Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:56
Ik heb nu het probleem dat als ik op de aan en uit knop druk om mijn prime in sleep mode te zetten er niets gebeurd. Als ik hem lang ingedrukt houd dan gaat de prime niet uit maar reboot hij. Dan kan ik hem weer in sleepmode zetten maar er niet meer uitkrijgen, ja dan een paar x drukken dan krijg ik de vraag of ik de prime uitschakelen wat dan wel lukt.

wat denken jullie een software issue of hardware ?

het lijkt erop dat m'n prime moeite heeft met de standaard app my library.

hebben meer hier hetzelfde

[ Voor 11% gewijzigd door baco101 op 02-02-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer ik unroot, verlies ik dan ook de veranderingen die fasterfix aanbracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:22
Ik denk het niet aangezien fasterfix een aanpassing doet in een bestandje en dit veranderd niet als je root toegang weer aangepast wordt. Root zorgt er voor dat je bij dat bestandje kan, maar past zelf die bestanden niet aan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Ik heb gisteren eens de GPS getest en ik moet zeggen dat ik totaal geen problemen heb. In de stad en op de grote weg getest (130 km/u) en zowel met Sygic als met CoPilot werkt het als een speer. CoPilot lijkt iets trager te reageren. Daarnaast heb ik nog steeds Nokia Rijden op mijn Lumia 800 die wat compacter en sneller is dan beide op de Prime.

https://skydrive.live.com...d=9A7FBFE743EDEC85%215188

https://skydrive.live.com...d=9A7FBFE743EDEC85%215189

https://skydrive.live.com...d=9A7FBFE743EDEC85%215190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geisha08
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-10-2022
Heb nu ook sinds gister mn Prime. Ben zeer tevreden over het apparaat op één punt na. Het volume lijkt wel heel erg laag. Heb alles in settings op max staan maar nog is het geluid, als ik het bijv vergelijk met een youtube filmpje op mn iphone 4, veel zachter dan op de iphone 4.

Hoe is dit bij jullie? Iemand die misschien kan testen tegen een iphone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 21:20
geisha08 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:41:
Heb nu ook sinds gister mn Prime. Ben zeer tevreden over het apparaat op één punt na. Het volume lijkt wel heel erg laag. Heb alles in settings op max staan maar nog is het geluid, als ik het bijv vergelijk met een youtube filmpje op mn iphone 4, veel zachter dan op de iphone 4.

Er is al eerder iemand hier geweest die dat zei. De oplossing was het downloaden van een equalizer app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertcompute
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-05-2023
Gisteren mijn TP gold 64 Gb ontvangen. Direct aanzetten was geen probleem, batterij had uit de doos ongeveer 20 % lading. Instellingen doorlopen en direct daarna werd automatisch ICS 4.0.3. en een camera update geladen. WiFi werkt probleemloos maar GPS is binnen morsdood, nog niet buiten geprobeerd (een beetje te koud). Ook al wat Apps binnengehaald, ging prima. TV kijken gaat fantastisch op de TP. Verbinding met mijn desktop server gemaakt om apk's te copieeren, direct probleemloos geinstalleerd. Ook de App Gmote uitgetest, kan hiermee direct mijn muziekbestanden op mijn server afspelen, werkt perfect.

Over de GPS ben ik niet zo optimistisch, moet het buiten nog verder uitproberen. Het is echter geen reden om de TP in te ruilen, gebruik het eigenlijk niet. Had ergens op dit forum gelezen dat na het terugzetten van de fabrieksinstellingen GPS plotseling wel werkte. Heeft iemand daar verder ervaringen mee?

Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden met de TP ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:50
robertcompute schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 19:08:
Over de GPS ben ik niet zo optimistisch, moet het buiten nog verder uitproberen. Het is echter geen reden om de TP in te ruilen, gebruik het eigenlijk niet. Had ergens op dit forum gelezen dat na het terugzetten van de fabrieksinstellingen GPS plotseling wel werkte. Heeft iemand daar verder ervaringen mee?

Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden met de TP ben.
Verhalen over terugzetten naar fabrieksinstellingen zijn er geweest. Zou er echter geen vertrouwen in hebben.
De GPS/Wifi problemen worden (waarschijnlijk) veroorzaakt door pogo pins die niet goed contact maken.
Wat "schijnbaar" heeft geholpen voor een groep mensen is in de bovenrand (net rechts van je camera) te drukken met je vinger, niet zodat je het glas breekt, maar een klein beetje light bleeding veroorzaakt. Hierdoor zou het kunnen dat de GPS weer goed contact maakt :)

Btw, TV kijken op de prime? hoe?:P met KPN ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJVR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:30

MJVR

This rent is for space!

BrBuggyB schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:47:
[...]

Ook ik zie mijn telefoon niet verschijnen op de Prime en wel op andere devices. Zou ICS geen WEP-versleuteling aankunnen oid? (ja, ik zie ook dat het wel in de lijst staat als je handmatig een verbinding instelt, maar toch...)
Ik tether via WiFi met een oude trouwe HTC HD2 op windows mobile 6.5, die alleen met WEP-versleuteling kan werken.
Zie:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1438297

De prime met ICS kan alleen native tether wifi netwerken 'zien'. En niet ad hoc netwerken die worden gecreëerd door apps zoals Barnacle.

Ik kan wel tetheren met de telefoon van m'n vriendin SGSII maar niet met mijn X10 mini pro met root access. Ik ga dit weekend er een custom rom opzetten met native tether zodat ik ook kan tetheren.

Ligt overigens niet aan de prime. Is een ICS probleem. Met HC kon het namelijk wel gewoon.

2 x de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertcompute
  • Laatst online: 09-05-2023
Junia schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 20:26:
[...]

Verhalen over terugzetten naar fabrieksinstellingen zijn er geweest. Zou er echter geen vertrouwen in hebben.
De GPS/Wifi problemen worden (waarschijnlijk) veroorzaakt door pogo pins die niet goed contact maken.
Wat "schijnbaar" heeft geholpen voor een groep mensen is in de bovenrand (net rechts van je camera) te drukken met je vinger, niet zodat je het glas breekt, maar een klein beetje light bleeding veroorzaakt. Hierdoor zou het kunnen dat de GPS weer goed contact maakt :)

Btw, TV kijken op de prime? hoe?:P met KPN ?
TV kijken gaat alleen als je bij Ziggo een abonnement heb.
Ga naar http://tv.wezelkrozum.nl/android/ in je webbrowser, en selecteer een TV kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Laatst online: 14-09-2024
Jas99 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:44:
[...]

Er is al eerder iemand hier geweest die dat zei. De oplossing was het downloaden van een equalizer app.
Probeer eens Volume+. Sinds die app zet ik mijn Prime zo goed als nooit meer op max. want dat geluid is al snel te hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertcompute schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 21:17:
[...]

Ga naar http://tv.wezelkrozum.nl/android/ in je webbrowser, en selecteer een TV kanaal.
Lees je even in voordat je wat zegt, het kan in ieder geval ook als je KPN hebt:
Android Market: KPN iTV Online - Apps op Android Market
En zelf op je telefoon:
Android Market: KPN iTV Online for phones - Apps op Android Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Junia schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 20:26:
[...]

Wat "schijnbaar" heeft geholpen voor een groep mensen is in de bovenrand (net rechts van je camera) te drukken met je vinger, niet zodat je het glas breekt, maar een klein beetje light bleeding veroorzaakt. Hierdoor zou het kunnen dat de GPS weer goed contact maakt...
Heb beide methoden geprobeerd en heeft niet geholpen hier. heb mn prime nu bijna 2 weken en ben er totdusver wel tevreden mee. Wifi verbinding is matig maar wel altijd stabiel. Jammer genoeg heeft de mijne last van backlightbleeding aan de gehele rechter zijde en gaat daarom retour. Ook is mn scherm ontzettend geel (warm) persoonlijk vind ik dat bijzonder storend. hoop dat het vervangende exemplaar daar niet of minder last van heeft. Verder heb ik in 2 weken tijd geen enkele reboot/crash gehad.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikdedinges schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:02:
ik las net op XDA dat asus een oude kernel gebruikt heeft voor de prime met ics,
er word kernel 2.6 gebruikt en normaal zou ics minimaal kernel 3.0 moeten gebruiken.
hierdoor werken sommige functies van ics niet naar behoren schijnt(zoals face-unlock enz).
edit: link naar het topic http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1476332
Mm, interessant. Hopelijk komt hier nog een update voor want lijkt mij niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
robertcompute schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 21:17:
[...]

En wat dacht je van TV kijken via Slingbox. Alle kanalen van je TV thuis incl. Filmnet, EredivisieLive etc.
Toppie op mijn Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Zo te lezen vallen de problemen bij de Prime wel mee. Mijn vader had er vorige week eentje besteld, en na twee keer uitstel kreeg hij een melding dat de problemen zo groot zijn dat ze voorlopig niet meer leveren. Iemand suggesties? Wachten tot hij weer beschikbaar is? Even langs de BCC? Of gewoon een andere tablet halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
hoe kopen jullie apps uit de market?
ik heb geen CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 21:20
ikdedinges schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:24:
ik heb geen CC.
Zonder CC lukt het volgens mij niet. Wellicht is een prepaid CC een optie voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 16:11

FFA

ikdedinges schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:24:
ik heb geen CC.
Google is je vriend: http://www.androidworld.n...reditcard-wel-apps-kopen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
ah bedankt, lijkt me een goede optie inderdaad!

Edit: Werkt goed! net al wat apps gekocht in de market _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door ikdedinges op 03-02-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:12
Wat gebruiken jullie eigenlijk voor emulators?
Wil graag n64 en psx spelen maar er zijn er meerdere in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Voor N64 gebruik ik N64oid, werkt goed met de spellen die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
zojuist m'n eerste spontane reboot gehad :(

verder merk ik dat ie vaak moeite heeft met het afspelen van embedded media op sites (of is dat de browser?), zoals deze video

[ Voor 3% gewijzigd door habermas op 03-02-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Gisteren had ik voor het eerst strepen: het was een "kolom" van zo'n 2,5cm breed en helemaal links en over de gehele hoogte.

Het was alleen zichtbaar in home-screen en niet binnen apps.
Na reboot was het weer weg en tot nu toe niet meer gehad.

Leek dus idd software probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Kan de prime eigenlijk ook met UHS-I sd kaartjes overweg?
Als het goed is zou hij wel overweg moeten kunnen met een micro sdxc kaartje. Maar UHS-I weet ik dan niet.
Deze zou dan namelijk wel interessant kunnen zijn: pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDXC 64GB

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
geisha08 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:41:

Ik heb hetzelfde probleem. Met de ap 'Volume+' gaat het in ieder geval veel harder, maar nog steeds te zacht als je het mij vraagt. Vergeleken met iPhone4 en diverse andere apparaten.

Wel ben ik achter 1 ding gekomen. Ik merk het zachte geluid vooral/alleen bij het afspelen van mkv's. Als ik bijvoorbeeld een mp3 via de standaard music ap afspeel is het geluid na installatie volume+ wel enorm hard. Ik baal ervan dat het bij mkv's zo zacht is, want ik gebruik het apparaat ook regelmatig in het vliegtuig. Als het geluid te zacht is, heb ik er niet heel veel aan. Ben nu maar achter betere soft sleeves voor mijn in-ears (shure) aan, zodat ik wellicht op die manier de omgevingsruis wat kan beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
fazerrider schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:23:
[...]

Probeer eens Volume+. Sinds die app zet ik mijn Prime zo goed als nooit meer op max. want dat geluid is al snel te hard :)
Is dat de betaalde versie uit de Market???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 16:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

Wil eens testen met mijn iPhone4 als externe GPS, krijg deze alleen niet gekoppeld over bluetooth met de transformer prime.

Op allebei de devices bluetooth aan, discover ook aan op de prime, ze zien elkaar, krijg een scherpje met code als check voor de koppeling en accepteer dit op beide devices... en dan niks, mijn iPhone zegt daarna dat de asus transformer prime niet ondersteund wordt.

Heb dit ook al geprobeerd met wifi uitgeschakeld op de prime. Tethering over wifi met de iPhone gaat wel prima.

Op de prime heb ik Bluetooth GPS geïnstalleerd, moet ik eerst op de iPhone dan ook een app hiervoor installeren (bvb hetzelfde Bluetooth GPS)? Voordat ik daarvoor betaal toch ff de vraag hier, want het lijkt me toch dat de bluetooth pairing sowieso moet lukken... of niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Ben nu toch aan het twijfelen om de Prime terug i.v.m. wireless issues...
Wanneer ik meer dan 5m (letterlijk) van mijn router/AP af zit wordt de verbinding zeer traag (volgens speedtest een onstabiele 3 ~ 4 mbit down)

Bestanden overzetten/streamen etc. is hierdoor niet te doen. Normaal web browsen gaat wel....
Hierbij niet echt de zekerheid dat de nieuwe het wel goed gaat doen....

Vervelende situatie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gordian
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:32
hjoels schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 10:24:
[...]

Is dat de betaalde versie uit de Market???
Je kan Volume+ gratis van hun site downloaden (heb ik iig gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
_MB_ schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 00:33:
Als het goed is zou hij wel overweg moeten kunnen met een micro sdxc kaartje. Maar UHS-I weet ik dan niet.
Deze zou dan namelijk wel interessant kunnen zijn: pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDXC 64GB
Tekst uit Wikipedia:
===============
SDHC UHS-I (Class 1)-geheugenkaarten zijn sinds december 2010 verkrijgbaar. Bij gebruik van een UHS-I-apparaat kan dit type kaart tot 95 MB/s lezen en tot 80 MB/s schrijven. Uitvoeringen met lagere snelheden (45 MB/s) zijn ook verkrijgbaar. UHS-I-geheugenkaarten zijn compatibel met Class 4-, 6- en 10-apparaten.

UHS-I staat niet in de specificaties van de Prime. Ik denk dat de kaart wel werkt, maar dat je het snelheidsvoordeel niet echt kan benutten. Ook niet op een laptop o.i.d., tenzij je daarvoor een in- of externe speciale adapter hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door fazerrider op 04-02-2012 15:01 . Reden: Laatste regels toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_MB_ schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 00:33:
Ja. Heb gelezen dat alle 64gb microsd en ook sd (in de dock) allemaal gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdamx
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-01-2020
Ik heb tijdens de BTW vrije actie een prime kunnen bemachtigen bij de BCC. Hij werkt echt goed en is een zeer degelijk apparaat... Maar ik toch een probleem met wifi. In eerste instantie dacht ik ach het signaal is wat zwak maar het werkt wel goed opzich tot ik vandaag bij een andere router een grote afstand had met meer muur enzo ertussen.

Edit:
Hmmm de lage snelheid is dus te verwijten aan mijn cheap-ass internet. Het signaal is wel een stuk zwakker.

Signaal op ATP:
Afbeeldingslocatie: http://xantox.nl/speedtest.png
-76 dBm

Signaal op laptop:
Afbeeldingslocatie: http://xantox.nl/linux_wifi.png
-42 dBm

Kwa snelheid scheelt het ongeveer 1 Mbit/s dus daar kan ik nog wel mee leven.

[ Voor 54% gewijzigd door webdamx op 04-02-2012 20:47 . Reden: vergeleken met laptop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
fazerrider schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:58:
[...]

Tekst uit Wikipedia:
===============
SDHC UHS-I (Class 1)-geheugenkaarten zijn sinds december 2010 verkrijgbaar. Bij gebruik van een UHS-I-apparaat kan dit type kaart tot 95 MB/s lezen en tot 80 MB/s schrijven. Uitvoeringen met lagere snelheden (45 MB/s) zijn ook verkrijgbaar. UHS-I-geheugenkaarten zijn compatibel met Class 4-, 6- en 10-apparaten.

UHS-I staat niet in de specificaties van de Prime. Ik denk dat de kaart wel werkt, maar dat je het snelheidsvoordeel niet echt kan benutten. Ook niet op een laptop o.i.d., tenzij je daarvoor een in- of externe speciale adapter hebt.
ja die wiki had ik ook gelezen. Maar ik denk dat je wel gelijk hebt. Hij zal wel werken dan maar dan waarschijnlijk op de snelheid van class 10. Misschien is een class 10 dan goedkoper.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:42:
[...]

Ja. Heb gelezen dat alle 64gb microsd en ook sd (in de dock) allemaal gewoon werken.
Ok bedankt.

[ Voor 11% gewijzigd door _MB_ op 04-02-2012 20:11 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 12:21
Komt er nu nog een versie aan? , de asus transformer300 ?
(naast de asus 700)

http://www.androidauthori...xt-gen-transformer-50350/

Als dit mogelijk bv dezelfde is als de prime maar dan zonder de wifi issues... dan weet ik mijn keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
skank schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:17:
Komt er nu nog een versie aan? , de asus transformer300 ?
(naast de asus 700)

http://www.androidauthori...xt-gen-transformer-50350/

Als dit mogelijk bv dezelfde is als de prime maar dan zonder de wifi issues... dan weet ik mijn keuze :)
Lijkt het wel op inderdaad, ben benieuwd.. Asus maakt het wel steeds erger; de TF700 ok. Maar als ze ook nog eens een v2 van de Prime uitbrengen ben ik helemaal blij dat ik die van mij heb teruggestuurd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

J0ey schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:37:
[...]

Lijkt het wel op inderdaad, ben benieuwd.. Asus maakt het wel steeds erger; de TF700 ok. Maar als ze ook nog eens een v2 van de Prime uitbrengen ben ik helemaal blij dat ik die van mij heb teruggestuurd. 8)7
Ja, ik kan wel leven met nieuwe modellen, maar zó snel achter elkaar :o . Dan durf ik nog geen Prime te kopen.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laad niet meer op!
Gisteren de TP+dock binnengekregen, zo'n 10 uur opgeladen en op ontdekkingsreis gegaan. Is mijn eerste mobile. 's Nachts in dock laten staan, in slaapstand. 's Ochtends was dock leeg, verder op de batterij van de tablet tot die practisch leeg was zoals geadviseerd in handleiding.
Nu laadt hij niet meer op, niet als hij in het dock zit, niet alleen de tablet en ook niet de tablet via USB op mijn laptop. Ledje naast stekker brandt niet, wel voel ik een statische elctriciteit als de oplader erin zit. Oplader wordt niet warm als die in het stopcontact zit, zoals oplader van laptop. Paar keer naar accustand gekeken, nu is ie echt leeg, als ik opstart zie ik even een grote batterij in beeld en dan gaat hij weer op zwart. Ellende dus.
Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:01:
Laad niet meer op!
Ben ik de enige?
Gewoon terugbrengen en omruilen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicVD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik ben zo blij dat ik eindelijk kan zeggen dat ik de Prime in mijn bezit heb :)
heb er veel te lang op moeten w88 :)

Hij werkt super, ics staat er op super snel, super fijn. heb 1x gehad dat het beeld zwart werd en dat de ene helft van het scherm grijze strepen waren, aan en uit gedaan en geen last meer van gehad.

geen bleeding (volgens mij) heb echt goed gekeken aan de randen als ik de helderheid super hoog had en niks wat opvalt.

wifi werkt ook erg goed. was gister bij me broer, router stond in meterkast bij voordeur, ik naar de 2e etage aan de andere kant van het gebouw en kon daar nog prima internetten.

gps leek eerst niks te doen, gister in de auto had hij op verschillende momenten 13 in zicht waarvan 11 of 12 bruikbaar. was nog niet erg stabiel maar misschien komt dat nog bij een gps update, die heb ik nog niet langs zien komen maar wel eerder gelezen dat die er is.

ben nog aant tijfelen of ik gta 3 er op ga zetten, iemand ervaring??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

GTA 3 draait soepel, de on-screen controls werken prima als je de Prime gewoon als tablet gebruikt.

Als je het toetsenbord aansluit in de hoop daarmee te kunnen spelen, heb je minder geluk. Volgens mij pakt ie alleen de pijltjestoetsen om te bewegen, maar zijn er geen knoppen die een actie triggeren. Tenminste, ik kon ze niet vinden. Maar dat maakt niet uit, zoals gezegd, on-screen controls zijn voldoende!

Edit: je kunt ook een controller aansluiten en de Prime aan je TV hangen voor een console-ervaring :P

[ Voor 11% gewijzigd door Myedvyed op 05-02-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Aanrader: www.androidpolice.com/?s=dropbox&x=18&y=3 De nieuwe beta van dropbox. als je deze installeert krijgt je 500MB free ruimte. Nieuw in deze verie is het uploaden van foto's en videos.

per 500 mb aan geuploade foto's/videos krijg je weer 500mb er bij!!!! (tot een max van 4.5gb bonus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
ik speel gta3 met sixaxis en mn PS3 controllers. werkt erg goed en is een stuk beter dan knoppen op het scherm vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 13:03
Weet iemand een goede app om video mee te bewerken via de prime?
Heb de stock movie studio geprobeerd maar die laad mijn video's niet in (.mts). Zie altijd wel goede creaties komen vanaf Imovie van Apple... is er een tegenhanger voor Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:01:
.. wel voel ik een statische elctriciteit als de oplader erin zit.
Stekker (adapter dus) even omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorus2828
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 19:03
Na een paar dagen prime gebruik kan ik wel zeggen dat het goed bevalt.
Mijn grote angst was het wifi bereik, echter dit is beter dan mijn galaxy s2. Gelukkig ik had op voorhand bijna een repeater oid gekocht, dat blijkt niet nodig te zijn.
gps heb ik nog niet gebruikt, daar heb ik 'm ook niet voor gekocht.

Het ding voelt heel degelijk en is duidelijk van hoge kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Zijn er hier meer mensen die last hebben van een instabiele tablet? Ik heb erg vaak dat browsers crashen of dat ik 3 seconden niets kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:36
Totaal geen problemen mee (nog niet tenminste)...

Gebruik Dolphin HD als browser en moet zeggen dat dat erg goed bevalt.
Op telefoon gebruik ik de stock browser nog en die crasht wel vaak inderdaad (SGS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

B-Force schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:16:

Op telefoon gebruik ik de stock browser nog en die crasht wel vaak inderdaad (SGS)
Bij mij is het echt andersom: mijn SGS2 voelt veel sneller aan en crasht vele malen minder dan mijn ATP. Ik moet zeggen dat het de pret erg begint te drukken en dat het woord ''verkoop' al in mijn hoofd is geweest.

Iemand ideeen hoe ik het op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
B-Force schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:16:

Dat heb ik niet maar Dolphin is verre van vloeiend. Sites met bepaalde media content reageren traag op scrollen. Lijkt wel of er een soort timeout op zit. eenmaal "aan de scroll" gaat het weer vloeiend, maar daarna reageeerd hij weer niet direct. "Tekstsites" gaan echter wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

RayMan schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:20:
[...]

Dat heb ik niet maar Dolphin is verre van vloeiend. Sites met bepaalde media content reageren traag op scrollen. Lijkt wel of er een soort timeout op zit. eenmaal "aan de scroll" gaat het weer vloeiend, maar daarna reageeerd hij weer niet direct. "Tekstsites" gaan echter wel goed.
Dat heb ik dus ook; alles gaat supervloeiend en opeens is het even helemaal stil; het hele OS hangt. Daarna gaat het allemaal weer op de oude voet verder :X

Overigens is bij mij Dolphin for Tabs Beta een stuk beter dan Dolphin HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
zAo schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:18:
[...]

Bij mij is het echt andersom: mijn SGS2 voelt veel sneller aan en crasht vele malen minder dan mijn ATP. Ik moet zeggen dat het de pret erg begint te drukken en dat het woord ''verkoop' al in mijn hoofd is geweest.

Iemand ideeen hoe ik het op kan lossen?
Zou toch nog even wachten op de volgende ICS update. Eerder werd al aangegegven dat deze build op een verkeerde (oude) kernel zit. Het is ook nog even afwachten hoe de SGS2 gaat reageren op ICS. Dan pas kan je echt goed vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

zAo schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:22:
[...]

Dat heb ik dus ook; alles gaat supervloeiend en opeens is het even helemaal stil; het hele OS hangt. Daarna gaat het allemaal weer op de oude voet verder :X

Overigens is bij mij Dolphin for Tabs Beta een stuk beter dan Dolphin HD.
Ik heb dus ook lst van een haperende browser (stock and Dolphin HD). Het is denk ik ook combinatie van slecht Wifi en iets in de browser dat blijft hangen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Krul schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:28:
[...]

Ik heb dus ook lst van een haperende browser (stock and Dolphin HD). Het is denk ik ook combinatie van slecht Wifi en iets in de browser dat blijft hangen. :(
Wifi is het niet bij mij, want de knoppen van Android zelf werken op dat moment ook niet/met extreme lag.

Toch begint die 600Euro een rare smaak te geven; de hardware is het net niet en de software is ook erg brak. Wanneer kwam die software update, is dat al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag tussendoor: kan je een OTA update doen wanneer je prime (dmv primetime) geroot is?
Ik instaleerde OTA rootkeeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
zAo schreef op maandag 06 februari 2012 @ 07:50:
Zijn er hier meer mensen die last hebben van een instabiele tablet? Ik heb erg vaak dat browsers crashen of dat ik 3 seconden niets kan doen.
Ik weet wat je bedoelt, heb er ook af en toe last van. Lijkt de stick-browser te zijn: veel (+5) tabs open wil nog wel es een freeze geven, die na een paar seconden weer opgelost is. Vind de stock-browser vooralsnog een stuk prettiger dan Firefox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enig die last heeft van random reboots? Mensen uit USA, UK etc hebben last van random reboot na update naar ICS. Ik heb hier ook last van....

Wie o wie nog meer? Zal ik mijn prime terug brengen of niet? a.s. vrijdag is mijn 14 dagen periode afgelopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Ik begin ook een beetje te twijfelen aan m'n prime:

regelmatig een freeze

Hebben meer mensen last vh probleem dat met de apps van uitzending gemist, rtl gemist of android gemist niet te kijken valt want bij mij stopt het na een aantal minuten en doet ze het niet meer en krijg na een aantal keren de home of back button heb gedrukt de vraag of de app moet worden afgesloten.

Ik krijg ook regelmatig de mededeling met surfen time out met de server lijkt er op dat mijn wifi niet echt stabiel is valt ook soms helemaal weg en ik zit 5 mtr vd router vandaan. met m'n telefoon, htc wildfire s, heb ik een betere en stabielere ontvangst volgens wifi analyzer.

wie heeft er ervaring met bcc want ik heb nog tot vrijdag om hem zonder opgaaf van reden terug te sturen wat ik eigenlijk niet wil want ik heb hem met de btw korting gekocht.

Ik wil mijn prime het liefst omruilen voor een nieuwe zijn ze daar bij bcc makkelijk in, heb hem online gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja lastige situatie. ik heb dit van mij ook tijdens de btw dagen gekocht en ze hebben vast geen stock meer... En al hebben ze wel stock, weet je niet of ze een goedwerkende mee geven.

Maar hebben jullie nou ook last van random reboots na update naar ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 17:14:
ja lastige situatie. ik heb dit van mij ook tijdens de btw dagen gekocht en ze hebben vast geen stock meer... En al hebben ze wel stock, weet je niet of ze een goedwerkende mee geven.

Maar hebben jullie nou ook last van random reboots na update naar ICS?
Ik heb geen random reboot, hij draait sinds de 27e dag en nacht op ICS. Ik vraag me alleen af of het niet gewoon ICS is en of het dan aan de build ligt, of gewoon aan heel Android 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Ik heb een paar reboots gehad maar de laatste week niet meer,maar daar is een update voor aangekondigd.

als ik mijn atp naar asus stuur via een rma ben ik hem een week of 2 kwijt, ik hoop bij bcc deze te mogen houden totdat ze weer voorraad hebben of je een goeie krijgt is altijd afwachten maar ik hoop dat een nieuwere batch beter is ik heb er nu een uit de C10KAS batch

[ Voor 20% gewijzigd door baco101 op 06-02-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die random reboots maakt me bijna gek...

Maar C10KAS is de meest recente batch... je kan het inleveren maar denk niet dat ze een nieuwe voor je hebben.. of je krijgt eentje die nog brakker is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Maar ja ik heb begrepen dat er over een week of 2 weer voorraad moet zijn overal, hoop eigenlijk op een nieuwe batch ga nog maar ff goed meten en nadenken.

Ik verwacht de update die het reboot probleem moeten oplossen wel snel want ik heb al gelezen dat de beta aan een aantal mensen in gegeven dus lang kan het niet meer duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 17:02:
Ben ik de enig die last heeft van random reboots? Mensen uit USA, UK etc hebben last van random reboot na update naar ICS. Ik heb hier ook last van....

Wie o wie nog meer? Zal ik mijn prime terug brengen of niet? a.s. vrijdag is mijn 14 dagen periode afgelopen....
Heb ik ook, de update wat er aan komt zou dit verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Ik heb totaal geen last van al die bovengenoemde problemen en heb de ATP ook uit de serie C10KASxxxx van de BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJVR

MJVR

This rent is for space!

Weinig problemen hier. Dolphin HD is een fijne browser maar freezed nog wel eens. Daarom gebruik ik nu vaker Opera en nimmer problemen.

Ik heb de prime nu bijna 4 weken en drie keer een reboot gehad. Vervelend maar niet onoverkomelijk.

Ik gebruik de prime veel zakelijk en dus al veel bedrijfsuren gemaakt. Ben meer dan tevreden.

Wifi ontvangst heb ik echt geluk volgens mij. Als ik uit de auto stap hoor ik de prime al meldingen geven dat ik nieuwe mail heb. Dan is het nog een behoorlijk stukje naar de voordeur. :)

2 x de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is mooi MJVR, waar begint je serie nummer mee als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:08:
even een vraag tussendoor: kan je een OTA update doen wanneer je prime (dmv primetime) geroot is?
Ik instaleerde OTA rootkeeper.
Ja hoor. Zolang je geen andere recovery installeert (zoals CWM) werken de OTA updates.
(en natuurlijk geen custom rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ik heb een probleem met mijn prime. Hij start totaal niet meer op.
Hij blijft hangen in het boot scherm, en heb al van alles geprobeerd (recovery, drainen, resetten,...)
Weet iemand of ik hem kan omruilen? Of dat ik hem terug kan sturen naar de webwinkel (4launch) of moet ik asus zelf contacteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

RobbertDs1 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:28:
Hij blijft hangen in het boot scherm, en heb al van alles geprobeerd (recovery, drainen, resetten,...)
Weet iemand of ik hem kan omruilen? Of dat ik hem terug kan sturen naar de webwinkel (4launch) of moet ik asus zelf contacteren?
Ik zou 4Launch mailen/bellen, die hebben vast wel een RMA procedure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
RobbertDs1 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:28:
Misschien dat een hard reset nog werkt? Geen idee of je dat gelijk vanuit het bootscreen kan doen, zou je even moeten opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
: Ik heb mijn prime gekocht voor op vakantie, ik zal nog een uitgebreide review plaatsen, maar dat doe ik later wel. Nu eerst genieten van zon en zee. Maar hier even mijn eerste bezwaren van de Prime (of Android) voor deze taak:(
- SD kaart lezer (dock) is zeer buggy, kopieren/verplaatsen van foto's gaat met veel fouten en ergernis
- externe (usb) SD card reader werkt beter, maar hapert af en toe tijdens kopieren, maar gaat wel door. (ps verschillende SD kaartjes gebruikt)
- goede filemanager ontbreekt zodat je makkelijk selecties kan maken van een reeks bestanden. "Met de muis/pad werken" is niet zoals je gewent bent op een pc (win/Linux)
- RAW (CR2) bestanden en-mass bewerken lastig. nog geen tool gevonden die zonder crashen werkt.
- Gallery: delen met/naar picasaweb kan alleen in volledig formaat :-( middels tools is het te doen maar omslachtig
- Opladen: het aparaat staat geheel onder stroom :( (dat wordt denk ik garantie, maar dat zien we thuis wel over een paar maand)

Voor overige doeleinden is hij uitermate geschikt. Met het dock kan je lekker typen en geeft je extra power (nadeel dus de sd kaart lezer).
Het IPS is in de volle zomerzon nog prima te lezen.(update: niet helemaal waar: de zonnecreme blokkeert het een en ander ;-) )
Google talk werkt prima voor contact met het thuisfront.
Internetten, typen (word), bloggen, werkt prima dus.
Standaard browser werkt wel, maar opera werkt net wat beter

Wat wil ik nog:
-goede filemanager
-picasa voor Android (kom op Google!)
-betere ondersteuning voor muis/pad

[ Voor 35% gewijzigd door tinus73 op 07-02-2012 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 08:44
tinus73 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 00:43:
- Opladen: het aparaat staat geheel onder stroom :( (dat wordt denk ik garantie, maar dat zien we thuis wel over een paar maand)
Dit heb ik ook is mij opgevallen. Echter is dit maar minimaal en niet hinderlijk. Wellicht heeft het er iets mee te maken dat de oplader ook het aluminium aanraakt.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
Jorco schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:07:
[...]

Dit heb ik ook is mij opgevallen. Echter is dit maar minimaal en niet hinderlijk. Wellicht heeft het er iets mee te maken dat de oplader ook het aluminium aanraakt.
Is al vaker voorbij gekomen, je moet je stekker in het stopcontact omdraaien. Ik heb er zelf nog nooit last van gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
Over de mensen die twijfelen over BCC en omruilen: niet doen :)
Ikzelf heb de demo versie meegenomen tijdens BTW actie en had toch twijfels over de accu.
De dag erop teruggegaan en er is zonder problemen een nieuwe besteld en de huidige kon gewoon weer mee naar huis om mee te spelen :)
Super service van BCC! (tweede heb ik nog niet binnen, maar heb totaal geen haast)

Over Wifi: heb toch steeds meer problemen dan ik dacht: TFP heeft gemiddeld zo'n 3 - 5 Mbit minder dan Galaxy S2 al is bereik iets minder (niet zo veel verschil)

Thuis kom ik er pas echt achter dat ik eigenlijk ook waardeloze router heb helaas.
Dus als S2 nog zo'n 3 - 4 Mbit heeft, heeft de prime.... vrijwel nop :(

Ik heb nu de BCOKAS serie.

edit: en nee: geen last van reboots of hangende prime, behalve dat Dolphin vaak niet vloeiend loopt.
Ook geen statische lading bij opladen.

[ Voor 9% gewijzigd door RayMan op 07-02-2012 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJVR

MJVR

This rent is for space!

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:56:
dat is mooi MJVR, waar begint je serie nummer mee als ik vragen mag?
C1OKAS batch. Zie ook het andere topic hierover.

2 x de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Laatst online: 15-09 20:45
Ik begin steeds meer last te krijgen van reboots , vrij hinderlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
cubuz schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:25:
[...]

Is al vaker voorbij gekomen, je moet je stekker in het stopcontact omdraaien. Ik heb er zelf nog nooit last van gehad..
Ik kan melden dat dat niet helpt. Ik vermoed dat de lek ergens in het kabeltje zit. Kabel iets anders leggen en het is weg. Verschuift echter de kabel weer een beetje is het weer terug. Dus wat mij betreft echt sluiting in het kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
tinus73 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:47:
[...]

Ik kan melden dat dat niet helpt. Ik vermoed dat de lek ergens in het kabeltje zit. Kabel iets anders leggen en het is weg. Verschuift echter de kabel weer een beetje is het weer terug. Dus wat mij betreft echt sluiting in het kabeltje.
De asus Zenbook heeft dat ook. Zal wel gewoon door de alu behuizing komen.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_MB_ schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:04:
[...]

De asus Zenbook heeft dat ook. Zal wel gewoon door de alu behuizing komen.
Mijn HP Elitebook 8540p ook, het komt inderdaad door het metaal in de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:45

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik lees steeds het 'goede batch' en 'slechte batch' verhaal langskomen, maar het gaat totaal niet op.
Zo heb ik geen problemen met mijn Prime van de eerste lichting.
En als ik zo de serienummers check die hier langskomen zijn de problemen niet gerelateerd aan een vroege of lage batch :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Nyarlathotep schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:35:
Ik lees steeds het 'goede batch' en 'slechte batch' verhaal langskomen, maar het gaat totaal niet op.
En als ik zo de serienummers check die hier langskomen zijn de problemen niet gerelateerd aan een vroege of lage batch :)
Ik heb ook een BC serie, en die werkt ook prima. Dus het zal niet heel veel uitmaken denk ik.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:09
Hier ook nog steeds uitermate tevreden met de Prime. Tot nu toe eigenlijk (op een niet werkende GPS na) geen grote ergernissen.
Heb nog tot donderdag de 14-dagen omruil garantie van BCC, misschien toch een keer een telefoontje eraan wagen. In principe geen last van de GPS, maar als je ruim 500 euro betaald, mag je toch ook wel verwachten dat het goed werkt...

Enige dat me gisteravond tijdens browsen opviel: af en toe wordt een website niet volledig geladen. Refreshen, opnieuw openen, etc. had allemaal geen effect. Het waren sites met redelijk veel scrollwerk en die werden dan gewoon ergens halverwege "afgekapt". Meer mensen die dat herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merijn. schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:05:
Hier ook nog steeds uitermate tevreden met de Prime. Tot nu toe eigenlijk (op een niet werkende GPS na) geen grote ergernissen.
Heb nog tot donderdag de 14-dagen omruil garantie van BCC, misschien toch een keer een telefoontje eraan wagen. In principe geen last van de GPS, maar als je ruim 500 euro betaald, mag je toch ook wel verwachten dat het goed werkt...

Enige dat me gisteravond tijdens browsen opviel: af en toe wordt een website niet volledig geladen. Refreshen, opnieuw openen, etc. had allemaal geen effect. Het waren sites met redelijk veel scrollwerk en die werden dan gewoon ergens halverwege "afgekapt". Meer mensen die dat herkennen?
Het scherm even kantelen wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Merijn. schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:05:

Het is toch allang bekend dat dat ding niet werkt? Waarom ga je hem kopen terwijl je dat weet en vervolgens erover zeuren/BCC bellen? Niet persoonlijk naar jou toe, maar het is al vanaf december bekend dat WiFi en GPS gewoon niet de beste zijn op de Prime en de GPS gewoon amper werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
Nyarlathotep schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:35:
Ben wel met je eens. BCOKAS serienummer, sinds 7 januari in mijn bezit. Wifi werkt beter en sneller dan mijn smartphone, HTC Sensation. GPS fixed 12 van de 14 satellieten in de auto. Zelden of nooit reboot. Af en toe lag in de browsers (standaard, Dolphin en xScope), dat wel, maar dat ligt m.i. aan de Android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdamx
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-01-2020
Ik heb een probleem met de rotatie sensor, als ik een spel speel dan is bij mij in het geval van Need for Speed dat als ik de tablet in landscape (met facecam boven) houd dat als ik wil sturen dat ik dan de bovenkant en onderkant moet tilten dus als ik de boven kant naar beneden doe, dan stuurt hij rechts, en als ik de onderkant naar beneden doe dan stuurt hij links.

Hoe kan ik deze instellingen veranderen?

[ Voor 9% gewijzigd door webdamx op 07-02-2012 16:19 . Reden: vraag verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonder zagen en door aanvaarden komt er geen verandering ....

je klaagt toch ook indien je wagen, als de wind meezit, maar net de snelheidslimiet haalt ...

vanaf het moment dat er weer stock is en de qualiteit hoger is gaat ook de mijne terug ....

voor de mensen die zelf de situatie willen verhelpen en asus nog meer schaamrood willen geven : http://forum.xda-develope...ead.php?t=1474391&page=69
J0ey schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:59:
[...]

Het is toch allang bekend dat dat ding niet werkt? Waarom ga je hem kopen terwijl je dat weet en vervolgens erover zeuren/BCC bellen? Niet persoonlijk naar jou toe, maar het is al vanaf december bekend dat WiFi en GPS gewoon niet de beste zijn op de Prime en de GPS gewoon amper werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:22:
zonder zagen en door aanvaarden komt er geen verandering ....

je klaagt toch ook indien je wagen, als de wind meezit, maar net de snelheidslimiet haalt ...

vanaf het moment dat er weer stock is en de qualiteit hoger is gaat ook de mijne terug ....

voor de mensen die zelf de situatie willen verhelpen en asus nog meer schaamrood willen geven : http://forum.xda-develope...ead.php?t=1474391&page=69

[...]
Tuurlijk, maar dan moet het wel op te lossen zijn. Feit is gewoon dat het aan de hardware van de Prime ligt, en die gaan ze niet van elke verkochte Prime veranderen en zal ook niet veranderd worden in de nieuwere batches van de TF201. Er gaan geruchten over de TF301 en er komt zeker een TF700, daar zullen ze dit wel in veranderen en dat uitgeven als nieuwe modellen.

Maar daar kan jij met je TF201 niets mee, dus wat dat betreft zit je gewoon vast een slechtere WiFi en slechte GPS. Als je daar niet mee kan leven moet je hem gewoon terug brengen en wachten op de TF301/TF700 denk ik.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net een van de fixes van xda getest ... prime open, een kartonnetje onder de printplaat, en dan weer dicht ... een fix binnen op 3 meter van de venster, waar ik vroeger, BUITEN, 1 of 2 sats, "zag"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:08:
heb net een van de fixes van xda getest ... prime open, een kartonnetje onder de printplaat, en dan weer dicht ... een fix binnen op 3 meter van de venster, waar ik vroeger, BUITEN, 1 of 2 sats, "zag"....
Gaat een prime zo makkelijk open dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog geen 2 minuten + geen sporen van braak ;) (ha, buiten mijn kartonnetje :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:25:
nog geen 2 minuten + geen sporen van braak ;) (ha, buiten mijn kartonnetje :))
Maak een howto dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1479664

light bleed is ook voor 99% weg ... de schroefje van het scherm iets losser zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:28:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1479664

light bleed is ook voor 99% weg ... de schroefje van het scherm iets losser zetten
Hmmm ik heb hem zelfs open gekregen met mijn bankpasje

Hoe krijg ik een stukje plastic of iets onder dat plaatje zit dat vastgelijmt?

[ Voor 33% gewijzigd door DM89 op 07-02-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12-2024
Politoer schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:24:
[...]

Ja, heb ik als eerste doorgenomen. Misschien vanavond maar eens tijd vrijmaken om relevante gegevens te genereren zodat de ontwikkelaar van Calibre support voor het apparaat kan regelen.
Vandaag alle gegevens op Calibre forumdeel van MobileRead.com gezet. Uit de reacties begrijp ik dat automatische herkenning van de ATP door Calibre niet tot de mogelijkheden behoort, omdat de ATP in de USB-verbinding de benodigde toegang tot het bestandssysteem niet wordt gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
ik heb em ook open liggen :P
waar heb je dat karton precies onder gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
ikdedinges schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:14:
ik heb em ook open liggen :P
waar heb je dat karton precies onder gedaan?
Onder die plaatjes aan t beeldscherm bovenin met dat koper er op alleen volgens mij zitten die geplakt? Heb er nog niks onder zitten. Met draad is nog beter maar dan vervalt je garantie 100% en gaten boren lol.

Ik wacht ff op een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
ik heb het inderdaad gevonden. heb het plaatje met mn plastic tooltje los gemaakt en er stukjes van een bankpasje onder geschoven, heb de prime al weer dicht en ben nu de gps aan het testen.

edit: gps nog geen signaal(denk eerder dat het aan dit huis ligt want ik heb met mn tomtom ook nooit een gps lock in huis, ga morgen buiten proberen.
Wifi is een stuk beter! 65 dbm naar 50 dbm en 10.50Mb down en 1 Mb up (max van de verbinding hier)

[ Voor 39% gewijzigd door ikdedinges op 07-02-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
ikdedinges schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:26:
ik heb het inderdaad gevonden. heb het plaatje met mn plastic tooltje los gemaakt en er stukjes van een bankpasje onder geschoven, heb de prime al weer dicht en ben nu de gps aan het testen.

edit: gps nog geen signaal(denk eerder dat het aan dit huis ligt want ik heb met mn tomtom ook nooit een gps lock in huis, ga morgen buiten proberen.
Wifi is een stuk beter! 65 dbm naar 50 dbm en 10.50Mb down en 1 Mb up (max van de verbinding hier)
Het is me gelukt... maarhelaas geen effect zonder die plastic heb ik beter bereik met wifi dan met... GPS niks

[ Voor 12% gewijzigd door DM89 op 07-02-2012 20:39 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]