Ik heb inmiddels het mailtje gekregen van Komplett met TNT trackingnummer (vandaag besteld).
Top!
Top!
Verwijderd
Superskiesareblue schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:08:
Ik heb inmiddels het mailtje gekregen van Komplett met TNT trackingnummer (vandaag besteld).
Top!
Ik ook nog niets per e-mail.
Gisteren besteld bij Komplett.nl vandaag contact gehad zou in het magazijn verzonden worden vandaag 15-03boemboem schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:09:
[...]
Ik ook nog niets per e-mail.
Heb je gekozen voor afhalen of thuisbezorgen?
Ik verwacht dat het bericht aan mij pas komt als hij in Tilburg ligt om afgehaald te worden...
Verwijderd
Op hun site staat echter bij informatie dat t om een uitschuifbaar bluetooth toetsenbord gaat wat erbij zit? Is dit wel dat gewone toetsenbord met accu?Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:56:
Voor degene die het gister gemist hebben. Playmasters heeft echt voorraad:
Heb track en trace en wordt vandaag bezorgd.
vandaag
11:15 - 15:15
Verwijderd
Dat weet ik later vandaagSjoerdje131 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:53:
[...]
Op hun site staat echter bij informatie dat t om een uitschuifbaar bluetooth toetsenbord gaat wat erbij zit? Is dit wel dat gewone toetsenbord met accu?
Zojuist contact gehad met Komplett. Er was iets mis gegaan met het t&t nummer. Heb het nu per telefoon gekregen.apollovenlo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:13:
[...]
Gisteren besteld bij Komplett.nl vandaag contact gehad zou in het magazijn verzonden worden vandaag 15-03
Hij zou thuisbezorgd worden. Heb alleen nog steeds geen track en trace nummer
Inmiddels al gebeld? Iets wijzer geworden?kweenie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:16:
Ik heb gekozen voor Kiala afhaalpunt maar nog steeds niets gehad via de mail
Order status staat nog op 'In Behandeling', terwijl er gisteravond telefonisch gezegd werd dat het verstuurd zou worden.
Zometeen toch maar even bellen.
[ Voor 10% gewijzigd door JM83 op 16-03-2012 11:28 ]
Heb hem nu ook hier (playmaster.co) besteld, er waren er nog 3 op voorraad, nu nog 2. Hopen dat ik m snel krijg dan maar!Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:11:
[...]
Dat weet ik later vandaag
Maar ja denk omdat je het toetsenbord los kan koppelen dat ze het uitschuifbaar noemen. Er zijn namelijk (nog) geen andere types beschikbaar van de Prime dan de 32 GB met toetsenbord of de 64 GB.
[ Voor 14% gewijzigd door Sjoerdje131 op 16-03-2012 11:30 ]
Bij mij staat hij ook klaar de factuur.boemboem schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:24:
[...]
Inmiddels al gebeld? Iets wijzer geworden?
Tot op heden heb ik ook nog niets mogen vernemen. Mogelijk dat ze pas een afhaalbericht/update versturen als het opgehaald kan worden. Hoop vandaag, anders niet voor niets vroeg verschenen op m'n werk
@Apollo: mooi zo, veel plezier alvast.
Update: zojuist in het account bij Komplett stond mijn factuur klaar en stond de order niet meer onder "in behandeling". Dat geeft hoop
Verwijderd
Ben je niet bang dat het deze is? http://www.asus.com/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Slider_SL101/Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:11:
[...]
Dat weet ik later vandaag
Maar ja denk omdat je het toetsenbord los kan koppelen dat ze het uitschuifbaar noemen. Er zijn namelijk (nog) geen andere types beschikbaar van de Prime dan de 32 GB met toetsenbord of de 64 GB.
Ik heb 'm ook in Arnhem bij de BCC besteld, de gold.Ik heb de tablet 32GB met dock op 28-01-2012 bij BCC besteld.
Krijg tegenstrijdige berichten van BCC, als ik bel wordt er gezegd dat ze eind maart een nieuwe levering krijgen, als ik het in de winkel (Arnhem) vraag wordt er gezegd dat ze pas eind april begin mei een levering krijgen. Heeft iemand al een tablet gekregen van BCC?
Dat is een hele andere tablet toch? Degene die ik nu besteld heb is wel gewoon de Asus EeePad Transformer Prime 32GB Wi-Fi en op de plaatjes die erbij staan zie je ook wel gewoon die dock toetsenbord, maar omdat bij de beschrijving iets stond over een uitschuifbaar qwerty toetsenbord met bluetooth raakte ik in de war, mag hopen dat t dus wel gewoon dat toetsenbord is en niet een random ander bluetooth toetsenbord.olettinga schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:19:
[...]
Ben je niet bang dat het deze is? http://www.asus.com/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Slider_SL101/
[...]
Ik heb 'm ook in Arnhem bij de BCC besteld, de gold.
BCC Arnhem meldt dat er van de 32+dock Gold alleen al 268 in Nederland in bestelling staan, waarvan 10 stuks in Arnhem.
Verwijderd
Nee niet echt, zie bijvoorbeeld de camera specs en afmetingen.olettinga schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:19:
[...]
Ben je niet bang dat het deze is? http://www.asus.com/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Slider_SL101/
Verwijderd
Er staat niet dat het toetsenbord Bluetooth heeft, slechts dat het apparaat dat heeft.Sjoerdje131 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:28:
[...]
Dat is een hele andere tablet toch? Degene die ik nu besteld heb is wel gewoon de Asus EeePad Transformer Prime 32GB Wi-Fi en op de plaatjes die erbij staan zie je ook wel gewoon die dock toetsenbord, maar omdat bij de beschrijving iets stond over een uitschuifbaar qwerty toetsenbord met bluetooth raakte ik in de war, mag hopen dat t dus wel gewoon dat toetsenbord is en niet een random ander bluetooth toetsenbord.
Oh, mijn fout! Ik ging er van uit dat dat kleine kopje van 3 onderdelen enkel over dat toetsenbord ging, sorry.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:31:
[...]
Er staat niet dat het toetsenbord Bluetooth heeft, slechts dat het apparaat dat heeft.
Toetsenbord Uitschuifbaar QWERTY-toetsenbord
Afmetingen (b x h x d) 271 x 171 x 12.98 mm
Bluetooth Ja
Dat zijn specs van het apparaat. als je naar anders sub onderdelen kijkt zie je namelijk de header:
-----------------------------------
Foto en Video
Camera Ja, 8 megapixels
Tweede Camera Ja
---------------------------------
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Net bij de BCC in Zaandam geweest waar ik sinds 27-01 een 'gouden' prime in bestelling heb. Daar hadden ze geen idee wanneer ze iets van ASUS geleverd zouden krijgen. Wel konden ze me vertellen dat ze er 70 geleverd zouden krijgen maar maar dat daar 230 pre-orders tegenover staan. Geen idee of dat landelijk was of alleen in Zaandam.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:41:
Ik heb de tablet 32GB met dock op 28-01-2012 bij BCC besteld.
Krijg tegenstrijdige berichten van BCC, als ik bel wordt er gezegd dat ze eind maart een nieuwe levering krijgen, als ik het in de winkel (Arnhem) vraag wordt er gezegd dat ze pas eind april begin mei een levering krijgen. Heeft iemand al een tablet gekregen van BCC?
Die 70 was ALLES,niet alleen CG. De kleur maakt mij niet zoveel uit, de btw-korting van destijds echter wel dus zit er niets anders op dan geduldig te wachten totdat ASUS z'n zaakjes op orde heeft..Sjoerd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:37:
Ik vrees dat mensen die een "champaign gold" specifieker de 32GB "CG" in bestelling hebben er naar kunnen fluiten....
Verwijderd
Verwijderd
Vandaag gebeld met MM en kreeg te horen dat een aantal primes binnen gekomen zijn en dat men gebeld wordt op dit moment (ik ben nog steeds aan het wachten)Vanmiddag had ik een meeting met Asus en heb ik de situatie nogmaals aangehaald. Helaas weten ze bij Asus nog steeds geen exacte levertijd en konden ze me geen toezeggingen doen over de levertijd.
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Verwijderd
Verwijderd
Hmm, hopen dat die van mij dat toch gewoon de zilveren/grijze isVerwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:34:
Had em besteld bij Playmasters en het is de goede hoor. Nog Champagne Gold ook
Succes allemaal om er een te vinden!!!
Verwijderd
las hierboven iemand die C30XXX nummer had, maar de C20XXX is al van dit jaar en die hebben al een gps/ wifi fix gehad. wat ik hierboven heb kunnen lezen.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:06:
Serie nr C20xxx, zijn dat de oude primes met gps/wifi problemen? weet iemand dit?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 20:06 ]
Thanks ik heb er gisteren dus heel onverwachts toch een in mijn bezit weten te krijgen had dit niet gehad zonder jou post many thanks!tajvdz schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:53:
Om 20.30 uur las ik hier dat staples voorraad had en heb het algemene nummer gebeld. Staples Nijmegen zou er 3 op voorraad hebben. Ben meteen doorverbonden en ze hadden hem echt! Om 21.00 uur gingen ze sluiten dus meteen in de auto gestapt. Ze stonden al klaar met de doos dus dat was snel geregeld. Heb vanavond even zitten proberen en werkt echt perfect. Geen enkel probleem met wifi en gps. Serienummer begint met C30. Ik heb er meteen een cover bij gekocht. Moet nu nog even verder kijken naar andere handige accessoires. Een usb verloop voor direct op de tablet lijkt me wel handig. Iemand een idee waar die te koop zijn? Ik heb er lang op moeten wachten, maar nu toch nog vrij onverwacht de tablet in mijn bezit. Het is trouwens de grijze incl. Dockingstation.
Verwijderd
je hebt gelijk, het maakt niet uit of je c10 c20 of c30 hebt!!! Ik heb spijt dat ik hem gekocht heb.apollovenlo schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:06:
Ik heb nu een C30, en deze heeft ook een GPS probleem. De wifi is wel oke, het bereik tenminste, de data die er overgaat is ook niet alles volgens mij. (dit heb ik nog niet gestest. maar viel mij op met web browsen) en heb ook al een reboot gehad. Dus volgens mij maakt het helmaal niets uit wat je krijgt. Of het nu een oude of een nieuwe is, allemaal de zelde problemen
Een tablet is geen vervanging voor een pc. Of het nu een toetsenbord heeft of niet.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:24:
Deze eee pad is mijn eerste tablet. ik vind hem niks. Maar terug naar me PCik denk dat ik hem maar op marktplaats ga plaatsten.
[...]
je hebt gelijk, het maakt niet uit of je c10 c20 of c30 hebt!!! Ik heb spijt dat ik hem gekocht heb.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik ben van plan de prime te gebruiken voor de basis taken op school. Aantekeningen maken en projecten. Tekst verwerken kan erop, muziekje erbij, webbrowser.Rob schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:52:
[...]
Een tablet is geen vervanging voor een pc. Of het nu een toetsenbord heeft of niet.
Het is handig voor erbij: even een filmpje checken, ow ze roepen een website op tv, heb ik dat mailtje al etc
Dat ben ik ook al 2 maanden van planB.Gerrits schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:31:
[...]
Ik ben van plan de prime te gebruiken voor de basis taken op school. Aantekeningen maken en projecten. Tekst verwerken kan erop, muziekje erbij, webbrowser.
Scheelt weer plek als die laptop thuis kan blijven.
2 weken terug zeiden ze eind Maart, begin April. Op het moment waren er enkele 64GB geleverd. Van de week lees ik enkele berichten van de Champagne/goud versie bij Media Markten. Alleen ik wacht nog op de Grijs/paarse variant van de 32GB...Why_easy schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:59:
[...]
Dat ben ik ook al 2 maanden van planmaar als hij maar niet binnen komt dan duur het nog wel ff.... Zijn er nog nieuwe data bekend voor leveringen bij de MM?
Verwijderd
je hebt gelijk, dat heb ik nu wel gemerktRob schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:52:
[...]
Een tablet is geen vervanging voor een pc. Of het nu een toetsenbord heeft of niet.
Het is handig voor erbij: even een filmpje checken, ow ze roepen een website op tv, heb ik dat mailtje al etc
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door AccessLink op 20-03-2012 08:51 ]
Toetsenbord docking!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:18:
wat houdt azerty in?
Dat je een Belgisch/Frans toetsenbord erbij krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:18:
wat houdt azerty in?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Jadang op 20-03-2012 14:01 . Reden: typo ]
Had 'm zojuist vanochtend (+/- 8:45uur) ook bij Komplett besteld, toen stond er inderdaad nog "voorraad 0 stuks"... ik ben benieuwd!Grolsch schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:01:
Ik heb de tablet zojuist besteld bij komplett, ze hebben weer een aardige voorraad volgens hun website (50+).
Vanochtend stond de status op "wordt vandaag verwacht" en is zojuist veranderd naar voorraad.
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Verwijderd
Dat is zonder dock, dan is hij nog best te verkrijgenBrantje schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:49:
Net gezien dat er bij Norrod een voorraad was, meteen besteld.
Hopelijk morgen in huis.
http://www.norrod.nl/site...tail.aspx?ItemNo=80004488
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Mogen ze dit überhaupt doen?jazekers schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:20:
Gisteren i.d.d. in zwolle bij de media markt stond een gouden transformer prime. Ik wilde het niet meenemen omdat ik de prime niet terug kon brengen, behalve als er aantoonbare problemen mee zouden zijn, in dit geval eventueel wifi of gps. Stel dat ik thuis problemen heb met wifi, dan kan de winkel altijd zeggen dat ie het wel goed doet en zit ik er aan vast. Een medewerker vertelde dat je ze eerder wel gewoon weer terug kon brengen, zonder reden, binnen een bepaalde tijd, maar dat de teruggekomen artikelen dusdanig waren beschadigd dat ze die dingen niet meer normaal verkopen konden.
Verwijderd
Heerlijk ook die klantenservice van bol.com gewoon binnen 1,5 uur antwoord =DGeachte heer Bartske,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 21 maart 2012.
U vraagt of de door uw bestelde 'Asus Eee Pad Transformer Prime 32GB met docking - Grijs' van een nieuwe batch komt of dat dit een 'oudere' versie betreft. Wij kunnen u mededelen dat het inderdaad gaat om tablet uit de nieuwe batch, vandaar dat de levering nog even op zich laat wachten. Wij verwachten de tablet uiterlijk 10 april te leveren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tim
Verwijderd
I know that feeling, keihard genaaid door MM ede. Heb hem 13 januari besteld en ook nog niet ontvangen. Heb ook 100 euro korting, en dat is ook de enige reden waarom ik nog niet gecanceld heb. MM ede is telefonisch niet bereikbaar, letterlijk. Ze hebben me echter geen beloftes gedaan over de vermoedelijke leverdatum. Ik heb trouwens wel van sommige mensen vernomen dat ze een sleeve kregen voor het lange wachten.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:34:
Op 20 januari mij asus transformer prime besteld. Via de website een aantal mails gestuurd en al een keer of 10 telefonisch contact gehad. Ze blijven maar beloven dat hij snel binnenkomt maar ik geloof er niet veel meer van..
Kreeg een mail dat er al een aantal waren binnen gekomen vorige week en dat de 2e prime die binnen kwam voor mij is. Ze hadden verwacht afgelopen maandag, maar het is woensdag en ze hebben nog niets.
Ook maar even naar Asus zelf gebeld, ze bevestigen dat de prime's mondjes maat binnen komen en verwachten dat er veel uitgeleverd zal zijn binnen nu en twee weken.
Het is dat ik mijn prime met 100 euro korting heb kunnen bestellen (btw vrije dagen) anders had ik hem allang geannuleerd. wat een dramatische service en de mediamarkt in breda is ook nog eens slecht bereikbaar per telefoon of je krijgt de belofte dat je wordt terug gebeld en ze laten niets van zichzelf horen!
Daarbij hoorde ik ook dat elke MM en dus ook de online shop onafhankelijk werken en dat de voorraad ook niet onderling wordt gedeeld.
Heeft er iemand trouwens een compensatie gekregen voor het lange wachten? Hoesje / Sleeve / etc. ?
Groeten!
[ Voor 6% gewijzigd door apollovenlo op 22-03-2012 08:43 ]
Verwijderd
.Sjoerd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:43:
HEBBES!!! staples in breda had er nog eentje liggen, ga 'm vanavond ophalen!
@ apollovenlo - ik heb wel interesse! Kan je alleen geen DM sturen zie ik. Neem jij contact op met mij via DM voor een afspraak ajb?apollovenlo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:40:
Als er iemand is in de buurt van eindhoven die er een af wil halen bij paradigit laat mij even wat weten.
Ik heb er daar een laten reserveren, maar heb er intussen al een.
Het gaat om een grijs model met dock.
Mail ik je de gegevens door om hem mee af te halen.
Hij ligt daar op je te wachten
[ Voor 61% gewijzigd door Rv.dP op 22-03-2012 11:00 ]
Komt vast goedRv.dP schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:00:
[...]
@ apollovenlo - ik heb wel interesse! Kan je alleen geen DM sturen zie ik. Neem jij contact op met mij via DM voor een afspraak ajb?
[ Voor 12% gewijzigd door apollovenlo op 22-03-2012 11:29 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
En ik dacht dat MediaMarkt gewoon qua "normen" werkt, ja hun reklame "ik ben toch niet gek" wel blijkbaar wel, als het niet dat een cadeau voor mijn verjaardag was en dat het btw-loos is die 100 euro scheeld had ik allang ergens anders gegaan. Maar ja ik ga wel zeiken kijken dat ik een gratis sleeve krijg. IK WAS IN FEBRUARI JARIG en ik had het in januari besteld.MasterMaceMichu schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:34:
Dit terwijl hij 'gewoon' op voorraad is bij diverse online winkels.... pricewatch: Asus Transformer Pad Prime 32GB Goud
Zo heb ik mijn gouden prime ook dit weekend gekocht. MM online had hem op voorraad, besteld en dinsdag geleverd.....
Laat je door de groene icoontjes niet misleiden, hoor. Bij veel shops, waar je doorklikt, staat er stiekem toch "Momenteel niet op voorraad" of "Beperkt leverbaar".MasterMaceMichu schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:34:
Dit terwijl hij 'gewoon' op voorraad is bij diverse online winkels.... pricewatch: Asus Transformer Pad Prime 32GB Goud
Zo heb ik mijn gouden prime ook dit weekend gekocht. MM online had hem op voorraad, besteld en dinsdag geleverd.....
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Of zoals bij komplett.nl ruimschoot op voorraad totdat je betaald hebt en je order op "in behandeling" blijft staanRoom42 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 00:12:
[...]
Laat je door de groene icoontjes niet misleiden, hoor. Bij veel shops, waar je doorklikt, staat er stiekem toch "Momenteel niet op voorraad" of "Beperkt leverbaar".
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door PatrickH89 op 23-03-2012 10:52 ]
Verwijderd
Ik belde MM Breda net en ze begonnen van "nee de hele land is aan het wachten" en ik zei "MM Almere zijn al met de levering van een paar kwam ik door een "kennis" achter".splitert schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:16:
Bij MM Almere zijn ze nu bezig om alle orders van middag/avond 28-01 uit te leveren en ze krijgen om de paar dagen een aantal primes binnen, willekeurige kleuren en opslag.
Voor mij maakt het gelukkig niet meer uit, ik mocht mijn order morgen omzetten naar een ipad 2/3 (zelf gevraagd) en een hoesje als compensatie
Van de primes gaat de levering direct van Asus naar de winkel en dat daarom andere winkels al eerder konden leveren, dat is wat ze mij vertelde.Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:56:
[...]
Ik belde MM Breda net en ze begonnen van "nee de hele land is aan het wachten" en ik zei "MM Almere zijn al met de levering van een paar kwam ik door een "kennis" achter".
telefonist: hu huh huh wel ze zijn op hun aan het wachten...... dus je zeg tegen mij zo een grootte keten als MM heeft geen Centrale beheer ......Schandalig!!!!!!!!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq