Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 17:21
Heb je iets dat ik kan testen? Om uit te sluiten dat het spelletje wat ik hier heb brak is.

Adobe zegt netjes dat alles geinstalleerd is en functioneert als ik via hun website het test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

habermas schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:21:
de "stock browser" is dus niet gewoon Chrome begrijp ik?
Nee, die heet gewoon 'browser' in het apps menu.
tsjech@ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:21:
Heb je iets dat ik kan testen? Om uit te sluiten dat het spelletje wat ik hier heb brak is.

Adobe zegt netjes dat alles geinstalleerd is en functioneert als ik via hun website het test.
www.speedtest.net :)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-03 17:50
Is deze adapter ook bedoeld voor het opladen van zowel de TF101 als de TF201?
Er staat dat deze voor meerdere doeleinden bestemd is maar volgens mij is dit nèt geen oplader? :X

Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/pix/prodpic/200x200/p/pjzazn0a_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Freekers schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:23:
[...]

Nee, die heet gewoon 'browser' in het apps menu.

[...]

www.speedtest.net :)
Opera doet het niet, standaard browser eerste keer fout bij laden 2e keer wel.

Balen, tot nu toe was Opera mijn favoriet, maar ik merk steeds meer foutjes. Ook hyperlinks in standaard tekst zijn niet altijd aanklikbaar met Opera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Trouwens dat speedtest.net klopt dat wel?

Ik heb 3Mbs upload en 1Mbps download. Dat lijkt mij weinig en komt niet overeen met de snelheid van downloaden van apps en pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278396

Om het slechte GPS signaal te vermijden, vraag ik me af of het mogelijk zou zijn met een externe bluetooth GPS receiver te werken, heb dit al eens op andere forums nagevraagd, daar gaven ze ook de tip om de GPS van de Prime uit te schakelen en met een losse GPS receiver te werken indien men hem ook voor navigatie wilt gebruiken.
Heeft hier iemand nog suggesties over ???

Jos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-06 11:35

oXygeN

oftewel oxje...

tsjech@ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:30:

Ik heb 3Mbs upload en 1Mbps download. Dat lijkt mij weinig en komt niet overeen met de snelheid van downloaden van apps en pagina's
Apps gedownload via wifi en nu speedtest via 3G? :p

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
oXygeN schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:31:
[...]

Apps gedownload via wifi en nu speedtest via 3G? :p
Had ik maar de Prime 3G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

tsjech@ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:27:
[...]

Opera doet het niet, standaard browser eerste keer fout bij laden 2e keer wel.

Balen, tot nu toe was Opera mijn favoriet, maar ik merk steeds meer foutjes. Ook hyperlinks in standaard tekst zijn niet altijd aanklikbaar met Opera.
Hetzelfde geldt voor mij.Zo zoomt Opera ook vaker zonder reden uit hier op de frontpage en automatisch inzoomen werkt et fatsoenlijk terwijl dat wel zo is op de stock browser. Ook de pagedown/page up toets werkt bij Opera niet evenals de 'tab'toets. Daarentegen heeft de stock browser een verscrikkelijke input lag hier op het forum... Uit twee slechtste de beste kiezen dan maar.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:30
MrRobin schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:08:
Zou ik gedoemd zijn tot een factory reset? Of heb je nog suggesties die mij uit de brand kunnen helpen?

Ik probeer ze via de music player te verwijderen, en dan krijg ik de melding :

''*nummer* is gesideload en geupload naar google muziek. Alleen de gesideloade items worden verwijderd. Weet ik zeker dat u deze wilt verwijderen?'' En annuleren en OK zijn dat greyed-out. Ik ga even zoeken wat dit betekend!
Nog geen idee wat die sideloaden betekend, maar al wel contact opgenomen met asus, zij vonden het ook zeer vreemd en een onbekend probleem. Ze mailen me vandaag of morgen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Ik moet maar eens wat verder gaan testen. Want ik behaal via WIFI dus belabberde download snelheden, terwijl Upload gelijk is aan maximum die ik heb en ook te halen is met bedraad netwerk hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

tsjech@ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:30:

Kan best kloppen.
Anoniem: 278396 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:31:
Om het slechte GPS signaal te vermijden, vraag ik me af of het mogelijk zou zijn met een externe bluetooth GPS receiver te werken, heb dit al eens op andere forums nagevraagd, daar gaven ze ook de tip om de GPS van de Prime uit te schakelen en met een losse GPS receiver te werken indien men hem ook voor navigatie wilt gebruiken.
Heeft hier iemand nog suggesties over ???

Jos.
Kijk hier eens naar:
Android Market: TetherGPS Lite - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEwMiwiY29tLmNvbXB0b25zb2Z0LnRncHNfbGl0ZSJd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
tsjech@ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:35:
Ik moet maar eens wat verder gaan testen. Want ik behaal via WIFI dus belabberde download snelheden, terwijl Upload gelijk is aan maximum die ik heb en ook te halen is met bedraad netwerk hier.
Probleem ligt hier bij mij. Op het WIFI netwerk beneden haalt die gewone snelheden en hierboven dus een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
Kan iemand nog vertellen of je hiermee kan opladen?

Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/pix/prodpic/200x200/p/pjzazn0a_1.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Latte op 09-01-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Freekers schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:33:
[...]

Hetzelfde geldt voor mij.Zo zoomt Opera ook vaker zonder reden uit hier op de frontpage en automatisch inzoomen werkt et fatsoenlijk terwijl dat wel zo is op de stock browser. Ook de pagedown/page up toets werkt bij Opera niet evenals de 'tab'toets. Daarentegen heeft de stock browser een verscrikkelijke input lag hier op het forum... Uit twee slechtste de beste kiezen dan maar.
Test dan ook SKYfire eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
Is een van de gelukkigen met een ATP al in de gelegenheid eens een wat uitgebreidere review te maken?

Wat ik zo de laatste dagen lees in dit topic stemt me wat pessimistisch, ik had toch echt het idee dat de ATP qua 'kwaliteitsgevoel' kon tippen aan de iPad2. Maar uitgaande van de berichten hier (GPS die het niet doet, backlight bleeding, rammelende behuizing, overhitte opladers, kapotte USB kabels), krijg ik het gevoel dat Asus juist op dit kwaliteitsgevoel heeft willen bezuinigen... Het gevoel dat de Prime te vroeg op de markt is gekomen begint bij mij een beetje te overheersen, terwijl ik toch echt van plan was/ben om er een te kopen. Maar voor het geld wat Asus ervoor vraagt, verwacht ik wel een uitstekend product dat 'af' voelt.

Ben ook wel benieuwd naar de Transformer kloon van Lenovo (nieuws: Lenovo toont 'Transformer Prime-killer'). :X

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 21:53
pkopf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:52:
Is een van de gelukkigen met een ATP al in de gelegenheid eens een wat uitgebreidere review te maken?

Wat ik zo de laatste dagen lees in dit topic stemt me wat pessimistisch, ik had toch echt het idee dat de ATP qua 'kwaliteitsgevoel' kon tippen aan de iPad2. Maar uitgaande van de berichten hier (GPS die het niet doet, backlight bleeding, rammelende behuizing, overhitte opladers, kapotte USB kabels), krijg ik het gevoel dat Asus juist op dit kwaliteitsgevoel heeft willen bezuinigen... Het gevoel dat de Prime te vroeg op de markt is gekomen begint bij mij een beetje te overheersen, terwijl ik toch echt van plan was/ben om er een te kopen. Maar voor het geld wat Asus ervoor vraagt, verwacht ik wel een uitstekend product dat 'af' voelt.

Ben ook wel benieuwd naar de Transformer kloon van Lenovo (nieuws: Lenovo toont 'Transformer Prime-killer'). :X
Kloon? Wat een lelijk dik ding zeg! 2, 3x zo dik als de Prime? YouTube: Lenovo Ideapad K2 10 inch Android tablet CES 2012 preview#! Zelfde voor de Acer trouwens.

Ik heb ook vrij zware backlight bleeding, dus daarvoor gaat die terug, maar verder is het gewoon een erg goede tablet die verder zeer stevig is.

[ Voor 6% gewijzigd door J0ey op 09-01-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik begin ook te twijfelen. Ik heb nu de 101 en denk dat die beter is dan de 201.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
truffel50 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:04:
Ik begin ook te twijfelen. Ik heb nu de 101 en denk dat die beter is dan de 201.
Goede grap :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:51

Arfman

Drome!

De 201 is gewoon echt dikke prima, qua bouwkwaliteit gelijk aan een iPad / iPad 2 en zeker beter dan een Galaxy Tab 10.1. Ik heb ook geen last van backlightbleeding (gisteravond even getest) en WiFi speeds zijn ook dik in orde. Oplader wordt wel erg warm maar geen problemen mee gehad tot nu toe.

Enige wat nog niet werkt is GPS, maar ik heb geen zin om hem een uur voor het raam te leggen nog. Misschien probeer ik dat vanavond even.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Ik ben nog te veel aan het spelen en testen om een uitgebreide review te schrijven, maar 1 ding is duidelijk:

Het is een geweldig apparaat. Hij straalt en voelt (door aluminium) kwaliteit uit. Geen enkele tablet kan dat evenaren (ook niet I-pad). In combinatie met dock is het een zeer hoogwaardig product. Voor het dock geldt hetzelfde. Goede scharnier en goede aanslag op de toetsen, vooral met de iets opgeruwde toetsen.

Backlightbleeding heb ik nu 1 klein plekje in het donker gevonden met moeite (rechterkant in het midden) absoluut niet storend en hetzelfde zie ik bij de I-pad 2 als ik zo kritisch ga zoeken. Ook zelfs bij mijn monitoren. Dus ik beschouw dat als geen issue. Ik denk dat het incidenteel bij sommigen echt een probleem is (die dan natuurlijk dit melden in een forum, maar voor de rest is dit geen issue en ik zie het ook niet terug uiit de vele reviews.

Geen rammels verder gevonden. Ik vind het de 599 helemaal waard icm met de dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Schijnt toch een 3G versie te komen, inclusief wel werkende GPS. Lijkt me een om in de gaten te houden.
Het huidige model laat ik toch schieten, voornamelijk door het gebrek aan 3G.

http://www.slashgear.com/...8-tab-this-year-07207053/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeServ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:45

HomeServ

Linux only?

Schmoove schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:27:
Schijnt toch een 3G versie te komen, inclusief wel werkende GPS. Lijkt me een om in de gaten te houden.

Titel van het bericht geeft iets aan met Windows 8...
Zal dus niet exact dezelfde zijn, maar eentje met een ander OS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-06 16:57
Schmoove schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:27:

Mjoah, 3G hoef ik er niet persé op. De plaatsen waar ik 'm wil gaan gebruiken beschikken over Wifi en als ik 'm eens in een trein zonder Wifi wil gebruiken dan maak ik wel verbinding met mijn telefoon.

Die Praxis-folie over de ATP heen ziet er niet gek uit, strak gedaan! Maar krast de behuizing echt zo snel? Vond het bij het demomodel dat ik vanmorgen even in de winkel vast had reuze meevallen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Jas99 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:31:
[...]

Mjoah, 3G hoef ik er niet persé op. De plaatsen waar ik 'm wil gaan gebruiken beschikken over Wifi en als ik 'm eens in een trein zonder Wifi wil gebruiken dan maak ik wel verbinding met mijn telefoon.

Die Praxis-folie over de ATP heen ziet er niet gek uit, strak gedaan! Maar krast de behuizing echt zo snel? Vond het bij het demomodel dat ik vanmorgen even in de winkel vast had reuze meevallen....?
Hij bekrast wel snel. Ik heb hem op een houten tafel en aanrecht laten liggen en mee gespeeld en ik heb al wat krasjes. Altijd weer de afweging is het een gebruiksvoorwerp of niet. Bij telefoons maakt het mij al niet meer uit. Ik heb ze altijd zonder hoesje en elke 2 jaar weer een nieuwe, dus wat meer krassen en dan geen suf hoesje heeft mijn voorkeur.

Maar ja wat doe je met een tablet. Ik heb ook vanwege de dikte de prime aangeschaft en niet de oude transformer en dan weer een mapje of zoiets er omheen doen wil ik niet. Het glas krast niet, dus daar kijk je het meest tegenaan, maar de achterkant? Ik zie het wel.

EDIT:
Misschien 4 siliconen voetjes zoals onder het dock aanbrengen, dat scheelt heel veel denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door tsjech@ op 09-01-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:35
Latte schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:49:
Kan iemand nog vertellen of je hiermee kan opladen?

[afbeelding]
Nee, ik had begrepen dat dit enkel voor het aansluiten van USB-storage was (misschien dat je er ook een muis mee kunt aansluiten). Hij is al een paar keer langsgekomen op het TF101-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
HomeServ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:29:
[...]

Titel van het bericht geeft iets aan met Windows 8...
Zal dus niet exact dezelfde zijn, maar eentje met een ander OS...
Als je het artikel leest gaat het over meerdere tablets. Het lijkt erop dat er een Transformer Prime 3G met Android komt en later wellicht een Transformer Prime met Windows 8.

Dit is natuurlijk gewoon om hun gezicht te redden.
Ze hebben nu een Android tablet in de top van het segment. Duur ding, 600 ballen... maar geen werkende GPS... ouch. Ze hebben GPS niet voor niets van de specs sheet afgehaald. Door een 3G te releasen, die ongetwijfeld nog duurder zal zijn (of 600 euro voor 3G, 32gb en zonder dock ofzo), kunnen ze het GPS probleem min of meer wel oplossen. Hardware revisie, sterkere GPS en assisted dmv de 3G connectie.
Hebben ze toch weer een toppertje waar wel alles werkt wat geadverteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-06 16:57
tsjech@ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:35:
[...]
Hij bekrast wel snel. Ik heb hem op een houten tafel en aanrecht laten liggen en mee gespeeld en ik heb al wat krasjes.
[...]
Ja, dat het een gebruiksvoorwerp is, daar heb je wel gelijk in. En inderdaad, als het glas niet krast ben ik al heel blij (was sowieso al van plan 'm met dock te kopen dus dan klap je 'm vaak dicht denk ik en wordt tegelijk het scherm beschermd.

Siliconen voetjes erop plakken lijkt mij dan weer niet echt mooi, dan liever strak design met enkele krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
CappieL schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:36:
[...]

Nee, ik had begrepen dat dit enkel voor het aansluiten van USB-storage was (misschien dat je er ook een muis mee kunt aansluiten). Hij is al een paar keer langsgekomen op het TF101-topic.
Oke! Ik vroeg me al af watvoor kabel je daarin moet doen als het wel een oplader zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Latte schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:41:
[...]
Oke! Ik vroeg me al af watvoor kabel je daarin moet doen als het wel een oplader zou zijn.
Dat zou dan minimaal een USB-male -> male moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
CappieL schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:43:
[...]

Dat zou dan minimaal een USB-male -> male moeten zijn.
Ja precies.
Zou wel mooi zijn als het wel zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Latte schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:45:
[...]
Ja precies.
Zou wel mooi zijn als het wel zou werken.
Als je nou op je 'stock'-oplaadkabel een verloop zet van USB-male naar USB, en daar dan je USB-storage zou inpluggen. Gaat dat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
Bedoel je met 'stock'-oplaadkabel de stekker zelf?

Ik weet over het algemeen niet of dat zal werken.
Ik heb al eens eerder een USB-male 2x gebruikt maar dat werkte toen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
Bedankt voor de reacties tot zo ver! Ik begrijp dat velen van jullie nog vooral bezig zijn met 'spelen' of testen, veel plezier daarmee!

Het is ook goed om te lezen dat de kwaliteit dik in orde is!

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 09:05
Ben volop bezig met GTA3 te testen , nostalgie alom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
Daar heb ik me ook mee vermaakt. ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
En het werkt perfect op de prime , absoluut geen lag en dan zit slechts op de balanced mode! En een game als gta met touchscreen spelen valt zeer goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
Ben ik met je eens.
Ik wil er ook graag mee verder. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Werkt GTA III met een PS3 controller dat iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
roel0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:15:
Ben volop bezig met GTA3 te testen , nostalgie alom!
Ook daar mee heb ik nog een probleem! Hij werkt bij mij niet, heb via de tegraZone gekocht. Maar na het installeren kun je de GTA3 alleen aanklikken daarna krijg ikll mijn desktop weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
Staan je datum en tijd ingesteld op die van vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 23:03
Vraag, waar ik me ENORM aan erger op de TF101 en nu ook de TF201:
De standaard zoekpagina is Google.
Ik heb HEEL vaak dat als ik een URL aan het intypen ben en op enter druk:

- De pagina zie laden
- De pagina die ik wil komt op
- De pagina bijna klaar is met laden, of zelfs klaar is!
- De browser weer terug springt naar Google.nl alsof ik nog niks gedaan heb

Dit kan ik soms wel 3-4x herhalen, mijn tablet bijna door het raam gooien, toch vasthouden, nog een keer proberen... en soms werkt het dan eindelijk wel.
Echter meestal moet ik gaan typen, wachten tot "instant search" de pagina gevonden heeft, die aantikken en dan...presto, meestal kom ik wel op de pagina die ik wil.

Helaas vaak niet, browsen is echt een drama. Elke keer terug naar Google.nl

WHY? Instamt search al uitgezet en verder browsercache geleegd e.d.
Let wel, dit is dus op de TF101 maar nu ook, direct uit doos, op de TF201... wie herkent dit en weet de oplossing? Ik heb hier op het forum niemand gevonden met dezelfde klacht tot nu toe; erg bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Latte schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:40:
Staan je datum en tijd ingesteld op die van vandaag?
Huuh!! Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
Ja, daar wil het ook nog weleens aan liggen.
Bij mij had hij de datum niet goed gepakt en was ik in Juni ofzo.
En dan weigert GTA het blijkbaar te doen.
Maar als het bij jou niet het geval is, weet ik het helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Beetje meer info geven, krijg je een error , blijft gta3 open? Ben je al in de screen geweest waar hij de rest van de data download ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 19:54
zojuist bij de coolblue langs geweest om de ATP te proberen... meteen gps test geinstalleerd en geprobeerd, binnen 10 seconden vond hij 8 satellieten..
Maar holy shit wat een snelheid, hij stond naast een galaxy tab 10.1 maar dat was echt geen competitie. absoluut niet.
I'm buying!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
roel0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:48:
Beetje meer info geven, krijg je een error , blijft gta3 open? Ben je al in de screen geweest waar hij de rest van de data download ?
Ja na de aankoop, ging hij uit mijn hoofd in 4 stappen geloof rond de 400mb downloaden en installeren. Heb ook een icoontje in mijn applijst, maar na het aanklikken knipperet hij en komt mijn desktop weer in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:47
Freekers schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:08:
[...]
Heb hier domain\username op sub.domain.com met Exchange 2010.
Werkt perfect.
Ik heb vandaag even touchdown HD geinstalleerd, en die pakt het wel gewoon met dezelfde settings als ik opgeef in de stock mail app. Nu is touchdown 15E, dus die ga ik er niet op laten staan, maar vreemd is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Als ik nu mijn GTA3 zou verwijderen en dan opnieuw zou willen installeren, moet ik dan opnieuw voor betalen of is het dan gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Soeski schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:41:
Vraag, waar ik me ENORM aan erger op de TF101 en nu ook de TF201:
De standaard zoekpagina is Google.
Ik heb HEEL vaak dat als ik een URL aan het intypen ben en op enter druk:

- De pagina zie laden
- De pagina die ik wil komt op
- De pagina bijna klaar is met laden, of zelfs klaar is!
- De browser weer terug springt naar Google.nl alsof ik nog niks gedaan heb

Dit kan ik soms wel 3-4x herhalen, mijn tablet bijna door het raam gooien, toch vasthouden, nog een keer proberen... en soms werkt het dan eindelijk wel.
Echter meestal moet ik gaan typen, wachten tot "instant search" de pagina gevonden heeft, die aantikken en dan...presto, meestal kom ik wel op de pagina die ik wil.

Helaas vaak niet, browsen is echt een drama. Elke keer terug naar Google.nl

WHY? Instamt search al uitgezet en verder browsercache geleegd e.d.
Let wel, dit is dus op de TF101 maar nu ook, direct uit doos, op de TF201... wie herkent dit en weet de oplossing? Ik heb hier op het forum niemand gevonden met dezelfde klacht tot nu toe; erg bizar.
Ik ken het probleem niet en probeer nu al een tijdje het te simuleren, maar krijg niet wat jij omschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
tanzer schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:54:
Als ik nu mijn GTA3 zou verwijderen en dan opnieuw zou willen installeren, moet ik dan opnieuw voor betalen of is het dan gratis?
je kunt 'm gewoon opnieuw downloaden zonder te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
shameete schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:57:
[...]

je kunt 'm gewoon opnieuw downloaden zonder te betalen :)
Oke thanks ga ik gewoon nog eens proberen te installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Net getest. Wat een afschuwelijke browser. Niet mijn ding, thanks for the tip anyway.
Alle andere browsers lijken gewoon gebaseerd op de stock browser en gebruiken dezelfde engine: Als je namelijk snel op- en neer scrollt in de stock browser, dan bouwt het beeld zich op: Je ziet witte vlakken verschijnen. Alle andere browsers hebben dat ook, op Opera en de Maxthon Browser na.
De Maxthon Browser is de gulden middeweg. Middelmatige inputlag maar alle functies werken wel. Ik zou zeggen probeer die eens.
Hopen dat ICS een betere stock browser brengt.
tsjech@ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:35:
EDIT:
Misschien 4 siliconen voetjes zoals onder het dock aanbrengen, dat scheelt heel veel denk ik.
Zitten er al standaard onder.
roel0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:24:
En het werkt perfect op de prime , absoluut geen lag en dan zit slechts op de balanced mode! En een game als gta met touchscreen spelen valt zeer goed mee.
Hier lagt GTA3 best wel om eerlijk te zijn en was daar ook best teleurgesteld over. Het loopt iets soepeler dan op de normale Transformer met Tegra2 maar nog steeds als je een crash maakt dan hapert het er lekker op los.
LittleKiller schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:48:
zojuist bij de coolblue langs geweest om de ATP te proberen... meteen gps test geinstalleerd en geprobeerd, binnen 10 seconden vond hij 8 satellieten..
Maar holy shit wat een snelheid, hij stond naast een galaxy tab 10.1 maar dat was echt geen competitie. absoluut niet.
I'm buying!
Jaja wrijf het er maar weer in :P Ik ga dit weekend terug naar de MM. Ik wil ook GPS ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 15:41

Phrenetic

ehm...

Als je GPS wil kan je beter wachten op de v2 die ook een scherm met hogere resolutie (1920x1200) krijgt:

http://www.intomobile.com...1920-x-1200-pixel-screen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:09
Is dat niet de Win8 tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

Er schijnt een embargo op het nieuws te zitten dat over 2 uur af moet lopen. Tegen die tijd The Verge nog even refreshen dus. Ben benieuwd, maar ga hier m'n order niet voor annuleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
tanzer schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:58:
[...]

Oke thanks ga ik gewoon nog eens proberen te installeren!
Thanks! Het lag aan de installatie, na herinstalleren doet hij het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Phrenetic schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:27:
Als je GPS wil kan je beter wachten op de v2 die ook een scherm met hogere resolutie (1920x1200) krijgt:

http://www.intomobile.com...1920-x-1200-pixel-screen/
1920*1200 is leuk, maar als de Tegra3 dat ook moet gaan aansturen heb ik zo m'n twijfels offie daar wel krachtig genoeg voor is.

No hard feelings maarre die site kun je toch niet serieus nemen?
"which runs Android 3.2 Honeycomb until ASUS releases a software update in who knows how many weeks". 12 Januari heren, a.s. Donderdag dus. Get your facts straight.

"Our advice is to just stay away from today’s Transformer Prime, return your unit if you already bought one, and just wait.". Wachten in technologie land? Is goed, ik spreek je over 3-6 maanden nog eens. Ga je dan wachten op de opvolger van de opvolger van de Prime? Wachten heeft geen zin. Ik ken iemand die nu al 3 jaar aan het wachten is met het bouwen van een nieuwe PC omdat er steeds nieuwe hardware uitkomt. Ja no shit, die ontwikkeling staat niet stil.

"The price tag will go up a bit, it’s expected to land between $599 and $699". Nóg duurder. Misschien kun je dan nog beter wachten op een ultrabook ;) ?

"And hey, you never know, maybe you’ll fall in love with what Apple brings to the table with the iPad 3? Rumor has it that it’ll push 2048 x 1536 pixels, which is mind bending when you think about it.". Nog langer wachten! En appels met peren vergelijken. Sowieso pixels zijn niet alles. Tis hier niet 'wie heeft de langste?'

[ Voor 3% gewijzigd door Freekers op 09-01-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

Ja, daar zit een hele emmer sarcasme bij. De originele bron van het bericht is wel serieus maar vanwege het embargo even niet bereikbaar. Het bericht zal straks wel weer online staan: http://www.theverge.com/2...x-1200-android-4-ces-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Ik zou balen als men direct 1 april (begin van 2e kwartaal) inderdaad een opvolger cq betere versie lanceert.

Echter als het uiteindelijk pas echt leverbaar is in de zomer, dan zijn we al een half jaar verder en zullen er ook wel weer andere tablets komen met deze specs. Dat is nou eenmaal met dit soort spullen. Daar had ik niet op gewacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Freekers schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:49:
[...]

1920*1200 is leuk, maar als de Tegra3 dat ook moet gaan aansturen heb ik zo m'n twijfels offie daar wel krachtig genoeg voor is.

No hard feelings maarre die site kun je toch niet serieus nemen?
"which runs Android 3.2 Honeycomb until ASUS releases a software update in who knows how many weeks". 12 Januari heren, a.s. Donderdag dus. Get your facts straight.

"Our advice is to just stay away from today’s Transformer Prime, return your unit if you already bought one, and just wait.". Wachten in technologie land? Is goed, ik spreek je over 3-6 maanden nog eens. Ga je dan wachten op de opvolger van de opvolger van de Prime? Wachten heeft geen zin. Ik ken iemand die nu al 3 jaar aan het wachten is met het bouwen van een nieuwe PC omdat er steeds nieuwe hardware uitkomt. Ja no shit, die ontwikkeling staat niet stil.

"The price tag will go up a bit, it’s expected to land between $599 and $699". Nóg duurder. Misschien kun je dan nog beter wachten op een ultrabook ;) ?

"And hey, you never know, maybe you’ll fall in love with what Apple brings to the table with the iPad 3? Rumor has it that it’ll push 2048 x 1536 pixels, which is mind bending when you think about it.". Nog langer wachten! En appels met peren vergelijken. Sowieso pixels zijn niet alles. Tis hier niet 'wie heeft de langste?'
De kans is klein dat Asus op 12 januari gelijk elke Prime met 4.0 voorzien zal hebben, een uitrol duurt veelal weken. Per batch, regio etc. Daarnaast is het een logische reactie op de Acer A700 die over exact de zelfde specs beschikt als deze nieuwe Prime. Oftewel, Tegra 3 en 1080p scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik wilde eigenlijk eerdaags mijn transformer vervangen voor de prime, maar nu schijnt er snel al een verbeterde versie te komen, dus mischien beter nog maar even te wachten.
http://www.allaboutphones...herm-en-nieuw-design.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-06 11:35

oXygeN

oftewel oxje...

marknh schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:25:
Ik wilde eigenlijk eerdaags mijn transformer vervangen voor de prime, maar nu schijnt er snel al een verbeterde versie te komen, dus mischien beter nog maar even te wachten.
http://www.allaboutphones...herm-en-nieuw-design.html
lees ff paar posts hierboven...

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

DaannO schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:09:
De kans is klein dat Asus op 12 januari gelijk elke Prime met 4.0 voorzien zal hebben, een uitrol duurt veelal weken. Per batch, regio etc. Daarnaast is het een logische reactie op de Acer A700 die over exact de zelfde specs beschikt als deze nieuwe Prime. Oftewel, Tegra 3 en 1080p scherm.
Ik reken er eigg wel op dat ik voor het weekend in bezit ben van ICS to be honest.
Een logische reactie oké, maar dat doe je toch niet als je net je nieuwe vlaggenschip nog geen week gelanceerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Freekers schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:26:
[...]

Ik reken er eigg wel op dat ik voor het weekend in bezit ben van ICS to be honest.
Een logische reactie oké, maar dat doe je toch niet als je net je nieuwe vlaggenschip nog geen week gelanceerd hebt?
Jawel hoor, kijk maar naar Samsung met de Galaxy Tab 10.1v. Het verhaal gaat dat de koreanen naar de ipad 2 launch zaten te kijken en twee dagen later was er de Galaxy Tab 10.1 die een directe concurrent van de iPad 2 moest gaan worden. Fabrikanten gokken, en vaak gaat het goed en soms zit je net verkeerd. Asus heeft een klein inschattingsfoutje gemaakt maar heeft daar dus een antwoord voor klaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12rip4
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-07-2023
Probeer dolphin hd eens a browser werkt naar mijn idee goed met Flash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-01 13:27
Heeft iemand van jullie hem btw al geroot? lijkt me erg makkelijk als ik titanium backup kan gebruiken om alles over te zetten van mijn tf101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Als ze echt een zelfde Prime met 1920x1200 scherm gaan uitbrengen kunnen ze van mij even kapot vallen. Ik koop een product niet om na een paar dagen te horen dat Asus een betere versie gaat uitbrengen en degene die de oude hebben gekocht maar lekker laten barsten zegmaar. :P

Hoewel de bron er vrij slecht uit ziet en erg negatief tegenover Asus is:

"Our advice is to just stay away from today’s Transformer Prime, return your unit if you already bought one, and just wait. When you really think about, a tablet is a luxury item anyway, so not having one for half a year isn’t going to kill you. And hey, you never know, maybe you’ll fall in love with what Apple brings to the table with the iPad 3? Rumor has it that it’ll push 2048 x 1536 pixels, which is mind bending when you think about it."

"which runs Android 3.2 Honeycomb until ASUS releases a software update in who knows how many weeks"

Maargoed, we zullen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Nu ook een anandtech artikel over dit verhaal: http://www.anandtech.com/...ss-adds-1920-x-1200-panel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:28
Meerdere mensen hier die de kleuren niet echt mooi vinden?
Het scherm is mooi helder en scherp, maar de kleuren vind ik echt niet mooi.
Rood is niet echt rood en dat geld eigenlijk voor alle kleuren,ze zijn niet echt mooi vol om het zo maar te zeggen.
Al een beetje met de helderheid lopen spelen maar daar word het niet beter van, IPS+ aan of uit maakt ook niet uit.

De kleuren van mijn Samsung 10.1 zien er veel beter uit.

Kan je dit nog ergens instellen of blijft het bij de helderheid die je kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Laatst online: 13-06 20:20
In mijn ogen niet echt verwonderlijk als je de negatieve reviews leest over de gps enzo, maar daarom keur ik het niet goed wat ze doen tov de mensen die zopas ene gekocht hebben.
Zelf heb ik gewacht en zal dit nog even doen maar iets kopen doe ik zoiezo.
Nu goed, langs de andere kant kun je zeggen dat het nooit verstandig is , iets te kopen zodra het uitkomt (in zo'n artikelen toch niet) maar nogmaals daarom keur ik het niet goed, verre van.

Nu zelf ga ik dus mooi wachten op die tweede versie, en ik kan niet wachten! Ben er dus blij mee :)
Hopelijk voor midden mei want dan vertrek ik op reis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Is het nou echt aangekondigd of is het allemaal op 1 bron gebaseerd? Anders kunnen ze de Prime van mij houden ipv omruilen en koop ik wel een tablet van een fabrikant die wel normaal omgaat met hun klanten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
J0ey schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:36:
[...]

Is het nou echt aangekondigd of is het allemaal op 1 bron gebaseerd? Anders kunnen ze de Prime van mij houden ipv omruilen en koop ik wel een tablet van een fabrikant die wel normaal omgaat met hun klanten..
ik denk dat het nu wel officieel is...
Al op drie plaatsen aangekondigd... zou me sterk verwonderen mocht het een fabel zijn..
En zoals ik ook zei, was een beetje te verwachten dat er een hardware fix ging komen, en dit valt dan mooi uit om tevens de resolutie te verhogen zodat ze kunnen concurreren met acer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439441

+ blijven alle twee verkrijgbaar, de ene gaat gewoon (weer) wat duurder zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Die prijzen gaan zeker zakken door de concurrent, watch and see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
CappieL schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:48:
[...]

Als je nou op je 'stock'-oplaadkabel een verloop zet van USB-male naar USB, en daar dan je USB-storage zou inpluggen. Gaat dat werken?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
skank schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:38:
[...]

ik denk dat het nu wel officieel is...
Al op drie plaatsen aangekondigd... zou me sterk verwonderen mocht het een fabel zijn..
En zoals ik ook zei, was een beetje te verwachten dat er een hardware fix ging komen, en dit valt dan mooi uit om tevens de resolutie te verhogen zodat ze kunnen concurreren met acer
Maar om dat zo stiekem te doen bevalt mij niet. Had gelijk verteld dat er een nieuwe komt, ipv. deze lekker blijven verkopen om van de voorraad af te komen. Zou mij niets verbazen of als ze door de voorraad zijn stoppen ze met de productie van deze en gaan ze lekker door met de betere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
J0ey schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:41:
[...]

Maar om dat zo stiekem te doen bevalt mij niet. Had gelijk verteld dat er een nieuwe komt, ipv. deze lekker blijven verkopen om van de voorraad af te komen. Zou mij niets verbazen of als ze door de voorraad zijn stoppen ze met de productie van deze en gaan ze lekker door met de betere versie.
Dat zit er ook wel in ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
deadsy33 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:09:
Je kan de TFP ook opladen via de USB van je PC? (met usb 3 welteverstaan). Zo doe ik dat met bijna al mijn kleine elektronica apparatuur @ usb2 (iPod, telefoon e.d.) wat altijd goed gaat.
Ja dat kan maar gaat erg langzaam (en alleen als tablet in standby staat).
De truuk is dat de 220v oplader ongeveer 12v gebruikt om op te laden. Dat gaat dus veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:08

Pinobigbird

doesn't share food!

J0ey schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:41:
[...]

Dat is helemaal niet zo'n gekke gedachte, dat zou zomaar kunnen. Het brengt wel allemaal onzekerheid, want is het nou wel of niet verstandig om tot Q2 te wachten op de TF700T. Ik was van plan te sparen voor maart, maar misschien toch maar mei, juni?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Pinobigbird schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:44:
[...]

Dat is helemaal niet zo'n gekke gedachte, dat zou zomaar kunnen. Het brengt wel allemaal onzekerheid, want is het nou wel of niet verstandig om tot Q2 te wachten op de TF700T. Ik was van plan te sparen voor maart, maar misschien toch maar mei, juni?
Ik zou gewoon wachten als ik jou was. Die van mij gaat in ieder geval terug en ze kunnen hem houden ook. Koop wel de nieuwe Samsung tablet die waarschijnlijk binnenkort aangekondigd wordt of een iPad 3. Daag Asus! :X

[ Voor 5% gewijzigd door J0ey op 09-01-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:23

vhal

ಠ_ಠ

Krijg hier een beetje acuut maagzuur van. Ik wacht morgen even af totdat mijn Prime binnen is zodat ik deze even kan uittesten. Bij enige twijfel gaat hij terug om mij te beraden welke tablet dan wel zonder gekke zaken wordt gereleased.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
Pinobigbird schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:44:
[...]

Ik denk dat het wel eerder dan mei,juni wordt. Als er aangekondigd wordt dat er een verbeterde versie komt zal de verkoop van de huidige wel gaan dalen en dat zullen ze bij Asus wel snel willen opvangen met het eerder uitbrengen van de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:42

Felyrion

goodgoan!

Sorry hoor, maar beoordeel de tablet gewoon op wat hij IS en niet op wat hij HAD KUNNEN zijn... zo kun je wel aan de gang blijven...

Hoelang moet asus volgens jullie dan wachten met een "verbeterde" versie? Een maand? Twee? Een half jaar?
Jij koopt toch gewoon wat jij wilt hebben? Als je daar niet blij mee bent moet je het volgens mij gewoon laten.

Iets beters is altijd net om de hoek. Tot je oud en grijs bent.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
  • Laatst online: 19-03-2020
Lastig! De prime nu kopen of wachten tot de nieuwe versie ... Ik denk dat ik toch maar voor de prime ga...
Mij gaat het vooral om het toetsenbordje, en de GPS gebruik ik toch niet..

En een betere resolutie... Ach, zolang ik maar kan zien wat er op het scherm staat...
De resolutie word continu beter, dus dan kan je je aankoop continu blijven uitstellen. Maar mijn 5 jaar oude ipod voldoet ook nog met films kijken als je het mij vraagt xD

Edit; heeft er iemand al enig idee of de prime mee doet @ btw actie eind januari bij mediamarkt?

[ Voor 10% gewijzigd door Knakw0rst op 09-01-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
Zolang er geen officieel bericht is van Asus zelf geloof ik hier eerlijk gezegd weinig van. Ik wacht het eerst nog maar eens even af totdat er meer nieuws is voordat ik me druk ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Felyrion schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:58:
Sorry hoor, maar beoordeel de tablet gewoon op wat hij IS en niet op wat hij HAD KUNNEN zijn... zo kun je wel aan de gang blijven...

Hoelang moet asus volgens jullie dan wachten met een "verbeterde" versie? Een maand? Twee? Een half jaar?
Jij koopt toch gewoon wat jij wilt hebben? Als je daar niet blij mee bent moet je het volgens mij gewoon laten.

Nou, na 4 dagen een product waarbij ze zelf van zeggen: "Ja, maar deze GPS en WiFi doet het wel zoals bedoeld!" vind ik niet kunnen, dat geeft mij geen vertrouwen in een fabrikant iniedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik denk dat ik maar voor de Galaxy Tab 10.1 ga dan, daar kan ik voorlopig meer dan genoeg mee doen en die kan ik voor een zeer gunstige prijs kopen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 30-05 22:30
MarDor schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:02:
Zolang er geen officieel bericht is van Asus zelf geloof ik hier eerlijk gezegd weinig van. Ik wacht het eerst nog maar eens even af totdat er meer nieuws is voordat ik me druk ga maken.
http://www.engadget.com/2...-end-transformer-prime-t/

http://www.blogcdn.com/ww...rime-high-2012-01-103.jpg

Foto van de achterkant; hiermee zal wifi/bluetooth/gps stukken beter mee gaan werken

Hand-on met foto's: http://www.engadget.com/p...-prime-tf700t-hands-on-0/

[ Voor 25% gewijzigd door SAWYER op 09-01-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
Felyrion schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:58:

Het is op zijn minst toch wel vreemd dat zo kort na het in de verkoop gaan van de huidige de verbeterde versie al wordt aangekondigd dan is je marketing als bedrijf toch erg dom, of je doet het bewust omdat je zelf ook niet tevreden bent over het produkt en de kritieken erop. Ik vermoed het laatste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
Oke ik heb niks gezegd. thanks voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Lol, hij is zelfs al klaar!? Haha, lekker gedaan Asus, kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Not. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
J0ey schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:09:
[...]

Lol, hij is zelfs al klaar!? Haha, lekker gedaan Asus, kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Not. :P
Dat is niet zo raar. Met alle geruchten sinds Augustus/September 2011 dat tablet makers bezig zijn met gigantische resoluties, moet je zoiets als fabrikant achter de hand hebben.

De nieuwe generatie tablets zullen allemaal hoge resoluties hebben, en de Transformer Prime valt helaas net tussen de generaties in (wel tegra 3, geen FullHD+ paneel).

Lijkt mij gewoon een 3G Prime versie, kijkend naar de plastic strip, met een HiRes paneel.
Panelen zijn verder overigens van hetzelfde type Super IPS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
  • Laatst online: 19-03-2020
ASUS Eee Pad Transformer Prime TF700T

10.1" Tablet with an emphasis on Entertainment, Media, Gaming and Productivity. Thin and Light chassis design with a 1080P capable display screen.
MSRP – $599~$699 Availability – Q2 2012 in North America
Q2 2012: In North America..... Fuck :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Knakw0rst schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:14:
[...]

Q2 2012: In North America..... Fuck :(
De Prime is nog niet eens een maand na de US launch in de EU uitgekomen.
De originele transformer zat ook maar 2 weken tussen US en EU launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
Ik kan weer verder; mijn TF201 lader heb ik omgewisseld gekregen voor een TF101 lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wow die achterkant is wel een heel stuk lelijker. Maar dit zou zomaar eens de 3G versie kunnen zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06 10:40
Ik heb iets vreemds!

Als ik google maps open heb flikkert mijn scherm heel lichtjes.
Meer mensen met dit euvel?
Pagina: 1 ... 13 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]