1920*1200 is leuk, maar als de Tegra3 dat ook moet gaan aansturen heb ik zo m'n twijfels offie daar wel krachtig genoeg voor is.
No hard feelings maarre die site kun je toch niet serieus nemen?
"which runs Android 3.2 Honeycomb until ASUS releases a software update in who knows how many weeks". 12 Januari heren, a.s. Donderdag dus. Get your facts straight.
"Our advice is to just stay away from today’s Transformer Prime, return your unit if you already bought one, and just wait.". Wachten in technologie land? Is goed, ik spreek je over 3-6 maanden nog eens. Ga je dan wachten op de opvolger van de opvolger van de Prime? Wachten heeft geen zin. Ik ken iemand die nu al 3 jaar aan het wachten is met het bouwen van een nieuwe PC omdat er steeds nieuwe hardware uitkomt. Ja no shit, die ontwikkeling staat niet stil.
"The price tag will go up a bit, it’s expected to land between $599 and $699". Nóg duurder. Misschien kun je dan nog beter wachten op een ultrabook

?
"And hey, you never know, maybe you’ll fall in love with what Apple brings to the table with the iPad 3? Rumor has it that it’ll push 2048 x 1536 pixels, which is mind bending when you think about it.". Nog langer wachten! En appels met peren vergelijken. Sowieso pixels zijn niet alles. Tis hier niet 'wie heeft de langste?'
[
Voor 3% gewijzigd door
Freekers op 09-01-2012 16:58
]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp