: Ik heb mijn prime gekocht voor op vakantie, ik zal nog een uitgebreide review plaatsen, maar dat doe ik later wel. Nu eerst genieten van zon en zee. Maar hier even mijn eerste bezwaren van de Prime (of Android) voor deze taak:(
- SD kaart lezer (dock) is zeer buggy, kopieren/verplaatsen van foto's gaat met veel fouten en ergernis
- externe (usb) SD card reader werkt beter, maar hapert af en toe tijdens kopieren, maar gaat wel door. (ps verschillende SD kaartjes gebruikt)
- goede filemanager ontbreekt zodat je makkelijk selecties kan maken van een reeks bestanden. "Met de muis/pad werken" is niet zoals je gewent bent op een pc (win/Linux)
- RAW (CR2) bestanden en-mass bewerken lastig. nog geen tool gevonden die zonder crashen werkt.
- Gallery: delen met/naar picasaweb kan alleen in volledig formaat

middels tools is het te doen maar omslachtig
- Opladen: het aparaat staat geheel onder stroom

(dat wordt denk ik garantie, maar dat zien we thuis wel over een paar maand)
Voor overige doeleinden is hij uitermate geschikt. Met het dock kan je lekker typen en geeft je extra power (nadeel dus de sd kaart lezer).
Het IPS is in de volle zomerzon nog prima te lezen.(update: niet helemaal waar: de zonnecreme blokkeert het een en ander ;-) )
Google talk werkt prima voor contact met het thuisfront.
Internetten, typen (word), bloggen, werkt prima dus.
Standaard browser werkt wel, maar opera werkt net wat beter
Wat wil ik nog:
-goede filemanager
-picasa voor Android (kom op Google!)
-betere ondersteuning voor muis/pad
[
Voor 35% gewijzigd door
tinus73 op 07-02-2012 01:17
]