Hier nog geen reboot gehad..
wel knalt de mail eruit als ik gegroepeerde weergave kies (2 accounts).
wel knalt de mail eruit als ik gegroepeerde weergave kies (2 accounts).
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door _MB_ op 25-01-2012 00:40 ]
Canon Digital Ixus V2
Verwijderd
Ik heb de laatste update en SN: BCOKAS en ik heb wel last van reboots, alleen niet zo vaak. Heel af en toe gebeurd het.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 01:23:
@_MB_ en de andere die geen last hebben van de reboots, welke versie draaien jullie?
Ook de laatste update, dan bedoel ik met .11 op het einde? En start jullie serienummer ook met C1OKAS?
Canon Digital Ixus V2
Ghostrider schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:16:
[...]
Ja dat snap ik echter heb ik de tabled met 60% in een volle dock gedaan, de volgende ochtend was de tabled 90% en het dock leeg. Schiet dus niet veel op zo.
[ Voor 4% gewijzigd door jordy5 op 25-01-2012 10:18 ]
Is het niet een soort animatie?[b][message=37562795,noline]Wanneer ik op het recent apps knopje druk en de lijst is hoger dan het scherm (7+ apps) dan vallen alle widgets en icoontjes die liggen in het onderste deel van links boven naar rechts onder weg gedurende ongeveer een halve seconde. Hoe meer recent apps hoe erger het wordt. Ik heb met mijn telefoon een foto gemaakt, maar de juiste timing is erg lastig, niet alle icoontjes zijn al weg maar het idee is wel duidelijk:
Hebben meerdere mensen dit probleem? En wat kan ik hieraan doen?
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 25-01-2012 12:20 ]
Er zijn mensen die gewoon problemen zoeken. Ik noem het zeikerds!Luapper schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:19:
Deze heeft alleen softwarematig wat meer issues:
Wanneer ik op het recent apps knopje druk en de lijst is hoger dan het scherm (7+ apps) dan vallen alle widgets en icoontjes die liggen in het onderste deel van links boven naar rechts onder weg gedurende ongeveer een halve seconde. Hoe meer recent apps hoe erger het wordt. Ik heb met mijn telefoon een foto gemaakt, maar de juiste timing is erg lastig, niet alle icoontjes zijn al weg maar het idee is wel duidelijk:
[afbeelding]
Hebben meerdere mensen dit probleem? En wat kan ik hieraan doen?
Het was niet moeilijk zoeken hoor, het is een vrij in het oog springende bug. Helemaal wanneer er een toetsenboard open staat, dan wordt het hele toetsenboard wit en gaat flikkeren gedurende een halve seconde.midy922 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:54:
[...]
Er zijn mensen die gewoon problemen zoeken. Ik noem het zeikerds!
Verwijderd
je kan ook nu al gaan hoor, want je kunt gewoon met de bon terug gaan om de btw als nog terug te krijgen. Ga ik ook doen heb mijn prime maandag gehaald en ga morgen terug voor het btw verschil (komt waarschijnlijk door de laagste prijs garantieJas99 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:21:
[...]
Is het niet een soort animatie?
En een kleine tip die hier eigenlijk niet thuishoort: ga tussen a.s. donderdag en a.s. zondag naar de MM, dan kun je nog korting terugkrijgen op je Prime ivm de BTWactie.
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 25-01-2012 12:19 ]
Verwijderd
In maastricht maar dit was volgens mij daar de laatste unit, sorry!
Verwijderd
Ja maar het mooiste van alles is nog ik heb tot nu toe nog geen enkele app geinstalleerd om de stabiliteit te testen! Niks! Ik gebruik gewoon de stock browser en apps om eerst alles op preformance te testen! En toch heb ik in gebalanceerd en preformance mode erg veel last van reboots op willekeurige momenten.Spier1968 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:37:
Ik lees veel meldingen over vermeende issues (reboots etc.) van mensen in deze thread. Bijna zonder uitzondering lijken ze beschouwd te worden als een issue met de Prime of ICS. Houdt er rekening mee dat er ook genoeg apps zijn die niet goed werken of kunnen zorgen voor issues, zeker nu veel apps nog niet zijn geoptimaliseerd voor ICS
Als je dat echt zeker wilt weten zou ik een hele factory reset doen en dan testen; klapt die er weer uit is er wat defect in je Prime.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:58:
[...]
Ja maar het mooiste van alles is nog ik heb tot nu toe nog geen enkele app geinstalleerd om de stabiliteit te testen! Niks! Ik gebruik gewoon de stock browser en apps om eerst alles op preformance te testen! En toch heb ik in gebalanceerd en preformance mode erg veel last van reboots op willekeurige momenten.
Het mooie nieuws is dat nu al zo'n 5 uur draait mijn prime stabiel met de energie besparings mode, maar is het niet zo dat de prime in deze modus maar 1 core gebruikt? Want dan zou ik bijna gaan denken dat mijn prime een defecte core er tussen heeft zittenZeker omdat hij in gebalanceerd en preformance mode echt om de maximaal 20 minuutjes eruit klapt!
Je zou eens op XDA kunnen kijken in deze threads:Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:58:
[...]
Ja maar het mooiste van alles is nog ik heb tot nu toe nog geen enkele app geinstalleerd om de stabiliteit te testen! Niks! Ik gebruik gewoon de stock browser en apps om eerst alles op preformance te testen! En toch heb ik in gebalanceerd en preformance mode erg veel last van reboots op willekeurige momenten.
Het mooie nieuws is dat nu al zo'n 5 uur draait mijn prime stabiel met de energie besparings mode, maar is het niet zo dat de prime in deze modus maar 1 core gebruikt? Want dan zou ik bijna gaan denken dat mijn prime een defecte core er tussen heeft zittenZeker omdat hij in gebalanceerd en preformance mode echt om de maximaal 20 minuutjes eruit klapt!
System Panel, heb zelf de paid versie maar zou eerst de gratis versie proberen als ik jou was:stimpyrulez schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:28:
Is er eigenlijk een app (of widget) waarmee je de activiteit van je cores kan monitoren?
zeg maar een beetje als de taskmanager van windows (of wat je juist in de filmpjes van de tegra 3 ziet).
Ben wel benieuwd hoevaak hij de zuinig core gebruikt en wanneer meer.
In een van die review filmpjes zag je zo'n mooie widget die alle 5 de cores liet zien. Je zag alleen maar de 5 grafiekjes van de cores, meer niet. Ik weet alleen niet meer welk filmpje dat was.Spier1968 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:35:
[...]
System Panel, heb zelf de paid versie maar zou eerst de gratis versie proberen als ik jou was:
Android Market: SystemPanelLite Task Manager - Apps op Android Market
Canon Digital Ixus V2
Met de app CPU-Spy kan je wel zien welke core voor hoe lang in gebruikt is geweest, alleen niet echt real-time. Ik vind het wel handig om te zien of de Prime in Deep Sleep is geweest. Ook kan je zien hoe lang je max cpu snelheid is gebruikt als je een game hebt gestart b.v.stimpyrulez schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:28:
Is er eigenlijk een app (of widget) waarmee je de activiteit van je cores kan monitoren?
zeg maar een beetje als de taskmanager van windows (of wat je juist in de filmpjes van de tegra 3 ziet).
Ben wel benieuwd hoevaak hij de zuinig core gebruikt en wanneer meer.
Ik vermoed dat de screenshots in de market zijn van Systempanel op een singlecore phone._MB_ schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:44:
[...]
In een van die review filmpjes zag je zo'n mooie widget die alle 5 de cores liet zien. Je zag alleen maar de 5 grafiekjes van de cores, meer niet. Ik weet alleen niet meer welk filmpje dat was.
Je ziet wel de 4 cores, maar in het progrmma zelf.Spier1968 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:18:
[...]
Ik vermoed dat de screenshots in de market zijn van Systempanel op een singlecore phone.
Op mijn Prime zie ik er in ieder geval 4, weet niet uit mijn hoofd of hij ook de companioncore als core
toont. Heb m'n prime nu niet binnen handbereik, dus kan ook niet voor je checken. Probeer Systempanel gewoon even zou ik zeggen. Heb je er iets aan dan is het mooi, zo niet dan uninstall je hem gewoon weer toch?
Canon Digital Ixus V2
Verwijderd
Heb ook dezeflde ervaringen. In de instellingen staat wel een powersafe functie voor het dock, die nu aangevinkt en kijken of het wat verandert, maar dat mag dan wel een flinke verandering teweeg gaan brengenjordy5 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:17:
Ik heb ook gemerkt dat als ik de Tablet in het Dock laat snachts, hij de volgende dag bijna leeg (de dock) en tablet is dan bijgeladen (maar totaal procentueel erg veel verlies). Vannacht voor de 2e x zonder dock. En de tablet was slechts 2% leeggelopen over de hele nacht. Dock weet ik niet, want die doe ik in de lader dan.
Heb het vermoeden dat de combinatie Dock + Tablet, toch voor zorgt dat hij meer stroom verbruikt. Misschien blijft hij power leveren aan bepaalde onderdelen van het dock, zelfs in stanby of apps blijven actief.
[...]
Deze?_MB_ schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:23:
[...]
Je ziet wel de 4 cores, maar in het progrmma zelf.
In dat review filmpje zag je een widget in beeld die alle 5 de cores aan gaf. Je kon dan realtime zien dat hij eerst op de companion core draait en waneer hij een filmpje starten zag je de andere 4 cores even aangaan. Zag er erg cool uit. Kan alleen het filmpje niet meer vinden. Balen.
Deze instelling zorgt er toch alleen voor dat je het scherm met elke toets kan ontwaken?Heb ook dezeflde ervaringen. In de instellingen staat wel een powersafe functie voor het dock, die nu aangevinkt en kijken of het wat verandert, maar dat mag dan wel een flinke verandering teweeg gaan brengen
PSN: Klussertt (GTA V)
Ja dat is hemMerijn. schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:17:
[...]
Deze?
[video]
..2e filmpje van de startpost.
Canon Digital Ixus V2
Die van mij werken erg goed. Als ik sound recorder gebruik dan wordt mijn stem erg duidelijk opgenomen.JakeNL schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:33:
Is er al ervaring met de microfoon van de Prime? Bij de Transformer schijnt dat niet al te best te zijn, niet goed bruikbaar voor bijv. Skype. Is dat verbeterd in dit ontwerp?
Canon Digital Ixus V2
Als mijn tablet laad, dan brandt het lampje op de aan en uit knop oranje. Als hij volledig geladen is, dan brandt het lampje groen.B-Force schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:20:
hij is binnen! bij de BCC, morgen even met bonnetje terug om de korting af te rekenen.
Heb hem direct aan de lader gelegd, in de gebruiksaanwijzing staat 8 uur minimaaldus morgen pas mee spelen... 1 vraagje echter: ik heb hem uitgeschakeld met de power knop (als je aande stroom legt gaat ie automatisch aan) maar zie nu nergens dat de tablet aan het opladen is, geen lampje, niets op het scherm (bv. mijn galaxy s1 heeft dit wel)... hoe check ik of de tablet volledig is opgeladen?
ahh thx, ik zie het. wel erg klein lampje...Huntard schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:32:
[...]
Als mijn tablet laad, dan brandt het lampje op de aan en uit knop oranje. Als hij volledig geladen is, dan brandt het lampje groen.
Dat is toch geen widget? Dat lijkt me gewoon iets wat ze uit hebben gelezen met een debug tool en over het filmpje heen hebben gemonteerd. De companion core hoort ook voor Android onzichtbaar te zijn, het switchen tussen de companion core en de 4 volwaardige cores is iets wat in de hardware zelf "onder water" gebeurd, de software doet er niks mee. Het enige wat de software kan doen is aan Tegra 3 laten weten dat die bijvoorbeeld in "Power Saver" modus moet, waarna Tegra 3 zelf de companion core zal activeren. Maar de software weet daar dus niks van af, waardoor ik vermoed dat er ook geen widgets voor zullen komen._MB_ schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:24:
[...]
Ja dat is hem.
Ow daar heb ik niet gekeken. Kan je die widget ook downloaden ergens?
[ Voor 4% gewijzigd door PhoenixT op 25-01-2012 20:14 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door RoD op 26-01-2012 01:44 ]
Die coating is alleen bedoeld om de vlekken makkelijk te kunnen verwijderen, niet om ze te voorkomen.NLsandman schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:03:
Wat ik wel heb is dat het scherm heel snel vol met vinger vlekken zit, als die aanstaat zie je het niet maar zodra ik hem uitzet is het een verschrikking.
Die coating doet helemaal niets.
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 26-01-2012 01:44 ]
Canon Digital Ixus V2
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 26-01-2012 14:12 ]
Zal kijken of ik het vanavond even kan testen...
360p start meteen.Awsom schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:44:
Zou iemand mij kunnen vertellen of deze Prime streams in fullhd goed afspeelt? (Denk aan COD4, SC2 streams etc., veelal gehost op sites a la twitch.tv en justin.tv..)
Canon Digital Ixus V2
Met Dice player kan ik gewoon 1080P MKV's afspelen._MB_ schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:32:
[...]
360p start meteen.
720p+ duurt 20sec tot 2 min voordat deze start, maar werkt daarna wel gewoon normaal volgensmij.
1080p+ heb ik nog niet werkend gekregen. Dus dit is dan misschien teveel van het goede? Zou niet weten waarom dat eigenlijk niet zou moeten lukken, maarja.
Ja ik ook, maar dit is een stream vanaf een website.Nyarlathotep schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:05:
[...]
Met Dice player kan ik gewoon 1080P MKV's afspelen.
Canon Digital Ixus V2
Dat ligt dan denk ik eerder aan die website/stream of je verbinding. Ik heb het net voor de gein even getest met een 1080p filmpje op Youtube en hij begint vrijwel meteen te spelen, zonder haperingen of wat dan ook._MB_ schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:27:
[...]
Ja ik ook, maar dit is een stream vanaf een website.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ik heb net een willekeurig ding op twitch.tv aangeklikt en dat speelt hij hier zonder problemen af. Netwerkproblemen kan ik hier uitsluiten (zit op de UT)Awsom schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:44:
Zou iemand mij kunnen vertellen of deze Prime streams in fullhd goed afspeelt? (Denk aan COD4, SC2 streams etc., veelal gehost op sites a la twitch.tv en justin.tv..)
Danku!Cyleo schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:54:
[...]
Ik heb net een willekeurig ding op twitch.tv aangeklikt en dat speelt hij hier zonder problemen af. Netwerkproblemen kan ik hier uitsluiten (zit op de UT)
[ Voor 18% gewijzigd door Bobmeister op 26-01-2012 14:57 ]
[ Voor 9% gewijzigd door DM89 op 26-01-2012 15:03 ]
Ik heb de e4200 sinds enkele weken in de verwachting dat het bereik van deze router een stuk beter zou zijn dan ik gewend was van de Fritz!box 7170. Helaas heb ik dezelfde ervaring als jij.Meulendijks89 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:59:
Ik heb vandaag een Linksys E4200 maximum performance gekocht. als ik in de woonkamer sta waar dat ding ook staat heb ik ongeveer -40 met wifi analyzer. maar ga ik naar me slaapkamer word het meteen -60-70 en ik woon in een flat dus is maar 1 dun muurtje mijn galaxy nexus geeft op mijn slaapkamer -55-60
Ik had er inderdaad ook meer van verwacht maar ik weet dan ook niet als ik de router volledig de schuld moet geven. Denk dat het ook wel aan de prime ligt ivm de achterkant. maar als ik voor de router sta of in ieder geval in de woonkamer heb ik vol bereik en met speedtest ook volledige snelheid die ik heb bij upc. ga ik naar mijn slaapkamer dat nog geen 2-3 meter verder is met 1 dun muurtje is de snelheid met speedtest al weer zeker 40/45% gedaald dat moet toch niet kunnenPolitoer schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:18:
[...]
Ik heb de e4200 sinds enkele weken in de verwachting dat het bereik van deze router een stuk beter zou zijn dan ik gewend was van de Fritz!box 7170. Helaas heb ik dezelfde ervaring als jij.
[ Voor 8% gewijzigd door DM89 op 26-01-2012 15:33 ]
nice! laten we hopen dat BCC een goeie batch heeft gekregen, vanochtend ook eentje besteld, straks ophalenhjoels schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:26:
Ik moet zeggen dat ik nergens last van heb en misschien een van de weinigen zonder problemen.
(Afkloppen).
- wifi prima,
- GPS werkt uitstekend
Ik ben dus een gelukkig mens met de Prime.
DicePlayer schijnt een goeie player te zijn...De standaard player speelt geen ondertitels af maar heb nu de MX player er op die het wel doet. Alleen deze speelt geen VIDEO_TS (Vob.files) af.
De mijne speelt wel vob. files af........maar laat niet de ingebakken ondertitels zien (MX Player; DICE Player) die in een DVD (vob. dus) zitten.hjoels schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:26:
De standaard player speelt geen ondertitels af maar heb nu de MX player er op die het wel doet. Alleen deze speelt geen VIDEO_TS (Vob.files) af.
bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=14499921/25/12 Update - We are working on two different solutions now and hope to have a fix available in early February.
[ Voor 188% gewijzigd door _MB_ op 26-01-2012 16:16 ]
Canon Digital Ixus V2
Ik denk wel dat die max performance meer op het router gedeelte slaat dan op het WiFi gedeelte.Politoer schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:18:
[...]
Ik heb de e4200 sinds enkele weken in de verwachting dat het bereik van deze router een stuk beter zou zijn dan ik gewend was van de Fritz!box 7170. Helaas heb ik dezelfde ervaring als jij.
Verwijderd
Ja klopt had het vanochtend al gezien maarja een downgrade vind ik niet echt een oplossing. Maarja ze komen dus waarschijnlijk in februari met een echte fix._MB_ schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:13:
Update voor het vastloop probleem, en misschien ook wel het reboot probleem:
[...]
bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1449992
Je moet het gewoon proberen en refereren aan de voorwaarden van de MM die een termijn van 2 weken voor de aktiehanteren. Anders je geld terug en een nieuwe bij ze kopen.ikdedinges schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:47:
heb em ook eergister bij de BCC gekocht.
kan ik terug om geld terug te krijgen?
heb em namelijk gekocht voor 599.
is een C serienummer en heb nog geen enkel probleem! alles werkt naar behoren
Verwijderd
Dan moet je wel heel erg veel berichten weghalen.. maar goed.. my bad.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:40:
[mbr]Dit topic is niet voor software. Daarnaast is het de bedoeling op GoT dat je eerst zelf op zoek gaat.[/]
Verwijderd
Er is een citrix launcher voor android, ik heb er nog weinig ervaring mee maar het is iets wat ik nog wil regelenBrBuggyB schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:44:
Ik realiseer me dat het niet specifiek voor de Prime is, maar ik vroeg me af met welke app ik .ica bestanden kan openen en zo met mijn tokens in kan loggen op bedrijfsnetwerken. Is er een app, die als ik inlog op een https://citrix.bedrijfsnaam.nl inlog en het .ica bestand krjig aangeboden automatisch aan wordt geroepen en mijn windows omgeving start?
Kan dat niet gewoon met de file explorer app? Folder kopieren en dan plakken op de usb disk? Zo niet, wat gaat daar dan fout?delorean7 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:17:
Aangezien xda en asus het laten afweten, hier maar even proberen. Met een powered usb hubje kan ik een camera met cf kaart erin en een externe usb disk aansluiten. Ik wil direct foto's backuppen naar de externe disk maar kan geen manier vinden. De enige app die import mogelijkheden biedt is de stock gallery naar het interne geheugen.
Belangrijkste vraag is eigenlijk waar android de ptp camera mount in zijn filesystem, de usb disk heb ik al wel gevonden.
Dat is juist het punt. De camera wordt nergens zichtbaar in een file explorer (es, ghost). Ook een card reader biedt geen uitkomst want de asus kan maar 1 usb external device aan tegelijk. Dusss kopieeren door een import via gallery tegelijk met file copy van usb disk: check! Copy van camera naar ext usb disk... no idea.Cyleo schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:57:
[...]
Kan dat niet gewoon met de file explorer app? Folder kopieren en dan plakken op de usb disk? Zo niet, wat gaat daar dan fout?
Ik heb hem ook vanmorgen bij de BCC opgehaald en totaal geen problemen. Ergens moet er toch iets zijn dat de Primes van de BCC nergens last van hebben en alles uitstekend werkt.habermas schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:03:
Heb em ook net binnen
Kon gelijk aan de slag, ICS erop, wifi én gps beide uitstekend tot nu toe, top apparaat!
Ik ga hem proberen en kom er op terug.ikdedinges schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:58:
rockplayer dan?
Ook Rockplayer geen .vob files. Zelfs geen ondertitels, dus tot nu toe MX Player the best of the rest.
[ Voor 0% gewijzigd door hjoels op 27-01-2012 01:17 . Reden: Typo ]
Afdrukken op mijn Wifi printer lukt wel (testpagina) maar je moet in de Market een Primium key kopenVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:39:
Probeer de PrinterShare app. te installeren. Dan lukt het denk ik wel
PrinterShare moet je betalen. Heb in de Market een gratis app gevonden: HP e-Print.picardo schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:05:
Is het ook mogelijk om een hp wifi printer erop te instaleren , zodat ik ook via de prime direct kan printen ?
In de market krijg ik de melding:deadsy33 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:50:
[...]
Er is een citrix launcher voor android, ik heb er nog weinig ervaring mee maar het is iets wat ik nog wil regelen
http://community.citrix.c...trix+Receiver+for+Android
Android Market: Citrix Receiver - Apps op Android Market
Citrix Receiver werkt hiervoor prima!BrBuggyB schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:44:
Ik realiseer me dat het niet specifiek voor de Prime is, maar ik vroeg me af met welke app ik .ica bestanden kan openen en zo met mijn tokens in kan loggen op bedrijfsnetwerken. Is er een app, die als ik inlog op een https://citrix.bedrijfsnaam.nl inlog en het .ica bestand krjig aangeboden automatisch aan wordt geroepen en mijn windows omgeving start?
Via de meegeleverde app MyNet zie ik mijn nas gewoon staan en kan ik er doorheen browsen.hjoels schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:32:
Vraag: hoe kan ik mijn NAS in mijn netwerk zien op de Prime????????
hjoels schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:32:
Vraag: hoe kan ik mijn NAS in mijn netwerk zien op de Prime????????
Bedankt voor snelle reactie. Ik ben een beetje blond.Luapper schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:41:
[...]
Via de meegeleverde app MyNet zie ik mijn nas gewoon staan en kan ik er doorheen browsen.
Dank Jeroen voor je aanvulling.JeroenV_ schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:46:
Of als je een synology nas hebt, de ds file app installeren
Verwijderd
Ik kon het niet laten...Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:32:
een mooie link voor de niet werkende gps: http://www.transformerfor...s-problem-asus-tf201.html
[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 27-01-2012 16:31 ]
zoiets had ik ook al gezien op XDA
Edit: trouwens net aan het testen geweest met GPS maar dat lijkt helemaal dood te zijn. hij ziet niks en lockt op niets. zowel binnen als buitenshuis.January 26, 2011
AsusTEK
Taiwan
In response to numerous complaints regarding Wi-Fi performance with the newly introduced Transformer Prime, Asus is providing existing customers with a fix. All newly sold devices will have the fix included in the box at shipping. By simply applying the fix over the Wi-Fi antenna connection on the edge of the Transformer Prime, customers will see an immediate benefit. As always, Asus is constantly stiving to come up with new ways of improving the customer experience.
[ Voor 11% gewijzigd door ikdedinges op 27-01-2012 16:38 ]
Verwijderd
Is geen probleem: via MARKET (gratis !) "HP e-print" apps installeren (er zijn er 2) en het werkt (na registratie via de app) perfect bij mijn HP eprinter.picardo schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:05:
Is het ook mogelijk om een hp wifi printer erop te instaleren , zodat ik ook via de prime direct kan printen ?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq