Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-06 20:22
In de usa is deze tablet ook heel slecht te krijgen na een aantal gamestops, radioshacks en een stuk of 10 best buy`s vond ik er dan uiteindelijk bijna aan het einde van mijn reis eentje bij een best buy in sarasota. Voor $540 (zonder dock) ben ik dan de trotse eigenaar van een prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-04-2022
Bij Coolblue kan je je emailadres invullen op de site om eenmalig mail te krijgen als er voorraad is. Heb ik in het verleden ook wel eens gebruik van gemaakt. Dat betekent vaak wel dat ze ook snel door hun voorraad heen zijn maar op zich viel het me mee bij deze laatste batch. Komt misschien vanwege die 30 euro er bovenop maar ja, ondertussen tik ik dit wel van een prima werkende Prime geleverd door Coolblue :)

P. S. Nee ik heb geen aandelen ofzo, zal nu ook stoppen met de coolblue berichtgeving ;-)

Overigens voor degenen die misschien op de gok bij MM Utrecht zouden willen kijken, heb het niet nagevraagd maar ik zag geen spoor van een Prime daar, zelfs geen demomodel. Een vriendin heeft er wel een weekje terug een bij Saturn Hoofddorp van de plank gepakt (was wel meteen de laatste) dus het komt wel voor dat ze gewoon ergens in de winkel liggen af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-06 17:38
KvdnBerg schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 00:55:
Bij Coolblue kan je je emailadres invullen op de site om eenmalig mail te krijgen als er voorraad is. Heb ik in het verleden ook wel eens gebruik van gemaakt. Dat betekent vaak wel dat ze ook snel door hun voorraad heen zijn maar op zich viel het me mee bij deze laatste batch. Komt misschien vanwege die 30 euro er bovenop maar ja, ondertussen tik ik dit wel van een prima werkende Prime geleverd door Coolblue :)

P. S. Nee ik heb geen aandelen ofzo, zal nu ook stoppen met de coolblue berichtgeving ;-)

Overigens voor degenen die misschien op de gok bij MM Utrecht zouden willen kijken, heb het niet nagevraagd maar ik zag geen spoor van een Prime daar, zelfs geen demomodel. Een vriendin heeft er wel een weekje terug een bij Saturn Hoofddorp van de plank gepakt (was wel meteen de laatste) dus het komt wel voor dat ze gewoon ergens in de winkel liggen af en toe.
Was 1,5 week terug ook bij MM Utrecht en toen werd het demo model daar net weggehaald. Dat ding was kapot en ze hadden geen voorraad meer zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343634

Ik heb um inmiddels en geniet ervan.
Ik kreeg een mail van een website die elke dag alle voorraden checkt overal. Had mezelf ingeschreven voor een mailtje te ontvangen en kreeg toen op gegeven moment een mail waar hij leverbaar was. 2 keer was het niet gelukt (was ik te laat of ze hadden verkeerde info), maar nah de derde mail van ze kon ik um bestellen.

Dit is de pagina waar ik me had ingeschreven:
http://www.asuseeepadtran...je-waar-je-kan-bestellen/

Ik prijs me als 1 van de gelukkigen met deze transformer. Vind um zelf super. Jullie succes nog met het verkrijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 15:38

D75

Jawel...
mijn op 7 maart bij Paradigit bestelde Prime 32GB was woensdag binnen... is gisteren opgehaald!

Viel dus nog mee die levertijd (voor mij dan!)

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_K84
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-05 14:35
Ik volg dit topic al een tijdje, maar ik durfde het nog niet aan om er een te bestellen gezien de lange levertijd. Gisteren middag liep ik even de BCC in Alkmaar binnen, met het idee ze zullen hem toch wel niet hebben. Er was een grijze (32 GB met keyboard) beschikbaar, en een paar 64 GB zonder keyboard. Ik blij :). Nu hebben ze geen voorraad meer van versie met keyboard. De MM in alkmaar heeft nog geen voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamoosio
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-01-2024

thamoosio

Ja-haaaaaa

Staples heeft ze online op voorraad. Deze tip kreeg ik van een dame van staples nadat ik gebeld had, en daarnaast gaf ze me ook aan dat Almere, A'dam Sloterdijk en A'dam Zuid-Oost ze ook op voorraad hebben.

Ik heb gevraagd naar de prime 32Gb +dock grijs, online is goud ook op voorraad.

Doe er je voordeel mee, overigens krijg je ook nog eens een paar centen korting (499 excl btw) én een gratis waterkoker }:O

Bij voorbaat sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-06 19:07
Weet iemand toevallig of er bij de MM in Eindhoven of de saturn in venlo nog een paar liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453236

thamoosio schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:49:
Staples heeft ze online op voorraad. ...
Bedankt voor je tip. Toen ik het las ben ik meteen naar een staples winkel gereden.
Er stonden geen primes in de zaak maar toen ik ging vragen bleken ze er inderdaad gisteren een paar binnen gekregen te hebben.
Ik kon kiezen uit goud of grijs. Heb de grijze 32Gb + dock meegenomen, lijkt goed te werken. Serienummer C30 en ICS. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452162

Loving my prime.
And got a sleeve!!!!!!
Happy happy joy joy!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451593

D75 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:47:
Jawel...
mijn op 7 maart bij Paradigit bestelde Prime 32GB was woensdag binnen... is gisteren opgehaald!

Viel dus nog mee die levertijd (voor mij dan!)
volgens mij heb ik wat fout gedaan in een vroeger leven dat ik er al bijna 4 maanden op wacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 14:58
thamoosio schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:49:
Staples heeft ze online op voorraad. Deze tip kreeg ik van een dame van staples nadat ik gebeld had, en daarnaast gaf ze me ook aan dat Almere, A'dam Sloterdijk en A'dam Zuid-Oost ze ook op voorraad hebben.

Ik heb gevraagd naar de prime 32Gb +dock grijs, online is goud ook op voorraad.

Doe er je voordeel mee, overigens krijg je ook nog eens een paar centen korting (499 excl btw) én een gratis waterkoker }:O
thanks for the tip! gister avond online besteld en hij staat al verzend klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 15:11

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb hem eindelijk ook sinds vrijdag ontvangen..

Ik heb hem besteld toen der tijd via Paradigit.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-06 13:47
Ik heb hem op advies van iemand bij playmasters.co besteld, wat een vergissing zeg... Ze zeiden (16 maart) dat er opeens 3 op voorraad waren, dus heb ik mijn bestelling die ik elders had staan vanaf begin februari geannuleerd en meteen besteld bij playmaster.co. Vervolgens stond er op hun site, verzend datum 20 maart. Niks mis mee, weekend zat er tussen, zit vast goed.

Nu wacht ik nog steeds op ze, heb ze gemailed, geen reactie. Tickets, geen reactie. Tel. nr is in UK, dus nummer opgezocht wat ook bij hun adres in NL stond, kreeg ik receptioniste, die liet wat achter voor dat bedrijf want ze waren er niet, zouden ze terug mailen. Niet gebeurt. Kom ik via hun site op een chat dienst, eindelijk een keer iemand te pakken, zegt die, ja we moeten wachten op asus... we krijgen hopelijk morgen binnen en dan krijgt u hem over 2 dagen. Dat was dus ook weer vorige week woensdag, dus klopt nog niets van.

En dan nog, hoezo zet je op voorraad op je website en vervolgens zeg je dat je moet wachten op de leverancier? Wat een oplichters zeg... nooit moeten bestellen daar. Maja, nu dus onduidelijk of ik beter kan annuleren (nogmaals) en dan bij komplett ofzo proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-06 21:49
Euh, had ik je ook wel kunnen vertellen aan de hand van de shop reviews van playmasters.

De winkels hier in de buurt (alkmaar) hebben 'm ondertussen op voorraad sinds een week. De mediamarkt heeft (gisteren iig) een aantal op voorraad. En dan krijg je wegens tablet mania nog €75 korting op accesoires ook...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Laatst online: 13-06 13:47
.Sjoerd schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:53:
Euh, had ik je ook wel kunnen vertellen aan de hand van de shop reviews van playmasters.

De winkels hier in de buurt (alkmaar) hebben 'm ondertussen op voorraad sinds een week. De mediamarkt heeft (gisteren iig) een aantal op voorraad. En dan krijg je wegens tablet mania nog €75 korting op accesoires ook...
Had ik ook gezien, maar iemand hier had m daar besteld en die kreeg hem dus wel binnen. Er stond dus ook nog eens dat ze op voorraad waren. Naja, dat leek dus te duiden op dat ze er werkelijk waren... niet dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongep86
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 13:03
Maandag ochtend naar Staples (rotterdam) gereden. Om 7:45 een grijze effe net voor het naar me werk rijden opgepikt. Vrijdag hadden ze nog niks binnen, en alleen deze was geleverd. Thanks aan de tipgever boven die Staples noemde. GPS en Wifi werkt volgens mij ok, verder gister gelijk de firmware update binnengehengeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Mediamarkt geeft nu "op voorraad, direct leverbaar" op de site weer. In hoeverre zou dit betrouwbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Mijn verwachte levertijd is veranderd bij bol.com naar 7 april, dus ik denk dat ze morgen een lading tablets verwachten. (32GB + dock blue)

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 05-04-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindcrimeNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-06 11:31
Wacht nog altijd op mijn CG32 die "eind maart" binnenkomt bij BCC Eindhoven... De vraag die ik ben vergeten te stellen was: "Welk jaar?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 21:49
*knip* V&A linkjes horen niet in topics, daar is V&A voor.

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 06-04-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGied
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 13:37
Is dit misschien de reden voor de vertraging in de leveringen?
http://www.engadget.com/2...sformer-Prime-GPS-Dongle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Wat vooral het probleem was is dat er problemen waren met de Wifi, asus heeft toen in de nieuwste batch (de C30 batch) dit proberen op te lossen, en dat liet even op zich wachten. Naar mijn weten is vorige week de eerste c30 batch uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-06 15:48
Bartske schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:45:
[...]

Wat vooral het probleem was is dat er problemen waren met de Wifi, asus heeft toen in de nieuwste batch (de C30 batch) dit proberen op te lossen, en dat liet even op zich wachten. Naar mijn weten is vorige week de eerste c30 batch uitgeleverd.
Dus dat zou betekenen dat we ze deze maand nog kunnen verwachten? afgezien van alle backorders die op dit moment bij de leveranciers staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
ReTechNL schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:02:
[...]

Dus dat zou betekenen dat we ze deze maand nog kunnen verwachten? afgezien van alle backorders die op dit moment bij de leveranciers staan.
Vorige week hebben al een aantal mensen ze gehad (kijk maar in het topic). Vanaf vorige week worden ze gewoon geleverd, mijn verwachte leverdatum staat op morgen. Nu worden gewoon alle backorders afgewerkt idd, maar als je goed rondkijkt zul je er echt wel eentje kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453911

Nou, kan zijn dat ze weer geleverd worden... Maar ik zie hem nog niet te koop verschijnen. Ik wil graag de 32GB variant, goudkleurig (heeft een betere WAF) met dock...

Mocht iemand die ergens zien staan, dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
http://www.asuseeepadtran...je-waar-je-kan-bestellen/

Weet niet of het werkt maar het proberen waard denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, daar heb ik me al aangemeld. Vooralsnog zonder resultaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-05 16:35

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

op een forum al gelezen dat er waarschijnlijk geen primes meer worden geleverd en er gewoon word gewacht tot de ASUS Transformer Pad Infinity 700 er is met beter scherm en gps/wifi
ik probeer zelf al bijna een maand een prime te pakken te krijgen 32gb versie met dock maar zonder suc6

[ Voor 22% gewijzigd door Freakiebeakie op 06-04-2012 10:48 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk: de tablet is pas net op de markt en, ondanks wat klachten rondom GPS (en in mindere mate WiFi-bereik), een verkoopsucces met zeer goede reviews. Het opzetten van een productielijn kost daar veel te veel geld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Niet onwaarschijnlijk. Ik zie dat steeds meer shops de Prime uit het assortiment nemen.
Ik probeer ook nog steeds de Prime 32 CG met Dock te bemachtigen, zover zonder succes.
Misschien toch maar voor de 64 CG zonder Dock gaan en een los Dock erbij zoeken.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hi, ik heb contact gehad met o.a. Paradigit. De reden dat de 32GB uit het assortiment is gehaald, is puur vanwege de lange, onbekende levertijd. Zij kiezen ervoor om het product dus even van de lijst te halen:

"De champagne variant is momenteel heel moeilijk leverbaar. Het is dan ook niet bekend wanneer deze binnen gaat komen.Omdat de leverdatum nog onbekend is zijn beide 32GB varianten van de website gehaald."

Ik heb ze eergisteren nog gebeld en het verhaal is hetzelfde. Ze hebben vanuit ASUS geen signaal ontvangen dat hij niet meer geleverd wordt. Alleen dat het onbekend is wanneer wel.

Een los dock is voor ongeveer 140 euro te koop. Dat vind ik veel geld voor 'slechts' 32 Gb aan extra opslag :(
Maar wel per direct leverbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem al, maar sta nog op de lijst. Ik kreeg gister een mail van ze dat hij weer ergens leverbaar was de dag erna. Op de site gekeken en daar stond inderdaad dat hij dan weer leverbaar zou zijn (vandaag). Was helaas te mooi om waar te zijn. De winkel had het gelijk weer veranderd naar 15 dgn levertijd.

Ze mailen je in ieder geval en houden de sites bij, lijkt me handig. Succes allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

De Goudkleurige 32GB mét dock is op voorraad bij Bol.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En? Heb jij hem ook snel besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Niet online
Anoniem: 453911 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:37:
Nou, kan zijn dat ze weer geleverd worden... Maar ik zie hem nog niet te koop verschijnen. Ik wil graag de 32GB variant, goudkleurig (heeft een betere WAF) met dock...
Ik heb sinds zes weken er een in bestelling staan bij mycom. Het laatste bericht was dat ze hem deze week
verwachten maar die is al weer bijna om. Het rente verlies is al 1,38 euro :)
Als mijn geduld op is annuleer ik mijn order en ga ik wat anders verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Antwoord van ASUS mbt de levertijden: hoop hiermee in ieder geval dat het gerucht ontkracht is dat ASUS de TF201 niet meer zou leveren :D.

Dear Mr.,

Thank you for your email.

Normally we of the Technical Service Department of Asus do not have any information about the availability of our products.
However due to the many demands for this model we contacted our Sales Department about this.

According to the information from our Sales Department this model should already be available.
Do however notice that this also depends on the reseller and how many orders there have been placed.
But as stated according to our information this model should already be available.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
I hope to have informed you enough.

Vriendelijke groet/ Kind regards,

Asus TSD.
Pierre Kotlarski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 12:53
Bij Dixons ook vernomen dat er volgende week een grote lading aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Heb maar even een mailtje gestuurd naar bol of er voor mij een blauwe bij de levering zat en dat ik hem anders wel om wil zetten naar een gouden zodat ik hem morgen heb :D

edit: ja lekker dan ze kunnen hem niet direct omzetten in een gouden kleur. Moet eerst annuleren --> cadeaubonnen terug (na 2 werkdagen) en dan weer opnieuw bestellen. Dan is die voorraad natuurlijk allang weer weg. Zal wel aan het systeem daar liggen...
Geachte heer Bartske,

Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas hebben wij geen informatie over de voorraad van de 'Asus Eee Pad Transformer Prime 32GB met docking' in het grijs of goud. We kunnen ook niet aangeven wanneer er meer exemplaren binnenkomen. Helaas is het wegens technische beperkingen niet mogelijk uw bestelling direct aan te passen. De enige mogelijkheid is om een nieuwe bestelling te plaatsen, indien gewenst.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxx
Ok jammer maar dan wacht ik wel gewoon af en hoop ik dat de grijze ook binnen is gekomen voor mij.... Toch wel een nadeel van een groot bedrijf dat ze dat niet even snel kunnen checken. Maarja kudo's voor de klantenservice van bol, ze mailen ontzettend snel terug (gemiddeld binnen 5 minuten!!!!!)

[ Voor 93% gewijzigd door Bartske op 06-04-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Inmiddels is de goude op Bol.com ook weer out of stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xortje
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-05-2020
Heeft iemand GPS geprobeerd met WIFI uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwii
  • Laatst online: 06-05 18:52
xortje schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:57:
Voor dat moet je in het Asus Transformer Prime topic in het Google Android Tablets forum zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
Voor de Belgen op dit forum.
Ik ben vandaag eens binnen gesprongen in de mediamarkt in Oostende en heb hem daar in m'n handen gehad.
Ook hadden ze er nog eentje liggen van de C30 batch in amnesty grey 32gb.
Dus voor hen die één willen zouden morgen ochtend best maar eens een telefoontje plegen naar mm Oostende.

Alvast veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

xortje schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:57:
Ja, werkt prima met de C30 batch.. (mits je buiten bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Dyna20 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:37:
Bij Dixons ook vernomen dat er volgende week een grote lading aankomt.
die heb ik al een paar keer voorbij horen komen van diverse winkels maar tot op heden is hij er nog steeds niet
en ik zag idd dat bij bol de goude 32gb versie te koop zou zijn uik heb ze meteen gebeld en ja zei ze onze leverancier zegt dat deze idd op voorraad is ,10 minuten later ga ik naar bol om hem dan maar te bestellen en toen stond er opeens 8 tot 10 weken op dus ben benieuwd of v3g3ta hem nu al heeft :D

[ Voor 33% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-04-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454310

net besteld bij Staples online. Zou morgen afgeleverd moeten worden
Ben net nog een keer op site gaan kijken en gezien dat ze niet meer voorradig waren; heb ws. de laatste! (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Freakiebeakie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:39:
[...]
die heb ik al een paar keer voorbij horen komen van diverse winkels maar tot op heden is hij er nog steeds niet
en ik zag idd dat bij bol de goude 32gb versie te koop zou zijn uik heb ze meteen gebeld en ja zei ze onze leverancier zegt dat deze idd op voorraad is ,10 minuten later ga ik naar bol om hem dan maar te bestellen en toen stond er opeens 8 tot 10 weken op dus ben benieuwd of v3g3ta hem nu al heeft :D
Ik heb hem een dag later ontvangen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olettinga
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-06 10:16
Hier hebben we dus vraag en aanbod voor...

[ Voor 84% gewijzigd door BastiaanN op 10-04-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

bij de wehkamp is de 32gb gold nog te krijgen
gisteren besteld en net mailtje ontvangen dat ik hem vanavond ga ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon2000
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-04 17:43
Ook ik stond bij hen op de lijst. Hij was korte tijd op voorraad bij bol, kreeg een mail van ze en gelijk besteld. Niet zoals beloofd de volgende dag in huis, maar 3 dagen later wel. Zat namelijk Pasen en weekend tussen”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb 'm vandaag binnegekregen! Met grote dank aan thamoosio die het hier poste!
Hij is tot nu toe alles wat beloofd is en meer, prachtig dingetje!
voor degene die het trouwens aandurven: er zijn er nog een aantal beschikbaar op Amazon.de in Duitsland (met denk ik duitse handleiding; taal op de tab kun je makkelijk aanpassen). amazon.UK heeft er ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Niet online
Ik kreeg hem vanochtend ook binnen, 32gb goud met dock op 26/2 besteld bij Mycom.
Het lastigste is nog om de rubber voetjes uit het tablet te peuteren zodat deze in het dock kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Hahah klopt inderdaad, gelukkig zijn het er maar twee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454575

Gisteren op de Komplett website stond een voorraad van 50+ stuks, dus snel besteld, om 15.00 uur 's middags. Volgens de site was het 'voor 20.00 uur besteld, de volgende dag in huis' mits met iDeal betaald, mits op voorraad en mits bezorgd via TNT. Ik voldeed aan alledrie.

De volgende dag is de status nog altijd 'In behandeling' en de acuele voorraad 0 stuks (verwacht over 8 dagen). Ik in de telefoon gaan hangen:

Ze hebben een achterstand door Pasen, misschien zit ik bij de reserveringen en wordt hij vandaag verstuurd. De voorraad is inderdaad 0. Ze kunnen echter niet zien of ik bij de reserveringen zit en of ik hem vandaag, morgen, overmorgen of over 2 weken krijg.

Waardeloze klantenservice. Je betaalt € 600 vooruit, en vervolgens kunnen ze je niet eens vertellen wanneer je je product krijgt waarvan in eerste instantie bezorging binnen 24 uur voor was beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon2000
Bij mediamarkt is de ASUS EEE Pad Transformer Prime 32GB Champagne + Keyboard Dockingstation op voorraad>Heb voor de zekerheid gebeld en hem inmiddels besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Laatst online: 13-06 08:41
@Saffie84, ik heb precies hetzelfde gehad met komplett (zoek maar in dit topic).
Uiteindelijk had ik m'n tablet 1 week later.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Wij (mediamarkt alkmaar) hebben vandaag 4 docking stations voor de tf201 binnen gekregen, dus dat zou langzamer hand beschikbaar moeten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zie dat je ze bij Coolblue nu ook kunt pre orderen. Leverdatum is dan 20 april
http://www.tabletcenter.nl/category/190444/asus-tablets.html
ze komen los; deze topic kan bijna gesloten worden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindcrimeNL
BCC Eindhoven heeft vandaag mijn bestelling/reservering (32GB CG op 14 feb) binnengekregen... :)

[ Voor 5% gewijzigd door MindcrimeNL op 13-04-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebatgot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 18:53
En BCC Zaandam heeft vandaag mijn bestelling/reservering (32GB CG van eind januari) uitgeleverd (serienr C40). Mijn geduld is dus danig op de proef gesteld maar de bijna € 100 korting (BTW actie) maakt een hoop goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Laatst online: 11-06 15:34

JAMF

010 the number of the best

Zou toch fijn zijn als tweakers in de pricewatch ook een voorraad en/of levertijd bij de shops zou kunnen plaatsen.

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
JAMF schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:17:
Zou toch fijn zijn als tweakers in de pricewatch ook een voorraad en/of levertijd bij de shops zou kunnen plaatsen.
Doen ze ook, maar met zo'n product is dat niet altijd actueel (wordt niet constant upgedate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Laatst online: 11-06 15:34

JAMF

010 the number of the best

Bartske schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:19:
[...]

Doen ze ook, maar met zo'n product is dat niet altijd actueel (wordt niet constant upgedate).
Dacht dat het levertijden icoontje in pricewatch te maken had met de algemene verzendduur (<24 uur / < 1week)

Dus van de shop en niet specifiek voor het product

Ik vind dat winkels die het product niet op voorraad hebben uit de pricewatch moeten worden gehaald:
Wat voegt het toe dat ik weet dat winkel X het product in het assortiment heeft en het geodkoop aanbiedt, maar dat als ik erom vraag het product pas over enkele maanden verkrijgbaar is ? (tegen de dan geldende prijs)

Bijv. Coolblue doet het beter - die hebben hadden op de eigen site het product uit het assorti gehaald, wegens slecht leverbaarheid

[ Voor 3% gewijzigd door JAMF op 14-04-2012 12:29 ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455086

de vandenborre website zou de
TF300T
kunnen leveren >3weken

bij fnac:
TF700KG met Qualcomm (799€)
TF700T met tegra3 (699€)
ME370T met Tegra3
kunnen leveren binnen 2 tot 4 weken.

Heb ik ergens iets gemist?
Komen deze tabletten dan toch sneller dan Q3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
JAMF schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:27:
[...]

Dacht dat het levertijden icoontje in pricewatch te maken had met de algemene verzendduur (<24 uur / < 1week)

Dus van de shop en niet specifiek voor het product

Ik vind dat winkels die het product niet op voorraad hebben uit de pricewatch moeten worden gehaald:
Wat voegt het toe dat ik weet dat winkel X het product in het assortiment heeft en het geodkoop aanbiedt, maar dat als ik erom vraag het product pas over enkele maanden verkrijgbaar is ? (tegen de dan geldende prijs)

Bijv. Coolblue doet het beter - die hebben hadden op de eigen site het product uit het assorti gehaald, wegens slecht leverbaarheid
Het levertijd icoontje is de levertijd welke de shop doorgeeft van het desbetreffende product.

Ik weet alleen niet wat de updatefrequentie is want soms zeg de website van de shop zelf wel dat het leverbaar is, maar tweakers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
Anoniem: 455086 schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:02:
de vandenborre website zou de
TF300T
kunnen leveren >3weken

bij fnac:
TF700KG met Qualcomm (799€)
TF700T met tegra3 (699€)
ME370T met Tegra3
kunnen leveren binnen 2 tot 4 weken.

Heb ik ergens iets gemist?
Komen deze tabletten dan toch sneller dan Q3?
Ook ik zit continu met deze vraag.
Ik heb ondertussen contact met asus benelux en laat je gauw weten hoe de vork in de steel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420206

Ik ben van plan om binnen kort een Asus transformer prime te halen. Maar weet iemand of het goedkoper is om bijvoorbeeld Asus transformer prime in Belgie is vergeleken met Nederland maar dan in winkels als mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindcrimeNL
Anoniem: 420206 schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:18:
Ik ben van plan om binnen kort een Asus transformer prime te halen. Maar weet iemand of het goedkoper is om bijvoorbeeld Asus transformer prime in Belgie is vergeleken met Nederland maar dan in winkels als mediamarkt?
Denk dat de prijzen niet zullen verschillen, maar wat in ieder geval verschilt is de dock. Dus als je de 32 GB versie haalt, bedenk wel dat je een AZERTY toetsenbord in BE krijgt en een QWERTY in NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Bij mijn bol.com bestelling staat de verwachte verzenddatum op vandaag. Het zal mij benieuwen: ik had het idee dat ze nu steeds beter op voorraad komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Lijkt er wel op. Ze zijn op het moment op voorraad bij Alternate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:41
V3g3ta schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:44:
Lijkt er wel op. Ze zijn op het moment op voorraad bij Alternate.
tnx pak hem ff mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als alternatief voor de transformer; is de transformer pad 300 goed?
Zover ik begrepen heb is het enige verschil de behuizing, en de prijs uiteraard.
Hoorde dat die 22 april uit wordt gebracht, enig idee wanneer die in nederland is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Anoniem: 451593 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:47:
als alternatief voor de transformer; is de transformer pad 300 goed?
Zover ik begrepen heb is het enige verschil de behuizing, en de prijs uiteraard.
Hoorde dat die 22 april uit wordt gebracht, enig idee wanneer die in nederland is?
Als het goed is zijn de verschillen wel groter tussen de TF201 (Prime) en de nog uit tekomen TF300.
Het is dus geen opvolger van de Prime, maar dus echt -zoals je zegt- een (inferieur) alternatief voor de Prime.

Volgens TableTwo (nieuws: 'Asus komt met goedkopere Transformer Prime') heeft de TF300 een:
• Lager geklokte CPU (1.2 GHz ipv 1.3 GHz bij de Prime)
• Kleinere accu (8.5hrs ipv 9.5 bij de Prime)
• Minder helder scherm??
• Geen flashlight
• Minder geheugen (16GB ipv 32GB/64GB bij de Prime)
• Zwaarder en dikker dan de Prime

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83338

TF300 heeft geen IPS+ maar alleen IPS.
Maar misschien komen ook weer lever problemen op het begin, net zoals bij de tf201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door geldgebrek toch maar mijn bestelling bij de mediamarkt gecanceld.
Toch maar voor de transformer pad 300 gaan.. weinig keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moost01
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08-2024
Op Tablette-store staat de TF300T 32Gb voor € 499,-, incl dock. (pre-order)
Verkrijgbaar in de kleuren wit, blauw of rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Uuhm jongens dit wordt een beetje offtopic, misschien een transformer pad 300 topic openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455882

Guys, MM Online heeft ze weer in stock, vanmiddag besteld en zojuist bericht van verzending. Morgen sta ik bij de deur. Voor degene ook met hoge nood, check maar direct MM online !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansoe
  • Laatst online: 11-09-2024
Voor de mensen die echt niet langer kunnen wachten :-)
Heb gisteren bij MyCom in Assen een Champagne 32 Gb met dock gekocht.
Zonet hadden ze er nog 3 op voorraad in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg nog steeds mails van deze mailinglijst: http://www.asuseeepadtransformerprime.nl/

Al 3 mails gehad waar hij verkrijgbaar is waar ik opmerk dat dit niet hier op tweakers staat.
Ik hou voor jullie die lijst in de gaten :) Volgens mij is dat ook de snelste manier om aan de prime te komen. In hun laatste mail staat dat ze gewoon opgebeld hebben naar de leveranciers voor voorraden.

Zelf heb ik um al, maar it never hurts to help right?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 343634 op 23-04-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Wij wachten bij ons bedrijf sinds februari op onze levering (16 stuks) en afgelopen weekend de eerste 3 ontvangen...
Is dit een kortstondige opleving of gaat er structureel meer beschikbaar komen?

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
dlawit schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:53:
Wij wachten bij ons bedrijf sinds februari op onze levering (16 stuks) en afgelopen weekend de eerste 3 ontvangen...
Is dit een kortstondige opleving of gaat er structureel meer beschikbaar komen?
Volgens bol.com geeft de leverancier aan dat het product zeer slecht te leveren is. Ik had ook wel verwacht dat ze nu die leveringsproblemen opgelost zouden hebben.

edit:

wtf
Op maandag 19 maart 2012 heeft u onder bestelnummer xxxxxxxxxxxxxxx een ‘Asus Eee Pad Transformer Prime 32GB met docking – Grijs’ bij bol.com besteld.

Wegens overweldigend succes kan bol.com helaas niet tijdig aan alle vraag voldoen. De vraag is vele malen groter dan verwacht. Tot eind mei 2012 is de beschikbaarheid van de tablet beperkt. Hierdoor kan levering van uw bestelling lang duren. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan en vragen uw begrip hiervoor. Na 1 juni 2012 is de tablet in ruime mate leverbaar.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

[ Voor 39% gewijzigd door Bartske op 24-04-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27195

Ik had zondag bij wehkamp de prime met dock besteld. Vandaag geleverd!
Maar nu lijkt alleen de 64GB zonder dock nog beschikbaar:
http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Laatst online: 02-06 21:49
Dat is wel heel ernstig ja. :X

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
JAMF schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:17:
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Laatst online: 17-12-2022
Gisteren liep ik toevallig even MyCom binnen in Groningen. Zag niks in de winkel liggen, maar vroeg toch even of ze hem hadden of nog weer zou komen.

Antwoord: nee we hebben hem niet en hij komt ook niet meer, want de t300 is de opvolger :?

Toch keek de verkoper even achter en daar lagen twee primes die gereserveerd waren. Maar 1 lag er al langer dan 8 dagen (de maximale tijd dat ze hem vast houden) en die was dus weer te koop. En die heb ik dus gekocht. C30-serie. Gisteravond even mee gespeeld, maar nog geen wifi problemen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duci
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vraag die hopelijk nog niet gesteld is (sorry als dit wel het geval is):

Wie kan onderbouwd gokken wat er met de prijs van de Prime gebeurd als de Infinity uitkomt? :)

Ik wil nl. de Prime wel hebben, maar vind het zonde om 600 te dokken als ik over 2 maanden voor dat geld ook de nieuwere kan hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 01:47

Felyrion

goodgoan!

Gisteren ook de transformer kunnen ophalen bij de MM (Enschede). Wat een heerlijk apparaat :) Ziet er gelikt uit, stevig, en geen problemen kunnen ontdekken qua WiFi en GPS tot nu toe.

Overigens gaven ze aan dat er nog steeds een flinke backlog is en dat ze er nog steeds maar enkele per week binnen krijgen.
Mijn bestelling was nog steeds van de BTW actie week, ergens in februari.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-06 23:14

Jag

Vandaag een gold versie met dock opgehaald bij de dynabyte, verschillende fillialen hebben hem op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-06 02:24
het valt me op dat steeds meer winkels de prime binnen hebben. Waar vorige week alle vrachtwagentjes rood waren, zijn ze nu bijna allemaal verdwenen. Als er nog een rode staat is dat meestal de webshop die geen voorraad meer heeft, de winkels hebben ze dan wel. Al met al gaat het dus de goede kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik was toevallig vorige week bij Expert Doornebal in Nijverdal en daar hadden ze ook nog voorraad (Grijs + docking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Geachte heer Bartske,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxxxxxxx van 19 maart 2012 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
YAY, bol.com heeft mijn met cadeaubonnen betaalde prime eindelijk verzonden terwijl ze aangaven dit pas juni te kunnen doen. Krijg hem morgen dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452162

Bartske schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:42:
[...]

YAY, bol.com heeft mijn met cadeaubonnen betaalde prime eindelijk verzonden terwijl ze aangaven dit pas juni te kunnen doen. Krijg hem morgen dus ben benieuwd!
Je gaat zeker geen spijt van krijgen
:-)
Welcome to the prime family :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon2000
Ik heb de asus inmiddels al.
Kreeg vandaag een email op een nieuwsbrief waar ik nog ingeschreven stond.

Beste Simon,

Zoals beloofd houden we je op de hoogte waar de transformer prime te krijgen is.
Het werd weer is tijd. Eindelijk is de transformer prime weer verkrijgbaar en wel ineens in 2 winkels. De winkels wilden ons niet vertellen hoe groot hun voorraad is, dus ik adviseer je er snel bij te zijn aangezien over het algemeen de voorraad niet zo groot is.

Tranformer prime bestellen bij Mycom:
Transformer Prime - Zilver
Transformer Prime - Goud

Tranformer prime bestellen bij Dixons:
Transformer Prime - Zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die nieuwsbrief kreeg ik ook binnen, voor de geinteresseerden:
http://www.asuseeepadtransformerprime.nl

Zij houden in de gaten waar hij verkocht word. one happy prime family ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449097

Op 13 januari 2012 besteld en vandaag, 11 mei eindelijk in handen. Opgehaald bij Dixons in Lelystad, de batterijen opladen en dan aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Mycomm Zwolle heeft onze bestelling er uit gepoept.
dinsdag besteld, vrijdag ontvangen. stuk of 7 Primes :)

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon2000
Vandaag een mailtje gekregen dat de ASUS prime leverbaar is bij Tabletcenter.

Ze hebben de Gouden en Zilveren versie op voorraad.

mailtje:

Geachte heer Simon,

De Asus Eee Pad Transformer Prime 32 GB Gold + Docking is op voorraad. Bestelt u op
werkdagen voor 22:30 uur met creditcard, iDEAL of onder rembours, dan verzenden wij
het product nog dezelfde dag.

Asus eee pad transformer prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Ik heb nog steeds een vervangende Prime te goed van de BCC sinds de BTW actie.
Had hem vrijdag 27 januari gehaald en de zaterdag erna direct omgeruild, maar uiteraard hadden ze hem niet meer. Toen mocht ik de huidige toch nog meenemen.

Tot nu toe niets gehoord dus zelf maar gebeld.
Prime heeft intern de status "U" wat zou moeten betekenen dat deze uit assortiment is gehaald (ze had het ook over een verouderd model). Ook op website is de prime niet meer te vinden. Morgen wordt ik teruggebeld door verantwoordelijke verkoper die nu helaas afwezig was

Ben benieuwd en hoop dat ik met bijbetalen voor de 700 kan gaan.
Ik verwacht sowieso wel een geheel nieuwe prime, zoals dat ook op mijn ruil-bon staat, maar dan moet wifi wel beter werken dan de huidige.

Wacht gewoon af, zoals ik al maanden heb gedaan :P

EDIT:
Net gebeld door de BCC en de Prime wordt niet meer geleverd en wordt "vervangen" door de TF300. Toen ik hem erop wees dat dit de mindere versie is en binnenkort de T700 uitkomt, kan ik hem daarvoor omruilen met mogelijk een lichte bijbijtaling. BCC rules! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door RayMan op 05-06-2012 10:22 ]

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders