Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 49 50 51 Laatste
Acties:

• Eboman
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:33

Eboman

Ondertitel

+1 voor cdkeys.com Rocket League voor €8.79 meteen goed.

Signature

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 04-11 23:47
quote:
xxxneoxxx schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:12:
[...]

Was het via de reguliere kanalen te duur? :D

http://www.bartsmit.com/n...men-12/pc-dvd-titanfall-2

Serieus, de game is echt letterlijk overal flink afgeprijsd ivm black Friday. :P
Je hebt helemaal gelijk, helemaal niet eens aan gedacht om verder te kijken }:O

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20:25

Dutchredgaming

ICT Beheerder

quote:
Scavy schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:57:
+1 voor cdkeys.com

Titanfall 2 gekocht voor 29,89, instant delivery en werkt perfect.
En ook nog eens met ideal betalen, niet dat het een probleem is om bv paypal te gebruiken
maar dat terzijde ;)
Dank je wel voor de tip, ook gekocht met kortingscode 10% hieronder
code:
1
CDKEYBLACK10

Trouwens ook +1 voor cdkeys.com

Dutchredgaming wijzigde deze reactie 26-11-2016 19:06 (17%)

Review Samsung C27H800 Monitor

• 23henkieboy
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 25-10 10:56
nog een +1tje voor kinguin - net pre-ordertje gedaan met paypal (Space Hulk Deathwing 25,99 alleen met paypal, lekker schieten > https://www.kinguin.net/nl/paypal-exclusive-sale (let op alleen voor paypal)
moet alleen nog even wachten op de key... morgen als goed is :)

offtopic:
en meteen maar even mee gedaan met de advent kalender giveaway van ze (geen idee of ik die hier mag spammen (https://www.kinguin.net/nl/kinguin-holiday-calendar))

• Scavy
quote:
23henkieboy schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:49:
nog een +1tje voor kinguin - net pre-ordertje gedaan met paypal (Space Hulk Deathwing 25,99 alleen met paypal, lekker schieten > https://www.kinguin.net/nl/paypal-exclusive-sale (let op alleen voor paypal)
moet alleen nog even wachten op de key... morgen als goed is :)

offtopic:
en meteen maar even mee gedaan met de advent kalender giveaway van ze (geen idee of ik die hier mag spammen (https://www.kinguin.net/nl/kinguin-holiday-calendar))
Als je dan morgen bevestigt dat je hem daadwerkelijk hebt gehad en de Key werkt zullen we de +1 verwerken. Die +1 geeft namelijk aan dat je een goede ervaring hebt met een shop, en dat houd in dat je een product ontvangen hebt en dat deze naar behoren werkt ;)

• OB1
  • Registratie: april 2014
  • Nu online
Ik heb nog 2 bestellingen gedaan bij Kinguin dus daar mogen ook de +'en voor komen. 1 keer Black Ops I besteld, en een andere bestelling van Black Ops II en World at War. Keys werken prima!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Niet helemaal een gamekey maar +1 voor psngames.org voor een Windows key

Signature

• Eastend
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-11 16:19
+1 voor Kinguin, aanschaf Windows 10.

• Wee Man
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 11-11 23:00
Mijn ervaringen in het afgelopen jaar:
+1 Kinguin voor Skyrim Legendary Edition
En dan voor twee winkels die geloof ik niet in de lijst staan
+1 Gamesplanet.com voor Xcom2
+1 Wingamestore voor Stellaris

• 23henkieboy
quote:
Scavy schreef op woensdag 14 december 2016 @ 00:20:
[...]

Als je dan morgen bevestigt dat je hem daadwerkelijk hebt gehad en de Key werkt zullen we de +1 verwerken. Die +1 geeft namelijk aan dat je een goede ervaring hebt met een shop, en dat houd in dat je een product ontvangen hebt en dat deze naar behoren werkt ;)
Even niet online geweest maar heel netjes halve dag later al in de bus :) wel geinstalleerd, nog niet gespeeld, ga daar dit weekend verandering in brengen :)

• nitrodesign
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 07-11 12:45
Bij G2PLAY in de afgelopen jaar 14 games gekocht en 1 windows key.
Alles netjes geleverd, ongeacht of het een pro-order of een gereleasd game is.

Alle games functioneren naar behoren en geen problemen gehad met activatie of dergelijke.

+1 voor G2Play.

• Wee Man
Even een vraagje over de 10x random keys bij Kinguin: krijg je te zien voor welke games de keys zijn of moet je ze maar op goed geluk invullen bij Steam om te zien wat het is?

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 05:57
quote:
Wee Man schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 02:14:
Even een vraagje over de 10x random keys bij Kinguin: krijg je te zien voor welke games de keys zijn of moet je ze maar op goed geluk invullen bij Steam om te zien wat het is?
Tip: Niet doen. Alleen maar overgebleven bagger.

Steam - BFV - PUBG

• OB1
  • Registratie: april 2014
  • Nu online
quote:
Begin er niet aan. de premium keys zijn al waardeloos, laat staan de gewone.

• Tuintje
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22:18

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

Nadat ik voorzichtig verschillende sites ben na gaan lezen met betrekking tot Steamkeys besloten er één te kopen bij Kinguin. Ik heb de game Dishonored 2 + Imperial Assassin's DLC gekocht met buyer protectie voor € 31,40. Binnen een paar minuten de key via de mail binnen en ingevoerd bij Steam. Regionfree key en de game download op dit moment.

Voor nu +1 voor Kinguin.

www.autopoetsbedrijfwinsum.nl

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
Als je een key ingeeft in steam is deze nog niet onmiddellijk geactiveerd, Steam zegt eerst wat het is.

nevermind, doet dat blijkbaar wel }:O

SmokingCrop wijzigde deze reactie 07-01-2017 16:33 (5%)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• Tackleberry
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23:32
quote:
SmokingCrop schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 15:46:
Als je een key ingeeft in steam is deze nog niet onmiddellijk geactiveerd, Steam zegt eerst wat het is.
Volgens mij wordt het spel toch echt wel direct aan je account gekoppeld. Tenzij ze dat (zeer) recentelijk hebben gewijzigd. :)

Tackleberry wijzigde deze reactie 07-01-2017 16:28 (7%)

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Voor de mensen die intresse erin hebben....Early unlock voor humble bundle is X-com2. Is direct historisch lage prijs (12$ voor deze game + andere)

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12-11 07:30
Vaker PC-keys geocht via hier. Maar sinds kort een PS4 Pro. Nu zie ik daar op de vergelijkingssites zoals dlcompare ook ps4 games staan. Maar daar ben ik dus onbekend mee. Moet ik ergens rekening mee houden?

Op GoT word inzet verwacht. Wat heb je zelf al gevonden?

Gropah wijzigde deze reactie 07-01-2017 18:27 (14%)

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

quote:
maartend schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:23:
Vaker PC-keys geocht via hier. Maar sinds kort een PS4 Pro. Nu zie ik daar op de vergelijkingssites zoals dlcompare ook ps4 games staan. Maar daar ben ik dus onbekend mee. Moet ik ergens rekening mee houden?

[mbr]Op GoT word inzet verwacht. Wat heb je zelf al gevonden?[/]
Zelfde als op steam. Je geeft de code in in je psn account en je kan de game downloaden naarde hdd van de ps4

https://www.playstation.c...a-voucher-code-using-ps4/

SadisticPanda wijzigde deze reactie 07-01-2017 23:15 (12%)

• maartend
quote:
azz_kikr schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:15:
[...]

Zelfde als op steam. Je geeft de code in in je psn account en je kan de game downloaden naarde hdd van de ps4

https://www.playstation.c...a-voucher-code-using-ps4/
Thnx. Maar moest idd wat duidelijker zijn. Ik weet waar in te voeren. Ik weet van de US stores. Ging me er meer om of die keys die ik online koop ook een afhankelijkheid van stores hebben, daar kan ik geen duidelijkheid over krijgen.

Zo zie ik bijv een B1 key, maar er staat niks over de stores Maar zo weet ik van de PC-keys dat die bijv. regiogebonden zijn. Zelfde voor bijv. RE7 Biohazard.
Ik denk dus bijna dat er geen regiogebondenheid aan die keys zit, maar daar zoek ik bevestiging voor.

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

quote:
maartend schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:34:
[...]

Thnx. Maar moest idd wat duidelijker zijn. Ik weet waar in te voeren. Ik weet van de US stores. Ging me er meer om of die keys die ik online koop ook een afhankelijkheid van stores hebben, daar kan ik geen duidelijkheid over krijgen.

Zo zie ik bijv een B1 key, maar er staat niks over de stores Maar zo weet ik van de PC-keys dat die bijv. regiogebonden zijn. Zelfde voor bijv. RE7 Biohazard.
Ik denk dus bijna dat er geen regiogebondenheid aan die keys zit, maar daar zoek ik bevestiging voor.
De keys hebben een regiolock. Vandaar dat veel mensen een USA account en een EU account op hun ps4 hebben. :) Ze gebruiken de US key op de USA account, zetten die primary en dan kan je die games ook spelen op je EU account.

• maartend
quote:
azz_kikr schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:39:
[...]

De keys hebben een regiolock. Vandaar dat veel mensen een USA account en een EU account op hun ps4 hebben. :) Ze gebruiken de US key op de USA account, zetten die primary en dan kan je die games ook spelen op je EU account.
Ouch, dus toch. Dan eerst maar eens kijken hoe eea op te starten. Maar dat komt wel. Thnx voor recht te zetten. Dacht echt dat het niet bestond.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• itzmxtch
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 06-11 15:41
+1 G2a - WWE 2K16
+1 G2a - F1 2016

Altijd hele goede ervaringen met G2a, snap daarom ook niet waarom de website als onbetrouwbaar aangeschreven staat.

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online
quote:
itzmxtch schreef op zondag 8 januari 2017 @ 01:31:
+1 G2a - WWE 2K16
+1 G2a - F1 2016

Altijd hele goede ervaringen met G2a, snap daarom ook niet waarom de website als onbetrouwbaar aangeschreven staat.
Aantal Tweakers zijn opgelicht met gestolen keys, ondanks shield kregen ze hun geld niet meer terug.

• Tuintje
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22:18

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

quote:
Tuintje schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 15:39:
Nadat ik voorzichtig verschillende sites ben na gaan lezen met betrekking tot Steamkeys besloten er één te kopen bij Kinguin. Ik heb de game Dishonored 2 + Imperial Assassin's DLC gekocht met buyer protectie voor € 31,40. Binnen een paar minuten de key via de mail binnen en ingevoerd bij Steam. Regionfree key en de game download op dit moment.

Voor nu +1 voor Kinguin.
Ik quote mijzelf even met opzet. Aangezien Kinguin een keymarket is wil ik er nog bij vermelden dat de key die ik gekocht heb via GamesGarage komt.

www.autopoetsbedrijfwinsum.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01:58

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:
Ik heb de hele discussie over of het illegaal is of niet verplaatst naar de TrashCan, omdat dit niet de plek is voor die discussie. Die discussie is al lang een keer gehouden, zie dit topic.

Dit topic is juist bedoeld voor sites die alleen keys verkopen en allemaal constructie's daar om heen zoals veilingsplaatsen (g2a) en dergelijke. Let wel, op eigen risico

• Wee Man
+1 voor Kinguin voor Chroma Squad
+1 weer voor Kinguin voor The Herbalist

EDIT: Hoe rate je eigenlijk een verkoper op Kinguin?

Wee Man wijzigde deze reactie 15-01-2017 14:10 (27%)
Reden: Vraagje toegevoegd

• shadow4thedark
  • Niet online
+1 voor cdkeys.com
Zit nu Resident Evil 7 te preloaden.

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
quote:
Wee Man schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:03:
+1 voor Kinguin voor Chroma Squad
+1 weer voor Kinguin voor The Herbalist

EDIT: Hoe rate je eigenlijk een verkoper op Kinguin?
via je account naar je order gaan, volgens mij kan je via die weg een feedback toevoegen..

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

• Mef
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 22:30
+1 voor kinguin: F1 2016

• Scavy
Beoordelingen zijn weer bijgewerkt in de TS.

+1 voor cdkeys.com want heb ook resident evil 7 daar gekocht en is geïnstalleerd _/-\o_

Scavy wijzigde deze reactie 24-01-2017 02:30 (16%)

• Wee Man
Heb een early access game gekocht bij Kinguin. Toen ik heb activeerde gaf het de juiste game maar stond er ook "beta" bij, is dat een probleem?

• destroyer6670
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12-11 15:51
Hier hebben we eigenlijk een ander topic voor ;)

BM wijzigde deze reactie 25-01-2017 09:28 (87%)

• shadow4thedark
  • Niet online
quote:
destroyer6670 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:02:
betacode: for honor game

***members only***

1. Ga naar de website: www.forhonorgame.com/betaredeem
2. Log in met je Uplay account
3. Selecteer het platform waarop je wil spelen
4. Los je code in om toegang te krijgen tot de Closed Beta
5. Je krijgt je toegangssleutel en meer info wanneer de Closed Beta van start gaat. Als je op PC speelt, wordt de game automatisch toegevoegd aan je Uplay bibliotheek.
Gebruikt door mij.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
quote:
Wee Man schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:27:
Heb een early access game gekocht bij Kinguin. Toen ik heb activeerde gaf het de juiste game maar stond er ook "beta" bij, is dat een probleem?
Wat zei Kinguin toen je deze vraag aan ze stelde?

• Wee Man
quote:
Yorinn schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:12:
[...]

Wat zei Kinguin toen je deze vraag aan ze stelde?
Ik heb het niet aan ze gevraagd. Zou ik dat moeten doen?

• 23henkieboy
quote:
mschol schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:04:
[...]

via je account naar je order gaan, volgens mij kan je via die weg een feedback toevoegen..
ye je moet ergens een tabje hebben met feedback en dan kan je op awaiting drukken en zie je alle games die je hebt gekocht maar nog niet hebt beoordeeld - maar als je van een particulier koopt krijg je automatisch een mailtje van kinguin met de vraag of de key goed is of niet, weet niet of je dat bedoeld btw..
quote:
geen idee, kan het zijn dat ze met beta de early access bedoelen?
quote:
Tackleberry schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 16:28:
[...]

Volgens mij wordt het spel toch echt wel direct aan je account gekoppeld. Tenzij ze dat (zeer) recentelijk hebben gewijzigd. :)
als je die random steam keys koopt ga je naar je game bibiliotheek in je account, klik je op de key en je ziet voor welke game het is.. maar tot nu toe alleen maar bagger games bij mij :D van de week toch weer geprobeerd, key van 0.89 cent en daar kwam een game uit die minder als de helft waard was :) (je mag er een halve +1 voor geven :P kreeg ook maar de helft van mijn 90 cent :) )

zouden die hot random keys en epic keys beter zijn misschien? durf het nog niet aan, wacht wel ff op een reactie van hier :)

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
quote:
Wee Man schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 00:29:
[...]

Ik heb het niet aan ze gevraagd. Zou ik dat moeten doen?
Je moet niks natuurlijk, maar zij kunnen je, waarschijnlijk, beter helpen als wij.

• Wee Man
quote:
23henkieboy schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:41:
ye je moet ergens een tabje hebben met feedback en dan kan je op awaiting drukken en zie je alle games die je hebt gekocht maar nog niet hebt beoordeeld - maar als je van een particulier koopt krijg je automatisch een mailtje van kinguin met de vraag of de key goed is of niet, weet niet of je dat bedoeld btw..
Ja, inmiddels de linkjes in de mail gevonden. Bedankt!
quote:
23henkieboy schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:41:

als je die random steam keys koopt ga je naar je game bibiliotheek in je account, klik je op de key en je ziet voor welke game het is.. maar tot nu toe alleen maar bagger games bij mij :D van de week toch weer geprobeerd, key van 0.89 cent en daar kwam een game uit die minder als de helft waard was :) (je mag er een halve +1 voor geven :P kreeg ook maar de helft van mijn 90 cent :) )
Duidelijk. Wegblijven dus.
quote:
Yorinn schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:52:
Je moet niks natuurlijk, maar zij kunnen je, waarschijnlijk, beter helpen als wij.
Ik vroeg me gewoon af of "beta" iets is wat verdacht zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld eerder in dit topic stelde ik een vraag over random keys en ik kreeg gelijk twee replies met: "Gast! Niet doen!"

• mschol
  • Niet online
quote:
kijk op de store page van de game, daar kan je het vaak ook vinden.
welke game gaat het om?
quote:
Wee Man schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:25:
Ik vroeg me gewoon af of "beta" iets is wat verdacht zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld eerder in dit topic stelde ik een vraag over random keys en ik kreeg gelijk twee replies met: "Gast! Niet doen!"
random games zijn hit of miss (meestal dat laatste)
bij early access weet je dat je een beta/alpha van een spel komt die misschien wel nooit afgemaakt gaat worden

mschol wijzigde deze reactie 25-01-2017 13:47 (40%)

• 23henkieboy
quote:
random games zijn hit of miss (meestal dat laatste)
bij early access weet je dat je een beta/alpha van een spel komt die misschien wel nooit afgemaakt gaat worden
Rust en H1Z1 zijn 2 games die volgens mij nog steeds early access zijn maar kapot worden gespeeld door veel mensen - zegt natuurlijk niks over het feit of ze wel of niet verder uitgedacht gaan worden maar deze games worden wel door veel mensen gespeeld, zo zijn er nog wel meer natuurlijk... heb beide games zelf nog nooit gespeeld btw :) ben nie zo van de survival dingen
quote:
ben nog steeds nieuwsgierig om welke game het nou gaat :)

• tinobiets
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 27-02-2017
Hoi allemaal,

Toch even een ervaring delen.
Ik heb al een paar keer via allcdkey.com besteld en dat ging prima.
Deze keer een doom 2016 key besteld.
En ik dacht wth ik neem die buyers protection. Binnen 10 min de key in de mail en hoppa invullen op steam. Helaas je sleutel is al in gebruik. Geen paniek dacht ik. Buyers protection namelijk. Ik contact op nemen. Moest ik dus een aantal screens opsturen van de activatie en mijn activatie geschiedenis. Puntje bij paaltje en 6 dagen verdet vraagt merchant via kinguin of ik steam wil vragen wanneer de keu geactiveerd is. Reactie van steam gehad dat die op een ander account al geactiveerd is en deze screenie opgestuurd naar kinguin. Nu weer wachten op reactie maar krijg een beetje het gevoel dat ik genaaid ben. Ook krijg ik het gevoel dat kinguin hun merchant de hand boven het hoofd houdt, omdat ikzelf alles moet uitzoeken van hoe of wat er is gebeurd met de key.

Laatste keer dat ik via kinguin een key koop.
Een dikke -99

na 7 dagen krijg ik gelijk en krijg ik een nieuwe key die wel werkt.
en een random game voor steam alla 2 euro.

de dikke -99 trek ik in en maak er een -65

tinobiets wijzigde deze reactie 27-01-2017 19:39 (7%)

• BoswachterT
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 27-09-2018
quote:
tinobiets schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:37:
...

Laatste keer dat ik via kinguin een key koop.
Een dikke -99

na 7 dagen krijg ik gelijk en krijg ik een nieuwe key die wel werkt.
en een random game voor steam alla 2 euro.

de dikke -99 trek ik in en maak er een -65
Niet om het een of ander, en ik snap dat het heel vervelend is, maar ze hebben het gewoon voor je opgelost, misschien wat langer dan je had gehoopt, maar het is opgelost en je gaat nog steeds minnen? Je moet niet vergeten dat er geen grote massa mensen werkt bij dit soort bedrijven. Als ze dan ook nog in andere tijdzones zitten, kan het inderdaad wel eens lang duren voor er een simpel mailtje is verstuurd.

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 12:59
-infinite voor g2a.

Lange afbeelding, dus maar even gelinkt: http://i.imgur.com/gQhoEmH.jpg

Lang verhaal kort. G2A gebruiker meldt een flaw in het systeem van G2A in de AMA die ze op Reddit houden. Bewijst die flaw en krijgt vervolgens een ban van G2A aan z'n broek, in plaats van een gepast dankjewel voor het attenderen op de flaw. G2A is al shady a.f. omdat ze weigeren iets te doen aan het resellen van illegaal verkregen keys waaraan developers niks verdienen.

M.i. is G2A linken hetzelfde als linken naar torrents/nieuwsgroepen. Het is gewoon niet duidelijk of de keys verkregen zijn uit legale/betrouwbare bronnen.

Meet info: https://www.reddit.com/r/...obal_digital_marketplace/
https://www.reddit.com/r/...stem_pointed_out_to_them/

Bij gebrek aan een geschikt topic hierin gepost, om het in ieder geval weer onder de aandacht te brengen bij de mensen die denken dat G2A legit is.

• Koning Willy
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 31-10 23:51
quote:
JanW schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:06:
Bij gebrek aan een geschikt topic hierin gepost, om het in ieder geval weer onder de aandacht te brengen bij de mensen die denken dat G2A legit is.
G2A is net zo legit als V&A en Marktplaats. Hun Shield systeem is wel irritant,duur en nutteloos.

Developers verdienen ook absoluut NIKS aan tweedehands fysieke games.
Daar hoor je niemand anders over praten 8)7

Koning Willy wijzigde deze reactie 04-02-2017 18:45 (15%)

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Nu online
quote:
SwooX schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:54:
Geen idee of deze al is langs gekomen, maandelijks abonnement op G2A. €1,50 ex btw en kosten de 1e maand. Bevat o.a. DiRT 3 Complete Edition.
https://www.g2a.com/game-deals?banner=main&shop=global
Hebben ze hiervoor deals met de publishers van de games of betreft het net als hun reguliere aanbod grijze import?

Gifts for Tweakers | Groupstats

• SwooX
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 12-11 15:38
quote:
Sempy schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:20:
[...]

Hebben ze hiervoor deals met de publishers van de games of betreft het net als hun reguliere aanbod grijze import?
Wat ik van de pagina citeer is "In samenwerking met ontwikkelaars willen we jullie belonen met een maandelijkse samenstelling van de vetste games en kortingen. Dit allemaal te danken aan één abonnement - G2A Deal."

Once again open up your bag of tricks!

• 861337
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22-05-2017
Stel ik koop op cdkeys.com cod infinite warfare legacy edition. Zit hier dan altijd modern warfare remastered bij? of zijn dit 2 aparte keys? Het gaat namelijk voor mij om mw remastered die ik MOET hebben.

• shadow4thedark
  • Niet online
quote:
cano66 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 04:34:
Stel ik koop op cdkeys.com cod infinite warfare legacy edition. Zit hier dan altijd modern warfare remastered bij? of zijn dit 2 aparte keys? Het gaat namelijk voor mij om mw remastered die ik MOET hebben.
Je kan beter contact opnemen met cdkeys.com

• mschol
  • Niet online
quote:
SwooX schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:22:
[...]

Wat ik van de pagina citeer is "In samenwerking met ontwikkelaars willen we jullie belonen met een maandelijkse samenstelling van de vetste games en kortingen. Dit allemaal te danken aan één abonnement - G2A Deal."
dat soort sites beweert wel vaker dat het" in samenwerking met is"
ik zou het niet geloven, volgens mij zijn die games ook al in 1€ tiers in bundels geweest

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22:29
+1 instant-gaming.com

Ride 2 (steam code) direct binnen. Moest wel een telefoon verificatie doen om met PayPal te kunnen betalen maar was zo gepiept.

• Rob SOS
  • Laatst online: 12-11 18:33
Lords of the Fallen voor 1,42 euro.

Prima game, zeker als je van spellen als Dark Souls houdt!

https://hrkgame.com/games...n-digital-deluxe-edition/

• 23henkieboy
quote:
Rob SOS schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:28:

ik zat serieus te overwegen om die game te halen dit weekend maar ik las op verschillende plaatsen dat die game vol zit met bugs en crashes? heb jij daar veel last van? mijn systeem ook niet zo zwaar dus heb hem maar laten liggen.. AC Rogue meegenomen van Kinguin voor 4 euro, ben er al heel het weekend zoet mee:) +1 erbij voor de pinguin!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jannickdeb
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 11-11 17:11
Ondanks dat G2A wat schimmig is volgens velen laat ik me altijd weer verleiden.

+1 G2a - CnC ultimate collection
+1 G2a - MoW:AS
+1 G2a - SW galactic battlegrounds
+1 G2a - Outlast
+1 G2a - F.E.A.R. 2
+1 G2a - Lego SW: TFA deluxe edition
+1 G2a - AoE legacy bundle
+4 G2a - Rust 4x
+1 G2a - random keys voor prut-games 1x
+1 G2a - TF2 items

Werkt allemaal perfect.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20:25

Dutchredgaming

ICT Beheerder

cdkeys +1 voor f1 2016

Review Samsung C27H800 Monitor

• PoLo
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

PoLo

Ik twijfel, dus ik ben?

Paar weken geleden een key voor Battlefield 1 bij Onlinkeystore gekocht. Kreeg een key die al in gebruik was en wat een moeilijk gedoe van de support. Leek wel of ze er alles aan deden om te frustreren. Bij Paypal chargeback gedaan en m'n geld terug kunnen krijgen. Mijn fout, had dit topic even moeten lezen. Anyway geen OKS meer voor mij..

-1 Onlinekeystore

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 12-11 18:22
weet iemand hoe het met die g2a bundles zit? Ben subscribed maar kan niets vinden over #2

• zmaster
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09-11 14:08

http://www.cdkeys.com/pc/...ndromeda-pc-origin-cd-key

Heb je 'm voor € 36.42 :)

Verplaatst door collega uit het Meld hier uw kortingscodes/coupons topic naar hier in HSA.

Ircghost wijzigde deze reactie 24-03-2017 16:46 (38%)

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Nu online
quote:
eL_Jay schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:22:
weet iemand hoe het met die g2a bundles zit? Ben subscribed maar kan niets vinden over #2
Nog ff wachten: https://news.g2a.com/news/g2a-deal-edition-2/

Gifts for Tweakers | Groupstats

• Scavy
+1 cdkeys.com voor Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands. Top spel overigens

• Witte_200
  • Laatst online: 12-11 17:49
quote:
Bedankt voor de tip! Gekocht voor €35,59.

Downloading as we speek :)

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 12-11 18:22
Kreeg een mailtje van G2A.
In de komende G2A bundel:
-Epistory
-Dirt Showdown
-Unbox
-Hue
-TableTopRacing

En voor subscribers een extraatje (goeie actie)
-Planar Conquest

Ik ga er vanuit dat het weer steam keys zijn.

eL_Jay wijzigde deze reactie 30-03-2017 12:44 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

+1 voor cdkeys.com heb Overwatch gekocht

Signature

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wee Man
+1 Kinguin voor Superhot (die supergoedkoop is op het moment)
+1 Kinguin voor WoW gametime

• Speedbok
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 06-11 11:29
+1 cdkeys.com voor Battlefield 1

• Tackleberry
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23:32
+1 Kinguin voor Superhot

Tackleberry wijzigde deze reactie 06-04-2017 23:50 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• serphilith
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 16-03 04:24

serphilith

Mr female-Ingame-guy

+1 voor G2Play.net voor GTA V PC Rockstar Key

<redacted>

• wouterg00
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 23:18
+1 voor HRK Games voor GTA 5 Steam. Alleen jammer dat ze een Paypal fee hebben... ik kreeg wel een gratis game erbij, ook al was die troep.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yuri_MB
  • Laatst online: 12-11 16:27

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Registratie: april 2002
  • Niet online
+2 voor G2Play.net (Jackbox Party Pack 1 en Drawful 2)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hindrikv
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 22:06
Russische gift gekocht voor assetto corsa bij kinquin. Helaas was deze gift al weggegeven.... Snel een support ticket aangemaakt, hopelijk wordt het daar snel gefixt!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-10 16:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

quote:
Deze is nu goedkoper op cdkeys.com. HRK was uitverkocht en is nu weer beschikbaar voor $35.99

Cdkeys.com heeft een 5% voucher via facebook en geen extra (transactie) kosten.

+1 cdkeys.com voor Prey + DLC

edit: link toegevoegd

http://www.cdkeys.com/pc/games/prey-pc

Facebook: https://facebook.com/cdkeyscom/app/393344207416996/

TheAnthonyNL wijzigde deze reactie 14-05-2017 08:49 (37%)

Add me on Steam - Tweakers.net CS:GO Rank List

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 12-11 16:59
quote:
TheAnthonyNL schreef op zondag 14 mei 2017 @ 07:53:
[...]

Deze is nu goedkoper op cdkeys.com. HRK was uitverkocht en is nu weer beschikbaar voor $35.99

Cdkeys.com heeft een 5% voucher via facebook en geen extra (transactie) kosten.

+1 cdkeys.com voor Prey + DLC
Heb je een link dan hoeven we niet te zoeken :).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-10 16:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

quote:
Fugitive2008 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 08:36:
[...]

Heb je een link dan hoeven we niet te zoeken :).
Zie edit

Add me on Steam - Tweakers.net CS:GO Rank List

• Bryan.1
  • Laatst online: 14-12-2018
quote:
Rob SOS schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:28:

Gebruikt, Bedankt ! Via steam kost het spelletje ruim 20 euro

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Harmisol
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 02-09-2017
-1 G2A
+1 Kinguin > G2play.net

GTA 5 gekocht Via G2A
Key werd gebounced 20 dagen later door seller vanwege geen betaling ontvangen. Dit was een antwoord via Rockstar support.
( Key was gelijk en direct betaald met paypal. Bevestiging gehad via paypal en de bank.)
Ticket gemaakt na 6 dagen weer de dezelfde key terug gekregen via ticket support van G2a
Maand later weer het zelfde gedoe. Key bounced. Zelfde bericht van rockstar. Zelfde bericht van G2A.
Weer een maand later nog een keer het zelfde gedoe. Dit geval reageerde de seller niet en kreeg volledige refund terug gestort. Key gehaald bij vertrouwde g2play.net via kinguin. In alle jaren mbt g2play / kinguin maar 1x een probleem gehad en dat was bijzonder snel opgelost.

Voor mij Geen G2A meer. Waardeloze support. Max 3 dagen wachten tot de seller reageert, doet hij dat niet krijgt hij 'ineens' 2 dagen extra response tijd... Nog maar te zwijgen over elke email die je van hun krijgt mbt support je een kortings code krijgt op je volgende aankoop....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cri0s
  • Laatst online: 12-11 09:53
+1 kinguin.net Star Wars Battlefront (Origin) €10,43 https://www.kinguin.net/n...attlefront-origin-cd-key/
+1 kinguin.net Alan Wake (Steam) €2,12 https://www.kinguin.net/category/1079/alan-wake-steam-key/
+1 kinguin.net FarCry 4 (Uplay) €7,99 https://www.kinguin.net/category/11641/far-cry-4-uplay-key/

Lekker snel gefixt, niet duur.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
+1 Instant-Gaming voor Ghost Warrior 3 Season Pass Edition, Snap niet waarom de game-reviews vrij negatief zijn; Leuke sniper-stealth game voor tussendoor en dat voor maar 20 euro een goeie maand na release.
Sniper Elite 4 is nog steeds 40+ euro..

SmokingCrop wijzigde deze reactie 04-06-2017 22:27 (100%)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R0y.
+1 HRK Motogp 2017 voor €23,-, kreeg de key direct. Moet nu alleen nog een paar dagen wachten tot de release (wel geactiveerd op steam).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• XhizorBE
  • Laatst online: 20:31
+1 instant gaming Gebruik nu al jaren instant gaming nog nooit problemen mee gehad, op allerlei sites waar ze een review geven. Krijgen ze enkel kritiek op betalings mogelijkheden en dat ze soms eens een foto vragen

Maar dat is enkel als je geen kredietkaart hebt en werkt met paypal.

Zelf nog niet echt gekeken wat je nog hebt van betalingsmogelijkheden aangezien 'k al jaren men kredietkaart gebruik.

Je kan ook zelf reclame maken voor de site met je eigen link, maar dat gebeurd hier niet

Gropah wijzigde deze reactie 24-06-2017 20:43 (22%)

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
+1 g2play.net
voor 1,48 minecraft windows 10 editie gekocht , meteen key binnen en het werkt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 23henkieboy
+1 voor kinguin, net nog een paar CS:GO skins gehaald en kreeg de trade binnen 10 minuutjes
ps, check die contest van ze voor nog een beetje coole hardware, die ceres 500 headset wil ik wel - https://www.kinguin.net/blog/kingsize-contest _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 12-11 18:17
+1 voor gamebillet.com, betaling met iDeal en na betaling gelijk de key binnen, Wolfenstein de new order en Old blood voor 4,15 en 3,95
+1 voor cdkeys.com, ook hier betalen met iDeal en gelijk daarna de key, aanmelden voor hun facebook gaf nog een 5% korting code, Mass Effect Andromeda gekocht voor 25,93

star citizen referal code

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 27-10 02:11
quote:
23henkieboy schreef op zondag 23 juli 2017 @ 10:12:
+1 voor kinguin, net nog een paar CS:GO skins gehaald en kreeg de trade binnen 10 minuutjes
ps, check die contest van ze voor nog een beetje coole hardware, die ceres 500 headset wil ik wel - https://www.kinguin.net/blog/kingsize-contest _/-\o_
die ceres headset stelt weinig voor kan ik je uit ervaring melden, nu een kingston hyperx en die is beter in alle opzichten

• R0y.
+1 CDkeys. PUBG, via Paypal. Moest wel het e.e.a. verifiëren door middel van telefoon (heb voor SMS gekozen). Kreeg daarna direct de key.

• noud
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 12-11 14:06
1+ Green Man Gaming
Wolfenstein: The New Order
Paypal
Direct

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
+1 g2play minecraft w10 en nog een +1 voor verkopen steam gift

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:25
+1 voor game-card.net. Windows 10 Pro OEM in het Nederlands gekocht voor € 23,95. Na 1 minuut de key per mail binnen gekregen en installeren maar :)

@Scavy Game-card.net staat nog niet in de TS?

Franse auto's gaan niet stuk, die staken gewoon

• patrickkok
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 03-10 19:42
Mag ik vragen hoe het werkt met die keys?

Bijv. Als ik gta 5 key koop kan ik dan ook gewoon de online functies van de normale gta die je op steam koopt gebruiken?

Of call of dut speel je tegen de zelfde spelers als de kopers van steam?

Ik heb al een adresje voor gratis games echter zijn deze niet online vandaar dat ik zoek naar online games voor spot prijsjes :)

• MaTr1x
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 03-11 18:31
Dat werkt inderdaad zo ja. Je moet er alleen wel opletten voor welk platform je de key koopt. Want als je GTA 5 tegen je vrienden op Steam wilt spelen dan moet je erop letten dat je ook de Steam versie koopt. Want er is bijvoorbeeld ook een Rockstar Games Social Club (RGSC) versie (=retail winkel versie).

De registratie van de game voor beide platforms gaat sowieso via RGSC en je kunt je vrienden linken via RGSC, maar als je vrienden de Steam versie hebben is het het makkelijkst om direct de Steam versie te kopen.

Call of Duty is altijd Steam.

π

• 0108daniel
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12-11 13:34
+1 voor cheapdigitalkeys.com (site is Nederlands)
Groot assortiment aan games (met de nieuwste games)
Meestal gelijk of anders al binnen een uur de code per email.
Lees nergens klachten! :)

0108daniel wijzigde deze reactie 23-08-2017 21:17 (5%)

• Melvin44
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 10-11 13:07
quote:
MaTr1x schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:08:
Dat werkt inderdaad zo ja. Je moet er alleen wel opletten voor welk platform je de key koopt. Want als je GTA 5 tegen je vrienden op Steam wilt spelen dan moet je erop letten dat je ook de Steam versie koopt. Want er is bijvoorbeeld ook een Rockstar Games Social Club (RGSC) versie (=retail winkel versie).

De registratie van de game voor beide platforms gaat sowieso via RGSC en je kunt je vrienden linken via RGSC, maar als je vrienden de Steam versie hebben is het het makkelijkst om direct de Steam versie te kopen.

Call of Duty is altijd Steam.
Dat maakt voor GTA5 niet uit. Als jij de Steam versie hebt kun je gewoon met mensen spelen die dat niet hebben. Als je de steam overlay wilt en je hebt niet de Steam versie, kun je GTA5 gewoon als niet-steam game toevoegen.

• Androo
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 12-11 11:26
+1 voor G2play.net

Zojuist F1`2017 gekocht ( steam ) . Betaald met Paypal, en binnen 30sec de key in mijn mailbox.
Key werkte ook nog ;) Nu aan het downloaden! :)

• Mef
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 22:30
+1 voor kinguin.

Vorige week in pre-order F1 2017 gekocht. Dag van release rond het middag uur key goed ontvangen.

• bonki69
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 14-05 21:19
Ik heb een PlayStation zijn daar ook zulke key's voor
Ps ben een newbee met dit betreft

• shadow4thedark
  • Niet online
quote:
bonki69 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:51:
Ik heb een PlayStation zijn daar ook zulke key's voor
Ps ben een newbee met dit betreft
Nee. Vroeger kon je account share

• bonki69
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 14-05 21:19
Dus ik had beter een xbox kunnen kopen

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11-11 18:07
quote:
0108daniel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:17:
+1 voor cheapdigitalkeys.com (site is Nederlands)
Groot assortiment aan games (met de nieuwste games)
Meestal gelijk of anders al binnen een uur de code per email.
Lees nergens klachten! :)
Maar prijs technisch niet echt de moeite waard t.o.v Steam of Humble Bundle, en dan tel ik andere alternatieven niet eens mee.

Ik hou het bij oa. Play-Asia dan (qua digitale keys)

• Scavy
+1 voor cdkeys.com voor F1 2017.

Via paypal betaald en direct 2 key's ontvangen (special edition) en deze via steam geactiveerd.
Pagina: 1 ... 49 50 51 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True