Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft IT-wijdemeren de c20 serienummers?

[ Voor 64% gewijzigd door RoD op 02-03-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiberiusJD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 22:59
bij vandenborre (belgie) is de 32 gb precies leverbaar, maar ze hebben nog niets laten horen,
maar het zijn toch veelbelovende tekenen dat ik mijn prime binnenkort zal kunnen afhalen

:P

http://www.vandenborre.be/tablet-pc-netbook-e-reader/tablet-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Grr, kkreeg vandaag bericht dat de eerder verwachte leverdatum (vorige woensdag) niet doorging en het pas eind maart word... wat voor 'n slechte grap is dit... heeft asus een super kleine batch gemaakt om de ipad 3 ofzo voor te zijn... en zijn ze toen volledig gestopt met produceren ofzo :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olettinga
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 11:22
Jeroen04 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:51:
Ik heb net een telefoontje van BCC (Leeuwarden) gehad dat mijn Transformer Prime 32GB + dock na een dikke maand eindelijk weer leverbaar is en er dus 2 exemplaren op mij liggen te wachten! :)
In verband hiermee nog even naar BBC Leeuwarden gebeld, degene die ze hebben zijn allemaal gereserveerd voor klanten (zeg klanten ga is heel gauw je TF ophalen voor ik heel jaloers wordt!). Ook werd er gezegd dat er maandag landelijk een paar binnen komen, al is het maar mondjes maat. Hopelijk komt Arnhem met de verdeling snel aan de beurt en zit ik ergens vooraan de rij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
olettinga schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 09:35:
[...]
In verband hiermee nog even naar BBC Leeuwarden gebeld, degene die ze hebben zijn allemaal gereserveerd voor klanten (zeg klanten ga is heel gauw je TF ophalen voor ik heel jaloers wordt!). Ook werd er gezegd dat er maandag landelijk een paar binnen komen, al is het maar mondjes maat. Hopelijk komt Arnhem met de verdeling snel aan de beurt en zit ik ergens vooraan de rij....
Klopt, BCC Leeuwarden wist mij te vertellen dat de 2 tablets die ik heb mogen ontvangen de enige 2 waren die ze hadden binnen gekregen. Veel geluk gehad dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1GNZ
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 16:24
Morgen gaat wachtweek nummer 5 in bij de mediamarkt, wat duurt dit toch allemaal lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er dus helemaal geen snars meer van:

- Vorige week bij de Mediamarkt in Deventer geweest. Er stond een hele stapel Primes 32GB grey en gold met dock. Aangezien ik daar 599 moest betalen maar niet meegenomen want ik heb hem voor 503 via BCC.
- BCC Deventer zegt te verwachten eind maart iedereen te kunnen voorzien van Primes. (gehoord op 02 maart van verkoper)
- Ook zegt BCC dat, nadat ik het vertelde van de voorraad bij MM, het hier waarschijnlijk om import ging welke dus niet bij ASUS Nederland besteld zouden zijn.
- lees hier dat mensen hun bestelling bij MM nog niet hebben mogen ontvangen terwijl ik ze toch echt in de winkel heb zien liggen.

Ik snap echt niets van al die tegenstrijdige berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een 32gb silver + dock besteld bij Komplett. Ik keek toevallig en de voorraad stond op 3 stuks. Snel besteld en binnen 15 min was hij ook al weer uitverkocht.. Het lijkt erop dat ik echt mazzel heb gehad :-)

Ze hebben op moment van schrijven nog wel voorraad van de 64gb zonder dock, voor de liefhebber!
[edit] Ook bij Paradigit trouwens..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ben vandaag gebeld door de Media Markt dat het voorlopig nog wel even gaat duren voordat de Prime geleverd gaat worden :(

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-08 11:16

rommelkast

kitesmurf

Jep, Komplett zegt 27 maart...

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1GNZ
Room42 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:50:
Ben vandaag gebeld door de Media Markt dat het voorlopig nog wel even gaat duren voordat de Prime geleverd gaat worden :(
MediaMarkt heeft bij mij nog geen contact opgenomen..

Maar het is toch niet normaal als het waar is dat ze pas eind maart iedereen kunnen voorzien. Dat betekent gewoon 2 maand wachttijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiberiusJD
  • Laatst online: 24-03 22:59
TiberiusJD schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:40:
bij vandenborre (belgie) is de 32 gb precies leverbaar, maar ze hebben nog niets laten horen,
maar het zijn toch veelbelovende tekenen dat ik mijn prime binnenkort zal kunnen afhalen

:P

http://www.vandenborre.be/tablet-pc-netbook-e-reader/tablet-pc
yes ik had gelijk, daarnet een telefoontje gehad, morgen heb ik de mijne :9~
wordt nog een lastige 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 20:25
Had de prime grijs 32GB bij komplett besteld vanmiddag.
Ook meteen een mail er achteraan of hij ook werkelijk geleverd zou worden.

Toen ik hem bestelde was er nog 1 stuks leverbaar. In de mail die ik net kreeg staat de 27ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13 januari 2012 bij Dixons besteld en nog steeds niets gehoord, je moet wel engelen geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:36:
Zojuist een 32gb silver + dock besteld bij Komplett. Ik keek toevallig en de voorraad stond op 3 stuks. Snel besteld en binnen 15 min was hij ook al weer uitverkocht.. Het lijkt erop dat ik echt mazzel heb gehad :-)

Ze hebben op moment van schrijven nog wel voorraad van de 64gb zonder dock, voor de liefhebber!
[edit] Ook bij Paradigit trouwens..
apollovenlo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:12:
Had de prime grijs 32GB bij komplett besteld vanmiddag.
Ook meteen een mail er achteraan of hij ook werkelijk geleverd zou worden.

Toen ik hem bestelde was er nog 1 stuks leverbaar. In de mail die ik net kreeg staat de 27ste.
Heb m vanochtend kort na caesarvd bsteld bij komplett. (sorry apollo, bij mij stond ie ook nog op 1 stuks en dat was 's ochtends al). Had even rondje klantenservices gebeld en kwam er al snel achter dat dunnet, komplett, norrod, paradigit, en computerland allemaal hetzelfde bedrijf en dezelfde voorraad zijn. Klantenservice komplett was niet helemaal duidelijk of de oorspronkelijk 4 beschikbare units van vandaag ook echt geleverd zouden worden omdat er nogal wat in backorder staat (ze verwachtten een levering van 300 stuks). Heb toch de gok maar gewaagd. Tot nu toe alleen de orderbevestiging gehad, nog geen verzendstatus (maar dat schijnt bij komplett wel vaker te gebeuren). Maar tot nu toe ook geen bericht dat ik 'm niet of pas eind van de maand ga krijgen, dus ik heb nog hoop.
Za trouwens net dat playmasters ook weer voorraad schijnt te hebben, alleen afgaand op de reviews zou ik die gok niet nemen.

Update: Affijn, ik had nog niet gepost of ik kreeg de verlossende mail van komplett. Bestelling is klaargemaakt voor verzending incl track&trace! _/-\o_

Kleine tip: Wacht niet tot het overzicht van tweakers of welke andere site de voorraad op groen zet, klik zelf regelmatig de sites van de leveranciers open! Voor de hierboven genoemde sites hoef je er maar een te openen om de voorraad voor alle genoemde te kunnen zien.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 22:36 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik eerder vanmiddag postte dat ik 'm had besteld bij Komplett, heb ik 'm later vandaag weer afbesteld.
Vanmiddag om 5 uur had ik nog geen bevestiging en drie medewerkers van Komplett kwamen allen met drie andere verhalen... Aangezien ik mijn 600 euro al had overgemaakt en het vertrouwen inmiddels kwijt was heb ik 'm weer afbesteld en wordt mijn geld geretourneerd...

Ik vind het zeer opmerkelijk dat een webwinkel de voorraadstatus op groen zet, om vervolgens te beweren dat dit de exemplaren zijn die worden geleverd aan de klanten die het langst aan 't wachten zijn. Dat was wat me de 2e keer verteld werd.. De eerste keer werd me nog verzekerd (door een andere medewerker) dat ik m'n Prime morgen geleverd zou krijgen.

Uiteindelijk dus maar besloten om niet af te wachten, ook omdat ze tijdens mijn derde contact met de klantenservice eerst beweerden dat mijn order niet in het systeem stond... Ik dacht: "geef mij m'n 600 euro alsjeblieft maar zo snel mogelijk terug" B-)

Volgende keer dus eerst maar bellen voordat ik geld overmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:48:
Waar ik eerder vanmiddag postte dat ik 'm had besteld bij Komplett, heb ik 'm later vandaag weer afbesteld.
Vanmiddag om 5 uur had ik nog geen bevestiging en drie medewerkers van Komplett kwamen allen met drie andere verhalen... Aangezien ik mijn 600 euro al had overgemaakt en het vertrouwen inmiddels kwijt was heb ik 'm weer afbesteld en wordt mijn geld geretourneerd...

Ik vind het zeer opmerkelijk dat een webwinkel de voorraadstatus op groen zet, om vervolgens te beweren dat dit de exemplaren zijn die worden geleverd aan de klanten die het langst aan 't wachten zijn. Dat was wat me de 2e keer verteld werd.. De eerste keer werd me nog verzekerd (door een andere medewerker) dat ik m'n Prime morgen geleverd zou krijgen.

Uiteindelijk dus maar besloten om niet af te wachten, ook omdat ze tijdens mijn derde contact met de klantenservice eerst beweerden dat mijn order niet in het systeem stond... Ik dacht: "geef mij m'n 600 euro alsjeblieft maar zo snel mogelijk terug" B-)

Volgende keer dus eerst maar bellen voordat ik geld overmaak.
In dat geval is het helemaal bijzonder dat ik zojuist de bevestiging kreeg dat mijn verzending verstuurd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Wederom voor de snelle beslissers, een demoproduct van CoolBlue met 70 euro korting en 14 dagen omruilgarantie: http://link.marktplaats.nl/537869261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olettinga
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:51:

Za trouwens net dat playmasters ook weer voorraad schijnt te hebben, alleen afgaand op de reviews zou ik die gok niet nemen.
Playmasters.co heeft helemaal niks op voorraad. Zodra je daar besteld krijg je direct een mail dat het product niet op voorraad is en geleverd wordt zodra deze dat wel is. Dit doen ze trouwens met alle producten. Bovendien is er geen enkele manier om met dit bedrijf in contact te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-03 00:43
verstandigste is om helemaal nergens te bestellen of aan te betalen.
Ik wil de Prime heel graag hebben maar ik wacht wel tot ik hem ergens kan halen waar hij direct leverbaar is.
wachten is frustrerend maar nog meer als je al 600 euro moet betalen voor iets waarvan je niet weet wanneer je het krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
Of gewoon onder rembours bestellen, lukt het niet cancel je gewoon de order en heeft het je geen cent moeite gekost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33
Heb net uitgebreid rondgebeld... allemaal nee's gekregen. Uiteindelijk maar hier-en-daar m'n telefoonnummer achtergelaten. Dus als ik het goed begrijp is het beter geen C20-serienummer te kopen vanwege Wifi-problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_gibeon_ schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:27:
Wederom voor de snelle beslissers, een demoproduct van CoolBlue met 70 euro korting en 14 dagen omruilgarantie: http://link.marktplaats.nl/537869261
Zag ik ook staan, maar is behoorlijk bekrast. Lijkt me zonde.

Maar ik heb 'm net binnen! Ziet er goed uit! Eerst avondje aan de lader en dan maar eens uitproberen! :-)

Iedereen hier succes met het leverdrama!

Gr. Friso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1GNZ
Ben vanmiddag naar de MediaMarkt Hengelo geweest.

De verkoper zei dat ze deze week een levering verwachten en dat de mensen die al tijdens de BTW actie besteld hadden voorrang krijgen (logisch..). En het zou aan Asus liggen volgens hen.. geen verdere details

En nu maar hopen dat het deze week is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Net bij zowel MM als saturn langsgeweest (alkmaar en heerhugowaard). Saturn HHW heeft 'm maar helemaal weggehaald en orders geannuleerd en MM alkmaar verwachtte eerder de opvolger dan transformer prime's te ontvangen. Erg jammer dit.

Maar heeft ASUS de productie gestaakt oid?

Dus het is of bij m'n favo webshop bestellen óf wachten tot er een andere tegra3 tablet uitkomt (en 't liefst van ASUS).

Edit:
Bij paradigit gereserveerd. Azerty wil dat je eerst €599 aftikt. Echt niet.

[ Voor 9% gewijzigd door .Sjoerd op 06-03-2012 21:35 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Zojuist een mailtje gehad van Coolblue, de Prime zou pas 25 maart opnieuw binnen komen bij hun. Ben aan het wachten op een omruiling bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Tot mijn grote verbazing krijg ik gister een mailtje dat ie klaar ligt. Ik naar het afhaalpunt en warempel, hij ligt er nog ook!
dus nu 8u in de oplader en wachten maar :O

Ik heb toch zo al meer mensen gehoord die hem plots ontvangen dus ik denk dat ze mondjesmaat toch geleverd worden. Helaas dus een wachttijd van 1,5 maand.

[ Voor 0% gewijzigd door rommelkast op 07-03-2012 18:47 . Reden: Hoofdletters ]

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hhmmzz, Hoop maar dat ze snel in voorraad zijn ivm mijn operatie lig ik van de 23ste een week in het ziekenhuis plus maanden revalideren. Dan biedt deze tablet wel enige verlichting :)

Komplett..
Beschikbaarheid:
0 stuks op voorraad.
Nieuwe voorraad over 9 dag(en

zijn dat werkdagen of.. ? 8+9 = 17 maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Klopt, voorraad is 0, alles wat binnen komt gaat gelijk naar de openstaande bestellingen.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AccessLink
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-07 01:02
Nou het zal spannend worden. Hoeveel back orders van de Primes zullen er gecancelled worden?
Zal ik de mijne ook cancelen nu Apple de "New iPad" heeft aangekondigd en ook eind maart te releasen in the Benelux?

Bij BCC besteld tijdens de BTW actie.Ik wacht nu al langer dan 6 weken op de levering van the Transformer Prime. sjjjjjjeeetjuhhhh. Asus maakt op deze manier geen goede naam en de elektronica zaken ook niet die al die orders plaatsen.

Het zou mij gek genoeg niet verbazen :@ als Asus nu wel gaat beginnen te leveren voordat de the Ipad uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:06
AccessLink schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:21:
Nou het zal spannend worden. Hoeveel back orders van de Primes zullen er gecancelled worden?
Zal ik de mijne ook cancelen nu Apple de "New iPad" heeft aangekondigd en ook eind maart te releasen in the Benelux?

Bij BCC besteld tijdens de BTW actie.Ik wacht nu al langer dan 6 weken op de levering van the Transformer Prime. sjjjjjjeeetjuhhhh. Asus maakt op deze manier geen goede naam en de elektronica zaken ook niet die al die orders plaatsen.

Het zou mij gek genoeg niet verbazen :@ als Asus nu wel gaat beginnen te leveren voordat de the Ipad uitkomt.
Nieuwe iPad heeft niet zoveel te bieden t.o.v. iPad 2, behalve de betere resolutie. Maar even on-topic: als je hem dan toch krijgt voor de nieuwe iPad, kan je net zo goed op de TP wachten, helemaal aangezien je nog gebruik maakt van de BTW-actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die hem bij Computerland of Mycom hebben besteld en hebben gekozen voor thuisbezorgen?
Zouden die een reactie willen geven wanneer zij bericht krijgen van binnenkomst op hoofdkantoor.
Ben namelijk erg benieuwd of hij morgen (wat beide winkels beweren) binnenkomt, maar ik wordt pas ingelicht wanneer hij ontvangen is in de winkel wat tot eind volgende week kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerhigh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:04
Ik had midden vorige maand gemaand hiervoor naar mycom gebeld waar ik deze ook besteld heb maar ze gaven mij aan dat de geschatte leverdatum 28-2-2012 was deze is al verstreken en heb nog geen bevestiging email ontvangen dat hij bij het filiaal is afgeleverd.

Eerlijk gezegd verwacht ik ook dat de levering een grote vraag is wanneer en of dat hij nog komt helaas ik zou de grey 32gb versie met dock ook graag in mijn bezit willen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kerhigh schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:43:
Ik had midden vorige maand gemaand hiervoor naar mycom gebeld waar ik deze ook besteld heb maar ze gaven mij aan dat de geschatte leverdatum 28-2-2012 was deze is al verstreken en heb nog geen bevestiging email ontvangen dat hij bij het filiaal is afgeleverd.

Eerlijk gezegd verwacht ik ook dat de levering een grote vraag is wanneer en of dat hij nog komt helaas ik zou de grey 32gb versie met dock ook graag in mijn bezit willen hebben...
klopt bij computerland ook het geval, 29-02-2012 zou de nieuwe levering binnenkomen.
Na bij beide winkels geinformeerd te hebben zeggen ze allebei dat de nieuwe levertijd morgen (09-03-2012) is.

Dixons/ Dynabyte zeggen dat ze eind maard binnen gaan komen :(
Allemaal tegenstrijdige berichtgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Zojuist bij MediaMarkt geweest in Rijswijk. Daar gaven ze aan dat het vliegtuig vandaag vertrokken is en dat ze er daar deze week een paar verwachten (minder dan 10).

Paradigit in Eindhoven & Maastricht heeft er nu 1 op voorraad (16gb grijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarqon
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-07-2024
Weet iemand of de prijs van 499 euro bij Staples een typfout is? In de pricewatch staat gewoon 593 euro. Helaas kan je hem toch niet bestellen zolang zij geen voorraad hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door Tarqon op 08-03-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiesareblue
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-02-2022
De 499 is excl. btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerhigh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:04
staples heb ik ook al gebeld en gemailed maar die geven aan hem niet meer op voorraad te hebben en deze uit hun assortiment te doen dus deze krijgen ze ook niet meer binnen en idd is ex btw dus ook +- 600 euro netto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Laatst online: 05-08 14:29
gister vernomen dat de groothandel de tablet + docking pas half april weer verwachten te kunnen leveren, nu weet ik niet of dit geld voor de mensen die al besteld hebben of voor de nieuwe orders

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiep hiep hoera voor Komplett...

8 stuks 64 GB op voorraad... besteld... volgende dag nada. Toch maar even bellen:

"Blijkbaar is de voorraad opgegaan aan openstaande bestellingen"

Leuk zo'n voorraad systeem. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:51:

8 stuks 64 GB op voorraad... besteld... volgende dag nada. Toch maar even bellen:

Ja, dat heb ik hierboven dus al gepost, het enige wat je kan doen is bestellen en op je beurt wachten vrees ik. Voordeel: je kan wel bij 4 bedrijven gelijk bestellen en de eerste die kan leveren heeft geluk gehad. Als je afhaalt kun je met pin betalen en dan hoef je ook niet het bedrag voor te schieten.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:51:

Ben ik ff blij dat ik in mijn achterhoofd dacht dat de servicemedewerker geen juiste info had. Want hoewel de servicemedewerker het uitsloot is hij wel degelijk verstuurd. Hij stelde voor te cancelen.

Zelden dat een bedrijf het servicecentre goed voorlicht, laat staan voorziet van goede tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:37
Zou fijn zijn als ASUS zelf eens met een heldere mededeling omtrent de Prime/Infinity zou komen!

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1GNZ
Vandaag weer bij de Media Markt geweest. De enige die waren geleverd deze week waren de 64GB versies. De 32GB versies komen pas EIND MAAR/BEGIN APRIL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33
Kon niet meer langer wachten op de 32GB+Dock dus vanochtend de knoop doorgehakt en de laatste (!) 64GB gehaald bij AmeComputers (Harderwijk). Eerst gebeld en ze hielden hem netjes achter. Ik zie tzt wel heoveel de docks los moeten gaan kosten. Het is in ieder geval een erg mooi apparaat! Heel veel succes allemaal, hopen dat de Asus-vrachtwagens snel NL in rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

ferryc schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:14:
Kon niet meer langer wachten op de 32GB+Dock dus vanochtend de knoop doorgehakt en de laatste (!) 64GB gehaald bij AmeComputers (Harderwijk). Eerst gebeld en ze hielden hem netjes achter. Ik zie tzt wel heoveel de docks los moeten gaan kosten. Het is in ieder geval een erg mooi apparaat! Heel veel succes allemaal, hopen dat de Asus-vrachtwagens snel NL in rijden ;)
Ik snap je punt maar de dock is wel echt een hele grote plus hoor! ik merk dat ik de tablet eigenlijk nooit zonder dock gebruik dus als je het geduld kan op brengen zou ik toch echt de dock er bij kopen! Ik hoop iig voor je dat ze snel los geleverd worden!

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Aan t begin van dit topic staat dat ze de prime op schiphol hadden bij capi en dat het een vreemd eerste verkoopadres was. Weet iemand of zij m op voorraad hebben? Van de site van capi wordt ik niet echt wijzer.

Heb ze net geprobeerd te bellen, maar de servicedesk is vandaag gesloten...

Vraag me ook af hoe het met garantie is gesteld bij zon winkel. Een paradigit wekt dan iets meer vertrouwen.

Edit:
Ik ga straks gewoon effe langs. Schiphol is niet zo erg om van bergen op zoom naar alkmaar.

[ Voor 41% gewijzigd door .Sjoerd op 11-03-2012 12:52 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Capi is gestopt met levering van de prime, bee seebuyfly in de aanbieding voor 539, maar das achter de douane...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahhh als ik die zo allemaal lees ben ik echt enorm blij dat ik tijdens de BTW actie de laatste gekocht heb die leverbaar was door MM in heel limburg en brabant ;)

Niet normaal hoe slecht leverbaar dit apparaat is, ik denk dat dit zeker te maken heeft met alle problemen die Asus er mee had. Maar die van mij doet het sinds update .15 echt perfect, voorheen had ik alleen maar reboots. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Laatst online: 16-09 14:10

EKR88

FPS_EKR

ik krijg als het goed is een exemplaar via een locale pc-boer die eigenlijk alleen aan zakelijke klanten verkoopt. Deze heeft nauwe connecties met asus en kon mij vertellen dat hij morgen zijn laatste (kleine) batch binnen kreeg en dat asus gaat stoppen met het leveren van de prime :? Misschien dat ze de productievoorraad opmaken en de prime dan vervangen door de infinity tab?

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:12

AMDFreak

Intel is zo..

Raar verhaal eigenlijk.. :X
Breng je iets nieuws op de markt.. maak je er maar een minimaal aantal van?!

Wanneer zou die infinity tab komen dan?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Laatst online: 16-09 14:10

EKR88

FPS_EKR

ik vind het ook maar een vaag verhaal inderdaad :s. maar maakt mij niet zoveel uit, als ik die prime maar krijg volgende week >:)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisgl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-11-2024
Ik heb net Asus Benelux gebeld. Zij gaven aan dat ze van hun afdeling Sales te horen hebben gekregen dat midden maart (binnen een week vanaf nu dus) alle primes uitgeleverd gaan worden. Die persoon zij het redelijk stellig. Hoop dat het nu echt gaat lukken...

[ Voor 3% gewijzigd door dennisgl op 12-03-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1GNZ
dennisgl schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:21:
Ik heb net Asus Benelux gebeld. Zij gaven aan dat ze van hun afdeling Sales te horen hebben gekregen dat midden maart (binnen een week vanaf nu dus) alle primes uitgeleverd gaan worden. Die persoon zij het redelijk stellig. Hoop dat het nu echt gaat lukken...
Laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen do, 3 primes van de c20 batch in me handen gehad en heb op alle ook geen blacklight bleeding gezien.

In de planning stond dat er 450 bij Paradigit binnen gaan komen rond de 16de, is maar afwachten of ze ook daadwerkelijk komen aangezien Asus al paar keer datum verzet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Ik hoop t, heb er vrijdag vrij voor genomen. De 16e staat er trouwens al een tijdje, heb er vertrouwen in dat ik m vrijdag heb.

Edit:
Hmpf, paradigit meldt op hun website dat er over 4 dagen (vrijdag) aan huis geleverd wordt en er over 7 dagen (maandag dus) afgehaald kan worden, morgen effe bellen...

[ Voor 41% gewijzigd door .Sjoerd op 12-03-2012 21:39 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splitert
  • Laatst online: 12-09 21:31
Op facebook is er nu gezegd dat de primes half maart weer worden aangevuld, dus 16 maar klinkt dan logisch. Hopelijk krijgt mediamarkt er genoeg, want ik begin het wachten wel zat te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Meer over de tekorten:
Asus has not placed the Eee Pad Transformer Prime on the scrap-heap just yet, but availability has been so poor that channel folk can be forgiven for thinking it had been killed off, the vendor has admitted.

Typically, non-iPad vendors have struggled to create the same level of hype around their tablets that Apple has mastered in recent years, and if anything have only managed to push massive volumes out of the door by hacking prices.

"We have no plans to kill it," said a PR exec at Asus, "but due to fact that it is selling out so quickly, it looks as though we are stopping [manufacturing] it."

He said the vendor was taking delivery of stocks on a weekly basis and confirmed that major resellers were hogging the stock, claiming the amount of kit Asus could provide was "nothing close to actual demand".

"We can't produce them quickly enough. Once again we've underestimated demand ... and had to bring Q1 shipments forward into Q4," said the Asus spokesman.
Via: http://www.channelregiste...transformer_availability/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:55
Ik heb hem gisteren maar geannuleerd. Stond in de bestelling bij bol.com vanaf 15-01-2012 en ik vond het nu te lang duren. Tegen de tijd dat de levering weer op gang komt is er waarschijnlijk alweer een beter transformer op de markt. Jammer, maar nu gaat het geld richting iets anders =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Net de Paradigit gebeld, ze wisten niet of er deze week nog geleverd gaat worden. Als het goed was dan zouden ze de 27e een heleboel (250 meer dan het aantal bestellingen/reserveringen) binnenkrijgen....

Hoop dat ik vrijdag niet voor niets heb vrij genomen....

Edit:
Net weer effe gebeld, vertrouwde het antwoord van vanmiddag niet helemaal. Werd me dit keer verteld dat er zeer waarschijnlijk de 16e word geleverd. Aan het magazijn dan wel te verstaan. Dat betekend dat het pas later volgende week in de winkels is. Nu had ik al gereserveerd, maar heb 'm nu ook besteld en betaald, in de hoop 'm dan dinsdag al te hebben. Tenzij ik dan net buiten de boot val... In dat geval valt er vast iets te regelen... hoop ik.

Had de grijze gereserveerd, maar bij nader inzien misschien wat saai. Nu champagne besteld....

[ Voor 52% gewijzigd door .Sjoerd op 13-03-2012 20:17 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tfa
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:44

tfa

Op 07-03 heb ik er eentje besteld bij Paradigit. De champagnekleurige versie. Gisteren kreeg ik deze mail van ze:
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een bestelling. Uw order kan niet geleverd worden omdat het product Asus 10" Eee Pad Transformer Prime - 32GB – Dock – Champagne niet op voorraad is. De leverdatum bij de leverancier is niet bekend waardoor wij u geen indicatie kunnen geven van wanneer het product wordt verwacht.

Wij kunnen uw order omzetten naar de grijze versie. Deze wordt op 20-3-2012 en op 27-3-2012 verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Waarom heb ik die mail niet gehad?...

Heb een grijze gereserveerd op 06-03 en gisteren een champagne kleurige betaald. Op hun site zeggen ze nog steeds de 16e voor beide...

Edit:
Net Asus benelux gebeld, eind volgende week gaan ze leveren aan de groothandels. Dus ASUSbenelux->groothandel->paradigit->TNT->.sjoerd vanaf eind volgende week. Ik hoop 'm deze maand nog te hebben.... :O

[ Voor 37% gewijzigd door .Sjoerd op 14-03-2012 12:04 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:31
Net besteld bij MyCom en kreeg de volgende e-mail:

Naar verwachting kunt u de bestelling afhalen bij MyCom Groningen, Westerhaven 44 op: vrijdag, 13-4-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrl-tab
  • Laatst online: 21-09 10:40
Zojuist bij Komplett besteld ... ze verwachten voorraad over 2 dagen.
Nu maar hopen dat ik een van de gelukkigen ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecks
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 11:46
Overal hoor je weer verschillende levertijden, ik heb de volgende informatie via twitter:

@ASUS_BENELUX Wacht al 8 weken op mijn Prime, gaat deze nog uitgeleverd worden aan de winkels ? Graag meer duidelijkheid....
---- Dit kun je het beste direct checken met de specifieke winkel. Er zullen zeer binnenkort nieuwe leveringen plaatsvinden.

@ASUS_BENELUX Heb ik gedaan alleen zij @Mycom zeggen het ook niet te weten , krijgen geen info van Asus was het antwoord...
---- Antwoord van @Mycom : Wij hopen hem 31-03 weer binnen te krijgen :)

Pfff... gewoon nog wachten dus hierzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Het geduld van velen wordt flink op de proef gesteld, zeker omdat er vanuit alle hoeken andere informatie wordt gegeven en je dus totaal geen idee hebt waar je aan toe bent...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splitert
  • Laatst online: 12-09 21:31
En nu dus weer van MM te horen gekregen dat er weer vertraging is en dat ze volgende week hopen een kleine levering te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Had een grijze Tranformer prime gereserveerd bij de paradigit. Nu had een helpdesk medewerker mij geadviseerd om 'm te bestellen en met iDeal te betalen omdat dat een paar dagen in levertijd zou schelen. Heb ik de champagne kleurige besteld en betaald omdat ik die bij nader inzien wat mooier vind. De grijze is misschien ietwat saai.

Lees ik dit hier:
tfa schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 01:10:
Op 07-03 heb ik er eentje besteld bij Paradigit. De champagnekleurige versie. Gisteren kreeg ik deze mail van ze:

[...]
Welke mail ik niet heb gehad.

Kijk ik vanmiddag op paradigit.nl en zie ik die hele champagne kleurige 32GB niet meer staan. En bij m'n bestelling ook geen product meer.

Net paradigit gebeld.
"nee die kunnen wij niet meer leveren"
Kan dan de status van de gereserveerde grijze gewijzigd worden naar bijv. betaald?
nee, dat is niet mogelijk.
Wat nu dan, ik wil niet weer achteraan de wachtlijst komen...
de bestelling heb ik nu geannuleerd en de terugbetaling in gang gezet
Oke, dan kan ik daarmee de gereserveerde grijze afhalen...
de terugbetaling wordt binnen twee weken gedaan
WAT!?!?!, dan moet ik sowieso nog twee weken wachten voordat ik de Transformer prime heb.
ja meneer dat is nou eenmaal zo
WAT EEN ONGELOOFLIJKE ********* "SERVICE"! Heb al veel dingen bij paradigit gekocht. Nooit problemen gehad, maar dat was in de winkel. Ga daar nooit meer iets online bestellen...

Kan ik een nog langere ******* tijd wachten. BALUH...

Edit:
Even nog een keer gebeld om het bij een andere mederwerker te verifiëren. Hij vertelde mij vrolijk dat het terugstorten binnen 3 (@%$@%$^%&) weken terug gestort word. Echt ik koop daar nooit meer iets.

[ Voor 6% gewijzigd door .Sjoerd op 14-03-2012 18:00 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:12

AMDFreak

Intel is zo..

Wat in heb gebrepen is dat de champagne kleur helemaal niet meer leverbaar is.

Ik heb ook contact gehad en zeiden ook dat de prime zo goed als zeker 16 maart binnenkomt aldus Asus Nederland.
Maar de kans dat ze de showroom bereiken is minimaal omdat er zoveel reserveringen staan..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht van Bol.com op mijn bestelling van een 32GB grijze (29-01-2012)

Onze leverancier heeft laten weten dat uw tablet 'Asus Eee Pad Transformer Prime 32GB met docking - Grijs' rond week veertien geleverd wordt. Zodra we uw artikel binnen hebben, sturen we dit direct naar u toe. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending. Indien u de bestelling alsnog wilt annuleren kunt u ons dit laten weten in antwoord op deze e-mail.

week 14= 1e week van april

Ik wacht toch maar gewoon, ben veel te bang dat als ik hem annuleer ik achter het net blijf vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Paradigit meldt nu vandaag voor 20.00 besteld morgen in huis. Maar ik heb m'n geld nog niet terug van de Champagne kleurige. Balen...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Zojuist besteld via Komplett.nl
Voorraad staat daar nu nog boven de 30 stuks voor 32GB grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazekers
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-04-2012
Nu is alles weg bij Komplett...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Computerland had ook voorraad. Voordat ik op bestellen had gedrukt waren ze reeds weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
Ik heb hem gisteren avond besteld bij komplet onder rembours. (geen zin om te betalen voor iets wat ik nog niet heb)

En zojuist is de status van de bestelling naar in behandeling geswitched. Zal hij morgen dan echt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazekers
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-04-2012
Ik heb net paradigit gevraagd:

De Asus 10" Eee Pad Transformer Prime - 32GB – Dock is op dit moment niet op voorraad.
De levering verwachten wij eind maart.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

----

Dunnet geeft aan dat ie wat heeft...

[ Voor 9% gewijzigd door jazekers op 15-03-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playmasters heeft ze op voorraad. Wie durft em daar nog te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Komplett lijken ze binnen te komen.

Deze zijn allemaal al gereserveerd.
210 binnen van de 350 wachtende.
20 maart krijgen ze ongeveer 90 stuks.
27 maart de rest.

Dus als je nu besteld is er een kleine kans dat je 27 Maart + 1 dag er 1 in huis heb.

Mijn bestelling is van 15-2-2012 en zit niet bij de 210.

Het gaat trouwens om de Asus 10" Eee Pad Transformer Prime - 32GB - Dock GRIJS

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olettinga
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:57:
Playmasters heeft ze op voorraad. Wie durft em daar nog te bestellen
Playmasters.co heeft helemaal niks op voorraad. Zodra je daar besteld krijg je direct een mail dat het product niet op voorraad is en geleverd wordt zodra deze dat wel is. Dit doen ze trouwens met alle producten. Probeer maar eens met iemand van dat bedrijf in contact te komen voordat je daar besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killmas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09 11:04
Zojuist weer eens naar de Mediamarkt in Breda gebeld, en daar werd mij verteld dat ze deze week binnen zouden komen. Kon eigenlijk elk moment gebeuren en dan zouden ze mij terugbellen, maar zou sowieso nog deze week zijn volgens de telefoniste.

Ik ga nog niet te veel hopen, maar zou leuk zijn als ik hem eindelijk eens zou hebben na bijna 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij tegen de tijd dat iedereen de tablet heeft is deze alweer verouderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiesareblue
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:04:
Bij Komplett lijken ze binnen te komen.

Deze zijn allemaal al gereserveerd.
210 binnen van de 350 wachtende.
20 maart krijgen ze ongeveer 90 stuks.
27 maart de rest.

Dus als je nu besteld is er een kleine kans dat je 27 Maart + 1 dag er 1 in huis heb.

Mijn bestelling is van 15-2-2012 en zit niet bij de 210.

Het gaat trouwens om de Asus 10" Eee Pad Transformer Prime - 32GB - Dock GRIJS
Ik heb hem net besteld en gebeld, er werd mij verteld dat ik hem gewoon morgen ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch geprobeerd bij hen, en reeds de email ontvangen dat hij is verstuurd.

Go Go Go bij Playmasters dus wel degelijk op voorraad

"Uw order is verzonden.
Voor Hardware & Overige producten: U kunt uw bestelling met 1-4 werkdagen thuis verwachten. Zodra er een trackingnummer beschikbaar is voor uw zending sturen wij deze direct aan u door."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skiesareblue schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:43:
[...]

Ik heb hem net besteld en gebeld, er werd mij verteld dat ik hem gewoon morgen ontvang.
Mij werd hetzelfde verteld...besteld, gebeld en morgen binnen volgens mevrouw van de klantenservice
Ach ja eerst zien dan geloven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skiesareblue schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:43:
[...]

Net met Komplett contact gehad, dan ben je 1 van de gelukkigen, dit moet helemaal niet kunnen namelijk.
Oeps foutje in hun systeem is mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrl-tab
  • Laatst online: 21-09 10:40
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:54:
[...]

Net met Komplett contact gehad, dan ben je 1 van de gelukkigen, dit moet helemaal niet kunnen namelijk.
Oeps foutje in hun systeem is mij verteld.
Ik heb gisterenavond besteld, zojuist gebeld en hij staat nu klaar voor verzending (Komplett)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Heb dunnet gebeld, ze hebben er 250 gekregen (32GB grijs) en 233 bestellingen open staan. Heb alleen m'n geld nog niet terug van de paradigit... damnit...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou maar snel gaan bestellen bij Komplett want er zijn er nog 2 en hij wordt echt geleverd...Ik krijg net een mailtje binnen dat mijn bestelling naar het afhaalpunt wordt verzonden en ik deze morgen op kan halen!
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:49

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

.Sjoerd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:22:
Aan t begin van dit topic staat dat ze de prime op schiphol hadden bij capi en dat het een vreemd eerste verkoopadres was. Weet iemand of zij m op voorraad hebben? Van de site van capi wordt ik niet echt wijzer.

Heb ze net geprobeerd te bellen, maar de servicedesk is vandaag gesloten...

Vraag me ook af hoe het met garantie is gesteld bij zon winkel. Een paradigit wekt dan iets meer vertrouwen.

Edit:
Ik ga straks gewoon effe langs. Schiphol is niet zo erg om van bergen op zoom naar alkmaar.
Ik had 3 Januari een Prime32GB + Dock bij Capi Schiphol gekocht, ze hadden verder nog een met een dikke kras welke de volgende dag aan een tweaker was verkocht zag ik. Bij Capi heb je wereldwijde garantie :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 19:38
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:01:
Ik zou maar snel gaan bestellen bij Komplett want er zijn er nog 2 en hij wordt echt geleverd...Ik krijg net een mailtje binnen dat mijn bestelling naar het afhaalpunt wordt verzonden en ik deze morgen op kan halen!
succes
Heb je deze zojuist besteld?
Ik heb hem namelijk gister besteld, maar nog geen update ontvangen dat deze onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boemboem schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:42:
[...]

Heb je deze zojuist besteld?
Ik heb hem namelijk gister besteld, maar nog geen update ontvangen dat deze onderweg is.
Ja zojuist besteld en meteen gebeld, hierna een mailtje van hun ontvangen dat het vandaag 15-03-2012 is verstuurd naar ....adres. Anders moet je ze even bellen, zij hebben de exacte status van je bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiesareblue
Bij Komplett krijg je meestal pas rond 10 uur een verzendbevestiging. Ik heb ook nog niks ontvangen, maar heb goede hoop, aangezien er aan de telefoon verteld werd dat het gewoon verstuurd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 19:38
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:47:
[...]

Ja zojuist besteld en meteen gebeld, hierna een mailtje van hun ontvangen dat het vandaag 15-03-2012 is verstuurd naar ....adres. Anders moet je ze even bellen, zij hebben de exacte status van je bestelling.
Inmiddels gebeld met de klantenservice en hij word verzonden naar Tilburg om op te halen...
Mooi nog voor het weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Besteld onder rembours bij dunnet. Goede hoop vanavond een verzendbevestiging te krijgen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
nu de 'gouden' nog......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
`heb even met de salesdesk van komplett gemaild. Kreeg het volgende terug:

Geachte,

De magazijnverzending is vandaag op 15-3 aangemaakt. Zodra het pakketje daadwerkelijk door TNT Post geleverd gaat worden ontvangt u per mail het track&tracé nummer, zodat u het pakketje kunt traceren.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Domme, krijg m woensdag pas....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Ik heb m vanmiddag om 6 uur besteld bij Komplett. Toen stonden er nog 2 op voorraad, nu geen meer. Ben heel benieuwd of ik morgen een nieuw speeltje heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apollovenlo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:39:
`heb even met de salesdesk van komplett gemaild. Kreeg het volgende terug:

Geachte,

De magazijnverzending is vandaag op 15-3 aangemaakt. Zodra het pakketje daadwerkelijk door TNT Post geleverd gaat worden ontvangt u per mail het track&tracé nummer, zodat u het pakketje kunt traceren.

Met vriendelijke groet,
Ik ook.
Geloofde er niks van dus nog een mail gestuurd.
Dit heb ik als antwoord:

Ja, dat wil het inderdaad zeggen.
Het product wordt op dit moment verstuurd vanaf het magazijn naar TNT Post.

Ik ga ervan uit dat het nog steeds niet waar is.
Kan het alleen maar meevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:07:
[...]

Ik ook.
Geloofde er niks van dus nog een mail gestuurd.
Dit heb ik als antwoord:

Ja, dat wil het inderdaad zeggen.
Het product wordt op dit moment verstuurd vanaf het magazijn naar TNT Post.

Ik ga ervan uit dat het nog steeds niet waar is.
Kan het alleen maar meevallen. :)
Heb nog steeds geen bevestiging. Dus of het echt zo zal zijn........ ik geloof het ook nog steeds niet :)
Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste

Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders