Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
motogp schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:32:
Meerdere mensen hier die de kleuren niet echt mooi vinden?
Het scherm is mooi helder en scherp, maar de kleuren vind ik echt niet mooi.
Rood is niet echt rood en dat geld eigenlijk voor alle kleuren,ze zijn niet echt mooi vol om het zo maar te zeggen.
Al een beetje met de helderheid lopen spelen maar daar word het niet beter van, IPS+ aan of uit maakt ook niet uit.

De kleuren van mijn Samsung 10.1 zien er veel beter uit.

Kan je dit nog ergens instellen of blijft het bij de helderheid die je kan instellen?
Ik heb hier een TF101 liggen, die (als ik het mij goed herinner) dithering gebruikt om 24-bit kleur weer te geven op een 18-bit paneel. Ik heb ook een Tab 10.1, waar een "echt" 24-bit scherm in zit, en de kleuren daarvan zijn feller.

Ik denk echter dat dit laatste niet per definitie door het scherm komt, maar door de afstelling. Die felle(re) kleuren zijn een "Samsung-tik", want de Samsung-TV van mijn vader is bij vergelijkbare instellingen feller van kleur dan mijn Philips en de Sony van mijn zus. De Samsung-monitor van mijn zus haar computer is, hoe je hem ook afstelt, beduidend feller van kleur dan mijn eigen gekalibreerde Eizo. (Die is gekalibreerd voor fotografisch werk, met een Spyder3, en dat ding is dus correct.)

Ik denk dat Asus korter bij de "echte" kleuren zit, maar dat jij de meer verzadigde kleuren van Samsung gewoon mooier vindt. Mij maakt het weinig uit op een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 13:03
Mmm, ik kan nog wel ff wachten. Eens ff kijken wat die TF700T gaat doen en mocht de originele prime tegen die tijd voor mij prima zijn, hoop ik dat ie wat in prijs is gezakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:21
patathome schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:49:
Mmm, ik kan nog wel ff wachten. Eens ff kijken wat die TF700T gaat doen en mocht de originele prime tegen die tijd voor mij prima zijn, hoop ik dat ie wat in prijs is gezakt!
Zou ik ook doen ... en eigenlijk, heb je die extra pixels wel nodig, in mijn geval ik zou maar sporadisch een game spelen..
Heb je dan die dingen eigenlijk wel nodig? idem voor gps als je toch enkel thuisgebruikt? Eigenlijk niet, en dan is die prima (huidige) MEER dan voldoende eigenlijk en wie weet is hij dan inderdaad goedkoper..
Als ik echt wil gamen, of ferme bewerkingen moet doen ,heb je de pc of console met TV en groter scherm en die meer rekenkracht heeft...

Een tablet blijft eigenlijk een luxeproduct (in mijn ogen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
skank schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:07:
[...]

Zou ik ook doen ... en eigenlijk, heb je die extra pixels wel nodig, in mijn geval ik zou maar sporadisch een game spelen..
Heb je dan die dingen eigenlijk wel nodig? idem voor gps als je toch enkel thuisgebruikt? Eigenlijk niet, en dan is die prima (huidige) MEER dan voldoende eigenlijk en wie weet is hij dan inderdaad goedkoper..
Als ik echt wil gamen, of ferme bewerkingen moet doen ,heb je de pc of console met TV en groter scherm en die meer rekenkracht heeft...

Een tablet blijft eigenlijk een luxeproduct (in mijn ogen dan)
Wat hebben de extra pixels met gamen te maken dan lol

Een goed spel op 1920x1200 gaat de tegra 3 echt niet halen hoor, wss zal hij dan automatisch naar beneden schalen. 1920x1200 is echter wel ideaal voor 1080p films, foto's, browsen, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Games kan je gewoon schalen naar 940*600. Dat lijkt mij het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:57
ik zie de andere tablet ook echt als een andere, niet als een verbeterde versie van de prime.
Bij tv's zie je fabrikanten toch ook een serie hebben waarin je een top model hebt en dan wat stapjes daaronder.

Die prijzen zijn wel erg stevig als ze ook weer één op één naar euro's gaan.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engagdet heeft al een hands-on van de TF700:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2012/01/prime-high-2012-01-103.jpg
http://www.engadget.com/2...-end-transformer-prime-t/

Press release:
10.1" Tablet with an emphasis on Entertainment, Media, Gaming and Productivity. Thin and Light chassis design with a 1080P capable display screen.
MSRP – $599~$699 Availability – Q2 2012 in North America
Processor- NVIDIA Tegra 3 Mobile Processor (1.3 GHz Quad core Cortex A9, 12 core GeForce GPU)
Display - Brilliant 10.1" HD (1920x1200), 178 degrees ultra-wide viewing angle Super IPS+ panel display with Gorilla™ Glass
Camera - Rear facing 8MP Auto-Focus camera with dedicated LED Flash, 2.0MP Front Facing camera for Video Chat
Storage - 32GB or 64GB internal memory plus 8GB of ASUS Web Storage2
Media Capabilities - 1080p MPEG-4/H.264 High Profile, High Bit Rate video decode and playback
Media Capture - 1080p MPEG-4/H.264 video capture
Connectivity - Wi-Fi – 802.11 b/g/n, Bluetooth 2.1 + EDR technology
Ports - 2-in-1 3.5mm jack, micro-HDMI output, microSD card reader
Audio - Built-in stereo speakers, microphone
Dimensions - 263 x 180.8 x 8.3mm, 586g
Battery - 25WHr Lithium-Polymer Battery

ASUS Transformer Prime Keyboard Dock with Trackpad – (same dock for TF201)
Ports - 1 x USB 2.0 ports, Full-size MMC/SD/SDHC card reader
Battery - 22 WHr battery for extended battery life
Dimensions - 263 x 180.8 x 8 to 10.4 mm, 537g
OS – Android 4.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Bewegend beeld:

YouTube: ASUS Transformer 700 Series tablet hands on at CES 2012#

Enige verschil wat ik kan ontdekken is de hogere resolutie, maar is die 100 euro extra waard?
Dan zit je dus op 699. Daar heb je ook een leuke laptop voor...

Ik heb m'n keus gemaakt, ik blijf bij m'n prime.

[ Voor 15% gewijzigd door Freekers op 09-01-2012 20:38 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Ik waarschijnlijk ook en gok erop dat de prime tegen die tijd in prijs is gezakt!
Freekers schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:32:
[...]

Bewegend beeld:

Enige verschil wat ik kan ontdekken is de hogere resolutie, maar is die 100 euro extra waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelevo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:42
Ik vind de nieuwe Prime qua specs op zich interessanter - mooier scherm en beter voor GPS, maar ik vind het eerlijk gezegd wel een design fail t.o.v. de huidige prime. Al met al, er van uit gaande dat de nieuwe ~100eu meer kost, zou ik voor de huidige kiezen. Mijn preorder blijft netjes staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Bewegend beeld:

Mijn gedachten precies. Heb hem vandaag besteld en schrok even toen ik het nieuws zag, maar nu ik de foto's zie (lelijke achterkant+veel gouder) blijf ik toch mooi bij mijn TF. Daarnaast geloof ik niet dat de Tegra 3 dit allemaal vlekkeloos gaat trekken. De Tegra 2 icm de orginele TF zorgde ook nog voor hiccups, nu draait het vloeiend, en gaan ze opeens 4x zoveel pixels erin gooien zonder dat de gebruikservaring daar onder zal lijden? Het is mij in ieder geval geen 100 euro waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-03-2020
De webcam/camera aan de voorkant... die is 2MP nu, die is bij de huidige versie TF201, toch 1MP? Dat is nog een tweede verschil dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Knakw0rst schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:49:
De webcam/camera aan de voorkant... die is 2MP nu, die is bij de huidige versie TF201, toch 1MP? Dat is nog een tweede verschil dan :p
derde verschil is de achterkant, waardoor betere ontvangst voor wifi en gps ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
  • Laatst online: 19-03-2020
Interface- 1 x Micro USB port (client)

Zit er ook een micro USB in de TF201?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Goede post op XDA over de nieuwe Prime:
after processing this news i'm not convinced that TF201 purchasers have that much to be upset about. the two big changes asus is making with the TF700T are not clearly "better", they are design trade-offs:

1) the 1080p screen has twice the number of pixels as the TF201. this means that the GPU will have to push twice the pixels, and that's for every display update down to basic usage of the desktop. rendering HD games/movies will require a lot more GPU calculations to fill in all those dots and this will definitely draw more power. the TF201 has been praised as feeling "buttery smooth", but with the same CPU/GPU powering a 1080p display the framerates are going to be lower. and even if the tegra3 can manage to keep up at that resolution, this will definitely come at a cost to battery life. asus is claiming in this announcement that the battery life will be the same, but there are some basic laws of physics at work here so i would advise caution in believing that. then there are the other unknowns about the screen: color gamut, brightness, contrast. the current TF201 screen has been praised as the best screen to hit any tablet. i would want to see some in-depth reviews of screen quality before assuming that the overall impression is significantly better or even as good.

2) the redesigned back cover shown in engadget's photos will be liked or hated depending on your taste, but in my book it is an uglier design that makes the tablet look cheap. wifi performance will be better, but everyone should remember that reviews for the TF201 have declared the overall wifi performance of the TF201 to be on par with other tablets thanks to the dual antennae mitigating the aluminum interference. this backpanel improvement is mainly going to benefit the GPS, and i suspect many of us will prefer to use the GPS on our android phones instead for form-factor reasons.

so what's left? bumping the 1.3mp front camera to 2mp? the quality of the camera lens (which is tiny, and therefore crappy) and available upstream bandwidth are much bigger determinants of quality than whether the sensor picks up an additional 700k pixels. and all this for an additional $100 and 6 months of wait? thanks but this is not getting me excited.

personally i have a TF201 in the order pipeline which i could still cancel, but based on the above thoughts i am planning to stick with it.
Couldn't agree more.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bewegend beeld:

€100 meer. Maar dat is wel met 3G. En als ik me niet vergis is de huidige prime ook $/£/€599.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:52:
[...]

€100 meer. Maar dat is wel met 3G. En als ik me niet vergis is de huidige prime ook $/£/€599.
599+100 = 699 toch?
3G vind ik totaal niet interessant. Snap niet dat mensen dat zó graag willen, zeker hier in Nederland waar mobiele data duurder is dan vloeibaar goud. Als je zo'n tablet koopt heb je meestal al een smartphone met internetabbo dus krijg je er nóg een abbo bij. Waarom niet tetheren met je GSM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Knakw0rst schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:51:
Interface- 1 x Micro USB port (client)

Zit er ook een micro USB in de TF201?
Als je het filmpje bekijkt, dan zie je dat het precies zo is als de 201: alleen op het dock zit een USB slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12rip4
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 16:12
Idee om een nieuw topic hiervoor aan te maken voor de mensen die nu helemaal overtuigd zijn dat ze deze 700 serie willen hebben. Deze gaat over de tf prime voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Prijzen zijn niet bekend gemaakt en het zal sowieso liggen aan de concurrentie.

Er werd alleen een indicatie gegeven van 599/699$, dus het er is gewoon een kans dat hij net zoveel gaat kosten als de Prime op dit moment.

Denk dat tegen die tijd de Prime met 100€ omlaag gaat en dat de 700 de flagship wordt voor 599

Kan trouwens ook zijn dat ze de Tegra 3 overclocken. Zag eerder een tablet op de CES met Tegra 3 op 1.7Ghz.

[ Voor 14% gewijzigd door SAWYER op 09-01-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
SAWYER schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:01:
Prijzen zijn niet bekend gemaakt en het zal sowieso liggen aan de concurrentie.

Er werd alleen een indicatie gegeven van 599/699$, dus het er is gewoon een kans dat hij net zoveel gaat kosten als de Prime op dit moment.

Denk dat tegen die tijd de Prime met 100€ omlaag gaat en dat de 700 de flagship wordt voor 599
Klinkt logisch inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
SAWYER schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:01:

En dat is precies waar ik vanuit ga!

[ Voor 39% gewijzigd door patathome op 09-01-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:10

SeatRider

Hips don't lie

12rip4 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:00:
Idee om een nieuw topic hiervoor aan te maken voor de mensen die nu helemaal overtuigd zijn dat ze deze 700 serie willen hebben. Deze gaat over de tf prime voor zover ik weet.
Lijkt me een goeie. Maak jij even een startpost?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12rip4
SeatRider schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:05:
[...]

Lijkt me een goeie. Maak jij even een startpost?
Ben zelf in bezit van de prime, startpost aanmaken is dus niet aan mij. Lees nu alleen al twee pagina's over de mogelijke opvolger van........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
Dus 2 naast elkaar wordt het nu, een goedkopere en duurdere variant?
Het zou ook kunnen dat de huidige er nu sneller uitgaat en dat ze vanaf de zomer alleen de TF700T erin laten, dat beleid hebben ze tot nu toe gevoerd gewoon 1 type alleen wel met verschillende aantal GB .

En begrijp mij goed ik vind de huidige Prime ook mooier, alleen ik zou het niet prettig vinden als ze hem er versnelt uitgooien dan wacht ik nog met kopen.

[ Voor 74% gewijzigd door marknh op 09-01-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
Als je een beetje de tech sites leest dan wist je toch al dat dit jaar de tabs zouden komen met hogere resoluties.. Begrijp dus ook niet de verbazing erover ivm deze TF prime... En het gps probleem kon je hier uitgebreid lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Hoe zit het eigenlijk met apps voor die hogere resoluties? Zit daar een automatische upscaling in of moeten daar weer 'nieuwe' apps voor gemaakt worden?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

android is resolutie-onafhankelijk. De beeldverhouding is wel belangrijk bij bepaalde aps denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
cubuz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:22:
Als je een beetje de tech sites leest dan wist je toch al dat dit jaar de tabs zouden komen met hogere resoluties.. Begrijp dus ook niet de verbazing erover ivm deze TF prime... En het gps probleem kon je hier uitgebreid lezen.
Ja.. maar niet dat Asus zelf 3 dagen na het uitbrengen van de Prime een nieuwe "wel werkende" tablet aankondigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
marknh schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:20:
Dus 2 naast elkaar wordt het nu, een goedkopere en duurdere variant?
Het zou ook kunnen dat de huidige er nu sneller uitgaat en dat ze vanaf de zomer alleen de TF700T erin laten, dat beleid hebben ze tot nu toe gevoerd gewoon 1 type alleen wel met verschillende aantal GB .
Dat is mogelijk; al moeten ze wel af van de grote voorraden. Zou een van de snelste EOL zijn ook.
Maar ja dat is dus idd mogelijk, aangezien ze de R&D kosten ook uit de 700 kunnen halen, want behalve scherm, behuizing en camera is er geen verschil.

Toch denk ik dat wanneer de T700 uitkomt de Prime 499 wordt, al is het maar om de voorraden te dumpen.
Een 32GB tablet voor 699€ gaat echt niet verkopen, 599 is echt het maximale.

Edit: Ja beeldverhouding is wel belangrijk bij apps. En aangezien 1920x1200 = 1.5x 1280x800 zal het prima schalen.

[ Voor 6% gewijzigd door SAWYER op 09-01-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Hoe is de wifi nu van de gewone prime? Want dat zou voor mij toch ook een dealbreaker zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:23
Ondanks dat ik het niet gebruik op mn Transformer Prime, net even buiten gestaan met GPS Test als app. Zéér snel 14 satellieten, waarvan 9 bruikbaar. Valt me zeker niet tegen gezien de vele berichten over 'slechte' GPS.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
cyclofosfamide schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:39:
Ondanks dat ik het niet gebruik op mn Transformer Prime, net even buiten gestaan met GPS Test als app. Zéér snel 14 satellieten, waarvan 9 bruikbaar. Valt me zeker niet tegen gezien de vele berichten over 'slechte' GPS.
Hoe groot acht jij de kans dat men GPS, in de open lucht, stilstaand, gaat gebruiken?

Probeer het eens in een auto op snelheid :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

skank schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:38:
Hoe is de wifi nu van de gewone prime? Want dat zou voor mij toch ook een dealbreaker zijn...
Redelijk tot Goed bij de mijne. Sterkte is meestal aan de wat zwakkere kant maar valt niet weg. Snelheid is redelijk. Normaal 18-19Mbit, op m'n tablet 10-11Mbit.
En dan te bedenken dat mijn GPS gewoon dood is. Kompleet dood.
cyclofosfamide schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:39:
Het verschilt echt per Prime. Die van mij is gewoon dood. Zo dood als een pier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12rip4
Hier hetzelfde, heb net een screenshot gemaakt(krijg het alleen niet voor elkaar om deze te plaatsen) na +-een minuut 12 in beeld 10 in use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

12rip4 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:45:
Hier hetzelfde, heb net een screenshot gemaakt(krijg het alleen niet voor elkaar om deze te plaatsen) na +-een minuut 12 in beeld 10 in use.
Screenshot uploaden naar www.imgur.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12rip4
Bij deze

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0T5XF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:07
Dat is wel evengoed hele slechte ontvangst als je kijkt naar de SNR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12rip4
Heb even een vergelijk gedaan met de htc disire. deze gaf na een paar minuten geken te hebben 9 in view en 9 in gebruik. Met een maximale snr van 39. Geeft inderdaad een beter score maar niet schokkend volgens mij.

Ook nog even de TomTom aangezet, deze vond er 6 (heeft al een paar weken geen gps update gedaan en beschikt dus niet over de laatste gps posities) met alle zes zo rond de 40 tot 44 punten in het overzicht. Ik weet alleen niet of deze waardes te vergelijken zijn met de gps test waardes van de disire en de prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 08:53
Ok, het is duidelijk voor mij, zeker door enkele posts van Freekers; ik ga gewoon lekker voor de huidige Prime. GPS: leuk, maar heb ik niet nodig op mijn tablet. Wifi is wel fijn om te hebben om te browsen vanaf de bank, maar die is hier sterk en ik hoef ook niet met mijn Prime te downloaden. Zolang het fijn browsen is, is het prima voor mij.
In 1080 film kijken is erg mooi, maar ik vind het nu al prima kijken op mijn HTC Desire S, dus het zal op de Prime ook prima gaan.
Renderen en gamen doe ik sowieso wel op mijn desktop, een simpel spelletje draait de Prime uitstekend (lijkt mij)

Conclusie: Raar hoe het nu loopt met ASUS, maar ik ga mij nu niet in januari de rambam werken om vervolgens met dat verdiende geld te wachten tot Q2 voor een apparaat dat beter presteert op een gebied waar ik mij niet heel erg in interesseer. Ik kies de Prime.
En dan heb ik het nog niet eens over het design van de 700...... :/

[ Voor 4% gewijzigd door Jas99 op 09-01-2012 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Zou het niet mogelijk zijn dat de achterkant van de nieuwe 700 een tijdelijke achterkant is en dat het design nog niet definitief is, want zo lijkt het me wel, anders is die echt wel eh lelijk en ga ik ook voor de huidige Prime (als die eindelijk eens goed leverbaar is!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:36
Ik zou eigenlijk alleen geïnteresseerd zijn in de andere nieuwe backplate... Als er nu een mooie mod / upgrade kit beschikbaar komt waarmee je de backplate zou kunnen vervangen door een model dat wel de GPS / WiFi signalen doorlaat...

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Aesculapius schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:41:
Ik zou eigenlijk alleen geïnteresseerd zijn in de andere nieuwe backplate... Als er nu een mooie mod / upgrade kit beschikbaar komt waarmee je de backplate zou kunnen vervangen door een model dat wel de GPS / WiFi signalen doorlaat...
De gehele PCB is vernieuwd zodat de gps/wifi/bluetooth en 3g antennas allemaal aan de bovenkant uitkomen, waar dus nu de plastic achtige strip zit. De rest is nog wel aluminium.

Asus laat het hierbij, een compleet nieuwe backplate designen met plastic stukken op random plekken gaan ze niet doen. Daarmee geven ze ook nog eens toe dat ze fout zaten.

YouTube: ASUS Transformer TF700T - High Resolution Transformer Prime#!

Vergeef haar wanneer ze zegt dat hij 12 Januari uitkomt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aesculapius schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:41:
Het enige wat ze kunnen doen is dan een recall om deze aan te passen, aangezien dit zelf doen mij geen optie lijkt.

Heb wat testen gezien van het WIFI signaal maar iedereen komt tot de conclusie dat deze bijna identiek is aan de eerste transformer en gelijk aan andere tablets, dus met het ontvangst hiervan valt het allemaal wel mee.
Alleen de GPS blijkt inderdaad een issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwam de prime ook geen 6 maanden na de release van transformer uit? eind van Q2 is ook 6 maand na prime ... mensen die op prime hd wachten kunnen ineens wachten op Q4: prime 3D ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Transformer + Dock kwam uit op 2 Mei
Prime kwam uit op 2 Januari

Dus 8 maanden.

Let wel op dat er een enorm verschil zit tussen de TF101 en de TF201. Terwijl het verschil tussen TF201 en TF700T veel kleiner is. Wss komt hij ergens begin Mei uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:53:
[...]

Het enige wat ze kunnen doen is dan een recall om deze aan te passen, aangezien dit zelf doen mij geen optie lijkt.

Heb wat testen gezien van het WIFI signaal maar iedereen komt tot de conclusie dat deze bijna identiek is aan de eerste transformer en gelijk aan andere tablets, dus met het ontvangst hiervan valt het allemaal wel mee.
Alleen de GPS blijkt inderdaad een issue.
Anandtech doet dat prachtig en komt ook tot de conclusie dat zolang je in redelijke range blijft van je AP wifi niet iets is om je druk om te maken, ik zou dat dan ook niet doen ;) Morgen weet ik het als het goed is zelf, want dan krijg ik hem waarschijnlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zit nog een beetje de kat uit de boom te kijken. Ik wilde deze tablet heel graag, maar ik vind GPS wel redelijk belangrijk (dat wil zeggen, als het erop zit, moet het goed werken). Ik houd niet van half/half. Dus nou heb ik toch een beetje een slecht gevoel gekregen bij de Prime.

Ik doe het al m'n leven zonder tablet, dus waarom niet nog even wachten op een tablet dat wel echt "goed" is?

Ik ga hem waarschijnlijk wel gewoon bestellen bij CoolBlue, als ie daar is. Dan kan ik hem gewoon proberen en retourneren als ie echt niet bevalt.

@vvv: Oh ja, dat was ook nog een reden om te wachten! :o

[ Voor 19% gewijzigd door Room42 op 10-01-2012 01:43 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 16:15
https://twitter.com/#!/pcworld/status/156535783719837696

Goede zaak, ICS komt vandaag voor de Prime. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 00:41:
[...]

Anandtech doet dat prachtig en komt ook tot de conclusie dat zolang je in redelijke range blijft van je AP wifi niet iets is om je druk om te maken, ik zou dat dan ook niet doen ;) Morgen weet ik het als het goed is zelf, want dan krijg ik hem waarschijnlijk :D
Het schijnt vooral te maken te hebben met veel interferentie van andere wifi spots in de buurt waardoor het "snel" slechter wordt.

Zolang het geen impact heeft op het browsen van internet pagina's etc, in het algemeen ga je toch niet downloaden op je tablet tenminste geen forse bestanden.

Probeer morgen eens te vergelijken een laptop bijvoorbeeld, of indien mogelijk met andere tablet.
Het enige wat nog zou kunnen dat sommige exemplaren een slechter ontvangst heeft dan andere aangezien een vriend van me totaal geen last had van wifi problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:05

vhal

ಠ_ಠ

Ik denk dat het ook wel zal meevallen hier in huis. Volgens de wifi analyser app zitten er 4 hotspots in de buurt, allen op kanaal 1. Mijn dualband router - die in de woonkamer staat - heb ik dus op kanaal 5 gezet, als enige in de buurt.

Jammer dat er nog geen 5GHz support is voor de TFP.

Maar goed, we zien het vanmiddag wel als mijn TFP binnen is.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 12:03

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wat staat er? Ik krijg een inlogscherm en heb en wil geen Twitter...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:45
Goed nieuws volgens Engadget!

Als het goed is wordt ICS op dit moment uit gerold! >:)

Helaas zit ik op mijn werk en mijn Prime ligt thuis.
Dus vanavond maar eens kijken of die al wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb net gekeken, maar hij vond (nog) geen update. Als ie binnenkomt laat ik het hier wel weten natuurlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:47

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik las vanmorgen ookdat ICS uitgerold wordt. Helaas nog geen update voor mij op dit moment.
Ik wacht ongeduldig af.....

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hygri
  • Laatst online: 29-07-2022

Hygri

DJLife.nl

Asus is volledig de weg kwijt! Met het succes van de Transformer is het ze een beetje naar de bol gestegen. Ze denken de Tablet-wereld te kunnen veroveren door in rap tempo nieuwe modellen op de markt te zetten met overtreffende specs. Prima natuurlijk dat ze blijven innoveren, maar marketingtechnisch is dit niet echt slim!

Al die mensen die als early birds de Prime hebben besteld voelen zich bestolen. En terecht! Het was slimmer geweest om deze Prime 700 pas in Maart aan te kondigen. Aan de andere kant....nu geven ze de consument wel een keuze: ben je tevreden met een inmiddels achterhaalde resolutie, zwakke GPS en het ontbreken van 3G, of wacht je een paar maanden en koop je een 2e generatie tablet met een resolutie die wel van deze tijd is en een aangepaste achterkant die zorgt voor goed werkende Wifi, GPS en 3G?

Laten we eerlijk zijn. Wat is nou echt belangrijk? Een wat minder fraaie achterkant (die je tijdens het werken toch niet ziet) of een product dat echt goed werkt met een 2e generatie resolutie? Juistem!
En al de gasten op dit forum die beweren dat de Tegra3 deze resolutie niet aankan....heb je jouw prime al aangesloten op een extern Full-HD-scherm? Juist ja....dat gaat als de brandweer! Met een paar tweaks en een CPU/GPU op een hogere kloksnelheid wordt dit echt geen probleem!

Mijn advies....koop lekker nu een Prime, zodat Asus er genoeg aan verdient....en dan kan ik straks voor een redelijk scherpe prijs een Prime700 kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
Androidpolice heeft de ota file, updaten maar, mannen! :P

http://www.androidpolice....ut-we-can-help-with-that/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Laatst online: 15-09 20:45
Hygri schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:07:
Asus is volledig de weg kwijt! Met het succes van de Transformer is het ze een beetje naar de bol gestegen. Ze denken de Tablet-wereld te kunnen veroveren door in rap tempo nieuwe modellen op de markt te zetten met overtreffende specs. Prima natuurlijk dat ze blijven innoveren, maar marketingtechnisch is dit niet echt slim!

Al die mensen die als early birds de Prime hebben besteld voelen zich bestolen. En terecht! Het was slimmer geweest om deze Prime 700 pas in Maart aan te kondigen. Aan de andere kant....nu geven ze de consument wel een keuze: ben je tevreden met een inmiddels achterhaalde resolutie, zwakke GPS en het ontbreken van 3G, of wacht je een paar maanden en koop je een 2e generatie tablet met een resolutie die wel van deze tijd is en een aangepaste achterkant die zorgt voor goed werkende Wifi, GPS en 3G?

Laten we eerlijk zijn. Wat is nou echt belangrijk? Een wat minder fraaie achterkant (die je tijdens het werken toch niet ziet) of een product dat echt goed werkt met een 2e generatie resolutie? Juistem!
En al de gasten op dit forum die beweren dat de Tegra3 deze resolutie niet aankan....heb je jouw prime al aangesloten op een extern Full-HD-scherm? Juist ja....dat gaat als de brandweer! Met een paar tweaks en een CPU/GPU op een hogere kloksnelheid wordt dit echt geen probleem!

Mijn advies....koop lekker nu een Prime, zodat Asus er genoeg aan verdient....en dan kan ik straks voor een redelijk scherpe prijs een Prime700 kopen :)
Wat een zever allemaal. Dus als er in maart het volgende model wordt voorgesteld , bijvoorbeeld de 800 , ga je weer 3 maand wachten?
Waarom zouden de early birds zich bekocht moeten voelen? Voor die enkele betere specs? Dat is gewoon de rollen omdraaien. De prime is een fantastisch toestel en de 700 wordt dat wss ook maar dan in een andere prijsklasse.

Ik ben zeer tevreden dat Asus de 700 heeft aangekondigd. Ze blijven innoveren en vooruitkijken en hopelijk wordt eindelijk de tendens van jaarlijkse releases doorbroken volgen de modellen bij elke fabrikant , mits kleine verbetering in snel tempo elkaar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Hier ook nog geen update , het zal voor vanavond zijn voor europa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hygri

Hygri

DJLife.nl

roel0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:17:
[...]

Wat een zever allemaal. Dus als er in maart het volgende model wordt voorgesteld , bijvoorbeeld de 800 , ga je weer 3 maand wachten?
Waarom zouden de early birds zich bekocht moeten voelen? Voor die enkele betere specs? Dat is gewoon de rollen omdraaien. De prime is een fantastisch toestel en de 700 wordt dat wss ook maar dan in een andere prijsklasse.

Ik ben zeer tevreden dat Asus de 700 heeft aangekondigd. Ze blijven innoveren en vooruitkijken en hopelijk wordt eindelijk de tendens van jaarlijkse releases doorbroken volgen de modellen bij elke fabrikant , mits kleine verbetering in snel tempo elkaar op.
Enkele betere specs? Het scherm is wel meteen zo'n beetje het belangrijkste onderdeel van je tablet. De Prime is zeker een prima product, maar voor 100 euro een betere front-cam voor HD-beeldbellen, een resolutie die echt het verschil maakt op de tabletmarkt, een goed werkende GPS-module, betere Wifi en de keuze om wel of geen 3G te gebruiken vind ik een zeer nette investering.

Ga voor de grap eens de reactie lezen op hun Facebook-page: Scott Kauble: You better give me a free TF700 if I send in my Prime! I didn't spend $500 on a beta product.

Als jij voor jezelf recht kan praten wat echt krom is van Asus. Ga gerust je gang! Maar ik blijf nog even rustig 2 maanden wachten.

En wat je zegt over dat er altijd wel wat nieuws komt...dat klopt uiteraard! Maar in dit geval koop ik toch liever een product dat 100% werkt, ipv een product waar achteraf zelfs specs van de lijst geschrapt worden! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Hygri schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:27:
[...]

En wat je zegt over dat er altijd wel wat nieuws komt...dat klopt uiteraard! Maar in dit geval koop ik toch liever een product dat 100% werkt, ipv een product waar achteraf zelfs specs van de lijst geschrapt worden! :9
Nja , dat risico heb je altijd als je early bird wilt zijn , als je dat niet kan hebben wacht je beter tot de volgende lading ;) Dat gaat met de 700 juist hetzelfde zijn, vergeet niet dat de 700 hoogst waarscheinlijk al enkele maanden geleden ontwikkeld is. Voordat alle problemen met de launch van de 201 aaan het licht kwamen. Persoonlijk vind ik trouwens de release van de 7 inch tablet veel interessanter om naar uit te zien.

Wifi werkt hier trouwens perfect , GPS werkt alleen niet met een 100% sterk signaal. Maar ik snap niet meteen dat je een 10 inch tablet als GPS gaat gebruiken? Iedereen zijn keuze natuurlijk.
Screen bleeding zelfs volledig geen last meer van , in het begin zeer miniem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:05

vhal

ಠ_ಠ

Ik krijg een beetje een mijn telefoon camera heeft 18MP pix0ls dus is veeuuul beter dan jou Canon 10D met 6MP! déjà vu. Een hogere resolutie kan best fijn zijn maar ik vraag me af of 1080p lekker werkt op een 10" tablet. Wordt het simpelweg niet te klein? Als ik bijv de iPad 2 bekijk merk ik amper dat deze maar een resolutie heeft van 1024x768.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat ze het allemaal zo goed doen, de primes van coolblue belgië ;)
roel0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:32:
[...]

Wifi werkt hier trouwens perfect , GPS werkt alleen niet met een 100% sterk signaal. Maar ik snap niet meteen dat je een 10 inch tablet als GPS gaat gebruiken? Iedereen zijn keuze natuurlijk.
Screen bleeding zelfs volledig geen last meer van , in het begin zeer miniem
en voor de anderen ... wacht dan nog maar es 3 - 6 maanden af om dan weer eens door dat zelfde bestel gedoe te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
deadsy33 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:34:
Ik krijg een beetje een mijn telefoon camera heeft 18MP pix0ls dus is veeuuul beter dan jou Canon 10D met 6MP! déjà vu. Een hogere resolutie kan best fijn zijn maar ik vraag me af of 1080p lekker werkt op een 10" tablet. Wordt het simpelweg niet te klein? Als ik bijv de iPad 2 bekijk merk ik amper dat deze maar een resolutie heeft van 1024x768.
Ik denk dat over een paar maanden behoorlijk wat mensen het niet eens zijn met jou mening. als de iPad3 uit komt met een hogere resolutie en het retina noemt. je zou namelijk het zelfde kunnen zeggen voor de hoge resolutie van de iPhone4. en ik ben zelf geen apple fan maar vind het scherm er erg goed uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hygri

Hygri

DJLife.nl

deadsy33 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:34:
Appels met peren vergelijken. Het aantal MP in een camera zegt niets over de kwaliteit van de beelden. Een hogere resolutie op hetzelfde beeldformaat wel degelijk! Begrijp me niet verkeerd....het scherm van de Prime is al zeer mooi! Maar qua resolutie geen vooruitgang ten opzichte van de eerst Transformer. Kijk op dit filmpje de gruwelijk scherpe tekstweergave maar eens. Zeker niet te klein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Iemand enig idee wat je vervolgens met deze file moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:03
Hygri schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:39:
[...]

Appels met peren vergelijken. Het aantal MP in een camera zegt niets over de kwaliteit van de beelden. Een hogere resolutie op hetzelfde beeldformaat wel degelijk! Begrijp me niet verkeerd....het scherm van de Prime is al zeer mooi! Maar qua resolutie geen vooruitgang ten opzichte van de eerst Transformer. Kijk op dit filmpje de gruwelijk scherpe tekstweergave maar eens. Zeker niet te klein!
[video]
Njah, alleen de resolutie zou idd een belangrijke reden zijn (wifi verbetering is fijn, maar blijkbaar werkt het met de huidige ook naar behoren). GPS kan me gestolen worden...

Maar deze zal dus ook weer zo'n 100 euro duurder zijn en ik vraag me af hoe soepel de tegra3 deze resoluties zal trekken (en de invloed op batterijverbruik). MAar het is nog altijd een optie tegen die tijd de huidige prime te verkopen en weer up te graden, het zal nog een paar maanden duren voor deze beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
m0ridin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:50:
[...]

Njah, alleen de resolutie zou idd een belangrijke reden zijn (wifi verbetering is fijn, maar blijkbaar werkt het met de huidige ook naar behoren). GPS kan me gestolen worden...

Maar deze zal dus ook weer zo'n 100 euro duurder zijn en ik vraag me af hoe soepel de tegra3 deze resoluties zal trekken (en de invloed op batterijverbruik). MAar het is nog altijd een optie tegen die tijd de huidige prime te verkopen en weer up te graden, het zal nog een paar maanden duren voor deze beschikbaar is.
Ik denk eerder dat de Prime snel in prijs zal zakken en de nieuwe de prijs van de Prime nu overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 16:36
Heeft er iemand al met de usb aansluiting gespeeld? Bij mij reageert niets. Fat32 usb stick doet niets, usb muis en muis ook niet, android telefoon geeft ook geen reactie behalve laden.......... Ik denk dat ik hem even moet omruilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hygri

Hygri

DJLife.nl

m0ridin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:50:
[...]

De tegra3 trekt nu al met gemak 1080p resoluties op externe bronnen. Dus dat wordt echt geen probleem. Batterijverbruik zou ongetwijfeld gaan schelen, maar wellicht komt er een accu met hogere capaciteit in te zitten. Je Prime tegen die tijd verkopen? Ben benieuwd wie daar dan nog meer dan 300 euro voor wilt geven. Dan kan je nu beter een oude Transformer kopen voor 300 (met 50 euro cashback)

Stel dat Apple nu de iPad3 officieel aankondigt voor 1 maart, denk je dan echt dat er nog mensen zijn die een iPad2 gaan kopen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het verschil tussen Ipad 2 en Ipad 3 zal groot zijn ... tussen prime 1 en prime 2 eerder klein ... maar goed, als jij denkt 1 maart al te kunnen spelen met de nieuwe prime ... wachten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
De mensen die de OTA al geinstalleerd hebben zijn totaal door het dolle heen. De tablet zou ontiegelijk veel sneller geworden te zijn. Wow ben nu wel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Ik wacht wel op een update via de officiële manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Sneller mag ook wel, op sommige punten doe hij het nauwelijks beter dan mijn galaxy s met ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
roel0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:17:
Ik wacht wel op een update via de officiële manier :)
OTA is de officiele manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Tadango schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:18:
[...]

OTA is de officiele manier ;)
Ik bedoel gwn via systeem instellingen en niet via een bestand op een website die niets met asus te maken heeft al komt het uiteindelijk wel op het zelfde neer.

YouTube: Asus Transformer Prime con Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hygri

Hygri

DJLife.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:01:
het verschil tussen Ipad 2 en Ipad 3 zal groot zijn ... tussen prime 1 en prime 2 eerder klein ... maar goed, als jij denkt 1 maart al te kunnen spelen met de nieuwe prime ... wachten maar :)
Het verschil tussen de Transformer en de Prime is vergelijkbaar met de iPhone4 en 4S (betere specs, zelfde resolutie) maar het verschil tussen de Prime en de t700 is weldegelijk groot! Bijna alle componenten zijn zoals je ze nu in je Prime zou willen hebben. Geduld is een schone zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Hygri schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:21:
[...]

Het verschil tussen de Transformer en de Prime is vergelijkbaar met de iPhone4 en 4S (betere specs, zelfde resolutie) maar het verschil tussen de Prime en de t700 is weldegelijk groot! Bijna alle componenten zijn zoals je ze nu in je Prime zou willen hebben. Geduld is een schone zaak!
Nah, dat is onzin. Eerder andersom, de Transformer en Transformer Prime hebben een heel ander design en in de Prime zitten nog veel meer betere specs. Tussen de Prime en de T700 is het verschil alleen de resolutie en de GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Weet iemand wat je met dat updatebestand moet doen als het binnen is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:03
Hygri schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:57:
[...]

De tegra3 trekt nu al met gemak 1080p resoluties op externe bronnen. Dus dat wordt echt geen probleem. Batterijverbruik zou ongetwijfeld gaan schelen, maar wellicht komt er een accu met hogere capaciteit in te zitten. Je Prime tegen die tijd verkopen? Ben benieuwd wie daar dan nog meer dan 300 euro voor wilt geven. Dan kan je nu beter een oude Transformer kopen voor 300 (met 50 euro cashback)

Stel dat Apple nu de iPad3 officieel aankondigt voor 1 maart, denk je dan echt dat er nog mensen zijn die een iPad2 gaan kopen? 8)
Zolang er mensen geen 600-700 euro voor een tablet willen neerleggen zijn er meer dan zat die (minimaal) 300 willen betalen voor een 'oudere' versie ja. En mensen die juist wachten omdat ze weten dat er mensen overstappen naar de nieuwe en dan tweedehands een leuk model willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hygri

Hygri

DJLife.nl

J0ey schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:27:
[...]

Nah, dat is onzin. Eerder andersom, de Transformer en Transformer Prime hebben een heel ander design en in de Prime zitten nog veel meer betere specs. Tussen de Prime en de T700 is het verschil alleen de resolutie en de GPS.
Haha, over onzin gesproken!
Wifi: Beter in de originele Transformer
GPS: Beter in de originele Transformer
Scherm: Nauwelijks merkbaar beter
Het is maar wat je betere specs noemt! Tuurlijk....de CPU, camera en design zijn in positieve zin verbeterd, maar jij weet net zo goed als ik dat de Prime een tussen-model is. Als jouw collega's (of schoolvrienden) straks een t700 hebben staat jouw Prime binnen no time op marktplaats voor 300 euro minder dan wat je er voor betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en qua design (indien dat van het getoonde model aangehouden wordt) gaan ze er op achteruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de dock blijft behouden ;)

500 euro - 300: 200 euro : wil ik nog zien
Hygri schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:32:
[...]

Het is maar wat je betere specs noemt! Tuurlijk....de CPU, camera en design zijn in positieve zin verbeterd, maar jij weet net zo goed als ik dat de Prime een tussen-model is. Als jouw collega's (of schoolvrienden) straks een t700 hebben staat jouw Prime binnen no time op marktplaats voor 300 euro minder dan wat je er voor betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Jaja Hygri we weten het al , je gaat volop voor de 700 :p
En wifi beter in de originele transformer is ook dikke zever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hygri

Hygri

DJLife.nl

m0ridin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:28:
[...]

Zolang er mensen geen 600-700 euro voor een tablet willen neerleggen zijn er meer dan zat die (minimaal) 300 willen betalen voor een 'oudere' versie ja. En mensen die juist wachten omdat ze weten dat er mensen overstappen naar de nieuwe en dan tweedehands een leuk model willen hebben.
Ja, hier ben ik het volledig mee eens! Maar 300 euro is toch nog altijd 300 euro minder dan wat je er voor betaald hebt. Vind ik een behoorlijke afschrijving in 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Hygri schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:32:
[...]

Klopt, hij gaat ook terug omdat die backlight bleeding heeft. Wilde eigenlijk weer een nieuwe, maar ik kies nu gewoon voor m'n geld terug. WiFi is trouwens meer dan prima in mijn Prime. Stuk beter dan mijn Sensation.

[ Voor 7% gewijzigd door J0ey op 10-01-2012 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:47

Zewatanejo

Fine Thanks!

Hygri, ga ergens anders vervelend lopen doen of start een TF700t topic. Heb je eigenlijk wel een prime? Volgens mij blaat je middelbare school onzin. Je hebt recht op je mening, begrjp me niet verkeerd. Je mag alleen wel eens accepeteren dat anderen een andere mening hebben. Tot ziens! ;w

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hygri

Hygri

DJLife.nl

Zewatanejo schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:40:
Hygri, ga ergens anders vervelend lopen doen of start een TF700t topic. Heb je eigenlijk wel een prime? Volgens mij blaat je middelbare school onzin. Je hebt recht op je mening, begrjp me niet verkeerd. Je mag allen wel ens accepeteren dat anderen een andere mening hebben. Tot ziens! ;w
Indien goed onderbouwt accepteer ik iedere mening. Ik vind het ook prima dat mensen nu voor de Prime kiezen! Ik stond zelf op het punt om hem te bestellen (vrijgekomen spaarloon is fijntjes!) Ik bekritiseer hier alleen de timing van Asus. Ze willen hoe dan ook als eerste op de CES een full-hd tablet introduceren en nemen dan maar voor lief dat er een hoop mensen reeds een Prime besteld hebben en zich nu een beetje genaaid voelen. Dat was mijn punt.....en als jij je daardoor aangevallen voelt of gaat balen van je Prime dan vind ik dat vervelend voor je. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:En nu weer gewoon ontopic over de Transformer Prime, in plaats van deze kinderachtige discussie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Heeft er nu al iemand de update erop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
roel0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:46:
Heeft er nu al iemand de update erop gezet?
Ik zoek het hele fucking internet af om te kijken of IEMAND weet wat je met die .bin file moet, maar ik kan werkelijk NIETS vinden. Geduld in een schone zaak, dat weet ik, maar nu ik het bestand heb wil ik het installeren natuurlijk! Maar HOE?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hygri

Hygri

DJLife.nl

Commentaar op de moderatie kan via DM.

[ Voor 112% gewijzigd door RoD op 10-01-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
joblamie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:47:
[...]

Ik zoek het hele fucking internet af om te kijken of IEMAND weet wat je met die .bin file moet, maar ik kan werkelijk NIETS vinden. Geduld in een schone zaak, dat weet ik, maar nu ik het bestand heb wil ik het installeren natuurlijk! Maar HOE?!
Werkt blijkbaar niet? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1437529

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Blijkbaar wordt met de ICS update de CPU naar 1.6Ghz overgeclockt. Of het lijkt zo.

Daarnaast is er een kans dat je strepen in beeld krijgt die niet meer weg willen :P

[ Voor 7% gewijzigd door SAWYER op 10-01-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
SAWYER schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:51:
Blijkbaar wordt met de ICS update de CPU naar 1.6Ghz overgeclockt. Of het lijkt zo.

Daarnaast is er een kans dat je strepen in beeld krijgt die niet meer weg willen :P
Heb je hier een bron voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
RoD schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:55:
[...]

Heb je hier een bron voor?
Voor de strepen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1437280 , naar de bron van het overclocken ben ik ook wel benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 14:41
Zie hierboven.

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 10-01-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Probeer aub zelf wat nuttigs toe te voegen ipv anderen daar op te wijzen.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 10-01-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
J0ey schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:59:
[mbr]Probeer aub zelf wat nuttigs toe te voegen ipv anderen daar op te wijzen.[/]
ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Ik heb geen strepen gezien op de honycomb firmware maar wel andere vreemde verstoringen af en toe. Direct bij de eerste boot was het al gekleurde ruis even zegmaar. Daarna nog 1 keer gezien bij het starten van video.

ICS heeft UI hardware acceleratie, daar zal het wel inzitten. Goed begin voor tegra 3 :)
Pagina: 1 ... 14 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]