Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 12:14
Hygri schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:32:
[...]

Haha, over onzin gesproken!
Wifi: Beter in de originele Transformer
GPS: Beter in de originele Transformer
Scherm: Nauwelijks merkbaar beter
Het is maar wat je betere specs noemt! Tuurlijk....de CPU, camera en design zijn in positieve zin verbeterd, maar jij weet net zo goed als ik dat de Prime een tussen-model is. Als jouw collega's (of schoolvrienden) straks een t700 hebben staat jouw Prime binnen no time op marktplaats voor 300 euro minder dan wat je er voor betaald hebt.
300 euro is een beetje overdreven ;-), zag je bij samsung ook zo een daling met de wifi vs wifi +3g? ....

Ik heb nog geen prime maar zit er aan te denken om hem nog steeds aan te schaffen, enige jammere is van die GPS maarja verwacht hem ook niet nodig te hebben. Design vindt ik een stukken minder mooi van de t700

Bovendien verwacht ik ook niet dat de Prime zonder 3g in prijs zakt maar dat je hetzelfde effect krijgt als met bijvoorbeeld Samsung galaxy tab 10.1 wifi only vs samsung galaxy tab 10. wifi + 3g, 100 euro prijsverschil voor de 3g module (en in dit geval dan ook het Full HD+ scherm)

Denk dat mensen het ook voor zichzelf prima kunnen uitmaken of ze een goede koop hebben gedaan en de prime zelf ook beslist een slechte koop is, want je geeft hier wel mooi 600 euro uit aan een tablet, terwijl de 3g varriant minimaal 700 euro gaat kosten als je terugblikt naar andere tabs wifi only vs wifi+3g en dat vindt ik van de zotte om aan een tablet uit te geven....

Grote kans bij de t700 met onderbouwing als naar het verleden kijkend
32gb t700 + dock 700euro
64gb zonder dock 700euro
64gb + dock 800euro

Als dat zo is zijn het echt belachelijke prijzen voor een tab die er toch wat minder strak uitziet, mijn mening dan

Over de huidige prime wat ik hier mis en op google ook goede real live pics van de asus prime van de grey vs gold, zou iemand wat fotos kunnen schieten en posten of dat iemand ze mischien beide in ze bezit had zodat ik goed kan vergelijken, twijfel erg tussen de kleur

[ Voor 10% gewijzigd door ninoxps op 10-01-2012 10:19 ]

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Tadango schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:08:
ICS heeft UI hardware acceleratie, daar zal het wel inzitten. Goed begin voor tegra 3 :)
Wanneer wordt dat ICS hardware accelerated fabeltje nou eens de nek om gedraaid...

ICS doet, zeker qua UI, niet veel anders dan HC, wellicht dat ze het wat efficienter hebben gemaakt maar het is absoluut niet zo dat ze de hele boel hebben verbouwd waardoor het nu ineens IOS-like smoothness op levert.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:13
Dat overclocken zou de strepen ook weer kunnen verklaren... wel apart dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* dit is niet de bedoeling.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 10-01-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24
De OTA file die androidpolice online heeft gezet is alleen voor US modellen. Daar kunnen wij met WW modellen niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat betreft de OC, het lijkt erop dat de 1,5GHz en 1,6GHz frequenties niet gebruikt worden. Dus je zult met custom software in de weer moeten om het aan te zetten, zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 16:36
Maar niemand heeft nog problemen met USB? Dan ben ik vast de eerste......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hoe bevalt het touchpad van de dock van de Prime om daarmee gewoon te surfen, tekst te selecteren, copy-pasten enzovoort enzovoort? Sommige laptops werken perfect, bij sommige heb ik echt een muis nodig namelijk. En aangezien het dock voor de Prime slechts 1 USB-poort telt is een muisje misschien geen overbodige luxe, maarja dan is een USB-stick / cardreader enzovoort weer even niet mogelijk.. Dus wat zijn jullie ervaringen? Externe muis is een must of met de huidige touchpad (en misschien wat instellingen?) is er goed mee te werken?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:40
Tadango schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:57:
USB? wat bedoel je? een apparaat aansluiten op de prime via de usbslot? OF je tablet aan je pc knopen dmv de bijgeleverde stekker die ook gebruikt wordt voor opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Tadango schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:57:
Nee.. bij mij werkt de muis etc. gewoon, heb soms wel dat ik moet herstarten voordat het werkt, misschien dat je dat kan proberen? Inpluggen>herstarten>testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
CLB schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:59:
Hoe bevalt het touchpad van de dock van de Prime om daarmee gewoon te surfen, tekst te selecteren, copy-pasten enzovoort enzovoort? Sommige laptops werken perfect, bij sommige heb ik echt een muis nodig namelijk. En aangezien het dock voor de Prime slechts 1 USB-poort telt is een muisje misschien geen overbodige luxe, maarja dan is een USB-stick / cardreader enzovoort weer even niet mogelijk.. Dus wat zijn jullie ervaringen? Externe muis is een must of met de huidige touchpad (en misschien wat instellingen?) is er goed mee te werken?
Touchpad aanwijzer snelheid is in te stellen via settings menu ;). Verder werken bluetooth muizen ook gewoon (heb hier een logitech v470 liggen van een oude netbook, die werkt prima)

In de paar dagen dat ik mijn prime heb moet ik zeggen dat ik af en toe wel eens het touchpad gebruik. Ik zou zeggen dat het fijnste gebruik dat ik ondervonden heb het drukken op kleine icoontjes of linkjes (vooral als er 5 regels met 5 hyperlinks staan) op een webpagina. Zonder te zoomen (wat ik irritant vind, persoonlijk ofc) kun je met het touchpad toch heel precies die ene link klikken daar waar je vinger mogelijk mis-klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
roel0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:32:
[...]

Nja , dat risico heb je altijd als je early bird wilt zijn , als je dat niet kan hebben wacht je beter tot de volgende lading ;) Dat gaat met de 700 juist hetzelfde zijn, vergeet niet dat de 700 hoogst waarscheinlijk al enkele maanden geleden ontwikkeld is. Voordat alle problemen met de launch van de 201 aaan het licht kwamen. Persoonlijk vind ik trouwens de release van de 7 inch tablet veel interessanter om naar uit te zien.

Wifi werkt hier trouwens perfect , GPS werkt alleen niet met een 100% sterk signaal. Maar ik snap niet meteen dat je een 10 inch tablet als GPS gaat gebruiken? Iedereen zijn keuze natuurlijk.
Screen bleeding zelfs volledig geen last meer van , in het begin zeer miniem
Mee eens.......al zal ik er geen gebruik van maken, GPS werkt werkt perfect bij mij.....WiFi op zolder werkt perfect door twee betonnen vloeren heen, alleen als ik naar het naburig winkelcentrum loop verlies ik signaal lol.......3G?.....nog een abonnement erbij?.....tethering via mijn SG2 gaat perfect!. Denk dat dat gezever over slecht werkende (na laatste firmware update) GPS nou maar eens achterwege gelaten moet worden en dat iedereen maar eens moet gaan genieten van de geweldige Prime. En idd., als de eerste 700 over de toonbank gaat is er al weer een "betere" opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
MrRobin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:03:
Touchpad aanwijzer snelheid is in te stellen via settings menu ;)
Daarom had ik het ook over instellingen inderdaad, dat kan namelijk ook nog weleens helpen :)
Verder werken bluetooth muizen ook gewoon
Grappig, maar vind ik persoonlijk niet interessant, heb genoeg andere goede muizen liggen (weliswaar USB)
In de paar dagen dat ik mijn prime heb moet ik zeggen dat ik af en toe wel eens het touchpad gebruik. Ik zou zeggen dat het fijnste gebruik dat ik ondervonden heb het drukken op kleine icoontjes of linkjes (vooral als er 5 regels met 5 hyperlinks staan) op een webpagina. Zonder te zoomen (wat ik irritant vind, persoonlijk ofc) kun je met het touchpad toch heel precies die ene link klikken daar waar je vinger mogelijk mis-klikt.
Okee klinkt goed, klinkt goed... Ach het komt wel weer.. Ben in de running voor een nieuwe tablet, maar er is zoveel keuze dus ik ben me een beetje aan het inlezen, reviews lezen, filmpjes bekijken.. Asus Prime / 700, Motorola Xoom 2, Archos 70b, Archos 80, Samsung Tab 7.7 enzovoort... Thanks voor de informationi :) ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik hoop ook dat de GPS het goed gaat doen na de update, maar zien is geloven in dit geval.
Voor de rest is het al een bruut apparaat.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
CLB schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:07:

Grappig, maar vind ik persoonlijk niet interessant, heb genoeg andere goede muizen liggen (weliswaar USB)
Als je de USB poort vrij wilt houden voor een usbstick bijvoorbeeld is een bluetooth muis wel erg handig :) Al zou ik er persoonlijk niet een alleen daarvoor aanschaffen. Er zit immers een geweldig touchscreen op je prime dus als je een usbstick erin moet prikken dan kun je die paar minuten vast wel zonder muis :)(wat zeg ik, je hebt altijd nog je touchpad!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Net een complete data wipe gedaan, en usb werkt nu wel. Zelf een 500GB NTFS geformateerde 2.5 inch schijf werkt :) Zonder externe voeding! Ik dacht dat dat niet zou werken.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:51

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

roel0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:32:
[...]

Nja , dat risico heb je altijd als je early bird wilt zijn , als je dat niet kan hebben wacht je beter tot de volgende lading ;)
Wat bedoel je precies hiermee? Want ik vind dat je wel mag verwachten dat de beloofde specs naar behoren werken of heb je het over iets anders? Men zegt wel, "GPS kan mij gestolen worden" etc., maar je betaald er wel voor. Maar ieder z'n ding ;).

De nieuwe prime vindt ik echt niet mooi, ik hoop dat het een prototype was en dat het design nog zal veranderen. En dan nog de indicatie prijs o_0, hopelijk zijn dat niet de daadwerkelijke prijzen.

Ik ben wel benieuwd naar de tweakers die ICS hebben geïnstalleerd, wat is jullie ervaring?

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49
Goed, sinds gisteren ben ik ook in het bezit van TFP. Pracht apparaat, werkt perfect, behalve GPS tot nu toe. Ook al wat bekeken op een tv middels micro-HDMI naar HDMI: pracht beeld! Bemerk wel dat via WiFi 720p de max is: 1080p films via het netwerk afspelen komen er haperingen in. 1080p lokaal werkt prima.

Nu is er 1 klein dingetje wat er mist bij het dock, en dat is 1 van de rubberen voetjes. Overal gezocht, maar het lijkt erop dat hij er gewoon nooit opgezet is. Geen ramp, maar jammer is het wel.

Asus gebeld vanochtend: kan niet besteld worden, geen idee wanneer ze onderdelen hiervan krijgen. Advies: breng terug naar Mediamarkt voor een replacement :F |:(

Nu ben ik dat niet van plan, aangezien alles het doet, geen dode pixels, backlight bleeding of wat dan ook. Heeft iemand hier ideeën om dit te fixen? Ik dacht eraan om gewoon bij 1 van de doe-het-zelfzaken iets van rubber of vilt met aan 1 zijde sticky te kopen, op maat te snijden / knippen en zo alle voetjes te vervangen.

Iemand anders misschien nog een idee hierover? Tx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:59:
Rechtermuisknop werkt niet. Als je die indrukt ga je terug. Ik had gehoopt dat rechtermuisknop hetzelfde inhoudt als je normaal een link ingedrukt houdt, zodat je een snelmenu krijgt. In vrijwel iedere RDP app is ingedrukt houden ook rechtermuisknop, dus had mooi geweest. Verder is ie vrij goed, maar een USB muis is natuurlijk altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
joblamie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:27:
[...]

Rechtermuisknop werkt niet. Als je die indrukt ga je terug. Ik had gehoopt dat rechtermuisknop hetzelfde inhoudt als je normaal een link ingedrukt houdt, zodat je een snelmenu krijgt. In vrijwel iedere RDP app is ingedrukt houden ook rechtermuisknop, dus had mooi geweest. Verder is ie vrij goed, maar een USB muis is natuurlijk altijd beter.
Als je bedoeld dat je voor de rechtermuisknop liever een long-press menu had gehad, dat kun je krijgen door 2x te klikken (of tappen) op het touchpad en dan ingedrukt te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SAWYER schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:51:
Blijkbaar wordt met de ICS update de CPU naar 1.6Ghz overgeclockt. Of het lijkt zo.

Daarnaast is er een kans dat je strepen in beeld krijgt die niet meer weg willen :P
Denk dat je de developer version bedoeld, die krijgt een aparte 'developer modes' die overgeclockt is naar 1.6Ghz, kan alleen nu zelf ook zo gouw dat linkje niet vinden 8)7 maar dat stond inderdaad wel ergens, en was te zien in een video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-03 17:50
Er is nieuws over de TF700T.

"Beste fans,

We hebben jullie comments omtrent onze productpresentaties op de CES beurs in Las Vegas gelezen. Innovatie vormt het hart van ons bedrijf en onze R&D afdeling werkt dagelijks vol passie aan nieuwe producten, zo ook op het gebied van tablets. Na de Eee Pad Transformer, Eee Pad Slider en Eee Pad Transformer Prime werken we nu aan een aantal andere modellen om consumenten een ruime keuze te kunnen bieden. We hebben jullie tijdens de beurs onder andere de Eee Pad MeMO 171 & 370T, Padfone en Transformer 700 Series laten zien. De getoonde TF700T is een nieuwe toevoeging op de reeds bestaande Transformer modellen en er zijn momenteel nog geen plannen om dit model op korte termijn uit te brengen in de Benelux."

Bron: http://www.facebook.com/asusbenelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koakie D
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 11:47
gadgets krijgen bijna de productie curve van fasion items. wat mode is in het voorjaar is alweer in het najaar oud.

tegen de tijd dat de nieuwe uitkomt is de huidige prime al weer "zoooooo 2012 voorjaar."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 20:45
Daarvoor koop je dat toestel niet? Ja de prime is op dit moment het beste, maar hij zal binnen een jaar nog steeds goed zijn hoor lol :p

Mh ben benieuwd of wij, Europeanen, vandaag de update nog wel zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hygri
  • Laatst online: 29-07-2022

Hygri

DJLife.nl

Latte schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:41:
Er is nieuws over de TF700T.

"Beste fans,

We hebben jullie comments omtrent onze productpresentaties op de CES beurs in Las Vegas gelezen. Innovatie vormt het hart van ons bedrijf en onze R&D afdeling werkt dagelijks vol passie aan nieuwe producten, zo ook op het gebied van tablets. Na de Eee Pad Transformer, Eee Pad Slider en Eee Pad Transformer Prime werken we nu aan een aantal andere modellen om consumenten een ruime keuze te kunnen bieden. We hebben jullie tijdens de beurs onder andere de Eee Pad MeMO 171 & 370T, Padfone en Transformer 700 Series laten zien. De getoonde TF700T is een nieuwe toevoeging op de reeds bestaande Transformer modellen en er zijn momenteel nog geen plannen om dit model op korte termijn uit te brengen in de Benelux."

Bron: http://www.facebook.com/asusbenelux
Wat een doorzichtige goedpraat-actie! 8) Heb je de reacties ook gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hygri schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:58:
[...]

Wat een doorzichtige goedpraat-actie! 8) Heb je de reacties ook gelezen?
Voor mij geen enkel probleem. Ik ben heel tevreden met mijn transformer. Alles werkt goed, zelfs GPS functioneert prima.

Maar, om eerlijk te zijn ben ik ook nog nooit gaan klagen bij mijn garage dat de fabrikant dezelfde auto ook nog heeft uitgebracht met een zwaardere motor en betere CD-speler. kwestie van keuzes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:23:
[...]
Maar, om eerlijk te zijn ben ik ook nog nooit gaan klagen bij mijn garage dat de fabrikant dezelfde auto ook nog heeft uitgebracht met een zwaardere motor en betere CD-speler. kwestie van keuzes maken.
Als de huidige motor en CD-speler werken, is het geen probleem en mag je naar mijn mening niet klagen.
Als Asus echter erkent dat de GPS niet werkt (ze verwijderen het immers uit hun specificatielijst), en komen een week na de lancering met een 'nieuw' apparaat waar de GPS wèl goed werkt, vind ik het niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij gaat bij nader inzien toch terug. :(

GPS ziet geen enkele satelliet, ook niet na een half uur in de kou staan.

WiFi is ook te krom voor woorden. Naast de router lekker 40mbps, gaat helemaal goed, maar zet eens 1 voet buiten de kamer waar de router staat en de hele bende schiet in de zeik. Met 1 gips muur haal ik nog amper 5mbps, ga ik naar beneden (houten plafond, 5 meter lucht) dan is het nog amper 0.5mbps. Hier kan ik niets mee..

Het apparaat op zich is mooi, maar alles waar een antenne aan te pas komt is zwaar onder de maat,
zeker voor die 600 ballen die ik ervoor heb moeten neertellen. En nu blijkt ook nog eens dat asus een "gerepareerde" prime gaat uitbrengen. Asus is lekker bezig! :r

Zou ik bij mediamarkt nog gewoon mijn geld terug kunnen krijgen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Probeer eens een ander kanaal? Klinkt namelijk heel erg bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:35:
Die van mij gaat bij nader inzien toch terug. :(

GPS ziet geen enkele satelliet, ook niet na een half uur in de kou staan.

WiFi is ook te krom voor woorden. Naast de router lekker 40mbps, gaat helemaal goed, maar zet eens 1 voet buiten de kamer waar de router staat en de hele bende schiet in de zeik. Met 1 gips muur haal ik nog amper 5mbps, ga ik naar beneden (houten plafond, 5 meter lucht) dan is het nog amper 0.5mbps. Hier kan ik niets mee..

Het apparaat op zich is mooi, maar alles waar een antenne aan te pas komt is zwaar onder de maat,
zeker voor die 600 ballen die ik ervoor heb moeten neertellen.

Ik betwijfel het. Misschien wel, aangezien je een defect product hebt (GPS, WiFi), maar ik weet niet of hun ruilen of je geld terug geven aangezien het niet online is gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 08:53
Roamor schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:36:
Wat zijn de kanalen waar de Wifi van de Prime het sowieso beter op doet en op anderen minder goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar minuten in de tuin al 13 satellieten gevonden en een fix. Ik vraag me toch af wat de oorzaak kan zijn van de grote verschillen in bevindingen met GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:38:
Na een paar minuten in de tuin al 13 satellieten gevonden en een fix. Ik vraag me toch af wat de oorzaak kan zijn van de grote verschillen in bevindingen met GPS.
Stront beroerde qualitychecks zal de reden wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:35:
Uiteraard. Altijd bij MediaMarkt, binnen 14 dagen mits onbeschadigd. Dé reden waarom je ALTIJD bij Mediamarkt moet kopen als je de keuze hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:39:
[...]
Stront beroerde qualitychecks zal de reden wel zijn.
Alsof ze elke GPS kunnen controleren, misschien verschil in kwaliteit van de chips ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:36:
Ik heb 1, 4 en 13 geprobeerd, zowel 20 als 40mhz bandbreedte. Ik merk weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joblamie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:39:
[...]Uiteraard. Altijd bij MediaMarkt, binnen 14 dagen mits onbeschadigd. Dé reden waarom je ALTIJD bij Mediamarkt moet kopen als je de keuze hebt.
Gelukkig maar dan. Want in een waardebon van 600 piek heb ik niet zoveel zin.
Maar ik ben benieuwd of ze eerst gaan zitten miezemuizen of ze de tablet niet naar asus kunnen sturen voor reparatie. Het valt niet te repareren omdat asus het dom ontworpen heeft, maar leg ze dat maar eens uit.
J0ey schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:40:
[...]
Alsof ze elke GPS kunnen controleren, misschien verschil in kwaliteit van de chips ofzo..
Niet elke nee, maar op zijn minst een steekproef had toch een boel primes tegengehouden.
En de broadcom chip die erop zit is een van de beste, dus aan de GPS zelf ligt het iig niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Wat is de beste RDP app die een beetje goed werkt met een losse muis edg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:42

Rhapsody

In Metal We Trust

Hoewel ik het enkel nog op mijn telefoon heb gebruikt, ben ik wel tevreden over TeamViewer. Is niet echt het RDP maar goed, het is een alternatief.

[ Voor 23% gewijzigd door Rhapsody op 10-01-2012 12:47 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:05

vhal

ಠ_ಠ

Er zou een Splashtop client op moeten staan?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijnemans
  • Laatst online: 19-09 16:02
Waar hebben jullie je Transformer Prime allemaal gekocht? Ik woon in zuid-limburg en daar heb ik tot nu toe alleen een show-model kunnen vinden en die was ook nog eens in de verkeerde kleur.

Ik moet maar geduld hebben enem ik aan of hebben jullie een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
timkrijntjes schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:52:
Waar hebben jullie je Transformer Prime allemaal gekocht? Ik woon in zuid-limburg en daar heb ik tot nu toe alleen een show-model kunnen vinden en die was ook nog eens in de verkeerde kleur.

Coolblue Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ben al bij de MM Maastricht geweest dan?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
deadsy33 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:48:
Er zou een Splashtop client op moeten staan?
MyCloud wel, maar dat is geen RDP. Die heeft software op de PC nodig. Ik zoek echt een native RDP client, zoals pocket cloud oid maar dan met rechtermuisknop edg, en het liefst drive sharing enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m nu ook in mijn bezit! Wat een mooi ding dat je eigenlijk niet wilt toegeven aan de minpunten. Bij mij valt het gelukkig wel mee:) wel helaas wat backlight bleed.. Mja ik stoor me er tot nu toe niet echt aan, dus wacht even af hoeveel je in de praktijk hiervan merkt. Verder is het lastig om over wifi wat te zeggen.. Ik zit in een studentenkamer 1 verdieping hoger dan de router. Ter vergelijking, mijn computer vind met een externe wifi ontvanger 11mbs. De prime daarentegen is heel lastig over te zeggen. De ene keer geeft ie 600kbps aan (WTF) andere keren bijna 9mbs (wat zeer acceptabel is) en gemiddeld geeft hij rond de 3mbs (redelijk acceptabel). Dus tja.. Ik vind het lastig erover te oordelen. Maar ik denk dat het voor een groot deel met software op te lossen is, want hij KAN HET WEL, alleen houdt het niet altijd vast..

Over het algemeen zeer tevreden met mijn aankoop:) probeer het nog wat langer uit, en als alles goed werkt houd ik m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
  • Laatst online: 17-09 20:40

Tabletcenter.nl (Coolblue) mailde me vrijdag nadat ik vlak daarvoor een paar vragen (over bestaande producten preorder TF201) had gesteld. Direct besteld en zaterdag om 09:00 stond de postbode voor de deur.

Ik stond net 5 minuten buiten en had 12 satellieten waarvan 10 in gebruik met een nauwkeurigheid schommelend tussen de 5 en 10 meter. Overal in huis prima WiFi-ontvangst en ook in de trein (T-Mobile) en op school (eduroam) functioneert het uitstekend.

Ik heb vannacht wel even liggen denken of ik de tablet terug zou sturen na het kunstje dat Asus zojuist geflikt heeft maar afgezien van de 'twijfels en onzekerheden' ben ik van mening dat het een prima product is dus ik blijf lekker bij m'n Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hygri

Hygri

DJLife.nl

Tadango schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:01:
[...]

MyCloud wel, maar dat is geen RDP. Die heeft software op de PC nodig. Ik zoek echt een native RDP client, zoals pocket cloud oid maar dan met rechtermuisknop edg, en het liefst drive sharing enzo.
Is dit wat je zoekt?
Remote Desktop, RDP GRATIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:12:
Ik heb m nu ook in mijn bezit! Wat een mooi ding dat je eigenlijk niet wilt toegeven aan de minpunten. Bij mij valt het gelukkig wel mee:) wel helaas wat backlight bleed.. Mja ik stoor me er tot nu toe niet echt aan, dus wacht even af hoeveel je in de praktijk hiervan merkt. Verder is het lastig om over wifi wat te zeggen.. Ik zit in een studentenkamer 1 verdieping hoger dan de router. Ter vergelijking, mijn computer vind met een externe wifi ontvanger 11mbs. De prime daarentegen is heel lastig over te zeggen. De ene keer geeft ie 600kbps aan (WTF) andere keren bijna 9mbs (wat zeer acceptabel is) en gemiddeld geeft hij rond de 3mbs (redelijk acceptabel). Dus tja.. Ik vind het lastig erover te oordelen. Maar ik denk dat het voor een groot deel met software op te lossen is, want hij KAN HET WEL, alleen houdt het niet altijd vast..

Over het algemeen zeer tevreden met mijn aankoop:) probeer het nog wat langer uit, en als alles goed werkt houd ik m.
Dat heb ik zojuist ook ervaren. Ik ben met de prime door het huis aan et lopen geweest, en met de router 1 verdieping hoger heb ik verschillende resultaten van 0.5mbps tot 8mbps. Dat klopt dus wel redelijk met wat jij ook ervaart.

Erg jammer dat het ding zich zo marginaal gedraagt vergeleken met andere wifi apparaten, want hoe zou het ding zich houden bij een hotspot, of bijvoorbeeld op vakantie naar centerparcs. Als hij van 1 obstakel al zo over zijn nek gaat, blijft er op de meeste plaatsen niet veel over gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:17:
[...]
Dat heb ik zojuist ook ervaren. Ik ben met de prime door het huis aan et lopen geweest, en met de router 1 verdieping hoger heb ik verschillende resultaten van 0.5mbps tot 8mbps. Dat klopt dus wel redelijk met wat jij ook ervaart.

Erg jammer dat het ding zich zo marginaal gedraagt vergeleken met andere wifi apparaten, want hoe zou het ding zich houden bij een hotspot, of bijvoorbeeld op vakantie naar centerparcs. Als hij van 1 obstakel al zo over zijn nek gaat, blijft er op de meeste plaatsen niet veel over gok ik.
Dat is het enige waar ik me ook nog zorgen over maak, maar ik zal het thuis eens vergelijken met de originele transformer en mijn telefoon. Als de prime echt veel slechter presteert ben ik bang dat ik hem toch retour zal doen, hopen dat het niet nodig is...

En wie weet komt er in de nabije toekomst wel een handige manier om iets te doen (backplate vervangen of weet ik het wat...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hygri

Hygri

DJLife.nl

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/352kdgj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ridin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:32:
[...]

Dat is het enige waar ik me ook nog zorgen over maak, maar ik zal het thuis eens vergelijken met de originele transformer en mijn telefoon. Als de prime echt veel slechter presteert ben ik bang dat ik hem toch retour zal doen, hopen dat het niet nodig is...

En wie weet komt er in de nabije toekomst wel een handige manier om iets te doen (backplate vervangen of weet ik het wat...).
Reken maar niet teveel op een nieuwe backplate, asus heeft al laten weten dat ze een "verbeterde" prime gaan uitbrengen, waar dus een backplate op zit met een plastic strip boven de antennes. Ik gok dat ze de eerste versie primes snel zullen laten vallen voor hun nieuwe paradepaardje. :( Zelf vervangen zal zoiso niet gaan, de boel zit verlijmd en er zit van alles vast aan de backplate. Het is niet zomaar een aluminium schaaltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
Ik ben geen gamer en ik weet niet of het in dit topic thuis hoort maar ik heb net Shadowgun THD gekocht maar mijn mond viel wijd open van verbazing. Zoveel detail en effect zonder ook maar een enkele hapering, gelukkig zijn nog heel even de enigen die hiervan kunnen genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Is ICS al binnen te halen (iemand ervaring)? Zit op het werk en wacht af.......
En is er al meer nieuws over een eventueeel flikkerend scherm na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Die RDP Gratis is geen RDP, die heeft een client nodig.

Pocket cloud FREE heeft wel een goede rechtermuis, de pro niet :( Even zeuren bij Wyse, dat klopt niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
Tja, wist ik ook maar die backplate te verwijderen, bij de antenne's strookjes uitfreesen en weer opvullen met mica oid.
Dit erover en klaar.
http://www.decalgirl.com/...sus-EEE-Transformer-Skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guus_b
  • Laatst online: 17-04-2021
FunZip schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:45:
Zojuist gecheckt. Nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
FunZip schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:45:
Nee, ICS lijkt op dit moment enkel in de VS uitgerold aan te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sa.Tan schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:48:
Tja, wist ik ook maar die backplate te verwijderen, bij de antenne's strookjes uitfreesen en weer opvullen met mica oid.
Dit erover en klaar.
In je splinternieuwe 600 euro kostende apparaat gaan zitten bouwvakken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

joblamie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:49:
[...]

Nee, ICS lijkt op dit moment enkel in de VS uitgerold aan te worden.
Inderdaad, want van de OTA file zwerft alleen nog maar de US versie over het net.
De WW versie is nog nergens te bekennen. Ik denk toch echt dat het 12 Jan voor Europa wordt.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:51

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Freekers schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:00:
[...]

Inderdaad, want van de OTA file zwerft alleen nog maar de US versie over het net.
De WW versie is nog nergens te bekennen. Ik denk toch echt dat het 12 Jan voor Europa wordt.
Jammer, wat we wat reviews van jullie willen horen :).

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 10:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:15

Pinobigbird

doesn't share food!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:55:
[...]
In je splinternieuwe 600 euro kostende apparaat gaan zitten bouwvakken. :X
Maar wat wil je anders als je geen mogelijk hebt in te ruilen en een slechte Wifi, GPS ontvangst hebt, zeg ook niet dat je bij de aanschaf dit moet gaan doen ik denk wel dat een gisse jongen het probeert.
Tablet modding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hygri

Hygri

DJLife.nl

Sa.Tan schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:11:
[...]

Maar wat wil je anders als je geen mogelijk hebt in te ruilen en een slechte Wifi, GPS ontvangst hebt, zeg ook niet dat je bij de aanschaf dit moet gaan doen ik denk wel dat een gisse jongen het probeert.
Hoezo geen mogelijkheid tot inruilen? Je hebt toch 8 dagen wettelijke bedenktijd? Of heb je hem al langer dan 8 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
Ik wil hem niet kwijt voorlopig, maar denk een beetje hardop om diverse zaakjes te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Sa.Tan schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:48:
Dit erover en klaar.
Njah, het is wel mogelijk...

http://www.anandtech.com/...ransformer-prime-teardown

Als een semi-eenvoudige ingreep de wifi en gps issues echt kan verbeteren is het wel het overwegen waard. Ben helaas zelf niet al te handig met dit soort dingen (wel eerder een tablet uit elkaar gehaald gedeeltelijk om een scherm te vervangen, maar dat is nog heel wat anders dan gaan lopen boren enzo).

En uiteraard zou dit nooit nodig moeten zijn, maar om nu weer maanden te wachten op een nieuwere verbeterde versie die ook weer eens duurder is, ook niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Sa.Tan schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:11:
[...]

Tablet modding!
Sterker nog zodra ik een prime heb en er zijn onderdelen los te kopen (behuizing dus) dan koop ik een behuizing en ga die dan echt wel modden. Niet dat ik GPS gebruik en ik zit 90% van de tijd naast de rwifi router, maar gewoon, omdat het kan. :-)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
dat ziet er wel heel slick uit hoor... :9

is er nog een mogelijkheid dat ICS ook voor een verbeterde wi-fi gaat zorgen, of is dat puur een hardwarematige issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
De verbindingen met de antenne's zijn denk ik verlijmd, maar dat is wel los te weken. Dat freesen is een fluitje van een eurocent en het mooie is, je krijgt geen gedonder met ipad patenten Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
habermas schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:20:
[...]

dat ziet er wel heel slick uit hoor... :9

is er nog een mogelijkheid dat ICS ook voor een verbeterde wi-fi gaat zorgen, of is dat puur een hardwarematige issue?
Men is er ondertussen wel over uit dat dat een hardwarematig iets is, als in design... De aluminium backplate verstoort een hoop van het signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:15

Pinobigbird

doesn't share food!

In de ICS-update hands-on van Engadget blijkt dat het browsen een stuk sneller gaat. In de T.net review werd ook gesproken over lange laadtijden. Dit lijkt dus met de ICS-update te zijn opgelost.
On Honeycomb, the Engadget homepage could take an abysmal 10-20 seconds to load on a 10Mbps connection; on ICS the site was usable in less than three, and fully loaded in six. In fact, the entire browsing experience is snappier, and we found ourselves quickly scrolling through long pages with nary a stutter.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mosterd na de maaltijd, die ICS. Wifi/BT/GPS is nog steeds gammel tot onbruikbaar.
Een mooie luxe auto met vernieuwd interieur die niet in zijn 3e versnelling wil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:43:
Mosterd na de maaltijd, die ICS. Wifi/BT/GPS is nog steeds gammel tot onbruikbaar.
Een mooie luxe auto met vernieuwd interieur die niet in zijn 3e versnelling wil. ;)
Staat los van de toegevoegde waarde van ICS... zie vooral positieve reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ridin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:46:
[...]Staat los van de toegevoegde waarde van ICS... zie vooral positieve reacties.
Tsja ken je de gezegde "Ook al geef je een aap een gouden ring.." ? Ze kunnen de OS oppoetsen zoveel ze willen, maar als je met de router op schoot moet gaan zitten om een 720p filmpje te kunnen streamen, dan zijn ze toch ergens niet goed bezig geweest imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:48:
[...]
Tsja ken je de gezegde "Ook al geef je een aap een gouden ring.." ? Ze kunnen de OS oppoetsen zoveel ze willen, maar als je met de router op schoot moet gaan zitten om een 720p filmpje te kunnen streamen, dan zijn ze toch ergens niet goed bezig geweest imho.
Jammer inderdaad dat er rotte modellen tussen zitten. Sinds ik, na zeer lange tijd, een fix met GPS heb gehad en een vrij goede accuracy, heb ik nu elke keer snel een fix. (Zelfs binnen, bij het raam weliswaar). Wireless doet het prima, 1080p stottert elke paar minuten heel even maar speelt verder zeer netjes (.mkv). Ook bluetooth kost me geen wireless signaal of snelheid en pairen met mijn GSM gaat prima. Erg tevreden dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
Als ik de TF201 aansluit op m'n computer krijg ik keurig te zien dat de benodigde drivers zijn geïnstalleerd en ik heb zelfs ASUS Sync geïnstalleerd. Als ik echter muziek op de Interne opslag probeer te zetten krijg ik eerst een foutmelding waarin staat dat 'het apparaat dit bestand mogelijk niet kan afspelen' terwijl het normale MP3 bestanden zijn.

Daarna krijg ik een melding dat de verbinding is verbroken of dat het apparaat mogelijk niet reageert. Meer mensen met dit probleem of is dit een algemeen probleem wat vaker voorkomt bij tablets, telefoons, mp3spelers etc? Heeft iemand tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een berichtje vanaf mijn transformer prime:) typt erg fijn alleen een kleine lag op tweakers.. Maar had al gelezen dat dat met opera minder is? zoals ik net al zij dik tevreden behalve wat light bleed en soms laag vallende wifi.. Hoewel ik toenet opeens 9,7mbs kreeg met speedtest! en dat is behoorlijk goed voor mijn wifi.
Dus al met al tevreden:) net gta 3 gespeeld op mijn prime. vetste ooit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte meneer Talboom,

Een licentie gebonden product kunt u niet ruilen of retourneren.
Ook niet binnen de 14 dagen.
Maar u kunt altijd langskomen bij onze afdeling Service om uw tablet na te laten kijken door onze computer support of het produkt naar behoren functioneert.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Service
Leuk... ik zit dus vast aan de prime.. Dag centen.. ;w
"Laat onze service er naar kijken" Wat gaan die eraan doen dan? Aaien tot et beter wordt?
Wifi is gammel als de pest en ik ga hier op vakantie weinig plezier aan beleven denk ik..

Voor mij geen Asus/Mediamarkt meer.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:04:
[...]

Leuk... ik zit dus vast aan de prime.. Dag centen.. ;w
"Laat onze service er naar kijken" Wat gaan die eraan doen dan? Aaien tot et beter wordt?
Wifi is gammel als de pest en ik ga hier op vakantie weinig plezier aan beleven denk ik..

Voor mij geen Asus/Mediamarkt meer.. ;(
Onzin. Regelrechte onzin. Een tablet is NIET licentie gebonden. Een laptop mag je ook retourneren. Alles mag je retourneren, behalve: Windows, tandenborstels en dildo's. Ik heb in het verleden meerdere tablets kunnen retourneren bij Mediamarkt, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, dit is wat ik krijg van mediamarkt zelf. Wat moet ik dan nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:09:
Tsja, dit is wat ik krijg van mediamarkt zelf. Wat moet ik dan nu doen?
Heb je 'm uit een winkel gehaald of online besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BBotman schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:09:
[...]
Heb je 'm uit een winkel gehaald of online besteld?
In de winkel opgehaald bij de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:10:
[...]
In de winkel opgehaald bij de release.
Hmm.. de regels voor fysieke winkels ken ik niet uit m'n hoofd maar je zou in ieder geval eens naar die winkel toe kunnen gaan om daar je verhaal rustig uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 22:43
Dan laat je de Asus toch nakijken? Als zij GPS ook niet gemaakt krijgen, dan zullen ze vast wel je tablet gaan ruilen. (of je geld terugeven)

Ik ben ook van plan om deze week terug te gaan. Bij mij vind hij echt 0,0 satellieten.

[ Voor 5% gewijzigd door Possible op 10-01-2012 15:13 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat schiet ik ermee op om hem te laten omruilen?
Dan kan ik nog wel 10 keer ruilen voor ik er heel misschien eentje krijg die het half doet.
Bovendien ben ik dan ook weer een maand of twee verder gok ik..
Ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug, zodat ik van die asus ellende af ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan niet eisen dat je tablet gemaakt wordt omdat er geen GPS op zit. Dat is namelijk geen spec (meer). Als je hem hebt gekocht voordat ze GPS uit de specs pagina hadden gesloopt, dan had je recht van spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:18:
Je kan niet eisen dat je tablet gemaakt wordt omdat er geen GPS op zit. Dat is namelijk geen spec (meer). Als je hem hebt gekocht voordat ze GPS uit de specs pagina hadden gesloopt, dan had je recht van spreken.
Bekijk het advertentie krantje van mediamarkt dan maar eens. Gewoon GPS hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
joblamie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:47:
[...]

Ik zoek het hele fucking internet af om te kijken of IEMAND weet wat je met die .bin file moet, maar ik kan werkelijk NIETS vinden. Geduld in een schone zaak, dat weet ik, maar nu ik het bestand heb wil ik het installeren natuurlijk! Maar HOE?!
Download the rom from the link provided above.
Put it on an external memory card - / Removable / MicroSD
Turn off the tablet.
Press the POWER button 5-7 sec + VOLUME DOWN
When the string is displayed, press the VOLUME UP soon
Install zip from sdcard.
Select the previously downloaded rom.
We accept.
After installation, we Reboot now.
Ready!!!!

zie: YouTube: Asus Transformer Prime Android 4.0 ICS Official FULL working No survey!!!

[ Voor 0% gewijzigd door tiepeks op 10-01-2012 15:20 . Reden: typfoutje ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

tiepeks schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:19:
[...]

Download the rom from the link provided above.
Put it on an external memory card - / Removable / MicroSD
Turn off the tablet.
Press the POWER button 5-7 sec + VOLUME DOWN
When the string is displayed, press the VOLUME UP soon
Install zip from sdcard.
Select the previously downloaded rom.
We accept.
After installation, we Reboot now.
Ready!!!!

zie: YouTube: Asus Transformer Prime Android 4.0 ICS Official FULL working No survey!!!
Filmpje is van 6 Januari. Kan me niet voorstellen dat dat de officiele OTA update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Het staat wel op de doos/sticker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Wat schiet ik ermee op om hem te laten omruilen?
Dan kan ik nog wel 10 keer ruilen voor ik er heel misschien eentje krijg die het half doet.
Bovendien ben ik dan ook weer een maand of twee verder gok ik..
Ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug, zodat ik van die asus ellende af ben..
Ga eens langs ipv een mailtje sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Bekijk het advertentie krantje van mediamarkt dan maar eens. Gewoon GPS hoor.
In dat geval kan je inderdaad wel klagen bij de mediamarkt.
J0ey schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:34:
[...]

Het staat wel op de doos/sticker.
Dan hebben ze liggen slapen bij de shop inderdaad. Je hebt nu een product waarbij een van de specificaties niet werkt. Stom dat ze die dozen niet even om hebben gewisseld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Freekers schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:26:
[...]

Filmpje is van 6 Januari. Kan me niet voorstellen dat dat de officiele OTA update is.
Yep, je hebt gelijk. Ik heb even die .rar gecheckt: je moet zo'n k*t-survey invullen voordat je het wachtwoord krijgt. Troep dus.

Ben benieuwd of de US versie ook zo te installen is.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:37:
[...]

In dat geval kan je inderdaad wel klagen bij de mediamarkt.

[...]

Dan hebben ze liggen slapen bij de shop inderdaad. Je hebt nu een product waarbij een van de specificaties niet werkt. Stom dat ze die dozen niet even om hebben gewisseld...
Ik weet 't trouwens niet zeker of dat ook voor de Mediamarkt is. Maar op mijn doos (van Coolblue) staat volgens mij GPS. Weet 't bijna zeker, maar ben nu niet thuis dus kan het niet controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Op CB staat stond bij de specs nog doodleuk GPS. Maarja...positiebepaling via WiFi is blijkbaar ook GPS :P

edit: lol, ze hebben het sinds vandaag veranderd

[ Voor 26% gewijzigd door vhal op 10-01-2012 15:54 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

deadsy33 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:50:
Op CB staat bij de specs nog doodleuk GPS. Maarja...positiebepaling via WiFi is blijkbaar ook GPS :P
WiFi is echt geen GPS. WiFi is een 'methode' van plaatsbepaling a.d.h.v. de database van Google Maps of IP adres lokatie, maar echt geen Global Positioning System

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijnemans
  • Laatst online: 19-09 16:02
Freekers schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:58:
[...]

Ben al bij de MM Maastricht geweest dan?
Ja ik heb al daarheen gebeld.. ook zij hebben alleen de verkeerde kleur (champagne gold).. Ik zou graag de amethyst grey willen hebben.. en ook een beetje in de buurt dus de Coolblue in Rotterdam valt af. Ook koop ik liever in winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deadsy33 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:50:
Op CB staat stond bij de specs nog doodleuk GPS. Maarja...positiebepaling via WiFi is blijkbaar ook GPS :P

edit: lol, ze hebben het sinds vandaag veranderd
Vandaag binnen gekregen prima (antraciet bij dixons, top service trouwens) staat ook nog gps op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Freekers schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:00:
[...]

WiFi is echt geen GPS. WiFi is een 'methode' van plaatsbepaling a.d.h.v. de database van Google Maps of IP adres lokatie, maar echt geen Global Positioning System
True, maar het was meer een grapje, vandaar de :P

Strava

Pagina: 1 ... 15 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]