Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiesareblue
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-02-2022
Ik heb inmiddels het mailtje gekregen van Komplett met TNT trackingnummer (vandaag besteld).

Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skiesareblue schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:08:
Ik heb inmiddels het mailtje gekregen van Komplett met TNT trackingnummer (vandaag besteld).

Top!
Super d:)b
Heb ook net bericht gehad.
Dit wordt een druk weekend, succes met jullie nieuwe speeltje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 20:25
Hier helaas nog niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Ik ook! Morgen in huis dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 19:38
Ik ook nog niets per e-mail.
Heb je gekozen voor afhalen of thuisbezorgen?
Ik verwacht dat het bericht aan mij pas komt als hij in Tilburg ligt om afgehaald te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
boemboem schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:09:
[...]

Ik ook nog niets per e-mail.
Heb je gekozen voor afhalen of thuisbezorgen?
Ik verwacht dat het bericht aan mij pas komt als hij in Tilburg ligt om afgehaald te worden...
Gisteren besteld bij Komplett.nl vandaag contact gehad zou in het magazijn verzonden worden vandaag 15-03
Hij zou thuisbezorgd worden. Heb alleen nog steeds geen track en trace nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Ik heb gekozen voor Kiala afhaalpunt maar nog steeds niets gehad via de mail
Order status staat nog op 'In Behandeling', terwijl er gisteravond telefonisch gezegd werd dat het verstuurd zou worden.
Zometeen toch maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die het gister gemist hebben. Playmasters heeft echt voorraad:
Heb track en trace en wordt vandaag bezorgd.
vandaag
11:15 - 15:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVE76
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Heb net met Dunnet en Komplett gebeld.
Hebben beide nu niets meer op voorraad. Geven dezelfde info. Blijkt dezelfde organisatie te zijn.
Ze krijgen 20/03 er weer 90 binnen, maar ze hadden op dit moment nog 131 bestellingen op de wachtlijst staan. Op 27/03 zou de volgende partij weer verwacht worden. Als ik nu zou bestellen zou ik waarschijnlijk dan in aanmerking komen voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 17:47
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:56:
Voor degene die het gister gemist hebben. Playmasters heeft echt voorraad:
Heb track en trace en wordt vandaag bezorgd.
vandaag
11:15 - 15:15
Op hun site staat echter bij informatie dat t om een uitschuifbaar bluetooth toetsenbord gaat wat erbij zit? Is dit wel dat gewone toetsenbord met accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerdje131 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:53:
[...]

Op hun site staat echter bij informatie dat t om een uitschuifbaar bluetooth toetsenbord gaat wat erbij zit? Is dit wel dat gewone toetsenbord met accu?
Dat weet ik later vandaag :)
Maar ja denk omdat je het toetsenbord los kan koppelen dat ze het uitschuifbaar noemen. Er zijn namelijk (nog) geen andere types beschikbaar van de Prime dan de 32 GB met toetsenbord of de 64 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
apollovenlo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:13:
[...]

Gisteren besteld bij Komplett.nl vandaag contact gehad zou in het magazijn verzonden worden vandaag 15-03
Hij zou thuisbezorgd worden. Heb alleen nog steeds geen track en trace nummer
Zojuist contact gehad met Komplett. Er was iets mis gegaan met het t&t nummer. Heb het nu per telefoon gekregen.

Het pakket is onderweg en zal vanmidag geleverd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Laatst online: 17-09 19:38
kweenie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:16:
Ik heb gekozen voor Kiala afhaalpunt maar nog steeds niets gehad via de mail
Order status staat nog op 'In Behandeling', terwijl er gisteravond telefonisch gezegd werd dat het verstuurd zou worden.
Zometeen toch maar even bellen.
Inmiddels al gebeld? Iets wijzer geworden?
Tot op heden heb ik ook nog niets mogen vernemen. Mogelijk dat ze pas een afhaalbericht/update versturen als het opgehaald kan worden. Hoop vandaag, anders niet voor niets vroeg verschenen op m'n werk :)

@Apollo: mooi zo, veel plezier alvast.

Update: zojuist in het account bij Komplett stond mijn factuur klaar en stond de order niet meer onder "in behandeling". Dat geeft hoop :)

[ Voor 10% gewijzigd door JM83 op 16-03-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:11:
[...]

Maar ja denk omdat je het toetsenbord los kan koppelen dat ze het uitschuifbaar noemen. Er zijn namelijk (nog) geen andere types beschikbaar van de Prime dan de 32 GB met toetsenbord of de 64 GB.
Heb hem nu ook hier (playmaster.co) besteld, er waren er nog 3 op voorraad, nu nog 2. Hopen dat ik m snel krijg dan maar!

Had hem eerst bij Misco besteld, maar die stellen weer 2 weken vertraging van Asus door te hebben gekregen, dus daar geannuleerd en hopelijk snel mijn geld terug!

[ Voor 14% gewijzigd door Sjoerdje131 op 16-03-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
boemboem schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:24:
[...]

Inmiddels al gebeld? Iets wijzer geworden?
Tot op heden heb ik ook nog niets mogen vernemen. Mogelijk dat ze pas een afhaalbericht/update versturen als het opgehaald kan worden. Hoop vandaag, anders niet voor niets vroeg verschenen op m'n werk :)

@Apollo: mooi zo, veel plezier alvast.

Update: zojuist in het account bij Komplett stond mijn factuur klaar en stond de order niet meer onder "in behandeling". Dat geeft hoop :)
Bij mij staat hij ook klaar de factuur.
Heb Komplett gebeld en ze werken pas sinds kort met Kiala. Ze hebben mij telefonisch een 'Kiala trackingnummer' gegeven maar die werkt niet. Afwachten dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de tablet 32GB met dock op 28-01-2012 bij BCC besteld.
Krijg tegenstrijdige berichten van BCC, als ik bel wordt er gezegd dat ze eind maart een nieuwe levering krijgen, als ik het in de winkel (Arnhem) vraag wordt er gezegd dat ze pas eind april begin mei een levering krijgen. Heeft iemand al een tablet gekregen van BCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olettinga
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 11:22
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:11:
[...]

Ben je niet bang dat het deze is? http://www.asus.com/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Slider_SL101/
Krijg tegenstrijdige berichten van BCC, als ik bel wordt er gezegd dat ze eind maart een nieuwe levering krijgen, als ik het in de winkel (Arnhem) vraag wordt er gezegd dat ze pas eind april begin mei een levering krijgen. Heeft iemand al een tablet gekregen van BCC?
Ik heb 'm ook in Arnhem bij de BCC besteld, de gold.
BCC Arnhem meldt dat er van de 32+dock Gold alleen al 268 in Nederland in bestelling staan, waarvan 10 stuks in Arnhem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
olettinga schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:19:
[...]

Ben je niet bang dat het deze is? http://www.asus.com/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Slider_SL101/

[...]

Ik heb 'm ook in Arnhem bij de BCC besteld, de gold.
BCC Arnhem meldt dat er van de 32+dock Gold alleen al 268 in Nederland in bestelling staan, waarvan 10 stuks in Arnhem.
Dat is een hele andere tablet toch? Degene die ik nu besteld heb is wel gewoon de Asus EeePad Transformer Prime 32GB Wi-Fi en op de plaatjes die erbij staan zie je ook wel gewoon die dock toetsenbord, maar omdat bij de beschrijving iets stond over een uitschuifbaar qwerty toetsenbord met bluetooth raakte ik in de war, mag hopen dat t dus wel gewoon dat toetsenbord is en niet een random ander bluetooth toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niet echt, zie bijvoorbeeld de camera specs en afmetingen.
Hij is bezorgd dus over een uurtje of 5 weet ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerdje131 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:28:
[...]

Dat is een hele andere tablet toch? Degene die ik nu besteld heb is wel gewoon de Asus EeePad Transformer Prime 32GB Wi-Fi en op de plaatjes die erbij staan zie je ook wel gewoon die dock toetsenbord, maar omdat bij de beschrijving iets stond over een uitschuifbaar qwerty toetsenbord met bluetooth raakte ik in de war, mag hopen dat t dus wel gewoon dat toetsenbord is en niet een random ander bluetooth toetsenbord.
Er staat niet dat het toetsenbord Bluetooth heeft, slechts dat het apparaat dat heeft.

Toetsenbord Uitschuifbaar QWERTY-toetsenbord
Afmetingen (b x h x d) 271 x 171 x 12.98 mm
Bluetooth Ja

Dat zijn specs van het apparaat. als je naar anders sub onderdelen kijkt zie je namelijk de header:
-----------------------------------
Foto en Video
Camera Ja, 8 megapixels
Tweede Camera Ja
---------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Er staat niet dat het toetsenbord Bluetooth heeft, slechts dat het apparaat dat heeft.

Toetsenbord Uitschuifbaar QWERTY-toetsenbord
Afmetingen (b x h x d) 271 x 171 x 12.98 mm
Bluetooth Ja

Dat zijn specs van het apparaat. als je naar anders sub onderdelen kijkt zie je namelijk de header:
-----------------------------------
Foto en Video
Camera Ja, 8 megapixels
Tweede Camera Ja
---------------------------------
Oh, mijn fout! Ik ging er van uit dat dat kleine kopje van 3 onderdelen enkel over dat toetsenbord ging, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert Pieter
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09-2022
Ja het is gelukt http://www.staples.nl heeft ze nog en ik ga er een ophalen.
andere bestelling maar snel even afzeggen.

GVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
hebbes. :)

64GB champagne versie, bij Mediamarkt Arena. die hebben een beperkte levering binnengekregen. nu nog een keyboard erbij, maar die komt nog wel. :)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
HEBBES!!! staples in breda had er nog eentje liggen, ga 'm vanavond ophalen!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazekers
  • Laatst online: 02-04-2012
Is het niet raar dat tweakers de eee prime niet meer als vergelijkings artikel heeft?
http://tweakers.net/archieven/?keyword=eee+prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecks
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 11:46
Blijf het raar vinden dat bijvoorbeeld de Mycom de Prime pas 31 maart als levertijd aangeeft... Zojuist daarover gebeld naar Mycom. Ik begrijp ook niet goed hoe de levering vanuit Asus dan gaat, Mycom is volgens mij niet de eerste de beste en verkoopt veel Asus producten......

Er zijn nu dus mensen , waaronder ik , die al een meerdere weken, sommigen meer dan 2 maanden een bestelling hebben uitstaan en nog steeds niks ontvangen hebben en dat andere mensen gisteren een bestelling doen en vandaag of morgen geleverd krijgen...

Voor die mensen is dat natuurlijk wel weer erg fijn en ik hoop dat ze er veel plezier van hebben...

Er zit niks anders op dan nog geduld te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Gewoon overal constant blijven rondbellen werpt zijn vruchten af. Anders had ik ook wel een maand op de paradigit kunnen wachten.

Al moet ik nu alsnog een halve maand wachten op m'n retournering.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebatgot
  • Laatst online: 18-09 17:35
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:41:
Net bij de BCC in Zaandam geweest waar ik sinds 27-01 een 'gouden' prime in bestelling heb. Daar hadden ze geen idee wanneer ze iets van ASUS geleverd zouden krijgen. Wel konden ze me vertellen dat ze er 70 geleverd zouden krijgen maar maar dat daar 230 pre-orders tegenover staan. Geen idee of dat landelijk was of alleen in Zaandam.

Ik vrees dat ik nog wel een tijdje op m'n speeltje moet wachten... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Ik vrees dat mensen die een "champaign gold" specifieker de 32GB "CG" in bestelling hebben er naar kunnen fluiten....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killmas
  • Laatst online: 21-09 11:04
Vanmiddag werd ik teruggebeld dat ze binnen waren gekomen en dat ik hem op kon komen halen.
Dus ik heb zojuist mijn Transformer Prime Champagne Gold 32GB opgehaald bij de MediaMarkt Breda :)

Het lijkt erop dat de tekorten nu weer behoorlijk worden aangevuld als ik dit zo lees (over het algemeen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebatgot
  • Laatst online: 18-09 17:35
.Sjoerd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:37:
Ik vrees dat mensen die een "champaign gold" specifieker de 32GB "CG" in bestelling hebben er naar kunnen fluiten....
Die 70 was ALLES,niet alleen CG. De kleur maakt mij niet zoveel uit, de btw-korting van destijds echter wel dus zit er niets anders op dan geduldig te wachten totdat ASUS z'n zaakjes op orde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem (de 32 GB gold versie met docking) vanmiddag besteld bij Staples en kreeg binnen een uur bericht dat het vandaag verstuurd wordt en de volgende werkdag (morgen/maandag) geleverd wordt. Volgens de site van Staples is de gold-versie inmiddels niet meer leverbaar, de grijze nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
Ik heb hem binnen! Gisteren via komplett besteld. Ik ben helemaal blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVE76
Net bij Staples besteld. Is nog op voorraad.
Bestel bevestiging al binnen. Komt de eerst volgend werkdag.
Jammer genoeg is dat pas maandag. Kan ik in het weekend nog niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 5 weken wachten en heen weer mailen met MM-Utrecht kreeg ik gisteren dit bericht:
Vanmiddag had ik een meeting met Asus en heb ik de situatie nogmaals aangehaald. Helaas weten ze bij Asus nog steeds geen exacte levertijd en konden ze me geen toezeggingen doen over de levertijd.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Vandaag gebeld met MM en kreeg te horen dat een aantal primes binnen gekomen zijn en dat men gebeld wordt op dit moment (ik ben nog steeds aan het wachten)

Wel heel erg vreemd om te lezen dat ASUS GISTEREN "nog steeds geen exacte levertijd en kon noemen" en vandaag hoor wat anders...

Op de site van MM zie ik nu dat de prime op voorraad is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvkl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-08 07:44
Zojuist gebeld door de Mediamarkt Zoetermeer. Mijn tijdens de BTW-aktie bestelde 32 GB Gold-versie kan ik morgen ophalen. Ze hadden er 4 binnengekregen.
Als pleister op de wonde voor het lange wachten krijg ik er een cover bij is mij eerder deze week al toegezegd.
Al met al een keurige afhandeling van MM Zoetermeer die ook steeds snel reageerde op twitter-berichtjes van mij etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerhigh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:04
MVE76 jij hebt hem nog wel kunnen bestellen gaat dit om de grey of de gold ?
gezien toen ik staples 2 weken geleden belde melden de medewerker mij dat deze niet leverbaar is en ook uit het assortiment gaat.

email:
Bedankt voor uw email.

Op onze website staat de Asus Transformer Prime 32GB grey +Dock met artikelnummer 5790135 als momenteel niet voorradig.

Helaas moet ik u melden dat dit artikel uit het assortiment is gegaan en niet meer leverbaar is.

Mijn excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice - Staples Office Centre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-03 00:43
Om 20.30 uur las ik hier dat staples voorraad had en heb het algemene nummer gebeld. Staples Nijmegen zou er 3 op voorraad hebben. Ben meteen doorverbonden en ze hadden hem echt! Om 21.00 uur gingen ze sluiten dus meteen in de auto gestapt. Ze stonden al klaar met de doos dus dat was snel geregeld. Heb vanavond even zitten proberen en werkt echt perfect. Geen enkel probleem met wifi en gps. Serienummer begint met C30. Ik heb er meteen een cover bij gekocht. Moet nu nog even verder kijken naar andere handige accessoires. Een usb verloop voor direct op de tablet lijkt me wel handig. Iemand een idee waar die te koop zijn? Ik heb er lang op moeten wachten, maar nu toch nog vrij onverwacht de tablet in mijn bezit. Het is trouwens de grijze incl. Dockingstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuecy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 05:16
10 maart besteld. 16 maart opgehaald bij komplett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had em besteld bij Playmasters en het is de goede hoor. Nog Champagne Gold ook :)
Succes allemaal om er een te vinden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:37
Bij MediaMarkt Online vanochtend ook een Gold gekocht.....op voorraad, dus dinsdag hopelijk binnen!

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee waar hij binnen is in België of de komende week zou beschikbaar zijn? Al verschillende winkels gebeld, maar nergens binnen. Vroegste levertijden eind maart (HCW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:34:
Had em besteld bij Playmasters en het is de goede hoor. Nog Champagne Gold ook :)
Succes allemaal om er een te vinden!!!
Hmm, hopen dat die van mij dat toch gewoon de zilveren/grijze is :P wat daar hoop ik op ;) Maar toetsenbord is dus ook gewoon goed? Als goed is wordt die van mij dinsdag verzonden, dus hopelijk woensdag speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serie nr C20xxx, zijn dat de oude primes met gps/wifi problemen? weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:06:
Serie nr C20xxx, zijn dat de oude primes met gps/wifi problemen? weet iemand dit?
las hierboven iemand die C30XXX nummer had, maar de C20XXX is al van dit jaar en die hebben al een gps/ wifi fix gehad. wat ik hierboven heb kunnen lezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
Ik heb nu een C30, en deze heeft ook een GPS probleem. De wifi is wel oke, het bereik tenminste, de data die er overgaat is ook niet alles volgens mij. (dit heb ik nog niet gestest. maar viel mij op met web browsen) en heb ook al een reboot gehad. Dus volgens mij maakt het helmaal niets uit wat je krijgt. Of het nu een oude of een nieuwe is, allemaal de zelde problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerhigh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:04
tajvdz schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:53:
Om 20.30 uur las ik hier dat staples voorraad had en heb het algemene nummer gebeld. Staples Nijmegen zou er 3 op voorraad hebben. Ben meteen doorverbonden en ze hadden hem echt! Om 21.00 uur gingen ze sluiten dus meteen in de auto gestapt. Ze stonden al klaar met de doos dus dat was snel geregeld. Heb vanavond even zitten proberen en werkt echt perfect. Geen enkel probleem met wifi en gps. Serienummer begint met C30. Ik heb er meteen een cover bij gekocht. Moet nu nog even verder kijken naar andere handige accessoires. Een usb verloop voor direct op de tablet lijkt me wel handig. Iemand een idee waar die te koop zijn? Ik heb er lang op moeten wachten, maar nu toch nog vrij onverwacht de tablet in mijn bezit. Het is trouwens de grijze incl. Dockingstation.
Thanks ik heb er gisteren dus heel onverwachts toch een in mijn bezit weten te krijgen had dit niet gehad zonder jou post many thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Ik heb een C30 en de GPS is compleet dood

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze eee pad is mijn eerste tablet. ik vind hem niks. Maar terug naar me PC :S ik denk dat ik hem maar op marktplaats ga plaatsten.
apollovenlo schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:06:
Ik heb nu een C30, en deze heeft ook een GPS probleem. De wifi is wel oke, het bereik tenminste, de data die er overgaat is ook niet alles volgens mij. (dit heb ik nog niet gestest. maar viel mij op met web browsen) en heb ook al een reboot gehad. Dus volgens mij maakt het helmaal niets uit wat je krijgt. Of het nu een oude of een nieuwe is, allemaal de zelde problemen
je hebt gelijk, het maakt niet uit of je c10 c20 of c30 hebt!!! Ik heb spijt dat ik hem gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 14:10

EKR88

FPS_EKR

ik zit steeds meer te twijfelen om voor de infinity pad 700 te gaan.. ik hoop wel dat die icm het dock verkocht zal worden..

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:24:
Deze eee pad is mijn eerste tablet. ik vind hem niks. Maar terug naar me PC :S ik denk dat ik hem maar op marktplaats ga plaatsten.
[...]
je hebt gelijk, het maakt niet uit of je c10 c20 of c30 hebt!!! Ik heb spijt dat ik hem gekocht heb.
Een tablet is geen vervanging voor een pc. Of het nu een toetsenbord heeft of niet.
Het is handig voor erbij: even een filmpje checken, ow ze roepen een website op tv, heb ik dat mailtje al etc

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Laatst online: 21-09 12:16
Mijn leverancier levert de EEE pad ook maar niet uit (20-01-2012 besteld).

Ik wacht wel tot 1 of andere webshop hem wel op voorraad heeft en dan bestel ik hem daar.

Op dit moment nog bedrijven welke hem op voorraad hebben :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1GNZ
  • Laatst online: 05-06 16:24
Rob schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:52:
[...]

Een tablet is geen vervanging voor een pc. Of het nu een toetsenbord heeft of niet.
Het is handig voor erbij: even een filmpje checken, ow ze roepen een website op tv, heb ik dat mailtje al etc
Ik ben van plan de prime te gebruiken voor de basis taken op school. Aantekeningen maken en projecten. Tekst verwerken kan erop, muziekje erbij, webbrowser.

Scheelt weer plek als die laptop thuis kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
B.Gerrits schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:31:
[...]

Ik ben van plan de prime te gebruiken voor de basis taken op school. Aantekeningen maken en projecten. Tekst verwerken kan erop, muziekje erbij, webbrowser.

Scheelt weer plek als die laptop thuis kan blijven.
Dat ben ik ook al 2 maanden van plan :P maar als hij maar niet binnen komt dan duur het nog wel ff.... Zijn er nog nieuwe data bekend voor leveringen bij de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1GNZ
  • Laatst online: 05-06 16:24
Why_easy schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:59:
[...]

Dat ben ik ook al 2 maanden van plan :P maar als hij maar niet binnen komt dan duur het nog wel ff.... Zijn er nog nieuwe data bekend voor leveringen bij de MM?
2 weken terug zeiden ze eind Maart, begin April. Op het moment waren er enkele 64GB geleverd. Van de week lees ik enkele berichten van de Champagne/goud versie bij Media Markten. Alleen ik wacht nog op de Grijs/paarse variant van de 32GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVE76
Hij is binnen. De bestelling van vrijdag bij Staples is inderdaad aangekomen.
De voorraad indicatie van Staples was dus correct. En is netjes de volgende werkdag geleverd.
Op dit moment zie ik dat hij bij Staples al weer uitverkocht is.
Veel succes iedereen die nog aan het wachten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:52:
[...]

je hebt gelijk, dat heb ik nu wel gemerkt :) het enige voordeel "voor mezelf dan" minder gaan uitprinten voor overleggen/vergaderingen.

Ik heb hem zaterdag gekregen, denken jullie dat ik hem wel terug kan brengen en mijn geld terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13-01 besteld, en helaas nog steeds niet ontvangen. Een keer de verkeerde versie (Geen dock) meegekregen, een keer een defecte (wel de goede versie) , daarna een keer voor niets gebeld en ik zit nu al 3 maanden te wachten. Waardeloze service van Mediamarkt Ede,(die overigens telefonisch ook niet te bereiken zijn) maar ik moet maar wachten neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij MM online besteld asus prime. vanavond gebeld, want nog geen bericht dat ie met de post mee is. TNT haalt niet op maandagen op. morgen wordt ie opgehaald, waarschijnlijk woensdag in huis.

heb nu transformer ' de oude' maar voor me vrouw een nieuwe. ben erg tevreden over de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AccessLink
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-07 01:02
Op 29-01 bij BCC Amsterdam besteld de Champagne Gold 32GB. Vanmiddag telefoontje ontvangen en opgehaald C30 S/N serie. Bij het opstarten problemen gehad met WIFI. Via instellingen fabrieksinstellingen hersteld en het probleem was opgelost.

[ Voor 5% gewijzigd door AccessLink op 20-03-2012 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindcrimeNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-06 11:31
BCC Eindhoven belde gisteren met de mededeling dat de bestellingen pas eind maart worden geleverd. De vrouw die ik aan de telefoon had zei dat ze van haar baas de opdracht gekregen had iedereen op de bestellijst te bellen met die mededeling. In mijn geval gaat het om een 32GB CG...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik heb de tablet zojuist besteld bij komplett, ze hebben weer een aardige voorraad volgens hun website (50+).

Vanochtend stond de status op "wordt vandaag verwacht" en is zojuist veranderd naar voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
Ik heb hem gister besteld bij bol.com, daar staat hij op verwacht 10 april. Dus dat wordt nog even wachten maar dat is het wel waard met de voucheractie net achter de rug (heb nu uiteindelijk maar 300 voor de 32gb + dock versie betaald :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enio
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 06:39
Heb nog een prime 32GB grey AZERTY liggen!
had deze dubbel besteld.
iemand intresse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat houdt azerty in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enio
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 06:39
Toetsenbord docking!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindcrimeNL
  • Laatst online: 02-06 11:31
Dat je een Belgisch/Frans toetsenbord erbij krijgt.
Nederlands "US" keyboards beginnen linksboven met "QWERTY", de Belgisch/Franse met "AZERTY"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, ben onderhand al veel te gewend aan m'n qwerty indeling. dus dat wordt m niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond laat een prime besteld bij redcoon..daar stond leverbaar bij.
Vanmorgen gekeken naar de status van de levering en hij is al onderweg :-))))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit te twijfelen om m'n bestelling te annuleren bij mediamarkt. Als ik het zo hoor hebben sommige winkels wel kleine hoeveelheden op voorraad. heb alleen 100€ korting gekregen bij de mediamarkt tijdens de btw actie.. weet nog niet of ik 100 euro meer wil betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Laatst online: 00:08
Was gisteren in de MM Zwolle, zag toevallig dat zij nog 3 Primes + Dock op voorraad hadden (iig uitgestald). Ik zag van eentje dat het de Gold versie was, verder niet meer naar gekeken.

iPad 3 besteld.. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Jadang op 20-03-2012 14:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ps88
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-08 13:16
Grolsch schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:01:
Ik heb de tablet zojuist besteld bij komplett, ze hebben weer een aardige voorraad volgens hun website (50+).

Vanochtend stond de status op "wordt vandaag verwacht" en is zojuist veranderd naar voorraad.
Had 'm zojuist vanochtend (+/- 8:45uur) ook bij Komplett besteld, toen stond er inderdaad nog "voorraad 0 stuks"... ik ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Op de website staat 5+ en ergens in het bestelvenster zag ik voorraad: +50 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

Robert

You have your answer..

Ik heb bij komplett de 64GB zonder dock gekocht: http://www.komplett.nl/ko...net&product_code=41866266 maar ik wil er eigenlijk wel een docking station bij.

weet iemand of deze: http://www.expansys.nl/as...-dock-grey-qwerty-229276/ inderdaad daar geschikt voor is? Lijkt me wel, maar ik las ook ergens dat Asus geen losse docking stations zou uitbrengen dus dat klopt dan niet..?

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladies and people,

We ve got em! Tnt vanavond pakketje afgeleverd van de MM. Vrijdag besteld, vandaag opgehaald door tnt en nu al binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Computerland heeft eindelijk de tablet binnen. 8-2 besteld en gisteren kon ik hem ophalen. Nog een dag te laat ook, omdat hij bij paradigit was afgeleverd i.p.v computerland in apeldoorn. gelukkig is het van hetzelfde concern. Het is trouwens een erg mooi apparaat en WiFi werkt bij mij thuis prima.
Succes nog voor de mensen die nog aan het wachten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-07-2024
Gisteren even Mycom gesproken, 30-3 krijgen ze aardig wat voorraad binnen, genoeg om de backorders uit te leveren en dan nog wat over te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Net gezien dat er bij Norrod een voorraad was, meteen besteld.
Hopelijk morgen in huis.

http://www.norrod.nl/site...tail.aspx?ItemNo=80004488

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Brantje schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:49:
Net gezien dat er bij Norrod een voorraad was, meteen besteld.
Hopelijk morgen in huis.

http://www.norrod.nl/site...tail.aspx?ItemNo=80004488
Dat is zonder dock, dan is hij nog best te verkrijgen

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazekers
  • Laatst online: 02-04-2012
Gisteren i.d.d. in zwolle bij de media markt stond een gouden transformer prime. Ik wilde het niet meenemen omdat ik de prime niet terug kon brengen, behalve als er aantoonbare problemen mee zouden zijn, in dit geval eventueel wifi of gps. Stel dat ik thuis problemen heb met wifi, dan kan de winkel altijd zeggen dat ie het wel goed doet en zit ik er aan vast. Een medewerker vertelde dat je ze eerder wel gewoon weer terug kon brengen, zonder reden, binnen een bepaalde tijd, maar dat de teruggekomen artikelen dusdanig waren beschadigd dat ze die dingen niet meer normaal verkopen konden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe die van mij weg voor € 550 , afgelopen zaterdag gekregen een C20 (feb release)

Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splitert
  • Laatst online: 12-09 21:31
jazekers schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:20:
Gisteren i.d.d. in zwolle bij de media markt stond een gouden transformer prime. Ik wilde het niet meenemen omdat ik de prime niet terug kon brengen, behalve als er aantoonbare problemen mee zouden zijn, in dit geval eventueel wifi of gps. Stel dat ik thuis problemen heb met wifi, dan kan de winkel altijd zeggen dat ie het wel goed doet en zit ik er aan vast. Een medewerker vertelde dat je ze eerder wel gewoon weer terug kon brengen, zonder reden, binnen een bepaalde tijd, maar dat de teruggekomen artikelen dusdanig waren beschadigd dat ze die dingen niet meer normaal verkopen konden.
Mogen ze dit überhaupt doen?

Bij MM Almere hebben ze waarschijnlijk nog een 64gb paarse in voorraad, want ik werd gister gebeld of ik een paarse wilde in plaats van een gouden, omdat ze deze overhadden. Ik heb hem niet genomen en dus zou hij in de winkel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 20 januari mij asus transformer prime besteld. Via de website een aantal mails gestuurd en al een keer of 10 telefonisch contact gehad. Ze blijven maar beloven dat hij snel binnenkomt maar ik geloof er niet veel meer van..

Kreeg een mail dat er al een aantal waren binnen gekomen vorige week en dat de 2e prime die binnen kwam voor mij is. Ze hadden verwacht afgelopen maandag, maar het is woensdag en ze hebben nog niets.

Ook maar even naar Asus zelf gebeld, ze bevestigen dat de prime's mondjes maat binnen komen en verwachten dat er veel uitgeleverd zal zijn binnen nu en twee weken.

Het is dat ik mijn prime met 100 euro korting heb kunnen bestellen (btw vrije dagen) anders had ik hem allang geannuleerd. wat een dramatische service en de mediamarkt in breda is ook nog eens slecht bereikbaar per telefoon of je krijgt de belofte dat je wordt terug gebeld en ze laten niets van zichzelf horen!

Daarbij hoorde ik ook dat elke MM en dus ook de online shop onafhankelijk werken en dat de voorraad ook niet onderling wordt gedeeld.

Heeft er iemand trouwens een compensatie gekregen voor het lange wachten? Hoesje / Sleeve / etc. ?

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
Ik heb net een mailtje gestuurd naar bol.com of de tablets die binnenkort binnenkomen van de 'nieuwe' batch zijn maw minder problemen hebben en dit kreeg ik terug:
Geachte heer Bartske,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 21 maart 2012.

U vraagt of de door uw bestelde 'Asus Eee Pad Transformer Prime 32GB met docking - Grijs' van een nieuwe batch komt of dat dit een 'oudere' versie betreft. Wij kunnen u mededelen dat het inderdaad gaat om tablet uit de nieuwe batch, vandaar dat de levering nog even op zich laat wachten. Wij verwachten de tablet uiterlijk 10 april te leveren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tim
Heerlijk ook die klantenservice van bol.com gewoon binnen 1,5 uur antwoord =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Komplett.nl lult dus ook gewoon uit z'n nek :)

Volgende week dinsdag krijgen ze weer een lading binnen, en als het goed is heb ik het tablet dus vlgende week woensdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:34:
Op 20 januari mij asus transformer prime besteld. Via de website een aantal mails gestuurd en al een keer of 10 telefonisch contact gehad. Ze blijven maar beloven dat hij snel binnenkomt maar ik geloof er niet veel meer van..

Kreeg een mail dat er al een aantal waren binnen gekomen vorige week en dat de 2e prime die binnen kwam voor mij is. Ze hadden verwacht afgelopen maandag, maar het is woensdag en ze hebben nog niets.

Ook maar even naar Asus zelf gebeld, ze bevestigen dat de prime's mondjes maat binnen komen en verwachten dat er veel uitgeleverd zal zijn binnen nu en twee weken.

Het is dat ik mijn prime met 100 euro korting heb kunnen bestellen (btw vrije dagen) anders had ik hem allang geannuleerd. wat een dramatische service en de mediamarkt in breda is ook nog eens slecht bereikbaar per telefoon of je krijgt de belofte dat je wordt terug gebeld en ze laten niets van zichzelf horen!

Daarbij hoorde ik ook dat elke MM en dus ook de online shop onafhankelijk werken en dat de voorraad ook niet onderling wordt gedeeld.

Heeft er iemand trouwens een compensatie gekregen voor het lange wachten? Hoesje / Sleeve / etc. ?

Groeten!
I know that feeling, keihard genaaid door MM ede. Heb hem 13 januari besteld en ook nog niet ontvangen. Heb ook 100 euro korting, en dat is ook de enige reden waarom ik nog niet gecanceld heb. MM ede is telefonisch niet bereikbaar, letterlijk. Ze hebben me echter geen beloftes gedaan over de vermoedelijke leverdatum. Ik heb trouwens wel van sommige mensen vernomen dat ze een sleeve kregen voor het lange wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
Als er iemand is in de buurt van eindhoven die er een af wil halen bij paradigit laat mij even wat weten.
Ik heb er daar een laten reserveren, maar heb er intussen al een.

Het gaat om een grijs model met dock.

Mail ik je de gegevens door om hem mee af te halen.
Hij ligt daar op je te wachten :)

[ Voor 6% gewijzigd door apollovenlo op 22-03-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je de Prime met toetsenboard bij MM Breda gehaald? en wanneer had je besteld? Ik zit nu nog aan het wachten en had het mid-januari besteld :( :'(
.Sjoerd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:43:
HEBBES!!! staples in breda had er nog eentje liggen, ga 'm vanavond ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rv.dP
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-06 16:34
apollovenlo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:40:
Als er iemand is in de buurt van eindhoven die er een af wil halen bij paradigit laat mij even wat weten.
Ik heb er daar een laten reserveren, maar heb er intussen al een.

Het gaat om een grijs model met dock.

Mail ik je de gegevens door om hem mee af te halen.
Hij ligt daar op je te wachten :)
@ apollovenlo - ik heb wel interesse! Kan je alleen geen DM sturen zie ik. Neem jij contact op met mij via DM voor een afspraak ajb?

[ Voor 61% gewijzigd door Rv.dP op 22-03-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
Rv.dP schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:00:
[...]

@ apollovenlo - ik heb wel interesse! Kan je alleen geen DM sturen zie ik. Neem jij contact op met mij via DM voor een afspraak ajb?
Komt vast goed :)

[ Voor 12% gewijzigd door apollovenlo op 22-03-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Nou, ik heb gisteren de handoek maar in de ring gegooid wat de Transformer Prime betreft. Ik hoef hem niet meer.

Het wachten duurt nu zo lang dat je zult zien dat over een paar weken de marktwaarde van dat ding zodanig zal zakken dat je een verouderd apparaat koopt. Daar wil ik dat bedrag niet aan uitgeven. Ik wacht op de opvolger (al dan niet van Asus).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:37
Dit terwijl hij 'gewoon' op voorraad is bij diverse online winkels.... pricewatch: Asus Transformer Pad Prime 32GB Goud

Zo heb ik mijn gouden prime ook dit weekend gekocht. MM online had hem op voorraad, besteld en dinsdag geleverd.....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterMaceMichu schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:34:
Dit terwijl hij 'gewoon' op voorraad is bij diverse online winkels.... pricewatch: Asus Transformer Pad Prime 32GB Goud

Zo heb ik mijn gouden prime ook dit weekend gekocht. MM online had hem op voorraad, besteld en dinsdag geleverd.....
En ik dacht dat MediaMarkt gewoon qua "normen" werkt, ja hun reklame "ik ben toch niet gek" wel blijkbaar wel, als het niet dat een cadeau voor mijn verjaardag was en dat het btw-loos is die 100 euro scheeld had ik allang ergens anders gegaan. Maar ja ik ga wel zeiken kijken dat ik een gratis sleeve krijg. IK WAS IN FEBRUARI JARIG en ik had het in januari besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splitert
Bij MM Almere zijn ze nu bezig om alle orders van middag/avond 28-01 uit te leveren en ze krijgen om de paar dagen een aantal primes binnen, willekeurige kleuren en opslag.

Voor mij maakt het gelukkig niet meer uit, ik mocht mijn order morgen omzetten naar een ipad 2/3 (zelf gevraagd) en een hoesje als compensatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
MasterMaceMichu schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:34:

Laat je door de groene icoontjes niet misleiden, hoor. Bij veel shops, waar je doorklikt, staat er stiekem toch "Momenteel niet op voorraad" of "Beperkt leverbaar".

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Room42 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 00:12:
[...]

Laat je door de groene icoontjes niet misleiden, hoor. Bij veel shops, waar je doorklikt, staat er stiekem toch "Momenteel niet op voorraad" of "Beperkt leverbaar".
Of zoals bij komplett.nl ruimschoot op voorraad totdat je betaald hebt en je order op "in behandeling" blijft staan :)

Dat worden geen pluspunten bij de shopreview ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Redcoon heb ik net de Prime 32 Gig grey besteld.
Was daar op voorraad.
Het zal mij benieuwen hoe lang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
Iemand ervaringen met het voorraadsysteem van Multimedia Center? Want ik vind het nogal dubieus dat deze telkens op 5 of 4 blijft staan voor een hele dag. De weinige shopreviews zijn wel positief.

[Edit] Het is in ieder geval niet realtime, want ik heb een bestelling geplaatst en hij staat nog op 4.

[ Voor 21% gewijzigd door PatrickH89 op 23-03-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

splitert schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:16:
Bij MM Almere zijn ze nu bezig om alle orders van middag/avond 28-01 uit te leveren en ze krijgen om de paar dagen een aantal primes binnen, willekeurige kleuren en opslag.

Voor mij maakt het gelukkig niet meer uit, ik mocht mijn order morgen omzetten naar een ipad 2/3 (zelf gevraagd) en een hoesje als compensatie
Ik belde MM Breda net en ze begonnen van "nee de hele land is aan het wachten" en ik zei "MM Almere zijn al met de levering van een paar kwam ik door een "kennis" achter".

telefonist: hu huh huh wel ze zijn op hun aan het wachten...... dus je zeg tegen mij zo een grootte keten als MM heeft geen Centrale beheer ......Schandalig!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splitert
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:56:
[...]

Ik belde MM Breda net en ze begonnen van "nee de hele land is aan het wachten" en ik zei "MM Almere zijn al met de levering van een paar kwam ik door een "kennis" achter".

telefonist: hu huh huh wel ze zijn op hun aan het wachten...... dus je zeg tegen mij zo een grootte keten als MM heeft geen Centrale beheer ......Schandalig!!!!!!!!
Van de primes gaat de levering direct van Asus naar de winkel en dat daarom andere winkels al eerder konden leveren, dat is wat ze mij vertelde.
Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste

Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders