Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06 20:39
MediaMarkt is geen keten, maar een franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452162

splitert schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:05:
[...]

Van de primes gaat de levering direct van Asus naar de winkel en dat daarom andere winkels al eerder konden leveren, dat is wat ze mij vertelde.
Wel ik hoop dat MM Breda snel aan de beurt komt, want ik begin wel een beetje ongeduldig te worden.

Maar ik wil gewoon die tablet hebben, I AM NOT AN I-FREAK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17
Room42 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 00:12:
[...]

Laat je door de groene icoontjes niet misleiden, hoor. Bij veel shops, waar je doorklikt, staat er stiekem toch "Momenteel niet op voorraad" of "Beperkt leverbaar".
Uiteraard...je moet even doorklikken, maar er lijkt nu wel meer voorraad te komen....

Blijft natuurlijk vooral bij de MM vervelend als je je Prime met de BTW dagen hebt besteld, je nog steeds zit te wachten, terwijl ze online bij MM gewoon leveren...Maar idd: Dat is het nadeel van een Franchise....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xortje
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-05-2020
Die van mij heb ik op marktplaats geplaatst: http://link.marktplaats.nl/543307133

Te lang gewacht op een waardeloos ding!!!!

Wat is jullie ervaring met de c20/c30 (mensen die hem ontvangen hebben)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwii
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-05 18:52
xortje schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:56:
Die van mij heb ik op marktplaats geplaatst: http://link.marktplaats.nl/543307133

Te lang gewacht op een waardeloos ding!!!!

Wat is jullie ervaring met de c20/c30 (mensen die hem ontvangen hebben)?
Waarom een waardeloos ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwii
Ik was trouwens vanmiddag bij de BCC. Een verkoper vertelde mij dat het nog niet zeker is of ze Prime nog geleverd gaat worden en of dat wel met dezelfde processor zou zijn. Volgens hem waren er leveringsproblemen van de processor en Asus zou daarom misschien overstappen op een andere processor.

Iemand dit verhaal ook gehoord? Ik geloof het eigenlijk niet, aangezien er steeds meer apparaten komen met de Tegra 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451593

Kiwii schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:34:
Ik was trouwens vanmiddag bij de BCC. Een verkoper vertelde mij dat het nog niet zeker is of ze Prime nog geleverd gaat worden en of dat wel met dezelfde processor zou zijn. Volgens hem waren er leveringsproblemen van de processor en Asus zou daarom misschien overstappen op een andere processor.

Iemand dit verhaal ook gehoord? Ik geloof het eigenlijk niet, aangezien er steeds meer apparaten komen met de Tegra 3.
volgens mij zijn er op het moment weinig alternatieven, huawei heeft zelf een quadcore ontwikkeld, net als samsung. Maar verder loopt alles met een quadcore op de chip van nvidia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icor
  • Laatst online: 16-06 10:10
Voor de mensen die een azerty klavier willen:
Tones Heist-op-den-berg heeft er nog twee van elke kleur.

http://tones.be/producten/tablet-pcs-toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451777

shitzooi - excusez moi le mot... gisteren de prime uitgepakt, blijkt de wifi niet te werken. dus truggebracht naar MM service center. Heel netjes afgehandeld, kreeg mijn geld teruggestort, maar de voorraad staat daar op -14 (let op het min-teken). ff wachten dus nog, verjaarskadootje vrouw naar de knoppen. goedgemaakt met bosje groen met fleurrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
PatrickH89 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:44:
Iemand ervaringen met het voorraadsysteem van Multimedia Center? Want ik vind het nogal dubieus dat deze telkens op 5 of 4 blijft staan voor een hele dag. De weinige shopreviews zijn wel positief.

[Edit] Het is in ieder geval niet realtime, want ik heb een bestelling geplaatst en hij staat nog op 4.
Besteld bij Multimedia Center en volgende dag geleverd, dus indien ze voorraad hebben een goede optie voor de Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xortje
Kiwii schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:31:
[...]

Waarom een waardeloos ding?
GPS helemaal dood!!! Heeft iemand GPS ontvangst met de C20/C30?

Van MM krijg ik te horen dat Asus de GPS optie van de specificatielijst heeft gehaald

en dat klopt ook, hier zie ik niets over GPS:
http://eee.asus.com/en/ee...rmer-prime/specification/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angua
  • Laatst online: 03-11-2023
Anoniem: 451593 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:02:
[...]

I know that feeling, keihard genaaid door MM ede. Heb hem 13 januari besteld en ook nog niet ontvangen. Heb ook 100 euro korting, en dat is ook de enige reden waarom ik nog niet gecanceld heb. MM ede is telefonisch niet bereikbaar, letterlijk. Ze hebben me echter geen beloftes gedaan over de vermoedelijke leverdatum. Ik heb trouwens wel van sommige mensen vernomen dat ze een sleeve kregen voor het lange wachten.
Nouja keihard genaaid, ze hebben recent de eerste paar, letterlijk, pas binnengekregen. Blijkbaar sta jij dan niet hoog genoeg op de bellijst, of misschien was je telefonisch niet bereikbaar. Lastig te bereiken zijn ze wel eens ja, maar klanten in de winkel gaan voor dus bellen kun je beter tactisch doen en niet steeds dezelfde tijden. Of gewoon langsgaan, krijg je vast nog meer gedaan ook dan via de telefoon waarbij je moet hopen dat je doorverbonden kan worden, want de afdelingen zijn telefonisch nog onbereikbaarder dan de mediamarkt zelf. :)
Zelf wacht ik ook al 2.5 maanden op de prime van hen, en hij komt sinds kort pas erg mondjesmaat binnen. Maar goed, korting hè. Dat maakt het dat ik bij de bestelling bij hen blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

angua schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:08:
[...]

Nouja keihard genaaid, ze hebben recent de eerste paar, letterlijk, pas binnengekregen. Blijkbaar sta jij dan niet hoog genoeg op de bellijst, of misschien was je telefonisch niet bereikbaar. Lastig te bereiken zijn ze wel eens ja, maar klanten in de winkel gaan voor dus bellen kun je beter tactisch doen en niet steeds dezelfde tijden. Of gewoon langsgaan, krijg je vast nog meer gedaan ook dan via de telefoon waarbij je moet hopen dat je doorverbonden kan worden, want de afdelingen zijn telefonisch nog onbereikbaarder dan de mediamarkt zelf. :)
Zelf wacht ik ook al 2.5 maanden op de prime van hen, en hij komt sinds kort pas erg mondjesmaat binnen. Maar goed, korting hè. Dat maakt het dat ik bij de bestelling bij hen blijf.
ben nummer 11 op een wachtlijst van 30. Ben overdag nooit bereikbaar ivm school, maar ze spreken dan altijd in. Probleem is dat ik al iets van 40 euro reiskosten extra heb, zonder enig resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfontijn
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-11-2021
17 maart bij office centre amsterdam duivendrecht (naast de makro) binnengelopen en tot mijn verrassing kwam er een positief antwoord op mijn vraag of ze primes op voorraad hadden. Op mijn vraag welk serienummer op de doos stond, keek de verkoper mij ietwat vreemd aan en vroeg of ik dan op de hoogte was van alle serienummers en waarom dan wel . C30 als begin was mijn antwoord en verdomd hij komt aan met een doos grijs 32gb en dock en serienr start met C30. Doos aangenomen , afgerekend ennaar huis. Dit exemplaar voldoet volledig aan de specs , internet werkt idem als de laptop en smartphones, gps functioneert ok, navigatie uitgeprobeert tijdens een autorit en continue minimaal 5 satellieten gelocked . Oftewel zeer tevreden met het apparaat en het dock is absoluut een waardevolle extra.
Een foutje gevonden : een hoofdletter C typen leidt eerst tot het terugspringen op het scherm (backspace) en dan nog een keer hoofdletter C toont de letter op het scherm.
Los hiervan, heel veel waar voor je geld. Scherm is met de IPS+ modus aan ook in het zonlicht te lezen en batterijduur is gecombineerd met dock inderdaad ongekend lang.
Dus check office centre online en daarna een lokale vestiging.
Succes en plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angua
  • Laatst online: 03-11-2023
Anoniem: 451593 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:10:
[...]

ben nummer 11 op een wachtlijst van 30. Ben overdag nooit bereikbaar ivm school, maar ze spreken dan altijd in. Probleem is dat ik al iets van 40 euro reiskosten extra heb, zonder enig resultaat.
Dan ben je simpelweg nog niet aan de beurt geweest vrees ik, want er zijn er echt nog maar een handvol binnengekomen.
Als je alleen wil bellen wanneer je hem krijgt kan ik je alvast vertellen dat ze daar toch geen antwoord op hebben want ze weten niet wanneer de volgende levering komt en hoeveel het er dan zullen zijn. Dusja, dan is het of afwachten of wat tijden uitproberen qua bellen wanneer je denkt dat het wat rustiger zal zijn in de winkel.
Ze proberen je daar echt niet te naaien hoor, zij willen ook gewoon die dingen kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwii
xortje schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:12:
[...]
GPS helemaal dood!!! Heeft iemand GPS ontvangst met de C20/C30?
Oké, en naast de GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xortje
Wifi twee streepjes maar terwijl ik in de buurt van mijn router zit. Internet pagina's worden niet snel geladen. Het kan liggen aan mijn tablet.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Ik heb beide versies inmiddels (de TF101 kan er niet goed tegen om vanaf heuphoogte op een vloer met vloerbedekking te vallen.....) en de TF201 heeft bij mij net iets minder bereik op de WiFi. Waar mijn TF101 nog net een klein beetje ontvangst heeft, heeft de TF201 dat net niet meer.

Overigens lijkt het erop dat de WiFi ontvangst op de TF101 na de upgrade naar ICS net ietsje minder is geworden. Kan het niet kwantificeren, maar ik moet op zolder net iets meer naar de deur toe om het tweede streepje te krijgen dan bij HC....

GPS nog alleen binnenshuis getest, waar TF101 binnen 10 minuten duidelijk een fix had, deed TF201 na een uur nog niets......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ps88
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-05 21:25
Sinds vrijdag [eindelijk] in bezit van de Prime (C30...), WiFi doet het prima, GPS nog niet getest! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
MasterMaceMichu schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:02:
GPS nog alleen binnenshuis getest, waar TF101 binnen 10 minuten duidelijk een fix had, deed TF201 na een uur nog niets......
Mijn Garmin en mijn PDA zien binnen ook geen GPS satellieten. De Tomtom XXL ziet wel wat mits hij al weet waar hij is anders ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448376

Op 2 maart ATP 32 GB dock grijs besteld by Mycom.
Mycom heeft de ATP vandaag uit het assortiment gehaald, mijn bestelling is nog niet ge-update en staat nog in behandeling. Heb hier geen vertrouwen meer in.

Bol.com heeft de verwachte levertijd gewijzigd van 2-3 weken naar 8-10 weken!
BCC heeft nog alleen nog voorraad in Nijmegen en Den Bosch. Online bestellen minimaal 2 weken levertijd.

Op de site van Staples stond de ATP nog wel op voorraad. Meteen gebeld naar het filiaal Breda. En daar hadden ze er nog één. Deze wordt voor mij vastgehouden. Straks dus eindelijk in het bezit van mijn nieuwe ATP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ps88 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:19:
Sinds vrijdag [eindelijk] in bezit van de Prime (C30...), WiFi doet het prima, GPS nog niet getest! :)
Hopelijk krijg ik dan een belletje deze week en als ik het opgaat halen de eerste ding dat ik zou zeggen is:
Check als het met C30 start.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
MasterMaceMichu schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:02:

GPS net buiten getest: Binnen enkele minuten 10 statelieten in zicht en met 9 connectie....werkt dus ook goed! (uiteraard wifi even uitgezet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als iemand MM Breda moet bellen of mailen laat mij weten
ik denk ze zijn echt zat van mij
Ik ben hun half aan het stalken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03:28
werd net gebeld door BCC dat hij klaarligt, ( grijze 32gb), besteld tijdens de mediamarkt actie. Heb nog even de boot afgehouden weet nog niet of ik hem nog neem, na alles wat je leest.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazekers
  • Laatst online: 02-04-2012
Ik ga hem vanmiddag halen. Serienummer begint met C30.
Als er iets mis mee is, dan laat ik het horen. (en lever ik hem weer in natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Anoniem: 452162 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:13:
Als iemand MM Breda moet bellen of mailen laat mij weten
ik denk ze zijn echt zat van mij
Ik ben hun half aan het stalken
Wat voor antwoord krijg je van ze?? En welke heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xortje
MasterMaceMichu schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:41:
[...]

GPS net buiten getest: Binnen enkele minuten 10 statelieten in zicht en met 9 connectie....werkt dus ook goed! (uiteraard wifi even uitgezet...)
ik ben al dagen mee bezig, naast het raam EN buiten, niets nada!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
rambocus schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:19:
werd net gebeld door BCC dat hij klaarligt, ( grijze 32gb), besteld tijdens de mediamarkt actie. Heb nog even de boot afgehouden weet nog niet of ik hem nog neem, na alles wat je leest.
Ik zou me er geen zorgen om maken. Met een faulty model kun je uiteraard gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 18:28
Na dat ik mijn tablet uitvoerig buiten getest heb doet de gps het wel. Het is niet optimaal maar het werkt wel.

Verder merk ik wel dat met het scherm vlak naar boven de beste ontvangst is. Het gaat bij deze om een c20 model.

Dus wat je ook krijgt het maakt nog steeds niets uit. De eene doet het gewoon beter als de ander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
xortje schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:38:
[...]

ik ben al dagen mee bezig, naast het raam EN buiten, niets nada!!!
Wat wellicht helpt (vrees dat we hier zwaar off-topic gaan....) is het tooltje GPS Test downloaden. Als je die opstart, kun je je aGPS data purgen en daarna weer ophalen (dan moet WiFi uiteraard ff aan, daarna weer snel uit...). Dat doe ik eigenlijk al sinds mijn eerste Android device met GPS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Why_easy schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:27:
[...]

Wat voor antwoord krijg je van ze?? En welke heb je besteld?
Wel ik was gisteren weer langs geweest en ik zei gewoon "Ja vrienden van mij van MM Amsterdam en MM Almere die na mij hebben besteld hebben die van hun wel binnen. "
dan gingen ze wel opeens diep in de Systeem kijken en zeiden dat ik nu de 5de op de lijst ben en ze krijgen wekelijks een kleine zending dus ze verwachten dat ik in de komende zending van deze week of van de volgende die van mij zouden krijgen.

Dan zei ik van ja en wat voor compensatie wordt er toegedient aan klanten die zo lang wachten? dan zeiden zei "Wij gaan niet opdraaien voor problemen veroorzaakt door Asus"

Dus misschien moet ik Asus bellen en dit melden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:17

AMDFreak

Intel is zo..

Ik zie zelfs dat paradigit de Prime van hun website heeft gehaald?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AMDFreak schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:14:
Ik zie zelfs dat paradigit de Prime van hun website heeft gehaald?
Meeste Bedrijven halen het weg omdat de aanvraag stuk groter is dan de leverkracht.
Dus ze moeten de reserveringen eerst allemaal wegwerken en dan pas kunnen zij het weer opzetten.

anders hebben zei ook de MM effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-07-2024
Nog 3 dagen volgens Mycom (email), en dan zou ik `m moeten hebben.

`t zal mij benieuwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:37
Bij komplett.nl zouden ze vandaag binnen komen, maar deze geven nu aan over 3 dagen.
Eind week 14 zouden ze weer een lading binnenkrijgen waarmee alle leverproblemen opgelost zouden zijn volgens de verkoper.

We wachten wederom geduldig af (sinds 20 januari :P )

[edit1]
Check ik even de site, nu staat er weer 5+ op voorraad, ik snap er geen pepernoot van :(

[edit 2]
Maar weer ff gebeld, en het schijnt dat de tablet vandaag verstuurd gaat worden naar mij, nou, ik laat me verrassen, maar ik hou er rekening mee dat de tablet voor de zomervakantie een keer geleverd gaat worden :)

[ Voor 39% gewijzigd door Grolsch op 27-03-2012 16:43 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grolsch schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:36:
Bij komplett.nl zouden ze vandaag binnen komen, maar deze geven nu aan over 3 dagen.
Eind week 14 zouden ze weer een lading binnenkrijgen waarmee alle leverproblemen opgelost zouden zijn volgens de verkoper.

We wachten wederom geduldig af (sinds 20 januari :P )

[edit1]
Check ik even de site, nu staat er weer 5+ op voorraad, ik snap er geen pepernoot van :(

[edit 2]
Maar weer ff gebeld, en het schijnt dat de tablet vandaag verstuurd gaat worden naar mij, nou, ik laat me verrassen, maar ik hou er rekening mee dat de tablet voor de zomervakantie een keer geleverd gaat worden :)
ik ben jaloers 8)7 ..... als ik "geluk" heb sturen ze 6 naar MM Breda deze week dat ik de mijne ook deze week kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
Welke heb je besteld bearheart? ik wacht namelijk op de grey 32gb ^^ en wanneer heb je hem besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426505

Ik kreeg zo juist een mailtje van Redcoon .
Mijn bestelde Asus Transformer Prime Grey is verzonden via TNT Post.nl.
En nu maar afwachten .
:)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 426505 op 27-03-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351973

Mailtje van Bol *O*. Bestelling van 23/1 gaat geleverd worden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Anoniem: 351973 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:07:
23/1 dit jaar of volgend jaar? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit jaar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Als in... Ru7im 2 maanden terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Why_easy schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:48:
Welke heb je besteld bearheart? ik wacht namelijk op de grey 32gb ^^ en wanneer heb je hem besteld als ik vragen mag?
grey 32 gb with dock

heb jij ook bij MM Breda besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
Anoniem: 452162 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:03:
[...]

grey 32 gb with dock

heb jij ook bij MM Breda besteld?
Ja ik heb hem op 26 jan besteld, dus weet niet wanneer jij hem heb besteld? dan weet ik ongeveer waar ik in de lijst sta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 21:37
Oei, ik heb 19/3 bij ze besteld, leveringsdatum staat vooralsnog op 10/04, hoop dat er niet al te veel bestellingen nog tussenzitten dan (grey 32GB + dock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Laatst online: 17-04-2022
Bij Coolblue/Tabletcenter is vandaag een batch binnengekomen in beide kleuren, champagne/gold is inmiddels op maar grijs staat nog op voorraad. Ze hebben er wel 30 euro bovenop gegooid inmiddels maar ik was zelf het wachten zat en heb wel vertrouwen in ze (koop er al jaren) dus heb de knoop maar doorgehakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Why_easy schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:48:
[...]

Ja ik heb hem op 26 jan besteld, dus weet niet wanneer jij hem heb besteld? dan weet ik ongeveer waar ik in de lijst sta ;)
Wel ik had stiekem mijn oog in de systeem gegooit terwijl die gast was aan het controleren.
er was maar één iemand van de 26ste en de rest op dezelfde dag als ik (de 30ste) en daarna nog een waslijst van 10 a 14 mensen na mij.

Dus ik denk jij krijgt het echt in de volgende zending.
Laat mij weten zodra ze jou smsen, bellen, mailen, pingen of wat dan ook.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
Anoniem: 452162 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:55:
[...]

Laat mij weten zodra ze jou smsen, bellen, mailen, pingen of wat dan ook.

>:)
dat zal ik zeker doen, bedankt :P dan heb ik toch nog een beetje hoop dat ik hem binnenkort krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:P Post.nl is onderweg met een......................Prime 32
Aankomst tussen 09.45-10.45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Why_easy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:15:
[...]

dat zal ik zeker doen, bedankt :P dan heb ik toch nog een beetje hoop dat ik hem binnenkort krijg.
Ik heb je een prive bericht gestuurd om de communicatie sneller door te krijgen voor wanneer jij je "baby" mag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
En zoals ik al verwachte heeft Komplett gisteren de tablet niet verstuurd.

Zojuist maar weer eens gebeld, en vandaag zou de tablet "echt" verstuurd worden.

Volgens mij ken ik zo langzamerhand alle medewerkers van Komplett :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grolsch schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:54:
En zoals ik al verwachte heeft Komplett gisteren de tablet niet verstuurd.

Zojuist maar weer eens gebeld, en vandaag zou de tablet "echt" verstuurd worden.

Volgens mij ken ik zo langzamerhand alle medewerkers van Komplett :+
Maar ja dan gaan ze 2 keer na denken hoe ze deze soort "calamiteiten" beter kunnen oppakken.

bijv, Als ze zien dat aanvraag zo brutal binnen komt, dat ze dan een melding op hun site zet dat de levering kan ong xxx maanden later duren wegens populariteit en de verschil tussen aanbod en aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik vind het ook niet netjes, maar ik kan wel boos worden, dit verandert niets aan de zaak.

Het enige wat ik kan doen is een shopreview geven nadat het spul geleverd is, en anderen waarschuwen hiervoor.

Er staat (stond dus) met grote koeieletters op de site "VOOR 20:00 BESTELD, DE VOLGENDE DAG IN HUIS!!!"

Dus gewoon de boel bedonderen noem ik dat, dit omdat ze zelf wel beter weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grolsch schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:15:
Ik vind het ook niet netjes, maar ik kan wel boos worden, dit verandert niets aan de zaak.

Het enige wat ik kan doen is een shopreview geven nadat het spul geleverd is, en anderen waarschuwen hiervoor.

Er staat (stond dus) met grote koeieletters op de site "VOOR 20:00 BESTELD, DE VOLGENDE DAG IN HUIS!!!"

Dus gewoon de boel bedonderen noem ik dat, dit omdat ze zelf wel beter weten.
Ja want ze kunnen zelf in hun systeem zien als er over-aanvraag is.

Ik ben zelf IT-er ze kunnen het systeem samen met de bestelling laten lopen dat zodra het op is dat het zegd van ja het is op en in x aantal dagen moet er een nieuwe levering komen
of zoals ik al zei "wegens aanvraag en aanbod verschil kan de levering tot 2 maanden oplopen"(wel is het nu bijna 3 maanden bij mijn bestelling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Natuurlijk is dat technisch mogelijk, gewoon de voorraad op - zetten.

Dit is gewoon verkooptactiek van hun, en ik snap ze (commercieel gezien) wel.

Alleen de klanttevredenheid neemt wel af op deze manier, maar dat is een keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83338

Ach zo heeft iedere winkel wel wat, bij MM en BCC weet je helemaal niet wanneer er iets binnenkomt.
Is gewoon te weinig productie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83338 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:54:
Ach zo heeft iedere winkel wel wat, bij MM en BCC weet je helemaal niet wanneer er iets binnenkomt.
Is gewoon te weinig productie
Ja je hebt gelijk, maar tenminste geen "belofte" maken en dan moet je elke uitstellen en ook geen compensatie willen geven.

wees gewoon eerlijk. Nu dat ik een beetje "Brutaal" bezig was gingen ze voor mij kijken hoeveel mensen voor mij zijn, want daarvoor zeiden ze "ja wij kunnen niet in de systeem zien hoeveel mensen voor u staan"

dit keer toen ze dat zeide zei ik direct"dus het is de lotto dat gebeurt dan? iemand bestel en krijgt her morgen en de andere besteld 2 weken geleden en krijgt het na een jaar? ik ben ITer dus zo dom ben ik niet". dan Pas gingen ze in de systeem kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450988

Yippie en ook nog eens een week eerder dan dat de servicedesk mij vorige week vertelde!!

thank u Bol ( moest wel eerst 2 maanden wachten, maar toch)

Bestelstatus Account Klantenservice

Geachte heer Hollander,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxx van 29 januari 2012 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

De bestelling wordt verzonden met PostNL pakketservice. U kunt met het nummer xxxx op de website van PostNL uw pakket volgen zodra zij hem hebben ontvangen. Het pakket zal vanwege het formaat niet door de brievenbus kunnen. De bezorger zal daarom aanbellen om uw bestelling te overhandigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450988 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:27:
Yippie en ook nog eens een week eerder dan dat de servicedesk mij vorige week vertelde!!

thank u Bol ( moest wel eerst 2 maanden wachten, maar toch)

Bestelstatus Account Klantenservice

Geachte heer Hollander,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxx van 29 januari 2012 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

De bestelling wordt verzonden met PostNL pakketservice. U kunt met het nummer xxxx op de website van PostNL uw pakket volgen zodra zij hem hebben ontvangen. Het pakket zal vanwege het formaat niet door de brievenbus kunnen. De bezorger zal daarom aanbellen om uw bestelling te overhandigen.
Als je het niet krijgt het is omdat ik het voor je huisdeur had onderschept _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450988

is maar goed dat ik al aan het begin van mijn straat ga staan dan :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
Prime van Coolblue binnen gekregen, C30 batch, wifi op zich prima en GPS doet het ook. Wel een tip, de dure screenprotector die ze verkopen is zeer matig, voor nu laat ik'm er op maar ik ga op zoek naar een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
Ik ben van plan 1 te kopen binnen ongeveer 3 weken.
Zou deze dan al een goede levertijd hebben of niet?
Ook zou ik willen weten of ze deze nu leveren met een azerty tobo of niet.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452850

Kiwii schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:34:

Ik ben vorige week woensdag bij de BCC geweest in Zoeterwoude, verkoper daar zei dat de Prime waarschijnlijk helemaal niet meer geleverd wordt bij de BCC, waarom wist hij ook niet. Denk zelf niet dat het aan de processor ligt, lijkt me eerder dat het met de wifi/gps klachten te maken heeft en/of met het feit dat er nieuwe versies komen in 2e/3e kwartaal.

Heb wel mn telefoonnummer achtergelaten, 2 dagen later teruggebeld dat er een op voorraad was, heb hem gelijk opgehaald. Vanmiddag weer gebeld dat er een binnen was, maar vind een wel genoeg. Mocht er nog iemand interesse hebben, misschien dat de Prime er nog ligt. Ben zo'n 2 uur geleden gebeld maar heb gezegd dat ik er al eentje had. Denk dat hij gewoon de verkoop weer is ingegaan, maar zou kunnen dat hij nog achter in het magazijn ligt (of dat ie al is doorverkocht). Als het goed is gaat het om de 32GB Goud, bij de BCC Zoeterwoude. Gaan wel om 17:30 al dicht, misschien is bellen en reserveren wel zo handig. Kunnen ze gelijk vertellen of ie er nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem eindelijk binnen !
ik heb een gratis deukje in mij Dockstaton geconstateerd.
Bij de ingang voor de laad connector . (zij kant )
Wat moet ik er mee ,retouneren of laat het maar.
Ben je weer vier weken verder , of niks meer.
Alles zat dicht geseald ,en toch iets niet in orde.
Trouwens Wifi en GPS is prima en serial is C30xxxxxxxx.
:'(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 426505 op 28-03-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
Anoniem: 426505 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:02:
Ik heb hem eindelijk binnen !
ik heb een gratis deukje in mij Dockstaton geconstateerd.
Bij de ingang voor de laad connector . (zij kant )
Wat moet ik er mee ,retouneren of laat het maar.
Ben je weer vier weken verder , of niks meer.
Alles zat dicht geseald ,en toch iets niet in orde.
Trouwens Wifi en GPS is prima en serial is C30xxxxxxxx.
:'(
Als ik van jou was zou ik hem toch op RMA sturen,want voor je het weet stoor je jezelf enorm aan het deukje en dan sta je daar met je deuk in je dock.
Het is nu toch niet bepaald zo erg om even zonder die dock te zitten en blijkbaar (althans dat was bij de vorige transformer) heeft asus een zeer goed RMA service die snel je producten teruglevert.

Kan je aub ook eens zeggen waar je hem besteld hebt en of het met een azerty dock was?

Dank bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij komt van Redcoon
Gewoon qwerty toestenbord.

Ik heb hun al een emailtje gestuurd.
Ik wacht ff af tot moren.

(Ik geloof dit is het verkeerde forum , sorry )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar58
  • Laatst online: 03-12-2020
MM Zwolle:
woe 21-3 gebeld: we hebben niets in de winkel
do 22-3 gebeld: ligt in de winkel, reserveren doen ze niet en exacte aantallen doorgeven ook niet. alleen de hint: minder dan 5 stuks...
voor mij half uur rijden (op de gok) naar zwolle. maar... de laatste (32gb champagne) was voor mij! yesss

nu dus bijna week in bezit. en wat zal ik ervan zeggen: prima! wat een beauty! snel, zeer scherp beeld, wifi geen enkel probleem ook buiten prima ontvangst. gps vindt niks maar dat heb ik wel op m'n telefoon...
al met al geniet ik dagelijks van deze aankoop!

vraagje: wie heeft er ergens een leren case kunnen kopen voor de prime tablet? dat opvouwbare ding vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1GNZ
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 16:24
Al bijna 2 maand in de bestelling bij MM Hengelo.

Ik verlies mijn geduld nu wel een beetje en twijfel om 't hele product DOA of simpelweg te routerneren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Binnen dus :)

Alles doet het GPS/Wifi kortom ben tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
En gisteravond had ik een verzendbevestiging van Komplett in m'n mailbox.

Het lijkt erop dat de tablet nu echt verstuurd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyuu
  • Laatst online: 08:35
wOOt. Tweakers en Kieskeurig goed in de gaten houden is mijn advies!
Ik zag op een gegeven moment Recoon tussen de bedrijven staan bij Kieskeurig en met voorraad. Meteen gebeld en drie dagen later Prime in mijn handen!! Overigens was Redcoon na een paar uur al weer uit de lijst verdwenen, zo snel gaat dat dus.

Ik heb de C30 versie, maar met ICS geïnstalleerd. Wifi en GPS doen het prima totaal geen problemen, sterker nog de GPS van de Prime is sneller dan van mijn Galaxy S.
Ik ben blij dat ik gewacht heb. Zeker vanwege het toetsenbord. Dit maakt deze tablet ook zakelijk bruikbaar en dat vind ik een grote plus!

Iedereen succes met jagen en wachten, maar het is het waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
En de postbode is geweest, en de Prime is geleverd, nu snel ff opladen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grolsch schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:43:
En de postbode is geweest, en de Prime is geleverd, nu snel ff opladen ;)
You lucky.................................I will shut my mouth!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
Rickyuu schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:42:
wOOt. Tweakers en Kieskeurig goed in de gaten houden is mijn advies!
Ik zag op een gegeven moment Recoon tussen de bedrijven staan bij Kieskeurig en met voorraad. Meteen gebeld en drie dagen later Prime in mijn handen!! Overigens was Redcoon na een paar uur al weer uit de lijst verdwenen, zo snel gaat dat dus.

Ik heb de C30 versie, maar met ICS geïnstalleerd. Wifi en GPS doen het prima totaal geen problemen, sterker nog de GPS van de Prime is sneller dan van mijn Galaxy S.
Ik ben blij dat ik gewacht heb. Zeker vanwege het toetsenbord. Dit maakt deze tablet ook zakelijk bruikbaar en dat vind ik een grote plus!

Iedereen succes met jagen en wachten, maar het is het waard.
Inderdaad, wachten op winkels met voorraad en dan bestellen. Ik heb vorige week vrijdag besteld bij Multimedia Center (er stond dat ze voorraad hadden). Op zaterdagochtend had ik de Prime binnen (wel de Champagne Gold terwijl ik de Amethyst Grey had besteld, maar het maakt me niet uit: vind ze beide mooi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk Media Markt is Boos op mij.
Want ik Stalk hun gewoon
en nu zeggen ze dat het "onbekend" levertijd is.

En Ja MM Heeft geen Centrale Beheer. Dus elk winkel doet hun bestellingen apart.
Dus misschien heeft die besteller van MM Breda in slaap gevallen en was vergeten zijn bestelling te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-05 15:46

EKR88

FPS_EKR

Anoniem: 452162 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:16:
Ik denk Media Markt is Boos op mij.
Want ik Stalk hun gewoon
en nu zeggen ze dat het "onbekend" levertijd is.

En Ja MM Heeft geen Centrale Beheer. Dus elk winkel doet hun bestellingen apart.
Dus misschien heeft die besteller van MM Breda in slaap gevallen en was vergeten zijn bestelling te plaatsen.
Ik Het niet beGrijp helemAAl jouw posT ;)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EKR88 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:37:
[...]

Ik Het niet beGrijp helemAAl jouw posT ;)
Ja een beetje te boos:

1. doordat ik een concrete antwoord wil mail ik en bel ik MM breda als een gek.

2. Blijkbaar heeft MM geen centrale destributie centrum dat ze alle MM een percentage van de levering kunnen ondersteunen. Dus voorbeeld krijgt MM Amsterdam 10 productstuk binnen, dat betekent niet dat MM Alemere ook krijgt. Elke MM zorgd voor zijn eigen voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Anoniem: 452162 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:40:
[...]

Ja een beetje te boos:

1. doordat ik een concrete antwoord wil mail ik en bel ik MM breda als een gek.

2. Blijkbaar heeft MM geen centrale destributie centrum dat ze alle MM een percentage van de levering kunnen ondersteunen. Dus voorbeeld krijgt MM Amsterdam 10 productstuk binnen, dat betekent niet dat MM Alemere ook krijgt. Elke MM zorgd voor zijn eigen voorraad.
Als ik het goed begrijp heb jij je special op GoT geregistreerd voor dit Topic.

Als jij voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten ( € 100,-- korting bij de MM) dan kan dat gevolgen hebben. Dan kun je hier elke dag wel 2 x posten hoe k*t de MM is, maar dat helpt je niet.

Dus gewoon geduldig afwachten, of order annuleren en elders bestellen is mijn advies

Ik tel 7 typfouten in 5 regels, en dan heb ik het nog niet over de zinsopbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grolsch schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:54:
[...]

Als ik het goed begrijp heb jij je special op GoT geregistreerd voor dit Topic.

Als jij voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten ( € 100,-- korting bij de MM) dan kan dat gevolgen hebben. Dan kun je hier elke dag wel 2 x posten hoe k*t de MM is, maar dat helpt je niet.

Dus gewoon geduldig afwachten, of order annuleren en elders bestellen is mijn advies

Ik tel 7 typfouten in 5 regels, en dan heb ik het nog niet over de zinsopbouw
Thank you Professor for your great lesson :9

En jij zeikte even hard als ik voordat je jou Prime kreeg. 8)7
en ter laatste Nederlands is ook mijn Slechtste taal maar ja, dit is geen dictee of schoolbord.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 452162 op 29-03-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik heb ook mijn lopende order stopgezet en de prime opnieuw besteld bij komplett.nl omdat ook mijn leverancier elke keer met andere antwoorden kwam.

[offtopic] je zou firefox kunnen gebruiken om te internetten, daar zit standaard spellingscontrole op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:28
In de usa is deze tablet ook heel slecht te krijgen na een aantal gamestops, radioshacks en een stuk of 10 best buy`s vond ik er dan uiteindelijk bijna aan het einde van mijn reis eentje bij een best buy in sarasota. Voor $540 (zonder dock) ben ik dan de trotse eigenaar van een prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
Bij Coolblue kan je je emailadres invullen op de site om eenmalig mail te krijgen als er voorraad is. Heb ik in het verleden ook wel eens gebruik van gemaakt. Dat betekent vaak wel dat ze ook snel door hun voorraad heen zijn maar op zich viel het me mee bij deze laatste batch. Komt misschien vanwege die 30 euro er bovenop maar ja, ondertussen tik ik dit wel van een prima werkende Prime geleverd door Coolblue :)

P. S. Nee ik heb geen aandelen ofzo, zal nu ook stoppen met de coolblue berichtgeving ;-)

Overigens voor degenen die misschien op de gok bij MM Utrecht zouden willen kijken, heb het niet nagevraagd maar ik zag geen spoor van een Prime daar, zelfs geen demomodel. Een vriendin heeft er wel een weekje terug een bij Saturn Hoofddorp van de plank gepakt (was wel meteen de laatste) dus het komt wel voor dat ze gewoon ergens in de winkel liggen af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 21:37
KvdnBerg schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 00:55:
Bij Coolblue kan je je emailadres invullen op de site om eenmalig mail te krijgen als er voorraad is. Heb ik in het verleden ook wel eens gebruik van gemaakt. Dat betekent vaak wel dat ze ook snel door hun voorraad heen zijn maar op zich viel het me mee bij deze laatste batch. Komt misschien vanwege die 30 euro er bovenop maar ja, ondertussen tik ik dit wel van een prima werkende Prime geleverd door Coolblue :)

P. S. Nee ik heb geen aandelen ofzo, zal nu ook stoppen met de coolblue berichtgeving ;-)

Overigens voor degenen die misschien op de gok bij MM Utrecht zouden willen kijken, heb het niet nagevraagd maar ik zag geen spoor van een Prime daar, zelfs geen demomodel. Een vriendin heeft er wel een weekje terug een bij Saturn Hoofddorp van de plank gepakt (was wel meteen de laatste) dus het komt wel voor dat ze gewoon ergens in de winkel liggen af en toe.
Was 1,5 week terug ook bij MM Utrecht en toen werd het demo model daar net weggehaald. Dat ding was kapot en ze hadden geen voorraad meer zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343634

Ik heb um inmiddels en geniet ervan.
Ik kreeg een mail van een website die elke dag alle voorraden checkt overal. Had mezelf ingeschreven voor een mailtje te ontvangen en kreeg toen op gegeven moment een mail waar hij leverbaar was. 2 keer was het niet gelukt (was ik te laat of ze hadden verkeerde info), maar nah de derde mail van ze kon ik um bestellen.

Dit is de pagina waar ik me had ingeschreven:
http://www.asuseeepadtran...je-waar-je-kan-bestellen/

Ik prijs me als 1 van de gelukkigen met deze transformer. Vind um zelf super. Jullie succes nog met het verkrijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-06 16:40

D75

Jawel...
mijn op 7 maart bij Paradigit bestelde Prime 32GB was woensdag binnen... is gisteren opgehaald!

Viel dus nog mee die levertijd (voor mij dan!)

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_K84
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-05 14:35
Ik volg dit topic al een tijdje, maar ik durfde het nog niet aan om er een te bestellen gezien de lange levertijd. Gisteren middag liep ik even de BCC in Alkmaar binnen, met het idee ze zullen hem toch wel niet hebben. Er was een grijze (32 GB met keyboard) beschikbaar, en een paar 64 GB zonder keyboard. Ik blij :). Nu hebben ze geen voorraad meer van versie met keyboard. De MM in alkmaar heeft nog geen voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamoosio
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-01-2024

thamoosio

Ja-haaaaaa

Staples heeft ze online op voorraad. Deze tip kreeg ik van een dame van staples nadat ik gebeld had, en daarnaast gaf ze me ook aan dat Almere, A'dam Sloterdijk en A'dam Zuid-Oost ze ook op voorraad hebben.

Ik heb gevraagd naar de prime 32Gb +dock grijs, online is goud ook op voorraad.

Doe er je voordeel mee, overigens krijg je ook nog eens een paar centen korting (499 excl btw) én een gratis waterkoker }:O

Bij voorbaat sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:48
Weet iemand toevallig of er bij de MM in Eindhoven of de saturn in venlo nog een paar liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453236

thamoosio schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:49:
Staples heeft ze online op voorraad. ...
Bedankt voor je tip. Toen ik het las ben ik meteen naar een staples winkel gereden.
Er stonden geen primes in de zaak maar toen ik ging vragen bleken ze er inderdaad gisteren een paar binnen gekregen te hebben.
Ik kon kiezen uit goud of grijs. Heb de grijze 32Gb + dock meegenomen, lijkt goed te werken. Serienummer C30 en ICS. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loving my prime.
And got a sleeve!!!!!!
Happy happy joy joy!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D75 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:47:
Jawel...
mijn op 7 maart bij Paradigit bestelde Prime 32GB was woensdag binnen... is gisteren opgehaald!

Viel dus nog mee die levertijd (voor mij dan!)
volgens mij heb ik wat fout gedaan in een vroeger leven dat ik er al bijna 4 maanden op wacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 14:58
thamoosio schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:49:
Staples heeft ze online op voorraad. Deze tip kreeg ik van een dame van staples nadat ik gebeld had, en daarnaast gaf ze me ook aan dat Almere, A'dam Sloterdijk en A'dam Zuid-Oost ze ook op voorraad hebben.

Ik heb gevraagd naar de prime 32Gb +dock grijs, online is goud ook op voorraad.

Doe er je voordeel mee, overigens krijg je ook nog eens een paar centen korting (499 excl btw) én een gratis waterkoker }:O
thanks for the tip! gister avond online besteld en hij staat al verzend klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:17

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb hem eindelijk ook sinds vrijdag ontvangen..

Ik heb hem besteld toen der tijd via Paradigit.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-06 13:47
Ik heb hem op advies van iemand bij playmasters.co besteld, wat een vergissing zeg... Ze zeiden (16 maart) dat er opeens 3 op voorraad waren, dus heb ik mijn bestelling die ik elders had staan vanaf begin februari geannuleerd en meteen besteld bij playmaster.co. Vervolgens stond er op hun site, verzend datum 20 maart. Niks mis mee, weekend zat er tussen, zit vast goed.

Nu wacht ik nog steeds op ze, heb ze gemailed, geen reactie. Tickets, geen reactie. Tel. nr is in UK, dus nummer opgezocht wat ook bij hun adres in NL stond, kreeg ik receptioniste, die liet wat achter voor dat bedrijf want ze waren er niet, zouden ze terug mailen. Niet gebeurt. Kom ik via hun site op een chat dienst, eindelijk een keer iemand te pakken, zegt die, ja we moeten wachten op asus... we krijgen hopelijk morgen binnen en dan krijgt u hem over 2 dagen. Dat was dus ook weer vorige week woensdag, dus klopt nog niets van.

En dan nog, hoezo zet je op voorraad op je website en vervolgens zeg je dat je moet wachten op de leverancier? Wat een oplichters zeg... nooit moeten bestellen daar. Maja, nu dus onduidelijk of ik beter kan annuleren (nogmaals) en dan bij komplett ofzo proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Laatst online: 02-06 21:49
Euh, had ik je ook wel kunnen vertellen aan de hand van de shop reviews van playmasters.

De winkels hier in de buurt (alkmaar) hebben 'm ondertussen op voorraad sinds een week. De mediamarkt heeft (gisteren iig) een aantal op voorraad. En dan krijg je wegens tablet mania nog €75 korting op accesoires ook...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-06 13:47
.Sjoerd schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:53:
Euh, had ik je ook wel kunnen vertellen aan de hand van de shop reviews van playmasters.

De winkels hier in de buurt (alkmaar) hebben 'm ondertussen op voorraad sinds een week. De mediamarkt heeft (gisteren iig) een aantal op voorraad. En dan krijg je wegens tablet mania nog €75 korting op accesoires ook...
Had ik ook gezien, maar iemand hier had m daar besteld en die kreeg hem dus wel binnen. Er stond dus ook nog eens dat ze op voorraad waren. Naja, dat leek dus te duiden op dat ze er werkelijk waren... niet dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongep86
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 13:03
Maandag ochtend naar Staples (rotterdam) gereden. Om 7:45 een grijze effe net voor het naar me werk rijden opgepikt. Vrijdag hadden ze nog niks binnen, en alleen deze was geleverd. Thanks aan de tipgever boven die Staples noemde. GPS en Wifi werkt volgens mij ok, verder gister gelijk de firmware update binnengehengeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Mediamarkt geeft nu "op voorraad, direct leverbaar" op de site weer. In hoeverre zou dit betrouwbaar zijn?
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders