Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm als ik zo zie dat jullie hem allemaal nog hebben kunnen halen bij BCC voor de mediamarkt prijs dan had ik misschien toch beter bij de MM mijn geld terug kunnen vragen en hem bij de BBC halen. Maarja nu is ie al RMA gezonden naar Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
shakedown schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:50:
[...]

Ja, ik had het in 3 minuten voor elkaar.

http://www.engadget.com/2...-yes-outside-of-the-unit/

Duidelijke uitleg. Precies volgen en het lukt. (ook de hoofdletters...)
Bedank voor de link
Heeft even geduurd maar heb gisteren even de Goodle Music account gefix, werkt netjes ziet er strak uit beetje Itunes look (beetje maar) verder heeft mijn zoon spotify geregeld. dus we zijn weer helemaal blij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:05
vanochtend prime binnengekregen van bcc, weinig tot geen last van backlight bleeding, wifi is net zo goed/slecht als ipad2 gps nog niet getest.

sn is C10kas....

welke videoplayer is beter dice of mx player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
video's in 720P die in MXplayer niet soepel lopen omdat ze niet HW gedecode worden lopen op Diceplayer wel soepel in HW modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Omg ik dacht laat ik het is proberen je weet maar nooit... me gps was echt dood hiervoor maar nu heb ik hem tot leven geknepen lol

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/384IMG_20120127_174146.jpg

Heb er mee rond gelopen en blijft contact houden moet auto nog testen.

Wifi lijkt stabieler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist gps getest wanneer ik op de plaats waar de antenne zit druk zette. Had direct een fix bij 10 sats. Bij het lossen sats weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32
Hmmm ik heb het volgende probleem met mijn Asus Transformer Prime:

Als ik naar verschillende tabladen slide, dan veranderd de backlight van het scherm ook mee.. Dit varieert elke keer naar iets feller scherm en vervolgens wordt de backlight weer iets gedimd..

Iemand enig idee wat dit is? Of hebben meer mensen hier last van?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 16:29

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb mijn WiFi zowaar een boost gegeven door te 'knijpen' langs de bovenrand. Ik begon aan de rechterbovenkant, maar toen ik links kneep hoorde ik een soort contactgeluidje, en zag ik in de WiFi analyzer app een kleine boost :)
Met GPS merk ik echter geen verschil.

Lijkt dus toch te werken voor WiFi...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 15:44
Zelf ben ik ook sinds vanmiddag in het bezit van de Transformer Prime.
Deze heb ik gehaald (lees: laten bezorgen) als opvolger voor mijn Galaxy Tab 10.1.

Over de snelheid ben ik zeer te spreken, net als de performance in games.
Nu moet ik nog op zoek gaan naar een case die ik aan de bovenkant kan klemmen zodat ik niet telkens de case hoef te verwijderen als ik de dock wil gebruiken. (Tips zijn zeker welkom.)

T.o.v. de Galaxy Tab 10.1:
Voordelen: Performance (veel sneller), design (geen plastic) en de combinatie met de dock
Nadelen: Geluid (maximum kan er mee door, maar de Tab gaat een stuk harder), Kleuren display (kleuren zijn flets en kil, terwijl deze op de Tab er een stuk kleurrijker en warmer uitzien. Valt dit aan te passen??)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:26
Inmiddels paar uurtjes aan het spelen / testen / instellen met mijn Prime. Eerste ervaringen zijn positief! :)

Wifi Analyzer en Speedtest geven goede resultaten, steeds net wat sneller / beter dan mijn Desire Z.
Backlight bleed linksonder is totaal niet storend tijdens gebruik, valt me niet eens op.
Ook even twee minuten buiten gestaan voor GPS, maar die bleef op 0 staan, niet langer getest want begon te regenen. Misschien morgen nog eens een poging wagen. Maar hecht ook niet veel waarde aan de GPS, voor navigeren gebruik ik m toch niet.

Wel gelijk een vraagje: ik dacht dat het spel "Riptide" standaard op de Prime hoort te staan? Die kan ik dus nergens vinden. :/
Nu heb ik ook niet gezien of hij er misschien eerst wel tussenstond, maar door de update verloren is gegaan. Maar apart is t wel...

Voor de rest: top ding! _/-\o_

Edit: Ook de game Shadowgun ontbreekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:52
Jorco schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 21:44:
Kleuren display (kleuren zijn flets en kil, terwijl deze op de Tab er een stuk kleurrijker en warmer uitzien. Valt dit aan te passen??)
De kleuren van de Tab ga je nooit evenaren, die heeft een ander type display.

Dat type komt heeel toevallig ook in de T700 (opvolger/model boven de prime)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 15:44
418O2 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:28:
[...]

De kleuren van de Tab ga je nooit evenaren, die heeft een ander type display.

Dat type komt heeel toevallig ook in de T700 (opvolger/model boven de prime)
Oké bedankt voor de info. Vreemd dat hierover niets stond vermeld in de reviews die ik heb gelezen.
Het zal wel wennen.. ;)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorco schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 21:44:
Zelf ben ik ook sinds vanmiddag in het bezit van de Transformer Prime.
Deze heb ik gehaald (lees: laten bezorgen) als opvolger voor mijn Galaxy Tab 10.1.

Over de snelheid ben ik zeer te spreken, net als de performance in games.
Nu moet ik nog op zoek gaan naar een case die ik aan de bovenkant kan klemmen zodat ik niet telkens de case hoef te verwijderen als ik de dock wil gebruiken. (Tips zijn zeker welkom.)

T.o.v. de Galaxy Tab 10.1:
Voordelen: Performance (veel sneller), design (geen plastic) en de combinatie met de dock
Nadelen: Geluid (maximum kan er mee door, maar de Tab gaat een stuk harder), Kleuren display (kleuren zijn flets en kil, terwijl deze op de Tab er een stuk kleurrijker en warmer uitzien. Valt dit aan te passen??)
http://www.anandtech.com/...nsformer-prime-followup/2 kleuren zijn redelijk dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Laatst online: 31-07 21:34
Jorco schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:43:
[...]

Oké bedankt voor de info. Vreemd dat hierover niets stond vermeld in de reviews die ik heb gelezen.
Het zal wel wennen.. ;)
Volgens mij is het meer zo dat de kleuren van de Tab oververzadigd zijn. De kleuren van de Prime zijn volgens mij kleurgetrouwer, maar in vergelijking met de Tab komen ze dan "flets" over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de usb adaptor gekocht en daarop de ps3 controller in gestoken,maar hij werkt niet.wie kan me zeggen hoe ik het aan het werken krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem gekocht,de ps3 controller er op aangesloten,maar het werkt niet.Moet ik nog wat instellen
FFA schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:49:
[...]

Deze moet je hebben:
pricewatch unsorted: Asus EPAD EXTENSION-KIT/TFUSB1/V2 TF101/TF101G/TF201 (90-XB2UOKEX00070)

Als je via google zoekt op 90-XB2UOKEX00070 dan kun je 'm nog goedkoper vinden (goed zoeken...!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Huntard schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:13:
[...]

Volgens mij is het meer zo dat de kleuren van de Tab oververzadigd zijn. De kleuren van de Prime zijn volgens mij kleurgetrouwer, maar in vergelijking met de Tab komen ze dan "flets" over.
Ik vind de kleur van prjme realistischer tegenover een samsung tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merijn. schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:14:
Wel gelijk een vraagje: ik dacht dat het spel "Riptide" standaard op de Prime hoort te staan? Die kan ik dus nergens vinden. :/

Edit: Ook de game Shadowgun ontbreekt..
Is dit echt zo? Want dan ontbreken die bij mijn unit ook!? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
D
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:45:
[...]

Is dit echt zo? Want dan ontbreken die bij mijn unit ook!? :P
De demos kun je downloaden in de Nvidea Tegra Zone 8)

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
goherjo schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:51:
D
[...]
De demos kun je downloaden in de Nvidea Tegra Zone 8)
Gezocht op "Riptide" maar dan vind hij alleen het volledige spel. Of in ieder geval een versie die $ 2,99 moet kosten.
Van Shadowgun vind hij 2 varianten, maar beide kosten $ 4,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
Merijn. schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 00:25:
[...]

Gezocht op "Riptide" maar dan vind hij alleen het volledige spel. Of in ieder geval een versie die $ 2,99 moet kosten.
Van Shadowgun vind hij 2 varianten, maar beide kosten $ 4,99
Ik moet je gelijk geven, zou toch zweren, dat ik daar de demos voorbij heb zien komen.

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
Die zijn eruit gehaald sinds ICS erop staat. Op Honeycomb zaten de demo's ingebakken in de ROM. En ik heb de demo's ook niet in nVidia Tegra Zone of de Android Market gezien. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-01-2012 00:46 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Gisteren had ik het laatste exemplaar bij BCC. Echt een geweldig apparaat, maar volgens mij klopt er iets niet met het dock, Ik heb een paar reacties hierover gevonden en wil toch even verifieren.

Gisteravond was de dock 80%+ en de tablet 60%+ (weet het niet exact)
Ik kijk nu net en de dock is totaal leeg en de tablet 75!

Voor uitzetten heb ik alle apps gesloten en zelfs wifi in sleepmode uitgezet.
Dit kan toch niet kloppen? Heeft iedereen hier last van?
Dat betekend dat je hem nooit gedocked kunt laten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 16:41
OWat dacht je er van dat het dock de tablet oplaad. Klopt gewoon hoor. Zo blijft je tablet opgeladen mocht je hem op een gegeven moment los koppelen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 25-09 17:44

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ja leuk en aardig, maar zoals ik ook al eerder heb aangegeven. Lijkt het alsof de accu van het dock zéér weinig capaciteit heeft.

Volgens mij gaat er gewoon veel redement verloren met een accu die een andere accu gaat opladen.

Ben benieuwd hoe ver een dock die vol is een lege tabled kan opladen, persoonlijk denk ik niet meer dan 30%.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
l3art schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:01:
OWat dacht je er van dat het dock de tablet oplaad. Klopt gewoon hoor. Zo blijft je tablet opgeladen mocht je hem op een gegeven moment los koppelen.
zal best maar dat klopt toch dan nog niet?
als je hem loskoppeld is stand-by tijd dagen, tenminste dat is bij ipad wel.
en vol=vol, dus het is toch onmogelijk dat dock alles verbruikt heeft om tablet zoń max 15% bij te laden terwijl hij uit staat?

nog even ter aandacht: dik 80% van dock is weggelopen tijdens 9 uur terwijl apparaat UIT staat. Dit vverwacht is eigenlijk bij gewoon normaal gebruik terwijl je bezig bent. Of iig zoń 6 uur.

alle tips/info is welkom

[ Voor 9% gewijzigd door RayMan op 28-01-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
Ghostrider schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:16:
Ja leuk en aardig, maar zoals ik ook al eerder heb aangegeven. Lijkt het alsof de accu van het dock zéér weinig capaciteit heeft.

Volgens mij gaat er gewoon veel redement verloren met een accu die een andere accu gaat opladen.

Ben benieuwd hoe ver een dock die vol is een lege tabled kan opladen, persoonlijk denk ik niet meer dan 30%.
kan niemand anders bevestigen dat het dock tot 0% daalt na aantal uur uit, zoals in de nacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:02
Eerst 8 uur opladen..
Zou er ooit iemand geweest zijn die zo lang kon wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ogdak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 01:32
RayMan schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 11:10:
[...]

kan niemand anders bevestigen dat het dock tot 0% daalt na aantal uur uit, zoals in de nacht?
Nee, geen last van.

8600Wp https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=13448&sid=13242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
dus jij hebt ditprobleem niet enkan hem dus een hele nacht in dock laten zonder dat deze leeg trekt?

excuus, ik bedoel de reactie van @geerten

[ Voor 8% gewijzigd door RayMan op 28-01-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 25-09 16:41
Als ik hem gewoon dicht doe en dan naar bed gaat loopt hij uiteraard wel leeg maar niet zo snel. En als ik hem in het dok laat is de dock inderdaad op een gegeven moment leeg en de tablet zelf nog vol.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 18:52
RayMan schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 11:10:
[...]

ik heb zelf de tf101, incl. dock.
bij deze speelt dit probleem ook.
Als ik hem gedocked laat 's nachts, ben ik zo 40 of 50% van mijn lading kwijt.
Als ik het dock eraf haal, gaat van de dock 1% en van de tab 4% af ofzo.

Sommigen hebben met de tf101 hier last van, anderen weer niet.
Voor sommigen werkt een update, voor anderen werkt dit weer averechts.
De batches wanneer ze gemaakt zijn, maakt ook niet uit.

we (xda en tweakers o.a.) hebben er ook niet echt een vinger op kunnen houden met hoe het nu echt zit.
Het lijkt erop dat de 1 er geluk mee heeft, en de ander pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Als de tablet onder de 70% komt gaat de dock de tablet opladen tot de 100%. Als dit dus 's nachts gebeurd dan is in de ochtend de dock inderdaad een heel stuk leger of helemaal leeg. Ligt aan hoe vol je tablet was.

Ik vind het ook een beetje een vaag systeem. Misschien kan de dock beter proberen om de batt van de tablet op 70% te houden ipv hem naar 100% te laden. Nu gaat hij idd erg snel leeg.

Aan de ander kant is het wel handig dat de dock de tablet kan bij laden. Als de dock op 0% is werkt hij nog prima. Als de tablet op 0% is dan werkt deze niet meer.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Ik hoop dat de battery tijd wel verbeterd, ik heb hem sinds afg vrijdag, nu haal ik net 7 uur maar moet geduld hebben heb m'n prime net voor de eerste keer helemaal leeg laten gaan en nu ligt hij aan de lader voor pas de 2de keer.

weet iemand of dat verbeterd met een paar keer laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Laatst online: 22-09 13:20
Heeft iemand overigens een idee hoe je met de prime draadloos naar een tv kunt streamen? Bij de MM vanmiddag liep onder het personeel niemand rond die er verstand van had. Dit moet toch mogelijk kunnen zijn met een of andere mediaplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
_MB_ schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:49:
Als de tablet onder de 70% komt gaat de dock de tablet opladen tot de 100%. Als dit dus 's nachts gebeurd dan is in de ochtend de dock inderdaad een heel stuk leger of helemaal leeg. Ligt aan hoe vol je tablet was.

Ik vind het ook een beetje een vaag systeem. Misschien kan de dock beter proberen om de batt van de tablet op 70% te houden ipv hem naar 100% te laden. Nu gaat hij idd erg snel leeg.

Aan de ander kant is het wel handig dat de dock de tablet kan bij laden. Als de dock op 0% is werkt hij nog prima. Als de tablet op 0% is dan werkt deze niet meer.
nou, zijn we lekker mee. Dus dan moet je steeds maar undocken en 2 dingen los meenemen/opbergen :(

Hoe dan ook, ik ben terug gegaan naar BCC en er is een nieuwe besteld. De oude mocht ik nog houden zodat ik over x dagen gewoon kan omruilen. Super service van BCC.
Momenteel heb ik BCOKAS****** serial, dus dalijk waarschijnlijk een verse batch :P

Voorlopig dus even spelen ermee.
Maar ik vindt het wel een heel raar probleem. Het zou mooi zijn van Asus als we het % in kunnen stellen wanneer de accu vd tablet wordt opgeladen.

Er zijn dus toch meer mensen met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prime te bestellen bij MediaMarkt Asd-Arena voor btw-aktie prijs 503.-- (599.--) levering zoals zij aangeven februari/maart, wel direct volle bedrag afrekenen, zeiden wel van soms het gps probleem/bleding te weten maar weinig klachten te hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Wesnam schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:02:
Heeft iemand overigens een idee hoe je met de prime draadloos naar een tv kunt streamen? Bij de MM vanmiddag liep onder het personeel niemand rond die er verstand van had. Dit moet toch mogelijk kunnen zijn met een of andere mediaplayer?
Via Mynet (app staat op je Prime). Tik op 'afspelen op' en selecteer je TV.
Werkt super hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
LeonJ69 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:14:
[...]

Via Mynet (app staat op je Prime). Tik op 'afspelen op' en selecteer je TV.
Werkt super hier.
thanks,

Welke mediaplayer gebruik i.c.m. je prime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
Dat wisselt. De Mynet doet het prima, daarnaast soms Diceplayer, of de player van ES file-explorer. Geen voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
LeonJ69 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 18:08:
Dat wisselt. De Mynet doet het prima, daarnaast soms Diceplayer, of de player van ES file-explorer. Geen voorkeur.
Kun je alles van de prime streamen? Bijv. een oude uitzendinggemist via de website bekijken via de browser van je prime, streamen naar je tv? Of gewoon een pdf openen op je prime laten zien op de tv, waar je voorheen dus met hdmi kabeltjes liep te klieren?

met mediaplayer bedoelde ik eigenlijk mediacenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wesnam schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 18:19:
[...]

Kun je alles van de prime streamen? Bijv. een oude uitzendinggemist via de website bekijken via de browser van je prime, streamen naar je tv? Of gewoon een pdf openen op je prime laten zien op de tv, waar je voorheen dus met hdmi kabeltjes liep te klieren?

met mediaplayer bedoelde ik eigenlijk mediacenter.
Er is een uitzending gemist app ;-) en via dlna kun je bijna alles wel streamen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
Cyleo schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:44:
[...]

Er is een uitzending gemist app ;-) en via dlna kun je bijna alles wel streamen ja.
Weet ik, alleen vind je op de app geen uitzendingen uit bijv. 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niemand die de oplossing weet
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:18:
ik heb hem gekocht,de ps3 controller er op aangesloten,maar het werkt niet.Moet ik nog wat instellen
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keith_007
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-09-2022
Maarrr, hoe werkt dat dan dlna? Wil dus via de app "uitzending gemist" streamen naar mijn tv via (media center) de prime.....wie weet hoe dit werk?
Cyleo schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:44:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:57:
Is er niemand die de oplossing weet
[...]
Je moet sixaxis controller downloaden PeterL via Android Market... En kijk eens op Youtube en zoek naar films onder sixaxis... Veel Succes

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:56:
[...]

Je moet sixaxis controller downloaden PeterL via Android Market... En kijk eens op Youtube en zoek naar films onder sixaxis... Veel Succes
Nee, dat hoeft niet. tenminste, niet als je hem via USB wil gebruiken. Ik heb geen idee wat er mis is bij PeterL, maar als ik mijn PS3 controller aansluit via de USB op de dock, dan beginnen de ledjes op de controller te knipperen, als ik dan gewoon het "PS" knopje indruk, dan kan ik met mijn controller de Prime bedienen. Probeer hem eens aan te sluiten op je prime, en dan je prime uit en weer aan te zetten (met de controller er nog in), misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 13:29
Lijkt er sterk op dat het knijpen goed werkt!

Volgens de speedtest.net app ben ik van +- 6 ~ 8 mbit naar een stabiele 12mbit gegaan!
Hierbij lijkt het er op dat mijn signaalsterkte een klein beetje is toegenomen +- 5 dBm.

Enkel GPS werkt compleet niets. Heeft tot dusverre nog werkelijk geen enkele satelliet gevonden =(

Bevindingen:
Prime:
Wi-fi sterkte schommelt rond de 50 ~ 55 dBm
Downloadsnelheid: tussen 11mbit en 13mbit
Router: Linksys E4200

Samsung Galaxy S1:
Wifi sterkte schommelt rond de 60 dBm
Downloadsnelheid: tussen de 6mbit en 7 mbit
Router: Linksys E4200

Zelfde afstand van de router bij beide apparaten.
(Na het horen van de vele slechte verhalen ben ik impressed om deze resultaten)

P.s. Zijn er meer mensen waarbij de Prime niet roamed tussen AP's? Ik heb hier thuis 2 Linksys acces points... de Prime blijft bij degene waar hij als eerste is ingelogd ook al is het signaal maar 1 streepje en die van de ander 4.

[ Voor 50% gewijzigd door Junia op 28-01-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag.
Ik heb mijn Asus Prime gelijk in gebruik genomen zonder de accu 8 uur op te laden. In hoeverre is dit schadelijk voor de accu?

George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
Junia schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:07:
P.s. Zijn er meer mensen waarbij de Prime niet roamed tussen AP's? Ik heb hier thuis 2 Linksys acces points... de Prime blijft bij degene waar hij als eerste is ingelogd ook al is het signaal maar 1 streepje en die van de ander 4.
Klopt, hier ook. Moet zeggen dat ik dat niet bijzonder vind, mijn Desire HD doet hetzelfde, die moet ik ook handmatig overzetten op de sterkste router.
Ik gebruik daar overigens de app Wifi Widget (Robert Burger) voor, 2 keer tikken en hij pakt de juiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:07:

Bij mij ook... ik heb daarom twee aparte SSID voor hetzelfde wifi. Dan kan ik handmatig reconnecten op de juiste.

Las ergens onderin dat als je reconnect dat hij automatisch de snelste pakt. Dus met een widget is dat probleem opgelost. Vind het wel irritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:24:
vraag.
Ik heb mijn Asus Prime gelijk in gebruik genomen zonder de accu 8 uur op te laden. In hoeverre is dit schadelijk voor de accu?

George
Schijnbaar maakt dit tegenwoordig weinig meer uit. Daarbij zul je vast niet de enige zijn aangezien de meeste mensen te ongeduldig zijn om hun device eerst 8 uur op te laden :P

Wat wel een goede tip is, zorg er voor dat de batterij NOOIT compleet gedrained is. Op het moment dat het apparaat zichzelf afsluit omdat hij aangeeft dat de batterij op is moet je hem NIET aanzetten alvorens hem aan een oplader te hebben geplugd.

Dit soort accu's raken beschadigd op het moment dat ze of compleet leeg zijn, of compleet vol. Zover ik weet zijn (vrijwel) alle telefoons en tablets hiertegen beveiligd. Met deze beveiliging bedoel ik dat het niet wordt toegestaan dat de accu op 100% komt te staan (grafisch wordt er wel 100% aangegeven, echter is dit schijnbaar meer iets rond de 98%). Zelfde geldt voor 0%, er wordt 0% aangegeven door je tablet/phone maar in de werkelijkheid zit er nog zo'n 2% in.

Vandaar dat je vaak, wanneer een apparaat aangeeft dat de batterij op is en hij zichzelf uitschakelt, het apparaat gewoon weer aan kan zetten en er nog een X aantal minuten mee kan werken. (Niet doen dus)

(P.S. correct me if i'm wrong, ik ben geen accu goeroe maar n.m.w. werkt het wel op deze manier)

Edit:

P.S. @george41 Ik me daar geen zorgen om maken. Vroeger werd er bij aankoop van een apparaat altijd aangeraden om eerst de accu zo veel mogelijk leeg te maken alvorens hem op te laden. Dit heb je dus gedaan als ik het goed begrijp :)

[ Voor 7% gewijzigd door Junia op 29-01-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:24:
vraag.

George
Lees je alsjeblieft eerst even in. Over de gebruikte accutechniek is met Google genoeg te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem niet op het dock aangesloten,ik heb de 64gb,maar op een USB adaptor,die je in de Prime steekt.De filmpjes die op youtube staan zijn allemaal met het dock.Ik ga maar weer eens rond kijken op youtube,of er ergens een filmpje is.Het lijkt allemaal zo makkelijk,maar dat valt dus tegen.
Huntard schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:01:
[...]

Nee, dat hoeft niet. tenminste, niet als je hem via USB wil gebruiken. Ik heb geen idee wat er mis is bij PeterL, maar als ik mijn PS3 controller aansluit via de USB op de dock, dan beginnen de ledjes op de controller te knipperen, als ik dan gewoon het "PS" knopje indruk, dan kan ik met mijn controller de Prime bedienen. Probeer hem eens aan te sluiten op je prime, en dan je prime uit en weer aan te zetten (met de controller er nog in), misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:40:
Ik heb net een Netgear WN3000RP wifi range extender binnen, straks thuis even proberen, hoop dat dat t wifi signaal sterk genoeg voor de prime maakt.
Hoe bevalt die extender jou? Denk dat ik em ook ga halen voor bepaalde plekken in huis waar het bereik niet helemaal top is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 00:28:
Ik heb hem niet op het dock aangesloten,ik heb de 64gb,maar op een USB adaptor,die je in de Prime steekt.De filmpjes die op youtube staan zijn allemaal met het dock.Ik ga maar weer eens rond kijken op youtube,of er ergens een filmpje is.Het lijkt allemaal zo makkelijk,maar dat valt dus tegen.
[...]
Dat had ik begrepen. Heb je geprobeerd om de Prime aan en uit te zetten met de controller in die adapter? Sixaxis is in ieder geval voor bluetooth gebruik. Maar daar moet ie voor geroot zijn, en dan moet je zelf de layout van de controller bepalen. Is dus niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Ik heb last van spontane reboots, weet iemand wat je daar aan kunt doen, heb al een keer een factory reset gedaan en toen is het 1 dag goed gegaan nu net gebeurde het weer.

Ik heb al een e mail adres van asus in nederland gezocht maar kan niets vinden dus als iemand dat voor me heeft kan ik ze mailen erover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 23:25
baco101 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 09:01:
Ik heb last van spontane reboots, weet iemand wat je daar aan kunt doen, heb al een keer een factory reset gedaan en toen is het 1 dag goed gegaan nu net gebeurde het weer.

Ik heb al een e mail adres van asus in nederland gezocht maar kan niets vinden dus als iemand dat voor me heeft kan ik ze mailen erover
tanzer schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:55:
[...]

Denk software problemen, ik zou Asus nederland bellen of ze mailen support_nl@asus.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
baco101 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 09:01:

Ze zouden mij benaderen als er software klaar zou zijn, voor dit probleem. Er zou een nieuwere versie komen van ICS.

Ben benieuwt wat ze bij jou gaan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Laatst online: 15-09 20:45
RayMan schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:10:
[...]

nou, zijn we lekker mee. Dus dan moet je steeds maar undocken en 2 dingen los meenemen/opbergen :(

Hoe dan ook, ik ben terug gegaan naar BCC en er is een nieuwe besteld. De oude mocht ik nog houden zodat ik over x dagen gewoon kan omruilen. Super service van BCC.
Momenteel heb ik BCOKAS****** serial, dus dalijk waarschijnlijk een verse batch :P

Voorlopig dus even spelen ermee.
Maar ik vindt het wel een heel raar probleem. Het zou mooi zijn van Asus als we het % in kunnen stellen wanneer de accu vd tablet wordt opgeladen.

Er zijn dus toch meer mensen met dit probleem.
Wat maakt het uit , de energie van het toetsenbord zit dan toch op je tablet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
roel0 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:14:
[...]

Wat maakt het uit , de energie van het toetsenbord zit dan toch op je tablet ...
Ik snap het probleem ook niet echt eerlijk gezegd...

Over het gebruik van de PS3 controller; zojuist even geprobeerd en werkt prima. Een game als Shadowgun wordt daardoor een stuk beter speelbaar zeg. Waar je op moet letten is: Zorg dat de controller niet gepaired is met je PS3 of haal desnoods de stroom even van je PS3 anders gaat deze natuurlijk aan bij het indrukken van de PS knop. En houdt er rekening mee dat je op de PS3 controller niet echt een visuele terugkoppeling ziet dat de controller is aangesloten. Ook niet op de tablet trouwens. Dus je denkt wellicht dat zowel tablet als de controller niet reageren op het aansluiten, maar het werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Jullie snappen niet dat het apart is dat als je je tablet en dock 10 uur naast elkaar (dus niet in elkaar klikt) legt er dit gebeurd:

Tablet: 95% batterij
Dock: 100% batterij

en als je ze in elkaar klikt en 10 uur laat liggen:

Tablet: 70% batterij
Dock: 0% batterij

Lijkt mij toch een redelijk duidelijke issue die ook al bij de TF101 aanwezig was.

[ Voor 3% gewijzigd door J0ey op 29-01-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
J0ey schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:40:
Jullie snappen niet dat het apart is dat als je je tablet en dock 10 uur naast elkaar (dus niet in elkaar klikt) legt er dit gebeurd:

Lijkt mij toch een redelijk duidelijke issue die ook al bij de TF101 aanwezig was.
In StandBy mode of echt UIT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
tanzer schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:54:
[...]

In StandBy mode of echt UIT?
Zou niet uit moeten maken.

(maar dit probleem speelt zich af in standby mode, misschien zelfs wanneer hij uit staat)
Dit probleem was ook aanwezig bij de 1e TF. Dit probleem speelt daar nog steeds... schijnbaar is er gewoon niets aan te doen behalve de tablet terug te brengen en om een nieuwe te vragen.

Sommige mensen hebben het... anderen niet.... heel vervelend :/

Edit: misschien een stomme vraag, zou iemand mij kunnen vertellen waar ik de wifi energy settings kan vinden? Ik wil namelijk dat hij wifi uitschakelt wanneer het scherm locked / uitdooft.
Lijkt er op dat na de ICS update hij compleet is verdwenen 8)7

nvm. direct nadat ik het typte gevonden :P wel vreemd dat je binnen de 'settings' van de tablet nog eens een knop hebt voor 'advanced' settings.

Wel lijkt het er op dat het niet echt werkt. Ik heb nu ingesteld 'Wifi behouden in slaapstand: NOOIT" maar telkens als ik de tablet lock en na een minuut of 10 weer pak en op de unlock knop druk zie ik werkelijk DIRECT dat wifi al aanstaat. Lijkt me dat dit niet klopt?

[ Voor 39% gewijzigd door Junia op 29-01-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Joblamie,ik heb wat hulp van een ICT er gekregen,je moet inderdaad zorgen,dat hij niet kan linken met een PS3 systeem,verder moet je sixaxis controller in de market downloaden,en dan op de prime bij taal en invoer sixaxis controller aanvinken,hij vraagt dan ook bluetooth aanzetten,en dat ook aanzetten.Dan moet je in de game bij settings de controller ook aanzetten,en dan werkt het.Maar er zijn wel games waarbij de controller niet werkt,bij de nieuwste games in de market,staat er onder controller,dan weet je zeker dat het werkt.Mischien is het handig om alle tips over bepaalde instellingen,hoe iets werkt op de prime,en alle links met filmpjes op internet,een nieuwe topic van te maken,daar zouden veel mensen wat aan hebben.Bij deze iedereen bedankt voor het meedenken/helpen.
joblamie schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:34:
[...]

Ik snap het probleem ook niet echt eerlijk gezegd...

Over het gebruik van de PS3 controller; zojuist even geprobeerd en werkt prima. Een game als Shadowgun wordt daardoor een stuk beter speelbaar zeg. Waar je op moet letten is: Zorg dat de controller niet gepaired is met je PS3 of haal desnoods de stroom even van je PS3 anders gaat deze natuurlijk aan bij het indrukken van de PS knop. En houdt er rekening mee dat je op de PS3 controller niet echt een visuele terugkoppeling ziet dat de controller is aangesloten. Ook niet op de tablet trouwens. Dus je denkt wellicht dat zowel tablet als de controller niet reageren op het aansluiten, maar het werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb sinds vrijdag de prime ook en ik moet bekennen dat ondanks alle doemverhalen het toestel me erg meevalt. Ja, wat lightbleed, maar in de praktijk niet te merken (alleen bij hoge helderheid en volledig zwart scherm). Ja, wat minder WIFI dan mijn laptop, maar niet slechter dan mijn nexus. GPS niet getest afgezien van even in de woonkamer, geen satellieten.
Na het aanzetten meteen ICS geïnstalleerd, leek allemaal prima te gaan, geen scherm artifacts, geen lockups
Wel net een factory reset gedaan omdat ik het probleem had dat ik in de al aanwezige folder <music> niets kon plaatsen, niet met ES, niet met een USB kabel, etc. Een factoryreset lijkt het verholpen te hebben, maar vreemd genoeg heb ik nu dingen op mijn scherm staan die er na de ICS installatie niet stonden, zoals een folder met google dingen, bekend van mijn galaxy nexus. Ook is de eerder genoemde music folder nu ook leeg terwijl er voor de reset een zestal mp3's in stonden.

Beetje vreemd eigenlijk, misschien is het een goed idee mocht men de tablet voor het eerst hebben en net ICS geïnstalleerd hebben, om meteen erna alsnog een factory reset te doen.

Maar naast dit "probleem" eigenlijk geen rare dingen tegengekomen, streamen vanaf mijn NAS gaat prima (staat nog geen 720p/1080p op dus kan dat niet testen) en vermaak me er tot nu toe prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Fly-guy schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:22:

Maar naast dit "probleem" eigenlijk geen rare dingen tegengekomen, streamen vanaf mijn NAS gaat prima (staat nog geen 720p/1080p op dus kan dat niet testen) en vermaak me er tot nu toe prima mee.
Hoe gaat het 720p/1080p streamen bij andere mensen? bij mij werkt het gewoon niet vanwege de buffersnelheden.... telkens kleine stotteringen, als ik hem dan op pauze zet en even kort wacht loopt het weer vloeiend totdat (vrijwel zeker) de buffer het niet bijhoudt...

Vanaf USBdisks gaat het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
tanzer schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:32:
[...]

Ze zouden mij benaderen als er software klaar zou zijn, voor dit probleem. Er zou een nieuwere versie komen van ICS.

Ben benieuwt wat ze bij jou gaan zeggen.
heb ze een mailtje gestuurd dus ik wacht af, weet niet of ze snel antwoorden maar ik zal het antw wel posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0ey schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:40:

Ja ik heb op XDA er ook over gelezen, het wat ze daar dus zeiden dat het schijnt dat zodra je hem gedockt laat hij niet volledig in slaapmodus gaat maar toch resources blijft gebruiken en dus eigenlijk nooit echt in standby gaat. Ook daar stonden oplossingen, het heeft te maken met een instelling binnen Android. Maar weet zo uit mijn hoofd niet waar het precies stond.

Dus als je er erg veel last van hebt zou ik even zoeken op XDA daar staat de oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
baco101 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:35:
[...]

heb ze een mailtje gestuurd dus ik wacht af, weet niet of ze snel antwoorden maar ik zal het antw wel posten
Op werkdagen binnen 24 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manvanstaal
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 07:19
Opmerkelijke oplossing voor de problemen;
http://www.computer-howto...-prime-wifi-fix-surfaces/

Chaos is a higher form of arranging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
Jaap-Jan schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 00:45:
Die zijn eruit gehaald sinds ICS erop staat. Op Honeycomb zaten de demo's ingebakken in de ROM. En ik heb de demo's ook niet in nVidia Tegra Zone of de Android Market gezien. :)
Dus iedereen die update naar ICS is die demo's kwijt? :?
Dacht tijdens de update ergens gelezen te hebben dat er "geen gegevens of apps verloren zouden gaan tijdens het proces.."
Of zou ik ze terug kunnen halen door een factory reset te doen en voor de ICS update een backup ofzo te maken?

Het 'knijpen' zoals in het filmpje heeft bij mijn GPS niet geholpen. Gisteren een half uur op de stoel in de auto gelegen onder een heldere hemel, maar aantal gevonden satellieten bleef 0.
Voor de rest heb ik geen noemenswaardige problemen met mijn Prime, dus denk dat ik het maar zo laat. Heb hem toch niet gekocht voor navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Merijn. schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:14:
[...]

Dus iedereen die update naar ICS is die demo's kwijt? :?
Dacht tijdens de update ergens gelezen te hebben dat er "geen gegevens of apps verloren zouden gaan tijdens het proces.."
Of zou ik ze terug kunnen halen door een factory reset te doen en voor de ICS update een backup ofzo te maken?

Het 'knijpen' zoals in het filmpje heeft bij mijn GPS niet geholpen. Gisteren een half uur op de stoel in de auto gelegen onder een heldere hemel, maar aantal gevonden satellieten bleef 0.
Voor de rest heb ik geen noemenswaardige problemen met mijn Prime, dus denk dat ik het maar zo laat. Heb hem toch niet gekocht voor navigeren.
Zodra ICS erop staat, is een factory reset naar honeycomb niet meer mogelijk, na de reset staat er (nog steeds) ICS op. Weet verder niet welke demo je zoekt, riptide is inderdaad weg, glowball is gratis te downloaden in de market. De reden hiervoor is, is dat beide demo's in de image van honeycomb zaten en dus met de installatie van 3.x "meekwamen". 3.x weg, alles in 3.x dus ook weg.
Verder lijkt het me stug, maar het zou best kunnen, dat er niets verloren gaat bij een OS update 3.x --> 4.x maar dat weet ik dus niet zeker, ik had niets op mijn tablet staan toen ik ICS installeerde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Junia schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:31:
[...]

Hoe gaat het 720p/1080p streamen bij andere mensen? bij mij werkt het gewoon niet vanwege de buffersnelheden.... telkens kleine stotteringen, als ik hem dan op pauze zet en even kort wacht loopt het weer vloeiend totdat (vrijwel zeker) de buffer het niet bijhoudt...

Vanaf USBdisks gaat het prima :)
720p streamen gaat prima. 1080p net niet.
Ik haal een download snelheid van 20mbit.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 14:03
beste allen,

sinds 2 dagen mijn transformer prime in huis, via de goedkoopste prijs actie van BCC (met dank aan de Mediamarkt).

Ben zeer tevreden, op dit moment wel 2 puntjes waar ik nog naar aan het zoeken ben:
- een comic book reader die data van mijn NAS kan lezen. De apps die ik tot nu toe heb geprobeerd, kunnen allee comics lezen die locaal staan.
- wellicht gerelateerd: via my tnet kan ik niet bij mijn NAS. Wel via ES File explorer als ik het ip-adres als server toevoeg. Iemand enig idee of ik dat ook bij tnet kan invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Een 3 tal mededelingen van mij:

- De Riptide demo was en is bij mij nog steeds aanwezig na upgrade naar ICS
- Om de PS3 controller werkend te krijgen heb ik NIETS hoeven downloaden uit de market,. Het is dus plug&play, software installeren of instellingen aanpassen is dus absoluut niet nodig
- 720p content streamen vanaf NAS gaat prima en bufferloos, 1080p moet af en toe even bufferen tussendoor

[ Voor 4% gewijzigd door joblamie op 29-01-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je zeker een dock waar je hem op kunt aansluiten,maar aansluiten op de adapter werkte niet bij mij,na mijn downloads en instellingen aanpassen,werkte het wel.Het is toch raar dat bij diverse mensen de prime andere dingen doet.Ik had Riptide er ookniet meer opstaan,maar voor die paar euro heb ik hem maar gekocht,want het is toch een mooi spel.Sommige app`s zijn het me waard om te kopen,maar dan moeten het wel goede zijn.
joblamie schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:08:
Een 3 tal mededelingen van mij:

- De Riptide demo was en is bij mij nog steeds aanwezig na upgrade naar ICS
- Om de PS3 controller werkend te krijgen heb ik NIETS hoeven downloaden uit de market,. Het is dus plug&play, software installeren of instellingen aanpassen is dus absoluut niet nodig
- 720p content streamen vanaf NAS gaat prima en bufferloos, 1080p moet af en toe even bufferen tussendoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
_MB_ schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:52:
[...]
720p streamen gaat prima. 1080p net niet.
Ik haal een download snelheid van 20mbit.
Welke player gebruik je? Op het moment gebruik ik ES File explorer om een file te zoeken op het netwerk en vervolgens open ik hem met MX video player...

Zijn er eigenlijk al video spelers die geoptimaliseerd zijn voor de tegra 3? Ik kan niet echt iets vinden

DICE player gedownload en alles werkt echt perfect nu _/-\o_ aanrader voor iedereen. Dit is echt by far de beste player voor de Prime.

[ Voor 13% gewijzigd door Junia op 29-01-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:32
Heb de Prime nu een paar dagen in huis en ben tot nu toe erg tevreden. heb nog wel twee vragen:
- is het mogelijk bv. twee profielen aan te maken onder je account: 1 voor tablet en 1 voor telefoon. zodat je dus wel twee keer een backup kunt draaien en je van beide de lijst met apps bij wordt gehouden? nu heb ik alleen op mijn telefoon de backup aan en op de tablet niet...
- hoe draaien jullie het 'in-klik' stukje van de docking station bij wanneer je de tablet hebt verwijderd en de dock wil opbergen? ik ben erg bang dat op termijn het stukje aluminium gaat verbuigen en de tablet niet meer goed past. maar om de dock op te bergen wil ik de docking station wel 'gesloten' wegleggen... en eruit halen in die positie is onmogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
iemand een tip voor een goeie micro sd card 32 gb? heb je echt een class 10 nodig zal het vnl gebruiken voor films en muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

baco101 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:09:
iemand een tip voor een goeie micro sd card 32 gb? heb je echt een class 10 nodig zal het vnl gebruiken voor films en muziek
pricewatch: Samsung Micro SDHC 32GB Class 10

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:23

vhal

ಠ_ಠ

B-Force schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:33:
- hoe draaien jullie het 'in-klik' stukje van de docking station bij wanneer je de tablet hebt verwijderd en de dock wil opbergen? ik ben erg bang dat op termijn het stukje aluminium gaat verbuigen en de tablet niet meer goed past. maar om de dock op te bergen wil ik de docking station wel 'gesloten' wegleggen... en eruit halen in die positie is onmogelijk :)
Gewoon met de hand, ik ben eerder bang voor de tablet zelf; het dunne stukje van de behuizing net boven de multiconnector lijkt iets te zijn verbogen.

Zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1445024 , al is het daar wel stukken erger

[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 29-01-2012 19:14 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
baco101 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:09:
Zover ik heb gehoord zijn class 4 SD kaarten perfect voor de Transformer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Zou iemand zijn bevindingen van de wifi connectiviteit kunnen delen?

Signaalsterkte
Telefoon: 60 dBm
Prime: 55 dBm
Laptop: 30 ~ 40 dBm

Down snelheid
Telefoon: 6mbit ps
Prime: 10 ~ 12 mbit ps
Laptop: 15 mbit

Het punt waar ik niks van begrijp is dat de prime aangeeft constant rond een stabiele 50 ~ 60 dBm zit qua signaalsterkte. Echter, wanneer ik speedtest doe is het bij elke test weer een verassing wat er uit komt... soms 2mbit, daarna weer 4, daarna weer 2, daarna weer 10, dan weer 5 en vervolgens 3x op rij 12.
Ik kan met veel zekerheid zeggen dat er op dat moment niks anders op het netwerk bezig was. Tevens heb ik mijn telefoon en laptop ook getest, deze zaten vrijwel altijd rond dezelfde snelheid. Enkel de Prime wijkt hier veel van af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:12

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Gizz schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:28:
Heeft iemand enig idee hoe je het scherm kunt kalibreren? Alles wat ik via Google vind gaat over het touch-gedeelte kalibreren,niet over de kleuren en dergelijke. Heb een i1 display2 colorimeter.
Niemand? Het lijkt me zo handig om foto's aan cliënten op de Prime te laten zien die kloppen qua kleur en dergelijke :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Gizz schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:56:
[...]

Niemand? Het lijkt me zo handig om foto's aan cliënten op de Prime te laten zien die kloppen qua kleur en dergelijke :)
http://www.google.nl/sear...android+color+calibration ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pipodekloon schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:40:
Ik heb net een Netgear WN3000RP wifi range extender binnen, straks thuis even proberen, hoop dat dat t wifi signaal sterk genoeg voor de prime maakt.
habermas schreef op zondag 29 januari 2012 @ 08:30:
[...]

Hoe bevalt die extender jou? Denk dat ik em ook ga halen voor bepaalde plekken in huis waar het bereik niet helemaal top is...
Al ruim een jaar gebruik ik de Sitecom RangeExtender icm. een Sitecom N-Router (advies was altijd range extender van zelfde merk als router te nemen) en ik zou niet meer zonder kunnen met alle (storende) netwerken in de omgeving !

Nu overal goed WiFi bereik met Acer Aspire netbook, TomTec en Xirion tablet en sinds kort een Asus Slider TF101 tablet (ipv TomTec) in huis en tuin !

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:12
Wie gebruikt er allemaal een screenprotector?

Heeft er hier iemand ervaring met hoe de Prime reageert op wifi extenders? Ik heb hier thuis maar matig draadloos bereik in huis van een Netgear WNDR3700.. Daarom wil ik wellicht een extender plaatsen zodat ik ook in onze tuin (+-50m diep) en op zolder bereik heb. Maar op Google vind je veel over android die daar niet goed mee overweg kan.

Daarnaast zoek ik ook nog een map oid waar de Prime met het dock in past.. Tips zijn welkom :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

Welke app/screen gebruiken jullie om het GPS signaal te zien? Google maps vindt mijn lokatie, maar dat is waarschijnlijk op basis van ip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Krul schreef op maandag 30 januari 2012 @ 08:15:
Welke app/screen gebruiken jullie om het GPS signaal te zien? Google maps vindt mijn lokatie, maar dat is waarschijnlijk op basis van ip?
GPS Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:23

vhal

ಠ_ಠ

Misschien een idee om deze app maar in de TS te zetten, deze vraag komt wel erg vaak voorbij. Overigens is het voor mij een reminder om mijn GPS te testen...

Trouwens, het is jammer dat de statusbalk niet op hidden gezet kan worden. Niks is zo irritant om GTA3 te spelen (en andere spellen/apps) met die balk aan de onderkant die bovendien toch lijkt in te branden in het scherm na verloop van tijd (weliswaar tijdelijk). In HC kon je deze met ADWlauncher wel op hidden zetten maar helaas is er nog geen werkende app voor ICS

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
@tanzer Antwoord van asus op mijn vraag over spontane reboots was er komt een firmware update binnenkort was een standaard mailtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Zijn er meer mensen die niet kunnen connecten naar wifi punten? Als de verbinding er is, gaat het prima, maar in de Wifi instellingen staat alleen 'opgeslagen' bij het Accespoint. Erop drukken > 'Verbinden met netwerk' heeft geeft effect.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net vandaag mn TFP binnen gekregen dus ligt hij aan de lader. Struikel ik verdomme over de kabel, waardoor de kabel uit het ding schiet. Mocht hij dus strakker gezeten hebben had ik mn TFP binnen 1 dag kapot gehad! Asus 1000maal bedankt dat de kabel zo los zit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 12:21
http://www.tabletsmagazin...ormer-prime-in-nederland/

ik twijfel nog steeds of ik hem straks in België moet halen of wachten op bv concurrent acer
500 euro voor tablet is voor mij wel max
en ook min 10 inch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
skank schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:33:
http://www.tabletsmagazin...ormer-prime-in-nederland/

ik twijfel nog steeds of ik hem straks in België moet halen of wachten op bv concurrent acer
500 euro voor tablet is voor mij wel max
en ook min 10 inch :)
Had je hem vorige week in de BTW aktie bij MM of BCC moeten kopen voor € 503,--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 12:21
hjoels schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:13:
[...]

Had je hem vorige week in de BTW aktie bij MM of BCC moeten kopen voor € 503,--
die actie is hier niet ;)
alleen het wifi is voor mij toch wel een bedenker
Pagina: 1 ... 32 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]