Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie. Bij mij doet GPS helemaal niks, zo dood als een pier. Wel is wifi perfect en heb geen backlight bleeding. Heb een B serienummer. Wat zouden jullie doen, omruilen of houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:38:
Wat vinden jullie. Bij mij doet GPS helemaal niks, zo dood als een pier. Wel is wifi perfect en heb geen backlight bleeding. Heb een B serienummer. Wat zouden jullie doen, omruilen of houden?
Als je niet gaat navigeren; lekker houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
En dan nog een mogelijkheid, een losse GPS BT muis, werkt schitterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast heb ik een ander probleem, als ik veel tegelijk doe zie ik de tablet nog wel eens gaan stressen, dan gaan er wat lijntjes flikkeren, en een paar seconden later is hij weer rustig en is alles weer normaal. Hebben jullie dat ook gehad? Als dit namelijk niet normaal is ruil ik m sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 13:56
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:01:
Daarnaast heb ik een ander probleem, als ik veel tegelijk doe zie ik de tablet nog wel eens gaan stressen, dan gaan er wat lijntjes flikkeren, en een paar seconden later is hij weer rustig en is alles weer normaal. Hebben jullie dat ook gehad? Als dit namelijk niet normaal is ruil ik m sowieso.
Ik heb denk ik hetzelfde probleem. Wanneer ik bijv het toetsenbord gebruik en op de achtergrond veel heb draaien dan beweegt de menubalk onderin iets en begint deze kort daarna te flikkeren. Na het keyboard losgekoppeld te hebben en alle apps te hebben gesloten wordt het vanzelf weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 16:46
Dat had ik ook, daarom is die terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:13
robin222 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:48:
Hmzzz op de een of andere manier pakt ie bij mij helemaal geen wifi.. Heb op m'n laptop vol bereik maar op de prime geeft ie 1 streepje weer en als hij wilt verbinden blijft er ip-adres ophalen staan... Ik heb ook al verschillende kanalen geprobeerd op m'n router maar niks werkt. Terug naar de winkel denk ik maar, zo is dit ding nutteloos...
Hmmzz nadat dit probleem is opgelost door een nieuwe router te kopen is nu de lader volgens mij stuk... Aan de laptop laad de prime ook niet op, ook niet als deze is uitgeschakkeld. Tevens valt t wifi signaal zwaar tegen. Op m'n slaapkamer kan ik geen hd filmpje van youtube bekijken zonder stotteren en internetten gaat ook niet heel snel.

De bedoeling was om de tablet een beetje te gebruiken als digitale portfolio om mee naar klanten mee te nemen. Wat me dan erg stoort is dat ik geen subfolder kan maken in de gallery. Een folder met 100 subfolders word als geheel getoont in de gallery zonder dat ik daar subfolders voor kan maken. Ik krijg het niet voor elkaar om bijvoorbeeld een map met vakantie fotos te maken met subfolders daarin... Dus m'n werk en vakantie foto's staan in 1 map door elkaar.. Niet erg profie

De BCC heeft inmiddels een nieuwe besteld voor me en de huidige mag ik tot dan gebruiken maar zonder prik doet ie t echt niet meer.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Voor de mensen die het interessant vinden, deze micro-hdmi naar hdmi kabel heb ik gekocht en getest op 2 tv's en dat werkt super: http://www.dealextreme.com/p/65401

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht van dixons, ik hoef niet te rekenen op enige coulance aangaande de actie van de MM. Al hadden ze maar een cadeaubon van 25 euro gegeven , snap dat het hoeft maar toch.
In het vervolg kies ik vor BCC, veel goede verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
robin222 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:05:
[...]

De bedoeling was om de tablet een beetje te gebruiken als digitale portfolio om mee naar klanten mee te nemen. Wat me dan erg stoort is dat ik geen subfolder kan maken in de gallery. Een folder met 100 subfolders word als geheel getoont in de gallery zonder dat ik daar subfolders voor kan maken. Ik krijg het niet voor elkaar om bijvoorbeeld een map met vakantie fotos te maken met subfolders daarin... Dus m'n werk en vakantie foto's staan in 1 map door elkaar.. Niet erg profie
Zoek je toch een andere gallery app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:13
Fly-guy schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:58:
[...]

Zoek je toch een andere gallery app?
Heb er verschillende geprobeerd maar geen 1 met subfolders... Of jij moet een goede weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
robin222 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:08:
[...]

Heb er verschillende geprobeerd maar geen 1 met subfolders... Of jij moet een goede weten?
Nee, voor mij is de standaard goed genoeg, sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Voor de mensen die geen OTA updates kunnen ontvangen (zoals ik): de .11 firmware staat online op de Asus support site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:50
[...]

Op mijn telefoon heb ik een tijdje "JustPictures" gebruikt. Daar kon je kiezen voor sorteren op naam (van de folder) / datum / etc. Of een soort van Verkenner weergave, dus trapsgewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 13:20

delorean7

Let's take the Aston toni

delorean7 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 20:17:
Aangezien xda en asus het laten afweten, hier maar even proberen. Met een powered usb hubje kan ik een camera met cf kaart erin en een externe usb disk aansluiten. Ik wil direct foto's backuppen naar de externe disk maar kan geen manier vinden. De enige app die import mogelijkheden biedt is de stock gallery naar het interne geheugen.

Belangrijkste vraag is eigenlijk waar android de ptp camera mount in zijn filesystem, de usb disk heb ik al wel gevonden.
Klein voorzichtig schopje,
Is er iemand die een camera via USB kan aansluiten op de prime en kan vinden hoe ik bij de files op de camera kan komen zonder te importeren via de gallery??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
http://www.androidpolice....upposedly-fixes-gps-woes/
In dit artikel staan 2 screenshot (settings en serach maps).
Kan iemand mij vertellen hoe ik die screenshots kan maken op de Prime???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjoels schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:04:
http://www.androidpolice....upposedly-fixes-gps-woes/
In dit artikel staan 2 screenshot (settings en serach maps).
Kan iemand mij vertellen hoe ik die screenshots kan maken op de Prime???
Bij instellingen, vinkje bij Screenshot te zetten, en dan bij het gewenste scherm recente apps knop ingedrukt houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:09:
[...]

Bij instellingen, vinkje bij Screenshot te zetten, en dan bij het gewenste scherm recente apps knop ingedrukt houden
Dank je voor je snelle antwoord, ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
[...]

Of, als je een Prime + toetsenbord hebt, het 8e bovenste knopje van links. (boven de 6). :+

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
goherjo schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:14:
[...]

Of, als je een Prime + toetsenbord hebt, het 8e bovenste knopje van links. (boven de 6). :+
Die heb ik, ook jij dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
PutPut2, ik stuur je een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
delorean7 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:32:
[...]
Klein voorzichtig schopje,
Is er iemand die een camera via USB kan aansluiten op de prime en kan vinden hoe ik bij de files op de camera kan komen zonder te importeren via de gallery??
Kun je de camera niet in mass storage mode zetten? Dan wordt hij als USB disk herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Laatst online: 23-09 13:20

delorean7

Let's take the Aston toni

Twister336 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 01:56:
[...]

Kun je de camera niet in mass storage mode zetten? Dan wordt hij als USB disk herkend.
De prime kan maar 1 mass storage device aan tegelijk. Het doel is een directe copy van camera naar externe usb disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Update over de driver/firmware update die er aan zit te komen:
1/31/12 Update - We are now testing a firmware and driver update. I will provide an update once initial alpha testing is completed.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:53
[...]

Bij ICS op mijn telefoon moet je de power knop inhouden, waarna je een menu krijgt met keuzes (uitschakelen, annuleren, vliegtuimodes, screenshot)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 16:29

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik probeer nu een kleine 12 gieg aan kleinere bestanden vanaf een USB stick op mijn 32Gb sd micro kaart te zetten. De eerste poging faalt na 15%, en alle overige pogingen lopen direct al mis.
Het lampje op de usb stick knippert even, en daarna niet meer. Het kopieërschermpje blijft open staan totdat ik op het scherm tik. Dan verschijnt er "Paste action failed".
Is dit weer een nieuwe bug???

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Heeft iemand hier de 9.4.2.11.1 al binnen gehad? ik zit nog op 9.4.2.11 en die .1 zou een update voor de GPS zijn.
ik heb de Prime wel geroot, misschien dat het daar aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 16:46
Nyarlathotep schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:04:
Ik probeer nu een kleine 12 gieg aan kleinere bestanden vanaf een USB stick op mijn 32Gb sd micro kaart te zetten. De eerste poging faalt na 15%, en alle overige pogingen lopen direct al mis.
Het lampje op de usb stick knippert even, en daarna niet meer. Het kopieërschermpje blijft open staan totdat ik op het scherm tik. Dan verschijnt er "Paste action failed".
Is dit weer een nieuwe bug???
Had ik ook. Reboot de hele tab eens, ging daarna prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 16:29

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Tadango schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:20:
[...]

Had ik ook. Reboot de hele tab eens, ging daarna prima.
Lijkt nu inderdaad goed te gaan, actie is op 48%...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe het sd kaartje van de camera in de dock, en sleep zo de data naar een usb-disk van 640Gb. dit gaat goed
delorean7 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:24:
[...]

De prime kan maar 1 mass storage device aan tegelijk. Het doel is een directe copy van camera naar externe usb disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
ikdedinges schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:16:
Heeft iemand hier de 9.4.2.11.1 al binnen gehad? ik zit nog op 9.4.2.11 en die .1 zou een update voor de GPS zijn.
ik heb de Prime wel geroot, misschien dat het daar aan ligt?
.11 was de gps update. Volgensmij is .11.1 niet een officiele update van asus.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 21:00
_MB_ schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:52:
[...]

.11 was de gps update. Volgensmij is .11.1 niet een officiele update van asus.
Njah, geloof dat de .1 een US versie update was maar volgens mij ook niet officieel OTA inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
is idd een US versie maar ik dacht dat die update hier misschiennnn ook al wel was maar kon er niks over vinden,
ik kwam afgelopen weekend een probleem tegen trouwens, ik had een time-lapse video opgenomen en die speelde ik later in de avond af via HDMI op een phillips HDtv in 1080P, en van dichtbij zag ik allemaal witte pixels door de video verschijnen, van een afstand viel het niet op maar als ik dichtbij sta is het toch wel heel erg duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Ik heb helaas al de eerste kras op de achterkant, 5cm lang. De prime is slechts op drie posities geweest, de bank, mijn schoot en de tafel en nu al een kras. Nu ben ik niet superduper voorzichtig, leg 'm niet elke keer op een met katoen gevuld bed van fluweel, maar dit is wel erg snel voor normaal, redelijk voorzichtig gebruik.
Gelukkig is het een gebruiksvoorwerp voor me en ben ik er niet kapot van, maar zonde is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

QuickPic eens proberen? Daar zie je verschillende mappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

Iemand al een goeie cover gevonden? Is er ook iets wat je zonder en met keyboard kan gebruiken?

Ik zoek eigenlijk zo'n dunne net zoals bij de iPad (Smart cover), lijkt me handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:23

vhal

ಠ_ಠ

Krul schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:55:
Iemand al een goeie cover gevonden? Is er ook iets wat je zonder en met keyboard kan gebruiken?

Ik zoek eigenlijk zo'n dunne net zoals bij de iPad (Smart cover), lijkt me handig.
kijk eens @ Accesoires voor de ASUS Eee Pad Transformer Prime TF201

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

habermas schreef op zondag 29 januari 2012 @ 08:30:
[...]

Hoe bevalt die extender jou? Denk dat ik em ook ga halen voor bepaalde plekken in huis waar het bereik niet helemaal top is...
de extender werkt goed, signaal is wat beter geworden op de prime, zegmaar van -60db naar -50db (moet erbij zeggen dat dat door een betonvloer heen is)

fullhd streamen van mijn nas lukt vooralsnog helaas niet ... wifi signaal is uitstekend geschikt om te internetten en bijv. hd youtube gaat ook prima, geen problemen tot zover
ik gebruik het nieuwe ubee ziggo modem en dus de netgear WN3000RP extender, mijn modem hangt in de meterkast achter een lullig houten deurtje op begane grond en de extender 1 verdieping hoger met betonnen tussenvloer

ik heb het meest rustige wireless channel al gezocht en op mijn modem ingesteld, meer dan 8 a 9 mbps krijg ik er met wifi niet door :-(

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Zojuist toch maar even een mailtje naar Coolblue gestuurd, want de light bleeding begint toch wel storend te worden. Vooral bij het kijken van videos, ik heb felle light bleeding in de linker onderhoek, bij het kijken van videos is hier altijd de zwarte android status balk waardoor de light bleeding toch wel fel opvalt :(.

Weet iemand hoe ze daarbij omgaan bij Coolblue, of in het algemeen? Ik wil natuurlijk ook niet hem terug sturen en een refurb krijgen welke mogelijk minder waardig is.

Edit: na enkele minuten krijg ik al een automatische mail van coolbue dat er een retour is aangevraagd, terwijl ik dit zelfs niet gevraagd heb? :s

[ Voor 13% gewijzigd door timofp op 31-01-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:00:
[...]

Edit: misschien een stomme vraag, zou iemand mij kunnen vertellen waar ik de wifi energy settings kan vinden? Ik wil namelijk dat hij wifi uitschakelt wanneer het scherm locked / uitdooft.
Lijkt er op dat na de ICS update hij compleet is verdwenen 8)7

nvm. direct nadat ik het typte gevonden :P wel vreemd dat je binnen de 'settings' van de tablet nog eens een knop hebt voor 'advanced' settings.

Wel lijkt het er op dat het niet echt werkt. Ik heb nu ingesteld 'Wifi behouden in slaapstand: NOOIT" maar telkens als ik de tablet lock en na een minuut of 10 weer pak en op de unlock knop druk zie ik werkelijk DIRECT dat wifi al aanstaat. Lijkt me dat dit niet klopt?
Er is een betere oplossing:
Zet je wifi op "allways on" en installeer "Auto Airplane Mode by Don" en stel deze zo in dat hij de wifi uit zet wanneer het scherm uit gaat en weer aan wanneer scherm aan gaat. Dit is echt de beste en meest zuinige oplossing. Daarbij heb je bij gebruik van je tablet een stabiele wifi verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
TV applicaties op je Transformer. Ik heb alle TV zenders van thuis er op via Slingbox, incl. Filmnet, EredivisieLive etc. Werkt perfect.

http://www.tabletguide.nl/3715/televisie-kijken-tablet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 18:59

Grannd

da Granndest

Zo, net de games van de nieuwe Humble Bundle op mijn Prime getest, wauw!
Ze draaien stuk voor stuk perfect, echt een aanrader als je voor een klein prijsje wat games wil kopen http://www.humblebundle.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 22:00
Voor de mensen met het missing serialno. probleem, daar is nu een onofficiële fix voor.
Je prime moet echter wel geroot zijn.

http://androidroot.mobi/2...t-the-unknown-serial-fix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Grannd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:47:
Ze draaien stuk voor stuk perfect, echt een aanrader als je voor een klein prijsje wat games wil kopen http://www.humblebundle.com/
hmm..net gekocht...4 euro is niet gek voor deze spellen , tnx!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt ze hier bespreken: Het grote Humble Bundle topic

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbin_beijeman
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:52
Misschien dat al eerder is langs gekomen, maar als ik de ATP afsluit in het dock en daarin houdt staat hij de volgende keer aan en als het uren duurt voordat ik hem pak zijn de batterijen helemaal leeg. (omdat hij dan heeft aangestaan waarschijnlijk)
Zonder dock heb ik nergens last van maar als ik hem uitschakel en dan in het dock zet staat hij ook weer aan?

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
robbin_beijeman schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 08:25:
Zonder dock heb ik nergens last van maar als ik hem uitschakel en dan in het dock zet staat hij ook weer aan?
Hij gaat bij mij altijd aan op het moment dat je hem rechtstreeks aan de stroom hangt. (uitgeschakelt, zonder dock) Aangezien het dock de tablet gaat opladen, lijkt dit een vergelijkbare situatie, dus zal de ATP inderdaad inschakelen.

Dat er ergens een bug zit waardoor hij niet in Deep sleep / standby gaat in het dock is inderdaad al eerder voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krulliekrul
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb al bij het begin het idee dat de browser niet soepel werkt. Als ik bijvoorbeeld naar de dft.nl ga dan krijg ik steeds de melding dat de browser niet reageert. Dan kan ik wachten of sluiten. Ik druk vervolgens op wachten en dan loopt die een beetje en vervolgens loopt die vast. Iemand ervaring daarme?
Want op mijn sgs2 loopt de browser wel soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbin_beijeman
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:52
Merijn. schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:42:
[...]

Hij gaat bij mij altijd aan op het moment dat je hem rechtstreeks aan de stroom hangt. (uitgeschakelt, zonder dock) Aangezien het dock de tablet gaat opladen, lijkt dit een vergelijkbare situatie, dus zal de ATP inderdaad inschakelen.

Dat er ergens een bug zit waardoor hij niet in Deep sleep / standby gaat in het dock is inderdaad al eerder voorbij gekomen.
Ah duidelijk. Hopelijk wordt dit opgelost door asus.
Bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
robbin_beijeman schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 08:25:
Misschien dat al eerder is langs gekomen, maar als ik de ATP afsluit in het dock en daarin houdt staat hij de volgende keer aan en als het uren duurt voordat ik hem pak zijn de batterijen helemaal leeg. (omdat hij dan heeft aangestaan waarschijnlijk)

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Je moet de ATP in de dock zetten en dan uitschakelen, hij schakelt namelijk aan als je er een lader op aansluit en aangezien de dock de ATP oplaadt schakelt de ATP idd aan als je hem in de dock zet.

Als ik hem uitschakel wanneer hij al in de dock zit dan staat hij de volgende ochtend nog netjes uit.

Soms lijkt het alsof hij alsnog batterij verbruikt, maar ik moet dat eens testen als ze allebei op 100% staan. Omdat de dock de ATP oplaadt maar de batterij van de dock een lagere capaciteit heeft levert dit wat verwarring op met percentages...
robbin_beijeman schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:13:
[...]

Ah duidelijk. Hopelijk wordt dit opgelost door asus.
Bedankt voor de info
Ehm, ga er maar niet vanuit... Dit is gewoon het standaard gedrag van de ATP.

[ Voor 11% gewijzigd door m0ridin op 01-02-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Is er iemand met een Prime die www.ah.nl/allerhande (het maandelijke magazine van de Albert Heijn)kan controleren, bij mij werkt de digitale versie nl. niet. Ik had al verschillende browsers gebruikt (stock, Opera, Chrome, Dolphin) maar ik krijg hem niet in het scherm.

De AH site geeft aan dat mijn apparaat niet geschikt zou zijn, je krijgt dan weliswaar de keuze om toch de site te bezoeken maar desondanks laadt hij de pagina niet correct.

Wel raar, de pagina werkt gewoon met flash en ik zie even geen reden waarom dit niet zou kunnen werken (user agent staat op oa desktop, ingesteld op automatisch laden van flash en andere toepassingen.)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
@ deadsy33, laad bij mij snel en helemaal compleet hoor.
(Standaard browser)

[ Voor 15% gewijzigd door Sa.Tan op 01-02-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
bij mij niet, ik kan kiezen om toch naar de site te gaan, maar daar kom ik nooit, ik blijf op het scherm om te kiezen om toch....

Nu we het toch hebben over tijdschrijften, ik heb net een abo genomen via die zinio app en elke dag wordt de pers gratis "geleverd", het heeft wel iets zo je tijdschriften en kranten te lezen...

[ Voor 43% gewijzigd door Fly-guy op 01-02-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-09 05:55
timofp schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:37:
Zojuist toch maar even een mailtje naar Coolblue gestuurd, want de light bleeding begint toch wel storend te worden. Vooral bij het kijken van videos, ik heb felle light bleeding in de linker onderhoek, bij het kijken van videos is hier altijd de zwarte android status balk waardoor de light bleeding toch wel fel opvalt :(.

Weet iemand hoe ze daarbij omgaan bij Coolblue, of in het algemeen? Ik wil natuurlijk ook niet hem terug sturen en een refurb krijgen welke mogelijk minder waardig is.

Edit: na enkele minuten krijg ik al een automatische mail van coolbue dat er een retour is aangevraagd, terwijl ik dit zelfs niet gevraagd heb? :s
Dit doen zij standaar dacht ik, je tablet moet terug, en na ontvangst gaan ze kijken wat ze er aan kunnen doen. Dat is de standaard procedure dacht ik. Even een kwestie van bellen en uitleggen wat je wilt/wilt weten, dan is er met Coolblue veel te regelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Krulliekrul schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:01:
Ik heb al bij het begin het idee dat de browser niet soepel werkt. Als ik bijvoorbeeld naar de dft.nl ga dan krijg ik steeds de melding dat de browser niet reageert. Dan kan ik wachten of sluiten. Ik druk vervolgens op wachten en dan loopt die een beetje en vervolgens loopt die vast. Iemand ervaring daarme?
Want op mijn sgs2 loopt de browser wel soepel.
Het schijnt dat als je in de settings java script uitschakelt, die problemen minder/weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
Ik ben nu enige dagen de trotse bezitter van een Prime, werkt goed, geen Wifi problemen, GPS niet getest maar die heb ik niet nodig op mijn Prime. Heel klein beetje bleeding, wat "timofp" eerder beschreef, zo is het bij mij ook een beetje, maar dan alleen als ik in het donker zit en de helderheid heel hoog zet. In mijn ogen niet echt storend. 't geluid dat uit de ene speaker komt vind ik indrukwekkend voor de omvang en goed genoeg om films te kijken.
Alles bij elkaar ben ik er erg blij mee!

Wat ik mij nog wel afvroeg:
  • Welke office-app lijkt het meest op Word qua sneltoetsen? Ctrl + B, Ctrl + I etc.. Dat vind ik wel handig met betrekking tot college aantekeningen
  • ES Explorer: is dat de app die ik kan gebruiken om vanaf mijn tablet te browsen door de bestanden op mijn pc en deze eventueel te kopiëren?
  • Waar kan ik nog meer mooie livewallpapers scoren die voor mijn Prime zijn en dus niet voor een gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Buiten een beetje storende backlight bleeding (moet nog beslissen of ik hem retour ga doen, heb geen zin om weken te wachten op een nieuwe) geen problemen hier.

Echter wat me wel opvalt vergeleken mijn Galaxy SII is dat ik het LCD scherm toch wel inferieur vind aan Amoled van de SGSII, vooral dan de donkere tinten, amoled is zo veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
MrRobin schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:38:
[...]

Dit doen zij standaar dacht ik, je tablet moet terug, en na ontvangst gaan ze kijken wat ze er aan kunnen doen. Dat is de standaard procedure dacht ik. Even een kwestie van bellen en uitleggen wat je wilt/wilt weten, dan is er met Coolblue veel te regelen ;).
Ja ik heb zojuist een mail gestuurd dat ik eerst graag zou willen weten wat ze van plan zijn, want de Tablet is nergens leverbaar, dus als ik hem nu op stuur voor een klein probleempje dan hou ik hem liever tot hij terug leverbaar is en stuur hem dan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 16:43
Aionios schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:15:
Ik heb deze ochtend mijn prime laten updaten naar ICS, maar als ik nu tethering aan zet op mijn telefoon is deze niet zichtbaar voor de prime, maar wel voor de laptop. Gister kon hij mijn telefoon nog wel vinden.

Hebben meer mensen hier last van?
Ook ik zie mijn telefoon niet verschijnen op de Prime en wel op andere devices. Zou ICS geen WEP-versleuteling aankunnen oid? (ja, ik zie ook dat het wel in de lijst staat als je handmatig een verbinding instelt, maar toch...)
Ik tether via WiFi met een oude trouwe HTC HD2 op windows mobile 6.5, die alleen met WEP-versleuteling kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
m0ridin schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:14:
[...]

Je moet de ATP in de dock zetten en dan uitschakelen, hij schakelt namelijk aan als je er een lader op aansluit en aangezien de dock de ATP oplaadt schakelt de ATP idd aan als je hem in de dock zet.

Als ik hem uitschakel wanneer hij al in de dock zit dan staat hij de volgende ochtend nog netjes uit.

Soms lijkt het alsof hij alsnog batterij verbruikt, maar ik moet dat eens testen als ze allebei op 100% staan. Omdat de dock de ATP oplaadt maar de batterij van de dock een lagere capaciteit heeft levert dit wat verwarring op met percentages...
[...]
Ehm, ga er maar niet vanuit... Dit is gewoon het standaard gedrag van de ATP.
Je moet het volgende eens testen in de nacht (in ieder geval bij een flink aantal uur standby):
A ) dock 100% + tablet 80-100% -> accu drain is minimaal, waarschijnlijk gelijk aan los koppelen
B ) dock 100% + tabel <70% (dus op punt dat dock bij gaat laden) -> na paar uur is dock 0% en tablet max 80-90%

En ja: ik heb "Wifi uit in sleepmode" + "die ene toetsenbord wake setting" gebruikt. Dan nog verbuikt de set gedocked veel te veel op moment dat table <70% is.

Maar als ik bij B ) de eerder genoemde "Auto Airplane Mode App" gebruik, lijkt het verbruik identiek aan A)
Ik moet zelf nog wel het een en ander testen, maar dit lijkt redelijk te kloppen.

Deze 2 settings moet ik nog testen:
C) dock op x% + tablet op x% procent + loskoppelen + "Auto Airplane Mode App"
D) dock op x% + tablet op x% procent + loskoppelen ZONDER "Auto Airplane Mode App"

Wellicht kunnen mensen dit bevestigen?
Uiteraard wil ik de boel altijd liefst gedocked laten. Anders moet ik steeds 2 lossen dingen meenemen.

Ik hoop dat Asus nog wel aan dit probleem kan/gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Jas99 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:55:
• ES Explorer: is dat de app die ik kan gebruiken om vanaf mijn tablet te browsen door de bestanden op mijn pc en deze eventueel te kopiëren?
Ja, in ES moet je (linksboven) van local naar LAN gaan en dan kan je zoeken naar servers. Als het goed is zal je pc (het IP adres) daarin verschijnen en kan je bij je bestanden. Iig zo werkt het bij mijn NAS.
• Waar kan ik nog meer mooie livewallpapers scoren die voor mijn Prime zijn en dus niet voor een gsm?
[/list]
http://widewallpapers.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
Als je de specificaties op de site van Asus bekijkt, is het niet heel vreemd dat het dock sneller leegloopt / het bijladen van de tablet niet lineair gebeurt.

Tablet: 25 Wh / 12 uur gebruik
Dock: 22 Wh / 6 uur gebruik (dock + tablet = 18 uur, 18 - 12 = 6)

Zou betekenen dat de accu van het dock ongeveer een keer zo snel leegraakt dan die in de tablet zelf. (gelet op gebruiksduur) Anders gezegd: een volledig opgeladen dock, zou gekeken naar de gebruiksduur, een leeg tablet tot max 50% kunnen opladen.
Ik heb alleen niet goed genoeg opgelet bij natuurkunde dat ik de 'slechts' 3 Wh verschil tussen het dock en de tablet kan verklaren bij deze gebruiksduur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-09 17:09
het Wh geeft het verbruikte aantal watts per uur aan, en zegt niets over de opslagcapaciteit van de accu.

De capaciteit wordt volgens mij weergegeven in Ah

theoretisch zou de capaciteit van de accu van de tablet 5.76Ah zijn (als het voltage 12V is)
theoretisch zou de capaciteit van de accu van de docking 3.27Ah zijn (als het voltage 12V is)

Nu weet ik niet zeker of bovenstaande helemaal juist is, ik ben geen natuurkundige :)

[ Voor 13% gewijzigd door Grolsch op 01-02-2012 17:46 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 13:29
Grannd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:47:
Als ik de downloads probeer te downloaden krijg ik het scherm "You are not on an android device" (vanaf mijn prime dus)

Nu even testen of ze werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 20:45
ben ik nu blind of kan je met de camera app geen insteltijd kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Even totaal offtopic, maar er is een humble indy bundle voor Android te koop. Je kan zelf bepalen wat je betaald maar als je meer dan het gemiddelde geeft krijg je een vierde game erbij.

Ik post het ff hier omdat het super werkt op mijn sensation alleen voelt het scherm te klein.

Check het uit: http://www.humblebundle.com/

Ontopic:
Ik heb met Prime gespeeld afgelopen weekend en voelt wel als een degelijk ding. Vooral uit/in het keyboard halen voelt goed, niet stroef/geforceerd en niet te losjes.

Alleen vond ik de rand wat scherp en kwetsbaar (waar het scherm overgaat in achterkant dacht ik). Hebben meer mensen dit of is het gewoon het demo model wat (mis)bruikt is. XD

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Dreanor schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:59:

Ontopic:
Ik heb met Prime gespeeld afgelopen weekend en voelt wel als een degelijk ding. Vooral uit/in het keyboard halen voelt goed, niet stroef/geforceerd en niet te losjes.

Alleen vond ik de rand wat scherp en kwetsbaar (waar het scherm overgaat in achterkant dacht ik). Hebben meer mensen dit of is het gewoon het demo model wat (mis)bruikt is. XD
Naar mijn mening geen last van :o De hoeken zijn 'lichtelijk' ovaal afgerond. (heb wel meer mensen jouw argument horen zeggen)

Betreffende de Humble Bundle, ik ben ze nu ook aan het spelen :) werkt echt super, wat is eigenlijk de 4e game die je krijgt? Ik zit onder het gemiddelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Junia schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:04:
[...]

Naar mijn mening geen last van :o De hoeken zijn 'lichtelijk' ovaal afgerond. (heb wel meer mensen jouw argument horen zeggen)

Betreffende de Humble Bundle, ik ben ze nu ook aan het spelen :) werkt echt super, wat is eigenlijk de 4e game die je krijgt? Ik zit onder het gemiddelde :P
World of Goo (welke iedereen waarschijnlijk al illegaal gespeeld heeft :P).

Ik moet binnenkort maar eens in een andere winkel met de Prime spelen want wat was het mega druk met bij de mediamarkt met de geen BTW actie. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
ik heb net ook de Humble Bundle gekocht met world of goo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
roel0 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:31:
ben ik nu blind of kan je met de camera app geen insteltijd kiezen?
Bedoel je een x aantal seconden alvorens de foto genomen wordt, het aantal seconden dat de sensor moet opnemen of het aantal seconden in een time lapse filmpje?

De eerste twee kunnen niet stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Volgens XDA zou de update binnenkort moeten komen:
2/1/12 Update - We received new code from NVIDIA today and are in the process of testing it. If this code is acceptable and provides a solution to the lock/reboot problem after the ICS update, we will release it in beta form for additional testing with users suffering from this problem before implementing it in the next OTA update. I should have an answer in two days if we can release the current patch code.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:44
Hebben meer mensen het idee dat het scherm soort van inbrand bij langdurig hetzelfde weergeven?
Ik gebruik connectbot voor ssh en na een aantal uren dat open te hebben staan kan ik het woordje 'connectbot' over mijn andere programma's heenlezen als ik wissel.
Gaat na verloop van tijd wel weer weg, maar hoort dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Gtoniser,

Dit klopt. Ik heb hier al meerdere mensen over gehoord op XDA.
Het probleem is echter niet inbranden... iemand op XDA had er een woord voor. Als het ingebrand zou zijn zou je scherm het snel begeven, het heeft iets te maken met het 'tijdelijk' lui worden van bepaalde pixels.

Als het goed is verdwijnt de tekst ook weer na een aantal minuten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Gtoniser schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:11:
Hebben meer mensen het idee dat het scherm soort van inbrand bij langdurig hetzelfde weergeven?
Ik gebruik connectbot voor ssh en na een aantal uren dat open te hebben staan kan ik het woordje 'connectbot' over mijn andere programma's heenlezen als ik wissel.
Gaat na verloop van tijd wel weer weg, maar hoort dit?
Moet je is wordfeud spelen op je tablet. Dan wordt je helemaal gek wanneer je weer in het overzichtmenu komt van al je tegenstanders.
Dat scherm is grijs, en dan zie je het helemaal goed. Je kan het hele bord nog nalezen :)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
Gebruik zelf de "Dual Battery Widget". Gewoon een klein en simpele widget die mooi bij de standaard widgets van Asus past. (Mail, datum, weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ook last van dat de email soms niet werkt? Met Gmail.
Ik heb nu al 2 keer mee gemaakt dat die zegt dat hij niet kan inloggen
Als ik dan probeer het email account opnieuw toe te voegen.dan is het password niet goed of ik krijg de melding "to many connections"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 20:45
Fly-guy schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:51:
[...]

Bedoel je een x aantal seconden alvorens de foto genomen wordt, het aantal seconden dat de sensor moet opnemen of het aantal seconden in een time lapse filmpje?

De eerste twee kunnen niet stock.
Beetje dom dat het eerste niet kan , is toch simpel te programmeren als extra functie , heb op de market nog geen app gevonden die het wel deed , mss moet ik er maar eens 1 maken haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 13:20
raar fenomeen doet zich zojuist voor en houdt aan. De trilfunctie maakt een hard geluid bij het trillen. Kan me niet herinneren dat dit hiervoor ook al zo was. Wie helpt me even en haalt me uit de droom dat dit zo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Laatst online: 24-09 22:23
De werktijd van de accu van de tablet vind ik erg tegenvallen. Na even een spelletje te hebben gespeeld staat deze al op 90% (helderheid op 1/3e). En ik heb het nooit daadwerkelijk gemeten maar ik haal volgens mij niet meer dan 5 uur werktijd met de tablet.
Wat ik ook gek vond bij het openen v/d doos was dat de tablet geheel ontladen was. Ik had nog 2% batterij. Hadden andere mensen dit ook? Ik dacht dat ze altijd werden opgeslagen met +- 40%.

Vraag me af wat de marges zijn van de batterijen, wanneer is een batterij niet meer goed, of nooit goed geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

roel0 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:25:
[...]

Beetje dom dat het eerste niet kan , is toch simpel te programmeren als extra functie , heb op de market nog geen app gevonden die het wel deed , mss moet ik er maar eens 1 maken haha :P
"Camera Self-Timer" en "Camera Magic" zouden dit moeten kunnen (althans, volgens de beschrijving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Wesnam schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:39:
raar fenomeen doet zich zojuist voor en houdt aan. De trilfunctie maakt een hard geluid bij het trillen. Kan me niet herinneren dat dit hiervoor ook al zo was. Wie helpt me even en haalt me uit de droom dat dit zo hoort.
Bizar... ik had gisteren exact hetzelfde, echter andersom... wanneer ik bij instellingen->Geluid->Trillen bij aanraking aan zet, krijg ik wanneer ik op 1 van de 3 knoppen klik (van het menu) krijg ik een ZEEER zacht dof geluidje en een ZEER minimalistische trilling te voelen (vrijwel niet voelbaar) echter wanneer ik op de volume down knop druk, totdat deze op 0 komt te staan (zorgt ook voor een trilling) lijkt deze normaal te zijn...

ik ben nu ook zeer in de war wat nou normaal is. Heb zelfs mijn ATP een reset gegeven om te kijken of het zou veranderen :P

Luapper schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:57:

Wat ik ook gek vond bij het openen v/d doos was dat de tablet geheel ontladen was. Ik had nog 2% batterij. Hadden andere mensen dit ook? Ik dacht dat ze altijd werden opgeslagen met +- 40%.

Vraag me af wat de marges zijn van de batterijen, wanneer is een batterij niet meer goed, of nooit goed geweest...
Dat de tab maar 2% was vind ik vreemd. In mijn geval zat de tablet ongeveer voor 30% vol en ook rond dat getal.
Die 5 uur waar je het over hebt had ik ook toen ik net mijn ATP had,echter lijkt dit erg te zijn verbeterd na een paa
dagen (puur vermoeden)

Wat goed helpt (heeft een tweaker aangeraden waarvan ik de naam even niet weet) is de app Auto airplane mode (by don). Het lijkt er namelijk op dat de wifi van de tablet niet wordt gedisconnect wanneer hij op sleep mode staat. Scheelt best veel:)

[ Voor 34% gewijzigd door Junia op 01-02-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
Als ik de tablet niet gebruik gaan er nauwelijks procenten af. In een nacht van 8 uurtjes 2 á 3% schat ik. Dus de wifi is het probleem niet. Ik vind het ook wel lekker dat de wifi niet meteen uit wordt gezet aangezien ik hem vaak af en aan gebruik met werk en dan is hij meteen gebruiksklaar.
Misschien een app zoeken die bijhoudt hoelang ik de tablet daadwerkelijk gebruik voordat ik hem moet opladen... Of zelf met een stopwatch gaan zitten ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
Junia schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 23:33:
Wat goed helpt (heeft een tweaker aangeraden waarvan ik de naam even niet weet) is de app Auto airplane mode (by don). Het lijkt er namelijk op dat de wifi van de tablet niet wordt gedisconnect wanneer hij op sleep mode staat. Scheelt best veel:)
Dit kun je toch ook gewoon in het "Settings menu" aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Jas99 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:19:
[...]
Kan, maar dat heeft bij mij geen effect: blijft drainen in dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, sinds afgelopen maandag de Prime binnen en ik ben erg tevreden.

Nou heb ik een vraagje wat betreft 'Youtube' klopt het dat niet alle video's te zien zijn?
Sterker nog, ik mis heel veel video's als ik deze zoek. Dit is in de browser hetzelfde geval.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 18:59

Grannd

da Granndest

Dat zijn videos die niet geschikt zijn voor mobiele apparaten, waarom een groot deel van de videos niet geschikt is geen idee, ik weet wel dat als je de desktopversie van youtube opvraagt je wel alle videos krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grannd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:51:
Dat zijn videos die niet geschikt zijn voor mobiele apparaten, waarom een groot deel van de videos niet geschikt is geen idee, ik weet wel dat als je de desktopversie van youtube opvraagt je wel alle videos krijgt.
Klopt idd, er staat ook af en toe bij dat de video's niet geschikt zijn. Als ik naar de desktop versie ga van youtube en ik zoek een filmpje linkt die hem automatisch door naar m.youtube.com erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 13:56
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:07:
[...]

Klopt idd, er staat ook af en toe bij dat de video's niet geschikt zijn. Als ik naar de desktop versie ga van youtube en ik zoek een filmpje linkt die hem automatisch door naar m.youtube.com erg vervelend.
Dat ze niet zichtbaar zijn op mobiele apparaten heeft volgens mij met auteursrechten te maken. Ik zelf heb ook enkele video's erop gezet waar muziek in afgespeeld wordt. Daarop kreeg ik een waarschuwing. Deze video's zijn nu wel gewoon op de pc te bekijken maar dus niet op m'n mobiel en/of tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb gisteren geprobeerd mijn Transformer Prime te laten herkennen door Calibre op mijn PC (aangesloten met USB-kabel). PC herkent TP onmiddellijk als je de USB-kabel aansluit, maar Calibre ziet niets. Heeft iemand dit wel voor elkaar gekregen. Uiteraard weet ik dat je de boeken ook met de verkenner van C naar een map op de transformer prime kunt slepen, maar dat blijft toch minder handig. Met googelen niets bruikbaars gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Weer iemand die zn prime heeft opengemaakt, met interessante bevindingen en gevolgen mbt gps en wifi...

Lees hier meer: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1474391

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 13:20
Wesnam schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:39:
Net teruggeweest bij de BCC, heb het dingetje weer in mijn handen en word gebeld als er een nieuwe is, dan kan ik 'm omruilen. High service! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er ook juist doorheen .... plezant leeswerk .... het kon niet uitblijven dat owners zelf naar oplossingen beginnen zoeken

stel je voor ...

de gemaakte blunders beginnen zich op te stapelen ... benieuwd hoe asus hierop gaat reageren

best even wachten met rma tot ze daar hun soldeerapparaat gevonden hebben :)
m0ridin schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:47:
Weer iemand die zn prime heeft opengemaakt, met interessante bevindingen en gevolgen mbt gps en wifi...

Lees hier meer: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1474391

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Jas99 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:19:
[...]

Zover ik weet doet die optie niets. Probeer maar een update ofzo te downloaden en dan je scherm te locken, update gaat gewoon verder terwijl de instelling op 'nooit' staat.

Lijkt op een ICS bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
ik las net op XDA dat asus een oude kernel gebruikt heeft voor de prime met ics,
er word kernel 2.6 gebruikt en normaal zou ics minimaal kernel 3.0 moeten gebruiken.
hierdoor werken sommige functies van ics niet naar behoren schijnt(zoals face-unlock enz).
edit: link naar het topic http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1476332

[ Voor 15% gewijzigd door ikdedinges op 02-02-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:44
Politoer schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:39:
Ik heb gisteren geprobeerd mijn Transformer Prime te laten herkennen door Calibre op mijn PC (aangesloten met USB-kabel). PC herkent TP onmiddellijk als je de USB-kabel aansluit, maar Calibre ziet niets. Heeft iemand dit wel voor elkaar gekregen. Uiteraard weet ik dat je de boeken ook met de verkenner van C naar een map op de transformer prime kunt slepen, maar dat blijft toch minder handig. Met googelen niets bruikbaars gevonden.
Hier al naar gekeken?

En anders staan daar nog wel andere opties om het werkend te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
ikdedinges schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:02:
ik las net op XDA dat asus een oude kernel gebruikt heeft voor de prime met ics,
er word kernel 2.6 gebruikt en normaal zou ics minimaal kernel 3.0 moeten gebruiken.
hierdoor werken sommige functies van ics niet naar behoren schijnt(zoals face-unlock enz).
edit: link naar het topic http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1476332
De tablet wacht een moment met het daadwerkelijk uitschakelen van wifi. Wat mij betreft prima, want ik pak em vaak binnen de minuut weer op. Kijk maar eens na 10m, dan is je wifiverbindig wegwanneer je hem aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
Luapper schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:48:
[...]
De tablet wacht een moment met het daadwerkelijk uitschakelen van wifi. Wat mij betreft prima, want ik pak em vaak binnen de minuut weer op. Kijk maar eens na 10m, dan is je wifiverbindig wegwanneer je hem aanzet.
Klopt, hier kan ik, als ik 'm even met rust gelaten heb, niet gelijk binnen 1 seconde na het opstarten het internet op, de Wifi verbinding moet weer even opnieuw gelegd worden. Gewoon de instellingen onder Wifi aangepast. Werkt prima. Hoef ook niet zo nodig elke keer dat ik een mail krijg een ping te horen, soms is het wel lekker om even rustig te kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12-2024
stimpyrulez schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:46:
[...]

Hier al naar gekeken?

En anders staan daar nog wel andere opties om het werkend te krijgen ;)
Ja, heb ik als eerste doorgenomen. Misschien vanavond maar eens tijd vrijmaken om relevante gegevens te genereren zodat de ontwikkelaar van Calibre support voor het apparaat kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:11:
Heeft er iemand ook last van dat de email soms niet werkt? Met Gmail.
Ik heb nu al 2 keer mee gemaakt dat die zegt dat hij niet kan inloggen
Als ik dan probeer het email account opnieuw toe te voegen.dan is het password niet goed of ik krijg de melding "to many connections"
Ik heb dat ook als mijn laptop gelijk met mijn tablet de mail wil synchroniseren (of omgekeerd). Het eerste appararaat "lockt" de mail verbinding tijdelijk, het tweede apparaat kan er dan tijdelijk niet bij. Niet alleen bij Gmail, maar ook mijn gewone POP3 emailaccounts. Is volgens mij een normaal verschijnsel.
Pagina: 1 ... 33 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]