Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
Zelfde hier als @oremy, zou er niet iemand zijn die dat soort knop-functies die niet in de manual worden vermeld zijn hier eens op een rijtje zet ipv het hele internet af te spitten.
Lijkt me zeer handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 21:00
timofp schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:44:
Zojuist mijn micro HDMI kabel van Amazon binnengekregen. Echter op de TV krijg ik geen beeld, de TV ziet geen signaal, de Transformer prime merkt wel op dat er een aansluiting is op HDMI. Op mijn monitor werkt het wel als ik de Transformer aansluit via HDMI, echter krijg ik daar een ingezoomd beeld. (doet me denken aan het vga tijdperk)
Hmmm, heb je hier toevallig nog nieuws over? Namelijk ook mijn micro-hdmi adaptertje binnen gekregen:

http://www.hardwarewebwin...-hdmi-micro-p-404348.html

Maar geen succes, tablet ziet wel dat ie aangesloten is (komt dan ook geen geluid meer uit) maar niks op mijn tv. TF101 werkt prima op dezelfde kabel dus lijkt dan toch OF iets met het verloopstukje te zijn of iets met de TF201.

Had het niet getest met de HC software, las op xda dat het bij sommigen onder HC wel werkte en onder ICS ineens niet meer... *zucht*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:40
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:36:
ik lees dat je een cold boot moet doen na update ... hoe doe ik zulk een cold boot?
uitzetten en dan weer opstarten
of uitknop + volume down voor een tijdje indrukken (heb schrik dat ik dan een factory reset doe).
via google zag ik 10 seconden de aan/uit knop inhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn hoesje bevalt ook uitstekend, de prime past r met dock makkelijk in, plus apart vakje voor adapter en snoertjes, handig! hier overigens geen nare chinese cheapass neopreen luchtjes ;-)

http://www.bol.com/nl/p/c...html%3F_requestid%3D85090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJVR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-09 18:06

MJVR

This rent is for space!

Na erg getwijfeld te hebben naar aanleiding van de vele negatieve berichten, toch mezelf niet kunnen beheersen en dinsdag jl. een champagne versie (32 Mb + dock) gekocht bij de MM Zoetermeer.

Ik ben erg tevreden.
  • WIFI werkt goed. Met speedtest elke keer 20 Mbit DL en 4 Mbit UL wat overeenkomt met mijn internet abo. Zelfs in de tuin goede ontvangst (leuk voor de zomer). In de slaapkamer op de verdieping is de verbinding wat onstabiel maar goed genoeg om te surfen op het web et cetera. Het is de bedoeling om daar ook films te gaan streamen maar mogelijk zal er dan een WIFI extender moeten worden geplaatst. Vind ik op dit moment geen probleem van de Prime omdat m'n laptop ook wel eens problemen gaf.
  • GPS net getest (laatste update nog niet doorgevoerd) en in de tuin na twee minuten een fix. Vind doorgaans 10 á 12 satelieten waarvan 8 à 9 bruikbaar. Zodra ik naar binnen ging liep dat snel terug naar 0. Ik gebruik de Prime verder niet om te navigeren dus GPS zal ook niet veel gebruikt worden.
  • Bleeding. Bijna niet.
Ben erg tevreden tot op heden. Moet nog veel ontdekken maar daar hebben we straks het hele weekend voor. Het is ook de bedoeling om de Prime zakelijk te gebruiken. Gisteren voor het eerst tijdens een overleg gebruikt en dat was wennen. Lag overigens aan mij en niet aan de Prime :)

Kortom: ik herken me niet in de vele problemen en ben zeer tevreden. Tot op heden erg blij en zeker geen spijt.

Voor de statistieken: serienummer C10KASO*****

2 x de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el_crosso
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-02 17:46
el_crosso schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:40:
[...]

Is deze ook nog ergens uit Europa te bestellen of je weet?
Heb ik goped begrepen dat de IPAD2 cases passen voor de Prime?
Bvb: http://www.dealextreme.co...-apple-ipad-2-black-80182

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 16:10
Mmh, toch nog weer strepen, ook met de update. De strepen komen weer bij dezelfde app, vreemd. Games doen het prima, andere rdp app ook. Allen xtraloginc remote desktop streept dus soms. Ze zijn opeens ook weer weg. Gisteren bleef het corrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Tadango schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:29:
Mmh, toch nog weer strepen, ook met de update. De strepen komen weer bij dezelfde app, vreemd. Games doen het prima, andere rdp app ook. Allen xtraloginc remote desktop streept dus soms. Ze zijn opeens ook weer weg. Gisteren bleef het corrupt.
Niet om het een of ander, maar was dit een update voor de GPS en niet zozeer voor de strepen issues?

Als het goed is KOMT daar wel een update voor en wordt eraan gewerkt maar vraag me af of deze update daar al iets mee te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

whatevernow schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:18:
[...]

d:)b , even een linkje hier vermelden ;)
Spuit11 was me voor:
[Transformer Prime]serienummers icm het GPS-probleem

Dan niet.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkfresh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-07-2019
m0ridin schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:30:
[...]

Niet om het een of ander, maar was dit een update voor de GPS en niet zozeer voor de strepen issues?

Als het goed is KOMT daar wel een update voor en wordt eraan gewerkt maar vraag me af of deze update daar al iets mee te maken heeft...
Dat is niet wat Asus hier zegt: https://twitter.com/#!/ASUS_BENELUX/status/159629120823767040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:42
cyclofosfamide schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:39:
Ondanks dat ik het niet gebruik op mn Transformer Prime, net even buiten gestaan met GPS Test als app. Zéér snel 14 satellieten, waarvan 9 bruikbaar. Valt me zeker niet tegen gezien de vele berichten over 'slechte' GPS.
Na de update van vandaag vergelijkbaar: 17 in view, 11 bruikbaar.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch wel straf dat een update mijn gps slechter maakt ... wifi bleef gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:13
MJVR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:07:
Na erg getwijfeld te hebben naar aanleiding van de vele negatieve berichten, toch mezelf niet kunnen beheersen en dinsdag jl. een champagne versie (32 Mb + dock) gekocht bij de MM Zoetermeer.

Ik ben erg tevreden.
  • WIFI werkt goed. Met speedtest elke keer 20 Mbit DL en 4 Mbit UL wat overeenkomt met mijn internet abo. Zelfs in de tuin goede ontvangst (leuk voor de zomer). In de slaapkamer op de verdieping is de verbinding wat onstabiel maar goed genoeg om te surfen op het web et cetera. Het is de bedoeling om daar ook films te gaan streamen maar mogelijk zal er dan een WIFI extender moeten worden geplaatst. Vind ik op dit moment geen probleem van de Prime omdat m'n laptop ook wel eens problemen gaf.
  • GPS net getest (laatste update nog niet doorgevoerd) en in de tuin na twee minuten een fix. Vind doorgaans 10 á 12 satelieten waarvan 8 à 9 bruikbaar. Zodra ik naar binnen ging liep dat snel terug naar 0. Ik gebruik de Prime verder niet om te navigeren dus GPS zal ook niet veel gebruikt worden.
  • Bleeding. Bijna niet.
Ben erg tevreden tot op heden. Moet nog veel ontdekken maar daar hebben we straks het hele weekend voor. Het is ook de bedoeling om de Prime zakelijk te gebruiken. Gisteren voor het eerst tijdens een overleg gebruikt en dat was wennen. Lag overigens aan mij en niet aan de Prime :)

Kortom: ik herken me niet in de vele problemen en ben zeer tevreden. Tot op heden erg blij en zeker geen spijt.

Voor de statistieken: serienummer C10KASO*****
Ik heb ook het zelfde serienummer.... Is die O bij jou geen 0?
kijk ff in dit topic.. heb ik speciaal hiervoor aangemaakt [Transformer Prime]serienummers icm het GPS-probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
el_crosso schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:27:
[...]

Heb ik goped begrepen dat de IPAD2 cases passen voor de Prime?
Bvb: http://www.dealextreme.co...-apple-ipad-2-black-80182
Nee dat heb je niet goed begrepen. De iPad2 heeft een totaal ander formaat dan de Prime. Vrijwel geen enkele case zal dus passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el_crosso
joblamie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:53:
[...]

Nee dat heb je niet goed begrepen. De iPad2 heeft een totaal ander formaat dan de Prime. Vrijwel geen enkele case zal dus passen.
Ok, jammer, weinig aanbod nog helaas. Althans welke ik kan vinden en ook verscheept naar nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
el_crosso schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:02:
[...]
Ok, jammer, weinig aanbod nog helaas. Althans welke ik kan vinden en ook verscheept naar nl ;)
Zojuist toevallig de officiële Asus lederen frontcover gezien bij de Media Markt. Kost 49 euro en zag er erg mooi uit! Bevestig je, als ik het goed gezien heb, in de gaten waar je tablet in de dock mee blijft steken. Maar vond 49 euro even teveel van het goede op dit moment, het beschermt immers alleen de voorkant. Maar het is wel heel chique, lijkt enorm veel op Apple's frontcover met magneten.

[ Voor 7% gewijzigd door joblamie op 20-01-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NASUM
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-05 22:19
FunFair schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:20:
[...]

Voor de vergelijking, dit zijn mijn system apk's via terminal emulator

export PATH=/data/local/bin:$PATH
app_116@android:/ $ export PATH=/data/local/bin:$PATH
app_116@android:/ $ su
app_116@android:/ # cd system
app_116@android:/system # cd app
app_116@android:/system/app # ls

AWS.apk
AppLocker.apk
AppLocker.odex
ApplicationsProvider.apk
ApplicationsProvider.odex
AsusDayScene.apk
AsusDayScene.odex
AsusReader.apk
AsusReader.odex
AsusSetupWizard.apk
AsusSetupWizard.odex
BackupRestoreConfirmation.apk
BackupRestoreConfirmation.odex
BatteryWidget.apk
BatteryWidget.odex
Bluetooth.apk
Bluetooth.odex
Browser.apk
Browser.odex
CMClient.apk
CMClient.odex
Calculator.apk
Calculator.odex
Calendar.apk
Calendar.odex
CalendarProvider.apk
CalendarProvider.odex
Camera.apk
Camera.odex
CertInstaller.apk
CertInstaller.odex
ChromeBookmarksSyncAdapter.apk
Contacts.apk
Contacts.odex
ContactsProvider.apk
ContactsProvider.odex
DMClient.apk
DMClient.odex
DataBackup.apk
DataBackup.odex
DefaultContainerService.apk
DefaultContainerService.odex
DeskClock.apk
DeskClock.odex
Dictionary.apk
Dictionary.odex
DownloadProvider.apk
DownloadProvider.odex
DownloadProviderUi.apk
DownloadProviderUi.odex
DrmProvider.apk
DrmProvider.odex
Email.apk
Email.odex
EmailWidget.apk
EmailWidget.odex
Exchange.apk
Exchange.odex
FaceLock.apk
FacebookPoster.apk
FacebookPoster.odex
FileManager2.apk
FileManager2.odex
Galaxy4.apk
Galaxy4.odex
Gallery2.apk
Gallery2.odex
GenieWidget.apk
GlowballDemoInstaller.apk
Gmail.apk
GoogleBackupTransport.apk
GoogleCalendarSyncAdapter.apk
GoogleContactsSyncAdapter.apk
GoogleFeedback.apk
GoogleLoginService.apk
GooglePartnerSetup.apk
GoogleQuickSearchBox.apk
GoogleServicesFramework.apk
GoogleTTS.apk
HTMLViewer.apk
HTMLViewer.odex
HoloSpiralWallpaper.apk
HoloSpiralWallpaper.odex
KeyBoxProvision.apk
KeyBoxProvision.odex
KeyChain.apk
KeyChain.odex
Keyboard.apk
Keyboard.odex
Kindle-OEM.apk
LatinImeDictionaryPack.apk
LatinImeGoogle.apk
Launcher2.apk
Launcher2.odex
LiveWallpapers.apk
LiveWallpapers.odex
LiveWallpapersPicker.apk
LiveWallpapersPicker.odex
MEar.apk
Maps.apk
MarketUpdater.apk
MediaProvider.apk
MediaProvider.odex
MediaUploader.apk
Mms.apk
Mms.odex
Music2.apk
MusicFX.apk
MusicFX.odex
MyCloud.apk
MyNet.apk
MyNet.odex
MyWater.apk
MyWater.odex
MyWater2.apk
MyWater2.odex
MyZine.apk
MyZine.odex
NVIDIATegraZone.apk
NetworkLocation.apk
NvCPLSvc.apk
NvCPLSvc.odex
PCSyncLauncher.apk
PCSyncLauncher.odex
PRAndroid.apk
PackageInstaller.apk
PackageInstaller.odex
Phone.apk
Phone.odex
Phonesky.apk
PixWe.apk
PlusOne.apk
PolarisOffice.apk
QuickSearch.apk
QuickSearch.odex
Settings.apk
Settings.odex
SettingsProvider.apk
SettingsProvider.odex
SetupWizard.apk
SharedStorageBackup.apk
SharedStorageBackup.odex
SoundRecorder.apk
SoundRecorder.odex
StrAsus.apk
Street.apk
Supernote.apk
SystemUI.apk
SystemUI.odex
TagGoogle.apk
Talk.apk
TaskManager.apk
TaskManager.odex
TelephonyProvider.apk
TelephonyProvider.odex
UpdateLauncher.apk
UpdateLauncher.odex
UserDictionaryProvider.apk
UserDictionaryProvider.odex
Vibe2.apk
Vibe2.odex
VideoEditorGoogle.apk
VoiceSearch.apk
VpnDialogs.apk
VpnDialogs.odex
Weather.apk
Weather.odex
XT9IME.apk
XT9IME.odex
YouTube.apk
YoutubeSearch.apk
YoutubeSearch.odex
ZinioReader.apk
ZinioSettingsProvider.apk
talkback.apk
app_116@android:/system/app #
Ik mis sowieso een aantal apps uit jouw lijst inderdaad..
En ik lees op XDA ook inderdaad dat ASUS een check doet of je huidige rom 100% stock is. Indien niet, faalt de OTA update. Best balen want ik heb geen idee hoe ik dit nu ga fixen...

Als ik thuis ben kan ik met ADB nog even een compare doen zodat ik exact weet welke apps ik mis..
Wellicht dat iemand mij dan deze missende apps zou kunnen toezenden en ik hopelijk weer kan updaten.
Echt diep droevig dat ASUS vereist dat alle apps aanwezig zijn..

Aan de andere kant.. eigen schuld.. maar goed, harde straf op deze manier :P

Go custom ROM scene! build us something nice.. @ASUS unlock die bende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJVR

MJVR

This rent is for space!

Meulendijks89 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:51:
[...]

Ik heb ook het zelfde serienummer.... Is die O bij jou geen 0?
kijk ff in dit topic.. heb ik speciaal hiervoor aangemaakt [Transformer Prime]serienummers icm het GPS-probleem
Ja sorry. Tikfoutje inderdaad. Zal in het andere topic reageren.

2 x de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el_crosso
joblamie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:07:
[...]

Zojuist toevallig de officiële Asus lederen frontcover gezien bij de Media Markt. Kost 49 euro en zag er erg mooi uit! Bevestig je, als ik het goed gezien heb, in de gaten waar je tablet in de dock mee blijft steken. Maar vond 49 euro even teveel van het goede op dit moment, het beschermt immers alleen de voorkant.
Nee zoek wel 1 voor ook de achterkant, maar dank voor je tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
NASUM schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:11:
[...]

Ik mis sowieso een aantal apps uit jouw lijst inderdaad..
En ik lees op XDA ook inderdaad dat ASUS een check doet of je huidige rom 100% stock is. Indien niet, faalt de OTA update. Best balen want ik heb geen idee hoe ik dit nu ga fixen...

Als ik thuis ben kan ik met ADB nog even een compare doen zodat ik exact weet welke apps ik mis..
Wellicht dat iemand mij dan deze missende apps zou kunnen toezenden en ik hopelijk weer kan updaten.
Echt diep droevig dat ASUS vereist dat alle apps aanwezig zijn..

Aan de andere kant.. eigen schuld.. maar goed, harde straf op deze manier :P

Go custom ROM scene! build us something nice.. @ASUS unlock die bende!
Laat maar weten via een DM welke je mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NASUM
FunFair schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:31:
[...]

Super, thanks :-) ik ga nu even een compare runnen en dan laat ik het je wel weten.
Alvast tof dat je me wilt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Weer een email van asus.. ze willen maar al te graag dat ik hem opstuur naar hun.. hebben ze al aantal keer aangeboden

Geachte heer Meulendijks,

Bedankt voor uw email.

Asus heeft inderdaad eventueel de mogelijkheid om de garantie te verlengen met 6 maanden. Normaal gesproken zit op dit model inderdaad 24 maanden garantie en deze is dan eventueel uit te breiden naar 30 maanden. Alternatief is dat deze Asus TF201 eventueel binnen komt voor reparatie zodat wij kunnen proberen alsnog het probleem met de GPS op te lossen. U kunt deze dan aanmelden via http://www.asus.nl/rma

Na goedkeuring van de door u ingestuurde en volledig ingevulde gegevens, krijgt u van ons per e-mail het RMA nummer en zal de vervoerder binnen 48 uur contact met u opnemen om deze Asus bij u op te halen. Onze richtlijn qua duur van de reparatie is ongeveer 7 tot 10 werkdagen, mits de betreffende onderdelen die eventueel vervangen dienen te worden op voorraad zijn.

Tevens komt Asus met een nieuwe firmware (versie v9.4.2.11) die meerdere problemen met de Asus TF201 kan oplossen. U kunt eventueel nog wachten op deze nieuwe firmware versie. De Asus TF201 zal vanzelf een melding geven wanneer deze update beschikbaar is.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Mark W. Scholten
Asus TSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 07:00
Meulendijks89 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:45:
Tevens komt Asus met een nieuwe firmware (versie v9.4.2.11) die meerdere problemen met de Asus TF201 kan oplossen. U kunt eventueel nog wachten op deze nieuwe firmware versie. De Asus TF201 zal vanzelf een melding geven wanneer deze update beschikbaar is.
Firmware 9.4.2.11 staat er bij mij al op, met datum 17 januari. Hoe oud is die mail?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

De firmware update is aan te raden, mijn wifi-snelheid is verdubbeld.
De gps werkt verder niet beter.
En ik had sowieso geen strepen.

[ Voor 13% gewijzigd door Achilles op 20-01-2012 16:05 ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Aesculapius schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:52:
[...]

Firmware 9.4.2.11 staat er bij mij al op, met datum 17 januari. Hoe oud is die mail?
Ik heb deze er ook op staan sinds vanmorgen. heb ik net ook gezecht dat het voor mij geen verschil maakt. zodra ik weer een email terug krijg komt het hier weer te staan. Mail is van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
MJVR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:07:
Het is ook de bedoeling om de Prime zakelijk te gebruiken. Gisteren voor het eerst tijdens een overleg gebruikt en dat was wennen. Lag overigens aan mij en niet aan de Prime :)
Waar moest je specifiek aan wennen? De grootte van het apparaat, de zakelijke software (office)? Ben wel benieuwd, ik zou 'm zelf ook regelmatig zakelijk willen gebruiken.

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joblamie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:07:
[...]

Zojuist toevallig de officiële Asus lederen frontcover gezien bij de Media Markt. Kost 49 euro en zag er erg mooi uit! Bevestig je, als ik het goed gezien heb, in de gaten waar je tablet in de dock mee blijft steken. Maar vond 49 euro even teveel van het goede op dit moment, het beschermt immers alleen de voorkant. Maar het is wel heel chique, lijkt enorm veel op Apple's frontcover met magneten.
Verwijderd in "ASUS Eee Pad Transformer Prime topic"
Helaas alleen qua design, het openen van de cover zorgt niet voor het aangaan van het aangaan van de tablet, en je kan niet eenvoudig meer docken. Ik heb zelf een nepleren case uit China besteld op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NASUM
Ik heb je zojuist ge-DM'ed. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze frontcover sinds vanmorgen.
gisteren op de belgische pasina van asus besteld ...

40 euro, gaat idd niet automatisch aan
Cyleo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:27:
[...]

Verwijderd in "ASUS Eee Pad Transformer Prime topic"
Helaas alleen qua design, het openen van de cover zorgt niet voor het aangaan van het aangaan van de tablet, en je kan niet eenvoudig meer docken. Ik heb zelf een nepleren case uit China besteld op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJVR

MJVR

This rent is for space!

Milly schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:26:
[...]

Waar moest je specifiek aan wennen? De grootte van het apparaat, de zakelijke software (office)? Ben wel benieuwd, ik zou 'm zelf ook regelmatig zakelijk willen gebruiken.
Het tikken en praten tegelijk :) Ik was voorzitter en zat af en toe iets te gefocust op m'n scherm te kijken. Verder had ik nog de instelling dat het scherm na 1 minuut inactiviteit uit gaat. Ondertussen aangepast naar 10 min. Ik maak gebruik van Polaris Office maar mogelijk is een andere applicatie beter voor snelle aantekeningen. Dat zal nog moeten blijken (iemand tips?). Het switchen tussen het verslag en de agenda ging soepel. Wat ik al zei geen opmerkingen over het functioneren van de Prime.

Ik vind uberhaupt Polaris Office wel handig zakelijk gezien. Puur voor het redigeren van Word en Excel documenten. Niet voor het opstellen van nieuwe documenten overigens. Daar hebben we een windows laptop voor met Office.

Trouwens net een update uitgevoerd. WIFI is echt een verbetering (op begane grond -42 dBm ipv rond de -50 dBm). GPS gaat ook beter. Nu ziet de Prime binnen ook satelietten. Het zijn er maar 2 maar eerst was dit 0. Buiten gaat het ook sneller en meer satelietten.

[ Voor 15% gewijzigd door MJVR op 20-01-2012 16:44 ]

2 x de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJVR

MJVR

This rent is for space!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:38:
ik heb deze frontcover sinds vanmorgen.
gisteren op de belgische pasina van asus besteld ...

40 euro, gaat idd niet automatisch aan

[...]
Gelijk gekocht gezamenlijk met de Prime bij MM. 39 euro. Vind het eerlijk gezegd geen geweldige cover.

2 x de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
MJVR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:40:
Het tikken en praten tegelijk :) Ik was voorzitter en zat af en toe iets te gefocust op m'n scherm te kijken. Verder had ik nog de instelling dat het scherm na 1 minuut inactiviteit uit gaat. Ondertussen aangepast naar 10 min. Ik maak gebruik van Polaris Office maar mogelijk is een andere applicatie beter voor snelle aantekeningen. Dat zal nog moeten blijken (iemand tips?). Het switchen tussen het verslag en de agenda ging soepel. Wat ik al zei geen opmerkingen over het functioneren van de Prime.

Ik vind uberhaupt Polaris Office wel handig zakelijk gezien. Puur voor het redigeren van Word en Excel documenten. Niet voor het opstellen van nieuwe documenten overigens. Daar hebben we een windows laptop voor met Office.
Ok thanks. Ik zou de Prime willen gebruiken voor het maken van aantekeningen en het lezen van vergaderstukken (zodat ik niet alles hoef te printen). Hier lijkt hij me prima voor geschikt als ik dit zo lees :) Misschien is Google Docs een alternatief voor Polaris btw.

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
MJVR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:40:
[...]

Trouwens net een update uitgevoerd. WIFI is echt een verbetering (op begane grond -42 dBm ipv rond de -50 dBm). GPS gaat ook beter. Nu ziet de Prime binnen ook satelietten. Het zijn er maar 2 maar eerst was dit 0. Buiten gaat het ook sneller en meer satelietten.
Lees ook goeie dingen over Kingsoft Office? Nog vrij simpel, maar gratis en werkt blijkbaar wel lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:18
Dat zijn de betere berichten! d:)b
Afgelopen dagen het nieuws rondom de Prime op de voet gevolgd, wilde deze al gaan aanschaffen, maar door alle problemen kwam er toch flinke twijfel. Inmiddels begin ik weer overtuigd te raken dat het toch wel een goed product is. iPad2 gaat defintief de verkoop in! :Y

Nu nog een winkel vinden die ze op voorraad heeft en dan aan het GPS-issue topic te zien liefst van de C****** serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 20:40
Merijn. schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:07:
[...]

Dat zijn de betere berichten! d:)b
Afgelopen dagen het nieuws rondom de Prime op de voet gevolgd, wilde deze al gaan aanschaffen, maar door alle problemen kwam er toch flinke twijfel. Inmiddels begin ik weer overtuigd te raken dat het toch wel een goed product is. iPad2 gaat defintief de verkoop in! :Y

Nu nog een winkel vinden die ze op voorraad heeft en dan aan het GPS-issue topic te zien liefst van de C****** serie.
Offtopic: MyCom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 17:50
Mijn tablet uit de 160000 batch/serie vandaag geupdate. Zeker een verbetering van GPS! Tijdens het aflopen van mijn oprit (8 meter) al een lock op 14 satellieten, zeer snel en zeer veel dus (als was het voor de update ook al niet slecht). WiFi bereik is ook verbeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Het blijft opvallend bij mij, dat de ene keer GPS 0,0 doet.. en na een reboot er wel sattelieten gevonden worden.
Had ik met de vorige firmware ook al, hoewel niet iedere keer...

Ik laat hem nu even een half uur voor het raam staan en kijken wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Net ook maar even een test gedaan met gps test. Binnen vond hij niets, dus ging maar even snel naar buiten.
Binnen 2 sec begonnen de satellieten binnen te stromen. Na 15 sec 14 in view en met 11 een lock. Lang niet gek. Wel met wifi aan. Misschien dat ik het ooit nog is in de auto zal proberen te gebruiken.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Welke app moet je ook alweer gebruiken om GPS te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
joblamie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:33:
Welke app moet je ook alweer gebruiken om GPS te testen?
GPS Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
MJVR schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:46:
[...]

Gelijk gekocht gezamenlijk met de Prime bij MM. 39 euro. Vind het eerlijk gezegd geen geweldige cover.
Welke MM als ik vragen mag? Dan eis ik die prijs hier ook even op. En waarom niet geweldig? Blijft de cover wel zitten als je de tablet op zijn kop houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:51

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJVR

MJVR

This rent is for space!

joblamie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:37:
[...]

Welke MM als ik vragen mag? Dan eis ik die prijs hier ook even op. En waarom niet geweldig? Blijft de cover wel zitten als je de tablet op zijn kop houdt?
MM Zoetermeer.

Ik vind de cover beperkt. Je hebt drie mogelijkheden.

1. Flap naar de achterkant. Ligt de Prime plat.
2. Als filmstandaard.
3. Half schuin landscape om bijvoorbeeld te gebruiken bij een vergadering.

Bij 3. gebruik je het scherm eigenlijk op z'n kop. Komt door de houders waarmee je de cover vastklikt (in de dock sparingen). Op zich geen probleem denk je want het scherm kantelt mee. Echter bij bepaalde apps is de landscape mode altijd met het Asus logo naar boven en heb je op dat moment dus een probleem,

Verder voelt de cover niet degelijk aan. Ik weet net wat je bedoelt met op zijn kop houden. Maar je klikt de cover dus vast en krijg je niet makkelijk los. De flap kleeft niet aan het scherm als je dat zou bedoelen.

Laat ik het samenvatten: ik raad iedereen aan om een Prime te kopen maar raad niemand aan om de originele cover te kopen.

P.S. Ik heb er geen moeite mee dat het scherm niet automatisch aangaat zoals bij de Ipad. Dat is dus voor mij niet bepalend. Is er uberhaupt deze functionaliteit op de Prime?

2 x de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 15:52
JeroenV_ schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:26:
De wndr3700 heeft de mogelijkheid tot 2 netwerken, maar nu jij dit zo zegt over 5Ghz begin ik te twijfelen.
Volgens mij heb ik inderdaad 1 b/g netwerk gemaakt, en 1 5ghz netwerk.
Mijn tv (samsung ued6530) en telefoon (sgsII) zien beide.

Ga het vanavond thuis nog eens bekijken O+
Hier een printscreen van mijn wireless settings. Inderdaad staat het N netwerk ingesteld op 5ghz.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/sdpy4x.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 18:59

Grannd

da Granndest

Ik heb ook de Transsleeve, behalve dat hij niet magnetisch sluit en dat het scherm niet automatisch aan gaat heb ik weinig te klagen. Ik ben nog niet tegengekomen dat een app niet mee wou draaien terwijl ik hem in de half-opstaande stand gebruikte, die gebruik ik eigenlijk alleen voor mail oid.
Als ik de tablet op de bank gebruik dan heb ik hem in de hoogst opstaande stand staan op mijn schoot, hoef je hem nauwelijks te ondersteunen met je hand en toch lekker browsen/spelletje spelen/etc.
En het is toch een lekker idee dat het scherm bedekt is als hij een tijd stil ligt of als ik hem in een tas doe, je moet idd wel zorgen dat hij een beetje aangedrukt zit want de sleeve plakt niet aan de tablet.
Misschien ga ik dit weekend of begin volgende week een reviewtje schrijven over de tablet, heb ik hem 2 weken met veel plezier in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TF201 uit mekaar:

http://youtu.be/zGPdhjru65Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
Grannd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:18:
Ik heb ook de Transsleeve, behalve dat hij niet magnetisch sluit en dat het scherm niet automatisch aan gaat heb ik weinig te klagen. Ik ben nog niet tegengekomen dat een app niet mee wou draaien terwijl ik hem in de half-opstaande stand gebruikte, die gebruik ik eigenlijk alleen voor mail oid.
Als ik de tablet op de bank gebruik dan heb ik hem in de hoogst opstaande stand staan op mijn schoot, hoef je hem nauwelijks te ondersteunen met je hand en toch lekker browsen/spelletje spelen/etc.
En het is toch een lekker idee dat het scherm bedekt is als hij een tijd stil ligt of als ik hem in een tas doe, je moet idd wel zorgen dat hij een beetje aangedrukt zit want de sleeve plakt niet aan de tablet.
Misschien ga ik dit weekend of begin volgende week een reviewtje schrijven over de tablet, heb ik hem 2 weken met veel plezier in gebruik.
Ik heb op een aantal fora gelezen dat de Prime snel beschadigd raakt bij de bevestigingspunten. Herken je dit of is dat gewoon omdat zulke mensen roekeloos met hun spullen omgaan omdat ze denken dat alles maar onverwoestbaar moet zijn voor €599?

Ik heb overigens een Genmob Golla hoes waar het hele setje prima in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 18:59

Grannd

da Granndest

BBotman schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:23:
[...]

Ik heb op een aantal fora gelezen dat de Prime snel beschadigd raakt bij de bevestigingspunten. Herken je dit of is dat gewoon omdat zulke mensen roekeloos met hun spullen omgaan omdat ze denken dat alles maar onverwoestbaar moet zijn voor €599?

Ik heb overigens een Genmob Golla hoes waar het hele setje prima in past.
Merk ik niks van, ik heb wel een klein krasje in de Prime gemaakt toen ik die gekke rubbertjes eruit moest halen met een schaar lukte me dat pas, ik schoot alleen 1 keer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Grannd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:34:
[...]

Merk ik niks van, ik heb wel een klein krasje in de Prime gemaakt toen ik die gekke rubbertjes eruit moest halen met een schaar lukte me dat pas, ik schoot alleen 1 keer uit.
Idd goed uitkijken met die rubbertjes echt klote dingetjes. onderkant van toetsenbord wil nog wel snel beschadigen.. en de bovenkant van de prime is ook niet kras bestendig dus gewoon voorzichtig mee doen niks op zetten oid enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaZeLe schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:24:
Mijn tablet uit de 160000 batch/serie vandaag geupdate. Zeker een verbetering van GPS! Tijdens het aflopen van mijn oprit (8 meter) al een lock op 14 satellieten, zeer snel en zeer veel dus (als was het voor de update ook al niet slecht). WiFi bereik is ook verbeterd
Hier ook merkbare verbetering van WiFi ontvangst na de update. Ben erg tevreden met mijn tablet. Gps nog steeds niet getest, binnen doet hij het niet, maar mijn telefoon ook niet. Gebruiken ga ik het toch niet doen, maar uit nieuwscgierigheid zal ik het morgen eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
Meulendijks89 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:36:
[...]

Idd goed uitkijken met die rubbertjes echt klote dingetjes. onderkant van toetsenbord wil nog wel snel beschadigen.. en de bovenkant van de prime is ook niet kras bestendig dus gewoon voorzichtig mee doen niks op zetten oid enz
Gewoon een tandenstoker gebruiken, werkt perfect. Ik snap sowieso niet zo goed dat men een schaar gebruikt dichtbij die mooie spun metallic achterkant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naze1975
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 16:50
Ik zal ook even mijn verhaal vertellen.

Ik heb mijn eerste Prime op 9-1 besteld bij MyCom en deze de de 10e gekregen, Na een backlight bleedtest kwamen er 1 dode pixel en 3 half dode pixels in beeld, daarna gelijk de Prime teruggebracht nog in folie en al. Na (toch) de teleurstelling te boven gekomen, op de 11e nog maar 1 besteld bij BCC, deze werd de 12e geleverd. Bij deze was er een klein beetje backlight bleeding, maar dat viel buiten de test om niet op. Gelijk ook ics erop gezet, en de wifi werkte goed en de gps ging ook redelijk. Bij de wifi test schommelde deze tussen de 60 en de 70, zeer instabiel, bij de snelheidstest bleef ik bij de 21 mbps hangen. Na de update van vandaag is de wifi wel iets verbeterd, zit nu met de test rond de 60 en met de snelheid op 22,5 mbps. De gps is nagenoeg gelijk, 14 sataliten in beeld en op 5 a 6 een fix met de hoogste meting van rond de 30, bij het afspelen en streamen van 1080p gaat, mits ik beneden zit, dit ook goed. ook de snelheid van het surfen bevalt goed.

Al met al zeer tevreden, mits asus niet dit model binnenkort stopt met produceren en met een verbeterde versie uitkomt (dus niet de tf700)

Groet Robert

ps bij MyCom zeiden ze dat ze op dinsdag altijd de bedragen weer terug storten, en op woensdag stond het geld weer op de rekening

[ Voor 5% gewijzigd door naze1975 op 20-01-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fhwendel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 04:35
Zo, ff een update.

Na vorige week woensdag mijn prime te hebben gekregen, wou ik deze vrijdag terug brengen, omdat de Prime zijn serienummer niet geregistreerd stond in het apparaat zelf en het dock de helft van de tijd niet werkte. Was net te laat, Saturn powerservice was toen net dicht, zaterdag gegaan en kreeg meteen een nieuwe mee.

Nu heb ik wel tentamens deze week maar heb er stiekem toch best veel mee gedaan (misschien teveel, kon beter soms wat meer aan het leren hebben besteed;P), en moet zeggen dat ik echt heel blij ben met het ding. Deze was gelukkig wel geregistreerd, dus kreeg ook meteen de update naar ICS (al synchte market schijnbaar daarna niet wat de vorige wel deed, dus moest alle apps zelf handmatig downloaden terwijl alles wel op syncen stond). Was wel ff lastig verbinding te maken, maar dat merk ik ook met de telefoons, dat android niet altijd even makkelijk verbinding met de router hier thuis maakt. Maar als hij eenmaal verbinding heeft, dan is het meestal ook wel stabiel.

Heb wel last van backlightbleeding, niet al te veel alleen tussen de back en home knop op het scherm (in dockmode) is wel wat merkbaar, vooral als je film kijkt. Gelukkig niet extreem hinderlijk, en ga op het moment denk ik ook niet terug ermee omdat de tablet het voor de rest gewoon goed doet. Wifi is stabiel, niet super (op ruim 10 meter afstand, 1 verdieping hoger) van de router, maar deze wordt binnenkort op een ander channel gezet, op aanraden van Wifi analyzer. GPS nog niet echt getest, boeit me ook niet heel erg, maar ben wel een keer 1 minuutje buiten gaan staan en toen had google maps iig een lock zei die. Toetsenbord werkt fijn, stukje stroever ook (en dus stabieler) als het vorige toetsenbord om de tablet zelf in te krijgen. Wifi + bluetooth nog niet geprobeerd. Ook geen last van dode pixels, al lijkt het wel alsof er 1 raar "plekje" op het scherm zit dat eerst als dode pixel overkwam, maar meer lijkt alsof er een stofje achter het scherm zit, ter grootte van 1 pixel ongeveer. Lijkt er iig wel op aangezien ik dit ook bij mijn laptop heb (deze is recentelijk gevallen waarbij de glasplaat los had gelaten, kon deze toen terug duwen maar is toen wat smeer achter gekomen verwacht ik. Gaat binnenkort iig opgestuurd worden).

Verder geen rammel in het apparaat, al valt het me wel op dat wanneer ik op de bovenkant (gezien vanuit dockingmode) van het glaswerk (dus echt aan de bovenkant van het scherm ook) duw, het glas een klein beetje in lijkt te deuken. Weet niet of dit hoort (is mijn eerste tablet, ook nog nooit echt een vastgehad van tevoren), maar het lijkt net alsof hij dus soms een tiende milimetertje van de kant af zit. Misschien hoort dit zo, en is dit gewoon het gevoelige gedeelte van het glas, het touchgedeelte.

Dit zijn iig de dingen die bij mij deze week naar voren zijn gekomen. Heel tevreden met dit hele mooie en snel beest, al valt het me idd op dat soms een programmatje lijkt te blijven hangen (de wachten/ok stoppen fout, die hier ook al genoemd werd). Ook lijkt het soms dat als een programma hangt dat hij zichzelf ff wat rust moet geven, want dan reboot hij. Niet vaak gehad gelukkig, en hoop dat de net nieuw geinstalleerde update dit misschien ook een beetje verhelpt.

Enige punt wat mij nu eigenlijk echt een beetje stoort is dus de backlight, maar voorlopig houd ik hem. Misschien dat ik rond de tijd dat de 700 uitkomt deze gewoon in stuur met de melding dat de backlightbleeding gaandeweg daar erger geworden is, en dat wanneer het apparaat zelf niet te fixen is en er een compleet nieuwe voor in de plaats moet komen dat ik dan liever de 700 wil (van mijn part tegen minimale aanbetaling). Want mooie specs heeft die wel, al is het ontwerp toch een stuk minder als deze, wat een prachtig mooi staaltje techniek.

Een tot nog toe ernstig redelijk tevreden gebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de update gehad, binnen bij het raam 2 tot 3 sats, zal het nog eens in de auto proberen.
Wifi is nog niet wat het moet zijn, ik zit op 1,5e meter van de router en ik heb 2 of 3 streepjes. De wifi analyzer geeft aan dat ik het beste channel 1 kan nemen, wellicht maar eens doen.. al moet ik dan ook alle andere apparaten op kanaal 1 gaan zetten.. moet eens kijken of ik weet hoe dat gaat.

Edit:
Slaapkamer op1 hoog, 1 puntje wifi. Op de dock wil ik op de back toets drukken maar per ongeluk zet ik wifi uit. Ik druk hem weer aan en ik heb nu al 5 minuten 3 streepjes, heel vreemd

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:12:
Net de update gehad, binnen bij het raam 2 tot 3 sats, zal het nog eens in de auto proberen.
Wifi is nog niet wat het moet zijn, ik zit op 1,5e meter van de router en ik heb 2 of 3 streepjes. De wifi analyzer geeft aan dat ik het beste channel 1 kan nemen, wellicht maar eens doen.. al moet ik dan ook alle andere apparaten op kanaal 1 gaan zetten.. moet eens kijken of ik weet hoe dat gaat.

Edit:
Slaapkamer op1 hoog, 1 puntje wifi. Op de dock wil ik op de back toets drukken maar per ongeluk zet ik wifi uit. Ik druk hem weer aan en ik heb nu al 5 minuten 3 streepjes, heel vreemd
Of je nou 1, 2 of 3 streepjes hebt, dat boeit toch niet? Als je überhaupt maar streepjes hebt. Tis slechts iets visueels hè, die streepjes. Het zegt vrij weinig tot niets over de snelheid. Ik heb hier overal in huis slechts 2 streepjes waar de iPad2 vol bereik heeft, maar de snelheid is op beide apparaten vrijwel identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Voor iedereen die nog mooie achtergronden zoekt voor zijn/haar Prime: http://interfacelift.com/...date/widescreen/1280x800/

Edit: nu nog een mooie app om elk half uur te wisselen van wallpaper. Iemand een idee?
Edit2: Wallpaper changer werkt prima.

[ Voor 31% gewijzigd door _MB_ op 20-01-2012 23:49 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Problem met de firmware van vandaag? Ik krijg zojuist een firmware update die ik moet installeren, maar hij faalt. Twee keer geprobeerd en twee keer gefaald. Dit is dus niet de GPS-update van begin januari, of de ICS-update van 11 januari, maar een update over 4.0.3 heen. Hij kwam letterlijk vanavond binnen.

Maar waarom faalt hij? Er wordt geen reden opgegeven, alleen maar "update failed".

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
_Thanatos_ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 00:07:
Problem met de firmware van vandaag? Ik krijg zojuist een firmware update die ik moet installeren, maar hij faalt. Twee keer geprobeerd en twee keer gefaald. Dit is dus niet de GPS-update van begin januari, of de ICS-update van 11 januari, maar een update over 4.0.3 heen. Hij kwam letterlijk vanavond binnen.

Maar waarom faalt hij? Er wordt geen reden opgegeven, alleen maar "update failed".
Dit is juist de gps update + de strepen update van vandaag. Heb je je Prime Geroot en asus apps verwijderd?
De update schijnt te controleren of alles nog stock is. Anders faalt de update.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ogdak
  • Laatst online: 10-09 01:32
Update ging hier wel goed, sindsdien 1 reboot gehad.
Reboot's zijn het enige probleem wat ik overigens met de prime heb sinds 4.0.3
Tussen de reboot's door een prima tablet, benieuwd hoe snel de reboot fix komt.

8600Wp https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=13448&sid=13242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

De update schijnt te controleren of alles nog stock is. Anders faalt de update.
Fucking typical. Straks gaat Windows niet meer updaten als ik als local administrator ingelogd ben |:(
Es proberen om tijdelijk te unrooten dan maar.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
_Thanatos_ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 02:10:
[...]

Fucking typical. Straks gaat Windows niet meer updaten als ik als local administrator ingelogd ben |:(
Es proberen om tijdelijk te unrooten dan maar.
Root is niet perse het probleem, maar meer het verwijderen van asus apps. Zoek maar is een paar pagina's terug. Iemand had toen hetzelfde probleem.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Je hebt gelijk, dat was het "probleem".

Het moet niet gekker worden: Windows die niet meer wil updaten, omdat ik een windows-onderdeel uninstalled heb. ASUS doet u feitelijk precies dat: een update die weigert om te installeren, om een complete flauwekul-reden.

Het is trouwens nog steeds 4.0.3... Klopt dat? Want bij de volgende opstart kreeg ik het progress dingetje met dat Android aan het upgraden is. Maar, upgraden naar wat precies?

[ Voor 25% gewijzigd door _Thanatos_ op 21-01-2012 04:32 ]

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 16:10
Mmh, weer strepen en het hele beeld stuiterd omhoog en omlaag :( Vreemd. Even bellen met de winkel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook,de prime uit zetten en weer aan,en dan gaat alles vanzelf.
_Thanatos_ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 00:07:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joblamie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:56:
[...]
Of je nou 1, 2 of 3 streepjes hebt, dat boeit toch niet?
Ik durf te stellen zonder te onderbouwen dat de snelheid zeker anders is bij 1 streepje itt alle streepjes. Dan heb ik het puur over gebruikers ervaring. Vast wel iemand die het technisch kan uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:49

Arfman

Drome!

Gisteren de update binnengehaald. GPS is ineens gaan werken (na een minuut 8 satellieten) en WiFi ontvangst is nu beter dan op m'n Desire HD. Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar ik ben er blij mee :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koakie D
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 11:47
ik was gister in de Mediamartk, heb ff snel 2 minuten met de Prime gespeeld. ik was niet helemaal blown away door het scherm. maar misschien komt dat door de mega vette vegen die erop zaten van 100 mensen die voor mij aan dat ding hebben gezeten. :)
was tevens de eerste ervaring met een android tablet.

de Prime heeft mij op dit moment nog geen doorslag gegeven. Ik ben aan het twijfelen tussen een tablet en Zenbook 11,6.

Ik zoek een mobiele draagbare toepassing om zakelijk te kunnen werken (met name email) ik heb tegen de 10 email addressen die ik via mijn outlook ontvang.

Is een tablet Android 4.0 enigsinds in staat meerdere emails addressen te ontvangen en te managen? ik ga niet helemaal over op de tablet, email blijft op de PC/laptop alleen dan ipv buiten de deur altijd de laptop mee, voortaan de Tablet. zou dat een beetje werken denken jullie?

[ Voor 48% gewijzigd door Koakie D op 21-01-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:18:
[...]

Ik durf te stellen zonder te onderbouwen dat de snelheid zeker anders is bij 1 streepje itt alle streepjes. Dan heb ik het puur over gebruikers ervaring. Vast wel iemand die het technisch kan uitleggen?
De strepen geven het signaal aan in deciBellen meestal, de waardes worden grafisch weergegeven door streepjes. Hoe meer streepjes hoe beter het signaal. Wat de exacte waardes zijn is moeilijk te zeggen, maar aangezien dB's niet lineair gaan, en de schaal ook nog eens vreemd is en voor ieder apparaat meestal ook nog eens anders, is het lastig te zeggen wat daadwerkelijk het effect is. Feit blijft in ieder geval dat meer streepjes = sterker signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Het enige probleem dat ik nu nog heb is dat de tablet af en toe vast slaat en dan gaat rebooten. Erg irritant. Hopenlijk gaan ze dat binnenkort ook nog fixen.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
_MB_ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:58:
Het enige probleem dat ik nu nog heb is dat de tablet af en toe vast slaat en dan gaat rebooten. Erg irritant. Hopenlijk gaan ze dat binnenkort ook nog fixen.
Dat probleem heb ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dropbox op m'n Prime geinstalleeerd.
Op de een of andere manier kan ik in het bestandbeheer de dropbox-map nergens terugvinden.

Zou dit door ASUS worden afgeschermd, of moet ik geroot zijn om bij deze map te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Dit lees ik op het xda forum:
1/19/12 Update - The ICS 9.4.2.11 update being rolled out now addresses the horizontal line and random signal line issues after the initial ICS load. It also addresses poor video playback (especially YouTube), however if you still have the YouTube corruption problem after this update, please uninstall then reinstall Flash from the app market. This patch also addresses the random reboot problem after the ICS update but we still have another patch that is in qualification testing at NVIDIA to fully solve these problems.
Het lijkt er dus op dat er binnenkort nog een update komt die te maken heeft met nvida. Hopelijk lost dat het reboot probleem op.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manvanstaal
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 07:19
Net gevonden op internet:
http://www.ampers.me.uk/2...-prime-and-android-4.html

Toch een hardware wijziging die er aankomt en wel in de versie die uitgeleverd wordt met android 4!!!!!

Het laat je raden wat ze veranderd zullen hebben! WiFi? GPS?

[ Voor 13% gewijzigd door manvanstaal op 21-01-2012 16:18 . Reden: laatste regel toegevoegd ]

Chaos is a higher form of arranging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
twi$ted schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:54:
Sinds de introductie van de N standaard is ook het 5 GHz kanaal geintroduceerd, dit levert betere performance voor N devices.
De 802.11a standaard wordt al sinds 1999 in de 5GHz frequentieband gebruikt. Dat 802.11n daar ook in wordt gebruikt is niet omdat dit sneller is maar omdat de andere "bruikbare" frequenties al ingenomen zijn.
JeroenV_ schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:05:
Hier een printscreen van mijn wireless settings. Inderdaad staat het N netwerk ingesteld op 5ghz.
[afbeelding]
Je 2,4GHz staat ook op "N" hoor. De Prime zijn maximale linkspeed is 72Mbps (=ook wireless-N).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
manvanstaal schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:14:
Net gevonden op internet:
http://www.ampers.me.uk/2...-prime-and-android-4.html

Toch een hardware wijziging die er aankomt en wel in de versie die uitgeleverd wordt met android 4!!!!!

Het laat je raden wat ze veranderd zullen hebben! WiFi? GPS?
Nu nog weten wat die aanpassingen zijn in de hardware.
Hebben wij nu ook recht op de nieuwe? (omwisselen)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik heb mijn prime aangemeld voor RMA... als ik hem nu terug zet op fabrieksinstellingen gaat de root er dan ook meteen uit? of moet ik daar nog iets voor doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 08:53
_MB_ schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:19:
[...]
Nu nog weten wat die aanpassingen zijn in de hardware.
Hebben wij nu ook recht op de nieuwe? (omwisselen)
Hm.... dit is boeiend! Helaas staat er niet in vermeld wat dan exact de hardware matige aanpassingen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Jas99 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:26:
[...]

Hm.... dit is boeiend! Helaas staat er niet in vermeld wat dan exact de hardware matige aanpassingen zijn...
Ik heb er even een topic over aangemaakt op XDA, misschien weten zij meer.
http://forum.xda-develope...p?p=21652395#post21652395

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seabird
  • Laatst online: 04-12-2024
Inbranden scherm. Wellicht zie ik vlekken, maar als ik een pdf ga lezen is het net of er in het midden en aan de rand gele vlekken zitten. Misschien zit ik te lang naar het scherm te turen of zijn er meer primes die er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seabird schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:59:
Inbranden scherm. Wellicht zie ik vlekken, maar als ik een pdf ga lezen is het net of er in het midden en aan de rand gele vlekken zitten. Misschien zit ik te lang naar het scherm te turen of zijn er meer primes die er last van hebben.
Gele randen, dan wordt het eens tijd je handen te wassen :)
Of gebruik een stylisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
seabird schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:59:
Misschien is dit hetzelfde als wat er met de iPhone aan de hand was. Dat de lijm tussen de verschillende lagen die het scherm vormen nog niet droog was? Bij de iPhones trok dit vanzelf weg na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seabird
  • Laatst online: 04-12-2024
Roamor schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:06:
[...]

Misschien is dit hetzelfde als wat er met de iPhone aan de hand was. Dat de lijm tussen de verschillende lagen die het scherm vormen nog niet droog was? Bij de iPhones trok dit vanzelf weg na een tijdje.
Dan zal ik het nog maar even aanzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja,ik heb er 5 opstaan,4 van Ziggo en 1 van gmail.Ze werken allemaal perfect,ik krijg ze op hetzelfde moment binnen als op de laptop,computer en de iphone.Ik heb ook lang getwijfeld over de Prime,zelfs een pre order gecanseld.Ik heb op mijn werk met IT mensen gesproken,over de problemen met de Prime,die ik ook had gelezen op dit forum,maar zij vonden de Prime op dit moment de beste.Toen ik hem in de winkel zag liggen,en er een half uur mee gespeeld te hebben,was ik verkocht(en de Prime ook 64 GB).Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.De GPS werkte bij mij alleen buiten,met maar 2 zwakke satelieten die tijdens het lopen weer weg vielen,en binnenshuis 0,0.Maar na de update,binnen bij de raam 5 en buiten 12 goed,maar al had ik er geen gehad,voldoet de Prime voortreffelijk.De Wifi werkt binnen 15 meter binnenshuis overal,buiten ben ik tot 20 meter van de router gelopen,en dan staat er nog 1 streepje op.Ik weet niet wat mensen allemaal verwachten van de Prime,maar de Ipad2 met zijn beperkingen(wat ook de opvolger zal hebben)heb je niet zoveel mogelijkheden bij,en de Samsung is ook minder.De top games zijn subliem,van kwaliteit,maar als je wacht tot eind van dit jaar zal er zeker weer een tablet zijn,met nog beter beeldscherm(ook al zie je het verschil niet meer)en over 1,5 jaar nog een betere,en over 3 jaar nog een betere,het zal niet ophouden,maar ik denk dat je voor jezelf moet beslissen,waar gebruik ik hem voor,en is daar de kwaliteit goed genoeg voor.Als je de beste en nieuwste wil hebben,zul je ieder half jaar een nieuwe moeten kopen,want vandaag de nieuwste is morgen al weer overtroffen.Succes met je keuze.
Koakie D schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:33:
ik was gister in de Mediamartk, heb ff snel 2 minuten met de Prime gespeeld. ik was niet helemaal blown away door het scherm. maar misschien komt dat door de mega vette vegen die erop zaten van 100 mensen die voor mij aan dat ding hebben gezeten. :)
was tevens de eerste ervaring met een android tablet.

de Prime heeft mij op dit moment nog geen doorslag gegeven. Ik ben aan het twijfelen tussen een tablet en Zenbook 11,6.

Ik zoek een mobiele draagbare toepassing om zakelijk te kunnen werken (met name email) ik heb tegen de 10 email addressen die ik via mijn outlook ontvang.

Is een tablet Android 4.0 enigsinds in staat meerdere emails addressen te ontvangen en te managen? ik ga niet helemaal over op de tablet, email blijft op de PC/laptop alleen dan ipv buiten de deur altijd de laptop mee, voortaan de Tablet. zou dat een beetje werken denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:02:
Ik heb dropbox op m'n Prime geinstalleeerd.
Op de een of andere manier kan ik in het bestandbeheer de dropbox-map nergens terugvinden.

Zou dit door ASUS worden afgeschermd, of moet ik geroot zijn om bij deze map te kunnen?
Zo werkt de app op iOS en Android nu eenmaal: hij synct niet automatisch je files naar je tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 09:38
zAo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:27:
Zo werkt de app op iOS en Android nu eenmaal: hij synct niet automatisch je files naar je tablet.
Dat vraagt hij niet... Wat hij bedoelt is: de bestanden staan tegenwoordig in:

/ sdcard / Android / data / com.dropbox.android / files / scratch

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJVR

MJVR

This rent is for space!

timofp schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:36:
[...]

Ik dacht eerst ook aan een brakke kabel, maar het feit dat het wel op mijn monitor werkt zou toch moeten betekenen dat de kabel niet brak is? Beide apparaten zijn Full HD Samsung. Het was trouwens een kabel van dit merk, dus geen chinees spul :).
Is het al gelukt om beeld te krijgen via de micro hdmi out? Wil ook een kabel kopen maar wacht nog even de ervaringen van anderen. :)

2 x de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die klagen over een gps die niet werkt terwijl dit gewoon bekend was voordat de verkoop begon.
Ook zijn er mensen die klagen over hun wifi verbinding terwijl ze niet eens een beschikken over een degelijk acces point wat de maximale verbindings snelheid ondersteund. Of die in de meterkst opstellen terwijl dat juist voor slecht bereik zorgt omdat daar ook de water en gas leiding zitten die het signaal blokkeren
Mensen die klagen over backlight bleeding terwijl ze het ips+ scherm op maxium zetten terwijl ze indoor zijn.
Het ips+ scherm op maxium is juist voor als de zon fel schijnt terwijl je buiten bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 09:38
Klopt, de Prime is een perfect apparaat zonder énige flaws. Wat een zeurpieten met brakke routers allemaal hè.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 09:59

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:34:
Mensen die klagen over een gps die niet werkt terwijl dit gewoon bekend was voordat de verkoop begon.
Dit was niet bekend voordat de verkoop begon of je bedoelt de Nederlandse verkoop?
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:34:
Ook zijn er mensen die klagen over hun wifi verbinding terwijl ze niet eens een beschikken over een degelijk acces point wat de maximale verbindings snelheid ondersteund. Of die in de meterkst opstellen terwijl dat juist voor slecht bereik zorgt omdat daar ook de water en gas leiding zitten die het signaal blokkeren
Je hebt een punt, maar wat je meestal leest is dat hun acces-point goed te bereiken is via hun laptop/smartphone. Dus jouw stelling gaat niet helemaal op. Je leest ook vaak dat men naast de access point full bandwith hebben en als ze een kamer verder gaan zitten en dat het bereik dramatisch verslechterd.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
XTREEMRaGE schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:41:
[...]

Dit was niet bekend voordat de verkoop begon of je bedoelt de Nederlandse verkoop?
Toevallig was het al zeker een maand terug (21st December 2011, 10:47 PM) bekend. Ik vraag me hetzelfde af. 90% van de mensen die erover zeuren moeten het wel geweten hebben voordat ze hem gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
MJVR schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:33:
[...]

Is het al gelukt om beeld te krijgen via de micro hdmi out? Wil ook een kabel kopen maar wacht nog even de ervaringen van anderen. :)
Op mijn TV nog steeds niet, op mijn PC scherm met HDMI wel, is vreemd, heb het nog niet op meerdere apparaten kunnen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Ik heb op mijn TV (LG) ook geen echte problemen gehad met de micro-HDMI. Sterker nog, een feature waar ik nieteens vanaf wist blijkt erg vet te zijn: 3D support op de Tegra 3. Sommige games (b.v. Riptide GP) worden automatisch in 3D weergegeven (mirrored: TV toont 3D, tablet toont 2D), en YouTube 3D video wordt ook correct in 3D getoond (enkel TV: tablet op zwart, iig bij fullscreen, TV toont 3D)

Twee puntjes waar ik tegenaan liep:
1. Mijn TV lijkt wat rijen pixels weg te knippen bij mirroring, misschien vanwege het verschil tussen 1280*800 en de standaard 1280*720, of geeft de Prime de resolutie niet goed door?
2. Mijn HDMI kabel is vrij dik/zwaar, mede door de adapter naar micro-HDMI, dus bij het gamen (vooral spellen met tilt-besturing) raakt ie vrij snel los. Maar dat is niet echt een probleem van de Prime zelf denk ik.

Het beeld is erg goed, erg soepel (vergeleken met b.v. de Optimus 3D, waar beeldkwaliteit wat te wensen liet)

[ Voor 6% gewijzigd door Myedvyed op 21-01-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de 19 januari-update lukt het me niet meer om mijn prime weer te rooten. Iemand dezelfde ervaring/oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:46

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik had mijn root gebackupped, en met 1 druk op de knop was dat zo weer terug gezet...
Factory reset misschien?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Je hebt een punt, maar wat je meestal leest is dat hun acces-point goed te bereiken is via hun laptop/smartphone. Dus jouw stelling gaat niet helemaal op. Je leest ook vaak dat men naast de access point full bandwith hebben en als ze een kamer verder gaan zitten en dat het bereik dramatisch verslechterd.
[...]

[...]

Ik heb het uiteraard over de nederlandse release.

Het vergelijken met andere apparaten geeft ook geen goede indicatie.

Gewoon een speedtest doen zegt veel meer.

Bovendien zijn er genoeg mensen die niet eens weten dar ze hun kanaal kunnen aanpassen of andere maniren om het te optimaliseren.
Hier op mijn locatie zitten 5 mensen op hetzelde kanaal uit te zenden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Bij mij zegt wifi analyzer dat channel 14 beste is maar die kan ik niet kiezen in mijn routersetup? wat is dat dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Meulendijks89 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:37:
Bij mij zegt wifi analyzer dat channel 14 beste is maar die kan ik niet kiezen in mijn routersetup? wat is dat dan
Dat is niet voor Europa, gewoon 1,6 of 11; of 1,5,9 of 13.
Pagina: 1 ... 28 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]