Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 13:20

delorean7

Let's take the Aston toni

FFA schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:10:
[...]

Misschien ff rebooten? Bij mij deed ie het trouwens gelijk....
Werkt al een week niet ;) beetje suffe vraag maar zou iemand stap voor stap kunnen laten zien hoe het zou moeten werken? Post ik zo ff hoe het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
delorean7 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:14:
[...]

Werkt al een week niet ;) beetje suffe vraag maar zou iemand stap voor stap kunnen laten zien hoe het zou moeten werken? Post ik zo ff hoe het fout gaat.
1) Start de normale Galerij
2) Selecteer een map met foto's
3) Klik op een foto om hem in het groot te zien
4) Klik rechts boven op de 3 verticale vierkantjes.
5) Kies 'Foto instellen als'
6) Kies 'Set as Wallpaper' (met icoontje van Picspeed. De onderste optie)
7) Kies onderin de rechtse optie (custom)
8 ) Kies 'Set' om toe te passen.

Afbeeldingslocatie: http://pic01.smoothpic.com/thumb/5uEZoI_Screenshot_2012-01-22-20-22-49.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door _MB_ op 22-01-2012 20:25 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Famoso schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:54:
[...]

Wat is echt goed navigeren? Ik heb bij 120 km/h gewoon een stabiele fix (GPS test) en navigeren met Google Maps (vandaag geprobeerd) werkt dan ook prima. WiFi heb ik niet uitvoerig getest, maar ook geen problemen mee ondervonden. De signaalsterkte is overal minstens zo goed als op m'n Galaxy SII.
Dan heb jij een unieke Prime, of het klopt gewoon niet. Je Prime heeft een metalen backplate, die blokkeert de signalen. Asus heeft dit toegegeven en de GPS uit de specs gehaald. En op de snelweg een fix, ok maar in woonwijken met meerdere wegen naast elkaar, gaat het dan ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Prime via de micro HDMI kabel aangesloten op de TV.Ik heb een perfect beeld,maar hoe krijg ik geluid op de TV.Weet iemand hoe je dat erop krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:13
_MB_ schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:21:
[...]

[afbeelding]
Thanks man werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

_MB_ schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:21:
[...]

[afbeelding]
Als ik de app zelf open zie ik die set knop en custom optie (7 en 8) maar vanuit de gallery werkt dit hier niet, dus set as wallpaper kiezen van picseed kan maar dan blijf ik gewoon in de gallery en gebeurt er niets... weird =.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamGeluk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 19:37
Na twee weken mijn Transfomer Prime intensief gebruikt te hebben wil ik graag mijn positieve ervaringen met jullie delen.

Ik gebruik de tablet zowel prive als zakelijk.
Ik heb een tijd gewerkt met een iPad1, maar vanwege het ontbreken van een toetsenbord heb ik het nooit een ideaal apparaat gevonden. Ik beantwoord nogal wat email en maak ook veel aantekeningen. De Prime met toetsenbord docking is voor mij het ideale apparaat. Over het toetsenbord ben ik ook zeer tevreden, ik heb er al veel gebruik van gemaakt. Ik gebruik de tablet zelden zonder toetsenbord docking, want de docking is ook een ideale standaard voor gebruik op schoot of op tafel.

Ik lees hier op het forum best wat berichten over problemen met schermbleeding, defecte pixels en een slechte wifi en/of gps ontvangst. Ik heb zelf echter nergens last van. Een prima scherm, waar enkel bij het opstarten iets van bleeding te zien is. Ik heb op 5 verschillende locaties gewerkt en overal had ik ruim voldoende WiFi ontvangst. GPS gebruik ik nooit (en in mijn beleving doen de meeste andere mensen dat ook niet). Vandaag de GPS nog getest en binnen voor het raam had ik binnen15 seconden een stuk of 12 satellieten te pakken. Twee weken terug hebben samen met mij nog 10 andere collegas een Prime in gebruik genomen. 1 collega had na de ICS update last van regelmatige spontane reboots en heeft zijn Prime op moeten sturen naar Asus. Van de overige 9 hoor ik enkel positieve geluiden.

Het apparaat is met ICS lekker snel en ook stabiel. Wel vond ik mijn iPad net wat stabieler. Op de Prime gebeurt het toch met enige regelmaat dat je een melding krijgt dat een app niet reageert. Druk je dan op wachten, dan werkt de app weer alsof er niks gebeurt is. Maar goed, ICS is nog maar net uit en er zullen her en der nog wel wat schoonheidsfoutjes opgelost worden door wat updates. Het werkt beter dan ik verwacht had en de grotere vrijheid t.o.v. iOS kan ik ook wel waarderen. De batterij gaat minder lang mee dan ik had verwacht. Zeker in slaapstand verbruikt hij flink meer energie dan een iPad. Ik merk wel dat de batterij na een aantal malen opladen wat is toegenomen in capaciteit (wat ook zo zou moeten zijn volgens de handleiding). Volledig opgeladen inclusief de batterij in de docking kun je er toch wel een hele dag flink op tekeer gaan. Eigenlijk gewoon prima dus.

Het is me opgevallen dat als de batterij van je docking leeg is je geen gebruik kunt maken van het SD slot en de USB poort. Wil je de opslagcapaciteit van je tablet uitbreiden doe dit dan op basis van het Micro SD slot in de tablet zelf is mijn advies. De sneltoetsen op het toetsenbord zijn heel handig, ik gebruik ze veel. Ook handig dat je het touchpad uit kunt zetten, want bij het typen raak je onbewust regelmatig het touchpad en dan ben je opeens op de verkeerde plaats aan het typen.

Over de standaard browser ben ik niet helemaal te spreken. Het standaar openen van pagina's in de mobiele ipv desktopversie vind ik hinderlijk. Niet alle pagina's worden even goed weergegeven. Daarnaast had hij nogal eens vastlopers. Ik maak nu naar alle tevredenheid gebruik van de Dolphin HD browser.

Zakelijk gezien maak ik veel gebruik van Evernote. Een prettig programma om aantekeningen / notities te maken die via de cloud worden gesynchroniseerd met Evernote op mijn notebook en Evernote op mijn Windows Phone. De Polaris Office Suite heb ik vervangen door de betere en uitgebreidere QuickOffice Suite die volledige compatible is met het Office 2010 bestandsformaat. Daarnaast gebruik ik de Exact Synergy App (CRM) en Microsoft Lync (presence / chat) die beiden gekoppeld zijn aan ons backoffice systeem. Via de Citrix Receiver kan ik mijn virtueel draaiende Windows 7 desktop overnemen waar al mijn zakelijke applicaties op draaien. Email, agenda en contactpersonen zijn uiteraard ook geen probleem. Al met al kan ik via mijn Transformer zowel op de zaak als buiten de deur al mijn werk doen en dat op een hele prettige manier.

Prive gebruik ik hem vooral ter ontspanning. Er zijn mooie games verkrijgbaar. Het aanbod mooie games, die gebruik maken van de kracht van de Tegra3, zal de komende tijd flink toenemen verwacht ik. Ook worden oude PC klassiekers nieuw leven ingeblazen door ze geschikt te maken voor de tablet. GTA3 is hier een goed voorbeeld van. Ideaal voor bezitters van een Prima is de mogelijkheid een Playstation of Xbox 360 controller aan te sluiten. Verder heb ik veel plezier van de KPN i-TV app voor live TV kijken en de recent uitgebrachte RTL XL (de officiele) app.

Al met al ben ik blij dat ik mijn iPad heb ingewisseld voor een Transformer Prime met toetsenbord docking. Beiden uitstekende apparaten, de Prime past echter beter bij mijn gebruik. Een aanrader!

Hyundai Ioniq 5 Project 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
delorean7 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:05:
[...]

Als ik de app zelf open zie ik die set knop en custom optie (7 en 8) maar vanuit de gallery werkt dit hier niet, dus set as wallpaper kiezen van picseed kan maar dan blijf ik gewoon in de gallery en gebeurt er niets... weird =.
Dat is inderdaad vreemd. misschien de app even opnieuw installaren en eventueel andere soortglijke apps verwijdern? of nog eens een reboot :-)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:44

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

WilliamGeluk schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:12:
Na twee weken mijn Transfomer Prime intensief gebruikt te hebben wil ik graag mijn positieve ervaringen met jullie delen.

.......

Al met al ben ik blij dat ik mijn iPad heb ingewisseld voor een Transformer Prime met toetsenbord docking. Beiden uitstekende apparaten, de Prime past echter beter bij mijn gebruik. Een aanrader!
Nice, is het niet wat om een review te schrijven? :)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je een controler van de PS3 of de Xboxer op aansluiten.

Ik gebruik de tablet zowel prive als zakelijk.
Ik heb een tijd gewerkt met een iPad1, maar vanwege het ontbreken van een toetsenbord heb ik het nooit een ideaal apparaat gevonden. Ik beantwoord nogal wat email en maak ook veel aantekeningen. De Prime met toetsenbord docking is voor mij het ideale apparaat. Over het toetsenbord ben ik ook zeer tevreden, ik heb er al veel gebruik van gemaakt. Ik gebruik de tablet zelden zonder toetsenbord docking, want de docking is ook een ideale standaard voor gebruik op schoot of op tafel.

Ik lees hier op het forum best wat berichten over problemen met schermbleeding, defecte pixels en een slechte wifi en/of gps ontvangst. Ik heb zelf echter nergens last van. Een prima scherm, waar enkel bij het opstarten iets van bleeding te zien is. Ik heb op 5 verschillende locaties gewerkt en overal had ik ruim voldoende WiFi ontvangst. GPS gebruik ik nooit (en in mijn beleving doen de meeste andere mensen dat ook niet). Vandaag de GPS nog getest en binnen voor het raam had ik binnen15 seconden een stuk of 12 satellieten te pakken. Twee weken terug hebben samen met mij nog 10 andere collegas een Prime in gebruik genomen. 1 collega had na de ICS update last van regelmatige spontane reboots en heeft zijn Prime op moeten sturen naar Asus. Van de overige 9 hoor ik enkel positieve geluiden.

Het apparaat is met ICS lekker snel en ook stabiel. Wel vond ik mijn iPad net wat stabieler. Op de Prime gebeurt het toch met enige regelmaat dat je een melding krijgt dat een app niet reageert. Druk je dan op wachten, dan werkt de app weer alsof er niks gebeurt is. Maar goed, ICS is nog maar net uit en er zullen her en der nog wel wat schoonheidsfoutjes opgelost worden door wat updates. Het werkt beter dan ik verwacht had en de grotere vrijheid t.o.v. iOS kan ik ook wel waarderen. De batterij gaat minder lang mee dan ik had verwacht. Zeker in slaapstand verbruikt hij flink meer energie dan een iPad. Ik merk wel dat de batterij na een aantal malen opladen wat is toegenomen in capaciteit (wat ook zo zou moeten zijn volgens de handleiding). Volledig opgeladen inclusief de batterij in de docking kun je er toch wel een hele dag flink op tekeer gaan. Eigenlijk gewoon prima dus.

Het is me opgevallen dat als de batterij van je docking leeg is je geen gebruik kunt maken van het SD slot en de USB poort. Wil je de opslagcapaciteit van je tablet uitbreiden doe dit dan op basis van het Micro SD slot in de tablet zelf is mijn advies. De sneltoetsen op het toetsenbord zijn heel handig, ik gebruik ze veel. Ook handig dat je het touchpad uit kunt zetten, want bij het typen raak je onbewust regelmatig het touchpad en dan ben je opeens op de verkeerde plaats aan het typen.

Over de standaard browser ben ik niet helemaal te spreken. Het standaar openen van pagina's in de mobiele ipv desktopversie vind ik hinderlijk. Niet alle pagina's worden even goed weergegeven. Daarnaast had hij nogal eens vastlopers. Ik maak nu naar alle tevredenheid gebruik van de Dolphin HD browser.

Zakelijk gezien maak ik veel gebruik van Evernote. Een prettig programma om aantekeningen / notities te maken die via de cloud worden gesynchroniseerd met Evernote op mijn notebook en Evernote op mijn Windows Phone. De Polaris Office Suite heb ik vervangen door de betere en uitgebreidere QuickOffice Suite die volledige compatible is met het Office 2010 bestandsformaat. Daarnaast gebruik ik de Exact Synergy App (CRM) en Microsoft Lync (presence / chat) die beiden gekoppeld zijn aan ons backoffice systeem. Via de Citrix Receiver kan ik mijn virtueel draaiende Windows 7 desktop overnemen waar al mijn zakelijke applicaties op draaien. Email, agenda en contactpersonen zijn uiteraard ook geen probleem. Al met al kan ik via mijn Transformer zowel op de zaak als buiten de deur al mijn werk doen en dat op een hele prettige manier.

Prive gebruik ik hem vooral ter ontspanning. Er zijn mooie games verkrijgbaar. Het aanbod mooie games, die gebruik maken van de kracht van de Tegra3, zal de komende tijd flink toenemen verwacht ik. Ook worden oude PC klassiekers nieuw leven ingeblazen door ze geschikt te maken voor de tablet. GTA3 is hier een goed voorbeeld van. Ideaal voor bezitters van een Prima is de mogelijkheid een Playstation of Xbox 360 controller aan te sluiten. Verder heb ik veel plezier van de KPN i-TV app voor live TV kijken en de recent uitgebrachte RTL XL (de officiele) app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:44

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:59:
[...]
Kort de quote wat in en laat alleen zien wat voor jou belangrijk is.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

_MB_ schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:29:
[...]

Dat is inderdaad vreemd. misschien de app even opnieuw installaren en eventueel andere soortglijke apps verwijdern? of nog eens een reboot :-)
Aha! fixed, blijkt dat grote foto's niet geslikt worden door picseed dan klapt ie eruit. Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:59:
[...]
Via USB :-) gewoon erin prikken en gaan. Gisteren gta 3 gespeeld met x360 controller en werkt perfect. Heel vet ook, echt een mini console. Werkt ook met n64oid, dus eindelijk mijn eigen Nintendo 64 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je dus het dock er bij hebben,want op de Prime zit geen USB poort
Cyleo schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:05:
[...]

Via USB :-) gewoon erin prikken en gaan. Gisteren gta 3 gespeeld met x360 controller en werkt perfect. Heel vet ook, echt een mini console. Werkt ook met n64oid, dus eindelijk mijn eigen Nintendo 64 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:13:
Dan moet je dus het dock er bij hebben,want op de Prime zit geen USB poort
[...]
Hoeft niet. Je kan ook een Asus-port naar USB adaptor gebruiken op alleen je tablet. Ondermeer bij Media Markt te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Cyleo schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:37:
[...]

Heb hier ongeveer hetzelfde testje gedaan, ik ga het later nog wel op wat andere plaatsen proberen maar voor nu op de UT:
Desire 5316 kbps
Prime 4917 kbps

Ongeveer hetzelfde dus, ping is op de de prime zelfs 13 ms lager dan op de desire.

Ik heb overigens wel het idee dat het contrast verschoven is met de ICS update. Ik denk dat het door een app komt (reader of memo ofzo) en die daarna vergeet de instellingen weer terug te zetten, want het scherm is veel te licht, terwijl dit bij het net opstarten niet het geval is (contrast is te laag). Meer mensen die dat is opgevallen?
Dit is mij nu ook opgevallen, heb je er nog steeds last van? Ik vind het erg frustrerend bij sommige apps, videos en games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:41
Wat betreft de applicaties die soms een not responding melding krijgen, dat heeft voornamelijk te maken met het feit dat Android vrij rigoureus is met het afkappen van applicaties. Als iets de schijn heeft van niet meer te werken dan wil Android deze intent vrij snel opruimen om resources vrij te maken.

Wat betreft de batterij verbaasd het mij dat die van jou zo kort mee gaat. Ik gebruik die van mij ook zakelijk en privé en is deze op mijn werk bijna full time in gebruik. Daar heb ik altijd wel Winamp draaien, doe ik mijn werk email en MSN op de Prime, net als internetten, een beetje SQL en gebruik maken van remote desktop. Wifi staat hierbij altijd aan. Met dit gebruik kan ik makkelijk 2 volle werkdagen doen met 1 charge (tablet + dock), waarna ik hem thuis ook nog wel gebruik voor even email te doen, een beetje gamen en soms een film kijken. Ter illustratie: ik heb mijn tablet voor het laatst in de nacht van woensdag op donderdag opgeladen. Vervolgens 2 dagen op het werk gebruikt (zoals hierboven beschreven), in het weekend iets minder, wat games gedaan, email/agenda, hier en daar wat youtube gekeken en vooral veel gedownload. De Wifi heeft sinds donderdag ochtend continue aan gestaan en de accu van het dock is nu leeg, tablet op 30%. Ik denk dat ik een exemplaar te pakken heb met zeer goede battery life :)

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 08:53
Moi_in_actie schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:53:
[...]
Ter illustratie: ik heb mijn tablet voor het laatst in de nacht van woensdag op donderdag opgeladen. Vervolgens 2 dagen op het werk gebruikt (zoals hierboven beschreven), in het weekend iets minder, wat games gedaan, email/agenda, hier en daar wat youtube gekeken en vooral veel gedownload. De Wifi heeft sinds donderdag ochtend continue aan gestaan en de accu van het dock is nu leeg, tablet op 30%. Ik denk dat ik een exemplaar te pakken heb met zeer goede battery life :)
Wow, dat is een behoorlijke batterylife! Nog beter dan ik in gedachten had!
In welke modus had je 'm dan staan qua energieverbruik gedurende deze periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Jas99 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:55:
[...]

Wow, dat is een behoorlijke batterylife! Nog beter dan ik in gedachten had!
In welke modus had je 'm dan staan qua energieverbruik gedurende deze periode?
Hij staat in principe altijd op Power Saving, met de brightness op ongeveer 40-50%. Het scherm is meer dan helder genoeg dan voor gebruik in huis en de CPU is behoorlijke overkill voor dingen als RDP/MSN/internet/email/film.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Moi_in_actie schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:57:
[...]

Hij staat in principe altijd op Power Saving, met de brightness op ongeveer 40-50%. Het scherm is meer dan helder genoeg dan voor gebruik in huis en de CPU is behoorlijke overkill voor dingen als RDP/MSN/internet/email/film.
Ik ga die power saving mode ook is proberen. Heb in balanced mode ook lag af en toe, dus kijken of dat met power saving hetzelfde is of erger :-)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
_MB_ schreef op maandag 23 januari 2012 @ 00:06:
[...]
Ik ga die power saving mode ook is proberen. Heb in balanced mode ook lag af en toe, dus kijken of dat met power saving hetzelfde is of erger :-)
Ik weet niet wanneer je deze lag dan ondervindt, maar over het algemeen zal je tijdens normaal gebruik weinig merken in performance verlies. Soms heb ik wel wat lag bij de webbrowser, maar dat ligt volgens mij meer aan de browser dan de tablet zelf (heb ook Opera geïnstalleerd die soepeler loopt maar daar vind ik de tabbladen niet zo fijn). Ook merk ik het bij de standaard Twitter App (lage fps tijdens het scrollen), maar die is volgens mij gewoon slecht geschreven (Tweetdeck loopt b.v. als een trein). Bij games e.d. zal je het natuurlijk wel wat merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Moi_in_actie schreef op maandag 23 januari 2012 @ 00:16:
[...]

Ik weet niet wanneer je deze lag dan ondervindt, maar over het algemeen zal je tijdens normaal gebruik weinig merken in performance verlies. Soms heb ik wel wat lag bij de webbrowser, maar dat ligt volgens mij meer aan de browser dan de tablet zelf (heb ook Opera geïnstalleerd die soepeler loopt maar daar vind ik de tabbladen niet zo fijn). Ook merk ik het bij de standaard Twitter App (lage fps tijdens het scrollen), maar die is volgens mij gewoon slecht geschreven (Tweetdeck loopt b.v. als een trein). Bij games e.d. zal je het natuurlijk wel wat merken.
Ik merk het vooral wanneer ik meerder apps ' open' heb staan en ik dan bijvoorbeeld vanuit de browser op de home button druk. Dan zie je een hapering.
Dit zie je ook als je de app drawer opent. Het gaat niet altijd 100% smooth.

Edit: hetgene wat ik nu wel merk in powersaving mode is dat de brightness niet constant is. Hij staat niet op auto ingesteld en toch zie je het beeld lichter en donker worden. Ook het contrast lijkt te veranderen. Ik las dit ook al is op xda. Best wel irritant :)
Misschien dat daar ooit nog een update voor komt.

[ Voor 14% gewijzigd door _MB_ op 23-01-2012 00:29 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt
fazerrider schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:35:
[...]

Hoeft niet. Je kan ook een Asus-port naar USB adaptor gebruiken op alleen je tablet. Ondermeer bij Media Markt te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
_MB_ schreef op maandag 23 januari 2012 @ 00:19:
[...]

Ik merk het vooral wanneer ik meerder apps ' open' heb staan en ik dan bijvoorbeeld vanuit de browser op de home button druk. Dan zie je een hapering.
Dit zie je ook als je de app drawer opent. Het gaat niet altijd 100% smooth.

Edit: hetgene wat ik nu wel merk in powersaving mode is dat de brightness niet constant is. Hij staat niet op auto ingesteld en toch zie je het beeld lichter en donker worden. Ook het contrast lijkt te veranderen. Ik las dit ook al is op xda. Best wel irritant :)
Misschien dat daar ooit nog een update voor komt.
Heb die dingen m.b.t. brightness/contrast wisseling ook wel eens gemerkt, maar zeer zelden. Ik neem aan dat dit inderdaad met een patch wel een keer gefixed zal worden.
Andere dingen zoals haperingen met de app drawer heb ik niet (gemerkt), browser zaken ja.. de browser is goed, maar heeft inderdaad wat haperingen. Ik ga zelf binnenkort maar eens een aantal verschillende browsers af kijken welke mij het beste bevalt. Zoals eerder genoemd vind ik Opera veel soepeler lopen, maar zijn de tabbladen niet top. Ik heb op mn HTC telefoon wel lange tijd Firefox gedraaid, maar sinds een bug bij een build destijds niet meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fhwendel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 04:35
Het is me opgevallen dat als de batterij van je docking leeg is je geen gebruik kunt maken van het SD slot en de USB poort. Wil je de opslagcapaciteit van je tablet uitbreiden doe dit dan op basis van het Micro SD slot in de tablet zelf is mijn advies.
Hmm mijn 500 gb usb 3.0 2,5" draait nu anders heel goed terwijl de dock al sinds vanmiddag ergens volledig op is, verschil in aansluiting/defect of ligt dit aan de hdd die je eraan hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

J0ey schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:33:
[...]

Dan heb jij een unieke Prime, of het klopt gewoon niet. Je Prime heeft een metalen backplate, die blokkeert de signalen. Asus heeft dit toegegeven en de GPS uit de specs gehaald. En op de snelweg een fix, ok maar in woonwijken met meerdere wegen naast elkaar, gaat het dan ook goed?
Dat ik en unieke Prime heb waag ik te betwijfelen :P Dat gps uit de specificaties is gehaald zegt niet dat de gps bij iedereen niet werkt. Zoals je ook op dit forum kunt lezen werkt gps bij bepaalde mensen niet, bij anderen een beetje en bij weer anderen prima. Ik heb geen enkel belang om hierover iets anders dan de waarheid te vertellen. Erg nauwe straten heb ik niet geprobeerd, wel een doorsnee woonwijk.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist met Asus in Emmen gebeld of ze wisten,wanneer het dock voor de Prime los verkocht wordt.De zeer onvriendelijke mevrouw aan de lijn zei tegen me,dat ik maar op de site van tweakers.nl moest kijken,ze wist het niet(waar zijn deze mensen dan voor op de service desk!!!!!!!)Als ik haar baas was,dan wist ik het wel,op staande voet.......................Volgens mij snapt deze mevrouw niet,dat door ons kopen van hun producten zij die baan heeft!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17
Asus in Emmen is ook niets meer dan een reparatieafdeling dus het is niet zo gek dat je daar geen antwoord krijgt.

Ik verwacht dat het wel in het nieuws komt als je gewenste product in de verkoop gaat.

[ Voor 28% gewijzigd door 418O2 op 23-01-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er stond duidelijk bij klantenservice ASUS,maar afgezeikt worden,gaat toch nergens meer over,dan probeer je toch iemand te helpen,of geef je een ander telefoonnummer,waar je wel info kunt krijgen. :( :( :( :( :(
418O2 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:57:
Asus in Emmen is ook niets meer dan een reparatieafdeling dus het is niet zo gek dat je daar geen antwoord krijgt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat je wifi op always on, of gaat die uit als je scherm uit gaat? Ik heb namelijk het idee dat de prime ingedockt meer verbruikt in slaap als geundocked. En met wifi aan mijn prime met 1% per uur naar beneden gaat en zonde rmet 0.25% (beide zonder dock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:21
Hoe zit het met het aanbod aan mooie 3d games voor de eee pad / android? Ik zit erg te twijfelen tussen de prime of de iPad 3 (komt binnen enkele maanden is de verwachting). De iPad 2 heeft al aardig wat mooie games en dat zal bij de iPad 3 niet minder worden. Op telefoonvlak is er voor iOS / iPhone namelijk veel meer moois beschikbaar dan voor Android telefoons en alle apps zijn geschreven om het maximale uit het apparaat te halen. Bij mijn Galaxy SII heb ik vaak het idee dat developers niet het maximale eruit halen, maar gewoon een paar quality settings gebruiken en dat de hoogste op een boel high end telefoons werkt.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Als je prime op ingedockt is en je gebruikt hem niet dan laat de dock je tablet weer op dus gaat toetsenbord leeg tot tablet vol is weet niet als dat er wat mee te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el_crosso
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-02 17:46
Helaas nog steeds uitgerekte achtergronden? Wat doe ik verkeerd?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17
NoepZor schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:59:
Hoe zit het met het aanbod aan mooie 3d games voor de eee pad / android? Ik zit erg te twijfelen tussen de prime of de iPad 3 (komt binnen enkele maanden is de verwachting). De iPad 2 heeft al aardig wat mooie games en dat zal bij de iPad 3 niet minder worden. Op telefoonvlak is er voor iOS / iPhone namelijk veel meer moois beschikbaar dan voor Android telefoons en alle apps zijn geschreven om het maximale uit het apparaat te halen. Bij mijn Galaxy SII heb ik vaak het idee dat developers niet het maximale eruit halen, maar gewoon een paar quality settings gebruiken en dat de hoogste op een boel high end telefoons werkt.
Tablet-app aanbod op de iPad is nog steeds wel beter geloof ik. Ik zou even een maandje wachten en kijken wat de MWC gaat brengen, ik verwacht dat Samsung dan ook met een nieuwe tablet gaat komen (de S3 wordt sowieso aangekondigd met een quadcore cpu, kan me niet voorstellen dat ze de Tab-lijn niet ook updaten). Die kan qua bouwkwaliteit beter wedijveren met de iPad gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je echt wilt gaan gamen kun je beter voor de iPad 2 gaan. Er zijn wel een paar mooie games zoals shadowgun, GTA3 en iOS toppers als cut the rope (al is die niet grafisch overweldigend) maar het meeste komt of op beide uit, of alleen iOS (en die heeft grafisch mooiere).

Mocht je echter van old skool gamen houden, dan kun je je hard ophalen met de TF prime. PS3 controller erin en PSX en N64 games spelen is namelijk een van de tofste eigenschappen van dit ding. Aangezien ik die persoonlijk veel vetter vind, en ik icm de hdmi aansluiting gewoon alle retro consoles heb verlang ik niet meer naar een iPad. Overigens heb ik mijn tablet vooral gekocht voor internet en films, en ik vind dat de TF daarin beter voorziet dan de iPad (heb met beide veel kunnen spelen ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door Cyleo op 23-01-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb naar de Media markt Roermond gebeld,maar daar hadden ze hem niet
fazerrider schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:35:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb er gisteren even mee staan te spelen in de MM Rotterdam, ziet er allemaal erg mooi en gelikt uit.
het was alleen superdruk bij de tablets, ik moest echt mezelf ertussen wringen..

dan zie je overigens hoe sterk de invloed van reclame is, iedereen stond zich te vergapen bij de samsung tab, terwijl de prime veel meer biedt.. daar keek alleen geen hond naar om. 8)7
niet erg, want nu kon ik tenminste ermee prutsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Ondanks de wat mindere verhalen over de GPS & WiFi van dit toestel, ben ik er uit en wil ik de Prime erg graag hebben. Mede doordat ik behoorlijk wat vertrouwen heb in Asus. De updates komen behoorlijk snel, dat heb ik nog niet eerder gezien bij een andere fabrikant. Ook de service klinkt mij erg goed in de oren. Ik denk niet dat ik ontevreden zal zijn met dit mooie tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Cyleo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:13:
[...]

Als je echt wilt gaan gamen kun je beter voor de iPad 2 gaan. Er zijn wel een paar mooie games zoals shadowgun, GTA3 en iOS toppers als cut the rope (al is die niet grafisch overweldigend) maar het meeste komt of op beide uit, of alleen iOS (en die heeft grafisch mooiere).
Waarom zou je nu nog voor een iPad 2 gaan, wanneer je op je vingers kunt uittellen dat de iPad 3 volgende maand wordt aangekondigd?

Verder is Tegra een platform wat goed ondersteund wordt en komen er genoeg spellen die optimalisaties voor de Tegra 3 aan boord zullen hebben. Kijk bijvoorbeeld naar het water op de camera: YouTube: ASUS Transformer Prime vs iPad 2, Riptide GP Demo
En als je verder zoekt op YouTube op Asus Prime vs Ipad dan zul je nog wel meer vinden.

Overigens ben ik tegen NVidia op het Android platform (gepatenteerde 3D technieken), maar daar zal ik hier verder niet op ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Supremo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:40:
[...]

Waarom zou je nu nog voor een iPad 2 gaan, wanneer je op je vingers kunt uittellen dat de iPad 3 volgende maand wordt aangekondigd?

Verder is Tegra een platform wat goed ondersteund wordt en komen er genoeg spellen die optimalisaties voor de Tegra 3 aan boord zullen hebben. Kijk bijvoorbeeld naar het water op de camera: YouTube: ASUS Transformer Prime vs iPad 2, Riptide GP Demo
En als je verder zoekt op YouTube op Asus Prime vs Ipad dan zul je nog wel meer vinden.

Overigens ben ik tegen NVidia op het Android platform (gepatenteerde 3D technieken), maar daar zal ik hier verder niet op ingaan.
Akkoord, vervang iPad 2 door iPad 3 ;) En ik ben er ook van overtuigd dat geoptimaliseerde games er beter uit kunnen zien, maar op papier is de GPU van de iPad 2 krachtiger en tevens zijn er meer games voor geoptimaliseerd (verschilt nogal om een game te optimaliseren voor 1 gpu zoals bij de ipad, of voor tientallen zoals android).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:21
Je hebt natuurlijk voor android wel veel tablets met bijv. een tegra2 processor, het is dan relatief voordelig om hiervoor optimalisaties door te voeren. Dit brengt mij aan het twijfelen. Collega's en een vriend van me hebben op de iPad 2 wel erg toffe games, ik ben bang dat Android nog te vaak buiten de boot valt zoals bij telefoons vaak het geval is.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Cyleo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:26:
[...]

Staat je wifi op always on, of gaat die uit als je scherm uit gaat? Ik heb namelijk het idee dat de prime ingedockt meer verbruikt in slaap als geundocked. En met wifi aan mijn prime met 1% per uur naar beneden gaat en zonde rmet 0.25% (beide zonder dock)
Mijn Wifi staat altijd op always on, aangezien ik op het werk vaak streaming radio aan heb staan. Ik moet zeggen dat ik niet gelet heb op het feit of hij undocked in sleep minder stroom verbruikt, ik heb mn tablet bijna altijd wel aan het dock verbonden. Als ik hem savonds rond 24 of 1u net vol opgeladen heb en sochtends op 8u weer open dan is is hij misschien iets van 3% kwijt schat ik zo (3% van de in totaal 200%, ik tel dock en tablet voor het gemak even bij elkaar op). Ik zal het eens testen of ik verschil zie tussen een nachtje docked en undocked.

Edit: wat betreft dat stroomverbruik in sleep met het dock: ik zie hier net even een optie voorbij komen, onder Settings > Asus customized setting genaamd "MobileDock Battery saving mode". Hij staat bij mij niet aangevinkt, maar mogelijk dat het helpt tegen extra stroomverbruik snachts als hij docked is.

[ Voor 14% gewijzigd door Moi_in_actie op 23-01-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Hier een pagina op XDA met een hele lijst met spellen voor android:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1409077

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar http://eee.asus.com/en/ee...rmer-prime/specification/ gaat en je selecteert helemaal onderin 'Flemish Dutch' en je kijkt vervolgens bij de specificaties dan staat GPS er gewoon tussen :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:26:
Ik heb naar de Media markt Roermond gebeld,maar daar hadden ze hem niet
[...]
Ik heb ze zien liggen bij MM Zwolle (10+) en Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
fazerrider schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:20:
[...]

De Prime? Een medewerker van MM heeft vandaag voor me in het systeem gekeken en die gaf aan dat er nog maar één demo model was in Zwolle.

Edit: Excuses, kunnen beter in het daarvoor bestemde topic verder gaan hierover.

[ Voor 19% gewijzigd door Edzeau op 23-01-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik wou me prime opsturen maar zie er toch van af hij moet helemaal naar
Wistron InfoComm (Czech), s.r.o. ASUS Service K Letisti 1792/1 Slapanice 66451 CZ

Ik bestel ook wel is via ebay als ik dan zie hoe dat aan komt word je nie blij van
En dan een aparaat van 600 euro die zoon afstand moet aflegge weet je maar nooit hoe die terug komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Laatst online: 14-02-2018
Heb je de reparatie via de RMA van Asus gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

Meulendijks89 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:29:
Ik wou me prime opsturen maar zie er toch van af hij moet helemaal naar
Wistron InfoComm (Czech), s.r.o. ASUS Service K Letisti 1792/1 Slapanice 66451 CZ

Ik bestel ook wel is via ebay als ik dan zie hoe dat aan komt word je nie blij van
En dan een aparaat van 600 euro die zoon afstand moet aflegge weet je maar nooit hoe die terug komt
Dat bracht mij ook even aan het twijfelen... Daar komt bij dat de retourzending nogal rigide is (drie dagen, daarna opnieuw RMA-verzoek doen; ophalen alleen onder werktijd en zelf naar een UPS-depot brengen kan niet, dat soort dingen). Waarschijnlijk laat ik het toch wel even repareren.

[ Voor 6% gewijzigd door Goverman op 23-01-2012 18:09 ]

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
tanzer schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:47:
Heb je de reparatie via de RMA van Asus gedaan??
Jup voor gps probleem maar ik laat het er bijdan maar geen gps daar voor gebruik ik me galaxy nexus wel verder werkt hij perfect die 100 euro retour van.mediamarkt actie maakt t al een beetje goed

[ Voor 10% gewijzigd door DM89 op 23-01-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is me te ver weg(ik woon in venlo),misschien dat iemand weet,waar je hem kan bestellen.Alvast bedankt.
fazerrider schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:20:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:53:
Dat is me te ver weg(ik woon in venlo),misschien dat iemand weet,waar je hem kan bestellen.Alvast bedankt.
[...]
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-116940

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je snelle reactie,maar er staat op site Asus Kaartlezer voor Eee Pad TF101/TF101G (zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 16:11

FFA

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:31:
Bedankt voor je snelle reactie,maar er staat op site Asus Kaartlezer voor Eee Pad TF101/TF101G (zwart)
[...]
Deze moet je hebben:
pricewatch unsorted: Asus EPAD EXTENSION-KIT/TFUSB1/V2 TF101/TF101G/TF201 (90-XB2UOKEX00070)

Als je via google zoekt op 90-XB2UOKEX00070 dan kun je 'm nog goedkoper vinden (goed zoeken...!)

[ Voor 42% gewijzigd door FFA op 23-01-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatevernow
  • Laatst online: 11-08-2024
Vanmiddag hdmi kabel gekocht. Beeld is prima, alleen dice player zet de ondertitel op de prime en de film op de tv. De output moest op tv overigens wel iets geschaald worden. Maar, dat was zo gepiept.

Daarnaast heb ik -van asus- een hdmi naar vga kastje gekocht. Beeld op zich is niet slecht maar mijn monitor is 4:3 en de prime is 16:9. Dat ziet er niet echt fraai uit. Alleen diceplayer heeft de optie om om te schakelen naar 4:3. Ook hier gaat dice de mist in met ondertitels

Iemand enig idee hoe dice te vertellen dat de subs op de hdmi uitgang moeten? Uit fora blijkt de hw acceleration icm hdmi het probleem te zijn. Alleen een firmware van asus biedt soelaas.

[ Voor 8% gewijzigd door whatevernow op 23-01-2012 21:36 . Reden: info uit fora over hw acc. en hdmi toegevoeg. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

Weer een leuke, ik kan met evernote skitch niet gebruiken want de tekentool werkt niet. Wel op d galaxy s2 maar niet op de transformer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA

FFA

delorean7 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:47:
Weer een leuke, ik kan met evernote skitch niet gebruiken want de tekentool werkt niet. Wel op d galaxy s2 maar niet op de transformer.
Heb 'm hier ff voor je geïnstalleerd maar alles werkt hier (volgens mij) zoals het hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

FFA schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:51:
[...]

Heb 'm hier ff voor je geïnstalleerd maar alles werkt hier (volgens mij) zoals het hoort...
Haha tja het blijft android natuurlijk ;) ik kan wel een kleurtje selecteren maar als ik de pen kies en wil tekenen verschijnt er niets op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ik wou even melden dat na een avondje typen mijn TF Prime review af is ;) Was benieuwd of jullie nog op- of aanmerkingen hadden en of ik dingen vergeten was.

productreview: Asus Eee Pad Transformer Prime 32GB Grijs review door Cyleo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 09:51
Ik heb nu mijn 4e Prime nadat ik de andere heb teruggebracht voor backlight-bleeding en dode pixels. Deze heeft ook erg veel last van bleeding (zie foto), wel wat minder (niet echt te zien) dode pixels maar vandaag zag ik ook ineens tijdens gebruik wat witte stofdeeltjes onder het glas zitten...
Nu had ik vrijdag al contact opgenomen met ASUS over de light bleeding om een keer een RMA te proberen, met de gedachte dat ze het dan echt een keer goed zouden repareren. ASUS weet alleen niet of ze hem wel willen RMAen omdat dit wel eens binnen het limiet zou kunnen vallen, wat vinden jullie? Op deze foto staat hij op een hoge brightness, maar het stoort ook erg met donkere apps/achtergronden al staat de tablet op lagere brightness standen.

Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/4277/sam0889g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Lijkt mij er fel te zijn, is de grote vlek rechts boven tot aan het midden ook back light bleeding? omdat deze donkerder is dan deze aan de linker kant.

Ik heb maar op 1 plaats felle backlight bleeding, maar wel een zeer storende plaats, links onder aan het scherm, een plaats waar dus altijd zwart is omwille van de balk. Vooral tijdens films nogal storend.

Een ander probleempje, ik heb tijdens het afspelen van DVD rips regelmatig om de 10 minuten een kleine hickup van enkele seconden. Ik gebruik MX player met hardware decoding. De rips zijn rips van eigen DVD's in x264 formaat (ongeveer 700mb voor een Standard Definition rip van 40 minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt
FFA schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:49:
[...]

Deze moet je hebben:
pricewatch unsorted: Asus EPAD EXTENSION-KIT/TFUSB1/V2 TF101/TF101G/TF201 (90-XB2UOKEX00070)

Als je via google zoekt op 90-XB2UOKEX00070 dan kun je 'm nog goedkoper vinden (goed zoeken...!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
  • Laatst online: 23-09 09:51
Nee dat is gewoon de camera. Wel zitten hier en daar nog kleine bleed vlekjes.
Ik heb nog geen problemen gehad met afspelen van video e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Flight777 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:43:
Nee dat is gewoon de camera. Wel zitten hier en daar nog kleine bleed vlekjes.
Ik heb nog geen problemen gehad met afspelen van video e.d.
Dan valt je backlight bleeding nog enigsinds mee, (leuk is het nooit), maar bij mij is dit ook zo. Vind vooral deze van links onder erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fhwendel
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:53:
[...]
Misschien ff de saturn proberen? Heb daar (woon ook in venlo) mijn prime gekocht iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Volgens mij hebben alle Primes wel wat backlight bleeding.. kwaliteit controle kan blijkbaar niet zo hoog komen dat de meerderheid het NIET heeft. Wat dat betreft kunnen ze nog wat van Apple/Samsung leren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J0ey schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:47:
Volgens mij hebben alle Primes wel wat backlight bleeding.. kwaliteit controle kan blijkbaar niet zo hoog komen dat de meerderheid het NIET heeft. Wat dat betreft kunnen ze nog wat van Apple/Samsung leren ben ik bang.
Bij mij is het juist andersom. Foto is helaas genomen door een telefoon omdat ik niets beters bij de hand had, maar de iPad 2 hier in huis heeft wat lelijke backlight bleeding (zie bovenste rand) die erg storend is bij film kijken terwijl mijn Prime een super egaal beeld geeft (ietwat verneukt door foto)
Backlight bleeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fhwendel
Flight777 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:31:
...maar vandaag zag ik ook ineens tijdens gebruik wat witte stofdeeltjes onder het glas zitten...
Heb ik ook ja, "gelukkig" maar 1 klein deeltje, maar is toch jammer.
timofp schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:37:
...Ik heb maar op 1 plaats felle backlight bleeding, maar wel een zeer storende plaats, links onder aan het scherm, een plaats waar dus altijd zwart is omwille van de balk. Vooral tijdens films nogal storend...
En ook precies dat eigenlijk. Klein beetje extra bleeding maar op dat punt best sterk. Maar ik wacht denk ik gewoon een half jaartje, maak er gebruik van en zeg dan tegen asus dat de bleeding erger is geworden, en als dit niet te fixen is of ik dan (evt tegen kleine bijbetaling) de 700 kan krijgen (al is die achterkant wel een stuk minder mooi:( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de gouden tip gekregen.Ik heb hem besteld bij bol.com.Nu nog afwachten,totdat het dock wordt verkocht.Ik heb de 64 gb.
Fhwendel schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:45:
[...]

Misschien ff de saturn proberen? Heb daar (woon ook in venlo) mijn prime gekocht iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Cyleo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:54:
[...]

Bij mij is het juist andersom. Foto is helaas genomen door een telefoon omdat ik niets beters bij de hand had, maar de iPad 2 hier in huis heeft wat lelijke backlight bleeding (zie bovenste rand) die erg storend is bij film kijken terwijl mijn Prime een super egaal beeld geeft (ietwat verneukt door foto)
[afbeelding]
Dat ziet er inderdaad best wel netjes uit! Bij mij was het een stuk erger, van iPad heb ik gelezen dat alleen degene met LG schermen er (veel) last van hebben, maar er glippen er altijd wel wat door natuurlijk. Alleen bij de Prime (en originele Transformer ook trouwens) zijn dit er toch wel erg veel.
Fhwendel schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 00:06:
[...]

Heb ik ook ja, "gelukkig" maar 1 klein deeltje, maar is toch jammer.

[...]

En ook precies dat eigenlijk. Klein beetje extra bleeding maar op dat punt best sterk. Maar ik wacht denk ik gewoon een half jaartje, maak er gebruik van en zeg dan tegen asus dat de bleeding erger is geworden, en als dit niet te fixen is of ik dan (evt tegen kleine bijbetaling) de 700 kan krijgen (al is die achterkant wel een stuk minder mooi:( ).
Dat gaat niet lukken natuurlijk. :') Ze repareren gewoon je Prime als het erg genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik heb 0,0 blacklight bleeding >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:08

vhal

ಠ_ಠ

Moaw, de iPad2 had in het begin ook erg last van backlight bleeding en Apple erkende dat ook. Verder het verhaal met de gele schermen en vlekken. De Samsung had een andere features...newton rings, wat later zo goed als opgelost is.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Meulendijks89 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:22:
[...]
Jup voor gps probleem maar ik laat het er bijdan maar geen gps daar voor gebruik ik me galaxy nexus wel verder werkt hij perfect die 100 euro retour van.mediamarkt actie maakt t al een beetje goed
Welke actie was dit precies :)? btw dagen? ben wel benieuwd, 100 euro extra korting is nooit mis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami88
  • Laatst online: 02-09-2023
Weet er iemand of je het keyboard volledig kan uitschakelen?

Als ik nu mijn prime met keyboard bv 2 dagen in de kast leg zonder te gebruiken, is het dock na die 2 dagen volledig leeg..
Of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbin_beijeman
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 20:47
Ik heb ook een klein beetje last van bleeding in de rechter bovenkant (lijkt wel of dit bij iedereen is?)
Wat raar was dat ik na een weekje last kregen van dode pixels.
Ik zag dat het te fixen was met Dead Pixel Detect an Fix en gelukkig was ik de kapotte pixels weer kwijt.
Hoe kan dit zijn gekomen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robbin_beijeman schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:55:
Ik heb ook een klein beetje last van bleeding in de rechter bovenkant (lijkt wel of dit bij iedereen is?)
Wat raar was dat ik na een weekje last kregen van dode pixels.
Ik zag dat het te fixen was met Dead Pixel Detect an Fix en gelukkig was ik de kapotte pixels weer kwijt.
Hoe kan dit zijn gekomen zo?
Dat is waarschijnlijk een luie pixel, die pixel gaan ze dan heel veel signalen naar toe sturen zodat deze weer aanspringt als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Cyleo schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:02:
[...]

Dat is waarschijnlijk een luie pixel, die pixel gaan ze dan heel veel signalen naar toe sturen zodat deze weer aanspringt als het ware.
Heb je dat ook voor een luie gps 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbin_beijeman
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 20:47
Meulendijks89 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:34:
[...]

Heb je dat ook voor een luie gps 8)7
Haha nee gelukkig kan ik buiten binnen een paar seconden alle satellieten vinden en een fix krijgen.
Ook wifi (zonder BT ) doet wat hij hoort te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan vertellen dat ik met mijn Transformer Prime die ik sinds gister ochtend heb erg te vrede ben! GPS werkt redelijk zoals bij iedereen maar dat boeit me niet zo veel. Maar wifi doet het prima hier in huis, moet hem nog testen op Avans hogeschool maar daar hebben ze ook een prima dekking dacht ik zo.

Ik heb helemaal geen backlight bleeding echt helemaal niets en ook geen dode pixels. Heb geupdate naar ICS en tot nu toe niks gehad wat niet goed werkt. (maar misschien moet ik dit niet te hard zeggen aangezien ik hem ook pas zo'n 15 uur in gebruik heb ;))

Maar dit bericht is met volle te vredenheid geschreven vanaf mijn Prime :) En ik vind de champagne kleur echt wicked! Heel stijlvol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:46
Flight777 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:31:
Ik heb nu mijn 4e Prime nadat ik de andere heb teruggebracht voor backlight-bleeding en dode pixels. Deze heeft ook erg veel last van bleeding (zie foto), wel wat minder (niet echt te zien) dode pixels maar vandaag zag ik ook ineens tijdens gebruik wat witte stofdeeltjes onder het glas zitten...
Nu had ik vrijdag al contact opgenomen met ASUS over de light bleeding om een keer een RMA te proberen, met de gedachte dat ze het dan echt een keer goed zouden repareren. ASUS weet alleen niet of ze hem wel willen RMAen omdat dit wel eens binnen het limiet zou kunnen vallen, wat vinden jullie? Op deze foto staat hij op een hoge brightness, maar het stoort ook erg met donkere apps/achtergronden al staat de tablet op lagere brightness standen.

[afbeelding]
Deze plek links bovenin ziet er net zo uit als ik had. Daar lijkt de behuizing niet goed inelkaar geklikt. Je kan proberen om vlak naast het scherm op die plek iets te drukken. Wellicht klikt hij dan inelkaar net zoals bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPS update, in de auto prima ontvangst, tot 11 sats en in elk geval de hele route minimaal 4. De update heeft dus wel geholpen. Ik ga er niet mee navigeren overigens. Wifi is even goed / slecht.

Heb dixons mail gestuurd of men ook een laagste prijs garantie heeft ivm de actie van de MM.. nog geen reply na 1,5e dag, proberen kan altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Enig idee wanneer er concurerende tablets op de markt komen ? Dit omdat dan misschien de prijzen wat gaan zakken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
Vandaag mijn Gps ontvangst getest, was schrikken maar 3 satalieten gevonden ook nog eens heel slechte ontvangst. Dat alles buiten op de stoep. Dan kan wel zeggen Gps is gewoon slecht.Gelukkig heb ik hem daar niet voor gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
@picardo
Acer en Fujitsu hebben al een tablet met een Tegra3 geannounced, maar die komen pas in April en mei. Volgens mij heeft ASUS nauw samengewerkt met nVidia zodat ze direct een tablet konden uitbrengen dus het is niet zo gek dat anderen een tijdje op zich laten wachten.

De enige reden om te wachten is denk ik als je 3G wil of je stoort aan de problemen (backlight, GPS), voor de rest heeft het niet zoveel voordeel. De (aankomende) concurrenten hebben namelijk gelijkende prijzen aan de TF prime (Acer A511 met 3G heeft ook adviesprijs €600)

Kun je beter het BTW voordeel bij Mediamarkt pakken de aankomende paar dagen bijv.

[ Voor 5% gewijzigd door dtech op 24-01-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
dtech schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:37:
@picardo
Acer en Fujitsu hebben al een tablet met een Tegra3 geannounced, maar die komen pas in April en mei. Volgens mij heeft ASUS nauw samengewerkt met nVidia zodat ze direct een tablet konden uitbrengen dus het is niet zo gek dat anderen een tijdje op zich laten wachten.

De enige reden om te wachten is denk ik als je 3G wil of je stoort aan de problemen (backlight, GPS), voor de rest heeft het niet zoveel voordeel. De (aankomende) concurrenten hebben namelijk gelijkende prijzen aan de TF prime (Acer A511 met 3G heeft ook adviesprijs €600)

Kun je beter het BTW voordeel bij Mediamarkt pakken de aankomende paar dagen bijv.
De 1080p schermen of hoger, 2 GB RAM, hoger geklokte Tegra3 is geen voordeel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, nou zie ik ook backlight bleeding, als ik de lampen uit maak in de huiskamer en zet de ips+ functie van het beeldscherm op maxium.
Gelukkig is die functie alleen voor outdoor gebruik bedoelt en dan zie je het toch niet.
De gps functie werkt gewoon niet zoals bekend was vanaf het begin.
Jammer dat er geen zoek mogelijkheid is in de market zodat je quat cores geoptimaliseerde aplicaties kan selecteren als zoek functie.
Aangezien dat pas sinds ICS wordt ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm te vroeg gejuigd mijn prime heeft zich in het laatste uur 4x uit het niets gereboot :'(

En ik begon het net zo'n leuk apparaatje te vinden, weet iemand al iets over een fix? Lijkt me software matig? Nog meer mensen hier er last van, ik draai ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA

FFA

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:32:
Hmm te vroeg gejuigd mijn prime heeft zich in het laatste uur 4x uit het niets gereboot :'(

En ik begon het net zo'n leuk apparaatje te vinden, weet iemand al iets over een fix? Lijkt me software matig? Nog meer mensen hier er last van, ik draai ICS.
Ik heb 'm nu sinds de 14de en heb echt nog 0x een reboot gehad. Ook geen strepen, bleeding of andere kwalen.
Echt erg happy met dit speeltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:32:

Asus is met Nvidia bezig met een nieuwe update. Nvidia moet dit alleen nog testen/goedkeuren. Dit zou de problemen moeten oplossen. Nog geen idee wanneer de update komt, maar ze zijn er iig mee bezig.

bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1449992

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:26

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Heb het al eerder voorbij zien komen in dit dock, maar als ik de tablet los aan heb daalt het accu niveau in 4 dagen nauwelijks. Laat ik echter het dock in de tablet zitten, dan is binnen 8 uur het dock volledig leeg.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Ghostrider schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:42:
Heb het al eerder voorbij zien komen in dit dock, maar als ik de tablet los aan heb daalt het accu niveau in 4 dagen nauwelijks. Laat ik echter het dock in de tablet zitten, dan is binnen 8 uur het dock volledig leeg.
Dat komt omdat wanneer je tablet onder de 70% komt je dock je tablet gaat bijladen. Hier gaat je dock alleen wel snel van leeg.

Moet je je dock maar is vol opladen en je tablet bijna leeg laten lopen. Als je ze dan in elkaar clicked is je dock binnen 2 uur leeg :)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA

FFA

Ghostrider schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:42:
Misschien omdat, zodra je de tablet in de dock plaatst, deze dmv zijn accu de accu van de tablet gaat bijladen??
Edit: ik was blijkbaar niet snel genoeg... :-)

[ Voor 5% gewijzigd door FFA op 24-01-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_MB_ schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:42:
[...]

Asus is met Nvidia bezig met een nieuwe update. Nvidia moet dit alleen nog testen/goedkeuren. Dit zou de problemen moeten oplossen. Nog geen idee wanneer de update komt, maar ze zijn er iig mee bezig.

bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1449992
Oh oke goed om te horen hoop dat de update snel komt, dan wachten we nog maar even af voor ik hem terug breng naar de Media Markt want die van mij heeft wel goede wifi en geen backlight bleeding..

Hoop ook echt dat het een software matig probleem is, want wel vreemd dat niet iedere prime met ICS hier last van heeft.

Ik heb trouwens een serienummer dat start met C1OKAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:56:
[...]

Oh oke goed om te horen hoop dat de update snel komt, dan wachten we nog maar even af voor ik hem terug breng naar de Media Markt want die van mij heeft wel goede wifi en geen backlight bleeding..

Hoop ook echt dat het een software matig probleem is, want wel vreemd dat niet iedere prime met ICS hier last van heeft.

Ik heb trouwens een serienummer dat start met C1OKAS
Ik heb er zelf af en toe ook last van dat hij crashed en gaat rebooten. Vaak met het streamen van 720p series en als ik dan ff tussendoor wat anders wil gaan doen ofzo. Soms trekt hij dat dan niet. Ach, de rest werkt prima. Heel veel primes hebben dit, dus zal vast wel goed komen met updates.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_MB_ schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:59:
[...]

Ik heb er zelf af en toe ook last van dat hij crashed en gaat rebooten. Vaak met het streamen van 720p series en als ik dan ff tussendoor wat anders wil gaan doen ofzo. Soms trekt hij dat dan niet. Ach, de rest werkt prima. Heel veel primes hebben dit, dus zal vast wel goed komen met updates.
Ja maar ik heb het nu echt al in het laatste 1,5 uur zo'n 6x gehad he! Daarvoor deed hij het een hele tijd goed (16 uurtjes zoiets). Maar ik had hem steeds op balanced powermode staan dus ik heb hem nu net na de laatste reboot eens op normal powermode gezet eens kijken of ie nu langer stable blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamGeluk
XTREEMRaGE schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:51:
[...]

Nice, is het niet wat om een review te schrijven? :)
Goeie tip. Ik ben nieuw hier op het forum en had de mogelijkheid tot het plaatsen van een review nog niet ontdekt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamGeluk
Moi_in_actie schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:53:
[...]

Wat betreft de applicaties die soms een not responding melding krijgen, dat heeft voornamelijk te maken met het feit dat Android vrij rigoureus is met het afkappen van applicaties. Als iets de schijn heeft van niet meer te werken dan wil Android deze intent vrij snel opruimen om resources vrij te maken.

Wat betreft de batterij verbaasd het mij dat die van jou zo kort mee gaat. Ik gebruik die van mij ook zakelijk en privé en is deze op mijn werk bijna full time in gebruik. Daar heb ik altijd wel Winamp draaien, doe ik mijn werk email en MSN op de Prime, net als internetten, een beetje SQL en gebruik maken van remote desktop. Wifi staat hierbij altijd aan. Met dit gebruik kan ik makkelijk 2 volle werkdagen doen met 1 charge (tablet + dock), waarna ik hem thuis ook nog wel gebruik voor even email te doen, een beetje gamen en soms een film kijken. Ter illustratie: ik heb mijn tablet voor het laatst in de nacht van woensdag op donderdag opgeladen. Vervolgens 2 dagen op het werk gebruikt (zoals hierboven beschreven), in het weekend iets minder, wat games gedaan, email/agenda, hier en daar wat youtube gekeken en vooral veel gedownload. De Wifi heeft sinds donderdag ochtend continue aan gestaan en de accu van het dock is nu leeg, tablet op 30%. Ik denk dat ik een exemplaar te pakken heb met zeer goede battery life :)
Bedankt voor de uitleg mbt het soms vastlopen van apps.
Wat betreft de batterij. Ik ga het eens testen in de engergiebesparingsmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:03:
[...]

Ja maar ik heb het nu echt al in het laatste 1,5 uur zo'n 6x gehad he! Daarvoor deed hij het een hele tijd goed (16 uurtjes zoiets). Maar ik had hem steeds op balanced powermode staan dus ik heb hem nu net na de laatste reboot eens op normal powermode gezet eens kijken of ie nu langer stable blijft :)
Ja dat is wel erg veel idd. Ik denk dat het in normal mode alleen maar meer zal zijn, maar weet niet zeker.

Je kan ook proberen een keer een reboot te doen. Je power button 10sec ofzo ingedrukt houden. Hij gaat dan vanzelf opnieuw opstarten.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:26

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

FFA schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:45:
[...]

Misschien omdat, zodra je de tablet in de dock plaatst, deze dmv zijn accu de accu van de tablet gaat bijladen??
Edit: ik was blijkbaar niet snel genoeg... :-)
Ja dat snap ik echter heb ik de tabled met 60% in een volle dock gedaan, de volgende ochtend was de tabled 90% en het dock leeg. Schiet dus niet veel op zo.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_MB_ schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:13:
[...]

Ja dat is wel erg veel idd. Ik denk dat het in normal mode alleen maar meer zal zijn, maar weet niet zeker.

Je kan ook proberen een keer een reboot te doen. Je power button 10sec ofzo ingedrukt houden. Hij gaat dan vanzelf opnieuw opstarten.
Ja zelf rebooten heb ik al een paar keer geprobeert maar mocht niet baten! Maar weet niet of het toeval is of niet maar hij is nu al stabiel voor 20 minuten, das een record denk ik sinds de spontane reboots begonnen. Maar even afkloppen voor ik te snel iets zeg. :P

Ik typ deze berichten vanaf mijn prime :)

----- Edit:
Het record blijft daar helaas opstaan, zojuist weer een spontane reboot gehad. Dit is echt zwaar vervelend en vraag me af of het geen kwaad kan voor het apparaat zelf? :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 23:20 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]