Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:13
Ow oke weet ik dat ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:02:
Ik heb dropbox op m'n Prime geinstalleeerd.
Op de een of andere manier kan ik in het bestandbeheer de dropbox-map nergens terugvinden.

Zou dit door ASUS worden afgeschermd, of moet ik geroot zijn om bij deze map te kunnen?
Dropbox is een app waardoor je aan je dropbox in de cloud kunt.
Als je wilt een folder synchroniseren moet je dropsync gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:55:
[...]

Dropbox is een app waardoor je aan je dropbox in de cloud kunt.
Als je wilt een folder synchroniseren moet je dropsync gebruiken.
Wat hij volgens mij bedoelt is dat de oude versie van Dropbox voor Android een directory 'dropbox' aanmaakte op de (interne) SD kaart, en daar gedownloade files in opsloeg (zonder 2-way sync, dus als je files aanpaste werden ze in 'de cloud' niet geupdate)

De recentere versies van Dropbox doen dat niet meer. Sterker nog, na updaten was ik mijn dropbox directory kwijt, en ik gebruikte die als bron voor b.v. documenten, muziek, etc., dus dat vond ik flink balen..

Dit is dus geen Prime / tablet / ICS / watdanook issue, simpelweg een Dropbox update.
Mocht je gehecht zijn aan de dropbox directory: NIET updaten!

Edit: zie nu pas deze post waarin ook gezegd wordt waar de files nu wel staan: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37542079

[ Voor 12% gewijzigd door Myedvyed op 21-01-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
is deze nu aan te raden ?

ik twijfel tussen deze en de samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
angelico66 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:22:

Zonder twijfel deze boven de samsung, qua snelheid alleen al is het een wereld van verschil vind ik.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 09:59

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

J0ey schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:54:
[...]

Toevallig was het al zeker een maand terug (21st December 2011, 10:47 PM) bekend. Ik vraag me hetzelfde af. 90% van de mensen die erover zeuren moeten het wel geweten hebben voordat ze hem gekocht hebben.
Juist, dus voor de NL release, maar dat neemt niet weg dat de functies die Asus aanbiedt gewoon moeten werken. Want in haast geen enkel review is de GPS uitgebreid besproken, de WiFi gelukkig wel. Later hebben ze het wel van hun product sheet weggehaald.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:32:
[...]

Ik heb het uiteraard over de nederlandse release.

Het vergelijken met andere apparaten geeft ook geen goede indicatie.

Gewoon een speedtest doen zegt veel meer.

Bovendien zijn er genoeg mensen die niet eens weten dar ze hun kanaal kunnen aanpassen of andere maniren om het te optimaliseren.
Hier op mijn locatie zitten 5 mensen op hetzelde kanaal uit te zenden :D
In de meeste gevallen gaat het toch niet om de up/download snelheid, maar juist om het bereik van hun access-point? Ik heb meer gelezen over gevallen dat men hun access-point niet/nauwelijks konden bereieken als ze al een stap uit de kamer zetten? Een eind-gebruiker wil niet zijn router aanpassen omdat de prime niet kan connecten met zijn/haar access-point. Die wil dat het out of the box, gewoon werkt. Want zoals je zelf al zegt, zijn er genoeg mensen die niet weten hoe ze hun router moeten instellen. En dat is toch het gros van de consumenten en waarschijnlijk laten de meeste hun router plaatsen door een monteur van hun ISP.

Ik zit niet af te geven op de Prime, het is een mooi apparaat en ik ken mensen die hiermee erg tevreden zijn. Maar sommige mensen hebben het recht om over de "minpunten" van hun product te "zeuren". :P ;)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 10:34
Is het meer mensen opgevallen dat er sinds de laatste update de 'strepen' nog voorkomen wanneer je de taakmanager wordt opgestart? Telkens als ik dat doe is er een deel van het scherm wat vreemde kleuren geeft (van linksboven naar rechtsonder en alles daar onder).

Voorheen dat ik het vooral bij Pulse maar daar heb ik sinds de update geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1721865099.png

Ik zit op 5 meter van mijn access point
Mijn internet verbinding is 8/1 Mbit
Ik zal dadelijk als mijn batterij is opgeladen de test eens vanuit het verste punt in mijn huis doen `a 25 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
angelico66 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:22:

De samsung bied werkelijk niets meer dan deze zou bieden voor zover ik kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Cyleo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:47:
[...]

De samsung bied werkelijk niets meer dan deze zou bieden voor zover ik kan bedenken.
Een werkende GPS en iets betere WiFi. Verder is de Transfomer Prime beter qua specs en een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
J0ey schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:51:
[...]

Een werkende GPS en iets betere WiFi. Verder is de Transfomer Prime beter qua specs en een stuk sneller.
Dat hangt er dus maar net vanaf. Niet iedereen heeft problemen met Wifi en GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Huntard schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:02:
[...]

Dat hangt er dus maar net vanaf. Niet iedereen heeft problemen met Wifi en GPS.
Niemand heeft nog écht goed kunnen navigeren met de GPS en dat zit er ook gewoon niet in (er is een reden dat Asus een statement aflegt en de backplate de schuld geeft), WiFi is wel per Prime verschillend, maar het is wel probleem gevoeliger dan met andere tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
J0ey schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:05:
[...]

Niemand heeft nog écht goed kunnen navigeren met de GPS en dat zit er ook gewoon niet in (er is een reden dat Asus een statement aflegt en de backplate de schuld geeft), WiFi is wel per Prime verschillend, maar het is wel probleem gevoeliger dan met andere tablets.
Niet kunnen navigeren betekend niet dat de GPS niet werkt. Wel is het risico op een niet werkende GPS en minder wekrende Wifi bij een Prime waarschijnlijk groter dan bij een Galaxy Tab. Je moet dus de volgende afweging maken: Kans op een niet goed functionerende Wifi en GPS, maar wel een tablet die voor de rest beter is, of een goed werkende Wifi of GPS, maar een tablet die minder is.

Wat natuurlijk niet betekend dat de Galaxy Tab een slechte tablet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J0ey schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:51:
[...]

Haha, ja, dat is natuurlijk waar. GPS is voor mij zo'n non-issue dat ik het werkelijk vergeet. De WiFi is idd een puntje als je graag op zolder wilt zitten en je met je laptop nog net ontvangst hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er een gekocht bij Saturn koste 29,95 maar zit wel stevig en werkt perfect
MJVR schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:33:
[...]

Is het al gelukt om beeld te krijgen via de micro hdmi out? Wil ook een kabel kopen maar wacht nog even de ervaringen van anderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1721981009.png
Op 25 meter van acess point in de losstaande garage met spouwmuur.
Mijn internet is 1/8 Mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

J0ey schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:05:
[...]

Wat is echt goed navigeren? Ik heb bij 120 km/h gewoon een stabiele fix (GPS test) en navigeren met Google Maps (vandaag geprobeerd) werkt dan ook prima. WiFi heb ik niet uitvoerig getest, maar ook geen problemen mee ondervonden. De signaalsterkte is overal minstens zo goed als op m'n Galaxy SII.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

ik heb een klein probleempje met mijn Asus Prime in relatie tot het netwerk thuis (windows 7). Als ik met de Prime een bestand wil downloaden van de laptop (met es explorer lukt dat, als een bestand in de 'gedeelde mappen' staat). Echter, de overdracht stopt na een tijdje (in dit geval op 57% van zo'n 700 MB). Hij blijft gewoon hangen.

Verder viel me op dat als ik een SD-kaartje (via dock) met een zooi foto's erop (ongeveer 100) de bestandsoverdracht er na een tijdje ook mee stopt, na een paar bestanden stopt de overdracht (blijft hangen). Een groot bestand vanaf een SD-kaart of micro-SD lukt wel in een keer. Downloaden van internet is ook geen probleem.

Zijn er meer mensen die dit probleem of iets vergelijkbaars hebben?

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik mails bij gmail definitief verwijderd,als ik in de prulenbak bij een mail een vinkje ervoor zet,krijg ik geen melding van definitief verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:00:
Hoe krijg ik mails bij gmail definitief verwijderd,als ik in de prulenbak bij een mail een vinkje ervoor zet,krijg ik geen melding van definitief verwijderen
Gewoon inloggen via de webbrowser op gmail.
En de desktop versie opvragen
Dan krijg je volledige controle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voorde tip.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:05:
[...]

Gewoon inloggen via de webbrowser op gmail.
En de desktop versie opvragen
Dan krijg je volledige controle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 21:00
Goverman schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:55:
ik heb een klein probleempje met mijn Asus Prime in relatie tot het netwerk thuis (windows 7). Als ik met de Prime een bestand wil downloaden van de laptop (met es explorer lukt dat, als een bestand in de 'gedeelde mappen' staat). Echter, de overdracht stopt na een tijdje (in dit geval op 57% van zo'n 700 MB). Hij blijft gewoon hangen.

Verder viel me op dat als ik een SD-kaartje (via dock) met een zooi foto's erop (ongeveer 100) de bestandsoverdracht er na een tijdje ook mee stopt, na een paar bestanden stopt de overdracht (blijft hangen). Een groot bestand vanaf een SD-kaart of micro-SD lukt wel in een keer. Downloaden van internet is ook geen probleem.

Zijn er meer mensen die dit probleem of iets vergelijkbaars hebben?
Net even getest maar ging hier prima, 1.4GB mkv file gekopieerd met ES Explorer van een windows x64 pc via wifi.... Duurde wel even, maar verder geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik vrijdagochtend mijn TF201 naar MM gebracht om op te sturen naar Asus ivm slechte Wifi ontvangst zie ik hier dat een nieuwe update die gisteren uitkwam dit misschien vanzelf had verholpen !!
Voor de rest had ik totaal geen problemen met bleeding of dode pixels, zelfs de GPS had buiten bereik.
Zit ik nu dus voor niks 1 a 2 wk zonder Prime !! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 16:11

FFA

Meulendijks89 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:37:
Bij mij zegt wifi analyzer dat channel 14 beste is maar die kan ik niet kiezen in mijn routersetup? wat is dat dan
14 is bijv voor japan. In europa kun je kiezen van 1-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:33

jasjenl

Liab A Tymo

Ik zat deze review eens te bekijken en tot 12 minuten dacht ik: goh, dat ics op een prime lijkt toch daadwerkelijk beter en soepeler te werken dan mijn huidige (gewone) Transformer. Maar helaas, na 12 minuten crasht de launcher.. Het is dus toch nog steeds echt android: leuk áls het werkt, maar verre van 100% stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 21:00
jasjenl schreef op zondag 22 januari 2012 @ 01:03:
Ik zat deze review eens te bekijken en tot 12 minuten dacht ik: goh, dat ics op een prime lijkt toch daadwerkelijk beter en soepeler te werken dan mijn huidige (gewone) Transformer. Maar helaas, na 12 minuten crasht de launcher.. Het is dus toch nog steeds echt android: leuk áls het werkt, maar verre van 100% stabiel.
OVerdrijven is ook een vak, ik heb in anderhalf a 2 weken 1 keer een crash gehad en ook met SGS2 kan ik me de laatste keer niet herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Mijn ICS is anders nog helemaal niet gecrashed. Trouwens, noem mij 1 besturingssyteem dat nooit crasht (en zeg niet iOS, dat is er bij mij ook geregeld uitgevlogen, gisteren moest ik de iPad 2 nog herstarten, omdat de mail app niks meer deed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik heb het in de review gelaten, omdat dit nu eenmaal kan gebeuren en ik geen zin had om te gaan monteren, maar in alle eerlijkheid kan ik melden dat het daarna nooit meer is voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 22:05
in de stock browser wordt standaard een mobiele versie van de webpagina's geopend. Hoe kan je dit veranderen dat standaard de normale versie wordt geopend (in honeycomb kon je dit aanvinken, in ics kan je in het menu kiezen voor de normale pagine, dit is echter alleen voor de huidige pagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
llpineapple schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:02:
in de stock browser wordt standaard een mobiele versie van de webpagina's geopend. Hoe kan je dit veranderen dat standaard de normale versie wordt geopend (in honeycomb kon je dit aanvinken, in ics kan je in het menu kiezen voor de normale pagine, dit is echter alleen voor de huidige pagina)
Kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 00:35
ICS browser + installeren en het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsjech@ schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:38:
ICS browser + installeren en het kan wel.
Leg eens uit aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Laatst online: 11:55
Zoek in de market...
Stock browser kan het ook, maar onthoud je keuze helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:49:
[...]

Zoek in de market...
Stock browser kan het ook, maar onthoud je keuze helaas niet.
Ik las op xda iets van: ":debug" in de adressline typen en dan enter drukken. Nu zou je meer opties in de instellingen krijgen.

Ps haal binnenkort weer een nieuwe prime, vorige was slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manvanstaal
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 07:19
_MB_ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:08:
[...]

Dit lees ik op het xda forum:

[...]

Het lijkt er dus op dat er binnenkort nog een update komt die te maken heeft met nvida. Hopelijk lost dat het reboot probleem op.
Navraag bij de auteur geeft het volgende antwoordt:

The warning about the hardware changes is that ASUS have brought out a later version and by suggesting people buy the ones with Android 4 already set up by Asus will insure they have this later version. I think it has very minor changes only though.

Chaos is a higher form of arranging

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen enkel OS is 100% stabiel. Ik heb zelf de iPad 2 en de TF Prime hier, en safari crasht vaker dan de browser van de TF. Hier en daar is Android misschien wat minder soepel, maar daar krijg je dan ook veel meer vrijheid, en veel meer gratis apps voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Arfman

Drome!

iPad 1 en TF Prime hier, iPad crasht af en toe ook wel, met name de browser. Prime heb ik 1 keer moeten herstarten omdat hij geen data meer binnenkreeg via WiFi. In alle eerlijkheid heeft mijn telefoon (DHD met ICS) daar ook wel eens last van. Zolang het niet vaker voorkomt dan 1 x per maand kan ik ermee leven, Safari crasht vaker :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:01:
iPad 1 en TF Prime hier, iPad crasht af en toe ook wel, met name de browser. Prime heb ik 1 keer moeten herstarten omdat hij geen data meer binnenkreeg via WiFi. In alle eerlijkheid heeft mijn telefoon (DHD met ICS) daar ook wel eens last van. Zolang het niet vaker voorkomt dan 1 x per maand kan ik ermee leven, Safari crasht vaker :P
Ja, sinds iOS 5 is dat echt een ramp, hopelijk fixen ze dat een keer.

Punt is, OS'en zijn enorm complex, en hoe meer mogelijkheden je toevoegt, hoe complexer het wordt en hoe meer kans op conflicten en crashes. Niets zal dus helemaal stabiel draaien, ook niet op de over the top hardware van de prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
manvanstaal schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:00:
[...]

Navraag bij de auteur geeft het volgende antwoordt:

The warning about the hardware changes is that ASUS have brought out a later version and by suggesting people buy the ones with Android 4 already set up by Asus will insure they have this later version. I think it has very minor changes only though.
Ok dat scheelt weer dan :-)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Vanaf Donderdag 26-01-2012 is er een 19% BTW Weg ermee actie bij Mediamarkt. Dus 599 - 19% is een mooie prijs voor de transformer prime. als ik nog meer teweten komt laat ik het weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Meulendijks89 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:37:
Bij mij zegt wifi analyzer dat channel 14 beste is maar die kan ik niet kiezen in mijn routersetup? wat is dat dan
Hi there,

Mijn ervaring is dat je voor het beste signaal/bereik je wifi-router het beste op kanaal 1 kan zetten. Hoe hoger het kanaal, hoe moeilijker het signaal door obstakels heen dringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Laatst online: 11:55
fazerrider schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:26:
[...]

Hi there,

Mijn ervaring is dat je voor het beste signaal/bereik je wifi-router het beste op kanaal 1 kan zetten. Hoe hoger het kanaal, hoe moeilijker het signaal door obstakels heen dringt.
Zoveel verschil in MHz zit er niet in de verschillende kanalen. Het is belangrijker om niet een te druk kanaal te selecteren, gezien er dan interferentie ontstaat.
Je moet op 1, 6 of 11 te gaan zitten ivm. overlappen.
Met Wifi analyser kun je dan gemakkelijk zien welk kanaal het minst druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:57

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Heeft iemand enig idee hoe je het scherm kunt kalibreren? Alles wat ik via Google vind gaat over het touch-gedeelte kalibreren,niet over de kleuren en dergelijke. Heb een i1 display2 colorimeter.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Meulendijks89 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:26:
Vanaf Donderdag 26-01-2012 is er een 19% BTW Weg ermee actie bij Mediamarkt. Dus 599 - 19% is een mooie prijs voor de transformer prime. als ik nog meer teweten komt laat ik het weten
Het is 16% effectieve korting. Wel bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
alwaysleft schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:43:
[...]

Het is 16% effectieve korting. Wel bedankt voor de tip!
Oo oke ja zoveel verstand heb ik er niet van haha als ik maar geld terug krijg... heb net bevesteging gekregen. degene die een transformer prime hebben gekocht bij mediamarkt kunnen terug gaan en krijgen het verschil terug.... de bon niet vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

MJVR schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:33:
[...]

Is het al gelukt om beeld te krijgen via de micro hdmi out? Wil ook een kabel kopen maar wacht nog even de ervaringen van anderen. :)
Werkt hier zonder problemen op mijn Philips TV.
Heb geen andere monitoren/TVs (kunnen) testen, misschien dat sommige TV fabrikanten net een andere implementatie van HDMI hebben welke niet compatibel is.

Maar misschien is een en ander met firmware updates op te lossen?

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Meulendijks89 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:44:
[...]

Oo oke ja zoveel verstand heb ik er niet van haha als ik maar geld terug krijg... heb net bevesteging gekregen. degene die een transformer prime hebben gekocht bij mediamarkt kunnen terug gaan en krijgen het verschil terug.... de bon niet vergeten
dus dan is ie in totaal 510 euro. Wel netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot zou de kans zijn dat MM alle modellen en kleuren op voorraad heeft .
Is het ook mogelijk om gebruik te maken van deze actie via de webshop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman

Goverman

not loaded

Meulendijks89 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:44:
[...]

Drie vragen:
- kun je vanaf 26-1 je geld terugvragen?
- Geldt dat voor alle vestigingen van de Mediamarkt?
- hoeveel dagen verschil mag er zitten tussen aanschaf Prime en het begin van de '19% BTW weg ermee'-actie om aanspraak te kunnen maken op de 19% van 599 euro?

Is best lekker: 95 euro terugkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:52:
Hoe groot zou de kans zijn dat MM alle modellen en kleuren op voorraad heeft .
Is het ook mogelijk om gebruik te maken van deze actie via de webshop ?
Heel groot. MM koopt altijd heel groots in. Voorgaande jaren was alleen in de winkel de 16% korting. Zal dit jaar ook weer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 08:53
En tot wanneer duurt de actie? 95,- korting krijgen is altijd fijn! Kun je mooi gelijk een leuke sleeve erbij kopen en dan hou je nog steeds geld over!
Fijn dat de Prime ook meedoet aan deze actie! :)
Als student is dat altijd fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik hem bij dixons gekocht heb, altijd wat!

Hier ook een ipad 1 en 2, zal wel liggen aan de apps die erop staan maar geen van beide is ooit vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-09 09:37

oXygeN

oftewel oxje...

Jas99 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:05:
En tot wanneer duurt de actie? 95,- korting krijgen is altijd fijn! Kun je mooi gelijk een leuke sleeve erbij kopen en dan hou je nog steeds geld over!
Fijn dat de Prime ook meedoet aan deze actie! :)
Als student is dat altijd fijn.
Waar staat dan dat ie meedoet? Ik acht de kans vrij klein (halve topic paar weken geleden ging hier al over)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
oXygeN schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:23:
[...]
Waar staat dan dat ie meedoet? Ik acht de kans vrij klein (halve topic paar weken geleden ging hier al over)
Staan wat dingen over in het topic over de actie. Omdat tablets vallen onder computers, zou de Prime er ook onder kunnen vallen. Maar meer daarover in het topic over de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Ik kan bevestigen dat de tablets mee doen met de actie! Reactie gekregen van Media Markt! :)
Media Markt @ Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 13:20

delorean7

Let's take the Aston toni

Kan iemand die de asus geroot heeft eens uitzoeken onder welk pad android een camera mount als je die aansluit? De camera wordt herkend en ik kan met de gallery fotos importeren maar ik wil die copy doen met een file manager zodat ik de fotos kan neerzetten op een smb share of een andere plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Goverman schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:54:
[...]

Drie vragen:
- kun je vanaf 26-1 je geld terugvragen?
- Geldt dat voor alle vestigingen van de Mediamarkt?
- hoeveel dagen verschil mag er zitten tussen aanschaf Prime en het begin van de '19% BTW weg ermee'-actie om aanspraak te kunnen maken op de 19% van 599 euro?

Is best lekker: 95 euro terugkrijgen :)
1 ja dat kan
2 ja alle vestegingen
3 tot 2 weken na aankoop

Dus donderdag terug gaan met bon en krijg je het verschil terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand al geprobeerd of de Asus EEE USB adapter ook op de TF Prime werkt? En of deze ergens te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman

Goverman

not loaded

Meulendijks89 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:51:
[...]

1 ja dat kan
2 ja alle vestegingen
3 tot 2 weken na aankoop

Dus donderdag terug gaan met bon en krijg je het verschil terug
Dank, dank! 14 januari + 2 weken = 28 januari. Dat gaat dus precies goed :)

* Goverman rent gelijk naar de Mediamarkt... Ohw, wacht, donderdag pas... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Goverman schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:58:
[...]

Dank, dank! 14 januari + 2 weken = 28 januari. Dat gaat dus precies goed :)

* Goverman rent gelijk naar de Mediamarkt... Ohw, wacht, donderdag pas... :')
Haha ik ga donderdag ook meteen wat een geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Leuk, heb m'n TF op launch day gekocht dus ik val er weer net buiten...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
Meulendijks89 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:02:
[...]
Haha ik ga donderdag ook meteen wat een geluk :)
Zit er zelfs aan te denken om 'm morgen al te halen zodat ik donderdag niet in de drukte in de rij hoef te staan, of mag dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Jas99 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:11:
Zit er zelfs aan te denken om 'm morgen al te halen zodat ik donderdag niet in de drukte in de rij hoef te staan, of mag dat niet?
Jawel, maar hij heeft het over het geld terug vragen. Dat kan natuurlijk pas vanaf donderdag, want dan gaat die actie pas in.
Nevertheless, het stoort me nog steeds dat ik 95 euro teveel heb betaald. 1 weekje later en het was goed geweest.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:51
Freekers schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:22:
[...]

Jawel, maar hij heeft het over het geld terug vragen. Dat kan natuurlijk pas vanaf donderdag, want dan gaat die actie pas in.
Nevertheless, het stoort me nog steeds dat ik 95 euro teveel heb betaald. 1 weekje later en het was goed geweest.
inleveren, geld terug vragen , nieuwe halen met korting 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

StormingSoul schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:29:
inleveren, geld terug vragen , nieuwe halen met korting 8)7
Dat gaat niet zomaar. Je kunt niet een product na 14 dagen terug brengen en het geld terugvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
Cyleo schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:55:
Heeft iemand al geprobeerd of de Asus EEE USB adapter ook op de TF Prime werkt? En of deze ergens te krijgen is?
Heb hem zelf niet gebruikt, past wel, maar er waren wel opmerkingen van diversen dat deze adapter er vaak spontaan uitkukelde vanwege dat hij niet diep genoeg zat, metname in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of er dan nog zijn.Maak aub een nieuwe topic aan over prijzen,want nu wordt er zoveel over ingezonden,dat de andere inzendingen waar voor veel mensen belangrijke info in staat in het niets valt.
Freekers schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:22:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:32:
Ik ben benieuwd of er dan nog zijn.Maak aub een nieuwe topic aan over prijzen,want nu wordt er zoveel over ingezonden,dat de andere inzendingen waar voor veel mensen belangrijke info in staat in het niets valt.
[...]
Hier is een al topic voor ik wou het alleen even melden in de topic over levertijden van de prime staat het ook vermeld

BTW actie is van 26 tot en met 29 januari

[Asus Eee Pad Transformer Prime] Levertijdentopic

[ Voor 12% gewijzigd door DM89 op 22-01-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 09:20
zijn er al telefoonabonnementen waar je deze bij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
  • Laatst online: 17-09 20:40
jakz schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:36:
zijn er al telefoonabonnementen waar je deze bij krijgt?
Waarschijnlijk niet aangezien je er geen SIM-kaart in kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Cyleo schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:55:
Dat heb ik niet geprobeerd, maar heb ik diverse forums gelezen dat hij gewoon werkt. Is ondermeer via Media Markt te koop voor dacht ik 19,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 13:28

Dreanor

Joene

Nu mensen de Transformer Prime al een tijdje in gebruik hebben, kunnen jullie mij vertellen of de TP een mooie notebook replacer is?

Ik zal geen heavy gaming of tekstverwerken, maar wel af en toe.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Dreanor schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:26:
Nu mensen de Transformer Prime al een tijdje in gebruik hebben, kunnen jullie mij vertellen of de TP een mooie notebook replacer is?

Gamen kan je vergeten (tenminste, als je "normale" PC games bedoeld, Android heeft wel wat leuke games, maar niks komt in de buurt van de hedendaagse PC games), maar tot af en toe wat tekstverwerken is hij prima in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Huntard schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:36:
[...]

Gamen kan je vergeten (tenminste, als je "normale" PC games bedoeld, Android heeft wel wat leuke games, maar niks komt in de buurt van de hedendaagse PC games), maar tot af en toe wat tekstverwerken is hij prima in staat.
Shadowgun is best wel erg mooi. En GTA 3 kan je er op spelen.
Hopelijk komt onlive ook nog is naar nederland en dan kan je gewoon alle nieuwe spellen spelen op je tablet.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 13:12
Shadowgun is toch een meer dan vermakelijke game hoor. En riptide is prima te doen. Vendetta kost meer tijd maar is toch ook wel leuk. Daarnaast heb je de casual games. (angrybirds enzo) en die zijn beter te doen op een tablet dan op een pc. Voor de die-hard gamers is het niet een vervanging. Maar voor games tijdens het wachten op de trein of in de trein bijvoorbeeld zijn ze echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
Dreanor schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:26:

voor mij wel perfect vervanger
Games speel ik bijna niet, op Wordfeud na
Tekst verwerken gaat heel goed

Mis alleen spotify free,
Maar voor internette Email ,op de bank top ding

het gemis van spotify kan voor mij nog de doorslag gaan geven of ik hem ga verkoop, maar daar denken we nog even over na.. mits ik een goed bod krijg

[ Voor 12% gewijzigd door ronaldme op 22-01-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
ronaldme schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:46:
[...]

voor mij wel mis alleen spotify free
Games speel ik bijna niet
Voor internette op de bank top ding
Tekst verwerken gaat behoorlijk goed met de Prime

het gemis van spotify kan voor mij nog de doorslag gaan geven of ik hem ga verkoop, maar daar denken we nog even over na.. mits ik een goed bod krijg
Hoe bedoel je, er is gewoon een spotify app voor android hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Huntard schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:47:
[...]

En nog gratis ook, voor 48 uur :-)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
[...]

Klopt maar daar moet 10euri per maand voor betalen
Je heb 48uur gratis ,daar na 30dagen maar dan moet je wel een credit kaart voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
[...]

Hij heeft het over Spotify Free lees je toch. De app kost 10 euro per maand.
Blijft nog steeds relatief veel geld, ik stop regelmatig mijn abonnement om die reden, maar ga het dan toch weer missen en dan start ik het maar weer. 5 euro per maand zou echt een veel mooier bedrag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotify omvat niet alle muziek
Je kan net zo goed live365 instaleren.
Die kost maar 50 euro per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
joblamie schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:02:
[...]

Hij heeft het over Spotify Free lees je toch. De app kost 10 euro per maand.
Blijft nog steeds relatief veel geld, ik stop regelmatig mijn abonnement om die reden, maar ga het dan toch weer missen en dan start ik het maar weer. 5 euro per maand zou echt een veel mooier bedrag zijn.
Mijn idee 5 euro, is mooier maar misschien is of komt er nog eens iets dat je het kunt streamen vanaf je pc. Of beter gewoon vanaf je andriod spotify Fred kunt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Wie weet hoe ik fatsoenlijk een achtergrond op me prime kan zetten.. elke keer als ik een mooie zie word die uitvergroot ofzo.. ook bij vakantiefotos enz echt irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meulendijks89 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:30:
Wie weet hoe ik fatsoenlijk een achtergrond op me prime kan zetten.. elke keer als ik een mooie zie word die uitvergroot ofzo.. ook bij vakantiefotos enz echt irritant..
Je moet het vierkantje eerst zoomen voordat je bijsnijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
En waarom niet google music? En Tor verbinding opzetten is tegenwoordig een fluitje van een cent. 20.000 nummer uploaden duurd even maar je hebt wel voldoende muziek bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakedown schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:32:
En waarom niet google music? En Tor verbinding opzetten is tegenwoordig een fluitje van een cent. 20.000 nummer uploaden duurd even maar je hebt wel voldoende muziek bij de hand.
Alleen jammer dat het tor netwerk vooral door pedo`s en terroristen wordt gebruikt. Waarmee je dan samen gaat netwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:35:
[...]

Alleen jammer dat het tor netwerk vooral door pedo`s en terroristen wordt gebruikt. Waarmee je dan samen gaat netwerken
Man, je hebt hem 3 minuten nodig om even een account aan te maken. Daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Je hebt het Tor netwerk toch niet nodig, enkel voor de registratie op google muziek met je google acount, dit gaat echter ook gewoon via een proxy website. De Google Music app zelf welke gebruikt wordt voor het uploaden heeft geen proxy nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Meulendijks89 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:30:
Download uit de market de volgende app: picspeed wallpapers ( Achtergronden Afbeelding)

Daarna galerij openen -> foto kiezen -> rechtsboven menu -> foto instellen als -> Set as Wallpaper -> Custom -> Set.

Klaar. nu heb je een scrollende wallpaper full size.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
timofp schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:38:
Je hebt het Tor netwerk toch niet nodig, enkel voor de registratie op google muziek met je google acount, dit gaat echter ook gewoon via een proxy website. De Google Music app zelf welke gebruikt wordt voor het uploaden heeft geen proxy nodig.
Dus met de tor appkan ik. Een acount aanmaken op Google music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

_MB_ schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:42:
[...]

Download uit de market de volgende app: picspeed wallpapers ( Achtergronden Afbeelding)

Daarna galerij openen -> foto kiezen -> rechtsboven menu -> foto instellen als -> Set as Wallpaper -> Custom -> Set.

Klaar. nu heb je een scrollende wallpaper full size.
Dat werkt bij mij niet na set as wallpaper krijg alleen de standaard keuze niet de optie van die app. Overigens kan ik ook alleen dehd versie van picspeed vinden. Multilive werkt voor mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
ronaldme schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:48:
[...]

Dus met de tor appkan ik. Een acount aanmaken op Google music
Ja, ik had het in 3 minuten voor elkaar.

http://www.engadget.com/2...-yes-outside-of-the-unit/

Duidelijke uitleg. Precies volgen en het lukt. (ook de hoofdletters...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
delorean7 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:50:
[...]

Dat werkt bij mij niet na set as wallpaper krijg alleen de standaard keuze niet de optie van die app. Overigens kan ik ook alleen dehd versie van picspeed vinden. Multilive werkt voor mij wel.
Daarom had ik de nederlandse vertaling erachter gezet. Zo heet hij bij mij in de market. Achtergronden afbeelding dus. Van srsdev

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

_MB_ schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:53:
[...]

Daarom had ik de nederlandse vertaling erachter gezet. Zo heet hij bij mij in de market. Achtergronden afbeelding dus. Van srsdev
Kan je een linkje sturen want alle zoek termen eindigen bij mij op picspeed hd wallpapers 170.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA

FFA

delorean7 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:56:
[...]

Kan je een linkje sturen want alle zoek termen eindigen bij mij op picspeed hd wallpapers 170.000.
Android Market: Achtergronden Afbeelding - Apps op Android Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
delorean7 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:56:
[...]

Jazeker: Edit: net te laat :)

[ Voor 22% gewijzigd door _MB_ op 22-01-2012 19:59 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

Tx, maar die heb ik dus installed staan en die werkt echt niet. Op de plek waar deze app als optie aangeboden zou moeten worden staat ie er niet tussen. Wel de standaard crop vd gallery en eentje van een andere pic gallery. Moet je nog ergens iets instellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA

FFA

delorean7 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:07:
[...]

Tx, maar die heb ik dus installed staan en die werkt echt niet. Op de plek waar deze app als optie aangeboden zou moeten worden staat ie er niet tussen. Wel de standaard crop vd gallery en eentje van een andere pic gallery. Moet je nog ergens iets instellen ofzo?
Misschien ff rebooten? Bij mij deed ie het trouwens gelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 09:20
BBotman schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:45:
[...]

Waarschijnlijk niet aangezien je er geen SIM-kaart in kan stoppen.
ik bedoel meer dat wanneer je een gsm abonnement afsluit deze als kado kan kiezen. Je kan wel de oude tablet kiezen of een ps3. Ik zoek een aanbieder die deze er bij doet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shakedown schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:32:
Hier ook google music draaien en die app werkt echt als een trein, zeker op een tablet. 11000+ nummers hier zonder problemen.
Pagina: 1 ... 29 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]