Bartjeh schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:43:
[...]
Even paar dingetjes:
- Arcane is ook op low lvl hoge
dots DPS! (te vroeg wakker weer vandaag...)
- Fire mis je de procs op low lvl
- Frost is ook erg goed te doen, maar misschien nog wel saaier dan arcane
Als je heirlooms hebt, (waarschijnlijk zonder ook tot op zekere hoogte) ga je tot en met lvl 84(!) niet oom.
Arcane is dan wel easy mode DPS, maar zonder goede management kom je nooit in de buurt van wat het echt kan. 20k is easy 25k minder (Waardes zijn puur uit de duim gezogen) en dat is het sinds wotlk al met arcane.
Fire is goed, alleen RNG based maar die buffs heeft deze spec wel goed gedaan.
Frost is saai, geen management maar gelukkig is het niet meer zo saai als voor Deep Freeze change.
Toen was het Frost Bolt wachten tot frost of fingers proc en dan nog door gaan met frost bolt en alleen ice lance na de 2x frost bolt cast met deze proc (low latancy was dit goed met high latancy had je alweer een dps los en kon je beter frost bolt casten).
Gelukkig doet deep freeze nu leuke dingen maar heb cataclysm niet echt gespeeld op mijn oude main (mage) sinds 2 maanden ben ik bezig met hem in alt raids en daar ben ik echt geen frost. Heb Arcane gelvl'd (lang, pijnlijk tot lvl 64 daarna FUN!) heb Arcane geraid (zelfs toen fire beter was) en ben gewoon weer arcane
---
De patch, mmm verwacht niet dat ik hier lang plezier mee heb.
Naast transmog (mijn priest is

imo, alleen jammer dat je die power torrent enchant effect niet uit kan ztten) en easy raid/heroics ben je er zo door heen. Tier gear halen is nog nooit zo makkelijk geweest, gewoon LFR en je heb je missende tier peice. Zelf hou ik mijn t12 4piece nog wel ff tot ik twee normal peices t13 heb (De pally tank heeft er 2 geloot).
Zelfs met onze raid setup, en mensen waarvan ik weet dat awereness niet hoog ligt ging het goed.
Laat begonnen, alleen ik had de fights voorbereid en uit gedacht (ben dan ook de GM/RL). 1x uitleggen en Morchok was neer, Die oozes 1x uitleggen 1x wipe ff de CD's uitleggen zeggen dat Green en Purple Prio heeft en daarna een AoE heal en Damage fest (veel black oozes gehad). Toen die ping pong, ff de range goed zetten zodra je die bal onder controle heb is het easy, de healing CD's order goed zetten. Door de nieuwe mechanic wat stomme foutjes 5 tries later lag hij neer. Boss 4 vind ik een hele leuke fight, ff uitleggen 1 wipe iedereen heeft de phases gezien. Excecutie ging meteen beter en bijna een kill, 3de try lag hij neer en toen was de tijd op.
We wipe vaker op trash (bereid me nooit voor op trash) dan op bosses.
onze raid setup van de laaste 3 weken en mensen bored met FL (was al snel + verre van optimaal, ook geen progressie FL HM wise daardoor) was het een breeze. We hebben geen Shammy de is Mage tijdelijk weg (verbouwing) maar we hebben wel 3 hunters (woensdag gister toevallig 2) en 3 paladins, wij healers hebben dan ook geen Buff love, 3 hunters 3 Pally's dan heb je je 10man raid al zo vol
Onze lock is Destro, heb aan gegeven demo beter is voor de raid en qua damage nog steeds boven destro staat (hij kan geen affliction spelen) en dat het aan hem is wat hij er mee wilt doen, ach ja het is destruction

. Het is een irl vriend van me en ik weet dat alles nieuw ff duurt om aan te leren, nieuwe raid + spec is too much.
Gelukkig is onze BM hunter erg bekend met de spec, raid al BM sinds ICC volgens zeggen en dat is ook te merken. Sinds dat onze shammy weg is gegaan is zij nu onze Hero bot en nu dat BM ook gebuffed is dat extra fijn. Nu hopen dat we een shammy kunnen vinden voordat we HM's gaan lopen, en dat onze mage eindelijk klaar is met verbouwen.
Zondag de laaste 4 bosses ff doen, vanavond voor het eerst LFR bezoeken met main en daarna met alts
Dat 1x looten per boss, neem aan dat als ik niet loot en ik weer in de LFR queue dat ik dan gewoon weer kan needen/greeden op die zelfde boss. Iig dat is zoals ik het begrepen had, dat maakt het zo dat iedereen natuurlijk op tier items gaat rollen, niet dat 384 zoveel beter is als 378 en t12 4set beter is dan t13 2set.
[
Voor 5% gewijzigd door
Derr_Hans op 02-12-2011 10:05
. Reden: was quote vergeten ]