I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Je bent helaas niet de enige.ogdak schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:06:
[...]
Sorry, geen idee. Heb geen vergelijkings materiaal.
Wat me wel opviel is dat deze lader erg warm word.
Er zijn meer klachten te lezen waaronder het niet meer op willen laden als gevolg van een brakke lader, waarschijnlijk veroorzaakt doordat de lader te heet wordt. Hierdoor knalt de thermische zekering eruit. Nou kan je dat ding wel in de vriezer stoppen maar het is natuurlijk van de zotte dat een lader te heet wordt (ondercapaciteit)
Zag trouwens nog een vaag verhaal over touchpanel kalibratie tijdens het laden. Deze zou dan afwijken tov de kalibratie zonder dat de Prime aan de lader hangt.
Natuurlijk zijn de meeste berichtgevingen op XDA van het kaliber muggenziften maar desondanks vraag ik mij af of de Prime te vroeg op de markt is gebracht. ICS is ook nieuw en men moet maar afwachten of het bepaalde zaken zal gaan verbeteren.
Ik wacht rustig af tot dinsdag. Voor die 599 euro wil ik wel een degelijk product.
Dank! Hopen dat een hd en cf card samen niet teveel zal zijn....Huntard schreef op zondag 08 januari 2012 @ 11:05:
[...]
USB hubs moeten werken zie (vanaf een minuut of 3):
YouTube: ASUS Transformer Prime Q & A Part 2
Bedankt maar ik bedoelde de usb-kant van het snoer, die je in de stekker stopt.
Erg vervelend dat de lader van Apple net iets te breed is.
In de handleiding staat dat de Prime ook via USB, via de computer opgeladen kan worden maar ik vraag me af of de usb-kant wel past in de computer, vanwege die zwarte sprieten.
Iemand verder nog een oplossing?
In de herkansing,Latte schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:57:
[...]
Bedankt maar ik bedoelde de usb-kant van het snoer, die je in de stekker stopt.
http://pic.twitter.com/75OAHai6
Top. Maar zo te zien heb jij dus ook die uitstekende zwarte sprietjes.ogdak schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:09:
[...]
In de herkansing,
http://pic.twitter.com/75OAHai6
Hoe kan dat nou in de usb-poort van een computer passen?
Het ziet er eerder uit dat Asus hun product op zo'n manier beveiligd door die usb op zo'n manier te maken.
De meeste andere usb-laders hebben deze sprietjes niet en zijn gewoon glad.
Bij mij past hij gewoon in diverse computer usb poorten.Latte schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:12:
[...]
Top. Maar zo te zien heb jij dus ook die uitstekende zwarte sprietjes.
Hoe kan dat nou in de usb-poort van een computer passen?
Het ziet er eerder uit dat Asus hun product op zo'n manier beveiligd door die usb op zo'n manier te maken.
De meeste andere usb-laders hebben deze sprietjes niet en zijn gewoon glad.
Mét die sprieten die eruit steken?ogdak schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:16:
[...]
Bij mij past hij gewoon in diverse computer usb poorten.
Bij mij blokkeren die sprieten de ingang alleen maar.
En meer kracht erop uitoefenen wil ik eigenlijk niet doen omdat ik het idee heb dat al die sprieten dan breken. (hebben die dingen eigenlijk een naam?)
Ik zal het toch nog eens proberen.
[ Voor 4% gewijzigd door Latte op 08-01-2012 13:22 ]
Begrijp eerlijk gezegd niet wat je bedoeld met "Mét die sprieten die eruit steken".Latte schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:22:
[...]
Mét die sprieten die eruit steken?
Bij mij blokkeren die sprieten de ingang alleen maar.
En meer kracht erop uitoefenen wil ik eigenlijk niet doen omdat ik het idee heb dat al die sprieten dan breken. (hebben die dingen eigenlijk een naam?)
Ik zal het toch nog eens proberen.
Zie jij geen dingen eruit steken? Die dacht ik bij jou ook te zien.
Door die uitstekende dingen, past dat niet in mijn usb-poort.
Maar wel in de meegeleverde stekker overigens.

Vreemd, hier slikt hij het echt niet.Freekers schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:58:
Exchange hier zonder problemen aan de praat gekregen.
Heb al geprobeerd met
domein\gebruikersnaam
domein/gebruikersnaam
domein.com\gebruikersnaam
domein.com/gebruikersnaam
gebruikersnaam@domein
gebruikersnaam@domein.com
Maar hij blijft maar op Laden staan draaien.
Op m'n telefoon (sgs2) gebruik ik gebruikersnaam@domein, en die werkt gewoon.
Het is overigens een exchange 2003 server, maar dat zou niet uit mogen maken lijkt mij als de telefoon het wel gewoon doet.
Uhm, zo ziet mijn USB kabel er niet uit hoor.. gewoon glad aan de binnenkant zonder "sprieten(?)"Latte schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:31:
Zo ziet mijn oplader eruit.
Zie jij geen dingen eruit steken? Die dacht ik bij jou ook te zien.
Door die uitstekende dingen, past dat niet in mijn usb-poort.
Maar wel in de meegeleverde stekker overigens.
[afbeelding]
Toch wel glad?J0ey schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:34:
[...]
Uhm, zo ziet mijn USB kabel er niet uit hoor.. gewoon glad aan de binnenkant zonder "sprieten(?)"
Hoe komen die dingen er dan bij mij aan?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij die sprieten heeft meegetrokken uit die Asus stekker.
Mooi, volgens mij moet ik terug naar de winkel, kijken of zij het kunnen fixen (nijptang o.i.d. als die dingen er niet in horen te zitten) of me gelijk een nieuwe adapter meegeven.
[ Voor 43% gewijzigd door Latte op 08-01-2012 13:51 ]
Lijkt me inderdaad de beste optie.Latte schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:37:
[...]
Mooi, volgens mij moet ik terug naar de winkel, kijken of zij het kunnen fixen (nijptang o.i.d. als die dingen er niet in horen te zitten) of me gelijk een nieuwe adapter meegeven.
Dit kwam er dus mijn usb-oplader. (de sprietjes) Ik kon het met een sateprikker eruit schuiven.
Nu is hij inderdaad wel gewoon glad.
Maar wat dít is..ben ik nog niet uit. Net alsof de Asus stekker het erin heeft geschoven.

Wtf.Latte schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:51:
Edit:
Dit kwam er dus mijn usb-oplader. (de sprietjes) Ik kon het met een sateprikker eruit schuiven.
Maar wat dít is..ben ik nog niet uit. Net alsof de Asus stekker het erin heeft geschoven.
[afbeelding]
Hij functioneert volgens mij inderdaad niet meer (oplader). Zowel opladen via de computer als opladen via de stekker lukt niet meer.
Dus ik moet er alsnog mee terug, ben ik bang.
Exchange heb ik ingesteld door alleen met de volgende instellingenJeroenV_ schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:33:
[...]
Vreemd, hier slikt hij het echt niet.
Heb al geprobeerd met
domein\gebruikersnaam
domein/gebruikersnaam
gebruikersnaam@domein
Het is overigens een exchange 2003 server, maar dat zou niet uit mogen maken lijkt mij als de telefoon het wel gewoon doet.
Domein/gebruikersnaam: gebruikersnaam
Wachtwoord: blablabla
Server: sub.domein.com
Toenwerkte het in een keer.
Exchange versie 2007.
Ah super bedankttsjech@ schreef op zondag 08 januari 2012 @ 09:59:
[...]
Het is inderdaad afhankelijk van het licht;
- in helder daglicht = zilver
- onder tl-verlichting = zilver
- onder gloeilamp normaal = aluminium
- onder gloeilamp softline = champagne
- onder sfeer/avondlicht = champagne
Goud heb ik nog niet gezien, of het moet witgoud zijn

Grr, die gaat terug naar Coolblue, jammer want verder is die perfect.
Alsof Asus elke tablet op elk onderdeel kan gaan testen? Natuurlijk zullen ze steekproeven doen, maar als je er miljoenen maakt, dan glippen er geheid foutieve exemplaren tussendoor. Geen enkele fabrikant kan bij een miljoenenproduct alles perfect controleren, dat is simpelweg niet rendabel.J0ey schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:43:
Ohja, voor iedereen die dacht dat Asus hun quality-control had aangepast qua backlight bleeding na de eerste Transformer..
Apple kan het wel.. En nee, ik ben geen fan van Apple, integendeel. Toch verwacht ik voor een hogere prijs dezelfde bouwkwaliteit en geen scherm VOL met backlight bleeding.Roamor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:46:
[...]
Alsof Asus elke tablet op elk onderdeel kan gaan testen? Natuurlijk zullen ze steekproeven doen, maar als je er miljoenen maakt, dan glippen er geheid foutieve exemplaren tussendoor. Geen enkele fabrikant kan bij een miljoenenproduct alles perfect controleren, dat is simpelweg niet rendabel.
terwijl op de website van asus staat.
Tuned by the ASUS Golden Ears team, audio on the Transformer Prime is delivered with the most precise processing protocols and codecs, superior speaker construction and large resonance chambers for unforgettable audio enjoyment
Hoop hem volgende week binnen te krijgen.
Verwijderd
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Uhm.... De iPad 2 had anders ook last van lightbleed, zoek maar eens op google. Mijn iPad 2 heeft dat in ieder geval zeker. Dus nee, ook Apple heeft hier problemen mee, maar dat vind ik niet meer dan logisch.J0ey schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:48:
Apple kan het wel.. En nee, ik ben geen fan van Apple, integendeel. Toch verwacht ik voor een hogere prijs dezelfde bouwkwaliteit en geen scherm VOL met backlight bleeding.
Hmm, deathgrip van de iPhone 4 al vergeten? Inruilactie van de eerste Nano? En ook iPads zijn niet verschoond van bleedingproblemen; je kunt simpelweg een slecht exemplaar treffen. Zolang de fabrikant het goed oplost en je gewoon een nieuwe geeft, lijkt er mij niets aan de hand. Shit happens, ook met zulke dure apparatuur.J0ey schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:48:
[...]
Apple kan het wel.. En nee, ik ben geen fan van Apple, integendeel. Toch verwacht ik voor een hogere prijs dezelfde bouwkwaliteit en geen scherm VOL met backlight bleeding.
[ Voor 4% gewijzigd door J0ey op 08-01-2012 18:42 ]
Heeft iemand tips voor een mooie leren hoes? Ik heb er 1 van Noreve voor mijn Cowon J3, en ik vind het wel mooie hoesjes.
Ik voel een accesoire topic aankomenNyarlathotep schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:24:
Helaas heeft fabrikant Noreve nog geen leren hoezen voor de TFP, wel voor de 'oude' Transformer.
Heeft iemand tips voor een mooie leren hoes? Ik heb er 1 van Noreve voor mijn Cowon J3, en ik vind het wel mooie hoesjes.
Als ik nu naar een winkel ga, en ik zeg dat ik hem wil checken, mag ik dan echt alles rustig na kijken? Of zeggen ze dan, dat doe je maar thuis?
En waar moet ik dan allemaal op letten?
uit alle forums haal ik zo een beetje deze checkpoints:
- dat ie niet rammelt
- dat ie niet door drukt aan zijkanten/hoeken
- ligtbleeding
- wifi
- gps
- pixels
Nog meer misschien?
als ik dit ga checken en het is in orde, dan zou ik een goede moeten hebben, toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 08-01-2012 19:40 ]
GPS even checken lijkt me niet makkelijk, ook bij mij pikte hij eerst voorzichtig wat sats op tijdens het rijden, waarna deze makkelijker werden opgepikt in de tuin. Na een tijdje gaat dat steeds sneller.
signature
Zou je deze ook voor de Prime kunnen gebruiken?
In de handleiding staat wel dat je alleen hun opladers moet gebruiken (what else is new) maar als het nou past en werkt..?
Ik heb niet zo'n vertrouwen meer in de opladers van Asus.

Weet iemand trouwens waar je usb-opladers kan kopen met aan het eind dezelfde breedte als die Asus heeft? (Dus niet ter grootte van de opladers van Apple.)
[ Voor 27% gewijzigd door Latte op 08-01-2012 20:40 ]
kan niet w88Possible schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:51:
phoeeee de achterkant van de transformer prime is wel extreem kras gevoelig zeg. Heb inmiddels wat zelfklevend folie aan de achterkant geplaatst op aanraden van een Tweaker hier. Resultaat ziet er prima uit! Zal later even wat pics posten met daglicht.
Nee.Latte schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:36:
Zou je deze ook voor de Prime kunnen gebruiken?
Nickname does not reflect reality
Gezien jouw antwoord, komt ineens in mij op dat die oplader vast alleen werkt op Apple producten.
Zou anders wel een oplossing zijn voor de standaard GPS van TFP.
Werkt ook niet op een iPad. Jammer dus.Latte schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:42:
[...]
Gezien jouw antwoord, komt ineens in mij op dat die oplader vast alleen werkt op Apple producten.
Wedervraag aan joblamie, waarom zet Asus er dan eentje in??
[ Voor 9% gewijzigd door Sa.Tan op 08-01-2012 21:33 ]
Exact hetzelfde hier! Ik verwacht ergens wel dat het behoorlijk krasgevoelig zal zijn.
Een accessoire-topic zou niet gek zijn, ik zie zo langzamerhand steeds meer vragen daarover voorbij komen en heb er zelf ook nog wel een paar, maar die vind ik hier net niet echt thuishoren...
Hij installeerd hem netjes vanuit de market, maar werkt niet. Iemand een tip voor me!
Het zou goed zijn als iedereen die hem heeft dit fotootje ook even zou posten, kunnen we meteen beoordelen wat "normaal" is en wat niet tav bleeding.J0ey schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:43:
Ohja, voor iedereen die dacht dat Asus hun quality-control had aangepast qua backlight bleeding na de eerste Transformer..
[afbeelding]
Als dit normaal is mogen ze de Prime houden van mij.delorean7 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:10:
[...]
Het zou goed zijn als iedereen die hem heeft dit fotootje ook even zou posten, kunnen we meteen beoordelen wat "normaal" is en wat niet tav bleeding.
Dock werkt erg prettig, maarniet perfect. Keyboard gedraagd zich niet 100% als onder windows, alt tab is erg onbetrouwbaar.
Speaker is wel verrassendgoed!!!! Geluid is erg warm en zeer goed in balans. Helaas geen stereo speakers
Ik verwachtte er weinig van, maar vanavond een film en wat muziek gestreamd en eigenlijk voldoende kwaliteit voor als die op schoot ligt.
Ik weet nu al wel dat ik de dock niet weg doe, is de enige manier om in bed een film te kijken zonder de speaker te bedekken.
Heb hier domain\username op sub.domain.com met Exchange 2010.JeroenV_ schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:33:
[...]
Vreemd, hier slikt hij het echt niet.
Heb al geprobeerd met
domein\gebruikersnaam
domein/gebruikersnaam
gebruikersnaam@domein
Werkt perfect.
Is een residu van het productieproces, van de plastic mal gok ik zo. Kan geen kwaad.Latte schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:51:
Edit:
[afbeelding]
Zo ziet die er van mij ook ongeveer uit:J0ey schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:43:
[afbeelding]
http://www.box.com/s/t2sxy8z5ovusxptz5tit
Ik wacht nog ff de ICS update af om te kijken of mijn GPS het dan wel doet. Zo niet dan gaatie echt terug. Met 1 probleem kan ik nog wel leven, maar met 2... We hebben het heir niet over een budgettablet. 600 piek is veel geld.
Nou, voor 600 euro verwacht ik wel een iets betere quality check dan dit. Ik zie vrij veel van dit soort berichten langskomen. Bovendien heeft mijn pa, op de oude transformer, er ook last van. 2 personen in 1 huis met hetzelfde euvel, what are the odds?Roamor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:46:
[...]
Alsof Asus elke tablet op elk onderdeel kan gaan testen? Natuurlijk zullen ze steekproeven doen, maar als je er miljoenen maakt, dan glippen er geheid foutieve exemplaren tussendoor. Geen enkele fabrikant kan bij een miljoenenproduct alles perfect controleren, dat is simpelweg niet rendabel.
Geluid is verrassend goed voor zo'n klein dingetje. Jammer dat het geen stereo is en dat de speaker op een vervelende plek zit; Je hebt je hand er vrijwel altijd voor als je hem in de handen hebt.seabird schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:49:
Heeft iemand nog iets bijzonders over het geluid. Volgens de testen is het niet bijzonden,
terwijl op de website van asus staat.
Tuned by the ASUS Golden Ears team, audio on the Transformer Prime is delivered with the most precise processing protocols and codecs, superior speaker construction and large resonance chambers for unforgettable audio enjoyment
Hoop hem volgende week binnen te krijgen.
Wat bedoel je met dat punt precies?stalscu schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:39:
Nou, eigenlijk is de tablet wel heel vet, alleen je moet goed op letten dat je en goede hebt.
Als ik nu naar een winkel ga, en ik zeg dat ik hem wil checken, mag ik dan echt alles rustig na kijken? Of zeggen ze dan, dat doe je maar thuis?
En waar moet ik dan allemaal op letten?
uit alle forums haal ik zo een beetje deze checkpoints:
- dat ie niet door drukt aan zijkanten/hoeken
Ik heb mijn tablet afgelopen nacht voor het raam van m'n zolderkamer laten staan. Hij heeft 8 uur zitten zoeken naar GPS satellieten en er precies 0 gevonden. That's right, 0 sats.brooks123 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:58:
Ten aanzien van GPS, inmiddels heb ik op zolder (schuin dak) 10 sats in view en 8 in use.
GPS even checken lijkt me niet makkelijk, ook bij mij pikte hij eerst voorzichtig wat sats op tijdens het rijden, waarna deze makkelijker werden opgepikt in de tuin. Na een tijdje gaat dat steeds sneller.
Met mijn telefoon vind ik voor het raam van m'n zolderkamer zo'n 12-13 satellieten waarmee hij met 9-10 connectie maakt.
Een dude op YouTube heeft 1,5 uur moeten wachten voordat zn Prime uberhaubt satellieten zag en pas na 6 uur had hij een fix/lock:
YouTube: Transformer Prime - LOCK after hours of wait
Thanks voor de tip!jobr schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 18:40:
Kan bij de TF101 wel met app Dual Battery Widget.
Tis gewoon zilver imho. Ik zie totaal geen gouden gloed in welk licht dan ook.Cyleo schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 23:55:
Ik heb de vraag hier al een paar keer langs zien komen, maar nog niet helemaal volkomen beantwoordhoe goud is de champagne versie, op de asus site is deze namelijk nogal goud, maar op foto's valt het erg mee. Wat is jullie mening? Heb nog geen mogelijkheid gehad om hem in het echt te zien helaas.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Binnen 1 minute had ik een fix. Ik stond bij ons in de tuin.
Zelfs binnen in de kamer (niet voor raam maar op de bank) toch nog 3 sats die hij kon vinden. Geen fix natuurlijk.
Wordt deze dan ook full-HD (1920x1080) weergegeven op de tv?
[ Voor 24% gewijzigd door CAD-tekenaar op 09-01-2012 07:50 ]
Verwijderd
Heb al een paar films .mkv geprobeerd en draait goed met bsplayer of dice playerCAD-tekenaar schreef op maandag 09 januari 2012 @ 07:49:
Heeft er iemand al een full-HD (1920x1080) film af kunnen spelen op zijn tv via hdmi mirroring?
Wordt deze dan ook full-HD (1920x1080) weergegeven op de tv?
en via hdmi oud wordt er ook 1080p door gegeven alleen ondertiteling blijft op de prime staan krijg het niet op
me scherm iemand daar een oplossing voor?
Om hem de 1e keer te laten connecten moet je echt naar buiten, bij mij (en velen anderen) pas bij het rijden of in de tuin. Vervolgens gaat het makkelijker, en kan het vanuit binnen/achter het raam.Freekers schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:08:
[...]
Ik heb mijn tablet afgelopen nacht voor het raam van m'n zolderkamer laten staan. Hij heeft 8 uur zitten zoeken naar GPS satellieten en er precies 0 gevonden. That's right, 0 sats.
Met mijn telefoon vind ik voor het raam van m'n zolderkamer zo'n 12-13 satellieten waarmee hij met 9-10 connectie maakt.
Een dude op YouTube heeft 1,5 uur moeten wachten voordat zn Prime uberhaubt satellieten zag en pas na 6 uur had hij een fix/lock:
YouTube: Transformer Prime - LOCK after hours of wait
signature
Ik zal het vanavond eens proberen maar het verschilt heel er per TF. Hier een filmpje van 2 Prime's naast elkaar. 1tje met satellieten en eentje zonder:brooks123 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 08:40:
Om hem de 1e keer te laten connecten moet je echt naar buiten, bij mij (en velen anderen) pas bij het rijden of in de tuin. Vervolgens gaat het makkelijker, en kan het vanuit binnen/achter het raam.
YouTube: Gps
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Freekers:
"Is een residu van het productieproces, van de plastic mal gok ik zo. Kan geen kwaad."
Hm, maar mijn lader werkt nu niet meer.
Ik heb niet het idee dat het door dat stukje plastic (komt volgens mij trouwens van het stekker-gedeelte vandaan) komt maar misschien inderdaad doordat er iets vanbinnen is doorgebrand.
Ik hoop dat het niet ook weer met de volgende gebeurd, als ik een nieuwe ontvang.
[ Voor 8% gewijzigd door Latte op 09-01-2012 09:54 ]
Bij het opstarten merkte ik verwaarloosbare screen bleeding maar als ik er niet extra op gelet had, had ik het nooit gemerkt. Later meer!
Ik had hetzelfde bij de eerste installatie. Ik zag dan licht aan de rechterkant achter de bezel en keek tussen het paneel en de randzeefdruk het apparaat in, maar na de installatie heb ik daar nooit meer licht vandaan gezien.roel0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:21:
Eerste indruk : Zalig!
Bij het opstarten merkte ik verwaarloosbare screen bleeding maar als ik er niet extra op gelet had, had ik het nooit gemerkt. Later meer!

IMG_20120109_100727 by ElroyTerpstra, on Flickr

IMG_20120109_100735 by ElroyTerpstra, on Flickr
Kwaliteit van de foto's is bagger, maar het geeft je wel een idee. Je hebt nu ook wat meer grip omdat er een wat structuur inzet.
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Waar heb jij dezelfde opladers kunnen vinden met zo'n zelfde afmeting connector als Asus heeft?roel0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:43:
Wat me wel direct ovalt is dat de oplader inderdaad verdacht warm aan het worden is , gelukkig heb ik hier een overvloed van dat type opladers ligge

Niet mijn foto.
[ Voor 35% gewijzigd door Latte op 09-01-2012 10:52 ]
Ziet er niet slecht uit, hoe heb je de randen afgewerkt? Ik ben een beetje bang dat de folie juist bij de randen/hoeken los gaat zitten (met alle gevolgen van dien)Possible schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:28:
Zoals afgesproken een aantal foto's van de Prime bedekt met raamfolie van de Praxis. (Type 346-0211 €5,95)
...
Nja lucky , ik heb hem er nog maar net ingestoken , maar ikz al er wel rustig mee omgaan en aandachtig de temperatuur van het priesstuk in het oog houden voor de hete temperatuur het kabeltje zou beschadigen want ik heb geen zin om een week op een vervangstuk te wachten.Latte schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:51:
Oww..lucky.
Nee, snap ik.roel0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:58:
[...]
Nja lucky , ik heb hem er nog maar net ingestoken , maar ikz al er wel rustig mee omgaan en aandachtig de temperatuur van het priesstuk in het oog houden voor de hete temperatuur het kabeltje zou beschadigen want ik heb geen zin om een week op een vervangstuk te wachten.
Maar hoe kan je nou de temperatuur in het oog houden?
Je kan het natuurlijk voelen. Maar dan..trek je hem eruit, wacht je tot hij weer is afgekoeld en plug je hem weer in?
Lastig hoor, als je daar steeds op moet gaan letten. Betekent dat je de oplader dus niet eens alleen kan laten.
[ Voor 6% gewijzigd door Latte op 09-01-2012 11:06 ]
Haha nee dat is niet de bedoelingLatte schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:05:
[...]
Nee, snap ik.
Maar hoe kan je nou de temperatuur in het oog houden?
Je kan het natuurlijk voelen. Maar dan..trek je hem eruit, wacht je tot hij weer is afgekoeld en plug je hem weer in?
Lastig hoor, als je daar steeds op moet gaan letten. Betekent dat je de oplader dus niet eens alleen kan laten.
De randen heb ik met hoekjes afgeknipt. Hierdoor blijft ie prima vast zitten.CappieL schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:53:
[...]
Ziet er niet slecht uit, hoe heb je de randen afgewerkt? Ik ben een beetje bang dat de folie juist bij de randen/hoeken los gaat zitten (met alle gevolgen van dien)
De adapter van de TF101 werd ook aardig warm/heet en is ook niet bepaald stabiel. Wie weet heb je wat aan dit topic ook:roel0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:08:
[...]
Haha nee dat is niet de bedoelingGwn zien hoe extreem mijn adapter is , want niet iedereen heeft er op het eerste zicht evenveel last van , als het mijn gevoel van te warm overschrijd , dan smijt ik deze weg en zoek in mijn oneindig diepe doos met adapters een andere
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1087321
Dan bedoel je dat je gaat zoeken naar zoiets, toch?roel0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:08:
[...]
Haha nee dat is niet de bedoelingGwn zien hoe extreem mijn adapter is , want niet iedereen heeft er op het eerste zicht evenveel last van , als het mijn gevoel van te warm overschrijd , dan smijt ik deze weg en zoek in mijn oneindig diepe doos met adapters een andere

Zo één is zonder moeite te krijgen, ja.
Maar wat die kabel betreft, heb ik het idee dat Asus de enige is met zo'n afmeting connector.
(Die van Apple en Samsung zijn te breed)
Weet jij misschien waar je zo'n afmeting kan krijgen/welk merk ook zo'n zelfde heeft?
[ Voor 5% gewijzigd door Latte op 09-01-2012 11:27 ]
[ Voor 56% gewijzigd door MarDor op 09-01-2012 11:30 ]
Het geluid gaat naar achteren en als je je hand ervoor houdt wordt het meer naar je toe gericht.
Tja.roel0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:29:
Op de officiele als accesoire zal het nog wel een paar maand wachten worden , het enigste wat je momentele kan doen is enkel de adapter terug sturen vermoed ik en idd op ebay kijken naar onofficiele.
Ik hoopte dat ze in de winkel eenzelfde hadden (dezelfde connector) maar dan van een ander merk, als vervanging totdat Asus een nieuwe heeft opgestuurd.
..Moeilijk.
Maar ik zal zien wat me verteld wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door Latte op 09-01-2012 11:40 ]
Verwijderd
roel0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:29:
Op de officiele als accesoire zal het nog wel een paar maand wachten worden , het enigste wat je momentele kan doen is enkel de adapter terug sturen vermoed ik en idd op ebay kijken naar onofficiele.
Klopt maar mijn usb-kabel is defect.deadsy33 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:09:
Je kan de TFP ook opladen via de USB van je PC? (met usb 3 welteverstaan). Zo doe ik dat met bijna al mijn kleine elektronica apparatuur @ usb2 (iPod, telefoon e.d.) wat altijd goed gaat.
Zodra ik de usb-kabel connect met de Prime, trilt deze overigens wel maar er gaat geen lampje branden; laadt niet op.
De standaard 6 muziek files kan ik niet verwijderen, en ik kan NIETS kopieren naar de music folder. Cold boot geprobeerd, asus file explorer geeft aan bij eigenschappen : -RW (andere folders en files hebben : DRW) ik gok dat dit staat voor delete read en write... Ik heb geen flauw idee hoe ik dit kan oplossen, want het is helaas niet zo simpel als op een windows machine bij eigenschappen de rechten aanpassen, dat werkt niet.
Iemand die me kan helpen? Googelen heeft niet geholpen helaas
Ik heb ze net met ES File Explorer zonder problemen verwijderd.MrRobin schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:51:
Ik heb een probleem met muziek op de prime zetten.
De standaard 6 muziek files kan ik niet verwijderen, en ik kan NIETS kopieren naar de music folder. Cold boot geprobeerd, asus file explorer geeft aan bij eigenschappen : -RW (andere folders en files hebben : DRW) ik gok dat dit staat voor delete read en write... Ik heb geen flauw idee hoe ik dit kan oplossen, want het is helaas niet zo simpel als op een windows machine bij eigenschappen de rechten aanpassen, dat werkt niet.
Iemand die me kan helpen? Googelen heeft niet geholpen helaas
EDIT: ik kan overigens wel naar alle andere mappen kopieren en verwijderen. Heb al wat series en films erop gezet en dat was geen probleem. het schijnt echt alleen de music folder te zijn. Syncen met WMP lukt dus ook niet.
[ Voor 43% gewijzigd door MrRobin op 09-01-2012 12:57 ]
Waarschijnlijk staat alles op niet delen.
Ik heb nu het volgende geprobeerd en het werkt gewoon. Via Es file explorer op de prime mijn NAS benaderd. Map met muziek naar map in Music gezet. Werkt zonder problemen. Draai nu Gers PardoelMrRobin schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:59:
maar hoe kan ik die map op ''wel delen'' zetten, of iig zorgen dat ik full control krijg als user, zonder root? Ik heb via de asus filer explorer en ES file explorer al vanalles geprobeerd. niets lukt. Heb een muziek map eerst naar de root gekopieerd via wifi, en dat doet het gewoon. daarna kopiëren of verplaatsen naar music folder mislukt telkens
Dus iets gaat er fout met rechten. Waar kan ik zien wat de rechten zijn per map?
Zelfde probleem hiero. Alleen maar zwart.tanzer schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:30:
Zijn er meer mensen die het niet lukt om Flash draaiend te krijgen op de prime!!!
Hij installeerd hem netjes vanuit de market, maar werkt niet. Iemand een tip voor me!
Daar gaat het dus bij mij fout. Heb dezelfde opstelling, Muziek vanaf de NAS > Prime mislukt telkens. rechten kun je zien in de file explorer van asus(''bestandsbeheer'' en dan helemaal rechts het kleine driehoekje >informatie. daar staat toestemming. alles is bij mij DRW, behalve de music files, die zijn -RW. De music folder zelf is WEL DRW, maar die deleten gaat ook niettsjech@ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:03:
[...]
Ik heb nu het volgende geprobeerd en het werkt gewoon. Via Es file explorer op de prime mijn NAS benaderd. Map met muziek naar map in Music gezet. Werkt zonder problemen. Draai nu Gers Pardoel
Dus iets gaat er fout met rechten. Waar kan ik zien wat de rechten zijn per map?
Ik moest Flashplayer 11 installeren. De reeds geinstalleerde versie deed het niet.Freekers schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:03:
Even een pro-tip voor andere early adopters tussendoor: Mocht je een aantal jaar geleden de Asus EEE PC 701 hebben gekocht (de eerste netbook ter wereld): De neophrene sleeve die daarbij zat past perfect om de Transformer Prime met dock heen! Misschien de eerste keer een beetje oprekken maar daarna zittie als gegoten!
[...]
Zelfde probleem hiero. Alleen maar zwart.
Vaag, bij mij staat er DRWMrRobin schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:06:
[...]
Daar gaat het dus bij mij fout. Heb dezelfde opstelling, Muziek vanaf de NAS > Prime mislukt telkens. rechten kun je zien in de file explorer van asus(''bestandsbeheer'' en dan helemaal rechts het kleine driehoekje >informatie. daar staat toestemming. alles is bij mij DRW, behalve de music files, die zijn -RW. De music folder zelf is WEL DRW, maar die deleten gaat ook niet
Maar als de map wel DRW heeft, dan moet je die toch kunnen vullen?
Heb je niet die bestanden ergens in geladen staan op de achtergrond.
[ Voor 11% gewijzigd door tsjech@ op 09-01-2012 13:08 ]
Ik probeer ze via de music player te verwijderen, en dan krijg ik de melding :
''*nummer* is gesideload en geupload naar google muziek. Alleen de gesideloade items worden verwijderd. Weet ik zeker dat u deze wilt verwijderen?'' En annuleren en OK zijn dat greyed-out. Ik ga even zoeken wat dit betekend!
[ Voor 60% gewijzigd door MrRobin op 09-01-2012 13:11 ]
Ik heb hem bijgewerkt naar Falshplayer 11 uit de Market maar nog steeds hetzelfde probleem. Kan ook niet eens de settings openen van de flashplayer, ook een zwart schermtsjech@ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:06:
[...]
Ik moest Flashplayer 11 installeren. De reeds geinstalleerde versie deed het niet.
EDIT: Het ligt blijkbaar aan Opera. De stockbrowser doet het wel fatsoelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Freekers op 09-01-2012 13:14 ]
Hmm, dat is bij mij hetzelfde. Het programma werkt alleen via een gekozen browser. Als ik dan Opera kies en afspelen druk dan wordt het zwart. Ik had Raft Wars als flash game gedownload en die loopt dus vast op het laadscherm (ik hoor wel muziek). Wel raar, want andere flashgames die ik via een browser open werkten wel. Maar speciaal gedownloade spellen niet.Freekers schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:09:
[...]
Ik heb hem bijgewerkt naar Falshplayer 11 uit de Market maar nog steeds hetzelfde probleem. Kan ook niet eens de settings openen van de flashplayer, ook een zwart scherm
Dus ik denk dat ik hetzelfde probleem heb.
Denk dat het foldertje al een tijdje klaar lag bij de drukker ofzo.Jeroen04 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:14:
Vandaag even gekeken naar de folder van de Media Markt. Daar staat ook de Asus Transformer Prime in. En ondanks dat Asus het van de website heeft gehaald, staat er in de folder van de MM dat de ATP wel GPS heeft.
Probeer de stock browser eens?tsjech@ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:14:
[...]
Hmm, dat is bij mij hetzelfde. Het programma werkt alleen via een gekozen browser. Als ik dan Opera kies en afspelen druk dan wordt het zwart. Ik had Raft Wars als flash game gedownload en die loopt dus vast op het laadscherm (ik hoor wel muziek). Wel raar, want andere flashgames die ik via een browser open werkten wel. Maar speciaal gedownloade spellen niet.
Dus ik denk dat ik hetzelfde probleem heb.
Ja die doet het welFreekers schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:16:
[...]
Denk dat het foldertje al een tijdje klaar lag bij de drukker ofzo.
[...]
Probeer de stock browser eens?
Tot nu heb ik alleen Skyfire als browser gevonden die het doet, voor de rest alleen zwart beeld als ik hem aanklik.!Freekers schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:09:
[...]
Ik heb hem bijgewerkt naar Falshplayer 11 uit de Market maar nog steeds hetzelfde probleem. Kan ook niet eens de settings openen van de flashplayer, ook een zwart scherm
EDIT: Het ligt blijkbaar aan Opera. De stockbrowser doet het wel fatsoelijk.
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]