300 euro is een beetje overdreven ;-), zag je bij samsung ook zo een daling met de wifi vs wifi +3g? ....Hygri schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:32:
[...]
Haha, over onzin gesproken!
Wifi: Beter in de originele Transformer
GPS: Beter in de originele Transformer
Scherm: Nauwelijks merkbaar beter
Het is maar wat je betere specs noemt! Tuurlijk....de CPU, camera en design zijn in positieve zin verbeterd, maar jij weet net zo goed als ik dat de Prime een tussen-model is. Als jouw collega's (of schoolvrienden) straks een t700 hebben staat jouw Prime binnen no time op marktplaats voor 300 euro minder dan wat je er voor betaald hebt.
Ik heb nog geen prime maar zit er aan te denken om hem nog steeds aan te schaffen, enige jammere is van die GPS maarja verwacht hem ook niet nodig te hebben. Design vindt ik een stukken minder mooi van de t700
Bovendien verwacht ik ook niet dat de Prime zonder 3g in prijs zakt maar dat je hetzelfde effect krijgt als met bijvoorbeeld Samsung galaxy tab 10.1 wifi only vs samsung galaxy tab 10. wifi + 3g, 100 euro prijsverschil voor de 3g module (en in dit geval dan ook het Full HD+ scherm)
Denk dat mensen het ook voor zichzelf prima kunnen uitmaken of ze een goede koop hebben gedaan en de prime zelf ook beslist een slechte koop is, want je geeft hier wel mooi 600 euro uit aan een tablet, terwijl de 3g varriant minimaal 700 euro gaat kosten als je terugblikt naar andere tabs wifi only vs wifi+3g en dat vindt ik van de zotte om aan een tablet uit te geven....
Grote kans bij de t700 met onderbouwing als naar het verleden kijkend
32gb t700 + dock 700euro
64gb zonder dock 700euro
64gb + dock 800euro
Als dat zo is zijn het echt belachelijke prijzen voor een tab die er toch wat minder strak uitziet, mijn mening dan
Over de huidige prime wat ik hier mis en op google ook goede real live pics van de asus prime van de grey vs gold, zou iemand wat fotos kunnen schieten en posten of dat iemand ze mischien beide in ze bezit had zodat ik goed kan vergelijken, twijfel erg tussen de kleur
[ Voor 10% gewijzigd door ninoxps op 10-01-2012 10:19 ]
Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris