Zelfde hier als @oremy, zou er niet iemand zijn die dat soort knop-functies die niet in de manual worden vermeld zijn hier eens op een rijtje zet ipv het hele internet af te spitten.
Lijkt me zeer handig.
Lijkt me zeer handig.
Hmmm, heb je hier toevallig nog nieuws over? Namelijk ook mijn micro-hdmi adaptertje binnen gekregen:timofp schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:44:
Zojuist mijn micro HDMI kabel van Amazon binnengekregen. Echter op de TV krijg ik geen beeld, de TV ziet geen signaal, de Transformer prime merkt wel op dat er een aansluiting is op HDMI. Op mijn monitor werkt het wel als ik de Transformer aansluit via HDMI, echter krijg ik daar een ingezoomd beeld. (doet me denken aan het vga tijdperk)
via google zag ik 10 seconden de aan/uit knop inhoudenVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:36:
ik lees dat je een cold boot moet doen na update ... hoe doe ik zulk een cold boot?
uitzetten en dan weer opstarten
of uitknop + volume down voor een tijdje indrukken (heb schrik dat ik dan een factory reset doe).
Verwijderd
2 x de helft
Heb ik goped begrepen dat de IPAD2 cases passen voor de Prime?el_crosso schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:40:
[...]
Is deze ook nog ergens uit Europa te bestellen of je weet?
Niet om het een of ander, maar was dit een update voor de GPS en niet zozeer voor de strepen issues?Tadango schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:29:
Mmh, toch nog weer strepen, ook met de update. De strepen komen weer bij dezelfde app, vreemd. Games doen het prima, andere rdp app ook. Allen xtraloginc remote desktop streept dus soms. Ze zijn opeens ook weer weg. Gisteren bleef het corrupt.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Dat is niet wat Asus hier zegt: https://twitter.com/#!/ASUS_BENELUX/status/159629120823767040m0ridin schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:30:
[...]
Niet om het een of ander, maar was dit een update voor de GPS en niet zozeer voor de strepen issues?
Als het goed is KOMT daar wel een update voor en wordt eraan gewerkt maar vraag me af of deze update daar al iets mee te maken heeft...
Na de update van vandaag vergelijkbaar: 17 in view, 11 bruikbaar.cyclofosfamide schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:39:
Ondanks dat ik het niet gebruik op mn Transformer Prime, net even buiten gestaan met GPS Test als app. Zéér snel 14 satellieten, waarvan 9 bruikbaar. Valt me zeker niet tegen gezien de vele berichten over 'slechte' GPS.
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Ik heb ook het zelfde serienummer.... Is die O bij jou geen 0?MJVR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:07:
Na erg getwijfeld te hebben naar aanleiding van de vele negatieve berichten, toch mezelf niet kunnen beheersen en dinsdag jl. een champagne versie (32 Mb + dock) gekocht bij de MM Zoetermeer.
Ik ben erg tevreden.Ben erg tevreden tot op heden. Moet nog veel ontdekken maar daar hebben we straks het hele weekend voor. Het is ook de bedoeling om de Prime zakelijk te gebruiken. Gisteren voor het eerst tijdens een overleg gebruikt en dat was wennen. Lag overigens aan mij en niet aan de Prime
- WIFI werkt goed. Met speedtest elke keer 20 Mbit DL en 4 Mbit UL wat overeenkomt met mijn internet abo. Zelfs in de tuin goede ontvangst (leuk voor de zomer). In de slaapkamer op de verdieping is de verbinding wat onstabiel maar goed genoeg om te surfen op het web et cetera. Het is de bedoeling om daar ook films te gaan streamen maar mogelijk zal er dan een WIFI extender moeten worden geplaatst. Vind ik op dit moment geen probleem van de Prime omdat m'n laptop ook wel eens problemen gaf.
- GPS net getest (laatste update nog niet doorgevoerd) en in de tuin na twee minuten een fix. Vind doorgaans 10 á 12 satelieten waarvan 8 à 9 bruikbaar. Zodra ik naar binnen ging liep dat snel terug naar 0. Ik gebruik de Prime verder niet om te navigeren dus GPS zal ook niet veel gebruikt worden.
- Bleeding. Bijna niet.
![]()
Kortom: ik herken me niet in de vele problemen en ben zeer tevreden. Tot op heden erg blij en zeker geen spijt.
Voor de statistieken: serienummer C10KASO*****
Je hebt gelijk, my bad.thinkfresh schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:42:
[...]
Dat is niet wat Asus hier zegt: https://twitter.com/#!/ASUS_BENELUX/status/159629120823767040
Nee dat heb je niet goed begrepen. De iPad2 heeft een totaal ander formaat dan de Prime. Vrijwel geen enkele case zal dus passen.el_crosso schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:27:
[...]
Heb ik goped begrepen dat de IPAD2 cases passen voor de Prime?
Bvb: http://www.dealextreme.co...-apple-ipad-2-black-80182
Ok, jammer, weinig aanbod nog helaas. Althans welke ik kan vinden en ook verscheept naar nljoblamie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:53:
[...]
Nee dat heb je niet goed begrepen. De iPad2 heeft een totaal ander formaat dan de Prime. Vrijwel geen enkele case zal dus passen.
Zojuist toevallig de officiële Asus lederen frontcover gezien bij de Media Markt. Kost 49 euro en zag er erg mooi uit! Bevestig je, als ik het goed gezien heb, in de gaten waar je tablet in de dock mee blijft steken. Maar vond 49 euro even teveel van het goede op dit moment, het beschermt immers alleen de voorkant. Maar het is wel heel chique, lijkt enorm veel op Apple's frontcover met magneten.el_crosso schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:02:
[...]
Ok, jammer, weinig aanbod nog helaas. Althans welke ik kan vinden en ook verscheept naar nl
[ Voor 7% gewijzigd door joblamie op 20-01-2012 15:21 ]
Ik mis sowieso een aantal apps uit jouw lijst inderdaad..FunFair schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:20:
[...]
Voor de vergelijking, dit zijn mijn system apk's via terminal emulator
export PATH=/data/local/bin:$PATH
app_116@android:/ $ export PATH=/data/local/bin:$PATH
app_116@android:/ $ su
app_116@android:/ # cd system
app_116@android:/system # cd app
app_116@android:/system/app # ls
AWS.apk
AppLocker.apk
AppLocker.odex
ApplicationsProvider.apk
ApplicationsProvider.odex
AsusDayScene.apk
AsusDayScene.odex
AsusReader.apk
AsusReader.odex
AsusSetupWizard.apk
AsusSetupWizard.odex
BackupRestoreConfirmation.apk
BackupRestoreConfirmation.odex
BatteryWidget.apk
BatteryWidget.odex
Bluetooth.apk
Bluetooth.odex
Browser.apk
Browser.odex
CMClient.apk
CMClient.odex
Calculator.apk
Calculator.odex
Calendar.apk
Calendar.odex
CalendarProvider.apk
CalendarProvider.odex
Camera.apk
Camera.odex
CertInstaller.apk
CertInstaller.odex
ChromeBookmarksSyncAdapter.apk
Contacts.apk
Contacts.odex
ContactsProvider.apk
ContactsProvider.odex
DMClient.apk
DMClient.odex
DataBackup.apk
DataBackup.odex
DefaultContainerService.apk
DefaultContainerService.odex
DeskClock.apk
DeskClock.odex
Dictionary.apk
Dictionary.odex
DownloadProvider.apk
DownloadProvider.odex
DownloadProviderUi.apk
DownloadProviderUi.odex
DrmProvider.apk
DrmProvider.odex
Email.apk
Email.odex
EmailWidget.apk
EmailWidget.odex
Exchange.apk
Exchange.odex
FaceLock.apk
FacebookPoster.apk
FacebookPoster.odex
FileManager2.apk
FileManager2.odex
Galaxy4.apk
Galaxy4.odex
Gallery2.apk
Gallery2.odex
GenieWidget.apk
GlowballDemoInstaller.apk
Gmail.apk
GoogleBackupTransport.apk
GoogleCalendarSyncAdapter.apk
GoogleContactsSyncAdapter.apk
GoogleFeedback.apk
GoogleLoginService.apk
GooglePartnerSetup.apk
GoogleQuickSearchBox.apk
GoogleServicesFramework.apk
GoogleTTS.apk
HTMLViewer.apk
HTMLViewer.odex
HoloSpiralWallpaper.apk
HoloSpiralWallpaper.odex
KeyBoxProvision.apk
KeyBoxProvision.odex
KeyChain.apk
KeyChain.odex
Keyboard.apk
Keyboard.odex
Kindle-OEM.apk
LatinImeDictionaryPack.apk
LatinImeGoogle.apk
Launcher2.apk
Launcher2.odex
LiveWallpapers.apk
LiveWallpapers.odex
LiveWallpapersPicker.apk
LiveWallpapersPicker.odex
MEar.apk
Maps.apk
MarketUpdater.apk
MediaProvider.apk
MediaProvider.odex
MediaUploader.apk
Mms.apk
Mms.odex
Music2.apk
MusicFX.apk
MusicFX.odex
MyCloud.apk
MyNet.apk
MyNet.odex
MyWater.apk
MyWater.odex
MyWater2.apk
MyWater2.odex
MyZine.apk
MyZine.odex
NVIDIATegraZone.apk
NetworkLocation.apk
NvCPLSvc.apk
NvCPLSvc.odex
PCSyncLauncher.apk
PCSyncLauncher.odex
PRAndroid.apk
PackageInstaller.apk
PackageInstaller.odex
Phone.apk
Phone.odex
Phonesky.apk
PixWe.apk
PlusOne.apk
PolarisOffice.apk
QuickSearch.apk
QuickSearch.odex
Settings.apk
Settings.odex
SettingsProvider.apk
SettingsProvider.odex
SetupWizard.apk
SharedStorageBackup.apk
SharedStorageBackup.odex
SoundRecorder.apk
SoundRecorder.odex
StrAsus.apk
Street.apk
Supernote.apk
SystemUI.apk
SystemUI.odex
TagGoogle.apk
Talk.apk
TaskManager.apk
TaskManager.odex
TelephonyProvider.apk
TelephonyProvider.odex
UpdateLauncher.apk
UpdateLauncher.odex
UserDictionaryProvider.apk
UserDictionaryProvider.odex
Vibe2.apk
Vibe2.odex
VideoEditorGoogle.apk
VoiceSearch.apk
VpnDialogs.apk
VpnDialogs.odex
Weather.apk
Weather.odex
XT9IME.apk
XT9IME.odex
YouTube.apk
YoutubeSearch.apk
YoutubeSearch.odex
ZinioReader.apk
ZinioSettingsProvider.apk
talkback.apk
app_116@android:/system/app #
Ja sorry. Tikfoutje inderdaad. Zal in het andere topic reageren.Meulendijks89 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:51:
[...]
Ik heb ook het zelfde serienummer.... Is die O bij jou geen 0?
kijk ff in dit topic.. heb ik speciaal hiervoor aangemaakt [Transformer Prime]serienummers icm het GPS-probleem
2 x de helft
Nee zoek wel 1 voor ook de achterkant, maar dank voor je tip.joblamie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:07:
[...]
Zojuist toevallig de officiële Asus lederen frontcover gezien bij de Media Markt. Kost 49 euro en zag er erg mooi uit! Bevestig je, als ik het goed gezien heb, in de gaten waar je tablet in de dock mee blijft steken. Maar vond 49 euro even teveel van het goede op dit moment, het beschermt immers alleen de voorkant.
Laat maar weten via een DM welke je mist.NASUM schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:11:
[...]
Ik mis sowieso een aantal apps uit jouw lijst inderdaad..
En ik lees op XDA ook inderdaad dat ASUS een check doet of je huidige rom 100% stock is. Indien niet, faalt de OTA update. Best balen want ik heb geen idee hoe ik dit nu ga fixen...
Als ik thuis ben kan ik met ADB nog even een compare doen zodat ik exact weet welke apps ik mis..
Wellicht dat iemand mij dan deze missende apps zou kunnen toezenden en ik hopelijk weer kan updaten.
Echt diep droevig dat ASUS vereist dat alle apps aanwezig zijn..
Aan de andere kant.. eigen schuld.. maar goed, harde straf op deze manier
Go custom ROM scene! build us something nice.. @ASUS unlock die bende!
Super, thanks :-) ik ga nu even een compare runnen en dan laat ik het je wel weten.
Firmware 9.4.2.11 staat er bij mij al op, met datum 17 januari. Hoe oud is die mail?Meulendijks89 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:45:
Tevens komt Asus met een nieuwe firmware (versie v9.4.2.11) die meerdere problemen met de Asus TF201 kan oplossen. U kunt eventueel nog wachten op deze nieuwe firmware versie. De Asus TF201 zal vanzelf een melding geven wanneer deze update beschikbaar is.
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
[ Voor 13% gewijzigd door Achilles op 20-01-2012 16:05 ]
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Ik heb deze er ook op staan sinds vanmorgen. heb ik net ook gezecht dat het voor mij geen verschil maakt. zodra ik weer een email terug krijg komt het hier weer te staan. Mail is van vandaagAesculapius schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:52:
[...]
Firmware 9.4.2.11 staat er bij mij al op, met datum 17 januari. Hoe oud is die mail?
Waar moest je specifiek aan wennen? De grootte van het apparaat, de zakelijke software (office)? Ben wel benieuwd, ik zou 'm zelf ook regelmatig zakelijk willen gebruiken.MJVR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:07:
Het is ook de bedoeling om de Prime zakelijk te gebruiken. Gisteren voor het eerst tijdens een overleg gebruikt en dat was wennen. Lag overigens aan mij en niet aan de Prime
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Verwijderd in "ASUS Eee Pad Transformer Prime topic"joblamie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:07:
[...]
Zojuist toevallig de officiële Asus lederen frontcover gezien bij de Media Markt. Kost 49 euro en zag er erg mooi uit! Bevestig je, als ik het goed gezien heb, in de gaten waar je tablet in de dock mee blijft steken. Maar vond 49 euro even teveel van het goede op dit moment, het beschermt immers alleen de voorkant. Maar het is wel heel chique, lijkt enorm veel op Apple's frontcover met magneten.
Ik heb je zojuist ge-DM'ed. :-)Laat maar weten via een DM welke je mist.
Verwijderd
Cyleo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:27:
[...]
Verwijderd in "ASUS Eee Pad Transformer Prime topic"
Helaas alleen qua design, het openen van de cover zorgt niet voor het aangaan van het aangaan van de tablet, en je kan niet eenvoudig meer docken. Ik heb zelf een nepleren case uit China besteld op ebay.
Het tikken en praten tegelijkMilly schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:26:
[...]
Waar moest je specifiek aan wennen? De grootte van het apparaat, de zakelijke software (office)? Ben wel benieuwd, ik zou 'm zelf ook regelmatig zakelijk willen gebruiken.
[ Voor 15% gewijzigd door MJVR op 20-01-2012 16:44 ]
2 x de helft
Gelijk gekocht gezamenlijk met de Prime bij MM. 39 euro. Vind het eerlijk gezegd geen geweldige cover.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:38:
ik heb deze frontcover sinds vanmorgen.
gisteren op de belgische pasina van asus besteld ...
40 euro, gaat idd niet automatisch aan
[...]
2 x de helft
Ok thanks. Ik zou de Prime willen gebruiken voor het maken van aantekeningen en het lezen van vergaderstukken (zodat ik niet alles hoef te printen). Hier lijkt hij me prima voor geschikt als ik dit zo leesMJVR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:40:
Het tikken en praten tegelijkIk was voorzitter en zat af en toe iets te gefocust op m'n scherm te kijken. Verder had ik nog de instelling dat het scherm na 1 minuut inactiviteit uit gaat. Ondertussen aangepast naar 10 min. Ik maak gebruik van Polaris Office maar mogelijk is een andere applicatie beter voor snelle aantekeningen. Dat zal nog moeten blijken (iemand tips?). Het switchen tussen het verslag en de agenda ging soepel. Wat ik al zei geen opmerkingen over het functioneren van de Prime.
Ik vind uberhaupt Polaris Office wel handig zakelijk gezien. Puur voor het redigeren van Word en Excel documenten. Niet voor het opstellen van nieuwe documenten overigens. Daar hebben we een windows laptop voor met Office.
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Lees ook goeie dingen over Kingsoft Office? Nog vrij simpel, maar gratis en werkt blijkbaar wel lekker...MJVR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:40:
[...]
Het tikken en praten tegelijkIk was voorzitter en zat af en toe iets te gefocust op m'n scherm te kijken. Verder had ik nog de instelling dat het scherm na 1 minuut inactiviteit uit gaat. Ondertussen aangepast naar 10 min. Ik maak gebruik van Polaris Office maar mogelijk is een andere applicatie beter voor snelle aantekeningen. Dat zal nog moeten blijken (iemand tips?). Het switchen tussen het verslag en de agenda ging soepel. Wat ik al zei geen opmerkingen over het functioneren van de Prime.
Ik vind uberhaupt Polaris Office wel handig zakelijk gezien. Puur voor het redigeren van Word en Excel documenten. Niet voor het opstellen van nieuwe documenten overigens. Daar hebben we een windows laptop voor met Office.
Trouwens net een update uitgevoerd. WIFI is echt een verbetering (op begane grond -42 dBm ipv rond de -50 dBm). GPS gaat ook beter. Nu ziet de Prime binnen ook satelietten. Het zijn er maar 2 maar eerst was dit 0. Buiten gaat het ook sneller en meer satelietten.
Dat zijn de betere berichten!MJVR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:40:
*Positief verhaal*
Offtopic: MyComMerijn. schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:07:
[...]
Dat zijn de betere berichten!![]()
Afgelopen dagen het nieuws rondom de Prime op de voet gevolgd, wilde deze al gaan aanschaffen, maar door alle problemen kwam er toch flinke twijfel. Inmiddels begin ik weer overtuigd te raken dat het toch wel een goed product is. iPad2 gaat defintief de verkoop in!![]()
Nu nog een winkel vinden die ze op voorraad heeft en dan aan het GPS-issue topic te zien liefst van de C****** serie.
Canon Digital Ixus V2
GPS Testjoblamie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:33:
Welke app moet je ook alweer gebruiken om GPS te testen?
Welke MM als ik vragen mag? Dan eis ik die prijs hier ook even op. En waarom niet geweldig? Blijft de cover wel zitten als je de tablet op zijn kop houdt?MJVR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:46:
[...]
Gelijk gekocht gezamenlijk met de Prime bij MM. 39 euro. Vind het eerlijk gezegd geen geweldige cover.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
MM Zoetermeer.joblamie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:37:
[...]
Welke MM als ik vragen mag? Dan eis ik die prijs hier ook even op. En waarom niet geweldig? Blijft de cover wel zitten als je de tablet op zijn kop houdt?
2 x de helft
Hier een printscreen van mijn wireless settings. Inderdaad staat het N netwerk ingesteld op 5ghz.JeroenV_ schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:26:
De wndr3700 heeft de mogelijkheid tot 2 netwerken, maar nu jij dit zo zegt over 5Ghz begin ik te twijfelen.
Volgens mij heb ik inderdaad 1 b/g netwerk gemaakt, en 1 5ghz netwerk.
Mijn tv (samsung ued6530) en telefoon (sgsII) zien beide.
Ga het vanavond thuis nog eens bekijken
Ik heb op een aantal fora gelezen dat de Prime snel beschadigd raakt bij de bevestigingspunten. Herken je dit of is dat gewoon omdat zulke mensen roekeloos met hun spullen omgaan omdat ze denken dat alles maar onverwoestbaar moet zijn voor €599?Grannd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:18:
Ik heb ook de Transsleeve, behalve dat hij niet magnetisch sluit en dat het scherm niet automatisch aan gaat heb ik weinig te klagen. Ik ben nog niet tegengekomen dat een app niet mee wou draaien terwijl ik hem in de half-opstaande stand gebruikte, die gebruik ik eigenlijk alleen voor mail oid.
Als ik de tablet op de bank gebruik dan heb ik hem in de hoogst opstaande stand staan op mijn schoot, hoef je hem nauwelijks te ondersteunen met je hand en toch lekker browsen/spelletje spelen/etc.
En het is toch een lekker idee dat het scherm bedekt is als hij een tijd stil ligt of als ik hem in een tas doe, je moet idd wel zorgen dat hij een beetje aangedrukt zit want de sleeve plakt niet aan de tablet.
Misschien ga ik dit weekend of begin volgende week een reviewtje schrijven over de tablet, heb ik hem 2 weken met veel plezier in gebruik.
Is niet de PrimeVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:22:
TF201 uit mekaar:
http://youtu.be/zGPdhjru65Q
TF101.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:22:
TF201 uit mekaar:
http://youtu.be/zGPdhjru65Q
Merk ik niks van, ik heb wel een klein krasje in de Prime gemaakt toen ik die gekke rubbertjes eruit moest halen met een schaar lukte me dat pas, ik schoot alleen 1 keer uit.BBotman schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:23:
[...]
Ik heb op een aantal fora gelezen dat de Prime snel beschadigd raakt bij de bevestigingspunten. Herken je dit of is dat gewoon omdat zulke mensen roekeloos met hun spullen omgaan omdat ze denken dat alles maar onverwoestbaar moet zijn voor €599?
Ik heb overigens een Genmob Golla hoes waar het hele setje prima in past.
Idd goed uitkijken met die rubbertjes echt klote dingetjes. onderkant van toetsenbord wil nog wel snel beschadigen.. en de bovenkant van de prime is ook niet kras bestendig dus gewoon voorzichtig mee doen niks op zetten oid enzGrannd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:34:
[...]
Merk ik niks van, ik heb wel een klein krasje in de Prime gemaakt toen ik die gekke rubbertjes eruit moest halen met een schaar lukte me dat pas, ik schoot alleen 1 keer uit.
Hier ook merkbare verbetering van WiFi ontvangst na de update. Ben erg tevreden met mijn tablet. Gps nog steeds niet getest, binnen doet hij het niet, maar mijn telefoon ook niet. Gebruiken ga ik het toch niet doen, maar uit nieuwscgierigheid zal ik het morgen eens testen.MaZeLe schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:24:
Mijn tablet uit de 160000 batch/serie vandaag geupdate. Zeker een verbetering van GPS! Tijdens het aflopen van mijn oprit (8 meter) al een lock op 14 satellieten, zeer snel en zeer veel dus (als was het voor de update ook al niet slecht). WiFi bereik is ook verbeterd
Gewoon een tandenstoker gebruiken, werkt perfect. Ik snap sowieso niet zo goed dat men een schaar gebruikt dichtbij die mooie spun metallic achterkantMeulendijks89 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:36:
[...]
Idd goed uitkijken met die rubbertjes echt klote dingetjes. onderkant van toetsenbord wil nog wel snel beschadigen.. en de bovenkant van de prime is ook niet kras bestendig dus gewoon voorzichtig mee doen niks op zetten oid enz
[ Voor 5% gewijzigd door naze1975 op 20-01-2012 21:13 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 22:49 ]
Of je nou 1, 2 of 3 streepjes hebt, dat boeit toch niet? Als je überhaupt maar streepjes hebt. Tis slechts iets visueels hè, die streepjes. Het zegt vrij weinig tot niets over de snelheid. Ik heb hier overal in huis slechts 2 streepjes waar de iPad2 vol bereik heeft, maar de snelheid is op beide apparaten vrijwel identiek.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:12:
Net de update gehad, binnen bij het raam 2 tot 3 sats, zal het nog eens in de auto proberen.
Wifi is nog niet wat het moet zijn, ik zit op 1,5e meter van de router en ik heb 2 of 3 streepjes. De wifi analyzer geeft aan dat ik het beste channel 1 kan nemen, wellicht maar eens doen.. al moet ik dan ook alle andere apparaten op kanaal 1 gaan zetten.. moet eens kijken of ik weet hoe dat gaat.
Edit:
Slaapkamer op1 hoog, 1 puntje wifi. Op de dock wil ik op de back toets drukken maar per ongeluk zet ik wifi uit. Ik druk hem weer aan en ik heb nu al 5 minuten 3 streepjes, heel vreemd
[ Voor 31% gewijzigd door _MB_ op 20-01-2012 23:49 ]
Canon Digital Ixus V2
日本!🎌
Dit is juist de gps update + de strepen update van vandaag. Heb je je Prime Geroot en asus apps verwijderd?_Thanatos_ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 00:07:
Problem met de firmware van vandaag? Ik krijg zojuist een firmware update die ik moet installeren, maar hij faalt. Twee keer geprobeerd en twee keer gefaald. Dit is dus niet de GPS-update van begin januari, of de ICS-update van 11 januari, maar een update over 4.0.3 heen. Hij kwam letterlijk vanavond binnen.
Maar waarom faalt hij? Er wordt geen reden opgegeven, alleen maar "update failed".
Canon Digital Ixus V2
Fucking typical. Straks gaat Windows niet meer updaten als ik als local administrator ingelogd benDe update schijnt te controleren of alles nog stock is. Anders faalt de update.
日本!🎌
Root is niet perse het probleem, maar meer het verwijderen van asus apps. Zoek maar is een paar pagina's terug. Iemand had toen hetzelfde probleem._Thanatos_ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 02:10:
[...]
Fucking typical. Straks gaat Windows niet meer updaten als ik als local administrator ingelogd ben
Es proberen om tijdelijk te unrooten dan maar.
Canon Digital Ixus V2
[ Voor 25% gewijzigd door _Thanatos_ op 21-01-2012 04:32 ]
日本!🎌
Verwijderd
_Thanatos_ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 00:07:
Problem met de firmware van vandaag? Ik krijg zojuist een firmware update die ik moet installeren, maar hij faalt. Twee keer geprobeerd en twee keer gefaald. Dit is dus niet de GPS-update van begin januari, of de ICS-update van 11 januari, maar een update over 4.0.3 heen. Hij kwam letterlijk vanavond binnen.
Maar waarom faalt hij? Er wordt geen reden opgegeven, alleen maar "update failed".
Verwijderd
Ik durf te stellen zonder te onderbouwen dat de snelheid zeker anders is bij 1 streepje itt alle streepjes. Dan heb ik het puur over gebruikers ervaring. Vast wel iemand die het technisch kan uitleggen?joblamie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:56:
[...]
Of je nou 1, 2 of 3 streepjes hebt, dat boeit toch niet?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 48% gewijzigd door Koakie D op 21-01-2012 14:45 ]
De strepen geven het signaal aan in deciBellen meestal, de waardes worden grafisch weergegeven door streepjes. Hoe meer streepjes hoe beter het signaal. Wat de exacte waardes zijn is moeilijk te zeggen, maar aangezien dB's niet lineair gaan, en de schaal ook nog eens vreemd is en voor ieder apparaat meestal ook nog eens anders, is het lastig te zeggen wat daadwerkelijk het effect is. Feit blijft in ieder geval dat meer streepjes = sterker signaal.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:18:
[...]
Ik durf te stellen zonder te onderbouwen dat de snelheid zeker anders is bij 1 streepje itt alle streepjes. Dan heb ik het puur over gebruikers ervaring. Vast wel iemand die het technisch kan uitleggen?
Canon Digital Ixus V2
Dat probleem heb ik ook!_MB_ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:58:
Het enige probleem dat ik nu nog heb is dat de tablet af en toe vast slaat en dan gaat rebooten. Erg irritant. Hopenlijk gaan ze dat binnenkort ook nog fixen.
Verwijderd
Dit lees ik op het xda forum:
Het lijkt er dus op dat er binnenkort nog een update komt die te maken heeft met nvida. Hopelijk lost dat het reboot probleem op.1/19/12 Update - The ICS 9.4.2.11 update being rolled out now addresses the horizontal line and random signal line issues after the initial ICS load. It also addresses poor video playback (especially YouTube), however if you still have the YouTube corruption problem after this update, please uninstall then reinstall Flash from the app market. This patch also addresses the random reboot problem after the ICS update but we still have another patch that is in qualification testing at NVIDIA to fully solve these problems.
Canon Digital Ixus V2
[ Voor 13% gewijzigd door manvanstaal op 21-01-2012 16:18 . Reden: laatste regel toegevoegd ]
Chaos is a higher form of arranging
De 802.11a standaard wordt al sinds 1999 in de 5GHz frequentieband gebruikt. Dat 802.11n daar ook in wordt gebruikt is niet omdat dit sneller is maar omdat de andere "bruikbare" frequenties al ingenomen zijn.twi$ted schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:54:
Sinds de introductie van de N standaard is ook het 5 GHz kanaal geintroduceerd, dit levert betere performance voor N devices.
Je 2,4GHz staat ook op "N" hoor. De Prime zijn maximale linkspeed is 72Mbps (=ook wireless-N).JeroenV_ schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:05:
Hier een printscreen van mijn wireless settings. Inderdaad staat het N netwerk ingesteld op 5ghz.
[afbeelding]
Nu nog weten wat die aanpassingen zijn in de hardware.manvanstaal schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:14:
Net gevonden op internet:
http://www.ampers.me.uk/2...-prime-and-android-4.html
Toch een hardware wijziging die er aankomt en wel in de versie die uitgeleverd wordt met android 4!!!!!
Het laat je raden wat ze veranderd zullen hebben! WiFi? GPS?
Canon Digital Ixus V2
Hm.... dit is boeiend! Helaas staat er niet in vermeld wat dan exact de hardware matige aanpassingen zijn..._MB_ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:19:
[...]
Nu nog weten wat die aanpassingen zijn in de hardware.
Hebben wij nu ook recht op de nieuwe? (omwisselen)
Ik heb er even een topic over aangemaakt op XDA, misschien weten zij meer.Jas99 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:26:
[...]
Hm.... dit is boeiend! Helaas staat er niet in vermeld wat dan exact de hardware matige aanpassingen zijn...
Canon Digital Ixus V2
Verwijderd
Gele randen, dan wordt het eens tijd je handen te wassenseabird schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:59:
Inbranden scherm. Wellicht zie ik vlekken, maar als ik een pdf ga lezen is het net of er in het midden en aan de rand gele vlekken zitten. Misschien zit ik te lang naar het scherm te turen of zijn er meer primes die er last van hebben.
Misschien is dit hetzelfde als wat er met de iPhone aan de hand was. Dat de lijm tussen de verschillende lagen die het scherm vormen nog niet droog was? Bij de iPhones trok dit vanzelf weg na een tijdje.seabird schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:59:
Inbranden scherm. Wellicht zie ik vlekken, maar als ik een pdf ga lezen is het net of er in het midden en aan de rand gele vlekken zitten. Misschien zit ik te lang naar het scherm te turen of zijn er meer primes die er last van hebben.
Dan zal ik het nog maar even aanzien.Roamor schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:06:
[...]
Misschien is dit hetzelfde als wat er met de iPhone aan de hand was. Dat de lijm tussen de verschillende lagen die het scherm vormen nog niet droog was? Bij de iPhones trok dit vanzelf weg na een tijdje.
Verwijderd
Koakie D schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:33:
ik was gister in de Mediamartk, heb ff snel 2 minuten met de Prime gespeeld. ik was niet helemaal blown away door het scherm. maar misschien komt dat door de mega vette vegen die erop zaten van 100 mensen die voor mij aan dat ding hebben gezeten.
was tevens de eerste ervaring met een android tablet.
de Prime heeft mij op dit moment nog geen doorslag gegeven. Ik ben aan het twijfelen tussen een tablet en Zenbook 11,6.
Ik zoek een mobiele draagbare toepassing om zakelijk te kunnen werken (met name email) ik heb tegen de 10 email addressen die ik via mijn outlook ontvang.
Is een tablet Android 4.0 enigsinds in staat meerdere emails addressen te ontvangen en te managen? ik ga niet helemaal over op de tablet, email blijft op de PC/laptop alleen dan ipv buiten de deur altijd de laptop mee, voortaan de Tablet. zou dat een beetje werken denken jullie?
Zo werkt de app op iOS en Android nu eenmaal: hij synct niet automatisch je files naar je tablet.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:02:
Ik heb dropbox op m'n Prime geinstalleeerd.
Op de een of andere manier kan ik in het bestandbeheer de dropbox-map nergens terugvinden.
Zou dit door ASUS worden afgeschermd, of moet ik geroot zijn om bij deze map te kunnen?
Dat vraagt hij niet... Wat hij bedoelt is: de bestanden staan tegenwoordig in:zAo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:27:
Zo werkt de app op iOS en Android nu eenmaal: hij synct niet automatisch je files naar je tablet.
Nickname does not reflect reality
Is het al gelukt om beeld te krijgen via de micro hdmi out? Wil ook een kabel kopen maar wacht nog even de ervaringen van anderen.timofp schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:36:
[...]
Ik dacht eerst ook aan een brakke kabel, maar het feit dat het wel op mijn monitor werkt zou toch moeten betekenen dat de kabel niet brak is? Beide apparaten zijn Full HD Samsung. Het was trouwens een kabel van dit merk, dus geen chinees spul.
2 x de helft
Verwijderd
Klopt, de Prime is een perfect apparaat zonder énige flaws. Wat een zeurpieten met brakke routers allemaal hè.
Nickname does not reflect reality
Dit was niet bekend voordat de verkoop begon of je bedoelt de Nederlandse verkoop?Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:34:
Mensen die klagen over een gps die niet werkt terwijl dit gewoon bekend was voordat de verkoop begon.
Je hebt een punt, maar wat je meestal leest is dat hun acces-point goed te bereiken is via hun laptop/smartphone. Dus jouw stelling gaat niet helemaal op. Je leest ook vaak dat men naast de access point full bandwith hebben en als ze een kamer verder gaan zitten en dat het bereik dramatisch verslechterd.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:34:
Ook zijn er mensen die klagen over hun wifi verbinding terwijl ze niet eens een beschikken over een degelijk acces point wat de maximale verbindings snelheid ondersteund. Of die in de meterkst opstellen terwijl dat juist voor slecht bereik zorgt omdat daar ook de water en gas leiding zitten die het signaal blokkeren
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Toevallig was het al zeker een maand terug (21st December 2011, 10:47 PM) bekend. Ik vraag me hetzelfde af. 90% van de mensen die erover zeuren moeten het wel geweten hebben voordat ze hem gekocht hebben.XTREEMRaGE schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:41:
[...]
Dit was niet bekend voordat de verkoop begon of je bedoelt de Nederlandse verkoop?
Op mijn TV nog steeds niet, op mijn PC scherm met HDMI wel, is vreemd, heb het nog niet op meerdere apparaten kunnen testenMJVR schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:33:
[...]
Is het al gelukt om beeld te krijgen via de micro hdmi out? Wil ook een kabel kopen maar wacht nog even de ervaringen van anderen.
[ Voor 6% gewijzigd door Myedvyed op 21-01-2012 18:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
XTREEMRaGE schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:41:
[...]
Dit was niet bekend voordat de verkoop begon of je bedoelt de Nederlandse verkoop?
[...]
Je hebt een punt, maar wat je meestal leest is dat hun acces-point goed te bereiken is via hun laptop/smartphone. Dus jouw stelling gaat niet helemaal op. Je leest ook vaak dat men naast de access point full bandwith hebben en als ze een kamer verder gaan zitten en dat het bereik dramatisch verslechterd.
Ik heb het uiteraard over de nederlandse release.XTREEMRaGE schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:41:
[...]
[...]
Je hebt een punt, maar wat je meestal leest is dat hun acces-point goed te bereiken is via hun laptop/smartphone. Dus jouw stelling gaat niet helemaal op. Je leest ook vaak dat men naast de access point full bandwith hebben en als ze een kamer verder gaan zitten en dat het bereik dramatisch verslechterd.
Dat is niet voor Europa, gewoon 1,6 of 11; of 1,5,9 of 13.Meulendijks89 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:37:
Bij mij zegt wifi analyzer dat channel 14 beste is maar die kan ik niet kiezen in mijn routersetup? wat is dat dan
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq