden we al weer buiten met een nieuwe achievement. :)

Wel fijn dat Mactics nu ook voor Dragon Soul werkt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Zertaxka schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:49:
[...]

Ach een nerf was misschien wel terecht, een complete ability eruit halen en van P4 nu een nuke fest maken is echt teveel hoor. Had liever gezien dat ze iets met de meteor spawn timer of iets anders om P3 iets makkelijker te maken. Dat is de bottleneck voor de meesten nog, P4 is nu een makkie geworden.
En de rest van de HC's nerfen na de laatste ronde is echt te gek voor worden, zo moeilijk waren ze nu ook weer niet.
Sinestra, Nefarian, Al'Akir en Coucil hebben ze ook niet generfd voor 4.2, die zijn nog steeds lastiger dan 6/7 FL HC's nu 8)7 .
Haha, inderdaad. Laatst wat pogingen op Sinestra gedaan, toch best een stuk moeilijker dan bijvoorbeeld een Beth Heroic. En miljoenmiljard keer moeilijker dan PushOver Rhyo hc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Ik denk dat ik een nieuwe guild moet zoeken, als ik alles hier lees. :P

Wij hebben moeite om rylolith heroic neer te krijgen ( vermoed dat dps te laag is ).
Waren afgelopen weken bezig met majordomo maar die is ook nog steeds niet neer.

Ik zelf als bear tank doe op zo'n fight ongeveer 12k dps. ( zou misschien nog meer kunnen zijn als ik op mijn cd's let )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Op een fight als Rhyo moet is het lastig om te zeggen wat dps precies moet zijn, vooral gezien sommige mensen op adds zitten en andere mensen legs met armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Klopt maar de adds gaan maar net op tijd neer of net iets later dan de volgende wave...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:10
junglebeast schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:57:
Wel fijn dat Mactactics nu ook voor Dragon Soul werkt.
Mactactics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
/\ what he said /\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
^^ This

Heb nog gegoogled, maar ... lolwut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:10
Enige dat in de buurt komt is een Iphone app voor boss strategies... zal dat wel zijn dan :P
Had er nog nooit van gehoord moet ik zeggen. Die journal is geinig, maar ik lees liever phase by phase wat er gebeurt, dan dat ik alle abilities kan herkennen... zodra het te laat is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

detheavn schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:29:
[...]

^^ This

Heb nog gegoogled, maar ... lolwut?
Tis Mactics. Typo.

http://www.curse.com/addons/wow/mactics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:03
Ontzettend veel mensen momenteel 384 honor gear aan het shoppen in SW, maar er komt toch beter honor gear as S11 begint ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vraag ik mij ook af. Volgens mij komt er 'slightly' betere gear tov de huidige i384 honor gear. Iemand enig id wat er gebeurt met de honor points die je nu bezit wanneer s11 begint?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
temp00 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:47:
Vraag ik mij ook af. Volgens mij komt er 'slightly' betere gear tov de huidige i384 honor gear. Iemand enig id wat er gebeurt met de honor points die je nu bezit wanneer s11 begint?
Honor blijft, conquest durf ik niet te zeggen.

De S10 ending announcement verteld alleen dat de ratings worden gereset wanneer s11 start.
Vraag me dus af of het idd nuttig is om daily pvp te doen voor de 100 conquest,

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Bij de start van s11 lijkt honor idd te blijven. Conquest gaat worden omgezet naar honor. Hier een mooie FAQ:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2986408896
Het is mij echter nog steeds onduidelijk of de huidige nieuwe honor gear (ilvl384) in s11 blijft, of dat er straks iets betere gear voor in de plaats komt.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

temp00 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:05:
Bij de start van s11 lijkt honor idd te blijven. Conquest gaat worden omgezet naar honor. Hier een mooie FAQ:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2986408896
Het is mij echter nog steeds onduidelijk of de huidige nieuwe honor gear (ilvl384) in s11 blijft, of dat er straks iets betere gear voor in de plaats komt.
Lijkt me wel. Straks heb je de nieuwe conquest gear als beste PvP gear.De iLevel weet ik even zo niet. Zal wel iets van 403 zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 22:52
http://www.mmo-champion.c...Transistion-FAQ-and-Guide
Hier word uitgelegd dat de ilvl 384 ruthless gear word vervangen door ilvl 390 honor gear, wat er dus op neer komt dat je beter een weekje kan wachten met je honor uit te geven.

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ok thanks voor de info.

Mmmz wel raar, vanavond op m'n priest alt 3 x bewust gequeued voor een random normal hc omdat m'n gear nog niet te best was (nog niet zo lang lvl85), en telkens belande ik in een hour of twilight hc. Op zich wel heel erg fijn; mooie gear gescored voor zowel m'n shadow spec als m'n disc spec.

Healen had ik de eerste keer helemaal weinig vertrouwen in en netjes in het begin aan de group uitgelegd dat het niet de bedoeling was dat ik in deze instances zou belanden, maar daar werd niet op gereageerd dus ik dacht fuck it! Probeer het gewoon. Op één wipe na, omdat ik op het eind gewoon geen mana meer had en de dps stil stond tijdens dat gevecht waar Illidan bij is en die fel flames uit de sky donderen (zit gedeeltelijk te healen in +hit/dps gear en had geen mana potions), alles prima weten te volbrengen. Ik vind deze instances toch een stuk makkelijker dan de nieuwe ZA/ZG toen deze werden geintroduceerd. Hoewel niet echt goed voor disc, vind ik dit toch wel m'n geilste winst van vanavond: Foul Gift of the Demon Lord

Is het nou trouwens de bedoeling dat als je voor random cata hc queued, je in die hour of twilights terecht kan komen? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
temp00 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:47:
Er komt inderdaad season 11 ruthless gear verkrijgbaar voor honor zodra het nieuwe seizoen begint volgende week.

Alle conquest van het vorige seizoen is al honor geworden, en volgende week zal alle honor boven de 4000 als gold naar je mailbox gestuurd worden. Conquest points die je deze week verzamelt kan je gewoon houden. Wel lekker dus als je een conquest cap van 3000 hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
temp00 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 02:36:
...

Is het nou trouwens de bedoeling dat als je voor random cata hc queued, je in die hour of twilights terecht kan komen? Nee toch?
Je hebt nu de keuze uit 3 mogelijkheden:
- Random Cataclysm Dungeon
- Random Cataclysm Heroic Dungeon
- Random Hour of Twilight Heroic

Je hebt denk ik, per ongeluk of niet, de laatste optie genomen en dus de HoT HC's gedaan. ;)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Blizzard heeft de plank echt compleet misgeslagen met deze patch wat mij betreft. Gister zonder moeite 7/8, alleen door tijd tekort geen 8/8.

Dat ze content voor iedereen bereikbaar willen maken, prima. Maar ze hadden wmbt wel een kist met loot aan de entrance neer kunnen zetten. /rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Wat een verademing zeg, een patchday die zo goed als in 1 keer live gaat zonder problemen, zonder uitstel, sterker nog, de servers waren veel eerder online.

Gister dus vol kunnen profiteren van alle nieuwe dingen in 4.3. Na het in orde maken van mijn UI eerst maar begonnen met transmoggen van mijn gear. Mijn warrior huppelt rond in T11, mijn shaman idem dito. Ik heb geen tijd gestopt in het bij elkaar sprokkelen van briljante sets, maar to be honest, ik vind de T11 erg leuk voor beide classes. Verder voor mijn warrior een pvp shield en pvp sword gehaald vanwege de looks. Mijn dk krijgt als transmog set de T12 heroic versie, nu alleen hopen dat ik FL nog in kan duiken voor de helm van Alys hc. Die hebben we nog nooit zien droppen (ook niet op normal). Scheelt dat onze druid nog siphons nodig heeft.

Vervolgens op mijn dk met een guildgroep de nieuwe heroics ingedoken. Even peilen hoe het is om in te schatten of ik het wil puggen of niet op mijn warrior/shammy. Wat een heerlijke sfeer hangt er in die dungeons zeg. Ja, ze zijn kort en snel te outgearen, maar ik vind de hele sfeer stukken leuker dan de Zandalari heroics. Ze passen ook veel beter in het plaatje van Cataclysm. Voor drops niet heel interessant, maar toch een leuke trinket weten te scoren.

Toch maar een pug geprobeerd op mijn warrior, Ends time. Was prima te doen, wel op elke boss een keer gewiped, maar dat kost je de kop niet. Wel merk je dat de dps meteen een stuk lager is dan met guildies, maar goed, dat overleven we wel. Als questreward de 378 gun meegepakt voor mijn tankspec. Ondertussen wat meer guildies online, dus als groep de LFR ingedoken.

Wat een lachertje zeg, maar wat een manier om snel te gearen. Ging mee op mijn dk, dus echt gear scoren zat er niet in. Wel een mooie ring aan overgehouden die qua statsverdeling vele malen interessanter is dan de exalted Hyjal ring. Eén nadeel dat mijn pc niet heel geschikt is voor 25m raiding. Binnen no time stonden we in ieder geval buiten, dus tijd om op mijn warrior te springen voor een rondje nieuwe dungeons. Ook dat was binnen no time gedaan. Geen interessante drops, behalve mijn nieuwe shoulders.

's Avonds met de guild de normal 10m ingedoken. Eind van de avond stond bij ons de teller op 4/8. Niet heel geweldig, maar prima voor een eerste avond waar eigenlijk een groot deel van de guild zich niet had voorbereid. Misschien heeft Blizz de plank misgeslagen qua moeilijkheid, maar ik moet wel zeggen dat de fights tot nu toe best wel leuk in elkaar zitten.
Qua loot een nieuwe mh en een relaxte belt overgehouden. Nu maar afwachten hoe het zondag verder gaat.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik speel al een hele lange tijd geen WoW meer, maar zie elke dit soort patch videos langs komen... en dan kijk ik echt met weemoed terug op die ~4 jaar dat ik gespeeld heb. Ik was actief vanaf dag één t/m de eerste twee maanden van WotLK. Altijd hardcore geraid.. veel te veel tijd in gestoken met als gevolg een jaar vertraagd afstuderen. Toch nooit spijt van gehad :)

Ik denk er af en toe over om terug te keren, kijken hoe de gebieden veranderd zijn... ik zou aan de Horde kant nog alle quests en locaties weten. Ik speelde in de tijd dat ik nog studeerde en veel tijd had... ik weet nog dat ik aan het ragen was dat alles versimpelde en dat meer mensen toegang kregen tot de uberloot (ja, ik was er zo één ;)). Nu ik een full-time baan heb en dingen flink veranderd zijn lijken die casual raids me ideaal, maar ik ben bang dat ik er niet dezelfde voldoening uit zou krijgen die ik ga verwachten.

Voor mij was Nax 40 toch echt hét hoogtepunt van WoW. Meespelen voor de top 10 first kills worldwide, één van de eerste 5 Atiesh's in EU voor m'n Priest... compleet gekkenhuis/feest op Ventrillo nadat een boss voor de eerste keer down ging na een aantal avonden zwoegen. Heerlijk. Sunwell heeft dit gevoel nog wel gehad op sommige bosses maar was minder epic... en Black Temple sloeg de plank in mijn ogen volledig mis.

Wat zo'n game toch met iemand kan doen. Hoorde laatst het Orgrimmar muziekje op YouTube en was gelijk de rest van de dag aan het wegdromen... zoveel herinneringen. Van de eerste stapjes in Molten Core tot Blackwing Lair, het verkrijgen van de server first Benediction, de onmogelijkheid van C'thun toen deze nog niet gefixed was tot de outdoorbosses en het downen van Kel'Thuzad... niet alleen aan al het moois in de game zelf, maar ook gewoon die hele periode uit m'n leven.

/nostalgia

[ Voor 6% gewijzigd door yinx84 op 01-12-2011 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
Bartjeh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:13:
Blizzard heeft de plank echt compleet misgeslagen met deze patch wat mij betreft. Gister zonder moeite 7/8, alleen door tijd tekort geen 8/8.

Dat ze content voor iedereen bereikbaar willen maken, prima. Maar ze hadden wmbt wel een kist met loot aan de entrance neer kunnen zetten. /rant
zelf alleen de LFR gedaan (2 vingers in de neus, nauwelijks tactiek, alles brute force 1-shotten), maar de progress van de andere raidgroep in de guild voorspeld idd weinig goeds. Veel en veels te makkelijk. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
JoeBravo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:36:
[...]

zelf alleen de LFR gedaan (2 vingers in de neus, nauwelijks tactiek, alles brute force 1-shotten), maar de progress van de andere raidgroep in de guild voorspeld idd weinig goeds. Veel en veels te makkelijk. -O-
Voor mij wordt het even afwachten voor heroic, maar ik gok dat me dat niet meer zoet gaat houden tot 5.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mik! schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:23:
Wat een verademing zeg, een patchday die zo goed als in 1 keer live gaat zonder problemen, zonder uitstel, sterker nog, de servers waren veel eerder online.
Nee hoor. Was niet in 1 keer live zonder problemen. Ze waren de end cinematic (spoiler alert - kijken op eigen risico) van de Deathwing raid vergeten erbij te stoppen, dus dat hebben ze moeten hotfixen. :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 13-09 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

Rakkerzero schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:54:
[...]

Nee hoor. Was niet in 1 keer live zonder problemen. Ze waren de end cinematic (spoiler alert - kijken op eigen risico) van de Deathwing raid vergeten erbij te stoppen, dus dat hebben ze moeten hotfixen. :+
spoiler:
Zojuist dit filmpje even bekeken wat ik een beetje vreemd vind is dat de aspects dus schijnbaar geen aspects meer zijn, en daarmee ook hun krachten kwijt zijn, althans dat neem ik aan.
Maar in 1 van de dragon soul heroics, kom je nozdurmo nog tegen als zijn future self dat ie evil is gegaan, en moeten wij hem stoppen. Maar nu ik aan het schrijven ben komt dat misschien ook weer omdat deathwing niet verslagen is. hmmm

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gohan-san schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:02:
[...]

spoiler:
Zojuist dit filmpje even bekeken wat ik een beetje vreemd vind is dat de aspects dus schijnbaar geen aspects meer zijn, en daarmee ook hun krachten kwijt zijn, althans dat neem ik aan.
Maar in 1 van de dragon soul heroics, kom je nozdurmo nog tegen als zijn future self dat ie evil is gegaan, en moeten wij hem stoppen. Maar nu ik aan het schrijven ben komt dat misschien ook weer omdat deathwing niet verslagen is. hmmm
spoiler:
Nozdormu is evil geworden in een tijdperk dat Deathwing wel overleefde. Nu Deathwing dood is datzelfde toekomstige tijdperk veranderd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gister ook even de patch geprobeerd. Gezien ik social ben ga ik dus alleen met social/alt raids mee in het weekeind. De guild heeft gisteravond 7/8 weten neer te leggen. Anyway, lekker aan het transmoggen geweest, Heb wel leuke complimenten gekregen van lui in de nieuwe heroics.
Draag nu T5 in mijn healing kit, en T6 in mijn shadow kit. Voor pvp heb ik T1 + Benediction.

Moet alleen nog de scythe van Ahune halen en een staff uit Black Temple om mijn transmogs compleet te krijgen. Dit weekend de staff maar eens uit BT zien te halen. Heb toch nog wel een tweetal vragen:

- Is er een scythe staff look alike ingame?
- Waar is de portal naar dark moon faire?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 21:15

Jup.. dat idee had ik gisteren dus ook. Nu zit ik zelf niet in een hardcore raiding guild (meestal subtop van de server), gisteren ook niet echt lang geraid (2-2.5u effectief) maar wel 2 realmfirsts en 4/8 neer op 25 mans. En dat terwijl slechts een paar mensen op de PTR eens wat geprobeerd hadden.
Ik hoop dat we de rest aanstaande zondag kunnen clearen, zodat we volgende week iig aan heroic modes kunnen beginnen... en dan maar hopen dat daar wel iets van uitdaging te vinden is.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Gisteren zelf was ik pas laat thuis van werk, dus logde pas in om 20:30. Eerst maar eens transmog op mijn chars (hunter heeft nu T2 aan met Glaive of the Pit en Dragonwhatever crossbow van Valiano), Shaman healy T1 met staff van Majordomo (FL), en voor DPS T5 met 2x axe van trash in BWL.
Allemaal redelijk goed gelukt :).

Void storage zit ook al weer vol op mijn chars, bank is nu wel een stuk leger, en inventory ook :o).

Daarna de 5 mans gehealed op mijn shaman, best aardige dungeons, maar ik weet niet hoe lang ze leuk blijven. Helaas niet geraid, er waren niet genoeg guildies. Ik denk dat het voor ons best fijn is dat normals makkelijk zijn, want als we Deathwing down hebben is voor veel mensen het spel finitio en gaan we ons opmaken voor SW, want bijna iedereen die dat beta test had gedaan gaat het spelen (sommigen blijven ook nog wel WoW doen, en misschien komen sommigen ook nog wel terug, maar het is wel erg verfrissend moet ik zeggen, en het verhaal en de quests zijn echt pakkend).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ValHallen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:22:
- Is er een scythe staff look alike ingame?
- Waar is de portal naar dark moon faire?
Er is geen look-a-like van de Frostscythe of Lord Ahune in de game. Je zult moeten wachten tot de volgende midsummer event.

Portal naar Darkmoon Faire is er ook nog niet, want het is nog geen Darkmoon Faire. Die begint komende maandag pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Rakkerzero schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:54:
[...]

Meh, das een klein detail :P Het is geen drama iig zoals we bij eerdere patches hebben gezien.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:48
Goede morgen!

Uiteraard gister ook weer geraid. Eén iemand in de groep had zich voorbereid met filmpjes, de rest eigenlijk helemaal niet. We gingen dus bijna blanco de nieuwe raid in. Vlak voor de pull van de eerste baas hoorde ik dat een concurrerende guild de eerste baas had ge-oneshot. Dus toch maar met flask en kijken wat er gebeurt. BAM 1-shot! Gelukkig waren de bosses daarna lastiger. Die met die tentacles om hem heen lukte niet met 1 mainhealer en 1 offspec healer. Die met de blobs wilde uiteindelijk ook niet op die manier. Toen ik naar mijn priest swapte en we dus met 3 (2,5) healer daar stonden ging het een stuk beter. Beste try: 8%, die gaat vanavond dus wel neer… Het is ook een beetje mazzel hebben met RNG dat je de goede kleuren krijgt…

Fire op mijn mage is wennen, maar het geeft al best leuke cijfertjes!

Die nieuwe instances ben ik tot op heden nog geen fan van… Al heb ik er al 2 van de 3 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023

Wacht maar op HC. :D

LFR en normal zijn de easy modes, dus het is ook de bedoeling dat deze met 2 vingers in de neus te doen zijn :D

Ik vond het juist wel leuk. Nieuw DPS record gehaald daar, 54k dps gemiddeld \o/ *proud*.

Eindelijk wat aan mijn destro spec.

En voor dat makkelijke; geweldig toch? Alle altjes gaan lekker ook dit avontuur in. De echte mannen doen het ploeter werk wel op HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Darkangle schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:05:
[...]

LFR en normal zijn de easy modes, dus het is ook de bedoeling dat deze met 2 vingers in de neus te doen zijn :D

Ik vond het juist wel leuk. Nieuw DPS record gehaald daar, 54k dps gemiddeld \o/ *proud*.

En voor dat makkelijke; geweldig toch? Alle altjes gaan lekker ook dit avontuur in. De echte mannen doen het ploeter werk wel op HC.
Ik zou niet weten waarom men LFR zou gebruiken aangezien normal mij ook prima puggable lijkt. Eén semicapabele raidleader en een average group zou hier geen moeite mee moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Bartjeh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:10:
[...]

Ik zou niet weten waarom men LFR zou gebruiken aangezien normal mij ook prima puggable lijkt. Eén semicapabele raidleader en een average group zou hier geen moeite mee moeten hebben.
haha, ga jij voor de gein maar eens een LFR joinen :D

heb er gisteren 3 gedaan op verschillende toons, en echt het is een verschrikking hoe achterlijk sommige mensen zijn, vooral op hagara is het een nachtmerrie, maar gelukkig kan je het nog met 15/16man afmaken :D

met 9 was iets te weinig aangezien we de enrage timer haalde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Terence(x) schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:12:
[...]
en echt het is een verschrikking hoe achterlijk sommige mensen zijn,
Dit is puur de reden dat ik vrijwel niet meer PuG raids doe. Zo nu en dan een Heroic is vaak al een ramp.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andurin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 15:03
Gisteren alleen wat van de nieuwe heroics gedaan. Eerste groep: 8 mobs... Tank begint te tanken, ik ga ghost wolf, ren achter hem aan. Drop totems, cast Flame Shock, Lava Lash en Fire Nova... Toen was ik dood want ik kan eindelijk fatsoenlijk AoEen ^^

Leuke nieuwe dungeons, alleen jammer dat ik alleen maar de eerste 2 gedaan heb :) *vergeten quest in te leveren in de 2e dungeon, dus 2 keer de eerste twee gedaan >.< * Hopen dat ik vanavond nog een paar upgrades kan sprokkelen voor de raid... Om 6 uur willen ze beginnen bij baas nummer 5 van de 8, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als zo velen gisteren de nieuwe raid gedaan. Het was een korte avond van 2 1/2 uur en 4 bosses plat. Maar of toch noch, het is maar hoe je het bekijkt. Mensen die in 4.2 nog prima framerates hadden liepen opeen rond met 5fps. Dat bleek vooral bij Pong een probleem te zijn.

Tijd voor nieuwe grafische kaarten.
Terence(x) schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:12:
[...]

haha, ga jij voor de gein maar eens een LFR joinen :D

heb er gisteren 3 gedaan op verschillende toons, en echt het is een verschrikking hoe achterlijk sommige mensen zijn, vooral op hagara is het een nachtmerrie, maar gelukkig kan je het nog met 15/16man afmaken :D

met 9 was iets te weinig aangezien we de enrage timer haalde :)
Gisteren middag is een deel van mijn guild (13 man) een LFR gestart. Wat ik begreep stonden er redelijk vaak maar 15 man nog overeind als de bosses plat lagen, 13 daarvan ... je raad het al.

Ik denk dat LFR voorlopig met guild groepen wordt gedaan bij ons. Even snel Tier gear halen om te combineren met de normal tier items. Onze GM had mazzel en haalde uit zijn eerste LFR 2x Tier item.

@Hulkie: Is een kwestie van een goed healing/damage reduction cooldown rotatie nemen. Ik doe zelf 1e Tree form - 2e Tranq - 3e Tree form, onze andere resto druid doet het tegengestelde. Paladins coordineren aura mastery en andere healers coordineren ook. Dan is het dood simpel.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
hulkie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:43:
Goede morgen!

Beste try: 8%, die gaat vanavond dus wel neer… Het is ook een beetje mazzel hebben met RNG dat je de goede kleuren krijgt…

Die nieuwe instances ben ik tot op heden nog geen fan van… Al heb ik er al 2 van de 3 gezien.
Ik vraag me nog steeds af of we wel de juiste kleurtjes te pakken hadden.Sommige combinaties, bijvoorbeeld van geel-groen-rood, waren gewoon nauwelijks houdbaar, ook al kill je groen. Vraag is dan ook een beetje of we iets beter kunnen doen in de mechanics, of dat we iets missen ofzo. Het kan natuurlijk ook zijn dat het aan onze offspec healer lag, maar dat vind ik moeilijker te geloven.

Voor wat betreft de nieuwe instances: ik heb er gisteren twee gedaan. Ik vond ze opzich wél leuk, met als grote probleem dat het verhalende aspect in die instances natuurlijk binnen de kortste keren gaat vervelen. Maar goed, dat het gaat vervelen is altijd zo met heroics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-08 18:18

Wij zijn ondanks onze beperkte raid time met de guild tot 4/8 gekomen en dat is in een guild met voor het grootste deel toch echt niet meer dan gemiddelde raiders. Waarschijnlijk komen we deze week ook nog wel een heel eind richting 8/8. Nieuwe raid is overduidelijk zwaar ondertuned op normal. Kan me nog niet eens voorstellen hoe makelijk LFR dan wel moet zijn met een redelijke groep. Imo moeten normaal modes toch nog gewoon enige uitdaging bieden.

Heroic modes zullen wel moeilijker zijn, maar met een guild dat op dit moment nog maar genoeg mensen heeft voor 2x 10 man groepen en niet voor 25 man betekent het dat we straks weer problemen gaan krijgen door het systeem van heroic lockouts.

[ Voor 16% gewijzigd door MisterMaze op 01-12-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ishama
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-02-2022
Zo gister eerst twee nieuwe hc's gedaan en daarna als vervanger gaan healen in de raid op normal. Had de lfr nog niet gedaan dus wist niks. Kwam uit bij de baas Warlord Zon'ozz oftewel dat Pong gevecht. De eerste hadden ze al down. Was wel iets zwaarder dan ik dacht. Vooral het op tijd aanlopen van de range was wat traag en op tijd de baan uit lopen voor die bal ging de hele tijd verkeerd.

Was voor mij dan ook de eerste keer dat ik met deze guild nieuwe content raid heb gedaan daarbij is mijn gear nog niet super. Hopelijk vanavond wat leuke gear pakken in de nieuwe hc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8) mogguh mensen,

zo wat een dagje gisteren.

heb een aantal keer die dungeons gedaan en ik moet toegeven dat ik de hele story line etc. best grappig vind.. wel is het echt SUPER simpel.. echt niet normaal... enige moeilijkheidsgraad was dat mijn hele interface naar gort was en noodgedwongen met dat blizzard gedrocht heb gespeeld... lol tanken zonder totaal een clue te hebben of ik aggro had of niet :P... alles dus gewoon vol Aoe en nuke nuke :P

De riad ben ik nog niet in geweest want wil echt eerst ff die interface fixen.... tot dusver vind ik dat transmorf echt het gaafste van heel die patch.. tankt gewoon 10 keer beter als je er bad a-ss uitziet 8)

lees hier dat een aantal al bijna klaar zijn 7/8 :P.. pff pew pew.. hoorde dat gisteren ook al van een raider uit de guild.. die had net voordat hij naar school ging nog ff 5 bosses gesloopt in die riad finder.. een pug groep met 3 gasten die de legendary staff hadden en verder ook super dps.. boss fights van 3 min enz...

Dat nieuwe model van easy mode WoW lijkt toch wel uit te komen.. wat een verschil vorig jaar met die hc's in cata.. wipen op bosses voor 2 uur :P.. nu kan ik tijdens het tanken nog gewoon chatten :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Laatst online: 08-08-2023
rodie83 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:21:
[...]

Ik vraag me nog steeds af of we wel de juiste kleurtjes te pakken hadden.Sommige combinaties, bijvoorbeeld van geel-groen-rood, waren gewoon nauwelijks houdbaar, ook al kill je groen. Vraag is dan ook een beetje of we iets beter kunnen doen in de mechanics, of dat we iets missen ofzo. Het kan natuurlijk ook zijn dat het aan onze offspec healer lag, maar dat vind ik moeilijker te geloven.

Voor wat betreft de nieuwe instances: ik heb er gisteren twee gedaan. Ik vond ze opzich wél leuk, met als grote probleem dat het verhalende aspect in die instances natuurlijk binnen de kortste keren gaat vervelen. Maar goed, dat het gaat vervelen is altijd zo met heroics.
het hangt ervanaf , wij hebben gisteren maar 2/8 gecleared omdat niemand echt de tactics had gedaan en we hebben toch hele week , beetje genieten van nieuwe content. tis niet alsof HC / server firsts tegenwoordig nog wat uitmaken (we hebben echt een crap guild op #1 nu op onze server XD, wel triest als je bedenkt dat hun nu de "top guild zijn" )

over die slimes gebeuren. geel + rood = gewoon stacken onder de baas en spam healen. er zijn paar truukjes die je kan doen :

purple - yellow - blue: kill geel ipv paars = geen raid dmg , maakt paars dus makkelijk
purple - yellow - red : kill geel ipv paars = minder raid dmg , stack on boss. deep corruption.
green - yellow - blue : kill geel ipv groen = minder raid dmg en raid kan spreaden om van groen af te komen.

uiteindelijk koste ons die baas maar 3-4 tries. waren meer aan het wachten tot mensen met dc's terug kwamen eigenlijk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:35:
speelt gewoon 10 keer beter als je er bad a-ss uitziet 8)
^^ Voor je gefixed. Transmog had er imo veel eerder in moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkangle schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:05:
[...]

Kan wel zo zijn, maar ik geef niets om Heroic mode's, ik ben nog steeds van mening een encounter al LASTIG moet zijn orgineel, maar goed dat is al 10000 keer besproken met en tegen mij :P.

Als mijn guild binnen 2 raidweken 8/8 zit dan is dat voor ons best ok , "casual" en dat betekend dat ik dus de rest van de EXP uit me neus kan eten en andere dingen doen.
En wie weet gaan we wel voor heroic mode's, maar acht de kans zeer klein.

Trouwens een andere vraag, waarom kan niet elke item in je voidstorage ?.
Ik heb tot nu toe maar 1 set erin kunnen doen, alles onder ilvl 226 lijkt hij niet te willen pakken ofzo.
Zit er een limiet aan stortingen of zo ?, ik wou met T1 2 4 5 7 8 9 10 11 in de void doen, maar blijkbaar mag dat niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 01-12-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Wat het ook is, als straks de heroics wel echt moeilijk zijn. Is het verschil tussen normals en heroics ook compleet zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartjeh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:41:
Wat het ook is, als straks de heroics wel echt moeilijk zijn. Is het verschil tussen normals en heroics ook compleet zoek.
Ja want dat LFR slaat helemaal alles volgens mij, ik heb het nog niet gedaan maar zo te horen is dat echt huilen met de pet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Kan iemand mij de beste kill order vertellen? Dit klinkt mij wel logisch in de oren:
1. If Purple ooze spawns, kill it!
2. Yellow is second priority, except if Green and Red are the other colors, then kill Green.
3. Green third.
4. Kill Mana Voids ASAP to restore healer mana, and be close together for AOE heals/add control.

Wij doen het tot nu toe met 1 tank, moet ook prima te doen zijn denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Mja, 't is dat wij aan het eind van de raid last hadden van een character dat niet meer online wilde komen, anders hadden we ook op 7/8 gestaan, zonder enige voorbereiding op PTR, en met marginaal checken van videos. Spine had dood geweest als we daar meteen met 1 tank waren gegaan, want nu haalden we net niet genoeg DPS op de Tendril, mede ook omdat het aan het eind van de raid niet helemaal duidelijk was wat de tendril was, en dat die Corruption niet dood hoefde :P

De moeilijkheidsgraad was voor ons dus ook niet al te hoog, maar daar lopen we ook al allemaal in zo goed als full 391 voor rond. In normale Firelands gear wil ik het nog wel eens zien, ik denk dat de normal version dan nog best uitdagingen kan hebben. Lagere DPS en HPS maken bepaalde encounter mechanics gewoon een stuk lastiger, zoals bijvoorbeeld de burn phase op Zon'Ozz en sommige combos op Yor'Shah zullen dan ook best pijnlijk worden gok ik zo.

Wij hebben overigens alles met 3 healers gedaan. Op de eerste baas na lijkt me dat voor nu ook wel noodzakelijk (met het oog op hard modes volgende week :P) Iemand daar al een andere mening over?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:43:
[...]

Ja want dat LFR slaat helemaal alles volgens mij, ik heb het nog niet gedaan maar zo te horen is dat echt huilen met de pet op.
LFR is echt een joke, gister gedaan met een redelijk goede group ( allemaal LFR overigens ) maar net na main raid tijd, en we hadden de siege complete binnen 45 minuten.

Het werd pas echt duidelijk in LFR hoeveel er daar mist kwa mechanics van fights, aangezien we tegen bepaalde dingen in de guild groep aanliepen die gewoon totaal niet te vinden waren in de LFR. :S

Hoe dan ook gister alleen de eerste Boss in DS gedaan ivm dat mensen gewoon weigeren op te letten, en de tactics niet lezen voorbereiden, maar zondag lekker verder.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 21:15
Bartjeh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:41:
Ja.. en was dat niet een punt waar Blizzard (en ook spelers) al eerder kritiek op hadden, of in ieder geval een te groot verschil in moeilijkheidsgraad tussen verschillende encounters (eerste paar heroic modes van Firelands vs. Ragnaros)?
Nee.. geef mij dan liever maar het TBC model, waar je soms letterlijke dagen of weken stond te wipen op 1 boss. Dan had je tenminste nog het gevoel iets bereikt te hebben, dat is nu ver te zoeken.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
Blistimo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:49:
Mja, 't is dat wij aan het eind van de raid last hadden van een character dat niet meer online wilde komen, anders hadden we ook op 7/8 gestaan, zonder enige voorbereiding op PTR, en met marginaal checken van videos. Spine had dood geweest als we daar meteen met 1 tank waren gegaan, want nu haalden we net niet genoeg DPS op de Tendril, mede ook omdat het aan het eind van de raid niet helemaal duidelijk was wat de tendril was, en dat die Corruption niet dood hoefde :P

De moeilijkheidsgraad was voor ons dus ook niet al te hoog, maar daar lopen we ook al allemaal in zo goed als full 391 voor rond. In normale Firelands gear wil ik het nog wel eens zien, ik denk dat de normal version dan nog best uitdagingen kan hebben. Lagere DPS en HPS maken bepaalde encounter mechanics gewoon een stuk lastiger, zoals bijvoorbeeld de burn phase op Zon'Ozz en sommige combos op Yor'Shah zullen dan ook best pijnlijk worden gok ik zo.

Wij hebben overigens alles met 3 healers gedaan. Op de eerste baas na lijkt me dat voor nu ook wel noodzakelijk (met het oog op hard modes volgende week :P) Iemand daar al een andere mening over?
Ik wou net zeggen, mij iets teveel mensen die heel hard "easy" lopen te roepen hier. Het is misschien niet extreem lastig, en ja, ook wij hadden een oneshot op de eerste baas, maar de tweede en derde baas waren voor ons nou niet direct "extreem" makkelijk. Wij zijn ook op een gegeven moment geswitched naar 3 healers en dat was gewoon nodig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Hm, het ging idd vrij rap voor ons gisteren, gelukkig wel wat interessante mechanics hier en daar. De "malygos boss" lijkt trouwens ook een één tank fight gezien je van de focussed strikes van die baas gewoon weg kan lopen waarna ze ophoud :P

Anyway, gisteren 2 piece T13 voor prot paladins opgehaald, met 5 stacks censure op een dummy, geen raidbuffs, géén judgement glyph en een 365 wapen (bleg) krijg je een shield van net iets meer dan 1800 damage absorb. Dat is niet bepaald giganitsch. Vrijdag in de raid proberen met buffs en met wat geluk een 378 vanuit de nieuwe dungeons :) edit: en mijn specifieke gearset natuurlijk, strength telt ook mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchman! op 01-12-2011 10:56 ]

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Moi_in_actie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:50:
Nee.. geef mij dan liever maar het TBC model, waar je soms letterlijke dagen of weken stond te wipen op 1 boss. Dan had je tenminste nog het gevoel iets bereikt te hebben, dat is nu ver te zoeken.
Dit roep ik al sinds TBC, gief back more raid like Sunwell pre-nerf :D Ik ben dan ook van mening dat de volgende indeling prima zou moeten zijn :

Socials => LFR
Casual Raiding => Normal modes
Raiding => Heroics

En laat dan lekker maar de verschillen met 100% toenemen tussen die 3 stappen. Zo hou je 1 de Socials en Mediocre Raiding guilds lekker tevreden terwijl je je voor de hardcore raiding guilds lekker heroics hebt.

Tevens is het inderdaad wel lachen bij ons op het realm top10 guilds hebben we gewoon nog nooit van gehoort, bevoorbeeld Inner Sanctum World Rank 6 Patch 4.2 staat geloof ik ergens rond de 40 op het realm.

Nothing Counts untill Heroics :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar weer even mijn vraag tussendoor :P, heeft iemand de zelfde problemen met voidstorage als ik ?.

Ik kon BV mijn T10 wel erin doen, maar mijn T1 2 3 4 5 6 7 allemaal niet.
En ook bepaalde andere items kon ik er niet in doen, bijvoorbeeld BOOTS die ik had geloot in ICC etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Nothing counts untill heroics… inderdaad!

Nummer 1 guild van de server (100 worldwide) was gewoon net iets eerder begonnen met raiden als de nummer 2 guild (die veel beter zijn (150 worldwide). Volgende week worden de rankings pas echt interessant. Mijn doel voor deze week is 4/8. Moet lukken!

We hebben baas 2 en 3 in ieder geval gezien nu. Dat moet al flink helpen... En vanavond hebben we onze vaste healer er weer bij. Scheelt een hoop!

De top guilds zullen alle heroic fights met 2 healers doen, de meeste casual guilds hebben de eerste paar weken zeker nog meer healers nodig. Wij gaan voorlopig in ieder geval met 3 op stap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

Ik merkte met void storage dat die een een hoop dingen niet toe laat, o.a.

Unique items
Not Soulbound items
Niet voledig gerepairede items

[ Voor 23% gewijzigd door Namu op 01-12-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Wat transmog betreft, ik wilde t6 gaan dragen op mijn healadin echter had ik de matchende boots deleted.
In Area52 wilde dus de vengeful set die alleen andere kleuren heeft echter kan ik hier dus alleen de arena set halen en dus weer geen matchende boots lol !

Binnenkort maar ff BT doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

ShadowBumble schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:54:
[...]

Dit roep ik al sinds TBC, gief back more raid like Sunwell pre-nerf :D Ik ben dan ook van mening dat de volgende indeling prima zou moeten zijn :

Socials => LFR
Casual Raiding => Normal modes
Raiding => Heroics

En laat dan lekker maar de verschillen met 100% toenemen tussen die 3 stappen. Zo hou je 1 de Socials en Mediocre Raiding guilds lekker tevreden terwijl je je voor de hardcore raiding guilds lekker heroics hebt.
Behalve de grootte van de verschillen in moeilijkheid lijkt dat op dit moment toch ook precies het geval te zijn?

Verkijk je niet op het feit dat mensen die in dit topic posten gemiddeld best hardcore zijn, daar zijn we tweakers voor. De casual raider zal de eerste boss misschien ook een veredelde trashmob vinden, maar daarna zijn er genoeg encounter mechanics die zonder een beetje coördinatie al best lastig worden. Het feit dat het merendeel van ons al bezig was, of zelfs al klaar was, in FL HC betekent dat het merendeel normal HoT outgeart. Ja, dan is het makkelijk ja.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Namu schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:59:
Ik merkte met void storage dat die een een hoop dingen niet toe laat, o.a.

Unique items
Not Soulbound items
Niet voledig gerepairede items
Dan denk ik dat dat het probleem is ! niet gerepaired.
Inplaats van dat er dan een melding komt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:03:
[...]

Dan denk ik dat dat het probleem is ! niet gerepaired.
Inplaats van dat er dan een melding komt ofzo
Haha ja die zag ik ook niet aankomen, ik dacht er even wat op te zetten maar bij de helft daarvan kreeg ik de melding van repair die zooi badmuts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:04:
[...]

Haha ja die zag ik ook niet aankomen, ik dacht er even wat op te zetten maar bij de helft daarvan kreeg ik de melding van repair die zooi badmuts ;)
Ik heb geen melding gezien :P, alleen van als iets erin gaat dat het gestript gaat worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:55:
Maar weer even mijn vraag tussendoor :P, heeft iemand de zelfde problemen met voidstorage als ik ?.

Ik kon BV mijn T10 wel erin doen, maar mijn T1 2 3 4 5 6 7 allemaal niet.
En ook bepaalde andere items kon ik er niet in doen, bijvoorbeeld BOOTS die ik had geloot in ICC etc.
Ik heb mijn T4 t/m T8 in Void Storage gestopt. Ik kreeg bij heel veel items wel de melding dat 't item soulbound zou worden door 't in Void Storage te stoppen, terwijl die items al lang soulbound waren.

Daarnaast moest ik de meeste van mijn gear eerst ff repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterMaze schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:18:
[...]

Ik heb mijn T4 t/m T8 in Void Storage gestopt. Ik kreeg bij heel veel items wel de melding dat 't item soulbound zou worden door 't in Void Storage te stoppen, terwijl die items al lang soulbound waren.

Daarnaast moest ik de meeste van mijn gear eerst ff repareren.
Juist ok, Mooi :D.

Dan ga ik vanavond me bags legen, en alles in me bags stoppen vanuit me Bank en dan Repairen en dan de Void in.
Dan ben ik wel weer wat gold lichter, haha.

Maar dan kan ik eindelijk sinds het begin van WOTLK weer me bank gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:38:
[...]

Kan wel zo zijn, maar ik geef niets om Heroic mode's, ik ben nog steeds van mening een encounter al LASTIG moet zijn orgineel, maar goed dat is al 10000 keer besproken met en tegen mij :P.
Ik heb zelf eigenlijk precies hetzelfde. Ik wil gewoon dat een normal mode boss al moeilijk genoeg is om voor enige uitdaging te zorgen. Een boss doden op normal en dan daarna op heroic met een nieuw trukje erbij en een kleinere foutmarge spreekt me gewoon veel minder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:38:
[...]

Als mijn guild binnen 2 raidweken 8/8 zit dan is dat voor ons best ok , "casual" en dat betekend dat ik dus de rest van de EXP uit me neus kan eten en andere dingen doen.
En wie weet gaan we wel voor heroic mode's, maar acht de kans zeer klein.

Trouwens een andere vraag, waarom kan niet elke item in je voidstorage ?.
Ik heb tot nu toe maar 1 set erin kunnen doen, alles onder ilvl 226 lijkt hij niet te willen pakken ofzo.
Zit er een limiet aan stortingen of zo ?, ik wou met T1 2 4 5 7 8 9 10 11 in de void doen, maar blijkbaar mag dat niet.
Tja blijft toch een gevalletje heb je aan jezelf te danken (en dan doel ik op de hele 'casual' groep) dat Blizzard ziet dat het merendeel van de casuals gewoon echt donkeyballs suckt, kijk maar naar firelands, zo weinig rag normal kills, terwijl het echt een super simpel gevecht is/was

Zelfde met alysrazor, en baleroc en majordomo.

Blizzard heeft gewoon zijn conclusie's getrokken, de merendeel van onze userbase is gewoon heel slechte spelers dus daar tunen we LFR/normal modes voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aionicus schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:36:
[...]
purple - yellow - blue: kill geel ipv paars = geen raid dmg , maakt paars dus makkelijk
purple - yellow - red : kill geel ipv paars = minder raid dmg , stack on boss. deep corruption.
green - yellow - blue : kill geel ipv groen = minder raid dmg en raid kan spreaden om van groen af te komen.

uiteindelijk koste ons die baas maar 3-4 tries. waren meer aan het wachten tot mensen met dc's terug kwamen eigenlijk .
handige tips, zorgen dat je kan stacken is soms beter dan max damage omlaag brengen. Dan zijn sommige AoE heals een stuk effectiever en dat kan het verschil maken.

Wij hadden voor deze één wipe en terwijl we aan het buffen waren voor een tweede poging hadden we een ninja pull. Half voorbereid kwam op Mumble de vraag wat te doen, wipen voor een normale start of er voor gaan. Aangezien de healers redelijk alert waren en iederen nog leefde zijn we ervoor gegaan met een kill als resultaat.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.