Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:00

Asus Eee Pad Transformer Levertijden Topic

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2mq8dcm.jpg
Inleiding
Topicregels
Tot slot

Inleiding
Welkom in het Asus Eee Pad Transformer Prime (verwachte) levertijden topic!

Dit topic is bedoeld om te discussiëren over de prijzen en de (verwachte) levertijden van de Asus Eee Pad Transformer Prime. Het is dus niet de bedoeling uitgebreid te discussiëren over de tablet zelf, hier is een ander topic voor.

Topicregels
Wat we wel in dit topic willen zien:

1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de Asus Eee Pad Transformer.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de Asus Eee Pad Transformer kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de Asus Eee Pad Transformer horen.

Wat we niet in dit topic willen zien:

1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het apparaat zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT
5. Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot
Tot slot, het is altijd handig om de pricewatch in de gaten te houden, echter op moment van schrijven zijn er nog geen prijzen bekend in de pricewatch. Wel is op 17-11-2011 bekend geworden dat CoolBlue de Prime gaat leveren voor €599,00 (32GB + Dock / 64GB)

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 18-11-2011 19:08 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:55
Hoewel de pricewatch nog niets vermeldt, is hij inmiddels opgenomen in het assortiment van Coolblue.
De 32gb + dock en de 64 gb no dock, in beide kleuren. Alle versies voor 599 euro.

Linkje: http://www.tabletcenter.nl/merk/1443/asus.html

Actuele status is ´´binnenkort leverbaar´´
Verwachte levertijd is volgens de productpagina: ''De tablet komt naar verwachting begin januari 2012 binnen.´´

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:15

Nyarlathotep

Crawling Chaos

De prijs zal denk ik wel wat zakken bij de daadwerkelijke introductie. Althans, dat hoop ik :P

Ik ga zelf voor de grijze versie van de 32GB + dock. Wordt mijn eerste tablet!
Dat er ook een Android ICS update komt is natuurlijk ook een pluspunt :)

Edit: Bij bovenstaande toko lijken de prijzen alweer verdwenen?

[ Voor 11% gewijzigd door Nyarlathotep op 21-11-2011 16:05 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Haha ja zie het staan "niet meer leverbaar"
Zal wel op last van Asus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiberiusJD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 22:59
Volgens de eerste berichten zou hij op 6 januari uitkomen in Nederald. Geldt dit ook voor België vraag ik mij dan af? Of wordt de prime sowieso gelijktijdig in de Benelux uitgebracht?

Ik zal er in ieder geval vlug mogen bij zijn, want er zou wel weer eens een tekort kunnen ontstaan, net als de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
Oei, dat is een goede vraag TiberiusJD, ik weet dat coolblue ook een belgische variant heeft, ik heb daar alleen niet gekeken voordat de prime offline werd gehaald, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Hij stond wel op coolblue.be, staat hij nog steeds, alleen nu als "nooit meer leverbaar"
Zal dus ook wel in België komen, de vraag is alleen wanneer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiberiusJD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 22:59
Ik heb naar Vandenborre (een elektro-winkel met een groot assortiment, En de winkel waar ik de TF1 had gekocht) een mail gestuurd om te vragen wanneer de prime zou uitkomen, omdat ik daar een waardebon heb. Zij zeggen dat hij in Belgie maar eind februari uitkomt, dus niet zo een goed nieuws, het is te hopen dat hij in Nederland vroeger uitkomt.

Hier de mail

Geachte,

Wij hebben uw mail goed ontvangen.

De tablet Asus eee pad transformer Prime is pas voorzien eind februari in Belgiė, momenteel kan u deze niet bestellen of reserveren daar wij geen

enkele informatie hebben betreffende dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 434273

Hee allemaal,

Okee, ik ben dus een beetje ongeduldig geweest en heb hem al vanuit Amerika 'gepre-ordered'.
Ze zeggen dat ze het zo vaak doen en dat het verder geen probleem is, maar dan moet ik wel een andere lader kopen, lijkt mij.
Hmmm, was dit wel slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 22:30
Als je het niet erg vind om de inklaringkosten e.d te betalen en uiteindelijk de tablet maar een week of zo voor dat hij hier uitkomt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Het beste is zowieso om een maandje ofzo te wachten nadat hij officieel uitgekomen is. Er zijn zat analisten die verwachten dat de tablet prijzen in het begin van 2012 sterk zullen dalen. En zowieso daalt de prijs als de eerste rush voorbij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 434273

Hmmm, ja, daar heb je wel gelijk mee. Normaal kan ik ook wel wachten, maar nu echt niet, om een of andere reden.. :-(

Er komen waarschijnlijk ook nog veel andere vette tablets, maar deze is zo mooi. :o

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 434273 op 27-11-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:57
ik vind 499 excl dock net iets te veel voor een tablet erbij.

Jammer dat ze niet met een 16 gb excl dock komen voor 399 ofzo.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 18:36
Vanaf morgen te koop in Taiwan en vanaf 8 december in de USA. Wij moeten waarschijnlijk nog wachten tot januari aldus Androidnext.de.

Http://www.androidnext.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-06 07:46
Hanky74 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:28:
Vanaf morgen te koop in Taiwan en vanaf 8 december in de USA. Wij moeten waarschijnlijk nog wachten tot januari aldus Androidnext.de.

Http://www.androidnext.de
Ik heb het ook gelezen, positieve is, dat we eerst de reviews al kunnen lezen alvorens hij überhaupt hier is. En natuurlijk met een beetje gelijk, ook gelijk ICS erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06 23:08
Ik zit nu aan 3 dingen te denken:
importeren uit de VS volgens mij kost die dan ongeveer €550 voor de 32gb + dock;
kopen bij de MM maar dan wachten tot de btw actie eind januar voor €504 (uitgaande van normale prijs €600);
kopen bij BCC bij launch dus ongeveer de 15e van januari zodat ik binnen 2 weken geld terug kan vragen bij BCC.

Alleen weet ik niet of de Prime mee zal doen met de btw actie...
En als ik uit de VS koop moet ik andere lader kopen waardoor je toch €600 kwijt bent maar dan de prime eerder hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Laatst online: 05-06 13:11

NvU

D3x1l schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:31:
Ik zit nu aan 3 dingen te denken:
importeren uit de VS volgens mij kost die dan ongeveer €550 voor de 32gb + dock;
kopen bij de MM maar dan wachten tot de btw actie eind januar voor €504 (uitgaande van normale prijs €600);
kopen bij BCC bij launch dus ongeveer de 15e van januari zodat ik binnen 2 weken geld terug kan vragen bij BCC.

Alleen weet ik niet of de Prime mee zal doen met de btw actie...
En als ik uit de VS koop moet ik andere lader kopen waardoor je toch €600 kwijt bent maar dan de prime eerder hebt.
Is dit elke jaar zo die btw actie in januari? Zo nee, hoe weet u dat dan?
En hoe komt u dan aan de prijs van €504? want neem aan de ze uit gaan van 19% korting, zoals bij bijna alle btw acties? En dan kom ik toch echt op €486, dat zou wel erg aantrekkelijk zijn. (504 is ook een perfecte prijs). Ik ben wel bereid die paar weken te wachten voor 100 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
NvU schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:04:
[...]

En hoe komt u dan aan de prijs van €504? want neem aan de ze uit gaan van 19% korting, zoals bij bijna alle btw acties? En dan kom ik toch echt op €486, dat zou wel erg aantrekkelijk zijn. (504 is ook een perfecte prijs). Ik ben wel bereid die paar weken te wachten voor 100 euro!
504 * 1.19 = 599 euro ;) Je kan natuurlijk niet ff 19% eraf halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Koen87 schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:32:
[...]

504 * 1.19 = 599 euro ;) Je kan natuurlijk niet ff 19% eraf halen!
Nee ik bedoelde eigenlijk 16% foutje. Maar 16% klopt wel dus!
Maar normaal was het bij de mediamarkt toch zo dat ze de week ervoor de prijzen hoger maakte zodat die korting bijna niets uitmaakte.
Ik ga het in iig in de gaten houden want het is toch weer mooi 100 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 24-04 21:53
De iPad was wel uitgesloten van die actie..
Als je toch van plan was om op korte termijn een nieuwe Mac te kopen dan is dit natuurlijk wel een hele mooie aanbieding! Helaas zijn computeraccesoires en de iPad uitgesloten van deze actie.
Maar mocht het doorgaan voor die prijs ga ik er zeker een halen, dat zijn die paar dagen/weken wachten zeker waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
NvU schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:01:
[...]

Nee ik bedoelde eigenlijk 16% foutje. Maar 16% klopt wel dus!
Maar normaal was het bij de mediamarkt toch zo dat ze de week ervoor de prijzen hoger maakte zodat die korting bijna niets uitmaakte.
Ik ga het in iig in de gaten houden want het is toch weer mooi 100 euro!
599 schijnt de adviesprijs te zijn, lijkt me raar als ze daar nog boven gaan zitten. Uitsluiten (zoals ze met Panasonic PDP's doen) lijkt me dan logischer :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
NvU schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:04:
[...]

Btw actie schijnt ieder jaar te komen. Wist het ook niet, ik heb het van een vriend die daar werkt gehoord.
Ik ga ook wachten en dan van BCC of MM kopen. Lijkt mij het beste. Alleen is er ook de kans dat die niet wordt meegenomen met de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Importeren is op zich wel een optie aangezien asus een wereldwijde garantie heeft.
Kan met een beetje geluk een hoop schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
l3art schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:10:
Importeren is op zich wel een optie aangezien asus een wereldwijde garantie heeft.
Kan met een beetje geluk een hoop schelen.
Ik denk dat je ongeveer even duur zit met invoerrechten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Als je die moet betalen wel ja, maar dat gebeurd lang niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
l3art schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:06:
Als je die moet betalen wel ja, maar dat gebeurd lang niet altijd.
2 jaar geleden heb ik samen met andere tweakers de Nexus One geimporteerd uit de VS. En ik kan je zeggen dat er maar verdomd weinig waren die de invoerrechten niet hoefden te betalen.
Daarnaast heb ik alles uitgerekent om bijvoorbeeld bij Amazon de Prime (32GB) met dock te importeren, maar dan kom je met alles kosten wederom op 600 euro. Als ik me niet vergis, zelfs hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Koen87 schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:17:
[...]

2 jaar geleden heb ik samen met andere tweakers de Nexus One geimporteerd uit de VS. En ik kan je zeggen dat er maar verdomd weinig waren die de invoerrechten niet hoefden te betalen.
Daarnaast heb ik alles uitgerekent om bijvoorbeeld bij Amazon de Prime (32GB) met dock te importeren, maar dan kom je met alles kosten wederom op 600 euro. Als ik me niet vergis, zelfs hoger.
Inderdaad, bij Dealextreme zou je die kunnen ontlopen omdat ze er "gift" van maken en er een bedrag van bijv. $10 opschrijven. Maar volgens mij kan je dit bij de wat bekendere Amerikaanse winkels wel vergeten, en zal je dus gewoon die invoerrechten moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:17

Zewatanejo

Fine Thanks!

New York's (en misschien wel 's werelds grootste) Audio Video winkel B&H heeft de transfomer prime ook al op de website staan.
http://www.bhphotovideo.com/c/search?Ntt=transformer+prime&N=0&InitialSearch=yes

De 32GB is $499 en de 64GB is $599.

Als ik naar de verzendkosten kijk:http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=productlist&A=estimateShip&Q=freeShip&sku=825956&is=REG

Dan zou je volgens die website €138,- aan verzendkosten inclusief taxes and duties. Totaal zou een 32GB versie dan $637 kosten. Dat komt volgens mij ongeveer overeen met €450,-

[ Voor 3% gewijzigd door Zewatanejo op 05-12-2011 21:58 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
Is dit incl. douane kosten. Hoeveel zou het kosten met de toetsenbord erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
$150 erbij.

[ Voor 27% gewijzigd door J0ey op 05-12-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Als je daar 32gb + dock dan is het 580 euro ongeveer! Dus zoveel maakt het niet uit. Tenzij je paar dagen/weken perse eerder wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Voor die paar euro koop ik liever in Nederland bij een fysieke winkel (geen webshop), mocht je een DOA hebben is dat wat minder gedoe. Alle grote US-shops zetten de waarde op het shipping label, dus douanekosten heb je vrijwel gegarandeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik koop ook liever bij een Nederlandse winkel. Kan ik de prime eerst nog even in mijn handen houden, voordat ik betaal.
Toch heb ik een beetje haast 14 januari vertrek ik voor een jaar naar Nieuw-Zeeland en dan wil ik hem eigenlijk toch wel hebben. Ben benieuwd dus wanneer de Prime hier in NL in de winkels ligt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manvanstaal
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-06 15:49
Zewatanejo schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:06:
Ik koop ook liever bij een Nederlandse winkel. Kan ik de prime eerst nog even in mijn handen houden, voordat ik betaal.
Toch heb ik een beetje haast 14 januari vertrek ik voor een jaar naar Nieuw-Zeeland en dan wil ik hem eigenlijk toch wel hebben. Ben benieuwd dus wanneer de Prime hier in NL in de winkels ligt dus.
Kun je hem misschien beter daar in Nieuw-Zeeland kopen!

Chaos is a higher form of arranging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:20
Ik verblijf momenteel in Australië en hier is nog niks bekend wanneer en voor hoeveel hij geleverd gaat worden. Ik heb al enkele winkels hier gevraagd wanneer ze hem verwachten en hoeveel hij gaat kosten, maar daar kunnen ze hier nog niks over vertellen.

Ook volg ik #ASUSAU (Twitter) op de voet, maar ook hier laten ze niks concreets los. Enige wat ze tweeten:

5 Dec.- Morning. I'll have more details for you very soon. Keep checking back on this Twitter account :)

Ook vind ik op twitter deze berichten

1 Dec. - ASUS Transformer Prime headed for Australia “within the next few months”

en nog een onbekende tweet van iemand op Twitter (iedereen kan wat roepen)

30 Nov, - Asus transformer prime will be available in Australia at JB Hi Fi and Harvey Norman mid December. other stores possibly later

Zelf zit ik te denken om het product vanaf Amerika naar Australië te laten komen. Je betaald namelijk geen douanekosten of inklaringskosten wanneer het product onder de A$1000,- blijft.
$500 + $50verzendkosten = $550 = €410,-

Bron!

Mmm, toch een winkel gevonden in Australië. 32gb + Dock voor A$799 is toch €611
Bron

[ Voor 24% gewijzigd door DJustin op 08-12-2011 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-05 21:49
Iemand ervaring met simplyelectronics.net? Een online store uit Honkong met een kantoor in engeland.

Zij hebben alleen de tablets op hun site staan. De 32GB versie komt op €497,95 en ze leveren zonder extra kosten ook in nederland.

http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=15721

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 11:16

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Riccie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:49:
Iemand ervaring met simplyelectronics.net? Een online store uit Honkong met een kantoor in engeland.

Zij hebben alleen de tablets op hun site staan. De 32GB versie komt op €497,95 en ze leveren zonder extra kosten ook in nederland.

http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=15721
Als die met docking te koop was, zou ik dat misschien nog doen ook.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 20:21

TMoose

Mooooooose !!

Pas geleden een olympus XZ-1 camera besteld bij simplyelectronics. Pas na bestelling gaan googlen op de naam (stom natuurlijk) en de vele horrorverhalen gelezen. Omdat na 4 dagen de status nog niet veranderd was (Bij bestelling stond leverbaar in 1-2 dagen) bestelling geannuleerd, en nadat ze de annulering bevestigd hadden heb ik op aanraden van payal meteen een geschil aangemaakt. De terugbetaling heeft 2 dagen op zich laten wachten. Dus uiteindelijk kunnen ze blijbaar wel snel handelen. Maar ik had er toch geen lekker gevoel bij.

De camera diezelfde week toch maar bij een lokale webshop gehaald.

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-02 15:01
Heeft er iemand ook verkoop sites in Taiwan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 21:49
Somply electronics...heb ik ook gezien....zit er aan te denken het gewoon te doen....je kan betalen via idealll...er zijn immers geen taiwanees webshops te vinden ..of ik kab ze niet vinden..iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 11:16

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Zie net in het main topic dat er mogelijk een delay is, i.v.m. wifi problemen.

Hoop dat dit niet echt zo is, en dat de Prime wel begin januari in Nederland te koop is.
Zou hem graag voor m'n wintersport willen hebben, lekker films kijken in de trein.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Laatst online: 17:57
Robinski schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:09:
Zie net in het main topic dat er mogelijk een delay is, i.v.m. wifi problemen.

Hoop dat dit niet echt zo is, en dat de Prime wel begin januari in Nederland te koop is.
Zou hem graag voor m'n wintersport willen hebben, lekker films kijken in de trein.
Gelukkig heeft Asus dit eindelijk eens ontkend: http://www.slashgear.com/...-is-on-schedule-10201473/

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
"We proberen erachter te komen wie deze verklaring heeft afgegeven en met welk doel”, zegt een woordvoerder van ASUS. “Op dit moment zitten we nog op schema en beginnen we in de week van 19 december met het verzenden van de tablet."
Nu.nl

Iemand gaat ontslagen worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• increddibelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-04 10:00
preorder kan ook bij amazon.de voor de gangbare 599, gratis shipping.
klikkerdieklik

Nadeel van amazon vind ik wel dat ze altijd heel snel nieuwe producten op de website zetten voor de pre-orders, maar dat je uiteindelijk pas veel later je spullen thuis hebt dan wanneer je bij een lokale winkel (pre)ordert.
Ik ben aan het proberen om een restant budget van (de baas van) mijn vrouw op te maken, en de Prime te pre-orderen; in januari bestellen is dus net effe te laat - en als Amazon pas in januari factureert schiet het ook niet op. Er zit denk ik niets anders op dan nog een paar dagen afwachten, tot ik bij een nederlandse shop kan vooruitbetalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Jou bericht ontkracht ik met die van engadget die 1 dag geleden gepost is ;)
Dus helaas, wel verlaat.

Update:
En ik zie dat ik de update niet goed gelezen heb :+ Daarmee bevestig ik jou bericht dus

[ Voor 9% gewijzigd door Koen87 op 14-12-2011 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
increddibelly schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:18:
preorder kan ook bij amazon.de voor de gangbare 599, gratis shipping.
klikkerdieklik

Nadeel van amazon vind ik wel dat ze altijd heel snel nieuwe producten op de website zetten voor de pre-orders, maar dat je uiteindelijk pas veel later je spullen thuis hebt dan wanneer je bij een lokale winkel (pre)ordert.
Ik ben aan het proberen om een restant budget van (de baas van) mijn vrouw op te maken, en de Prime te pre-orderen; in januari bestellen is dus net effe te laat - en als Amazon pas in januari factureert schiet het ook niet op. Er zit denk ik niets anders op dan nog een paar dagen afwachten, tot ik bij een nederlandse shop kan vooruitbetalen :)
Dit is inderdaad al eerder langs gekomen. Echter houd er rekening mee dat ze in Duitsland een QWERTZ toetsenbord hebben ipv een QWERTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:33
Dat is wel een goeie idd.
Zal eens kijken wat de prijzen bij Amazon UK doen (op het moment staat hij nog niet in de lijst daar).

Vind het alleen wel jammer dat ik nu alleen de keuze heb tussen een 32 GB versie met dock, waarvan ik nog niet overtuigd ben dat ik die dock wil en een 64 GB versie die ik bij lange na niet nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhonny44
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-05 22:29
Waarom zou je een 64 gb versie kopen als er een Micro SDXC slot in zit? En al zou het geen SDXC zijn dan ondersteund het altijd nog 64 gb kaartjes en kan je dus alsnog een 96 gb opslag creëren.

Ik hoop dat het gerucht dat 6 januari ook daadwerkelijk de release date is in Nederland. Dus geef die pre orders maar dan zal ik vooraan staan en hopen op het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:27
Jhonny44 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:42:
Waarom zou je een 64 gb versie kopen als er een Micro SDXC slot in zit? En al zou het geen SDXC zijn dan ondersteund het altijd nog 64 gb kaartjes en kan je dus alsnog een 96 gb opslag creëren.

Ik hoop dat het gerucht dat 6 januari ook daadwerkelijk de release date is in Nederland. Dus geef die pre orders maar dan zal ik vooraan staan en hopen op het beste.
microSDHC - <32GB
microSDXC - <64GB

Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
The Secure Digital High Capacity (SDHC) format is defined in Version 2.0 of the SD specification. It supports cards with capacities up to 32 GB.[1] The SDHC trademark is licensed to ensure compatibility.[6]

The Secure Digital Extended Capacity (SDXC) format supports cards up to 2 TB (2048 GB), compared to a limit of 32 GB for SDHC cards in the SD 2.0 specification.

Bron: wikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Jumbo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-04-2024
Ik kan niet wachten, heb al een webshop gemaild of ik kan pre-orderen, dan maar € 100,- meer betalen, maar als deze echt zo hard gaat als verwacht, wil ik het risico niet lopen dat hij is uitverkocht! (wat nou Crisis 2012 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
D3x1l schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:45:
The Secure Digital High Capacity (SDHC) format is defined in Version 2.0 of the SD specification. It supports cards with capacities up to 32 GB.\[1] The SDHC trademark is licensed to ensure compatibility.\[6]

The Secure Digital Extended Capacity (SDXC) format supports cards up to 2 TB (2048 GB), compared to a limit of 32 GB for SDHC cards in the SD 2.0 specification.

Bron: wikipedia
Dat is de max van de "format", de Prime zal het waarschijnlijk wel gewoon kunnen gebruiken. Zoals de SGSII dat ook kan en een microSDXC in de Transformer zelf of SDXC in de dock ook geen probleem is. Hoopt dat hij snel in Nederland te koop is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
DJ-Jumbo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:49:
Ik kan niet wachten, heb al een webshop gemaild of ik kan pre-orderen, dan maar € 100,- meer betalen, maar als deze echt zo hard gaat als verwacht, wil ik het risico niet lopen dat hij is uitverkocht! (wat nou Crisis 2012 :))
Ach zoals ik denk kijk ik eerst even of ik het dock gebruik (zeker voor dingen of forums, etc is het denk ik toch wel handig. En anders verkoop ik de dock wel. Voor mij wordt het dus met dock.

Maaruh gemaild om te pre-orderen? Waar dan? Want in Nederland is hij toch nog nergens in een webshop te pre-orderen? Webshops mogen hem van Asus gewoonweg nog niet aanbieden. Al zal dat niet lang meer duren gok ik zo (aangenomen dat ze nog altijd 6 januari aanhouden als datum dat ze hem gaan leveren hier in Nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Jumbo
l3art schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:21:
[...]

Ach zoals ik denk kijk ik eerst even of ik het dock gebruik (zeker voor dingen of forums, etc is het denk ik toch wel handig. En anders verkoop ik de dock wel. Voor mij wordt het dus met dock.

Maaruh gemaild om te pre-orderen? Waar dan? Want in Nederland is hij toch nog nergens in een webshop te pre-orderen? Webshops mogen hem van Asus gewoonweg nog niet aanbieden. Al zal dat niet lang meer duren gok ik zo (aangenomen dat ze nog altijd 6 januari aanhouden als datum dat ze hem gaan leveren hier in Nederland).
Klopt, ik heb hem dan ook nog niet ge-pre-orderd (spellingcheck :+) maar gevraagd of het kan.

• MrRobin
Hoe komen jullie bij dit gerucht van 6 januari? Zou erg mooi zijn als het waar blijkt te zijn :D

• 13art

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 15:18
Die datum is al van een tijdje terug. De levering in de USA is uitgesteld, ik verwacht in de EU ook.

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 20:21

TMoose

Mooooooose !!

edumertz schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:39:
Somply electronics...heb ik ook gezien....zit er aan te denken het gewoon te doen....je kan betalen via idealll...er zijn immers geen taiwanees webshops te vinden ..of ik kab ze niet vinden..iemand suggesties?
GEEN IDEAL GEBRUIKEN !!

Zorg ervoor dat je of een creditcard, of paypal gebruikt, zodat je nog ergens kunt aankloppen als het toch niet goed gaat.

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

• DJ-Jumbo
Tadango schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:35:
Die datum is al van een tijdje terug. De levering in de USA is uitgesteld, ik verwacht in de EU ook.
Het mooiste zou zijn als ze er gewoon duidelijkheid over geven.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 23:03
Ongeduldig? :P
Ik ook hoor, ik heb iemand die mijn TF101 over wil nemen en die zit ook te "wachten"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Tadango schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:35:
Uitgesteld??? Als je doelt op de vermeende Wifi problemen die er zijn, die heeft Asus ontkend en gewoon gezegd dat ze door gaan met de geplande levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Volgens mij is er ook geen uitstel. In de VS zou de launch date 19 november zijn. Een EU datum heb ik nooit gezien. Behalve dan dat volgens mij coolblue ooit heeft vermeld dat het 6 januari zou zijn. Ook een webshop in nieuw Zeeland heeft aangegeven dat zij de prime begin januari verwachten, maar ze hebben geen datum genoemd. Afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Eerdere berichten waren een launch in de USA van 8 dec volgens hardware.info. De 6 jan zou door een Asus medewerker zijn verteld tegen hardware.info. Daarom ga ik er vanuit dat de 6e jan geen EU datum is. Ik ga uit van eind jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
AMSTERDAM - Asus ontkent de geruchten dat de nieuwe tablet Transformer Prime wereldwijd vertraagd is vanwege wifi-problemen. Tegen Slashgear zegt het bedrijf dat de lanceerdatum op 19 december blijft staan.
Dit is een bericht van 11 december op nu.nl

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 16-12-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-03 00:43
zo lang er geen 3G mogelijkheid in zit hoeft hij voor mij helemaal niet uit te komen.
ik wil de prime zo graag maar wat heb ik er aan zonder 3G?
en dan op de site zeggen dat je overal online kan. Nou niet dus!

Dongle is niet handig en er zit ook geen usb op de tablet zelf. Wel op de dock. Maar de dock gebruik je juist thuis en dan is er wifi!
En koppelen aan telefoon lijkt me ook niet handig.
Waarom is Asus zo dom om zo'n mooi apparaat uit te brengen zonder 3G? Zal vast wel iemand zeggen die komt nog maar dat zie ik niet zitten.

[ Voor 62% gewijzigd door tajvdz op 16-12-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:47

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik hoef juist geen 3G. Geef mij maar WIFI en dan ben ik tevreden. Die 3G versies zijn duurder en je moet er nog een abonnement bij nemen.
Maar ik ben dan ook niet voornemens deze te gebruiken op plekken zonder WIFI. De meeste plekken waar ik kom zijn voorzien van WIFI.

🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitroke
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-05 16:36
Ik twijfel nog steeds, Ik zal 3G niet veel gebruiken maar het kan soms handig zijn denk ik.
Is het mogelijk om bv via een 3g usb modem te werken als ik de docking erbij neem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
nou lijkt mij ideaal om in de bus te gebruiken als ik van mijn werk af kom. en daar is dus geen wifi. en juist in de bus is hij zonder dock makkelijker te gebruiken. en 3G versie hoeft niet duurder te zijn als ze het gewoon standaard er in stoppen. Het wordt nu duurder omdat er een aparte versie naast gemaakt moet worden..
als de mogelijkheid er is dan kun je zelf beslissen om er een simkaart in te stoppen toch?
Nee onbegrijpelijke actie om hem zonder 3G uit te brengen. Dat hoort gewoon standaard op een tablet te zitten omdat je die ook onderweg kan gebruiken! Bij de Aldi hadden ze een Medion tablet waar het wel gewoon op zit! Alleen is daar helaas geen dock voor te krijgen. Kortom de ideale tablet is er gewoon niet. Van Apple wil en hoef ik niets zelfs niet als het gratis zou zijn en de samsung Galaxy tab is me gewoon te minimaal kwa hardware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik hoef ook geen 3G-versie van de Prime (ik tether wel als ik ooit eens mobiel online wil, ik wil er niet nog een abonnement bij hebben), al kan ik me voorstellen dat er een markt voor is en ja, ik vind het ook raar dat ze geen topmodel met 3G uitbrengen.

Ik ben benieuwd hoe erg dat wifi-probleem is waarvoor ze de launch volgens geruchten zouden uitstellen (en wat nu dus weer ontkend wordt :P). Mocht hij toch niet voor kerst beschikbaar zijn in de VS, dan denk ik dat het nog niet eens zo heel schokkende gevolgen zal hebben voor de verkoop (je wil natuurlijk voor kerst lanceren). Ik geloof niet dat mensen nu maar een andere 600 dollar kostende tablet kopen omdat de Prime een weekje later komt ofzo 8)7
tajvdz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:40:
hoe werkt dat tether dan? kun je dan via de 3G van je telefoon?
Ja, je telefoon werkt dan als accesspoint waar je tablet mee verbindt. Kost wel veel accutijd, maar als je wat wil opzoeken werkt het prima :)

[ Voor 46% gewijzigd door Grrrrrene op 16-12-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
hoe werkt dat tether dan? kun je dan via de 3G van je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
[Ja, je telefoon werkt dan als accesspoint waar je tablet mee verbindt. Kost wel veel accutijd, maar als je wat wil opzoeken werkt het prima :)
accutijd op de tablet of op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
tajvdz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:42:
[...]

accutijd op de tablet of op de telefoon?
Op de telefoon. Die heeft nml wifi en 3G aanstaan, normaal gebruik je een van beiden en wifi is niet bepaald zuinig. Je kunt uren tetheren hoor, maar je moet niet verwachten dat je op die manier je tablet een dag lang van internet kunt voorzien ;) Voor in de bus of de trein werkt het wmb goed genoeg, al snap ik best dat 3G in de tablet zelf fijner werkt omdat je dan niet 2 apparaten moet instellen voor je internetverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:59

zAo

GPLv2 Fanboy

tajvdz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:42:
[...]
Accutijd op de tablet of op de telefoon?
Van de telefoon; die moet zowel 3G'en als Wifi zenden. De tablet ziet gewoon een wifi signaal zoals elke andere.
Als je root hebt op je Android telefoon, kun je het Wifi signaal alleen erg zwak maken en voor bijvoorbeeld MAC filtering kiezen in plaats van WPA encryptie. Beide zorgen voor een veel zuinigere situatie. Ik kan met mijn SGS2 makkelijk 8uur 3G tetheren naar mijn iPad.

Edit: Do'h!
Overigens kun je niet met alle toestellen tetheren.

[ Voor 7% gewijzigd door zAo op 16-12-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Grrrrrene schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:39:
Ik hoef ook geen 3G-versie van de Prime (ik tether wel als ik ooit eens mobiel online wil, ik wil er niet nog een abonnement bij hebben), al kan ik me voorstellen dat er een markt voor is en ja, ik vind het ook raar dat ze geen topmodel met 3G uitbrengen.
Ik ook niet, ik gebruik 'm eigenlijk alleen thuis, in een hotel of eventueel in het vliegtuig. In de eerste twee gevallen heb ik waarschijnlijk wel wifi, of is 3g te duur (hotels in het buitenland) en in vliegtuigen heb je sowieso geen 3g. Kan me voorstellen dat fervente bus/trein reizigers 3g wel kunnen waarderen. Voor de rest zie ik voor mij geen echte omstandigheden waarbij ik een tablet bij me zou hebben en ook gebruiken...
Ik ben benieuwd hoe erg dat wifi-probleem is waarvoor ze de launch volgens geruchten zouden uitstellen (en wat nu dus weer ontkend wordt :P).
In het filmpje van anandtech hebben ze een retail versie van de prime en daar zeggen ze over dat die twee wifi antennes heeft. En juist dat was er mis met hun eerste review exemplaar, waarin ze inderdaad slechte wifi ontvangst meldden. Dit laatste exemplaar schijnt het wel prima te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
ik heb nu een Nokia N97, volgens mij gaat het daar wel mee.
Maar dat gaat dus via wifi. ik dacht eigenlijk via Bluetooth.
Maar het is voor mij inderdaad maar een klein stukje in de bus. half uurtje ofzo. en stel ik moet een keer wat opzoeken dan zal dat ook niet lang zijn.
ik was niet van plan om hele dagen via 3G online te gaan zijn..
je hebt dan inderdaad maar 1 data abonnement nodig...

[ Voor 9% gewijzigd door tajvdz op 16-12-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

tajvdz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:52:
ik heb nu een Nokia N97, volgens mij gaat het daar wel mee.
Maar dat gaat dus via wifi. ik dacht eigenlijk via Bluetooth.
Maar het is voor mij inderdaad maar een klein stukje in de bus. half uurtje ofzo. en stel ik moet een keer wat opzoeken dan zal dat ook niet lang zijn.
ik was niet van plan om hele dagen via 3G online te gaan zijn..
je hebt dan inderdaad maar 1 data abonnement nodig...
Geen idee of die N97 dat kan. Android kan het overigens ook via Bluetooth en USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
Ik lees steeds meer berichten dat de levertijden van de Prime over hele wereld opschuiven.
In de VS wordt dit moment nog niets uitgeleverd.
Deze review stelt zelfs dat de Prime in 2011 alleen in Singapore over de toonbank gaat!

Maar dit is wel een hebbedingetje hoor :P Ik probeer deze tablet vanuit Singapore te shippen, zit ff te twijfelen over een extra $300,-, ben er nog niet achter waaruit dit bedrag precies bestaat en waarom dat zoveel moet zijn?

D3 Armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
jee waarom is iedereen zo ongeduldig?
wacht gewoon rustig af tot hij in de winkel ligt..
ik wil hem ook maar heb nooit een tabelt gehad dus kan nu ook nog wel even zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399679

Jhonny44 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:42:

Spotify/Google music wil nog wel eens moeilijk doen met het offline cachen van muziek op je SDCard. Moet wel zeggen dat ik dit al een tijdje niet heb gechecked dus wellicht is dat al verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

tajvdz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:07:
ik wil hem ook maar heb nooit een tabelt gehad dus kan nu ook nog wel even zonder.
Welkom op GoT. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Wachten?????? Dat is onmogelijk!!!

Geldt voor alles tegenwoordig :( Gadgets....... hebbe hebbe hebbe (kan er niets aan doen :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Het prijsverschil met de US is toch wel een beetje om te huilen. €599 hier, €460 ($599) in de USA voor de 64GB zonder dock. Wist dat het zo bij Apple spul was, maar dacht dat het bij andere fabrikanten toch iets minder dan dit was. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

J0ey schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:42:
Het prijsverschil met de US is toch wel een beetje om te huilen. €599 hier, €460 ($599) in de USA voor de 64GB zonder dock. Wist dat het zo bij Apple spul was, maar dacht dat het bij andere fabrikanten toch iets minder dan dit was. 8)7
De USD koers staat met de dag slechter, maar het verschil blijft inderdaad redelijk. Bij Apple's iPad is het verschil zelfs kleiner ($499 vs €479).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
  • Laatst online: 19-12-2024
Asus Benelux stelt dat de Prime 'begin 2012'wordt gelanceerd in de Benelux, zie mijn post op:

http://www.facebook.com/a...=ts#!/asusbenelux?sk=wall

Zou toch verwachten dat een groot deel van de Europese voorraad via Rotterdam wordt aangevoerd,
wellicht heeft dat een positief effect op de levertijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Ik lees op XDA dat verschillende winkels in Amerika de release hebben opgeschoven naar midden januari, als ze dat doen zal het dus nog later worden hier waarschijnlijk.

Respect voor Asus om een release zo erg te verkloten als het echt zo is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Kijkvoer:
klik
Zelf nog niet helemaal gezien trouwens.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 102729 op 16-12-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Die stond hier ook al: ASUS Eee Pad Transformer Prime topic (dit is het topic voor prijzen..) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al die topics ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• increddibelly
dat heet het budget van 2011 opmaken. dat kan niet meer in januari 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verschillende topics over 1 apparaat, dat bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
increddibelly schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:16:
[...]

dat heet het budget van 2011 opmaken. dat kan niet meer in januari 2012.
nou dat is nog gekker.
net of het geld van nu in 2012 niets meer waard is...
geld vergaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor bedrijven kan er wel degelijk een budget zijn, voor instellingen ook, daar is zelf het motto "opmaken anders krijgen we volgend jaar minder budget". Voor particulieren is het natuurlijk nvt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• increddibelly
geld vergaat niet.
maar budget helaas wel - that's the point :)
Als je later groot bent, krijg je van je werk een zak geld voor dat jaar; alles wat aan het eind van het jaar nog in de zak zit, gaat terug naar de baas.
In mijn geval heb ik in december dus geld voor een tablet, maar in januari niet meer; want dan is het restant van het potje van 2011 al teruggegeven aan de baas. het budget wat ik in 2012 krijg is al gereserveerd voor belangrijker dingen dan -laten we eerlijk zijn- een gadget.

Anyway, dit brengt ons niet dichterbij een pre-order van de transformer. bij gebrek aan shops die de prime in het assortiment tonen, denk ik dat ik maandag een galaxy tab ga bestellen. ach, ook geen straf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
Kan je niet via de VS bestellen dan? Of een pre-order volledig vooruit betalen?
Je kan ze nu Engeland pro-orderen
http://www.theverge.com/2...-prime-price-pre-order-uk

[ Voor 44% gewijzigd door F4c2Q op 18-12-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:33
Net even mailtje gestuurd naar amazon UK of ze verwachten hem daar ook te krijgen.
Reply:
Thank you for contacting Amazon.co.uk regarding the future availability of an item.
Unfortunately we have no information regarding this item or when, or if, we will receive stock.
Daar kunnen ze dus ook niet veel meer vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Ow bitter: ASUS Transformer Prime pre-order shipments delayed at Best Buy, Amazon.

Nu maar hopen dat hij voor de kerst er nog komt, anders lopen ze de boot echt net mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Jumbo
zAo schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:15:
Ow bitter: ASUS Transformer Prime pre-order shipments delayed at Best Buy, Amazon.

Nu maar hopen dat hij voor de kerst er nog komt, anders lopen ze de boot echt net mis.
Ga er maar niet vanuit, in het bericht staat dat de zendingen deze week woensdag bij de distrebutie is en de verwachting is dat hij vanaf het nieuwe jaar verkrijgbaar is. Sommige snelle distibutie's kunnen eerder leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

DJ-Jumbo schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:49:
[...]
Ga er maar niet vanuit, in het bericht staat dat de zendingen deze week woensdag bij de distrebutie is en de verwachting is dat hij vanaf het nieuwe jaar verkrijgbaar is. Sommige snelle distibutie's kunnen eerder leveren.
Ik ben er ook bang voor. Toch hoop ik stiekem dat er een retailer is die hem de 27e ofzo nog verkoopt, anders wordt het een maand langer wachten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 437121

Gelezen op de site van Computer Idee,

De Asus Eee Pad Transformer Prime komt 7 januari uit in Nederland. Een week eerder dan aanvankelijk gedacht.

Computer Idee kreeg via bronnen bij Asus in oktober te horen dat de opvolger van de Asus Eee Pad Tranformer in de tweede week van januari verwacht zou worden in Nederland. Vandaag is bekend geworden dat het de eerste week van januari betreft, de 7e om precies te zijn.

In Amerika is de Prime al uit maar Nederland is later aan de beurt. We hadden de hoop dat de Transformer Prime in Nederland meteen met Android 4.0 zou worden geleverd maar dat blijkt niet het geval te zijn toen we navraag deden bij Asus. In een later stadium komt de update voor Android 4 uit die overigens ook beschikbaar zal komen voor de eerste Transformer-tablet van Asus.

Voor welke winkel kan ik mijn slaapzak neerleggen ?
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders