Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Naja, de verkoper heeft me met de btw actie direct al wel aangegeven dat hij op zn vroegst eind februari of begin maart verwachtte. Dus daar wachten we maar even op.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ik maak me vooral zorgen dat er zodra ik hem heb, de upgrade (hardware) uitkomt.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Ik denk dat het vooral komt door de grote interesse in het eerste tablet met een quadcore in. Bovendien houdt de hype zichzelf ook een beetje in stand. Veel mensen denken dat als iedereen het wilt hebben het ook daadwerkelijk een goed product is waarna ze zelfs ook dat model willen hebben. Bovendien komt er "gratis" een dock bij wat het geheel best wel een aantrekkelijk pakket maakt.Room42 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 01:23:
Wordt wel echt vervelendWaarom is het apparaat nou zo slecht leverbaar?
Ik maak me vooral zorgen dat er zodra ik hem heb, de upgrade (hardware) uitkomt.
Verwijderd
Gisteren bericht gehad van Coolblue.be dat ze 17 februari niet zullen halen en dat er volgende week een grote levering binnenkomt.Why_easy schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:11:
Waarom liggen die levertijd data zo ver uit elkaar?? BCC had gezegt dat ze gisteren 300 stuks binnen zouden krijgen, de MM meld dat ze pas begin maart aanwezig zijn. Coolblue zeg 17 feb als leverdatum. Niet echt iets waar je wat concreets uit kan halen.
Ik heb gebeld naar de Media Markt in Hengelo, de Prime is iets meer dan 2 weken geleden gereserveerd en ze wisten niet wanneer ze de Prime konden leveren want Asus had problemen met het leveren van de machines.Felyrion schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:58:
Heb ook een telefoontje van de MM (Hengelo, Westermaat) gekregen dat het nog zeker 2 tot 3 weken gaat duren, en of ik misschien interesse had in de galaxy.
Naja, de verkoper heeft me met de btw actie direct al wel aangegeven dat hij op zn vroegst eind februari of begin maart verwachtte. Dus daar wachten we maar even op.
Aldus de MM
http://tweakers.net/price...IF0BhO2xS6N0chiW-Ul2hjjBw
Of is dit "offline" niet het geval?
De 64GB word geleverd zonder dock volgens mij..Sefyu schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:28:
Kan iemand uitleggen waarom de 64GB en 32GB dezelfde prijs hebben?
http://tweakers.net/price...IF0BhO2xS6N0chiW-Ul2hjjBw
Of is dit "offline" niet het geval?
Dat wordt afwachten
ik heb hem al 3 weken geleden besteld bij 4 shops te gelijk maar helaas...
Ik denk dat ze gewoon problemen hebben om de productie bij te benen door de nieuwe chip, de unibody behuizing en de grote vraag.
Ik ga maar eens kijken of er in de tussentijd niet al nieuwe tablets uit zijn gekomen/uit gaan komen

De enige is bij amazon, maar daar is deze toch vrij duur. Mocht er een dock ergens in nederland verkrijgbaar zijn dan zou ik namelijk de 64G kopen met een los dock er bij.
Iemand ideeen of tips?
Er zijn vaak genoeg kleine aanpassingen gedaan bij producten met een tweede batch. Zie ipad met eerst veel light bleeding. Zie sensation met touch problemen bij de eerste lichting. Dus het zou best kunnen dat ze nog veranderingen hebben gedaan aan het product.dtech schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:17:
Nee, dit gaat pas aangepast worden bij het volgende model (degene met 1080p scherm)
Ik denk dat ze gewoon problemen hebben om de productie bij te benen door de nieuwe chip, de unibody behuizing en de grote vraag.
Ik ga maar eens kijken of er in de tussentijd niet al nieuwe tablets uit zijn gekomen/uit gaan komen
We zullen zien!
Asus N551JK-CN157H
Tabletcenter of coolblue. verwachte leverdatum verplaatst naar 24-02(was 17-02). Net via mail bevestigingPredNL schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:51:
Ik kreeg zojuist te horen dat Expert de levering Primes wat in de folder van hun te zien is morgen binnen zullen zijn.
We zullen zien!
Verwijderd
Dat is vreemd..PredNL schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:51:
Ik kreeg zojuist te horen dat Expert de levering Primes wat in de folder van hun te zien is morgen binnen zullen zijn.
We zullen zien!
Ik heb vandaag een bericht van Expert Boxtel via sms ontvangen:
De Asus tablet komt waarschijnlijk einde van volgende week binnen. Ik laat iets weten als hij in de winkel daadwerkelijk binnen is. mvg Expert Boxtel
Eerlijk gezegd hoop ik dat jou verhaal klopt,
Want dan ga ik hem morgen halen!
vrouwtje aan de telefoon dacht dat ik niet goed had gekeken naar de levertijd, grappig.
Is overigens wel te merken dat asus de launch echt gepushed heeft met een erg klein aantal zo dat ze maar zsm een tablet op de markt konden brengen... , productie mag toch inmiddels wel eens op gang komen zou je denken..
Verwijderd
Mijne is reeds gereserveerd en met een beetje geluk heb ik hem morgen dus
64 GB versies hebben hun sowieso nog op voorraad.
Nou dat gaat wat worden..wie of wie mag ze gaan verkopen..

[ Voor 8% gewijzigd door PredNL op 16-02-2012 18:42 ]
Asus N551JK-CN157H
Link:
http://www.bcc.nl/computer/tablet/tablet.html

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
50 stuks lijkt me sterk?PredNL schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:08:
Zojuist te horen van Expert dat er vandaag geen levering binnenkomt (lees: miscommunicatie). De levering zou volgende week binnenkomen en er zou maar 50 stuks voor hele Nederland beschikbaar zijn. De week daarop 140 stuks.
Nou dat gaat wat worden..wie of wie mag ze gaan verkopen..
Denk dat de expert dan eerder bedoelt voor hun winkels, en niet voor heel Nederland.
Ben benieuwd of Komplett nog gaat leveren vandaag maar dan moeten ze ze bijna uit een stoffig hoekje in hun magazijn toveren lijkt me.
Het valt me trouwens op dat als ik in het topic op last klik ik niet bij de laatste posts kom. bugje in het forum?
Ja zou kunnen.. ook al zei hij dat Expert voorrang zou krijgen vanwege de folder.Freedox schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:40:
[...]
50 stuks lijkt me sterk?
Denk dat de expert dan eerder bedoelt voor hun winkels, en niet voor heel Nederland.
Ben benieuwd of Komplett nog gaat leveren vandaag maar dan moeten ze ze bijna uit een stoffig hoekje in hun magazijn toveren lijkt me.
Het valt me trouwens op dat als ik in het topic op last klik ik niet bij de laatste posts kom. bugje in het forum?
En nog steeds geen voorraad bij Komplett. Zal wel hetzelfde verhaal zijn.. en het misschien volgende week gaat worden.
[ Voor 9% gewijzigd door PredNL op 16-02-2012 18:53 ]
Asus N551JK-CN157H
Verwijderd
Dus dat wordt wachten !!
Hopenlijk komt er snel een vernieuwde versie uit !
Zoals welke klachten? Ik neem aan dat ze nog wel de huidige batch krijgen voor de orders die nu nog open staan.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:39:
MM vertelde mij gisteren (nadat ik mijn geld terug had gekregen voor de TF201) dat zij ze voorlopig niet meer verkopen ivm de klachten waarmee de klanten terug komen.
Dus dat wordt wachten !!
Hopenlijk komt er snel een vernieuwde versie uit !
Dat mag ik hopen, en anders zou het wel zo netjes zijn om dat te melden aan de klanten. Ik heb de mijne met de btw actie besteld met de korting, maar nog niks gehoord verder. Ik heb hem bij MM Almere besteld.B.Gerrits schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:49:
[...]
Zoals welke klachten? Ik neem aan dat ze nog wel de huidige batch krijgen voor de orders die nu nog open staan.
Ik denk trouwens dat het franchise gebonden is, anders hadden ze het wel eerder mogen melden.
Ik was toch al van plan om ze morgen te bellen ivm de levertijd, maar nu ga ik ook dit navragen.
Nu de Prime kopen (mits hij er nog is natuurlijk) of wachten tot over 2 weken of nog wat langer of op de 700?
Wat is de kans dat hij over 2 weken normaal leverbaar is? Kans is er natuurlijk als ik deze laat lopen dat hij er over 2 weken niet is en ik ook moet gaan wachten op een volgende...
Ook is de verwachting dat die 100 euro duurder wordt.
Je moet dus voor jezelf bepalen of je het wachten en de meerprijs het waard vindt.
maar hoe zal de levering zijn over 2 weken? en zal die zending beter zijn? dus geen problemen meer met wifi en gps? of misschien is het nu ook al beter...
maar niemand weet hier iets over levertijden helaas.
Over 2 weken is de levering véél beter!! De nieuwe batch heeft dan helemaal geen problemen! je hebt in de kelder zelfs nog gps en wifi!
Bron: gokje van mezelf
Ik heb hem dus besteld tijdens de BTW weken van MM bij BCC voor € 503,-- , die hebben mij gisteren gebeld dat eind volgende week hun bestelling binnen is.RayMan schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:16:
voor mensen met btw actie scheelt het eigenlijk 200,- met de t700. dus datnis ook wel kverweging waard om hem te houden.
maar niemand weet hier iets over levertijden helaas.
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
nee ff serieus. zijn misschien dingen die ik vraag die je niet vooraf kan weten maar een indicatie over levertijd wordt wel veel gegeven. en zijn er nog verschillen in performance van wifi en gps met de modellen die nu uitgeleverd worden en de aller eerste? maar de vraag is natuurlijk wat voor batch heeft expert...EKR88 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:38:
@tajdvz
Over 2 weken is de levering véél beter!! De nieuwe batch heeft dan helemaal geen problemen! je hebt in de kelder zelfs nog gps en wifi!
Bron: gokje van mezelf
http://www.tabletsmagazine.nl/2012/02/asus-eee-pad-transformer-tf300t-en-tf700t-alle-specificaties/
Dus nog een reden om voor de prime te gaan inplaats van de 700
[ Voor 3% gewijzigd door splitert op 17-02-2012 13:38 ]
en hij is ook in geen enkel filiaal van Expert op voorraad.
Het is bij Expert Beuningen.
kan je hem zo halen. Die ik zag was wel uit de doos gehaald, want stond in vitrinekast. weet niet of ze er nog meer hebben.
Verwijderd
Ze staan zowel in G'urple als in C'old op www.conrad.nl, zoek op 'asus prime', NIET op transformer, want dan vind je ze niet.
Zo te zien zijn het QWERTY toetsenborden.
149 Euro, de laatste keer dat ik keek.
UPDATE: nog eens goed gekeken - ze staan genoemd als 'bestelbaar', met levering vanaf 2 Maart.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 16:57 . Reden: additionele informatie - verwachtingsmanagement ]
Verwijderd
weer leverbaar is op: 29-02-2012
Maar Expert gaf mij aan dat hun ze waarschijnlijk eind volgende week weer leverbaar hebben,
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 19:46 . Reden: Foutje zat erin ]
Verwijderd
Hoop gewoon dat de tablet ergens al op voorraad is haha!
Hah, wat hou ik mezelf voor de gek, natuurlijk niet!rommelkast schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:09:
Ik heb zojuist ff met komplett gemaild en ze blijven beweren dat prime + dock vandaag binnen komt. Ik hoop het en houd jullie op de hoogte.
Geen enkele reactie van ze meer gehad, ook geen prime...
Verwijderd
Had 1 week geleden ook een mailtje naar hun gestuurd,rommelkast schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:13:
[...]
Hah, wat hou ik mezelf voor de gek, natuurlijk niet!
Geen enkele reactie van ze meer gehad, ook geen prime...
Wat denk je?
Helemaal geen bericht terug gehad,
Voor vragen moet je echt niet bij hun zijn..
Komplett vindt de klant niet zo belangrijk blijkbaar
Verwijderd
Ik had een slechte wifi ontvangst, als ik boven op de slaapkamer was had ik zogoed als geen streepje en viel hij geregeld weg !B.Gerrits schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:49:
[...]
Zoals welke klachten? Ik neem aan dat ze nog wel de huidige batch krijgen voor de orders die nu nog open staan.
Dat was voor mij reden om hem na te laten kijken.
Nu heb ik mijn geld terug !
En aangezien ze hem bij MM Heerlen niet meer verkopen ga ik toch maar afwachten.
In de Fnac Antwerpen was er een demo toestel maar ik zag geen dozen liggen met ATP's.
Ik heb bij Coolblue Antwerpen de ATP 32gb in order staan, sinds 31-01.
Volgens verkoper aldaar zou tegen aanstaande woensdag 22-02 mijn ATP binnen komen.
Wachten maakt je

groeten hoeft niet op GoT, lees hiervoor Het algemeen beleid
[ Voor 10% gewijzigd door PaT op 20-02-2012 13:41 ]
Verwijderd
Ik kreeg gisteren onderstaand bericht van Paradigit Amersfoort dat ik mijn bestelling (Asus 10" Eee Pad Transformer Prime - 32GB - Dock - Grijs), die ik op 8 januari bij ze had geplaatst, kan komen afhalen!!!

En nu maar afwachten uit wat voor productie batch dit is.[message]Paradigit Amersfoort schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 9:58[/message]
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van uw reservering.
Uw reservering ligt klaar om opgehaald te worden.
U heeft gekozen uw product(en) af te halen in het filiaal in Amersfoort.
Het adres en routebeschrijving kunt u terugvinden op onze website.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Edgar van Geel
Assistent Filiaal Manager
Paradigit Amersfoort
(Met Android 4.0 Ice Cream Sandwich, verbeterde GPS, geen backlight bleed etc.)
Ben erg benieuwd...
Verwijderd
Kan goed zijn dat iemand me al voor is geweest met reserveren,
Ben benieuwd of ik morgen een mailtje terug krijg:)
Bij Expert heb ik hem ook gereserveerd dus ben benieuwd wie het snelste is! haha
Verwijderd
Best wel veel geld voor een dock.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:50:
Hoi, ik zie regelmatig de vraag langskomen naar leveranciers van het dock.
Ze staan zowel in G'urple als in C'old op www.conrad.nl, zoek op 'asus prime', NIET op transformer, want dan vind je ze niet.
Zo te zien zijn het QWERTY toetsenborden.
149 Euro, de laatste keer dat ik keek.
UPDATE: nog eens goed gekeken - ze staan genoemd als 'bestelbaar', met levering vanaf 2 Maart.
Of voor 32GB extra..
Veel geld inderdaad.. maar wanneer is hij nu eindelijk op vooraad!! Grr..

Gek word je er van
[ Voor 24% gewijzigd door S1GNZ op 20-02-2012 11:47 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Laat weten hoe die isVerwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:41:
YES, finally...
Ik kreeg gisteren onderstaand bericht van Paradigit Amersfoort dat ik mijn bestelling (Asus 10" Eee Pad Transformer Prime - 32GB - Dock - Grijs), die ik op 8 januari bij ze had geplaatst, kan komen afhalen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
En nu maar afwachten uit wat voor productie batch dit is.
(Met Android 4.0 Ice Cream Sandwich, verbeterde GPS, geen backlight bleed etc.)
Ben erg benieuwd...
Ik wil ook een Prime gaan halen, maar wil eigenlijk nog ff afwachten met die bleed en wifi, kijken of dat in de volgende batches gefixed is.
Nu maar hopen dat dit ook geld voor de Media Markt ..
Ik heb zojuist via de mail te horen gekregen dat ze begin maart worden verwachtB.Gerrits schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:02:
Hopelijk betekent dit dat de levering in Nederland is gearriveerd en dat alle achterstallig orders nu worden behandeld..
Nu maar hopen dat dit ook geld voor de Media Markt ..

Dit was overigens bij MM Almere.
Iemand daar een idee van?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Maar nee hoor, ze hadden um perongeluk op voorraad gezet terwijl dat niet klopte,
Dus dan wachten we maar weer af he..:)
Verwijderd
De Prime is in veel landen slecht leverbaar, zie b.v. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1497902AMDFreak schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:44:
Vraag me eigenlijk af of de levering van deze tablet ook zo slecht is in andere landen?
Iemand daar een idee van?
Ook via facebook/twitter hoor ik uit diverse landen dat de Prime vrijwel nergens leverbaar is.
Ik wil 'm nog steeds kopen maar ben bang dat degene die nu nog te koop zijn de overgebleven kneusjes zijn dus wacht liever tot er een nieuwe batch komt (als die er nog komt).
Verwijderd
Zie op meerdere websites dat ze op die datum de Prime weer op voorraad waarschijnlijk zullen hebben.
We zullen zien..
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Verwijderd
nog een klein beetje geduld hebben en dan is ie weer leverbaarAesculapius schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 04:33:
Aan het proberen om in Las Vegas twee exemplaren op de kop te tikken, maar ook hier nergens verkrijgbaar.
We wachten geduldig af
Bij Mycom te Amersfoort, geschatte datum dat ik `m kan afhalen? 22-3-2012.
Oh well, ik heb geen haast.
En inmiddels is ie op voorraad bij Alternate!Gamebuster schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:12:
Yes, bij Alternate is de levertijd op "leverbaar in 2 werkdagen" gesprongen
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Hopen dat ik m morgen dan eindelijk hebYellowneck schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:35:
[...]
En inmiddels is ie op voorraad bij Alternate!
Verwijderd
Tot nu toe nog niets gehoord van BCC, maar ach...ik kan zelfs nog wel maandje of x wachten. Besteld = immers toch besteld.
EDIT: de grijze staat op rood: "Levertermijn onbekend. Kijk regelmatig of het artikel leverbaar is. Vermoedelijk al binnen april". Alleen de Chanpagne is op voorraad...
[ Voor 28% gewijzigd door RayMan op 21-02-2012 14:27 ]
Wordt-ie dus net bezorgd wanneer ik er niet benVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:19:
Een kleine anderhalf uur geleden even gebeld met Alternate en jawel, ze hebben ze daadwerkelijk op voorraad. 'Nog voldoende' volgens de medewerker... dus direct besteld.
(morgen vrij)
Verwijderd
Same here, maar ik laat em thuis bezorgen. Er zal gespeeld worden!Gamebuster schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:35:
[...]
Wordt-ie dus net bezorgd wanneer ik er niet ben
(morgen vrij)
Verwijderd
Ik zie ze op de website anders nog op 'groen'? Aan de telefoon ook specifiek gevraagd of het echt de grijze variant was, en dit bleek ook het geval.RayMan schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:25:
EDIT: de grijze staat op rood: "Levertermijn onbekend. Kijk regelmatig of het artikel leverbaar is. Vermoedelijk al binnen april". Alleen de Chanpagne is op voorraad...
Vaag, na refresh nu idd weer groen, was net nog niet. Zeker hikjeVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:08:
[...]
Ik zie ze op de website anders nog op 'groen'? Aan de telefoon ook specifiek gevraagd of het echt de grijze variant was, en dit bleek ook het geval.
Enjoy the primes....
Alle andere resalers hebben ze nog niet. (Komplett, Paradigit, Coolblue,..)
Ik heb bij Coolblue mijn order geplaatst (32gb prime Gold) en volgens verkoper aldaar zou deze morgen (woensdag) bij hun moeten geleverd worden.
We zullen zien morgen ;-)
mvg,
Dark Flemish
Hoe groot is de kans dat het de nieuwe batch is??RayMan schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:33:
[...]
Vaag, na refresh nu idd weer groen, was net nog niet. Zeker hikje
Enjoy the primes....
Verwijderd
Geloof dat aan het einde van de maand van beide weer een nieuwe levering komt.
Ik hoor bij zoveel dat ze 'm eindelijk hebben en ik heb 'm nog steeds niet, ondanks dat-ie in december is besteld als pre-order. Mogen de Alternate klanten ook even blij worden?darkflemish schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:24:
Ik vond het toch maar raar dat Alternate NL de 32gb primes in voorraad hebben.
Alle andere resalers hebben ze nog niet. (Komplett, Paradigit, Coolblue,..)
Ik heb bij Coolblue mijn order geplaatst (32gb prime Gold) en volgens verkoper aldaar zou deze morgen (woensdag) bij hun moeten geleverd worden.
We zullen zien morgen ;-)
mvg,
Dark Flemish
Nu een prime in mijn handen met een C20 serie nummer.
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
MooiDFS schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:05:
Ik was al de hele week aan het bellen, zag hier het bericht over Alternate. Meteen gebeld en naar toe gegaan.
Ik heb hier op GoT nl nog geen C2# voorbij zien komen
Verwijderd
Ik wacht wel op Expert, Dixons, Mycom, Dynabyte, Paradigit, etc.
Vindt het toch fijner dat als er iets mee is dat ik hem dan naar de winkel terug kan brengen voor reparatie
Expert krijgt hem deze week of volgende week binnen.
wat is het verschil met de nieuwe c20 serie? Werkt GPS nu dan wel goed?DFS schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:05:
Ik was al de hele week aan het bellen, zag hier het bericht over Alternate. Meteen gebeld en naar toe gegaan.
[ Voor 29% gewijzigd door alwaysleft op 21-02-2012 17:45 ]
Meer niet, maar mensen hopen dat Asus hun productieproces verbeterd heeft en dus minder modellen met problemen uitgeeft. Maar het GPS probleem is een constructie probleem van de Transformer Prime en zal dus eigenlijk niet opgelost worden. De technische support man (Gary) op XDA heeft ook gezegd dat ze geen wijzigingen in de hardware hebben doorgevoerd...
[ Voor 74% gewijzigd door MindcrimeNL op 21-02-2012 17:54 ]
Verwijderd
Heeft de C20 serie al standaard ICS of moet je deze nog zelf updaten?DFS schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:05:
Who is General Failure and why is he reading my disk?
LOLVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:16:
Ik koop toch liever zo'n apparaat niet in n webwinkel,
Ik wacht wel op Expert, Dixons, Mycom, Dynabyte, Paradigit, etc.
Vindt het toch fijner dat als er iets mee is dat ik hem dan naar de winkel terug kan brengen voor reparatie
Expert krijgt hem deze week of volgende week binnen.
Meer goed, On topic. Volgens Coolblue 24 februari geleverd...............wacht al zo lang................Heb nog nooit gehad dat ik de accessoires al weken in huis had voor de gadget....................we wachten af

[ Voor 12% gewijzigd door Twiekerdetwiek op 21-02-2012 20:37 ]
Verwijderd
Dat weet ik wel hoor hahaTwiekerdetwiek schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:30:
[...]
LOLKijk een bij coolblue(tabletcenter). Twee jaar pickup and return garantie. Wanneer er iets is komen ze de prime bij je thuis ophalen en leveren hem na reparatie thuis weer af. Terugbrengen naar de winkel is echt iets van de vorige eeuw. Laat dat je niet weerhouden om online te kopen. Betaal met je creditcard of met Paypal en je aankoop is nog verzekerd ook............
Meer goed, On topic. Volgens Coolblue 24 februari geleverd...............wacht al zo lang................Heb nog nooit gehad dat ik de accessoires al weken in huis had voor de gadget....................we wachten af
Heb wel vaker 'n product aangeschaft via internet
Ik wil altijd zo veel mogelijk zelf doen
Vandaag (dus eigenlijk al gisteren) gehaald bij Alternate.
Het is nog een mooi verhaal.
Ik belde naar Alternate om te checken of ze hem hadden, en inderdaad hij was er. Op dat moment (rond 14:00) hadden ze alleen nog de Champagne uitvoering. Ik had echter nog een bestelling staan bij Komplett, omdat die beweerden hem op de 16e te krijgen, en wou die dus eerst annuleren. Nadat ik met Komplett had gebeld heb ik gelijk alternate weer gebeld om hem te gaan reserveren zodat ik hem af kon gaan halen. Zegt die gozer opeens dat ze de Grijze weer hebben. Iemand die hem dus blijkbaar heeft geannuleert ofzo. De verpakking was in ieder geval nog gesealed.
Vandaag dat die status dus ook een beetje panisch is op hun website, er kan er zomaar weer een vrijkomen.
Hij zei ook tegen me dat er pas eind April weer een nieuwe levering komt bij hun? Maar ik vraag me af of dat correct is. Blijkbaar hebben ze nog wel genoeg Champagne 32gb en bijde 64gb varianten.
De Prime is verder heerlijk.
Ik heb nog geen problemen ondervonden met Wifi signaal maar dan moet ik er ook bij zeggen dat ik thuis naast mijn eigen router zit (er staat er ook nog een beneden)n bij men vriendin is het slechts een afstand van 5 meter.
Scores in Wifi Analyzer liggen echter wel gelijk of iets hoger dan bij mijn Desire.
Verder draait alles als een zonnetje, ik ben gelijk overgestapt naar ICS, en heb hem geroot.
Accu slurpt wel best hard in High Performance mode, en ga het nu eens uitproberen op power safer.
Tot nu toe werkt alles in die modus ook nog lekker vlot, al weet ik niet hoe dit met de games zit.
Het scherm is echt brilliant, en is op de laagste stand al goed te doen. Als je hem op de hoogste stand hebt branden je ogen er zo ongeveer uit. Maar dit gaat in de zomer voor buiten geweldig zijn.
Ik heb al een aantal Tegra games gedaan, waaronder GTA III en Shadowgun THD en die zien er geweldig uit.
Dit hele bericht is helemaal getyped met de Dock en ik moet zeggen dat het ook uitstekent werkt.
Verder ziet het apperaat zelf er echt super strak uit.
Alles is heel stevig en robust.
Toen ik de Dock vanmiddag voor het eerst wou gebruiken was het scharnier waar je de tablet in stopt nog zo stroef dat ik even bang was dat ik hem af zou breken, toen ik hem eenmaal om hoog had gezet om de tablet er in te stoppen was ie lekker op gang en met de tablet erin staat het super stevig.
De GPS heb ik trouwens nog niet echt getest.
In Maps heb ik wel gelijk mijn locatie maar dat heeft eventueel ook met andere positioneringselementen te maken?
Naar mijn idee en echt aanrader!
Freedox schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 02:53:
Verder draait alles als een zonnetje, ik ben gelijk overgestapt naar ICS, en heb hem geroot.
In Maps heb ik wel gelijk mijn locatie maar dat heeft eventueel ook met andere positioneringselementen te maken?
Naar mijn idee en echt aanrader!
C2 batch? Maar nog geen standaard ICS voorgeinstalleerd?!
En doormiddel van WiFi kan je positie ook nog aardig nauwkeurig bepaald worden inderdaad
[ Voor 73% gewijzigd door Yellowneck op 22-02-2012 03:16 ]
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders