Ben zelf ook aan het wachten op de nieuwe galaxy s3... dat word echt een CRAZY toestel.. heb nu de s2, zeeeeer content van!
Heb al op verschillende fora's gelezen dat het bij asus moeilijk zou zijn om de leveringen bij te houden omdat ze die aluminium behuizing achterkanten niet genoeg binnenhebben.. en dan hebben ze ook nog veeeel software issues om aan te werken..(m'n vriend zijn prime is bcokas serie-nummer, en die valt sinds de update .14 gewoon zelfs uit om dan te herstarten

zware crash... en dat wel drie keer op één avond! Hij zou voor een full refund proberen gaan... op xda-developers barst het van mensen die software problemen hebben en letterlijk op alle vlakken).
Ik begrijp niet dat ze dan nog bezig zijn aan een tf300(goedkopere) en een 701(full hd), er is inderdaad een enorm grote vraag achter goede tablets, maar ik heb het idee dat ze het nu nog niet kunnen organiseren zoals het zou moeten gaan. Alle winkels waar ik naar belde(30+, serieus zot weet het..) vertelden mij allemaal dat ze van Asus zelfs geen datum loskrijgen wanneer ze bevoorraad gaan worden met prime's.
Wat ook een mogelijkheid kan zijn, is dat Asus probeert een oplossing te vinden voor de gps en wifi problemen toch min of meer op te lossen(ookal kan dit niet helemaal 100%). Maar ZEKER niet alleen die problemen, ik vermoed dat ze problemen hebben met de drivers van de tegra 3 nvidia, de laatste updates(.14 en .15) spreken vaak richting nvidia drivers update, releases(!!)... De laatste update van nu ongeveer een week geleden was .14, word nu al direct gevolgt door een .15 omdat de .14 voor 70% van de prime eigenaars alles nog erger maakte.
Asus wou de eerste zijn, en dit is wat die snelheid hun heeft gebracht. Helemaal erg is het dat de developers op xda zelf de problemen van wifi & bluetooth & gps beginnen op te lossen! Asus lijkt niet genoeg developers te hebben om de problemen aan te pakken, wat natuurlijk ook weer een verklaring kan zijn voor alle vertragingen mbt de voorraden.
De prime is niet even uitverkocht, maar nog erger.. de voorraden staan en blijven droog...
ps: heb je zelf al een prime kijk dan zeker eens op xda developers, er zijn vele software vragen en antwoorden, alsook oplossingen(software en hardware).