Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 252 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.768 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
ShadowBumble schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:54:
[...]

Dit roep ik al sinds TBC, gief back more raid like Sunwell pre-nerf :D Ik ben dan ook van mening dat de volgende indeling prima zou moeten zijn :

Socials => LFR
Casual Raiding => Normal modes
Raiding => Heroics

En laat dan lekker maar de verschillen met 100% toenemen tussen die 3 stappen. Zo hou je 1 de Socials en Mediocre Raiding guilds lekker tevreden terwijl je je voor de hardcore raiding guilds lekker heroics hebt.

Tevens is het inderdaad wel lachen bij ons op het realm top10 guilds hebben we gewoon nog nooit van gehoort, bevoorbeeld Inner Sanctum World Rank 6 Patch 4.2 staat geloof ik ergens rond de 40 op het realm.

Nothing Counts untill Heroics :D
De meeste HC raiding guilds wachten 12 uur met baas 4 vannaf gisteren.

Zelfde verhaal op nagenoeg elke server.

Rogue legendary quest, de decoder ring heeft een ICD van 12 uur, dus ze moeten wachten met het afmaken van de boss totdat de ICD gedaan is.

Vrij verklaarbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terence(x) schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:24:
[...]
Tja blijft toch een gevalletje heb je aan jezelf te danken (en dan doel ik op de hele 'casual' groep) dat Blizzard ziet dat het merendeel van de casuals gewoon echt donkeyballs suckt, kijk maar naar firelands, zo weinig rag normal kills, terwijl het echt een super simpel gevecht is/was

Zelfde met alysrazor, en baleroc en majordomo.

Blizzard heeft gewoon zijn conclusie's getrokken, de merendeel van onze userbase is gewoon heel slechte spelers dus daar tunen we LFR/normal modes voor.
Mja niet echt aan mezelf te danken, in TBC stond ik ook op Muru te hakken pre-nerf, heb ook uren lopen wipen op Lichking heroic 25, zonder kill helaas
Ik ben alleen nog steeds van mening het TBC model van raiden de beste was, en dat ze daarbij met dingen zoals BH en VoA en LFG en LFR de userbase gewoon extreem lui maken.
World PVP en World Events zijn dood, er komt niemand meer uit ze stadje er is geen bal te beleven behalve daily X en Y en af en toe een Event.

En dat ze het makkelijker gemaakt hebben, dat meer mensen het kunnen zien ja dat kan ik wel begrijpen.
Dat ze een Instance zoals NAX maken en dat dan niemand het ziet ( 6% of zo ) ja dat begrijp ik dat dat niet de bedoeling is.
Maar zoals het nu gaat is natuurlijk wel weer anders, en misschien als ik nog 4/7 per week speelde zou ik zeker alles op heroic doen zoals in Wotlk of zoals de tijd in TBC.
Maar ik speel 2/7 in een Casual guild op het moment en dat bevalt me prima en de drang om het te doen is gewoon weg.
Die ./300-400 days played maken het er niet makkelijker op om te zeggen van goh laat ik me weer volledig storten op WoW ;).

Verder ben ik het wel eens met wat je zegt het is voorall aan spelers zelf te danken.
Maar dit is wel extreem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Mektheb, wat is casual? Wij deden maar 1 avond in de week een raid voor FL, en worden gezien als een van de hardcore guilds van ons realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkangle schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:48:
Mektheb, wat is casual? Wij deden maar 1 avond in de week een raid voor FL, en worden gezien als een van de hardcore guilds van ons realm.
En ja wij deden ook vaak maar 1 avond voor de FL content.

"casual" in de zin van als we in een avond 1 boss doen of alle 8 dat het niet uit maakt.
Dat als je 1x raid per week of 3x per week op je alt dat je mee mag.

Dat je met loot gewoon ./roll doet etc etc geen gezeik en geen gezeur en als er geen raid is dan is die er niet.
Wil je niet mee ga je niet mee etc.
Hersenloos raiden, als mensen 30x in fire doodgaan krijgen ze niet een ,./hitler raid leader stem tegen hun etc.
Wat natuurlijk niet overal zo gebeurd ;), maar dat is de zin van casual zoals ik het ken.

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 01-12-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:46:
[...]

Mja niet echt aan mezelf te danken, in TBC stond ik ook op Muru te hakken pre-nerf, heb ook uren lopen wipen op Lichking heroic 25, zonder kill helaas
Ik ben alleen nog steeds van mening het TBC model van raiden de beste was, en dat ze daarbij met dingen zoals BH en VoA en LFG en LFR de userbase gewoon extreem lui maken.
World PVP en World Events zijn dood, er komt niemand meer uit ze stadje er is geen bal te beleven behalve daily X en Y en af en toe een Event.
TBC was geweldig qua raiden, de key/attunements quests hielden een hele hoop mensen buiten de instances, helaas is het probleem dat de huidige mensen die wow op het niveau houden precies die mensen zijn die dus toen niet in raids kwamen, en die lopen te huilen en te unsubscriben, en geloof mij de groep 'terribad' (lees mensen die zich zelf casual met een leven noemen) om maar ff zo een achterlijke term te gebruiken is enorm groot.

Als blizzard niet ingeeft aan die mensen die toch zo een 90%+ van de populatie zijn zal wow veel sneller dood zijn, dan dat de hardcore spelers stoppen met spelen omdat de content te makkelijk is, en bovendien zijn dit vaak ook de mensen die stom genoeg zijn om geld uit geven aan dingen zoals mounts/pets en andere rotzooi, waar de hardcore spelers liever gewoon een goede nieuwe raid willen hebben (dat wil niet zeggen dat er geen hardcore spelers zijn stom zijn en dat soort spul kopen btw :D)
En dat ze het makkelijker gemaakt hebben, dat meer mensen het kunnen zien ja dat kan ik wel begrijpen.
Dat ze een Instance zoals NAX maken en dat dan niemand het ziet ( 6% of zo ) ja dat begrijp ik dat dat niet de bedoeling is.
Maar zoals het nu gaat is natuurlijk wel weer anders, en misschien als ik nog 4/7 per week speelde zou ik zeker alles op heroic doen zoals in Wotlk of zoals de tijd in TBC.
Maar ik speel 2/7 in een Casual guild op het moment en dat bevalt me prima en de drang om het te doen is gewoon weg.
Die ./300-400 days played maken het er niet makkelijker op om te zeggen van goh laat ik me weer volledig storten op WoW ;).

Verder ben ik het wel eens met wat je zegt het is voorall aan spelers zelf te danken.
Maar dit is wel extreem :P
Punt is gewoon dat casual zijn geen excuus is om gewoon een slechte speler te zijn, ik speel ongeveer 7 dagen per week in soms een uur, soms 5 to 10 uur, ik zie mezelf niet als hardcore gewoon iemand die van gamen houdt, nu heb ik ook mensen in me guild die maar 3 dagen per week inloggen voor de raid, en die minstens net zo goed, zoniet beter zijn als dat ik ben.

Volgende de logica van een hoop van deze slechte spelers zou hij ook slecht moeten zijn, want hij heeft een leven en raid maar casual 3 dagen. Er zijn 2 day raiding guilds die 7/7HC hebben gecleared voor patch 4.3, wat stopt elke andere guild van het zelfde te doen ?

Heel simpel: De gemiddelde speler is gewoon een iemand die alles gratis aangereikt wil hebben.

Daarna lopen ze te zeuren dat de content te makkelijk is. Het is juist de taak van de betere spelerers (en zo profileer je zelf aangezien je muru pre-nerf erbij haalde) om die mensen juist te helpen om een betere mindset/houding te krijgen, in het echte leven krijg je ook niet alles gratis en door er niks voor te doen.

Waarom zou dat in games anders zijn....

Ik heb niet de illusie dat we casual niet nodig hebben om wow levend te houden zoals het nu is, maar stop met het zeuren dat het makkelijk is, en ga lekker heroics doen, en probeer je eigen groep naar een hoger niveau te tillen en ze te leren hoe je beter speelt, niet alleen ik en tal van andere zullen je dankbaar zijn via de LFG/LFR maar ook jezelf heb je ermee, als de overall playerbase beter word zal de moeilijkheid van content omhoog kunnen.

Een ander probleem hierin is ook de complete minachting in instances tegenover nieuwe spelers, 2 dagen geleden zat ik in een ZG ik op me bear druid met dikke gear, maar een healer kon me niet healen om een of andere reden was ie steeds oom, 2 gasten gelijk ow noob healer bla bla en leaven de groep, ik dacht toch maar ff kijken naar de healing meters, bleek dat ie bijna exclusief met flashheals aan de gang was, dus heb em ff in paar whispers wat dingen uitgelegd in een normale toon en de rest van de run ging ok, hij was nog steeds niet geweldig maar goed genoeg, en alles wat er voor nodig was was een whisper.

Zelfde met LFR, je ziet heel veel van de groepen (ik zelf zag het en guildies van me ook) dat mensen zo erin chargen zonder nieuwe spelers iets uit te legen en zoiets te hebben van we zien wel als ze dood gaan.

Dat is dus zo fout, zoals ik zei we hadden die wipe op hagara, toen maar even rustig in chat uitgelegt het concept van de frost phase, en de volgende keer ging er nog maar 1 persoon dood, sommige mensen zijn gewoon onmogelijk om te verbeteren, maar er zijn er genoeg die best willen leren, en het is ook waar dat niet iedereen Rag HC materiaal is, maar al kill je elke week 1 of 2 bosses op heroic, het geeft toch net iets meer voldoening dan elke week normals te clearen. En hopelijk worden je raiders er beter door mits je ze goed en constructief aanstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helemaal mee eens, ik kan het eigenlijk zelf niet beter zeggen.
En ik ben gelukkig niet deel van de Teribad side ( teminste denk ik ) en ik ben ook nog van de garde die mensen op weg helpt etc.
En ook met Geduld kan raiden of een heroic kan doen en mensen opweg helpen.

Gelukkig hebben we hier op Tweakers allemaal verschillende gamers en kunnen we er hier over discussieren en praten, terwijl dat ingame of met WoW gewoon niet mogelijk is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor er weer een cd op chain lightning zit, of ie op een andere manier generfd wordt.
1.0sec CL spam met daarbij ook nog mastery procs gaat echt helemaal nergens over, met die nieuwe looks lijkt het net 1 constance laserbeam die je afvuurt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(jarig!)
Het is wel elke keer weer raak bij een patch zeg. Gaat 0,01% van de userbase weer zeuren over hoe simpel het geworden is, en blablabla. En ondertussen die game toch doorspelen. Als de roker die zucht en steunt hoe slecht die peuken eigenlijk voor 'm zijn, om er nog eens een op te steken. Ik heb mezelf er ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar het begint me nu wel een beetje tegen te staan. Als je het niet leuk meer vind, te makkelijk vind: alt-f4 uit WoW, uninstall die game en ga gewoon wat anders doen - maar ga hier alsjeblieft niet lopen zeiken versus Blizzard en de casual dat "jouw" spelletje bedorven is.

Al was het maar omdat er genoeg mensen zijn die deze game helemaal niet tot de bodem aan het gamen zijn, die niet alle fora, talentcalculators, strategyguides en theorycraftingsites doornemen. Nee, logischerwijs worden ze dan niet zo goed als sommige (zelfbenoemde) elites alhier. Maar ze besteden ook minder tijd aan iets wat slechts een spel is: wat misschien wel véél normaler is dan waar die elites mee bezig zijn. Dat er per definitie nog heroic bazen worden bedacht is eigenlijk al van de zotte, als je kijkt naar de percentages van spelers die daar mee in aanraking komen, laat staan killen.

Dat Blizzard juist met de normale groep spelers aan de gang wil is logisch. Het loont en als het grootste gedeelte van je klanten uit leden van die groep bestaat, dan baseer je daar ook je keuzes op. Bovendien is het niet iets van nu, maar iets wat al vanaf TBC aan de gang is. Wat iedereen schijnt te vergeten in het hele verhaal is dat Blizzard, tegen al het gezeik in, ook nog probeert die casual groep wat dichter bij de raidguilds te krijgen met initiatieven als de LFR - het enige wat er door de hardcores wordt teruggekoppeld is nog meer gezeik: te makkelijk, belachelijk dat zulke sukkels zo makkelijk aan gear mogen komen, enzovoorts.

Nee, ik ben er behoorlijk klaar mee, met dat gezeik over loot, moeilijkheidsgraad en keuzes van Blizzard. Wie de schoen past trekke hem aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 12:48
Terence(x) schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:05:

Zelfde met LFR, je ziet heel veel van de groepen (ik zelf zag het en guildies van me ook) dat mensen zo erin chargen zonder nieuwe spelers iets uit te legen en zoiets te hebben van we zien wel als ze dood gaan.
Ik ben echt de moeilijkste niet om dingen uit te leggen aan mensen, maar ik vind dat als je de tacs niet snapt dat ZELF aan moet geven. Als je het niet zegt, ga ik ervanuit dat je weet wat de bedoeling is en dan pull ik gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:09:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor er weer een cd op chain lightning zit, of ie op een andere manier generfd wordt.
1.0sec CL spam met daarbij ook nog mastery procs gaat echt helemaal nergens over, met die nieuwe looks lijkt het net 1 constance laserbeam die je afvuurt :D
YouTube: WoW 4.3 Shaman = Sith Inquisitor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

We has nothing to do with it :D de nieuwe enhance change Fire Shock -> Lava Lash ( Spread to 4 targets ) -> Fire Nova is anders ook bijzonder leuk :d zat gister op trash op een gegeven moment op ruim 43k dps :D

@terrence doe je DM eens aan AUB ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:15:
[...]

We has nothing to do with it :D de nieuwe enhance change Fire Shock -> Lava Lash ( Spread to 4 targets ) -> Fire Nova is anders ook bijzonder leuk :d zat gister op trash op een gegeven moment op ruim 43k dps :D

hahaha :D, ziet er wel vet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Bartjeh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:09:
[...]

Ik ben echt de moeilijkste niet om dingen uit te leggen aan mensen, maar ik vind dat als je de tacs niet snapt dat ZELF aan moet geven. Als je het niet zegt, ga ik ervanuit dat je weet wat de bedoeling is en dan pull ik gewoon.
Je moet eens weten hoeveel mensen die nooit echt een voet in een raid hebben gezet, gewoon echt nerveus en bang zijn om dan uit te spreken, vooral omdat als je het aangeeft je dezer dgen voornamelijk word afgeblaft door mensen. ipv dat ze hulp krijgen.

vriend van me die speelt ook wow, maar is echt zo een speler die 1x per 2 weken inlogged dan een dungeon wil doen en hij is niet stom of achterlijk, maar de helft van de dingen ziet ie gewoon nog niet omdat ie teveel met het doen van dps bezig is, omdat anders mensen lopen te schreeuwen dat ie shit dps doet.

Nu is het zo dat ie zich meer focussed op het blijven leven ipv van hoge dps en dan dood gaan, maar daar hebben veel spelers wel ff wat tips en hulp bij nodig.

Natuurlijk zijn er ook een flink aantal spelers die niet willen luisteren maarja dat hou je altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
ShadowBumble schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:15:
[...]

Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terence(x) schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:22:
[...]

Je moet eens weten hoeveel mensen die nooit echt een voet in een raid hebben gezet, gewoon echt nerveus en bang zijn om dan uit te spreken, vooral omdat als je het aangeeft je dezer dgen voornamelijk word afgeblaft door mensen. ipv dat ze hulp krijgen.

vriend van me die speelt ook wow, maar is echt zo een speler die 1x per 2 weken inlogged dan een dungeon wil doen en hij is niet stom of achterlijk, maar de helft van de dingen ziet ie gewoon nog niet omdat ie teveel met het doen van dps bezig is, omdat anders mensen lopen te schreeuwen dat ie shit dps doet.

Nu is het zo dat ie zich meer focussed op het blijven leven ipv van hoge dps en dan dood gaan, maar daar hebben veel spelers wel ff wat tips en hulp bij nodig.

Natuurlijk zijn er ook een flink aantal spelers die niet willen luisteren maarja dat hou je altijd :)
Indeed en ik voel me dan altijd aangesproken om zo iemand te helpen of te sturen, bedoel DAT deden ze ook bij mij in Vanilla !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:25:
[...]

Indeed en ik voel me dan altijd aangesproken om zo iemand te helpen of te sturen, bedoel DAT deden ze ook bij mij in Vanilla !
Je bedoelt de Vanilla waar als je liep met purples dat mensen je ook echt gingen inspecten en whisperen over hoe cool het wel niet was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Heel simpel: De gemiddelde speler is gewoon een iemand die alles gratis aangereikt wil hebben.
Scheelt dat je je conclusie al in bold hebt, want dan hoef ik de rest van je betoog niet te lezen. Want de gemiddelde speler bestaat niet. Punt.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Het probleem is net even iets anders op het moment, de hardcore's zijn nog niet eens bezig met hun content dus die hoor je nog niet zeuren, dat zal pas over een aantal weken zijn als heroic content wel of niet gecleared is.

Het zijn voormalelijk wat ik heb gelezen de guilds die nu zo een 6/7HC in firelands waren, maar voor de patch amper ragnaros normal konden killen die lopen te zeuren dat ze 4/8 op een avond clearen (althans dat zag ik voornamelijk op mmo-champion) en dat LFR zo lol is voor ze.

Dit zijn niet de 0.1% hardcore spelers, die gaan daar in en hebben gewoon lol, ik ben gisteren 3x met 15 man van de guild gewoon looking for raid in gedoken, niet omdat we zo slecht zijn of zo goed om de 'slechtere' spelers uit te lachen, maar gewoon voor de fun, en fun was het zeker, tuurlijk het was super makkelijk, maar ik heb van geen een van ons gehoord 'WTF WAY TO EASY WWAAA WAA BLIZZARD WAA WAA'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
HawVer schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:28:
[...]

Scheelt dat je je conclusie al in bold hebt, want dan hoef ik de rest van je betoog niet te lezen. Want de gemiddelde speler bestaat niet. Punt.
Dank voor je kortzichtigheid.

Anyways is vrij duidelijk dat je geen intresse in mijn mening heb zal je me opinie lastig vallen dus, zet me dan ook gelijk op ignore, dan hoef ik je reacties op mijn berichten niet meer te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
Terence(x) schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:28:
[...]

Het zijn voormalelijk wat ik heb gelezen de guilds die nu zo een 6/7HC in firelands waren, maar voor de patch amper ragnaros normal konden killen die lopen te zeuren dat ze 4/8 op een avond clearen (althans dat zag ik voornamelijk op mmo-champion) en dat LFR zo lol is voor ze.
Dat is voor mijn betoog dus net zo goed hardcore. Verder heb ik het niet over een probleem, ik heb het over algemeen gezeik van mensen over een spel waar ik zat van ben, ook in dit topic.

[ Voor 13% gewijzigd door rodie83 op 01-12-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:26:
[...]

Je bedoelt de Vanilla waar als je liep met purples dat mensen je ook echt gingen inspecten en whisperen over hoe cool het wel niet was ?
Nee dat mensen me gingen vertellen dat ik heel geen Spirit enzo nodig had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:40:
[...]

Nee dat mensen me gingen vertellen dat ik heel geen Spirit enzo nodig had :D
^^ nuff said tbh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja he hallo !, ik speelde net een week :D, hoe moest ik weten wat wat was :P.
Dit was overgens wel in de Beta he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
rodie83 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:34:
[...]

Dat is voor mijn betoog dus net zo goed hardcore. Verder heb ik het niet over een probleem, ik heb het over algemeen gezeik van mensen over een spel waar ik zat van ben, ook in dit topic.
Ow absoluut, als je het spel niet leuk vind, moet je unsubscriben en niet lopen huilen kan het niet anders dan daarmee eens zijn :)

Speel het nu 7 jaar, en dat is ongeveer net iets langer als dat ik Ultima online heb gespeeld, maar nog steeds kijk ik uit om lekker met panda's te spelen in 5.0, en al is de sommige content gewoon 'minder' qua moelijkheid kan ik het wel waarderen, maar ik vermoed dat er ook een hoop mensen zijn die allemaal spelen omdat ze toch een beetje verslaafd zijn en eigenlijk het spel gewoon haten.

Heb geen idee of ik echt verslaafd ben aan het spel zelf, in iedergeval ben ik wel verslaafd aan gamen in het algemeen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:42:
[...]

Ja he hallo !, ik speelde net een week :D, hoe moest ik weten wat wat was :P.
Dit was overgens wel in de Beta he ;)
Nee zo bedoelde ik het niet ik bedoelde dat het heel bekend over komt ^^ en ook precies aangeeft wat jij bedoelde met dat deden ze in vanilla ook bij mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:42:
[...]

Nee zo bedoelde ik het niet ik bedoelde dat het heel bekend over komt ^^ en ook precies aangeeft wat jij bedoelde met dat deden ze in vanilla ook bij mij :D
Hahahah ! :D

Ja ik weet bijvoorbeeld nog in de goeie ouwe tijd dat ik me Epic mount wou, en een maatje van mij die speelde al.
Dus die had me naar Duskwood gebracht en liet me vanaf een berg een dak op springen wat best lastig was, maar met een epic mount kwam je er zo op :P.
Dus ik proberen en proberen en ja hoor na een half uur kwam ik erop en kreeg ik me epic mount !.
Zelfde Traditie heb ik trouwens ook gebruikt bij wat vrienden van mij haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Terence(x) schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:31:
[...]
Dank voor je kortzichtigheid.

Anyways is vrij duidelijk dat je geen intresse in mijn mening heb zal je me opinie lastig vallen dus, zet me dan ook gelijk op ignore, dan hoef ik je reacties op mijn berichten niet meer te lezen ;)
Het was geen aanval. Punt wat ik probeer te maken is dat we in deze topicreeks al zo vaak discussie hebben gevoerd over de gemiddelde speler. We proberen er een label aan te hangen en zeggen zo moeten we er mee om gaan. Imho heb ik het liever over de nieuwe content dan dat we steeds weer dezelfde discussie aan het voeren zijn. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

rodie83 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:09:
Het is wel elke keer weer raak bij een patch zeg. Gaat 0,01% van de userbase weer zeuren over hoe simpel het geworden is, en blablabla. En ondertussen die game toch doorspelen. Als de roker die zucht en steunt hoe slecht die peuken eigenlijk voor 'm zijn, om er nog eens een op te steken.
Meh, ik denk dat het deze keer wel meer dan 0,1% gaat zijn die klaagt over de moeilijkheidsgraad. In de 5-mans alles pullen en neer AoE-en is gewoon een valide strategie, de healer verveelt zich dood. In de raid krijgen zelfs vrij casual guilds zoals de onze 3/8 in de eerste avond. Morchock en Yor'sahj hebben we ge-oneshot zonder van tevoren echt ingelezen te hebben en zonder ook maar een minuutje op het PTR gespeeld te hebben. Da's gewoon zonde... Gelukkig was Zon'ozz iets lastiger voor ons maar dat kwam meer door foute positioning van de healers, toen we dat fixten ging ook hij neer.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
.
.
.
.
An sich ben ik het eens met verhaal dat ik heb vervangen door ...., alleen je opmerking in bold vind trek ik me aan. (Of ik ben geen gemiddelde speler natuurlijk ;) )

Ik zie mezelf namelijk wel als een gemiddelde speler in WoW. Als ik 1 keer per 2 maanden een keer raid is het veel. (Deels door guildregels die stellen dat current guild progress niet mag worden gepugged, gecombineerd met de raidtijden en mijn bedtijd).

Link naar mijn hunter. Hij doet het niet heel slecht (meestal zo rond de 17k dps over een hele hc) hoewel ik nog geen hc heb gedaan na mijn 2 nieuwe T12 items.

Ik vind het absoluut niet erg om te werken voor mijn gear, maar het spel is voor mij vooral interessant als er upgrades te verkrijgen zijn. Dat is ook mijn aspect van het spelletje...mijn poppetje zien te optimaliseren binnen hetgeen wat voor mij haalbaar is.

Ik ben ook wel blij met 4.3, nieuwe content en oudere gear die nog upgrades zijn kan ik ook voor gaan werken.

Als mijn hunter op (ongeveer) max. zit kan ik verder met mijn DK of Shaman. Verder lekker alten.

[ Voor 9% gewijzigd door _Peter2_ op 01-12-2011 13:11 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Iedereen die aangeeft dat ze al 4 of zelf 6 bosses down hebben in de eerste avond van de nieuwe raids houden er schijnbaar geen rekening mee dat ze ook op de PTR redelijke tijd hebben lopen klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Dyoma schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:21:
Iedereen die aangeeft dat ze al 4 of zelf 6 bosses down hebben in de eerste avond van de nieuwe raids houden er schijnbaar geen rekening mee dat ze ook op de PTR redelijke tijd hebben lopen klooien.
Hmm, dat geld wel voor de guild waar ik in zit. Heb zelf alleen wat op PTR rondgehangen om wat zaken zoals specs enzo uit te proberen. (Uiteraard ook transmogrification <3)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
8)7 Ik heb gister voor de raid even snel de filmpjes gekeken en clearde 7/8 gister. Ik ben niet op PTR geweest en heb ook geen LFR gedaan.

En ik ben zeker geen hardcore raider, pas een week of 2-3 geleden voor het eerst raghc down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-08 18:18
In onze guild heeft echter niemand de PTR gezien. De eerste boss was gewoon een 1 shot zonder dat iemand de tactics kende. De andere bosses hebben 3-5 tries geduurd gemiddeld zonder oefening op de PTR of iets. Dat blijft naar mijn mening gewoon veels te makkelijk zelfs voor normal modes.

En dit is in een guild die Raggy HC niet down heeft gekregen en Ragnaros normal pas na de nerfs.

[ Voor 7% gewijzigd door MisterMaze op 01-12-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bartjeh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:28:
[...]

En ik ben zeker geen hardcore raider, pas een week of 2-3 geleden voor het eerst raghc down.
I hate to break it to you... maar je bent een hardcore raider. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach mensen.. over dat hele moeilijkheidsniveau.. net een run gedaan end time waarbij de top dps pug dk ilvl 375 een 17k eruit kon halen.. de rest zat nog niet eens aan de 11k... mochten dit soort figuren als casuals gezien worden... ja dan staat het moeilijkheidsniveau denk ik best okay :P

maar zonder dollen.. het is de bedrijfskeuze van blizz. kennelijk denken ze dat de switch naar easy mode de aantallen/inkomsten op peil gaat houden... wie weet.

Ben het met Terence(X) eens dat als het je niet meer aanstaat... unsub dan gewoon.. snap dat het als een verlies gezien kan worden na zo veel jaar, maar tijden veranderen. Net als al die zinloze post op de armory "this is why i quit, after 7 years goodbye.... blablabla....." vaak hele valide argumenten die er in staan, maar nogmaals.. het raakt blizz echt veel harder als in eens 80% van de mensen stopt.. dat geklaag is leuk, maar blizz is geen liefdagheidsinstelling.. en er is maar 1 ding dat telt... money money

mijn besluit staat vast.. na death wing kap ik er mee en ga dan diablo spelen en wacht tot Guild Wars 2 uitkomt... of blizz het nu uber hardcore, uber sorfcore of hele bakken met gratis epics van ilvl 500000 gaat weggeven.. het zal mij een worst wezen.. na death wing koop ik geen time cards meer (ja ik weet het.. is zo 1980).. en dan is het over

tot die tijd rambam ik er lekker op los in de looks uit het tijdperk dat ik dit met meer plezier deed dan momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:48
Mensen die Rag HC neer hebben zijn inderdaad redelijk hardcore. De meeste (niet hardcore)casual gaat niet meer dan 200 x wipen op één baas! :)

@ Bovenstaande post...

En wat nou als je stiekem al je wow-maatjes en slap ventrilo geouwehoer ontzettend gaat missen? Daar gaat het uiteindelijk toch gewoon om?!

[ Voor 38% gewijzigd door hulkie op 01-12-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hulkie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:46:
Mensen die Rag HC neer hebben zijn inderdaad redelijk hardcore. De meeste (niet hardcore)casual gaat niet meer dan 200 x wipen op één baas! :)
Maar daarom snap ik die LFR niet zo. Ze hebben LFR toegevoegd zodat ze een extra makkelijk niveau zouden hebben. En dan maken ze normal alsnog zo makkelijk dat het meteen al te puggen valt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Is het nou trouwens de bedoeling dat als je voor random cata hc queued, je in die hour of twilights terecht kan komen? Nee toch?
Alle hc's zitten nu in 1 pool bij "random", inclusief ZA/ZG/HOT instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Inferno schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:55:
[...]
Alle hc's zitten nu in 1 pool bij "random", inclusief ZA/ZG/HOT instances.
Is wel beter, dat random zandalari sloeg nergens op natuurlijk. Hadden net zogoed saved to instance eraf kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,

isser toevallig 1 realm waar heel veel tweakers zitten? ik ben een tijdje geleden gestopt maar het begint nu weer te kriebelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Volgens mij dragonblight ally side, ik ben volgens mij de enige horde op emerald dream die hier zit.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lonestander schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:57:
Volgens mij dragonblight ally side, ik ben volgens mij de enige horde op emerald dream die hier zit.
Volgens mij zitten we aardig verspreid allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier trouwens een dps pala die de eind baas in end of time al gedaan heeft? Ben erg benieuwd naar wat voor dps je er dan uit kan knallen... 5 keer reset van wings plus de hele turbo boost.. man dat moet insaine zijn..

ben benieuwd.. als een guildy vandaag wil tanken dan zal ik het ook even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:46:
ach mensen.. over dat hele moeilijkheidsniveau.. net een run gedaan end time waarbij de top dps pug dk ilvl 375 een 17k eruit kon halen.. de rest zat nog niet eens aan de 11k... mochten dit soort figuren als casuals gezien worden... ja dan staat het moeilijkheidsniveau denk ik best okay :P

maar zonder dollen.. het is de bedrijfskeuze van blizz. kennelijk denken ze dat de switch naar easy mode de aantallen/inkomsten op peil gaat houden... wie weet.

Ben het met Terence(X) eens dat als het je niet meer aanstaat... unsub dan gewoon.. snap dat het als een verlies gezien kan worden na zo veel jaar, maar tijden veranderen. Net als al die zinloze post op de armory "this is why i quit, after 7 years goodbye.... blablabla....." vaak hele valide argumenten die er in staan, maar nogmaals.. het raakt blizz echt veel harder als in eens 80% van de mensen stopt.. dat geklaag is leuk, maar blizz is geen liefdagheidsinstelling.. en er is maar 1 ding dat telt... money money

mijn besluit staat vast.. na death wing kap ik er mee en ga dan diablo spelen en wacht tot Guild Wars 2 uitkomt... of blizz het nu uber hardcore, uber sorfcore of hele bakken met gratis epics van ilvl 500000 gaat weggeven.. het zal mij een worst wezen.. na death wing koop ik geen time cards meer (ja ik weet het.. is zo 1980).. en dan is het over

tot die tijd rambam ik er lekker op los in de looks uit het tijdperk dat ik dit met meer plezier deed dan momenteel.
Natuurlijk zijn sommige dingen begrijpelijk, maar je vergeet dat de game op een andere manier groot is geworden. Dan gaan mensen van het eerste uur natuurlijk klagen. Dat Blizzard daar weinig mee gaat doen is hun eigen keuze, maar door niets te zeggen weet je in ieder geval zeker dat er niks gebeurd. Verder is de kans groot dat ze dit op langere termijn alsnog geld gaat kosten, het zullen wellicht "maar" 500k/1M spelers zijn die graag moeilijkere dingen zien maar zonder deze spelers zal het alleen nog maar simpeler en simpeler worden. Uiteindelijk zitten we dan opgescheept met farmville in een warcraft jasje en kan je de hele RTS franchise ook wel opdoeken aangezien niemand die nog serieus gaat nemen.

Ik ga denk ik hetzelfde pad volgen... tot aan pandaria hardcore heroic DW raiden in Tier 2, daarna D3 / evt casual-wow'en als D3 niet leuk genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
hulkie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:46:

@ Bovenstaande post...

En wat nou als je stiekem al je wow-maatjes en slap ventrilo geouwehoer ontzettend gaat missen? Daar gaat het uiteindelijk toch gewoon om?!
Ik heb een 'casual' groep in me guild zitten die elke week een x aantal keer wiped op ragnaros NORMAL post-nerf, deze week was het 12 wipes voor ie down ging, en elke week is het het zelfde verhaal, voor de nerfs, op elke boss 6-10 wipes om et neer te krijgen, ik kan je vertellen dat zij meer wipen, dan ik ooit heb gedaan op rag heroic + de rest van de bosses :D

En ze raiden maar 2 dagen, verschil is dat mijn team als het een boss killed, daarna de meeste bosses 1 shot, maar deze 'casual' groep wiped elke week weer (in deze groep mag je gerust het woord casual vervangen door slechte)

Het zijn guildies maar er zit gewoon een groep spelers in die ik het na 6 weken op rag normal nog niet heb kunnen bijbrengen hoe sons of flames op tijd te killen, of een add op te pakken, of niet mid run tijdens seeds te taunten zonder waarschuwing, dat soort simpele dingen.

Dus ik faal een beetje om te zien hoe 200 wipes iemand hardcore maakt, aangezien de casual groep in mijn guild bijna net zoveel wipes heeft op rag normal over een langere periode....

En tja, als je je wow maatjes buiten de game om niet meer spreek, in hoeverre zijn dat dan echt vrienden ?

Ik heb maar een aantal mensen waar ik buiten de game mee om spreek en als ik morgen quit dan veranderd dat niet, en als je zin heb om te chatten met ze op vent kan dat toch ? daar hoef je het spel niet voor te spelen, als je de sociale aandacht mist, dan heb je misschien een ander probleem in het leven, maar ik zou zeggen dat wow dan de minste van je problemen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Terence(x) schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:07:
[...]

Ik heb een 'casual' groep in me guild zitten die elke week een x aantal keer wiped op ragnaros NORMAL post-nerf, deze week was het 12 wipes voor ie down ging, en elke week is het het zelfde verhaal, voor de nerfs, op elke boss 6-10 wipes om et neer te krijgen, ik kan je vertellen dat zij meer wipen, dan ik ooit heb gedaan op rag heroic + de rest van de bosses :D

En ze raiden maar 2 dagen, verschil is dat mijn team als het een boss killed, daarna de meeste bosses 1 shot, maar deze 'casual' groep wiped elke week weer (in deze groep mag je gerust het woord casual vervangen door slechte)

Het zijn guildies maar er zit gewoon een groep spelers in die ik het na 6 weken op rag normal nog niet heb kunnen bijbrengen hoe sons of flames op tijd te killen, of een add op te pakken, of niet mid run tijdens seeds te taunten zonder waarschuwing, dat soort simpele dingen.

Dus ik faal een beetje om te zien hoe 200 wipes iemand hardcore maakt, aangezien de casual groep in mijn guild bijna net zoveel wipes heeft op rag normal over een langere periode....

En tja, als je je wow maatjes buiten de game om niet meer spreek, in hoeverre zijn dat dan echt vrienden ?

Ik heb maar een aantal mensen waar ik buiten de game mee om spreek en als ik morgen quit dan veranderd dat niet, en als je zin heb om te chatten met ze op vent kan dat toch ? daar hoef je het spel niet voor te spelen, als je de sociale aandacht mist, dan heb je misschien een ander probleem in het leven, maar ik zou zeggen dat wow dan de minste van je problemen is :)
Rustig aan vriend, ik probeer je niet aan te vallen... Mijn sociale leven is perfect, ga ik hier niet eens verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
"Ze"?

Voor 8/8 zonder voorkennis was niet veel nodig. Daarentegen zijn het nu de normal modes.

Laten we even lekker afwachten wat de HC's worden voordat we allemaal gaan ruzieen over hoe makkelijk/moeilijk het allemaal is. Ja ik had dit verwacht, maar wij zijn ook allemaal zo'n beetje BiS geared, dan mag dat ook wel.

En voor de casual/HC discussie, die geef ik op. Ik zie alleen players die vrolijk in groen/vuur/whatever blijven staan en niet eens doorhebben dat healers ze helpen, en ook nog eens gaan blaffen als je vriendelijk vraagt dat niet te doen met uitleg.

Slechte spelers zijn slecht. Dat is alles wat ik er over kan zeggen. Daarnaast heb je nog eens slechte spelers die 80 uur per week doen, en 7/7 prenerf raiders die 4 uur per week spelen, dus tijden o.i.d. erbij halen is tamelijk zinloos. Een slechte speler is even slecht met goede gear, het enige verschil is dat de healer hem wat makkelijker kan ophouden, en zijn output kunstmatig wat verhoogd is.

that's it.

En de hele 0,001%... : on the spot statistics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
hulkie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:27:
[...]
Rustig aan vriend, ik probeer je niet aan te vallen... Mijn sociale leven is perfect, ga ik hier niet eens verdedigen.
Hehe, was niet specifiek op jouw gericht, maar ik word altijd zo moe van alle mensen die zo lopen te zeuren dat mensen die gewoon beter zijn 'hardcore' zijn.

Ik kan je vertellen wat hardcore is, in 7 dagen per week raiden en world top10 kills halen, om 3 uur s'nachts je nest uit gebeld worden voor een outdoor raid boss, eindeloos wipen voor 2 maanden op c'thun omdat ie zo bugged is dat het borderline onmogelijk is. op patchdag om 11 uur s'ochtends inloggen een week vrijnemen/ziek melden om content te progressen.

Dat is hardcore raiden, wat de meeste mensen ik zelf ook doen, is gewoon casual raiden, en dat de een gewoon iets beter is als de andere maakt hem niet meer of minder hardcore, gewoon beter :)

Ow en betreffende je sociale leven, dat boeit me niet echt, was meer een observering omdat wat je zei beetje overkwam alsof je alleen speelde voor je vrienden nog en niet voor de game.

[ Voor 8% gewijzigd door Terence(x) op 01-12-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mooi had je een berichtje gestuurd :D Sorry had je reactie over het hoofd gezien
Als toevoeging hierop :

Ik denk dat het grote verschil zit in niet de Group of Boss, of het aantal wipes wat ze op een boss hebben ik persoonlijk vind het grote verschil tussen casuals en hardcore raider in 99% van alle gevallen puur een mentaliteits issue. De drang om verder te gaan en harder te pushen, dan normals.

Meestal zijn het ook de echte die-hard die een aanstekende werking hebben binnen je groep want ( ikzelf included ) wij snappen simpelweg niet hoe iemand de game kan enjoyen als de game js niet tot het uiterste pushed.

Goed voorbeeld van gisteravond nog.

Rogue, Resto Shaman en Ik, pushen en swappen tactics constant op de bosses gewoon om te vinden wat voor ons het beste werkt. Alle 3 hebben wij heel lang hardcore geraid en de nodige ervaring onder onze broekriem. Dan komen er een paar mensen na de 4de keer wipen " Let's Call it, where wiping anyway" ARGHH iets irritanter als dat kan ik gewoon niet vinden, maar ja das in mijn ogen een exacte casual houding, we vinden het leuk om te raiden maar het moet wel leuk blijven constant wipen is niet leuk dus gaan we lekker heroic dungeons doen.

Onze mentaliteit ( als in de hardcore raiders groep ) is we moeten en zullen een manier vinden om dit onder de knie te krijgen of het nou via manier A of B is but we shall prevail ! en daar zit dan ook precies de haat liefde verhouding tussen casuals en hardcore raiders. Het niet met elkaar kunnen inleven dat niet iedereen die prestatie drang heeft, en gewoon het al fun vind om af en toe wat te doen.
Terence(x) schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:43:
Ik kan je vertellen wat hardcore is, in 7 dagen per week raiden en world top10 kills halen, om 3 uur s'nachts je nest uit gebeld worden voor een outdoor raid boss, eindeloos wipen voor 2 maanden op c'thun omdat ie zo bugged is dat het borderline onmogelijk is. op patchdag om 11 uur s'ochtends inloggen een week vrijnemen/ziek melden om content te progressen.

Dat is hardcore raiden, wat de meeste mensen ik zelf ook doen, is gewoon casual raiden, en dat de een gewoon iets beter is als de andere maakt hem niet meer of minder hardcore, gewoon beter :)
nee das geen hardcore raiden das raiden omdat je gesponsord word en keihard je contract na moete komen :+

[ Voor 16% gewijzigd door ShadowBumble op 01-12-2011 14:53 . Reden: Kleine toevoeging ivm bovenstaande post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Kijk, daar ben ik het meer mee eens.

Maargoed, uiteindelijk is je raid is zo goed als de zwakste schakel. Ik durf mezelf wel een behoorlijk goede speler te noemen, en zo hebben we er meer in onze raidgroep. We hebben echter ook altijd 2 a 3 mensen mee die inderdaad gewoon slechter zijn.

Achja, dat houdt ons (naast de nogal wisselende attendance) tegen, dat is soms frustrerend, maar opzich ook wel prima. Ik haal in ieder geval nog steeds lol uit het spelletje!

Het enige dat ik nog van Blizzard zou willen zien is regelmatiger content updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Xerox schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:17:
[...]

Je hebt nu de keuze uit 3 mogelijkheden:
- Random Cataclysm Dungeon
- Random Cataclysm Heroic Dungeon
- Random Hour of Twilight Heroic

Je hebt denk ik, per ongeluk of niet, de laatste optie genomen en dus de HoT HC's gedaan. ;)
Nopes. Zoals ik al schreef heb ik 3x voor een normal cata hc gequeued en 3 keer kwam ik in een hour of twilight terecht. 1ste keer dacht ik idd dat ik zelf fout gequeued. 2de & 3de keer bewust nog een double check gedaan en ik queuede echt voor normal hc

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Alle HC's zijn nu 1 pool geworden dus ZA/ZG zit bij de standaard Hc's in en ook HoT zit bij de standaard Hc's in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
hulkie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:51:

Maargoed, uiteindelijk is je raid is zo goed als de zwakste schakel. Ik durf mezelf wel een behoorlijk goede speler te noemen, en zo hebben we er meer in onze raidgroep. We hebben echter ook altijd 2 a 3 mensen mee die inderdaad gewoon slechter zijn.

Achja, dat houdt ons (naast de nogal wisselende attendance) tegen, dat is soms frustrerend, maar opzich ook wel prima. Ik haal in ieder geval nog steeds lol uit het spelletje!

Het enige dat ik nog van Blizzard zou willen zien is regelmatiger content updates.
Klopt ook zwakke schakels houden je terug.

Zat net even met mijn collega te discuseren over wat nou casual en hardcore is. En uit eindelijk is het gewoon een kwestie van je perspectief en je verwachting uit een game waarop je basseerd, en voor jouw is dat anders dan dat het voor mij is, wat ik ook zal zeggen voor jouw en menig ander ben ik 'hardcore' voor mezelf als me vergelijk met de oud raiders waar ik meespeelde ben ik echt casual dezer dagen ;)

En tja regelmatigere content willen we allemaal, soms heb ik wel eens zoiets van dan misschien iets minder pollish, maar wel gewoon meer content, en ik hoop echt dat ze in mist of pandoria wat minder gebonden zijn aan de lore, wie weet zien dan creatief ook iets nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Terence(x) schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:05:
[...]

En tja regelmatigere content willen we allemaal, soms heb ik wel eens zoiets van dan misschien iets minder pollish, maar wel gewoon meer content, en ik hoop echt dat ze in mist of pandoria wat minder gebonden zijn aan de lore, wie weet zien dan creatief ook iets nieuws :)
Als je goed kijkt zie je sowieso geen polish in (bijvoorbeeld) de nieuwe raid. Alle trash gebruikt bestaande models én bestaande skins. De bosses hebben allemaal ook oude models maar dan met een nieuwe skin. Alleen Spine of Deathwing en Fall of Deathwing hebben originele models. En wat de instance zelf betreft: ze hebben een bestaand stuk wereld gepakt en dat als basis gebruikt, dus veel werk hebben ze ook niet hoeven steken in de instance zelf. Ik heb het idee dat het hele art-budget in de 5-mans is komen te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
NMe schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:10:
[...]

Als je goed kijkt zie je sowieso geen polish in (bijvoorbeeld) de nieuwe raid. Alle trash gebruikt bestaande models én bestaande skins. De bosses hebben allemaal ook oude models maar dan met een nieuwe skin. Alleen Spine of Deathwing en Fall of Deathwing hebben originele models. En wat de instance zelf betreft: ze hebben een bestaand stuk wereld gepakt en dat als basis gebruikt, dus veel werk hebben ze ook niet hoeven steken in de instance zelf. Ik heb het idee dat het hele art-budget in de 5-mans is komen te zitten.
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, maar ik ben er niet noodzakelijk op tegen als ze models hergebruiken, als dat dan ook resulteerd in meer tijd in de encounter mechanics zelf, helaas lijkt het er op dat het vrij minimaal is, alhoewel ik moet zeggen dat Mr Ping Pong en spine we gaaf lijken :)

Ik moet nog raiden vanavond dus heb heb alleen de LFR gezien tot dusver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Terence(x) schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:13:
[...]

Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, maar ik ben er niet noodzakelijk op tegen als ze models hergebruiken, als dat dan ook resulteerd in meer tijd in de encounter mechanics zelf, helaas lijkt het er op dat het vrij minimaal is, alhoewel ik moet zeggen dat Mr Ping Pong en spine we gaaf lijken :)
Zon'ozz bedoel je? Die is vrij saai eigenlijk, zelfde truukje continu overdoen in de fight gaat ook vervelen. Spine lijkt me wel erg gaaf, maar meer om de setting dan om de fight zelf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indeed Pong is wel grappig, maar best eentonig :P.

Verder ben ik meer benieuwd naar hoelang ze ons hiermee willen zoet houden voor Pandaria komt.
En waarom er geen Meta is voor de nieuwe raid nu ?. en geen title als je Deathwing killed ? ( of ben ik blind in de achievment lijst )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:15:

Verder ben ik meer benieuwd naar hoelang ze ons hiermee willen zoet houden voor Pandaria komt.
En waarom er geen Meta is voor de nieuwe raid nu ?. en geen title als je Deathwing killed ? ( of ben ik blind in de achievment lijst )
Ik had de title van Dragonslayer eigenlijk voor deze raid verwacht. had zo veel beter gepast.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
NMe schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:14:
[...]

Zon'ozz bedoel je? Die is vrij saai eigenlijk, zelfde truukje continu overdoen in de fight gaat ook vervelen. Spine lijkt me wel erg gaaf, maar meer om de setting dan om de fight zelf. :P
Yep die bedoel ik, ik geloof ook wel dat het vrij saai word uit eindelijk, maar dat is het toch altijd uit eindelijk ?, en ik heb de heroic versie gezien en die zag er behoorlijk brutal uit (dat spreekt mij dan wel weer aan :D)

De setting van spine is erg gaaf zonder meer, maar Madness of Deathwing is dan toch wat 'minder' qua sfeer (wat ik van movies heb gezien misschien voelt het ingame veel gaver dat weet ik nog niet :p)

Glory of the Dragon Soul Raider <-- meta

Heroic: Madness of Deathwing
Destroy Deathwing in Dragon Soul on Heroic Difficulty.
Title: Savior of Azeroth <-- Title :)

En tja, hangt er helemaal vanaf hoe lang het duurt voor we de nieuwe expansion zien,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
NMe schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:14:
[...]

De setting is inderdaad wel leuk ja, en die barrel roll mechanic is ook wel grappig. Verder is het, vanuit een healerperspectief, mehhhh. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vast niet lang genoeg. :(
En waarom er geen Meta is voor de nieuwe raid nu ?.
http://eu.battle.net/wow/...rai/achievement#168:a6169 :?
en geen title als je Deathwing killed ? ( of ben ik blind in de achievment lijst )
http://eu.battle.net/wow/...hievement#168:15068:a6177 :?
http://eu.battle.net/wow/...hievement#168:15068:a6116 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:22:
[...]

Ik had de title van Dragonslayer eigenlijk voor deze raid verwacht. had zo veel beter gepast.
Protector of Azeroth of zo.
Dragonslayer
Aspectslayer ( of is die te makkelijk )
Dawn of Men

Zoveel keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Als healer vond ik Ultraxxion dan ook weer grappig. Maar dan vooral om te zien hoe mijn HoT spammage over heel de raid verdeeld werd. Volgende keer misschien toch een andere verdeling, aangezien we nu de volgende hadden:

Rood (100% increase) - Disc priest
Groen (heals doubled equally over raid) - Resto Druid
Blauw (-75% mana cost, +100% haste) - Resto Shaman

Volgens mij is dit wel de beste verdeling, aangezien ik me afvraag hoe Disc shields verdeeld worden over de raid. En de Shaman op de -mana +haste aan het eind van het gevecht voor imba Rain + Chain spammage leek mij ook wel logisch.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm dan ben ik aardig blind want gistere avond kon ik ze niet vinden.
Ja en de META wel maar er is geen Reward voor en dat is toch gek aka mountloot

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 01-12-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:25:
[...]

Er is wel een stapel nieuwe mounts (drakes die eruit zien als Alexstrasza meen ik) gemaakt. Hangt misschien gewoon nog niet aan de achievement vast, komt vast nog wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Blistimo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:24:
Als healer vond ik Ultraxxion dan ook weer grappig. Maar dan vooral om te zien hoe mijn HoT spammage over heel de raid verdeeld werd. Volgende keer misschien toch een andere verdeling, aangezien we nu de volgende hadden:

Volgens mij is dit wel de beste verdeling, aangezien ik me afvraag hoe Disc shields verdeeld worden over de raid. En de Shaman op de -mana +haste aan het eind van het gevecht voor imba Rain + Chain spammage leek mij ook wel logisch.
Groen is voor direct heals right?

Wij hadden:

Rood: resto druid (rejuv, wg, etc)
Groen: holy pala (divine light splashed, awesomeness)
blauw: disc priest (PoH spam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

De discussie is hier al aardig aan de gang maar toch moet ik kwijt dat ik bij het kamp zit van de mensen die vind dat het nu toch echt allemaal te makkelijk aan het worden is.. Dit nieuwe dungeons zijn makkelijker dan za/zg waren toen het net uit was. Met die LFR is het echt FACEROLL... al is het vermakelijk om tijdens een retard check zoals dat wolfje in de eye of eternity ( ben de naam even kwijt ) mensen keer op keer dood te zien gaan in het ijs |:( ! Vanavond eens even de normal modes checken! Lijkt me wel wat! Al ben ik bang dat ze redelijk simpel zijn, kijkende naar de mechanics!

En nee ben echt geen HC raider.. heb meet 6/7 FL normal ( tijdsgebrek dat wel maar goed ).. al me altjes kunnen al de LFR in en heb op me priestje al 2xt13 LFR te pakken :-) helaas shoulder roll verloren met 2

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:27:
[...]

Er is wel een stapel nieuwe mounts (drakes die eruit zien als Alexstrasza meen ik) gemaakt. Hangt misschien gewoon nog niet aan de achievement vast, komt vast nog wel goed.
Ja die had ik inderdaad wel gezien, maar dacht dat die gewoon gingen droppen in normal en heroic mode van Deathwing en dan 100% drops ofzo. ( zo leek het )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
hmr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:32:
De discussie is hier al aardig aan de gang maar toch moet ik kwijt dat ik bij het kamp zit van de mensen die vind dat het nu toch echt allemaal te makkelijk aan het worden is.. Dit nieuwe dungeons zijn makkelijker dan za/zg waren toen het net uit was. Met die LFR is het echt FACEROLL... al is het vermakelijk om tijdens een retard check zoals dat wolfje in de eye of eternity ( ben de naam even kwijt ) mensen keer op keer dood te zien gaan in het ijs |:( ! Vanavond eens even de normal modes checken! Lijkt me wel wat! Al ben ik bang dat ze redelijk simpel zijn, kijkende naar de mechanics!

En nee ben echt geen HC raider.. heb meet 6/7 FL normal ( tijdsgebrek dat wel maar goed ).. al me altjes kunnen al de LFR in en heb op me priestje al 2xt13 LFR te pakken :-) helaas shoulder roll verloren met 2
Tbh, ik vond de LFR mechanics incl. inkomende damage niet te vergelijken met de normal. Waar je in de LFR prima kan falen op dingen of zaken gewoon volledig kan skippen, is het op normal wat strakker. Het is dus niet even te verwaarlozen voor iedereen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Blistimo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:24:

Even over Ultraxxion, ik merkte als restoshammy dat ik mijn buff op het laatste moment kwijtraakte, toen ik de gele buff kreeg (timestop?). Is dat de bedoeling?

Ik behoud liever m'n heals doubled over raid dan dat ik nog een keer dood kan gaan tbh :P

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
NMe schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:53:
[...]

Maar daarom snap ik die LFR niet zo. Ze hebben LFR toegevoegd zodat ze een extra makkelijk niveau zouden hebben. En dan maken ze normal alsnog zo makkelijk dat het meteen al te puggen valt. 8)7
Ze hebben die LFR er meer in gegooid om:

- Mensen die gebruikelijk niet raiden kennis te laten maken met raids en de bijbehorende bazen plus tactieken, waardoor die mensen sneller aansluiting vinden bij een raidguild.
- Mensen wat ervaring in de huidige raids te geven, zodat PUG's minder bevolkt gaan worden met mensen die echt totaal geen idee hebben van hoe en wat;
- De gear gap tussen normal en gewonere heroics iets kleiner wordt. Net zoals de Zanda's dat deden voor de T11 raids

Of het ook zo gaat werken is een tweede, maar Blizzard probeert hiermee in elk geval het "retard" gedeelte van de spelersgroep wat beter aan te laten sluiten bij de groep die het wat serieuzer neemt allemaal. Dat vind ik sympathiek en de toekomst zal uitwijzen of het ook zo gaat werken. Ik zou niet weten waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:33:
[...]

Ja die had ik inderdaad wel gezien, maar dacht dat die gewoon gingen droppen in normal en heroic mode van Deathwing en dan 100% drops ofzo. ( zo leek het )
Ook, denk ik. In Firelands dropt er ook een van Raggy terwijl de andere van de meta komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:28

vhal

ಠ_ಠ

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SbkPRNBypr4akzZePGlMTz97/full.jpg

<3 transmog.

Kost wel 350G maar dan heb je ook wel iets leuks. Full Dragonstalker t2, Lokh'delar en de Bristleblitz Striker boog van Archimonde

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:51:
[...]

Ook, denk ik. In Firelands dropt er ook een van Raggy terwijl de andere van de meta komt. :)
Ja precies, en daarom had ik al zoiets van ./shock geen reward voor Meta ?.

Wat vinden mensen trouwens van de Trailer van "the end of cataclysm" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
hulkie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:51:

Ik haal er ook wel lol uit, maar er zijn avonden dat de ambitie om eens even stevig te pwnen goed wordt onderuit gehaald door sommige van die "slechte" spelers. Ik heb geen hekel aan de mensen achter die spelers, allesbehalve, maar ingame raak ik er best wel eens behoorlijk gefrustreerd van. Overigens ook als ik zelf fuckups maak, wat natuurlijk ook wel eens wil gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:52:
[...]

Klein *gasp*-momentje wat betreft de toekomst van de aspects. Meer zal ik er niet over zeggen om spoilers te voorkomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:56:
[...]

Klein *gasp*-momentje wat betreft de toekomst van de aspects. Meer zal ik er niet over zeggen om spoilers te voorkomen. :P
All out war was het enige wat ik kon bedenken, laat die PVE content maar zitten en laat ons maar is afrekenen met de horde ! eens en voor altijd :D :9

./run

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ben trouwens geswitched van Shadow naar Holy! En moet zeggen bevalt goed tot nu toe :-)

http://eu.battle.net/wow/...r/neptulon/Ghnomie/simple

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Kon gister als backup healer op mijn alt priestje (heel lang mijn main geweest) voor het eerst ook goed meekomen met de resto druid! Divine Hymn voelt aan als iets nuttigs tegenwoordig! Zeer welkome update!

@ HawVer: Hoe gaat het bij jou? Ik heb niks meer van je gehoord... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Is het nieuwe PVP season nu tegelijk begonnen met de uitbreiding of is dit volgende week pas ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dyoma schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:20:
Is het nieuwe PVP season nu tegelijk begonnen met de uitbreiding of is dit volgende week pas ?
volgende week pas!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:59:
[...]

All out war was het enige wat ik kon bedenken, laat die PVE content maar zitten en laat ons maar is afrekenen met de horde ! eens en voor altijd :D :9

./run
Doe mij maar gewoon PvE hoor. :P Blizzard heeft druid PvP toch verknald, al gaat het nieuwe talentsysteem dat wel oplossen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Bartjeh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:30:
[...]

Groen is voor direct heals right?

Wij hadden:

Rood: resto druid (rejuv, wg, etc)
Groen: holy pala (divine light splashed, awesomeness)
blauw: disc priest (PoH spam)
Nee, groen is "all healing done duplicated and spread equally over all targets within 50 yards". En da's met HoT spammage best leuk :>

Het kwijtraken van de buff is mij niet opgevallen, maar wij kregen 'm zo dicht bij het eind van het gevecht dat ik niet echt gemerkt heb dat ik 'm kwijtraakte :P

[ Voor 15% gewijzigd door Blistimo op 01-12-2011 16:32 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 21:15
hulkie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:18:
Kon gister als backup healer op mijn alt priestje (heel lang mijn main geweest) voor het eerst ook goed meekomen met de resto druid! Divine Hymn voelt aan als iets nuttigs tegenwoordig! Zeer welkome update!
Kvind dat de priest Hymn buff iets overdone is, ze hadden beter dat minder kunnen buffen en "normale" healingspells wat kunnen improven.
Maar inderdaad, ik denk dat priests op dit moment wel zo'n beetje de beste healers zijn. Zeer hoge output, goede cooldowns verspreid over 2 specs (mana/healing Hymn, GS, PS, raidbubble) en zowel Disc als Holy zijn viable in raid.

Ik speel zelf een resto druid en vind de aanpassingen daar maar niets. Niet omdat het netto op een nerf tov 4.2 neerkomt, maar omdat ze de nerf hebben doorgevoerd op verkeerde plaatsen. Ze hebben Wild Growth (en diens Glyph) flink aangepakt omdat het teveel healing deed. Het deed inderdaad erg veel en druids waren de beste AoE healers, maar zeg zelf.. dat waren ze altijd. Men had beter het echte issue kunnen aanpakken, namelijk het mana verbruik en mana regen. Een restodruid heeft echt geen spirit nodig, omdat bijna al je regen komt van op je manapool gebaseerde spells/procs. Dit nerfen/aanpassen naar regen gebaseerd op spirit zou betekenen dat een druid weer spirit nodig heeft > meer spirit betekend minder healing boosting stats (mastery) > minder output overall zonder specifiek op het unieke van een druid inbreuk te doen (AoE healing).

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik werd gestoord van het feit dat ik zó gewend was geraakt aan mijn WG CD van 8 seconden dat ik geregeld gewoon 2 seconden op die knop het zitten rammen tot WG gecast werd :P

Ik zit er ernstig over te denkn om WG te unglyphen, maar ik zou werkelijk niet weten welke glyph ik dan moet nemen. Unburdened Rebirth en Healing Touch heb ik al. Maar dan...

Terechte nerf op WG en Efflo, maar ze hadden wat mij betreft nog wel een glyph kunnen toevoegen als compensatie voor de WG glyph nerf.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:25:
[...]

Ingame bug. Bekend en genote op de tech pagina. Word gefixed binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkangle schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:46:
[...]

Ingame bug. Bekend en genote op de tech pagina. Word gefixed binnenkort.
Ah kijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
je kan altijd even hier spieken. Heb al een aantal bugs kunnen claimen :), er zijn er ook een paar die nog niet gemeld/opgemerkt zijn.

Vooral de profanity filter en trwoning weapon dura bugs zijn irritant ;).

Dit is waar jij op doelde neem ik aan?

[ Voor 16% gewijzigd door Darkangle op 01-12-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 21:15
Blistimo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:44:
Ik zit er ernstig over te denkn om WG te unglyphen, maar ik zou werkelijk niet weten welke glyph ik dan moet nemen. Unburdened Rebirth en Healing Touch heb ik al. Maar dan...
Er blijft niet al teveel soeps over, ik heb nu de Barkskin glyph genomen. Het zal denk nog even uitproberen worden wat uiteindelijk beter is, WG met of zonder Glyph. Als je hem constant spamt, is zonder Glyph beter, maar als het niet altijd op cooldown gebruiken is (of 10 sec cooldown beter uitkomt) is de glyph het nog waard.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Mja, mijn redenatie achter niet de Barkskin Glyph is dat ik Bark alleen zou moeten gebruiken op AoE damage abilities. En die kunnen niet critten. MAar voor de occasional add die op je in staat te hakken kan het een voordeeltje zijn. True.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand geintresseerd in de ending movie als DW dood is?

zag net een versie waarin duidelijk naar voren komt wat deze persoon daarna gaat doen :P

YouTube: Cataclysm Ending (Director's Cut Special Edition)

Let wel op massive spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkangle schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:48:
je kan altijd even hier spieken. Heb al een aantal bugs kunnen claimen :), er zijn er ook een paar die nog niet gemeld/opgemerkt zijn.

Vooral de profanity filter en trwoning weapon dura bugs zijn irritant ;).

Dit is waar jij op doelde neem ik aan?
juist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mektheb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:52:
[...]

Ja precies, en daarom had ik al zoiets van ./shock geen reward voor Meta ?.

Bedoel je deze? YouTube: Dragon Soul - End Cinematic / Cataclysm Epilogue Ik vind het echt een kippenvel filmpje :) Wel jammer dat ik altijd zo weinig van lore weet...maar echt gaaf verder.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De holy priest maar weer eens uit de kast getrokken :P firelands etc trok me helemaal niet dus ook geen pve gedaan afgelopen patch, maar dragon soul vind ik wel tof :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Net ff goede fun gehad op hagara, wij hebben iets van 7 guild rogues (alts enzo) die quest items laten pickpockten, daarna nog 3 mensen het laten kopen voor 10k per stuk, was wel lachen mensen betalen het gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:03
Graag even jullie mening, ik speel normaal gesproken een dwarf BM hunter, maar ik wil nu even iets anders, dus heb ik voor een gnome mage gekozen.
Ik heb nog geen idee welke spec ik ga kiezen, en hopelijk kunnen jullie mij in de juiste richting sturen.

Toen ik voor het eerst wow speelde vond ik alles heel magisch, en alle gebieden waren erg leuk om te ontdekken. De eerste keer vliegen was erg vet, maar daarna werd alles te "makkelijk" te bereiken.
Dus ik kies er nu voor om het zolang mogelijk zonder flying skill te doen.
Verder vind ik raiden en pvp niet veel aan, en heb er geen tijd voor.
Dus het word een pure pve'er.
Weten jullie mij in de juiste richting te sturen?...

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb alle 3 de mage specs gespeeld en speel daarvan nog twee (frost en arcane). Nu heb ik nooit hunter gespeeld omdat dat toevallig de class is die mij het minst interesseert. Dus een vergelijking kan ik niet geven, maar ik kan je wel wat vertellen over mage.

-Arcane mage = burst. Dit is qua gebruik de meest simpele spec in het hele spel maar doet wel erg goeie damage (op end lvl).
-Fire mage = dots, procs en burst (fire is net gebuffed in 4.3 als ik mij niet vergis).
-Frost mage = procs en burst. Je hebt met deze spec ook een pet die zelf maar een kleine beetje dmg doet, maar de pet is hard nodig om goeie damage te doen (zorgt voor procs). Dit is de spec die over het algemeen het minst damage doet in raids en het meest wordt gebruik in pvp. Persoonlijk wist ik aardig wat damage uit frost te persen en vond ik het altijd het leukst om te spelen in pve. Nu gebruik ik daar arcane voor en frost voor pvp.

Met frost heb je dus ook een pet en ondanks jij niet gaat pvp'n of raiden, is frost geen slechte keuze omdat je veel control & survivability heb. Daarnaast kan je snel OOM zijn als je gaat levelen met arcane. Qua ras kan ik je niet echt adviseren omdat ik For the Horde! speel :P, maar die +5% mana pool van een gnome is natuurlijk best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:42
Gisteren maar weer eens wat quests gedaan om te levelen (en meteen mining mee te nemen) op de Burning Steppes. Na alle dungeons is dat ook wel weer eens leuk. Ging nog verrassend snel ook. Van eind 49 naar half 51 in iets meer dan een uur. Via dungeons zou dat niet veel sneller gaan denk ik. Met rested exp kreeg ik toch zo'n 600xp per mob en ik bleef best lang rested. Helaas krijg je geen blauwe items bij de quests, alleen groene, maar ach, kan niet alles hebben he. Af en toe een dungeon tussendoor voor de items en achievements en dan komt dat ook weer goed.

Beetje jammer dat ik nu geen goedkope glyphs op de AH meer vind nadat ik wat extra gold had verdiend. Misschien dat mensen eerst even de nieuwe content gespeeld moeten hebben voordat dat weer een beetje op gang komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
temp00 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:17:
Ik heb alle 3 de mage specs gespeeld en speel daarvan nog twee (frost en arcane). Nu heb ik nooit hunter gespeeld omdat dat toevallig de class is die mij het minst interesseert. Dus een vergelijking kan ik niet geven, maar ik kan je wel wat vertellen over mage.

-Arcane mage = burst. Dit is qua gebruik de meest simpele spec in het hele spel maar doet wel erg goeie damage (op end lvl).
-Fire mage = dots, procs en burst (fire is net gebuffed in 4.3 als ik mij niet vergis).
-Frost mage = procs en burst. Je hebt met deze spec ook een pet die zelf maar een kleine beetje dmg doet, maar de pet is hard nodig om goeie damage te doen (zorgt voor procs). Dit is de spec die over het algemeen het minst damage doet in raids en het meest wordt gebruik in pvp. Persoonlijk wist ik aardig wat damage uit frost te persen en vond ik het altijd het leukst om te spelen in pve. Nu gebruik ik daar arcane voor en frost voor pvp.

Met frost heb je dus ook een pet en ondanks jij niet gaat pvp'n of raiden, is frost geen slechte keuze omdat je veel control & survivability heb. Daarnaast kan je snel OOM zijn als je gaat levelen met arcane. Qua ras kan ik je niet echt adviseren omdat ik For the Horde! speel :P, maar die +5% mana pool van een gnome is natuurlijk best lekker.
Even paar dingetjes:
- Arcane is ook op low lvl hoge dots DPS! (te vroeg wakker weer vandaag...)
- Fire mis je de procs op low lvl
- Frost is ook erg goed te doen, maar misschien nog wel saaier dan arcane :)

Als je heirlooms hebt, (waarschijnlijk zonder ook tot op zekere hoogte) ga je tot en met lvl 84(!) niet oom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:03
Bedankt voor de tips, ik zat al te twijfelen om voor Arcane te gaan, en daar ga ik nu dus ook voor.
Heirlooms heb ik wel, maar die ga ik niet gebruiken.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.